Nettitreffit + Tinder

Liittynyt
24.10.2016
Viestejä
4 115
Nyt en osta enää goldia, vaikka mainostaa -50%, eli katson nää nykyiset tapaukset läpi ja sitten menee tauolle. Pohjimmiltaan tottakai haluan suhdetta muodostaa, mutta saa nähdä. Sen verran huonot kokemukset/tapaukset suhteen muodostamisessa ollut kesästä lähtien, että jo kiinnostus swaippaamiseen on tasolla nolla. Ihmeellistä on se, että yllättävän helposti sitä on pimperoa saanut, mut auta armias kun pitäs syvemmin tutustua tai saada suhdetta muodostettua. Kyllä se on vaan fakta, että valinnanvaraa on liikaa, joten ihmiset ei tutustu ihmisenä toiseen.

Joku taannoin sanoi, ettei Tinderistä mitää parisuhdetta saa muodostettua. Varmaan suurin osa tapauksista onkin näin. Jos tapaa ihmisen livenä, joka ei ole aivopessyt itseään Tinderillä, tsäännsit ovat varmasti jo paljon korkeammalla.

No ei siinä, päivä kerrallaan eteenpäin :D
 
Liittynyt
05.08.2017
Viestejä
4 476
Kieltämättä miehen täytyy nähdä aivan tolkuttomasti enemmän vaivaa. Mitä olen yhtään kuullut naisilta, niin reilusti suurin osa miehistä on perseestä/epätoivoisia.
Mitä muuten tarkoitat? Käyttäytyykö iso osa miehistä siis epäasiallisesti?
 
Liittynyt
24.10.2016
Viestejä
4 115
Mitä muuten tarkoitat? Käyttäytyykö iso osa miehistä siis epäasiallisesti?
No siis emmää tiiä henkilökohtaisesti, mutta kyllä joiltakin naisilta on kuullut tälläistä :) Ois kiva nähdä jotai statistiikkaa jossain..
Joka tapauksessa hyvät miehet erottuu kyllä joukosta.
 
Liittynyt
05.08.2017
Viestejä
4 476
No siis emmää tiiä henkilökohtaisesti, mutta kyllä joiltakin naisilta on kuullut tälläistä :) Ois kiva nähdä jotai statistiikkaa jossain..
Joka tapauksessa hyvät miehet erottuu kyllä joukosta.
Siis tarkoitin että oliko noi naiset kertonut millä tavalla miehet ovat perseestä. Oletettavasti kyse on kuitenkin jostain muusta kuin siitä, etteivät saa aikaan sitä vetoa ja värinää. :)
 
Liittynyt
24.10.2016
Viestejä
4 115
Siis tarkoitin että oliko noi naiset kertonut millä tavalla miehet ovat perseestä. Oletettavasti kyse on kuitenkin jostain muusta kuin siitä, etteivät saa aikaan sitä vetoa ja värinää. :)
Mitä muistelen niin suurin osa mene siihe, että puhuvat itsestään kovin paljon eli ei oo sitä vastavuoroisuutta ja sitten miehet puhuu usein just niistä asioista mistä itse tykkää, eli mm. autot. Keskustelutaidot siis ovat monella hukassa. Sit on näitä jotka on olleet epäkohteliaita muuten esim jopa saattaneet loukata toista. Jotain suomenruotsalaista näin pari kertaa niin moni koki tämän negatiivisesti, eli huonoa huumoria.
 
Liittynyt
05.08.2017
Viestejä
4 476
Mitä muistelen niin suurin osa mene siihe, että puhuvat itsestään kovin paljon eli ei oo sitä vastavuoroisuutta ja sitten miehet puhuu usein just niistä asioista mistä itse tykkää, eli mm. autot. Keskustelutaidot siis ovat monella hukassa. Sit on näitä jotka on olleet epäkohteliaita muuten esim jopa saattaneet loukata toista. Jotain suomenruotsalaista näin pari kertaa niin moni koki tämän negatiivisesti, eli huonoa huumoria.
Musta kuulostaa vähän yllättävältä että rupeaisi jauhamaan pidempään jostain asiasta, josta toinen ei ole ollenkaan kiinnostunut. :hmm:

Tosin omien kokemuksien perusteella monet naiset olivat Tinderissä tosi passiivisia keskustelijoita, joka ehkä voi olla osasyynä. Jos siis esim. miehet on ajatellut että pitää puhua jotain ettei tule kiusallista hiljaisuutta tjsp.
 
Liittynyt
24.12.2016
Viestejä
951
Huomiseksi sovittu treffit. Saa nähdä tuleeko migreeni, ylitöitä vai jotain ihan muuta. :D

Mukavalta tytöltä vaikutti videopuhelussa. Voi olla, että se etsii jotain vakavampaa kuin minä. Mutta kai ne kaikki seksiä ja hyvää seuraa tarvitsee? Vaikka en lupaisikaan naimisiin.

Viikon aikana kuusi puhelinnumeroa saanut. Pidän itse osumia aika vähäarvoisina, kunnes on nähty tai edes vaihdettu numerot ja siirrytty WhatsAppiin.
 
Liittynyt
24.10.2016
Viestejä
4 115
Huomiseksi sovittu treffit. Saa nähdä tuleeko migreeni, ylitöitä vai jotain ihan muuta. :D

Mukavalta tytöltä vaikutti videopuhelussa. Voi olla, että se etsii jotain vakavampaa kuin minä. Mutta kai ne kaikki seksiä ja hyvää seuraa tarvitsee? Vaikka en lupaisikaan naimisiin.

Viikon aikana kuusi puhelinnumeroa saanut. Pidän itse osumia aika vähäarvoisina, kunnes on nähty tai edes vaihdettu numerot ja siirrytty WhatsAppiin.
Aika helposti sen numeron saa jos nainen osoittaa mielenkiintoa. Itse en tosin kaikilta ole pyytänyt numeroa ennen treffejä. Enkä edes välttis treffien lopussakaa. Riippuu ihan tapauksesta.
Kiinnostavien kanssa sitten jossa ensitreffit on tupannu venymään syystä tai toisesta - menojen tai välimatkan takia - olen usein pyytänyt numeroa ennen tapaamista.

Mut aika hyvä saldo sulla. Meikäläinen on saanut ehkä 1-2 numeroa kuukaudessa. Oletko komistus? :D Vähän aikaa sitä jaksaa kunnes pimperolla ei ole enää panoarvoa ja ei jaksa samalla vaivalla nähdä ihmisiä. Plus oma taso nousee kun huomaa kenen kanssa on menty päätyyn asti. Valitettavasti. Sinkkuna vaan on hyvä olla eikä sitä ihan tuosta noin vaan ryhdy suhteeseen.

Kyllä mä olen ehdokkaille kertonut omasta elämästä. Että töiden jälkeen salille/potkunyrkkeilee ja loppuilta treenataa kitaraa armottomalla tahdilla tavoitteita kohti (en nyt ihan näin suoraviivaisesti, vaan keskustelun flow nyt menee eri tasolla, pointti kuitenkin selvä). Lähinnä että tietää mihin olisi ryhtymässä tässä kohtaa mun elämää.

