Nettitreffit + Tinder

Liittynyt
24.10.2016
Viestejä
4 319
Olisin muuten veikannut vahinkotykkäystä, mutta sama mätsin poistanut kaiffari oli tykännyt musta myös Badoossa. Tai sitten se on todellinen rähmäkäpälä. :D
Kuten Erkki vastas ”automaattioikea” joka on iha järjetöntä mutta tätä tapahtuu.

Mulla säännöllisesti mimmi poistaa mätsistä ilman järkevää syytä, siihe on jo tottunut.
 
Liittynyt
04.03.2023
Viestejä
513
Joo, onhan totuuden nimissä itsellekin käynyt niin, että ei ole mitään käsitystä miksi ihmeessä ja milloin joku on mennyt oikeaan, liekö alkoholilla osuutta moiseen :x3: SIlloin poistan mätsin kyllä samantien, enkä jää odottelemaan kontaktia. edit- paitsi jos en huomaa koko mätsiä ennenkuin sieltä tulee viesti. Silloin kyllä jatkan keskustelua koska miks ei.
 
Viimeksi muokattu:
Liittynyt
20.10.2016
Viestejä
734
Itse jäin kerran ihmettelemään, kun tuli mätsi, laitoin aloitusviestin johon nainen vastasi, että tykkäys oli vahinko. Sitten jäin ihmettelemään, että on se kumma jos viestin viittii laittaa, mutta ei sitten poistaa matsia samantien jos kerran oli vahinko. :D Ehkä ihan hyvä, ettei siitä matsista tullut mitään. Sinällään toki ihan kiva, että edes vastasi jotain, mutta täysin turhaa se oli. :D
 
Liittynyt
15.11.2016
Viestejä
880

Tässä vähän perspektiiviä näihin hommiin. 50v nainen ja noin 2000 tykkäystä yli 30-vuotiailta. Jutussa ei suoraan kerrota haettua ikähaarukkaa, vaan mainitaan yli 30 vuotiaat. Voinee kuitenkin sanoa, että laajemmalla ikähaarukalla olisi tykkäyksiä ainakin tuplat.

99% miehistä ei saa kyseistä määrää tykkäyksiä, vaikka pitäisi ja selaisi Tinderiä kuolemaansa asti.


Joo, onhan totuuden nimissä itsellekin käynyt niin, että ei ole mitään käsitystä miksi ihmeessä ja milloin joku on mennyt oikeaan, liekö alkoholilla osuutta moiseen :x3: SIlloin poistan mätsin kyllä samantien, enkä jää odottelemaan kontaktia. edit- paitsi jos en huomaa koko mätsiä ennenkuin sieltä tulee viesti. Silloin kyllä jatkan keskustelua koska miks ei.
Täähän meinaa myös sitä (jos alkoholilla on ollut osuutta), että esim. siellä baarissa(kin) tämä tapaus olisi mennyt oikealle. Baarissa taas asia olisi saattanut myös johtaa pidemmälle keskusteluineen ja sen jälkeen vielä pidemmälle.
Sen sijaan krapulamorkkiksissa poistetaan match.

Olisinkohan Tinderissä ollessani vajaa vuoden aikana neljä kertaa päätynyt sänkyyn henkilön kanssa, joka oli tullut Tinderissä vastaan, mutta tykkäystä/matchia ei ollut tullut.
Ainaostaan yhden noiden kanssa tuli edes puheeksi tuo Tinder-asia. Mulla on kohtalainen kasvomuisti, mutta ihan ymmärrettävää, ettei naiset 2000 miesnaaman joukosta muista kaikkia eteen tulleita.
Elämä on ihmeellistä.
 
Viimeksi muokattu:
Liittynyt
24.10.2016
Viestejä
4 319
Olisinkohan Tinderissä ollessani vajaa vuoden aikana neljä kertaa päätynyt sänkyyn henkilön kanssa, joka oli tullut Tinderissä vastaan, mutta tykkäystä/matchia ei ollut tullut.
Ainaostaan yhden noiden kanssa tuli edes puheeksi tuo Tinder-asia. Mulla on kohtalainen kasvomuisti, mutta ihan ymmärrettävää, ettei naiset 2000 miesnaaman joukosta muista kaikkia eteen tulleita.
Elämä on ihmeellistä.
Minä kanssa muistan aika helposti kasvot. Naisista en tiedä, mutta mulla on yhden kanssa tullut tässä aikanaan kolme kertaa mätsi :D Siis kyllä, nainen on kolme kertaa laittanut mut oikealle ja joka kerta keskustelu lähtenyt kuin ei olisi edes mua muistanut. Kolmannella kerralla melkein pääsi reffeille asti (kaksi edellistä tais olla melkeen heti ghost). No tämä nainen tuli neljättä kertaa vastaan jossai vaiheessa ja swaippasin suoraan vasuriin :D

Jotkut naiset luo profiilinsa jatkuvasti uudelleen, näitäkin tulee vastaan.
 
Liittynyt
04.03.2023
Viestejä
513
Monta kertaa oon miettinyt miten ne samat tulee aina vastaan, vaikka on jo monta kertaa swaipattu vasemmalle. Mutta riittääks siihen, että muokkaa profiilia vai pitääkö se luoda kokonaan uusiks?
 
Liittynyt
24.10.2016
Viestejä
4 319
Monta kertaa oon miettinyt miten ne samat tulee aina vastaan, vaikka on jo monta kertaa swaipattu vasemmalle. Mutta riittääks siihen, että muokkaa profiilia vai pitääkö se luoda kokonaan uusiks?
Kokonaa luoda uusiksi tai näin olen käsittänyt.
 
Liittynyt
22.12.2016
Viestejä
18 519
Tinder kai voi myös näyttää niitä uusiksi jos on käynyt paljon profiileja läpi.
Kyllä näin on.

