Nettitreffit + Tinder

Ronald McDonald

BANNATTU
BANNED
Liittynyt
19.02.2024
Viestejä
308
No siis tää mua välillä ihmetyttää että mitä tuolla Tinderissä tapahtuu jos naisetkin kokee ghostauksia.
Kuka siellä keskustelee kenen kanssa vai mikä loputon looppi siellä pyörii.
No katsos ne naiset on ihmisiä siinä missä miehetkin. Jos on epämiellyttävä nainen niin kyllä varmaan tulee ghostauksia hänelle myös. Tietty joku kovasti pillun janoinen voi sietää pidempään.
 
Liittynyt
22.12.2016
Viestejä
18 275
No katsos ne naiset on ihmisiä siinä missä miehetkin. Jos on epämiellyttävä nainen niin kyllä varmaan tulee ghostauksia hänelle myös. Tietty joku kovasti pillun janoinen voi sietää pidempään.
Mä olen kyllä ghostannut, jos naiseen on vaikea saada mitään järkevää "yhteyttä" tunnetasolla tai eroottisella tasolla, ja/tai jos se on jotenkin häiriintyneen tuntuinen.
 
Liittynyt
24.10.2016
Viestejä
4 199
Jaa-a. Mä oon joidenki snäpin saanut ja sit aikansa heidän kanssaa chattailly. Lähes kaikki jossai kohtaa sitte ghostaa viimeistään siinä :D Satunnaisia nähnyt.
Se on oikeasti välillä työmää edes treffeille asti päästä ja aloittaa kaikki alusta :D
Toki peruskaunis mimmi saa niin paljon huomioo, että parhaat ne jäljelle jää.

+ Onko naisen profiilissa "vain seksiä" vai "pitkäainen kumppani", ei minun näkökulmastani ole mitään merkitystä. Noh, pitkäaikaista etsiviä mulla menee oikealle reippaasti enemmän kuin omaa IG kanavaa ja "en tiedä vielä" vallitseville, joten kaippa tuo suuntaa antaa :D
 
Liittynyt
24.10.2016
Viestejä
4 199
Mä olen kyllä ghostannut, jos naiseen on vaikea saada mitään järkevää "yhteyttä" tunnetasolla tai eroottisella tasolla, ja/tai jos se on jotenkin häiriintyneen tuntuinen.
Mä tapasin tuossa viime vuoden lopussa erään mimmin kenen energia tuntu niin toksiselta, että mua ahdisti oikeasti pari päivää viel niide treffien jälkeen. Viestittelyvaiheessa tuntui hyvältä ja sai juttua oikein mukavasti sekä videopuhelussa ei mitää ihmeellistä, mutta tavatessa oli jotenkin todella kiero olo hänen seurassaan :D Ja sitku heitti jotai hyvin outoo läppää, niin se mimmi reagoi jotenki tosi vihasen seksuaalisesti ja emmä tiiä. Siis oudoin kohtaaminen pariin vuoteen mitä tässä treffaillu. Hänen exänsä oli narsisti, mutta noh, ensivibat oli kyllä sellaiset, että olikohan itse..
 
Liittynyt
22.12.2016
Viestejä
18 275
Jaa-a. Mä oon joidenki snäpin saanut ja sit aikansa heidän kanssaa chattailly. Lähes kaikki jossai kohtaa sitte ghostaa viimeistään siinä :D Satunnaisia nähnyt.
Se on oikeasti välillä työmää edes treffeille asti päästä ja aloittaa kaikki alusta :D
Toki peruskaunis mimmi saa niin paljon huomioo, että parhaat ne jäljelle jää.

+ Onko naisen profiilissa "vain seksiä" vai "pitkäainen kumppani", ei minun näkökulmastani ole mitään merkitystä. Noh, pitkäaikaista etsiviä mulla menee oikealle reippaasti enemmän kuin omaa IG kanavaa ja "en tiedä vielä" vallitseville, joten kaippa tuo suuntaa antaa :D
Mä lähtisin siitä, että jos "nainen" käyttää vain snäpiä (eikä esim. Whatsappia), on se liian lapsi mulle...

Tiedä sitten missä se sukupolvien raja nykyään menee tässä asiassa, mutta alle kolmessakympissä varmastikin.

Ei nämä snäpi-TikTok -lapset oikein ole mun kanssa samalla aaltopituudella.
 
Liittynyt
22.10.2016
Viestejä
391
Onko joku mies saanut tykkäyksiä, jos profiilissa on "en tiedä vielä" tai "lyhyttä juttua..." tai muuta selkeästi seksikumppanin etsintää viittaavaa esim profiilitekstissä? Ja tykkäykset sitten niiltä, itseä kiinnostavilta?

Epäilen vahvasti että pääosa miehistä joutuu huijaamaan pitkän suhteen etsinnällä ja tästä se naisten epätoivo löytää "hyvä mies" sitten osittain kumpuaa?
 
