Nettitreffit + Tinder

Liittynyt
22.12.2016
Viestejä
480
Siis kertokaapa nyt ammattilaiset, että mitä ihmettä tapahtui. Itse menin ihan sanattomaksi, enkä oikein tiennyt että miten reagoida. Sensuroin osan, mutta sillä ei kyllä ollut tuohon merkitystä.

Mitä tuossa mahtoi olla? Näyttää vaan että on poistettu.
 
Liittynyt
18.05.2017
Viestejä
21 331
5 / 10 on keskivertomies.
Niin on. Ja jos puhutaan 5/10 ulkonäön perusteella niin suuri osa miehistä on aika lähellä sitä viitosta. 8/10 on sellainen, joka kaataa pelkällä ulkoisella olemuksellaan 8/10 naisia ja niitä miehiä on todella vähän. Kaikkeen mielekkääseen vertailuun pitää ottaa mukaan muutkin seikat kuin ulkonäkö sekä se, mitä kumpikin osapuoli on kulloinkin hakemassa.
 
Liittynyt
18.05.2017
Viestejä
21 331
kun puhutaan vitosista ja kaseista niin kyllä se menee koulun 4-10 skaalan mukaan eli seiska on keskiarvo ja kasi alin mitä kehtaa sanoa kelpuuttavansa
Ei varsinaisesti mitään väliä mutta kaikissa laasasteluporukoissa on kyllä tässä se 1-10 käytössä.
 
Liittynyt
22.12.2016
Viestejä
18 142
Ykkösestä kymppiin on standardiasteikko näissä, mutta meneekö se täysin lineaarisesti on eri asia. Ja suhteutetaanko pisteet muihin suomalaisiin vai maailman ihmisiin.. Eihän tämä tietenkään mitään tarkkaa tiedettä ole.

Kuitenkin kun muistetaan, että suomalaisista on ylipainoisia noin 2/3, voidaan hyvin jossitella että onko keskiverto suomalainen oikeutettu edes vitoseen.
 
Liittynyt
17.06.2018
Viestejä
9 000
Ykkösestä kymppiin on standardiasteikko näissä, mutta meneekö se täysin lineaarisesti on eri asia. Ja suhteutetaanko pisteet muihin suomalaisiin vai maailman ihmisiin.. Eihän tämä tietenkään mitään tarkkaa tiedettä ole.

Kuitenkin kun muistetaan, että suomalaisista on ylipainoisia noin 2/3, voidaan hyvin jossitella että onko keskiverto suomalainen oikeutettu edes vitoseen.
Suurentelet ylipainon merkitystä.
 
Liittynyt
22.12.2016
Viestejä
18 142
Suurentelet ylipainon merkitystä.
Kenen mielestä ja millä perusteella?

Ylipaino kiistatta rumentaa ihmistä ja jos kansalaisista on jo 2/3 ylipainoisia, niin voi hyvin pohtia, että onko keskivertosuomalainen edes 5/10 ainakaan historiallisessa vertailussa, ja tietenkään ei ole. Toisaalta jos vertaa muihin nykyajan suomalaisiin, niin ehkä sitten.

Joka tapauksessa jos toi asteikko menisi täysin lineaarisesti, niin vasta 7/10 arvosanan henkilö olisi normaalipainoinen, ja kaikki välillä 1-6 olisi ylipainoisia. Se seiskakin olisi aika rajatapaus. Varsinaisesti hyväkroppaiset alkaisi ehkä vasta ysistä!
 
Liittynyt
17.06.2018
Viestejä
9 000
Kenen mielestä ja millä perusteella?

Ylipaino kiistatta rumentaa ihmistä ja jos kansalaisista on jo 2/3 ylipainoisia, niin voi hyvin pohtia, että onko keskivertosuomalainen edes 5/10 ainakaan historiallisessa vertailussa, ja tietenkään ei ole. Toisaalta jos vertaa muihin nykyajan suomalaisiin, niin ehkä sitten.

Joka tapauksessa jos toi asteikko menisi täysin lineaarisesti, niin vasta 7/10 arvosanan henkilö olisi normaalipainoinen, ja kaikki välillä 1-6 olisi ylipainoisia. Se seiskakin olisi aika rajatapaus. Varsinaisesti hyväkroppaiset alkaisi ehkä vasta ysistä!
Miten selität isävatsan (dad body), jota niin miehet kuin naiset pitävät viehättävänä?
 
