• Live: io-techin Tekniikkapodcast tänään perjantaina noin klo 15:05 alkaen. Keskustellaan viikon mielenkiintoisimmista tietotekniikka- ja mobiiliaiheista. Suora lähetys YouTubessa. Tule mukaan katselemaan ja keskustelemaan! Linkki lähetykseen >>

Nettitreffit + Tinder

Liittynyt
05.08.2017
Viestejä
4 688
Ghostauksia on tosin kokemukseni mukaan kahdenlaisia, joista toista en edes laske sellaiseksi. Yleisessä keskustelussa toki molemmat on paheksuttuja.

a) Ensimmäiset viestit, ajatusten vaihtoa, ei mitään mielenkiintoa heräävää, eikä kumpikaan paljoa ylläpidä keskustelua -> keskustelu vaan loppuu. Tässä kohtaa alunperin innokkaampi osapuoli suuttuu ja haukkuu ghostaajaksi, vaikkei itse tehnyt keskustelun eteen sen enempää.

b) Aktiivinen keskustelu, pitkiä viestejä, mielenkiintoa aistittavissa, ehkä jo treffit sovittuna. Sitten vastapuoli katoaa --> Tämä on oikea ghostaus, ei kiva temppu.

Omalla suht isolla otannalla paljon enemmän tapahtuu tuota ensimmäistä, ja vain hyvin harvoin osunut kohdalle toista. Silloinkin oli jo aikaisemmin aistittavissa, ettei oikeastaan kiinnosta varmaan itseänikään. Joten harvoin olen pahastunutkaan.
No jos keskustelu loppuu "itsestään", eli että kumpikaan ei oikein edes yritä ylläpitää sitä, se ei tietenkään ole ghostausta. Sanoisin että välimallin tapausta, jossa toinen yrittää ylläpitää keskustelua, mutta toinen tekee hyvin sujuneen alun jälkeen katoamistempun, voisi myös sanoa ghostaukseksi, vaikkakaan ei toki ihan niin pahaksi kuin jos vaikka on sovittu treffit ja feidaa. :hmm:
 
Liittynyt
18.10.2016
Viestejä
1 065
Aika hyvältä tuntuva mahdollisuus taas pitkästä aikaa. Jos ei sitten tärppää vieläkään, niin samalla tavalla jatketaan ;) Ja vaikka heti alussa jo ilmeni korkeampi ammattiarvo, se ei jostain syystä ole paljoa menoa haitannut. Jatkossahan se tietysti saattaa haitata, toinen voi haluta maan ja taivaan ja itse joutuu vain toteamaan, että jos tässä alkaisi pelaamaan Baldur's Gatea :D
 
Liittynyt
18.05.2017
Viestejä
21 331
Ghostauksia on tosin kokemukseni mukaan kahdenlaisia, joista toista en edes laske sellaiseksi. Yleisessä keskustelussa toki molemmat on paheksuttuja.

a) Ensimmäiset viestit, ajatusten vaihtoa, ei mitään mielenkiintoa heräävää, eikä kumpikaan paljoa ylläpidä keskustelua -> keskustelu vaan loppuu. Tässä kohtaa alunperin innokkaampi osapuoli suuttuu ja haukkuu ghostaajaksi, vaikkei itse tehnyt keskustelun eteen sen enempää.

b) Aktiivinen keskustelu, pitkiä viestejä, mielenkiintoa aistittavissa, ehkä jo treffit sovittuna. Sitten vastapuoli katoaa --> Tämä on oikea ghostaus, ei kiva temppu.

Omalla suht isolla otannalla paljon enemmän tapahtuu tuota ensimmäistä, ja vain hyvin harvoin osunut kohdalle toista. Silloinkin oli jo aikaisemmin aistittavissa, ettei oikeastaan kiinnosta varmaan itseänikään. Joten harvoin olen pahastunutkaan.
No en oikeastaan ghostausta itse miellä sellaiseksi jos ei koskaan ole vielä edes tavattu. Netissä tapahtuvan voi melkein ajatella olevan "oikeaa" ihmiskontaktia edeltävää jos ei edes toisen naamaa ole livenä nähnyt.

Mutta joo, niinhän sitä paljon on kirjoiteltu, että on helpompi lopettaa yhteydenpito kuin ottaa vastaan mahdollisesti asiatonta palautetta, jota osa antaa.
 
Liittynyt
24.10.2016
Viestejä
4 199
Laitoin Tinderiin piruuttani pitkästä aikaa profiilia, kolme ihan ok kuvaa ja lyhyt profiiliteksti englanniksi. Sellainen osuva lause.

Sen verran mätsejä tullut, että ei jaksais kirjoittaa niin paljon. Mulla on ilmainen versio käytössä. Olen aika yllättynyt. Jos maksaisin goldin niin tulisi triplat lisää.

Ilman sen enempää miettimättä tarkoitus on tutustua ihmisiin ja katson että monenko kanssa pääsee näkee livenä.
 

Eramaankettu

Lost and Forgotten
Liittynyt
03.01.2017
Viestejä
2 061
Omalla kohdallani kävi ehkä se maailman suurin tuuri, lottovoitto. Nimittäin löysin elämänkumppanini netistä ja se tapahtui vieläpä suhteellisen vaivattomasti. Meni siinä ehkä pari päivää selatessa profiileja, mutta vain yhdelle lähetin viestiä ja sepäs muutti sitten koko loppuelämäni. Se tarina jatkuu edelleen.
Kyseessä on todennäköisyys. Se, että joku voittaa lotossa ja väittää, että lottoaminen on helppoa ja vain juntit ei voita - ei kärsi tieteellistä tarkastelua. En voi muuta sanoa kuin onnea. Sitä haluaa ja tarvitsee lopulta jokainen. Kukaan ei ole kaikkia varten ja kukaan ei taatusti olisi onnellinen kunhan vain "löytää seuraa".

Tämä tapahtui aikana, jolloin Tinder oli jo olemassa, mutta itse en sinne koskaan päätynyt, koska vielä silloin oli vaihtoehtojakin olemassa. Onneksi. En olisi varmaan silloisella itsetunnolla ja ”habituksella” kovin paljon tykkäyksiä kerännyt. Siksipä kaikki paukut piti laittaa siihen, miten itse esittäytyy ja osaa olla oma itsensä. Tunsinko itseni? Hyvin huonosti. Onni oli jälleen siinä, että kumppanini näki kokemattoman itseni taakse sellaisena kuin oikeasti olen.
Vieläkin on vaihtoehtoja olemassa. Paljonkin. Se missä on eniten ihmisiä tai eniten sellaista seuraa mitä etsit on parhaita paikkoja löytää puoliso - jos siis sitä etsit. Jos etsit naista, joka haluaa kuvata kanssasi seksivideoita ja naida yleisellä paikalla tuskin kannattaa koittaa ajautua "kirkkokuoroon" - ehkä ennemmin alaston suomeen. Jos tykkäät käydä salilla, niin ehkä et tartte tinderiä vaan vaatimuslistasta täyttyy jonkun salirotan & kissan tavattua - salilla? Tinderin etu on siinä, että siellä on "kaikki", eli karkeasti eniten porukkaa.

Elämässä olen kuitenkin mielestäni jotain oppinut tai ainakin uskoisin näin. Niin kuin sanottu, en ole koskaan Tinderissä ollut, olen vain lukenut siitä. En täsmällisesti tiedä, kuinka raadollinen maailma siellä odottaa ja minkälaiset ihmiset sinne ajautuvat. Mutta mielestäni kaikki lähtee kuitenkin aina omasta itsestään ja miten hyvin tuntee itsensä. Tiedätkö mitä ihan oikeasti kumppaniltasi haluat? Tiedätkö mitä itse tarvitset? Ovatko tarpeesi sellaiset, että vastapuoli pystyy ne täyttämään? Kolkutteleeko biologinen tarkoituksesi takaraivossasi liian voimakkaasti ja se hämärtää harkintakykyäsi vai suhtaudutko siihen peräti liian kielteisesti, jolloin et voi ikinä saada itseäsi tyydyttävää parisuhdetta?
Tästä on varmaan myös naisissa yhtä monta koulukuntaa vähintään kuin mitä itse luettelit. Ne ketkä hylkää heti lapsista epäröivän, haluavan, lapsia omaavan, lapsettoman... Ei ole mitään "oikeaa vastausta" - olet oikeassa siinä, että pitää olla vain oma itsensä ja tänkin kohdan pitää vain osua kohdalle. Raadollinen se maailma ainakin on. Se kerma pitää kaapia pinnalta, enkä tarkoita todellakaan ulkonäön perusteella. Pointti on siinä, että Tinderissä todellakin on ihan vain kaikkia sinkkuja läpileikkauksena ikäryhmittäin. Ainoa yhdistävä tekijä varmaan on se, että kaikki etsii seuraa. Sinkkuus se yhdistävä tekijä ei ainakaan ole.

