Voi menestyä naIsrintalla lyhyempänä ja myös ei-komeana, kuten aiemmin selitettiin.
Se ei-ihan-chadiin-yltävä voi saada hyvinkin mätsejä, seuraa ja parisuhteen, vaikkei olisi pyörtyilyjä ympärillään aiheuttava. Nettitreffienkin kautta onnistuu, jos hän ei itse tavoittele naisia, jotka menevät täysin ohi hänen luokastaan - vaikka on ihan mahdollista saada sieltäkin kumppani.
Jankkauksesta siitä, miten tavismies ei kelpaa naisille, huolimatta yllä oli tosiaan vanha raportti siitä, että miehet eivät tavoitelleet niitä vähän tavallisempia naisia, vaikka kokivat heidät miellyttävän näköiseksi, ja naiset taas viestivät heillekin, joita olivat arvioineet ei-viehättäviksi kuvan perusteella. Sen logiikan varmaan pitäisi aueta tavallisille ihmisille: ulkonäkö ei ole kaikki kaikessa. (Eta. pointti: kannattaa miettiä, keitä yrittää itse lähestyä.) Joillekin se on, mutta heidän ei tarvitse käyttäytyä niin, kuin se olisi kaikkien maailmankuva. Lisäksi, jos ei halua sellaista ihmistä kumppanikseen, jolle se naama tai vartalo on tärkein, niin sitten ei halua sellaista ihmistä. Eihän kukaan muutenkaan tykkää kaikista, mitä väliä, jos omasta tavoittelupiiristä häviää muutama ihminen, joita ei olisi edes halunnut?
Ja edelleen, me ollaan Suomen kontekstissa. Mä ainakin edelleen uskon, että meno on erilaista kuin jenkkilässä, josta te niitä videoita katselette. Voi olla, että kasvava osa täällä 15-25-vuotiaista on marinoinut itsensä sekä sinkku-tosi-tv:llä että muulla somepaskalla, ja on mennyt mukaan johonkin ihmeelliseen kulttuuriin, mutta ehkä hekin lopulta tajuavat. Suomessa sen sijaan ei edelleenkään ensin deittailla ja sitten odoteta kosintaa, jolloin vasta muutetaan yhteen. Ei kirjoiteta avioehtoon, että ulkonäkö ja varallisuus ei saa alentua. Täällä ei myöskään ole esimerkiksi älyttömiä uskomuksia ja vaatimuksia toisen vartalosta, koska jo pelkkä saunakulttuuri on kasvattanut meitä tajuamaan jotain luonnosta. Älkää aikuiset ihmiset tuoko tänne mitään paskaa saati tehkö täällä toisista ihmisistä johtopäätöksiä eri kulttuurin takia.