Nettitreffit + Tinder

wanderer_

Team R&T
Liittynyt
30.10.2016
Viestejä
2 559
Ainahan sitä voi pyrkiä, mutta yhtä hyvin se nainen on poissa vapailta markkinoilta oli sitten vain suhteessa turvapaikanhakijan kanssa tai naimisissa.

Todennäköisesti myös nainen pyrkii saamaan miehelleen oleskeluluvan, joten avioliitto on ihan relevantti mittari pysyvämmistä suhteista.
 
Liittynyt
19.10.2016
Viestejä
1 468
Todennäköisesti myös nainen pyrkii saamaan miehelleen oleskeluluvan, joten avioliitto on ihan relevantti mittari pysyvämmistä suhteista.
Monet suhteet vaan eivät ole niin kovin pysyviä, mutta varattu se nainen vain niissäkin on ellei sitten kyseessä ole joku avoinsuhde säätö.
 

Eramaankettu

Lost and Forgotten
Liittynyt
03.01.2017
Viestejä
2 061
Ratsastus :F
Minusta tämä on silti aika hauskaa, että "Nettitreffit ja tinder" keskustelu menee siinen, että muutama tulee pätemään: "Hankkikaa elämä ja menkää duuniin" verukkeilla, jotka sinällään ei liity tinderiin, tinderissä "menestymiseen tai epäonneen saati nettideittailuun muuten.
Eksyin varmaan väärään threadiin, ehkä tämä olikin "Miten seurustella oikein ja laskea rimaa tarpeeksi matalalle".
 
Liittynyt
08.12.2016
Viestejä
108
Ratsastus :F
Minusta tämä on silti aika hauskaa, että "Nettitreffit ja tinder" keskustelu menee siinen, että muutama tulee pätemään: "Hankkikaa elämä ja menkää duuniin" verukkeilla, jotka sinällään ei liity tinderiin, tinderissä "menestymiseen tai epäonneen saati nettideittailuun muuten.
Eksyin varmaan väärään threadiin, ehkä tämä olikin "Miten seurustella oikein ja laskea rimaa tarpeeksi matalalle".
Eiku tää on ketju jossa paremmin menestyvät neuvoo huonommin menestyviä kuinka huonoja ne on ku ei oo niin hyviä ku ne koska git gud ez game. Alkaa olla muron räbä tasoa tämä.
 
Liittynyt
23.10.2016
Viestejä
109
Ratsastus :F
Minusta tämä on silti aika hauskaa, että "Nettitreffit ja tinder" keskustelu menee siinen, että muutama tulee pätemään: "Hankkikaa elämä ja menkää duuniin" verukkeilla, jotka sinällään ei liity tinderiin, tinderissä "menestymiseen tai epäonneen saati nettideittailuun muuten.
Eksyin varmaan väärään threadiin, ehkä tämä olikin "Miten seurustella oikein ja laskea rimaa tarpeeksi matalalle".
Hahaha. Ja varsinkin kun tilastot kertoo, ettei mamuistakaan ole mitään väliä...
 

Eramaankettu

Lost and Forgotten
Liittynyt
03.01.2017
Viestejä
2 061
Itse tulin lukemaan lähinnä läpällään jos täällä olisi oikeita kokemuksia kuten esimerkiksi @Kolhittu Suomalainen kirjoitti. Vaikkakin katkeran sävyisiä.. @Jurppii :lta ja muilta sankareilta ei ole sen enempää kuulunut mitään rakentaavaa saati kokemuspohjaista. En jotenkin laske noita karkeita yleistyksiä ja rankkoja olettamuksia miksikään rakentaviksi neuvoiksi. Voisinkin läpälläni koittaa saada tätä threadia raiteille mistä mielummin itse lukisin. Kuinka monella on kokemuksia, että ne nettitreffi ilmoitukset ovat kuin eräiden instagramit - hehkutetaan aivan helvetisti ja vähätellään "pikku juttuja". Sitten saattaa paljastua sellainen pikkujuttu, kun että 140kg on normaalipainoinen tai että muutamat vähäiset allergiat ovat keliakia, heinänuha, kaikki eläimet sekä pähkinä ja kiivi, sekä mehiläiset. nimimerkillä, kaikkiruokainen kulinaristi, joka rakastaa eläimiä. Tällähetkellä on käärme taloudessa. Ps. Tositarkoituksella ja rehellisyys on minulle tärkeää.

Tinderissä on aika päivänselvää, että kuvalla on merkitystä. Miten muut palvelut, kuvalla vai tekstillä vai molemmilla?
 

wanderer_

Team R&T
Liittynyt
30.10.2016
Viestejä
2 559
Eikös niillä, joilla on ollut useita suhteita, juuri ole sitä kaivattua kokemusta? Vai onko tarkoitus vain vertailla, kenellä menee huonoiten?
 
Liittynyt
22.10.2016
Viestejä
11 127
Jos mennään enemmän kohti aihetta.

Eräässä treffipalvelussa minulla on aika pitkä ja perusteellinen ilmoitus jossa selitän aika paljon sitä mitä suhtelta haluan, ja kerron paljon itsestäni.

Siellä sitten tuli viesti, profiililta joka ei ole laittanut palveluun juuri mitään tietoja itsestään ja viestin sisältö on vaan suurinpiirtein että hei, profiilisi vaikuttaa kiinnostavalta.

En sitten jaksanut ainakaan vielä alkaa vastaamaan, kun ei toisesta ei näkyvissä juuri mitään tietoja eikä viestissäkään kertonut mitään itsestään.
 
Liittynyt
16.10.2016
Viestejä
4 249
Mikä minua kiinnostaisi tietää, on missä ympyröissä nämä nk. sinkkunaiset(20-50v) pyörivät? Mainittu on jo lavatanssit, mitkähän muut harrasteet ovat nykyaikana sekä naisvoittoisia, että sosiaalisia tilanteita luovia?

Sen tiedän, ettei oman alani töissä tai harrastepiireissä ole naisia kuin korkeintaan 15% kokonaismäärästä, mutta se kertoo enemmänkin omista mielenkiintoni aiheista, kuin naisista. En usko, että naiset kollektiivisesti vain nyhjöttävät kotonaan, odottamassa jotakuta.
Ihan tutkitusti naiset harrastavat vapaa-ajallaan miehiä huomattavasti enemmän kulttuuria, esim. taidenäyttelyjä, lukupiirejä, museoita, teattereita jne.

Sinkkunaiset eivät yleensä harrasta tractor pullingia tai lätkää.

Urheilulajeissa on myös molempia sukupuolia kiinnostavia, vaikkapa suunnistus.
 

Eramaankettu

Lost and Forgotten
Liittynyt
03.01.2017
Viestejä
2 061
Eikös niillä, joilla on ollut useita suhteita, juuri ole sitä kaivattua kokemusta? Vai onko tarkoitus vain vertailla, kenellä menee huonoiten?
Pah, jos ei kykene vuotta paria pidempään parisuhteeseen niin miten olisi parempi kuin se kuka kykenee kymmeniä vuosia? Oikeasti, en pidä itseäni yhtään sen huonompana "parisuhteessa" sen takia, että kulutin viimeiset 11 vuotta suhteessa, kun se, että olisi kuukauden parin säätöjä kymmeniä "kokemuksella". Yhtälailla sitä "kokemusta" tulee tuttavapiiristä ja muutakin kautta kuin vain seurustelemalla tai solmimalla liittoja ja eroamalla. Vai oletko nyt vittu aikuisten oikeasti sitä mieltä, että 3 lapsen yh neljättä kertaa naimisissa ollessa on jotenkin parempi kumppaniehdokas kuin yksi joka on ollut sen kymmenen vuotta? Huoh, siinä toinen.

