Nettitreffit + Tinder

Captain Obvious!
Mies varmaan pitää itsensä puhtaana ja siistinä ilman jotain bullet-listaa.
Pallien pakotuksen aste määrää juttujen limaisuuden. Keskustellaanko Tommy Tabermannin runoista vai jostain muusta. Biologia sen määrää miehellä.
Naiselle miehen status, pankkitilin saldo ja muut maalliset jutut ovat varmasti tärkeitä.

Se että mies pääsee yleensäkin treffeille on jo kova saavutus. Se mitä treffeillä tapahtuu on irrelevanttia jos treffeille ei pääse lainkaan.
Itse sovin naisen kanssa treffit paikkaan ja aikaan. Naiselle tulikin esteitä. Sitä ennen spämmässi viestejä loputtomasti. Pelin henki on tämä.

Sehän siinä koomisinta ja surullisinta onkin, ettei edes noin alkeellisen tason toiminta onnistu osalta miehistä. Kannattaa varmaan poistaa enempi pakotus itse ennen treffejä, jos on noin heikko kontrolli omaan käytökseensä.

Omat kokemukset naisista kertovat hyvinkin päinvastaista, pidempään suhteeseen on järjestään kaivattu sellaista, jonka kanssa syntyy syvä henkinen yhteys. Siinä ei miehen statuksella tai pankkitilin saldolla ole mitään tekemistä, vaikka näin markkina-arvon pseudotieteilijät haluavatkin uskoa.

Treffeille pääsee kyllä, jos perusasiat on kunnossa ja oma rima on realistisella tasolla.

Valitettavaa että treffisi peruuntuivat, ei muuta kuin uutta matoa koukkuun. Todennäköisesti ehti tavata toisen, eipä siinä sen kummempaa.

Kivat ihmiset alkaa näyttää kivoilta, vaikka olisivat ensin ihan "evvk" tai jopa "öö ei"-tasoa. Näin se menee, minulla ja muilla tuntemillani naisilla (enkä väitä, etteikö poikkeuksia löytyisi tähänkin sääntöön).

Voi olla, että jos sitä kemiaa ei kenenkään kanssa kertakaikkiaan synny, pitää kääntää katse raatorehellisesti sisäänpäin ja miettiä mitä voisi tehdä ollakseen kivempi ihminen.

Tämä. Pitäisi itsekin vaan rohkeammin alkaa juttelemaan tuntemattomille tapahtumissa, kun monesti huomaa tulevansa juttuun ihan sellaisenkin ihmisen kanssa joka ei ole alkuun ilmaissut minkäänlaista mielenkiintoa. Hankaluutena tuossa toimintavassa on ymmärtää ne hiuksenhienot vihjeet, milloin toinen alkaa kyllästyä ettei lähestyminen tule epämukavaksi toiselle.

Viimeksi muokattu:
Sehän siinä koomisinta ja surullisinta onkin, ettei edes noin alkeellisen tason toiminta onnistu osalta miehistä.

Tuskinpa on montaa prosenttia väestöstä tuo osuus jolle siistiys ja henkilökohtainen hygienia tuottaa haasteita...

Treffeille pääsee kyllä, jos perusasiat on kunnossa ja oma rima on realistisella tasolla.

Ei se Tinderissä ole mikään itsestäänselvyys, ainakin jos on mitään standardeja. Toki realistinen taso voi tarkoittaa tavalliselle eli KESKIMÄÄRÄISELLE tai vähän sitä paremmallekin miehelle että rima pitäisi olla hyvin, hyvin matalalla... usein varmaan ei kiitos -tason alapuolella.

Kivat ihmiset alkaa näyttää kivoilta, vaikka olisivat ensin ihan "evvk" tai jopa "öö ei"-tasoa. Näin se menee, minulla ja muilla tuntemillani naisilla (enkä väitä, etteikö poikkeuksia löytyisi tähänkin sääntöön).

Voi olla, että jos sitä kemiaa ei kenenkään kanssa kertakaikkiaan synny, pitää kääntää katse raatorehellisesti sisäänpäin ja miettiä mitä voisi tehdä ollakseen kivempi ihminen.

Selkeästi naiset toimii täysin eri tavalla kuin miehet. Mulla ainakaan ei ala pelkästä kemiasta kukaan näyttämään kivalta. Jos joku on "öö ei" -tasoa, niin sitten ei myöskään tule mitään seksuaalista kiinnostusta vaikka kuinka olisi kemiaa, vaan se tuntuu enemmänkin samalta kuin hengailisi jonkun miespuolisen kaverin kanssa tjsp.

Toisaalta joskus naiset on alkanut ilmeisesti tuntea "kemiaa" kun olen jo itse todennut (itselleni, en ääneen) että ovat sen verran rasittavia ihmisenä että pitäkööt tunkkinsa, ja saivat sit pakit paluupostina. :facepalm:

Tuskinpa on montaa prosenttia väestöstä tuo osuus...

Lähinnä toi kertoo mulle, että jos noinkin surkealla huolehtimisella omasta hygieniasta pääsee treffeille asti, niin jotain pitää siinä tapauksessa tehdä itse aika reippaasti väärin jos osumia ei tule Tinderin puolella.

Ei se Tinderissä ole mikään itsestäänselvyys, ainakin jos on mitään standardeja. Toki realistinen taso voi tarkoittaa tavalliselle eli KESKIMÄÄRÄISELLE tai vähän sitä paremmallekin miehelle että rima pitäisi olla hyvin, hyvin matalalla... usein varmaan ei kiitos -tason alapuolella.

