Nettitreffit + Tinder

Liittynyt
22.12.2016
Viestejä
18 173
Niin, mutta siis aivan turha teeskennellä itsetoksissaan, ettei pituudella ole naisille merkitystä. Kyllä on. Eikä tämä ole mun mutua vaan tieteellistä näyttöä löytyy ihan riittävästi, jos ei millään halua uskoa itsestäänselvyyksiin.

Pituudella on merkitystä myös bisnesmaailmassa ja politiikassa. Ja ironisesti naisetkin voivat tässä suhteessa hyötyä pituudestaan vaikka parisuhdemaailmassa korkea pituus voikin olla haitta naiselle. Tämä näkyy juuri siinäkin, että missit ovat aika pitkiä. Ja Trumppien vaimot. Pituus on naiselle toisaalta etu ja toisaalta haitta ja toisaalta ihan sama, kyllä se parrua saa joka tapauksessa. :D
 
Viimeksi muokattu:
Liittynyt
17.06.2018
Viestejä
9 021
Niin, mutta siis aivan turha teeskennellä itsetoksissaan, ettei pituudella ole naisille merkitystä. Kyllä on. Eikä tämä ole mun mutua vaan tieteellistä näyttöä löytyy ihan riittävästi, jos ei millään halua uskoa itsestäänselvyyksiin.

Pituudella on merkitystä myös bisnesmaailmassa ja politiikassa. Ja ironisesti naisetkin voivat tässä suhteessa hyötyä pituudestaan vaikka parisuhdemaailmassa korkea pituus voikin olla haitta naiselle. Tämä näkyy juuri siinäkin, että missit ovat aika pitkiä. Ja Trumppien vaimot. Pituus on naiselle toisaalta etu ja toisaalta haitta ja toisaalta ihan sama, kyllä se parrua saa joka tapauksessa. :D
Genetic study shows men's height and women's weight drive earning power

Tulojen osalta pitkä mies tienaa enemmän ja vastaavasti laiha nainen. Parinvalinnassa lienee sama asia, mies saa pituudesta hyötyä, nainen laihuudesta. Nuo palkintovaimotkin ovat yleensä hoikkia.

Tekstin lopussa sitten kritiikki
 
Liittynyt
22.12.2016
Viestejä
18 173
Kyllä, miehelle on elämässä kaikin puolin sitä parempi mitä pidempi on, ja vastaavasti naiselle on parempi mitä laihempi on, ainakin tiettyyn rajaan asti, jota ei tosin nykypäivänä kukaan käy lähelläkään. Vähän sama kuin että voihan se miehellekin olla haitallista olla joku 2,20+ metrinen, mutta eihän kukaan käytännössä ole.

Uskoisin kuitenkin, että bisnesmaailmassa myös naiselle on pituudesta hyötyä. Paras kombo on siis olla pitkä ja hoikka bisnesmaailmassa.
 
Liittynyt
01.02.2017
Viestejä
1 412
Genetic study shows men's height and women's weight drive earning power

Tulojen osalta pitkä mies tienaa enemmän ja vastaavasti laiha nainen. Parinvalinnassa lienee sama asia, mies saa pituudesta hyötyä, nainen laihuudesta. Nuo palkintovaimotkin ovat yleensä hoikkia.

Tekstin lopussa sitten kritiikki
Toisaalta tuokin taitaa olla amerikkalainen tutkimustulos ja sielä ulkonäkö on kaikessa bisneksessä korostetun tärkeää, kuten myös kova itsensä kehuminen. Edit. Brittiläinen kai, mutta se britit ovatkin melkolailla arvoiltaan lähimpänä amerikkalaisia euroopassa.
Suomessa ja muuallakin euroopassa korostuu enemmän osaaminen ja kunnianhimo (ainakin päätellen siitä minkä näköistä porukkaa firmojen johtoportaissa on), mutta ei ulkonäkö tietenkään merkityksetön ole.
 
Viimeksi muokattu:
Liittynyt
01.02.2017
Viestejä
1 412
Kuten sanottua, niin kriittinen pituus miehelle on kuusi jalkaa.. Yli sen, niin pituus ei ole yleensä ongelma, mutta alle sen, niin naisten nirsous alkaa vääjäämättä nostaa päätään.
Mulla on melko tarkasti tuo 6 jalkaa, joten, jospa se siitä johtuukin, etten ihan yksin ole joutunut olemaan:rofl: Vaikka vaikeaa se välillä on.
 
