Nettitreffit + Tinder

Liittynyt
18.10.2016
Viestejä
1 072
Gramma tuolla aiemmin sanoi, että voisiko kaikki olla siellä deittiapeissa omana itsenään ja kyllähän sitä täytyy yrittää. Nyt vain sattui käymään niin, että toinen samanikäinen vastasi pelkillä kirjainpötkölauseilla. Pohdin sitä päivän verran ja vastasin kuitenkin takaisin. Jos on onnistunut sinne kirjautumaan, niin täytyy osata ainakin jotain ja sen verran sain juuri ja juuri selvää, että jäin miettimään sitä, että olikohan tämä vain testi. Asia varmasti selvenee seuraavissa viesteissä. Jos taas tulee kirjaimia, niin valitettavasti täytyy sitten jättää siihen, koska siinä tapauksessa kummankin maailma olisi niin erilainen, että mikään ei välttämättä onnistuisi. Joutui tässä kuitenkin pohtimaan omaa suhtautumista erilaisiin ihmisiin ja sitä, että kuinka vaikeaa heillä voi olla löytää kumppani ja muutenkin vaikeuksia elämässä.
 
Liittynyt
24.10.2016
Viestejä
4 335
Ghostausprosentti hipoo lukemia että ei ole edes vaivanarvoista viestitellä kenellekään :D Vois vaan keskittyy elämäntyöhön jälleen 110%, palaillaan astialle.

Harmi ku platinum menee täysin hukkaan nyt.
 
Liittynyt
21.04.2020
Viestejä
1 464
Naiset on jalustalla vähän olosuhteiden sanelemana, ei siinä oikein oma asenne mitään vaikuta paitsi ehkä mentaalitasolla oman pään sisällä.

Vähän sama kuin yrittäisi teeskennellä, ettei Ferrari ole sen mielenkiintoisempi auto kuin Ladakaan. Ainahan sen voi parhain päin selitellä miksei ole, mutta on se silti teeskentelyä.
miten niin ei vaikuta? Sehän on juuri se ainut asia mikä vaikuttaa. Minä voin elää ihan hyvän elämän ilman mitään naisiakin, enkä sellasta lähde hakemalla hakemaan koska tinderit, sun muu tähän hankintaan nykyisin liittyvät asiat vievät liikaa aikaa ja eivät todennäköisesti johda mihinkään koska en ole valmis joustamaan juurikaan mistään. Lisäksi se ei vaikuta edes mitnekään mukavalta tai tolkulliselta tavalta viettää vapaa- aikaani. Jos pelin säännöt on minusta typerät, ei siihen todellakaan kannata osallistua kun mikään ei pakota osallistumaan. Kerrotko nyt miten tilanteessani naiset ovat jotenkin jalustalla?

minusta tuntuu että olet itse nostanut nuo naiset henkilökohtaisessa ajatusmaailmassasi johonkin jalustalle palvottavaksi. Minua ei esim. kiinnosta jos joku nainen saa miljoona mätsiä tinderissä, se ei merkitse minulle ihmisessä mitään.
 
Liittynyt
21.04.2020
Viestejä
1 464
^ Tinder on paska peli, mutta paskaa on seuranhakupeli ylipäätään miehen näkökulmasta. Ei ole olemassa mitään helppoa tapaa saada seuraa (mikäli olet "tavallinen").

Eli vaihtoehdot on luovuttaminen tai kärvistely paskassa.
miksi näet asian luovuttamisena? Ei aikaa kannata hukata pään hakkaamiseen seinään loputtomiin kun voi tehdä jotain muutakin. Talo voittaa näissä uhkapeleissä aina, mutta jos joku kiinnostava mahdollisuus tulee kohdalle niin ehkäpä sitä sitten voi sillon pienellä summalla pelata ja katsoa josko tulisi ventti.
 
Liittynyt
22.12.2016
Viestejä
18 587
miten niin ei vaikuta? Sehän on juuri se ainut asia mikä vaikuttaa. Minä voin elää ihan hyvän elämän ilman mitään naisiakin, enkä sellasta lähde hakemalla hakemaan koska tinderit, sun muu tähän hankintaan nykyisin liittyvät asiat vievät liikaa aikaa ja eivät todennäköisesti johda mihinkään koska en ole valmis joustamaan juurikaan mistään. Lisäksi se ei vaikuta edes mitnekään mukavalta tai tolkulliselta tavalta viettää vapaa- aikaani. Jos pelin säännöt on minusta typerät, ei siihen todellakaan kannata osallistua kun mikään ei pakota osallistumaan. Kerrotko nyt miten tilanteessani naiset ovat jotenkin jalustalla?

minusta tuntuu että olet itse nostanut nuo naiset henkilökohtaisessa ajatusmaailmassasi johonkin jalustalle palvottavaksi. Minua ei esim. kiinnosta jos joku nainen saa miljoona mätsiä tinderissä, se ei merkitse minulle ihmisessä mitään.
Pärjäät sinä ilman Ferrariakin.

Mutta on se Ferrari silti aika hieno auto, johon ei joka pojalla olekaan mahdollisuuksia. Kyllä se "jalustalla" on, eikä sinulta kysytä mitään.

Lisäksi suurin osa mies ei kyllä pysty suhtautumaan naisiin ja vietteihinsä täysin yhdentekevästi - sehän olisikin hyvin outoa. Mutta onneksi olkoon, jos sinä pystyt! Hieno homma.
 
