Nettitreffit + Tinder

MI7

Liittynyt
05.12.2020
Viestejä
197
Jos mies tai nainen kokee epävarmuutta vastaparin pituudesta, saattaa taustalta kenties löytyä hieman heikolla itsetunnolla oleva persoona. Pituus näyttää nykyisin olevan se jakaja, ennen se oli ikä, varsinkin jos mies oli nuorempi kuin nainen. Jos mies taas oli vanhempi, sitä pidettiin normaalina. Hyvin kuvastaa 80-luvun henkeä, elettiin vuotta 1988 kun uutiskynnyksen Suomessa ylitti tieto englantilaisesta pariskunnasta, jotka menivät naimisiin. Uutinen oli se, että mies oli naista 15 vuotta nuorempi, molemmat toki täysi-ikäisiä.
 
Liittynyt
05.08.2017
Viestejä
4 481
Luulen, että tämä liittyy johonkin naiselliseen tarpeeseen olla siro ja pieni miehen rinnalla, mutta ilmeisesti miehillä ei ole vastaavaa tarvetta olla iso maskuliininen karju naiseen verrattuna. Mielenkiintoinen ilmiö ja luulen, että osalla on silti niinkin. Entä jos vierellä on itseä selvästi lihaksikkaampi bodattu skrode nainen, eikö yhtään tuntuisi oma olo "liian pieneltä"?
Varmaan riippuu miehestä, mutta ei se ainakaan taida olla ihan niin yleistä kuin naisilla. Ei mua ainakaan ole haitannut jos joku nainen on treenatumpi kuin mitä itse olen. :hmm:
 

InarinIhme

BANNATTU
BANNED
Liittynyt
01.01.2019
Viestejä
340
Itselläni on kyllä se että naisen pitää olla naisellinen ja lyhyempi kuin minä. Myös korkokengissä. Tähän päivään mennessä en ole deittaillut pidempää naista mutta näin vanhemmalla iällä saattaisin olla halukas kokeileen.

Asiaan tosin saattaa vaikuttaa se että olen 196 pitkä. Eli aika harva nainen pääsee edes 10cm koroilla samoille pituuksille.
 
Liittynyt
24.10.2016
Viestejä
4 115
Itselläni on kyllä se että naisen pitää olla naisellinen ja lyhyempi kuin minä. Myös korkokengissä. Tähän päivään mennessä en ole deittaillut pidempää naista mutta näin vanhemmalla iällä saattaisin olla halukas kokeileen.

Asiaan tosin saattaa vaikuttaa se että olen 196 pitkä. Eli aika harva nainen pääsee edes 10cm koroilla samoille pituuksille.
Kaksmetrisenä ei tarvitse paljoa miettiä näitä pituusasioita, sanonpahan vain :D taitaa naisenki oltava 180cm+ jotta korkkareilla ylettyy sun tasolle. Jos miettii naisen keskipituutta Suomessa. Oliko hitusen alle 170?

Ei ongelmia pituuksissa. Jatketaan!
 
Liittynyt
18.10.2016
Viestejä
1 048
Myös kuvissa voi olla ongelmia, nyt on jo muutaman päivän tullut ihmeteltyä eräällä treffisivustolla yhden naisen kanssa, että miksei kuvani näy. Kokeilin tietysti sitten kaikenlaista. Kyselin sitten muiltakin naisilta ja joku vastasi, että ylläpitäjän täytyy se vielä hyväksyä ja siinä menee jonkin aikaa. No on tässä ollut se hyvä puoli, että on saanut monta päivää kirjoitella naisen kanssa :D
 
Liittynyt
17.06.2022
Viestejä
304
Tein kolme pikkumuutosta Tinder-profiiliini: vaihdoin yhden naama kuvan toiseen, vaihdoin profiilitekstin avauslauseen toiseen, vaihdoin Hakemassa-vastauksen Pitkäaikaista kumppania --> Uusia kavereita.

Torstaina 23:45 eräs kolmisen viikkoa mätchinä ollut nainen (etäisyys alle kilsa joten olikohan "booty call") laittoi viestin. Jutusteltiin noin puolitoista tuntia kunnes minulta sammui puhelin. Menin lataamaan akkua ja vastasin vielä viidellä viestillä siihen mitä nainen oli laittanut.

Nainen vastasi varmaan perjantaiaamulla, koska näin ilmoituksen viestistään herättyäni (17:30).

Äsken olisin mennyt katsomaan viestiä mutta en nähnyt koska nainen oli poistanut mätchin.

Olin huojentunut. Nainen siis paljastui ihmiseksi joka poistaa mätchit jotka ei 30-40 tuntiin vastaa viesteihinsä.

Ei se mitään hyvää kerro ihmisestä. En tiedä mitä kertoo kiinnostuksen tasosta. Mutta luulisi että jos kiinnostus olisi vähäistä niin sitä ei edes miettisi vastaako joku päivässä vai viidessä päivässä.

Naisella oli vain yksi kasvokuva ja ei profiilitekstiä ja minimaalisesti muutakaan tietoa. Sellainen joita näkee minsa sitten Tinderiin liittyneillä, mutta hän oli ollut samalla profiililla ainakin vuodenvaihteesta saakka.

Ei juuri mitään mihin tarttua, ja siksi en hänelle ollut viestiä laittanut. Ja viestittelymmekin liittyi vain siihen että hän kysyi minulta jotain ja minä vastasin. Vikassa viestissä olin kysynyt mm. mikä on lempielokuvansa, koska Elokuvat oli yksi meitä yhdistäviä tägejä.

Samana yönä kun viestittelimme tuli mätchiksi eräs toinen. Paljon kiinnostavampi. Yrittäjän sijaan tohtori. 9v nuorempi. Ehkä siksikään ei ollut motivaatiota kovin heti sille toiselle vastata.

Tinderissä ongelmallista on mätchien ryöpsähtely: niitä ei joko tule kuin yksi kuukaudessa, tai sitten 2-4 muutamassa tunnissa. Ja koskaan sitä ei tiedä että mistä se johtuu. Siksi kannattaisikin tehdä profiiliin vain yksi muutos per viikko!!! Vaikka kyseessä olisi vain pilkutuksen muutos tms.

Mutta tarkoitukseni oli kysyä: missä vaiheessa poistat mätchin, ja miksi?

Minulla ei ole syytä poistaa mätchejä jotka eivät ole 1-5 vuoteen vastanneet minulle. Siellä ne on pitkähkön viestiketjulistan alhaisilla paikoilla, eli ei niistä haittaakaan ole. Sama kuin 5-10v sitten saapuneet sähköpostit tms.

Mätchin poistamisesta hyötyy vain jos kokee että siitä olisi toiselle haittaa, ja saa nautintoa tuntemattomien ihmisten kuvitelluista/oletetuista negatiivisista tunnetiloista. "Kostan poistamalla mätchin koska ei ole vuorokauteen vastannut upeaan ja syvälliseen viestiini. Oppiipahan olemaan."

Onko tällaisia henkilöitä tässä yhteisössä, vieläpä niin että ilkeävät anonymiteettinsä suojassa myöntää ajattelevansa toisinaan noin?

ps: sama nainen oli kertonut että etsii tarkalla silmällä syitä swaipata miesten profiilit vasemmalle - jo tuo kertoi paljon. Täysin vastakohta minulle: haen syitä painaa naisille minimaalisella sormen eleellä vihreää sydäntä. Suurieleisen ja dopamiinia ryöpsäyttävän kädenliikkeen sijaan.
 
Viimeksi muokattu:
Liittynyt
25.04.2017
Viestejä
2 466
Olin huojentunut. Nainen siis paljastui ihmiseksi joka poistaa mätchit jotka ei 30-40 tuntiin vastaa viesteihinsä.

