Nettitreffit + Tinder

Liittynyt
24.10.2016
Viestejä
4 192
Joku misuista vielä lähtiessään vetää sua parrasta ja vie rahat :rofl:
Ei vaan, pidä lystiä ja tutkaile mihin tilaanteet kääntyy.
Kun Tinderin latasin ja aloitin deittailun niin ajatus oli, että naisen löytää suhteeseen varmasti seksiä helpommin. Mut kiva pitää hauskaa näin alkuun.

Asia onkin toisinpäin, ainakin omalla kohdalla ollut :D

Tosiaa vähä vaimennut tää viestittely tän sunnuntaisen daamin kanssa, eikä lauantaiset deitit ole vielä varmaa. Mutta hiljaiselo tekee varmasti hyvää. Tästä myös otan vähä pakkia itse ja katselen muita kortteja samalla niin ei mielenkiinto kohdistu liikaa yhteen.

On tää vaikeaa. Tavallaan kun ei voi tietää onko liian innokas vai liian etäinen. Tylsistyykö toinen vai ei, miten säilyttää mielenkiintoa, jne. Mut näissä kun ei ole suoria sääntöjä. Varmaan parasta on se minkä parhaaksi kokee jokaisen kanssa. Ja ei tee mitään mitä ehkä sitten jälkikäteen liikaa analysoi. Jotkut ohjenuorat sanoo suoraa että kiittää treffeistä eikä enää laita viestiä ennenkuin nainen ottaa (aina) yhteyttä. Tai korkeintaan sopii seuraavat treffift. Mut mun mielestä semmone tennispelaaminen on avain suhteeseen.
 
Liittynyt
24.10.2016
Viestejä
4 192

Saahan sitä irtoseksiä harrastella ja seksikumppanei olla, mut mielenkiintoseks asian tekee, että onko nainen pitänyt jotai tukkimiehen kirjanpitoa tai päiväkirjaa. 114 on aika tarkka lukema :D Miksi pitää kirjaa monta kumppania ollut? Mä lopetin laskemisen ehkä 10 jälkeen, koska sillä ei vaan ole mitään merkitystä.
 

namlepo

BANNATTU
BANNED
Liittynyt
02.06.2018
Viestejä
4 604
Aamulla sillä oli 113. Mutta kuka näitä laskee. Itellä 4. Nyt asensin tinderin. Yksi matsi ja en kerennyt viestiä laittaa ku poisti jo ihtensä.
 
Liittynyt
24.10.2016
Viestejä
4 192
Aamulla sillä oli 113. Mutta kuka näitä laskee. Itellä 4.
Alkuun se oli iha kiva laskee kun ei mulla ollut muualta kokemuksia kuin kahdesta parisuhteesta, mut siinä lähtee merkitys aika nopeasti eikä sillä tiedolla kukaan tee mitään. Näitä kun on tarpeeks, niin tuntuu siltä että haluan antaa enemmän ja enemmän painoarvoa sille pysyvälle suhteelle :)

Oikeastaan mulla on tällä hetkellä kaksikin joiden kanssa pääsee pukille jos tulee tarve.

Toisinsanoen seksiä kyllä saa tavalla tai toisella, joten sillä on loppupeleissä parisuhteen muodostamisen kannalta aika pieni merkitys. Kyllä mä painotan paljon enemmän muihin asioihin.
 

namlepo

BANNATTU
BANNED
Liittynyt
02.06.2018
Viestejä
4 604
Mulla nyt on vähän kohdaanto ongelmaa. Ee pääse naisien kanssa edes juttelee missään noissa apeissa. Eli aika hiljaista on myös näkemispuolella.
 
Liittynyt
24.10.2016
Viestejä
4 192
Mulla nyt on vähän kohdaanto ongelmaa. Ee pääse naisien kanssa edes juttelee missään noissa apeissa. Eli aika hiljaista on myös näkemispuolella.
Jos sun rofiili tulis vastaa nii voisin antaa jotai vinkkejä. Kyl mullaki on välillä hiljasempaa, mut ei oo tarvinnut sitten keväästä kertaakaa poistaa Tinderiä koska niitä hyviä mätsei nyt tulee tarpeeksi paljon siihen nähden kuinka paljon oon valmis aikaa laittamaan deittailuun oman elämän ohelle.

Ylipäätään seksi on aivan toissijainen asia kun tapaan ihmistä. Aika monen kanssa se on vain siihen sit edennyt. Johtunee varmasti siitä että musta paistaa läpi se etten tarvitse tältä naiselta mitään.

Jännä kuitenkin, että ne joiden kanssa voisin ajatuksella harkita parisuhdetta, ei ole sänkyasiat ekana mielessä.
 
Liittynyt
13.02.2017
Viestejä
1 638
Asiaton käytös
113 tuon ikäisenä niin aika huora saa olla imho. Ja kerrot siitä lehdissä, niin aika huomiohuora siihen päälle. Toki vaan makuasia, jotkuthan maksais saadakseen..
 
Liittynyt
24.10.2016
Viestejä
4 192
Tuo 114 noin nuorella on aika iso luku. Siis ymmärrän kyllä irtoseksin ja seksi nyt tuntuu hyvältä, se on kivaa, jne jne..
Mutta kyllä mä aikani mielummin kulutan johonkin merkitykselliseen tekemiseen, jossa kehityn.
Irtoseksi nyt jättää aina tyhjän päälle, eikä niistä kohtaamisia edes muista enää kunnolla, paitsi hyvät tapaukset. Seksin tarve ei tyydyty koskaan, se palaa aina luokse uudelleen.
Joten menee aika työstä kyllä tapailla ihmisiä, sitten hässiä niitä.
Ja sekin vielä päälle, että varmasti olisi tsäännsei omalla kohdalla hässiä enemmänkin, mutta kyllä aika tarkkaa valikoin kenen kanssa sitä tulee mitäkin tehtyä.
Jatketaan!
 