Liittynyt
21.04.2020
Viestejä
1 464
Gramma tuolla aiemmin sanoi, että voisiko kaikki olla siellä deittiapeissa omana itsenään ja kyllähän sitä täytyy yrittää. Nyt vain sattui käymään niin, että toinen samanikäinen vastasi pelkillä kirjainpötkölauseilla. Pohdin sitä päivän verran ja vastasin kuitenkin takaisin. Jos on onnistunut sinne kirjautumaan, niin täytyy osata ainakin jotain ja sen verran sain juuri ja juuri selvää, että jäin miettimään sitä, että olikohan tämä vain testi. Asia varmasti selvenee seuraavissa viesteissä. Jos taas tulee kirjaimia, niin valitettavasti täytyy sitten jättää siihen, koska siinä tapauksessa kummankin maailma olisi niin erilainen, että mikään ei välttämättä onnistuisi. Joutui tässä kuitenkin pohtimaan omaa suhtautumista erilaisiin ihmisiin ja sitä, että kuinka vaikeaa heillä voi olla löytää kumppani ja muutenkin vaikeuksia elämässä.
voi olla testi millä karsii mielestään tyhjästä, esim. kirjainpötkölauseista nillittäjät jo ennen tapaamisia pois
 
Liittynyt
21.04.2020
Viestejä
1 464
Pärjäät sinä ilman Ferrariakin.

Mutta on se Ferrari silti aika hieno auto, johon ei joka pojalla olekaan mahdollisuuksia. Kyllä se "jalustalla" on, eikä sinulta kysytä mitään.

Lisäksi suurin osa mies ei kyllä pysty suhtautumaan naisiin ja vietteihinsä täysin yhdentekevästi - sehän olisikin hyvin outoa. Mutta onneksi olkoon, jos sinä pystyt! Hieno homma.
olishan se kivaa mutta kovin montaa tuntia en elämästäni jaksaisi haaskata ferrarin tavoitteluun. Nyt ferrari on minulle yhdentekevä eikä jalustalla.
 
Liittynyt
22.12.2016
Viestejä
18 587
olishan se kivaa mutta kovin montaa tuntia en elämästäni jaksaisi haaskata ferrarin tavoitteluun. Nyt ferrari on minulle yhdentekevä eikä jalustalla.
Niin, se ei ole sinulle jalustalla, mutta on se silti jalustalla. Sinä vaan katsot muualle ja kiistät että se olisi jalustalla.
 
Liittynyt
19.10.2016
Viestejä
2 430
Niin, se ei ole sinulle jalustalla, mutta on se silti jalustalla. Sinä vaan katsot muualle ja kiistät että se olisi jalustalla.
Ferrarin markkinointitiimi hioo karvaisia käsiään yhteen näiden vastausten perusteella, kun auto on nostettu jalustalle itseisarvona. Se kun ei ole ole yhtään kummempi auto kuin vaikka Volkkari, täyttää saman primäärifunktion, siirtää sinut paikasta A paikkaan B. Muut autoon liittyvät asiat ovat enemmän tai vähemmän tunnepohjaisia arvoja, joiden toivotaan resonoivan omistajassaan. Järjellä et kykene perustelemaan itsellesi moninkertaisen summan maksamista hyödykkeestä, kun tämän tuottama funktio on saavutettavissa myös merkittävästi halvemmallakin.

Ihan sama juttu naisten osalta, jengi nostaa nämä toiminnallaan itseisarvoisesti jalustalle ja hämmästelevät sitten tilanteen luomia lieveilmiötä. Play stupid games, win stupid prizes. Paljon terveemmän markkinatilanteen loisi se, että tykkäyksiä annettaisiin ainoastaan niille, joiden kanssa voisi kuvitella syntyvän jotain sen sijaan että vastuu valinnasta siirretään naisille pyyhkäisemällä joka profiili oikealle.


Kuvat oli todennäköisesti ihan hyvät ja profiilitekstissä oli yleinen kuvaus, mutta ei tosiaan mitään kauhean persoonallista, mutta ei myöskään mitään avautumista tjsp. Enää profiilitekstiä ei tosin ole, koska poistin tilin jo aikaa sitten.

Musta @Rokkijani :n profiiliteksti kuulosti just siltä supliikilta josta naiset pitää - juuri sen kaltainen koukkujen laitto ei oikein onnistu.
Ei hätää, voidaan tehdä sulle profiili foorumin avustuksella, niin näet samalla kuinka paljon omalla toiminnallasi voit Tinder-menestykseesi vaikuttaa. Jos kuvat on arviosi mukaan ok, niin fiksataan profiili kuntoon muilta osin.

Mitä haluaisit kertoa itsestäsi ylipäätään? Mitkä asiat ovat sinulle tärkeitä elämässä? Onko sulla jotain erikoisia piirteitä tai kokemuksia, mistä ammentaa esim. keskustelua eteenpäin? Haen näillä ehkä sitä, että mikä tekee sinusta juuri sinut? Entä mitä toivot kumppaniltasi?


Ghostausprosentti hipoo lukemia että ei ole edes vaivanarvoista viestitellä kenellekään :D Vois vaan keskittyy elämäntyöhön jälleen 110%, palaillaan astialle.

Harmi ku platinum menee täysin hukkaan nyt.
No perskeles, jaksamisia. Kurkkaas YV:si kun ehdit?
 
Viimeksi muokattu:
Liittynyt
24.10.2016
Viestejä
4 335
Itsehän voisin vähä muokkaa profiilia, tai tää tekisi hyvää aika-ajoin. Kuitenki kokonaisuus on ihan ok. Monipuoliset kuvat, teksti vaihtelee ajoittain. Muuten profiili täydennetty. Tykkäyksiä ei ole hetkeen edes tullut, mutta mitä noita mätsejä tuolla on niin ihan sama miten aloittaa ja miten jatkaa keskusteluja, daami jossain kohtaa jättää vastaamatta tai keskustelu on sellaista, että toista saa vetää narun perässä :D Viime vuonna oli about sama tilanne eli tuntuu, että ihmiset hakee vaan huomioo ja chattiseuraa tuolta Tinderistä tällei ydintalvella. Kesällä meno on eri. Se panostus ja ajatus mitä tuonne laittaa versus se mikä on "outcome" ei ole sen väärti atm.