Liittynyt
22.12.2016
Viestejä
18 142
Miten selität isävatsan (dad body), jota niin miehet kuin naiset pitävät viehättävänä?
Ei se isävatsa ainakaan naisella ole viehättävä. Ha. :)

Mutta siis itse mietin näitä arvosanoja lähinnä naisten arvostelun kannalta, ei sillä tavalla miesten ulkonäön arvostelu kiinnosta ja se on muutenkin vähän monimutkaisempaa tiedettä kuin naisten ulkonäkö.

En kylläkään usko, että "isävatsa" on yleisesti ottaen mitään kuuminta hottia. Kyllä se isä vähintään yhtä hyvännäköinen olisi ilman vatsaansakin. Toki jos naisella on huono itsetunto niin saattaahan se toki mieluummin haluta sellaisen isävatsaisen, who knows. Ja ehkä "isävatsa" alitajuisesti kielii myös "uskollisuudesta", eli vähemmän todennäköisesti hyppii vieraissa kuin hyväkroppainen mies? Tuossa voi olla perääkin.
 
Liittynyt
22.12.2016
Viestejä
480
Edit. Ei tullut ajateltua että Laasasella on oma asteikko
Asteikko 4-10 on enemmän poikkeus sääntöön, missä muualla tuo on käytössä kuin meidän peruskoulussa ja lukiossa?

Miten selität isävatsan (dad body), jota niin miehet kuin naiset pitävät viehättävänä?
Naisilta itseltä kuultuna on selityksinä yleensä ollut että heidän mielestään dadbodin omaava ei petä niin todennäköisesti. Tai kääntäen että ei haluta liian hyvännäköistä miestä koska se pettäisi kumminkin. Eli suhteeseen halutaan dadbod-mies, yhden yön juttuun sitten ne paremmat miehet.
 
Liittynyt
01.02.2017
Viestejä
1 412
Ykkösestä kymppiin on standardiasteikko näissä, mutta meneekö se täysin lineaarisesti on eri asia. Ja suhteutetaanko pisteet muihin suomalaisiin vai maailman ihmisiin.. Eihän tämä tietenkään mitään tarkkaa tiedettä ole.

Kuitenkin kun muistetaan, että suomalaisista on ylipainoisia noin 2/3, voidaan hyvin jossitella että onko keskiverto suomalainen oikeutettu edes vitoseen.
Toisaalta keskiverto suomalainen on merkittävästi pidempikin kuin maailman keskiverto ja ainakin miehillä pituus on vain plussaa.
 
Liittynyt
21.11.2016
Viestejä
557
Toisaalta keskiverto suomalainen on merkittävästi pidempikin kuin maailman keskiverto ja ainakin miehillä pituus on vain plussaa.
Yhteiskunnassa eläessä suhteellinen tilanne merkitsee radikaalisti enemmän kuin mikään absoluuttinen asia. Viimeinen 20% tyhjentää pöydän tässäkin kisassa jossa hopeaa ei jaeta
 
Liittynyt
22.12.2016
Viestejä
18 142
Toisaalta keskiverto suomalainen on merkittävästi pidempikin kuin maailman keskiverto ja ainakin miehillä pituus on vain plussaa.
Niin, mutta verrattain hyvä pituus ei silti nyky-Suomessa ihan hirveästi osakkeita nosta, koska "kaikki" on aika pitkiä suhteessa maailman keskiarvoon ja toisaalta historiaan. Nostaahan se toki osakkeita heti kun matkustat kaukomaille, mutta Suomessa kuusi jalkaa ei paljon auta koska se on normaalia.
 
