Nettitreffit + Tinder

Tupakoimaton
Alkoholia kohtuudella
Saman ikäinen tai +-2v olin silloin 35v
Oma elämä

Työpaikka
Opiskelut opiskeltu
Ajokortti
Ei lapsia, eikä halua lapsia
Eläinrakas
Ulkonäkö, ei missään nimessä ylipainoinen, pitää itsestään huolta
Ei MT/muita sairauksia

Ja kyllä, sellaisen löysin

Nyt reilu 5v myöhemmin ei kaduta tiukat kriteerit...
Boldasin tuosta vielä lisää itselleni tärkeitä. Mut hyvii pointsei kyllä. Tosin lisäisin, että mielummin nuorempi.

...
Jatkoa tuohon omaan tapaukseen. Ollaan molemmat 28-vuotiaita, hän muutama kk vanhempi. En usko vauvakuumeeseen, koska on sanonut ettei halua lapsia. Voi kuitenkin olla jonkinlaista "epätoivoa" koska kertoi että kävi aika monilla treffeillä ilman jatkoa ennen minua.

Kysyin että mitä tarkoitti tuolla, että hyväksyisi kosintani vaikka heti. Sanoi, että tietää etten ole vielä kosimassa, mutta "ei voisi kieltäytyä" jos kosisin jo nyt. En sitten tiedä selvensikö yhtään, mutta pääasia ettei odottele sellaisen tapahtuvan.

Toisaalta haluan kyllä parisuhteen, mutta myönnän että se on mukavuusalueen ulkopuolella ja siihen heittäytyminen tietyllä tavalla ahdistaa. Tinderissä ja muissa palveluissa olen ollut vaihtelevasti varmaan 5 vuotta.
Niin eli keksit tekosyitä naisen käyttäytymisestä että pystyt itsellesi perustelemaan miksi parisuhde ei ole hyvä asia hänen kanssa.

Tälläisille tapauksille sanon että miksi olette tinderissä jos parisuhde ahdistaa? :facepalm:

Tai tehkää nyt herrajumala se heti aluksi selväksi mitä olette hakemassa, muutakin kuin ehkä, en tiedä, joskus, jotainko?!

Make

BANNATTU
BANNED
Kuin kovat vaatimukset teil on gimman suhteen?

Luetelkaa jotain..
- Ei tupakoi.
- Alkoholia kohtuudella, ei tarvi joka viikonloppu käydä baarissa.
- Vakituinen työpaikka, tai jos on esim. keikkatyöläinen niin töitä kuitenkin riittää niin että elättää itsensä.
- Ei runsasta ylipainoa, lievä ylipaino ei haittaa jos se ei näy selvästi kehossa.
- Ei MT-ongelmia, muut sairaudet tapauskohtaisesti. Itsellä on muu sairaus, niin olisi kohtuutonta vaatia ettei toisella saa olla mitään.
- Miellyttää omaa silmää, huolehtii itsestään (mm. liikunta) ja tykkää edes jotenkin laittautua. En kuitenkaan mitään missiä etsi, tai jotain jolla on aina sotamaalaus naamassa kun lähtee ulos.

Tuossa nyt tärkeimmät...

- Ei tupakoi.
- Alkoholia kohtuudella, ei tarvi joka viikonloppu käydä baarissa.
- Vakituinen työpaikka, tai jos on esim. keikkatyöläinen niin töitä kuitenkin riittää niin että elättää itsensä.
- Ei runsasta ylipainoa, lievä ylipaino ei haittaa jos se ei näy selvästi kehossa.
- Ei MT-ongelmia, muut sairaudet tapauskohtaisesti. Itsellä on muu sairaus, niin olisi kohtuutonta vaatia ettei toisella saa olla mitään.
- Miellyttää omaa silmää, huolehtii itsestään (mm. liikunta) ja tykkää edes jotenkin laittautua. En kuitenkaan mitään missiä etsi, tai jotain jolla on aina sotamaalaus naamassa kun lähtee ulos.

Tuossa nyt tärkeimmät...
Vähän samantyyliset vaatimukset tai toiveet itelläkin..

Eli ihan perusjuttuja. Moni nainen kyl täyttää nämä, mut valitettavasti ei jatkoa joko mun, naisen tai yhteisen päätöksien puolelta :D Mut kyllä se on sitte loppupeleissä vaivan arvoista ko se sopiva osuu kohdalle.

Se on kyl selvää et nainen saa helpommin seuraa..
Kieltämättä miehen täytyy nähdä aivan tolkuttomasti enemmän vaivaa. Mitä olen yhtään kuullut naisilta, niin reilusti suurin osa miehistä on perseestä/epätoivoisia. Joka sitten ihan oikeasti näkyy naisten asenteessa miehiä kohtaan näin yleisesti ainakin nettideittailussa. Mut tilanne ei ole lohduton, jos erotut joukosta ja keskityt "kehittämään" omaa itseäsi.

Näihin toptop naisiin on aivan turha kajota likimain koskaan, ellet ole todella rikas, mielettömän hyvä jossain, laajat sosiaaliset ympyrät ja jopa kuuluisa. Mutta peruskauniit naiset omalla elämällään ovat hyvinkin tavoiteltavissa.

Nyt joku varmaan taas kertoo mulle kuinka analysoin liikaa näitä asioita ja olen pinnallinen :D Mutta ennenkuin ketään tapaa nettideitin kautta, se on kuin työhaastattelu. Livenä sitten puhutaan jo ihan eri asoista mitkä vie ns yhteen.

Kieltämättä miehen täytyy nähdä aivan tolkuttomasti enemmän vaivaa. Mitä olen yhtään kuullut naisilta, niin reilusti suurin osa miehistä on perseestä/epätoivoisia. Joka sitten ihan oikeasti näkyy naisten asenteessa miehiä kohtaan näin yleisesti ainakin nettideittailussa. Mut tilanne ei ole lohduton, jos erotut joukosta ja keskityt "kehittämään" omaa itseäsi.

Näihin toptop naisiin on aivan turha kajota likimain koskaan, ellet ole todella rikas, mielettömän hyvä jossain, laajat sosiaaliset ympyrät ja jopa kuuluisa. Mutta peruskauniit naiset omalla elämällään ovat hyvinkin tavoiteltavissa.

Nyt joku varmaan taas kertoo mulle kuinka analysoin liikaa näitä asioita ja olen pinnallinen :D Mutta ennenkuin ketään tapaa nettideitin kautta, se on kuin työhaastattelu. Livenä sitten puhutaan jo ihan eri asoista mitkä vie ns yhteen.