Ja sitku tajuaa tässä pidemmän sinkkuajan jälkeen sen, että omat tavoitteet, projektit sekä intohimot vaan menee yhä enemmän tuon deittailun edelle. Plus tässä matkalla on löytynyt tyyppei joiden kanssa on ihan huippuu jakaa aikaa ja tietoa. Se työmäärä minkä mies "joutuu" tekemään naisen eteen ei ole sen arvoista mitä voi saavuttaa elämässä muissa asioissa. Naisten jahtaaminen ei ole wörttii.

En toivo mitenkään tilannetta, missä toinen heittäytyy ilman omia rajoja tai päätöksiä, mut se deittailun tai tutustumisen flow sekä helppous täytyisi olla olemassa. Mä jatkan heti matkaa jos toinen perseilee tai heittäytyy vaikeaksi :D Ei mul oo aikaa sellaiseen.

E: Palaten tuohon FWB-testiin minkä tein, niin yksi suostui :D Toinen olisi suostunut, jos ei olis tiukka kisadietti käynnissä (tai sit tää on vaan näitä naisten perinteisiä selityksiä).

Yhden kohdalla jäi vähä outo maku. Kys. henkilön kanssa siis piti tapaa tässä kolmannen kerran ja se oli semmosta "katsotaan ko kerkeää" meiningillä. Ei siis otettu ressiä, mut ei ns. tyrmätykään tutustumista. Kuitenkin viestei vaihdeltiin aika-ajoin ja esim. hän halus multa hyviä uusiä bändejä. Tämän vuoden puolella sit tokastiin, että ei tää nyt toimi ko välimatka + ei oo tarpeeks aikarakoja. Nii sitku otin esiin tän fwb-järjestelyn, niin hän tokas, että hänellä on jo tällänen ollut :D Mietin et mitehä pitkään. Hän sanoi miettivänsä asiaa, jne. Mul tuli semmonen olo, että ikäänku olisin varalla :D Jos vastaakin myöntävästi niin taidan tokasta, että juna meni jo!

Muut vastasi tosi asiallisesti takaisin / hyvässä hengessä. Että eipä se niin paha ole kysyä suoraan asioita.
 
Viimeksi muokattu:
Liittynyt
22.12.2016
Viestejä
18 587
Ferrarin markkinointitiimi hioo karvaisia käsiään yhteen näiden vastausten perusteella, kun auto on nostettu jalustalle itseisarvona. Se kun ei ole ole yhtään kummempi auto kuin vaikka Volkkari, täyttää saman primäärifunktion, siirtää sinut paikasta A paikkaan B. Muut autoon liittyvät asiat ovat enemmän tai vähemmän tunnepohjaisia arvoja, joiden toivotaan resonoivan omistajassaan. Järjellä et kykene perustelemaan itsellesi moninkertaisen summan maksamista hyödykkeestä, kun tämän tuottama funktio on saavutettavissa myös merkittävästi halvemmallakin.

Ihan sama juttu naisten osalta, jengi nostaa nämä toiminnallaan itseisarvoisesti jalustalle ja hämmästelevät sitten tilanteen luomia lieveilmiötä. Play stupid games, win stupid prizes. Paljon terveemmän markkinatilanteen loisi se, että tykkäyksiä annettaisiin ainoastaan niille, joiden kanssa voisi kuvitella syntyvän jotain sen sijaan että vastuu valinnasta siirretään naisille pyyhkäisemällä joka profiili oikealle.
Ferrari oli vaan karrikoitu esimerkki eikä kovin hyvä.

Naisiin sinulla on luontainen vietti toisin kuin Ferrariin (vaikka toki yleisellä tasolla status-symboleihin voi miehillä jonkinlainen vietti ollakin - mutta sittenkin erityisesti naisvietin viitekehyksessä!! Saat enemmän pesää kun omistat Ferrarin!).

Miehet toimivat kuten toimivat, viettiensä vieminä, ja näin ollen naiset on jalustalla ja siellä pysyy, ja jalustalla ne on myös sellaisille miehille, jotka teeskentelee ettei ne ole jalustalla, koska ympäröivä todellisuus on ne joka tapauksessa sinne jalustalle nostanut.
 
Liittynyt
24.10.2016
Viestejä
4 335
Miehet toimivat kuten toimivat, viettiensä vieminä, ja näin ollen naiset on jalustalla ja siellä pysyy, ja jalustalla ne on myös sellaisille miehille, jotka teeskentelee ettei ne ole jalustalla, koska ympäröivä todellisuus on ne joka tapauksessa sinne jalustalle nostanut.
No mä en iha kyllä allekirjoita tätä. Mut Tää on ongelma. Jos 90% miehistä pitää naisia jalustalla ja he saavat ongoing huomioo joka ilmansuunnalta, se on pikkusen vaikeaa niille, jotka ei nosta naisia jalustalle lainkaan, etenkään jos ei ole mikään top tier mies. Tie voi olla kivinen ja yksinäinen :D Mut mitä mies siitä saa jos nostaa naiset jalustalle?

Mä haen tasavertaisuutta ja tuun itse puoleenväliin. Ei oo absoluuttisesti mitää syytä fanittaa naisia. Nekin paskoo ja hikoilee.
 
Viimeksi muokattu:
Liittynyt
19.10.2016
Viestejä
2 430
Ferrari oli vaan karrikoitu esimerkki eikä kovin hyvä.

Naisiin sinulla on luontainen vietti toisin kuin Ferrariin (vaikka toki yleisellä tasolla status-symboleihin voi miehillä jonkinlainen vietti ollakin - mutta sittenkin erityisesti naisvietin viitekehyksessä!! Saat enemmän pesää kun omistat Ferrarin!).

