Nettitreffit + Tinder

Liittynyt
24.10.2016
Viestejä
4 192
Himmailu vaan kummasti tuppaa empiiristen kokeilujen perusteella viemään paljon kovemmalla prosentilla haluttuun lopputulokseen, kun ei heti kärkeen vaikuta epätoivoiselta ja liian innokkaalta :confused:
Samaa olen analysoinut. Toiselle täytyy tulla jonkun verran se fiilis, että on jotain menetettävää. Kun huokuu ulospäin "Mä haluan olla sun kanssa, mut en tarvitse sulta mitään" -energia, niin aika hyvin pitäs teerentanssi mennä.

Mut siis tohon viestittelyyn ei ole oikeaa sääntöä. Kunhan se on vastavuoroista. Jotkut viestittelee useammin, toiset harvemmin. Päivästä ja ajankohdasta riippuen myös tämä vaihtelee. Meno sen tilanteen ja fiiliksen mukaan. Kirjoita yhtä pitkiä viestejä kuin toinenkin. Reflektoi.

Tärkeintä on se, että ei ole heti myymässä itseään täysillä toiselle. Se pelästyttäisi meikäläisenki vaikka toinen kiinnostaisikin.
 
Liittynyt
19.10.2016
Viestejä
2 317
Himmailu vaan kummasti tuppaa empiiristen kokeilujen perusteella viemään paljon kovemmalla prosentilla haluttuun lopputulokseen, kun ei heti kärkeen vaikuta epätoivoiselta ja liian innokkaalta :confused:
Miksi pitäisi ylipäätään vaikuttaa epätoivoiselta? Sehän kertoo vaan toiselle että ko. henkilö yrittää täyttää omaa tyhjiötään toisella henkilöllä, sensijaan että täyttäisi tämän tyhjiön itse. Ei ihmekään jos tuolla tapaa jää luu käteen.
 
Viimeksi muokattu:
Liittynyt
24.10.2016
Viestejä
4 192
Miksi pitäisi ylipäätään vaikuttaa epätoivoiselta ylipäätään? Sehän kertoo vaan toiselle että ko. henkilö yrittää täyttää omaa tyhjiötään toisella henkilöllä, sensijaan että täyttäisi tämän tyhjiön itse. Ei ihmekään jos tuolla tapaa jää luu käteen.
Hyvä pointti. Innokkuus ja epätoivoisuus on täysin kaksi eri asiaa. Voi olla innokas laittaa viestiä, näyttää että kiinnostaa ja välittää toisesta kysymällä toisen arjesta ja päivästä. Se ei ole mitenkään epätoivoista.
Epätoivoisuus menee "needy" -asteikolle, joka on epätervettä.
 
Liittynyt
14.12.2016
Viestejä
516
Markqq, seuraaville treffeille viet lahjana samanlaiset tuulipuvut! Ei vais, onnea ja toivottavasti natsaa! :)
 
Liittynyt
24.10.2016
Viestejä
4 192
Joo pienesti kyllä tulee haikea olo ko täällä toista vuotta pälpättäny menee lie tunteiden vuoristorataa ja elämäntarinaa. Jos tämän kanssa asiat etenee niin tuskinpa iha täysin täältä jään pois. Täytyyhä se "tinder ammattilaisen" tulla antaa tänne näkökulmia muille :D

Tilanne voi muuttua anytime, joten eletee hetkessä :tup:
 
Liittynyt
14.12.2016
Viestejä
516
Joo pienesti kyllä tulee haikea olo ko täällä toista vuotta pälpättäny menee lie tunteiden vuoristorataa ja elämäntarinaa. Jos tämän kanssa asiat etenee niin tuskinpa iha täysin täältä jään pois. Täytyyhä se "tinder ammattilaisen" tulla antaa tänne näkökulmia muille :D

Tilanne voi muuttua anytime, joten eletee hetkessä :tup:
Ihan kiva täällä on hengailla näin parisuhteessakin ollessa :D Tulevaisuudesta ei tiedä, niin turha sitä on murehtia.
 
Liittynyt
18.10.2016
Viestejä
1 062
Tapahtui taas melkein kuin elokuvissa, viikon odotin ja nainen perui viime tingassa treffit. Harmitti sitten niin paljon, että päätin kokeilla tuuria ja kirjoittaa jollekin toiselle samasta kaupungista ja onnistuin, nainen suostuikin heti lähtemään.
Kävin sitten sattumoisin vanhemmilla ensin ja tuli puhetta suhteista ja neuvoivat, että tällaisen miehen kannattaa valita sellainen jonkun tavallisen ammatin omaava kumppani, kuten ompelija tai kokki ja ettei missään nimessä mitään vaikka sairaanhoitajaa.

Noh, menin sitten treffeille ja siinä kahvikassalla sattumoisin kysyin, että minkä alan ihmisiä mahdat olla ja hän vastasi, että sairaanhoitaja.
Ratkesin sellaiseen John Cleese nauruun, ei mahtanut mitään :D varmaan hän ihmetteli, mutta hyvin meni treffit silti.
Juteltiin sitten kaikesta mahdollisesta ja olihan tuo mukava käydä kuitenkin.
 
Liittynyt
18.10.2016
Viestejä
1 062
Aiemmin ketjussa joku kommentoi, että kaikilla ei ole niin helppo käydä treffeillä. Johtuu varmaan ujoudesta, mutta siinä on kyllä hyvä mahdollisuus pilata treffit helposti muutenkin.

Aluksi ihmiset opastivat väärin, nainen oli myöhässä ja kertoi väärän kahvilan nimen, kävin sitten mahdollisimman nopeasti tsekkaamassa pari muuta kahvilaa ja äkkiä takaisin, siinä helposti saattaisi jotain sanoa, vaikkapa että miten sitä nyt näin myöhässä ollaan, mutta parempi vain odotella kärsivällisesti.

Kahvikassallakin nainen tilasi niin nopeasti, että juuri ehdin pohtia pitäisikö minun maksaa, mutta tilasikin sitten niin paljon ja kalliita ostoksia, että ajattelin, että parempi pysyä tällä kertaa hiljaa :D

Sitten jos naisella on kovin paljastava vaatetus, niin on hyvin vaikea yrittää katsoa vain silmiin, koska katse tahtoo vahingossakin harhautua :D
Ja helposti saattaa nauraa jollekin jutulle jolle ei saisi nauraa ja sen kyllä huomaa sitten naisen ilmeestä.
Lukemattomia muitakin juttuja voi sattua, mutta silti kannattaa ottaa riski jos kumppanin haluaa löytää.
 