Niimpä niin..Omasta mielestäni ala ja yläasteel suosittu jätkä keräs tyttöjä puoleensa..

Ja tietysti raha saa naisen kiinnostumaan..

Eilen pätkähti tällänen hullu ajatus päähän. Että nainenkin voi olla positiivisella mielellä hakemassa itselleen seuraa. Ja jollekin naiselle voi kelvata se ihan normi jamppa. Tosin siinä on tekeminen, että sen löytää saati tapaa jne. Ja kyllä ajattelin silti vähän mahaani pienentää. Omaksi ilokseni.

Juice Leskinen puhu jostain toisesta muusikosta,ku se nousi pinnalle niin johan rupes naisia ilmestymäään..

Milloin se Tinderin hyvä gold-alennus tulikaan? Viikon päästä rekisteröinnistä?

Tein kokonaan uuden profiilin, jossa aika hyvät kuvat. Yksi aika onnistunut kasvokuva, yksi kokovartalokuva ulkona ja pari luontokuvaa joissa en edes esiinny. Biossa lista asioista mistä tykkään sekä kahdella sanalla mitä nyt suunnilleen teen työkseni. En kerro profiilissa mitä etsin tai mitä odotan naiselta. Huumoria en laittanut yhtään.

Aika nirsosti pyyhin ehkä 1/6 tytöistä oikealle. Yritän katsoa, että olisi suunnilleen oman tyylinen henkilö, tai että ulkonäössä / esittelyssä olisi jotain persoonaa näkyvillä. Rumat ja läskit menee automaattisesti vasemmalle, samoin selvät pintaliitäjät ja pullistelijat.

Sen olen huomannut, että aika usein tykkään jos tyttö laittaa jotain läppää bioon, niin mietin että pitäisikö itsekin keventää sitä jotenkin.

Milloin se Tinderin hyvä gold-alennus tulikaan? Viikon päästä rekisteröinnistä?

Tein kokonaan uuden profiilin, jossa aika hyvät kuvat. Yksi aika onnistunut kasvokuva, yksi kokovartalokuva ulkona ja pari luontokuvaa joissa en edes esiinny. Biossa lista asioista mistä tykkään sekä kahdella sanalla mitä nyt suunnilleen teen työkseni. En kerro profiilissa mitä etsin tai mitä odotan naiselta. Huumoria en laittanut yhtään.

Aika nirsosti pyyhin ehkä 1/6 tytöistä oikealle. Yritän katsoa, että olisi suunnilleen oman tyylinen henkilö, tai että ulkonäössä / esittelyssä olisi jotain persoonaa näkyvillä. Rumat ja läskit menee automaattisesti vasemmalle, samoin selvät pintaliitäjät ja pullistelijat.

Sen olen huomannut, että aika usein tykkään jos tyttö laittaa jotain läppää bioon, niin mietin että pitäisikö itsekin keventää sitä jotenkin.
Noita -50% tulee ihan randomilla. Eli odotukseen vain.

Suosittelen ottamaan harrastuskuvaa, jossa oma naama. Luontokuvat on jees, mut laita kaveri ottaa kuvaa että olet siellä luonnossa, ehkä vielä semmonen "tilannekuva". Ajattele asiaa niin, että nouseeko naisella jokin fiilis tai tunne kun hän katsoo sun kuvaa. Siitä on hyvä lähteä luomaan kuvia. Itse on oikeasti vaikea ottaa hyviä otoksia joten rohkeasti kaveri mukaan. Tosin telineellä ja sarjakuvauksella pääsee jo aika pitkälle. Mut ajassa säästää frendin kanssa.

Tekstiksi sanoisin, että joko huumoria tai semmosta itsevarmaa asiaa. Perus löpinät kandee jättää pois. Ei kannata laittaa mitä itse odotat naiselta vaan astu naisen saappaisiin. Mitä näinen voisi haluta mieheltä ja suhteelta -tekstiä, voisi toimia ihan hyvin.

Lopuksi jos/kun mätsejä tulee, valmistaudu henkisesti ghostauksiin. Niitä tulee ja paljon. Jos yksikään ei olisi ghostannut mua niin mulla olisi kartano täynnä mimmejä :D

Juu jos tinder on harrastus niin sitten tekee kuin yllä, ja tekee yleismiellyttävän profiilin.
Jos ei välitä että saa maksimaalisen määrän panoja nii voi vaikka laittaa yksinkertaisen ja persoonallisen poseerauskuvan ja sellaisen tekstin kuin huvittaa. Silloin löytyy niitä omantyylisiä, mutta ne seksitytsyt jää toki mahdollisesti paljon vähemmälle. Sitten taas jos etsii älykästä kumppania niin kannattaa olla kasvot hyvin esillä, ne etsivät usein ihan tavallista ihmistä, mutta haluavat kuitenkin nähdä että päässä liikkuu jotain.

Juu jos tinder on harrastus niin sitten tekee kuin yllä, ja tekee yleismiellyttävän profiilin.
Jos ei välitä että saa maksimaalisen määrän panoja nii voi vaikka laittaa yksinkertaisen ja persoonallisen poseerauskuvan ja sellaisen tekstin kuin huvittaa. Silloin löytyy niitä omantyylisiä, mutta ne seksitytsyt jää toki mahdollisesti paljon vähemmälle. Sitten taas jos etsii älykästä kumppania niin kannattaa olla kasvot hyvin esillä, ne etsivät usein ihan tavallista ihmistä, mutta haluavat kuitenkin nähdä että päässä liikkuu jotain.
Tärkeintä on, että erottuu joukosta/perusmassasta, mitä vaan sitten ikinä syötätkään sinne profiiliin :)

Asensin valon ja heti tuli kolme tykkäystä. Ja myöhemmin ei yhtään. Herääkin kysymys, että näytetäänkö profiiliani alussa enemmän ja sitten ei ollenkaan? Kun muutenhan tuossa ei mitään järkeä ole. Toki voihan se, olla että sen ainoat naiset jotka minut vetäsevät oikealle olivat siellä sattumalta samaan aikaan. Tosin badoossa huomasin, että kun oli kaikki selannut läpi niin ainoastaan näytti ne viimeksi tulleet.

Noita -50% tulee ihan randomilla. Eli odotukseen vain.

Suosittelen ottamaan harrastuskuvaa, jossa oma naama. Luontokuvat on jees, mut laita kaveri ottaa kuvaa että olet siellä luonnossa, ehkä vielä semmonen "tilannekuva". Ajattele asiaa niin, että nouseeko naisella jokin fiilis tai tunne kun hän katsoo sun kuvaa. Siitä on hyvä lähteä luomaan kuvia. Itse on oikeasti vaikea ottaa hyviä otoksia joten rohkeasti kaveri mukaan. Tosin telineellä ja sarjakuvauksella pääsee jo aika pitkälle. Mut ajassa säästää frendin kanssa.

Tekstiksi sanoisin, että joko huumoria tai semmosta itsevarmaa asiaa. Perus löpinät kandee jättää pois. Ei kannata laittaa mitä itse odotat naiselta vaan astu naisen saappaisiin. Mitä näinen voisi haluta mieheltä ja suhteelta -tekstiä, voisi toimia ihan hyvin.

Lopuksi jos/kun mätsejä tulee, valmistaudu henkisesti ghostauksiin. Niitä tulee ja paljon. Jos yksikään ei olisi ghostannut mua niin mulla olisi kartano täynnä mimmejä :D
Itselläni kyllä ollut tässä tyylinä olla oma itseni ja näyttää oma persoona aika rehellisesti. Eli en ehkä kirjoita sitä mitä naiset haluaa nähdä, vaan kirjoitan aika lailla sitä mitä haluan ja tiedän, että se rajaa jotkut pois. Vaikka aika kuivaa on ollu naisrintamalla, niin epätoivoinen en vielä ole.

Nyt on plakkarissa neljä suht tasokasta osumaa Tinderin puolella. Kaksi vastasi viestiin, ja pyysin niitä treffeille aika myöhään. Ehdotan melkein aina ensimmäisten tervehdysten jälkeen tapaamista. Monesti myös jo ekassa viestissä. Ehdotus sisältää aktiviteetin ja ajankohdan suhteellisen lähelle, samalle päivälle. Siitä lähdetään liikkeelle.

Miksi näin? Ei kiinnosta kirjoitella. Haluan myös osoittaa sen selkeästi. Eikä suurin osa naisista osaa tai jaksa keskustella. Ja yleensä keskustelu kuivuu nopeasti, mistä on enää vaikea olla jännittävä. Kokemukseni mukaan mikään enempi viestittely on aika turhaa. Jos nainen tai minä jaksaa viestitellä, löytyy motivaatio myös tavata.

Exän löysin Tinderistä, ja siitä tuli pitkä suhde. Viestittely meni jotenkin tätä kaavaa

-Hei! :)
-Mitä kuuluu?
-Hyvää, entä sulle
-Hyvää
-Haluatko tavata huomenna?

Myöhemmin exä kertoi, että oli jutellut Tinderissä samaan aikaan myös muiden miesten kanssa, kuten nyt tapana on. Siellä oli lässytetty ja jaariteltu sitä ja tätä. Minä tulin ja korjasin potin kysymällä suoraan treffeille.

Mitä ghostauksiin tulee, koettu on. En ole onneksi koskaan pelipaikalle ehtinyt, koska tapana on varmistaa. Mutta kyllä siinä menee usein päivä vähän pilalle, koska ajatus on kuitenkin ollut että treffit olisi. Osittain tämän takia yritän saada treffit erittäin nopeasti. Ei ehdi mieli muuttua. Ainut haitta on, että harvalla on aikaa vaan elää hetkessä.

Itselläni kyllä ollut tässä tyylinä olla oma itseni ja näyttää oma persoona aika rehellisesti. Eli en ehkä kirjoita sitä mitä naiset haluaa nähdä, vaan kirjoitan aika lailla sitä mitä haluan ja tiedän, että se rajaa jotkut pois. Vaikka aika kuivaa on ollu naisrintamalla, niin epätoivoinen en vielä ole.

Nyt on plakkarissa neljä suht tasokasta osumaa Tinderin puolella. Kaksi vastasi viestiin, ja pyysin niitä treffeille aika myöhään. Ehdotan melkein aina ensimmäisten tervehdysten jälkeen tapaamista. Monesti myös jo ekassa viestissä. Ehdotus sisältää aktiviteetin ja ajankohdan suhteellisen lähelle, samalle päivälle. Siitä lähdetään liikkeelle.

Miksi näin? Ei kiinnosta kirjoitella. Haluan myös osoittaa sen selkeästi. Eikä suurin osa naisista osaa tai jaksa keskustella. Ja yleensä keskustelu kuivuu nopeasti, mistä on enää vaikea olla jännittävä. Kokemukseni mukaan mikään enempi viestittely on aika turhaa. Jos nainen tai minä jaksaa viestitellä, löytyy motivaatio myös tavata.

Exän löysin Tinderistä, ja siitä tuli pitkä suhde. Viestittely meni jotenkin tätä kaavaa

-Mitä kuuluu?
-Hyvää, entä sulle
-Hyvää

Myöhemmin exä kertoi, että oli jutellut Tinderissä samaan aikaan myös muiden miesten kanssa, kuten nyt tapana on. Siellä oli lässytetty ja jaariteltu sitä ja tätä. Minä tulin ja korjasin potin kysymällä suoraan treffeille.

Mitä ghostauksiin tulee, koettu on. En ole onneksi koskaan pelipaikalle ehtinyt, koska tapana on varmistaa. Mutta kyllä siinä menee usein päivä vähän pilalle, koska ajatus on kuitenkin ollut että treffit olisi. Osittain tämän takia yritän saada treffit erittäin nopeasti. Ei ehdi mieli muuttua. Ainut haitta on, että harvalla on aikaa vaan elää hetkessä.
Tämä, heti vain ulos. Itsellä nopeimmat treffit match:stä oli 30min kuluttua, jaaritella ehtii sitten myöhemmin.

Tätä se omakin emäntä sanoi että tinderissä 8/10 miehestä keskustelisi vaikka 3vko ennen kuin haluavat nähdä? :facepalm: miksi!? Sitten nämä samat "keskustelijat" kysyy onko kuva tuore:facepalm: no tule vaikka ulos katsomaan äläkä kysele tyhmiä!

Sitten miehet ihmettelee kun nainen katoaa tai kiinnostus lopahtaa ja tietysti se on naisen vika...

Ai niin ja ne miehet ketkä loukkaantuu siitä että nainen tapailee samalla muita ja pitää sitä pettämisenä
:srofl: :sdarra:

-Mitä kuuluu?
-Hyvää, entä sulle
-Hyvää

Pointti tohon "mitä naiset haluaa" vetoaa siihen, että me ihmiset usein puhutaan itsestämme ja ns astutaan toisen saappaisiin. Sitku se viesti/profiiliteksti on vielä "koukuttava", niin homma toimii. Olen monelta naiselta saanut suorat kehut mun profiilitekstiin.