Liittynyt
13.02.2017
Viestejä
1 638
Tämä nyt ei liity ko neitiin vaan yleisesti vanhan kansan suomalaisia sanontoja on, että "kerran huora, aina huora" ja toinen on että "huorasta ei vaimoa saa" ja sitten jos miettii meriittejä niin... no, kyllä tuo kategoriaan patjana kerran-pari menee. Mieluusti näkisi nuoren ihmisen loistavan jollain muulla saavutuksella kuin tuolla ja vielä kun keltainen lehdistö sitten tuota mainostaa lisää, niin. Maine meni, mitä jäi. "Kaikki julkisuus on hyvää julkisuutta" loistaa taas kerran.
 
Liittynyt
28.10.2021
Viestejä
213
Eipä sillä seksikumppaneiden määrällä ole mitään väliä. Tilastollisestihan parisuhteessa oleva harrastaa enemmän seksiä kuin irtosuhteiden harrastaja, joten enemmän se järvi kuluu suhteessa, jos ny tuota vanhaa sanontaa haluaa käyttää. Sitä en toki ymmärrä, että miksi tuota pitää iltalehdissä mainostaa.
 
Viimeksi muokattu:
Liittynyt
21.10.2020
Viestejä
4 679
Tämä nyt ei liity ko neitiin vaan yleisesti vanhan kansan suomalaisia sanontoja on, että "kerran huora, aina huora" ja toinen on että "huorasta ei vaimoa saa" ja sitten jos miettii meriittejä niin... no, kyllä tuo kategoriaan patjana kerran-pari menee. Mieluusti näkisi nuoren ihmisen loistavan jollain muulla saavutuksella kuin tuolla ja vielä kun keltainen lehdistö sitten tuota mainostaa lisää, niin. Maine meni, mitä jäi. "Kaikki julkisuus on hyvää julkisuutta" loistaa taas kerran.
Maine taitaa olla vähän yliarvostettua ihmisten mielessä edelleen. Mieluummin kyllä eläisin niinkuin tykkään enkä miettis muita koko ajan. Joku pahoittaa mielensä joka tapauksessa kun ollaan niin erilaisia.
 
Liittynyt
31.10.2016
Viestejä
332
Jos tuo tyttö on aloittanut seksihommat vaikka 15-vuotiaana, sehän meinaa että kumppani vaihtuu vajaan kuukauden välein. Tämäkö on jotenkin ihmeellistä?
 
Liittynyt
28.07.2022
Viestejä
88
Kyllä tuo lukema vaatii jo vähän sivutoimista yrittämistä. Koen olevani hieman vanhoillinen, joten vaikea sulattaa. Mutta maailmassa on sotaa, nälkää ja tuhoa, niin kovin korkealle ”tuomittavien” asioiden listalla ei pääse random tirppalin kaatojen lukumäärä.
 

namlepo

BANNATTU
BANNED
Liittynyt
02.06.2018
Viestejä
4 604
Ja tohan ois hieno asia jos antais puutteessa oleville miehille.
 

Dr. Who

BANNATTU
BANNED
Liittynyt
17.10.2016
Viestejä
7 894
113 tuon ikäisenä niin aika huora saa olla imho. Ja kerrot siitä lehdissä, niin aika huomiohuora siihen päälle. Toki vaan makuasia, jotkuthan maksais saadakseen..
Niin että rumahuoraenpanis.jpg?

:facepalm:

Sellainen valkoritari siellä :tup:

Miehet ketkä valittaa naisten kumppanien määrästä ovat lähinnä säälittäviä ja kateellisia koska eivät itse pysty panemaan ketä haluavat, vaan joutuvat tyytymään niihin kenet sattuvat saamaan sieltä jonon perältä.


Itse olen tyytyväinen että nuorena tuli paljon harrastettua seksiä eri naisten kanssa, nyt sitäkin osaa arvostaa kun tietää mitä haluaa ja ennen kaikkea voi olla luova ja itsevarma koska kokemusta on kertynyt.
 
Viimeksi muokattu:
Liittynyt
17.03.2022
Viestejä
1 654
Aamulla sillä oli 113. Mutta kuka näitä laskee. Itellä 4. Nyt asensin tinderin. Yksi matsi ja en kerennyt viestiä laittaa ku poisti jo ihtensä.
Miä lopetin laskemisen 50 kohdilla joskus 20v.

Sitten olin viisi vuotta oman käden varassa kun rupesi masentaa.
 

kuoris

Tukijäsen
Liittynyt
28.06.2017
Viestejä
3 300
113 tuon ikäisenä niin aika huora saa olla imho. Ja kerrot siitä lehdissä, niin aika huomiohuora siihen päälle. Toki vaan makuasia, jotkuthan maksais saadakseen..
Vielä on matkaa Ron Jeremyn lukemiin! Toki kauniina nuorena naisena nyt helposti saa vaikka joka päivä eri miehen.
 