Viimeksi muokattu:

Antipro

Tukijäsen
Liittynyt
22.01.2019
Viestejä
185
Onko joku mies saanut tykkäyksiä, jos profiilissa on "en tiedä vielä" tai "lyhyttä juttua..." tai muuta selkeästi seksikumppanin etsintää viittaavaa esim profiilitekstissä? Ja tykkäykset sitten niiltä, itseä kiinnostavilta?

Epäilen vahvasti että pääosa miehistä joutuu huijaamasn pitkän suhteen etsinnällä ja tästä se naisten epätoivo löytää "hyvä mies" sitten osittain kumpuaa?
Kyllä mä uskon että on jotkut saaneet mutta ne miehet kuuluu siihen ylimpään kymmenykseen. Joilla on ihan sama lukeeko siinä profiilissa yhtään mitään vai ei.
 
Liittynyt
22.12.2016
Viestejä
18 275
Epäilen vahvasti että pääosa miehistä joutuu huijaamaan pitkän suhteen etsinnällä ja tästä se naisten epätoivo löytää "hyvä mies" sitten osittain kumpuaa?
Pari miljardia vuotta sitten maapallo oli sulaa massaa.

Hieman myöhemmin miehet joutuivat lurittelemaan ties mitä höpö-höpö lemmenlurituksia ja catfishailemaan saadakseen tytöiltä pesää.

Ei mitään uutta auringon alla..
 
Liittynyt
22.12.2016
Viestejä
18 275
Hieman tuota ennemmin löi nuijalla tajuttomaksi ja sai sitä pesää. Ennen oli kaikki paremmin.
No joo, mutta tällaisessa toiminnassa oli jopa isommat riskit kuin nykyään. Piiritkin oli sen verran pienet, että syyllinen kyllä löytyi varmasti helposti.

Vihollisheimojen naisten raiskaaminen oli sitten ehkä eri juttu, jos miehet oli hoideltu ensin...
 
Liittynyt
19.10.2016
Viestejä
1 014
Jaa-a. Mä oon joidenki snäpin saanut ja sit aikansa heidän kanssaa chattailly. Viestittelyvaiheessa tuntui hyvältä ja sai juttua oikein mukavasti sekä videopuhelussa ei mitää ihmeellistä
Olet ilmeisesti aika nuori? Eikö tuo snapchat ole lähinnä teinien sovellus, itse ainakin näin reilu kolmekymppisenä näkisin vähintään outona jos naisella olisi snapchat tai sitä minulta kyselisi. Toki siis haenkin seuraa lähinnä omanikäisistäni, reilu kolmekymppisistä naisista. Videopuheluakaan ei ole kyllä tullut koskaan soitettua ennen treffejä ns. "tuntemattoman" kanssa.
 
Liittynyt
22.12.2016
Viestejä
18 275
Olet ilmeisesti aika nuori? Eikö tuo snapchat ole lähinnä teinien sovellus, itse ainakin näin reilu kolmekymppisenä näkisin vähintään outona jos naisella olisi snapchat tai sitä minulta kyselisi. Toki siis haenkin seuraa lähinnä omanikäisistäni, reilu kolmekymppisistä naisista. Videopuheluakaan ei ole kyllä tullut koskaan soitettua ennen treffejä ns. "tuntemattoman" kanssa.
Snäp ja TikTok on tosiaan teinien ja entisten teinien juttuja, ja tuo porukka tuntuu olevan muutenkin hyvin eri aaltopituudella kuin me muut. Niillä on omat hymiötkin, ja vanhojen hymiöiden käyttö on niistä noloa. Onhan näistä ollut puhetta.

Emojeista puheenollen. Yksi tubettaja-nainen antoi sellaisen vinkin miehille, että ehkäpä ei kannattaisi käyttää emojeita ollenkaan kun viestaa naisille, vaan että emojit on enemmän tyttöjen keskinäinen juttu... Onhan tuossa ehkä pointti. Mies vaikuttaa vakavammin otettavalta (ja aikuisemmalta), kun ei viljele emojeita? Toisaalta tilanteesta riippuen ehkä sitten liiankin jäykältä ja huumorintajuttomalta. Niin. Vaikea sanoa.. Ehkä sitten avainsana on "kohtuus".
 
Liittynyt
21.10.2016
Viestejä
620
Mä tapasin tuossa viime vuoden lopussa erään mimmin kenen energia tuntu niin toksiselta, että mua ahdisti oikeasti pari päivää viel niide treffien jälkeen. Viestittelyvaiheessa tuntui hyvältä ja sai juttua oikein mukavasti sekä videopuhelussa ei mitää ihmeellistä, mutta tavatessa oli jotenkin todella kiero olo hänen seurassaan :D Ja sitku heitti jotai hyvin outoo läppää, niin se mimmi reagoi jotenki tosi vihasen seksuaalisesti ja emmä tiiä. Siis oudoin kohtaaminen pariin vuoteen mitä tässä treffaillu. Hänen exänsä oli narsisti, mutta noh, ensivibat oli kyllä sellaiset, että olikohan itse..
Todennäköisesti on.
 