Kuten jo joskus aiemmin totesin, pidän itseäni aika keskivertojamppana, AMK-inssin paperit taskussa. Siitä huolimatta Tinderistä on löytynyt seuraa niin yliopiston kuin amiksen käyneistä, oikein kivan näköisistä ja fiksuista naisista, joten en varsinaisesti koe että olen joutunut laittamaan rimaa mitenkään erityisen alas. En myöskään koe että olisin voittanut geenilotossa chad-piirteillä, toki hymyä on moneen otteeseen kehuttu. :)

Lähinnä toi kertoo mulle, että jos noinkin surkealla huolehtimisella omasta hygieniasta pääsee treffeille asti, niin jotain pitää siinä tapauksessa tehdä itse aika reippaasti väärin jos osumia ei tule Tinderin puolella.

En kyllä usko hetkeäkään että kyse olisi tuosta.

Olet niitä harvoja miehiä, jotka sanoo että Tinder on toiminut hyvin, joten veikkaan ettet vain itsekään tajua että mikä se juttu on.

Kuten jo joskus aiemmin totesin, pidän itseäni aika keskivertojamppana, AMK-inssin paperit taskussa. Siitä huolimatta Tinderistä on löytynyt seuraa niin yliopiston kuin amiksen käyneistä, oikein kivan näköisistä ja fiksuista naisista, joten en varsinaisesti koe että olen joutunut laittamaan rimaa mitenkään erityisen alas. En myöskään koe että olisin voittanut geenilotossa chad-piirteillä, toki hymyä on moneen otteeseen kehuttu. :)

Omat kokemukset oli aivan täysin erilaisia, vaikkei tosiaan pitäisi olla mitään erityisempää vikaa. Karismaa ja supliikkia ei tosin silleen löydy, minkä lisäksi taidat olla eri ikäluokkaa.

En kyllä usko hetkeäkään että kyse olisi tuosta.

Olet niitä harvoja miehiä, jotka sanoo että Tinder on toiminut hyvin, joten veikkaan ettet vain itsekään tajua että mikä se juttu on.

Miten niin ei olisi? Nämä henkilöt ovat kuitenkin saaneet Tinder-mätsin huolimatta noin pahoista puutteista. Toki se on helpompaa syyttää ulkoista tekijää kuin ottaa vastuu omasta tilanteestaan.

Mitä olen ystävieni kanssa Tinderin käytöstä puhunut, niin heillä on ollut samanlaisia kokemuksia, pääosin positiivisia. Useamman treffikumppanin kanssa on tullut myös keskusteltua Tinderin miestarjonnasta, niin kyllähän sieltä tiettyjä yhteneväisyyksiä alkaa löytyä miksi profiilit menevät vasuriin.

Omat kokemukset oli aivan täysin erilaisia, vaikkei tosiaan pitäisi olla mitään erityisempää vikaa. Karismaa ja supliikkia ei tosin silleen löydy, minkä lisäksi taidat olla eri ikäluokkaa.

Mitä nyt olen postauksiasi aiemmin tähän aiheeseen lukenut, niin valitettavasti niistä paistaa sellainen tietty negatiivisuus vallitsevaan tilanteeseen nähden. Jos toi heijastuu muuhun sosiaaliseen kanssakäymiseen niin ei se ainakaan osakkeitasi nosta tällä markkinalla. Mistä olet saanut ajatuksen että sulta puuttuu karismaa tai supliikkia? Menetkö ihan lukkoon toisen sukupuolen kanssa keskustellessa vai mistä on jäänyt moinen käsitys?

Miten niin ei olisi? Nämä henkilöt ovat kuitenkin saaneet Tinder-mätsin huolimatta noin pahoista puutteista. Toki se on helpompaa syyttää ulkoista tekijää kuin ottaa vastuu omasta tilanteestaan.

Mitä olen ystävieni kanssa Tinderin käytöstä puhunut, niin heillä on ollut samanlaisia kokemuksia, pääosin positiivisia. Useamman treffikumppanin kanssa on tullut myös keskusteltua Tinderin miestarjonnasta, niin kyllähän sieltä tiettyjä yhteneväisyyksiä alkaa löytyä miksi profiilit menevät vasuriin.

Itse taas en ole kovinkaan monelta kuullut positiivisia kokemuksia Tinderistä. Aika hämmentävää kyllä jos noin pahoilla puutteilla mätsejä tulee, vaikea sanoa että mistä siinäkin sitten on kyse.

Mutta avaisitko hieman että miksi ne profiilit menevät vasuriin?

Mitä nyt olen postauksiasi aiemmin tähän aiheeseen lukenut, niin valitettavasti niistä paistaa sellainen tietty negatiivisuus vallitsevaan tilanteeseen nähden. Jos toi heijastuu muuhun sosiaaliseen kanssakäymiseen niin ei se ainakaan osakkeitasi nosta tällä markkinalla. Mistä olet saanut ajatuksen että sulta puuttuu karismaa tai supliikkia? Menetkö ihan lukkoon toisen sukupuolen kanssa keskustellessa vai mistä on jäänyt moinen käsitys?

Suoraan sanottuna eniten ärsyttää se asenne ettei saisi sanoa ääneen että esim. Tinder on paskaa mitä se ilmeisestikin useimmille miehille on, vaan että pitäisi siinäkin olla semmoista tekopositiivisuutta.

Ja ei sentään ole tuollaisia ongelmia. Kuten olen sanonut aiemminkin, normaali jutustelu onnistuu ihan hyvin, mutta ei sillä vielä erotuta massasta. Esim. profiilissakin pitäisi kaiketi olla jotain nokkelaa tekstiä että erottuisi joukosta.

Moi.

Tykkään metsistä ja korvesta, mutta haluan asua kaupungissa. Sytyn musiikin teolle ja kirjan kirjoittamiselle. Elän keskusteluista ja sivistämisestä. Pidän sopivasti liikkumisesta, vaikka voin olla ihan vaan paikallaankin. Vaihdan sujuvasti keskustelun filosofiasta salkkareihin ja jos ostetaan jäätelöä niin yksi paketti ei riitä.