Liittynyt
22.12.2016
Viestejä
18 173
Toisaalta tuokin taitaa olla amerikkalainen tutkimustulos ja sielä ulkonäkö on kaikessa bisneksessä korostetun tärkeää, kuten myös kova itsensä kehuminen. Edit. Brittiläinen kai, mutta se britit ovatkin melkolailla arvoiltaan lähimpänä amerikkalaisia euroopassa.
Suomessa ja muuallakin euroopassa korostuu enemmän osaaminen ja kunnianhimo (ainakin päätellen siitä minkä näköistä porukkaa firmojen johtoportaissa on), mutta ei ulkonäkö tietenkään merkityksetön ole.
Lienee sinänsä ihan biologinen fakta, että pituus antaa miehelle auktoriteettia, ja se varmaan pätee Suomessakin ja kaikkialla, riippumatta siitä että millaista taapertajaa minkäkin firman pomona käytännössä on.

Eli vaikkei tämä Suomessa niin näkyisikään, niin totta se silti on, että pituudesta on hyötyä.
 
Liittynyt
17.10.2016
Viestejä
2 597
Prkl olihan se sit pakko mitata minkä pituinen sitä onkaan :D Ja petyin pahasti! Olen nimittäin just vajaa 183cm (6 feet) joten jatkossa uskon kaiken kiinnostuksen naisten puolelta johtuvan juurikin pituudestani. Ne pinnalliset viettelijättäret!
 
Liittynyt
08.12.2017
Viestejä
54
Muistakaa että pituuden lisäksi myös optimaalisen naisen iän voi laskea: miehen ikä / 2 + 7 :tup:
 
Liittynyt
17.10.2016
Viestejä
8 699
Muistakaa että pituuden lisäksi myös optimaalisen naisen iän voi laskea: miehen ikä / 2 + 7 :tup:
Ei toi oo niin, muuta kun numeroita. Nyxä on 12v nuorempi ja ei oo ongelma. Kun itse otin vähän puheeksi tuon ikäeron varovaisesti...:shy: se on vaan numeroita sanoi hän.
 
Liittynyt
18.10.2016
Viestejä
8 397
Ei pituus ratkaise kaikkea. Jos on lyhyt mutta komea supliikkimies, on vientiä enemmän kuin keskiverrolla keskipituisella.
 
Liittynyt
22.12.2016
Viestejä
18 173
Ei pituus ratkaise kaikkea. Jos on lyhyt mutta komea supliikkimies, on vientiä enemmän kuin keskiverrolla keskipituisella.
Ei toi välttämättä Tinderissä päde. Siellä ulkonäkö on aika kriittisessä roolissa ennen kuin pääsee pahemmin supliikkia käyttämään, ellei sitten jotenkin onnistu salaamaan pituutensa.

Toisaalta, irakilaisten keskipituus on käsittääkseni alle 170cm ja kyllä nekin tuntuu joitakin naisia kiinnostavan, joten mitä tästä opimme... En tiedä, muuta vieraaseen kulttuuriin ja profit? :D
 
Liittynyt
06.06.2018
Viestejä
277
Oon tässä taas tinderiä käytellyt hieman aktiivisemmin kun kiinnostaisi saada uusi parisuhde tai ainakin jotain sutinaa. Asia mikä mietityttää on naisten keskustelutaitojen puute. Tuntuu että ei suoraan sanottuna kovin paljoa kiinnosta keskustella. Keskustelu siis kyllä alkaa ja jatkuu muutaman sanan lauseina naisen puolelta 10 minuutin viiveellä ja yleensä ei kysellä juuri mitään eikä tehdä viestialoitteita.

Outoa kun mätsi ilmoittaa olevansa vaikkapa ENFP-persoonallisuustyyppiä, joka tarkoittaa ulospäinsuuntautunutta, spontaania, ihmisistä kiinnostunutta ja seikkailullista, mutta ei saa kysyttyä mitään ja vastailee yhdellä sanalla ja keskustelu hiipuu saman tien. En ymmärrä. Voi tietenkin olla että juuri minä en ole tarpeeksi kiinnostava, mutta naissuhteita on itsellä kuitenkin ollut läpi elämän, vaikka tänhetkinen elämäntilanne ei olekaan paras mahdollinen. Oma tyyli on tinderissä heittää läppää ehkä 10-20 viestiä ja pyytää ulos jos vaikuttaa siltä, mutta nyt ei päästä noihin viestimääriin ilman huomattavaa yksipuolista efforttia mun puolelta. Oon valmis näkemään duunia suhteen eteenpäinviemisessä miehiseen tyyliin, mutta odotan naiselta jotain signaaleja kiinnostuksesta.

