Millähän järjen häivällä nämä kanssaTinderöitsijät saisi tapaamiseen asti? Aika monen kanssa tyssää keskutelu kuin seinään. No toki jos naiset saa mätsejä ihan mielettömästi niin ei toisaalta ihme, mutta sitten on oikeasti näitä jotka vaan peruu viime hetkellä. Eli mätsejä on aika paljon, mutta en ole vielä kenenkään kanssa päässyt näkee livenä. Siis tuntuu ajanhukalta tämä sovellus
Tosi moni haluaa tutustua eka paremmin jos kysyn liian nopeasti tapaamiseen. Ei siinä mitään, mutta jossain kohtaa iskee se perinteinen ghostaus. Seuraava kasti on sopia tapaaminen. Viime hetkellä joko peruu tai kun kysyn varmistuksen useamman päivän hiljaiselon jälkeen, niin ripulitauti iski; ei pysty. Sitten on nämä jotka lähtökohtaisesti pitää kaikkia miehiä hulluina, eivätkä uskalla sen takia nähdä ihmisiä. Siis ovat avoimesti kertoneet, että pitäisi uskotella heille etten ole hullu.
Mihin tää maailma on menossa?
Ja kovin moni on oikeasti sosiaalisesti kyvyttömiä. Huomaa jo viestittelyssä.
Olen alkanut tässä sinkkuelämässä ja omien asioiden priorisoinnissa tajuamaan, että olen vissiin aika selväjärkinen tyyppi jos vertaa mitä kaikkea hiihtäjää noissa deittisovelluksissa liikkuu. Olen mä sitten Jodelin kautta tavannut ihan kaverimerkeissä muutamaa ja he ovat kertoneet sitten näitä tilanteita jossa mies on ollut ihan sekopää.
Edit & lisäys: Toki se varmasti helpottaa tilannetta jos kertoisi profiilissa rehellisesti mitä etsii. Muutinkin lähestymistapaa profiilissa. Mätsit varmaan vähenee, mutta samase jos livetapaamisen prosentti nousee.