Miehet toimivat kuten toimivat, viettiensä vieminä, ja näin ollen naiset on jalustalla ja siellä pysyy, ja jalustalla ne on myös sellaisille miehille, jotka teeskentelee ettei ne ole jalustalla, koska ympäröivä todellisuus on ne joka tapauksessa sinne jalustalle nostanut.
Taas luksus-brändin luomien mielikuvien sokea ihannointi jatkuu sillä verukkeella että saisit enemmän pesää. Itse asiassa useampi nainen on todennut autojen esittelykuvien olevan turn off.

Heikot miehet toimivat viettiensä viemänä. Ei nämä naisten ihannoimat miehet simppaa naisten perään vaan rakentavat omaa elämäänsä eteenpäin, mikä puolestaan vetää naisia puoleensa kuin paska kärpäsiä (surkea kielikuva, ei tullut nopsaan parempaakaan mieleen).
 
Liittynyt
22.12.2016
Viestejä
18 587
Taas luksus-brändin luomien mielikuvien sokea ihannointi jatkuu sillä verukkeella että saisit enemmän pesää. Itse asiassa useampi nainen on todennut autojen esittelykuvien olevan turn off.
Naiset voivat todeta ja selitellä mitä hyvänsä, mutta kyllähän hieno auto nyt kumminkin auttaa asiaa ihan kiistatta. Eikä pelkästään se auto itsessään, vaan se, mitä se symboloi ja kertoo miehestä. Se kertoo sen, että miehellä on massia, miehellä on shitti kunnossa (vaikka ei olisikaan, mutta anyway).

Ei nämä naisten ihannoimat miehet simppaa naisten perään vaan rakentavat omaa elämäänsä eteenpäin, mikä puolestaan vetää naisia puoleensa kuin paska kärpäsiä (surkea kielikuva, ei tullut nopsaan parempaakaan mieleen).
Rakentavat omaa elämäänsä eteenpäin, jotta voivat hankkia esimerkiksi Ferrarin. Niinpä niin.

Ja "Ferrari" on tässä nyt lähinnä kielikuva, ei pidä ottaa kirjaimellisesti että puhuttaisiin nimenomaan Ferrarista.
 

wanderer_

Team R&T
Liittynyt
30.10.2016
Viestejä
2 593
Naiset voivat todeta ja selitellä mitä hyvänsä, mutta kyllähän hieno auto nyt kumminkin auttaa asiaa ihan kiistatta.

Riippuu täysin naisesta. Autoilla leveilijät ovat melkein poikkeuksetta niitä, joiden auton omistaa todellisuudessa maksulaitos.


Edit: tai no, korjataan siten, että tämän vaikutelman sellaisesta saa. Ja vaikutelma ei ole positiivinen.
 
Liittynyt
04.03.2023
Viestejä
516
Henkkoht koen, että autolla leveily on lähinnä noloa. Itse mietin, että senkin rahan voisi käyttää merkittävästi fiksummin, ja prioriteetit ei tyypillä selkeestikään oo linjassa mun prioriteettien kanssa. Taitaa olla ihan torspo tyyppi muutenkin, vasuriin vaan.
 
Liittynyt
22.12.2016
Viestejä
18 587
Henkkoht koen, että autolla leveily on lähinnä noloa. Itse mietin, että senkin rahan voisi käyttää merkittävästi fiksummin, ja prioriteetit ei tyypillä selkeestikään oo linjassa mun prioriteettien kanssa. Taitaa olla ihan torspo tyyppi muutenkin, vasuriin vaan.
Tai sitten alitajuisesti tiedostat, että mies on above your league ja jahtaa varmaan parikymppisiä pimuja? ;)
 

Antipro

Tukijäsen
Liittynyt
22.01.2019
Viestejä
187
Riippuu täysin naisesta. Autoilla leveilijät ovat melkein poikkeuksetta niitä, joiden auton omistaa todellisuudessa maksulaitos.


Edit: tai no, korjataan siten, että tämän vaikutelman sellaisesta saa. Ja vaikutelma ei ole positiivinen.
Todellakin näin. Yleensä ne jotka kysyy että "et sä tiedä kuka mä olen" ei ole tietämisen arvoisia (liittyen autolla leuhottamiseen).
 
Liittynyt
22.12.2016
Viestejä
18 587
Ei, just kesällä oli tällanen tyyppi, jonka auto tuli yllätyksenä kun se tuli hakemaan mua treffeille. Vaikutus ei todellakaan ollut positiivinen.
Minä puolestaan voin kokemuksesta sanoa, että vanha kulahtanut kehäraakki -auto ei ainakaan mahdollisuuksia mitenkään paranna. Ei vyöry naisia sisään ovista ja ikkunoista (autoon tai asuntooni).
 
Liittynyt
19.10.2016
Viestejä
2 430
Naiset voivat todeta ja selitellä mitä hyvänsä, mutta kyllähän hieno auto nyt kumminkin auttaa asiaa ihan kiistatta. Eikä pelkästään se auto itsessään, vaan se, mitä se symboloi ja kertoo miehestä. Se kertoo sen, että miehellä on massia, miehellä on shitti kunnossa (vaikka ei olisikaan, mutta anyway).


Rakentavat omaa elämäänsä eteenpäin, jotta voivat hankkia esimerkiksi Ferrarin. Niinpä niin.

Ja "Ferrari" on tässä nyt lähinnä kielikuva, ei pidä ottaa kirjaimellisesti että puhuttaisiin nimenomaan Ferrarista.
Ja taas nähdään, että sä et pysty ottamaan vastaan mitään muuta informaatiota, mikä sotii sun jäykkää maailmankuvaa ja asennetta vastaan. Kalliin auton saa ostettua vaikka velalla halutessaan, mitä se kertoo ihmisestä muuta kuin on kulutusyhteiskunnan orja? Sä oot niin sokea mielikuvamarkkinoinnille toistaessasi sitä kyseenalaistamatta asiaa lainkaan.