Tähän vielä mitä naisia tavannut petipuuhiin niin osan kanssa on kipinää, mut se helposti meinaa kaatua siks kun nainen ei tee juuri mitään seksin eteen. Tai siis vien asiaa pidemmälle, mut toinen oikeastaan seuraa perässä vasta jos mä teen jonku liikkeen :D Sit se menee semmoseks säätämiseks helposti jolloin tunnelma laskee (eipä oo yhtään tapausta jäänyt kesken, mut mainittakoon kuitenkin). Kuin että on näitä tapauksia jotka sitten mun aloitteesta ovat hypänneet "aktiivisesti" mukaan ja tekevät siinä oma-aloitteisesti samalla "liikkeitä" jolloin se kipinä pysyy yllä ja homma etenee kuin tanssi.
 
Viimeksi muokattu:
Liittynyt
24.10.2016
Viestejä
4 115
Musta kuulostaa vähän yllättävältä että rupeaisi jauhamaan pidempään jostain asiasta, josta toinen ei ole ollenkaan kiinnostunut. :hmm:

Tosin omien kokemuksien perusteella monet naiset olivat Tinderissä tosi passiivisia keskustelijoita, joka ehkä voi olla osasyynä. Jos siis esim. miehet on ajatellut että pitää puhua jotain ettei tule kiusallista hiljaisuutta tjsp.
Tarkoitan livenä olleet keskustelutaidottomia. Mut joo, kyllähä se on fakta, että mies vie keskustelua ainakin alkuun. Siinä toivon mukaan vastapuoli sitten reagoi samalla aaltopituudella, ei siitä tuu oikein mitää muuten. Eräs näinen kertoi että kuinka miehet häntä ghostaa (en nyt muista tarkalleen mitä me siinä aikasemmi keskusteltiin) ja mietin että miksköhän. No siinä muutaman päivän kun kyselin hänen elämästään, vastaukset oli aina sellaisia, ettei niistä mitää jatkoa olisi saanut. Muutama päivän haastattelin kunnes kyllästyin ja tämä mimmi poisti mut mätseistä :D Ja reffeilläki on ollut kyllä kauniita tapauksia, jotka eivät olleet kovin sosiaalisia tapauksia. Ehkä se introverttiys vaikuttaa osaltaan, mut joidenkin kanssa ei vaan saa keskustelua aikaiseksi. Mä vielä lähestulkoon aina meen sille vastapuolen energian tasolle livenä. Eli jos on tosi hiljainen tapaus, niin en mä saa siinä sellaista ulospäinsuuntautunutta keskusteluyhteyttä kuten esim ulospäinsuuntautuneen tapauksen kanssa se keskustelun flow on yleensä ihan eri tasolla.

Muokkaukset tehty.
 

Dr. Who

BANNATTU
BANNED
Liittynyt
17.10.2016
Viestejä
7 897
Mitä muuten tarkoitat? Käyttäytyykö iso osa miehistä siis epäasiallisesti?
Paljon kuulee puhuttavan siitä kuinka katkeria jotkut miehet on ja jos naiselta tulee se perinteinen "en näe meidän välillä mitään" niin tulee suoraa huoraksi haukkumista ym.
 
Liittynyt
05.08.2017
Viestejä
4 476
Paljon kuulee puhuttavan siitä kuinka katkeria jotkut miehet on ja jos naiselta tulee se perinteinen "en näe meidän välillä mitään" niin tulee suoraa huoraksi haukkumista ym.
En ole kyllä ymmärtänyt tätä koskaan. Paremminkin tuollainen suora kieltäytyminen on virkistävä poikkeus verrattuna yleensä tapahtuvaan ghostaamiseen, eihän siinä ole mitään väärää jos ei vaan kiinnosta. :facepalm:
 

Dr. Who

BANNATTU
BANNED
Liittynyt
17.10.2016
Viestejä
7 897
En ole kyllä ymmärtänyt tätä koskaan. Paremminkin tuollainen suora kieltäytyminen on virkistävä poikkeus verrattuna yleensä tapahtuvaan ghostaamiseen, eihän siinä ole mitään väärää jos ei vaan kiinnosta. :facepalm:
Katkeria miehiä on paljon...
 

namlepo

BANNATTU
BANNED
Liittynyt
02.06.2018
Viestejä
4 604
Minä en ymmärrä miksi ei sais olla katkera? Oo elämä kaikilla kokoajan pumpulia ja ihanoo. Se on tää nykyajan pullasukupolvi semmosta, että mitään ei voida kohtata negatiivisiä juttuja vaan pitää lääkkeet saada ensin ja sitten voi jotain sanoa. Ja ennen tuolla tavalla käyttäytyneet naiset olisivat olleet sellaisia kaikkien kanssa makaajia. Kaikki ei oo sitä sisäistäneet, että se on nykyään tuo deittailukulttuuri tuollaista kylmää touhua. Se on vaan helppoa sanoa, että kun miehet on katkeria tai naiset. Joskus olisi hyvä sinne peiliin kahtoa. Eikä omaa idioottimaisuuttaan tuoda niinkään esiin. Ja en ole haukkunut ketään sen takia ettei olisi minusta ollut kiinnostunut tai muutenkaan netissä tai wasupissa.
 
Viimeksi muokattu:
Liittynyt
24.10.2016
Viestejä
4 115
En ole kyllä ymmärtänyt tätä koskaan. Paremminkin tuollainen suora kieltäytyminen on virkistävä poikkeus verrattuna yleensä tapahtuvaan ghostaamiseen, eihän siinä ole mitään väärää jos ei vaan kiinnosta. :facepalm:
Kyllä mäki mielellään kuulen suoran kieltäytymisen kuin että pelaisi mukana tai olisin jossain varasijalla.
Siksi onkin hyvä kysyä viimeistään jossain kohtaan tilannetta, jollei nainen ole asiaa suuntaan tai toiseen ilmaissut. Tai jos itsellä ei ole noussut sen suurempia tunteita niin ei kai sillä sitten niin väliä.
Mutta katkeroituminen ei ole hyvä asia. Tai no ihan sama, kunhan ei käyttäydy epäkohteliaasti. Katkeruuden sijaan voisi katsoa positiiviset asiat -> Mitä opin tästä ja kuinka voin kehittyä, eikä jäädä tuleen makaamaan. Ja tietenkin oman tunnemaailman käsittely.
 