Liittynyt
24.10.2016
Viestejä
4 192
Just tuli somessa pätkä vastaan (tää oli joku sertifioitu ammattilainen mikä jakaa someen ajatuksia, eli ei sunnuntaimarkku mitä näitä löytynee), missä se "henkinen yhteys" ei välttämättä tapahdu ensitreffeillä juuri jännityksen ja muiden seikkojen vuoksi. Neuvona on antaa yleensä 2-3 treffeihin asti aikaa, jotta se mahdollinen yhteys voisi syntyä, koska tullaan rennommaksi toisen seurassa. Toki siinä huomioitiin sitä, että jos ei muuten tule toimeen tai ei ole minkäänlaista "kipinää", tuskin sitä yhteyttäkään syntyy. Eli jos on hyvät ja hauskat treffit niin jopa suositeltavaa kokeilla vähintäänkin uudelleen.

Ja itsellä ainakin voi olla tosi pienestä jutusta kiinni se, että ei "klikkaa". Tätä on tosi vaikea selittää, että mikä se on. Se voi olla mitä vain toisen olemuksesta, persoonasta, ulkonäöstä, kymmenistä muista jutuista kiteytetty kokonaisuus, mutta jos ei silmät, nenä, persoona tai joku muu näistä kymmenistä jotenkin "loksahtele" paikalleen, niin silloin siitä puuttuu jotain. Veikkaan, että monilla naisista on samoja ajatuksia. Jos on vääränlaiset kengät, niin silloin ne kengät ei vaan jotenkin istu siihen kaikkeen muuhun, vaikka jollakin toisella tyypillä ne kengät voisi ollakin positiivinen juttu.

Emmä tiiä saiko kukaa mitää selvää ylemmästä, mut yritin ainakin :D

Mutta juu @dragon age ylempään kommenttiin. Se on hyvä aina mennä tilanteen ja vähä fiilispohjan mukaan näissä. Ei se toinen ole tahallaan aina myöhässä tai hommat ei suju kuin ennakkoon ajateltu. Tässä on tärkeä se kommunikointi ja miten asiat ottaa.

Mie oon nykyää ottanut kanssa sen maksajan roolin, jos kyse on kahvista ja pullasta. Yleensä siksi en haluakaan reffeille mihinkää ravintolaan vaan kahvila, puisto, ajelulle (minä ne bensat kuitenkin kustannan), jolloin ei tuu juurikaa taloudellista lovia. Parisuhteessa voi sitten sopia näistä maksujutuista.

Aina katso silmiin ja luo yhteyttä mimmin sieluun. Ne tissidistractionit saa siellä olla. Ajattele tätä vähän "testinä".
 
Liittynyt
18.10.2016
Viestejä
1 062
Kaunis nainen kirjoitti yhtäkkiä ja taas joutuu viikon odottamaan jos treffeille asti pääsee. Nyt on selvästi enemmän treffejä mitä koskaan, tai ainakin läheltä piti tilanteita.

Minua jäi vaivaamaan miten sairaanhoitaja ei muka ole tavallinen ammatti, ja millaisen miehen ei siis kannata pariutua sairaanhoitajan kanssa :D
Sairaanhoitaja on ihan tavallinen ammatti ja kannattaa tietysti alkaa seurustelemaan. Jos vaikka vuosia etsii ja pääsee mahdottomalla tuurilla jonkun sattumanvaraisen kanssa treffeille, niin ei siinä paljoa ammatteja ehdi pohtimaan.
Mutta se, että miksi yleensä ei koskaan voi alkaa johtuu siitä, että ompelija ja jotkut muut ammatit ovat ammatillisia koulutuksia ja muut korkeakoulutuksia tai yliopistokoulutuksia. Ja jos vaikka pitkäaikaistyötön menee kysymään professorilta alkaako seurustelemaan, niin ei varmasti ala.
Voi tietysti olla, että seurustelussa ammatilla ei olekaan niin paljon väliä mitä sitä luulisi.
 

Awelonian

Residentti maahanmuuttaja
Liittynyt
22.10.2016
Viestejä
3 552
Minua jäi vaivaamaan miten sairaanhoitaja ei muka ole tavallinen ammatti, ja millaisen miehen ei siis kannata pariutua sairaanhoitajan kanssa :D @dragon age
Ammatti harvoin määrittelee ihmistä ja en näe mitään väliä mitä toinen tekee töikseen. Olkoon siivoja tai asiantuntija, jos nauttii työstään ja on ihmisenä huikea tapaus. Vähän jäi sellainen mielikuva käyttäjän vanhemmista, et taitaa elää jossain 1960-luvun maailmassa he :hmm:
 
Liittynyt
20.10.2016
Viestejä
648
Minua jäi vaivaamaan miten sairaanhoitaja ei muka ole tavallinen ammatti, ja millaisen miehen ei siis kannata pariutua sairaanhoitajan kanssa :D @dragon age
Ainoa, mikä tulee minulla mieleen sairaanhoitajan kanssa olemisen vaaroista, on jatkuva / epäsäännöllinen kolmivuorotyö, sekä aika stressaavat työvuorot, joista palautuminen on raskasta. Mutta noin muuten en kyllä vaan tajua!
 
Liittynyt
24.10.2016
Viestejä
4 192
Sen verran päivitystä tähän omaan juttuu, että hommat ei jatku. Sanotaanko nyt näin, että toinen tapaus kun ajankohta väärä, seinä kestää vielä nyrkkiä :tup: Kerron lisää myöhemmin niistä reffeistä ja poimintoja reffien jälkeiseen kirjeenvaihtoon, mutta tämä nainen on kyllä fiksu ja osaa keskustella.

Samalla päätin, että kirves lentää kaivoon. Tai en mä lopullisesti luovuta, mutta en enää "etsi" parisuhdetta. Toki toi Tinder on tuolla jos sieltä joskus kivan oloinen pitkäaikaista kumppania hakeva osuu kohdalle, voin kortit katsoa. Kokemukset kuitenkin osoittaa, että moni pitkäaikaista suhdetta hakevat tajuavat täystyrmäyksen kohdalla, että eivät ole valmiita. Näin on tapahtunut ainakin 2-3 kertaa kenen kanssa siis kolahtanut. Voihan siinä olla jotain muutakin taustalla, mutta niin kauan kuin elän oman totuuteni pohjalta, näitä on turha surra.

Onhan noita treffejä muuten ollut ko ei oo "energiat" kohdanneet, jotka etsii pidempiaikaista kumppania.

Keskityn yhä enemmän omien juttujen kehittämiseen, itsereflektointiin, yksin elämiseen ja vahvistaen ajatuksia elämään, että mitä haluan kaikin puolin. Nämä "pakit" antaa aina vähä uutta suuntaa ja näkökulmaa.