Naisten profiileja on palvelussa hyvin rajallinen määrä, joten miehet pidetään koukussa tyrkyttämällä samoja profiileja uudestaan ja uudestaan. Ikäänkuin se mitään auttaisi, että swaippaa saman profiilin viiteen kertaan oikealle.

Naiset tuskin tähän ongelmaan törmäävät! Päinvastoin, miesten profiileja lienee tarjolla enemmän kuin kukaan nainen jaksaa edes ikinä swaipata (etenkin kun harva maksaa jäsenyydestä).
 
Liittynyt
04.03.2023
Viestejä
513
Kyllä multa on miehet loppuneet useamman kerran :D
Toki jostain niitä sitten löytyy aina lisää kun seuraavana päivänä avaa appin.
 
Liittynyt
24.10.2016
Viestejä
4 319
Tinderin algoritmi on yks mysteeri mut sen oon ainakin oppinut, että ku tekee hyvän profiilin ja se vasen/oikea suhde on oikeassa balanssissa, näyt eduksi naisille.

Eli "kaikki oikealle" taktiikka ei toimi ikinä, paitsi jos on niin hyvä profiili, että kaikki swaippaa sutki oikealle.

Eipä nuo naisetkaan tunnu loppuvan, mut toisaalta ihan sama paljonko tykkäyksiä tai mätsejä on, aivan murto-osan kanssa etenee tapaamiseen asti. Tilannetta takuuvarmasti helpottaisi jos asuisi isossa kaupungissa. Monelle jo +30km on liian kaukana.

Mies ei juurikaa saa mätsei pienemmillä paikoilla, ellei ole top5-10%(?) sorttia.
 
Liittynyt
16.04.2017
Viestejä
17
Minä kanssa muistan aika helposti kasvot. Naisista en tiedä, mutta mulla on yhden kanssa tullut tässä aikanaan kolme kertaa mätsi :D Siis kyllä, nainen on kolme kertaa laittanut mut oikealle ja joka kerta keskustelu lähtenyt kuin ei olisi edes mua muistanut. Kolmannella kerralla melkein pääsi reffeille asti (kaksi edellistä tais olla melkeen heti ghost). No tämä nainen tuli neljättä kertaa vastaan jossai vaiheessa ja swaippasin suoraan vasuriin :D

Jotkut naiset luo profiilinsa jatkuvasti uudelleen, näitäkin tulee vastaan.

Haha, itsellä sama ja vielä niin, että tokan mätsin jälkeen vaihdettiin vielä ihan puhelinnumerot ja whatsappissakin viestiteltiin jonkun verran. Ei tuo koskaan treffeille asti halunnut. Nyt sitten taas muutama viikko sitten sama nainen tykkäsi uudestaan Tinderissä...
 
Liittynyt
24.10.2016
Viestejä
4 319
Haha, itsellä sama ja vielä niin, että tokan mätsin jälkeen vaihdettiin vielä ihan puhelinnumerot ja whatsappissakin viestiteltiin jonkun verran. Ei tuo koskaan treffeille asti halunnut. Nyt sitten taas muutama viikko sitten sama nainen tykkäsi uudestaan Tinderissä...
Tämä on jo next level tekemistä. Itse en kyllä käsitä miten näin voi edes tapahtua? Mä muistan ihmiset tosi spesifisti, kai ollaan vaan niin erilaisia :D Tai sit tää mimmi on aivan tuuliajolla.

Mitä noihin ghostauksiin tulee heti ensalkuun niin mä veikkaan että aika iso osa näistä on vaan yksinkertaisesti sitä, että nainen ei käy niin usein Tinderissä ku miehet ja jos nostan jonkun viikkojen tai jopa parhaimmillaa kuukausien takaisen tykkäyksen mätsiksi, vastausprosentti ei voi mitenkään olla korkea. Mut näin nyt vaa tapahtuu kun ei tuolla itsekään jaksa jatkuvasti päivystää. Sitten tulee selailtua tykkäyksiä jolloin tulee sieltä sun täältä vedettyä oikealle ja laiteltuu viestii.

Yleensä kannattaa siis poimia tuoreita marjoja.

Harmittaa ku mul tuli taannoin supertykkäys ihan viehättävältä mimmiltä mut oli kausi ku ei kinostanut yhtää olla Tinderissä, tämä jo kadonnut näköpiiristä.

E: Niin ja mul tuli tuossa yks mimmi vastaan joka anto puhelinnumeronsa aika nopeaa, koska kiire ja ei hirveemmin chattailty, että laittaisin sitte viestii suoraa hänelle. Oltii jo reffei sovittu ku hän keksi perus selityslitanian (tänään ilmeni akuuttijuttu mikä on pakko hoitaa, jnejne), ja tämän jälkeen ei enää laittanutkaa viestiä, paitsi uutenavuotena tuli puskista "Hyvää uutta vuotta!".. :D Saatoin mä naurahtaa ja laitoin takas hyvät uudetvuodet, mutta en sen enempää.
 
Viimeksi muokattu:
Liittynyt
11.05.2017
Viestejä
351
Nää miehet on sellaisia, jotka vaikuttaa minusta jollain lailla kiinnostavilta. Ja siis joo, kyllä siellä monet aloittaa keskustelun mutta aika harvat lopulta mätsien määrään nähden. Olisi pitänyt ilmaista tää eksaktimmin.

En minä tiedä. Mistä mä voisin tietää tällaisia? Mikä on mun "taso", missä sen voi mittauttaa? :rolleyes:
Kuten aiemmin jo sanottu, taso on se minkä tasoisen miehen saat suostuvaiseksi parisuhteeseen. Kuten olet jo huomannut, sinulla on avaimet seksiin ja miehellä on avaimet parisuhteeseen.