Liittynyt
21.10.2016
Viestejä
620
Päivitystä omaan tilanteeseen.
Kaksilla treffeillä saman naisen kanssa nyt käyty. (Eka jolle viestin vaan uskalsin laittaa tinderissä)
Ekalla treffeillä vein ajelemaan mikroautoilla ja tykkäsi. Eilen käytiin pakohuoneessa ja jopa päästiin ulos.
Pakohuone on vähän kallis, mutta siinä tunnissa ehtii kyllä huomaamatta tutustumaan toisen käyttäytymiseen ja ehkä luonteeseen. Toimii toki molemminpäin.
Eikä kumpikaan ole parin treffin jälkeen lakanoihin menossa. Hitaasti niin kuin pilkkiessä saa sen isoimman ja parhaimman kalan.
Ehkä tässä nyt on sitä "kipinää" kun voi toiselle puhua täysin rennosti mitä nyt sattuu mielessä liikkumaan parin tapaamis kerran jälkeen.
Tosin Whatsapp viestejä ja musiikki linkkejä lähetelty.
 
Liittynyt
04.03.2023
Viestejä
472
Mulla on kyllä kaikki mailman viestimet :lol: snapchat, kik, telegram, whatsapp, signal yms. ja syyt tähän on moninaiset, mm. lähisuvussa on teinixejä ;) Lisäksi mulla on useammasta kaksi eri instanssia, kun se sattuu mun puhelimella olemaan mahdollista. Annan mun "oikean" numeron vain varmoille tapauksille koska sillä löytää osoitteen ja koko nimen yms, muut vähemmän varmat ja lyhytaikaiset saa mun anonyymin prepaid-numeron. Erilaisiin tarkoituksiin kaikki nää.
 
Liittynyt
03.10.2023
Viestejä
712
Olet ilmeisesti aika nuori? Eikö tuo snapchat ole lähinnä teinien sovellus, itse ainakin näin reilu kolmekymppisenä näkisin vähintään outona jos naisella olisi snapchat tai sitä minulta kyselisi. Toki siis haenkin seuraa lähinnä omanikäisistäni, reilu kolmekymppisistä naisista. Videopuheluakaan ei ole kyllä tullut koskaan soitettua ennen treffejä ns. "tuntemattoman" kanssa.
Se oli teinien juttu silloin kun tuli, eli 10 vuotta sitten. Nykyäänkin on ihan hyvin käyttäjiä, joiden ikä on 30 ja +. Toki nuo ovat todennäköisemmin jakamassa kuvia, mihin snäppi lähinnä on, instastooreissa. Oman kokemuksen mukaan snäpin kultaikä on nyt joku 25v.
En tiedä missä nimenomaan teinit viestittelevät, esiteineille suosituksi koronan aikaan tuli Whatsappin tilapäivitykset. Siinäkin samankaltainen, häviävä kuva.
 
Liittynyt
22.12.2016
Viestejä
18 275
Aika moni on entinen teini. :smoke:
Tarkoitin lähiaikoina teiniydestä varttuneita..

Anyway, maa ja kulttuuri vaikuttaa ja jossain Jenkkilässä taitaa "perinteinen" tekstiviesti olla standardi. Etenkin Applen tuunaama näkemys aiheesta.

Ja jatkossahan eri viestinappien pitää kai olla keskenään yhteensopivia ainakin EU:ssa..
 
Liittynyt
17.10.2022
Viestejä
8
Päivitystä omaan tilanteeseen.
Täähän kuulosti hyvältä, toivottavasti juttu luistaa jatkossakin! Mä otan ton pakohuoneen korvan taakse, varmaan oikeasti saa toisen luonteesta kiinni sellaisia nyansseja mitä ei muuten kävis treffeillä ilmi :D

Itse latasin tinderin viikko sitten kun pitkän parisuhteen jälkeen alkoi nyt tuntua siltä että olis kiva treffailla jo muita. Tänään eka livetapaaminen yhden mätsin kanssa, jännittää jopa vähän kun mun edellisistä ensitreffeistä on kymmenen vuotta.
 