Liittynyt
05.08.2017
Viestejä
4 476
Mutta katkeroituminen ei ole hyvä asia. Tai no ihan sama, kunhan ei käyttäydy epäkohteliaasti. Katkeruuden sijaan voisi katsoa positiiviset asiat -> Mitä opin tästä ja kuinka voin kehittyä, eikä jäädä tuleen makaamaan. Ja tietenkin oman tunnemaailman käsittely.
Minä en ymmärrä miksi ei sais olla katkera? Oo elämä kaikilla kokoajan pumpulia ja ihanoo. Se on tää nykyajan pullasukupolvi semmosta, että mitään ei voida kohtata negatiivisiä juttuja vaan pitää lääkkeet saada ensin ja sitten voi jotain sanoa. Ja ennen tuolla tavalla käyttäytyneet naiset olisivat olleet sellaisia kaikkien kanssa makaajia. Kaikki ei oo sitä sisäistäneet, että se on nykyään tuo deittailukulttuuri tuollaista kylmää touhua. Se on vaan helppoa sanoa, että kun miehet on katkeria tai naiset. Joskus olisi hyvä sinne peiliin kahtoa. Eikä omaa idioottimaisuuttaan tuoda niinkään esiin. Ja en ole haukkunut ketään sen takia ettei olisi minusta ollut kiinnostunut tai muutenkaan netissä tai wasupissa.
Niin sehän siinä onkin, että pitäisi osata käyttäytyä eikä ainakaan haukkuisi päin naamaa. Se on ihan ok, jos avautuu deittailuskenen paskuudesta nimettömässä nettikeskustelussa tai vaikka muutenkin kunhan ei kohdista sitä siihen henkilöön, jonka kanssa on juttelemassa.
 
Liittynyt
24.10.2016
Viestejä
4 115
Niin sehän siinä onkin, että pitäisi osata käyttäytyä eikä ainakaan haukkuisi päin naamaa. Se on ihan ok, jos avautuu deittailuskenen paskuudesta nimettömässä nettikeskustelussa tai vaikka muutenkin kunhan ei kohdista sitä siihen henkilöön, jonka kanssa on juttelemassa.
This. Ota vastuu vain ja ainoastaan omista sanoista sekä tekemisistä. Jos joku ihminen on paska sinulle, se heijastaa hänen omista ongelmistaan :)
 
Liittynyt
24.12.2016
Viestejä
951
Aika helposti sen numeron saa jos nainen osoittaa mielenkiintoa. Itse en tosin kaikilta ole pyytänyt numeroa ennen treffejä. Enkä edes välttis treffien lopussakaa. Riippuu ihan tapauksesta.
Kiinnostavien kanssa sitten jossa ensitreffit on tupannu venymään syystä tai toisesta - menojen tai välimatkan takia - olen usein pyytänyt numeroa ennen tapaamista.

Mut aika hyvä saldo sulla. Meikäläinen on saanut ehkä 1-2 numeroa kuukaudessa. Oletko komistus? :D Vähän aikaa sitä jaksaa kunnes pimperolla ei ole enää panoarvoa ja ei jaksa samalla vaivalla nähdä ihmisiä. Plus oma taso nousee kun huomaa kenen kanssa on menty päätyyn asti. Valitettavasti. Sinkkuna vaan on hyvä olla eikä sitä ihan tuosta noin vaan ryhdy suhteeseen.

Kyllä mä olen ehdokkaille kertonut omasta elämästä. Että töiden jälkeen salille/potkunyrkkeilee ja loppuilta treenataa kitaraa armottomalla tahdilla tavoitteita kohti (en nyt ihan näin suoraviivaisesti, vaan keskustelun flow nyt menee eri tasolla, pointti kuitenkin selvä). Lähinnä että tietää mihin olisi ryhtymässä tässä kohtaa mun elämää.

Tähän vielä mitä naisia tavannut petipuuhiin niin osan kanssa on kipinää, mut se helposti meinaa kaatua siks kun nainen ei tee juuri mitään seksin eteen. Tai siis vien asiaa pidemmälle, mut toinen oikeastaan seuraa perässä vasta jos mä teen jonku liikkeen :D Sit se menee semmoseks säätämiseks helposti jolloin tunnelma laskee (eipä oo yhtään tapausta jäänyt kesken, mut mainittakoon kuitenkin). Kuin että on näitä tapauksia jotka sitten mun aloitteesta ovat hypänneet "aktiivisesti" mukaan ja tekevät siinä oma-aloitteisesti samalla "liikkeitä" jolloin se kipinä pysyy yllä ja homma etenee kuin tanssi.
Itse en treffeille lähtisi, jos en ole numeroa ensin saanut. Kokemusta on siitä, että tinder voi olla buginen ja viestit ei mene. Lisäksi liian helppo ghostata. Numeron saaminen on tietynlainen "validointi" sille, että kiinnostusta on. Ja jos pelipaikalla toista ei näy, niin puhelimella ihmisen saa tänäkin päivänä parhaiten kiinni. Näin vain minulla itsellä. On niitä kysymyksiä tullut, että mitä sä sillä numerolla.

Numeroita saan paljon, koska niitä määrätietoisesti kyselen.

Mutta joo, nyt oli ekat onnistuneet treffit, ja muijahan oli ihan innokas tapaus. Keskustelutaitoinen ja henkisesti aikuinen nainen. Mitä nyt lenkillä käytiin, ja sitten muijan luokse lasilliselle vettä. :D Ei kiinnostanut vetää mitään sen ihmeempiä peliliikkeitä, mukavaa oli noinkin, ei herännyt kiinnostusta minulla viedä asiaa halaamista fyysisemmälle tasolle. Pientä ihastustakin ilmeni, kun muija kertoi harrastuksistaan. :D Positiivinen yllätys. Jatkoa tulee, toivottavasti nopeasti. :)
 
Liittynyt
21.10.2016
Viestejä
966
Itse en treffeille lähtisi, jos en ole numeroa ensin saanut.
Ajoin joku aika sitten yli 100 km treffeille ilman numeroa. Ei tullut ghostausta. Jos olisi tullut, niin eipä tuo olisi paljoa haitannut. Ei minulla ainakaan ole ehdotonta hinkua jakaa omaakaan numeroani ennen ensitapaamista. Joskus näin on tehty muttei suinkaan aina.
 
Liittynyt
24.10.2016
Viestejä
4 115
^ Jos mä pidemmälle lähden niin sillo numeron vaihto on ehdoton. Mut ei mua ole kertaakaan ghostattu, joten se onko numero ennen treffejä on loppupeleissä aivan sama, jos välimatka on lyhyt. Viimeistään ensitreffeillä oon numeroa kysynyt jos kiinnostava tapaus. Mut joo. Oisha tuossa pari jolta vois kysyä jo numeroa kun näkeminen venyy :) Mut ei mulla oo siihen pakottavaa tarvetta.
 
Liittynyt
17.06.2022
Viestejä
303
Sinkkuillallinen-ohjelmaa on julkaistu 302 jaksoa.

Kukin jakso sisältää pääosallistujan kolmet treffit sivuosallistujien luona (plus parhaaksi valitun kanssa illallistreffit ravintolassa).

Eli 906 paria.

Ovat johtaneet yhteen aviopariin.

Joten yleensä aika monta arpaa tulee raaputtaa jotta pääsee pitkään toimivaan suhteeseen, ja vielä useammat jos yhteenmuuttoa tai perheen perustamista halajaa.

Tinder ja muut vastaavat parantavat tsänssejä siten että.. ennen tapaamista sentään näkee kuvia ja profiilitekstejä, JA voi viestitellessä ottaa selvää toisen ajatuksista, mielipiteistä, luonteesta, huumorista, jne.

