Nettitreffit + Tinder

Liittynyt
19.10.2016
Viestejä
2 319
Juurikin näin olen tehnyt, 95% ei lähde mihinkään ja täkyihin ei tartuta. Tuo flirtti tosin kaipaisi parannusta, olisko käytännön esimerkkiä heittää vaikka sama viesti ilman flirttiä ja flirtin kanssa.
Onpas kurja homma kannaltasi, kun saumat menee jo ennen omalle vahvuusalueelle pääsyä.

Flirttailu on kyllä niin tapauskohtaista, että siitä on paha antaa sen kummempia yleispäteviä ohjeita. Kattelin vanhoja Tinder-viestejäni lävitse esimerkin tapaisena, jossa deittini kyselee minulta deittiaktiviteettien perään:

D: - " Onko sinulla mielessä aktiviteettia huomiselle? "

M: - " Onhan tässä toki mielessä monenlaista aktiviteettia mitä kanssasi voisi harrastaa, mutta jos siveellisemmästä päästä lähdetään niin hohtogolf voisi olla yksi vaihtoehto. ;) "

D: - " Onhan noita aktiviteetteja, kaikkien toteuttamiseen ei vaan sovi julkinen tila... ;)"

Tämäkin keskustelu käytiin ekojen treffien jälkeen kun oli jotain pohjatietoa ihmisestä alla ja kemiat kohtasivat, joten ihan tuollaista en alkaisi heittämään täysin tuntemattomalle ihmiselle. Ilman flirttiä olisin vain saattanut vastata suoraan, että hohtogolf olisi ollut yksi vaihtoehto. Toivottavasti tästä oli edes jotain apua.

Ainahan se flirttailu on vähän sellaista kepillä jään kokeilemista, kannattaa lähteä liikkeelle hyvin vaivihkaisilla vihjauksilla jos toinen osapuoli osoittaa kiinnostusta ensin muulla tapaa.
 
Viimeksi muokattu:
Liittynyt
24.10.2016
Viestejä
4 196
^ Ennen kuin on ensitapaaminen ollutm niin en tosiaa lähtisi flirttii vetää tai hyvin hienovaraisesti, kuten mainitsit. Aikasemmin kyselin tuosta "hevistä flirtistä" jo heti alkuun, mutta en ole sitä käyttöön ottanut. Siinä keskustelun taso täytyisi olla jo aika luontevaa. Mutta joo jos ekoilla treffeillä synkkaa niin sitte jo voipi kokeilla. Mutta ylläolevassa tapauksessa on myös mahdollista että deitti perääntyy. Ei näistä koskaan tiedä.

Ja en koe luontevaksi edes flirttiä vetää ellei synkkaa. Jotenki nykyää tuntuu siltä, että se on hyvinkin vähemmistö kenen kanssa synkkaa.
 
Liittynyt
22.12.2016
Viestejä
480
Onpas kurja homma kannaltasi, kun saumat menee jo ennen omalle vahvuusalueelle pääsyä.
No joo, laskeskelin tuossa että kuitenkin kun on jonkun päässyt netin kautta näkemään livenä niin "onnistumisprosentti" panemisen suhteen on ollut n. 40% (ei siis aina ekoilla treffeillä vaan sitten esim. jatkotreffeille)
 
Liittynyt
19.10.2016
Viestejä
2 319
No joo, laskeskelin tuossa että kuitenkin kun on jonkun päässyt netin kautta näkemään livenä niin "onnistumisprosentti" panemisen suhteen on ollut n. 40% (ei siis aina ekoilla treffeillä vaan sitten esim. jatkotreffeille)
Eikö tuossa tapauksessa olisi parempi käydä maksullisissa jos tämänkaltaista "onnistumisprosenttia" laskee? :) Toki jokaisella on omat lähtökohtansa mitä treffeiltä ensisijaisesti hakee.
 
Liittynyt
24.10.2016
Viestejä
4 196
Rennoin mielin kun on liikenteessä ja ottaa uusien ihmisten tapaamisen myös sosialisoitumisen merkeissä, niin eihän sillä loppupeleissä väliä mitä tapahtuu. Olen nauttinut kahviseurasta. Erään kanssa käytiin kävelyllä luonnonpuistossa. Yhden kanssa oli toiset treffit bilispöydän ääressä. Ja nautin näistä kaikista aktiviteeteista vaikka mitään muuta ihmeempää ei ole tapahtunut. Ei ole mitään taka-ajatuksia minulla.

Itsellä olisi jo kahdesti ollut tsäännsi päästä pukille (no toinen ei ollut uusi deitti vaan tunsin ennestään), mutta en ole henkisesti siihen valmis. Joko se ero vielä painaa tai sitten näin ihmistyyppinä tarviin aika vahvan connectionin ennen makuuhuonepuuhia.

Miten te (jotka pystytte hyppää toisen kanssa sänkyyn helposti) pystytte tähän? :)
 
Liittynyt
17.10.2016
Viestejä
2 598
Rennoin mielin kun on liikenteessä ja ottaa uusien ihmisten tapaamisen myös sosialisoitumisen merkeissä, niin eihän sillä loppupeleissä väliä mitä tapahtuu. Olen nauttinut kahviseurasta. Erään kanssa käytiin kävelyllä luonnonpuistossa. Yhden kanssa oli toiset treffit bilispöydän ääressä. Ja nautin näistä kaikista aktiviteeteista vaikka mitään muuta ihmeempää ei ole tapahtunut. Ei ole mitään taka-ajatuksia minulla.

Itsellä olisi jo kahdesti ollut tsäännsi päästä pukille (no toinen ei ollut uusi deitti vaan tunsin ennestään), mutta en ole henkisesti siihen valmis. Joko se ero vielä painaa tai sitten näin ihmistyyppinä tarviin aika vahvan connectionin ennen makuuhuonepuuhia.

Miten te (jotka pystytte hyppää toisen kanssa sänkyyn helposti) pystytte tähän? :)
No joskus kun olin vielä ns. hyväkäytöksinen mulkku niin silloin oli aika helppo hypätä suoraan sänkyynkin jos mimmin kroppa vaan miellyttää. Silloin aika vähän ajatteli toista ja sitä miten tunnepuoli ja kaikki muu sälä mitä se paneminen saattaa mukanaan tuoda niin se oli aika iisiä. Nykyiseltään oli mimmi minkä näköinen tahansa niin ei vaan nappaa jos sen luonne vaan ei ole itseä miellyttävä - tai olettaa telovansa sen henkisesti tms. muuta hallaa niin silloin poikkeuksetta skippaan.
 
Liittynyt
22.12.2016
Viestejä
480
Eikö tuossa tapauksessa olisi parempi käydä maksullisissa jos tämänkaltaista "onnistumisprosenttia" laskee? :) Toki jokaisella on omat lähtökohtansa mitä treffeiltä ensisijaisesti hakee.
Eipä houkuta oikeastaan lainkaan mitkään maksulliset. Tarkoitus oli nyt vain tuoda esiin ja korjata mahdollinen väärinkäsitys siitä että paska tinder menestykseni olisi jotenkin kiinni siitä että olisin aivan pihalla siitä miten naisten kanssa toimitaan. Mutta itse menen näissä asioissa seksuaalisuus edellä kyllä.

Rennoin mielin kun on liikenteessä ja ottaa uusien ihmisten tapaamisen myös sosialisoitumisen merkeissä, niin eihän sillä loppupeleissä väliä mitä tapahtuu. Olen nauttinut kahviseurasta. Erään kanssa käytiin kävelyllä luonnonpuistossa. Yhden kanssa oli toiset treffit bilispöydän ääressä. Ja nautin näistä kaikista aktiviteeteista vaikka mitään muuta ihmeempää ei ole tapahtunut. Ei ole mitään taka-ajatuksia minulla.

Itsellä olisi jo kahdesti ollut tsäännsi päästä pukille (no toinen ei ollut uusi deitti vaan tunsin ennestään), mutta en ole henkisesti siihen valmis. Joko se ero vielä painaa tai sitten näin ihmistyyppinä tarviin aika vahvan connectionin ennen makuuhuonepuuhia.

Miten te (jotka pystytte hyppää toisen kanssa sänkyyn helposti) pystytte tähän? :)
Itsekin haluan kyllä tuntea toista paremmin enkä ihan suoraan hyppää sänkyyn. Ennen ehkä, nykyään haluaa vähän paremmin varmistella että nainen edes vaikuttaa täyspäiseltä "never stick your dick in crazy"

Ja siis jopa itseänikin on pyydetty muutaman kerran suoraan panemaan ja olen kohteliaasti kieltäytynyt koska nainen oli selvästi kännissä.
 

Sally_Spectra

BANNATTU
BANNED
Liittynyt
07.06.2021
Viestejä
2 367
Rennoin mielin kun on liikenteessä ja ottaa uusien ihmisten tapaamisen myös sosialisoitumisen merkeissä, niin eihän sillä loppupeleissä väliä mitä tapahtuu. Olen nauttinut kahviseurasta. Erään kanssa käytiin kävelyllä luonnonpuistossa. Yhden kanssa oli toiset treffit bilispöydän ääressä. Ja nautin näistä kaikista aktiviteeteista vaikka mitään muuta ihmeempää ei ole tapahtunut. Ei ole mitään taka-ajatuksia minulla.

Itsellä olisi jo kahdesti ollut tsäännsi päästä pukille (no toinen ei ollut uusi deitti vaan tunsin ennestään), mutta en ole henkisesti siihen valmis. Joko se ero vielä painaa tai sitten näin ihmistyyppinä tarviin aika vahvan connectionin ennen makuuhuonepuuhia.

Miten te (jotka pystytte hyppää toisen kanssa sänkyyn helposti) pystytte tähän? :)
Vaikuttaa enemmän siltä, että etsit itsellesi kaveriseuraa, etkä niinkään naisseuraa.
 
Liittynyt
19.10.2016
Viestejä
2 319
Eipä houkuta oikeastaan lainkaan mitkään maksulliset. Tarkoitus oli nyt vain tuoda esiin ja korjata mahdollinen väärinkäsitys siitä että paska tinder menestykseni olisi jotenkin kiinni siitä että olisin aivan pihalla siitä miten naisten kanssa toimitaan. Mutta itse menen näissä asioissa seksuaalisuus edellä kyllä.
Ei minulle ainakaan sellaista käsitystä tullut, kun itsekin spekuloit ettei ulkonäkö vaan yksinkertaisesti nappaa osaa matcheja.
 
Liittynyt
09.11.2016
Viestejä
625
Sitä mä en ole koskaan ymmärtänyt, että miten ne varatut siellä Tinderissä voi olla kun lienee riski jäädä kiinni aika korkea jos vaan joku tuttavapiiristä näkee, että on profiili siellä? Toki pettäjien logiikka ei nyt muutenkaan ole kovin kestävä.
 
Liittynyt
24.10.2016
Viestejä
4 196
Sinkkuuden hyvät puolet. Olipa eilen positiivinen kokemus. Alunperin nainen kutsui saunomaan. Asuu kaupungin lähellä, mutta kuitenkin maaseudulla. Emmä mitää odottanut eikä hän nyt signaalejakaan osoittanut, mutta jäin sinne sitten yöksi ja hommat eskaloitui. Ja tämäkin koko keissi lähti ihan perinteisellä viestittelyllä, olin kiinnostunut hänen asioistaan.
Onhan tuossa muuten sitten flirttipeliä ollut joidenkin muiden kanssa. Tässä koituu ongelmaksi se, että se yleensä laantuu kun ei ole aikaa nähdä nopealla aikataululla, sekä välimatka.
 
Liittynyt
22.12.2016
Viestejä
480
Ei minulle ainakaan sellaista käsitystä tullut, kun itsekin spekuloit ettei ulkonäkö vaan yksinkertaisesti nappaa osaa matcheja.
Joo en tarkoittanut sinua juuri tarkalleen, vaan yleisesti mietin onko sellainen käsitys jäänyt ilmaan.

Sitä mä en ole koskaan ymmärtänyt, että miten ne varatut siellä Tinderissä voi olla kun lienee riski jäädä kiinni aika korkea jos vaan joku tuttavapiiristä näkee, että on profiili siellä? Toki pettäjien logiikka ei nyt muutenkaan ole kovin kestävä.
Tinderissä voi kai valita vaihtoehdon että omaa profiilia näytetään vain niille kenestä on itse tykännyt.
 
Liittynyt
05.08.2017
Viestejä
4 658
Sinkkuuden hyvät puolet. Olipa eilen positiivinen kokemus. Alunperin nainen kutsui saunomaan. Asuu kaupungin lähellä, mutta kuitenkin maaseudulla. Emmä mitää odottanut eikä hän nyt signaalejakaan osoittanut, mutta jäin sinne sitten yöksi ja hommat eskaloitui. Ja tämäkin koko keissi lähti ihan perinteisellä viestittelyllä, olin kiinnostunut hänen asioistaan.
Onhan tuossa muuten sitten flirttipeliä ollut joidenkin muiden kanssa. Tässä koituu ongelmaksi se, että se yleensä laantuu kun ei ole aikaa nähdä nopealla aikataululla, sekä välimatka.
Mitä toi "signaalien osoittaminen" tässä tapauksessa tarkoittaa?

Ihan jo sinänsä saunomaan kutsuminen ei kyllä kuulosta ihan siltä, että olisi vaan kaverimielessä liikkeellä. :)
 
Liittynyt
24.10.2016
Viestejä
4 196
Mitä toi "signaalien osoittaminen" tässä tapauksessa tarkoittaa?

Ihan jo sinänsä saunomaan kutsuminen ei kyllä kuulosta ihan siltä, että olisi vaan kaverimielessä liikkeellä. :)
Hah, joo näihän se. Mitä aina elänyt parisuhteessa ja ei ole kokemusta "yhden illan" jutuista niin ei sitä ajattele silleen. Mut go with the flow jne.
Signaalit: Naisen eleet, ulkoinen olemus ja flirtti.. Mut kuten yllä, jo saunaan kutsuminen on itsessään signaali.
 
Liittynyt
18.05.2017
Viestejä
21 331
Itsellä olisi jo kahdesti ollut tsäännsi päästä pukille (no toinen ei ollut uusi deitti vaan tunsin ennestään), mutta en ole henkisesti siihen valmis. Joko se ero vielä painaa tai sitten näin ihmistyyppinä tarviin aika vahvan connectionin ennen makuuhuonepuuhia.

Miten te (jotka pystytte hyppää toisen kanssa sänkyyn helposti) pystytte tähän? :)
Oikeesti? Luonto, käenpoika jne?

edit: Kutsu saunomaan, tuli puuntakaa et olis ollut saumat, mitä vittua nyt taas?!? :facepalm:
 
Liittynyt
19.10.2016
Viestejä
2 319
Heh, olipahan erikoisimmat treffit pitkään aikaan. Mätsään naisen kanssa lauantai-iltana ja hän pyytää minut kaverinsa luo kotibileisiin. Menen käymään paikan päällä vain todetakseni että daamihan aivan tuhannen päissään, totesin vaan että eiköhän yritetä uudestaan kun olet selvinpäin vaikka toi aikeensa fyysisestä kanssakäymisestä hyvinkin selväksi heti ensimetreiltä.

Samalla tässä on saanut hämmästellä joidenkin yksilöiden tuuliviiri-meininkiä, tässä oli parisen viikkoa oikein huikeaa yhteyttä erään daamin kanssa, juteltiin tuntikausia videopuheluita kun ei nähty ja viestiä tuli vähän väliä. Tunteitakin oli kuulemma hänen mukaansa ehtinyt jo tulla. Parin viikon jälkeen tämä muuttuikin hänen osaltaan kuin seinään olisi törmännyt, viestittely harveni ja puhelutkaan eivät enää "yllättäen" onnistuneet. Tapaamisessakin oli ajatukset ihan selvästi muualla. Tätä ennen oli jo ehditty sopia että ei tapailtaisi muita.

No vedin asiasta omat johtopäätökseni, kun häneltä ei toiminnan muutokselle saatu selkeää syytä asiasta, selitteli asiaa kiireillä jne. Jännä juttu ettei tuohonkaan ikään ehtinyt naisihminen pysty sanomaan suoraan että juttu ei kiinnosta, vaan odotti selvästi mun laittavan suhteelle pisteen. Uutta matoa koukkuun.
 
Liittynyt
19.10.2016
Viestejä
2 319
Pientä päivitystä ketjuun, nyt on kolmisen viikkoa tapailtu erästä ihanaista naisihmistä ja viikonloppuna meni Tinderit poistoon molemmilta, joten sinkkuilu jäi tällä kertaa varsin lyhyeksi. Kokonaisuutena Tinderin käytöstä jäi positiviinen maku ja sain tutustua monenlaisiin eri ihmisiin, joita ei välttämättä olisi tullut perinteisillä tavoilla tavattua lainkaan.

Jos tästä jotain yhteenvetoa kasaisi, niin 3kk aikana ehdin tavata yhteensä yhdeksää deittiä, näistä kuuden kanssa tapaamisia oli useampia. Profiilitekstin vaikutusta ei voi aliarvioida, siihen kannattaa panostaa kertoen myös avoimesti mitä oikein on hakemassa jos yhtään vakavampaa juttua haluaa. Onnea myös muille nettideittailijoille, poistun nyt takavasemmalle ketjusta. :)
 
Liittynyt
18.08.2021
Viestejä
2 329
Pientä päivitystä ketjuun, nyt on kolmisen viikkoa tapailtu erästä ihanaista naisihmistä ja viikonloppuna meni Tinderit poistoon molemmilta, joten sinkkuilu jäi tällä kertaa varsin lyhyeksi. Kokonaisuutena Tinderin käytöstä jäi positiviinen maku ja sain tutustua monenlaisiin eri ihmisiin, joita ei välttämättä olisi tullut perinteisillä tavoilla tavattua lainkaan.

Jos tästä jotain yhteenvetoa kasaisi, niin 3kk aikana ehdin tavata yhteensä yhdeksää deittiä, näistä kuuden kanssa tapaamisia oli useampia. Profiilitekstin vaikutusta ei voi aliarvioida, siihen kannattaa panostaa kertoen myös avoimesti mitä oikein on hakemassa jos yhtään vakavampaa juttua haluaa. Onnea myös muille nettideittailijoille, poistun nyt takavasemmalle ketjusta. :)
Ei muuta kuin myötätuulta ja mukavia maisemia sinne!

Tälleen ainakin tekstisi perusteella olen aistivinani, että hyvään kokemukseesi Tinderin kanssa (ja tietysti myös lopputulokseen) vaikutti varmasti positiivinen asenteesi ja avoin mieli. :thumbsup:
 

Dr. Who

BANNATTU
BANNED
Liittynyt
17.10.2016
Viestejä
7 894
Ei muuta kuin myötätuulta ja mukavia maisemia sinne!

Tälleen ainakin tekstisi perusteella olen aistivinani, että hyvään kokemukseesi Tinderin kanssa (ja tietysti myös lopputulokseen) vaikutti varmasti positiivinen asenteesi ja avoin mieli. :thumbsup:
Eiköhän kaikkeen elämässä vaikuta positiivisuus ja avoin mieli.

Tätä ketjua kun lukee niin pahin ongelma kenellä ongelima on löytää nainen tinderissä, on se mies itse.

Onko se sitten huonoa itsetuntoa, arkuutta, sosiaalista osaamattomuutta, mutta pahimpia ovat nämä ketkä alkavat nirsoiksi, ei anneta ihmisille edes mahdollisuutta vaan tuomitaan kuvan perusteella missä näkyy yksi tatuointi, tai sen takia että sillä on lapsia.
 

Dr. Who

BANNATTU
BANNED
Liittynyt
17.10.2016
Viestejä
7 894
Lapset nyt rajoittaa / muuttaa elämää ja elämäntyyliä aika oleellisesti joten miksi sitä nyt tarvitsee ihmetellä että se on vedenjakaja?
Miten se naisen lapset rajoittaa sun elämää?

Tuolla logiikalla en tosiaan ihmettele että täällä on vaikeuksia miesten löytää seuraa...
 
Liittynyt
22.12.2016
Viestejä
480
Miten se naisen lapset rajoittaa sun elämää?

Tuolla logiikalla en tosiaan ihmettele että täällä on vaikeuksia miesten löytää seuraa...
Yleensä näin aikuisten parisuhteissa on se perusoletus että jossain vaiheessa sitten muutetaan yhteen ja jaetaan elämää enemmänkin jolloin se tulee väistämättä eteen.

Ja kyllä se jo ihan treffailuvaihetta rajoittaa jos on tosi vähän vapaata.
 
Liittynyt
18.08.2021
Viestejä
2 329
Eiköhän kaikkeen elämässä vaikuta positiivisuus ja avoin mieli.

Tätä ketjua kun lukee niin pahin ongelma kenellä ongelima on löytää nainen tinderissä, on se mies itse.

Onko se sitten huonoa itsetuntoa, arkuutta, sosiaalista osaamattomuutta, mutta pahimpia ovat nämä ketkä alkavat nirsoiksi, ei anneta ihmisille edes mahdollisuutta vaan tuomitaan kuvan perusteella missä näkyy yksi tatuointi, tai sen takia että sillä on lapsia.
Lähinnä tässä tarkoitin sitä, että asenne itse Tinderiin oli positiivinen ja avoin, eikä valmiiksi tuomitseva "tinder yrittää vaan tehdä mulla rahaa ja siellä on pelkästään pinnallisia nirppanokkahoroja joille ei kelpaa kukaan" - lähtökohta. Esim. tuo on oikeasti todella hyvä pointti, että Tinderin kautta tapaa myös ihmisiä, joihin et luultavasti muuten ikinä törmäisi. Näin kävi meillekin paremman puoliskon kanssa. Ilman Tinderiä ei todennäköisesti ikinä oltaisi törmätty, vaikka muuten "mätsi" meidän välillä onkin jokseenkin täydellinen. Tässä sitä kuitenkin ollaan, vajaat viisi vuotta ja pari lasta myöhemmin, odottelemassa että koronan puolesta kehtaisi alkaa hääkutsuja laittamaan sukulaisille ja kavereille.

Mutta ihan totta, että kyllä se posiitivinen asenne ja ihan vähintään avoin mieli on oikeasti aika oleellisia juttuja noissa pariutumishommissa noin muutenkin. Eikä tosiaan kannata myöskään liian nirso olla, ainakaan sillä tasolla että tyyliin lähestyy pelkästään täydellisesti naisihanteeseensa istuvia tai johonkin muuten vaan supertarkkaan kriteeristöön istuvia. Toki jotain raameja saa olla, mutta kannattaa tosiaan pitää avoin mieli ja antaa monenlaisille ihmisille mahis, sillä koskaan ei tiedä kuinka täydellinen ihminen sieltä löytyykään kunhan heittää omat ennakkoasenteensa romukoppaan.
 

Dr. Who

BANNATTU
BANNED
Liittynyt
17.10.2016
Viestejä
7 894
Lähinnä tässä tarkoitin sitä, että asenne itse Tinderiin oli positiivinen ja avoin, eikä valmiiksi tuomitseva "tinder yrittää vaan tehdä mulla rahaa ja siellä on pelkästään pinnallisia nirppanokkahoroja joille ei kelpaa kukaan" - lähtökohta. Esim. tuo on oikeasti todella hyvä pointti, että Tinderin kautta tapaa myös ihmisiä, joihin et luultavasti muuten ikinä törmäisi. Näin kävi meillekin paremman puoliskon kanssa. Ilman Tinderiä ei todennäköisesti ikinä oltaisi törmätty, vaikka muuten "mätsi" meidän välillä onkin jokseenkin täydellinen. Tässä sitä kuitenkin ollaan, vajaat viisi vuotta ja pari lasta myöhemmin, odottelemassa että koronan puolesta kehtaisi alkaa hääkutsuja laittamaan sukulaisille ja kavereille.

Mutta ihan totta, että kyllä se posiitivinen asenne ja ihan vähintään avoin mieli on oikeasti aika oleellisia juttuja noissa pariutumishommissa noin muutenkin. Eikä tosiaan kannata myöskään liian nirso olla, ainakaan sillä tasolla että tyyliin lähestyy pelkästään täydellisesti naisihanteeseensa istuvia. Toki jotain kriteerejä saa olla, mutta kannattaa tosiaan pitää avoin mieli ja antaa monenlaisille ihmisille mahis, sillä koskaan ei tiedä kuinka täydellinen ihminen sieltä löytyykään kunhan heittää omat ennakkoasenteensa romukoppaan.
Tinder on todellä kätevä ja sitä kun aikanaan käytin niin en olisi ikinä päässyt niin helposti niin monille treffeille kun pääsin. Itsellä oli tarkkaa mitä haen, mutta olin avoin uusille tuttavuuksille enkä ottanut oikeastaan mitään asiaa esteeksi mennä ekoille treffeille ja moni yh-mammakin yllätti positiivisesti, vaikka ei sitten edennyt sen vakavemmaksi, lähinnä etäisyyden tms. takia.

Siksi mä aina sanon että muutaman kuvan ja sanan takia ihmistä ei kannata tuomita, VARSINKIN jos vientiä ei ole.
 
Liittynyt
05.08.2017
Viestejä
4 658
Eiköhän kaikkeen elämässä vaikuta positiivisuus ja avoin mieli.

Tätä ketjua kun lukee niin pahin ongelma kenellä ongelima on löytää nainen tinderissä, on se mies itse.

Onko se sitten huonoa itsetuntoa, arkuutta, sosiaalista osaamattomuutta, mutta pahimpia ovat nämä ketkä alkavat nirsoiksi, ei anneta ihmisille edes mahdollisuutta vaan tuomitaan kuvan perusteella missä näkyy yksi tatuointi, tai sen takia että sillä on lapsia.
Ei se kyllä ole, jos mätsejä ei ylipäätään tule, tai naiset ei jaksa vastailla keskusteluyrityksiin. Ellei yleistä tylsyyttä lasketa ongelmaksi, jolloin ratkaisuna olisi olla joku muu? :hmm:

Mutta kuka nyt tyyliin yhden tatuoinnin takia swaippaisi vasemmalle, missä tuollaista olet kuullut?

Tosin myönnän kyllä ihan suoraan, ettei aivan kuka tahansa kiinnosta, joten voi olla että kilpailu on vaan liian kovaa. Mutta ihan turhahan sitä on ruveta treffailemaan, jos ei pätkääkään kiinnosta.
 

Dr. Who

BANNATTU
BANNED
Liittynyt
17.10.2016
Viestejä
7 894
Ei se kyllä ole, jos mätsejä ei ylipäätään tule, tai naiset ei jaksa vastailla keskusteluyrityksiin. Ellei yleistä tylsyyttä lasketa ongelmaksi, jolloin ratkaisuna olisi olla joku muu? :hmm:

Mutta kuka nyt tyyliin yhden tatuoinnin takia swaippaisi vasemmalle, missä tuollaista olet kuullut?

Tosin myönnän kyllä ihan suoraan, ettei aivan kuka tahansa kiinnosta, joten voi olla että kilpailu on vaan liian kovaa. Mutta ihan turhahan sitä on ruveta treffailemaan, jos ei pätkääkään kiinnosta.
En nyt ala ketään tägäilemään vanhoista keskusteluista, mutta tässä ketjussa on moneen kertaan eri ihmisten toimesta käyty läpi että tatuoinnit, eläimet ja lapset ehdoton ei!

"
sgh.JPG
"



"
asdfad.JPG
"
 
Liittynyt
05.08.2017
Viestejä
4 658
En nyt ala ketään tägäilemään vanhoista keskusteluista, mutta tässä ketjussa on moneen kertaan eri ihmisten toimesta käyty läpi että tatuoinnit, eläimet ja lapset ehdoton ei!

"
"



"
"
No joo, tämä kuulostaa kyllä vähän hassulta, ainakin jos ei tyyliin ole pahaa allergiaa tjsp.
 
Liittynyt
12.01.2017
Viestejä
688
Itsellä lemmikit on vähän kinkkinen juttu. Koirista pidän ja kissojakin pystyn sietämään. Mutta kun satun olemaan allerginen. Koirille vähemmän (luultavasti) ja kissat pistää niin vetistämään. En mie koko ajan haluaisi allergialääkkeitä olla popsimassa.
 
Liittynyt
24.10.2016
Viestejä
4 196
Pientä päivitystä ketjuun, nyt on kolmisen viikkoa tapailtu erästä ihanaista naisihmistä ja viikonloppuna meni Tinderit poistoon molemmilta, joten sinkkuilu jäi tällä kertaa varsin lyhyeksi. Kokonaisuutena Tinderin käytöstä jäi positiviinen maku ja sain tutustua monenlaisiin eri ihmisiin, joita ei välttämättä olisi tullut perinteisillä tavoilla tavattua lainkaan.

Jos tästä jotain yhteenvetoa kasaisi, niin 3kk aikana ehdin tavata yhteensä yhdeksää deittiä, näistä kuuden kanssa tapaamisia oli useampia. Profiilitekstin vaikutusta ei voi aliarvioida, siihen kannattaa panostaa kertoen myös avoimesti mitä oikein on hakemassa jos yhtään vakavampaa juttua haluaa. Onnea myös muille nettideittailijoille, poistun nyt takavasemmalle ketjusta. :)
Lyhyt kyssäri: Kuinka vakavasti ja suorasanaisesti ilmaisit sen että etsit suhdetta? Heitä vaikka litanias tänne, jos haluat. Siis jotain työpaikkahakemuksen ja vitsiniekan väliltä. Mielenkiinnosta kyselen.

Mulla ei ole suhde hakusessa, enkä siitä profiilissa mainitse, mut ihan hyvin muute päässyt tapaa eri ihmisiä, avoimin mielin.

Toki varmasti joskus tulee se valaistuminen eteen, että haluan parisuhteen. Erosta aivan liian vähän aikaa vielä.
 
Liittynyt
31.07.2017
Viestejä
1 546
Yleensä näin aikuisten parisuhteissa on se perusoletus että jossain vaiheessa sitten muutetaan yhteen ja jaetaan elämää enemmänkin jolloin se tulee väistämättä eteen.

Ja kyllä se jo ihan treffailuvaihetta rajoittaa jos on tosi vähän vapaata.
Näin aspergerpiirteisenä kaverina itseni on yleensäkin hyvin vaikea ymmärtää ihmisiä ja parisuhteita. Omalta kohdaltani voin sanoa että yhteenmuuttaminen ei tulisi kysymykseenkään, tarvitsen hyvin paljon omaa tilaa ja yhdessä asuminen ahdistaisi itseäni ja olisi häiriötekiä. Lapsista en itse pidä enkä tule heidän kanssaan toimeen. Jokaisella ihmisellä on kuitenkin ne omat preferenssinsä. Joku ei halua kumppanilla olevan lapsia tai koiria ja se on mielestäni oikein ok, aika lapanen sellainen ihminen olisi jolle kävisi ihan kaikki.
 
Liittynyt
13.02.2021
Viestejä
583
Ei se mitään "epäihmistä" tee ellei miehenä halua seurustella naisen kanssa jolla on lapsia tai joka niitä haluaa. Toki sitten tulee rajattua aika iso osa naisista pois, sillä aika monen naisen tavoite kuitenkin on äiteys jossain vaiheessa. Mutta tosiaan ihmisellä voi olla monenlaisia syitä olla haluamatta lapsia tai olla osallistumatta naisen jo olemassaolevien lasten elämään, ja se on ihan ok. Joskus syyt tietoiseen lapsettomuuteen ovat myös ihan epäitsekkäitä, kuten esimerkiksi halu suojella jälkikasvua perinnöllisiltä sairauksilta jne. Mutta ei se perhekeskeisyyskään mikään itseisarvo ole. Toinen ei välttämättä pysty näkemään itseään vanhemman roolissa, kun taas toiselle lapset ja perhe-elämä on itsestäänselvyys. Ihmiset ovat erilaisia - yllättäen.
 
Liittynyt
22.12.2016
Viestejä
480
tässä ketjussa on moneen kertaan eri ihmisten toimesta käyty läpi että tatuoinnit, eläimet ja lapset ehdoton ei!
No tatuoinneista sen verran itseä ei mitenkään periaatteen tasolla haittaa, mutta se kertoo myös jotain jos ne on just ne halvalla tehdyt kolikkopelikirsikat tisseissä ja tassunjäljet / tähdet kaulalla. Noi vaan huutaa sitä elämämmkoulua ja lämmintä kaljaa niin paljon että kiinnostus ottaa aikalailla iskua. Jos taas on jotain ajatusta ja selkeästi taidokkaasti tehty niin asia on ihan eri... Toki voisin mätsätä ja jutella molempien tapausten kanssa.

Vähän sama lemmikkien suhteen, on eri jos naisella on yksi hyvin käyttäytyvä koira joka ei sotke kotia. Toisella taas saattaa olla 5 koiraa jotka elävät kuin siat pellossa ja se elämä pyörii koirajuttujen ympärillä. Helpompi sitten (kenellä nyt on valinnanvaraa) vetää isolla luudalla jako selväksi ja pyyhkäistä vasuriin potentiaaliset ongelmat jo etukäteen.
 
Viimeksi muokattu:
Liittynyt
26.11.2020
Viestejä
422
Vähän sama lemmikkien suhteen, on eri jos naisella on yksi hyvin käyttäytyvä koira joka ei sotke kotia. Toisella taas saattaa olla 5 koiraa jotka elävät kuin siat pellossa ja se elämä pyörii koirajuttujen ympärillä. Helpompi sitten (kenellä nyt on valinnanvaraa) vetää isolla luudalla jako selväksi ja pyyhkäistä vasuriin potentiaaliset ongelmat jo etukäteen.
Aika oleellinen huomio on että miten naikkonen puhuttelee lemmikkiään, jos käyttää termejä "hän", "minunlapsukainen" tai "perheenjäsen", niin saman tien vasuriin.
 

