Nettitreffit + Tinder

Liittynyt
24.10.2016
Viestejä
4 195
Ei tosielämää ja tosiasioita tarvitse pahoitella. Hyvää analyysia markkina-arvosta :smile:
Jeps joo. Tosiaan ei mikään ihme, että suurin osa kiertää kehää, eikä koskaan löydä mitään muuta ku seksiä ja sekoilua, ko tutkii tarkemmin tätä nykypäivän meininkiä :D

Jossain tiktokissa tulee välillä vastaan mimmejä, jotka kertoo, että ei vaan löydy sitä nallekarhua ziljoonien treffien jälkeen, joka haluaisia sitoutua, tms.. Kun näkisi sen todellisuuden, minkälaisia miehiä tämä mimmi ylipäätään treffaa, niin syy voi löytyä siitä sen sijaan etteikö oikeasti löytäisi sopivaa kumppania - ne on friendzonessa tai jää pahasti riman alle.

Miehet taas latoo juttua, että kun naiset ei halua sitoutua, vaan ollaa mukana kolmet treffit ja sitten ollaan friendzonessa, tai pakit tulee.

Edelleen parhaat mahkut on lähestyä reaalimaailmassa/tapahtumissa ihmisiä missä itsekin nauttii.

/Jos ei yhdeksään vuoteen saa juurikaan treffejä, niin eipä siinä paljoa auta kuin alkaa kehittää itseään eri osa-alueilla, jolloin näkyy edustavampana osapuolena toiselle sukupuolelle.
 
Liittynyt
18.10.2016
Viestejä
453
Tässä on monta juttua mitkä vaikuttaa. Ensinnäkin se, että sukupuolijakauma on epätasainen. Toisekseen naiset saa aivan valtavasti enemmän mätsejä tai huomioo, joka vääristää todellisuudentajun omasta markkina-arvosta. Sori taas mun numeroarvosanat, mutta näillä on helppo havainnoida. Jos vitonen saa mätsin ysiltä, joka vielä aloittaa viestittelyn, niin tottakai homma muuttuu enemmän ulkonäkökeskeiseksi. Juttuhan piilee siinä, että tämä ysi ei missään tapauksessa pariutuisi tämän vitosen kanssa, vaan niinkuin miehet vetää naisia "fuckzoneen", naiset heittää miehiä "friendzoneen". Näin mustavalkosesti ajateltuna. Friendzoneen jääneet naiset Tinderistä, en voisi väittää, etteikö meillä olisi seksuaalista kipinää. Joten tuskinpa sanoisin "ei" mahdollisen tilanteen tullessa. Sitäpaitsi jos olet viehättävän naisen kanssa vaikka ostarilla, muut naiset näkevät sen, että tämä nainen viihtyy kanssasi -> olet selvästi potentiaalinen. Naispuoliset kaverit ovat siis myös mahdollisuus :)

Todellisessa maailmassa naiset ja miehet mätsää about "samaa tasoa", tosin naiset kuitenkin hieman ylöspäin, koska mies on pohjimmiltaan "provider", jos ajetellaan perinteisempää maskuliinis/feminiinis parisuhdetta.

Mutta, kyllä mä väitän, että sekä Tinderissä että reaalimaailmassa miehen ulkonäkö ei ole ykkösprioriteetti siinä kohtaa kun nähdään muita hyviä piirteitä miehessä, mutta on merkittävä tekijä silti.

Ruma ja rikas mies pärjää markkinoilla paremmin kuin ruma ja rikas nainen. Mielestäni miehelle naisen ulkonäöllä on kuitenkin suurempi merkitys pariutumisen suhteen.
Ihan hyvää pohdintaa mietin vain tuota että pitääköhän tuo paikkaansa tänä päivänä tai että onko relevantti. Noissa tapauksissa että mies on ruma ja rikas niin nainen lienee useimmiten ilmiselvä gold digger eikä lapsia todennäköisesti tehdä, toisin sanoen kyse ei ole omasta mielestä "normaalista" pariutumisesta. Sitten jos on ruma ja rikas nainen niin siinäkin voi olla muut vaikuttimet taustalla että millaisen miehen nainen saa.

Sanoisin että jos parisuhteessa tehdään lapsia rumahko mies voi olla vähän paremmassa asemassa kuin ruma nainen kun naiseen rumuus ja vartalon mittasuhteet useimmiten korreloi miehen ajatusten kanssa sen suhteen että miten suvunjatkokelpoinen nainen on.

Se on toki totta että naisten suhteellisuudentaju omasta todellisesta markkina-arvosta katoaa kokonaan nettisovelluksissa, tai se voi selittää sitä äärimmäiistä ulkonäkökeskeisyyttä joka deittisovelluksissa naisten osalta ilmenee.


Äläs nyt. Edellinen tokas, että ollaanko sittenkin liian samanlaisia, joten tämäkin on uhka.
Vanha sanontahan on, että erilaisuus viehättää, mutta ihmisten samanlaisuus yhdistää, toisinsanoen samanlaisuuden ei pitäisi olla haitta ellei piirteet ole sellaisia mistä ei omassa itsessään pidä ja kaipaa itsessäänkin muutosta, tai ettei tiedosta olevansa samalla tavalla ärsyttävä kuten kumppani.

Nainen toki voi myös testata miehen psyykettä ja yleistä kiinnostuksen tasoa kun puhelee tuollaisia olematta lainkaan tosissaan, mutta haluaa nähdä että miten reagoi. Esimerkiksi jos mies hätääntyy/stressaantuu sellaisesta jos nainen olisi lemppaamassa moisella syyllä, mitä kokemattomat saattavat tehdä, niin sittenhän se todennäköisesti tapahtuu koska jos mies ei ole itsevarma niin ei voi olla hyvä "provider".

Kenenkään valintamekanismi ei toimi online. Ei meitä oo tehty tällaseen.
Siis ilmeistähän on, että ainakin miehet pystyy ainakin pääpirteissään katsomaan kuvista että onko nainen ulkoisesti viehättävä ja lukemaan kuvaustekstin että onko mitään samankaltaisuuksia, mutta se jää pimentoon että millainen toinen ihminen on livenä ja vaikka että natsaako huumori yhteen. Se taas että jos naisille edes tutusmis mielessä miehistä kelpaa se 2-8% ja miehistä 90-98 % ei kelpaa että voi edes tutustua livenä niin jostain se kertoo. Joko vääristyneestä omasta markkina-arvosta tai sitten jostain pelosta ettei vain uskalla mennä tapaamaan tai sitten laiskuudesta tai kokemattomuudesta / ennakkoluuloista ettei vain osaa mennä ulos ja tutustua.
 
Viimeksi muokattu:
Liittynyt
18.10.2016
Viestejä
453
Kuulkaas nyt. Tuollainen "ollaan liian samanlaisia" on vain yksi tapa ilmoittaa, että ei ole riittävän kiinnostunut toisesta.

Turha keksiä siihen monimutkaisia teorioita.
Vähän riippuu miten asiasta puhutaan, mutta toki se voi olla myös kiertoilmaisu kuten sanot. Tuossa Markqq tapauksessa nainen oli ilmeisesti kysynyt että ”ollaankohan sittenkin liian samanlaisia” jonka itse laitan laariin että nainen puhelee mitä puhelee / testaa miten mies reagoi asiaan. Sen sijaan jos toinen sanoo tosissaan että ”minusta tuntuu että ollaan liian samanlaisia että ei tää toimi” niin joko nainen ei tykkää itsestään tai sitten hän käyttää asiaa kiertoilmaisuna ettei natsaa.
 