Ja on varsin surullista että ajattelet elämän rakentamisen käsittävän rahassa mitattavaa menestystä, valitettavan yksiulotteinen näkemys tästäkin.

Minä puolestaan voin kokemuksesta sanoa, että vanha kulahtanut kehäraakki -auto ei ainakaan mahdollisuuksia mitenkään paranna. Ei vyöry naisia sisään ovista ja ikkunoista (autoon tai asuntooni).
Sun isoin ongelmasi naisten saannissa on jotain aivan muuta kuin autosi.
 
Liittynyt
22.12.2016
Viestejä
18 587
Ja taas nähdään, että sä et pysty ottamaan vastaan mitään muuta informaatiota, mikä sotii sun jäykkää maailmankuvaa ja asennetta vastaan. Kalliin auton saa ostettua vaikka velalla halutessaan, mitä se kertoo ihmisestä muuta kuin on kulutusyhteiskunnan orja? Sä oot niin sokea mielikuvamarkkinoinnille toistaessasi sitä kyseenalaistamatta asiaa lainkaan.

Ja on varsin surullista että ajattelet elämän rakentamisen käsittävän rahassa mitattavaa menestystä, valitettavan yksiulotteinen näkemys tästäkin.
Mä olen realisti. Enkä mikään fantasiamaailmassa taivaanrantoja maalaileva idealisti.

Josset suostu myöntämään, että varallisuus auttaa miehen asiaa parisuhdemarkkinoilla, niin sitten en kyllä voi auttaa asiaa, jos kerran tällaista perustotuutta ei suostuta tunnustamaan.

Nyky-Suomessa jos jossain varallisuuden merkitys lienee tosin vähäisempi kuin missään koskaan maailmanhistorian aikana, mutta kyllä se silti auttaa Suomessakin.

Tai no, en tiedä pitääkö toi ylläolevakaan paikkaansa, koska ennen vanhaan joka miehelle löytyi nainen joka tapauksessa.
 
Liittynyt
04.03.2023
Viestejä
516
Varallisuus varmasti auttaa (ja siis se, että ylipäätään on töissä, varmasti on myös ihan plussaa jos tienaa mediaania enemmän, sillä taloudellinen turvallisuus on tärkeää) mutta hieno auto: EI. Kuten sanottu, se kertoo lähinnä siitä, että ei oo prioriteetit kunnossa ja käyttää rahansa typeriin asioihin.
 
Liittynyt
22.12.2016
Viestejä
18 587
Varallisuus varmasti auttaa (ja siis se, että ylipäätään on töissä, varmasti on myös ihan plussaa jos tienaa mediaania enemmän, sillä taloudellinen turvallisuus on tärkeää) mutta hieno auto: EI. Kuten sanottu, se kertoo lähinnä siitä, että ei oo prioriteetit kunnossa ja käyttää rahansa typeriin asioihin.
Mitä luulet, ajatteleeko 20-vuotiaat naiset tuolla levelillä pääasiassa?

Ja kääntäen, mitä väliä sillä on, mitä mieltä joku 5-kymppinen nainen on asiasta?
 
Liittynyt
31.05.2017
Viestejä
35
Kyllä auto vaikuttaa. Ensitreffit yksisarviseni kanssa päättyivät siihen että naurettiin ihan kippurassa kun selvis poislähtiessä parkkiksella että molemmilla on saman värinen, saman merkkinen, saman ikäinen, samoin perustein hankittu ja melkein saman verran ajettu kulkine. (ei ferrari).
 
Liittynyt
19.10.2016
Viestejä
2 430
Mä olen realisti. Enkä mikään fantasiamaailmassa taivaanrantoja maalaileva idealisti.

Josset suostu myöntämään, että varallisuus auttaa miehen asiaa parisuhdemarkkinoilla, niin sitten en kyllä voi auttaa asiaa, jos kerran tällaista perustotuutta ei suostuta tunnustamaan.

Nyky-Suomessa jos jossain varallisuuden merkitys lienee tosin vähäisempi kuin missään koskaan maailmanhistorian aikana, mutta kyllä se silti auttaa Suomessakin.

Tai no, en tiedä pitääkö toi ylläolevakaan paikkaansa, koska ennen vanhaan joka miehelle löytyi nainen joka tapauksessa.
Mistä lähtien avarampi näkökulma asioihin on ollut idealismia? Ei se minun ongelmani ole, että olet jämähtänyt asenteiltasi menneisyyteen.

En minä ole missään vaiheessa todennut ettei varallisuudella olisi mitään merkitystä pariutumisen osalta. Kuten aivan jo itse totesit, sen merkitys on yhä pienenemään päin kehittyneemmissä yhteiskunnissa.

Niin ennen vanhaan sille peräkammarin pojallekin löytyi joku epäonninen, kun ei ollut vaihtoehtoja. Nyt kun naisilla on vaihtoehtoja, niin osalle miehistä on ylitsepääsemättömän hankalaa nostaa tasoaan edes alkeellisilla asioilla, kuten henkilökohtaisen hygienian parantamisella.
 
Viimeksi muokattu:
Liittynyt
22.12.2016
Viestejä
18 587
Niin ennen vanhaan sille peräkammarin pojallekin löytyi joku epäonninen, kun ei ollut vaihtoehtoja. Nyt kun naisilla on vaihtoehtoja, niin osalle miehistä on ylitsepääsemättömän hankalaa nostaa tasoaan edes alkeellisilla asioilla, kuten henkilökohtaisen hygienian parantamisella.
Toi oikein huokuu sitä, että naisilla pitäisi olla joku luonnollinen oikeus hyvätasoiseen mieheen.