Ei se mitään hyvää kerro ihmisestä. En tiedä mitä kertoo kiinnostuksen tasosta. Mutta luulisi että jos kiinnostus olisi vähäistä niin sitä ei edes miettisi vastaako joku päivässä vai viidessä päivässä.
Jos on keskustelun aloittanut ja sitten mystisesti ei yhtäkkiä pariin vuorokauteen laita viestiä, se on kyllä todellakin 90% todennäköisyydellä merkki itse kullekin siitä, että kiinnostus lopahti. Näin erityisesti Tinder-maailmassa. Siellä ei siis todellakaan kannata olla se, joka jättää syystä tai toisesta keskustelut kesken, ellei ole tapaamista sovittu. Tosin itsekin kirjoitat, että kiinnostuksesi oli hyvin laimeaa. Hän siis ymmärsi vihjeen.

On syytä muistaa, että vähänkään paremman tai edes tavallisen näköisillä naisilla on kyllä varaa mistä valita, joten hänelle tuollaisesta ole syntynyt sinuun vielä yhtään mitään sidettä, joka innostaisi jatkamaan. Hän vain siirtyi toiseen, joka osoitti hänen näkökulmastaan enemmän kiinnostusta.

Kyse ei ole mistään kostamisesta, vaan siitä, ettei turha osuma kummittele kummankaan päässä. Mitä järkeä siinä, että kerää jotai merkityksettömiä osumia, joiden kanssa ei kuitenkaan koskaan aktivoidu. Todella omituinen ajatusmaailma.
 
Viimeksi muokattu:
Liittynyt
25.04.2017
Viestejä
2 466
Mutta tarkoitukseni oli kysyä: missä vaiheessa poistat mätchin, ja miksi?

Minulla ei ole syytä poistaa mätchejä jotka eivät ole 1-5 vuoteen vastanneet minulle. Siellä ne on pitkähkön viestiketjulistan alhaisilla paikoilla, eli ei niistä haittaakaan ole. Sama kuin 5-10v sitten saapuneet sähköpostit tms.
Selvyyden vuoksi itselleni silloin, kun sovellusta käytän, poistan osuman silloin, kun tiedän, ettei henkilö ole minusta kiinnostunut tai minä en ole hänestä. En jää roikottelemaan ketään listalleni jo siitäkin syystä, että se selventää omaa ajatusmaailmaani ja pitää fokuksen siellä, minne se kuuluu.

Ja jos henkilö ei vastaa noin vuorokaudessa minulle, on hyvin selvää, että en ole hänelle mikään ykkösvaihtoehto = poistoon.
 
Liittynyt
21.10.2016
Viestejä
966
Ja jos henkilö ei vastaa noin vuorokaudessa minulle, on hyvin selvää, että en ole hänelle mikään ykkösvaihtoehto = poistoon.
No tiukat on aikarajat. Ainakin oma arki on sellaista, että joskus voi ääritapauksissa mennä päivä-pari vastata vaikka olisi kuinka kiinnostava tapaus. Ei Tinder kuitenkaan prioriteettilistalla niin korkealla ole, että siellä vastailu menee muun edelle.
 
Liittynyt
18.10.2016
Viestejä
782
No tiukat on aikarajat. Ainakin oma arki on sellaista, että joskus voi ääritapauksissa mennä päivä-pari vastata vaikka olisi kuinka kiinnostava tapaus. Ei Tinder kuitenkaan prioriteettilistalla niin korkealla ole, että siellä vastailu menee muun edelle.
Siis täh? Jos on kiinnostava tapaus niin ei löydy kymmentä minuuttia aikaa jossain kohtaa vastata?
Itsellä jos on kiinnostava tapaus ja mahkut löytää kenties loppuelämän kumppani ja rakkaus niin ollaan aika saakelin korkealla prioriteettilistalla.
 
Liittynyt
24.12.2016
Viestejä
951
Tein kolme pikkumuutosta Tinder-profiiliini: vaihdoin yhden naama kuvan toiseen, vaihdoin profiilitekstin avauslauseen toiseen, vaihdoin Hakemassa-vastauksen Pitkäaikaista kumppania --> Uusia kavereita.

Torstaina 23:45 eräs kolmisen viikkoa mätchinä ollut nainen (etäisyys alle kilsa joten olikohan "booty call") laittoi viestin. Jutusteltiin noin puolitoista tuntia kunnes minulta sammui puhelin. Menin lataamaan akkua ja vastasin vielä viidellä viestillä siihen mitä nainen oli laittanut.

Nainen vastasi varmaan perjantaiaamulla, koska näin ilmoituksen viestistään herättyäni (17:30).

Äsken olisin mennyt katsomaan viestiä mutta en nähnyt koska nainen oli poistanut mätchin.

Olin huojentunut. Nainen siis paljastui ihmiseksi joka poistaa mätchit jotka ei 30-40 tuntiin vastaa viesteihinsä.

Ei se mitään hyvää kerro ihmisestä. En tiedä mitä kertoo kiinnostuksen tasosta. Mutta luulisi että jos kiinnostus olisi vähäistä niin sitä ei edes miettisi vastaako joku päivässä vai viidessä päivässä.

Naisella oli vain yksi kasvokuva ja ei profiilitekstiä ja minimaalisesti muutakaan tietoa. Sellainen joita näkee minsa sitten Tinderiin liittyneillä, mutta hän oli ollut samalla profiililla ainakin vuodenvaihteesta saakka.

Ei juuri mitään mihin tarttua, ja siksi en hänelle ollut viestiä laittanut. Ja viestittelymmekin liittyi vain siihen että hän kysyi minulta jotain ja minä vastasin. Vikassa viestissä olin kysynyt mm. mikä on lempielokuvansa, koska Elokuvat oli yksi meitä yhdistäviä tägejä.

Samana yönä kun viestittelimme tuli mätchiksi eräs toinen. Paljon kiinnostavampi. Yrittäjän sijaan tohtori. 9v nuorempi. Ehkä siksikään ei ollut motivaatiota kovin heti sille toiselle vastata.

Tinderissä ongelmallista on mätchien ryöpsähtely: niitä ei joko tule kuin yksi kuukaudessa, tai sitten 2-4 muutamassa tunnissa. Ja koskaan sitä ei tiedä että mistä se johtuu. Siksi kannattaisikin tehdä profiiliin vain yksi muutos per viikko!!! Vaikka kyseessä olisi vain pilkutuksen muutos tms.

Mutta tarkoitukseni oli kysyä: missä vaiheessa poistat mätchin, ja miksi?

Minulla ei ole syytä poistaa mätchejä jotka eivät ole 1-5 vuoteen vastanneet minulle. Siellä ne on pitkähkön viestiketjulistan alhaisilla paikoilla, eli ei niistä haittaakaan ole. Sama kuin 5-10v sitten saapuneet sähköpostit tms.

Mätchin poistamisesta hyötyy vain jos kokee että siitä olisi toiselle haittaa, ja saa nautintoa tuntemattomien ihmisten kuvitelluista/oletetuista negatiivisista tunnetiloista. "Kostan poistamalla mätchin koska ei ole vuorokauteen vastannut upeaan ja syvälliseen viestiini. Oppiipahan olemaan."

Onko tällaisia henkilöitä tässä yhteisössä, vieläpä niin että ilkeävät anonymiteettinsä suojassa myöntää ajattelevansa toisinaan noin?

ps: sama nainen oli kertonut että etsii tarkalla silmällä syitä swaipata miesten profiilit vasemmalle - jo tuo kertoi paljon. Täysin vastakohta minulle: haen syitä painaa naisille minimaalisella sormen eleellä vihreää sydäntä. Suurieleisen ja dopamiinia ryöpsäyttävän kädenliikkeen sijaan.
No tuossahan se nainen teki fiksusti. Ei jäänyt sinulle varavaihtoehdoksi, kun aloit lirkuttelemaan sen tohtorin kanssa. Niin minäkin tekisin. Nytkö harmittaa, kun tohtori ei lämmennytkään ja varatyttökin katosi?
 

