Captain Obvious!
Mies varmaan pitää itsensä puhtaana ja siistinä ilman jotain bullet-listaa.
Pallien pakotuksen aste määrää juttujen limaisuuden. Keskustellaanko Tommy Tabermannin runoista vai jostain muusta. Biologia sen määrää miehellä.
Naiselle miehen status, pankkitilin saldo ja muut maalliset jutut ovat varmasti tärkeitä.
Se että mies pääsee yleensäkin treffeille on jo kova saavutus. Se mitä treffeillä tapahtuu on irrelevanttia jos treffeille ei pääse lainkaan.
Itse sovin naisen kanssa treffit paikkaan ja aikaan. Naiselle tulikin esteitä. Sitä ennen spämmässi viestejä loputtomasti. Pelin henki on tämä.
Sehän siinä koomisinta ja surullisinta onkin, ettei edes noin alkeellisen tason toiminta onnistu osalta miehistä. Kannattaa varmaan poistaa enempi pakotus itse ennen treffejä, jos on noin heikko kontrolli omaan käytökseensä.
Omat kokemukset naisista kertovat hyvinkin päinvastaista, pidempään suhteeseen on järjestään kaivattu sellaista, jonka kanssa syntyy syvä henkinen yhteys. Siinä ei miehen statuksella tai pankkitilin saldolla ole mitään tekemistä, vaikka näin markkina-arvon pseudotieteilijät haluavatkin uskoa.
Treffeille pääsee kyllä, jos perusasiat on kunnossa ja oma rima on realistisella tasolla.
Valitettavaa että treffisi peruuntuivat, ei muuta kuin uutta matoa koukkuun. Todennäköisesti ehti tavata toisen, eipä siinä sen kummempaa.
Kivat ihmiset alkaa näyttää kivoilta, vaikka olisivat ensin ihan "evvk" tai jopa "öö ei"-tasoa. Näin se menee, minulla ja muilla tuntemillani naisilla (enkä väitä, etteikö poikkeuksia löytyisi tähänkin sääntöön).
Voi olla, että jos sitä kemiaa ei kenenkään kanssa kertakaikkiaan synny, pitää kääntää katse raatorehellisesti sisäänpäin ja miettiä mitä voisi tehdä ollakseen kivempi ihminen.
Tämä. Pitäisi itsekin vaan rohkeammin alkaa juttelemaan tuntemattomille tapahtumissa, kun monesti huomaa tulevansa juttuun ihan sellaisenkin ihmisen kanssa joka ei ole alkuun ilmaissut minkäänlaista mielenkiintoa. Hankaluutena tuossa toimintavassa on ymmärtää ne hiuksenhienot vihjeet, milloin toinen alkaa kyllästyä ettei lähestyminen tule epämukavaksi toiselle.
Viimeksi muokattu: