Aika helposti sen numeron saa jos nainen osoittaa mielenkiintoa. Itse en tosin kaikilta ole pyytänyt numeroa ennen treffejä. Enkä edes välttis treffien lopussakaa. Riippuu ihan tapauksesta.
Kiinnostavien kanssa sitten jossa ensitreffit on tupannu venymään syystä tai toisesta - menojen tai välimatkan takia - olen usein pyytänyt numeroa ennen tapaamista.
Mut aika hyvä saldo sulla. Meikäläinen on saanut ehkä 1-2 numeroa kuukaudessa. Oletko komistus?Vähän aikaa sitä jaksaa kunnes pimperolla ei ole enää panoarvoa ja ei jaksa samalla vaivalla nähdä ihmisiä. Plus oma taso nousee kun huomaa kenen kanssa on menty päätyyn asti. Valitettavasti. Sinkkuna vaan on hyvä olla eikä sitä ihan tuosta noin vaan ryhdy suhteeseen.
Kyllä mä olen ehdokkaille kertonut omasta elämästä. Että töiden jälkeen salille/potkunyrkkeilee ja loppuilta treenataa kitaraa armottomalla tahdilla tavoitteita kohti (en nyt ihan näin suoraviivaisesti, vaan keskustelun flow nyt menee eri tasolla, pointti kuitenkin selvä). Lähinnä että tietää mihin olisi ryhtymässä tässä kohtaa mun elämää.
Tähän vielä mitä naisia tavannut petipuuhiin niin osan kanssa on kipinää, mut se helposti meinaa kaatua siks kun nainen ei tee juuri mitään seksin eteen. Tai siis vien asiaa pidemmälle, mut toinen oikeastaan seuraa perässä vasta jos mä teen jonku liikkeenSit se menee semmoseks säätämiseks helposti jolloin tunnelma laskee (eipä oo yhtään tapausta jäänyt kesken, mut mainittakoon kuitenkin). Kuin että on näitä tapauksia jotka sitten mun aloitteesta ovat hypänneet "aktiivisesti" mukaan ja tekevät siinä oma-aloitteisesti samalla "liikkeitä" jolloin se kipinä pysyy yllä ja homma etenee kuin tanssi.
Itse en treffeille lähtisi, jos en ole numeroa ensin saanut. Kokemusta on siitä, että tinder voi olla buginen ja viestit ei mene. Lisäksi liian helppo ghostata. Numeron saaminen on tietynlainen "validointi" sille, että kiinnostusta on. Ja jos pelipaikalla toista ei näy, niin puhelimella ihmisen saa tänäkin päivänä parhaiten kiinni. Näin vain minulla itsellä. On niitä kysymyksiä tullut, että mitä sä sillä numerolla.
Numeroita saan paljon, koska niitä määrätietoisesti kyselen.
Mutta joo, nyt oli ekat onnistuneet treffit, ja muijahan oli ihan innokas tapaus. Keskustelutaitoinen ja henkisesti aikuinen nainen. Mitä nyt lenkillä käytiin, ja sitten muijan luokse lasilliselle vettä.