Miten esittäydyt Tinderissä? Esittäytyisitkö niin oikeassa elämässä kasvot vastatusten? Vedätkö jotain roolia? Kuvastaako se sinua oikeasti? Ymmärrätkö, että roolin vetäminen voi näkyä sinusta läpi? Se voi tehdä sinusta teennäisen, jopa epäluotettavan. Todennäköisesti et sillä ainakaan pisteitä kerää. Ei sillä, että vuodattaisit kaikki ongelmasi, ahdistuksesi ja historiasi ensimmäisillä treffeillä kumppanillesi, mutta älä myöskään esitä maailmanvaltiasta jos et sellainen ole. Suoraselkäinen, rehellinen ja omissa nahoissaan viihtyvä treffikumppani on yleensä kaikkein mieluisin juttukaveri. Siis sellainen joka tuntee itsensä ja osaa ehkä vielä rakastaa itseään hyvällä tavalla.
Ymmärrätkö, että kaikki eivät ole siellä etsimässä sitä aitoa ja rehellistä? Se pitää vain sitten hyväksyä ja itse etsiä se aito ja rehellinen daamikin, jos sellaisen haluaa..

Tinderissä on varmasti kaikenlaisia ihmisiä ja profiileja, niitä on itseasiassa juuri niin paljon kuin on siellä käyttäjiäkin. Kaikilla meillä on omat ongelmamme. Kukaan ei ole täydellinen ja olisi naiivia väittää, että itse olisin se täysjärkisin käyttäjä. Jos treffimarkkinat näkee pelinä, varsinkin manipulaativisena sellaisena, tämä todennäköisesti näkyy myös ennakkoasenteessasi ja myös siellä treffeillä. Et todennäköisesti ole oma itsesi. Et nauti etkä elä siinä hetkessä. Laskelmoit, arvioit, mietit ja vedät roolia. Ei sillä, etteikö tätä luonnollisesti jonkin verran pidäkin tapahtua, mutta tiedätkö kuinka vahvasti ennakkoluulosi ja maailmankuvasi sinua ohjaavat? Tunne itsesi.
Kävikö mielessä, että ihmisillä on erilaisia persoonallisuuksia? Esim minun nykyinen uhrini on ISTJ ja itse INFJ. Eikä sillä ole hevon helvettiä väliä - toista tulee silti ymmärtää ylipäätään onko toinen extro vai introvertti jne. Hänelle tarkkailu ja se, että puheet ja teot ovat johdonmukaisesti linkattu merkkaa enemmän kuin paljon. Match oli siis varmaan "Arvomaailma ja toisen ymmärtäminen". Edellinen uhri oli ENFP sen 13. Siinäkin pelasti lähinnä se, että ymmärsi toista, mutta lopulta ei enää sietänyt.

Tottahan toki toisesta kannattaa yrittää hyvässä yhteishengessä kaivaa ne itselle tärkeät asiat ja luonteenpiirteet esiin, mutta älä esitä, etteikö sinussakin olisi jotain ”haasteita”. Et ole ulkopuolinen arvioija, olet samanarvoinen treffikumppani. Tunne itsesi, ole oma itsesi. Aina se ei riitä, eikä sen silloin pidäkään riittää. Silloin voit hyvillä mielin siirtyä eteenpäin. Mutta muista tuntea itsesi! Mitä haluat itse ja mitä haluat kumppaniltasi? Siis ihan oikeasti?
Siinä on hyvät lähtökohdat kahdella parikymppisellä jotka etsii itseään :eek: Voivat olla molemmat uhreja toistensa kasvamiselle. Silti just toi tilanteiden hyväksyminen sellaisina kuin on ja vähintään itselle rehellisenä pysyminen on hiton tärkeää.

Loppukaneettina voisin todeta, että parisuhteen luominen vaatii vaivannäköä. Jo ihan sieltä deitti-ilmoituksesta alkaen. En tiedä miten on Tinderissä, mutta niissä vanhoissa treffialustoissa oli yleensä se hyöty, että sinne pystyi kirjoittamaan jotain itsestään ja toiveistaan. Silloin jo ennen minkäänlaista yhteydenottoa pystyi saamaan jonkinlaisen yleiskuvan vastapuolesta ja mahdollisesta arvojen kohtaamisesta. Silloin pystyi myös arvioimaan, kannattaako kyseistä ihmistä lähestyä. Jos ei ollut nähnyt yhtään vaivaa, ainakin se teki oikeanlaisen kumppanin löytämisen sitäkin vaikeammaksi.
Jep. Oma nykyinen uhri oli vaivautunut kirjoittamaan itsestään aika vähän. Itse kirjoitin aika paljon.
"Pyyhi vasemmalle, jos et osaa pysyä hetkeäkään hiljaa paikallaan, sulla on foliohattu päässä tai aijot lähettää mulle kuvia sukupuolielimistäsi".
Siisteintä tinderissä ja deittailussa on just vasta sitten kun tajuaa, että ei ole pakko seurustella tai olla suhteessa aina ja pakitkin on ihan jees. Ainahan se panostuksen määrä tietty pistää vituttamaan, jos kaiken menettää, mutta mitä sitten. Saattoi päästä halvemmalla kuin avioliitosta erotessa, joten parempi nopeammin kuin hitaammin. Hän perusteli sitä sillä, että ei halunnut koko kylän tietävän, että hän hakee oikeasti seuraa ja sillä, että mitä hän oikeasti on...
 
Liittynyt
08.08.2017
Viestejä
1 775
Sokkotreffit tulevat Tinderiin
"Tinderin sokkotreffit tarkoittavat mahdollisuutta jutustella mahdollisesti kiinnostavan kumppanin kanssa ennen kuin osapuolet pääsevät näkemään toistensa profiilit ja kuvat."

Ehkä tuon takia voisi asentaa taas Tinderin kunhan tuo tulee Suomeen
 
Liittynyt
18.05.2017
Viestejä
21 331
Sokkotreffit tulevat Tinderiin
"Tinderin sokkotreffit tarkoittavat mahdollisuutta jutustella mahdollisesti kiinnostavan kumppanin kanssa ennen kuin osapuolet pääsevät näkemään toistensa profiilit ja kuvat."

Ehkä tuon takia voisi asentaa taas Tinderin kunhan tuo tulee Suomeen
Mitä iloa tuosta sitten on, on toinen kysymys. Jos se naama ei sitten nähdessä miellytä niin se peli loppuu yleensä siihen. Vanhassa kunnon nettitreffailussa kuvattomien (ja kuvallistenkin) kanssa pääsääntö oli aina pian treffeille katsomaan todellinen tilanne.
 
Liittynyt
07.04.2017
Viestejä
841
Sokkotreffit tulevat Tinderiin
"Tinderin sokkotreffit tarkoittavat mahdollisuutta jutustella mahdollisesti kiinnostavan kumppanin kanssa ennen kuin osapuolet pääsevät näkemään toistensa profiilit ja kuvat."

Ehkä tuon takia voisi asentaa taas Tinderin kunhan tuo tulee Suomeen
Artikkelissa lukee myös: "Sokkotreffit toimivat niin, että sovellus kysyy joukon yksinkertaisia kysymyksiä ja niiden perusteella tarjoaa sopivalta vaikuttavaa deittikumppania. "

Tuleekohan Tinderiin samalla sitten jotain muiden deittiappien kaltaisia kysymyksiä? Vai mitenköhän nuo kysymykset meinataan muodostaa, jos porukan profiileissa on vaan kuvia ja parhaimmillaan joku vitsi tekstissä? Ei siinä, vähän tarkempi profiili voisi olla ihan hyvä uudistus myös, kun ei tunnu aina se Tinderin algoritmi toimivan. Eli näyttää siis profiileja, jotka ei kiinnosta yhtään :D
 
Liittynyt
10.04.2017
Viestejä
28
Artikkelissa lukee myös: "Sokkotreffit toimivat niin, että sovellus kysyy joukon yksinkertaisia kysymyksiä ja niiden perusteella tarjoaa sopivalta vaikuttavaa deittikumppania. "

Tuleekohan Tinderiin samalla sitten jotain muiden deittiappien kaltaisia kysymyksiä? Vai mitenköhän nuo kysymykset meinataan muodostaa, jos porukan profiileissa on vaan kuvia ja parhaimmillaan joku vitsi tekstissä? Ei siinä, vähän tarkempi profiili voisi olla ihan hyvä uudistus myös, kun ei tunnu aina se Tinderin algoritmi toimivan. Eli näyttää siis profiileja, jotka ei kiinnosta yhtään :D
Tämähän ominaisuus on jo ainakin itsellä välähdellyt sovelluksessa vähän väliä, nimellä "Hot Takes". Tämän artikkelin mukaan näkyy vain 6PM-Midnight välillä, mutta en yllättyisi jos mukana on myös jotain osittaista rollouttia osalle käyttäjistä alkuun.
 

Eramaankettu

Lost and Forgotten
Liittynyt
03.01.2017
Viestejä
2 061
Artikkelissa lukee myös: "Sokkotreffit toimivat niin, että sovellus kysyy joukon yksinkertaisia kysymyksiä ja niiden perusteella tarjoaa sopivalta vaikuttavaa deittikumppania. "

Tuleekohan Tinderiin samalla sitten jotain muiden deittiappien kaltaisia kysymyksiä? Vai mitenköhän nuo kysymykset meinataan muodostaa, jos porukan profiileissa on vaan kuvia ja parhaimmillaan joku vitsi tekstissä? Ei siinä, vähän tarkempi profiili voisi olla ihan hyvä uudistus myös, kun ei tunnu aina se Tinderin algoritmi toimivan. Eli näyttää siis profiileja, jotka ei kiinnosta yhtään :D
Just tää. Jäis helvetisti turhaa swaippailua väliin ja en itte ainakaan jaksanut niitä "stooryjä" rullata läpi. Kai ne on huomanneet, että aika moni on kyllästynyt tai tulleet passiivisiksi sovelluksen käyttäjiksi.
 
Liittynyt
24.10.2016
Viestejä
4 199
Tuli tässä mieleen tällainen koe. Kuinka olette aloittaneet keskusteluja ja millä menestyksellä? Onko keskustelu edennyt tapaamiseen, jopa seksiin tai fwb suhteeseen?

Lähinnä kelailin, että kun usein tulee aika neutraalisti / kaverillisesti alioteltua keskustelu. Ei siis mitää "Moi, miten menee", vaan yleensä heitän jotain ei niin yleistä kyssäriä, täsmällisempää heittoa, tai kysynyt jotain naisen profiiliin liittyen. Näissä on aika hyvä vastausprosentti ollut.

Mutta kuinka moni on laittanut viestiä suoraa naikkoselle kaksimielisellä tai seksuaalisella tyylillä? Eli siis ns. flirttiä heti alkuun ja fantasiointia sen ympärillä. Onko naiset lähteneet hyvin mukaan vai onko enemmän ollut suora ghostaus?

Kai tätä täytyisi itse vain testata, mutta ois jeba kuulla muiden kokeiluja ja kokemuksia :D

Kyl noita keskusteluja on tuossa jonku verran ollut, mut nyt kaksi putkeen jo feidannut tapaamisen. Ensimmäisellä iski kuume (no voi se olla tottakin) ja toinen päätti sitten vaan olla vastaamatta kun lähellä h-hetkeä varmistin tapaamisen. Ei oltu useampaan päivään laiteltu viestiä. Oisin varmaa itsekseni ollut kahvilassa. En tiedä mitä mieltä te olette, mutta mun mielestä tuntuu luonnolliselta varmistaa ne treffit kolmen päivän hiljaiselon jälkeen. Ghostaus on niin yleistä.. Etenkin kun tässä kohtaa välimatkaa ois ollut se 40km ja minä olisin liikkunut paraatipaikalle.
 
Viimeksi muokattu:
Liittynyt
25.04.2017
Viestejä
2 467
Mutta kuinka moni on laittanut viestiä suoraa naikkoselle kaksimielisellä tai seksuaalisella tyylillä? Eli siis ns. flirttiä heti alkuun ja fantasiointia sen ympärillä. Onko naiset lähteneet hyvin mukaan vai onko enemmän ollut suora ghostaus?
Joo, älä. Aniharva innostuu tuollaisesta, ellet sitten ole aivan oikeasti miesmallikategoriaa. Muuten olet vain oksettava heidän mielestään.

Naisiin toimii enemmän epäsuora toiminta, jolla ensin osoitat, että olet itsevarma, muttet sekopää. Edukseen erottuva huumori toimii lähes aina. Eri asia sitten on se, että on aika vaikeaa löytää toimiva huumorialoitus, joka ei ole nolo.

Itse kehittelin sellaisen, kun viimeksi olin Tinderissä kuusi vuotta sitten. Tuolloin treffit tulivat 50% todennäköisyydellä. Uskoisin, että nyt ovat omat tsäänssit jo väljähtäneet. Periaate on kuitenkin erittäin toimiva.
 
Liittynyt
24.10.2016
Viestejä
4 199
Naisiin toimii enemmän epäsuora toiminta, jolla ensin osoitat, että olet itsevarma, muttet sekopää. Edukseen erottuva huumori toimii lähes aina. Eri asia sitten on se, että on aika vaikeaa löytää toimiva huumorialoitus, joka ei ole nolo.
Jep. Toi epäsuora toiminta kuvastaa aika hyvin kuinka on hyvä lähtee viemää juttua eteenpäin.
 
Liittynyt
10.02.2018
Viestejä
438
Riippuu varmaan myös tavoitteesta. Jos on ulkoisesti riittävän houkutteleva ja etsii nimenomaan seksiä, niin saattaa tuolla tavalla sitä kaipaavia löytyä.
 
Liittynyt
24.10.2016
Viestejä
4 199
Riippuu varmaan myös tavoitteesta. Jos on ulkoisesti riittävän houkutteleva ja etsii nimenomaan seksiä, niin saattaa tuolla tavalla sitä kaipaavia löytyä.
Kai se on katsojan silmässä myös. Olen aika tavis kasvoiltaan, tosin treenattu kroppa eli voihan sitä kokeilla tikulla jäätä. Eipä siinä häviä. Mut varmasti se inuitio ja minkäläinen profiili siellä vastassa, että miten sen aloituksen tekee. Toki eihän noista aina voi lukea läpi. Kiltti naapurintyttö joka etsii vakituista suhdetta voikin yhtäkkiä syttyy leikille. Ja päinvastoin..
 
Liittynyt
18.05.2017
Viestejä
21 331
Kai se on katsojan silmässä myös. Olen aika tavis kasvoiltaan, tosin treenattu kroppa eli voihan sitä kokeilla tikulla jäätä. Eipä siinä häviä. Mut varmasti se inuitio ja minkäläinen profiili siellä vastassa, että miten sen aloituksen tekee. Toki eihän noista aina voi lukea läpi. Kiltti naapurintyttö joka etsii vakituista suhdetta voikin yhtäkkiä syttyy leikille. Ja päinvastoin..
Olitko sä se, joka asui maaseudulla ja autotallissa oli mancave? Ei pysty muistamaan mutta jos olit niin älä nyt hirveästi lähiseutujen naisia "kokeile tikulla". Ja kyllä, lähes kaikilta saa jos niikseen tulee mutta ole kuitenkin rehellinen päämääristä.,
 
Liittynyt
24.10.2016
Viestejä
4 199
Olitko sä se, joka asui maaseudulla ja autotallissa oli mancave? Ei pysty muistamaan mutta jos olit niin älä nyt hirveästi lähiseutujen naisia "kokeile tikulla". Ja kyllä, lähes kaikilta saa jos niikseen tulee mutta ole kuitenkin rehellinen päämääristä.,
Nyt taitaa mennä nimimerkit sekaisin :) Asuin kyllä pienemmässä kaupungissa, mutta en koskaan maaseudulla tai ollut autotallissa mancavee. Nykyään asun Uudellamaalla, lähellä PK-seutua.
 
Liittynyt
17.10.2016
Viestejä
5 462
Olitko sä se, joka asui maaseudulla ja autotallissa oli mancave? Ei pysty muistamaan mutta jos olit niin älä nyt hirveästi lähiseutujen naisia "kokeile tikulla". Ja kyllä, lähes kaikilta saa jos niikseen tulee mutta ole kuitenkin rehellinen päämääristä.,
Varmaan meinaat mua :hmm: kun olen tuosta joskus täällä tainnut mainita, että autotallista tehty mancave ja mitä tässä böndekaupungissa asuu joku 15k ihmistä.

En ole kyllä ollut kohta kahteen vuoteen markkinoilla. Ja kyllä mun kämpän sisustuksesta käy ilmi heti mikä on homman nimi ja kävi jo silloin kun oli haku päällä, että jos tänne asti selvisi niin pelinhenki on varmaan selvinnyt laakista. Toki poika on nyt ottanut mancaven omakseen etten pääse sinne linnoittautumaan, mutta onko se parempi, että pc+48" näyttö on on makkarissa 3d tulostimen kera...

Ei oo toi feikkaaminen pillun takia koskaan ollut oma juttu. Toki kun teininä alotettu ja siitä jatkettu ns. kasvetaan suuntaan tai toiseen selviää vasta joskus myöhemmin mikä toinen on miehiään/naisiaan. Vaikka toinen piti tietokoneista ja toinen niitä vihasi niin olihan meillä sen verran yhteistä loppupeleissä, että molemmat pidetään naisista XD.
 
Liittynyt
07.06.2017
Viestejä
3 917
Ei oo toi feikkaaminen pillun takia koskaan ollut oma juttu. Toki kun teininä alotettu ja siitä jatkettu ns. kasvetaan suuntaan tai toiseen selviää vasta joskus myöhemmin mikä toinen on miehiään/naisiaan. Vaikka toinen piti tietokoneista ja toinen niitä vihasi niin olihan meillä sen verran yhteistä loppupeleissä, että molemmat pidetään naisista XD.
Ei mitään käryä sun historiasta jne, mutta tuo viimeinen lause oli niin ironisesti sanottu ->hyvä mennä nukkumaan hymy naamalla. Propsit siitä.
 
Liittynyt
24.10.2016
Viestejä
4 199
Millähän järjen häivällä nämä kanssaTinderöitsijät saisi tapaamiseen asti? Aika monen kanssa tyssää keskutelu kuin seinään. No toki jos naiset saa mätsejä ihan mielettömästi niin ei toisaalta ihme, mutta sitten on oikeasti näitä jotka vaan peruu viime hetkellä. Eli mätsejä on aika paljon, mutta en ole vielä kenenkään kanssa päässyt näkee livenä. Siis tuntuu ajanhukalta tämä sovellus :D

Tosi moni haluaa tutustua eka paremmin jos kysyn liian nopeasti tapaamiseen. Ei siinä mitään, mutta jossain kohtaa iskee se perinteinen ghostaus. Seuraava kasti on sopia tapaaminen. Viime hetkellä joko peruu tai kun kysyn varmistuksen useamman päivän hiljaiselon jälkeen, niin ripulitauti iski; ei pysty. Sitten on nämä jotka lähtökohtaisesti pitää kaikkia miehiä hulluina, eivätkä uskalla sen takia nähdä ihmisiä. Siis ovat avoimesti kertoneet, että pitäisi uskotella heille etten ole hullu.

Mihin tää maailma on menossa?

Ja kovin moni on oikeasti sosiaalisesti kyvyttömiä. Huomaa jo viestittelyssä.

Olen alkanut tässä sinkkuelämässä ja omien asioiden priorisoinnissa tajuamaan, että olen vissiin aika selväjärkinen tyyppi jos vertaa mitä kaikkea hiihtäjää noissa deittisovelluksissa liikkuu. Olen mä sitten Jodelin kautta tavannut ihan kaverimerkeissä muutamaa ja he ovat kertoneet sitten näitä tilanteita jossa mies on ollut ihan sekopää.

Edit & lisäys: Toki se varmasti helpottaa tilannetta jos kertoisi profiilissa rehellisesti mitä etsii. Muutinkin lähestymistapaa profiilissa. Mätsit varmaan vähenee, mutta samase jos livetapaamisen prosentti nousee.
 
Viimeksi muokattu:

Dr. Who

BANNATTU
BANNED
Liittynyt
17.10.2016
Viestejä
7 894
Mä en kyllä ymmärrä tätä että naiset muka ghostaa jos pyytää ulos? Nimimerkillä, parhaimmillaan vartti mätsin jälkeen treffeillä, ikinä en montaa päivää "keskustellut" jonninjoutavia vaan heti ulos.

Toinen on se että jos siellä alkaa hälyytyskellot soimaan "miesvihaa" ja muuta ihme sekoilua niin mitäpä jos vaan heti vetäis neeeext!?

Suurin osa täällä miettii aivan liikaa asioita, mitä sanoa, koska uskaltaa pyytää ulos ym. ja yritätte olla liian huomaamattomia, harmaata massaa. Tinderissä pitää erottua ja nyt tapahtuu juuri päinvastoin, kokemattomuuttako ja jännittämistä?
 
Liittynyt
24.10.2016
Viestejä
4 199
Mä en kyllä ymmärrä tätä että naiset muka ghostaa jos pyytää ulos? Nimimerkillä, parhaimmillaan vartti mätsin jälkeen treffeillä, ikinä en montaa päivää "keskustellut" jonninjoutavia vaan heti ulos.

Toinen on se että jos siellä alkaa hälyytyskellot soimaan "miesvihaa" ja muuta ihme sekoilua niin mitäpä jos vaan heti vetäis neeeext!?

Suurin osa täällä miettii aivan liikaa asioita, mitä sanoa, koska uskaltaa pyytää ulos ym. ja yritätte olla liian huomaamattomia, harmaata massaa. Tinderissä pitää erottua ja nyt tapahtuu juuri päinvastoin, kokemattomuuttako ja jännittämistä?
15minuuttia mätsistä ja tapaamiseen? Siis oletko ihan suoraan pyytänyt ilman mitään ihmeellisempiä iskulauseita tai muuta sellaista. Mielenkiintoista kyllä. Kai sitte omalle kohdalle on sattunut vain niin erilaista ihmistä. Olen tainnut kahdelle tai kolmelle tehdä lähestulkoon suoran ehdotuksen. Vastaus on ollut kielteinen tai sellainen, että haluaa Tinderissä tutustua enemmän alkuun.

Mutta! Täytyy muistaa tuo erottuvuus ja harmaaton massa :) Sillä pääsee jo pitkälle.

Nyt olen saanut käytännössä sovittua kolmen, neljän kanssa tapaamisen. Raportoin tänne miten käy :D
 

Dr. Who

BANNATTU
BANNED
Liittynyt
17.10.2016
Viestejä
7 894
15minuuttia mätsistä ja tapaamiseen? Siis oletko ihan suoraan pyytänyt ilman mitään ihmeellisempiä iskulauseita tai muuta sellaista. Mielenkiintoista kyllä. Kai sitte omalle kohdalle on sattunut vain niin erilaista ihmistä. Olen tainnut kahdelle tai kolmelle tehdä lähestulkoon suoran ehdotuksen. Vastaus on ollut kielteinen tai sellainen, että haluaa Tinderissä tutustua enemmän alkuun.

Mutta! Täytyy muistaa tuo erottuvuus ja harmaaton massa :) Sillä pääsee jo pitkälle.

Nyt olen saanut käytännössä sovittua kolmen, neljän kanssa tapaamisen. Raportoin tänne miten käy :D
Kyllä, en ikinä käyttänyt mitään "iskulauseita", kun keskustelua käy niin kyllä sitä pystyy johdattelemaan ja kun toinen ilmoittaa olevansa kaupungilla ja kotiin pitäisi kohta mennä niin siinä vaiheessa kun on heittänyt että mennään yhdelle jonnekkin mukavaan paikkaan ja heitän sitten hänet kotiin niin 9/10 kerrasta toimii, ilman mitään taka-ajatuksia.

Tämä nykyinen lähti vartin jälkeen syömään sunnuntaina lounasta kun ilmoitti että pitäisi mennä kauppaan ja tehdä ruokaa. käytiin syömässä ravintolassa ja sitten mentiin kauppaan yhdessä koska munkin piti ostaa seuraavan viikon ruuat. Siinä samalla sovittiin sitten treffit seuraavalle päivälle ja siitä on jo sen +4v aikaa...
 
Liittynyt
19.10.2016
Viestejä
2 341
Millähän järjen häivällä nämä kanssaTinderöitsijät saisi tapaamiseen asti? Aika monen kanssa tyssää keskutelu kuin seinään. No toki jos naiset saa mätsejä ihan mielettömästi niin ei toisaalta ihme, mutta sitten on oikeasti näitä jotka vaan peruu viime hetkellä. Eli mätsejä on aika paljon, mutta en ole vielä kenenkään kanssa päässyt näkee livenä. Siis tuntuu ajanhukalta tämä sovellus :D


Edit & lisäys: Toki se varmasti helpottaa tilannetta jos kertoisi profiilissa rehellisesti mitä etsii. Muutinkin lähestymistapaa profiilissa. Mätsit varmaan vähenee, mutta samase jos livetapaamisen prosentti nousee.
Tuossapa vastasit juuri itsellesi, laita vaan rohkeasti profiiliin maininta että haluat tavata nopeasti pitkän viestittelyn sijasta.

Pientä päivitystä omaan tilanteeseen: Nyt on tinderöintiä takana reilut kolmisen viikkoa ja kiirettä on pitänyt, treffejä on ollut keskimäärin pari kertaa viikossa. Näistä kolme tapausta oli sen verran lupaavia, että johtivat useampaan tapailukertaan ja pidempiin viikonlopputreffeihin. Näistä viimeisin vaikuttaa jo lähes parisuhdemateriaalilta, aivan huikea läsnäolo tapaamisessa ja yhteyttä niin henkisellä kuin fyysisellä tasolla. Tästä on hyvä jatkaa, vahva nousukiito jatkukoon. :cool:
 
Liittynyt
22.12.2016
Viestejä
480
Millähän järjen häivällä nämä kanssaTinderöitsijät saisi tapaamiseen asti? Aika monen kanssa tyssää keskutelu kuin seinään. No toki jos naiset saa mätsejä ihan mielettömästi niin ei toisaalta ihme, mutta sitten on oikeasti näitä jotka vaan peruu viime hetkellä. Eli mätsejä on aika paljon, mutta en ole vielä kenenkään kanssa päässyt näkee livenä. Siis tuntuu ajanhukalta tämä sovellus :D

Tosi moni haluaa tutustua eka paremmin jos kysyn liian nopeasti tapaamiseen. Ei siinä mitään, mutta jossain kohtaa iskee se perinteinen ghostaus. Seuraava kasti on sopia tapaaminen. Viime hetkellä joko peruu tai kun kysyn varmistuksen useamman päivän hiljaiselon jälkeen, niin ripulitauti iski; ei pysty. Sitten on nämä jotka lähtökohtaisesti pitää kaikkia miehiä hulluina, eivätkä uskalla sen takia nähdä ihmisiä. Siis ovat avoimesti kertoneet, että pitäisi uskotella heille etten ole hullu.

Mihin tää maailma on menossa?

Ja kovin moni on oikeasti sosiaalisesti kyvyttömiä. Huomaa jo viestittelyssä.

Olen alkanut tässä sinkkuelämässä ja omien asioiden priorisoinnissa tajuamaan, että olen vissiin aika selväjärkinen tyyppi jos vertaa mitä kaikkea hiihtäjää noissa deittisovelluksissa liikkuu. Olen mä sitten Jodelin kautta tavannut ihan kaverimerkeissä muutamaa ja he ovat kertoneet sitten näitä tilanteita jossa mies on ollut ihan sekopää.

Edit & lisäys: Toki se varmasti helpottaa tilannetta jos kertoisi profiilissa rehellisesti mitä etsii. Muutinkin lähestymistapaa profiilissa. Mätsit varmaan vähenee, mutta samase jos livetapaamisen prosentti nousee.
Täysin samaa kokemusta, noi miehiä hulluina pitävät on viihdettä suorastaan. Eräs nainen selitti että hän ottaa sitten koiran mukaan treffeille siitä syystä että sitten en ainakaan pysty raiskaamaan häntä ja koira sitten tarvittaessa vaikkaa tappaa minut sellaisessa tilanteessa.
 
Liittynyt
10.05.2018
Viestejä
87
Teloin viikonloppuna jalkani kun seuralainen oli kylässä. Jotenkin olisin toivonut, että nyt pari päivää myöhemmin olisi tullut kyselyä siitä miten jalka voi. Vähän tylsää tämä tietynlainen kommunikaation puute ja ehkä on aika omalta osaltani tehdä johtopäätökset asiasta.
 
Liittynyt
05.08.2017
Viestejä
4 688
Tuossapa vastasit juuri itsellesi, laita vaan rohkeasti profiiliin maininta että haluat tavata nopeasti pitkän viestittelyn sijasta.

Pientä päivitystä omaan tilanteeseen: Nyt on tinderöintiä takana reilut kolmisen viikkoa ja kiirettä on pitänyt, treffejä on ollut keskimäärin pari kertaa viikossa. Näistä kolme tapausta oli sen verran lupaavia, että johtivat useampaan tapailukertaan ja pidempiin viikonlopputreffeihin. Näistä viimeisin vaikuttaa jo lähes parisuhdemateriaalilta, aivan huikea läsnäolo tapaamisessa ja yhteyttä niin henkisellä kuin fyysisellä tasolla. Tästä on hyvä jatkaa, vahva nousukiito jatkukoon. :cool:
Miten ihmeessä tämmöinen onnistuu? Omat kokemukset oli aika samanlaisia kuin @Markqq:lla. :hmm:
 
Liittynyt
05.08.2017
Viestejä
4 688
Jotkut osaa paremmin kommunikoida kuin toiset.
Hmm, enemmän Tinderissä on kyllä vaikuttanut siltä, että monet naiset ei joko osaa tai halua kommunikoida. :hmm:

Kyllä, en ikinä käyttänyt mitään "iskulauseita", kun keskustelua käy niin kyllä sitä pystyy johdattelemaan ja kun toinen ilmoittaa olevansa kaupungilla ja kotiin pitäisi kohta mennä niin siinä vaiheessa kun on heittänyt että mennään yhdelle jonnekkin mukavaan paikkaan ja heitän sitten hänet kotiin niin 9/10 kerrasta toimii, ilman mitään taka-ajatuksia.

Tämä nykyinen lähti vartin jälkeen syömään sunnuntaina lounasta kun ilmoitti että pitäisi mennä kauppaan ja tehdä ruokaa. käytiin syömässä ravintolassa ja sitten mentiin kauppaan yhdessä koska munkin piti ostaa seuraavan viikon ruuat. Siinä samalla sovittiin sitten treffit seuraavalle päivälle ja siitä on jo sen +4v aikaa...
Tosin tästä sen verran että tämähän on oikeastaan hyvinkin epäsuora strategia? Kun siinähän nimenomaan johdatellaan, eikä oikeastaan suoraan kysytä että lähtisitkö johonkin tjsp.
 
Liittynyt
07.04.2017
Viestejä
841
Teloin viikonloppuna jalkani kun seuralainen oli kylässä. Jotenkin olisin toivonut, että nyt pari päivää myöhemmin olisi tullut kyselyä siitä miten jalka voi. Vähän tylsää tämä tietynlainen kommunikaation puute ja ehkä on aika omalta osaltani tehdä johtopäätökset asiasta.
Onko teillä ollut muutakaan kommunikaatiota tapahtuneen jälkeen? Jos ei, niin tuohan olisi ollut hänelle aika loistava "tekosyy" laittaa viestiä, jos ei muuta sanottavaa keksi. En nyt liikaa lähde tulkitsemaan näillä tiedoilla, mutta kai se hiljaisuus kertoo yleensä kiinnostuksen puutteesta.

Hmm, enemmän Tinderissä on kyllä vaikuttanut siltä, että monet naiset ei joko osaa tai halua kommunikoida. :hmm:
Siellä nyt on kaikenlaisia naisia, kuten oikeassakin elämässä. On niitä hiljaisia ja sitten vähän puheliaampia. Tinderissä on monia huonoja puolia, mutta kun sillä on ylivoimaisesti eniten käyttäjiä, niin pakko oli olla siellä itsekin. Itse ainakin kävin siellä joidenkin kanssa ihan aktiivisia keskusteluja ja treffeillekin pääsi ilman sen kummempia taikatemppuja. Suurempi ongelma oli löytää sellainen nainen, jonka kanssa itse haluaisi jatkaa ja joka myös olisi kiinnostunut minusta. Sellainenkin sieltä onneksi lopulta kumminkin löytyi.

Minullakin luki jossain vaiheessa profiilissa, että haluan tavata nopeasti ja kyllä treffit yleensä järjestyikin viikon sisään keskustelun aloituksesta. Jos siis keskustelu ylipäänsä jatkui muutamaa viestiä kauempaa. Sen huomasin itse sovelluksesta, että se antaa jonkinlaisen boostin, jos päivittää tekstiä ja/tai kuvia profiiliinsa. Kannattaa siis välillä päivittää sitä profiilia ihan jo senkin takia.
 

