Viimeks kun näin tilastoja, niin ns. saamattomien miesten klubiin pääsi 30v jälkeen vain prosentin verran...

Jossain länsimaissa siis. Tosin veikkaan kyllä että luku on pienessä ellei isommassakin nousussa. Japanissa se ei ole enää ollenkaan tavatonta.
Mun tuntemista ihmisistä en oikeastaan kenestäkään tiedä varmaksi onko ne tässä klubissa mutta kyllä joistain voisi arvella sinne päin enemmän kuin toisista. On niitäkin joilla on lapsia, ne on ainakin todistettavasti saaneet.
Jotain koodarien läppää heittämään naiselle? En ehkä ensimmäisenä ajattelisi että siitä saisi mitään muuta kuin vaivautuneen "öö?" aikaiseksi, mutta mistäs minä mitään tietäisin naisista.

Ehkä jos on joku nörtti koodarityttö niin sitten. Älykkyys sinänsä varmaan viehättää mutta se pitää tuoda jotenkin sopivan seksikäällä tavalla esiin, ei se IT alalla työskentely (tai tällä alalla missä minä) taida yksin hirveästi sytyttää.
Mulla on ollut tinderi tauolla kohta pari kuukautta, sitten voisi yrittää uusiksi. Ehkä joku kuva lisää ja jotain pitäisi laittaa tekstiin. Nyt siinä on ollut käytännössä yks lause, sellainen ei kovin vakava heitto se on, ja välillä vaihtanut sitä. En kerro tarkemmin ettei joku vahingossa tunnista. Jotain mätsejä on tullut mutta ei ole edenneet mihinkään. Toisaalta ei siihen mitään cv:tä ruveta rustailemaan, täytyy se pitää kevyenä kuitenkin.