Nettitreffit + Tinder

Miksi ei toimi?
EDIT: suurimmalle osalle miehistä on jossain elämänsä varrella ihan luontevaa seurustella 50v naisen kanssa, ellei nyt satu olemaan Leonardo DiCaprio :D
Erityisen luontevaa se on silloin, kun on kasvanut vanhaksi yhdessä kyseisen naisen kanssa...

Mutta noin muuten tuntuu, että ikääntyvien ihmisten sinkkumarkkinat on kyllä hyvin väsähtänyt juttu. Ihminen on yhä tyytyväisempi elämään keskenään yksinään ja aiemmin hankittu jälkikasvu ja kenties lapsenlapsetkin tuovat sisältöä elämään.

5-kymppisillä miehillä voi kyllä vielä palleissa pakottaa reippaastikin ja jopa olla haaveita lasten saamisesta, mutta eihän ne tässä tapauksessa mitään ikäisiään naisia katsele.

Erityisen luontevaa se on silloin, kun on kasvanut vanhaksi yhdessä kyseisen naisen kanssa...

Mutta noin muuten tuntuu, että ikääntyvien ihmisten sinkkumarkkinat on kyllä hyvin väsähtänyt juttu. Ihminen on yhä tyytyväisempi elämään keskenään yksinään ja aiemmin hankittu jälkikasvu ja kenties lapsenlapsetkin tuovat sisältöä elämään.
Sitten taas toisaalta ~50v nainen on jo mahdolliset muksunsa voinut laittaaa maailmalle ja on aikaa itselleen ja parisuhteelle ihan eri tavalla kuin nuoremmilla. Tai sitten mahdolliset lapset on jo niin isoja, että ovat jo hyvin itsenäisiä.

Miksi ei toimi?
EDIT: suurimmalle osalle miehistä on jossain elämänsä varrella ihan luontevaa seurustella 50v naisen kanssa, ellei nyt satu olemaan Leonardo DiCaprio :D
Puhutaan siis parisuhteesta. Ei peruskassientyhjentelystä. Nuorena miehenä en tietenkään kelpuuta 35v+ naisia tai yh:tä. Koska hyviä nuoria ja lapsettomia naisia on pilvin pimein. Jos vaikka haluaa omia jälkeläisiään. Puhun omasta näkökulmasta.
Lähtee vaikka Aasiaan vaimonhakuun. Jos Suomesta naiset loppuu. On ainakin jännä seikkailu. Kuin tyytyä johonkin rupsahtaneeseen suonikohjuun.

Taas on mennyt puurot ja vellit sekaisin.
Kassientyhjentelyyn nyt kelpaa kaikki joilla on pulssi. Eikä sekään niin nuukaa ole. Käy vaikka maksullisissa niin kukaan ei soittele perään.
Mutta kun puhutaan parisuhteesta hautaan saakka niin ei siinä joku 50v nainen oikein toimi. Tai yh. Olkoon vaikka kuinka sielunkumppani sekä samalla aaltopituudella ja samasta tähtipölystä rakennettu.

Parisuhdetriidissä viittasit tunti sitten kassientyhjentelyyn "satanistien systeeminä". Täällä sitten kannustat käymään maksullisissa samoissa merkeissä. Haluatko varmasti lukita vastauksen?

Puhutaan siis parisuhteesta. Ei peruskassientyhjentelystä. Nuorena miehenä en tietenkään kelpuuta 35v+ naisia tai yh:tä. Koska hyviä nuoria ja lapsettomia naisia on pilvin pimein. Jos vaikka haluaa omia jälkeläisiään. Puhun omasta näkökulmasta.
Lähtee vaikka Aasiaan vaimonhakuun. Jos Suomesta naiset loppuu. On ainakin jännä seikkailu. Kuin tyytyä johonkin rupsahtaneeseen suonikohjuun.
Okei oli vain omasta näkökulmasta, näytti vaan kovasti yleistykseltä. Joo toki nuorena on luontevaa myös hakea oman ikäistä kumppania. Ehkä trollaat, ehkä et, mutta ei ehkä kannata koko parisuhde-elämäänsä pelkästään ulkoisiin juttuihin perustaa tai voi tulla ikävät ajat kun itse on juuri se rupsahtanut kurppa :D

Sitten taas toisaalta ~50v nainen on jo mahdolliset muksunsa voinut laittaaa maailmalle ja on aikaa itselleen ja parisuhteelle ihan eri tavalla kuin nuoremmilla. Tai sitten mahdolliset lapset on jo niin isoja, että ovat jo hyvin itsenäisiä.
Teoriassa kyllä, mutta käytäntö voi olla toinen juttu. Ei minusta ainakaan vaikuta siltä, että sinkkumarkkinat pursuaa jotain 5-kympin villityksistään nauttivia äitejä.

Enemmän minusta vaikuttaa siltä, että tuossa iässä naiset (miksei monet miehetkin) on pääasiassa väsähtäneet elämässään siinä määrin, ettei paljon romanttiset/eroottiset seikkailut kiinnosta tai ainakaan kovin paljon kiinnosta.