Sinkkuillallisessahan kolme treffattavaa valitaan menujen perusteella! Viidestä vaihtoehdosta.

Oi sitä valinnan runsautta: "Hmmm ottaskohan tän kanapastanaisen vai ehkä sittenkin tuo sinihomejuustolasagnenainen vois olla sukulaissieluni."

Eikä tule unohtaa Tinderin algoritmiä; epätodennäköisimpiä sinuun rakastujia se ei sinulle edes tyrkytä.
 
Liittynyt
24.10.2016
Viestejä
4 115
Tää on jotenkin mystistä Tinderin kohdalla. Kun se Gold jäsenyys oli, niin mikäli pidin omaa paikkakuntaa eli siis nykyistä sijaintia päällä, vaikka sitten 60km säteellä, tykkäyksiä ei tullut juuri yhtään kuukauden aikana. Eli mun piti aina siirtää itseäni johonkin lähimpään isoon kaupunkiin, että alkoi mätsei tulee.

Nyt kun olen viikon verran ollut ilman Goldia, tuossa se jo mainosti -50%, niin mulla on jo 9 tykkäystä tullut "nykyinen sijanti" asetuksella. Ei Goldin kanssa niitä tullut. Tosin, tasosta ei osaa sanoa juuta eikä jaata kun ei noita kasvoja tuolta läpi näe.

Toi algorytmi on aivan perseestä. Jos et osta Goldia, sua ilmeisesti mainostetaan enemmän naikkosille, jotta niitä tykkäyksiä tulee sitten enemmän blurrattuna. Osta Goldi, niin sitten et saa niitä tykkäyksiä(?), mutta sulla on mahdollisuus swaippaa vaikka koko Suomi oikealle päivässä siirtäen itseäsi kaupungista toiseen.

Sama tili ollut helmikuusta lähtien. Pitäskö tää homma resetoida :D
 
Liittynyt
25.04.2017
Viestejä
2 466
Toi algorytmi on aivan perseestä. Jos et osta Goldia, sua ilmeisesti mainostetaan enemmän naikkosille, jotta niitä tykkäyksiä tulee sitten enemmän blurrattuna.
Näin se tekee, mutta voit olla satavarma siitä, että se on mainostanut sua naisille, joista se on varma, ettet tykkää. Se voi tehdä niin, koska et kuitenkaan näe niitä tykkääjiä ennen Goldin ostamista.
 
Liittynyt
24.10.2016
Viestejä
4 115
Näin se tekee, mutta voit olla satavarma siitä, että se on mainostanut sua naisille, joista se on varma, ettet tykkää. Se voi tehdä niin, koska et kuitenkaan näe niitä tykkääjiä ennen Goldin ostamista.
Joo muistelen joskus kesällä kun mulla ei ollut Goldia. Tykkäyksiä oli ehkä 60. Näistä ehkä 5-10 pääs jatkoon.
 

Dr. Who

BANNATTU
BANNED
Liittynyt
17.10.2016
Viestejä
7 897
Mä en edelleenkään ymmärrä miksi ihmiset puhuu siitä miten Tinder toimii koko ajan päinvastoin kun luulisi tai että algorytmi on aivan perseestä.

Tinder on vain kaupallinen sovellus jonka tehtävä on uskotella käyttäjälle että maksamalla saat lisää näkyvyyttä, tinderin tehtävä on tuottaa omistajille mahdollisimman paljon rahaa.
 
Liittynyt
17.10.2016
Viestejä
664
Mä en edelleenkään ymmärrä miksi ihmiset puhuu siitä miten Tinder toimii koko ajan päinvastoin kun luulisi tai että algorytmi on aivan perseestä.

Tinder on vain kaupallinen sovellus jonka tehtävä on uskotella käyttäjälle että maksamalla saat lisää näkyvyyttä, tinderin tehtävä on tuottaa omistajille mahdollisimman paljon rahaa.
Joo ja jos kassavirtaa uhkaa ehtyä, algoa rukataan siihen suuntaan että ongelmaa ei enää ole... AINA.
 

namlepo

BANNATTU
BANNED
Liittynyt
02.06.2018
Viestejä
4 604
Niin sitä voikin miettiä haluaako olla tinderissä sen takia että sieltä löytyy joku. Ja samalla pohtia haluaako tinderi, että löydät jonkun ja poistut palvelusta mahdollisimman nopeasti?
 
Liittynyt
24.10.2016
Viestejä
4 115
Erään deitin kanssa nähtii kahdesti. Olihan tuossa jo osviittaa toisten kohdalla, että mielenkiinto laantunut. Naula arkkuun kun kysyin suoraa kolmansia treffei (lähinnä, että saa pelin poikki tai jos yllättääkin kiinnostuksella. Jotkut ihmiset ei vaa anna mitää ulospäin vaikka olisi kiinnostusta), niin kiinnostus hiipunut. Ei muuta kuin seuraavaa kohti.

Kyllä mitä tästä Tinderöinnistä on oppinut, niin ihmiset hakee seuraa ja jos sopiva osuu kohdalle niin ehkä sitten parisuhdetta. "Avoimin mielin liikenteessä" :D

Näin jälkianalyyseissä 1 tai 2 ollut ihan potentiaalisia kumppaniehdokkaita. Toisen kohdalla tosin välimatka oli niin suuri, että se kaatu jo siihen, vaikka ei itsessään mitään ehditty sopia, viestittely vaan hiipu. Toisen kohdalla tuli pakit :D

Must tuntuu että tällei introverttina on haastavaa luoda parisuhdetta. Toki nyt saatan pahasti lokeroida. Mut kun on vähäsanainen ja sanoo sen mitä on tarve, tosin yleensä seuralainen on kuitenkin viihtynyt. Kaippa se sopiva jostain joskus löytynee.

Varmaa löytyy joku tunnelukko tuon sitoutumisen osalta myös, niin ei osaa tai "uskalla" sitten antaa liikaa pelimerkkei että veis oikeaan suuntaa. Ja sit sitä ehkä epätietoisesti ajan itseäni siihen tilanteeseen, että homma ei etene. En tiedä. Mut kyl tässä huomaa sen, että jokaiselle löytyy "sopiva". Se jonka kanssa minä tulen hyvin toimeen, ei välttämättä tule toisen kanssa toimeen, jne.
 
Liittynyt
24.10.2016
Viestejä
4 115
Niin sitä voikin miettiä haluaako olla tinderissä sen takia että sieltä löytyy joku. Ja samalla pohtia haluaako tinderi, että löydät jonkun ja poistut palvelusta mahdollisimman nopeasti?
Voisko tätä algorytmiä jotenkin huijata? Esittää olevansa jotai muuta ja sit se syöttääkin potentiaalisia ehdokkaita? :hmm:
 
Liittynyt
05.08.2017
Viestejä
4 476
Must tuntuu että tällei introverttina on haastavaa luoda parisuhdetta. Toki nyt saatan pahasti lokeroida. Mut kun on vähäsanainen ja sanoo sen mitä on tarve, tosin yleensä seuralainen on kuitenkin viihtynyt. Kaippa se sopiva jostain joskus löytynee.