Dr. Who

BANNATTU
BANNED
Liittynyt
17.10.2016
Viestejä
7 897
Edelleen, miksi te puhutte tunti tolkulla, saatikka päiviä siellä tinderissä, numero jakoon ja whatsapp:ssa jatkot ja treffit lukkoon asap! :facepalm:

Naiset saa tunnissa satoja matchejä ja viestejä koko ajan niiltä, mutta whatsappista vain niiltä ketä tajuaa sen numeron pyytää!

Liikkeissä pitää olla nopea ja kun mies selvästi pitää narut käsissä, nainen seuraa helpommin.

Täällä on "miehet" niin kujalla perus asioista :facepalm:
 
Liittynyt
17.10.2016
Viestejä
2 574
Edelleen, miksi te puhutte tunti tolkulla, saatikka päiviä siellä tinderissä, numero jakoon ja whatsapp:ssa jatkot ja treffit lukkoon asap! :facepalm:

Naiset saa tunnissa satoja matchejä ja viestejä koko ajan niiltä, mutta whatsappista vain niiltä ketä tajuaa sen numeron pyytää!

Liikkeissä pitää olla nopea ja kun mies selvästi pitää narut käsissä, nainen seuraa helpommin.

Täällä on "miehet" niin kujalla perus asioista :facepalm:
No siis mä en tod ala vastailemaan aina viestin kilahtaessa laatikkoon. Tän nykyisenkin kanssa tuli "tinderöityä" pitkään ja vastailtiin kun muistettiin. Nähtiin varmaan vasta parin kk päästä mätsistä ja kannatti.
 
Liittynyt
24.10.2016
Viestejä
4 115
Noniin Markku osti perjantaina jälleen Goldin eli peli jatkukoon :D

Tinderpäiväkirja saa jatkoa. Popparit esille jne

Kävin muuten tänää ensimmäisillä Bumble treffeillä. Oli kyllä mukava naisolento. Jatkosta ei tietoa vielä.
 
Liittynyt
21.10.2016
Viestejä
966
Edelleen, miksi te puhutte tunti tolkulla, saatikka päiviä siellä tinderissä, numero jakoon ja whatsapp:ssa jatkot ja treffit lukkoon asap! :facepalm:

Naiset saa tunnissa satoja matchejä ja viestejä koko ajan niiltä, mutta whatsappista vain niiltä ketä tajuaa sen numeron pyytää!

Liikkeissä pitää olla nopea ja kun mies selvästi pitää narut käsissä, nainen seuraa helpommin.

Täällä on "miehet" niin kujalla perus asioista :facepalm:
Jotain rajaa tähän panikointiin. Naiset saa satoja matcheja vain jos swaippaavat jatkuvasti oikealle maksullisella Tinderillä. Jos menevät ilmaisella, niin johan sekin rajaa matchien enimmäismäärän kouralliseen päivässä.

Olen sanonut täällä ennenkin, mutta itse en anna tai pyydä numeroa ennen ensitreffejä. Okei, antaisin jos joku kysyisi, mutta eipä ole vielä tullut sellaista vastaan. Jos ensitreffit on menneet hyvin, niin sen jälkeen heitän oman numeroni Tinderissä ja sanon että laittaa Whatsappia jos kiinnostaa jatkaa tutustumista. Toistaiseksi kaikki treffatut ovat halunneet eikä kukaan ole ghostannut ensitreffejä.

Treffit sovin yleensä nopeasti (tunneista pariin päivään), mutta jos naisen kiinnostuksen pysyvyys on siitä kiinni ettei keskustelua siirrä Whatsappiin heti, niin ei siinä varmaan kovin vahvalla pohjalla lähtökohtaisestikaan oltu.

No, yllä olevatkin riippuu varmaan paljon siitä mitä kumpikin hakee. Itse etsin pitkäaikaisempaa kumppania ja kerron sen avoimesti profiilissa, joten se varmaan jo karsii pahimmat säätäjät ja hetken huuman etsijät pois.

Siis täh? Jos on kiinnostava tapaus niin ei löydy kymmentä minuuttia aikaa jossain kohtaa vastata?
Itsellä jos on kiinnostava tapaus ja mahkut löytää kenties loppuelämän kumppani ja rakkaus niin ollaan aika saakelin korkealla prioriteettilistalla.
Sanoinkin ääritapauksessa - lähes aina kyllä löytyy jossain kohtaa samana päivänä. Mutta jos sattuu vaikka olemaan työmatkalla, niin parin viestin verran tuttu Tinder-match ei todellakaan ole oman prioriteettilistan kärjessä. Sitten kun on nähty ja kiinnostavaksi todettu, niin tilanne muuttuu. Riippuu toki myös aika paljon siitä, millaiseen viestiin pitää vasta.
 
Viimeksi muokattu:
Liittynyt
24.09.2020
Viestejä
1 244
Ja jos henkilö ei vastaa noin vuorokaudessa minulle, on hyvin selvää, että en ole hänelle mikään ykkösvaihtoehto = poistoon.
Tässä ei mielestäni kannata liikaa hötkyillä, sattuneesta syystä moni nainen ei pidä tinderissä ilmoituksia edes päällä. Sehän kilisisi jatkuvasti. Eivätkä kaikki sitä päivittäin käytä.
 

Red Wings

BANNATTU
BANNED
Liittynyt
09.09.2020
Viestejä
354
Tässä ei mielestäni kannata liikaa hötkyillä, sattuneesta syystä moni nainen ei pidä tinderissä ilmoituksia edes päällä. Sehän kilisisi jatkuvasti. Eivätkä kaikki sitä päivittäin käytä.
Mie näkisin tässä sellaisen eron että kun nainen on oikeasti seuraa vailla, ilmoitukset on päällä ja kiinnostaville miehille vastaillaan nopeaan tahtiin. Sitten taas "hupikäyttäjällä" ilmoitukset ei ole edes päällä...

Ja hötkyillä tosiaankin pitää. Niin se vaan menee että naisen kun naisen kanssa tilaisuus menee ohi jos mies ei asiaa vie tapaamiseen asti. Se oikeasti seuraa kaipaava nainen kyllä löytää jonkun toisen, tai kiinnostus laimenee ajan kuluessa muutenkin.
 
Liittynyt
21.10.2016
Viestejä
966
Mie näkisin tässä sellaisen eron että kun nainen on oikeasti seuraa vailla, ilmoitukset on päällä ja kiinnostaville miehille vastaillaan nopeaan tahtiin. Sitten taas "hupikäyttäjällä" ilmoitukset ei ole edes päällä...

Ja hötkyillä tosiaankin pitää. Niin se vaan menee että naisen kun naisen kanssa tilaisuus menee ohi jos mies ei asiaa vie tapaamiseen asti. Se oikeasti seuraa kaipaava nainen kyllä löytää jonkun toisen, tai kiinnostus laimenee ajan kuluessa muutenkin.
On myös naisia, joilla on muutakin elämää kuin se seuran hakeminen. Naisilla nimenomaan ei ole kiire roikkua Tinderissä, kun mies ghostaa kiinnostavan tapauksen hyvin, hyvin harvoin. Se on kyllä totta, että kohtuu ripeästi se homma kannattaa viedä tapaamiseen asti.
 
Liittynyt
24.10.2016
Viestejä
4 115
Eli mätsejä tulee Goldilla selvästi enemmän kuin ilman? Vähän epäilinkin että Tinder(kin) on miehille vähän pay to win... :hmm:
Kyllä. Mä olin ilma Goldia ties kuinka pitkään ilma ainuttakaa mätsiä eikä swaippailuilla ollut mitään merkitystä. Eikä myöskään sillä, että säädin sijaintia 1 - 150km välillä. Paikkakuntien välillä en hirveemmin reissaillut, mut eipä niitä mätsejä siltikää tullut, totally dead. Tosin joitakin tykkäyksiä tuli Goldin alle säännöllisesti ja sieltä sit Tinder anto aina välillä jonku siihe kynnykselle.