Sitä paitsi, näyttihän toi Finsex-tutkimuskin sen, että 5-kymppisillä naisilla alkaa seksuaalinen toiminta olla jo dramaattisesti hiipuvaa, ja samanikäiset miehet itse asiassa harrastaa enemmän seksiä!

Kyllä siis näyttää siltä, että vaihdevuodet on ihan juttu. Ei mitään humpuukia, vaan ihan oikea juttu. :)

Teoriassa kyllä, mutta käytäntö voi olla toinen juttu. Ei minusta ainakaan vaikuta siltä, että sinkkumarkkinat pursuaa jotain 5-kympin villityksistään nauttivia äitejä.

Enemmän minusta vaikuttaa siltä, että tuossa iässä naiset (miksei monet miehetkin) on pääasiassa väsähtäneet elämässään siinä määrin, ettei paljon romanttiset/eroottiset seikkailut kiinnosta tai ainakaan kovin paljon kiinnosta.

Sitä paitsi, näyttihän toi Finsex-tutkimuskin sen, että 5-kymppisillä naisilla alkaa seksuaalinen toiminta olla jo dramaattisesti hiipuvaa, ja samanikäiset miehet itse asiassa harrastaa enemmän seksiä!

Kyllä siis näyttää siltä, että vaihdevuodet on ihan juttu. Ei mitään humpuukia, vaan ihan oikea juttu. :)
Ainakin mulla tinderin ollessa aktiivinen oli useita parisuhteesta kiinnostuneita 50v-hujakoilla olevia naisia. Mutta olenkin itse 44v ja riippuu varmaan siittä minkä ikähaarukan tinderiin laitat.

^^ En kannusta käymään maksullisissa. Mutta jos nyt on pakko niin ammattilaisilla.

Okei oli vain omasta näkökulmasta, näytti vaan kovasti yleistykseltä. Joo toki nuorena on luontevaa myös hakea oman ikäistä kumppania. Ehkä trollaat, ehkä et, mutta ei ehkä kannata koko parisuhde-elämäänsä pelkästään ulkoisiin juttuihin perustaa tai voi tulla ikävät ajat kun itse on juuri se rupsahtanut kurppa :D

Ulkoisiin? En maininnut että pitää olla isot tissit jne. Yh:t ei kelpaa koska en halua seurustella heidän lastensa kanssa. Se on itseasiassa iso miinus että naisella on botoxia ympäri kehoa. Tavoite on olla huippukunnossa hautaan saakka. Kiitos kysymästä.

^^ En kannusta käymään maksullisissa. Mutta jos nyt on pakko niin ammattilaisilla.

Ulkoisiin? En maininnut että pitää olla isot tissit jne. Yh:t ei kelpaa koska en halua seurustella heidän lastensa kanssa. Se on itseasiassa iso miinus että naisella on botoxia ympäri kehoa. Tavoite on olla huippukunnossa hautaan saakka. Kiitos kysymästä.
Minä tulkitsin (ilmeisesti virheellisesti) "rupsahtaneeseen"-termin ulkoiseksi asiaksi. En laittaisi kaikkia YH:ita samaan nippuun. Kyllä mulle tinderöidessä oli jopa positiivinen juttu jos toisella oli muksu/muksuja, koska kyllä mun mielestä vanhemmuus opettaa suurimmalle osalla aika paljon vastuunottoa, empatiaa ja kaikkea sitä älytöntä määrää pieniä juttuja mitä vanhemmuus nyt tuokaan mukanaan. En kyllä itsekään ollut valmis isäpuolen rooliin eli toiveissa tosiaan se, että lapset vähintään teini-ikäisiä, josta tosiaan päästään siihen, että ne n. 50v naiset on omalla kohdalla juuri passeleita kun eivät enää lapsia halua ja omat maholliset on jo hyvin pitkälti kasvatettu/maailmalla :) Tosin seurustelin hetken myös itseäni 10v nuoremman kanssa eli en ole ikärasisti nuorempiakaan kohtaan :D

Jotain hassua tässä tilastossa kyllä on, jos eniten seksiä harrastavat 20v naiset ja 50v miehet. Kenen kanssa ne sitä sitten harrastaa, keskenään?