Liittynyt
01.02.2017
Viestejä
1 412
Niin, mutta verrattain hyvä pituus ei silti nyky-Suomessa ihan hirveästi osakkeita nosta, koska "kaikki" on aika pitkiä suhteessa maailman keskiarvoon ja toisaalta historiaan. Nostaahan se toki osakkeita heti kun matkustat kaukomaille, mutta Suomessa kuusi jalkaa ei paljon auta koska se on normaalia.
En tiiä. Kummasti jo muutama deitti on ollut positiivisesti yllättynyt mun 6 jalan pituudestani (siis ei mitään "178 oon mä riittävän lähelle 6 jalkaa", vaan 183cm) onhan niitä paljonkin pidempiä, mutta niin tuntuu olevan myös huomattavasti lyhyempiä.
Sanoisin, ettei ole vielä merkittävä plussa, mutta harvalle miinuskaan. Tuskin naisen löytäminen yli 175 senttisellä vain pituudesta kiinni lopulta jää ainakaan.
 
Liittynyt
22.12.2016
Viestejä
18 142
Suomalaismiesten keskipituus on noin 181 cm. Hieman yli sen on toki parempi kuin hieman alle sen, mutta mitään "dramaattista" apua ei 183 sentin pituudesta tietenkään Suomessa saa, mutta jossain kaukomailla voi saadakin.

Pituus on sellainen asia, että suomalaismies voi siinä hävitä paljon jos on kovin pätkä, mutta voittaa vain hieman, jos on keskivertoa pidempi. Korkea pituus ei auta muuta kuin lähinnä sen, ettet erotu mitenkään negatiivisesti joukosta. Sen perustalle on hyvä rakentaa, mutta itsessään se ei vielä paljon auta.
 

rock

Tukijäsen
Liittynyt
17.10.2016
Viestejä
667
Itse olen hyvin vahvasti 5/10 mies. Deittailin pari vuotta 8/10 naista, joka suoraan sanoi ettei kiinnostunut minussa ulkonäkööni vaan luonteeseen, vakaaseen toimeentuloon ja ennen kaikkea älyyn. Lisäksi nainen sanoi että oli pahasti joutunut aiemmin pettymään juostessaan "täydellisten" miesten perässä ja ymmärtäneensä että ulkonäkö tulee kuitenkin vuosien varrella rupsahtamaan.

Pituuden osalta tuntuu että naisille se 180 on joku maaginen luku. Itse olen 178 ja yhden kerran deitti on todennut että hän ei minkään puutarhatontun kanssa seurustele. Itse oli noin 165...
 
Liittynyt
24.10.2016
Viestejä
4 151
Itse olen hyvin vahvasti 5/10 mies. Deittailin pari vuotta 8/10 naista, joka suoraan sanoi ettei kiinnostunut minussa ulkonäkööni vaan luonteeseen, vakaaseen toimeentuloon ja ennen kaikkea älyyn. Lisäksi nainen sanoi että oli pahasti joutunut aiemmin pettymään juostessaan "täydellisten" miesten perässä ja ymmärtäneensä että ulkonäkö tulee kuitenkin vuosien varrella rupsahtamaan.

Pituuden osalta tuntuu että naisille se 180 on joku maaginen luku. Itse olen 178 ja yhden kerran deitti on todennut että hän ei minkään puutarhatontun kanssa seurustele. Itse oli noin 165...
Tätä kanssa miettinyt, että mitä nuorempi nainen (ja ulkonäöllisesti kaunis), niin hyvännäköiset miehet tuntuvan menevän kaiken edelle. Kun sitä ikää alkaa karttumaan niin alkaa muut piirteet kiinnostamaan enemmän. Näin (itsekin jotain 5/10 tasoa) miehen näkökulmasta voin suoraan sanoa, että ulkonäkö ei ole lähellekään tärkein asia.

Itse olen n. 170cm ja jos 165cm alkaisi sönköttämään, ettei seurustele puutarhatontun kanssa, niin eihän tuossa ole mitään järkeä. Jääkööt omaan arvoonsa :D
 
Liittynyt
18.05.2017
Viestejä
21 331
Tätä kanssa miettinyt, että mitä nuorempi nainen (ja ulkonäöllisesti kaunis), niin hyvännäköiset miehet tuntuvan menevän kaiken edelle. Kun sitä ikää alkaa karttumaan niin alkaa muut piirteet kiinnostamaan enemmän.
Hauskanpidossa ja vakavassa parisuhteessa merkitsee ihan eri asiat. Yleensä hyvä asia niitä miehiä ajatellen, jotka ei ole komeimpia, mutta jotka ovat muuten saaneet asiansa hyvälle mallille ja ovat itsekin parisuhteesta kiinnostuneita. Nuorempana halutaan yleensä pitää hauskaa ja sitten vanhempana pariutua vakavasti.

