Kovasti tuo yrittää goldia tyrkyttää, vähän väliä 24h tarjous "puoleen hintaan". Juuh, alussa taisi hinta olla yli neljäkymppiä, sitten "puoleen hintaan" 20, no viimeisin "puoleen hintaan" oli jo 11 euroa, juuh okei. En osta.
Tykkäysten suhteen todella köyhää, Valossa on vähemmän naisia mutta tykkäyksiä tuli enemmän kuin nyt tinderissä tällä yrityksellä. Paskaa, en osta.
@Garald Minkälainen profiili sulla on, paljonko kuvia, tekstiä? Mätsejä? Mistä lähtökohdista tuota selectiä ruvetaan tarjoamaan?
Kai profiilini on ihan hyvä. Persoonallinen bio englanniksi kun matkailen jonkin verran, hyviä kuvia, kaikki tiedot täytetty. Mätsejä olen vuoden aikana ehkä saanut joku 50, mutta mä asun korvessa ja mä olen mieheksi kai aika nirso kun pyyhin yhden kymmenestä oikealle. Tykkäyksien osalta on nykyisin aika hiljaista, ehkä 1 viikkoon tai pariin viikkoon.
Epäilisin kyseen olevan siitä, että mä olen akateemisesti koulutettu mies keskellä ei mitään = oivaa maaperää kokeilla kepillä jäätä josko olisi pidempiaikaiseksi asiakkaaksi kun ei ole potentiaalisia naisia mitkä pyyhkisin oikealle lähimaillakaan vaikka olisi mikä paketti. Tinder taisi myös mainostaa siinä tarjoamisvaiheessa, että mun kirjoitteluprosentti osumille on myös hyvä, mutta en tiedä onko sillä oikeasti väliä.