Dr. Who

BANNATTU
BANNED
Liittynyt
17.10.2016
Viestejä
7 894
Hmm, enemmän Tinderissä on kyllä vaikuttanut siltä, että monet naiset ei joko osaa tai halua kommunikoida. :hmm:
Kyllä musta tuntuu että ongelma on täällä miesten päässä.

Tosin tästä sen verran että tämähän on oikeastaan hyvinkin epäsuora strategia? Kun siinähän nimenomaan johdatellaan, eikä oikeastaan suoraan kysytä että lähtisitkö johonkin tjsp.
Niinhän mä sanoin että keskustelua pitää osata viedä ja sen ehdotuksen pitää lähteä sponttaanisesti ilman epäröintiä ja jahkailua. Tiettyä rohkeutta se vaatii, mutta kaiken takana on luottamus eikä saa olla lipevä ja päälle käyvä.

En ole ikinä ensimäisillä treffeillä ehdottanut seksiä, mutta en myöskään ole kieltäytynyt kun naiset ehdotti, mutta sellaisten kanssa juttu yleensä jäi muutamaksi panoksi ja neeext...
 
Liittynyt
05.08.2017
Viestejä
4 688
Kyllä musta tuntuu että ongelma on täällä miesten päässä.
Varmaan riippuu tapauksesta. Sanoisin että naisilla on kyllä usein odotukset aika korkealla, ja yleensä ovat todella passiivisia keskustelijoita. :hmm:

Niinhän mä sanoin että keskustelua pitää osata viedä ja sen ehdotuksen pitää lähteä sponttaanisesti ilman epäröintiä ja jahkailua. Tiettyä rohkeutta se vaatii, mutta kaiken takana on luottamus eikä saa olla lipevä ja päälle käyvä.

En ole ikinä ensimäisillä treffeillä ehdottanut seksiä, mutta en myöskään ole kieltäytynyt kun naiset ehdotti, mutta sellaisten kanssa juttu yleensä jäi muutamaksi panoksi ja neeext...
Niin, sepä siinä juuri on, pitää osata viedä ja "johdatella" keskustelua, sen sijaan että keskustelu etenisi omalla painollaan, kun monet naiset on niin passiivisia. Sekin kuulostaa vähän hassulta että nimenomaan pitäisi keskustelussa löytää hetki, jolloin nainen olisi kaupungilla tjsp, ja siten tämä ehtisi heti näkemään sen sijaan että esim. suoraan kysyisi jossain kohtaa että on ollut kiva jutella, ja että tavattaisko naamatusten vaikka kahvilla tai oluella. Ei kavereiden kanssa jutellessa ainakaan tule ~koskaan lähdettyä mihinkään spontaanisti kesken randomkeskustelua, kun ihmisillä on yleensä menoja, joten on helpompi vaan kysyä että koska mentäis.

Epäröinnin ei pitäisi näkyä tekstimuotoisessa viestinnässä, kunhan tosiaan kysyy suoraan eikä rupea jahkailemaan tai selittämään mitään ihmeellistä.

Lipevyys/päällekäyvyys/seksin ehdottelu nyt on itsestäänselvyyksiä, joten en edes kommentoi niitä.
 
Liittynyt
24.11.2016
Viestejä
595
Tinderissä on tullut oltua, mutta harvoin oon käynyt Tinder treffeillä. Vientiä on yleensä riittänyt muutenkin. Mun karisma ja "characteri" pääsee paremmin oikeuksiinsa livenä.

Noh, kaveri oli mennyt tinderdeittinsä ja hänen kaverinsa kanssa bisselle sekä pelaamaan biljardia. Satuin sitten sattumalta soittamaan kaverille, että mitä se duunaa ja kun asuin siinä lähellä niin liityin seuraan. En siis tiennyt tässä vaiheessa mistään tinderkeisseistä, luulin että oli vaan joidenkin ystäviensä kanssa.

Äijät pelas bilistä ja mä hain kaljan tiskiltä. Istuin sitten pöytään missä oli tää tinderdeitti. Rupesin heti heittämään juttua tän mimmin kanssa. Heti luisti juttu ja tykkäsin tän naisen ulkonäöstä.
Sovittiin sitten, että jatketaan porukalla iltaa ja mennään mimmin kämpille jatkamaan.
Noh ei siinä sitten, jauhettiin paskaa porukalla. Huomasin kuinka tää nainen katto mua silmiin jatkuvasti ja minä myös häntä, sekä kiinnition huomiota siihen että vaikuttaa pirun fiksulta muijalta. Lähin aikasemmin menemään, kun oli töitä aamulla (tätä ennen kerkesin kokeilemaan kepillä jäätä, että milloin hän tulee katsomaan vastavuoroisesti kameroita mun kämpille) ja sitten seuraavana päivänä tämä nainen laitto viestiä. Kaverille koodia tottakai, että mikä homma? Onko kiinnostunut? Ei ollut, vaan kaverimielessä liikkeellä.

Noh sit sovittiin että mennään viinille ja nyt ollaan sit nähty melkein joka päivä. Kiitos kaverille, että oli sopinut tindertreffit. Tää muija on aika vaimomateriaali.
Ihan hyvää vaihtelua noitten pillukeissien jälkeen. Katotaan mitä tästä tulee, nyt näyttää ihan hyvältä. Piti olla sinkkukesä tiedossa, mutta se nyt näyttää vähän huonolta.
 
Liittynyt
19.10.2016
Viestejä
2 341
Miten ihmeessä tämmöinen onnistuu? Omat kokemukset oli aika samanlaisia kuin @Markqq:lla. :hmm:
Tarkennatko hieman kysymystäsi, nyt en ihan saanut koppia mitä hait?

Jos tarkoitit sitä kuinka saadaan treffejä sovittua ihan tapailuun asti: Ainakin itsellä on toiminut se, että poimin jonkun omasta mielestä mielenkiintoisen jutun toisen profiilista ja käytän tätä keskustelun avaajana sopivalla luovalla twistillä. Jotenkin se keskustelu vaan lähtee sopivien henkilöiden kanssa ikäänkuin itsestään käyntiin ja ei vaadi samanlaista efforttia kuin täysin erilaisten ihmisten kanssa. Itse heitän rohkeasti pientä flirttiä viesteihin, kun ei kuitenkaan ole tarkoitus kirjekavereita palvelusta hankkia. Tuokin on vähän sellainen juttu, että toisille se toimii ja toisille selvästi ei, riippuu ihan siitä miten juttu luistaa muutenkin.

Sellainen proaktiivisuus viestien osalta kannattaa toki huomioida, jos kommentoi jotain toisen profiilista, niin on hyvä tarjota joku helppo täky mihin toinen voi tarttua viedäkseen keskustelua eteenpäin. En mä näin äkkiseltään osaa muuta neuvoa. :)
 

Dr. Who

BANNATTU
BANNED
Liittynyt
17.10.2016
Viestejä
7 894
Varmaan riippuu tapauksesta. Sanoisin että naisilla on kyllä usein odotukset aika korkealla, ja yleensä ovat todella passiivisia keskustelijoita. :hmm:



Niin, sepä siinä juuri on, pitää osata viedä ja "johdatella" keskustelua, sen sijaan että keskustelu etenisi omalla painollaan, kun monet naiset on niin passiivisia. Sekin kuulostaa vähän hassulta että nimenomaan pitäisi keskustelussa löytää hetki, jolloin nainen olisi kaupungilla tjsp, ja siten tämä ehtisi heti näkemään sen sijaan että esim. suoraan kysyisi jossain kohtaa että on ollut kiva jutella, ja että tavattaisko naamatusten vaikka kahvilla tai oluella. Ei kavereiden kanssa jutellessa ainakaan tule ~koskaan lähdettyä mihinkään spontaanisti kesken randomkeskustelua, kun ihmisillä on yleensä menoja, joten on helpompi vaan kysyä että koska mentäis.

Epäröinnin ei pitäisi näkyä tekstimuotoisessa viestinnässä, kunhan tosiaan kysyy suoraan eikä rupea jahkailemaan tai selittämään mitään ihmeellistä.

Lipevyys/päällekäyvyys/seksin ehdottelu nyt on itsestäänselvyyksiä, joten en edes kommentoi niitä.
Naiset haluaa että miehet "määrää tahdin", naisilla on parhaimmillaan satoja viesteja jonossa niin aikaa ei vain riitä kaikille, siksi sieltä joukosta pitää erottua heti alussa ja tylsät monologiset keskustelut ei kiinnosta.