Liittynyt
12.05.2020
Viestejä
314

Saahan sitä irtoseksiä harrastella ja seksikumppanei olla, mut mielenkiintoseks asian tekee, että onko nainen pitänyt jotai tukkimiehen kirjanpitoa tai päiväkirjaa. 114 on aika tarkka lukema :D Miksi pitää kirjaa monta kumppania ollut? Mä lopetin laskemisen ehkä 10 jälkeen, koska sillä ei vaan ole mitään merkitystä.
Mitähän tuollainen tyttö ajattelisi miehestä jolla vastaava luku on 0 ja ikä alkaa numerolla 3 (tai 4)?
Kelpuuttaisiko 115. kumppaniksi? :cigarbeye:
 
Liittynyt
24.10.2016
Viestejä
4 192
Mitähän tuollainen tyttö ajattelisi miehestä jolla vastaava luku on 0 ja ikä alkaa numerolla 3 (tai 4)?
Kelpuuttaisiko 115. kumppaniksi? :cigarbeye:
Hahah, no veikkaan, että tämä neitsyt vanhempi mies on joko uskonnollisista syistä neitsyt, tai sitten paljon muita elämänongelmia miksi ei ole saanut naista. Tai paljon muitakin mahdollisia skenaarioita, niihin paneutumatta sen enempää. Mut tuskin tämä nainen tulee saamaa elämänsä kyytejä tälläseltä mieheltä. Menis enemmänkin, että nainen opettaa miehelle, jolloin homma taitaa jo kaatua alkuunsa, koska mies on yleensä se vie hommaa alusta loppuun asti näin yleisesti.

Joten, veikkaan että ei kelpuuta, ellei kyseinen mies ole komistus hyvällä kropalla.

--

Mä oon erään mimmin kanssa rupatellut Tinderissä aivan todella syvällisiä, lapsuudesta mielenterveyteen ja aikuisuuteen sekä kaikkea siltä väliltä :D Tässähä luodaa jo etänä jotain suurempaa yhteyttä. Mut aivan terapeuttista itsellenikin.
 
Liittynyt
05.08.2017
Viestejä
4 636
Toki kauniina nuorena naisena nyt helposti saa vaikka joka päivä eri miehen.
Joo, täähän se on. Naisille toi on aika paljon helpompaa kuin miehille...

Itse olen tyytyväinen että nuorena tuli paljon harrastettua seksiä eri naisten kanssa, nyt sitäkin osaa arvostaa kun tietää mitä haluaa ja ennen kaikkea voi olla luova ja itsevarma koska kokemusta on kertynyt.
Hyvä sulle, jos sulla oli hyvät pokaustaidot että moinen onnistui...

Mutta joo, en kanssa pidä tuohon liittyvästä moralisoinnista. Mulle on aivan sama, paljonko naisella on ollut kumppaneita, lähinnä yleisesti ärsyttää nykyinen deittailuskene, joka on vähemmän supliikeille miehille aika perseestä.
 

Dr. Who

BANNATTU
BANNED
Liittynyt
17.10.2016
Viestejä
7 894
Joo, täähän se on. Naisille toi on aika paljon helpompaa kuin miehille...



Hyvä sulle, jos sulla oli hyvät pokaustaidot että moinen onnistui...

Mutta joo, en kanssa pidä tuohon liittyvästä moralisoinnista. Mulle on aivan sama, paljonko naisella on ollut kumppaneita, lähinnä yleisesti ärsyttää nykyinen deittailuskene, joka on vähemmän supliikeille miehille aika perseestä.
Sekoitin nimimerkit
 
Viimeksi muokattu:
Liittynyt
13.02.2017
Viestejä
1 638
Niin että rumahuoraenpanis.jpg?

:facepalm:

Sellainen valkoritari siellä :tup:

Miehet ketkä valittaa naisten kumppanien määrästä ovat lähinnä säälittäviä ja kateellisia koska eivät itse pysty panemaan ketä haluavat, vaan joutuvat tyytymään niihin kenet sattuvat saamaan sieltä jonon perältä.


Itse olen tyytyväinen että nuorena tuli paljon harrastettua seksiä eri naisten kanssa, nyt sitäkin osaa arvostaa kun tietää mitä haluaa ja ennen kaikkea voi olla luova ja itsevarma koska kokemusta on kertynyt.
Valkoritarius ja omanilkka.com
 

row

Liittynyt
25.02.2017
Viestejä
20
Hahah, no veikkaan, että tämä neitsyt vanhempi mies on joko uskonnollisista syistä neitsyt, tai sitten paljon muita elämänongelmia miksi ei ole saanut naista. Tai paljon muitakin mahdollisia skenaarioita, niihin paneutumatta sen enempää.
Ei toi ihan kauhean tavatonta ole ihan normaaleillakaan miehillä. Itse olen 40v, korkeakoulutettu, hyvin toimeentuleva, normaalipainoinen, käyn kuntosalilla ja olen järjissäni, mutta naiskokemuksia ei ole. Enkä ole edes tuttavapiirissäni ainoa vastaava tapaus, tai en toki kaikkea tiedä kavereideni yksityiselämästä, mutta sen perusteella mitä heistä tiedän.

Syitä voi ehkä hakea ohjelmistoalan koulutuksesta ja urasta, jossa naisia ei luonnollisesti käytännössä kohtaa. Harrastuksissakin aika vähän sinkkunaisia liikkuu. Tinderissä olen nyt reilu 3 vuotta ollut, kolme vuotta sitten sieltä löytyi yksi nainen jota tapailin muutaman kerran, mutta ei siinä oikein tunteita herännyt kummallakaan osapuolella. Muuten aika hiljaista siellä, jonkin verran olen koittanut keskustelua herätellä, mutta yleensä se päättyy naisen passiivisuuteen.
 