Dr. Who

BANNATTU
BANNED
Liittynyt
17.10.2016
Viestejä
7 894
Aika oleellinen huomio on että miten naikkonen puhuttelee lemmikkiään, jos käyttää termejä "hän", "minunlapsukainen" tai "perheenjäsen", niin saman tien vasuriin.
Mitä noita koiria ollut, niin kyllä ne mulle on perheenjäseniä siinä missä ihminen.

Ei koiraa oteta koristeeksi tai huonekaluksi, vaan sen kanssa ollaan ja tehdään, joka päivä.

Itselle taas nainen kuka ei tule eläinten kanssa toimeen tai eläimet ei kiinnosta on ehdoton ei.

Itselle on ihan sama mitä ihmiset täällä ajattelee eläimistä tai tatuoinneista, mutta jos viesti alkaa aina samalla itkuvirrellä "ei löydy tinderistä seuraa" niin jos ei naama/lompakko/sosiaaliset taidot riitä niin ei kannata heittäytyä hirveän nirsoksi, saattaa käydä niin että jää kokonaan ilman :tup:
 
Liittynyt
25.04.2017
Viestejä
2 467
Päinvastoin. Tyyppi joka kirjoittelee tuollaista ansaitseekin olla sinkku.
Pointti hänellä on se, että monille naisille se koira on suoraan lapsenkorvike, jota myös rakastetaan samalla intensiteetillä ja kohdellaan käytännössä ihmisenä, jonka ehdoilla mennään. Se suhde siihen koiraan on kovempi kuin mitä se koskaan tulee siihen kumppaniehdokkaaseen olemaan.

Tuollaisessa tapauksessa se mies on ikuinen kakkonen.

Kyllä, tunnen lähipiiristäkin hyvän esimerkin.
 
Liittynyt
22.10.2016
Viestejä
11 130
nainen on mulle kauneus objekti!!.
Kannattaisi ehkä miettiä, että se nainen voisi olla myös tasavertainen elämänkumppani, ei vaan joku "objekti".

Ja "kauneus" ei ole adjektiivi.

jos hänellä on kroppa täynnä leimoja , niin se on kuin Lambo täynnä tarroja. lambo on hieno ja kaunis auto mun silmille ja enkä halua että siihen on laitettu tarroja...
Tästä samaa mieltä. Tatuoinnit n. 98% tapauksista vaan rumentaa. Ja se, että ihminen tuhlaa rahaa ja vaarantaa terveyttää vain näyttääksee rumemmalta kertoo aika paljon siitä pään sisällöstä.

mitä tulee tohon että naisella on lapsi , niin ei mua kiinnosta laittaa aikaa ja rahaa toisen miehen lapseen. koska ei se minun perintöä jatka...
Kyllä sinä voit omaisuutesi sille testamentata.

Mutta tämä on monimutkaisempi kysymys, johon liittyy monia näkökulmia, joihin vaikuttaa aika paljon mm. se, minkä ikäinen se lapsi on.

Että jos se lapsi on esim. ihan pieni ja biologinen isä on esim. kuollut, sitten se lapsi oikeasti tarvii isää, ja pystyykö "hyppäämään siihen isän paikalle".

Jos se lapsi on jo teini ja asuu muutenkin puolet ajasta isänsä, ei sille sitten tarvi enää isä olla.


Mutta joka tapaukessa kyse on vastuusta - ja sitä pitää ottaa sen verran kun sitä pystyy kantamaan. Jos itseä kiinnostaa enemmän bilettäminen kuin kumppanin lapsen hoitaminen, ei ole hyvä aloittaa seurustella sellaisen kumppanin kanssa, jolla on (pieniä) lapsia.

Ja esim. itsellä - mikäään biletys ei hirveästi kiinnosta mutta olen vaan muuten sen verran reikäpäinen tapaus että liikaa ylimääräistä vastuuta minulle johtaa huonoon lopputulokseen. Tämän takia tarvisin sen ajan että ensin tutustuu vaimoon kunnolla kahdestaan ja sitten saa sen 9kk orientaatioajan ennen kuin oikeasti tulee lapsi hoidettavaksi. En halua olla "huono sijaisisä" kenellekään mutta jos vaan hyppäisin tyhjästä jollekin "varaisäksi", olisin ehkä "huono isä".
 
Liittynyt
26.11.2020
Viestejä
422
Pointti hänellä on se, että monille naisille se koira on suoraan lapsenkorvike, jota myös rakastetaan samalla intensiteetillä ja kohdellaan käytännössä ihmisenä, jonka ehdoilla mennään. Se suhde siihen koiraan on kovempi kuin mitä se koskaan tulee siihen kumppaniehdokkaaseen olemaan.

Tuollaisessa tapauksessa se mies on ikuinen kakkonen.

Kyllä, tunnen lähipiiristäkin hyvän esimerkin.
Pointti täysin oikein ymmärretty.
 
Liittynyt
13.02.2021
Viestejä
583
Totuus kai on siellä jossain välimaastossa. Nainen voi samaan aikaan olla arvostettu sekä rakastettu kumppani että "seksiobjekti". Itseasiassa se olisi oikeastaan ideaalitilanne, ainahan nuo asiat eivät kuitenkaan mahdu samaan pakettiin, mistä johtuen ihmiset muun muassa pettävät. Seksiobjektista puhumisella on ikävä kaiku, kun siitä herää lähinnä mielikuva epätasa-arvosta ja sovinismista jne. Harva voi kuitenkaan kiistää sitä, etteikö nimenomaan objektisoinnilla olisi vahva rooli ihmisen seksuaalisuudessa ylipäätään. Toki ihminen voi rakastuessaan ohittaa lähes kaikki ulkoiset seikat, mutta niiden vaikutus ihmisten seksuaalikäyttäytymiseen ovat silti olemassa molemmilla sukupuolilla.