Itse tein aikanaan niin että laitoin heti sen viestin ja jos ei parissa, kolmessa päivässä vastannut niin poistin. Samaan aikaan oli useampi keskustelu ja tapailu käynnissä joten poistaminen ei mitään haitannut, mutta yleensä 90% vastasi siinä ajassa ja keskustelu jatkui tapaamiseen asti tai loppui, mutta sitten sitä jatkettiin muiden kanssa.

Muutama nainen koko ajan kierrossa ja kun nirso olen niin kierto oli aika nopeaa välillä, mutta kun tietää mitä haluaa toiselta niin ei se vaikeaa ollut.
 

Dr. Who

BANNATTU
BANNED
Liittynyt
17.10.2016
Viestejä
7 894
Tarkennatko hieman kysymystäsi, nyt en ihan saanut koppia mitä hait?

Jos tarkoitit sitä kuinka saadaan treffejä sovittua ihan tapailuun asti: Ainakin itsellä on toiminut se, että poimin jonkun omasta mielestä mielenkiintoisen jutun toisen profiilista ja käytän tätä keskustelun avaajana sopivalla luovalla twistillä. Jotenkin se keskustelu vaan lähtee sopivien henkilöiden kanssa ikäänkuin itsestään käyntiin ja ei vaadi samanlaista efforttia kuin täysin erilaisten ihmisten kanssa. Itse heitän rohkeasti pientä flirttiä viesteihin, kun ei kuitenkaan ole tarkoitus kirjekavereita palvelusta hankkia. Tuokin on vähän sellainen juttu, että toisille se toimii ja toisille selvästi ei, riippuu ihan siitä miten juttu luistaa muutenkin.

Sellainen proaktiivisuus viestien osalta kannattaa toki huomioida, jos kommentoi jotain toisen profiilista, niin on hyvä tarjota joku helppo täky mihin toinen voi tarttua viedäkseen keskustelua eteenpäin. En mä näin äkkiseltään osaa muuta neuvoa. :)
Tämä, ole kiinnostunut toisen harrastuksesta esimerkiksi!!!

Mulle osui muutama ratsastaja niin heille aina sanoin että olisi kiva oppia ratsastamaan ja nykyään sitten ratsastan kun nykyinen itsekkin ratsastanut koko elämänsä ja se vei mut sitten kerran treffeillä ratsastamaan.
 
Liittynyt
05.08.2017
Viestejä
4 688
Tarkennatko hieman kysymystäsi, nyt en ihan saanut koppia mitä hait?

Jos tarkoitit sitä kuinka saadaan treffejä sovittua ihan tapailuun asti: Ainakin itsellä on toiminut se, että poimin jonkun omasta mielestä mielenkiintoisen jutun toisen profiilista ja käytän tätä keskustelun avaajana sopivalla luovalla twistillä. Jotenkin se keskustelu vaan lähtee sopivien henkilöiden kanssa ikäänkuin itsestään käyntiin ja ei vaadi samanlaista efforttia kuin täysin erilaisten ihmisten kanssa. Itse heitän rohkeasti pientä flirttiä viesteihin, kun ei kuitenkaan ole tarkoitus kirjekavereita palvelusta hankkia. Tuokin on vähän sellainen juttu, että toisille se toimii ja toisille selvästi ei, riippuu ihan siitä miten juttu luistaa muutenkin.

Sellainen proaktiivisuus viestien osalta kannattaa toki huomioida, jos kommentoi jotain toisen profiilista, niin on hyvä tarjota joku helppo täky mihin toinen voi tarttua viedäkseen keskustelua eteenpäin. En mä näin äkkiseltään osaa muuta neuvoa. :)
Joo, itse myös yleensä aloitin keskustelut kysymällä jotain kuviin (esim. matkakuviin) tai profiiliin liittyvää. Joten ei ole tuostakaan kiinni. :hmm:

Ehkä sitten on tosiaan kyse siitä, että naiset haluaa miehen "määräävän tahdin", mikä ei oikein ole mulle luontevaa.
 
Liittynyt
19.10.2016
Viestejä
2 341
Ehkä sitten on tosiaan kyse siitä, että naiset haluaa miehen "määräävän tahdin", mikä ei oikein ole mulle luontevaa.
Tämä, täytyy muistaa että palvelussa on suhteessa niin paljon enemmän miehiä kuin naisia, niin pakko siinä on vaan laittaa kortta kekoon enemmän jutun edistämiseksi ja erotut muista tarjokkaista. Melkoinen alfauros saisi olla jos tilanne olisi toisinpäin.

Sulle voisi toimia ehkä paremmin Bumble, jossa naisten pitää aloittaa keskustelu, jos koet tahdin määräämisen hankalaksi.
 
Viimeksi muokattu:
Liittynyt
14.01.2017
Viestejä
366
Joo, itse myös yleensä aloitin keskustelut kysymällä jotain kuviin (esim. matkakuviin) tai profiiliin liittyvää. Joten ei ole tuostakaan kiinni. :hmm:

Ehkä sitten on tosiaan kyse siitä, että naiset haluaa miehen "määräävän tahdin", mikä ei oikein ole mulle luontevaa.
Joku aikaisemmin taisi sanoa, että naisiin toimii epäsuora toiminta. Se tahti pitää mun ymmärtääkseni määrätä niin, että nainen kuitenkin tuntee olevansa hallinnassa ja kaiken keskus. Eli sellainen pomottelu ei toimi ollenkaan, vaan pitää olla semi-aggressiivisen aloitteellinen mutta varoa ettei tyrkytä itseään liikaa :D Tuo aiemmin mainittu kyydin tarjoaminen randomisti tai kauppareissulle mukaan tuleminen oli hyviä esimerkkejä missä naisen ei tarvitse sitoutua kuin hetkeksi ja voi tarvittaessa paeta paikalta.
 
Liittynyt
10.05.2018
Viestejä
87
Onko teillä ollut muutakaan kommunikaatiota tapahtuneen jälkeen? Jos ei, niin tuohan olisi ollut hänelle aika loistava "tekosyy" laittaa viestiä, jos ei muuta sanottavaa keksi. En nyt liikaa lähde tulkitsemaan näillä tiedoilla, mutta kai se hiljaisuus kertoo yleensä kiinnostuksen puutteesta.
No 1,5 päivän hiljaisuus, jonka katkaisin naistenpäivä-onnitteluilla. Tässä on koko ajan ollut semmoista tietyllä tapaa on-off-menoa. Eli nähdään, ollaan pari päivää yhdessä, mutta sitten on niitä parin kolmen päivän tai pidempiäkin jaksoja, jolloin ei mitkään viestit liiku saati nähdä. Ei edes mitään turhanpäiväisiä kysymyksiä säästä tai lämpötilasta saati ihan vain hyvän yön toivotuksia.

Itse kaipaan tunnetta, että toinen oikesti välittäisi ja sitä tämä kommunikoimattomuus ei ikävä kyllä tuota.
 

Dr. Who

BANNATTU
BANNED
Liittynyt
17.10.2016
Viestejä
7 894
Ehkä sitten on tosiaan kyse siitä, että naiset haluaa miehen "määräävän tahdin", mikä ei oikein ole mulle luontevaa.
Opettele, mieheltä halutaan päätöksiä, omia mielipiteitä. Ei sellaista "ei haittaa", "ihan sama", "mulle käy kaikki" vastauksia...

Sitten toinen esimerkki mikä on kanssa yleistä miehillä, ensin kerrotaan kuinka eletään "aktiivista elämää", joka päivä on jotain menoa ja harrastuksia paljon, kavereita, sitten kun nainen kysyy että koska tavataan niin vastaus on että "mulle käy ihan koska vain" :facepalm: Kun ei vaan käy, se pitää myydä niin että mulla on tuolloin se "treeni" ja sen jälkeen menen himaan ja suihkuun, mutta sen jälkeen vaikka kuudesta eteenpäin käy?
 

Dr. Who

BANNATTU
BANNED
Liittynyt
17.10.2016
Viestejä
7 894
No 1,5 päivän hiljaisuus, jonka katkaisin naistenpäivä-onnitteluilla. Tässä on koko ajan ollut semmoista tietyllä tapaa on-off-menoa. Eli nähdään, ollaan pari päivää yhdessä, mutta sitten on niitä parin kolmen päivän tai pidempiäkin jaksoja, jolloin ei mitkään viestit liiku saati nähdä. Ei edes mitään turhanpäiväisiä kysymyksiä säästä tai lämpötilasta saati ihan vain hyvän yön toivotuksia.