Liittynyt
24.10.2016
Viestejä
4 192
Ei toi ihan kauhean tavatonta ole ihan normaaleillakaan miehillä. Itse olen 40v, korkeakoulutettu, hyvin toimeentuleva, normaalipainoinen, käyn kuntosalilla ja olen järjissäni, mutta naiskokemuksia ei ole. Enkä ole edes tuttavapiirissäni ainoa vastaava tapaus, tai en toki kaikkea tiedä kavereideni yksityiselämästä, mutta sen perusteella mitä heistä tiedän.

Syitä voi ehkä hakea ohjelmistoalan koulutuksesta ja urasta, jossa naisia ei luonnollisesti käytännössä kohtaa. Harrastuksissakin aika vähän sinkkunaisia liikkuu. Tinderissä olen nyt reilu 3 vuotta ollut, kolme vuotta sitten sieltä löytyi yksi nainen jota tapailin muutaman kerran, mutta ei siinä oikein tunteita herännyt kummallakaan osapuolella. Muuten aika hiljaista siellä, jonkin verran olen koittanut keskustelua herätellä, mutta yleensä se päättyy naisen passiivisuuteen.
Mielenkiintoista. Luulisi että ohjelmoinnista saisi vaikka mitä iskureplaa kehitettyä. Ja monia naisia kyllä älykkyys viehättää. Näin etäältä en näe mitään syytä mikset saisi mätsejä tai miksi naiset eivät kiinnostu sinusta. Minkälaiset kuvat/teksti sulla on Tinderissä ja miten avaat pelin naisten kanssa?

E: Nyt tämä daami jonka kanssa kirjotellut syvällisiä kutsuukin jo luokseen. Mulla on vähä semmone fiilis, että kainalopaikkaa tarjoan, mutta ei jaksaisi harrastaa seksiä :D Tosin jos seksuaalinen vetovoima on korkea, voi asiaa miettiä. Pelkkä läheisyys on jees. Ei tullutkaan nyt iltatreffei. Mut ei haittane :) Muuta tekemistä
 
Viimeksi muokattu:
Liittynyt
05.08.2017
Viestejä
4 636
Yleensäkin naisseuran löytäminen taitaa olla selvästi vaikeampaa, jos ei sovi siihen miehen rooliin että on se, joka vie hommaa eteenpäin alusta loppuun.

Järjissään olemisella ja yleisellä elämänhallinnalla ei tosin taida olla juuri mitään tekemistä naisten saamisen kanssa. Juttelin yhden vanhemman työkaverin kanssa jonkin aikaa sitten, ja kuulema sen lapsuuden/nuoruudenkaveri on kuollut huumeisiin reiluna nelikymppisenä. Vissiin olivat noin 25-vuotiaaksi asti oikein hyviä kavereita, mutta kun työkaverilla alkoi loppua kiinnostus ryyppäämiseen, tämän kaverilla vauhti vain kiihtyi. Ilmeisesti jossain vaiheessa oli siirtynyt alkoholista voimakkaampiin päihteisiin, ja tietty oli hommannut pelivelat yms. Mutta naisrintamalla oli kuulema aina riittänyt vientiä. Ilmeisesti hyvät jutut ja semmoinen impulsiivisuus on vaan se juttu, joka kiihottaa monia naisia.
 
Liittynyt
26.01.2017
Viestejä
719
Oho, joskus vuosia sitten kun tätä ketjua luin niin kukaan muromies ei saanut mitään ja kaikki vaan kirosi ja syytti tinderiä että ihan paska :D

ps. oma kokemus 18-20v takaa (deitti.net, suomi24 treffit) on, että heti kun vähänkin tärppää netissä ja neito vastailee niin heti viipymättä treffit sovittuna ja pääsee livenä näkemään. Ei kannata jäädä chattailemaan ja yrittää onlinessa liikaa tutustua, siinä vaan menettää aikaa.
 

kuoris

Tukijäsen
Liittynyt
28.06.2017
Viestejä
3 300
ps. oma kokemus 18-20v takaa (deitti.net, suomi24 treffit) on, että heti kun vähänkin tärppää netissä ja neito vastailee niin heti viipymättä treffit sovittuna ja pääsee livenä
Joku 25 vuotta sitten KissFM chatista (chatropol tjms) löysi lähimmän ison kaupungin kanavalta nuoren halukkaan naisen melkein joka kerta kun sinne meni. Ilman sitä olis tämäkin it-nörtti paljon kokemattomampi. Ei tarvinnut mitään viikkojen viestittelyä vaan tapaaminen lähes aina samana iltana. Ja en ole Timpe!
 
Liittynyt
24.10.2016
Viestejä
4 192
Mutta naisrintamalla oli kuulema aina riittänyt vientiä. Ilmeisesti hyvät jutut ja semmoinen impulsiivisuus on vaan se juttu, joka kiihottaa monia naisia.
Tosin tässä tapauksessa tuskin oli saamassa naista, joka elää spirituaalisempaa laiffia. Eli reflektoi sitä seuraa oman elämän arvoihin.

Mutta kyllä, naisiin vetoaa itsevarmuus ja tietynlainen "bad boy", sekä vienti/impulsiivisuus. Ei ihme, että monella naisella on aivan järjetön kiihko vankilakundeihin. Tilanne ei ole kuitenkaan toivoton "tavis" miehellä.