Ennen goldia oli pyöri tykkäykset jossai 60-75 välillä, nämä tullut siis pidemmältä aikaväliltä. Goldin ostamisen jälkeen karsintatyö tehneenä jäljelle jäi n. 20.

Nyt kun olen Tampereelle itseni sijoittanut sitten viime perjantai-iltana, niin gold tykkäyksiä on tullut arviolta n. 40-50. Tutustun 1-2 ihmiseen kerrallaan ja katsoo miten asiat luistaa. Toki fiksumpi olis sijoittaa itseni Stadiin, kun lähempänä, ja työtkin saattaa sinne vielä. Mut rennoin mielin tässä Tinderöidään! :)
 
Viimeksi muokattu:
Liittynyt
05.08.2017
Viestejä
4 481
Kyllä. Mä olin ilma Goldia ties kuinka pitkään ilma ainuttakaa mätsiä eikä swaippailuilla ollut mitään merkitystä. Eikä myöskään sillä, että säädin sijaintia 1 - 150km välillä. Paikkakuntien välillä en hirveemmin reissaillut, mut eipä niitä mätsejä siltikää tullut, totally dead. Tosin joitakin tykkäyksiä tuli Goldin alle säännöllisesti ja sieltä sit Tinder anto aina välillä jonku siihe kynnykselle.

Ennen goldia oli pyöri tykkäykset jossai 60-75 välillä, nämä tullut siis pidemmältä aikaväliltä. Goldin ostamisen jälkeen karsintatyö tehneenä jäljelle jäi n. 20.

Nyt kun olen Tampereelle itseni sijoittanut sitten viime perjantai-iltana, niin gold tykkäyksiä on tullut arviolta n. 40-50. Tutustun 1-2 ihmiseen kerrallaan ja katsoo miten asiat luistaa. Toki fiksumpi olis sijoittaa itseni Stadiin, kun lähempänä, ja työtkin saattaa sinne vielä. Mut rennoin mielin tässä Tinderöidään! :)
Mielenkiintoista, onko noi gold tykkäykset siis niitä naisia, jotka ovat tykänneet mutta joiden profiilia ei näytetä swaippaillessa vaan pelkästään sen gold-näkymän kautta? Ja kuinka pitkältä ajalta noi sun ennen goldia tulleet tykkäykset oli, ja oliko osa niistä esim. vanhalta gold-tilausajalta?

---------------------------------

Mutta on kyllä hurja ero goldin ja ei-goldin välillä. Juttelin myös yhden tutun naisen kanssa, ja kuulema se näki tinderöidessään samat naamat joille se oli miljoona kertaa laittanut ei. Tämäkin viittaa siihen, että maksavia asiakkaita priorisoidaan aika vahvasti. :D

Taitaapi Tinderin bisnesmalli olla että naiskäyttäjät on se "tuote" mitä yritetään myydä epätoivoisille miehille... :think:
 
Liittynyt
25.04.2017
Viestejä
2 466
Mielenkiintoista, onko noi gold tykkäykset siis niitä naisia, jotka ovat tykänneet mutta joiden profiilia ei näytetä swaippaillessa vaan pelkästään sen gold-näkymän kautta? Ja kuinka pitkältä ajalta noi sun ennen goldia tulleet tykkäykset oli, ja oliko osa niistä esim. vanhalta gold-tilausajalta?

---------------------------------

Mutta on kyllä hurja ero goldin ja ei-goldin välillä. Juttelin myös yhden tutun naisen kanssa, ja kuulema se näki tinderöidessään samat naamat joille se oli miljoona kertaa laittanut ei. Tämäkin viittaa siihen, että maksavia asiakkaita priorisoidaan aika vahvasti. :D

Taitaapi Tinderin bisnesmalli olla että naiskäyttäjät on se "tuote" mitä yritetään myydä epätoivoisille miehille... :think:
Juttu toimii niin, että mitä enemmän maksat, sen enemmän olet naisille esillä. Ilmaisella tulee sellaisia täkytykkäyksiä välillä, mutta kyllä se ero on merkittävä maksullisiin tasoihin verrattuna, jos siis on muuten naisille pantavan oloinen tyyppi.
 
Liittynyt
05.08.2017
Viestejä
4 481
Juttu toimii niin, että mitä enemmän maksat, sen enemmän olet naisille esillä. Ilmaisella tulee sellaisia täkytykkäyksiä välillä, mutta kyllä se ero on merkittävä maksullisiin tasoihin verrattuna, jos siis on muuten naisille pantavan oloinen tyyppi.
No mutta tässähän tuli kaivettua jotain hyödyllisiä tiedonmurusia ulos täältä itsensä kehittämisen eetoksen ja nokkelien kikkakolmosten keskeltä! Selkeästi miesten joko pitää maksaa Tinderistä (kuten ilmeisesti muistakin nettitreffialustoista) tai olla haaskaamatta aikaansa niissä. Oli ratkaisu kumpi tahansa, tämä olisi ykkösasia mitä nettideittailua harkitsevien pitäisi tietää. :kahvi:
 
Viimeksi muokattu:
Liittynyt
24.10.2016
Viestejä
4 115
Mielenkiintoista, onko noi gold tykkäykset siis niitä naisia, jotka ovat tykänneet mutta joiden profiilia ei näytetä swaippaillessa vaan pelkästään sen gold-näkymän kautta? Ja kuinka pitkältä ajalta noi sun ennen goldia tulleet tykkäykset oli, ja oliko osa niistä esim. vanhalta gold-tilausajalta?

---------------------------------

Mutta on kyllä hurja ero goldin ja ei-goldin välillä. Juttelin myös yhden tutun naisen kanssa, ja kuulema se näki tinderöidessään samat naamat joille se oli miljoona kertaa laittanut ei. Tämäkin viittaa siihen, että maksavia asiakkaita priorisoidaan aika vahvasti. :D

Taitaapi Tinderin bisnesmalli olla että naiskäyttäjät on se "tuote" mitä yritetään myydä epätoivoisille miehille... :think:
Nimenomaan jotka ovat tykäänneet, mutta eivät tule vastaan swaipatessa, paitsi aivan sattumalta. Eli se algoritmi antaa säännöllisesti jotain niin pysyt paremmin sovelluksessa kiinni näin ilmaisversion näkökulmasta. Tosiaan noi vanhat goldit ovat parhaimmillaa varmaa jostain marraskuulta lähtien.
 
Liittynyt
12.05.2019
Viestejä
64
Nimenomaan jotka ovat tykäänneet, mutta eivät tule vastaan swaipatessa, paitsi aivan sattumalta. Eli se algoritmi antaa säännöllisesti jotain niin pysyt paremmin sovelluksessa kiinni näin ilmaisversion näkökulmasta. Tosiaan noi vanhat goldit ovat parhaimmillaa varmaa jostain marraskuulta lähtien.
Itsellä se meni taas niin, että kun hommasin goldin, ja pääsin katsomaan 42 blurrattua tykkää sinusta - korttia, niin pettymys tuli.

Kolme niistä olisi ollut mielenkiintoisia. Loput oli mitä oli. Ei eritellä sitä enempää :confused2: Kertooko se sit omasta mausta, omasta naamasta, vai algoritmista, en tosiaan tiedä.
 

Dr. Who

BANNATTU
BANNED
Liittynyt
17.10.2016
Viestejä
7 897
Itsellä se meni taas niin, että kun hommasin goldin, ja pääsin katsomaan 42 blurrattua tykkää sinusta - korttia, niin pettymys tuli.