Liittynyt
24.10.2016
Viestejä
4 199
Olet ilmeisesti aika nuori? Eikö tuo snapchat ole lähinnä teinien sovellus, itse ainakin näin reilu kolmekymppisenä näkisin vähintään outona jos naisella olisi snapchat tai sitä minulta kyselisi. Toki siis haenkin seuraa lähinnä omanikäisistäni, reilu kolmekymppisistä naisista. Videopuheluakaan ei ole kyllä tullut koskaan soitettua ennen treffejä ns. "tuntemattoman" kanssa.
32v. Ja siis en oo hirveemmin snäppei käyttänyt, mut se on aika rento alusta siirtyy Tinderistä. Plus voi vähä kuvia yms jakaa niin näkee toistakin ennen tapaamista. Joidenki kohdalla ehdotan, ihan yksilöllistä.
Videopuhelu tulee kyseeseen jos mimmi on kauempana niin välttää ainakin catfishin :D
 
Liittynyt
24.10.2016
Viestejä
4 199
Emojeista puheenollen. Yksi tubettaja-nainen antoi sellaisen vinkin miehille, että ehkäpä ei kannattaisi käyttää emojeita ollenkaan kun viestaa naisille, vaan että emojit on enemmän tyttöjen keskinäinen juttu... Onhan tuossa ehkä pointti. Mies vaikuttaa vakavammin otettavalta (ja aikuisemmalta), kun ei viljele emojeita? Toisaalta tilanteesta riippuen ehkä sitten liiankin jäykältä ja huumorintajuttomalta. Niin. Vaikea sanoa.. Ehkä sitten avainsana on "kohtuus".
Mäki oon lukenut tätä, että älä käytä emojeita, mutta mä en voi olla käyttämättä. Se on osa persoonaa ja kuuluu mun kirjeenvaihtoon. Se tuo "pilkettä" tekstiin kun käyttää oikein. Sanoisin, että kohtuudella.
 
Liittynyt
04.03.2023
Viestejä
472
Toistan taas, että parasta vaan olla oma itsensä, niin saa itselleen sopivaa seuraa :) tai ainakin viehättää itselleen sopivia ihmisiä :D
 

Ronald McDonald

BANNATTU
BANNED
Liittynyt
19.02.2024
Viestejä
308
Mäki oon lukenut tätä, että älä käytä emojeita, mutta mä en voi olla käyttämättä. Se on osa persoonaa ja kuuluu mun kirjeenvaihtoon. Se tuo "pilkettä" tekstiin kun käyttää oikein. Sanoisin, että kohtuudella.
Yksi emo per viesti max. Muuten vaikuttaa, että joku teini siellä.
 
Liittynyt
28.10.2017
Viestejä
24
Kyllä mä käytän emojeja viesteissä, oikeastaan koko ajan. Haluan sillä tavalla tuoda tekstiin sitä fiilistä millä viesti on kirjoitettu. Varsinkin kun viljelen sarkasmia aika lailla. Ei ole kukaan koskaan asiasta maininnut mitenkään negatiivisesti. Yleensä annan instan, kun tinderistä siirrytään eteenpäin. Tällöin näen ihmisestä vähän enemmän et minkä näköistä elämää elää.

Loppu- ja alkuvuosi oli kyllä täysin hiljaista tinderissä. Nyt on taas alkanut tulla enemmän tykkäyksiä ja maksullisella versiolla näen minkälaisia vaihtoehtoja siellä on tarjolla. Käsittämätöntä kyllä jotkut tykkäävät aina vaan uudestaan, kun heilautan heidät vasuriin. Viikon aikana aktivoiduin itsekin ja aloitin kolmen kanssa keskustelun, joista yksi ei vastannut ollenkaan, yhden kanssa juttelin mut toivotin hyvät jatkot erilaisen elämäntilanteen ja etäisyyden takia, yhden kanssa sovittiin et nähdään ensviikolla.

Lisäksi oon huomannut et kun nyt on tänä vuonna ilmestynyt elämään fuck buddy, niin tarve millekään säädöille on vähentynyt. Vaikkakin näemme vain kerran kuukaudessa.
 
Liittynyt
24.10.2016
Viestejä
4 199
Kyllä mä käytän emojeja viesteissä, oikeastaan koko ajan. Haluan sillä tavalla tuoda tekstiin sitä fiilistä millä viesti on kirjoitettu. Varsinkin kun viljelen sarkasmia aika lailla. Ei ole kukaan koskaan asiasta maininnut mitenkään negatiivisesti. Yleensä annan instan, kun tinderistä siirrytään eteenpäin. Tällöin näen ihmisestä vähän enemmän et minkä näköistä elämää elää.

Loppu- ja alkuvuosi oli kyllä täysin hiljaista tinderissä. Nyt on taas alkanut tulla enemmän tykkäyksiä ja maksullisella versiolla näen minkälaisia vaihtoehtoja siellä on tarjolla. Käsittämätöntä kyllä jotkut tykkäävät aina vaan uudestaan, kun heilautan heidät vasuriin. Viikon aikana aktivoiduin itsekin ja aloitin kolmen kanssa keskustelun, joista yksi ei vastannut ollenkaan, yhden kanssa juttelin mut toivotin hyvät jatkot erilaisen elämäntilanteen ja etäisyyden takia, yhden kanssa sovittiin et nähdään ensviikolla.