Minä tulkitsin (ilmeisesti virheellisesti) "rupsahtaneeseen"-termin ulkoiseksi asiaksi. En laittaisi kaikkia YH:ita samaan nippuun. Kyllä mulle tinderöidessä oli jopa positiivinen juttu jos toisella oli muksu/muksuja, koska kyllä mun mielestä vanhemmuus opettaa suurimmalle osalla aika paljon vastuunottoa, empatiaa ja kaikkea sitä älytöntä määrää pieniä juttuja mitä vanhemmuus nyt tuokaan mukanaan. En kyllä itsekään ollut valmis isäpuolen rooliin eli toiveissa tosiaan se, että lapset vähintään teini-ikäisiä, josta tosiaan päästään siihen, että ne n. 50v naiset on omalla kohdalla juuri passeleita kun eivät enää lapsia halua ja omat maholliset on jo hyvin pitkälti kasvatettu/maailmalla :) Tosin seurustelin hetken myös itseäni 10v nuoremman kanssa eli en ole ikärasisti nuorempiakaan kohtaan :D

Niin biologinen fakta on että nainen rupsahtaa jossain vaiheessa. Ei minun mielipiteeni. Jokin poliittisesti korrektimpi termi lumihiutaleille olisi ollut parempi. Miehen liskoaivot käsittelevät dataa nopeasti: Isot tissit = vauva saa ruokaa. Leveät lantiot = vauva pullahtaa ulos helposti.

Esim. Andrew Tate ei deittaile yli 25v naisia.

Andrew Tate on kertonut nämä samat vanhempien naisten kanssa seurustelusta jne.

Viimeksi muokattu:
Jotain hassua tässä tilastossa kyllä on, jos eniten seksiä harrastavat 20v naiset ja 50v miehet. Kenen kanssa ne sitä sitten harrastaa, keskenään?
Kenen kanssa 20v naiset harrastaa seksiä? Ihan kenen kanssa ikinä haluavatkaan. Doh... :facepalm:

50v miehet taas ovat usein parisuhteessa, ja josseivät ole, niin voivat katsella naisia aika laajalla ikähaitarilla. Sitä paitsi tuossa iässä alkaa tilastotiedekin jo muuttua paremmaksi miesten kannalta, eli sukupuolijakaumassa alkaa olla jo parempi tolkku kuin nuorisolla.

Kannattaa myös ottaa huomioon, että vuoden 2015 5-kymppiset on sitä ikäluokkaa, jonka nuoruudessa seksiä on harrastettu todella paljon. Homma on siis verissä...

Viimeksi muokattu:

Tuossa vaikuttanee, millaisia parisuhteita ihmisillä missäkin elämänvaiheessa/ikäluokassa on. Tutkimuksen mukaan lyhyen ajan kestäneissä (eli tuoreemmissa) parisuhteissa on enemmän seksiä kuin pitkissä parisuhteissa. Ja toisaalta erillissuhteissa (ei asuta yhdessä) on enemmän seksiä kuin yhdessäasumissuhteissa, ja avoliitoissa puolestaan enemmän kuin avioliitoissa. Eli jos nuorilla naisilla on suurempi osa parisuhteista lyhyen ajan kestäneitä ja erillissuhteita kuin esimerkiksi keski-ikäisillä naisilla, niin luonnollisesti heillä on silloin tämän seurauksena keskiarvoisesti enemmän seksiä.

Tuota viisikymppisten miesten seksin määrää on kyllä vähän vaikea selittää. Se ei toisaalta poikkea nuoremmista miehistä kuin max yhden yhdynnän verran eli ikäluokkien väliset erot eivät ole isoja.

Erillissuhteissa yhdyntöjä oli eniten: seitsemän kertaa kuukaudessa. Avoliitoissa yhdyntöjä on noin kuusi kertaa kuukaudessa ja avioliitoissa noin neljä kertaa kuukaudessa, eli siis kerran viikossa.

alle kaksi vuotta kestäneissä parisuhteissa oli kaksi yhdyntää viikossa. Vähän pidempään kestäneissä suhteissa yhdyntöjä oli enää noin kerran viikossa. Yli 40 vuotta kestäneissä parisuhteissa oli yhdyntä joka toinen viikko

Naisten ja miesten toiveet seksin määrästä eivät poikkea kuitenkaan niin kauhean paljon toisistaan. Ehkä ongelma on siinä, että ihmiset eivät halua sitä kumppaninsa kanssa :smoke:

Miehet toivoivat keskimäärin kolmea yhdyntää viikossa ja naiset kahta yhdyntää viikossa. Nuoret miehet toivoivat neljä yhdyntää viikossa ja nuoret naiset kolme yhdyntää viikossa. Keski-ikäisillä vastaavat osuudet olivat miehille kolme kertaa viikossa ja naisille kaksi kertaa viikossa. Ikäihmisistä miehet toivoivat kahta yhdyntää viikossa ja naiset yhtä yhdyntää viikossa.

Niin biologinen fakta on että nainen rupsahtaa jossain vaiheessa. Ei minun mielipiteeni. Jokin poliittisesti korrektimpi termi lumihiutaleille olisi ollut parempi. Miehen liskoaivot käsittelevät dataa nopeasti: Isot tissit = vauva saa ruokaa. Leveät lantiot = vauva pullahtaa ulos helposti.

Esim. Andrew Tate ei deittaile yli 25v naisia.

Andrew Tate on kertonut nämä samat vanhempien naisten kanssa seurustelusta jne.

Okei tää on mulle uus juttu, että miesten ei kuulu deittailla enää yli 25v naisten kanssa :D Oon mä tosta Tatesta useinkin kuullu, mutta en oo koskaan tällasia jaksanu kattella, niin oon pihalla tästä nykykulttuurista sitten ja ei haittaa yhtään. Hankala yhtälö tuokin, ei taida kaikille riittää ne alle 25v naiset :D

Okei tää on mulle uus juttu, että miesten ei kuulu deittailla enää yli 25v naisten kanssa :D Oon mä tosta Tatesta useinkin kuullu, mutta en oo koskaan tällasia jaksanu kattella, niin oon pihalla tästä nykykulttuurista sitten ja ei haittaa yhtään. Hankala yhtälö tuokin, ei taida kaikille riittää ne alle 25v naiset :D
Miljonääreillä on miljonäärien meininki, mutta "tavalliset kuolevaiset miehet" sen sijaan eivät ihan tuollaisia kriteerejä voi pitää.

Kyllä tämä ainakin Leonardo Di Caprion suhteen toteutuu... Tyttöystävä vaihtoon aina kun 25v mittarissa.

Toisaalta ei kai se mikään yllätys ole, että netissä ihmiset nyt ylipäänsä kuulostavat turhautuneemmilta, katkerammilta ja kyynisemmiltä kuin mitä oikeasti ovat...

Tässä on myös se, että koska nettideittiapit on ympäristönä aika perseestä, niin hyvin helposti liian realistinen (siis ei semmoinen tekopirteä "kehitinpä vähän itseäni niin nyt homma toimii kuin junan vessa") analyysi tilanteesta kuulostaa sekin katkeroituneelta tai kyyniseltä...

Naisten olisi äärimmäisen helppoa parantaa asemiaan markkinoilla suhtautumalla miehiin yleisellä tasolla arvostavammin ja kiinnostuneemmin - siis naisen oman edun takia. Nainen voisi vaikka kysyä itseltään miksi hän tavoittelee miehiä, ellei juurikaan arvosta heitä. Jo pelkästään suhtautumalla miehiin terveen hyväksyvällä perusasenteella nainen asettaisi itsensä valiojoukkoon kilpasisartensa keskuudessa.

Miesten ajatusmaailmassa puolestaan hallitsevat valitettavan usein virheelliset käsitykset sukupuolten arvosta. He yrittävät suorittamalla tehdä itseään naisille haluttavammaksi, koska nainen on olevinaan arvokkaampi olento vain sen takia, että on nainen. Tämä "simppaaminen" on paljon laajempi ilmiö kuin rahan ja lahjojen viljely: kysymys on perusasenteesta. Suuntapaalu vie miestä kuin pässiä narussa mikäli hormonit pääsevät saamaan voiton kylmästä järjestä.

Mies miettiköön vaikka miksi haluaisikaan naisen, jonka suosiosta täytyy kovasti taistella. Eivät naiset ole niin ihmeellisiä olentoja kuin yhteiskunta koittaa toitottaa. Siinä on melkeinpä miehelle kaikkein oleellisin asia opittavaksi. Näe itsesi vähintään yhtä arvokkaana kuin kohteenasi oleva nainen. Tietysti sinulla täytyy olla jotain annettavaa, mutta keskity nyt ensiksi siihen mitä annettavaa kohteellasi todellisuudessa on. Niin kauan kuin mies kärsii naisriippuvuudesta hän ei tule koskaan saavuttamaan toimivaa ja pitkäaikaista parisuhdetta. Kohde on asetettava realistiselle tasolle, mutta useimpien nykymiesten kohdalla realismi vaatisi naisriman kohottamista eikä sen alentamista.

Tämä on toki sinänsä täysin totta, mutta toisaalta yksilö voi vaikuttaa vain omaan käytökseensä. Jos valtava lauma muita miehiä "simppaa" ja kilpailee naisista, ei siinä välttämättä voi todeta kuin että paska peli, en pelaa... :hmm:

Voisko kaikki vaan olla siellä deittiäpeissä omia kivoja itsejään, niin kaikki voittais? Ai ei? No ei sitten mitään, jatkakaa.

Andrew Tate on ehkä canceloiduin henkilö maailmassa. Mutta kaikki mitä Tate sanoo on aika pitkälti totta.

Pitää muistaa että naiset eivät koskaan ole oikeasti sinkkuja. Heillä on joku 5 äijää viestittelemässä instagramissa, hengailee exien kanssa, jokin fwb/ons tai jokin muu viritys on aina päällä. Kun mies operoi sinkkumarkkinoilla niin siinä kilpaillaan samalla kymmeniä äijiä vastaan samaan aikaan. Esimerkiksi yhdellä salitutulla punttimimmillä on IG:ssä yli 3000 seuraajaa. Simppien huomio tuntuu olevan loputonta. Toki aina on tiukat trikoot salilla ja laitettuna... Itsellä vastaavasti on 2 seuraajaa instassa. Tosin postaan salilta ja lenkeiltä tylsää matskua. En tiukkoja trikookuvia.