Olisi kiinnostavaa kuulla erityisesti naisten näkemyksiä.
 
Liittynyt
23.10.2016
Viestejä
461
Mikä ihminen bubble butt villitys Suomessa on menossa? Melkein kuukauden lomalla olin ja seurasin kaverin tinder puuhia.

Toinen villitys taitaa olla että värjätään hiukset tummaksi, pakkelia naamaan ja ruskeat piilarit :D

Suurella osalla nais-kansasta joku kompleksi kun pitää yrittää näyttää ulkomaalaiselta?
 
Liittynyt
22.12.2016
Viestejä
18 173
Oon tässä taas tinderiä käytellyt hieman aktiivisemmin kun kiinnostaisi saada uusi parisuhde tai ainakin jotain sutinaa. Asia mikä mietityttää on naisten keskustelutaitojen puute. Tuntuu että ei suoraan sanottuna kovin paljoa kiinnosta keskustella. Keskustelu siis kyllä alkaa ja jatkuu muutaman sanan lauseina naisen puolelta 10 minuutin viiveellä ja yleensä ei kysellä juuri mitään eikä tehdä viestialoitteita.

Outoa kun mätsi ilmoittaa olevansa vaikkapa ENFP-persoonallisuustyyppiä, joka tarkoittaa ulospäinsuuntautunutta, spontaania, ihmisistä kiinnostunutta ja seikkailullista, mutta ei saa kysyttyä mitään ja vastailee yhdellä sanalla ja keskustelu hiipuu saman tien. En ymmärrä. Voi tietenkin olla että juuri minä en ole tarpeeksi kiinnostava, mutta naissuhteita on itsellä kuitenkin ollut läpi elämän, vaikka tänhetkinen elämäntilanne ei olekaan paras mahdollinen. Oma tyyli on tinderissä heittää läppää ehkä 10-20 viestiä ja pyytää ulos jos vaikuttaa siltä, mutta nyt ei päästä noihin viestimääriin ilman huomattavaa yksipuolista efforttia mun puolelta. Oon valmis näkemään duunia suhteen eteenpäinviemisessä miehiseen tyyliin, mutta odotan naiselta jotain signaaleja kiinnostuksesta.

Olisi kiinnostavaa kuulla erityisesti naisten näkemyksiä.
Markkinatilanne on haastava, ei kai tähän muuta voi sanoa. Jos kaksi vuotta sitten seuran löytäminen Tinderistä oli helppoa kuin heinänteko, niin nykyään tilanne on huomattavasti vaikeampi.
 
Liittynyt
01.02.2017
Viestejä
1 412
Markkinatilanne on haastava, ei kai tähän muuta voi sanoa. Jos kaksi vuotta sitten seuran löytäminen Tinderistä oli helppoa kuin heinänteko, niin nykyään tilanne on huomattavasti vaikeampi.
Sanoisin, että pitää mennä taaksepäin enemmän kuin kaksi vuotta. Itse olen ollut 3v ajoittain ja en suurta eroa ole huomannut. Siitä kyllä olen lukenut, että toimi juuri tultuaan paljon paremmin (ehkä oli patoutunutta parisuhdekysyntää, joka purkautui). Nyt on panoporukka ja sit seassa suhdetta etsiviä. Sellainen aktiivisuus on kaiketi varissut ja tullut monille hupipeliksi.

Nyt tuli muuten tällä kierroksella eka superkaunis, joka oli supertykkäyksen laittanut ja kaikki 11v mua nuorempio_O Täytyy nyt kattoa vastaako viesteihin. Hieman hämmentää, mutta kyllähän se itsetuntoakin nostaa, että ois niin mielenkiintoisena pitäny. Voihan olla vahinkopyyhkäsykin. Eri asia sitten oisiko mahdollista parisuhdemateriaalia. Selvitettävä kyl.
 
Viimeksi muokattu:
Liittynyt
30.11.2017
Viestejä
469
En ymmärrä, miksi tollasia pituus tutkimuksia on edes tehty. Mitä noilla tuloksilla nyt sitten pitäis tehdä? Itsellä ei oikeen herännyt mitään muita ajatuksia, kun; ok...
Jokaisella on omat mieltymykset ja kriteerit parisuhteelle. Itse en ainakaan muokkaa omia mieltymyksiä joidenkin kyselytutkimuksien mukaan.
 