ps. Älkää väittäkö, että ette tienneet. Tämä on kaikkien beta-ulisijoiden suosituin ulisemisen aihe ;)
 

wanderer_

Team R&T
Liittynyt
30.10.2016
Viestejä
2 556
Hauskanpidossa ja vakavassa parisuhteessa merkitsee ihan eri asiat. Yleensä hyvä asia niitä miehiä ajatellen, jotka ei ole komeimpia, mutta jotka ovat muuten saaneet asiansa hyvälle mallille ja ovat itsekin parisuhteesta kiinnostuneita. Nuorempana halutaan yleensä pitää hauskaa ja sitten vanhempana pariutua vakavasti.

ps. Älkää väittäkö, että ette tienneet. Tämä on kaikkien beta-ulisijoiden suosituin ulisemisen aihe ;)

Kyllä fyysisellä viehättävyydellä on merkitystä vanhempanakin. Toki osa hakee enemmän ns. kämppissuhdetta kuin toiset. ("Vakava parisude" muuten kuulostaa ankealta vaihtoehdolta, josta "hauskanpito" on kaukana :))


Toisaalta perheenperustamisikäiset, isukkimateriaalia hakevat naiset ehkä laittavat muut ominaisuudet ulkonäön edelle, ja hyvä niin.
 
Liittynyt
08.01.2017
Viestejä
411
Kyllä fyysisellä viehättävyydellä on merkitystä vanhempanakin. Toki osa hakee enemmän ns. kämppissuhdetta kuin toiset. ("Vakava parisude" muuten kuulostaa ankealta vaihtoehdolta, josta "hauskanpito" on kaukana :))


Toisaalta perheenperustamisikäiset, isukkimateriaalia hakevat naiset ehkä laittavat muut ominaisuudet ulkonäön edelle, ja hyvä niin.
Mä sanoisin, että ulkoisten seikkojen painotuksen määrä on lähinnä henkilökohtainen ominaisuus. Mä en ole ikinä pistänyt - edes teininä tai nuorena ja nättinä - ulkonäölle, pituudelle, iälle tms. paljoakaan painoa enkä ole koskaan syttynyt millekään kiiltokuvapojuille tai alfoille. Mä en yksinkertaisesti syty pelkästä ulkonäöstä, ja toisaalta pelkkä ulkonäkö on harvoin myöskään turn off (pl. ehkä joku merkittävä ylipaino tms.). Mun ihastukset ja parisuhteet ovat olleet ulkoisesti hyvin erilaisia keskenään. Koska mun aivoille aistiärsykkeet ei riitä herättämään minkäänlaista kiinnostusta, fyysistä saati henkistä, ei mulle myöskään sovi Tinderit tai muut systeemit, missä ensivaikutelma syntyy pitkälti tai kokonaan ulkonäöstä. Tiedän, etten ole ainoa jolla aivot toimii näin, mutta vähemmistössähän me ollaan. Demiseksuaali tälle kai on hienompi trenditermi.
 
Liittynyt
01.02.2017
Viestejä
1 412
Naiset ei vaan voi odottaa iänkaiken. Biologinen kello tikittää. Ne penikat on pierastava ulos ajallaan.
Ehkä tarkoitti kuitenkin sitä, ettei osa ota isämateriaalia olevaa miestä ennen kuin ovat kokeilleet muuttaa jonkun siihen sopeutumattoman.

Mullekin tuntuu tulevan hirmusti suhteessa mätsejä yksinhuoltajilta (jotka eivät kerro sitä profiileissaan) kaiketi kun kerron itse etsiväni vakaata parisuhdetta.
 
Liittynyt
22.12.2016
Viestejä
18 142
Mullekin tuntuu tulevan hirmusti suhteessa mätsejä yksinhuoltajilta (jotka eivät kerro sitä profiileissaan) kaiketi kun kerron itse etsiväni vakaata parisuhdetta.
Ikäskaalasta riippuen hyvin suuri osa markkinoilla olevista naisista saattaa olla äitejä vähän asianhaarojen väistämättömyytenäkin... Jos puhutaan vaikkapa 30+ vuotiaista. Suurin osa tuonikäisistä naisista on jo lapsia tehnyt.
 