Sitä itsevarmuutta, flirttiä ja ohjaiden ottamista voi hyvinkin harjoittaa, eikä tarvitse olla vaimonhakkaaja/raiskaaja/huumeidenkäyttäjä/vankilakundi, että saa naiset syttyy.

Ei muuta kuin niskasta kiinni, kirja auki, youtube videot päälle, deittailukursseille ja oman tunnemaailman diilaamista, sekä rakentaa omaa elämää merkityksellisemmäksi.

PS: Boldasin itsevarmuuden, koska se on tärkein asia missä naiset syttyy. Jos olet itsevarma, se tulee reflektoimaan kaikkea muuhunkin tekemiseen.
 
Liittynyt
05.08.2017
Viestejä
4 636
Ei muuta kuin niskasta kiinni, kirja auki, youtube videot päälle, deittailukursseille ja oman tunnemaailman diilaamista, sekä rakentaa omaa elämää merkityksellisemmäksi.
No tuota noin... jos nyt ei kuitenkaan? :facepalm:

Ja mitä ylipäätään tarkoitat oman tunnemaailman diilaamisella tässä?
 
Liittynyt
24.10.2016
Viestejä
4 192
No tuota noin... jos nyt ei kuitenkaan? :facepalm:

Ja mitä ylipäätään tarkoitat oman tunnemaailman diilaamisella tässä?
Heitin jo vähä vitsillä asiaa. Tarkoitus on se, että on sujut itsensä kanssa eikä haudo mitään.
Mutta siis for real, ei se valittaminenkaan auta tässä deittailussa. Jos on jostai mistä parantaa itseään, miksei sitä tekisi sen vuoksi, että voisi löytää jonkun kivan ihmisen rinnalle?
 
Liittynyt
28.07.2022
Viestejä
88
Monella naisella fiksaatio vankilakundeihin? No - täytyy sanoa etten tunne yhtään sellaista. Jos otetaan töitä tekemätön pubiruusukansanosa, tosi tv tyrkyt ja pintaliitikset, niin varmaan sieltä löytyy semmoista ainesta. Yhtälailla voisi sanoa, että monet miehistä haluaa silikoni-pyllyimplantti naisen.
 
Liittynyt
24.10.2016
Viestejä
4 192
heti kun vähänkin tärppää netissä ja neito vastailee niin heti viipymättä treffit sovittuna ja pääsee livenä näkemään. Ei kannata jäädä chattailemaan ja yrittää onlinessa liikaa tutustua, siinä vaan menettää aikaa.
Mä en ihan allekirjoita tätä. Aivan tapauskohtaista. Voin väittää että suurin osa mimmeistä ketä olen nyt tähän päivään mennessä tavannut ovat lähestulkoon avoimesti maininneet, että haluavat mielummin hieman chattaa ennen tapaamista. Harvempi siis on lähtenyt nopealla aikataululla treffeille.

Toki se on eri asia, että pyytää kahveille ja sopii sen useamman päivän päähän tai ylipäätään ottaa asian esille, jolloin mimmi tietää, että mies haluaa nähdä, vaikka itse ei oli siihen vielä valmis.
 
Liittynyt
29.07.2018
Viestejä
477
Tulipahan itelläki tinder asenneltua. Muuta entiseen profiiliin eroa ku "esittelyteksti"

Huomasin et tolla tekstillä o yllättävän paljo väliä, nykyisillä letkautuksilla tullu viikossa 7 matchia ja 10 odottaa löytämistä . Ja ei, en plärää kaikkia oikealle.

Näillänäkymin torstaina yhen kaa lenkille, kai sitä tulee kahvilla käytyä samaan syssyy...
 
Liittynyt
24.10.2016
Viestejä
4 192
Tulipahan itelläki tinder asenneltua. Muuta entiseen profiiliin eroa ku "esittelyteksti"

Huomasin et tolla tekstillä o yllättävän paljo väliä, nykyisillä letkautuksilla tullu viikossa 7 matchia ja 10 odottaa löytämistä . Ja ei, en plärää kaikkia oikealle.

Näillänäkymin torstaina yhen kaa lenkille, kai sitä tulee kahvilla käytyä samaan syssyy...
Menkää johki kivaa paikkaa lenkille ja termoskahvit mukaan. Just tässä lähdössä toisille treffeille :) Ja ajattelin yllättää tummalla suklaalla ja termoskahveilla!
 
Liittynyt
29.07.2018
Viestejä
477
Menkää johki kivaa paikkaa lenkille ja termoskahvit mukaan. Just tässä lähdössä toisille treffeille :) Ja ajattelin yllättää tummalla suklaalla ja termoskahveilla!
Tää kävi kyl mieles mut piruvie oo termaria. Pitänee lainata jostai

Tarkoituksena lähtä jokisuistoon seikkailee, maisemat ainaki ois otolliset kahvitteluun

Hyviä treffejä sinnepäin, ilmat ainaki kohdilla
 

namlepo

BANNATTU
BANNED
Liittynyt
02.06.2018
Viestejä
4 604
Millaisia tekstejä teillä on? Itellä liirum laarumia ja pari faktaa. Mutta ei toimi. Tai ei ainakaan tykkäyksiä tule.
 
Liittynyt
29.07.2018
Viestejä
477
Huumorinkukka se kaunein kukka. En mainitse sanallakaan työhommista, lähinnä kieli poskella huumorilla harrastuksistani ja pari faktaa esim. Ei lapsia, en tupakoi jne.