Liittynyt
12.01.2021
Viestejä
497
Vähän riippuu miten asiasta puhutaan, mutta toki se voi olla myös kiertoilmaisu kuten sanot. Tuossa Markqq tapauksessa nainen oli ilmeisesti kysynyt että ”ollaankohan sittenkin liian samanlaisia” jonka itse laitan laariin että nainen puhelee mitä puhelee / testaa miten mies reagoi asiaan. Sen sijaan jos toinen sanoo tosissaan että ”minusta tuntuu että ollaan liian samanlaisia että ei tää toimi” niin joko nainen ei tykkää itsestään tai sitten hän käyttää asiaa kiertoilmaisuna ettei natsaa.
Tuo samanlaisuuden korostaminen haittana voi tosiaan kieliä myös itsetunto-ongelmista. Jos ihminen inhoaa jotain asioita itsessään, niiden näkeminen toisessa ihmisessä aiheuttaa varmasti vahvaa vastenmielisyyttä.

Yhteiselo oman täydellisen peilikuvan kanssa ei varmaan ole hyvä vaihtoehto, mutta yleensä pitkissä liitoissa ihmiset ovat isoissa arvokysymyksissä ja elintavoissa samankaltaisia. Näiden jatkuva hiertäminen käy pidemmän päälle raskaaksi, vaikka erilaisuus voi aluksi tuntua raikkaalta.

Kuulkaas nyt. Tuollainen "ollaan liian samanlaisia" on vain yksi tapa ilmoittaa, että ei ole riittävän kiinnostunut toisesta.

Turha keksiä siihen monimutkaisia teorioita.
Juuri näin, ei noita kannata ylianalysoida. On hyvä osata analysoida itseään, mutta toisen ihmisen "todellisten ajatusten" arvailu tuollaisen tapailun päättämiseksi keksityn selityksen takaa on melko hyödytöntä.
 
Viimeksi muokattu:
Liittynyt
20.05.2019
Viestejä
243
Lopetin kahden vuoden parisuhteen tuossa parisen kuukautta sitten.

Menin aika nopeasti treffisovelluksiin ja mulle kävi samalla tavalla kuin viimeksi, että löysin nopeasti mielenkiintoisen naisen ja edettiin emotionaalisesti tosi lähelle tosiamme.

Tapailtiin, harrastettiin paljon seksiä, naurettin ja nautittin toistemme seurasta. Puhuttiin erittäin paljon syvällisiä ja avattiin kipeitä asioita toisellemme. Viestiteltiin lähes 24/7, kuten myös ennen viimeisen parisuhteen aloitusta kävi.

Tykätään molemmat paljon toisistamme ja meillä on paljon yhteistä. Samanlainen huumorintaju ja mielenkiinnon kohteita.

Itse kuitenkin koen, että etenin taas aivan liian nopeasti. Mun on vaikea hillitä itseäni naisten kanssa. Halusinkin nyt pakittaa ja tavata myös muita naisia ja tehdä sen kerrankin rauhassa itseäni kuunnellen.

Tälle jota tapailen, ei käy se, että näkisin muita ja tapailisin myös häntä samalla. Ei ymmärrä asiaa ja on surullinen. Hänessä ei ole mitään red flageja, vaan käytös on kypsää (toisin kuin omani)

Mun on tosi vaikea irroittautua tästä, koska vaikka mä sanon, että aijon nyt tapailla muita, niin me viestitellään silti koko ajan keskenämme ja huomaan, että ollaan taas ajautumassa yhteen. Ennen kuin olen ehtinyt edes tavata ketään muuta.

Mulla on selvästi tässä asiassa isoja ongelmia. Homma menee nopeasti erittäin intensiiviseksi ja yhteydenpito toiseen alkaa hallita elämää. Tuntuu, että olisi kovaa ajavan junan kyydissä.

Eikä sillä, että olisin valitsemassa huonoa parisuhdetta. Viimeinenkin kaksivuotinen oli ihan hyvä suhde. Haluaisin vain kerrankin kyetä tekemään tämän rauhassa ja rennosti.
 
Viimeksi muokattu:
Liittynyt
24.10.2016
Viestejä
4 195
Toiset potee täällä kun ei löydy ketään kenen kanssa pääsisi rakkauskuplaan niin toiset sitten haluavat pois siitä rakkauskuplasta :tup:

Mun mielestä jos tämän uuden mimmin kanssa tulee oikeesti toimeen + ei ole red flageja, niin mä en näkisi mitään syytä pakittaa tästä ja nähdä muita. Mikset vain kerro mimmille, että etenette nyt vähän liian nopeasti, että tarvii hengitystilaa?

Toki jos sä olet jo henkisesti tehnyt päätöksen, että haluat olla pidempää sinkkuna ja treffata muita mimmejä niin ei siinä sitten taida olla muuta tehtävää kuin lopettaa treffailu tuon nykyisen kanssa. Joskus päätökset tekee kipeää suuntaan toi toiseen, mutta se on vain tehtävä. Välimallia ei kukaan kestä pitkiä aikoja.

@8088
 
Liittynyt
18.10.2016
Viestejä
453
Jos ei ole mitään vikaa toisessa, eli ei ole redflageja, etkä tiedä mitä haet toisista naisista, niin voit olla siinä limbossa sitten aika kauan. Tokihan se on hienoa tuntea se huuma, mutta 2 vuotta on just se aika että oppii oikeasti tuntemaan toisen kunnolla.

Mulla on selvästi tässä asiassa isoja ongelmia. Homma menee nopeasti erittäin intensiiviseksi ja yhteydenpito toiseen alkaa hallita elämää. Tuntuu, että olisi kovaa ajavan junan kyydissä.
Tosin tälläinen tunne ei liene kovin normaalia että parisuhde yhtäkkiä hallitsee elämää eikä ole kunnolla muuta elämää? Kuulostaa siltä että on jonkinlainen addiktio josta haluat eroon, mutta mitä se auttaa jos langan päässä on toinen nainen?
 
Liittynyt
18.10.2016
Viestejä
1 063
Toiset potee täällä kun ei löydy ketään kenen kanssa pääsisi rakkauskuplaan niin toiset sitten haluavat pois siitä rakkauskuplasta
Juuri eilen kaverin kanssa puhuttiin jo päällekkäin samanaikaisesti siitä, että kyllä se olisi jo aika joku löytää! ja kaveri, että nyt täytyy pitää etäisyyttä vaimoon ja kunnolla! :D Eli kummallakin täysin eri tilanne.

Mietitytti tuossa ulkonäkö, joka alkaa vaikuttamaan myös siltä, ettei sillä ole paljoa merkitystä, koska pelkästään jo tänään muutama kehui, mutta yleensä siltikään ei juttu etene yhtään mihinkään. Ja tuskin kehuvat miellyttääkseen, koska kuitenkin innokkaasti jatkavat kirjoittelua ja lähtevät jopa treffeille. Pitäisi melkein kysyä, että sovitaanko niin, että yhteistä kemiaa ei nyt tarvitse olla ja aletaan vain seurustelemaan.