Samaa mieltä kyllä noide treffien tai kahvipyyntöjen kanssa. Osa kyllä ei lämpene nopeasti vaan haluaa jutustella vähän pidempään. Miten nuo "mitä kuuluu" viestit uppoaa, niin on aika sattuman kauppaa, ja toki oma naamavärkki tai profiili oltava sellaisella tasolla, että tylsätkin avaukset menee perille. En tiedä onko oma profiili tai naama sitten B-luokkaa, vai yritänkö päästä treffeille liian tasokkaiden naisten kanssa, mutta noi peruslöpinät on lähestulkoon automaattinen ghosting, ellei nyt tuuri käy. Sitten lähes poikkeuksetta aina on keskustelu lähtenyt pyörimään pienen tarinan/fantasian/hauskuuden ympärillä. Semmosta rentoa keskustelua ja/tai läpänheittoa.

Jos jaksan niin voisin myöhemmin laittaa tänne vähä copypastee joistain hyvistä keskusteluista. Harmi ku osa on hävinnyt mätsin poiston jälkeen, mut mitä nyt viimepäivinä jutustellut.

Kiskasin tuolta potentiaalisimmat tykkäykset vihreänä kun goldi lähtee tänään. Nyt on niin monta mimmiä yhtaikaa keskustelussa, että alkaa olemaan jo työmaa (normaalisti mä poimin 1-2, joiden kanssa katson meneekö mikään mihinkään). Osa näistä varmasti ghostautuu/kiinnostus lopahtaa tai muuta koska yksinkertaisesti ei vaan pysty kaikkia näkemään. Ongelmaksi myös koituu oma hektinen ja täyteläinen elämä. Väillä on oikeasti vaikeaa tehdä aikaa treffeille :D Kolme näistä on kyllä A+, joista yksi on joku missi. Sanotaanko että yllätyn jos tämä mun kanssa eksyy treffeille asti. Lähtökohtana ja ennakkoasenteena pidän jo valmiiksi sen, että suurin osa näistä tulee ghostamaan, niin vältyn pettymyksiltä jo alkumetreillä :D

Lisään vielä, että en mä kuitenkaan pelaile naisten kanssa. Hommat menee rehellisellä meiningillä ja tapaan ihmisiä samalla aaltopituudella. Molemmat tietää mitä hakee ja jos "natsaa" niin hauskanpitoa ei poissuljeta. Toki itse henkilökohtaisesti olen vähentänyt tätä kertakäyttömeininkiä, koska lähtökohtaisesti pysyvämpää haussa.

Viimeksi muokattu:
Ja jollekin naiselle voi kelvata se ihan normi jamppa.
:D Voihan se tietysti tuurilla kelvatakkin. Vaikken tuota oikein nyt mitenkään usko, niin eilen juuri päätin kirjoittaa oikein kauniille naiselle ja vastaustahan sieltä alkoi tulemaan. En tiedä miten on mahdollista, mutta täytyy yrittää.

:D Voihan se tietysti tuurilla kelvatakkin. Vaikken tuota oikein nyt mitenkään usko, niin eilen juuri päätin kirjoittaa oikein kauniille naiselle ja vastaustahan sieltä alkoi tulemaan. En tiedä miten on mahdollista, mutta täytyy yrittää.
Joo kyl tääl poikkeuksia tuntuu löytyvän. Nyt parin kanssa jotka ovat siis kauniita, jne... Alustavasti jo sovittu reffit. Nää on näitä jotka arvostaa aitoja ihmisiä ja keskusteluja, ovat jo intuitiolla henkisesti ja elämässään sellaisessa tasapainossa, jotka reflektoi sitten samankaltaisuutta. Rennosti etiäppäi, voipi olla että jännittyskäyrä treffimomentilla nousee normaalia korkeammalle, mutta syvähengityksen kautta voittoon! Ghostausta odotellessa :D

Ei muuta kuin tsemppiä @dragon age

Oletteko huomanneet, että Tinder-sovelluksessa kun on nimen ja iän vieressä i-kirjain, niin kun siitä painaa (ja näkee koko profiilitekstin ja muun infon) niin ei voi enää swaipata, vaan sen sijaan pitää tehdä valinta raksia tai sydäntä painamalla?

Minä huomasin. Ja myös tiedän että kesäkuussa tuollakin sivulla pystyi swaippaamaan, koska yritin vahingossa selata yhden naisen lempikappaleita (tajuamatta että se todella oli lempikappalekohta jossa voi olla vain yksi kappale, eikä Spotify-kohta jossa voi olla monta kappaletta) ja vahingossa swaippasin vasemmalle.

Rewind-nappula oli käytössä, mutta kun en sitä painettuani painanut raksia tai sydäntä, niin en päässyt enää antamaan naiselle Likeä. Koska Rewind ei ole Undo, vaan vain "tilaisuus muuttaa mielipidettään" - ja jos sitä ei muuta niin kaikki on kuten ilman Rewindin painamista.

Ei tämä tinderöinti kyllä mitään luksusta ole :D

1. tyttö oikein reipas ja mukava, sovittiin teffit, 4 tuntia ennen treffejä peruu ystävällisesti, koska migreeni, tämän jälkeen ei kommunikointia
2. tyttö oikein todella reipas ja monia yhteisiä juttujakin, jopa vähän keskusteltiin chattaamalla, ehdotin treffit joihin vastaus oli epävarma, soitin ja viestitin ennen alustavaa h-hetkeä: ei vastausta. Seuraavana päivänä sain viestin, että tuli migreeni, mutta sopisiko tänään uudestaan. No minulle ei sopinut.
Migreeni tuntuu olevan yllättävän yleinen.
3. tyttö, vähän kauempaa, vaikuttaa kiinnostuneelta ja viesittelee paljon, sovitaan treffit, sitten vähän ennen treffejä se kysyy pituuttani, olen sitä 5 cm lyhyempi, se poistaa match
Nyt on neljäs tyttö, joka on mukava, kuvista vaikea sanoa miten viehättynyt olen siitä. Numeron sain nyt ainakin.

Pari muuta, joilta sain numeron, mutta ei mitään mainittavaa.

Olenko tässä nyt viisi numeroa saanut. Tämä viimeisin on ihan läheltä, katsotaan saisko edes treffit.