Keep it simple, toimii huomattavasti paremmin ku et elämänkerran siihen rustaa.
 
Liittynyt
05.08.2017
Viestejä
4 636
Heitin jo vähä vitsillä asiaa. Tarkoitus on se, että on sujut itsensä kanssa eikä haudo mitään.
Mutta siis for real, ei se valittaminenkaan auta tässä deittailussa. Jos on jostai mistä parantaa itseään, miksei sitä tekisi sen vuoksi, että voisi löytää jonkun kivan ihmisen rinnalle?
No siis, semmoinen tekopositiivisuus tällaisessa ketjussa, jossa keskustellaan asiasta menee vähän kategoriaan "polishing a turd", mitä se sitten olisikaan suomeksi. Eikä tilanteen sanominen täällä ääneen tarkoita sitä, että olisi esimerkiksi livenä ihmisten kanssa jutellessa aina kyrpä otsassa.

Monella naisella fiksaatio vankilakundeihin? No - täytyy sanoa etten tunne yhtään sellaista. Jos otetaan töitä tekemätön pubiruusukansanosa, tosi tv tyrkyt ja pintaliitikset, niin varmaan sieltä löytyy semmoista ainesta. Yhtälailla voisi sanoa, että monet miehistä haluaa silikoni-pyllyimplantti naisen.
Toi fiksaatio vankilakundeihin taitaa olla joku nettilegenda, ei sitä oikeasti näy juuri missään...
 
Liittynyt
24.10.2016
Viestejä
4 192
Tää kävi kyl mieles mut piruvie oo termaria. Pitänee lainata jostai

Tarkoituksena lähtä jokisuistoon seikkailee, maisemat ainaki ois otolliset kahvitteluun

Hyviä treffejä sinnepäin, ilmat ainaki kohdilla
Vajaa pari tuntia tuossa vierähti. Eikä toisen treffien kohdalla nyt oikeastaan voi sanoa mittää. Ihan kivaa oli ja päivä kerrallaan niinkuin aina.
Mut ei tässä sellaista kipinää nyt ollut. Tosin, jos ihmisiin tutustuu aina sillä perusteella, että onko seksuaalista energiaa, niin homma ei taida koskaan edetä.
Normi keskustelua ja tutustumista siis.
 
Liittynyt
12.05.2020
Viestejä
314
Ei toi ihan kauhean tavatonta ole ihan normaaleillakaan miehillä. Itse olen 40v, korkeakoulutettu, hyvin toimeentuleva, normaalipainoinen, käyn kuntosalilla ja olen järjissäni, mutta naiskokemuksia ei ole. Enkä ole edes tuttavapiirissäni ainoa vastaava tapaus, tai en toki kaikkea tiedä kavereideni yksityiselämästä, mutta sen perusteella mitä heistä tiedän.

Syitä voi ehkä hakea ohjelmistoalan koulutuksesta ja urasta, jossa naisia ei luonnollisesti käytännössä kohtaa. Harrastuksissakin aika vähän sinkkunaisia liikkuu. Tinderissä olen nyt reilu 3 vuotta ollut, kolme vuotta sitten sieltä löytyi yksi nainen jota tapailin muutaman kerran, mutta ei siinä oikein tunteita herännyt kummallakaan osapuolella. Muuten aika hiljaista siellä, jonkin verran olen koittanut keskustelua herätellä, mutta yleensä se päättyy naisen passiivisuuteen.
Viimeks kun näin tilastoja, niin ns. saamattomien miesten klubiin pääsi 30v jälkeen vain prosentin verran... :dead: Jossain länsimaissa siis. Tosin veikkaan kyllä että luku on pienessä ellei isommassakin nousussa. Japanissa se ei ole enää ollenkaan tavatonta.


Mun tuntemista ihmisistä en oikeastaan kenestäkään tiedä varmaksi onko ne tässä klubissa mutta kyllä joistain voisi arvella sinne päin enemmän kuin toisista. On niitäkin joilla on lapsia, ne on ainakin todistettavasti saaneet. :smoke:


Mielenkiintoista. Luulisi että ohjelmoinnista saisi vaikka mitä iskureplaa kehitettyä. Ja monia naisia kyllä älykkyys viehättää. Näin etäältä en näe mitään syytä mikset saisi mätsejä tai miksi naiset eivät kiinnostu sinusta. Minkälaiset kuvat/teksti sulla on Tinderissä ja miten avaat pelin naisten kanssa?
Jotain koodarien läppää heittämään naiselle? En ehkä ensimmäisenä ajattelisi että siitä saisi mitään muuta kuin vaivautuneen "öö?" aikaiseksi, mutta mistäs minä mitään tietäisin naisista. :dead: Ehkä jos on joku nörtti koodarityttö niin sitten. Älykkyys sinänsä varmaan viehättää mutta se pitää tuoda jotenkin sopivan seksikäällä tavalla esiin, ei se IT alalla työskentely (tai tällä alalla missä minä) taida yksin hirveästi sytyttää.


Mulla on ollut tinderi tauolla kohta pari kuukautta, sitten voisi yrittää uusiksi. Ehkä joku kuva lisää ja jotain pitäisi laittaa tekstiin. Nyt siinä on ollut käytännössä yks lause, sellainen ei kovin vakava heitto se on, ja välillä vaihtanut sitä. En kerro tarkemmin ettei joku vahingossa tunnista. Jotain mätsejä on tullut mutta ei ole edenneet mihinkään. Toisaalta ei siihen mitään cv:tä ruveta rustailemaan, täytyy se pitää kevyenä kuitenkin.
 