Ehkä tämä kevään tulo tekee sen, että nyt on ollut ihan poikkeuksellisesti kirjoittelukavereita, muutaman kanssa voi jopa päästä treffeille. Siinä täytyy nyt vain varoa sitten sitä, ettei vain käy niin, että saa sovittua kahdet treffit samana päivänä ja loppujen lopuksi käykin niin, ettei saa ketään.
 
Viimeksi muokattu:
Liittynyt
31.10.2016
Viestejä
9
Tuli taas pitkästä aikaa tinderöityä. Meno ei näköjään ole muuttunut miksikään, taino korkeintaan haastavammaksi. Tosin ikääkin on tullut lisää, niin ehkä se vaikuttaa vaikka ikähaarukkaa on myös säädetty ylöspäin.

Goldi tuli otettua ja jos näiden "tykkäyksien" perusteella pitäisi tehdä jotain analyysiä omasta markkinatasosta, niin sama olisi hirttäytyä samantien tai ainakin heittää hanskat tiskiin. No kivahan se on että mummot ja sairaalloisen lihavat tykkää. No oli siellä pari normaaliakin.

Mutta ei tätä kuitenkaan jaksa. Jos raaka-aine on tätä tasoa ja sieltä sitten joku helmi pitäisi löytää, jonka kanssa pitäisi vielä päästä treffeille ja jotenkin vielä löytää sitä kuuluisaa kemiaakin, noin aika surkea on tuotto-panos suhde.

Muita kautta nyt kuitenkin treffit sovittu kiinnostavan ja perusnätin naisen kanssa, joten ei syytä kuitenkaan vaipua epätoivoon. Syytän vain tinderiä. Ei olisi ollut mitään saumoja tähänkään deittiin tinderin kautta vaikka suunnilleen "samantasoisia" ollaan.
 
Liittynyt
18.10.2016
Viestejä
1 063
Olipa ovela siirto naiselta, tämähän alkaa vaikuttamaan videopeliltä :D Nainen halusi testata rehellisyyttä ja kysyi, että onko tullut kirjoiteltua paljon muiden kanssa tai ovatko muut kirjoittaneet jne. Olin jo jotain siihen vastaamassa, mutta sitten huomasin, että hän vaihtoi hieman aiemmin yhtäkkiä maksulliseksi käyttäjäksi ja täten nyt näkeekin nuo asiat itsekin. Jos olisin vastannut, että onhan nuo kaikki tykänneet, niin hän olisi nähnyt että eipäs olekaan.
 
Liittynyt
05.08.2017
Viestejä
4 646
Olipa ovela siirto naiselta, tämähän alkaa vaikuttamaan videopeliltä :D Nainen halusi testata rehellisyyttä ja kysyi, että onko tullut kirjoiteltua paljon muiden kanssa tai ovatko muut kirjoittaneet jne. Olin jo jotain siihen vastaamassa, mutta sitten huomasin, että hän vaihtoi hieman aiemmin yhtäkkiä maksulliseksi käyttäjäksi ja täten nyt näkeekin nuo asiat itsekin. Jos olisin vastannut, että onhan nuo kaikki tykänneet, niin hän olisi nähnyt että eipäs olekaan.
Niin mitä näkee? Ei kai maksullisella Tinderillä muiden käyttäjien tilastoja näe. :hmm:
 
Liittynyt
27.02.2018
Viestejä
296
Näkyy Tinder Gold olevan tarjouksessa nyt. Onko mitään syytä miksi kokeilla tuota vai tekeekö tuolla vaan lompakkoon lovea ?
 

4play

(■_■¬ )
S Y N T H W A V E
NOSTO
Liittynyt
27.08.2018
Viestejä
320
Näkyy Tinder Gold olevan tarjouksessa nyt. Onko mitään syytä miksi kokeilla tuota vai tekeekö tuolla vaan lompakkoon lovea ?
Sanoisin, että riippuu omista tavoitteistasi Tinderin suhteen. Goldia annetaan puoleen hintaan melko ahkerasti, joten mikään ohittamaton tarjous se ei ole, jos nyt Tinder on vähän sillain satunnaisessa selailussa ainoastaan. Tositosissaan jos on liikkeellä hommaisin Platinumin suoraan.

Oma perstuntuma, että paras tuotto/panos suhde olisi ostaa boosteja ja käyttää niitä suosittuina aikoina, mutta tätä hankala arvioida algoritmidatan ollessa pimennossa.
 
Liittynyt
24.10.2016
Viestejä
4 195
Tuli taas pitkästä aikaa tinderöityä. Meno ei näköjään ole muuttunut miksikään, taino korkeintaan haastavammaksi. Tosin ikääkin on tullut lisää, niin ehkä se vaikuttaa vaikka ikähaarukkaa on myös säädetty ylöspäin.

Goldi tuli otettua ja jos näiden "tykkäyksien" perusteella pitäisi tehdä jotain analyysiä omasta markkinatasosta, niin sama olisi hirttäytyä samantien tai ainakin heittää hanskat tiskiin. No kivahan se on että mummot ja sairaalloisen lihavat tykkää. No oli siellä pari normaaliakin.

Mutta ei tätä kuitenkaan jaksa. Jos raaka-aine on tätä tasoa ja sieltä sitten joku helmi pitäisi löytää, jonka kanssa pitäisi vielä päästä treffeille ja jotenkin vielä löytää sitä kuuluisaa kemiaakin, noin aika surkea on tuotto-panos suhde.

Muita kautta nyt kuitenkin treffit sovittu kiinnostavan ja perusnätin naisen kanssa, joten ei syytä kuitenkaan vaipua epätoivoon. Syytän vain tinderiä. Ei olisi ollut mitään saumoja tähänkään deittiin tinderin kautta vaikka suunnilleen "samantasoisia" ollaan.
Perushuttuu miehellä. Et ole ainut. Reilusti suurin osa miehistä "kärsii" tästä.

Karsintatyö on usein valtava jos eksyy maksullisen ostaa (tai ehkä helpompi on vain poimia "hyvät" välistä). Kun nainen ei ole pilannut vielä itseään Tinderissä, niin reffeille pääsee helpostikin tosi nättien (+ mahdollisesti aitojen ja siistien) mimmien kanssa. Toisin sanoen paras taktiikka on ostaa gold/platina, boosti vaikka kerran viikossa ja sieltä sitten poimii oikealle suhteellisen uudet profiilit (no, tätähän ei voi tietää, tarvii vähä lottoarpaa) ja vetää täsmäiskun. Tällei mun kaveri löysi kumppanin :D

Toki jos vuosikaupalla kehittää itseään fyysisesti, henkisesti, taloudellisesti, jne + päivittää oikein hyvät kuvat ja tekstit, niin kyllä se saanti helpottuu. Hard work pays off.

--

Näin eilen sitä mimmiä kenen kanssa friendzoneen. Vähä yli pari viikkoa kirjeenvaihto oli suhteellisen hiljaista. Tää juttu on kyllä outo ja en oo aikasemmin kokenut tällästä :D Mut otan kaiken ilon, hauskuuden ja positiivisen energian irti tästä. Pääasia on se, että oon saanut fiilikset kokonaan pois tähän mimmiin, joten on aika helppo olla ja rellestää.