Liittynyt
22.12.2016
Viestejä
480
Ehkä tarkoitti kuitenkin sitä, ettei osa ota isämateriaalia olevaa miestä ennen kuin ovat kokeilleet muuttaa jonkun siihen sopeutumattoman.
Enempi juurikin tämä, aika moni yh on sanonut että miesmaku on nyt muuttunut kun on elänyt lapsielämää. Suomi24:n kautta yksi nainen ghostasi pienen viestittelyn jälkeen (ei sinänsä mitään ihan normaalia) n. 3kk jälkeen jatkoi viestittelyä niinkuin mitään ei olisi tapahtunut. Kertoi että on nyt raskaana ja alkanut "katsomaan miehissä vähän muita asioita". Toivottelin neidille hyvää jatkoa.
 
Liittynyt
03.03.2019
Viestejä
387
Heh, ei niillä miesmaku ole mihinkään muuttunut. Nyt on tullut vain ikää lisää tai lapsia, joillain molempia. Jolloin oma markkina-arvo on romahtanut. Ja ovat huomanneet etteivät saakkaan enää huomiota samoilta top tier-miehiltä kuin silloin 22-vuotiaana.
 
Liittynyt
01.02.2017
Viestejä
1 412
Ikäskaalasta riippuen hyvin suuri osa markkinoilla olevista naisista saattaa olla äitejä vähän asianhaarojen väistämättömyytenäkin... Jos puhutaan vaikkapa 30+ vuotiaista. Suurin osa tuonikäisistä naisista on jo lapsia tehnyt.
Onhan se noinkin. Toisaalta usein näyttää olevan tinderissä niitä 20-25v yh äippiäkin, joilla on jopa pari-kolme lasta (en ole alkanut kyselemään onko jokainen uuden ihastumisen ensihuumassa tehty). Eikä siinäkään mitään, mutta itse varsin harkitsevaisena tulee väkisin mieleen että ovat mahdollisesti turhan impulsiivisia mulle.

Mut onhan mulla tänään treffit yhden tosi mukavalta vaikuttavan nuorehkon naisen kanssa, jolla ei ole lapsia edes (vaikka haluaakin, kuten minäkin). Uskoaan ei kannata menettää:)
 
Liittynyt
17.10.2016
Viestejä
6 246
YH-äidit ehkä korostuu jossain deittipalveluissa, tai tinderissä on sen verran jännät algoritmit että joku voi päätyä sellaiseen lokeroon mikä on täynnä niitä :D Mutta kyllähän tosiasiassa nyky-Suomessa on paljonkin niitä 30+ naisiakin joilla on lapset tekemättä ja ei mitään pakottavaa tarvetta suuntaan eikä toiseen.
 
Liittynyt
01.02.2017
Viestejä
1 412
YH-äidit ehkä korostuu jossain deittipalveluissa, tai tinderissä on sen verran jännät algoritmit että joku voi päätyä sellaiseen lokeroon mikä on täynnä niitä :D Mutta kyllähän tosiasiassa nyky-Suomessa on paljonkin niitä 30+ naisiakin joilla on lapset tekemättä ja ei mitään pakottavaa tarvetta suuntaan eikä toiseen.
Juu. Kun tuntuu vällillä, ettei ole kuin nuo kaksi ryhmää edustetuna. o_O
Kolmikymppiset, jotka elävät vielä melkein teineyttä ja sit toinen jotka on pikatahtiin lisääntynyt ja ei oo toiminukaan.
Oikeutensa heillä on valitsemiinsa elämiin, vaikka en ole samanlainen:)
 
Liittynyt
17.10.2016
Viestejä
2 595
Onko muuuten jossain numerotietoa esim suomalaisista naisista, sanotaan vaikka 20-40v jotka ovat lapsettomia EIVÄTKÄ aio niitä hankkiakaan? Näkisin että tuo tilanne on aika paljon yleistynyt siitä mitä esim 20v sitten on ollut.
 