Liittynyt
01.02.2017
Viestejä
1 412
En ymmärrä, miksi tollasia pituus tutkimuksia on edes tehty. Mitä noilla tuloksilla nyt sitten pitäis tehdä? Itsellä ei oikeen herännyt mitään muita ajatuksia, kun; ok...
Jokaisella on omat mieltymykset ja kriteerit parisuhteelle. Itse en ainakaan muokkaa omia mieltymyksiä joidenkin kyselytutkimuksien mukaan.
Eihän tutkimusta tehdä jonkin muokkaamiseksi, vaan tiedon saamiseksi. Tuollaisessa tutkittiin keskimääräistä ihmisten käyttäytymistä.
 
Liittynyt
18.05.2017
Viestejä
21 331
Oon tässä taas tinderiä käytellyt hieman aktiivisemmin kun kiinnostaisi saada uusi parisuhde tai ainakin jotain sutinaa. Asia mikä mietityttää on naisten keskustelutaitojen puute. Tuntuu että ei suoraan sanottuna kovin paljoa kiinnosta keskustella. Keskustelu siis kyllä alkaa ja jatkuu muutaman sanan lauseina naisen puolelta 10 minuutin viiveellä ja yleensä ei kysellä juuri mitään eikä tehdä viestialoitteita.

Outoa kun mätsi ilmoittaa olevansa vaikkapa ENFP-persoonallisuustyyppiä, joka tarkoittaa ulospäinsuuntautunutta, spontaania, ihmisistä kiinnostunutta ja seikkailullista, mutta ei saa kysyttyä mitään ja vastailee yhdellä sanalla ja keskustelu hiipuu saman tien. En ymmärrä. Voi tietenkin olla että juuri minä en ole tarpeeksi kiinnostava, mutta naissuhteita on itsellä kuitenkin ollut läpi elämän, vaikka tänhetkinen elämäntilanne ei olekaan paras mahdollinen. Oma tyyli on tinderissä heittää läppää ehkä 10-20 viestiä ja pyytää ulos jos vaikuttaa siltä, mutta nyt ei päästä noihin viestimääriin ilman huomattavaa yksipuolista efforttia mun puolelta. Oon valmis näkemään duunia suhteen eteenpäinviemisessä miehiseen tyyliin, mutta odotan naiselta jotain signaaleja kiinnostuksesta.

Olisi kiinnostavaa kuulla erityisesti naisten näkemyksiä.
Nettideittailun ensimmäisiä perussääntöjä: Jos nainen on kiinnostunut, sen huomaa. Sosiaalisesti aktiivinen Myers-Briggs ei tarkoita, että nainen chättäilisi vuolaasti kiinnostamattomien miesten kanssa Tinderissä koska siihen ei riittäisi yhdenkään aika.
 
Liittynyt
01.02.2017
Viestejä
1 412
Nettideittailun ensimmäisiä perussääntöjä: Jos nainen on kiinnostunut, sen huomaa. Sosiaalisesti aktiivinen Myers-Briggs ei tarkoita, että nainen chättäilisi vuolaasti kiinnostamattomien miesten kanssa Tinderissä koska siihen ei riittäisi yhdenkään aika.
Totta, mutta oman kokemuksen mukaan nuo sosiaalisesti aktiiviset kuitenkin saattavat chättäillä melkoisen joukon kiinnostavina pitämiään kanssa. Toista se on tämmösellä kuin minä jolla kahdenkin kiinostavan kanssa aktiivisesti kommunikointi käy raskaaksi. Melko pian täytyy yrittää valita potentiaalisempi johon tutustumiseen keskittyä.
 
Liittynyt
30.11.2017
Viestejä
469
Eihän tutkimusta tehdä jonkin muokkaamiseksi, vaan tiedon saamiseksi. Tuollaisessa tutkittiin keskimääräistä ihmisten käyttäytymistä.
Kuulostaa loogiselta. Itse aina kuvittelen tutkimuksien tähtäävän johonkin hyödylliseen lopputulokseen, vaikka se ei siitä tutkimuksessa itsessään selviä että mihin. Tuossa taas en millään keksiny sitä lopputulosta.

Tiedän kyllä, että tutkimuksi tehdään tiedon saamiseksi. Tuosta tutkimuksesta vain tuli sellanen fiilis, että yritetään pituudestakin tehdä joku kauneusihanne, niinkuin langanlihoista malleista.
 