Nähtiin siis mimmin luona ja ihan normi settii. Keskusteltiin syviä, tehtiin jotain sapuskaa ja katsottiin töllöä. Mimmi heitti ittensä mun kainaloon ja sit aloteltii sitä kiehnäämistä, kutittelua, jne.. Toiselle perseen läpsyttelyjä ja kaikkea rentoo. Meil on semmonen tosi outo connection ja seksuaalista kipinää. Johonki väliin sitten heitti, että hän ei sit halua antaa mitää turhia luuloja mulle :D Ja tokasinkin, että en sitä odotakaan, vaan tää on hauskaa :D Kun olin lähdössä ja heitti halit niin tökkäsin nenään ja tavutin "sä. olet. sitten. vain. kaveri" ja tokas takas "niin sinäkin", anto pusut huulille, ja tokas että voihan kaverillekin tehdä näin.

Messed shit.

Alkanut taas kiinnostaa tuo Tinderöinti, joten oliskohan se aika laittaa itseni taas likoon for good.
 

4play

(■_■¬ )
S Y N T H W A V E
NOSTO
Liittynyt
27.08.2018
Viestejä
320
Johonki väliin sitten heitti, että hän ei sit halua antaa mitää turhia luuloja mulle :D
Klassinen naisten shit test :interested: Itse hiffaan nämä vasta saatujen rukkasten jälkeen, että miten olisi pitänyt menetellä.

Kun olin lähdössä ja heitti halit niin tökkäsin nenään ja tavutin "sä. olet. sitten. vain. kaveri"
Ihan hyvä kuitti. Tuohan voi vielä helposti kehittyä. Parhaat saaliit ei hevillä antaudu ;)
 
Liittynyt
24.10.2016
Viestejä
4 195
Klassinen naisten shit test :interested: Itse hiffaan nämä vasta saatujen rukkasten jälkeen, että miten olisi pitänyt menetellä.


Ihan hyvä kuitti. Tuohan voi vielä helposti kehittyä. Parhaat saaliit ei hevillä antaudu ;)
Tää nainen tuntuu olevan yhtä shit testiä sitten :D No mä reagoin aina sillä tavalla että tuun puoliväliin. Ja oon iha fine/sujut näiden kanssa vaikka mikää ei mihinkää jatkuisi. Reagoin siis tosi kypsästi ja asiallisesti. Meil on kyllä molemminpuolinen arvostus ja kunnioitus kohdallaan.

Mut siis edelleenkään en odota mitään. Jatkan iha normisti elämää sinkkuna. Asioilla on tapana mennä suuntaan tai toiseen ihan omalla painollaan.
 

kuoris

Tukijäsen
Liittynyt
28.06.2017
Viestejä
3 320
Ruma ja rikas mies pärjää markkinoilla paremmin kuin ruma ja rikas nainen. Mielestäni miehelle naisen ulkonäöllä on kuitenkin suurempi merkitys pariutumisen suhteen.
Joo nuorena kieltäytysin miljonääriperijättären (sen isä oli ainakin silloin ihan Suomen rikkaimpien joukossa) yrityksistä kun ei vaan ulkonäkö miellyttänyt yhtään.

Nyt kun miettii niin ulkonäkö ei ole ikuista mutta raha hyvin hoidettuna on. Ehkä naiset osaavat ajatella asioita pidemmälle!
 
Liittynyt
27.02.2018
Viestejä
296
Sanoisin, että riippuu omista tavoitteistasi Tinderin suhteen. Goldia annetaan puoleen hintaan melko ahkerasti, joten mikään ohittamaton tarjous se ei ole, jos nyt Tinder on vähän sillain satunnaisessa selailussa ainoastaan. Tositosissaan jos on liikkeellä hommaisin Platinumin suoraan.

Oma perstuntuma, että paras tuotto/panos suhde olisi ostaa boosteja ja käyttää niitä suosittuina aikoina, mutta tätä hankala arvioida algoritmidatan ollessa pimennossa.
Ok. Kiitti infosta. Mitä Redditiä lukee niin kaikki kehottelee vaan olla antamatta rahojaan ko.lafkalle :D

Saako sillä sitten rahalle vastinetta? Nytkin 30 Gold tykkäystä, mitä ei näe. Kaikki sitten paljastuu boteksi tai sellaisiksi joihin on itse swaipannut jo vex? Toki olen kyllä
sellaisella alueella, että kilpailu ja hautautuminen on takuulla kovaa.
 
Liittynyt
24.10.2016
Viestejä
4 195
Ok. Kiitti infosta. Mitä Redditiä lukee niin kaikki kehottelee vaan olla antamatta rahojaan ko.lafkalle :D

Saako sillä sitten rahalle vastinetta? Nytkin 30 Gold tykkäystä, mitä ei näe. Kaikki sitten paljastuu boteksi tai sellaisiksi joihin on itse swaipannut jo vex? Toki olen kyllä
sellaisella alueella, että kilpailu ja hautautuminen on takuulla kovaa.
Kyllä mä olen saanut vastinetta:

- Saa poimittua noita valmiiksi tykättyi mimmei listalta miten lystää.
- Omaa sijaintia voi vaihdella, jolloin tykkäyksiä tulee eri tavalla.
- Supertykkäykset. Usein tulee tykkäys takaisin, mut harvemmin näistä edes treffeille asti päässy.
- Platinumin hyvät puolet tähän päälle on vielä se, että sä näyt ensimmäisinä tykättyjen listoilla mimmille (tai ainakin korkeammalla), jolloin takaisintykkäyksien prosentti kasvaa ainakin omista kokemuksista.
- Olikoha vain platinassa se, että voit laittaa heti viestin tykkäyksen jälkeen.

Tässä kannattaa muistaa balanssi. Joskus ollut parikin kuukautta Goldi ja se homma kuoli aivan totaalisesti jossain kohtaan. Sitten kun oli 2 viikkoa ilmainen, niin alkoi tykkäyksiä taas tulemaan. Tätä logiikkaa en ollenkaan ymmärrä, mutta kannattaa tasapainotella sen maksullisen ja ilmaisversion välillä.
 
Liittynyt
27.02.2018
Viestejä
296
Kyllä mä olen saanut vastinetta:

- Saa poimittua noita valmiiksi tykättyi mimmei listalta miten lystää.
- Omaa sijaintia voi vaihdella, jolloin tykkäyksiä tulee eri tavalla.
- Supertykkäykset. Usein tulee tykkäys takaisin, mut harvemmin näistä edes treffeille asti päässy.
- Platinumin hyvät puolet tähän päälle on vielä se, että sä näyt ensimmäisinä tykättyjen listoilla mimmille (tai ainakin korkeammalla), jolloin takaisintykkäyksien prosentti kasvaa ainakin omista kokemuksista.
- Olikoha vain platinassa se, että voit laittaa heti viestin tykkäyksen jälkeen.

Tässä kannattaa muistaa balanssi. Joskus ollut parikin kuukautta Goldi ja se homma kuoli aivan totaalisesti jossain kohtaan. Sitten kun oli 2 viikkoa ilmainen, niin alkoi tykkäyksiä taas tulemaan. Tätä logiikkaa en ollenkaan ymmärrä, mutta kannattaa tasapainotella sen maksullisen ja ilmaisversion välillä.
Ok eli Goldi sitten tilaukseen! Vuosi sitten eronnut mies pitkästä 15v parisuhteesta. Tässä välissä toki ollut ilmaisen Tinderin kautta pientä säätöä, mutta en ole kokenut olevani valmis mihinkään sen suurempaan ennen kuin tiedän mitä itse haluan elämässäni. Koen myös jotenkin hautautuneeni Tinderissä nykyään ja nyt kun olisi elämä siinä pisteessä, että voisin lähteä hakemaankin jotain niin ei. Liekö kovin yleistäkin?
 