Ei, eihän ihmisen tarvi olla täydellinen millään lailla paperilla tai muutenkaan että sen kanssa voi sekstailla. Varmaan ihan tuttu konsepti? Ja sekstailla voi vaikkei olis yhtään mitään yhteistä tai puhuttavaa. Sitten kun sekstaamisen lisäksi on yhteisiä puheenaiheita, arvoja, intressejä ja muuta, aletaan olla suhdepotentiaalissa.

Mutta näitähän ei voi tietää ennenkuin on tavattu, että haluuko siitä toisesta seksiä vai ei, tai kenties sitten jotain muutakin lisäksi.
Tämäkin lienee jo sanottu aiemmin, että mitä helpommin mies saa seksiä, sitä vaikeampi miestä on saada parisuhteeseen, koska what's the point? Nykyään osaavat miehet saavat seksiä aivan liian helposti, joten miksi he haluaisivat sitoutua yhteen naiseen, kun seksiä tulee ovista ja ikkunoista? Miksi kukaan alkaisi suhteeseen lähes 50v naisen kanssa, kun parempaakin on saatavilla? Nuoret miehet käyvät panemassa, mutta et sä niitä mihinkään suhteeseen saa.

Täällä Thaimaan suunnalla sinkkumiehen ei ole mitään järkeä jahdata random muijia seksin takia, kun ammattilaisen saa himaan Tinderistä tai muusta treffipalvelusta 30€+5€ taksirahaa päälle ja palvelu on yleensä "girlfriend experience" tasoa ja nainen lähtee toimituksen jälkeen himaan, eikä vaadi muuta kuin tuon reilun tonnin paikallista valuuttaa lapaan.
 
Liittynyt
04.03.2023
Viestejä
513
Nykyään naiset saavat seksiä aivan liian helposti, joten miksi he haluaisivat sitoutua yhteen mieheen, kun seksiä tulee ovista ja ikkunoista? Miksi kukaan alkaisi suhteeseen lähes 50v miehen kanssa, kun parempaakin on saatavilla?
Siis aivan tasan juuri näin. :geek:
 
Liittynyt
22.12.2016
Viestejä
18 519
Tämäkin lienee jo sanottu aiemmin, että mitä helpommin mies saa seksiä, sitä vaikeampi miestä on saada parisuhteeseen, koska what's the point? Nykyään osaavat miehet saavat seksiä aivan liian helposti, joten miksi he haluaisivat sitoutua yhteen naiseen, kun seksiä tulee ovista ja ikkunoista? Miksi kukaan alkaisi suhteeseen lähes 50v naisen kanssa, kun parempaakin on saatavilla? Nuoret miehet käyvät panemassa, mutta et sä niitä mihinkään suhteeseen saa.
Kukaan? Kyllä esimerkiksi 6-kymppisiä (laatu)miehiä luulisi olevan saatavilla, mutta toki markkinat kapenee kun nainen vanhenee. Se on ihan luonnon laki ja olosuhteiden vääjäämättömyys, koska miehet kuolee niin paljon nuorempina.

Ja jos se 5-kymppinen nainen on oikein nätti ja hyvä, niin miksei se vakavaan suhteeseen voisi saada nuoremmankin miehen. Yleensä vaan naiset ei HALUA vakavaa suhdetta (kovin paljon) nuorempien miesten kanssa, että on siinä sekin.
 
Liittynyt
24.10.2016
Viestejä
4 319
Onko nykyään tapana ensi treffeillä kehua naisen ulkonäköä?
Jos se tulee susta itsestään syvältä vilpittömästi ilman että siinä on taka-ajatusta tai epätoivoa, niin miksei, mut kyl mä kehuisin mielummin jotain tiettyä osaa (esim silmät) kuin vain että ”kaunis”, tekee siitä paljon personoinumpaa.
 
Liittynyt
04.03.2023
Viestejä
513
Yleensä vaan naiset ei HALUA vakavaa suhdetta (kovin paljon) nuorempien miesten kanssa, että on siinä sekin.
Eikö? :hmm: Miksei? Sinkkuryhmissä pyyörineenä aika monikin mun ikäluokan nainen tykkää nuoremmista, reilustikin nuoremmista, siis ihan parisuhdemielessäkin, ei vain fuckboi-hengessä.
 
Liittynyt
22.12.2016
Viestejä
18 519
Eikö? :hmm: Miksei? Sinkkuryhmissä pyyörineenä aika monikin mun ikäluokan nainen tykkää nuoremmista, reilustikin nuoremmista, siis ihan parisuhdemielessäkin, ei vain fuckboi-hengessä.
Meitähän on joka lähtöön, mutta onhan se nyt hyvin tyypillistä, että mies on hieman vanhempi. Ja ihan järkeenkäypää, kuten myös se miten pituuserokuviot yleensä menee.

Vaikka puumat onkin juttu, niin suurin osa naisista tuskin silti harrastaa puumailua....
 
Liittynyt
04.03.2023
Viestejä
513
Minusta on yksinomaan järkevää ottaa nuorempi mies tässä iässä. Paitsi tietysti jo se mies haluaa lisääntyä tai sillä on pieniä lapsia. Mutta jotenkin noi energiat osuu paremmin yksiin nuoriso-osaston kanssa (5-20v nuoremmat). En tiiä miksi.
 