Olen kasvissyöjä. Sinun ei tarvitse olla.

Jos mätsi niin yritetäänkö edes jutella?

Kummipojat ja heidän sisarukset sekä sinä.

Spoilerissa minun käyttämäni profiiliteksti, jota on aina kehuttu joko heti tai kohta. Ei se ole vielä ainakaan silti mahdollistanut suurta rakkautta, mutta minusta se on aika kiva ja itseni näköinen. Erilaisia hymiöitä on mukana.

Itse taas en ole kovinkaan monelta kuullut positiivisia kokemuksia Tinderistä. Aika hämmentävää kyllä jos noin pahoilla puutteilla mätsejä tulee, vaikea sanoa että mistä siinäkin sitten on kyse.

Mutta avaisitko hieman että miksi ne profiilit menevät vasuriin?

Kuten jo todettua, vessassa tmv. otetut hämyiset kuvat, ja/tai ei profiilitekstiä. Mikäli profiiliteksti löytyy, niin siitä paistaa lävitse vanhat traumat tai on mitäänsanomattoman geneerinen vailla persoonallisuutta.

Suoraan sanottuna eniten ärsyttää se asenne ettei saisi sanoa ääneen että esim. Tinder on paskaa mitä se ilmeisestikin useimmille miehille on, vaan että pitäisi siinäkin olla semmoista tekopositiivisuutta.

Ja ei sentään ole tuollaisia ongelmia. Kuten olen sanonut aiemminkin, normaali jutustelu onnistuu ihan hyvin, mutta ei sillä vielä erotuta massasta. Esim. profiilissakin pitäisi kaiketi olla jotain nokkelaa tekstiä että erottuisi joukosta.

Missä näin on todettu ettei saisi sanoa? Ei ainakaan minun toimesta. Vaikka pelikenttä on miehille epäedullinen monen tekijän vuoksi, niin voit edelleen vaikuttaa lopputulokseen omalla asenteellasi ja toiminnallasi.

Tulkitsen näin, että profiilisi menee tuohon geneeriseen huttuun vailla mitään koukkua. Laitatko profiilitekstisi tänne niin voidaan porukalla laittaa sitä kuntoon?

Moi.

Tykkään metsistä ja korvesta, mutta haluan asua kaupungissa. Sytyn musiikin teolle ja kirjan kirjoittamiselle. Elän keskusteluista ja sivistämisestä. Pidän sopivasti liikkumisesta, vaikka voin olla ihan vaan paikallaankin. Vaihdan sujuvasti keskustelun filosofiasta salkkareihin ja jos ostetaan jäätelöä niin yksi paketti ei riitä.

Olen kasvissyöjä. Sinun ei tarvitse olla.

Jos mätsi niin yritetäänkö edes jutella?

Kummipojat ja heidän sisarukset sekä sinä.

Spoilerissa minun käyttämäni profiiliteksti, jota on aina kehuttu joko heti tai kohta. Ei se ole vielä ainakaan silti mahdollistanut suurta rakkautta, mutta minusta se on aika kiva ja itseni näköinen. Erilaisia hymiöitä on mukana.
Siis tää on minusta just kiva, kertoo sinusta mm. sen, että kielioppi on hallussa :thumbsup: ja kuten toteat, itsesi näköinen. Kun niissä muissa ei monestikaan oo MITÄÄN tai sitten niissä on "En mä tiedä mitä tähän pitäisi kirjoittaa" tai "en näe tykkäyksiä" tai "ei täältä kuitenkaan mitään löydy". Plus ne suttuiset perunalla otetut murjotuskuvat.

Perusasiat siis kuntoon ihan ekana! Sit voi vielä viilata.

Kuten jo todettua, vessassa tmv. otetut hämyiset kuvat, ja/tai ei profiilitekstiä. Mikäli profiiliteksti löytyy, niin siitä paistaa lävitse vanhat traumat tai on mitäänsanomattoman geneerinen vailla persoonallisuutta.

Tulkitsen näin, että profiilisi menee tuohon geneeriseen huttuun vailla mitään koukkua. Laitatko profiilitekstisi tänne niin voidaan porukalla laittaa sitä kuntoon?

Kuvat oli todennäköisesti ihan hyvät ja profiilitekstissä oli yleinen kuvaus, mutta ei tosiaan mitään kauhean persoonallista, mutta ei myöskään mitään avautumista tjsp. Enää profiilitekstiä ei tosin ole, koska poistin tilin jo aikaa sitten.

Musta @Rokkijani :n profiiliteksti kuulosti just siltä supliikilta josta naiset pitää - juuri sen kaltainen koukkujen laitto ei oikein onnistu.

Missä näin on todettu ettei saisi sanoa? Ei ainakaan minun toimesta. Vaikka pelikenttä on miehille epäedullinen monen tekijän vuoksi, niin voit edelleen vaikuttaa lopputulokseen omalla asenteellasi ja toiminnallasi.

Et juuri sinä, mutta usein täällä on kyllä ollut juuri semmoinen asenne.

Kuvat oli todennäköisesti ihan hyvät ja profiilitekstissä oli yleinen kuvaus, mutta ei tosiaan mitään kauhean persoonallista, mutta ei myöskään mitään avautumista tjsp. Enää profiilitekstiä ei tosin ole, koska poistin tilin jo aikaa sitten.

Musta @Rokkijani :n profiiliteksti kuulosti just siltä supliikilta josta naiset pitää - juuri sen kaltainen koukkujen laitto ei oikein onnistu.

No mikä sun lempiruoka on? Lempisarja? Aloitetaan vaikka tällasista.