Liittynyt
28.10.2017
Viestejä
24
Näkyy Tinder Gold olevan tarjouksessa nyt. Onko mitään syytä miksi kokeilla tuota vai tekeekö tuolla vaan lompakkoon lovea ?
Gold on hyvä sitten, kun on tykkäyksiä reilusti. Sanotaanko pari sataa. Siinä alkaa olla joukossa jo muutama, josta voi mätsin ottaa. Ylivoimaisesti suurin osa silti heitä, jotka on lukemattomia kertoja jo swaipattu vasuriin. Itse ostan suoraan platinumin silloin, kun maksullisen tinderin otan. Se on selkeästi parempi verrattuna goldiin silloin, kun nainen ei ole vielä tykännyt. Platinumilla pääsee pinon päälle, jolloin sut nähdään nopeammin. Välillä on tuntunut maksullisen version olevan rahan menoa, mutta oon kallistunut siihen ajatukseen, että itselle ainakin se on ollut wörtti.
 
Liittynyt
28.10.2017
Viestejä
24
Näin eilen sitä mimmiä kenen kanssa friendzoneen. // Meil on semmonen tosi outo connection ja seksuaalista kipinää. Johonki väliin sitten heitti, että hän ei sit halua antaa mitää turhia luuloja mulle :D Ja tokasinkin, että en sitä odotakaan, vaan tää on hauskaa :D Kun olin lähdössä ja heitti halit niin tökkäsin nenään ja tavutin "sä. olet. sitten. vain. kaveri" ja tokas takas "niin sinäkin", anto pusut huulille, ja tokas että voihan kaverillekin tehdä näin.
Messed shit.
Nämä tällaset friendzonen ja säätämisen rajamailla olevat jutut ei tuppaa päättymään hyvin. Jos molemmat tarkkaan tietää missä mennään, niin silloin se voi toimia. Ota tuosta ilo irti, kun oot saanut fiilikset hänestä pois! Tietty jos tarkoitus on olla oikeasti kaveri, niin silloin en lähtis leikittelemään.
 
Liittynyt
18.10.2016
Viestejä
1 063
Tinderissä tuli tykkäyksiä, mutta niitähän ei tietenkään näe. Voikohan ne olla vain Tinderin keino saada maksullinen käyttäjä? En oikein muuta usko. Tietysti ne kaikki ovat voineet vahingossa tykätä.
Vaikuttaa varmaan silti se, että vaihdoin kuvaa ja 5 vuoteen ei ole ollut yhtään tykkäystä ja nyt tuli sitten heti 4 puolen tunnin aikana :D Kai se täytyisi alkaa maksamaan, jotta näkisi ne tykkäykset.
 
Liittynyt
27.02.2018
Viestejä
296
Nyt jos Goldilla tykkäilee niin näkyykö ne kaikilla nyt sellaisena "Sait kultatykkäyksen....maksa'
 
Liittynyt
24.10.2016
Viestejä
4 195
Nämä tällaset friendzonen ja säätämisen rajamailla olevat jutut ei tuppaa päättymään hyvin. Jos molemmat tarkkaan tietää missä mennään, niin silloin se voi toimia. Ota tuosta ilo irti, kun oot saanut fiilikset hänestä pois! Tietty jos tarkoitus on olla oikeasti kaveri, niin silloin en lähtis leikittelemään.
Juu tää on tosi erikoinen keissi, mut en mä lähtis tähä mukaan jos mulla ois fiiliksiä :) Oisko tää sitten jonkinsortin "fwb"? En mä tiedä, eipä olla ainakaa asiasta sen koommin keskusteltu ainakaa vielä.
Voihan se olla että tää koko homma leviää jo heti alkuun.
 
Liittynyt
12.05.2020
Viestejä
314
Lopetin kahden vuoden parisuhteen tuossa parisen kuukautta sitten.

Menin aika nopeasti treffisovelluksiin ja mulle kävi samalla tavalla kuin viimeksi, että löysin nopeasti mielenkiintoisen naisen ja edettiin emotionaalisesti tosi lähelle tosiamme.

Tapailtiin, harrastettiin paljon seksiä, naurettin ja nautittin toistemme seurasta. Puhuttiin erittäin paljon syvällisiä ja avattiin kipeitä asioita toisellemme. Viestiteltiin lähes 24/7, kuten myös ennen viimeisen parisuhteen aloitusta kävi.

Tykätään molemmat paljon toisistamme ja meillä on paljon yhteistä. Samanlainen huumorintaju ja mielenkiinnon kohteita.

Itse kuitenkin koen, että etenin taas aivan liian nopeasti. Mun on vaikea hillitä itseäni naisten kanssa. Halusinkin nyt pakittaa ja tavata myös muita naisia ja tehdä sen kerrankin rauhassa itseäni kuunnellen.

Tälle jota tapailen, ei käy se, että näkisin muita ja tapailisin myös häntä samalla. Ei ymmärrä asiaa ja on surullinen. Hänessä ei ole mitään red flageja, vaan käytös on kypsää (toisin kuin omani)

Mun on tosi vaikea irroittautua tästä, koska vaikka mä sanon, että aijon nyt tapailla muita, niin me viestitellään silti koko ajan keskenämme ja huomaan, että ollaan taas ajautumassa yhteen. Ennen kuin olen ehtinyt edes tavata ketään muuta.

Mulla on selvästi tässä asiassa isoja ongelmia. Homma menee nopeasti erittäin intensiiviseksi ja yhteydenpito toiseen alkaa hallita elämää. Tuntuu, että olisi kovaa ajavan junan kyydissä.

Eikä sillä, että olisin valitsemassa huonoa parisuhdetta. Viimeinenkin kaksivuotinen oli ihan hyvä suhde. Haluaisin vain kerrankin kyetä tekemään tämän rauhassa ja rennosti.
On sullakin ongelmat :smoke: :smoke:
 
Liittynyt
12.05.2020
Viestejä
314
Nyt jos Goldilla tykkäilee niin näkyykö ne kaikilla nyt sellaisena "Sait kultatykkäyksen....maksa'
Ei näy koska ei tietääkseni ole mitään "kultatykkäyksiä". Tuo viesti tulee vain niille joilla goldia ei ole, tarkoitus siis saada ne ostamaan se.

eiku vittu. Siis näkyy, mutta näkyy kai riippumatta siitä onko tykkääjällä goldi vai ei. Ei mitään kultatykkäyksiä erikseen, kai.

Gold on hyvä sitten, kun on tykkäyksiä reilusti. Sanotaanko pari sataa. Siinä alkaa olla joukossa jo muutama, josta voi mätsin ottaa. Ylivoimaisesti suurin osa silti heitä, jotka on lukemattomia kertoja jo swaipattu vasuriin. Itse ostan suoraan platinumin silloin, kun maksullisen tinderin otan. Se on selkeästi parempi verrattuna goldiin silloin, kun nainen ei ole vielä tykännyt. Platinumilla pääsee pinon päälle, jolloin sut nähdään nopeammin. Välillä on tuntunut maksullisen version olevan rahan menoa, mutta oon kallistunut siihen ajatukseen, että itselle ainakin se on ollut wörtti.
Tässä se tärkein... eli goldilla ei siis ilmeisesti saa vielä mitään bonusta algoritmin kanssa?