Viimeksi muokattu:
Liittynyt
24.10.2016
Viestejä
4 319
Minusta on yksinomaan järkevää ottaa nuorempi mies tässä iässä. Paitsi tietysti jo se mies haluaa lisääntyä tai sillä on pieniä lapsia. Mutta jotenkin noi energiat osuu paremmin yksiin nuoriso-osaston kanssa (5-20v nuoremmat). En tiiä miksi.
Tässä voi olla ihan perushuttua se, että vanhemmat miehet lähtökohtaisesti ei välttämättä pidä itsestään enää niin hyvää huolta ja se viirilisyys katoaa. Testoarvot lässähtää.
Toki jos on 50v, pitää itsestään helvetin hyvää huolta ja on edelleen testosonni, varmasti erottuu joukosta.
Nuoret nyt on "kovassa panoiässä" vaikka ei kummosesti eläiskään.
 
Liittynyt
22.12.2016
Viestejä
18 519
Tässä voi olla ihan perushuttua se, että vanhemmat miehet lähtökohtaisesti ei välttämättä pidä itsestään enää niin hyvää huolta ja se viirilisyys katoaa. Testoarvot lässähtää.
Toki jos on 50v, pitää itsestään helvetin hyvää huolta ja on edelleen testosonni, varmasti erottuu joukosta.
Nuoret nyt on "kovassa panoiässä" vaikka ei kummosesti eläiskään.
Niin onhan se nyt selvää, että kiimaisen ikänaisen "energiatasot" luultavasti kohtaa paremmin nuorempien miesten kanssa.

Useimmat naiset ei kuitenkaan ole niin kiimaisia, ja muutkin asiat merkkaa kuin seksi... Sitä paitsi jos miehillä "testotasot" laskee, niin onhan naisillakin vaihdevuodet juttu, totta tosiaan!
 
Liittynyt
24.10.2016
Viestejä
4 319
Niin onhan se nyt selvää, että kiimaisen ikänaisen "energiatasot" luultavasti kohtaa paremmin nuorempien miesten kanssa.

Useimmat naiset ei kuitenkaan ole niin kiimaisia, ja muutkin asiat merkkaa kuin seksi... Sitä paitsi jos miehillä "testotasot" laskee, niin onhan naisillakin vaihdevuodet juttu, totta tosiaan!
Mies on viriilein nuorempana. Mitä enemmä ikää tulee, sitä enemmän painaa testojen lasku, joita voi toki ylläpitää aika hyvinkin elämäntapavalinnoilla.
Mutta naisen kohdalla tuntuu siltä, että 30-40v ovat kovimmassa panoiässä (?). Prove me wrong. Tai näin usein olen kuullut, että nainen on hieman vanhempana rauta kuumana useammin kuin nuorempana. Naisella toki vaikuttaa laajempi skaala tuohon seksuaalisuuteen kuin miehellä.
 
Liittynyt
22.12.2016
Viestejä
18 519
Mutta naisen kohdalla tuntuu siltä, että 30-40v ovat kovimmassa panoiässä (?). Prove me wrong. Tai näin usein olen kuullut, että nainen on hieman vanhempana rauta kuumana useammin kuin nuorempana. Naisella toki vaikuttaa laajempi skaala tuohon seksuaalisuuteen kuin miehellä.
Väestöliiton tms. tekemien "panotilastojen" perusteella naiset kylläkin harrastavat eniten seksiä noin ~20+ vuotiaina, mikä on täysin järkeenkäypää.

Miehillä puolestaan eniten seksikertoja taisi olla jossain 50v. korvilla! Miehillä toki kyse ei ole omasta valinnasta vaan markkinatilanteesta (toisin kuin naisilla, joilla panemisen määrä on ihan itsestä kiinni).

Toisin sanoen huhuluulot siitä, että naisen seksuaalisuus puhkeaisi kukkaansa joskus keski-iässä, taitaa olla enemmänkin urbaania legendaa kuin todellisuutta (ainakin väestötasolla).
 
Liittynyt
04.03.2023
Viestejä
513
Panojen määrä on kyllä ehkä huonoin mittari kenenkään seksielämän laadulle, koska muuttujia on niin paljon. Halut ja toteutus eivät useinkaan kohtaa, kuten tässäkin langassa on todettu moneen kertaan.
 
Liittynyt
11.05.2017
Viestejä
351
Kukaan? Kyllä esimerkiksi 6-kymppisiä (laatu)miehiä luulisi olevan saatavilla, mutta toki markkinat kapenee kun nainen vanhenee. Se on ihan luonnon laki ja olosuhteiden vääjäämättömyys, koska miehet kuolee niin paljon nuorempina.

Ja jos se 5-kymppinen nainen on oikein nätti ja hyvä, niin miksei se vakavaan suhteeseen voisi saada nuoremmankin miehen. Yleensä vaan naiset ei HALUA vakavaa suhdetta (kovin paljon) nuorempien miesten kanssa, että on siinä sekin.
Ei ne kuusikymppiset laatumiehet taida paljon Tinderissä pyöriä ja tuskin ne kelpaisivatkaan, kun nuorempaa kollia on tarjolla petipuuhiin.
 
Liittynyt
04.03.2023
Viestejä
513
Jos ihan rehellinen olen, niin 60v mies ei tosiaan oo millään tasolla houkutteleva. Vanha ja ryppyinen ja jos on joku hyvintoimeentuleva tms niin todennäköisesti joku asemaansa hyväksikäyttävä limainen setämies kaupan päälle. :speechless:
Anteeksi ennakkoluuloni, mutta pass.

edit. tää kuulosti jotenkin nyt pahemmalta kuin mitä onkaan, tietenkin jokainen tapaus tarkastellaan erikseen. Ja pitkässä liitossa kun molemmat vanhenee samaa tahtia, tää ei todellakaan oo mikään ongelma. Mutta joo, ensimmäinen ajatus on tosiaan hell no. Varaan oikeuden muuttaa mieltäni mikäli yksilö on muuten ihana.
 