Varmaa löytyy joku tunnelukko tuon sitoutumisen osalta myös, niin ei osaa tai "uskalla" sitten antaa liikaa pelimerkkei että veis oikeaan suuntaa. Ja sit sitä ehkä epätietoisesti ajan itseäni siihen tilanteeseen, että homma ei etene. En tiedä. Mut kyl tässä huomaa sen, että jokaiselle löytyy "sopiva". Se jonka kanssa minä tulen hyvin toimeen, ei välttämättä tule toisen kanssa toimeen, jne.
Et sää kyllä kuulosta ainakaan foorumijuttujen perusteella kauhean introvertiltä.

Yleisesti ottaen sanoisin että Tindernaiset näyttää olevan aika vaikeita noin keskimäärin, ei kai siinä pitäisi edes tarvita pistää ihan kauheasti "pelimerkkejä likoon". :hmm:
 
Liittynyt
24.10.2016
Viestejä
4 115
Et sää kyllä kuulosta ainakaan foorumijuttujen perusteella kauhean introvertiltä.

Yleisesti ottaen sanoisin että Tindernaiset näyttää olevan aika vaikeita noin keskimäärin, ei kai siinä pitäisi edes tarvita pistää ihan kauheasti "pelimerkkejä likoon". :hmm:
Oon parempi laittaa viestiä kun ilmaisee asioita livenä :D Siis oon kuitenkin "sisäänpäinsuuntautunut" ja harkitsen mitä sanon. Tarkoitus olisi kehittää itsessäni sellaista "kevyttä" charismaa paremmaksi. Eli vaikka en puhuisi paljoa, niin puhuisin sydämestä ja tarkoituksella. Joskus noita persoonallisuustestejä tehnyt niin 60-70% introvertti. Tosin nää on suurimmaks osaks potaskaa ja pelkkää lokeroimista, koska me voidaan vaikuttaa mitä olemme. Mutta kyllä mä väitän että ihmisiä on luonnostaan ekstro -ja introverttityyppisempiä. Mä en koskaan pääse siitä faktasta eroon, että saan energiaa kun olen itsekseni.

Joo Tinderissä on edellee ja aina ongelma se runsaus. Kulman takaa voi löytyä parempi, niin se mindset koko touhuun on jo niin, että ei ihastu ihmiseen ihmisenä. Valitettavasti itsekin olen syyllistynyt tähän.

Ei muuta kuin nokka eteenpäin ja päivittelen jos tulee deittilinjalla päivitettävää :)
 
Liittynyt
21.10.2016
Viestejä
966
Oon parempi laittaa viestiä kun ilmaisee asioita livenä :D Siis oon kuitenkin "sisäänpäinsuuntautunut" ja harkitsen mitä sanon. Tarkoitus olisi kehittää itsessäni sellaista "kevyttä" charismaa paremmaksi. Eli vaikka en puhuisi paljoa, niin puhuisin sydämestä ja tarkoituksella. Joskus noita persoonallisuustestejä tehnyt niin 60-70% introvertti. Tosin nää on suurimmaks osaks potaskaa ja pelkkää lokeroimista, koska me voidaan vaikuttaa mitä olemme. Mutta kyllä mä väitän että ihmisiä on luonnostaan ekstro -ja introverttityyppisempiä. Mä en koskaan pääse siitä faktasta eroon, että saan energiaa kun olen itsekseni.

Joo Tinderissä on edellee ja aina ongelma se runsaus. Kulman takaa voi löytyä parempi, niin se mindset koko touhuun on jo niin, että ei ihastu ihmiseen ihmisenä. Valitettavasti itsekin olen syyllistynyt tähän.

Ei muuta kuin nokka eteenpäin ja päivittelen jos tulee deittilinjalla päivitettävää :)
Normaali suomalainen mies siis.

Mitä tarkoitat, että ei ihastu ihmiseen ihmisenä?

Kyllä tuo tarjonnan runsaus taitaa naisilla olla ihan Tinderin ulkopuolellakin, jos laittaa "haun päälle" ja on ulkonäöltään normaali. Paras mitä mies voi tehdä on olla oppimaan oma itsensä ja tehdä itseä kiinnostavia juttuja. Teeskentely ei kanna pitkälle, koska tällöin jompikumpi pettyy alkuhuuman jälkeen.
 
Liittynyt
24.10.2016
Viestejä
4 115
Mitä tarkoitat, että ei ihastu ihmiseen ihmisenä?
Ilmaisu oli ehkäpä väärä. Tarkoitan sitä, että tarjontaa on vain liikaa, joten ei jakseta/kehdata/kiinnostuta tarpeeksi ihmisestä tutustumisen merkeissä pidemmällä mittapuulla. Kysmsyksessähän ei ole ihastumista, vaan tutustumista. Mut etenkin suomalaisilla on sen verran vahvat muurit ja tunnelukot tunneasioissa, etenkin miehillä, että kun pääsee avaamaan toisen sisintä ja sitä haavoittuvaa puolta, voi tällöin oikea yhteys syntyä. Tää ku ei tapahdu sormia napsuttelemalla :) tai muutamankaan treffien aikana.
 
Liittynyt
28.07.2022
Viestejä
88
Ei niillä naisilla kyllä oman kokemuksen mukaan ole tarjonnan runsautta. Miehet mielestäni yleensä sekoittavat kauniit naiset ja sen mikä jää tämän kehän ulkopuolelle. Eli keskivertomiehetkin tahtovat naiseksi mielletyn eli kauniin tytön, mutta sivuun jäävät kaikki pyllynaamat. Siihen sanotaan, että höpöhöpö keskiverto riittää, mutta mitä mies pitää keskivertona ei tosiasiassa ole naisen keskiverto. Toiseksi naisella on kyllä etulyöntiasema, koska mies haluaa naiselta jotain. Mutta kun nainen haluaa sitoutua, niin lähestyjistä tipahtaa pois suurin osa. Iso osa naisista joutuu nuorena kusetetuksi parisuhdemarkkinoilla koittaessaan etsiä ehdottajista vakaata suhdetta.

Kun olin teinix niin epävakaa extrovertti pissisystäväni huippukauniina löysi baarista seuraa aina. Kerran sen raahasin väkisin pois kolmen äijän sylistä kun näytti hyväksikäytöltä. Ihan sama minne meni, niin löysi vastaavia tuulikaljatunneleita. Yhtään pysyvää suhdetta näistä ei seurannut, koska sekopäät eivät voi pariutua ilman draamaa, itkua ja heh - puremiskohtauksia. Itse sain nököttää aivan rauhassa, koska näytin kuulemma yrmeältä, ja tylsältä. Vasta kun siirryin korkeakouluun kohtasin paremmin niihä miehiä, joilla oli tavoitteena muutakin kuin muijien iskeminen.

Keskivertonainen tai mies ei ole tinderhenkilö, eikä baarissa koheltava idiootti.
 