Mitään en toki itse oo tinderistä maksamassa.
 
Viimeksi muokattu:
Liittynyt
24.10.2016
Viestejä
4 195
Ostin tuossa Platinumin pitkästä aikaa. Multa on hävinnyt tosi paljo mimmejä vanhoista tykkäyksistä ja tullut uusia tilalle. Nyt en tiiä pelleileekö Tinder mun kanssa, onko ihmiset poistanut profiilinsa vai onko varhaisdementia syntymässä. Mutta karsinnan jälkeen ei tonne montaa hassua profiilia jäänyt. Plus nää ghostaukset alkaa taas syömään sen verran, että kelasin just ottaa semmosta 3kk taukoa koko nettideiteistä (GDPR, tiedot poistuu 3kk jälkeen) ja grindaisin omaa elämää. Sitten otettas frendin kanssa järkkäri kourassa päivitetyt kuvat, ellei reaalimaailmasta jotai löydy.

Mä alan kallistumaan siihen, että otan vähä liian hyvät kuvat kun tuo sovellus on vaan täysin ulkonäkökeskeinen.
 

4play

(■_■¬ )
S Y N T H W A V E
NOSTO
Liittynyt
27.08.2018
Viestejä
320
Nyt jos Goldilla tykkäilee niin näkyykö ne kaikilla nyt sellaisena "Sait kultatykkäyksen....maksa'
Muut ei näe mitenkään oletko tilannut maksullisia Tinder-jäsenyyksiä, ellet piilota etäisyyttäsi ja/tai ikääsi. Supertykkäyksillä menee ilmoitus vastaanottajalle, mutta niissäkin inflaatio on syönyt niitten alkuperäisen arvon, eli daamit hukkuvat niihinkin.

Tässä se tärkein... eli goldilla ei siis ilmeisesti saa vielä mitään bonusta algoritmin kanssa?
Tinder väittää, että saa. Tinder+, Tinder Gold, Tinder Platinum ja sitten vielä Tinder Select. Viimeiseksi mainitun hinta ainakin itselle semmoinen 458€ kuukaudessa, että kuka lie maksaa moisesta. Se on toki todettava, että huono profiili ei muutu hyväksi maksullisen jäsenyyden ostamalla, joten tavallaan kuvitteellisesta näkyvyydestä tuossa maksetaan.

Tuskin tietää Tinder itsekään mitkä kaikki asiat vaikuttavat algoritmiin, mutta kyllä nykyinen kehitys on vähän sen suuntainen, että otetaan epätoivoisilta miehiltä rahat pois. Juuh pakko ei ole kenenkään maksaa, mutta juurikin tuosta kuvitteellisesta mahdollisuudesta saada oma profiili näkyviin, niin hintaa nyhdetään suhteellisen paljon. Jos pitäisi täysin tyhjältä pöydältä aloittaa, niin Ärrältä prepaid-numero ja kaikki kuvat sekä bio täysin uusiksi, niin ehkä sitten voisi saada totaalisen freshin startin.
 
Liittynyt
24.10.2016
Viestejä
4 195
^ Pitäs riittää, että repäset profiilin kokonaan ulos ja odotat 3kk niin tiedot poistuu, koska GDPR. Toki en tiedä jääkö sinne jotai leimaa esim. puhelinnumeron suhteen. Tiedothan voi pyytää poistaa täysin.

Mut jos aikoo "resettää" profiilin täysin niin samalla suosittelen ihan freesit päivitetyt hyvät kuvat niin mahkutkin paranee taas uudelle tasolle. Tähän viitaten mun profiilin kuvat on vuosilta 22 ja 23. Ei siinä että ne olisi mitenkään liian vanhat (sama pärstä parilla lisärypyllä, lihaksia taas enemmän), mutta parempi nuo on joskus päivittää.
 
Viimeksi muokattu:
Liittynyt
31.10.2016
Viestejä
9
Perushuttuu miehellä. Et ole ainut. Reilusti suurin osa miehistä "kärsii" tästä.

Karsintatyö on usein valtava jos eksyy maksullisen ostaa (tai ehkä helpompi on vain poimia "hyvät" välistä). Kun nainen ei ole pilannut vielä itseään Tinderissä, niin reffeille pääsee helpostikin tosi nättien (+ mahdollisesti aitojen ja siistien) mimmien kanssa. Toisin sanoen paras taktiikka on ostaa gold/platina, boosti vaikka kerran viikossa ja sieltä sitten poimii oikealle suhteellisen uudet profiilit (no, tätähän ei voi tietää, tarvii vähä lottoarpaa) ja vetää täsmäiskun. Tällei mun kaveri löysi kumppanin :D

Toki jos vuosikaupalla kehittää itseään fyysisesti, henkisesti, taloudellisesti, jne + päivittää oikein hyvät kuvat ja tekstit, niin kyllä se saanti helpottuu. Hard work pays off.

--
Juu eiköhän tää ollut tässä, kuulostaa liian työläältä ja parempaakin tekemistä on. Kehitin jo itselleni korkeakoulututkinnon ja mediaania korkeamman tulotason ja muutakin mukavaa tässä elämän varrella. Fysiikkakaan aivan paska ole. Jos se ei sitten riitä kuin "rääppeiden" saamiseen tässä palvelussa, niin antaa olla. Parittakoon työpaikan naiset jollekin kaverilleen kun ovat niin tarjoutuneet tekemään. Oikeastaan nyt kun ajattelee, niin ei mua oikeastaan edes kiinnosta tällainen kiiltokuvaselauspalvelu. Jotenkin alkoi myös huvittamaan kun tuli pari tuttuakin vastaan, jotka tiedän ihan tavallisiksi tyypeiksi, mutta sitten on tinderissä vedetty filtterit kaakkoon, exän ottamia 5v vanhoja lomakuvia ja muuta glamouria siellä. Totuus on sitten toisenlainen, mutta aivan taatusti satoja matcheja siellä pyytelemässä treffeille perus pallonaamaa.

Kait tästä jotku jotain saa irti.
 
Viimeksi muokattu:
Liittynyt
24.10.2016
Viestejä
4 195
Juu eiköhän tää ollut tässä, kuulostaa liian työläältä ja parempaakin tekemistä on. Kehitin jo itselleni korkeakoulututkinnon ja mediaania korkeamman tulotason ja muutakin mukavaa tässä elämän varrella. Fysiikkakaan aivan paska ole. Jos se ei sitten riitä kuin "rääppeiden" saamiseen tässä palvelussa, niin antaa olla. Parittakoon työpaikan naiset jollekin kaverilleen kun ovat niin tarjoutuneet tekemään. Oikeastaan nyt kun ajattelee, niin ei mua oikeastaan edes kiinnosta tällainen kiiltokuvaselauspalvelu. Jotenkin alkoi myös huvittamaan kun tuli pari tuttuakin vastaan, jotka tiedän ihan tavallisiksi tyypeiksi, mutta sitten on tinderissä vedetty filtterit kaakkoon, exän ottamia 5v vanhoja lomakuvia ja muuta glamouria siellä. Totuus on sitten toisenlainen, mutta aivan taatusti satoja matcheja siellä pyytelemässä treffeille perus pallonaamaa.

