Sehän siinä koomisinta ja surullisinta onkin, ettei edes noin alkeellisen tason toiminta onnistu osalta miehistä.
Tuskinpa on montaa prosenttia väestöstä tuo osuus jolle siistiys ja henkilökohtainen hygienia tuottaa haasteita...
Treffeille pääsee kyllä, jos perusasiat on kunnossa ja oma rima on realistisella tasolla.
Ei se Tinderissä ole mikään itsestäänselvyys, ainakin jos on mitään standardeja. Toki realistinen taso voi tarkoittaa tavalliselle eli KESKIMÄÄRÄISELLE tai vähän sitä paremmallekin miehelle että rima pitäisi olla hyvin, hyvin matalalla... usein varmaan ei kiitos -tason alapuolella.
Kivat ihmiset alkaa näyttää kivoilta, vaikka olisivat ensin ihan "evvk" tai jopa "öö ei"-tasoa. Näin se menee, minulla ja muilla tuntemillani naisilla (enkä väitä, etteikö poikkeuksia löytyisi tähänkin sääntöön).
Voi olla, että jos sitä kemiaa ei kenenkään kanssa kertakaikkiaan synny, pitää kääntää katse raatorehellisesti sisäänpäin ja miettiä mitä voisi tehdä ollakseen kivempi ihminen.
Selkeästi naiset toimii täysin eri tavalla kuin miehet. Mulla ainakaan ei ala pelkästä kemiasta kukaan näyttämään kivalta. Jos joku on "öö ei" -tasoa, niin sitten ei myöskään tule mitään seksuaalista kiinnostusta vaikka kuinka olisi kemiaa, vaan se tuntuu enemmänkin samalta kuin hengailisi jonkun miespuolisen kaverin kanssa tjsp.
Toisaalta joskus naiset on alkanut ilmeisesti tuntea "kemiaa" kun olen jo itse todennut (itselleni, en ääneen) että ovat sen verran rasittavia ihmisenä että pitäkööt tunkkinsa, ja saivat sit pakit paluupostina.