"lempiruokani on lihapullat ja muussi" on kuitenkin joku pieni intiimi tiedonmurunen sinusta, jonka oot valmis jakamaan yleisölle. Siihen on sitten myös helppo tarttua, ts. "ei voi olla totta, mun lempiruoka on myös lihapullat ja muusi".

No ehkä vähän höntti esimerkki :D

Minäkin tykkään sivistää ihmisiä. Yleensä se ei suomessa paljoa vaadi. Lähinnä suunsa avausta. Mutta eikö se ole vähän hassusti sanottu tinderissä?

No mikä sun lempiruoka on? Lempisarja? Aloitetaan vaikka tällasista.

"lempiruokani on lihapullat ja muussi" on kuitenkin joku pieni intiimi tiedonmurunen sinusta, jonka oot valmis jakamaan yleisölle. Siihen on sitten myös helppo tarttua, ts. "ei voi olla totta, mun lempiruoka on myös lihapullat ja muusi".

No ehkä vähän höntti esimerkki :D

Joo ei ollut lempiruokaa eikä lempisarjoja, musta niiden mainitseminen kuulostaa lähinnä oudolta. :D Olin kyllä harrastukset maininnut ja että pidän matkustelusta, mutta ei silleen mitään kauhean persoonallista varmaankaan.

Jos nyt tekisin tinder-profiilin, niin en mainitsis, että tykkään matkustelusta, mutta laittaisin kyllä jonkun reissukuvan sen sijaan. Oon ollu siinä uskossa, että matkustus ja viini lempijuttuina on kirosanoja nykyään, vai koskeeko tää vaan naisten profiileja? :D

Jos nyt tekisin tinder-profiilin, niin en mainitsis, että tykkään matkustelusta, mutta laittaisin kyllä jonkun reissukuvan sen sijaan. Oon ollu siinä uskossa, että matkustus ja viini lempijuttuina on kirosanoja nykyään, vai koskeeko tää vaan naisten profiileja? :D

Ainakin olen ymmärtänyt että se on enemmän kirosana naisten profiileissa, ja jos kerran naiset keskimäärin pitää siitä enemmän niin tuskin sen mainitseminen niin huono juttu on. :D

Perus peiliselfie salilta, profiilissa matkustelu, viini ja good vibes only.
Voiko köyhempää enää löytyä, kun noita on 13 tusinassa.

Mut jos tykkää matkustaa, juoda viiniä ja käydä salilla? :D Ei siellä kuitenkaan olla miellyttämässä maksimaalista määrää ihmisiä vaan etsimässä itselle ja omaan elämään sopivaa kumppania. Siks peräänkuuluttaisin sitä aitoutta.

Mut jos tykkää matkustaa, juoda viiniä ja käydä salilla? :D Ei siellä kuitenkaan olla miellyttämässä maksimaalista määrää ihmisiä vaan etsimässä itselle ja omaan elämään sopivaa kumppania. Siks peräänkuuluttaisin sitä aitoutta.

Olen samaa mieltä, vaikka kuinka omaan silmään kuulostaisi tylsältä, koska oma kupla on tietysti jotenkin jännittävämpi. :D

Näin kärjistettynä aitoutta on laittaa se tukka sekaisin kuva pieruverkkaireissa ja kumisaappaissa.
Jos tosiaan noita löytyy 13 tusinasta, niin siitä on aitous kaukana. Mennään vaan nykymuodin mukana, ku ajatellaan sen olevan cool.

Tuli siellä tuttujakin samalla kaavalla vastaan, vaikka tietää totuuden olevan ihan muuta.

Tinder on huono paikka miehelle siitä yksinkertaisesta syystä, että siellä taitaa olla 3-4 kertaa niin paljon miehiä kuin naisia. Jokainen voi tuosta päätellä, että keskimäärin miehellä on vähän huonot oltavat :D

Poistukaa kotoanne johonkin. Siellä on naisia suunnilleen yhtä paljon kuin miehiä paljon paremmassa lukusuhteessa. Ja saatte muutenkin heti paljon enemmän oleellista informaatiota kohteesta.

Edit: En väitä että se helppoa sielläkään olisi! Mutta ei ihan yhtä paskaa kuitenkaan kuin Tinder.
Edit2: Korjattu tekstiä pienten paikkakuntien huomioimiseksi.

Viimeksi muokattu:
Poistukaa kotoanne johonkin. Siellä on naisia suunnilleen yhtä paljon kuin miehiä. Ja saatte muutenkin heti paljon enemmän oleellista informaatiota kohteesta.

Edit: En väitä että se helppoa sielläkään olisi! Mutta ei ihan yhtä paskaa kuitenkaan kuin Tinder.
Riippuu ihan siitä missä se koti sijaitsee. Jakauma ei välttämättä ole lähellekään 50-50. Ja jos puhutaan sinkkuihmisistä, niin ero vaan kertautuu.

Good point, on totta että monilla pienillä paikkakunnilla sinkkumiehiä taisi olla tyyliin 2:1 suhteessa sinkkunaisiin.

Mutta eikö kaiken järjen mukaan syrjäseudulla myös Tinder-jakauma ole vastaavasti huonompi?

Pieneltä paikkakunnalta voi muuttaa pois jos on tärkeätä löytää sinkkunaisia. Muuttaa pääkaupunkiseudulle, Tampereelle tai vaikka Turkuun niin alkaa löytyä niitä sinkkuja.

Jos väkisin haluaa asua jossain Pielavedellä niin turha on itkeä kun ei naista löydy.

Pieneltä paikkakunnalta voi muuttaa pois jos on tärkeätä löytää sinkkunaisia. Muuttaa pääkaupunkiseudulle, Tampereelle tai vaikka Turkuun niin alkaa löytyä niitä sinkkuja.