PS. Sitten kun parisuhde kolahtaa, tulen poimimaan täältä kaikki omat löpinät ja kirjoitan kirjan Tinderöinnistä. Ei sanasta sanaan, mutta tarinan muodossa kokemuksista :) Tiedä sitten miten sitä aion myydä tai jakaa. Ehkä alkuun PDF-kirjana jonkun alustan kautta.

"Tositarina miehen sinkkuajasta ja tinder elämästä. Tunteiden vuoristorataa. Hyviä ja huonoja kohtaamisia. Intohimoa. Onnistumisia. Pettymyksiä. Lopulta sydänkäpysen löytymiseen."
 
Viimeksi muokattu:

4play

(■_■¬ )
S Y N T H W A V E
NOSTO
Liittynyt
27.08.2018
Viestejä
319
PS. Sitten kun parisuhde kolahtaa, tulen poimimaan täältä kaikki omat löpinät ja kirjoitan kirjan Tinderöinnistä. Ei sanasta sanaan, mutta tarinan muodossa kokemuksista :) Tiedä sitten miten sitä aion myydä tai jakaa. Ehkä alkuun PDF-kirjana jonkun alustan kautta.
Huutele jos kaipailet kirjoittajaa kirjan osuuteen "Markkina-arvo" :cigarbeye:

Harmi, että meni puihin. Parhaat asiat elämässä tapahtuu kun ei "liikaa" yritä :tup:
 
Viimeksi muokattu:
Liittynyt
24.10.2016
Viestejä
4 192
Huutele jos kaipailet kirjoittajaa kirjan osuuteen "Markkina-arvo" :cigarbeye:

Harmi, että meni puihin. Parhaat asiat elämässä tapahtuu kun ei "liikaa" yritä :tup:
Kyllähä sitä varmaa täytyy ottaa tämän palstan juttuja sinne mukaan :)

Mutta joo. Tässä nykyisessä ei ollut mitään liikayrittämistä. Mukavaa teerentanssia sanoisinko. Iso vaikuttaja tekijä monella tuntuu olevan liian lyhyt sinkkuaika ja edellisen elämän haasteet mitkä jää kummittelee niin, että sitten kun tunteet tulee peliin, iskee paniikki. Oma näkökulma kokonaisuuteen. Toki pelissä on varmasti muitakin juttuja näin ihmisten tutustumisen kannalta.

Mut se, että jaksaako kukaa jäädä odottelemaan, että toinen saa pakkansa kasaan tulevaisuuteen. Silloin kun on se mahdollisuus pariutua, kysymysmerkkien varaan tutustumista on turha tai vaikea jättää. Se, että pystyykö elää vahvojen fiiliksien kanssa siinä samalla todeten itselleen, että tästä voi tulla jotain, mutta siinä saattaa kestää seuraavat 4kk, koska juuri nyt en ole valmis mihinkään. Mikä on taas mielestäni ihan järjetöntä sen sijaan, että kertoisi toiselle hyvää jatkoa ja ehkä me joskus kohdataan vielä -ajatuksella. Kolahdus, mutta väärään ajankohtaan :)

Parempi jatkaa omaa elämää ja nauttia asioista ilman, että on mitenkään tunnesidettä ihmiseen, joka ei ole saatavilla lainkaan.

Antaa kohtalon puuttua peliin, jos sillä on osansa!

PS: Sitku jaksan kertoa niistä ensitreffistä, kerron sen niin "eroottisen tarinan" mukaisesti, että palstan naiset saa itselleen ajatusmatkan :D
 
Viimeksi muokattu:
Liittynyt
06.03.2019
Viestejä
3 330
Kyllähä sitä varmaa täytyy ottaa tämän palstan juttuja sinne mukaan :)

Mutta joo. Tässä nykyisessä ei ollut mitään liikayrittämistä. Mukavaa teerentanssia sanoisinko. Iso vaikuttaja tekijä monella tuntuu olevan liian lyhyt sinkkuaika ja edellisen elämän haasteet mitkä jää kummittelee niin, että sitten kun tunteet tulee peliin, iskee paniikki. Oma näkökulma kokonaisuuteen. Toki pelissä on varmasti muitakin juttuja näin ihmisten tutustumisen kannalta.

Mut se, että jaksaako kukaa jäädä odottelemaan, että toinen saa pakkansa kasaan tulevaisuuteen. Silloin kun on se mahdollisuus pariutua, kysymysmerkkien varaan tutustumista on turha tai vaikea jättää. Se, että pystyykö elää vahvojen fiiliksien kanssa siinä samalla todeten itselleen, että tästä voi tulla jotain, mutta siinä saattaa kestää seuraavat 4kk, koska juuri nyt en ole valmis mihinkään. Että jätetään tää juttu nyt tähän ja katsotaan 4kk päästä uusiksi. Mikä on taas mielestäni ihan järjetöntä sen sijaan, että kertoisi toiselle hyvää jatkoa ja ehkä me joskus kohdataan vielä -ajatuksella. Kolahdus, mutta väärään ajankohtaan :)

Parempi jatkaa omaa elämää ja nauttia asioista ilman, että on mitenkään tunnesidettä ihmiseen, joka ei ole saatavilla lainkaan.

Antaa kohtalon puuttua peliin, jos sillä on osansa!

PS: Sitku jaksan kertoa niistä ensitreffistä, niin kerron sen niin "eroottisen tarinan" mukaisesti, että naiset saa itselleen ajatusmatkan :D
Sanoit että ei ollut liikayrittämistä, mutta jotenkin sinun viesteistä saa sellaisen kuvan että ehkä kuitenkin on liikaa odotuksia liian nopeasti?
Ehkä olen vain erilainen luonteltani, mutta miksi ei voisi tutustua kaikessa rauhassa ilman että pitää heti viikon kahden jälkeen olla sitoutumassa?

Eihän sekään 4kk ole loppuunsa pitkä aika.
 
Liittynyt
24.10.2016
Viestejä
4 192
Sanoit että ei ollut liikayrittämistä, mutta jotenkin sinun viesteistä saa sellaisen kuvan että ehkä kuitenkin on liikaa odotuksia liian nopeasti?
Ehkä olen vain erilainen luonteltani, mutta miksi ei voisi tutustua kaikessa rauhassa ilman että pitää heti viikon kahden jälkeen olla sitoutumassa?

Eihän sekään 4kk ole loppuunsa pitkä aika.
E: Ja tuo ylläoleva oli mutuilua lähinnä siitä, että kolahtaa, mutta ei valmis suhteeseen, joten antaa asian olla ja jatketaan elämää. Mutuilua siinä mielessä, että tilanne vois olla ihan toinen, jos olis tavannut vaikka kesällä tämän mimmin nyt tämän hetken sijaan.
Keskustelu ei siis mennyt mitenkään niin, että mimmi haluaisi tutustua, mutta ei just nyt ole valmis (itse tähän olisin varmasti sanonut, että why not, ei kiire mihinkään). Vaan, että treffailu seis ja adios, näin yksinkertaistettuna.