Itse kaipaan tunnetta, että toinen oikesti välittäisi ja sitä tämä kommunikoimattomuus ei ikävä kyllä tuota.
Hänellä ei ole mitään tunteita sua kohtaan ja tapailee muita, sitten kun tulee se pari päivää vapaata niin viettää sun kanssa aikaan ja tutustuu ja pohtii onko tästä mihinkään.

Veikkaan että olet tuon naisen mielestä mukava ihminen, turvallinen ja luotettava, ehkä vain liian "tavallinen"

Onko hän laittanut omasta aloitteesta koskaan viestiä tai ehdottanut tapaamista?
 
Liittynyt
05.08.2017
Viestejä
4 688
Opettele, mieheltä halutaan päätöksiä, omia mielipiteitä. Ei sellaista "ei haittaa", "ihan sama", "mulle käy kaikki" vastauksia...

Sitten toinen esimerkki mikä on kanssa yleistä miehillä, ensin kerrotaan kuinka eletään "aktiivista elämää", joka päivä on jotain menoa ja harrastuksia paljon, kavereita, sitten kun nainen kysyy että koska tavataan niin vastaus on että "mulle käy ihan koska vain" :facepalm: Kun ei vaan käy, se pitää myydä niin että mulla on tuolloin se "treeni" ja sen jälkeen menen himaan ja suihkuun, mutta sen jälkeen vaikka kuudesta eteenpäin käy?
Niin no, totta kai sitä nyt vaikka treffipaikkaa sopiessa osaa ehdottaa jotain pubia tjsp. jos toisella ei ole mielipiteitä asiasta. Kuten myös päivää sopiessa sanoo, että noina päivinä ja aikoina kävis jne. Tää tosin ei juuri eroa kaverin kanssa kaljalla käymisestä, joten ei kai tässä pitäis olla kenellekään mitään ihmeellistä?
 
Liittynyt
10.05.2018
Viestejä
87
Hänellä ei ole mitään tunteita sua kohtaan ja tapailee muita, sitten kun tulee se pari päivää vapaata niin viettää sun kanssa aikaan ja tutustuu ja pohtii onko tästä mihinkään.

Veikkaan että olet tuon naisen mielestä mukava ihminen, turvallinen ja luotettava, ehkä vain liian "tavallinen"

Onko hän laittanut omasta aloitteesta koskaan viestiä tai ehdottanut tapaamista?
Niin. Tuo muiden tapailu on tietty yksi vaihtoehto. Toisaalta hänellä on käsittääkseni iso kaveripiiri, jota luonnollisesti myös tapailee. Kyllä hänen aloitteestaankin on viestiä tullut ja taitaa viimeiset tapaamisehdotukset olleet täysin hänen ehdottamiaan.

Jotenkin vaan hieman liian on/off-tyylistä menoa. Tai sitten jotkut ihmiset ovat vain tuollaisia.

Mutta eipä tässä sen kummempia. Kunhan puran omia ajatuksia ja lopulta ajatuksiin ei saa vastausta muuten kuin asian selvittämisellä ja kysymällä asianomaiselta. Mutta eipä tämmöistä ole aikaisemmin tullut vastaan.
 
Liittynyt
24.10.2016
Viestejä
4 199
Tinderissä on tullut oltua, mutta harvoin oon käynyt Tinder treffeillä. Vientiä on yleensä riittänyt muutenkin. Mun karisma ja "characteri" pääsee paremmin oikeuksiinsa livenä.

Noh, kaveri oli mennyt tinderdeittinsä ja hänen kaverinsa kanssa bisselle sekä pelaamaan biljardia. Satuin sitten sattumalta soittamaan kaverille, että mitä se duunaa ja kun asuin siinä lähellä niin liityin seuraan. En siis tiennyt tässä vaiheessa mistään tinderkeisseistä, luulin että oli vaan joidenkin ystäviensä kanssa.

Äijät pelas bilistä ja mä hain kaljan tiskiltä. Istuin sitten pöytään missä oli tää tinderdeitti. Rupesin heti heittämään juttua tän mimmin kanssa. Heti luisti juttu ja tykkäsin tän naisen ulkonäöstä.
Sovittiin sitten, että jatketaan porukalla iltaa ja mennään mimmin kämpille jatkamaan.
Noh ei siinä sitten, jauhettiin paskaa porukalla. Huomasin kuinka tää nainen katto mua silmiin jatkuvasti ja minä myös häntä, sekä kiinnition huomiota siihen että vaikuttaa pirun fiksulta muijalta. Lähin aikasemmin menemään, kun oli töitä aamulla (tätä ennen kerkesin kokeilemaan kepillä jäätä, että milloin hän tulee katsomaan vastavuoroisesti kameroita mun kämpille) ja sitten seuraavana päivänä tämä nainen laitto viestiä. Kaverille koodia tottakai, että mikä homma? Onko kiinnostunut? Ei ollut, vaan kaverimielessä liikkeellä.

Noh sit sovittiin että mennään viinille ja nyt ollaan sit nähty melkein joka päivä. Kiitos kaverille, että oli sopinut tindertreffit. Tää muija on aika vaimomateriaali.
Ihan hyvää vaihtelua noitten pillukeissien jälkeen. Katotaan mitä tästä tulee, nyt näyttää ihan hyvältä. Piti olla sinkkukesä tiedossa, mutta se nyt näyttää vähän huonolta.
Kerros jotai käytännön vinkkejä tuohon karsimaan ja characteriin. Sulta tulee luonnostaan varmaa moni asia, mutta jotain mihinkä erityisesti kiinnitäs huomiota sosialisoitumisen osalta. Näin introverttina olen opetellut paljon sosiaalisia taitoja ja onkin nykyää aika helppo olla kiinnostunut toisesta ja kysellä - antaa toisen puhua enemmän, mutta olen huono viemään asioita next levelille :D
 
Liittynyt
22.12.2016
Viestejä
480
Jotkut osaa paremmin kommunikoida kuin toiset.
Heh, useammat naiset ovat kehuneet että keskustelutaidot ja viestittely on todella korkealla muihin tindermiehiin verrattuna. Vaikka siis harvoin tulee edes mätsejä ja useimmat naiset eivät vastaa yhtään mitään. Ilmeisesti ulkonäkö ei vaan nappaa suurinta osaa ja ne jotka viitsivät lähteä keskusteluun yllättyvät positiivisesti.

Hmm, enemmän Tinderissä on kyllä vaikuttanut siltä, että monet naiset ei joko osaa tai halua kommunikoida. :hmm:
Varmaan riippuu tapauksesta. Sanoisin että naisilla on kyllä usein odotukset aika korkealla, ja yleensä ovat todella passiivisia keskustelijoita. :hmm:
Tämä on oma kokemus, eipä naisten tarvitse kuin olla ja siellä on satoja nälkäisiä miehiä pistämässä viestiä.

Tarkennatko hieman kysymystäsi, nyt en ihan saanut koppia mitä hait?

Jos tarkoitit sitä kuinka saadaan treffejä sovittua ihan tapailuun asti: Ainakin itsellä on toiminut se, että poimin jonkun omasta mielestä mielenkiintoisen jutun toisen profiilista ja käytän tätä keskustelun avaajana sopivalla luovalla twistillä. Jotenkin se keskustelu vaan lähtee sopivien henkilöiden kanssa ikäänkuin itsestään käyntiin ja ei vaadi samanlaista efforttia kuin täysin erilaisten ihmisten kanssa. Itse heitän rohkeasti pientä flirttiä viesteihin, kun ei kuitenkaan ole tarkoitus kirjekavereita palvelusta hankkia. Tuokin on vähän sellainen juttu, että toisille se toimii ja toisille selvästi ei, riippuu ihan siitä miten juttu luistaa muutenkin.

Sellainen proaktiivisuus viestien osalta kannattaa toki huomioida, jos kommentoi jotain toisen profiilista, niin on hyvä tarjota joku helppo täky mihin toinen voi tarttua viedäkseen keskustelua eteenpäin. En mä näin äkkiseltään osaa muuta neuvoa. :)
Juurikin näin olen tehnyt, 95% ei lähde mihinkään ja täkyihin ei tartuta. Tuo flirtti tosin kaipaisi parannusta, olisko käytännön esimerkkiä heittää vaikka sama viesti ilman flirttiä ja flirtin kanssa.
 
Toggle Sidebar

Statistiikka

Viestiketjut
241 593
Viestejä
4 216 504
Jäsenet
71 080
Uusin jäsen
TonyR

Hinta.fi

Ylös Bottom