Liittynyt
17.06.2022
Viestejä
303
Ei niillä naisilla kyllä oman kokemuksen mukaan ole tarjonnan runsautta. Miehet mielestäni yleensä sekoittavat kauniit naiset ja sen mikä jää tämän kehän ulkopuolelle. Eli keskivertomiehetkin tahtovat naiseksi mielletyn eli kauniin tytön, mutta sivuun jäävät kaikki pyllynaamat. Siihen sanotaan, että höpöhöpö keskiverto riittää, mutta mitä mies pitää keskivertona ei tosiasiassa ole naisen keskiverto.
Ja sama nainen aiemmin tässä ketjussa: "Sain parikymppisenä satoja viestejä parissa päivässä. En ollut varautunut siihen (tavallisena naisena) - eikä tuollaisen määrän selvittely käy enää edes kovin helposti."

Pikkuinen ristiriita.
 
Liittynyt
28.07.2022
Viestejä
88
Silloin parikymppisenä naisia oli hyvin vähän treffipalstoilla. Ja on kai edelleen. Viestejä tuli aivan älyttömästi. Silti ihan arkielämässä ei ole koskaan ikinä missään kilpakosijat hypänneet jalkoihin anelemaan seuraani. Ainoat, joille näin on käynyt (kirjaimellisesti) on poikkeuksellisen kauniit kaksi ystävääni. Toinen ollut mallina ja kauneuskilpailuissa. Muut on kamppailleet löytääkseen järkevää seuraa, ja ihan tavallisia miehiä löytyy kainalosta. Pidän esim.erästä ystävääni hyvin kauniina, mutta hän pukeutuu reisitaskuhousuihin, kirppispaitoihin ja löytyy lävistyksiä sekä tatuointeja - ja ei käytä meikkiä. Ei myöskään ikinä saanut huomiota, jota varmasti olisi saanut eri stailauksella. Oman huomioni mukaan miesten käsitys naisten saamasta huomiosta pohjautuu juuri niihin stereotypisiin naisiin, joille huomio kerääntyy aivan kuten osa miehistä saa huomiota enemmän.
 

Dr. Who

BANNATTU
BANNED
Liittynyt
17.10.2016
Viestejä
7 897
No oma puoliso sanoi että hän sai 36v tinderissä satoja tykkäyksiä päivässä, hän on vielä täysin normaali nainen, ei juuri käytä meikkiä kuin oikeasti jos mennään ulos syömään tms (tinder kuvissa vain yksi tälläinen missä meikkiä), ei käytä koruja tai käsilaukkuja ja mielummin collagehousut kuin farkut. Taisi olla tähdet oikeassa asennossa kun mun tykkäys jäi mieleen.

Itselle ihmisen ulkonäkö ei ole se prioritetti yksi, plussaa toki, mutta vaatetus, tatuoinnit, lävistykset ei ole mikään turnoff ja jopa hieman erikoisemmin pukeutuva ei meikkiä käyttävä jopa saa enemmän itseltäni huomiota kuin se perinteinen blondi huolliteltu nainen ja jos totta puhutaan niin blondia en kyllä edes huoli...

Esimerkiksi en ymmärrä joidenkin miesten negatiivista asennetta lävistyksiä tai tatuointeja kohtaan tai kotieläintä, mutta samaan aikaan esimerkiksi tupakan poltto ja alkoholin humalakäyttö viikottain on ok!? :btooth:

Myöskään se ei tunnu miehiä haittaavan että naisen ainoa harrastus on shoppailu ja viinin lipittäminen tyttöjen kanssa:facepalm: Ai niin ja se ikuinen matkakuume:facepalm::facepalm:
 
Liittynyt
07.04.2017
Viestejä
834
Vasta kun siirryin korkeakouluun kohtasin paremmin niihä miehiä, joilla oli tavoitteena muutakin kuin muijien iskeminen.
Tästä oli muuten juuri Hesarissa juttu: Yhteiskunta | ”Lapsen saannista on tullut luokkakysymys.” Se vaarantaa Suomen tulevaisuuden, sanoo työeläkejohtaja Risto Murto.

Vaatii tunnukset, mutta tiivistettynä siis kouluttamattomat miehet ei käytännössä pariudu, vaikka haluaisivat. Ilmeisesti vastaavaa ei väestötasolla ole naisilla, vaan koulutus on nimenomaan miesten kohdalla erottuva piirre, onko lapsia vai ei. Pohditaan myös, että tuloilla on vaikutusta, kun Heslingissä ei välttämättä ole varaa ostaa tarpeeksi tilaa lapsille ja lisäksi työura hidastuu lapsien myötä.
 
Liittynyt
05.08.2017
Viestejä
4 476
No oma puoliso sanoi että hän sai 36v tinderissä satoja tykkäyksiä päivässä, hän on vielä täysin normaali nainen, ei juuri käytä meikkiä kuin oikeasti jos mennään ulos syömään tms (tinder kuvissa vain yksi tälläinen missä meikkiä), ei käytä koruja tai käsilaukkuja ja mielummin collagehousut kuin farkut. Taisi olla tähdet oikeassa asennossa kun mun tykkäys jäi mieleen.

Itselle ihmisen ulkonäkö ei ole se prioritetti yksi, plussaa toki, mutta vaatetus, tatuoinnit, lävistykset ei ole mikään turnoff ja jopa hieman erikoisemmin pukeutuva ei meikkiä käyttävä jopa saa enemmän itseltäni huomiota kuin se perinteinen blondi huolliteltu nainen ja jos totta puhutaan niin blondia en kyllä edes huoli...

Esimerkiksi en ymmärrä joidenkin miesten negatiivista asennetta lävistyksiä tai tatuointeja kohtaan tai kotieläintä, mutta samaan aikaan esimerkiksi tupakan poltto ja alkoholin humalakäyttö viikottain on ok!? :btooth:

Myöskään se ei tunnu miehiä haittaavan että naisen ainoa harrastus on shoppailu ja viinin lipittäminen tyttöjen kanssa:facepalm: Ai niin ja se ikuinen matkakuume:facepalm::facepalm:
Oon ihmetellyt vähän samaa. Muakaan ei juuri jaksa kiinnostaa vaatetus tai meikkaus, ulkonäköjutuista lähinnä kutakuinkin normaalipainoisuus on vaatimuksena ja urheilullisuus on plussaa.

Tatuoinneilla tai lävistyksillä ei niin ole väliä, ellei niitä ole vedetty todella överiksi, ja esim. koirat tai kissat on yleensä ihan kivoja otuksia.
 

Dr. Who

BANNATTU
BANNED
Liittynyt
17.10.2016
Viestejä
7 897
Oon ihmetellyt vähän samaa. Muakaan ei juuri jaksa kiinnostaa vaatetus tai meikkaus, ulkonäköjutuista lähinnä kutakuinkin normaalipainoisuus on vaatimuksena ja urheilullisuus on plussaa.

Tatuoinneilla tai lävistyksillä ei niin ole väliä, ellei niitä ole vedetty todella överiksi, ja esim. koirat tai kissat on yleensä ihan kivoja otuksia.
Muutenkin tämä että ei ole vedetty överiksi mitään, normaali ihminen.