Tuosta viestistä saa varmaa tulkinnan, että tässä nyt kiirehdittäisi johonkin. En ole siis avannut yhtää sen enempää tätä keissiä, mutta daamin puolelta siis tuli pallo ihan yhtäkkiä, että hän ei olekaan valmis vielä deittailee/treffailee/tutustumaan sen enempää. Nähtiin kerran (parhaimmat treffit mitä koskaan kokenut), ja viikko chilliä viestittelyä, niin tuli sitten ilmi tämä. Ei mua haittaa tutustua vaikka 6-12kk aikajanalla tietäen, että se ajatus on siinä tutustumisessa ja hauskanpidossa. Tää tilanne on nyt se, että kolahti oikein kunnolla, mutta väärään ajankohtaan (ja/tai siinä on sitten muutakin mistä en vain tiedä ja tokkopa edes tarvi tietää).

Itse olen nykyää aika pidättäytyväinen ja miust tuntuu että toinen oli enemmän puheissa ja viesteillä messissä kuin minä itse.

Mutta joo, tällästä tämä :)
 
Viimeksi muokattu:
Liittynyt
13.11.2021
Viestejä
1 194
Perus läppä mitä jengi valehtelee kun ei ole selkärankaa sanoa suoraan, että juuri sinä et kiinnosta seurustelumielessä / toinen kiinnostavampi on kiikarissa.
Muistan joskus nöösipoikana kun melkein heti alkumetreillä nainen oli että eiköhän tämä ollut tässä ja olisi ollut valmis kertomaan mikä (kaikki) meni pieleen. No ei sekään oikein kivalta tuntunut.. Plus kun tuntemattoman tapaa niin mistäpä sitä tietää mikä on reaktio suoraan/tylyyn torjuntaan. Siten ymmärrän nuo "valehtelut"/pehmeät torjunnat. Tuossa kuitenkin tulee henkilökohtaisesti "hylätyksi" niin jokuhan siitä voi pahemminkin kilahtaa.

Lisäys: toisaalta nämäkin ärsyttää jos tuntuu että hyvin meni, nainen nukkuu yön yli (muualla heh) ja tulee toisiin aatoksiin..

Niin. Oli se totta vai ei, lopputuloksella ei merkitystä. Jatkotoimenpiteet ovat samat. Forget and move on.
Jätkä on teflonia kyllä.. mutta tämä on kai se ainoa oikea tapa. Ei ole herkkisten hommaa nämä deittailut. :)
 

MI7

Liittynyt
05.12.2020
Viestejä
220
Kyllä se taitaa Markkukin herkkis olla, se on sitten eriasia mitä sanoo meille täällä. Kyllähän me miehet vähän sellaisia ollaan että pitää esittää kovempaa kuin todellisuudessa on.
 
Liittynyt
24.10.2016
Viestejä
4 192
Välillä tuntuu siltä että koko universumi tekee kaikkensa etten vaa pariudu :D

Mut mähä en luovuta, vaikka taas tuntuukin kurjalta.

Life goes on.

Ja kyllä, mä oon herkkis.
 
Liittynyt
03.02.2024
Viestejä
11
daamin puolelta siis tuli pallo ihan yhtäkkiä, että hän ei olekaan valmis vielä deittailee/treffailee/tutustumaan sen enempää. Nähtiin kerran (parhaimmat treffit mitä koskaan kokenut), ja viikko chilliä viestittelyä, niin tuli sitten ilmi tämä.
Kuulostaa valitettavan tutulta mun omasta elämästä. Puskatohtori määrää parit potionit pääsiäisviikonlopun aikana nautittavaksi. Annosten määrä on jätetty tarkotuksella tulkinnanvaraiseksi (ks. "allekirjoitukseni"). Kai se nykypäivänä on jo voittoa jos saa edes jonkun selityksen pelkän ghostaamisen sijasta. Tän tarkotus ei oo kääntää veistä haavassa, mut kuitenki: tollaset meriselitykset on mun mielestä ihan bullshittiä. Voipha tuo olla totta, mutta suattaapi olla ettei ole. Parhain torjunta, joka mulle on esitetty oli tyyliin "musta tuntuu et olis paras jos jatkettais eri reittejä". Tollasesta selvii kaikki oleellinen ja informaatioarvo on täysin sama. Edellisistä mulle esitetyistä selittelyistä jäi just sellaset vibat et puolet siitä viestin sisällöstä oli tuotettu tekoälyllä.

Kyllä se taitaa Markkukin herkkis olla, se on sitten eriasia mitä sanoo meille täällä. Kyllähän me miehet vähän sellaisia ollaan että pitää esittää kovempaa kuin todellisuudessa on.
Aika harvoin näissä asioissa kai näytetään muille sitä omaa pettymystä. Noin niinku foorumin ulkopuolisessa elämässä, esim. töissä. On sosiaalisesti hyväksyttävämpää näyttää henkistä haavottuvaisuutta esim. sillo ku joku läheinen kuolee. Suhteisiin liittyvät pettymykset käsitellää yksin tai jonkun luottohenkilön kanssa sit ku sen aika on. Tää on sitä tunteiden hallintaa. Miehenä negatiivisten tunteiden näyttäminen (ehkä raivoa lukuunottamatta) ei varmaan yleisesti herätä muutaku myötähäpeää (pois lukien ne läheisten kuolemat). Parempi vaan tohon Markun tyyliin muistuttaa itteään kuinka "the show must go on" ja jopa valehdella itelleen "ei täs midist". Jossain vaiheessa noi sit unohtuu, vähä ku ruotsin kielen sanat. För helvete!
 

Awelonian

Residentti maahanmuuttaja
Liittynyt
22.10.2016
Viestejä
3 552
Sen verran päivitystä tähän omaan juttuu, että hommat ei jatku. Sanotaanko nyt näin, että toinen tapaus kun ajankohta väärä, seinä kestää vielä nyrkkiä :tup: Kerron lisää myöhemmin niistä reffeistä ja poimintoja reffien jälkeiseen kirjeenvaihtoon, mutta tämä nainen on kyllä fiksu ja osaa keskustella.

Samalla päätin, että kirves lentää kaivoon. Tai en mä lopullisesti luovuta, mutta en enää "etsi" parisuhdetta. Toki toi Tinder on tuolla jos sieltä joskus kivan oloinen pitkäaikaista kumppania hakeva osuu kohdalle, voin kortit katsoa. Kokemukset kuitenkin osoittaa, että moni pitkäaikaista suhdetta hakevat tajuavat täystyrmäyksen kohdalla, että eivät ole valmiita. Näin on tapahtunut ainakin 2-3 kertaa kenen kanssa siis kolahtanut. Voihan siinä olla jotain muutakin taustalla, mutta niin kauan kuin elän oman totuuteni pohjalta, näitä on turha surra.