Viimeksi muokattu:
Liittynyt
11.05.2017
Viestejä
351
Jos ihan rehellinen olen, niin 60v mies ei tosiaan oo millään tasolla houkutteleva. Vanha ja ryppyinen ja jos on joku hyvintoimeentuleva tms niin todennäköisesti joku asemaansa hyväksikäyttävä limainen setämies kaupan päälle. :speechless:
Anteeksi ennakkoluuloni, mutta pass.

edit. tää kuulosti jotenkin nyt pahemmalta kuin mitä onkaan, tietenkin jokainen tapaus tarkastellaan erikseen. Ja pitkässä liitossa kun molemmat vanhenee samaa tahtia, tää ei todellakaan oo mikään ongelma. Mutta joo, ensimmäinen ajatus on tosiaan hell no. Varaan oikeuden muuttaa mieltäni mikäli yksilö on muuten ihana.
Ok. Sinua reilu 10v vanhempi mies on limainen setämies, vanha ja ryppyinen. Miten tuommoinen mies hyväksikäyttäisi "asemaansa"? On kyllä melko myrkyllinen asenne, joten ei ihme, ettei seurustelukumppania löydy.
En oikein keksi tähän enää mitään enempää sanottavaa. Tuijotan vain suu auki näyttöä ja mietin, että voiko joku todella ajatella noin ja kuvitella olevansa oikeutettu johonkin parempaan.

Olen kyllä tyytyväinen omasta ratkaisustani lähteä tänne Aasiaan, mistä uskoin omien speksieni mukaisen naisen löytyvän. Suosittelen muillekin miehille samaa ratkaisua, jos perinteinen nainen ja perinteiset roolit on se mitä haluat. Toki miehenkin pitää olla perinteinen, eikä mikään tunteellinen itkupilli, millaiseksi meidät miehet on lännessä usein kasvatettu. Se on kova homma päästä ulos tuosta toimintamallista, koska täällä se ei toimi. Kukaan nainen ei halua olla suhteessa toisen "naisen" kanssa.
 

wanderer_

Team R&T
Liittynyt
30.10.2016
Viestejä
2 588
Väestöliiton tms. tekemien "panotilastojen" perusteella naiset kylläkin harrastavat eniten seksiä noin ~20+ vuotiaina, mikä on täysin järkeenkäypää.

Miehillä puolestaan eniten seksikertoja taisi olla jossain 50v. korvilla! Miehillä toki kyse ei ole omasta valinnasta vaan markkinatilanteesta (toisin kuin naisilla, joilla panemisen määrä on ihan itsestä kiinni).

Toisin sanoen huhuluulot siitä, että naisen seksuaalisuus puhkeaisi kukkaansa joskus keski-iässä, taitaa olla enemmänkin urbaania legendaa kuin todellisuutta (ainakin väestötasolla).

Pistätkö tuon tilastonkin tänne, niin päästään ihmettelemään.
 

wanderer_

Team R&T
Liittynyt
30.10.2016
Viestejä
2 588
Ok. Sinua reilu 10v vanhempi mies on limainen setämies, vanha ja ryppyinen. Miten tuommoinen mies hyväksikäyttäisi "asemaansa"? On kyllä melko myrkyllinen asenne, joten ei ihme, ettei seurustelukumppania löydy.
En oikein keksi tähän enää mitään enempää sanottavaa. Tuijotan vain suu auki näyttöä ja mietin, että voiko joku todella ajatella noin ja kuvitella olevansa oikeutettu johonkin parempaan.

Olen kyllä tyytyväinen omasta ratkaisustani lähteä tänne Aasiaan, mistä uskoin omien speksieni mukaisen naisen löytyvän. Suosittelen muillekin miehille samaa ratkaisua, jos perinteinen nainen ja perinteiset roolit on se mitä haluat. Toki miehenkin pitää olla perinteinen, eikä mikään tunteellinen itkupilli, millaiseksi meidät miehet on lännessä usein kasvatettu. Se on kova homma päästä ulos tuosta toimintamallista, koska täällä se ei toimi. Kukaan nainen ei halua olla suhteessa toisen "naisen" kanssa.

Minusta varsin ymmärrettävää, että naista ei selvästi vanhemmat miehet kiinnosta. Ei kiinnosta minuakaan, eikä ole koskaan kiinnostaneet.
 
Liittynyt
11.05.2017
Viestejä
351
Mul tulee säännöllisesti somessa vastan podcastei missä keskustellaan dating asioista ja eräässä podissa oli vieraana (mä kaivan sen jos löydän) nainen, joka on siis jonkinsortin dating coach miehille. Hän kertoi, että hän saa päivässä jopa nelinumeroisesti viestejä somessa oikeasti hyvännäköisiltä miehiltä, että mitä heidän on tehtävä deittaamisen eteen, koska se on aivan mahdotonta. Varmaan vähä kärjistystä mukana, mut kertoo nykytilanteesta.

Mä oon siitä erikoinen että mulla ei mee mikää ihonalle eli siis jos ei natsaa tai on kuivaa markkinoilla niin yritän tehdä asian eteen duunia. It is what it is, mut voin kuvitella miehiä jotka struglee :)
Vissiin aiemminkin sanonut, että naisilta ei kannata kysyä, miten löytää naisia. Kalalta ei kysytä, miten kalastetaan, vaan kalastajalta. Nuo naispuoleisten dating coachien neuvot ovat aivan uskomattoman typeriä. Joskus kuuntelen noita huvikseni aamulenkillä ja hyvät nauruthan niistä saa.

Jos tykkäät kuunnella podcasteja, kuuntele vain miehiä, jos aiheena on deittailu ja parisuhteen muodostaminen.
 