Jos väkisin haluaa asua jossain Pielavedellä niin turha on itkeä kun ei naista löydy.
Se on ehkä aika epärealistista, että kaikki voisivat muuttaa Helsinkiin, Tampereelle tai Turkuun, sitä paitsi jos sinkkumiehet alkaisi tällaista muuttoliikettä tosissaan tekemään, niin paskaksi menisi nekin markkinat sitten.

Isoissa kaupungeissa on siedettävät markkinat juuri näiden maalaismiesten ANSIOSTA ja armosta, koska siis EIVÄT ole muuttaneet sinne isoon kaupunkiin.

Jeps, mutta samalla kun laajennat reviiriä, pelissä on mukana myös ne kaikki miehet sieltä laajennetulta reviiriltä. Pointti oli, että jos menee livemaailmaan, niin ei joudu pelaamaan siinä cockfestissä.
Niin, ellet satu asumaan sen cockfestin keskellä. Aika moni meistä asuu. Suomi on oikeastaan yhtä suurta cockfestiä lukuunottamatta Helsinkiä lähinnä.

Mitään miesten ja naisten määräsuhteita tärkeämpi pointti on, että livenä et ole osana mitään loputonta miesrivistöä. Livenä jokainen kohtaaminen on paljon henkilökohtaisempi. Kokemukseni mukaan sellaisessa kohtaamisessa on paljon enemmän pelissä alusta lähtien, mikä on vaan hyvä juttu.

Ja livenä pystyy kohtaamaan sitä aika isoa osaa naisista, joka ei halua mennä Tinderiin. Heitä et ikinä löydä jos pysyt vain sohvalla.

Mitään miesten ja naisten määräsuhteita tärkeämpi pointti on, että livenä et ole osana mitään loputonta miesrivistöä. Livenä jokainen kohtaaminen on paljon henkilökohtaisempi. Kokemukseni mukaan sellaisessa kohtaamisessa on paljon enemmän pelissä alusta lähtien, mikä on vaan hyvä juttu.

Ja livenä pystyy kohtaamaan sitä aika isoa osaa naisista, joka ei halua mennä Tinderiin. Heitä et ikinä löydä jos pysyt vain sohvalla.
Kyllä livenä nimenomaan olet osa loputonta miesrivistöä, kun asut tyhmällä paikkakunnalla (joita on oikeastaan suurin osa Suomen paikkakunnista).

Kivanäköiset nuoret naiset voi olla hyvinkin harvinainen näky, vaikka nyt mummeleita näkyisikin melko runsaasti.

Kyllä livenä nimenomaan olet osa loputonta miesrivistöä, kun asut tyhmällä paikkakunnalla (joita on oikeastaan suurin osa Suomen paikkakunnista).

Kivanäköiset nuoret naiset voi olla hyvinkin harvinainen näky, vaikka nyt mummeleita näkyisikin melko runsaasti.
Kai niiltä tyhmiltä paikkakunnilta sentään voi ajaa johonkin kaupunkiin. Aika pieni osa Suomen väestöstä asuu sellaisilla paikkakunnilla, joista on ihan älytön ajomatka mihinkään isompaan kaupunkiin. Luulisi että jos naisen löytäminen on tärkeää, sitä voi silloin tällöin ajella kaupunkiin. Ja siis selvennyksenä, että eihän sinne kaupunkiin kannata mennä vain kuljeskelemaan kadulla (jossa naisen iskeminen voi olla aika haastavaa), vaan tekemään jotain itselle mieluista (harrastus, tapahtuma...) jossa samalla voi tavata uusia ihmisiä.

Gramma tuolla aiemmin sanoi, että voisiko kaikki olla siellä deittiapeissa omana itsenään ja kyllähän sitä täytyy yrittää. Nyt vain sattui käymään niin, että toinen samanikäinen vastasi pelkillä kirjainpötkölauseilla. Pohdin sitä päivän verran ja vastasin kuitenkin takaisin. Jos on onnistunut sinne kirjautumaan, niin täytyy osata ainakin jotain ja sen verran sain juuri ja juuri selvää, että jäin miettimään sitä, että olikohan tämä vain testi. Asia varmasti selvenee seuraavissa viesteissä. Jos taas tulee kirjaimia, niin valitettavasti täytyy sitten jättää siihen, koska siinä tapauksessa kummankin maailma olisi niin erilainen, että mikään ei välttämättä onnistuisi. Joutui tässä kuitenkin pohtimaan omaa suhtautumista erilaisiin ihmisiin ja sitä, että kuinka vaikeaa heillä voi olla löytää kumppani ja muutenkin vaikeuksia elämässä.

Ghostausprosentti hipoo lukemia että ei ole edes vaivanarvoista viestitellä kenellekään :D Vois vaan keskittyy elämäntyöhön jälleen 110%, palaillaan astialle.

Harmi ku platinum menee täysin hukkaan nyt.

Naiset on jalustalla vähän olosuhteiden sanelemana, ei siinä oikein oma asenne mitään vaikuta paitsi ehkä mentaalitasolla oman pään sisällä.

Vähän sama kuin yrittäisi teeskennellä, ettei Ferrari ole sen mielenkiintoisempi auto kuin Ladakaan. Ainahan sen voi parhain päin selitellä miksei ole, mutta on se silti teeskentelyä.
miten niin ei vaikuta? Sehän on juuri se ainut asia mikä vaikuttaa. Minä voin elää ihan hyvän elämän ilman mitään naisiakin, enkä sellasta lähde hakemalla hakemaan koska tinderit, sun muu tähän hankintaan nykyisin liittyvät asiat vievät liikaa aikaa ja eivät todennäköisesti johda mihinkään koska en ole valmis joustamaan juurikaan mistään. Lisäksi se ei vaikuta edes mitnekään mukavalta tai tolkulliselta tavalta viettää vapaa- aikaani. Jos pelin säännöt on minusta typerät, ei siihen todellakaan kannata osallistua kun mikään ei pakota osallistumaan. Kerrotko nyt miten tilanteessani naiset ovat jotenkin jalustalla?

minusta tuntuu että olet itse nostanut nuo naiset henkilökohtaisessa ajatusmaailmassasi johonkin jalustalle palvottavaksi. Minua ei esim. kiinnosta jos joku nainen saa miljoona mätsiä tinderissä, se ei merkitse minulle ihmisessä mitään.