Onhan noita treffejä muuten ollut ko ei oo "energiat" kohdanneet, jotka etsii pidempiaikaista kumppania.

Keskityn yhä enemmän omien juttujen kehittämiseen, itsereflektointiin, yksin elämiseen ja vahvistaen ajatuksia elämään, että mitä haluan kaikin puolin. Nämä "pakit" antaa aina vähä uutta suuntaa ja näkökulmaa.

PS. Sitten kun parisuhde kolahtaa, tulen poimimaan täältä kaikki omat löpinät ja kirjoitan kirjan Tinderöinnistä. Ei sanasta sanaan, mutta tarinan muodossa kokemuksista :) Tiedä sitten miten sitä aion myydä tai jakaa. Ehkä alkuun PDF-kirjana jonkun alustan kautta.

"Tositarina miehen sinkkuajasta ja tinder elämästä. Tunteiden vuoristorataa. Hyviä ja huonoja kohtaamisia. Intohimoa. Onnistumisia. Pettymyksiä. Lopulta sydänkäpysen löytymiseen."
Kuten joskus aiemmin sanoin, sun yliyrittäminen varmastikin pelottaa suurimmat naiset pois. Jos meno on niin railakasta mitä nimimerkin takana kirjoituksissa on, niin tuosta tulee ekana mieleen jonkinlainen pakonomainen läheisyydenkaipuu tai jotain. Jokainen tapaus on "huikea" ja aina vähän väliä olet jo niamisiin menossa yhden kerran jälkeen. Pari askelta kun ottaa taaksepäin, niin näkisit asiat selkeämmin. Älä kuitenkaan luovuta tämän pelin kanssa, vaan otat iisimmin ja ekaksi vaikka teet listan mitä itse haluat tehdä ja siitä katsot miten joku muu niihin kuvioihin sopeutuu.
 
Liittynyt
24.10.2016
Viestejä
4 192
Kuten joskus aiemmin sanoin, sun yliyrittäminen varmastikin pelottaa suurimmat naiset pois. Jos meno on niin railakasta mitä nimimerkin takana kirjoituksissa on, niin tuosta tulee ekana mieleen jonkinlainen pakonomainen läheisyydenkaipuu tai jotain. Jokainen tapaus on "huikea" ja aina vähän väliä olet jo niamisiin menossa yhden kerran jälkeen. Pari askelta kun ottaa taaksepäin, niin näkisit asiat selkeämmin. Älä kuitenkaan luovuta tämän pelin kanssa, vaan otat iisimmin ja ekaksi vaikka teet listan mitä itse haluat tehdä ja siitä katsot miten joku muu niihin kuvioihin sopeutuu.
No et sä väärinkään tulkitse :tup: Tietosesti olen tehnyt hitosti duunia, että vedän jäitä hattuun ja annan asioiden olla. Helppo on olla, mut sitku tulee tunteet peliin usein vielä aika nopeasti ja vahvasti, niin se on tietoista sitkeyttä siinä, että let things be.

Mä en tiedä onko se mun persoona vaa tällänen vai onko jotain "vaillejäämistä" mitä sitten tunne yrittää kompensoida. Mut koska looginen ajattelu tulee siihen helposti mukaan, osaan toimita järjen perusteella ilman, että annan sille tunteelle valtaa. Se tunne on enemmänkin sitten se rasittava tekijä taustalla mikä hankaloittaa sitä perusproduktiivista arkea. Don't get me wrong, asiat rullaa kuten aina, eli en missään kohtaa passivoidu vaan teen asioita mistä nautin, mut se on "henkinen rasite", joka ärsyttää. Hermosto käy helposti kans sit kierroksilla.

Mut kuka nyt täydellinen olis. Paras on se, että osaa tulkita mitä on tekemässä.
 

Awelonian

Residentti maahanmuuttaja
Liittynyt
22.10.2016
Viestejä
3 552
Don't get me wrong, asiat rullaa kuten aina, eli en missään kohtaa passivoidu vaan teen asioita mistä nautin, mut se on "henkinen rasite", joka ärsyttää. Hermosto käy helposti kans sit kierroksilla.
Jos menee kierroksille herkästi, oletko kokeillut jotain harjoitteita jotka voisivat rauhoittaa? Tämä voi olla vaikka jooga tai jokin muu vastaava, ehkä meditointi? Meinaat tunnehallinta on oikeasti aika vaikeeta jos sitä ei ole tietoisesti oppinut tekemään. Itse joogailen pari kertaa viikossa ja se on tuonut toimivaa ja hyvää itsehillintää kaikelle.
 
Liittynyt
05.08.2017
Viestejä
4 637
Don't get me wrong, asiat rullaa kuten aina, eli en missään kohtaa passivoidu vaan teen asioita mistä nautin, mut se on "henkinen rasite", joka ärsyttää. Hermosto käy helposti kans sit kierroksilla.
Mitä tarkoittaa että hermosto käy kierroksilla?

Kyllä se taitaa Markkukin herkkis olla, se on sitten eriasia mitä sanoo meille täällä. Kyllähän me miehet vähän sellaisia ollaan että pitää esittää kovempaa kuin todellisuudessa on.
Aika suoraanhan Markku on sen mun mielestä sanonut. :hmm:

Kuten joskus aiemmin sanoin, sun yliyrittäminen varmastikin pelottaa suurimmat naiset pois.
Suurimmat naiset kuulostaa kyllä XXL-porukalta... :smoke:
 
Liittynyt
24.10.2016
Viestejä
4 192
Jos menee kierroksille herkästi, oletko kokeillut jotain harjoitteita jotka voisivat rauhoittaa? Tämä voi olla vaikka jooga tai jokin muu vastaava, ehkä meditointi? Meinaat tunnehallinta on oikeasti aika vaikeeta jos sitä ei ole tietoisesti oppinut tekemään. Itse joogailen pari kertaa viikossa ja se on tuonut toimivaa ja hyvää itsehillintää kaikelle.
Juu. Meditointi on aika tuttuu huttuu. Yleensä yhdistän pitkiin suihkuihin sitä tietosta läsnäoloa. Usein aamusin myös on otollinen hetki tehdä lyhyehköt. Syvähengitykset pitkin päivää on jo mitä teen automaagisesti. Toki aivan varmasti olisi apua vielä, jos vaan enemmän laittaisin aikaa likoon meditoivaan olemiseen.

Tunteiden hallinta on yksi suurimmista vahvuusalueistani. Mut se juju piilee just siinä, että mä tunnen todella vahvasti erilaiset tunteet. Kelaa kun oon iloinen, silloin se näkyy kilometrin päähän :D

Mut se, että kuinka tunteita voisi hallita niin, että ne saisi vaikka johonkin laatikkoon odottamaan oikeaa hetkeä tai että ne ei veisi energiaa siitä perustekemisestä.