Liittynyt
22.12.2016
Viestejä
480
Oon tässä taas tinderiä käytellyt hieman aktiivisemmin kun kiinnostaisi saada uusi parisuhde tai ainakin jotain sutinaa. Asia mikä mietityttää on naisten keskustelutaitojen puute. Tuntuu että ei suoraan sanottuna kovin paljoa kiinnosta keskustella. Keskustelu siis kyllä alkaa ja jatkuu muutaman sanan lauseina naisen puolelta 10 minuutin viiveellä ja yleensä ei kysellä juuri mitään eikä tehdä viestialoitteita.

Outoa kun mätsi ilmoittaa olevansa vaikkapa ENFP-persoonallisuustyyppiä, joka tarkoittaa ulospäinsuuntautunutta, spontaania, ihmisistä kiinnostunutta ja seikkailullista, mutta ei saa kysyttyä mitään ja vastailee yhdellä sanalla ja keskustelu hiipuu saman tien. En ymmärrä. Voi tietenkin olla että juuri minä en ole tarpeeksi kiinnostava, mutta naissuhteita on itsellä kuitenkin ollut läpi elämän, vaikka tänhetkinen elämäntilanne ei olekaan paras mahdollinen. Oma tyyli on tinderissä heittää läppää ehkä 10-20 viestiä ja pyytää ulos jos vaikuttaa siltä, mutta nyt ei päästä noihin viestimääriin ilman huomattavaa yksipuolista efforttia mun puolelta. Oon valmis näkemään duunia suhteen eteenpäinviemisessä miehiseen tyyliin, mutta odotan naiselta jotain signaaleja kiinnostuksesta.

Olisi kiinnostavaa kuulla erityisesti naisten näkemyksiä.
Saman kokenut että vastataan isolla viiveellä lyhyesti. Mahtava fiilis kun saa sen kuukauden matchin ja huomaa olevansa toiselle tusinatavaraa :tup:

Nettideittailun ensimmäisiä perussääntöjä: Jos nainen on kiinnostunut, sen huomaa. Sosiaalisesti aktiivinen Myers-Briggs ei tarkoita, että nainen chättäilisi vuolaasti kiinnostamattomien miesten kanssa Tinderissä koska siihen ei riittäisi yhdenkään aika.
Miksiköhän nämä naiset on sitten edes matchanneet kiinnostamattomien kanssa, ihan vaan markkina-arvon testausta vai mistäköhän on kyse :confused:

Helvetti kun joskus edes saisi kuulla jotain oikeita syitä tai selityksiä suoraan niiltä naisilta että mistä kiikastaa. Nyt joutuu pohtimaan että olikohan siellä aamupuurot kaatunut syliin vai muuten vain huono päivä kun tuli pakit.

Tuosta tutkimuksesta vain tuli sellanen fiilis, että yritetään pituudestakin tehdä joku kauneusihanne, niinkuin langanlihoista malleista.
Ei pituudesta tarvitse mitenkään tehdä ihannetta, se vaan on sitä. Kuten itseasiassa tutkimuskin sinne suuntaan osoittaa. Ilmiselvätkin asiat täytyy tutkia koska muuten ne voidaan sivuuttaa mutuna...
 
Liittynyt
18.05.2017
Viestejä
21 331
Miksiköhän nämä naiset on sitten edes matchanneet kiinnostamattomien kanssa, ihan vaan markkina-arvon testausta vai mistäköhän on kyse :confused:
Luultavasti niitä mätsejä on useampikin. Perusväite, että nainen saa niitä helvetisti jos yhtään kuvien perusteella on rennommin oikealle pyyhkimässä. Sanoopa osa miehistäkin, että kaikki oikealle ja mätseistä valkataan.

Helvetti kun joskus edes saisi kuulla jotain oikeita syitä tai selityksiä suoraan niiltä naisilta että mistä kiikastaa. Nyt joutuu pohtimaan että olikohan siellä aamupuurot kaatunut syliin vai muuten vain huono päivä kun tuli pakit.
Onko sulla joku oikea syy uskoa, että selitys olisi joku muu kuin että on kiinnostavampiakin prospekteja tulilla?
 