Ennen vanhaan on avioiduttu ihan omantasoisten ihmisten kanssa. Ellei sitten ajatella niin, että naiset on jo syntyessään "hyvätasoisia" ja parempia kuin miehet. Mutta mitäs jossei ajatellakaan. Koska ei ennen vanhaan sellaisessa ole ollut mitään perää.

Nykyään toki naiset on jalustalla ihan vaan koska ovat naisia.
 
Liittynyt
15.11.2016
Viestejä
903
Varallisuus varmasti auttaa (ja siis se, että ylipäätään on töissä, varmasti on myös ihan plussaa jos tienaa mediaania enemmän, sillä taloudellinen turvallisuus on tärkeää) mutta hieno auto: EI. Kuten sanottu, se kertoo lähinnä siitä, että ei oo prioriteetit kunnossa ja käyttää rahansa typeriin asioihin.
Mielestäni aika kärjistetty näkemys ja ajattelumaailma.
Hypoteettisesti...
jos henkilö A ajelee sillä 12K€ fordilla, josta sillä on kaiken lisäksi 8K€ velkaa ja henkilö B ajelee sillä velattomalla 80K€ mersulla, niin millä tavoin tässä oikein mietitään, että mersumiehen prioriteetit ei ole kunnossa?
Sua sytyttää tää fordilla ajelija, koska mielikuvissas hän on "maanläheinen" tms., mutta tää mersumies on sit mielikuvissa "leveilijä" tms ja tuhlaa rahansa typeriin asioihin? Tosiasiassa mersumies ajelee velattomalla autolla, koska on siihen varaa ja tää ford-mies tuhlailee yli äyräidensä, mutta sun silmissä se fordisti silti näyttää paremmalta.
Nää on näitä "ei ole koiraa karvoihin katsominen" -tapauksia.

Toki mä sen ajattelun ymmärrän, jos otetaan 80K€ auto lainarahalla ihan vaan siksi, koska pitää olla "statusta", että se nyt on aika :facepalm:

Toisaalta mun ajattelutapa on myös sellainen, että jos mulla olis pihassa esim. vähän erikoisempi/hienompi avoauto, niin kyllä mä silti sillä Toyotalla lähtisin ensitreffeille ja seuraavillekin, vaikka olis kuinka kesähelteet. Tää ehkä liittyy myös siihen ensivaikutelman antamiseen.
 
Liittynyt
04.03.2023
Viestejä
516
Ihan valideja pointteja autoista ja varallisuudesta, mutta näin se on, että ensivaikutelmat on tärkeitä. Tottakai pitäs antaa mahis myös mersumiehelle, kunhan se on muuten kiva, mutta ei sille oikeen voi mitään, että aattelen sen olevan jollain lailla arvomaailmaltaan epäilyttävä, kun laittaa paljon rahaa autoon (vaikka oliskin ostettu jollain sohvatyynyn väliin tippuneilla kolikoilla).
 
Liittynyt
14.12.2016
Viestejä
518
Mun mielestä on jännä, että kallis auto on automaattisesti paha. Kai siinä nyt kokonaisuus ratkaisee eli, että onko kaikki rahat käytetty autoon vai onko rahaa niinkin paljon, että on jopa turhuuksiin (hieno auto) varaa? Ja toki asenteen luulisi vaikuttavan myös eli vaikuttaako reteilevän autollaan vai onko se sivuseikka. Ja joo, kyllä munkin mielestä joku super-auto on aika gringe ja nolottaisi olla kyydissä itsekin :D
 
Liittynyt
22.12.2016
Viestejä
18 587
Mun mielestä on jännä, että kallis auto on automaattisesti paha. Kai siinä nyt kokonaisuus ratkaisee eli, että onko kaikki rahat käytetty autoon vai onko rahaa niinkin paljon, että on jopa turhuuksiin (hieno auto) varaa? Ja toki asenteen luulisi vaikuttavan myös eli vaikuttaako reteilevän autollaan vai onko se sivuseikka. Ja joo, kyllä munkin mielestä joku super-auto on aika gringe ja nolottaisi olla kyydissä itsekin :D
Joillekin äärivasemmistolaisille (helsinkiläis-)naisille jo auto itsessään voi olla red flag...

Itsekin olen joskus joutunut selittelemään ja perustelemaan sitä, miksi mulla on auto, mutta ei siitä suurta kynnyskysymystä ole tullut.
 
Liittynyt
11.05.2017
Viestejä
356
No mä en iha kyllä allekirjoita tätä. Mut Tää on ongelma. Jos 90% miehistä pitää naisia jalustalla ja he saavat ongoing huomioo joka ilmansuunnalta, se on pikkusen vaikeaa niille, jotka ei nosta naisia jalustalle lainkaan, etenkään jos ei ole mikään top tier mies. Tie voi olla kivinen ja yksinäinen :D Mut mitä mies siitä saa jos nostaa naiset jalustalle?

Mä haen tasavertaisuutta ja tuun itse puoleenväliin. Ei oo absoluuttisesti mitää syytä fanittaa naisia. Nekin paskoo ja hikoilee.
Ja piereskelee myös. Semmoinen mies, joka ei nosta naista jalustalle, saa naisen mielenkiinnon heräämään olemalla erilainen kuin muut miehet. Ei ole mitään rakettitiedettä. Mulla ei ole mitään puoliväliä. Se on my way tai highway, mutta toki minä toimin ihan erilaisessa kulttuurissa, jossa tämä on normi. Just tuon jalustalle nostamisen takia länkkärit usein epäonnistuvat suhteissaan täällä Thaimaassa. Jos nainen saa otteen sun balsseista, peli on menetetty ja usein rahatkin. Miehen tärkein sana on EI. Jos osaat sanoa EI, hommat luistaa ihan eri tavalla.
 