Viimeksi muokattu:
Liittynyt
01.02.2017
Viestejä
1 412
Onko muuuten jossain numerotietoa esim suomalaisista naisista, sanotaan vaikka 20-40 jotka ovat lapsettomia EIVÄTKÄ aio niitä hankkiakaan? Näkisin että tuo tilanne on aika paljon yleistynyt siitä mitä esim 20v sitten on ollut.
En ole törmännyt, mutta veikkaan yli 30v lapsettomista naisista ehkä jopa puolet. Ehkä sama alle kolmekymppisistä sinkkunaisista, mutta monella voi mieli muuttuakin.
Melko yleistä tuntuu olevan.
 

Stargate2017

BANNATTU
BANNED
Liittynyt
02.09.2017
Viestejä
1 894
Ota huomioon, että pitkälle miehelle kelpaa lähtökohtaisesti kaikenpituiset naiset. Ei 190-senttiselle miehelle ole ehkä yleisesti ottaen väliä, onko nainen 155 senttiä vai 180 senttiä pitkä, tai ainakaan suuren suurta väliä. Ja toisaalta tuollainen 190-senttinen mies on aika kuuma ja haluttu myös kaikenpituisten naisten keskuudessa, pituus on miehelle valttia.

Eli jos puolestaan mietitään 180-senttistä naista, niin onhan sen markkinat aika rajoitetut kun pitkistäkin miehistä suuri osa katselee lyhyitä naisia siinä missä pitkiäkin naisia.

Eli käytännössä lyhyet naiset kelpaa vähän kaikille miehille, mutta pitkät naiset taas aika rajoitetusti ja mitä enemmän on pituutta niin sitä rajoitetummin.

Naiselle ehkä 172 cm tms. on sellainen kulminaatiopiste, että siitä kun alkaa senttejä tulla lisää, on markkinatilanne yhä haastavampi hänelle. Optimipituus naiselle on ehkä parinmuodostuksen kannalta noin 160 cm! Mutta ei haittaa vaikka olisi vähemmänkin, eikä muutenkaan naisen pituus ole kovin tarkkaa kunhan on selvästi lyhyempi kuin miehet keskimäärin.
Pitkälle miehelle näin minä en ole pitkä pituuteni on jotain 170 cm ja 180 cm välissä. Hupaisesti olen kerran harrastanut seksiä todella pitkän naisen kanssa 190-200 cm. Olihan siinä jotain hyviä puolia myös naama sinä tissien kohdalla:D. Suosin kyllä suurinpiirtein saman pituista.
 

Stargate2017

BANNATTU
BANNED
Liittynyt
02.09.2017
Viestejä
1 894
Onko muuuten jossain numerotietoa esim suomalaisista naisista, sanotaan vaikka 20-40 jotka ovat lapsettomia EIVÄTKÄ aio niitä hankkiakaan? Näkisin että tuo tilanne on aika paljon yleistynyt siitä mitä esim 20v sitten on ollut.
Eikös tuo ole sen feminismi kulttuurin piirteitä? Menen nyt kohta ulkomaille ja katsos on muita maita jossa päinvastoin lapsi on aika luonollinen asia. Olen neutraali tuolle lapsi ajatukselle, mutta taas osoitus feminismin huonoista vaikutuksista.
 
Liittynyt
18.05.2017
Viestejä
21 331
Onko muuuten jossain numerotietoa esim suomalaisista naisista, sanotaan vaikka 20-40 jotka ovat lapsettomia EIVÄTKÄ aio niitä hankkiakaan? Näkisin että tuo tilanne on aika paljon yleistynyt siitä mitä esim 20v sitten on ollut.
No onhan se yleistynyt mutta mitä lapsihalukkuuteen tulee niin miehillä se on suorastaan romahtanut ja oli alhaisempi jo alunperin.
 
Liittynyt
05.02.2017
Viestejä
5 151
Eikös tuo ole sen feminismi kulttuurin piirteitä? Menen nyt kohta ulkomaille ja katsos on muita maita jossa päinvastoin lapsi on aika luonollinen asia. Olen neutraali tuolle lapsi ajatukselle, mutta taas osoitus feminismin huonoista vaikutuksista.
Toki lapsienhankintaintoa naisten kohdalla vähentää se, jos elämässä on muutakin tavoiteltavaa kuin lapsitehtaana oleminen (perinteinen kotirouvamalli). Itse en kuitenkaan kutsuisi naisten päästämistä pois nyrkin ja hellan välistä "feminismin huonoksi vaikutukseksi".
 