Miten hyvin sinulla nyt sitten menee, että koet olevasi oikeutettu pätemään miten muiden pitäisi toimia? Keskity vain kertomaan niitä omia kokemuksiasi saarnaamisen sijaan...
 

wanderer_

Team R&T
Liittynyt
30.10.2016
Viestejä
2 559
Pah, jos ei kykene vuotta paria pidempään parisuhteeseen niin miten olisi parempi kuin se kuka kykenee kymmeniä vuosia? Oikeasti, en pidä itseäni yhtään sen huonompana "parisuhteessa" sen takia, että kulutin viimeiset 11 vuotta suhteessa, kun se, että olisi kuukauden parin säätöjä kymmeniä "kokemuksella". Yhtälailla sitä "kokemusta" tulee tuttavapiiristä ja muutakin kautta kuin vain seurustelemalla tai solmimalla liittoja ja eroamalla. Vai oletko nyt vittu aikuisten oikeasti sitä mieltä, että 3 lapsen yh neljättä kertaa naimisissa ollessa on jotenkin parempi kumppaniehdokas kuin yksi joka on ollut sen kymmenen vuotta? Huoh, siinä toinen.

Miten hyvin sinulla nyt sitten menee, että koet olevasi oikeutettu pätemään miten muiden pitäisi toimia? Keskity vain kertomaan niitä omia kokemuksiasi saarnaamisen sijaan...

Nyt vedit viestistäni jotain ihan omia tulkintojasi. Ehkä peilasit jonkinlaista pahaa oloasi minuun, toivottavasti helpotti :tup:
 
Liittynyt
19.10.2016
Viestejä
7 010
Ulkomailla asuessani käytin jonkun verran nettideittisivuja. Saattoi olla vähän ulkkarilisää, mutta aika helposti olisi päässyt treffeille. Kaksi tyttöä tuli tavattua netin kautta ja toisen kanssa tuli käytyä useammankin kerran ulkona.
Jos ihan seksiä hakee ulkomailla, niin clubbailu ym toimi ainakin silloin pari kymppisenä aika hyvin.
Kaikkein pisin suhde tuolla tuli vähän kaverin kaverin kautta. Jossain maissa noita järkättyjä deittejä harrastetaan aika paljon.

e: Kiinassa ja Hongkongissa oli siis nämä.
 
Liittynyt
16.10.2016
Viestejä
4 249
Itse tulin lukemaan lähinnä läpällään jos täällä olisi oikeita kokemuksia kuten esimerkiksi @Kolhittu Suomalainen kirjoitti. Vaikkakin katkeran sävyisiä.. @Jurppii :lta ja muilta sankareilta ei ole sen enempää kuulunut mitään rakentaavaa saati kokemuspohjaista. En jotenkin laske noita karkeita yleistyksiä ja rankkoja olettamuksia miksikään rakentaviksi neuvoiksi. Voisinkin läpälläni koittaa saada tätä threadia raiteille mistä mielummin itse lukisin. Kuinka monella on kokemuksia, että ne nettitreffi ilmoitukset ovat kuin eräiden instagramit - hehkutetaan aivan helvetisti ja vähätellään "pikku juttuja". Sitten saattaa paljastua sellainen pikkujuttu, kun että 140kg on normaalipainoinen tai että muutamat vähäiset allergiat ovat keliakia, heinänuha, kaikki eläimet sekä pähkinä ja kiivi, sekä mehiläiset. nimimerkillä, kaikkiruokainen kulinaristi, joka rakastaa eläimiä. Tällähetkellä on käärme taloudessa. Ps. Tositarkoituksella ja rehellisyys on minulle tärkeää.

Tinderissä on aika päivänselvää, että kuvalla on merkitystä. Miten muut palvelut, kuvalla vai tekstillä vai molemmilla?
No jos palataan asiaan, niin eikös tässä ole jo tullut selväksi, että Tinder on väärä paikka tylsille ja rumille miehille.

Heidän kannattanee pariutua jotain muuta kautta, esim. harrastusten, kaveripiirin tai työelämän kautta, Tinderiä kannattanee välttää, ettei katkeroidu lisää ja muutu etikaksi.
 

Eramaankettu

Lost and Forgotten
Liittynyt
03.01.2017
Viestejä
2 061
Jos mennään enemmän kohti aihetta.