Liittynyt
14.12.2016
Viestejä
518
Jaa mulle taas yks muija vittuili ja naureskeli treffeillä, kun ei ollu sillä hetkellä autoa (sanoin, että auto on tilauksessa ja en tiedä koska sen edes saan) eli ilmeisesti noinkin päin sitten. Kuvitteli sitten varmaan, että puhuin paskaa.
 
Liittynyt
12.01.2024
Viestejä
5
On tuo tinder kyllä välillä rasittavaa, kun viesteihin ei vastata mitään tai jos vastataan, niin tulee semmoisia muutaman sanan töksäytyksiä ilman mitään yritystä jatkaa keskustelua. Ei siinä itselläkään ole enää mielenkiintoa pitää väkisin keskustelua yllä. Liekö sitten "vahinko"-mätsäyksiä ja ei ole ollut alunperinkään mitään kiinnostusta.

Toisaalta kyllähän sen ymmärtää, että kaikkiin viesteihin ei vaan jaksa vastata jos niitä tulvii useammasta keskustelusta samaan aikaan.

Muutenkin ehkä oma näkökulma ja lähtökohta poikkeaa muista, ikää alkaa olla aika lähellä kolmeakymppiä ja ensi kertaa olen laittanut itseni "deittimarkkinoille". Eli tässä sitä vasta opetellaan asioita, joita muut alotteli silloin yläasteella...
 
Liittynyt
06.03.2019
Viestejä
3 478
Varallisuus varmasti auttaa (ja siis se, että ylipäätään on töissä, varmasti on myös ihan plussaa jos tienaa mediaania enemmän, sillä taloudellinen turvallisuus on tärkeää) mutta hieno auto: EI. Kuten sanottu, se kertoo lähinnä siitä, että ei oo prioriteetit kunnossa ja käyttää rahansa typeriin asioihin.
Ja sitten taas kolikon kääntöpuoli on se että jos joku arvostelee sitä mikä toiselle on tärkeää ja haukkuu typeräksi sen perusteella mihin omat rahansa käyttää niin heti vaan "vasuriin".

Ihan sama onko se hieno auto, kallis pc tai vaikka kesämökki...

Toki asia erikseen jos niillä hankkimillaan asioilla leveilee...
 
Liittynyt
04.03.2023
Viestejä
516
Ja sitten taas kolikon kääntöpuoli on se että jos joku arvostelee sitä mikä toiselle on tärkeää ja haukkuu typeräksi sen perusteella mihin omat rahansa käyttää niin heti vaan "vasuriin".

Ihan sama onko se hieno auto, kallis pc tai vaikka kesämökki...

Toki asia erikseen jos niillä hankkimillaan asioilla leveilee...
No niin se vaan menee. Pidän monia muitakin elämänvalintoja turn offeina :D aiemmin tuli mainittua ainakin golf. Mutta tämmöstä tää on.
 
Liittynyt
24.10.2016
Viestejä
4 335
Jaa mulle taas yks muija vittuili ja naureskeli treffeillä, kun ei ollu sillä hetkellä autoa (sanoin, että auto on tilauksessa ja en tiedä koska sen edes saan) eli ilmeisesti noinkin päin sitten. Kuvitteli sitten varmaan, että puhuin paskaa.
Väistit miinan (tai aikapommin w/e). Sitäpaitsi treffien lopuks olisit tokassu, että "yksityiskone kulkee Helsingin ja Oulun välillä kunnes on toi kaara tullut, siihenki hovikuski".
 
Liittynyt
24.10.2016
Viestejä
4 335
On tuo tinder kyllä välillä rasittavaa, kun viesteihin ei vastata mitään tai jos vastataan, niin tulee semmoisia muutaman sanan töksäytyksiä ilman mitään yritystä jatkaa keskustelua. Ei siinä itselläkään ole enää mielenkiintoa pitää väkisin keskustelua yllä. Liekö sitten "vahinko"-mätsäyksiä ja ei ole ollut alunperinkään mitään kiinnostusta.

Toisaalta kyllähän sen ymmärtää, että kaikkiin viesteihin ei vaan jaksa vastata jos niitä tulvii useammasta keskustelusta samaan aikaan.

Muutenkin ehkä oma näkökulma ja lähtökohta poikkeaa muista, ikää alkaa olla aika lähellä kolmeakymppiä ja ensi kertaa olen laittanut itseni "deittimarkkinoille". Eli tässä sitä vasta opetellaan asioita, joita muut alotteli silloin yläasteella...
Ihan perushuttuu miehillä, tällästä se on. Aivan samasta kärsin. Kitara on paljo mielenkiintosempi kapistus ko naarasosapuolten kanssa chattaily tällä hetkellä :)

Oikeesti keskustelukykyiset (ja vielä flirttiä ymmärtävät) naiset ovat yllättävän harvassa.
 
Viimeksi muokattu:
Liittynyt
04.03.2023
Viestejä
516
Mutta edelleen, jos tapais tanssilattialla tai työväenopiston ruumisarkunveistokurssilla jonku ihanan miehen joka saa sukat pyörimään jaloissa, ja sitten paljastuisi että sillä on 100k mersu ja se golfaa, niin ei se mitään haittaisi. Ihan tyhmää mutta niin se menee.
 
Liittynyt
22.12.2016
Viestejä
18 587
Mutta edelleen, jos tapais tanssilattialla tai työväenopiston ruumisarkunveistokurssilla jonku ihanan miehen joka saa sukat pyörimään jaloissa, ja sitten paljastuisi että sillä on 100k mersu ja se golfaa, niin ei se mitään haittaisi. Ihan tyhmää mutta niin se menee.
Niin, naisilla nyt vaan on varaa olla tällaisilla omituisilla tavoilla nirso.

