Vähän ajatuksia. Tuon yhden kanssa ollaan nähty vissiin nyt viisi kertaa. Joka kerta oikeastaan suht pikaisesti, mutta syventynyt homma molemminpuolin. Ainakin itselläni. Tänään vastoin mun odotuksia nainen olisi ollut valmis jo läheisempään touhuun, mutta en ollut vielä valmis siihen. Tavallaan päällä on edelleen se pyörremyrsky, että kun ei tiedä missä mennään. Lauantaina nähdään pidemmissä merkeissä, ja tuolloin aion kysyä fiiliksiä ja siitä, ettemme tapailisi enää muita. Kyseli tänään vielä perään ettei jäänyt mikään kaivaa tai ahdistaa mua kun en ollut valmis.
Kyllä sieltä täältä puhuttu jo yhteisistä asioista ja perheen näkemisestä jne, mutta toi tämänpäiväinen toi hieman jäätä hommaan.
Siis jotenkin on vaikea antaa itsestäni ihan kaikkea ennenkuin on se varmuus, että näemme vain toisiamme. Jos seksin jälkeen nainen päättääkin vielä vaihtaa osapuolta, niin en tiedä miten päin olisi.
Mulla menee noi hommat niin tunnetasolla. Toisaalta voisi vain yrittää antaa mennä ja tunnustella fiiliksiä jälkeenpäin.
Vähän sekavaa tekstiä.
E: Tosiaan joo siis molemminpuolin ainakin selväksi se, että rauhassa tutustutaan ja avoimesti keskustellaan kaikesta, myös siitä jatkuuko hommat vai ei. No ihan normaalia toimintaa ettei tässä nyt kuukaudessa tai kahdessa osteta kihlasormuksia tai muuteta yhteen, mutta itse ainakin jo tässä vaiheessa olen sitä mieltä, että ei pitäisi muita enää tavata. Joten saa nähdä mitä viikonloppuna saa kuulla. Jos edelleen tapailee muita, niin teen varsin selväksi sen, että itsekin jatkan samaa linjaa. Vähän kyllä takaraivossa se mitä joku mainitsi, että ei unelmien prinssi, mutta ihan ok jotta voisi kortit katsoa läpi ja samalla kyylätä muitakin. Täytyy varmaankin nusasta aivot pihalle, niin päätöksenteko helpottuu