Kait tästä jotku jotain saa irti.
Hah, kiteytit aika hyvin Tinderöinnin :) Mut joo, itse oon saanut joitakin mimmejä kaveriksi ihan toisen kaverin kautta jotka voisi luokitella Tinderin "top naiset ulkonäöltään" algoritmiin, mutta ovat aitoja ihmisiä livenä eivätkä ole pesiytyneet nettideittiin. Tosin varattuja, mutta sekin on fakta, että jos itse näyttävät mimmit viihtyy mun seurassa, ei sitä rimaa Tinderissä tule laskemaan, joten olkoon.

Reaalimaailmaan takaisin siis.

Hinge voisi toimia paremmin jos haluat etsiä pitkäaikaista kumppania näin vinkiksi.

Jos ei kuulu edes top 15% miehistä niin kandee antaa olla ja elää omannäköistä elämää.

hep.png
 
Viimeksi muokattu:

Lare

Error 404
Liittynyt
13.11.2016
Viestejä
4 015
Kolmesti nähnyt nyt upeaa naista, kenen kanssa on paljon yhteistä. Nainen on melkein hämmästyttävän paljon sitä, mitä kumppanilta haen ja muutenkin meillä on paljon yhteistä. Sitten aivot päättää, että en ihastu yhtään, vaikka yleensä ihastun ihan salamana (mikä ei ole hyvä juttu aina sekään). Fyysisemmälle tasolle eskalointi tuntuu myös pelottavalta, koska koen tarvitsevani siihen tunteita. Perhoset vatsasta vain puuttuu.

En nyt taas tiedä. Onkohan aiemmasta suhteesta sittenkin liian lyhyt aika, vaikka koin päässeeni toisesta yli. Vai olenko jotenkin superpinnallinen ja/tai naisesta puuttuu se jokin. Vai onko tässä joku tutustumisen puute vielä. :think:
 
Liittynyt
04.03.2023
Viestejä
470
Näinhän se menee. Joku voi olla "paperilla" aivan täydellinen, hyvännäköinen, ihana persoona, kaikin puolin yhteensopiva arvojen, tavoitteiden ja tulevaisuudensuunnitelmien osalta jne mutta kun ei. Ei vaan lähe.
 

Awelonian

Residentti maahanmuuttaja
Liittynyt
22.10.2016
Viestejä
3 554
Fyysisemmälle tasolle eskalointi tuntuu myös pelottavalta, koska koen tarvitsevani siihen tunteita. Perhoset vatsasta vain puuttuu.
Tuossa ei lähtökohtaisesti ole mitään väärää tai huonoa. Fyysinen taso on hauskempi ja antaa enemmän, kun siinä on vähän muutakin mukana kuin pelkät alapäävehkeet. Tai näin omalla osallani. Eikä sitä voi kontrolloida kehen ihastuu ja kehen ei.
 
Liittynyt
24.10.2016
Viestejä
4 195
Näinhän se menee. Joku voi olla "paperilla" aivan täydellinen, hyvännäköinen, ihana persoona, kaikin puolin yhteensopiva arvojen, tavoitteiden ja tulevaisuudensuunnitelmien osalta jne mutta kun ei. Ei vaan lähe.
Valitettavan monen kohdalla toiseen ääripäähän mentynä löytyy se "perfect match", mutta paperilla pelkkää red flagia :D
 
Liittynyt
19.10.2016
Viestejä
1 468
Tuli taas pitkästä aikaa tinderöityä. Meno ei näköjään ole muuttunut miksikään, taino korkeintaan haastavammaksi. Tosin ikääkin on tullut lisää, niin ehkä se vaikuttaa vaikka ikähaarukkaa on myös säädetty ylöspäin.

Goldi tuli otettua ja jos näiden "tykkäyksien" perusteella pitäisi tehdä jotain analyysiä omasta markkinatasosta, niin sama olisi hirttäytyä samantien tai ainakin heittää hanskat tiskiin. No kivahan se on että mummot ja sairaalloisen lihavat tykkää. No oli siellä pari normaaliakin.

Mutta ei tätä kuitenkaan jaksa. Jos raaka-aine on tätä tasoa ja sieltä sitten joku helmi pitäisi löytää, jonka kanssa pitäisi vielä päästä treffeille ja jotenkin vielä löytää sitä kuuluisaa kemiaakin, noin aika surkea on tuotto-panos suhde.

Muita kautta nyt kuitenkin treffit sovittu kiinnostavan ja perusnätin naisen kanssa, joten ei syytä kuitenkaan vaipua epätoivoon. Syytän vain tinderiä. Ei olisi ollut mitään saumoja tähänkään deittiin tinderin kautta vaikka suunnilleen "samantasoisia" ollaan.

No älä huoli. Itsekin palasin pitkän ajan jälkeen Tinderiin ja kun ei Goldia ole niin ei noita toteutumattomia matchejä näe, mutta itsellä niitä ilmeisesti jopa about 5 jo useamman päivän aktiivisella swaippailulla, ja yksi melko varmasti transu. Joten siitä sitten vaan rakentamaan. :smoke: Yhtään uutta toteutunutta matchiä ei muuten vielä tullut.
 
Liittynyt
24.10.2016
Viestejä
4 195
No älä huoli. Itsekin palasin pitkän ajan jälkeen Tinderiin ja kun ei Goldia ole niin ei noita toteutumattomia matchejä näe, mutta itsellä niitä ilmeisesti jopa about 5 jo useamman päivän aktiivisella swaippailulla, ja yksi melko varmasti transu. Joten siitä sitten vaan rakentamaan. :smoke: Yhtään uutta toteutunutta matchiä ei muuten vielä tullut.
Top 5-10%(-15%) miehet pelailee keskenään tuolla. Lopuille jää mitä jää. Näin se vaan menee.

Toki tekemällä hiton hyvän profiilin kasvattaa reippaasti tsäännsei. Ottakaa itsestänne pykälää paremmat kuvat imo.
 
Liittynyt
09.11.2023
Viestejä
2
Toki tekemällä hiton hyvän profiilin kasvattaa reippaasti tsäännsei. Ottakaa itsestänne pykälää paremmat kuvat imo.
Mitäs tää niinku käytännössä tarkoittaa? Mikä on pykälää parempi kuva? Itsellä ehkä joskus tulevaisuudessa edessä tuo Tinder-sekoilu, jos oikeasta maailmasta ei löydy mitään.

Voin sanoa, että en todellakaan kuulu mihinkään top 5-10%. Vaikuttaa helvetilliseltä työmaalta tuo Tinder.
 
Liittynyt
24.10.2016
Viestejä
4 195
Mitäs tää niinku käytännössä tarkoittaa? Mikä on pykälää parempi kuva? Itsellä ehkä joskus tulevaisuudessa edessä tuo Tinder-sekoilu, jos oikeasta maailmasta ei löydy mitään.