Lisäksi oon huomannut et kun nyt on tänä vuonna ilmestynyt elämään fuck buddy, niin tarve millekään säädöille on vähentynyt. Vaikkakin näemme vain kerran kuukaudessa.
Miust tuntuu, että jos käytän enemmän emojei (ja typeriä giffei), niin naiset pysyy paremmin keskustelussa. Huumori ja hauskuus vaan iskee.

Talven yli Tinder suorastaan kuolee. Samoja kokemuksia täällä. Nyt ku kesää kohti mennään niin voisi ostaa Platinan vaikka pääsiäisen jälkeen ja alkaa swaippailee taas vähä aktiivisemmin :D Ja sama juttu täällä ko on yksi kenen kanssa fwb niin ei tartte turhia säätöjä kehitellä.
 
Liittynyt
22.12.2016
Viestejä
18 275
Miust tuntuu, että jos käytän enemmän emojei (ja typeriä giffei), niin naiset pysyy paremmin keskustelussa. Huumori ja hauskuus vaan iskee.

Talven yli Tinder suorastaan kuolee. Samoja kokemuksia täällä. Nyt ku kesää kohti mennään niin voisi ostaa Platinan vaikka pääsiäisen jälkeen ja alkaa swaippailee taas vähä aktiivisemmin :D Ja sama juttu täällä ko on yksi kenen kanssa fwb niin ei tartte turhia säätöjä kehitellä.
Menneistä vuosista ei kannata liikaa päätellä, että miten Tinder jatkossa toimii minäkin vuodenaikana.

Peli kehittyy ja dynamiikat muuttuu koko ajan, ja kullekin itselleenkin tulee ikää lisää.

Mulla on kesä ollut päinvastoin yleensä melkein heikoin vuodenaika, johtuen ehkä siitä, että ihmisillä ja minullakin on niin paljon kaikkea muuta menoa ja meininkiä.
 
Liittynyt
28.10.2017
Viestejä
24
Mähän ostin joskus loppuvuonna heikkona hetkenä 6kk platinumin. Ja kun yleensä siitä on ollut selvä hyöty, niin tuon jälkeen tuntui et tinderillä ei kiinnostanut näyttää mulle yhtään mitään. Mulla oli myös viime kesä aika hiljainen tinderissä..et en tiedä miten vuodenajat vaikuttavat. Kaikki kiinnostavat naiset olivat jostain rovaniemi/kuopio/tampere -suunnilta. Ja en vaan halua alkaa kehitellä mitään kaukana asuvien kanssa. Iästä tuli mieleen, et kun etsin 30-40v naisia, niin tuon ikäisiä käyttäjiä ei taida olla läheskään niin paljon, kuin 20-30v.
 
Liittynyt
24.10.2016
Viestejä
4 199
Mähän ostin joskus loppuvuonna heikkona hetkenä 6kk platinumin. Ja kun yleensä siitä on ollut selvä hyöty, niin tuon jälkeen tuntui et tinderillä ei kiinnostanut näyttää mulle yhtään mitään. Mulla oli myös viime kesä aika hiljainen tinderissä..et en tiedä miten vuodenajat vaikuttavat. Kaikki kiinnostavat naiset olivat jostain rovaniemi/kuopio/tampere -suunnilta. Ja en vaan halua alkaa kehitellä mitään kaukana asuvien kanssa. Iästä tuli mieleen, et kun etsin 30-40v naisia, niin tuon ikäisiä käyttäjiä ei taida olla läheskään niin paljon, kuin 20-30v.
Jos on liian kauan premiumi niin tuntuu että se kuihtuu, ainaki omalla kohdalla. Eli on hyvä tasapainotella sen ilmasversion ja maksullisen kanssa. En tiiä mikä logiikka tässä on ko jos Tinder haluis kerätä fyffee niin mitä kauemmin maksaa luulisi saavan etua. Mut joskus on ollut tyylii 2kk putkeen Platinum ja toinen kuukausi meni aivan kuolleena. Hetiku platina katosi niin alkoi tykkäyksiä tulee.
 

Ronald McDonald

BANNATTU
BANNED
Liittynyt
19.02.2024
Viestejä
308
kannattaa antaa ihan totuudenmukainen kuva. Itse tykkään runsaista hymiöistä ja käytän itsekin. Jos joku ei sellaisesta tykkää, ja kokee sen deal breakeriksi, niin olkoon niin.
Ilman muuta. Olisi kauheaa esittää jotain mitä ei ole.
 