Liittynyt
06.06.2018
Viestejä
277
Nettideittailun ensimmäisiä perussääntöjä: Jos nainen on kiinnostunut, sen huomaa. Sosiaalisesti aktiivinen Myers-Briggs ei tarkoita, että nainen chättäilisi vuolaasti kiinnostamattomien miesten kanssa Tinderissä koska siihen ei riittäisi yhdenkään aika.
Juu se on selvää, että kaikki ei kiinnosta. Enemmän mietityttää, että eikö ihmisille enää käytöstapoja opeteta. Eli sitä, millaista on vastavuoroinen ja hyvätapainen keskustelu. Vai onko sitä itse jotenkin niin epäkiinnostava keskustelukumppani että vastapuoli tylsistyy kahdessa viestissä? Kun tavoite olis kuitenkin tutustua kevyen keskustelun tasolla hieman uusiin ihmisiin ja vasta sopivan mimmin kanssa siitä edetä. Vai oottaako naiset tasa-arvon suomessa miehen olevan henkilökohtainen standup-koomikko? Ehkä suorat seksiehdottelut ja dikkikuvat toimii sitten kuitenkin paremmin vastaväitteistä huolimatta?

Tavallaanhan tuo tavoite tässä täyttyy kun näkee että se toinen ei oo sopiva koska ei halua ottaa kontaktia. Mutta mistä niitä halukkaita neitoja sitten löytyisi?
 
Liittynyt
22.12.2016
Viestejä
480
Luultavasti niitä mätsejä on useampikin. Perusväite, että nainen saa niitä helvetisti jos yhtään kuvien perusteella on rennommin oikealle pyyhkimässä. Sanoopa osa miehistäkin, että kaikki oikealle ja mätseistä valkataan.
Perusväitteenä on kai myös että mätsit valitaan alun alkaen tiukemmalla seulalla, joten luulisi että on jo siellä "vähintään jonkin verran kiinnostava" -kategoriassa.

Onko sulla joku oikea syy uskoa, että selitys olisi joku muu kuin että on kiinnostavampiakin prospekteja tulilla?
Tuo on ollut kyllä aika perusolettamus, lähinnä hain sitä että miksi joku toinen sitten on kiinnostavampi kuin minä? Mitään oikeita syitä tai analyysejä naisilta en ole koskaan kuullut, edes muihin miehiin kohdistuvia. Useimmiten naisilta kyllä kuulee että miten kamalia ne heidän tapailemansa miehet ovat olleet, pointti on että niitäkin on sitten jo kuitenkin tapailtu / seurusteltu.
 
Liittynyt
18.05.2017
Viestejä
21 331
No Tinderissä se on tietty se naama ja mahdollisesti välittyvä elämäntapa ennen kuin mitään viestejä on vaihdettu.
 
Liittynyt
19.10.2016
Viestejä
1 360
Voitin panon 26v -tytön kanssa, kun tunnustin / arvasin hänen kuvansa ottopaikan. Nyt sitten sovitaan vain aika.
 
Liittynyt
07.11.2016
Viestejä
2 314
Lumimieskin ihmetellyt noita matcheja joka ei sitten vastaakkaan ekaan viestiin, parin päivän päästä kyllä poistan tuommoiset. Eikä ne avausviestit ole mitään "mitä kuuluu?" vaan yrtitän etsiä jotain sanomista kuvista/profiilitekstistä.
Ei noita matchejä oikeasti tule kuin ehkä kerran pari kuukaudessa niin huvittavaksi meni toi viiminen matchi, puhelin lipesi kädestä ja vahingossa oikealle ja aamulla siitä olikin tullut match. Tosin ei yhtään edes etäisesti itselle viehättävä niin poistoonhan se heti meni. Onneksi tuo ei sentään ollu joku sateenkaari-Jusuf

Omat kuvat on mitä on, ei niitä parhaimpia mutta ei varmaan tinderin huonompiakaan. Tykkäyksiäkin taisi tulla enemmän kun laitoin mahdollisimman lyhäsen profiilitekstin pitkän novellimaisen sijaan.

Periaatteena kyllä on ollut jos en pidä vastapuolta yhtään omaan silmään kauniilta niin sitten ollaan vaikka ihan ihekseen.
Ja tällein kun on tuota jälkikasvua ja lisää sitä en halua niin tuo lapsettomat 30-40v ikäryhmä on vähän "riskiryhmää". Tosin onneksi jotkut sitten sanovat suoraan profiilissa että haluavat lapsen/lapsia.

Noh, sen verran sitä aurinko on lumikasaankin säteitään lähettänyt että yhden lähes saman ikäisen naisen kanssa on päässyt jopa viestittelemään enemmän kuin avausviestin.