Rullis

BANNATTU
BANNED
Liittynyt
25.02.2021
Viestejä
1 610
Vähän erikoinen asenne, että vain mies voi antaa deittailuun toimivia vinkkejä. Parisuhteissa kuitenkin yleensä on molemmat sukupuolet osallisena. Ei myös ihan hirveästi vakuuta, jos oma paras vinkki on että nainen pitää käydä hakemaan pallon toiselta puolelta rahanippua heilauttaen.
 
Liittynyt
24.10.2016
Viestejä
4 319
Jos ihan rehellinen olen, niin 60v mies ei tosiaan oo millään tasolla houkutteleva. Vanha ja ryppyinen ja jos on joku hyvintoimeentuleva tms niin todennäköisesti joku asemaansa hyväksikäyttävä limainen setämies kaupan päälle. :speechless:
Anteeksi ennakkoluuloni, mutta pass.

edit. tää kuulosti jotenkin nyt pahemmalta kuin mitä onkaan, tietenkin jokainen tapaus tarkastellaan erikseen. Ja pitkässä liitossa kun molemmat vanhenee samaa tahtia, tää ei todellakaan oo mikään ongelma. Mutta joo, ensimmäinen ajatus on tosiaan hell no. Varaan oikeuden muuttaa mieltäni mikäli yksilö on muuten ihana.
Eli tää menee molemminpuolin. Haikaillaan nuorempiin ;)
Mikä on miehen kohdalla sit sellanen "peak age" sinulle?
Entä jos vanhempi mies pitänyt itsestään tosi hyvää huolta ja on vanhuuden "rypyistä" huolimatta pysynyt hyvin kasassa ja vaikka fyysisesti lihaksikkaassa kunnossa? Nyt vaan haen siis sitä, että onko tää ihan no-go sulle, että mielummin nuorten perään anyway.

Toki preferenssejä on moneen. On naisia jotka nuorena jo pitää reilusti vanhempia viehättävänä.
 
Liittynyt
04.03.2023
Viestejä
513
Eli tää menee molemminpuolin. Haikaillaan nuorempiin ;)
Mikä on miehen kohdalla sit sellanen "peak age" sinulle?
Entä jos vanhempi mies pitänyt itsestään tosi hyvää huolta ja on vanhuuden "rypyistä" huolimatta pysynyt hyvin kasassa ja vaikka fyysisesti lihaksikkaassa kunnossa? Nyt vaan haen siis sitä, että onko tää ihan no-go sulle, että mielummin nuorten perään anyway.

Toki preferenssejä on moneen. On naisia jotka nuorena jo pitää reilusti vanhempia viehättävänä.
No ensinnäkin mä henkkoht en pidä lihaksikkaista miehistä (tai ainakaan sellaisista, joilla ei oo reilua rasvakerrosta sen lihaksiston päällä) :D Mutta mikään näistä mun preferensseistä ei ole ehdoton ei. Tässä kun on vuoden verran tutkaillut tarjontaa niin ihan selkeesti ne on ne nuoremmat jotka viehättää ulkonäön, asenteen yms. puolesta. Jos pitäs joku yks ikä valita, niin se on 38, eli aikalailla 10 vuotta nuorempi. Ei oo enää mikään pentu mutta ei oo myöskään leipääntyny setämies. Ymmärtää kuitenkin hyvin kuvien ja itsensä myymisen päälle koska on kuitenkin kasvanut aikuiseksi kännykkä-aikakaudella.

Oma tinder-haarukka on 32-50, mutta on kyllä hyvin harva nelikymppinen joka niitä positiivisia tuntemuksia herättää. En osaa nyt analysoida miksi, voi tietysti olla että syy on ihan tässäkin:

1704796676770.png
 
Liittynyt
24.10.2016
Viestejä
4 319
Naurahdin. Ehdottomasti tuo oman elämän asenne ja positiivisuus + kuvat jotka huokuu itsevarmuutta varmasti myös vanhemmat miehet pärjäisi markkinoilla. Pätee kyllä nyt siis aivan kaikkiin ikäluokkiin.
 
Liittynyt
02.06.2018
Viestejä
4 696
Naisilla ne vasta paskat kuvat onkin. Oo kuvaa ollenkaa tai otettu päin peetä. Millä ees saa nykyää otettua sellaisia kuvia jotka näyttää, että otettu silloin kun joku 50 eukko oli vielä teini iässä.
 
Liittynyt
22.12.2016
Viestejä
18 519
Pistätkö tuon tilastonkin tänne, niin päästään ihmettelemään.
Suomalaisten yhdyntämäärät laskevat edelleen

Suhteellisesti eniten yhdyntämäärät vähentyivät 30–40-vuotiailla nuorilla aikuisilla. Tätä elinvaihetta kutsutaan myös lapsiperheiden ruuhkavuosiksi. Suurinta yhdyntäaktiivisuus oli noin 20-vuotiailla naisilla ja 50-vuotiailla miehillä, molemmilla oli yhdyntöjä noin puolitoista kertaa viikossa. Muun ikäisillä miehillä ja naisilla oli keskimäärin yksi yhdyntä viikossa. Eläkeikäisillä yhdyntöjä oli vähän harvemmin, suunnilleen joka toinen viikko.


Panojen määrä on kyllä ehkä huonoin mittari kenenkään seksielämän laadulle, koska muuttujia on niin paljon. Halut ja toteutus eivät useinkaan kohtaa, kuten tässäkin langassa on todettu moneen kertaan.
"Laatu" on subjektiivista, ja puhe oli määrästä ja halusta.

Minusta varsin ymmärrettävää, että naista ei selvästi vanhemmat miehet kiinnosta. Ei kiinnosta minuakaan, eikä ole koskaan kiinnostaneet.
On se kyllä vaan jännä, miten toi Finsex-tutkimus kertoo ihan eri tarinaa kuin tämän threadin naiset ja naismieliset.

Kuvaajasta päätellen parikymppisillä naisilla on selvästi enemmän yhdyntöjä kuin vanhemmilla naisilla.