Kolme niistä olisi ollut mielenkiintoisia. Loput oli mitä oli. Ei eritellä sitä enempää :confused2: Kertooko se sit omasta mausta, omasta naamasta, vai algoritmista, en tosiaan tiedä.
Sait mahdollisuuden tutusta kolmeen ihmiseen, tai itseasiassa 42, mutta kun rima on liian korkealla?
 
Liittynyt
12.05.2019
Viestejä
64
Sait mahdollisuuden tutusta kolmeen ihmiseen, tai itseasiassa 42, mutta kun rima on liian korkealla?
Auts, nyt sattui! Ei vaan. Kyl toi täytyy niin nähdä, että kolmeen oli tosiaan mahdollisuus tutustua. Ehkä rima, oma lärvi, ja algoritmin sekoitus ei vaan kohtaa.

Onneksi uusiin ihmisiin tutustuminen ei ole pelkästään äpeistä kiinni. Kusessahan tässä olis rimojen ja tasojen kanssa :rofl:
 
Liittynyt
24.10.2016
Viestejä
4 115
Mä suosiolla skippaan noit "mallikauniit" ja senkaltaiset jolla ei oo "profiilia", mut kyl ulkonäön suhteen on aika korkea rima mulla. Sanoisin enemmänkin että se miellyttää omaa silmää. Meillä kaikilla on vähä eri preferenssei, että onko blondi, brunette, siniset vai ruskeat silmät sekä kasvojen muoto. Toki se combo: ulkonkäkö ja persoona yhdistettynä tekee sen ihmisen.
 
Liittynyt
31.10.2016
Viestejä
2 797
Minä lopetin Tinderin muutamista syistä, mutta isoin syy oli se, että alkoi jotenkin hämärtymään, että mistä tykkään. Itse en kuvista hahmota riittävästi. Useampi nainen tullut vastaan kaupungilla, ketkä olen ruksinut ohi ja sitten kohdatessa ihmetellyt, että mitä nyt helvettiä.

Ei ole ikävä Tinderiin. :)
 
Liittynyt
17.06.2022
Viestejä
304
Kesäkuusta lähtien tykkäyksieni määrä on vaihdellut 9-14 välillä.

Nykyään noita naisia tulee vastaan vain noin kerran kuussa, kun tulee se You Have a Secret Admirer.

Suurinpiirtein yhtä monelle noista laitan Like kuin muutenkin, eli 30-40%:lle.

Tällä viikolla tuli ilmoitus "You got your first Like!". Ehkä se oli bugi koska jouduin aiemmin kirjautumaan pois koska kaikki mätchit ja viestit 2016 kesäkuusta eteenpäin olivat kadonneet. Kirjauduin sovelluksesta ulos ja takaisin sisään niin näkyivät taas.

1999-2000 ei ollut kovin harvinaista että netistä löydettyjen naisten kanssa kirjoiteltiin sähköposteja 1-2 kertaa viikossa, ja moni ehdotti siirtymistä myös kirjeisiin ja/tai lankapuhelimeen. Noin tosin muualla kaukana asuvien kanssa. Mutta samassa kaupungissakin asuvien kanssa yleensä sähköpostitahti oli 2-3 per viikko.

Huonoitsetuntoinen loukkaantuu jos joku ei vastaa 1-2 vuorokaudessa. Vielä huonoitsetuntoisempi blokkaa tuolla perusteella. Hyväitsetuntoisella on muutakin elämää kuin Tinderistä tulevat viestit.

Yleensä ne jotka poistaa matchin jos en vastaa johonkin heidän viestiinsä 1-2 vuorokaudessa ovat 40-50v. 18-22v naiset taas usein poistavat matchin jos en laita viestiä 1-2 vuorokaudessa matchin jälkeen.

Ei kaikki tsekkaa Tinderiä joka päivä. Minä tsekkaan 1-3 kertaa viikossa. Vaikea vastata viestiin jota ei ole vielä lukenut...

Ehkä on hyvä että hektiset Tinderiin koukussa olevat panikoijat eivät tutustu Tinderiin bohremin chillisti suhtautuviin. Ehkä he olisivat livenä huono match.

Olemalla oma itsesi karkotat ne jotka eivät pidä sinunlaisista ihmisistä ja teet vaikutuksen niihin ketkä pitävät sinunlaisista ihmisistä. Tinderissä tämä tosin voi "for acquired taste" -tyylisille henkilöille tarkoittaa, että vain koska 0,1% naisista laittaa heille Liken, niin heidän profiili menee pahnan pohjimmaiseksi, eli sen näkee kerran päivässä joku random, eli jatkossa Likejä tulee yksi per kolme vuotta. Ja matchin saatuaankin omana itsenä toimiminen voi johtaa että naiset blokkaavat, ja se huonontaa scoreasi. Unelmavävyn esittäminen taas tyydyttää algoritmia ihan simona.

"No tuossahan se nainen teki fiksusti. Ei jäänyt sinulle varavaihtoehdoksi, kun aloit lirkuttelemaan sen tohtorin kanssa."

Tuo nainen yhtä huonosti kuin Muumi tietää tai näkee kenelle olen lirkutellut. En kirjoittanut lähettäneeni tai saaneeni viestin tohtorilta. 100 matchia kohden 15 naista laittaa mulle avausviestin ja minä 5 naiselle. Ja jos laitan avausviestin niin siihen menee yleensä 2-150 viikkoa.

Edellisen 80 kk aikana olen tavannut yhden naisen netin kautta, Suomi24-Treffeistä. Edeltävien 198 kk aikana tapasin noin 160 naista netin kautta. Nyt libido on paljon matalammalla joten sikäli kynnys tutustua naisiin paljon mittavampi.
 
Viimeksi muokattu:
Liittynyt
22.12.2016
Viestejä
17 951
1999-2000 ei ollut kovin harvinaista että netistä löydettyjen naisten kanssa kirjoiteltiin sähköposteja 1-2 kertaa viikossa, ja moni ehdotti siirtymistä myös kirjeisiin ja/tai lankapuhelimeen. Noin tosin muualla kaukana asuvien kanssa. Mutta samassa kaupungissakin asuvien kanssa yleensä sähköpostitahti oli 2-3 per viikko.
Kyllähän nyt melkein kaikilla oli jo kännykkä 1999-2000...

Kirjepostit oli juttu muutama vuosi aiemmin vielä joskus 1995-1996. :) Niin se kehitys kehittyy. Oli kyllä aika kömpelöä naisten vokottelu siihen aikaan tästä syystä, mutta toisaalta samahan se oli kaikille. Ja tästä syystä kirjaimellisesti kävi toisinaan "flaksi" eli siis mäihä eli siis tuuri. Pillua saattoi saada ihan yks kaksi yllättäen, koska naistenkaan näkökulmasta ei ollut mitenkään itsestäänselvää, että huomiota jaetaan kaiken aikaa koko ajan 24/7 kuten nykypäivänä. Miehellä oli siis arvoa ihan vaan koska oli mies ja oikeassa paikassa oikeaan aikaan (antamassa sitä huomiota - ja toki vähän kovempaakin juttua...).
 
Viimeksi muokattu:
Liittynyt
24.10.2016
Viestejä
4 115
Yhden kanssa piti tänää nähdä, mutta viime hetken peruuminen. Hyvästä syystä kylläkin, en sitä pois ota. Mutta epäsuora lause; tutustuminen ei jatku :D
Seuraavaa kehiin vaan. Taas tässä huomaa kuinka paljon joutuu vaivaa näkee deittailun eteen + en viitsisi emotionaalisella tasolla investoida kovinkaan paljoa ennenkuin asiat menisi pidemmälle.
 
