Tuli taas pitkästä aikaa tinderöityä. Meno ei näköjään ole muuttunut miksikään, taino korkeintaan haastavammaksi. Tosin ikääkin on tullut lisää, niin ehkä se vaikuttaa vaikka ikähaarukkaa on myös säädetty ylöspäin.
Goldi tuli otettua ja jos näiden "tykkäyksien" perusteella pitäisi tehdä jotain analyysiä omasta markkinatasosta, niin sama olisi hirttäytyä samantien tai ainakin heittää hanskat tiskiin. No kivahan se on että mummot ja sairaalloisen lihavat tykkää. No oli siellä pari normaaliakin.
Mutta ei tätä kuitenkaan jaksa. Jos raaka-aine on tätä tasoa ja sieltä sitten joku helmi pitäisi löytää, jonka kanssa pitäisi vielä päästä treffeille ja jotenkin vielä löytää sitä kuuluisaa kemiaakin, noin aika surkea on tuotto-panos suhde.
Muita kautta nyt kuitenkin treffit sovittu kiinnostavan ja perusnätin naisen kanssa, joten ei syytä kuitenkaan vaipua epätoivoon. Syytän vain tinderiä. Ei olisi ollut mitään saumoja tähänkään deittiin tinderin kautta vaikka suunnilleen "samantasoisia" ollaan.
Perushuttuu miehellä. Et ole ainut. Reilusti suurin osa miehistä "kärsii" tästä.
Karsintatyö on usein valtava jos eksyy maksullisen ostaa (tai ehkä helpompi on vain poimia "hyvät" välistä). Kun nainen ei ole pilannut vielä itseään Tinderissä, niin reffeille pääsee helpostikin tosi nättien (+ mahdollisesti aitojen ja siistien) mimmien kanssa. Toisin sanoen paras taktiikka on ostaa gold/platina, boosti vaikka kerran viikossa ja sieltä sitten poimii oikealle suhteellisen uudet profiilit (no, tätähän ei voi tietää, tarvii vähä lottoarpaa) ja vetää täsmäiskun. Tällei mun kaveri löysi kumppanin
Toki jos vuosikaupalla kehittää itseään fyysisesti, henkisesti, taloudellisesti, jne + päivittää oikein hyvät kuvat ja tekstit, niin kyllä se saanti helpottuu. Hard work pays off.
--
Näin eilen sitä mimmiä kenen kanssa friendzoneen. Vähä yli pari viikkoa kirjeenvaihto oli suhteellisen hiljaista. Tää juttu on kyllä outo ja en oo aikasemmin kokenut tällästä

Mut otan kaiken ilon, hauskuuden ja positiivisen energian irti tästä. Pääasia on se, että oon saanut fiilikset kokonaan pois tähän mimmiin, joten on aika helppo olla ja rellestää.
Nähtiin siis mimmin luona ja ihan normi settii. Keskusteltiin syviä, tehtiin jotain sapuskaa ja katsottiin töllöä. Mimmi heitti ittensä mun kainaloon ja sit aloteltii sitä kiehnäämistä, kutittelua, jne.. Toiselle perseen läpsyttelyjä ja kaikkea rentoo. Meil on semmonen tosi outo connection ja seksuaalista kipinää. Johonki väliin sitten heitti, että hän ei sit halua antaa mitää turhia luuloja mulle

Ja tokasinkin, että en sitä odotakaan, vaan tää on hauskaa

Kun olin lähdössä ja heitti halit niin tökkäsin nenään ja tavutin "sä. olet. sitten. vain. kaveri" ja tokas takas "niin sinäkin", anto pusut huulille, ja tokas että voihan kaverillekin tehdä näin.
Messed shit.
Alkanut taas kiinnostaa tuo Tinderöinti, joten oliskohan se aika laittaa itseni taas likoon for good.