Liittynyt
12.05.2020
Viestejä
314
Toi fiksaatio vankilakundeihin taitaa olla joku nettilegenda, ei sitä oikeasti näy juuri missään...
Fiksaatio voi olla vähän vahvasti sanottu mutta kyllä niille pahoille pojille näyttää seuraa löytyvän... Kun siis muistelee vaikka omia kouluaikoja jolloin saattoi enemmän tavata tällaisia kavereita. Tai lukee uutisia joissa joku on löytänyt uuden rakkaan joka paljastuikin ekoilla treffeillä, että oli vankilomalla.
Onhan sitä ihan tutkittu että pimeän triadin piirteisiin liittyy usein tiettyä viehätysvoimaa, mikä iskee naisiin. Näitä piirteitä löytyy linnakundeilta keskivertoa useammin.

Kilpaileeko IT alan väki sitte samoista naisista näiden kanssa, no siitä mä en tiedä. Sama kysymys oikeastaan kuin siinä, viekö turvapaikanhakijat meidän naiset.


Vankijutut palautti mieleen yhden uutisen jonka näin, tais olla tämä. Varoitan, saattaa olla hieman hapanta luettavaa jos on naisseuran saannin kanssa ongelmia... tai varsinkin jos ajatukset tuppaa luisumaan sinne incel-linjalle. :kahvi: :dead:
Ehkä menisi tuonne oikeusjärjestelmän järjettömyys-ketjuun jonkun mielestä, no saa olla tässä nyt.

 
Liittynyt
24.10.2016
Viestejä
4 192
Viimeks kun näin tilastoja, niin ns. saamattomien miesten klubiin pääsi 30v jälkeen vain prosentin verran... :dead: Jossain länsimaissa siis. Tosin veikkaan kyllä että luku on pienessä ellei isommassakin nousussa. Japanissa se ei ole enää ollenkaan tavatonta.


Mun tuntemista ihmisistä en oikeastaan kenestäkään tiedä varmaksi onko ne tässä klubissa mutta kyllä joistain voisi arvella sinne päin enemmän kuin toisista. On niitäkin joilla on lapsia, ne on ainakin todistettavasti saaneet. :smoke:




Jotain koodarien läppää heittämään naiselle? En ehkä ensimmäisenä ajattelisi että siitä saisi mitään muuta kuin vaivautuneen "öö?" aikaiseksi, mutta mistäs minä mitään tietäisin naisista. :dead: Ehkä jos on joku nörtti koodarityttö niin sitten. Älykkyys sinänsä varmaan viehättää mutta se pitää tuoda jotenkin sopivan seksikäällä tavalla esiin, ei se IT alalla työskentely (tai tällä alalla missä minä) taida yksin hirveästi sytyttää.


Mulla on ollut tinderi tauolla kohta pari kuukautta, sitten voisi yrittää uusiksi. Ehkä joku kuva lisää ja jotain pitäisi laittaa tekstiin. Nyt siinä on ollut käytännössä yks lause, sellainen ei kovin vakava heitto se on, ja välillä vaihtanut sitä. En kerro tarkemmin ettei joku vahingossa tunnista. Jotain mätsejä on tullut mutta ei ole edenneet mihinkään. Toisaalta ei siihen mitään cv:tä ruveta rustailemaan, täytyy se pitää kevyenä kuitenkin.
Emmä tiiä mut jotai flirttiä johon liittää jotai hauskaa.
Viimeks kun näin tilastoja, niin ns. saamattomien miesten klubiin pääsi 30v jälkeen vain prosentin verran... :dead: Jossain länsimaissa siis. Tosin veikkaan kyllä että luku on pienessä ellei isommassakin nousussa. Japanissa se ei ole enää ollenkaan tavatonta.


Mun tuntemista ihmisistä en oikeastaan kenestäkään tiedä varmaksi onko ne tässä klubissa mutta kyllä joistain voisi arvella sinne päin enemmän kuin toisista. On niitäkin joilla on lapsia, ne on ainakin todistettavasti saaneet. :smoke:




Jotain koodarien läppää heittämään naiselle? En ehkä ensimmäisenä ajattelisi että siitä saisi mitään muuta kuin vaivautuneen "öö?" aikaiseksi, mutta mistäs minä mitään tietäisin naisista. :dead: Ehkä jos on joku nörtti koodarityttö niin sitten. Älykkyys sinänsä varmaan viehättää mutta se pitää tuoda jotenkin sopivan seksikäällä tavalla esiin, ei se IT alalla työskentely (tai tällä alalla missä minä) taida yksin hirveästi sytyttää.


Mulla on ollut tinderi tauolla kohta pari kuukautta, sitten voisi yrittää uusiksi. Ehkä joku kuva lisää ja jotain pitäisi laittaa tekstiin. Nyt siinä on ollut käytännössä yks lause, sellainen ei kovin vakava heitto se on, ja välillä vaihtanut sitä. En kerro tarkemmin ettei joku vahingossa tunnista. Jotain mätsejä on tullut mutta ei ole edenneet mihinkään. Toisaalta ei siihen mitään cv:tä ruveta rustailemaan, täytyy se pitää kevyenä kuitenkin.
Emmä tiedä. Keksi jotai :D

"Lähdeks mukaan mun Javan maailmaan, voin koodaa sua mun Pythonilla".. Ihan lonkalta heitin.
 
