miten niin ei vaikuta? Sehän on juuri se ainut asia mikä vaikuttaa. Minä voin elää ihan hyvän elämän ilman mitään naisiakin, enkä sellasta lähde hakemalla hakemaan koska tinderit, sun muu tähän hankintaan nykyisin liittyvät asiat vievät liikaa aikaa ja eivät todennäköisesti johda mihinkään koska en ole valmis joustamaan juurikaan mistään. Lisäksi se ei vaikuta edes mitnekään mukavalta tai tolkulliselta tavalta viettää vapaa- aikaani. Jos pelin säännöt on minusta typerät, ei siihen todellakaan kannata osallistua kun mikään ei pakota osallistumaan. Kerrotko nyt miten tilanteessani naiset ovat jotenkin jalustalla?Naiset on jalustalla vähän olosuhteiden sanelemana, ei siinä oikein oma asenne mitään vaikuta paitsi ehkä mentaalitasolla oman pään sisällä.
Vähän sama kuin yrittäisi teeskennellä, ettei Ferrari ole sen mielenkiintoisempi auto kuin Ladakaan. Ainahan sen voi parhain päin selitellä miksei ole, mutta on se silti teeskentelyä.
minusta tuntuu että olet itse nostanut nuo naiset henkilökohtaisessa ajatusmaailmassasi johonkin jalustalle palvottavaksi. Minua ei esim. kiinnosta jos joku nainen saa miljoona mätsiä tinderissä, se ei merkitse minulle ihmisessä mitään.