Liittynyt
17.10.2016
Viestejä
3 143
Etäsuhdetta takana n. 5 kuukautta. Välimatka vajaa 200km. Itsellä paikka missä majoittua myös lähempänä jolloin välimatka lyhenee reiluun 60 kilometriin, helpottaa vähän kun ei tarvi koko 200 kilometriä matkustaa kerralla. Jos tarkoitus nähdä viikonloppuna niin voin jo viikolla siirtyä tuonne lähemmäs ja sieltä sitten matkustaa loppumatkan viikonloppuna.

Nyt viikonloppuna naiselle piti tulla kaveri kylään eikä meillä ollut tarkoitus nähdä, mutta sitten se kaveri joutuikin perumaan. Nainen pyysi minua luokseen sen sijaan, mutta en jaksanut lähteä ajamaan 200 kilometriä ja olin suunnitellut olevani itsekseni viikonlopun. Suuttui sitten siitä vähän, kun en lähtenyt sinne yhtäkkiä.

Ei jaksa kauheesti katsella tollasia suuttumisia, on se aiemminkin suuttunut jostain ihme syystä. Leppyy aika äkkiä kyllä ja vetoaa erityisherkkyyteen, ja sanoo yrittävänsä muuttua tuon asian osalta :hmm:
Mitä en nyt ymmärrä, puhut ajamisesta ja 200km välimatkasta. Fillarillako sen ajat, eihän 200km ole suoritus eikä mikään jos se jollain moottorivehkeellä ajetaan? Itse ajoin joskus 300km / pvä työmatkaakin. Nykyäänkin sen 100km / päivä. Vai mitä en nyt tajua?

edit: mitähän sekoilen, jäi tuo koko lopputeksti lukematta ja luin vain ensimmäisen kappaleen. Joku aivopieru. Nevermind.
 
Liittynyt
18.10.2016
Viestejä
1 048
Suosittelen jatkamaan kirjoittelua, vaikka vuosien aikana sadoille on tullut turhaan kirjoitettuakin
Ja eihän se mitään mukavaa ole. Mutta esim. nyt sattui niin, että ensimmäistä kertaa nainen aloitti kirjoittelun ja on jopa jatkanutkin, onpahan ainakin hieman jännitystä taas kerran.
Desperado tuossa ylempänä kirjoitti:
Edellisen 80 kk aikana olen tavannut yhden naisen netin kautta
Ja suurinpiirtein tuota tahtiahan se meneekin, mutta minkäpä sille mahtaa.
 
Viimeksi muokattu:
Liittynyt
24.10.2016
Viestejä
4 115
Tällä hetkellä tulee Gold tykkäyksiä siihe malliin, että mä täältä poimin yksittäin näitä tähä kynnykselle. Edellee se 1-2 kenen kanssa keskustelen. Tiedän että suurin osa näistä ei tule mua edes tapaamaan, koska vientiä takuuvarmasti riittää. Mutta päivä kerrallaan :) Täs viikon aikana vaihdellut lähimpiä isompia kaupunkeja, mut mätsejä on kyllä tullut ihan muualtakin kuin kys. kaupungista.
 
Liittynyt
25.04.2017
Viestejä
2 466
Yrittäkää nyt naiset päättää, onko se hyvä, että mies on kiinnostunut teidän urastanne vai ei.

Arkkitehtinaisen kanssa olen tässä viestitellyt, ja hänelle on koko ajan ollut vaikeaa se, että haluan puhua arkkitehtuurista ja kysyä hänen mielipiteitään. Olen sanonut moneen kertaan, että arkkitehtuuri kiinnostaa minuakin ja haluan puhua alan ihmisen kanssa. Saattaisin jopa hemmetisti digata sitä että saan puhua ammattilaisen kanssa.

Ongelma ei ole siinä, että minä maallikkona haluan puhua, vaan siinä, että hän ei halua puhua ollenkaan. Hän kuulemma haluaa, että elämässä olisi muutakin. Ja se parisuhde olisi sitten kaikkea muuta kuin sitä arkkitehtuuria.

Mutta nää on näitä, kannattaahan näissä olla myös itse herkkänä. Monella nuorella tai nuorehkolla naisella tulee elämän mittaan eksistentiaalinen kriisi oman ammatin suhteen. Naiset on painanut ilman inttejä ja välivuosia siinä putkessa jonka he ovat asettaneet itselleen hyvin nuorena ja mahdollisesti ulkopuolisen paineen saattelemana. Haetaan lääkikseen kun isäkin on lääkäri, arkkitehdiksi kun äiti halusi aina olla arkkitehti, oikikseen kun ukilla oli lakiasiantoimisto. Missään kohtaan ehditä oikein miettimään mitä sitä itse haluaisi tehdä.

Elämän mittaan sitten huomataan, ettei homma olekaan niin kivaa kun mitä sitä lapsena klorifioi. Ajatellaan, että ei itse edes tehnyt valintaa vaan joku painosti eikä haluaisi omaa elämäänsä tuhlata tekemällä jotain mistä ei nauti. Nykyään vielä tuodaan isosti mediassa esille näitä ihania amlattitarinoita, mutta kuinka moni oikeasti nauttii omasta työstään? Lisäksi se klorifia karisee kun ei se lääkäri häärääkään Housena vaan setvii mummojen ripuleita, ei häärää Ally McBealina oikeussalissa vaan viisastelee sopimustekstin sanamuodoilla backofficessa, eikä edes pääse suunnittelemaan mitään elielsaarisia kaupungin parastipaikoille - vaan suunnittelee peltihalleja jonnekin Tyrnävälle ja tarkastelee amatöörien kantavuuslaskelmia metsämökkeihin.

Nyt kyllä lähti tämä viesti aika lentoon, enkä tarkoita nyt jokaista tapausta tähän kategoriaan laittaa. Näitä yksilöitä kuitenkin esiintyi varsin reilusti aikanaan omassa tindergamessa ja myös tuttavapiirissä. Näille oma ammatti olo varsin arka aihe, osa lähti uusille urille ja osa tyytyi kohtalonsa tai löysi pidempiaikaisen hyvän lyhyempiaikaisesta ahdistuksesta. Tämä riski ainakin oman kokemuksen mukaan korostui näissä yhteiskunnallisesti hienoimpina pidetyissä ammateissa.

Eiköhän tuokin ammatista puhuminen lopulta onnistu, kunhan vaan tilanne on sopiva.
En minäkään halua puhua vapaa-ajallani töistäni, kun niiden kimpussa joudun suurimman osan elämästäni muutenkin paiskimaan ja uppoutumaan. Sitten jos joku deitti alkaisi minua tenttaamaan vielä taloushallinnon kiemuroista, alkaisi lähinnä vituttaa.

Ei toki verrannollinen ammatti, mutta koita tajuta se, että se on jokapäiväinen osa hänen elämäänsä. Voin vakuuttaa, ettei hän halua toimia deiteilleen minään saatanan esitelmöijänä arkkitehtuurin hienouksista, kummallisuuksista tai sen filosofiasta, kun haussa on ihminen, jonka kanssa tarkoitus olisi kokea nimenomaan kaikkea muuta paitsi sitä.

Vaikka kokisi minkälaista intohimoa alaansa kohtaan, ei kukaan halua siitä non-stop jauhaa, eikä varsinkaan henkilölle, joka ei toimi alan sisällä ja näin ollen pysty siitä keskustelemaan samalla tasolla. Se keskustelu tapahtuu siellä työelämässä muiden ammattilaisten kesken. Kiinnostu hänestä ihmisenä, älä ammattilaisena.
 
Liittynyt
18.10.2016
Viestejä
1 048
Kiinnostu hänestä ihmisenä, älä ammattilaisena.
Joo, jos joku puhuisi jostain työstä tai ammatista niin kyllä se olisi siinä. Viisaampaa alkaisin välittömästi etsimään. Kerran treffeillä kävikin niin ja hän kertoi heti ylitöistä ja että on etsinyt kumppania jo kymmenen vuotta eikä varmasti löydä helpolla ketään toista, jolla kiinnostaa ainoastaan työ.
 