Ei tämä tinderöinti kyllä mitään luksusta ole :D

1. tyttö oikein reipas ja mukava, sovittiin teffit, 4 tuntia ennen treffejä peruu ystävällisesti, koska migreeni, tämän jälkeen ei kommunikointia
2. tyttö oikein todella reipas ja monia yhteisiä juttujakin, jopa vähän keskusteltiin chattaamalla, ehdotin treffit joihin vastaus oli epävarma, soitin ja viestitin ennen alustavaa h-hetkeä: ei vastausta. Seuraavana päivänä sain viestin, että tuli migreeni, mutta sopisiko tänään uudestaan. No minulle ei sopinut.
Migreeni tuntuu olevan yllättävän yleinen.
3. tyttö, vähän kauempaa, vaikuttaa kiinnostuneelta ja viesittelee paljon, sovitaan treffit, sitten vähän ennen treffejä se kysyy pituuttani, olen sitä 5 cm lyhyempi, se poistaa match
Nyt on neljäs tyttö, joka on mukava, kuvista vaikea sanoa miten viehättynyt olen siitä. Numeron sain nyt ainakin.

Pari muuta, joilta sain numeron, mutta ei mitään mainittavaa.

Olenko tässä nyt viisi numeroa saanut. Tämä viimeisin on ihan läheltä, katsotaan saisko edes treffit.
Ei tuohon voi muuta sanoa kuin että mikä tahansa "syy", joka annetaan juuri ennen rehvejä, on puhdasta paskapuhetta, joka sanotaan, kun ei nappaakaan oikeasti tavat. Siinä kannattaa vain poistaa mätsit ja numerot sanomatta mitään. Ihan kuten hekin tekevät. Migreeni on yleinen ja helppo tekosyy, koska sillä kerää samalla vähän sääliä, joten aggressiivisen ja negatiivisen vastauksen saaminen on epätodennäköisempää.

Se on erittäin raakaa peliä nykyään. Järkyttävää on se, että tuo on se oletustila nykyään, ja varsinainen tapaaminen jo sopimisen jälkeenkin on lähinnä positiivinen yllätys.

Roikkuuko tuolla tinderissä ja noissa porukka huvikseen ja sitten, jos tosi hyvä tyyppi sattuu tulemaan vastaan saatetaan tavata?

Roikkuuko tuolla tinderissä ja noissa porukka huvikseen ja sitten, jos tosi hyvä tyyppi sattuu tulemaan vastaan saatetaan tavata?
Jos naisia meinaat, niin se on se, mikä on todettu monesti. Vähänkään paremman näköinen nainen saa niin paljon osumia, että heillä on runsaudenpulaa. Näin vastapuoli ei heille oikein juurikaan henkilöidy "oikeaksi ihmiseksi", johon kannattaa tutustua yhtään syvemmin, koska kirjaimellisesti jatkuvasti on parempi juuri nurkan takana.

Se on näköjään hyvin pienestä kiinni. Samat kuvat ja samat tekstit, lisäät yhden kuvan (tosi trendikäs look) ➡ jokainen match (joita ei ennen tullu paljoa kun olet vanha) aloittaa keskustelun saman tien.

Se on näköjään hyvin pienestä kiinni. Samat kuvat ja samat tekstit, lisäät yhden kuvan (tosi trendikäs look) ➡ jokainen match (joita ei ennen tullu paljoa kun olet vanha) aloittaa keskustelun saman tien.
Itse tein niin, että jätin vain parhaan kuvan ja poistin muut - tulokset paranivat.

Ei tuohon voi muuta sanoa kuin että mikä tahansa "syy", joka annetaan juuri ennen rehvejä, on puhdasta paskapuhetta, joka sanotaan, kun ei nappaakaan oikeasti tavat. Siinä kannattaa vain poistaa mätsit ja numerot sanomatta mitään. Ihan kuten hekin tekevät. Migreeni on yleinen ja helppo tekosyy, koska sillä kerää samalla vähän sääliä, joten aggressiivisen ja negatiivisen vastauksen saaminen on epätodennäköisempää.

Se on erittäin raakaa peliä nykyään. Järkyttävää on se, että tuo on se oletustila nykyään, ja varsinainen tapaaminen jo sopimisen jälkeenkin on lähinnä positiivinen yllätys.
Niinhän se on, että ne olivat tekosyitä. Ja ymmärrän hyvin, fiilis voi muuttua. En toki sovi uusia treffejä niiden kanssa. Huvitti se, että olin itse sopinut migreenipotilaiden kanssa vahingossa päällekkäin treffit. Raakaa peliä myös täällä.

Jos naisia meinaat, niin se on se, mikä on todettu monesti. Vähänkään paremman näköinen nainen saa niin paljon osumia, että heillä on runsaudenpulaa. Näin vastapuoli ei heille oikein juurikaan henkilöidy "oikeaksi ihmiseksi", johon kannattaa tutustua yhtään syvemmin, koska kirjaimellisesti jatkuvasti on parempi juuri nurkan takana.
Ja tämä on persiistä. Itsehän kuitenkin nautin sinkkuna olemisesta sen verran, että se tutustumisprosessi tulee olemaan pitkä. Eli ei voi välttämättä tietää edes viidensillä treffeillä, että meneekö tämä johonkin, ellei sitten muuten asiast loksahtele. Moni näkee sen kerran, ehkä kaks ja sitten seuraavaan. Itselläni on kuitenkin sen verran "muuria", että sellaset ensirakastumisjutut ei vaan toimi.

Eilen kävin tän yhde naikkosen kanssa toisil treffeil. Eipä tästä nyt mittää selvää taas ota :D Muutama päivä ja kyselen jatkofiilareita ellei itse ole yhteyttä ottanut. Ihan kiva ja mukava tapaus kyllä. Oon pyrkinyt ottaa sen asenteen näillä treffeillä, että tustututaan/pidetään kivvoo, mut en vaadi mitään toiselta mitään (en kysele fiilareita tai muutakaan semmosta joka saattaa toisen pakittamaan) eli saatan max sopia seuraavia treffei tai mutuilla sinnepäin lopussa, mutta muuten "kiitos, oli hauskaa!" ja matka jatkuu.

Mitä prkl, onko kaikki venakot lähtenyt Suomeen karkuun (toki voivat olla myös Tallinnassa kun menee tuo 150km sinne asti). Ihan hitosti tuntuun nykyään olevan venakkoja. Ja thaikkuja mutta niissä nökyy 7000-8000km päässä.
Pitäisi olla suodatin millä voisi rajata tietyt kaupungit/alueet pois.