Liittynyt
25.04.2017
Viestejä
2 467
miten on se kauhistus että naisela ollut 113 seksikertaa eri kumppanin kanssa??. Mutta 113 kertaa yhden ihmisen kanssa ei ole...
Yksi syy, miksi naisia lutkitellaan ja miehiä pidetään oriina tuollaisessa tilanteessa on yksinkertaisesti se, että hyvännäköisten naisten seksikumppanien määrää säätelee käytännössä pelkästään se, miten monen miehen he kelpuuttavat sisäänsä ja miten alas hän rimansa laskee.

Hyvännäköisilläkin miehillä taas seksikumppanien määrää säätelee se, miten monelle naiselle he saavat luotua juuri oikeat vibat, sanovat oikeat sanat, huokuvat oikeanlaista tunnelmaa ja saavat vielä vietyä diilin maaliin asti.

Toinen siis saa juuri silloin kuin haluaa ja niin paljon kuin haluaa ja toisen taas on parhaimmassakin tapauksessa nähtävä oikeasti vaivaa samaan tulokseen pääsemiseksi.

Tämä jää nykydiskurssissa kokonaan ymmärtämättä. Sukupuolten välillä seksikumppanien määrät eivät siis ole vertailukelpoisia.

Se on sitten kunkin itsensä asia miettiä, onko satojen miesten kanssa maannut nainen henkisesti sellaisella tasolla, että hänen kanssaan kannattaa mitään pysyvää odottaa. Itse kelpuuttaisin varmasti FWB-suhteeseen, mutten hetkeäkään odottaisi, että suhteella olisi mitään kestävyyttä, koska hän ei selvästi pidä sitoutumista missään arvossa tai tylsistyy suhteisiinsa ultranopeasti tms.
 
Liittynyt
28.07.2022
Viestejä
88
Väittäisin, että huorittelu juontaa juurensa naisen asemaan historiassa ja raskauden riskeihin. Siitä ei ole kauaa kun naiset kuolivat synnytyksiin ja miehet halusivat olla varmoja jälkeläisistään. Seksuaalisuus oli jumalan asia.

Primäärireaktio kulttuurissa on säilynyt näihin päiviin.
 
Liittynyt
24.10.2016
Viestejä
4 192
Hyvännäköisilläkin miehillä taas seksikumppanien määrää säätelee se, miten monelle naiselle he saavat luotua juuri oikeat vibat, sanovat oikeat sanat, huokuvat oikeanlaista tunnelmaa ja saavat vielä vietyä diilin maaliin asti.
Tää tuntuu olevan ihan perus deittailussakin monella se asia, että täytyy viedä jalat alta. Mulla kun ei riitä flirtti, karsima, supliikit sanat tilanteeseen kuin tilanteeseen aina tunnelmaa nostaakseen. Mielummi tutustun ihmiseen aitona ihmisenä. Ja elämä on säännöllistä ahdistusta/ketutusta, jolloin ei se treffipäiväkään aina tule huokumaan yltiöpositiivisuutta.

Pakeista tai siitä että "ei oltukaan sopivia", en ole paljoa saanut kättä pidempää analyysiä. Tietysti tiettyjä asioita jättänyt pois tai yrittänyt parannella, sitten mennyt omana itsenään.

Mut sen olen huomannut, että missään ei kannata kiirehtiä sekä ei kande liia nopeasti kysyä fiiliksiä. Mielummin on hiljaa kuin laittais liikaa itsestään tai muuten vaan viestejä. Tennispelaaminen on hyvä menetelmä.

Täällä jotkut ovat olleet sen "tapaile tai näe yhtä kerrallaan". Se ei vaan toimi. Paljon parempi on nähdä useampaa yhtaikaa jos mahdollista, eipähän tule ylianalysoitua ja ei anna itsestään liikaa yhdelle. Tosin mun on tosi vaikeaa jo tavata kahta jos kiinnostuskiikarit on vahvat yhtä kohtaa, ja se on rasittavaa kun ei tiedä yhtää mitä se toinen ajattelee.

Oma elämä jatkuu kaikesta huolimatta :D
 
Viimeksi muokattu:
Liittynyt
05.08.2017
Viestejä
4 636
Hyvännäköisilläkin miehillä taas seksikumppanien määrää säätelee se, miten monelle naiselle he saavat luotua juuri oikeat vibat, sanovat oikeat sanat, huokuvat oikeanlaista tunnelmaa ja saavat vielä vietyä diilin maaliin asti.

Toinen siis saa juuri silloin kuin haluaa ja niin paljon kuin haluaa ja toisen taas on parhaimmassakin tapauksessa nähtävä oikeasti vaivaa samaan tulokseen pääsemiseksi.
Jep, tämähän siinä koko hommassa rasittaa.

Ja elämä on säännöllistä ahdistusta/ketutusta, jolloin ei se treffipäiväkään aina tule huokumaan yltiöpositiivisuutta.
Mitä tarkoitat? Ei kai yleensä normipäivänä pitäisi (ainakaan toivottavasti) olla kovin voimakkaita tuntemuksia suuntaan tai toiseen? :hmm:
 
Toggle Sidebar

Statistiikka

Viestiketjut
240 419
Viestejä
4 198 788
Jäsenet
70 906
Uusin jäsen
Zawaro

Hinta.fi

Ylös Bottom