Toisaalta taas miehillä "peak age" on nimenomaan 45-54, ainakin siis viimeisimmässä datapisteessä vuonna 2015. Sitä aiemmin miehilläkin seksi on painottunut nuoruusvuosiin, mutta nyt siis on tapahtunut sellainen muutos, että nuoret miehet ei enää saa seksiä ja keski-ikäiset taas oletettavasti JAKSAVAT PAREMMIN kuin aiemmin. (Viagrankin johdosta.)

Vuoden 2015 jälkeen Tinder on ilmeisesti vain vahvistanut sitä trendiä, että etenkin nuoret miehet saa yhä vähemmän seksiä. Olisi sinänsä mielenkiintoista tietää, miten 5-kymppisten tilanne on kehittynyt.

 
Liittynyt
24.10.2016
Viestejä
4 319
Nuo yhdyntämäärät on varmasti parisuhteessa olevilla? Sinkkuna tommosia lukuja on mahdotonta olla, ellei ole pysyvää fwb suhdetta.

Vaikea sanoa. Vanhempi mies voi jaksaa paremmin ihan senkin takia, että ei oo enää niin herkkä laukeamaan kuin nuorempana. Toki myös viagralla varmasti vaikutusta. Ja tähän päälle voi myös olla, että ihmiset vanhempana keskimäärin alkaa pitää itsestään parempaa huolta kuin nuorempana? Ei olla enää kuolemattomia. Siis tämä täysi arvaus.

Niin ja vanhempi mies on lähtökohtaisesti kokeneempi kuin nuori, joka varmaan myös edistää "saantia". Omia mutuiluja tilastoihin.
 

wanderer_

Team R&T
Liittynyt
30.10.2016
Viestejä
2 588
On se kyllä vaan jännä, miten toi Finsex-tutkimus kertoo ihan eri tarinaa kuin tämän threadin naiset ja naismieliset.


Niin, itse kerroin oman mielipiteeni ikäerosta, en muiden naisten. Minua ei kiinnosta vanhemmat miehet, max pari vuotta ikäeroa kiitos.


Kiva kun toimitit tilastot. Aika erikoisilta vaikuttavat määrät, vähän ihmettelen kyllä. Sillä tilastothan kertovat myös, että parisuhteissa Suomessa ikäerot ovat valtaosin pieniä. Miten on siis mahdollista, että 45-54-v. miehet harrastavat enemmän seksiä kuin saman ikäluokan naiset :tdown: Tässä kohtaa ei ainakaan siis Erkin mainitsema ilmiö, eli seksin puute parisuhteissa, näy miesten puolella. Olisin huolestuneempi naisista.
 
Liittynyt
04.03.2023
Viestejä
513
"Laatu" on subjektiivista, ja puhe oli määrästä ja halusta.
Oliko tosiaan vai itsekö tulkitsit, että "huippu" on määrää eikä laatua? Kun ei oo enää ehkäisymurheita eikä ulkonäköpaineita, on päästy eroon siitä ankeuttajasta jonka kanssa oltiin naimisissa, tiedetään mitä halutaan ja mistä tykätään ja tarjontaa on... kyllä sanoisin omalla kohdalla, että laadullisesti parempaan päin on koko ajan menty nuoruusvuosista, vaikka nyt ei ole kumppania eikä mitään vakihoitojakaan ja määrätkin on säälittäviä verrattuna suhteessa eläviin ihmisiin.

edit- lisäksi vaikka parisuhdeseksissa on paljon hyviä puolia, on siinäkin puolensa, että on vaihtelua ja jännitystä. :cool:
 
Liittynyt
22.12.2016
Viestejä
18 519
Nuo yhdyntämäärät on varmasti parisuhteessa olevilla? Sinkkuna tommosia lukuja on mahdotonta olla, ellei ole pysyvää fwb suhdetta.
Ei, vaan kyse on väestöstä. Sisältäen KAIKKI.

Se on totta, että parisuhteessa seksiä saa enemmän.

Vaikea sanoa. Vanhempi mies voi jaksaa paremmin ihan senkin takia, että ei oo enää niin herkkä laukeamaan kuin nuorempana. Toki myös viagralla varmasti vaikutusta. Ja tähän päälle voi myös olla, että ihmiset vanhempana keskimäärin alkaa pitää itsestään parempaa huolta kuin nuorempana? Ei olla enää kuolemattomia. Siis tämä täysi arvaus.
Mä oletan, että nykyajan 5-kymppiset miehet on paremmassa kunnossa kuin takavuosien 5-kymppiset, ja tästä syystä jaksavat peuhata enemmän sängyssä (tarvittaessa Viagran avustamana).

Ja tottahan se on, että ennen vanhaan 5-kymppinen oli vanha äijä. Nykyään se on ruuhkavuosikymmen siinä missä nelikymppisyyskin ja elämä jatkuu kuten ennenkin (ellei tule erityisiä yllätyksiä). Jyvät toki erotetaan akanoista ja erot yksilöiden välillä voi olla suuret. Mutta sama pätee joka ikään.
 
Liittynyt
22.12.2016
Viestejä
18 519
Oliko tosiaan vai itsekö tulkitsit, että "huippu" on määrää eikä laatua? Kun ei oo enää ehkäisymurheita eikä ulkonäköpaineita, on päästy eroon siitä ankeuttajasta jonka kanssa oltiin naimisissa, tiedetään mitä halutaan ja mistä tykätään ja tarjontaa on... kyllä sanoisin omalla kohdalla, että laadullisesti parempaan päin on koko ajan menty nuoruusvuosista, vaikka nyt ei ole kumppania eikä mitään vakihoitojakaan ja määrätkin on säälittäviä verrattuna suhteessa eläviin ihmisiin.

edit- lisäksi vaikka parisuhdeseksissa on paljon hyviä puolia, on siinäkin puolensa, että on vaihtelua ja jännitystä. :cool:
Laatu on subjektiivista, eikä sitä voi mitenkään helposti mitata eikä ole ilmeisesti edes kyselyillä kyselty.