Voin sanoa, että en todellakaan kuulu mihinkään top 5-10%. Vaikuttaa helvetilliseltä työmaalta tuo Tinder.
Se on työmaa ja siihen on aktivoiduttava niin, että sen eteen on tehtävä duunia. Hyvät kuvat lienee muotokuvat tai kaverin ottamat jostain "actionista". Eli semmoset pönöttelykuvat peilin edessä ei riitä ellet osu top 15% ihmisiin ulkonäöltään. Mut joo tällästä se on miehellä. Ja ne jotka saa niitä mätsejä ihmetellen, että eihän se mee näin, kuuluu jo sinne "top" kastiin jollain osa-alueella mikä taas erottaa heidät perus massasta :)

Hyvät kuvat, täydennetty profiili, massasta erottuva aloitus ja keskustelun vieminen eteenpäin treffeille asti on kutakuinkin sitä mitä miehen täytyy olla valmis tekemään. Tulee näitä yksittäisiä, joiden kanssa se on "effortless", mutta harvemmin. Toki riippuu myös sun omista standardeista.

PS: Varaudu ghostauksiin. Ei mulla ole suoraa dataa, mutta jos 10 mimmin kanssa on mätsi, voit yhden, ehkä kahden kanssa päästä treffeille asti. Mindsetti oltava kunnossa. Tuo nettideitti on raakaa touhua miehille ja se ei mitenkään ole verrannollinen sun oikean elämän markkina-arvoon tai olemukseen.

-Ei tää välttämättä näin paha ole mitä yllä kirjotin, mut parempi kohdata se mahdollinen totuus kuin odottaa kikkeli syyhyten, että kohta päästään panemaan-
 
Liittynyt
20.10.2016
Viestejä
648
-Ei tää välttämättä näin paha ole mitä yllä kirjotin, mut parempi kohdata se mahdollinen totuus kuin odottaa kikkeli syyhyten, että kohta päästään panemaan-
Tuo sinkun kiimainen katse olisi syytä hukata, jos aikoo treffeiltä muutakin saada, kuin „ei jatkoon“-lausunnon.
 
Liittynyt
31.10.2016
Viestejä
2 815
Mitäs tää niinku käytännössä tarkoittaa? Mikä on pykälää parempi kuva? Itsellä ehkä joskus tulevaisuudessa edessä tuo Tinder-sekoilu, jos oikeasta maailmasta ei löydy mitään.

Voin sanoa, että en todellakaan kuulu mihinkään top 5-10%. Vaikuttaa helvetilliseltä työmaalta tuo Tinder.
Pysy vaan oikeassa maailmassa on minun vilpitön neuvo.
 
Liittynyt
09.11.2023
Viestejä
2
Se on työmaa ja siihen on aktivoiduttava niin, että sen eteen on tehtävä duunia. Hyvät kuvat lienee muotokuvat tai kaverin ottamat jostain "actionista". Eli semmoset pönöttelykuvat peilin edessä ei riitä ellet osu top 15% ihmisiin ulkonäöltään. Mut joo tällästä se on miehellä. Ja ne jotka saa niitä mätsejä ihmetellen, että eihän se mee näin, kuuluu jo sinne "top" kastiin jollain osa-alueella mikä taas erottaa heidät perus massasta :)

Hyvät kuvat, täydennetty profiili, massasta erottuva aloitus ja keskustelun vieminen eteenpäin treffeille asti on kutakuinkin sitä mitä miehen täytyy olla valmis tekemään. Tulee näitä yksittäisiä, joiden kanssa se on "effortless", mutta harvemmin. Toki riippuu myös sun omista standardeista.

PS: Varaudu ghostauksiin. Ei mulla ole suoraa dataa, mutta jos 10 mimmin kanssa on mätsi, voit yhden, ehkä kahden kanssa päästä treffeille asti. Mindsetti oltava kunnossa. Tuo nettideitti on raakaa touhua miehille ja se ei mitenkään ole verrannollinen sun oikean elämän markkina-arvoon tai olemukseen.

-Ei tää välttämättä näin paha ole mitä yllä kirjotin, mut parempi kohdata se mahdollinen totuus kuin odottaa kikkeli syyhyten, että kohta päästään panemaan-
Kiitoksia. Itse kanssa ajattelin laittaa noita "action"-kuvia, jos tuonne joskus päädyn. Tulee jonkun verran reissattua työn puolesta. Niin mietin, että pyytäis jotain ohikulkijaa ottaa kuvan noilta reissuilta Suomesta. En tiedä onko noilla kuvilla mitään markkina-arvoa.
 

wanderer_

Team R&T
Liittynyt
30.10.2016
Viestejä
2 557
Se on työmaa ja siihen on aktivoiduttava niin, että sen eteen on tehtävä duunia. Hyvät kuvat lienee muotokuvat tai kaverin ottamat jostain "actionista". Eli semmoset pönöttelykuvat peilin edessä ei riitä ellet osu top 15% ihmisiin ulkonäöltään. Mut joo tällästä se on miehellä. Ja ne jotka saa niitä mätsejä ihmetellen, että eihän se mee näin, kuuluu jo sinne "top" kastiin jollain osa-alueella mikä taas erottaa heidät perus massasta :)

Hyvät kuvat, täydennetty profiili, massasta erottuva aloitus ja keskustelun vieminen eteenpäin treffeille asti on kutakuinkin sitä mitä miehen täytyy olla valmis tekemään. Tulee näitä yksittäisiä, joiden kanssa se on "effortless", mutta harvemmin. Toki riippuu myös sun omista standardeista.

PS: Varaudu ghostauksiin. Ei mulla ole suoraa dataa, mutta jos 10 mimmin kanssa on mätsi, voit yhden, ehkä kahden kanssa päästä treffeille asti. Mindsetti oltava kunnossa. Tuo nettideitti on raakaa touhua miehille ja se ei mitenkään ole verrannollinen sun oikean elämän markkina-arvoon tai olemukseen.

-Ei tää välttämättä näin paha ole mitä yllä kirjotin, mut parempi kohdata se mahdollinen totuus kuin odottaa kikkeli syyhyten, että kohta päästään panemaan-


Jos se oikean elämän "markkina-arvo" on kohdallaan, niin eikö kannattaisi keskittää homma sinne :hmm: Matemaattisestihan tuo tarkoittaa, että oikeassa elämässä saa treffiseuraa pienemmällä vaivalla ja harvemmilla torjunnoilla kuin netissä.
 

MI7

Liittynyt
05.12.2020
Viestejä
220
Jos se oikean elämän "markkina-arvo" on kohdallaan, niin eikö kannattaisi keskittää homma sinne :hmm: Matemaattisestihan tuo tarkoittaa, että oikeassa elämässä saa treffiseuraa pienemmällä vaivalla ja harvemmilla torjunnoilla kuin netissä.
Tämä voi selittyä sillä että itsensä määrittämä markkina-arvo ei ole sama kuin muiden määrittämä.
 
Liittynyt
25.05.2019
Viestejä
41
Ei tässä Tinerissä ole mitään järkee täällä Suomessa normaali miehelle. Juuri eilen ihan tavallisen random (6,5-7 nainen) matchin kanssa juttelin, niin kertoi että melkein 3000 tykkäystä puhelimesta oli poistanut.
Sanoin että mulla tulee ehkä sellanen 40 tykkäystä vuoteen.
Kärjistettynä eihän niiden naisten edes tarvi tykätä kestään, vaan kulta jäsenyys alle ja valkkaa vaan kelle laittaa viestii..
 
Toggle Sidebar

Statistiikka

Viestiketjut
240 832
Viestejä
4 209 997
Jäsenet
70 968
Uusin jäsen
Sinivuokko-85

Hinta.fi

Ylös Bottom