Viimeksi muokattu:
Liittynyt
22.12.2016
Viestejä
18 275
Pelimiesoppaista tuttu ohje "mirroring", eli käytät saman verran kuin daamikin käyttää. Tarkoitushan näillä on tehdä keskustelusta vähän kevyempi ja flirtimpi :interested::interested:
Kolikon kääntöpuolena mies voi heijastaa jonkinlaista kypsyyttä käyttämällä hymiöitä vain harkiten?

Tarkoitushan ei ole olla naisen paras kaveri...
 
Liittynyt
22.10.2016
Viestejä
391
Mies kehuu naista päästäkseen pöksyihin, nainen kehuu päästäkseen eroon.

Kaikessa kyynisyydessä moni mies on nallekarhu, mukava ja kiva. Nainen ei vaan jaksa kaivaa esille pehmeän kuoren alla olevaa petoa. Se haluaa kesyttää villin miehen ja olla mukana hänen elämän seikkailussa. Mutta itkee sitten sen nallekarhun, ihan kivan, hyvännäköisen mutta tylsän miehen olkapäähän kun se "Timppa" taas teki oharit ja petti luottamuksen. Mutta kun ei sytytä kuin Timppa ja muut vastaavat. Palaa taas talvella kyselemään seuraa, mutta kesällä Timppa taas lähtee muille mekoille.

Treffeillä kun alat olla kiva ja mukava, nainen ei flirttaa yhtään, niin peli on menetetty. Se että on oma itsensä, on paras neuvo mikä täälläkin on sanottu n kertaa. Tapaamalla 5 naista saldo voi olla nolla. Ei kannata murehtia vaikka pari päivää harmittaa.

Edellinen treffiseura katosi hyvien treffien jälkeen vaikka itse ehdotti jatkoa. Ei voi kuin arvailla syytä, mutta ei kannata kauan. Uutta matoa koukkuun, kesä tulossa. Tein virheen kun en pyytänyt numeroa kun 2. treffit sovittiin. Tinderissä on helppo kadota.

Moni täälläkin haluaisi olla Timppa. Välillä. :cool: edit. Nimi muutettu yksityisyyssyistä ja jatkettu tarinaa.
 
Viimeksi muokattu:
Liittynyt
24.10.2016
Viestejä
4 199
Sanotaanko näin, että kun on tarpeeksi pehmonalle ja tapakriminaali (näin hyvässä hengessä, ei oikeasti rikollinen), niin nainen on myyty. Se ei muute ole kovin helppoa olla pehmonalle empaattimake ja sen jälkeen naista kantava villipetomake joka työntää seinää vasten ja panee aivot pihalle.

Mutta jos osaa olla näitä molempia, niin hyvä!
 
Liittynyt
22.12.2016
Viestejä
18 275
Ei se nainen olis kadonnut jos olisi kiinnostunut susta, simple as that. Eri juttu jos sai bänät tms, tuskinpa.
Voi olla sekä kiinnostunut että kadota, jos/kun on vaikkapa tullut joku vielä kiinnostavampi ukkeli vastaan.

Ja Tinder nyt voi toki bugittaa ja kadottaa ihmisiä randomisti muutenkin.
 
Liittynyt
17.06.2022
Viestejä
341
Käyttäjä: "Tein virheen kun en pyytänyt numeroa kun 2. treffit sovittiin."

Jos nainen/mies ei ennen ekaa tapaamista suostu siihen että keskustelu siirretään Whatsappiin niin ei ole kovin kiinnostunut. On virhe tavata naisia/miehiä joiden kanssa ei ole jutellut Whatsappissa.

Mutta isoin virhe on käyttää Tinderiä ja toivoa että löytäisi jotain monta kuukautta kestävää aitoa ja toimivaa romanttista suhdetta jossa rakkaus leiskuu. Yhtä järkevää olisi käyttää vastaavin toivein bordellia. Joillakin harvoilla käy munkki, mutta 98-99% saa kylmää kättä.

Tässä keskustelussa on aika monta viestiä ja keskustelijaa. En muista kenenkään kirjoittaneen että olisi löytänyt Tinderistä vaikkapa avo- tai aviopuolison. Tai yhden muistan, mutta hän taisi löytää vaimonsa 2014 tms, 2017 eteenpäin Matchin omistuksessa kyyti on muuttunut kylmemmäksi, algoritmi on muuttunut rahahanat maksivoivaksi - epätoivoisilta yksinäisiltä hilut pois -mentaliteetilla ("maksa niin alat saada matcheja").
 

Lare

Error 404
Liittynyt
13.11.2016
Viestejä
4 026
Käyttäjä: "Tein virheen kun en pyytänyt numeroa kun 2. treffit sovittiin."

Jos nainen/mies ei ennen ekaa tapaamista suostu siihen että keskustelu siirretään Whatsappiin niin ei ole kovin kiinnostunut. On virhe tavata naisia/miehiä joiden kanssa ei ole jutellut Whatsappissa.

