Vastasit tuonne mun quoteen joten yritän tässä poimia.
1. Seksi siis on kivaa ja näin aikuisena se on nautinnollisinta mitä voi itselleen suoda. Erilaisia ihmisiä ja kokemuksia on itselleni jo sen verran tullut, että en niitä juuri enää tarvitse. Toki en poissulje mahdollisuuksia. Järki mukana kuitenkin tässä
Mut just se, että olisi mahtava löytää jotai pysyvämpää missä tunteet pelissä. Edelleen edellisessä suhteessa oli parhaat seksikokemukset, koska siellä moni seksuaalinen hetki oli syvällä myös tunnepohjalta. Näitä edelleen kaipaa jollain tasolla.
2. Jotenkin tuntuu, että introvertin on vaikeampi löytää se suhde. Johtunee varmasti siitä, että ollaan introspektiivisiä. Tosin voi olla että olen vain löytänyt vääriä ihmisiä tähän päivään mennessä..
3. Toi ihastusjuttu kuulostaa mielenkiintoiselta. Nää on just näitä asioita joihin ei voi itse vaikuttaa. Mut sä voit olla ylpeä siitä, että otit askeleet eteenpäin. Luen just erästä kirjaa ja siinä on mainintaa, että "action" on se, mikä meitä opettaa. Jos asia olis edennyt suhteeseen = big win. Jos ei, kuten sulla kävi, niin se on silti win, koska otit asekeleen eteenpäin. Jos et olisi tehnyt mitään niin se vaivais sua kaikista eniten jälkikäteen. Näistä "failureista" voi ottaa aina vain ne asiat opikseen, että mitä voit mahdollisesti tehdä asioita eri tavalla jatkossa. Se ei kuitenkaan taa sitä onnistumista, mutta saat ainakin kokemuksia.