^ Tinder on paska peli, mutta paskaa on seuranhakupeli ylipäätään miehen näkökulmasta. Ei ole olemassa mitään helppoa tapaa saada seuraa (mikäli olet "tavallinen").

Eli vaihtoehdot on luovuttaminen tai kärvistely paskassa.
miksi näet asian luovuttamisena? Ei aikaa kannata hukata pään hakkaamiseen seinään loputtomiin kun voi tehdä jotain muutakin. Talo voittaa näissä uhkapeleissä aina, mutta jos joku kiinnostava mahdollisuus tulee kohdalle niin ehkäpä sitä sitten voi sillon pienellä summalla pelata ja katsoa josko tulisi ventti.

miten niin ei vaikuta? Sehän on juuri se ainut asia mikä vaikuttaa. Minä voin elää ihan hyvän elämän ilman mitään naisiakin, enkä sellasta lähde hakemalla hakemaan koska tinderit, sun muu tähän hankintaan nykyisin liittyvät asiat vievät liikaa aikaa ja eivät todennäköisesti johda mihinkään koska en ole valmis joustamaan juurikaan mistään. Lisäksi se ei vaikuta edes mitnekään mukavalta tai tolkulliselta tavalta viettää vapaa- aikaani. Jos pelin säännöt on minusta typerät, ei siihen todellakaan kannata osallistua kun mikään ei pakota osallistumaan. Kerrotko nyt miten tilanteessani naiset ovat jotenkin jalustalla?

minusta tuntuu että olet itse nostanut nuo naiset henkilökohtaisessa ajatusmaailmassasi johonkin jalustalle palvottavaksi. Minua ei esim. kiinnosta jos joku nainen saa miljoona mätsiä tinderissä, se ei merkitse minulle ihmisessä mitään.
Pärjäät sinä ilman Ferrariakin.

Mutta on se Ferrari silti aika hieno auto, johon ei joka pojalla olekaan mahdollisuuksia. Kyllä se "jalustalla" on, eikä sinulta kysytä mitään.

Lisäksi suurin osa mies ei kyllä pysty suhtautumaan naisiin ja vietteihinsä täysin yhdentekevästi - sehän olisikin hyvin outoa. Mutta onneksi olkoon, jos sinä pystyt! Hieno homma.

Gramma tuolla aiemmin sanoi, että voisiko kaikki olla siellä deittiapeissa omana itsenään ja kyllähän sitä täytyy yrittää. Nyt vain sattui käymään niin, että toinen samanikäinen vastasi pelkillä kirjainpötkölauseilla. Pohdin sitä päivän verran ja vastasin kuitenkin takaisin. Jos on onnistunut sinne kirjautumaan, niin täytyy osata ainakin jotain ja sen verran sain juuri ja juuri selvää, että jäin miettimään sitä, että olikohan tämä vain testi. Asia varmasti selvenee seuraavissa viesteissä. Jos taas tulee kirjaimia, niin valitettavasti täytyy sitten jättää siihen, koska siinä tapauksessa kummankin maailma olisi niin erilainen, että mikään ei välttämättä onnistuisi. Joutui tässä kuitenkin pohtimaan omaa suhtautumista erilaisiin ihmisiin ja sitä, että kuinka vaikeaa heillä voi olla löytää kumppani ja muutenkin vaikeuksia elämässä.
voi olla testi millä karsii mielestään tyhjästä, esim. kirjainpötkölauseista nillittäjät jo ennen tapaamisia pois

Pärjäät sinä ilman Ferrariakin.

Mutta on se Ferrari silti aika hieno auto, johon ei joka pojalla olekaan mahdollisuuksia. Kyllä se "jalustalla" on, eikä sinulta kysytä mitään.

Lisäksi suurin osa mies ei kyllä pysty suhtautumaan naisiin ja vietteihinsä täysin yhdentekevästi - sehän olisikin hyvin outoa. Mutta onneksi olkoon, jos sinä pystyt! Hieno homma.
olishan se kivaa mutta kovin montaa tuntia en elämästäni jaksaisi haaskata ferrarin tavoitteluun. Nyt ferrari on minulle yhdentekevä eikä jalustalla.

olishan se kivaa mutta kovin montaa tuntia en elämästäni jaksaisi haaskata ferrarin tavoitteluun. Nyt ferrari on minulle yhdentekevä eikä jalustalla.
Niin, se ei ole sinulle jalustalla, mutta on se silti jalustalla. Sinä vaan katsot muualle ja kiistät että se olisi jalustalla.

Niin, se ei ole sinulle jalustalla, mutta on se silti jalustalla. Sinä vaan katsot muualle ja kiistät että se olisi jalustalla.

Ferrarin markkinointitiimi hioo karvaisia käsiään yhteen näiden vastausten perusteella, kun auto on nostettu jalustalle itseisarvona. Se kun ei ole ole yhtään kummempi auto kuin vaikka Volkkari, täyttää saman primäärifunktion, siirtää sinut paikasta A paikkaan B. Muut autoon liittyvät asiat ovat enemmän tai vähemmän tunnepohjaisia arvoja, joiden toivotaan resonoivan omistajassaan. Järjellä et kykene perustelemaan itsellesi moninkertaisen summan maksamista hyödykkeestä, kun tämän tuottama funktio on saavutettavissa myös merkittävästi halvemmallakin.