Nyt en osta enää goldia, vaikka mainostaa -50%, eli katson nää nykyiset tapaukset läpi ja sitten menee tauolle. Pohjimmiltaan tottakai haluan suhdetta muodostaa, mutta saa nähdä. Sen verran huonot kokemukset/tapaukset suhteen muodostamisessa ollut kesästä lähtien, että jo kiinnostus swaippaamiseen on tasolla nolla. Ihmeellistä on se, että yllättävän helposti sitä on pimperoa saanut, mut auta armias kun pitäs syvemmin tutustua tai saada suhdetta muodostettua. Kyllä se on vaan fakta, että valinnanvaraa on liikaa, joten ihmiset ei tutustu ihmisenä toiseen.

Joku taannoin sanoi, ettei Tinderistä mitää parisuhdetta saa muodostettua. Varmaan suurin osa tapauksista onkin näin. Jos tapaa ihmisen livenä, joka ei ole aivopessyt itseään Tinderillä, tsäännsit ovat varmasti jo paljon korkeammalla.

No ei siinä, päivä kerrallaan eteenpäin :D

Kieltämättä miehen täytyy nähdä aivan tolkuttomasti enemmän vaivaa. Mitä olen yhtään kuullut naisilta, niin reilusti suurin osa miehistä on perseestä/epätoivoisia.
Mitä muuten tarkoitat? Käyttäytyykö iso osa miehistä siis epäasiallisesti?

No siis emmää tiiä henkilökohtaisesti, mutta kyllä joiltakin naisilta on kuullut tälläistä :) Ois kiva nähdä jotai statistiikkaa jossain..
Joka tapauksessa hyvät miehet erottuu kyllä joukosta.

No siis emmää tiiä henkilökohtaisesti, mutta kyllä joiltakin naisilta on kuullut tälläistä :) Ois kiva nähdä jotai statistiikkaa jossain..
Joka tapauksessa hyvät miehet erottuu kyllä joukosta.
Siis tarkoitin että oliko noi naiset kertonut millä tavalla miehet ovat perseestä. Oletettavasti kyse on kuitenkin jostain muusta kuin siitä, etteivät saa aikaan sitä vetoa ja värinää. :)

Siis tarkoitin että oliko noi naiset kertonut millä tavalla miehet ovat perseestä. Oletettavasti kyse on kuitenkin jostain muusta kuin siitä, etteivät saa aikaan sitä vetoa ja värinää. :)
Mitä muistelen niin suurin osa mene siihe, että puhuvat itsestään kovin paljon eli ei oo sitä vastavuoroisuutta ja sitten miehet puhuu usein just niistä asioista mistä itse tykkää, eli mm. autot. Keskustelutaidot siis ovat monella hukassa. Sit on näitä jotka on olleet epäkohteliaita muuten esim jopa saattaneet loukata toista. Jotain suomenruotsalaista näin pari kertaa niin moni koki tämän negatiivisesti, eli huonoa huumoria.

Mitä muistelen niin suurin osa mene siihe, että puhuvat itsestään kovin paljon eli ei oo sitä vastavuoroisuutta ja sitten miehet puhuu usein just niistä asioista mistä itse tykkää, eli mm. autot. Keskustelutaidot siis ovat monella hukassa. Sit on näitä jotka on olleet epäkohteliaita muuten esim jopa saattaneet loukata toista. Jotain suomenruotsalaista näin pari kertaa niin moni koki tämän negatiivisesti, eli huonoa huumoria.
Musta kuulostaa vähän yllättävältä että rupeaisi jauhamaan pidempään jostain asiasta, josta toinen ei ole ollenkaan kiinnostunut. :hmm:

Tosin omien kokemuksien perusteella monet naiset olivat Tinderissä tosi passiivisia keskustelijoita, joka ehkä voi olla osasyynä. Jos siis esim. miehet on ajatellut että pitää puhua jotain ettei tule kiusallista hiljaisuutta tjsp.

Huomiseksi sovittu treffit. Saa nähdä tuleeko migreeni, ylitöitä vai jotain ihan muuta. :D

Mukavalta tytöltä vaikutti videopuhelussa. Voi olla, että se etsii jotain vakavampaa kuin minä. Mutta kai ne kaikki seksiä ja hyvää seuraa tarvitsee? Vaikka en lupaisikaan naimisiin.

Viikon aikana kuusi puhelinnumeroa saanut. Pidän itse osumia aika vähäarvoisina, kunnes on nähty tai edes vaihdettu numerot ja siirrytty WhatsAppiin.

Huomiseksi sovittu treffit. Saa nähdä tuleeko migreeni, ylitöitä vai jotain ihan muuta. :D

Mukavalta tytöltä vaikutti videopuhelussa. Voi olla, että se etsii jotain vakavampaa kuin minä. Mutta kai ne kaikki seksiä ja hyvää seuraa tarvitsee? Vaikka en lupaisikaan naimisiin.

Viikon aikana kuusi puhelinnumeroa saanut. Pidän itse osumia aika vähäarvoisina, kunnes on nähty tai edes vaihdettu numerot ja siirrytty WhatsAppiin.
Aika helposti sen numeron saa jos nainen osoittaa mielenkiintoa. Itse en tosin kaikilta ole pyytänyt numeroa ennen treffejä. Enkä edes välttis treffien lopussakaa. Riippuu ihan tapauksesta.
Kiinnostavien kanssa sitten jossa ensitreffit on tupannu venymään syystä tai toisesta - menojen tai välimatkan takia - olen usein pyytänyt numeroa ennen tapaamista.

Mut aika hyvä saldo sulla. Meikäläinen on saanut ehkä 1-2 numeroa kuukaudessa. Oletko komistus? :D Vähän aikaa sitä jaksaa kunnes pimperolla ei ole enää panoarvoa ja ei jaksa samalla vaivalla nähdä ihmisiä. Plus oma taso nousee kun huomaa kenen kanssa on menty päätyyn asti. Valitettavasti. Sinkkuna vaan on hyvä olla eikä sitä ihan tuosta noin vaan ryhdy suhteeseen.

Kyllä mä olen ehdokkaille kertonut omasta elämästä. Että töiden jälkeen salille/potkunyrkkeilee ja loppuilta treenataa kitaraa armottomalla tahdilla tavoitteita kohti (en nyt ihan näin suoraviivaisesti, vaan keskustelun flow nyt menee eri tasolla, pointti kuitenkin selvä). Lähinnä että tietää mihin olisi ryhtymässä tässä kohtaa mun elämää.