Lapsuudessa mulle ei opetettu mitään tunteiden hallintaa tai ei näytetty tunteita. Oon vasta pitkällä aikuisiällä alkanut opettelemaan tuntemista ja niiden hallintaa.
 
Liittynyt
28.07.2017
Viestejä
155
Omia ajatuksia:
Omalta osalta menee tinderit yms nyt jäähylle tarpeettomana, sopivasti riitti puolen vuoden gold-tilaus tinderöintiin tällä kertaa (toivottavasti viimeinen kerta). Muutama kuukausi ensitapaamisesta ollaan yhdessä nyt sovittu että ollaan pariskunta ja pistetään sovellukset pois.

Peilistä ei tuijota takaisin mikään unelmien prinssi mutta tuntuu olevan paljon kysyntää (kannattaa laittaa paljon reissu/matkustuskuvia, tuntuu olevan helpoin tapa saada paljon vastauksia), mutta omalta osaltani tulee suhtauduttua varauksella ja mielenkiinto lopahtaa helposti jo juttelun aikana. Sellaisen havainnon olen tehnyt että parhaiten kolahtaa mahdollisimman samankaltaisten ihmisten kesken (koulutus yms), chattaily pitää olla sujuvaa mutta ei yksipuolista sekä ei kannata liian pitkään jutella (max 2 viikkoa) tapaamatta.

Omien kokemusteni mukaan paras tapa on olla etenemättä liian nopeasti sekä fyysisesti ja henkisesti. Tuntuu että monilla on joko liian suuret odotukset tai motiivit mitkä ei kohtaa, etenemällä liian nopeasti ei anna mahdollisuutta tutustumiseen ja sitä kautta toimiviin lähtökohtiin.
Ja toinen tällä uusimmalla kierroksella hyväksi havaittu tapa on ottaa välillä kuukauden tai parin tauko näistä sovelluksista, ettei juutu liikaa ”pelimoodiin” tai muuten kyynisty.

Tsemppiä kaikille swaippailijoille, oikean ihmisen kohdalla kyllä kolahtaa kunhan antaa mahdollisuuden puolin ja toisin.
 
Liittynyt
04.03.2023
Viestejä
470
1711610911596.png


Nirsous vaan pahenee, aiemmin olin aika linjassa muiden naisten kanssa mutta koska täältä on miehet loppu ja pakka on tätä nykyä täynnä tamperelaisia ja espoolaisia enkä välitä etäsuhteista, menee ne kaikki vasempaan.
 
Liittynyt
28.10.2017
Viestejä
22
Sen verran päivitystä tähän omaan juttuu, että hommat ei jatku. Sanotaanko nyt näin, että toinen tapaus kun ajankohta väärä, seinä kestää vielä nyrkkiä :tup:
Osasin odottaa tätä. Oon ollut itse monesti samassa tilanteessa. Silloin, kun toisesta tulee todella hyvät vibat, kivat treffit ja toinen antaa ymmärtää myös olevansa mukana, niin ei vaan malta olla kertomatta muille. Sitten aikaa kuluu viikko-kuukausi ja toinen vetäytyy. Syitä on monenlaisia. Joku ahdistuu ihastumisestaan, toinen ei olekaan valmis, jollakin muuttuu ajatus mitä haluaa..

Onkohan meillä ollut mätsejä tai treffejä samojen naisten kanssa? Olen sen ~5v sua vanhempi ja pääosin nähny 29-36-vuotiaita Oululaisia tai Oulun lähialueen naisia.
 
Liittynyt
24.10.2016
Viestejä
4 192
Osasin odottaa tätä. Oon ollut itse monesti samassa tilanteessa. Silloin, kun toisesta tulee todella hyvät vibat, kivat treffit ja toinen antaa ymmärtää myös olevansa mukana, niin ei vaan malta olla kertomatta muille. Sitten aikaa kuluu viikko-kuukausi ja toinen vetäytyy. Syitä on monenlaisia. Joku ahdistuu ihastumisestaan, toinen ei olekaan valmis, jollakin muuttuu ajatus mitä haluaa..

Onkohan meillä ollut mätsejä tai treffejä samojen naisten kanssa? Olen sen ~5v sua vanhempi ja pääosin nähny 29-36-vuotiaita Oululaisia tai Oulun lähialueen naisia.
Reilusti etelämmässä päin asustan joten tuskin samoja mimmejä kohdataan :)

Mutta joo, aika raffii tää meininki. Eihän se ole ongelma tutustua hitaasti ja harkiten, mutta kuten totesit, asiat tyssää tavalla tai toisella vaikka ei olisi mitään "syytä" peruuttaa näin paperilla.

Joko tarjontaa on liikaa ja siellä on aina joku "parempi" odottamassa (lopputulema ikisinkkuus :D) tai sitten tulee tunteita, jonka kohdalla pelästyy. Esim. menneisyyden haavat ja henkilön henkilökohtaiset ongelmat varmasti vaikuttaa kokonaisuuteen. Toki voi olla muitakin syitä, kuten vaikka se yli-innokkuus.

Menisin anyday aikakauteen takaisin ennen älypuhelimia ja nettideittiä.

On hyvä muistaa, että nämä mimmit jotka pakittaa/ovat olleet pidempään Tinderissä, todennäköisesti tekevät sitä muillekin. Parasta on bongaa mimmi, joka ei ole rikkonut itseään vielä nettideittiin.

E: Mä en kyllä kerro muille deitistä sen spesifimmin. Pidän aika hyvin yksityisyyteni siinä mielessä. Saatan bestikselle mainita, että tällänen, mut muuten en. Kyllä se on mentävä jo tapailu-parisuhde asteelle, että lähtisin enemmän jakaa tietoa. Tänne toki tulee mutuiltua asioita yleisesti :D
 
Viimeksi muokattu:
Liittynyt
17.10.2016
Viestejä
37
Ehkä vähän hölmöä pohdintaa, mutta kuinka laajasti deittisovellusten kautta haetaan kavereita? Aika usein tulee vastaan naisten profiileja, joissa lukee jotain sellaista kuin "haussa pitkäaikainen ihmissuhde, mutta uudet kamut ovat myös tervetulleita". Ovatko tällaiset nyt jonkin sortin kiertoilmauksia vai haetaanko tässä aidosti platonisia kavereita?