Mutta isoin virhe on käyttää Tinderiä ja toivoa että löytäisi jotain monta kuukautta kestävää aitoa ja toimivaa romanttista suhdetta jossa rakkaus leiskuu. Yhtä järkevää olisi käyttää vastaavin toivein bordellia. Joillakin harvoilla käy munkki, mutta 98-99% saa kylmää kättä.

Tässä keskustelussa on aika monta viestiä ja keskustelijaa. En muista kenenkään kirjoittaneen että olisi löytänyt Tinderistä vaikkapa avo- tai aviopuolison. Tai yhden muistan, mutta hän taisi löytää vaimonsa 2014 tms, 2017 eteenpäin Matchin omistuksessa kyyti on muuttunut kylmemmäksi, algoritmi on muuttunut rahahanat maksivoivaksi - epätoivoisilta yksinäisiltä hilut pois -mentaliteetilla ("maksa niin alat saada matcheja").
Kaikki kaverit, jotka ovat viime vuosina pariutuneet, löysivät kumppaninsa Tinderistä tai muista vastaavista deittisovelluksista. Onhan tuo Tinder välillä kamalaa kuraa, mutta sieltä seasta löytyy helmiä, jotka etsivät ihan aitoa suhdetta. Myös matcheja tuntuu tulevan ihan tavalliseen tapaan, vaikka ei maksaisi mitään. Goldilla on vain kiva katsoa, onko tykkääjien joukossa tuttuja. Niitä on yllättävän paljon.

Itsellä päättyi hiljattain yksi suhde Tinderistä. Upea nainen, vaikka jutussa oli omat haasteensa ja sen loppuminen toi tavallaan helpotuksen. Tällä viikolla tuli käytyä yhden toisen naisen kanssa treffeillä ja oli ihan kivaa. Lähipäivinä pitäisi nähdä uudestaan. Tämäkin nainen on fiksu, nätti, hyvä keskustelemaan ja etsii ennen kaikkea pitkää parisuhdetta. Toivon, että itsellä herää tunteita, mutta niitä ei voi pakottaakaan.
 
Viimeksi muokattu:
Liittynyt
25.11.2018
Viestejä
291
Kun lukee ihmisten kommentteja Tinderistä, niin tuntuu kuin, että tikkujen laittaminen kynsien alle on vähemmän ikävämpää hommaa, kuin tuon ko. sovelluksen käyttö.
 
Liittynyt
17.10.2016
Viestejä
2 598
Käyttäjä: "Tein virheen kun en pyytänyt numeroa kun 2. treffit sovittiin."

Jos nainen/mies ei ennen ekaa tapaamista suostu siihen että keskustelu siirretään Whatsappiin niin ei ole kovin kiinnostunut. On virhe tavata naisia/miehiä joiden kanssa ei ole jutellut Whatsappissa.
Miksi ihmeessä mielestäsi näin? Itse en anna puhelinnumeroani yhdellekään mimmille jota en ole jo aiemmin tavannut ja kokenut järkeväksi - enkä sen sijaan anna myöskään koko nimeäni Messengeriä ajatellen. Yksikään viritelmä ei ole tuohon kaatunut.

Mutta isoin virhe on käyttää Tinderiä ja toivoa että löytäisi jotain monta kuukautta kestävää aitoa ja toimivaa romanttista suhdetta jossa rakkaus leiskuu. Yhtä järkevää olisi käyttää vastaavin toivein bordellia. Joillakin harvoilla käy munkki, mutta 98-99% saa kylmää kättä.
Ilmeisesti sinulla ei ole juurikaan kokemusta Tinderistä. Ihan samalla tavalla sielläkin kaipaillaan pidempää suhdetta kuin reaalimaailmassa.

Tässä keskustelussa on aika monta viestiä ja keskustelijaa. En muista kenenkään kirjoittaneen että olisi löytänyt Tinderistä vaikkapa avo- tai aviopuolison. Tai yhden muistan, mutta hän taisi löytää vaimonsa 2014 tms, 2017 eteenpäin Matchin omistuksessa kyyti on muuttunut kylmemmäksi, algoritmi on muuttunut rahahanat maksivoivaksi - epätoivoisilta yksinäisiltä hilut pois -mentaliteetilla ("maksa niin alat saada matcheja").
Tää nyt kuulostaa varsin katkeralta. En muista koska ensimmäisen kerran olen pelannut Tinderiä (lieneekö ennen vai jälkeen 2017) mutta kyllähän tuolta välillä mätsejä tulee vaikkei hommasta mitään maksaisi - toki maksamalla helpottuu huispaaminen ja moni muu asia. On itselleen valehtelemista että tuosta olisi pakko maksaa. Ja mikäänhän ei toki velvoita siellä olemaan, itsekään en jaksa tuolla koskaan tovia kauempaa sutia ihmisiä oikealle ja vasemmalle. :D
 
