Sanoit että ei ollut liikayrittämistä, mutta jotenkin sinun viesteistä saa sellaisen kuvan että ehkä kuitenkin on liikaa odotuksia liian nopeasti?
Ehkä olen vain erilainen luonteltani, mutta miksi ei voisi tutustua kaikessa rauhassa ilman että pitää heti viikon kahden jälkeen olla sitoutumassa?
Eihän sekään 4kk ole loppuunsa pitkä aika.
E: Ja tuo ylläoleva oli mutuilua lähinnä siitä, että kolahtaa, mutta ei valmis suhteeseen, joten antaa asian olla ja jatketaan elämää. Mutuilua siinä mielessä, että tilanne vois olla ihan toinen, jos olis tavannut vaikka kesällä tämän mimmin nyt tämän hetken sijaan.
Keskustelu ei siis mennyt mitenkään niin, että mimmi haluaisi tutustua, mutta ei just nyt ole valmis (itse tähän olisin varmasti sanonut, että why not, ei kiire mihinkään). Vaan, että treffailu seis ja adios, näin yksinkertaistettuna.
Tuosta viestistä saa varmaa tulkinnan, että tässä nyt kiirehdittäisi johonkin. En ole siis avannut yhtää sen enempää tätä keissiä, mutta daamin puolelta siis tuli pallo ihan yhtäkkiä, että hän ei olekaan valmis vielä deittailee/treffailee/tutustumaan sen enempää. Nähtiin kerran (parhaimmat treffit mitä koskaan kokenut), ja viikko chilliä viestittelyä, niin tuli sitten ilmi tämä. Ei mua haittaa tutustua vaikka 6-12kk aikajanalla tietäen, että se ajatus on siinä tutustumisessa ja hauskanpidossa. Tää tilanne on nyt se, että kolahti oikein kunnolla, mutta väärään ajankohtaan (ja/tai siinä on sitten muutakin mistä en vain tiedä ja tokkopa edes tarvi tietää).
Itse olen nykyää aika pidättäytyväinen ja miust tuntuu että toinen oli enemmän puheissa ja viesteillä messissä kuin minä itse.
Mutta joo, tällästä tämä
Viimeksi muokattu:

Onelinereilla olen mennyt eikä se kyllä ole mihinkään johtanut.
Tietotekniikka on paskaa.