Jotkut elää vain yhden asian takia ja se on vähän outoa, 6kk töissä 24/7 ja sitten 6kk matkustelua ja tätä toistetaan vuodesta toiseen, tai joku harrastus että koko elämä pyörii sen yhden harrastuksen ympärillä 24/7.
 
Liittynyt
24.10.2016
Viestejä
4 115
Muutenkin tämä että ei ole vedetty överiksi mitään, normaali ihminen.

Jotkut elää vain yhden asian takia ja se on vähän outoa, 6kk töissä 24/7 ja sitten 6kk matkustelua ja tätä toistetaan vuodesta toiseen, tai joku harrastus että koko elämä pyörii sen yhden harrastuksen ympärillä 24/7.
Mul on yksi frendi joka tekee tätä. Tekee töitä paljon jotta voi sitten matkustaa paljon. No ei se väärin ole, mutta mä kyllä pistäisin balanssiin tuosta rahasta säästämisen (sijoittamisen) ja omiin intohimoihin sijoittamisen. Ns. laittaa tulevaisuuteen likoon eikä elä aina niin hetkessä massiensa kanssa. Sitä ehtii sitte matkustaa vaikka senkin edestä.

No oma puoliso sanoi että hän sai 36v tinderissä satoja tykkäyksiä päivässä, hän on vielä täysin normaali nainen, ei juuri käytä meikkiä kuin oikeasti jos mennään ulos syömään tms (tinder kuvissa vain yksi tälläinen missä meikkiä), ei käytä koruja tai käsilaukkuja ja mielummin collagehousut kuin farkut. Taisi olla tähdet oikeassa asennossa kun mun tykkäys jäi mieleen.

Itselle ihmisen ulkonäkö ei ole se prioritetti yksi, plussaa toki, mutta vaatetus, tatuoinnit, lävistykset ei ole mikään turnoff ja jopa hieman erikoisemmin pukeutuva ei meikkiä käyttävä jopa saa enemmän itseltäni huomiota kuin se perinteinen blondi huolliteltu nainen ja jos totta puhutaan niin blondia en kyllä edes huoli...

Esimerkiksi en ymmärrä joidenkin miesten negatiivista asennetta lävistyksiä tai tatuointeja kohtaan tai kotieläintä, mutta samaan aikaan esimerkiksi tupakan poltto ja alkoholin humalakäyttö viikottain on ok!? :btooth:

Myöskään se ei tunnu miehiä haittaavan että naisen ainoa harrastus on shoppailu ja viinin lipittäminen tyttöjen kanssa:facepalm: Ai niin ja se ikuinen matkakuume:facepalm::facepalm:
Minä tein tuossa helmikuussa testiksi profiilin. Musta tausta ja 30v nainen. Puoleen tuntiin tuli joku 78 tykkäystä. Pari swaippasin oikealle ihan huvikseen ja sieltä tuli salamannopeasti "Moi" <-- tässä haistaa jo epätoivon :D. Pahoittelut näille jotka ehtivät jo tehdä tämän kun poistin profiilin lähestulkoon heti tämän pikakokeilun jälkeen. Tulkinta on kuitenkin se, että naiset sieltä valikoi.

Mutta muuten tatuoinnit, lävistykset, tietyllä tavalla pukeutuminen sitten heijastaa samankaltaisia ihmisiä luokseen <- Tai muuten pitää niitä viehättävänä, makunsa siis kullakin. Itse kun olen aika "normaali" niin se heijastaa sitten myös vastapuoleen. Tai en swaippaa oikealle niitä, jotka ei "miellytä" ulkonäön perusteella. Eli ihan se arvomaailma ja minkälainen heidän elämä muutenon, mitä voi lukea tai nähdä naisten profiileista.

Itse henkilökohtaisesti en oikein pidä lävistyksistä. Tatskat on taas iha fine, mut niissäkin tulee se tietty raja. Lemmikit on jees, tupakka turn off, alkoholia kohtuudella. En miekään syty sellaisista "pintaliitäjistä" kuvien perustella eli duckfeissit ja "epäaidon" näköisen oloiset menee vasemmalle.
 
Liittynyt
24.10.2016
Viestejä
4 115
Voisin silti lähettää omistajalle kukkia ja suklaata.

Omakotitalo rakennettu, 2lasta ja nyt naimisissa. En olisi voinut uskoa et voitin lotossa ilman että lottoan.
Ei se algorytmi voi olla loputtomiin sellainen, ettei se voisi koskaan antaa sopivia kummpaniehdokkaita. Ei se voisi edes toimia niin. Ei se sovellus pääse ihmisten sisäiseen maailmaan :)
Jos lähtöasetelmaa ajatellaan rahastuksena, okei. Mutta kyllä sieltä sopiviakin tulee vastaan.

Mutta toi on mahtavaa, että olet löytänyt lottovoiton!
 
Liittynyt
24.12.2016
Viestejä
951
Mutta joo, nyt oli ekat onnistuneet treffit, ja muijahan oli ihan innokas tapaus. Keskustelutaitoinen ja henkisesti aikuinen nainen. Mitä nyt lenkillä käytiin, ja sitten muijan luokse lasilliselle vettä. :D Ei kiinnostanut vetää mitään sen ihmeempiä peliliikkeitä, mukavaa oli noinkin, ei herännyt kiinnostusta minulla viedä asiaa halaamista fyysisemmälle tasolle. Pientä ihastustakin ilmeni, kun muija kertoi harrastuksistaan. :D Positiivinen yllätys. Jatkoa tulee, toivottavasti nopeasti. :)
Kolmannet treffit saman muijan kanssa, ja oma kiinnostus kyllä lässähti pahemman kerran. Vaikka oli ihan mukavaa viettää aikaa, niin fyysisesti ei päästy halauksia, kainalossa leffan katsomista ja pikku pusua pidemmälle. En kokenut kummempaa seksuaalista vetoa, eikä varmaan hänelläkään minua kohtaan.

Edit: saattoi olla toki taas niitä tapauksia, joilla ei ole mitään oma-aloitteisuutta eikä edes kykyä näyttää omaa kiinnostusta.

Se oli tämän osalta tässä. Seuraavaa kohti.
 
Viimeksi muokattu:
Liittynyt
08.08.2017
Viestejä
1 702
Äh, tänään tuli Tinderissä kaksi matchia ja molemmat perui vissiin matchin. Toisen profiilin ehdin nähdä, mutten kirjoittaa mitään. Toista en ehtinyt edes nähdä. Tai sitten Tinder vain taas sekoilee.
 
Liittynyt
20.10.2016
Viestejä
726
Olen itse huomannut, että Tinderin mobiiliversio sekoilee välillä esim. kadottamalla viestejä. Nämä näkyy kyllä sitten selaimen kautta normaalisti.
 