Liittynyt
08.08.2017
Viestejä
1 747
Joskus vuosia sitten Suomi24-treffeissä keskustelin yhden kiinnostavan naisen kanssa. Parin kk:n ghostaus (kuten sanottua, ihan tyypillistä), jonka jälkeen pahoitteli ettei ole vastaillut, kun yritti suhdetta psykiatrinsa kanssa...
 
Liittynyt
01.02.2017
Viestejä
1 412
Tätä kanssa miettinyt, että mitä nuorempi nainen (ja ulkonäöllisesti kaunis), niin hyvännäköiset miehet tuntuvan menevän kaiken edelle. Kun sitä ikää alkaa karttumaan niin alkaa muut piirteet kiinnostamaan enemmän. Näin (itsekin jotain 5/10 tasoa) miehen näkökulmasta voin suoraan sanoa, että ulkonäkö ei ole lähellekään tärkein asia.

Itse olen n. 170cm ja jos 165cm alkaisi sönköttämään, ettei seurustele puutarhatontun kanssa, niin eihän tuossa ole mitään järkeä. Jääkööt omaan arvoonsa :D
Onhan niitä välillä näkyny, että joku 160cm tytsy on sitä mieltä, että mäkin oon liian pätkä 183senttisenä. Preferenssinsä kullakin, muttei kannattaisi olla liian nenäkäs, jos itsekkin on sukupuolensa keskipituutta lyhyempi:facepalm:

Mitä tuohon oman tasonsa arviointiin, on se minusta kovin vaikeaa, kun eri kriteerien painotukset vaikuttavat paljon. Veikkauksena itteni heittäisin johonkin 6/10 tai 7/10, jos kerran pituus on noinkin merkittävä. Kroppa ei ole timmi (ei kumminkaan dadbod), mutta melko harteikas luonnostaan ja naama melko perus.
Mitä mieltä porukka on miehen ulkonäön arvioinnin kriteereistä?
 

wanderer_

Team R&T
Liittynyt
30.10.2016
Viestejä
2 556
Onhan niitä välillä näkyny, että joku 160cm tytsy on sitä mieltä, että mäkin oon liian pätkä 183senttisenä. Preferenssinsä kullakin, muttei kannattaisi olla liian nenäkäs, jos itsekkin on sukupuolensa keskipituutta lyhyempi:facepalm:

Mitä tuohon oman tasonsa arviointiin, on se minusta kovin vaikeaa, kun eri kriteerien painotukset vaikuttavat paljon. Veikkauksena itteni heittäisin johonkin 6/10 tai 7/10, jos kerran pituus on noinkin merkittävä. Kroppa ei ole timmi (ei kumminkaan dadbod), mutta melko harteikas luonnostaan ja naama melko perus.
Mitä mieltä porukka on miehen ulkonäön arvioinnin kriteereistä?

Sitä mieltä, että makuja on monia, kun nyt omaakin tuttavapiiriä katselee. Toki tietty klassisen komea miestyyppi varmaan on kaikkien silmään hyvännäköinen, mutta se on aika eri asia kuin potentiaalinen tavoiteltava kumppaniehdokas.


Ylipaino ja huomattavasti alle keskiarvon jäävä pituus varmaan karsivat jonkin verran yhteydenottoja. Osa naisista ei tykkää kaljusta, jotkut nimenomaan tykkää. Sama parran kanssa. Vaikea yleistää. Ikäkin vaikuttaa mieltymyksiin, se mistä 22 v tykkää ei ole ehkä sama kuin mistä 37 v.
 
Liittynyt
18.05.2017
Viestejä
21 331
Onhan niitä välillä näkyny, että joku 160cm tytsy on sitä mieltä, että mäkin oon liian pätkä 183senttisenä. Preferenssinsä kullakin, muttei kannattaisi olla liian nenäkäs, jos itsekkin on sukupuolensa keskipituutta lyhyempi:facepalm:

Mitä tuohon oman tasonsa arviointiin, on se minusta kovin vaikeaa, kun eri kriteerien painotukset vaikuttavat paljon. Veikkauksena itteni heittäisin johonkin 6/10 tai 7/10, jos kerran pituus on noinkin merkittävä. Kroppa ei ole timmi (ei kumminkaan dadbod), mutta melko harteikas luonnostaan ja naama melko perus.
Mitä mieltä porukka on miehen ulkonäön arvioinnin kriteereistä?
Ihan turhaa hommaa koska niin moni muukin asia vaikuttaa. Mies myös tutkitusti arvioi yläkanttiin, etenkin ei niin komea mies.
 
