Ehdottomasti parhaat treffit olivat tähän mennessä. Oma itsevarmuuskin kasvanut merkittävästi. Aluksi tyttö oli vähän ujo, mutta hiljalleen lämpeni ja sitten olikin tosi hauskaa yhdessä. Mentiin kävelylle ja siitä sitten teelle tytön kotiin. Uudet tärskyt sovittiin heti viikonlopulle.
Omat kootut vinkit
-ole vain oma rento itsesi, naiset on ohjelmoitu huomaamaan kaikenlainen teeskentely
-käytä jokainen luonteva tilaisuus kosketella tyttöä, esim nyt syksyllä voit koittaa onko sen kädet kylmät
-ole avoin jos olet kiinnostunut, näytä ja kerro suoraan jos pidät tytöstä
-älä yritä väkisin jos kemiat ei kohtaa (itse olen harrastanut tätä ihan liikaa...)
Siis sokkotreffit niin, että et vaihda edes kuvia? Aika jännää. Siinä jos toinen ei miellytä, niin kannattaa varmaan pitää treffit lyhyinä ja ystävällisesti lopettaa treffit. Jotkut keksii erilaisia kikkoja päästä pois treffeiltä, oma suosikkini on kertoa melko suoraan.
Mulla tuota sun jodeli-treffejä lähin kokemus on se, kun aikoinaan tuli treffattua useita tyttöjä Ylilaudan kautta. Ei kyllä sokkona tullut treffattua, aina vaihdettiin kuvia tai jotain snäppejä tms.
Boldasin. Siis tulee kuin omista ajatuksista. Kiinnostus on osoitettava, mut hienovaraisesti