Väsyttävää kuitenkin tuokin, että heti kun joku uskaltaa sanoa suoraan pitävänsä kauniista naisista, niin paikalle ratsastaa joku ritari joka kokee velvollisuudekseen puolustaa naisia objektisoinnilta, vaikka kautta aikojen myös naiset itse tekevät sitä - ei vaan miehille - vaan myös toisille naisille. Elämme fyysisessä maailmassa. Ulkonäköseikoilla on enemmän tai vähemmän merkitystä näissä asioissa, vaikka häveliäisyyssyistä usein muuta annetaankin ymmärtää.
 
Liittynyt
13.02.2021
Viestejä
583
Tinderissä pärjää ellei suhtaudu siihen liian vakavasti. Lähtökohdaksi kannattaa ottaa se, että Tinder on etupäässä "jännämiesten" ja jotain ekstraa etsivien naisten pelialusta. Tosimielellä seilaavat jaskajokuset ja muut normi-insinöörit hukkuu siellä massaan. Sellaisia kun on naisille tarjolla joka paikassa muuallakin, niin ei ne jaksa Tinderissä janoisiin perusmiehiin oikein paneutua. Toki naisille kelpaa kaikki huomio ja tykkäykset, niin saa vahvistuksen omasta viehätysvoimastaan taistelussa jännämiesten huomiosta ja "vangitsemisesta" kanssasiskojen nenän edestä.

Itse eron jälkeen kokeilin Tinderiä ilman mitään tavoitetta jostain uudesta parisuhteesta. FWB-touhu nyt oli lähinnä sitä mihin siinä tilanteessa henkiset voimavarat olisivat riittäneet. Fantasiapeliä tuo Tinder tuntui pääasiassa olevan. Häikäilemätöntä hyväksikäyttöäkin siellä esiintyi. Eräskin itseäni huomattavasti nuorempi kahden lapsen yh-äiti sen minulle kaksilla treffeillämmekin melko suoraan totesi, että hyvin menee kun Tinder on hänelle kuin luottokortti ilmaiselle ravintolaillalliselle. No mikäs siinä. Nauratti lähinnä. Syvällisellä puhelinkeskustelulla alkanut lyhyt tapailumme päättyi nopeasti. Nainen sai pari illallista ja minä sain....muistutuksen. Olin taas liian herrasmies. Tarjosin ateriat enkä vongannut seksiä heti ekalla kertaa. Huomasin kuitenkin, että rimaa piti nostaa entisestään. Maksoi rahan ja vaivan siinä mielessä.

Korostetusti voisi todeta Tinderin tuovan ihmisestä hyvin pinnalle kaikki ne primitiivisemmät pariutumisvietit. Alusta itse käyttää niitä häikäilemättä hyväkseen bisneksen teossa. Miehet katsoo pornoa, ja naiset lukee rakkausromaaneja. Samat evolutiiviset ominaisuudet ja tarpeet ohjaavat miesten ja naisten erilaista käyttäytymistä myös Tinderissä. Yhteiskunta voi muuttua, mutta ihmisten sosiaalinen evoluutio ei noin vain hetkessä muutu. Samat fantasiat jatkuu sukupolvesta toiseen. Jotkut saa paljon ja toisille annetaan vielä enemmän, mutta jotkut jää kokonaan ilman. Rakkauden kokeminenkaan ei ole kansalaisoikeus.
 
Liittynyt
19.10.2016
Viestejä
2 319
Lyhyt kyssäri: Kuinka vakavasti ja suorasanaisesti ilmaisit sen että etsit suhdetta? Heitä vaikka litanias tänne, jos haluat. Siis jotain työpaikkahakemuksen ja vitsiniekan väliltä. Mielenkiinnosta kyselen.

Mulla ei ole suhde hakusessa, enkä siitä profiilissa mainitse, mut ihan hyvin muute päässyt tapaa eri ihmisiä, avoimin mielin.

Toki varmasti joskus tulee se valaistuminen eteen, että haluan parisuhteen. Erosta aivan liian vähän aikaa vielä.
Taisi olla profiilissani lyhyesti maininta mahdollisesta parisuhteesta mikäli kemiat kohtaa.

Ei kannata tosiaan kiirehtiä uuden suhteen osalta, ennenkuin vanhat asiat on käsitelty kunnolla alta pois.
 
Liittynyt
03.03.2019
Viestejä
387
Väsyttävää kuitenkin tuokin, että heti kun joku uskaltaa sanoa suoraan pitävänsä kauniista naisista, niin paikalle ratsastaa joku ritari joka kokee velvollisuudekseen puolustaa naisia objektisoinnilta, vaikka kautta aikojen myös naiset itse tekevät sitä - ei vaan miehille - vaan myös toisille naisille. Elämme fyysisessä maailmassa. Ulkonäköseikoilla on enemmän tai vähemmän merkitystä näissä asioissa, vaikka häveliäisyyssyistä usein muuta annetaankin ymmärtää.
Näinhän se on, miehet nyt vaan tuppaa tykkäämään nuorista, kauniista ja hoikista naisista. Mitä feministit ajatteli tehdä tälle asialle, muuttaa jotenkin miehen DNAta?
 

Rullis

BANNATTU
BANNED
Liittynyt
25.02.2021
Viestejä
1 429
Näinhän se on, miehet nyt vaan tuppaa tykkäämään nuorista, kauniista ja hoikista naisista. Mitä feministit ajatteli tehdä tälle asialle, muuttaa jotenkin miehen DNAta?
En ole mikään uudenajan feministi, mutta kaunausihanteet on muuttunut historian saatossa useampaan kertaan.
 
Toggle Sidebar

Uusimmat viestit

Statistiikka

Viestiketjut
241 012
Viestejä
4 210 131
Jäsenet
71 003
Uusin jäsen
Pera L

Hinta.fi

Ylös Bottom