PS. kellään tietoa mikä se feikki-profiili juttu on? Siis profiili missä on todella kaunis nainen, selkeästi jostain napattu, ja ikä mitä sattuu 25-45 välillä, niminä tyypillisiä eng. puhuvan maan nimiä. Noita tulee joskus vaikka kuinka monta peräkkäin (saattaa olla sama kuvakin monasti eri nimellä ja iällä varustettuna). Vaikea keksiä mikä huijaus juttu tuossa on kyseessä. Muutama noista tuli alussa vedettyä oikealle.
 
Liittynyt
08.01.2017
Viestejä
411
Jotkut tekee noita feikkiprofiileita ihan silkkaa uteliaisuuttaan tai esim. varmistaakseen ettei esim. oma puoliso tule Tinderissä vastaan. Itsekin tiedän yhden pariskunnan, joka (sinänsä ihan hyvästä syystä, joka ei kuitenkaan kuulu tähän) pitää feikkiprofiilia Tinderissä vaikkeivät etsi sieltä seuraa. Ja myöntää täytyy, että itelläkin on joskus mielessä käynyt silkasta akateemisesta mielenkiinnosta ja uteliaisuudesta tehdä feikkiprofiili, mutta kun luin täältä miten vähän aitoja kontktia ottavia naisia siellä muutenkin on niin omatunto esti tekemästä.
 
Liittynyt
07.11.2016
Viestejä
2 314
En tiedä vastasitko yleisesti vai minulle mutta tuo feikki-profiili juttu mitä mainitsin ei taida olla "laitetaan profiili pystyyn ja katsellaan"-tyyppisiä. Vähän vaikea selittää tuo.
Jonkin verran on varattuja joka kyllä myös sanovat että on varattuja ja sen takia ei kunnon naama/vartalokuvia. Ja niistä pariskunnista mitä tuolla on tullut vastaan niin vain yhdellä on ollut naamakuvia. Sinänsä en pidä tuommoisia feikki-profiilina, tai niitä jolla ei ole kuvaa ollenkaan ja profiiliteksti tyhjänä.

Senkun vaan teet profiilin, laitat nimeksi jotain maan ja taivaan väliltä ja jätät kuvan laittamatta. Ja senkun alat tutkailemaan enemmän ja vähemmän edustavia uroita.
 
Liittynyt
06.06.2018
Viestejä
277
Jooh oma tarina jatkuu.. Nyt alkoi yksi yhden sanan neito yllättäen laittaa viestiä radiohiljaisuuden jälkeen. Kuka tunnustaa? Nyt en tajua kyllä enää yhtään mitään. GG :D
 
Liittynyt
17.10.2016
Viestejä
6 249
PS. kellään tietoa mikä se feikki-profiili juttu on? Siis profiili missä on todella kaunis nainen, selkeästi jostain napattu, ja ikä mitä sattuu 25-45 välillä, niminä tyypillisiä eng. puhuvan maan nimiä. Noita tulee joskus vaikka kuinka monta peräkkäin (saattaa olla sama kuvakin monasti eri nimellä ja iällä varustettuna). Vaikea keksiä mikä huijaus juttu tuossa on kyseessä. Muutama noista tuli alussa vedettyä oikealle.
Varmaan jotain nigerialaisia kusettamassa Reinoilta eläkesäästöt. Tai naisiinhan tuo Suomessa uppoaa vielä paremmin, "leskeksi jäänyt amerikkalainen kenraali" ja muuta tauhkaa. Reinojen kohdalla sitten varmaan jotkut "nuoret naiset" toimii paremmin.
 
Liittynyt
22.12.2016
Viestejä
18 173
Jotain www-linkkejä tai Instagram-tilejä noi feikkitilit on joskus tyrkyttäneet, viimeeksi tyrkytettiin suoraan puhelinnumeroa Whatsappia varten. Joku ulkomaalainen maatunnus siinä oli, ja feikkiprofiilin nainen oli joku venäläinen kehonrakentajanainen, jonka kuvissa tosin näkyi Savonlinnan Olavinlinna ja jotain kytköksiä Suomeen selvästi oli, mutta tulin kumminkin siihen johtopäätökseen että tämä oli feikkiprofiili enkä "kokeillut" numeroa.
 