Tyyppi puolustelee Hamasia ja on ihan 100% varmasti asiaa tarkistamattakin Vladimir Putinin tukija ja tyypillinen äärioikeistohihhuli.

Joten saa pitää tunkkinsa ihan vapaasti, vaikka olisikin naisasioissa oikeassa.

Tate on muslimi. Se jo riittää että olen eri mieltä monesta asiasta. Ja en todellakaan ole samaa mieltä Hamasista.
Ja jossain haastattelussa kertoi isänsä Emory Taten olleen shakin GM (suurmestari). En voinut uskoa niin tarkistin samointein ja olikin vain IM.

Mutta naisasioista ja alpha-male asioista Tatella on paljon hyviä pointteja.

Tate on muslimi. Se jo riittää että olen eri mieltä monesta asiasta. Ja en todellakaan ole samaa mieltä Hamasista.
Ja jossain haastattelussa kertoi isänsä Emory Taten olleen shakin GM (suurmestari). En voinut uskoa niin tarkistin samointein ja olikin vain IM.

Mutta naisasioista ja alpha-male asioista Tatella on paljon hyviä pointteja.
Mä olen jonkin verran seurannut manosphere-tubettajia, mutta ei jaksa mitään kusipää-idiootteja seurata, vaikka olisivatkin oikeassa naisiin liittyen.

Tosin se on ihan sääntö, että nämä manosphere-tyypit on käytännössä poikkeuksetta Trumpin kannattajia ja syövät Putinin propagandaa aamupalaksi, mutta kaikki eivät siitä mitään isoa numeroa tee kuitenkaan.

^ Tinder on paska peli, mutta paskaa on seuranhakupeli ylipäätään miehen näkökulmasta. Ei ole olemassa mitään helppoa tapaa saada seuraa (mikäli olet "tavallinen").

Eli vaihtoehdot on luovuttaminen tai kärvistely paskassa.

Voisko kaikki vaan olla siellä deittiäpeissä omia kivoja itsejään, niin kaikki voittais? Ai ei? No ei sitten mitään, jatkakaa.

Ei appi, mutta tässäkin threadissä muistaakseni joskus sivuttu, että silloin aikoinaan kun suomi24 treffit? (vai mikä ikinä se nimi olikaan joskus 10v. sitten), niin se oli kyllä hyvä portaali. Ihmiset oli kirjoittanut vähän pidemmät sepustukset itsestään eikä välttämättä ollut koskaan kuvaakaan, mutta eipä haitannut. Oli vähän "kirjekaverikirjoittelua" ja ehkä vasta joskus myöhemmin vaihdeltiin kuvia jne. Tuli tavattua ja tutustuttua paljon hyviin, normaaleihin ihmisiin. Nykyään ko. palvelu on vissiin täysin kuollut.

^ Tinder on paska peli, mutta paskaa on seuranhakupeli ylipäätään miehen näkökulmasta. Ei ole olemassa mitään helppoa tapaa saada seuraa (mikäli olet "tavallinen").

Ei kai sen helppoa pidäkkään olla. Jos haluat jotain oikein kovasti, varmaan olet valmis panostamaan siihen asiaan kunnolla. Tasoaan voi nostaa monellakin tavalla, mutta se vaatii kovaa työtä. Harva on valmis tekemään sitä kovaa työtä ja sitten valittavat, että vaikeaa on.

Kuten aiemmin sanottu miehillä on huomattavasti enemmän aikaa muodostaa suhteita ja vaikka perhe. Miehillä on mahdollisuus myös muuttaa sellaiseen maahan, jossa heitä arvostetaan, jos kotimaasta ei löydy omien preferenssien mukaista seuraa.

edit. monessa asiassa samaistun todella paljon paremmin yleisiin miesmurheisiin enkä oikein ymmärrä naismurheita. En usko että oon kauheen epätyypillinen nainen, mutta selkeästi jotkut naisjutut on mulle vaikeita käsittää. Tietysti jotkut miesjututkin, mutta harvemmat.
edit2. perustan käsityksen naismurheista ja miesmurheista erinäisiin FB:n naistenryhmiin ja ystävien kanssa keskusteluihin :D edit3. ja tähän ketjuun.

Jaksatko avata vähän lisää, mitä tarkoitat nais- ja miesmurheilla tässä? :hmm:

Jaksatko avata vähän lisää, mitä tarkoitat nais- ja miesmurheilla tässä? :hmm:

No siis miesten murheet: naiset nalkuttaa, eivät halua seksiä yhtä paljon kuin miehet, naisia on vaikea saada kun chadit vie kaikki naiset, naiset vaatii mahdottomia...
naisten murheet: miehet haluaa vain seksiä, eivät puhu tunteistaan, sotkevat, eivät halua lapsia tai eivät hoida omaa tonttiaan kun lapsia on, kunnon miehiä ei ole.. edit isona myös biologinen kello tikittää eikä kumppania löydy, Ja tää on ongelma, josta miehillä ei ole eikä voi olla kuin kalpea aavistus.