Liittynyt
18.10.2016
Viestejä
1 048
25/30 naisella oli horoskooppi mainittuna Tinderissä.
Kahdet treffit pitäisi sopia ja melkein jo sain sovittua toisen kanssa treffit, mutta sitten tulikin horoskooppikysymys. Saa nähdä kaatuiko treffit nyt tuohon asiaan.
Onneksi luin sattumoisin vasta siitä, että miksi horoskoopit yhtäkkiä ovat tärkeitä naisille.
Horoskoopit ovat kuulemma nyt muotia ja niiden avulla voi valikoida mahdollisia kumppaneita.
Wikipedia Horoskooppi : Tavallisimmin kyseessä on niin sanottu syntymäkartta, joka osoittaa taivaankappaleiden sijainnit jonkun henkilön syntyessä.

Voisihan sitä sanoa, että mielestäni mars ja venus on nyt siinä asennossa, että treffeille olisi päästävä :D Ehkä sittenkin parempi antaa olla ja jatkaa etsintää...
 
Liittynyt
24.10.2016
Viestejä
4 115
Ollaan tuon työn suhteen varmasti yksilöllisiä. Mua ei haittaa puhua siitä, että istun jalat pöydällä ja kiusaan asiakkaita ICT-hommissa. Mutta aika nopeasti se käy tylsäksi joten..

Kävin parilla deiteillä vkl. Molemmat oli lievää catfishia. Oli meinaa kuvissa saaneet itsensä näyttämään aika normaalin kokoisilta. Livenä sitten enemmän tai vähemmän pettymys. Onneksi molemmat olivat kyllä muuten ihan asiallisia tapauksia, mutta eipä mitään ihmeempiä säväreitä tullut. Lihavat eivät nyt seksuaalisesti herättele ellei muuten ole "muodokas".

Rupesin tuossa miettimään, että en tiiä onko musta tullut vaan nirso ja rima liian korkealla ettei mikää kelpaa, mut jos taas ei ihastu tai kiinnostus sen kummemmin herää, niin miksi sitä väkisinkää. Molempien kohdalla tuli jossai kohtaa puheeksi lähinnä daamin toimesta kuinka miehet on iha älyttömiä Tinderissä. Tulee suoraan seksuaalisia ehdotuksia ja suurin osa ei ole millään tavalla keskustelukykyisiä. Yllätyin kyllä tästä.

Kehuivat mun kykyä keskustella asioista.
 

Dr. Who

BANNATTU
BANNED
Liittynyt
17.10.2016
Viestejä
7 897
Rupesin tuossa miettimään, että en tiiä onko musta tullut vaan nirso ja rima liian korkealla ettei mikää kelpaa, mut jos taas ei ihastu tai kiinnostus sen kummemmin herää, niin miksi sitä väkisinkää. Molempien kohdalla tuli jossai kohtaa puheeksi lähinnä daamin toimesta kuinka miehet on iha älyttömiä Tinderissä. Tulee suoraan seksuaalisia ehdotuksia ja suurin osa ei ole millään tavalla keskustelukykyisiä. Yllätyin kyllä tästä.

Kehuivat mun kykyä keskustella asioista.
Tinder on peli mikä helposti ajaa kierteeseen jossa hakee aina vain parempaa. Itsellä rima oli todella korkealla, mutta kun tiesin tasan tarkaa mitä halusin niin se oikea kun osui kohdalle osasin pysähtyä ja samalla tiellä olen vieläkin.

Tuossa miesten käyttäytymisessä ei ole mitään ihmeellistä, todella moni on täysin tietämättömiä miten ihmisten kanssa toimitaan ja moni kuvittelee että seksin ehdottelu heti on ok.

Samaa se omakin emäntä sanoi että mun kanssa pystyi keskustelemaan hyvin henkilökohtaisesti, keskityin siihen ihmiseen ja katsoin silmiin kun hän puhui tai minä puhuin hänelle. Pieniä eleitä ja asioita, mutta niihin naiset kiinnittää huomiota.

Sama jatkuu vieläkin, saatetaan ruokapöydässä istua 2-3h puhumassa eri asioista maan ja taivaan välillä.
 

Brooke Logan

BANNATTU
BANNED
Liittynyt
24.11.2022
Viestejä
512
Yrittäkää nyt naiset päättää, onko se hyvä, että mies on kiinnostunut teidän urastanne vai ei.

Arkkitehtinaisen kanssa olen tässä viestitellyt, ja hänelle on koko ajan ollut vaikeaa se, että haluan puhua arkkitehtuurista ja kysyä hänen mielipiteitään. Olen sanonut moneen kertaan, että arkkitehtuuri kiinnostaa minuakin ja haluan puhua alan ihmisen kanssa. Saattaisin jopa hemmetisti digata sitä että saan puhua ammattilaisen kanssa.

Ongelma ei ole siinä, että minä maallikkona haluan puhua, vaan siinä, että hän ei halua puhua ollenkaan. Hän kuulemma haluaa, että elämässä olisi muutakin. Ja se parisuhde olisi sitten kaikkea muuta kuin sitä arkkitehtuuria.

Mutta nää on näitä, kannattaahan näissä olla myös itse herkkänä. Monella nuorella tai nuorehkolla naisella tulee elämän mittaan eksistentiaalinen kriisi oman ammatin suhteen. Naiset on painanut ilman inttejä ja välivuosia siinä putkessa jonka he ovat asettaneet itselleen hyvin nuorena ja mahdollisesti ulkopuolisen paineen saattelemana. Haetaan lääkikseen kun isäkin on lääkäri, arkkitehdiksi kun äiti halusi aina olla arkkitehti, oikikseen kun ukilla oli lakiasiantoimisto. Missään kohtaan ehditä oikein miettimään mitä sitä itse haluaisi tehdä.

Elämän mittaan sitten huomataan, ettei homma olekaan niin kivaa kun mitä sitä lapsena klorifioi. Ajatellaan, että ei itse edes tehnyt valintaa vaan joku painosti eikä haluaisi omaa elämäänsä tuhlata tekemällä jotain mistä ei nauti. Nykyään vielä tuodaan isosti mediassa esille näitä ihania amlattitarinoita, mutta kuinka moni oikeasti nauttii omasta työstään? Lisäksi se klorifia karisee kun ei se lääkäri häärääkään Housena vaan setvii mummojen ripuleita, ei häärää Ally McBealina oikeussalissa vaan viisastelee sopimustekstin sanamuodoilla backofficessa, eikä edes pääse suunnittelemaan mitään elielsaarisia kaupungin parastipaikoille - vaan suunnittelee peltihalleja jonnekin Tyrnävälle ja tarkastelee amatöörien kantavuuslaskelmia metsämökkeihin.

Nyt kyllä lähti tämä viesti aika lentoon, enkä tarkoita nyt jokaista tapausta tähän kategoriaan laittaa. Näitä yksilöitä kuitenkin esiintyi varsin reilusti aikanaan omassa tindergamessa ja myös tuttavapiirissä. Näille oma ammatti olo varsin arka aihe, osa lähti uusille urille ja osa tyytyi kohtalonsa tai löysi pidempiaikaisen hyvän lyhyempiaikaisesta ahdistuksesta. Tämä riski ainakin oman kokemuksen mukaan korostui näissä yhteiskunnallisesti hienoimpina pidetyissä ammateissa.

Eiköhän tuokin ammatista puhuminen lopulta onnistu, kunhan vaan tilanne on sopiva.
Voin sinulle kertoa, että ketään naista ei kiinnosta jutella arkkitehtuurista treffeillä. Tai mistään vastaavasta. Kai ymmärrät mikä on treffien tarkoitus? Nyt järki käteen.
 