Liittynyt
17.06.2018
Viestejä
9 021
Toisaalta, irakilaisten keskipituus on käsittääkseni alle 170cm ja kyllä nekin tuntuu joitakin naisia kiinnostavan, joten mitä tästä opimme... En tiedä, muuta vieraaseen kulttuuriin ja profit? :D
Taikka syynä että he ainakin esittävät ihailevansa naista, eivätkä noudata jotain pelimiehen ohjeita loukkaamisista taikka sitten istu tuppisuina kuolaten tissejä. Naiset (käsittääkseni miehetkin) pitävät siitä että heitä ihaillaan ja rakastetaan. Jos vielä tuot heille tunteen että hyväksyt heidät, niin hyvin menee. Jos pidät naisia vain pi***nkantotelineinä, niin se näkyy.
 
Liittynyt
05.09.2019
Viestejä
4
Siis kertokaapa nyt ammattilaiset, että mitä ihmettä tapahtui. Itse menin ihan sanattomaksi, enkä oikein tiennyt että miten reagoida. Sensuroin osan, mutta sillä ei kyllä ollut tuohon merkitystä.

 
Liittynyt
08.01.2017
Viestejä
411
No joko sä oot sensuroinut just sen oleellisen tai sitten tuo toinen on vain outo, sosiaalisesti kömpelö ja epävarma.
 
Liittynyt
05.09.2019
Viestejä
4
No joko sä oot sensuroinut just sen oleellisen tai sitten tuo toinen on vain outo, sosiaalisesti kömpelö ja epävarma.
Ei siellä yläpuolellakaan ollut kuin ekaa viestiä vastaavaa höpöttelyä. Sensuroin vaan tosta lopusta, millä ei ole tuohon ekaan vastaukseen merkitystä.
 
Liittynyt
08.01.2017
Viestejä
411
Ei siellä yläpuolellakaan ollut kuin ekaa viestiä vastaavaa höpöttelyä. Sensuroin vaan tosta lopusta, millä ei ole tuohon ekaan vastaukseen merkitystä.
Okei. No en mä sitten tiedä ottiko tuon "viileydelläkin rajansa" vihjailuna, eli näki siinä aika kaukaa haetun kaksoismerkityksen ja veti siitä herneen. Siiinä tapauksessa aika epätasapainoinen tapaus -> ei jatkoon.
 
Liittynyt
17.10.2016
Viestejä
6 249
Mä nyt pitkän tavaamisen jälkeen päädyin siihen että tuo ajattelee että hänen kotinsa on sinulle liian kylmä joten turha edes yrittää mitään suhteita :D Ja sitten jäädään arpomaan että sanoiko joku jotain pahaa vai ei. Eli sosiaalisesti epäkelpo, et varmaan menettänyt mitään.
 
Liittynyt
05.09.2019
Viestejä
4
Mä nyt pitkän tavaamisen jälkeen päädyin siihen että tuo ajattelee että hänen kotinsa on sinulle liian kylmä joten turha edes yrittää mitään suhteita :D Ja sitten jäädään arpomaan että sanoiko joku jotain pahaa vai ei. Eli sosiaalisesti epäkelpo, et varmaan menettänyt mitään.
No toi ei kyllä tullu vielä mieleen.
 
Liittynyt
08.01.2017
Viestejä
411
Mä nyt pitkän tavaamisen jälkeen päädyin siihen että tuo ajattelee että hänen kotinsa on sinulle liian kylmä joten turha edes yrittää mitään suhteita :D Ja sitten jäädään arpomaan että sanoiko joku jotain pahaa vai ei. Eli sosiaalisesti epäkelpo, et varmaan menettänyt mitään.
Tääkin vois kyllä olla mahdollinen tulkinta. Joka tapauksessa, mulla sois hälytyskellot lujaa.
 

Dr. Who

BANNATTU
BANNED
Liittynyt
17.10.2016
Viestejä
7 894
Siis kertokaapa nyt ammattilaiset, että mitä ihmettä tapahtui. Itse menin ihan sanattomaksi, enkä oikein tiennyt että miten reagoida. Sensuroin osan, mutta sillä ei kyllä ollut tuohon merkitystä.

Noita oli aikanaan mullakin paljon, ovat epävarmoja ja sosiaaliset tilanteet on vaikeita ja heti kun vähänkään pidempää kirjoittaa ja enemmän kuin päivän säästä juoksevat karkuun. Ei noita kannata murehtia ei tuollaisen ihmisen kanssa halua aikaa viettää joka saa ahdistuskohtauksia milloin mistäkin.
 
Toggle Sidebar

Statistiikka

Viestiketjut
240 118
Viestejä
4 196 097
Jäsenet
70 851
Uusin jäsen
JoniKaup

Hinta.fi

Ylös Bottom