Tällaisia.

Viimeksi muokattu:

Katkeruus on käsinkosketeltavissa viestistäsi. Uskaltaisin jopa väittää että osa näistä "tavallisista miehistä" torpedoivat mahdollisuutensa pakonomaisella tarpeellaan löytää joku joko panohommiin tai pidempään viritykseen. Vastapuoli havaitsee tämän samantien, jolloin juttu tyssää alkumetreille. Mitä olen asiasta keskustellut naispuolisten ystävien kanssa, niin tavan tallaaja parantaa mahdollisuuksiaan treffeillä eksponentiaalisesti ihan ao. perusasioilla, jotka eivät kaikilta suju:

1. Tule treffeille siistinä ja puhtaana, sama koskee vaatteita.
2. Kuuntelun taito. Ole aidosti kiinnostunut vastapuolesta ihmisenä, jolloin keskustelukin sujuu huomattavasti helpommin.
3. Sopiva flirtin määrä, selviää kokeilemalla ja tunnustelemalla tilannetta. Jätä ne limaisimmat heitot suosiolla pois samantien.
4. Rento tunnelma ja kemia. Haluat että kanssasi viihdytään, jolloin treffeille on todennäköisemmin luvassa jatkoa myöhemmin.
5. Jokainen tapaaminen on mahdollisuus oppia, vaikka se ei johtaisikaan yhtään sen pidemmälle.

Jo kohdilla 1 ja 2 pääsee pitkälle. Sama toimii toki toisinpäin, jos nainen ei ole kiinnostunut sinusta ihmisenä, niin ei kannata murehtia siitä ettei tarinalle ollut jatkoa.

edit: Hoono soomi.

Viimeksi muokattu:
Katkeruus on käsinkosteltavissa viestistäsi. Uskaltaisin jopa väittää että osa näistä "tavallisista miehistä" torpedoivat mahdollisuutensa pakonomaisella tarpeellaan löytää joku joko panohommiin tai pidempään viritykseen. Vastapuoli havaitsee tämän samantien, jolloin juttu tyssää alkumetreille. Mitä olen asiasta keskustellut naispuolisten ystävien kanssa, niin tavan tallaaja parantaa mahdollisuuksiaan treffeillä eksponentiaalisesti ihan ao. perusasioilla, jotka eivät kaikilta suju:

2. Kuuntelun taito. Ole aidosti kiinnostunut vastapuolesta ihmisenä, jolloin keskustelukin sujuu huomattavasti helpommin.
3. Sopiva flirtin määrä, selviää kokeilemalla ja tunnustelemalla tilannetta. Jätä ne limaisimmat heitot suosiolla pois samantien.
4. Rento tunnelma ja kemia. Haluat että kanssasi viihdytään, jolloin treffeille on todennäköisemmin luvassa jatkoa myöhemmin.
5. Jokainen tapaaminen on mahdollisuus oppia, vaikka se ei johtaisikaan yhtään sen pidemmälle.

Jo kohdilla 1 ja 2 pääsee pitkälle. Sama toimii toki toisinpäin, jos nainen ei ole kiinnostunut sinusta ihmisenä, niin ei kannata murehtia siitä ettei tarinalle ollut jatkoa.
Se on jo saavutus sinänsä, että ylipäätään pääsee treffeille, ja se vaatii kuitenkin jonkinlaista panostusta peliin tai tuuria. Ei se itsestään tapahdu yleensä. (Kuten elokuvissa.)

Ja muuten noi kohdat voisi tiivistää: "luo kemia, ole miellyttävä seuramies". No shit, Sherlock.

Se on jo saavutus sinänsä, että ylipäätään pääsee treffeille, ja se vaatii kuitenkin jonkinlaista panostusta peliin tai tuuria. Ei se itsestään tapahdu yleensä. (Kuten elokuvissa.)

Ja muuten noi kohdat voisi tiivistää: "luo kemia, ole miellyttävä seuramies". No shit, Sherlock.

Jättämällä ne hämyiset vessanpeiliselfiet pois ja panostamalla aidosti siihen profiiliin kertoen esim. minkälainen tyyppi on, mitkä asiat kiinnostavat ja innostavat niin kummasti vastapuoltakin alkaa kiinnostaa enemmän.

Ei sitä kemiaa luoda, vaan se on seuraus siitä kun ihmisillä synkkaa keskenään. Olet ymmärtänyt asian ihan väärinpäin.

Viimeksi muokattu:
Ei sitä kemiaa luoda, vaan se on seuraus siitä kun ihmisillä synkkaa keskenään. Olet ymmärtänyt asian ihan väärinpäin.
Ensimmäisessä kappaleessa puhut itseensä panostamisesta, mutta sitten kuitenkin annat ymmärtää, että "kemia" ei ole sellainen asia, johon voisi mitenkään vaikuttaa...

Höpö höpö. On maailmankaikkeuden vanhin totuus, että kyllä nimenomaan voi, ja mies tekee vaikka mitä kikkoja luodakseen sitä "kemiaa".

Toki ihmiset voi olla niin eri planeetalta, että mitään ei ole tehtävissä. Ihan sama vaikka miten seisoisit päälläsi. Mutta noin muuten tottakai mies voi parantaa "kemioita" vetelemällä oikeista naruista.

On varmasti paljon asioita, joita voi etukäteen miettiä, mutta jos tarttee jatkuvasti miettiä mitä sanoo ja miten käyttäytyy, niin tällä pääsee tosiaan johonkin asti, mutta nää kyllä vastapuolelle paljastuu sitten jossain kohtaa. Väittäsin, että miettimättä paras ja jos ei toimi luontevasti (=ilman, että täytyy jotain random pelimiehen käsikirjaa noudattaa), ni ei ole tarkoituskaan - jos siis parisuhdetta haluaa. Mutta toisaalta jos Erkilläkin oli tarkoitus lähinnä päästä panemaan, niin toki voi joku kikkakolmonen toimiakin hetkellisesti.

Ei, vaan teet hyvän profiilin jossa on hyvät kuvat ja hyvät tiedot siitä kuka ja millainen olet (tai ehkä sun kannattaa vähän kaunistella) niin useampi henkilö pysähtyy edes miettimään sun profiilin kohdalle, ja vastaavasti sitten swaippaa oikealle. Näistä oikealle swaipanneista ei tieteenkään välttämättä yhdenkään kanssa natsaa silleen koska siihen vaikuttaa niin hirveen moni tekijä, mutta aina ne oddsit kasvaa, mitä suurempi joukko on kyseessä.

edit. tämä erityisesti @Erkki_erikeepperi lle mutta toki muillekin. Ei oo rakettitiedettä.

On varmasti paljon asioita, joita voi etukäteen miettiä, mutta jos tarttee jatkuvasti miettiä mitä sanoo ja miten käyttäytyy, niin tällä pääsee tosiaan johonkin asti, mutta nää kyllä vastapuolelle paljastuu sitten jossain kohtaa. Väittäsin, että miettimättä paras ja jos ei toimi luontevasti (=ilman, että täytyy jotain random pelimiehen käsikirjaa noudattaa), ni ei ole tarkoituskaan - jos siis parisuhdetta haluaa. Mutta toisaalta jos Erkilläkin oli tarkoitus lähinnä päästä panemaan, niin toki voi joku kikkakolmonen toimiakin hetkellisesti.
Kysehän on siitä, että on paras versio itsestään. Ehkä jopa liioitellun hyvä versio itsestään. Ihan riippumatta siitä millaista seuraa hakee.

Ja on kyllä naivi näkökulma, että asiat vaan tapahtuu itsestään ilman että täytyy mitenkään viedä niitä asioita eteenpäin. Kyllä mä tällä elämänkokemuksella sanoisin, että on nimenomaan miehen tehtävä A) luoda kemia ja B) viedä asioita eteenpäin.

Toki "kemia" on pitkälti sama asia kuin pärstäkerroin. Sille taas ei välttämättä ole hirveästi tehtävissä.

paras versio itsestä vai joku versio jostain Tatesta(?) tai muusta internetin deittigurusta, joka kertoo millainen sun pitää olla? Sanoin juuri alkuun, että "On varmasti paljon asioita, joita voi etukäteen miettiä", mutta ei näitä enää siinä treffitilanteessa mun mielestä pidä voida enää miettiä. Tietysti kaikki huoliteltu ulkonäkö ja se ettei haise paskalta ja muut vastaavat on hyviä vinkkejä, mutta pitäisi olla itsestäänselviä juttuja.

Mieti etukäteen kuka olet, millainen haluat olla muille, miten käyttädyt (yleisesti), ole kohtelias ja toki jos murjotat osan ajasta, niinkuin useimmat meistä, niin jätä se kotiin jne perusjutut. Tämä on mulle se "paras itseni".

Sitten jos joku haluaakin eri tyylisen, niin ei ole kummaltakaan pois.

EDIT: niin ja jos joku on luontevasti mulkku ja haluaa olla, niin ole se, kyllä maailma on täynnä mulkkujenkin kanssa seurustelevia ihmisiä, olen kuullut :D

Ei tietenkään kokonaan, mutta suureksi osaksi kyllä. Jos pärstäkerroin ei miellytä, niin kyllä peli on pitkälti menetetty, ihan sama vaikka olisi miten näppärä seuramies.

Ja pituus sisältyy "pärstäkertoimeen"... Ulkonäkö muutenkin.

Kemia on kemia.

Ulkonäkö on ulkonäkö.

Molemmilla on väliä. Ei kai kukaan ryhdy tekemisiin jos toisen ulkonäkö ei miellytä.