Itse olen saanut aidosti yhden uuden kaverin Tinderin kautta, kun tapailun jälkeen ilmeni, että vaikka persoonat sopivat hyvin yhteen, niin elämänfilosofiat eivät ole yhteensopivia. Tapailu eteni sitten suhdehakuisesta fwb-tyyppiseksi ja lopulta ihan vain kaverisuhteeksi. Tästä huolimatta, olisi vaikeaa kuvitella, että hakemalla hakisin kavereita tätä kautta. Ehkä en vain ole riittävän sosiaalinen siihen.
 
Liittynyt
17.10.2016
Viestejä
233
Reilusti etelämmässä päin asustan joten tuskin samoja mimmejä kohdataan :)

Mutta joo, aika raffii tää meininki. Eihän se ole ongelma tutustua hitaasti ja harkiten, mutta kuten totesit, asiat tyssää tavalla tai toisella vaikka ei olisi mitään "syytä" peruuttaa näin paperilla.

Joko tarjontaa on liikaa ja siellä on aina joku "parempi" odottamassa (lopputulema ikisinkkuus :D) tai sitten tulee tunteita, jonka kohdalla pelästyy. Esim. menneisyyden haavat ja henkilön henkilökohtaiset ongelmat varmasti vaikuttaa kokonaisuuteen. Toki voi olla muitakin syitä, kuten vaikka se yli-innokkuus.

Menisin anyday aikakauteen takaisin ennen älypuhelimia ja nettideittiä.

On hyvä muistaa, että nämä mimmit jotka pakittaa/ovat olleet pidempään Tinderissä, todennäköisesti tekevät sitä muillekin. Parasta on bongaa mimmi, joka ei ole rikkonut itseään vielä nettideittiin.
onkos markku muita palveluita testannut? Jotenkin tuntuu että olisit sen olonen kaveri ettei tinder välttämättä oo oikee paikka.

Ite käytin tinderiä aikoinaan ehkä 15min. Ja poistoon. Tuntui että kaikki on jotain vuorenvalloittelija maailmanseikkailijoita. En usko.

löysin kumppanin sitten muista palveluista. Ilman kuvaa. Hyvällä tekstillä, olemalla täysin oma ittensä, huumorilla ja unohtamalla sen kumppanin etsimisen väkisin. Ikäeroa meillä on yli 10vuotta, juttu lähti läpästä. Nopeesti tavattiin mutta kaveripohjalta ja jonkun 2kk vaan juteltiin aika pitkälle eri viestimillä. Minä olin se joka jarrutteli. Nyt ollaan oltu nelisen vuotta yhdessä.
 
Liittynyt
17.10.2016
Viestejä
233
Ehkä vähän hölmöä pohdintaa, mutta kuinka laajasti deittisovellusten kautta haetaan kavereita? Aika usein tulee vastaan naisten profiileja, joissa lukee jotain sellaista kuin "haussa pitkäaikainen ihmissuhde, mutta uudet kamut ovat myös tervetulleita". Ovatko tällaiset nyt jonkin sortin kiertoilmauksia vai haetaanko tässä aidosti platonisia kavereita?

Itse olen saanut aidosti yhden uuden kaverin Tinderin kautta, kun tapailun jälkeen ilmeni, että vaikka persoonat sopivat hyvin yhteen, niin elämänfilosofiat eivät ole yhteensopivia. Tapailu eteni sitten suhdehakuisesta fwb-tyyppiseksi ja lopulta ihan vain kaverisuhteeksi. Tästä huolimatta, olisi vaikeaa kuvitella, että hakemalla hakisin kavereita tätä kautta. Ehkä en vain ole riittävän sosiaalinen siihen.
Kyll moni ettii. Kunnon kaveripalveluita ei oo ja monella on nykyään se ongelma et ei normielämässä tapaa uusia ihmisiä tai löydä kavereita.
 

Awelonian

Residentti maahanmuuttaja
Liittynyt
22.10.2016
Viestejä
3 552
Ehkä vähän hölmöä pohdintaa, mutta kuinka laajasti deittisovellusten kautta haetaan kavereita?
Itse olen saanut hyviä kamuja tuota kautta. Todettu treffeillä molemmat, että romanttista tai seksuaalista vetoa ei löydy, mutta voidaan nähdä muissa merkeissä. Nainen ja mies voi olla myös kavereitakin keskenään.
 
Liittynyt
28.10.2017
Viestejä
22
Reilusti etelämmässä päin asustan joten tuskin samoja mimmejä kohdataan :)
E: Mä en kyllä kerro muille deitistä sen spesifimmin. Pidän aika hyvin yksityisyyteni siinä mielessä. Saatan bestikselle mainita, että tällänen, mut muuten en. Kyllä se on mentävä jo tapailu-parisuhde asteelle, että lähtisin enemmän jakaa tietoa. Tänne toki tulee mutuiltua asioita yleisesti :D
Miten mulla oli kuvitelma, että asuisit täällä pohjosessa. No sitten ei oo samat naamat vastassa. Itsellä muutama kaveri, jotka mätsänny samoja tyyppejä ku itse. Ei siis normaalisti jutella niistä, mutta on tullut jotakin kautta sattumalta tietoon. Olen muutaman kerran innoissani kertonut tapailemistani naisista mun naispuolisille ystäville. Kiva sitten viikon päästä mainita, että juu meni sekin puihin..
 
Liittynyt
28.10.2017
Viestejä
22
Ehkä vähän hölmöä pohdintaa, mutta kuinka laajasti deittisovellusten kautta haetaan kavereita?
Kyllä niitä profiileja tulee vastaan, jotka etsivät uusia kavereita. Mutta ei niitä mitenkään paljoa ole. Itsellä on yksi kaveri deittisovelluksen kautta. Tämä oli kyllä aluksi säätö, mutta todettiin et meillä toimii paremmin kaveripohjalta. Lisäksi yksi tapaamani tyyppi alkoi seurustella toisen kanssa, mutta halusi minusta kuitenkin kaverin. Kieltäydyin kohteliaasti, koska ajattelin sen johtavan vain epämääräiseen sotkuun, kun olin kuitenkin hänestä kiinnostunut.
 
Liittynyt
18.10.2016
Viestejä
451


Nirsous vaan pahenee, aiemmin olin aika linjassa muiden naisten kanssa mutta koska täältä on miehet loppu ja pakka on tätä nykyä täynnä tamperelaisia ja espoolaisia enkä välitä etäsuhteista, menee ne kaikki vasempaan.
Tai sitten laiskuus & ennakkoluulot pessimismin kanssa sekä epärealististen odotuksien kanssa kasvaa. Toki jos salamasuhdetta etsii niin etäisyys on hidaste.
 