Liittynyt
17.06.2022
Viestejä
341
En sanonut että olen sitä mieltä että matcheja ei saa jos ei maksa. "maksa niin alat saada matcheja" - kuten huomaat niin tuossa on lainausmerkit, kyseessä on siis sitaatti, eläytymisesitys, eläydyn joksikin toiseksi, kyse on siis jonkun muun kuin minun sanoista, tässä tapauksessa "ilmiselvästi" Tinderin markkinointikoneiston. Aivan sanatarkasti noin ne mainokset ei mene, mutta jotenkin niin että kaksin- tai viisinkertaista näkyvyytesi/matchiesi määrä ottamalla Kulta/Platina tms. Kyseessä on siis myös hyperbola - retorinen tehokeino jossa liioitellaan, esim. pointin perille naulaamiseksi. Joskus se silti menee ohi lukijan kallosta - lukijoita on joka lähtöön.

Jo 2000-luvun alussa Match oli tunnettu siitä että siihen törmäsi kaikkialla, bannereissa, spämmissä jne. Profiilin luominen oli ilmaista, mutta jos saamiaan vastauksia halusi lukea niin luottokorttia piti vingutella. Rakkaudennälkäisten pullanmurun kokoiset toivon rippeet treffiseurasta otettiin siis "panttivangiksi" - pay to play. Pörssiyrityksen tehtävä on tehdä voittoa omistajilleen, eli siinä Match kyllä onnistuu.

Kysymys onkin miksi mikään taho ei tunnu pystyvän luomaan käyttäjätyytyväisyyden lähtökohdaksi nostavaa saittia/sovellusta, joka saisi tulonsa vaikka sivustolla pyörivistä mainoksista. Aikanaan City ja Suomi24 onnistuivat 10-15 vuotta menestyksekkäästi olemaan suosittuja ja "toimivia" ilmaisia deittisivustoja. Mm. Huutokauppakeisari löysi vaimon Suomi24:stä.

Lovena tais mennä konkurssiin, koska Tinderin kanssa kilpaileminen vie mehut ja eväät ja enkelisijoittajien uskon. Kuudelle taisin viestin laittaa ilman vastakaikua, nolla avausviestiä ehdin itse saada. 150 kilometrin säteellä taisi olla noin 10 naista. Selasin kyllä koko maanlaajuisesti tarjonnan, ehkä 500-1000 naista yhteensä. Käytettävyys ja sovelluksen design oli ehtaa kaurapuuron harmautta.

Tinder taas on koodattu koukuttamaan - päivittäiset pari notifikaatiota joita ei erota matchin saamisesta kuin vasta klikatessaan: "ei voi saada matcheja jos ei anna tykkäyksiä" ja vastaavat. Joiden tarkoitus on antaa päivittäinen dopamiiniplöräys, kun henkilö luulee saaneensa matchin. Näin addiktio pysyy voimissa, vaikka sovellusta ei ole avannut viikkoon. Se noiden muistutusnotifikaatioiden takana on.

Sovelluskin tuottaa dopamiiniryöppyjä. Siksi siellä on värikkäitä efektejä, glitteriä, tähtiä, ja vastaavia kun tulee Match. Suoraan CandyCrushin ja nettikasinoiden "näin saat käyttäjän dopamiinikoukkuun" playbookista.

90 % tupakoijista ei haluaisi tupakoida, mutta nikotiiniriippuvuuden takia eivät pääse eroon.

Tinderin suhteen ehkä 80 % ei haluaisi käyttää sitä, mutta Powered by Design by Saatana dopamiinikoukun takia eivät pääse eroon. Huomaavat vaan kerran pari viikossa taas selaavansa, vaikka olivat itselleen luvanneet unohtaa koko höskän. Harva sitä siksi käyttää että se "toimii" tai sieltä löytää "mukavia ihmisiä helposti" tai siellä tulee käytyä "usein syvällisiä keskusteluja".

Jos ei ihan normaalilla Facebookin, Instagramin, X:n ja vastaavien käytöllä sekä liveulottuvuudessa kohtaa kiinnostavia henkilöitä niin sitten käyttää noita korvalaput silmillä tai siellä ei niitä yksinkertaisesti vaan ole (ja tämä taas on aika epätodennäköistä, suurimmalle osalle). Tai sitten asenne on "jos tuo on sinkku niin kyllä se tulee mulle vastaan Tinderissä". Saattaa tullakin, mutta eri asia näyttääkö Tinder sinua hänelle koskaan.
 
Viimeksi muokattu:
Toggle Sidebar

Statistiikka

Viestiketjut
241 545
Viestejä
4 218 819
Jäsenet
71 064
Uusin jäsen
Zip

Hinta.fi

Ylös Bottom