Tuossa kun ajelin pakettia hakemaan ja pläräsin samalla tinderin uudet naamat niin tulipahan seuraavaa mieleen
Nyt kun on tässä puhuttu siitä kuinka jokaiselle asialle voi tehdä jotain niin oletteko oikeasti taktikoineet omia kuvioitanne? Ja seuraava kysymys (joka on tärkeämpi) Oletteko taktikoineet pelkkien omien halujen ja kuvitelmien mukaan vai taktikoineet oikeasti esim löytyvän tiedon mukaan? Osa on varmaan taktikoinut ja hyvä niin, mutta tässä tulee taas niitä vinkkejä viikoksi.
Lukekaa esimerkiksi
tämä ja
tämä
-ELO scoreen vaikuttaminen, 30-70% toimii parhaiten
-aktiivisuus, ei tarkoita, että pitää nöyristellä (eikä saakaan) vaan kehittää uusia aloituksia. Kehittää uusia jatkoheittoja jne.
- kärsivällisyyden ymmärtäminen, naiset vaan tarvitsee aikaa koska niillä on normaalielämässä joka tapauksessa kiirus ja ne (yleistys) haluaa varoa entistä enemmän "vääriä" valintoja. Ettei tule huononnusta siihen kiireiseen elämään, eikä horo fiilistä tjsp.
-Kuvat jotka viimeksi tuossa ajellessa swaippailin veks. Kyllähän siellä mun ikäluokassa aika isolla osasta naisia on ihan paskat kuvat jotka saa vetämään rastin samantien. Ihan sama minkälainen sisäinen kauneus siellä olisikaan ollut odottamassa. Ihan ihme kuvakulmia, voi vittu noita snäppikuvia 50 vuotiailla ja niissä vielä yrmeä ilme ja pupunkorvat. Kertoo varmaan jotain siitä "sisäisestä kauneudesta"?
Minun mielestä tämä "sisäinen kauneus" käsitteenä on ihan typerä. Onneksi sitä ei enää viljellä niin paljon kuin aiemmin. Kai ihmiset on alkanut ajattelemaankin jo jotain.
Vittu noita profiileja missä on neljä kuvaa koirista, metsästä ja sienestä ja viimeisenä epäselvänä omasn naaman 1/3 tai joka saatanan kuvassa puolipäätä peittävät aurinkolasit päässä.
Mulla oli kerran yksi profiili, missä oli ihan kiva kuva naisesta ja alettin sitten juttelemaan niitä näitä.
Nainen alkaa pommittamaan kysymyksillä mitä teet, onko alkoa, onko sitä onko tätä. En silloin muistaakseni jaksanut kauhean kauan keskustella kun henkilö oli lähialueelta vaan ehdotin tapaamista. Nainen suostui ja eikä siis ollut tähän mennessä kertonut itsestään oikeastaan yhtään mitään olennaista. No, minä en siitä välittänyt vaan ajattelin, että samapa tuo, voihan tuossa lähteä ajelemaan huvikseen. Sitten tilanne kuitenkin muuttui (onneksi).
Nainen: tuo kuva mikä mulla on profiilissa ei ole mun oma kuva.
Minä: aha? ja miksi ei?
Nainen: No kun minä asun pienellä paikkakunnalla (Lappeenranta) ja jos laitan oman kuvan sinne niin joku voi tunnistaa minut
Minä: Okei.
Minä: Kerrotko seuraavaksi, miksi sinulla lukee profiiliteksteissä, että sinä etsit REHELLISTÄ ja avointa miestä joka osaa keskustella?
Nainen: No kun ne ovat tärkeitä ominaisuuksia parisuhteen kannalta ja minä arvostan niitä.
Minä: Kiitos ja näkemiin, ei tarvitse tavata ja tuhlata mun aikaani
Ne todellisuusharhat!