Liittynyt
18.08.2021
Viestejä
2 250
Voin sinulle kertoa, että ketään naista ei kiinnosta jutella arkkitehtuurista treffeillä. Tai mistään vastaavasta. Kai ymmärrät mikä on treffien tarkoitus? Nyt järki käteen.
No tämäpä just. Vähän sama kun rupeaisi koodarilta inttämään parhaasta sorttausalgosta tai teetättämään FizzBuzzia. Laskutushan siinä pitää saatana laittaa juoksemaan.

Henkilökohtaisesti en hirveästi jaksa omista töistä puhua edes oman puolison kanssa. Aivan tarpeeksi saa pyöritellä niitä asioita työpäivän aikana jo.
 

Red Wings

BANNATTU
BANNED
Liittynyt
09.09.2020
Viestejä
354
Rupesin tuossa miettimään, että en tiiä onko musta tullut vaan nirso ja rima liian korkealla ettei mikää kelpaa, mut jos taas ei ihastu tai kiinnostus sen kummemmin herää, niin miksi sitä väkisinkää. Molempien kohdalla tuli jossai kohtaa puheeksi lähinnä daamin toimesta kuinka miehet on iha älyttömiä Tinderissä. Tulee suoraan seksuaalisia ehdotuksia ja suurin osa ei ole millään tavalla keskustelukykyisiä. Yllätyin kyllä tästä.
"En ole kovin kiinnostunut koska pulska, mutta panisin jos helposti onnistuu" ilmiö.

Naiselle siis tulee yli oman tasoisia mätsejä ja ihmettelee kuinka nämä käyttäytyvät näin. Kyky objektiiviseen tilanteeseen katsomiseen puuttuu täysin.
 
Liittynyt
24.10.2016
Viestejä
4 115
"En ole kovin kiinnostunut koska pulska, mutta panisin jos helposti onnistuu" ilmiö.

Naiselle siis tulee yli oman tasoisia mätsejä ja ihmettelee kuinka nämä käyttäytyvät näin. Kyky objektiiviseen tilanteeseen katsomiseen puuttuu täysin.
Toinen näistä oli alle vuosi sitten ollut aikas hyvässäkin kuosissa, mitä nyt tuota IGtä kävin stalkkaa, mitä lie sitten tapahtunut :D
Sinänsä mua ei haittaa jos on vähä ylimäärästä, jos muuten palaset loksahtelee. Äkkiäkös se tulee mukana salille kun itse 5x viikossa siellä asustan. Tai sitten homma ei lähde yhtään eteenpäin ja koko homma kariutuu jo siihen, että elämäntavat liian erilaiset. Tän toisen daamin kohdalla siis voisin jopa katsoa, että mitä mitä.
 

Red Wings

BANNATTU
BANNED
Liittynyt
09.09.2020
Viestejä
354
Toinen näistä oli alle vuosi sitten ollut aikas hyvässäkin kuosissa, mitä nyt tuota IGtä kävin stalkkaa, mitä lie sitten tapahtunut :D
Sinänsä mua ei haittaa jos on vähä ylimäärästä, jos muuten palaset loksahtelee. Äkkiäkös se tulee mukana salille kun itse 5x viikossa siellä asustan. Tai sitten homma ei lähde yhtään eteenpäin ja koko homma kariutuu jo siihen, että elämäntavat liian erilaiset. Tän toisen daamin kohdalla siis voisin jopa katsoa, että mitä mitä.
5x salilla käyvä mies deittailee pulskia naisia, sanattomaksi vetää monessakin mielessä.
 
Liittynyt
24.10.2016
Viestejä
4 115
5x salilla käyvä mies deittailee pulskia naisia, sanattomaksi vetää monessakin mielessä.
Vähänkö yleistystä ilmassa :D Nämä kaksi naista olivat kuvissa aika normaalin näköisia, jos luit ylläolevan viestini. Mutta siis, olkoon. On tässä tullut deittailtua yhtä sun toista pitkällä aikavälillä.
 
Liittynyt
17.06.2018
Viestejä
8 923
Yrittäkää nyt naiset päättää, onko se hyvä, että mies on kiinnostunut teidän urastanne vai ei.

Arkkitehtinaisen kanssa olen tässä viestitellyt, ja hänelle on koko ajan ollut vaikeaa se, että haluan puhua arkkitehtuurista ja kysyä hänen mielipiteitään. Olen sanonut moneen kertaan, että arkkitehtuuri kiinnostaa minuakin ja haluan puhua alan ihmisen kanssa. Saattaisin jopa hemmetisti digata sitä että saan puhua ammattilaisen kanssa.

Ongelma ei ole siinä, että minä maallikkona haluan puhua, vaan siinä, että hän ei halua puhua ollenkaan. Hän kuulemma haluaa, että elämässä olisi muutakin. Ja se parisuhde olisi sitten kaikkea muuta kuin sitä arkkitehtuuria.

Mutta nää on näitä, kannattaahan näissä olla myös itse herkkänä. Monella nuorella tai nuorehkolla naisella tulee elämän mittaan eksistentiaalinen kriisi oman ammatin suhteen. Naiset on painanut ilman inttejä ja välivuosia siinä putkessa jonka he ovat asettaneet itselleen hyvin nuorena ja mahdollisesti ulkopuolisen paineen saattelemana. Haetaan lääkikseen kun isäkin on lääkäri, arkkitehdiksi kun äiti halusi aina olla arkkitehti, oikikseen kun ukilla oli lakiasiantoimisto. Missään kohtaan ehditä oikein miettimään mitä sitä itse haluaisi tehdä.

Elämän mittaan sitten huomataan, ettei homma olekaan niin kivaa kun mitä sitä lapsena klorifioi. Ajatellaan, että ei itse edes tehnyt valintaa vaan joku painosti eikä haluaisi omaa elämäänsä tuhlata tekemällä jotain mistä ei nauti. Nykyään vielä tuodaan isosti mediassa esille näitä ihania amlattitarinoita, mutta kuinka moni oikeasti nauttii omasta työstään? Lisäksi se klorifia karisee kun ei se lääkäri häärääkään Housena vaan setvii mummojen ripuleita, ei häärää Ally McBealina oikeussalissa vaan viisastelee sopimustekstin sanamuodoilla backofficessa, eikä edes pääse suunnittelemaan mitään elielsaarisia kaupungin parastipaikoille - vaan suunnittelee peltihalleja jonnekin Tyrnävälle ja tarkastelee amatöörien kantavuuslaskelmia metsämökkeihin.

Nyt kyllä lähti tämä viesti aika lentoon, enkä tarkoita nyt jokaista tapausta tähän kategoriaan laittaa. Näitä yksilöitä kuitenkin esiintyi varsin reilusti aikanaan omassa tindergamessa ja myös tuttavapiirissä. Näille oma ammatti olo varsin arka aihe, osa lähti uusille urille ja osa tyytyi kohtalonsa tai löysi pidempiaikaisen hyvän lyhyempiaikaisesta ahdistuksesta. Tämä riski ainakin oman kokemuksen mukaan korostui näissä yhteiskunnallisesti hienoimpina pidetyissä ammateissa.

Eiköhän tuokin ammatista puhuminen lopulta onnistu, kunhan vaan tilanne on sopiva.
On parempi puhua harrastuksista kuin työstä. Työn tuhteen lähinnä että kuuntelee jos toinen puhuu siitä mutta yleisesti ottaen työpäivinä saa tarpeeksi vaikka olisi hyvä ammatti. Jos vielä löytyy työn ulkopuolelta yhteinen mielenkiinnon kohde niin aina auttaa. Oma puoliso taas tykkäsi aikoinaan kun puhuttiin ihan arjesta paljon, kuten lapsista yms.
 
Toggle Sidebar

Statistiikka

Viestiketjut
237 562
Viestejä
4 166 508
Jäsenet
70 423
Uusin jäsen
ngocminh247

Hinta.fi

Ylös Bottom