Tähän vielä mitä naisia tavannut petipuuhiin niin osan kanssa on kipinää, mut se helposti meinaa kaatua siks kun nainen ei tee juuri mitään seksin eteen. Tai siis vien asiaa pidemmälle, mut toinen oikeastaan seuraa perässä vasta jos mä teen jonku liikkeen :D Sit se menee semmoseks säätämiseks helposti jolloin tunnelma laskee (eipä oo yhtään tapausta jäänyt kesken, mut mainittakoon kuitenkin). Kuin että on näitä tapauksia jotka sitten mun aloitteesta ovat hypänneet "aktiivisesti" mukaan ja tekevät siinä oma-aloitteisesti samalla "liikkeitä" jolloin se kipinä pysyy yllä ja homma etenee kuin tanssi.

Viimeksi muokattu:
Musta kuulostaa vähän yllättävältä että rupeaisi jauhamaan pidempään jostain asiasta, josta toinen ei ole ollenkaan kiinnostunut. :hmm:

Tosin omien kokemuksien perusteella monet naiset olivat Tinderissä tosi passiivisia keskustelijoita, joka ehkä voi olla osasyynä. Jos siis esim. miehet on ajatellut että pitää puhua jotain ettei tule kiusallista hiljaisuutta tjsp.
Tarkoitan livenä olleet keskustelutaidottomia. Mut joo, kyllähä se on fakta, että mies vie keskustelua ainakin alkuun. Siinä toivon mukaan vastapuoli sitten reagoi samalla aaltopituudella, ei siitä tuu oikein mitää muuten. Eräs näinen kertoi että kuinka miehet häntä ghostaa (en nyt muista tarkalleen mitä me siinä aikasemmi keskusteltiin) ja mietin että miksköhän. No siinä muutaman päivän kun kyselin hänen elämästään, vastaukset oli aina sellaisia, ettei niistä mitää jatkoa olisi saanut. Muutama päivän haastattelin kunnes kyllästyin ja tämä mimmi poisti mut mätseistä :D Ja reffeilläki on ollut kyllä kauniita tapauksia, jotka eivät olleet kovin sosiaalisia tapauksia. Ehkä se introverttiys vaikuttaa osaltaan, mut joidenkin kanssa ei vaan saa keskustelua aikaiseksi. Mä vielä lähestulkoon aina meen sille vastapuolen energian tasolle livenä. Eli jos on tosi hiljainen tapaus, niin en mä saa siinä sellaista ulospäinsuuntautunutta keskusteluyhteyttä kuten esim ulospäinsuuntautuneen tapauksen kanssa se keskustelun flow on yleensä ihan eri tasolla.

Muokkaukset tehty.

Paljon kuulee puhuttavan siitä kuinka katkeria jotkut miehet on ja jos naiselta tulee se perinteinen "en näe meidän välillä mitään" niin tulee suoraa huoraksi haukkumista ym.

Paljon kuulee puhuttavan siitä kuinka katkeria jotkut miehet on ja jos naiselta tulee se perinteinen "en näe meidän välillä mitään" niin tulee suoraa huoraksi haukkumista ym.
En ole kyllä ymmärtänyt tätä koskaan. Paremminkin tuollainen suora kieltäytyminen on virkistävä poikkeus verrattuna yleensä tapahtuvaan ghostaamiseen, eihän siinä ole mitään väärää jos ei vaan kiinnosta. :facepalm:

En ole kyllä ymmärtänyt tätä koskaan. Paremminkin tuollainen suora kieltäytyminen on virkistävä poikkeus verrattuna yleensä tapahtuvaan ghostaamiseen, eihän siinä ole mitään väärää jos ei vaan kiinnosta. :facepalm:
Katkeria miehiä on paljon...

Minä en ymmärrä miksi ei sais olla katkera? Oo elämä kaikilla kokoajan pumpulia ja ihanoo. Se on tää nykyajan pullasukupolvi semmosta, että mitään ei voida kohtata negatiivisiä juttuja vaan pitää lääkkeet saada ensin ja sitten voi jotain sanoa. Ja ennen tuolla tavalla käyttäytyneet naiset olisivat olleet sellaisia kaikkien kanssa makaajia. Kaikki ei oo sitä sisäistäneet, että se on nykyään tuo deittailukulttuuri tuollaista kylmää touhua. Se on vaan helppoa sanoa, että kun miehet on katkeria tai naiset. Joskus olisi hyvä sinne peiliin kahtoa. Eikä omaa idioottimaisuuttaan tuoda niinkään esiin. Ja en ole haukkunut ketään sen takia ettei olisi minusta ollut kiinnostunut tai muutenkaan netissä tai wasupissa.

Viimeksi muokattu:
Kyllä mäki mielellään kuulen suoran kieltäytymisen kuin että pelaisi mukana tai olisin jossain varasijalla.
Siksi onkin hyvä kysyä viimeistään jossain kohtaan tilannetta, jollei nainen ole asiaa suuntaan tai toiseen ilmaissut. Tai jos itsellä ei ole noussut sen suurempia tunteita niin ei kai sillä sitten niin väliä.
Mutta katkeroituminen ei ole hyvä asia. Tai no ihan sama, kunhan ei käyttäydy epäkohteliaasti. Katkeruuden sijaan voisi katsoa positiiviset asiat -> Mitä opin tästä ja kuinka voin kehittyä, eikä jäädä tuleen makaamaan. Ja tietenkin oman tunnemaailman käsittely.

Mutta katkeroituminen ei ole hyvä asia. Tai no ihan sama, kunhan ei käyttäydy epäkohteliaasti. Katkeruuden sijaan voisi katsoa positiiviset asiat -> Mitä opin tästä ja kuinka voin kehittyä, eikä jäädä tuleen makaamaan. Ja tietenkin oman tunnemaailman käsittely.
Minä en ymmärrä miksi ei sais olla katkera? Oo elämä kaikilla kokoajan pumpulia ja ihanoo. Se on tää nykyajan pullasukupolvi semmosta, että mitään ei voida kohtata negatiivisiä juttuja vaan pitää lääkkeet saada ensin ja sitten voi jotain sanoa. Ja ennen tuolla tavalla käyttäytyneet naiset olisivat olleet sellaisia kaikkien kanssa makaajia. Kaikki ei oo sitä sisäistäneet, että se on nykyään tuo deittailukulttuuri tuollaista kylmää touhua. Se on vaan helppoa sanoa, että kun miehet on katkeria tai naiset. Joskus olisi hyvä sinne peiliin kahtoa. Eikä omaa idioottimaisuuttaan tuoda niinkään esiin. Ja en ole haukkunut ketään sen takia ettei olisi minusta ollut kiinnostunut tai muutenkaan netissä tai wasupissa.
Niin sehän siinä onkin, että pitäisi osata käyttäytyä eikä ainakaan haukkuisi päin naamaa. Se on ihan ok, jos avautuu deittailuskenen paskuudesta nimettömässä nettikeskustelussa tai vaikka muutenkin kunhan ei kohdista sitä siihen henkilöön, jonka kanssa on juttelemassa.