Sen sijaan määrästä on tietoa. Kuten siitäkin, miten biologia toimii.

Sä olet ehkä vähän "jäävi" sanomaan asiaan mitään yleisellä tasolla, koska tottakai nykyinen ikä on jokaiselle aina se paras.. ;)

Mä kyllä sanoisin, että nuoruuden into ja uteliaisuus tuo seksielämään sellaista "laatua", jota ei vanhempana enää samalla tavalla ole. Tämä pätee myös miehiin, mutta miehillä intoa kyllä riittää iästä riippumatta, ei se keskimäärin siitä kiinni ole. Paitsi ehkä sitten joskus oikeasti vanhana.
 
Liittynyt
15.11.2016
Viestejä
880
Tässä kun on vuoden verran tutkaillut tarjontaa niin ihan selkeesti ne on ne nuoremmat jotka viehättää ulkonäön, asenteen yms. puolesta. Jos pitäs joku yks ikä valita, niin se on 38, eli aikalailla 10 vuotta nuorempi.

Oma tinder-haarukka on 32-50, mutta on kyllä hyvin harva nelikymppinen joka niitä positiivisia tuntemuksia herättää.
Ex oli mua vanhempi, eli suunnilleen sun ikäinen.
Itselleni vanhempi nainen ei siis ole mitenkään no-go. Elää kuitenkin mua pidempään, niin pysyy balanssikin paremmin.
Tinderissä ollessani tosin hyvin iso osa itseäni vanhemmista naisista oli aika... miten sen nyt kauniisti sanoisi, todella lässähtäneitä ja isoksi osaksi niitä plussapalloja. Paljon oli jopa oman ikäisiäni 40v ylittäneitä, jotka näytti ainakin 10v ikäistään vanhemmilta.

Joten... eikö ole erikoista, että naisen mielestä harva nelikymppinen mies herättää positiivisia tuntemuksia, kun ihan samoin ajattelee mies nelikymppisistä naisista?
Kysyntä ja tarjonta ei kohtaa ollenkaan.
 

wanderer_

Team R&T
Liittynyt
30.10.2016
Viestejä
2 588
Sä olet ehkä vähän "jäävi" sanomaan asiaan mitään yleisellä tasolla, koska tottakai nykyinen ikä on jokaiselle aina se paras.. ;)

Offtopic, mutta ei nykyinen ikä todellakaan ole jokaiselle paras. Olisit varmaan itsekin mieluummin nuorempi kuin nykyään.


Ainaskin iästä on se hyöty, että on perspektiiviä arvioida, mikä ikä siihenastisista on tuntunut parhaalta ;)
 
Liittynyt
22.12.2016
Viestejä
18 519
Offtopic, mutta ei nykyinen ikä todellakaan ole jokaiselle paras. Olisit varmaan itsekin mieluummin nuorempi kuin nykyään.
Suhteessa elämään ylipäätään kyllä, mutta suhteessa naisiin vähän fifty-sixty.

Koska seksiä saa joka tapauksessa paljon vähemmän kuin haluaisi, on vanhempana miehenä helpompi elää asian kanssa. Sellainenkin aika on ollut, että puutteessa hyppii suurin piirtein seinillä. Mutta ei näin vanhemmiten enää sellaista panetusta ole. Puutteessa eläminen harmittaa, mutta ei se ole enää elämän ja kuoleman kysymys.

Lisäksi on selvää, että mun nuoruudessa "laatua" oli paljon paremmin tarjolla kuin tänä päivänä olisi, jos olisin sen ikäinen.
 
Liittynyt
14.12.2016
Viestejä
518
Eikös tuossa Gramman esimerkissä toteudu nyt tämä yleinen "ongelma", jota on tässäkin ketjussa hoettu jo vaikka kuinka paljon? Eli on saatavilla nuoria ja hyvännäköistä satunnaista seuraa, mutta nämä eivät sitten välttämättä halua parisuhdetta vanhemman kanssa. En väitä, että tämä olisi juuri Gramman tilanne, mutta pisti silmään. Eli kuvitellaan mahdollisesti taso paremmaksi verraten niihin nuorempiin, joille satunnainen seura kelpaa. Ja sitten jos/kun halutaan parisuhde myös, mutta kun on totuttu nuoriin ja nätteihin/komeisiin, niin siitä on muodostunut se kuvitteellinen oma taso, jota ainakin vaaditaan. (liki) mahdoton yhtälö jos parisuhdetta haluaa.
 
Liittynyt
19.10.2016
Viestejä
371
Mä kyllä sanoisin, että nuoruuden into ja uteliaisuus tuo seksielämään sellaista "laatua", jota ei vanhempana enää samalla tavalla ole. Tämä pätee myös miehiin, mutta miehillä intoa kyllä riittää iästä riippumatta, ei se keskimäärin siitä kiinni ole. Paitsi ehkä sitten joskus oikeasti vanhana.
Tuota selittää varmaan paljon, että estrogeeni on huipussaan, mikä lähtee sitten asteittain laskuun 40 ikävuodesta eteenpäin, joka vaikuttaa libidoon. Miehillä sama testosteronin kanssa.

Näitä voi ja kannattaa kompensoida terveiden elämäntapojen avulla.
 
Toggle Sidebar

Statistiikka

Viestiketjut
245 776
Viestejä
4 292 678
Jäsenet
71 721
Uusin jäsen
Starshield

Hinta.fi

Ylös Bottom