Ihan sama juttu naisten osalta, jengi nostaa nämä toiminnallaan itseisarvoisesti jalustalle ja hämmästelevät sitten tilanteen luomia lieveilmiötä. Play stupid games, win stupid prizes. Paljon terveemmän markkinatilanteen loisi se, että tykkäyksiä annettaisiin ainoastaan niille, joiden kanssa voisi kuvitella syntyvän jotain sen sijaan että vastuu valinnasta siirretään naisille pyyhkäisemällä joka profiili oikealle.

Ei hätää, voidaan tehdä sulle profiili foorumin avustuksella, niin näet samalla kuinka paljon omalla toiminnallasi voit Tinder-menestykseesi vaikuttaa. Jos kuvat on arviosi mukaan ok, niin fiksataan profiili kuntoon muilta osin.

Mitä haluaisit kertoa itsestäsi ylipäätään? Mitkä asiat ovat sinulle tärkeitä elämässä? Onko sulla jotain erikoisia piirteitä tai kokemuksia, mistä ammentaa esim. keskustelua eteenpäin? Haen näillä ehkä sitä, että mikä tekee sinusta juuri sinut? Entä mitä toivot kumppaniltasi?

Ghostausprosentti hipoo lukemia että ei ole edes vaivanarvoista viestitellä kenellekään :D Vois vaan keskittyy elämäntyöhön jälleen 110%, palaillaan astialle.

Harmi ku platinum menee täysin hukkaan nyt.

No perskeles, jaksamisia. Kurkkaas YV:si kun ehdit?

Viimeksi muokattu:
Itsehän voisin vähä muokkaa profiilia, tai tää tekisi hyvää aika-ajoin. Kuitenki kokonaisuus on ihan ok. Monipuoliset kuvat, teksti vaihtelee ajoittain. Muuten profiili täydennetty. Tykkäyksiä ei ole hetkeen edes tullut, mutta mitä noita mätsejä tuolla on niin ihan sama miten aloittaa ja miten jatkaa keskusteluja, daami jossain kohtaa jättää vastaamatta tai keskustelu on sellaista, että toista saa vetää narun perässä :D Viime vuonna oli about sama tilanne eli tuntuu, että ihmiset hakee vaan huomioo ja chattiseuraa tuolta Tinderistä tällei ydintalvella. Kesällä meno on eri. Se panostus ja ajatus mitä tuonne laittaa versus se mikä on "outcome" ei ole sen väärti atm.

Ja sitku tajuaa tässä pidemmän sinkkuajan jälkeen sen, että omat tavoitteet, projektit sekä intohimot vaan menee yhä enemmän tuon deittailun edelle. Plus tässä matkalla on löytynyt tyyppei joiden kanssa on ihan huippuu jakaa aikaa ja tietoa. Se työmäärä minkä mies "joutuu" tekemään naisen eteen ei ole sen arvoista mitä voi saavuttaa elämässä muissa asioissa. Naisten jahtaaminen ei ole wörttii.

En toivo mitenkään tilannetta, missä toinen heittäytyy ilman omia rajoja tai päätöksiä, mut se deittailun tai tutustumisen flow sekä helppous täytyisi olla olemassa. Mä jatkan heti matkaa jos toinen perseilee tai heittäytyy vaikeaksi :D Ei mul oo aikaa sellaiseen.

E: Palaten tuohon FWB-testiin minkä tein, niin yksi suostui :D Toinen olisi suostunut, jos ei olis tiukka kisadietti käynnissä (tai sit tää on vaan näitä naisten perinteisiä selityksiä).

Yhden kohdalla jäi vähä outo maku. Kys. henkilön kanssa siis piti tapaa tässä kolmannen kerran ja se oli semmosta "katsotaan ko kerkeää" meiningillä. Ei siis otettu ressiä, mut ei ns. tyrmätykään tutustumista. Kuitenkin viestei vaihdeltiin aika-ajoin ja esim. hän halus multa hyviä uusiä bändejä. Tämän vuoden puolella sit tokastiin, että ei tää nyt toimi ko välimatka + ei oo tarpeeks aikarakoja. Nii sitku otin esiin tän fwb-järjestelyn, niin hän tokas, että hänellä on jo tällänen ollut :D Mietin et mitehä pitkään. Hän sanoi miettivänsä asiaa, jne. Mul tuli semmonen olo, että ikäänku olisin varalla :D Jos vastaakin myöntävästi niin taidan tokasta, että juna meni jo!

Muut vastasi tosi asiallisesti takaisin / hyvässä hengessä. Että eipä se niin paha ole kysyä suoraan asioita.

Viimeksi muokattu:
Ferrarin markkinointitiimi hioo karvaisia käsiään yhteen näiden vastausten perusteella, kun auto on nostettu jalustalle itseisarvona. Se kun ei ole ole yhtään kummempi auto kuin vaikka Volkkari, täyttää saman primäärifunktion, siirtää sinut paikasta A paikkaan B. Muut autoon liittyvät asiat ovat enemmän tai vähemmän tunnepohjaisia arvoja, joiden toivotaan resonoivan omistajassaan. Järjellä et kykene perustelemaan itsellesi moninkertaisen summan maksamista hyödykkeestä, kun tämän tuottama funktio on saavutettavissa myös merkittävästi halvemmallakin.

Ihan sama juttu naisten osalta, jengi nostaa nämä toiminnallaan itseisarvoisesti jalustalle ja hämmästelevät sitten tilanteen luomia lieveilmiötä. Play stupid games, win stupid prizes. Paljon terveemmän markkinatilanteen loisi se, että tykkäyksiä annettaisiin ainoastaan niille, joiden kanssa voisi kuvitella syntyvän jotain sen sijaan että vastuu valinnasta siirretään naisille pyyhkäisemällä joka profiili oikealle.
Ferrari oli vaan karrikoitu esimerkki eikä kovin hyvä.