Varmaan vaihtelee ihmisestä riippuen, kuinka paljon naaman pitää miellyttää, jotta voi ajatella seurustelua. Voihan sen toki sisällyttää tuohon kemiaan, että toisen seurassa viihtyy kun on ulkoisesti viehättävä. Ääriesimerkki, Erkki: sokeat, niilläkö ei ole sitten kemiaa kenenkään kanssa kun ei näe ketään? Eli ei ole ainakaan "sama asia kuin pärstäkerroin". Eli kemia varmaan muodostuu hyvin monesta osasta, olkoon nyt sitten ulkonäkö yksi niistä.

Varmaan vaihtelee ihmisestä riippuen, kuinka paljon naaman pitää miellyttää, jotta voi ajatella seurustelua. Voihan sen toki sisällyttää tuohon kemiaan, että toisen seurassa viihtyy kun on ulkoisesti viehättävä. Ääriesimerkki, Erkki: sokeat, niilläkö ei ole sitten kemiaa kenenkään kanssa kun ei näe ketään? Eli ei ole ainakaan "sama asia kuin pärstäkerroin". Eli kemia varmaan muodostuu hyvin monesta osasta, olkoon nyt sitten ulkonäkö yksi niistä.
Kyllä sokeakin tietää, millainen on vastapuolen pituus ja ruumiinrakenne, ja kasvojakin voi koskettelemalla hahmotella.

Kivat ihmiset alkaa näyttää kivoilta, vaikka olisivat ensin ihan "evvk" tai jopa "öö ei"-tasoa. Näin se menee, minulla ja muilla tuntemillani naisilla (enkä väitä, etteikö poikkeuksia löytyisi tähänkin sääntöön).

Voi olla, että jos sitä kemiaa ei kenenkään kanssa kertakaikkiaan synny, pitää kääntää katse raatorehellisesti sisäänpäin ja miettiä mitä voisi tehdä ollakseen kivempi ihminen.

Ensimmäisessä kappaleessa puhut itseensä panostamisesta, mutta sitten kuitenkin annat ymmärtää, että "kemia" ei ole sellainen asia, johon voisi mitenkään vaikuttaa...

Höpö höpö. On maailmankaikkeuden vanhin totuus, että kyllä nimenomaan voi, ja mies tekee vaikka mitä kikkoja luodakseen sitä "kemiaa".

Toki ihmiset voi olla niin eri planeetalta, että mitään ei ole tehtävissä. Ihan sama vaikka miten seisoisit päälläsi. Mutta noin muuten tottakai mies voi parantaa "kemioita" vetelemällä oikeista naruista.

Keskustelu kanssasi on harvinaisen raskasta, kun teet toistuvasti päin honkia meneviä oletuksia toisen tekstistä. En ole sanonut ettet voi vaikuttaa siihen kemiaan mikä sinun ja treffikumppanisi välillesi syntyy, vaan että kemia on seurausta siitä kuinka hyvin sinulla synkkaa toisen ihmisen kanssa. Tähän voit vaikuttaa mm. aidosti kuuntelemalla mitä toinen yrittää kertoa (aktiivinen kuuntelu). Jo ihan tämän keskustelun perusteella voin todeta että sinulla ei ole aikomustakaan ymmärtää toista osapuolta, koska tällöin joutuisit kohtaamaan oman mustavalkoisen ajattelutapasi. Onko siis ihmekään että seurustelusuhteesi ovat jääneet lyhyiksi?

Katkeruus on käsinkosketeltavissa viestistäsi. Uskaltaisin jopa väittää että osa näistä "tavallisista miehistä" torpedoivat mahdollisuutensa pakonomaisella tarpeellaan löytää joku joko panohommiin tai pidempään viritykseen. Vastapuoli havaitsee tämän samantien, jolloin juttu tyssää alkumetreille. Mitä olen asiasta keskustellut naispuolisten ystävien kanssa, niin tavan tallaaja parantaa mahdollisuuksiaan treffeillä eksponentiaalisesti ihan ao. perusasioilla, jotka eivät kaikilta suju:

edit: Hoono soomi.

Captain Obvious!
Mies varmaan pitää itsensä puhtaana ja siistinä ilman jotain bullet-listaa.
Pallien pakotuksen aste määrää juttujen limaisuuden. Keskustellaanko Tommy Tabermannin runoista vai jostain muusta. Biologia sen määrää miehellä.
Naiselle miehen status, pankkitilin saldo ja muut maalliset jutut ovat varmasti tärkeitä.

Se että mies pääsee yleensäkin treffeille on jo kova saavutus. Se mitä treffeillä tapahtuu on irrelevanttia jos treffeille ei pääse lainkaan.
Itse sovin naisen kanssa treffit paikkaan ja aikaan. Naiselle tulikin esteitä. Sitä ennen spämmässi viestejä loputtomasti. Pelin henki on tämä.

Statistiikka

Viestiketjuista
283 405
Jäsenet
78 657
Uusin jäsen
Haline

Hinta.fi

Back
Ylös Bottom