Miehillä ei niinkään.
 
Liittynyt
22.12.2016
Viestejä
18 587
No mitäs varten persaukiset opiskelijat saa pesää ovista ja ikkunoista
Saavatko?

Se oli retorinen kysymys. Yhä vähemmän saavat. Nyt on esitetty sellaisiakin lukemia, että jopa 33-50% nuorista miehistä elää sellaisessa puutteessa, etteivät ole saaneet viimeisen vuoden aikana kertaakaan.
 
Liittynyt
16.04.2022
Viestejä
298
Mutta edelleen, jos tapais tanssilattialla tai työväenopiston ruumisarkunveistokurssilla jonku ihanan miehen joka saa sukat pyörimään jaloissa, ja sitten paljastuisi että sillä on 100k mersu ja se golfaa, niin ei se mitään haittaisi. Ihan tyhmää mutta niin se menee.
Tartteiskin mennä tommoselle kurssille. Sais CV:hen täytettä, että veistän tarvittaessa hirsitöllin ja ruumisarkun.
 
Liittynyt
22.12.2016
Viestejä
18 587
Mistäs ne naiset sitten saa ? Toisiltaan ? Jos opiskelija ei saa pesää, niin johtuu siitä että ei saa suutaan auki
Et ole yhtään seurannut keskustelua tähän mennessä?

Nuoret naiset saa A) paljon panevilta pelimiehiltä ja B) vanhemmilta miehiltä. (Ja C) toki toisiltaankin.)

Yhä vähemmän siis alemman tason opiskelijamiehiltä.
 
Liittynyt
19.10.2016
Viestejä
2 430
Toi oikein huokuu sitä, että naisilla pitäisi olla joku luonnollinen oikeus hyvätasoiseen mieheen.

Ennen vanhaan on avioiduttu ihan omantasoisten ihmisten kanssa. Ellei sitten ajatella niin, että naiset on jo syntyessään "hyvätasoisia" ja parempia kuin miehet. Mutta mitäs jossei ajatellakaan. Koska ei ennen vanhaan sellaisessa ole ollut mitään perää.

Nykyään toki naiset on jalustalla ihan vaan koska ovat naisia.
Jos hyvätasoinen mies on tässä tapauksessa mielestäsi hygieniastaan huolehtiva mies, niin kyllä. Kylläpä tulikin kohtuuton vaatimus peräkammariosastolle. :facepalm:

Edelleenkään se luomasi naisten jalusta ei ole mikään itseisarvo, vaikka se tuntuu olevan täysin ylivoimaista ymmärtää. Ilman kysyntää ei olisi tarjontaakaan.
 
Liittynyt
22.12.2016
Viestejä
18 587
Jos hyvätasoinen mies on tässä tapauksessa mielestäsi hygieniastaan huolehtiva mies, niin kyllä. Kylläpä tulikin kohtuuton vaatimus peräkammariosastolle. :facepalm:

Edelleenkään se luomasi naisten jalusta ei ole mikään itseisarvo, vaikka se tuntuu olevan täysin ylivoimaista ymmärtää. Ilman kysyntää ei olisi tarjontaakaan.
Kun mennään tarpeeksi pitkälle historiaan, niin ei hygienia ole ollut niin tarkkaa miehillä EIKÄ naisilla.

Mutta silti oli huutava vääryys, että nämä naiset nyt sitten joutuivat vehtaamaan epähygienisten miesten kanssa? Jep jep.

Ihan jos omia isovanhempianikin mietin, niin eivät todellakaan käyneet suihkussa joka päivä, koska niillä ei edes ollut suihkua (kuin vasta myöhempinä vuosina). Saunassa peseydyttiin silloin kun peseydyttiin, mutta ei joka päivä. Lähinnä kai kerran viikossa tai jotain.
 
Liittynyt
19.10.2016
Viestejä
2 430
Kun mennään tarpeeksi pitkälle historiaan, niin ei hygienia ole ollut niin tarkkaa miehillä EIKÄ naisilla.

Mutta silti oli huutava vääryys, että nämä naiset nyt sitten joutuivat vehtaamaan epähygienisten miesten kanssa? Jep jep.

Ihan jos omia isovanhempianikin mietin, niin eivät todellakaan käyneet suihkussa joka päivä, koska niillä ei edes ollut suihkua (kuin vasta myöhempinä vuosina). Saunassa peseydyttiin silloin kun peseydyttiin, mutta ei joka päivä. Lähinnä kai kerran viikossa tai jotain.
Newsflash: Ajat muuttuvat. Se mikä oli ok joskus aiemmin, ei vetele enää tänään.
 
Liittynyt
22.12.2016
Viestejä
18 587
Newsflash: Ajat muuttuvat. Se mikä oli ok joskus aiemmin, ei vetele enää tänään.
Tämä lähti siitä kun tokaisit:

Niin ennen vanhaan sille peräkammarin pojallekin löytyi joku epäonninen, kun ei ollut vaihtoehtoja. Nyt kun naisilla on vaihtoehtoja, niin osalle miehistä on ylitsepääsemättömän hankalaa nostaa tasoaan edes alkeellisilla asioilla, kuten henkilökohtaisen hygienian parantamisella.
Eli annoit ymmärtää, että vanhan ajan naisilla oli asiat huonosti, kun joutuivat "tyytymään" tarjolla oleviin miehiin. Ikäänkuin naisilla olisi joku kiveen kirjoitettu oikeus erityisen laadukkaisiin miehiin.
 
Toggle Sidebar

Statistiikka

Viestiketjut
247 030
Viestejä
4 305 338
Jäsenet
71 977
Uusin jäsen
Pikkupöllö_65

Hinta.fi

Ylös Bottom