Naisiin sinulla on luontainen vietti toisin kuin Ferrariin (vaikka toki yleisellä tasolla status-symboleihin voi miehillä jonkinlainen vietti ollakin - mutta sittenkin erityisesti naisvietin viitekehyksessä!! Saat enemmän pesää kun omistat Ferrarin!).

Miehet toimivat kuten toimivat, viettiensä vieminä, ja näin ollen naiset on jalustalla ja siellä pysyy, ja jalustalla ne on myös sellaisille miehille, jotka teeskentelee ettei ne ole jalustalla, koska ympäröivä todellisuus on ne joka tapauksessa sinne jalustalle nostanut.

Miehet toimivat kuten toimivat, viettiensä vieminä, ja näin ollen naiset on jalustalla ja siellä pysyy, ja jalustalla ne on myös sellaisille miehille, jotka teeskentelee ettei ne ole jalustalla, koska ympäröivä todellisuus on ne joka tapauksessa sinne jalustalle nostanut.

No mä en iha kyllä allekirjoita tätä. Mut Tää on ongelma. Jos 90% miehistä pitää naisia jalustalla ja he saavat ongoing huomioo joka ilmansuunnalta, se on pikkusen vaikeaa niille, jotka ei nosta naisia jalustalle lainkaan, etenkään jos ei ole mikään top tier mies. Tie voi olla kivinen ja yksinäinen :D Mut mitä mies siitä saa jos nostaa naiset jalustalle?

Mä haen tasavertaisuutta ja tuun itse puoleenväliin. Ei oo absoluuttisesti mitää syytä fanittaa naisia. Nekin paskoo ja hikoilee.

Viimeksi muokattu:
Ferrari oli vaan karrikoitu esimerkki eikä kovin hyvä.

Naisiin sinulla on luontainen vietti toisin kuin Ferrariin (vaikka toki yleisellä tasolla status-symboleihin voi miehillä jonkinlainen vietti ollakin - mutta sittenkin erityisesti naisvietin viitekehyksessä!! Saat enemmän pesää kun omistat Ferrarin!).

Taas luksus-brändin luomien mielikuvien sokea ihannointi jatkuu sillä verukkeella että saisit enemmän pesää. Itse asiassa useampi nainen on todennut autojen esittelykuvien olevan turn off.

Heikot miehet toimivat viettiensä viemänä. Ei nämä naisten ihannoimat miehet simppaa naisten perään vaan rakentavat omaa elämäänsä eteenpäin, mikä puolestaan vetää naisia puoleensa kuin paska kärpäsiä (surkea kielikuva, ei tullut nopsaan parempaakaan mieleen).

Taas luksus-brändin luomien mielikuvien sokea ihannointi jatkuu sillä verukkeella että saisit enemmän pesää. Itse asiassa useampi nainen on todennut autojen esittelykuvien olevan turn off.
Naiset voivat todeta ja selitellä mitä hyvänsä, mutta kyllähän hieno auto nyt kumminkin auttaa asiaa ihan kiistatta. Eikä pelkästään se auto itsessään, vaan se, mitä se symboloi ja kertoo miehestä. Se kertoo sen, että miehellä on massia, miehellä on shitti kunnossa (vaikka ei olisikaan, mutta anyway).

Ei nämä naisten ihannoimat miehet simppaa naisten perään vaan rakentavat omaa elämäänsä eteenpäin, mikä puolestaan vetää naisia puoleensa kuin paska kärpäsiä (surkea kielikuva, ei tullut nopsaan parempaakaan mieleen).
Rakentavat omaa elämäänsä eteenpäin, jotta voivat hankkia esimerkiksi Ferrarin. Niinpä niin.

Ja "Ferrari" on tässä nyt lähinnä kielikuva, ei pidä ottaa kirjaimellisesti että puhuttaisiin nimenomaan Ferrarista.

Naiset voivat todeta ja selitellä mitä hyvänsä, mutta kyllähän hieno auto nyt kumminkin auttaa asiaa ihan kiistatta.

Riippuu täysin naisesta. Autoilla leveilijät ovat melkein poikkeuksetta niitä, joiden auton omistaa todellisuudessa maksulaitos.

Edit: tai no, korjataan siten, että tämän vaikutelman sellaisesta saa. Ja vaikutelma ei ole positiivinen.

Henkkoht koen, että autolla leveily on lähinnä noloa. Itse mietin, että senkin rahan voisi käyttää merkittävästi fiksummin, ja prioriteetit ei tyypillä selkeestikään oo linjassa mun prioriteettien kanssa. Taitaa olla ihan torspo tyyppi muutenkin, vasuriin vaan.

Henkkoht koen, että autolla leveily on lähinnä noloa. Itse mietin, että senkin rahan voisi käyttää merkittävästi fiksummin, ja prioriteetit ei tyypillä selkeestikään oo linjassa mun prioriteettien kanssa. Taitaa olla ihan torspo tyyppi muutenkin, vasuriin vaan.
Tai sitten alitajuisesti tiedostat, että mies on above your league ja jahtaa varmaan parikymppisiä pimuja? ;)

Riippuu täysin naisesta. Autoilla leveilijät ovat melkein poikkeuksetta niitä, joiden auton omistaa todellisuudessa maksulaitos.

Edit: tai no, korjataan siten, että tämän vaikutelman sellaisesta saa. Ja vaikutelma ei ole positiivinen.
Todellakin näin. Yleensä ne jotka kysyy että "et sä tiedä kuka mä olen" ei ole tietämisen arvoisia (liittyen autolla leuhottamiseen).

Statistiikka

Viestiketjuista
283 405
Jäsenet
78 657
Uusin jäsen
Haline

Hinta.fi

Back
Ylös Bottom