Liittynyt
24.10.2016
Viestejä
4 151
Onhan niitä välillä näkyny, että joku 160cm tytsy on sitä mieltä, että mäkin oon liian pätkä 183senttisenä. Preferenssinsä kullakin, muttei kannattaisi olla liian nenäkäs, jos itsekkin on sukupuolensa keskipituutta lyhyempi:facepalm:

Mitä tuohon oman tasonsa arviointiin, on se minusta kovin vaikeaa, kun eri kriteerien painotukset vaikuttavat paljon. Veikkauksena itteni heittäisin johonkin 6/10 tai 7/10, jos kerran pituus on noinkin merkittävä. Kroppa ei ole timmi (ei kumminkaan dadbod), mutta melko harteikas luonnostaan ja naama melko perus.
Mitä mieltä porukka on miehen ulkonäön arvioinnin kriteereistä?
Itse olen aika parrakas ja hiuksia löytyy, eli voisin suoraa sanoa, että eroan tavallisesta. Samalla karsiutuu ihmiset, jotka ei niistä tykkää. Pituus ei ole eduksi, mutta kehonmuokkausta tehneenä ja sitä tietä jatkaen, kroppa on muuten eduksi, vaikka en timmi vielä olekaan. Töitä jatkettava. Itse asetin naaman 5/10 tasolle. Hartiat varmaan aika keskitasoa. Mulla muuten aika pieni kämmen. En muuten tiedä katsooko enimmäkseen naiset kämmeniä, forkkuja vai hauista/ojentajaa. Vai ratkaiseeko kokonaisuus :vihellys:

Ei siinä, en ole ikinä käyttänyt mitään deittisovellusta (jos ei Suomi24 lasketa), eikä ole missään tapauksessa ajankohtainen (vaikka nykyisen kanssa tulee todennäköisesti ero), mutta kiva mutuilla näitä :)

Sen verran ujo ja en helposti puhu ventovieraille (puhumattakaan, että lähtisin iskemään kassaneitiä), eikä alkoholi enää maistu kuin ehkä sen verran, että hieman rentoutuu, tulee nettideitti todennäköiseksi joskus.

Löytyy vakiotyö (tosin suunnitelmat polkee opiskeluun) ja varallisuuttakin löytyy, joten nämä ei ainakaan huononna asioita :)
 
Viimeksi muokattu:
Liittynyt
18.10.2016
Viestejä
672
Suomalaismiesten keskipituus on noin 181 cm. Hieman yli sen on toki parempi kuin hieman alle sen, mutta mitään "dramaattista" apua ei 183 sentin pituudesta tietenkään Suomessa saa, mutta jossain kaukomailla voi saadakin.
Vain kengät jalassa: "Vuonna 2013 tehtyjen mittausten mukaan 25–74-vuotiaiden suomalaisten miesten keskipituus oli 178 senttimetriä ja naisten 164 senttimetriä. 25–34-vuotiaiden suomalaisten miesten keskipituus oli 179". Eli siis 180+ pituus on selkeä etu eikä mitenkän tavallista.

Mä oon ite 5/5 mies mutta se ei johdu ulkonäöstä eikä älykkyydestä vaan huumorintajusta ja mukavasta sekä vilperimäisen uteliaasta luonteesta. Just tässä pohdin että keski-iän hienoin puoli on minulle ollut kyky nähdä ulkonäön ohi. Etenkin aiemmin annoin kohtuuttoman paljon painoarvoa mm. hiuksille. Mieluummin olen älykkään kuin nuorena hyväperseisen kanssa.
 
Toggle Sidebar

Statistiikka

Viestiketjut
239 646
Viestejä
4 197 266
Jäsenet
70 760
Uusin jäsen
Maakkkee

Hinta.fi

Ylös Bottom