Liittynyt
18.10.2016
Viestejä
1 062
Varattuihinkin saattaa joskus törmätä, jos nainen sanoo, että on vapaa, mutta saattaa joidenkin Markqqujen tai Erkkien kanssa olla, niin kummasti ei niin halutakaan lähteä treffeille :D
Aikoinaan yksi aika paha juttu oli se, että kun juotiin kahvia ja pöydässä istui myös mies, jota luulin naisen veljeksi :D
 
Liittynyt
24.10.2016
Viestejä
4 192
Varattuihinkin saattaa joskus törmätä, jos nainen sanoo, että on vapaa, mutta saattaa joidenkin Markqqujen tai Erkkien kanssa olla, niin kummasti ei niin halutakaan lähteä treffeille :D
Aikoinaan yksi aika paha juttu oli se, että kun juotiin kahvia ja pöydässä istui myös mies, jota luulin naisen veljeksi :D
Paljon tullut tässä parin vuoden aikana hässittyä, että en ihmettelisi jonkun mimmin olleen parisuhteessa ja pettänyt kumppaniaan. Mut lähtökohta kuitenkin on se, että näin ei tapahdu. No kyllä mä varattua voin panna, mutta samalla pistäisin tälle miehelle tiedon (mikäli jotenkin saisin tyypin yhteystiedot), että näin tapahtui, sorry for your loss. Rehellisyys kunniaan.
 
Liittynyt
12.05.2020
Viestejä
314
Instatili tinderonpaskapeli jakoi tällä kertaa hyviä miesten tinder-profiileja

Mun mielestä kans ok, jopa kirjoitusvirheet ei haittaa, kun tulee ihan symppis mielikuva silti.
Voi olla hyviäkin pointteja tuolla tilillä, ei siinä mittää... tosin vain yhden feministinaisen näkökulma taitaa olla tuo. Ehkä nuo hyvät profiilit sitten on sellaisia jotka kolahtaa naisiin yleisesti, en voi vastaankaan väittää. Pitäisi varmaan itse osata raapustella jotain, mutta kun ei osaa, ja samalla pelkää että profiili rupeaa näyttämään enemmän työhakemukselta kuin deittiprofiililta. :cigarbeye: Onelinereilla olen mennyt eikä se kyllä ole mihinkään johtanut.

Tuolla kun on niitä huonoja profiileja sitten listattu niin mietin, että vetoaako kuitenkin joihinkin naisiin ne profiilit joissa on kuva pelkistä tiukoista boxereista tai tekstissä lähinnä seksiin viittaavia juttuja? Naisiin jotka hakevat yhden yön juttua tai tykkäävät rajummista otteista?


Mikähän parku siitä saataisiin kun joku perustaisi vastaavan tilin jossa ruodittaisiin naisten profiileja?
 
Liittynyt
12.05.2020
Viestejä
314
Mutta mutta, tulee taas aika pistää tinderi pöntöstä alas. Meni sekä huonommin että paremmin kuin viimeksi.

Mätsejä taisi tulla peräti 3 kpl. Yksi hippityttö jonka kanssa sain jotain juttua aikaiseksi. Kysyin vähän epäsuorasti treffeille mutta silloin oli jotain esteitä. Keskustelu jatkui kunnes ei enää vastannut mun viestiin. Olisin varmaan vielä yhden viestin voinut laittaa mutta en laittanut. Olisiko pitänyt, emmä tiijä. Jos nainen hiljenee niin yleensä en toista kertaa yritä. Toisaalta profiiliin ilmestyi juttuja jostain polyamoriasta ja muusta mikä ei ole yhtään mun juttuja. Että tuskin tästä olisi mitään tullut.

Toisena joku filippiiniläinen jolta kysyin että tykkäisikö nähdä. Vastasi ympäripyöreästi ja siinä olisi sitten pitänyt osata ottaa ohjat ja keksiä joku treffijuttu. No en keksinyt enkä tehnyt mitään.

Kolmas, olisi ilmeisesti halunutkin treffeille, mutta joku siinä oli että en jaksanut ja lopetin viestittelyn. Taisi polttaa röökiä mikä ei sytytä yhtään, ja kuvista voisi päätellä että ei ehkä menisi ns Erkki-seulasta läpi. :smoke: Ihan nätti kyllä muuten.


Paljonkohan tykkäyksiä tuli näiden lisäksi, joku 10-20 ehkä mutta ei enempää. Osa tuli vastaan, osa ei, goldia yritettiin tyrkyttää (en osta). Aika moni sellainen joka ei vaan viehättänyt. Muutama vammainen, näiden puolesta tuntuu vähän pahalta mutta ei sytytä enkä kenenkään omaishoitajaksi osaisi myöskään ryhtyä. 1 tai 2 homostelijaa.
Viime aikoina ei ole tullut yhtään, varmaan algoritmi vetänyt profiilin piiloon kun on niitä kuitenkin aikaisemmin tullut joskus useitakin aika lyhyessä ajassa.


Ja mitä muita huomioita tuosta jäi. Tatuointeja on joka toisella vastaantulijalla melkein ja usein aika paljon vieläpä. Joku "full sleeve" tyylinen tatuointi on kohta jo uusi ala/yläselkä-tribali. En tiedä edustaako tinderin väki keskimääräistä naista, kun tuntuu että ei niitä livenä niin monella ole.Toisaalta tunnen kai melko vähän naisia muutenkin eikä mun tuntemat välttämättä edusta keskimääräistä nekään.

Aika monella naisella on profiilissa valittu että etsitään ensisijaan lyhyttä juttua. Hieman yllättävää, toisaalta ei. Kai se on hyvä että selkeästi sanotaan se jos kerran sillä meiningillä ollaan liikkeellä.

Viinilasi kädessä poseeraaminen on melkein vielä yleisempää kuin tatuointi. Suhtautuuko muut miehet siihen positiivisesti? Voi olla että mä olen jotain vähemmistöä tässäkin kun en hirveästi juo, ja mulle se alkoholin korostaminen on kyllä turn off.

Ja tuo mitä @Paalausmestari mainitsi, että joka toinen on jotain maailmanseikkailijoita. Niin tuppaa olemaan, mutta onko naiset keskimäärin, vai onko tinderin väki valikoitunut, vai näyttääkö algoritmi ensimmäisenä niitä?


Jokohan uskoisin että ei tämä nettideittailu ole mua varten. :dead: Tietotekniikka on paskaa.
 
Liittynyt
24.10.2016
Viestejä
4 192
Heh, sen enempää asiasta tarkemmin, tän edellisen mimmin kanssa nyt käytiin vielä treffaa ja päädyttiin sänkypuuhiinkin. Mutta tiet eroavat / kavereina jatkuu, mitä lie.
Nokka kohti uusia tuulia. Hetken kyllä pidettävä Tinderistä taukoa, että saa fiilikset kasaan :)
 
Toggle Sidebar

Uusimmat viestit

Statistiikka

Viestiketjut
240 534
Viestejä
4 203 000
Jäsenet
70 916
Uusin jäsen
J_build

Hinta.fi

Ylös Bottom