Liittynyt
12.05.2020
Viestejä
294
Välillä epäilen että tinderi on tehty tahallaan sekoilevaksi syystä x, ehkä siksi että joku ostaisi goldia kun luulisi saavansa parempaa. Vähän folio-teoria ehkä mutta fiilis on fiilis. :smoke:
 
Liittynyt
17.06.2019
Viestejä
122
Oon parempi laittaa viestiä kun ilmaisee asioita livenä :D Siis oon kuitenkin "sisäänpäinsuuntautunut" ja harkitsen mitä sanon. Tarkoitus olisi kehittää itsessäni sellaista "kevyttä" charismaa paremmaksi. Eli vaikka en puhuisi paljoa, niin puhuisin sydämestä ja tarkoituksella. Joskus noita persoonallisuustestejä tehnyt niin 60-70% introvertti. Tosin nää on suurimmaks osaks potaskaa ja pelkkää lokeroimista, koska me voidaan vaikuttaa mitä olemme. Mutta kyllä mä väitän että ihmisiä on luonnostaan ekstro -ja introverttityyppisempiä. Mä en koskaan pääse siitä faktasta eroon, että saan energiaa kun olen itsekseni.

Joo Tinderissä on edellee ja aina ongelma se runsaus. Kulman takaa voi löytyä parempi, niin se mindset koko touhuun on jo niin, että ei ihastu ihmiseen ihmisenä. Valitettavasti itsekin olen syyllistynyt tähän.

Ei muuta kuin nokka eteenpäin ja päivittelen jos tulee deittilinjalla päivitettävää :)
Kertomastasi tulee sellainen vaikutelma, että sun viestintä saattaa olla liian asiapitoista ja vakavaa, joka ei sitten herätä toivottuja tunteita vastapuolessa. Yhdessäolon tulee nimittäin olla kevyttä ja hauskaa varsinkin deittailun alkuvaiheilla.

Heitetäänpä hypoteettiset esimerkit.
Tapaus 1:
Deittisi kertoo, että hänen autonsa on rikki.
Vastaat tähän todeten jotain tyyliin "onpas kurjaa / voinko olla avuksi / tarjoat jotain geneeristä ratkaisua ongelmaan". Tämä on sikäli ihan ok, mutta olet sitten vain kiva tyyppi.

Tapaus 2:
Deittisi kertoo, että hänen autonsa on rikki.
Otat katsekontaktin, voit myös osoittaa syyttävästi sormella pienen hymynkareen kera ja toteat seuraavaa: "hei, mä tiedän.. Se olit sinä. Juuri luin lehdestä, kuinka poliisi oli viime viikonloppuna joutunut jahtaamaan rattijuoppoa, joka lopulta ajoi kaverini postilaatikon nurin. Kai ne edes otti sulta kortin pois?!" Paljon on tietenkin kiinni kehonkielestä, rytmityksestä, äänenpainosta ja lopulta siitä, onko toinen samalla aallonpituudella huumorin osalta.

Flirttailu on läsnäoloa vaativaa peliä, jossa kommunikoidaan niin kehollisesti kuin myös sanallisesti. En lähtisi opettelemaan mitään pick-up -artistien valmiita repliikkejä, vaan löydä oma tyyli elää hetkessä ja yritä pitää hauskaa.

TEDx talk, The science of flirting:


Videolla Jean Smith puhuu flirttailun tunnusmerkeistä (huumori, avoin kehonkieli, kosketus, huomio, välimatka ja katsekontakti)
 
Liittynyt
28.07.2022
Viestejä
88
Kaverini kävi kerran nettitreffeillä. Tyyppi halusi heidän kävellessään käydä ostamassa kissanhiekkaa. Sitten mies, nainen ja kissanhiekkapaketti istuivat yhdessä kahvilla. Myöhemmin tämä nuori mieshenkilö lähetti viestin, jossa toivoi että ystäväni olisi yhtä hellä kuin mirri hänen jalkojensa välissä (viittasi lemmikkiinsä). Kun kaverini ei lämmennyt mirrinä oloon (tai siis juoksi henkisesti pakoon) niin nuoriherra selvitti osoitteen, ja lähetti romanttisia kirjeitä, joissa oli hirveitä itsetehtyjä haikuja. Muistan vieläkin oman huutonaurun, kun kaveri antoi meille kirjeen miettien onko pelottava kosija seuraavaksi oven takana.

Jätän tämän tarinan vain tähän, kun mietitään flirttailua ja romanttisia eleitä ns. pakotettuna, ei luonnostaan tulevana.
 
Liittynyt
24.10.2016
Viestejä
4 115
Kertomastasi tulee sellainen vaikutelma, että sun viestintä saattaa olla liian asiapitoista ja vakavaa, joka ei sitten herätä toivottuja tunteita vastapuolessa. Yhdessäolon tulee nimittäin olla kevyttä ja hauskaa varsinkin deittailun alkuvaiheilla.

Heitetäänpä hypoteettiset esimerkit.
Tapaus 1:
Deittisi kertoo, että hänen autonsa on rikki.
Vastaat tähän todeten jotain tyyliin "onpas kurjaa / voinko olla avuksi / tarjoat jotain geneeristä ratkaisua ongelmaan". Tämä on sikäli ihan ok, mutta olet sitten vain kiva tyyppi.

Tapaus 2:
Deittisi kertoo, että hänen autonsa on rikki.
Otat katsekontaktin, voit myös osoittaa syyttävästi sormella pienen hymynkareen kera ja toteat seuraavaa: "hei, mä tiedän.. Se olit sinä. Juuri luin lehdestä, kuinka poliisi oli viime viikonloppuna joutunut jahtaamaan rattijuoppoa, joka lopulta ajoi kaverini postilaatikon nurin. Kai ne edes otti sulta kortin pois?!" Paljon on tietenkin kiinni kehonkielestä, rytmityksestä, äänenpainosta ja lopulta siitä, onko toinen samalla aallonpituudella huumorin osalta.

Flirttailu on läsnäoloa vaativaa peliä, jossa kommunikoidaan niin kehollisesti kuin myös sanallisesti. En lähtisi opettelemaan mitään pick-up -artistien valmiita repliikkejä, vaan löydä oma tyyli elää hetkessä ja yritä pitää hauskaa.

TEDx talk, The science of flirting:


Videolla Jean Smith puhuu flirttailun tunnusmerkeistä (huumori, avoin kehonkieli, kosketus, huomio, välimatka ja katsekontakti)
Joo toi flirttailu on kyl ihan tapauskohtaista ollut yleensä miten se on lähtenyt sujumaan. Joka tapauksessa sitä liian usein menee tuohon tylsään jaaritteluun flirttailun sijaan. Täytys vaa enemmän hioo tuota. Usein esim Tinderissä lähetän jonku viestin ja jälkikäteen mietin että tästähä olis saanut esim kivan tälläisen tarinan aikaseks. Joskus niitä tarinoita vaa syntyy itsestään, joskus ei.

Livenä vaikuttaa tosi paljon se vastapuoli. Jos on tosi vähäsanainen ihminen tai ei ole sellaista henkilökemiaa, silloin flirtti on todella vaikeaa. Mut etenkin jos on henkilökemiaa niin antaa mennä!

Hyvät vinkin kuitenkin. Katson tuon videon.
 
Toggle Sidebar

Statistiikka

Viestiketjut
237 458
Viestejä
4 162 682
Jäsenet
70 411
Uusin jäsen
domppaaaa

Hinta.fi

Ylös Bottom