Niin sehän siinä onkin, että pitäisi osata käyttäytyä eikä ainakaan haukkuisi päin naamaa. Se on ihan ok, jos avautuu deittailuskenen paskuudesta nimettömässä nettikeskustelussa tai vaikka muutenkin kunhan ei kohdista sitä siihen henkilöön, jonka kanssa on juttelemassa.
This. Ota vastuu vain ja ainoastaan omista sanoista sekä tekemisistä. Jos joku ihminen on paska sinulle, se heijastaa hänen omista ongelmistaan :)

Aika helposti sen numeron saa jos nainen osoittaa mielenkiintoa. Itse en tosin kaikilta ole pyytänyt numeroa ennen treffejä. Enkä edes välttis treffien lopussakaa. Riippuu ihan tapauksesta.
Kiinnostavien kanssa sitten jossa ensitreffit on tupannu venymään syystä tai toisesta - menojen tai välimatkan takia - olen usein pyytänyt numeroa ennen tapaamista.

Mut aika hyvä saldo sulla. Meikäläinen on saanut ehkä 1-2 numeroa kuukaudessa. Oletko komistus? :D Vähän aikaa sitä jaksaa kunnes pimperolla ei ole enää panoarvoa ja ei jaksa samalla vaivalla nähdä ihmisiä. Plus oma taso nousee kun huomaa kenen kanssa on menty päätyyn asti. Valitettavasti. Sinkkuna vaan on hyvä olla eikä sitä ihan tuosta noin vaan ryhdy suhteeseen.

Kyllä mä olen ehdokkaille kertonut omasta elämästä. Että töiden jälkeen salille/potkunyrkkeilee ja loppuilta treenataa kitaraa armottomalla tahdilla tavoitteita kohti (en nyt ihan näin suoraviivaisesti, vaan keskustelun flow nyt menee eri tasolla, pointti kuitenkin selvä). Lähinnä että tietää mihin olisi ryhtymässä tässä kohtaa mun elämää.

Tähän vielä mitä naisia tavannut petipuuhiin niin osan kanssa on kipinää, mut se helposti meinaa kaatua siks kun nainen ei tee juuri mitään seksin eteen. Tai siis vien asiaa pidemmälle, mut toinen oikeastaan seuraa perässä vasta jos mä teen jonku liikkeen :D Sit se menee semmoseks säätämiseks helposti jolloin tunnelma laskee (eipä oo yhtään tapausta jäänyt kesken, mut mainittakoon kuitenkin). Kuin että on näitä tapauksia jotka sitten mun aloitteesta ovat hypänneet "aktiivisesti" mukaan ja tekevät siinä oma-aloitteisesti samalla "liikkeitä" jolloin se kipinä pysyy yllä ja homma etenee kuin tanssi.
Itse en treffeille lähtisi, jos en ole numeroa ensin saanut. Kokemusta on siitä, että tinder voi olla buginen ja viestit ei mene. Lisäksi liian helppo ghostata. Numeron saaminen on tietynlainen "validointi" sille, että kiinnostusta on. Ja jos pelipaikalla toista ei näy, niin puhelimella ihmisen saa tänäkin päivänä parhaiten kiinni. Näin vain minulla itsellä. On niitä kysymyksiä tullut, että mitä sä sillä numerolla.

Numeroita saan paljon, koska niitä määrätietoisesti kyselen.

Mutta joo, nyt oli ekat onnistuneet treffit, ja muijahan oli ihan innokas tapaus. Keskustelutaitoinen ja henkisesti aikuinen nainen. Mitä nyt lenkillä käytiin, ja sitten muijan luokse lasilliselle vettä. :D Ei kiinnostanut vetää mitään sen ihmeempiä peliliikkeitä, mukavaa oli noinkin, ei herännyt kiinnostusta minulla viedä asiaa halaamista fyysisemmälle tasolle. Pientä ihastustakin ilmeni, kun muija kertoi harrastuksistaan. :D Positiivinen yllätys. Jatkoa tulee, toivottavasti nopeasti. :)

Itse en treffeille lähtisi, jos en ole numeroa ensin saanut.
Ajoin joku aika sitten yli 100 km treffeille ilman numeroa. Ei tullut ghostausta. Jos olisi tullut, niin eipä tuo olisi paljoa haitannut. Ei minulla ainakaan ole ehdotonta hinkua jakaa omaakaan numeroani ennen ensitapaamista. Joskus näin on tehty muttei suinkaan aina.

^ Jos mä pidemmälle lähden niin sillo numeron vaihto on ehdoton. Mut ei mua ole kertaakaan ghostattu, joten se onko numero ennen treffejä on loppupeleissä aivan sama, jos välimatka on lyhyt. Viimeistään ensitreffeillä oon numeroa kysynyt jos kiinnostava tapaus. Mut joo. Oisha tuossa pari jolta vois kysyä jo numeroa kun näkeminen venyy :) Mut ei mulla oo siihen pakottavaa tarvetta.

Sinkkuillallinen-ohjelmaa on julkaistu 302 jaksoa.

Kukin jakso sisältää pääosallistujan kolmet treffit sivuosallistujien luona (plus parhaaksi valitun kanssa illallistreffit ravintolassa).

Eli 906 paria.

Ovat johtaneet yhteen aviopariin.

Joten yleensä aika monta arpaa tulee raaputtaa jotta pääsee pitkään toimivaan suhteeseen, ja vielä useammat jos yhteenmuuttoa tai perheen perustamista halajaa.

Tinder ja muut vastaavat parantavat tsänssejä siten että.. ennen tapaamista sentään näkee kuvia ja profiilitekstejä, JA voi viestitellessä ottaa selvää toisen ajatuksista, mielipiteistä, luonteesta, huumorista, jne.

Sinkkuillallisessahan kolme treffattavaa valitaan menujen perusteella! Viidestä vaihtoehdosta.

Oi sitä valinnan runsautta: "Hmmm ottaskohan tän kanapastanaisen vai ehkä sittenkin tuo sinihomejuustolasagnenainen vois olla sukulaissieluni."

Eikä tule unohtaa Tinderin algoritmiä; epätodennäköisimpiä sinuun rakastujia se ei sinulle edes tyrkytä.

Toggle Sidebar

Statistiikka

Viestiketjut
186 143
Jäsenet
60 718
Uusin jäsen
arkar

Hinta.fi

Ylös Bottom