Eräässä treffipalvelussa minulla on aika pitkä ja perusteellinen ilmoitus jossa selitän aika paljon sitä mitä suhtelta haluan, ja kerron paljon itsestäni.

Siellä sitten tuli viesti, profiililta joka ei ole laittanut palveluun juuri mitään tietoja itsestään ja viestin sisältö on vaan suurinpiirtein että hei, profiilisi vaikuttaa kiinnostavalta.

En sitten jaksanut ainakaan vielä alkaa vastaamaan, kun ei toisesta ei näkyvissä juuri mitään tietoja eikä viestissäkään kertonut mitään itsestään.
Tuohon olen törmännyt itsekkin. Tarkoittaako perusteellinen ilmoitus kuvalla vai ilman / lukolla?

Itse kokeilin hakea jotain mielenkiintoa sokkon ja pakko kyllä sanoa, että nytten varmaan testailen sitten kuvalla.. Hauskinta kylläkin, että jotkun kehtaavat laittaa rehellisyyden johonkin omaan profiiliinsa ja valehdella omat tietonsa sitten siinä samalla.
 

Eramaankettu

Lost and Forgotten
Liittynyt
03.01.2017
Viestejä
2 061
No jos palataan asiaan, niin eikös tässä ole jo tullut selväksi, että Tinder on väärä paikka tylsille ja rumille miehille.

Heidän kannattanee pariutua jotain muuta kautta, esim. harrastusten, kaveripiirin tai työelämän kautta, Tinderiä kannattanee välttää, ettei katkeroidu lisää ja muutu etikaksi.
Taas yksi typerä yleistys lisää ja maailma parani? Vai oliko tuo nyt sitten taas lupaus, että yksikään ruma tai tylsä mies ei ole pariutunut tinderin kautta koskaan? Mitä jos jatkaisit vaikka threadin aiheesta ja lopettaisit sen ot pätemisen?
 
Liittynyt
20.10.2016
Viestejä
648
Ihan tutkitusti naiset harrastavat vapaa-ajallaan miehiä huomattavasti enemmän kulttuuria, esim. taidenäyttelyjä, lukupiirejä, museoita, teattereita jne.
No sinäpä sen sanoit, nyt hakeutumaan vapaaehtoishommiin paikalliskulttuurin pariin ja luomaan sosiaalista kompetenssia sekä kontakteja Tinderin sijaan! ;)
 
Liittynyt
19.10.2016
Viestejä
7 010
Taas yksi typerä yleistys lisää ja maailma parani? Vai oliko tuo nyt sitten taas lupaus, että yksikään ruma tai tylsä mies ei ole pariutunut tinderin kautta koskaan? Mitä jos jatkaisit vaikka threadin aiheesta ja lopettaisit sen ot pätemisen?
Itse ymmärsin tuon niin, että jos ulkonäkö on oikeasti se oma heikko osa-alue, niin varsinkin Tinder on se kaikkein huonoin alusta. Siinä (ja muutenkin netissä) karsinta tapahtuu aika pitkälti aluksi ulkonäön perusteella.
 

Eramaankettu

Lost and Forgotten
Liittynyt
03.01.2017
Viestejä
2 061
Itse ymmärsin tuon niin, että jos ulkonäkö on oikeasti se oma heikko osa-alue, niin varsinkin Tinder on se kaikkein huonoin alusta. Siinä (ja muutenkin netissä) karsinta tapahtuu aika pitkälti aluksi ulkonäön perusteella.
Huoh, Totta. Jos valehtelee Brad Pitt tyyppisesti ulkonäön päästäkseen treffeille, niin käy varmaan myös huonosti. Tämän threadin idea käsittääkseni on kuitenkin puida netissä tapahtuvaa partnerin hakemista (+tinder), johon "rumien ei kannata yrittää" ei tuo mitään lisää. Voisin lyödä vaikka vasemman kiveksen vetoa, että joku ruma mies on joskus löytänyt parisuhteen (ruman tai kauniin - ihan sama) netistä tai tinderistä.

Yleisesti sanoisin, että se karsinta tapahtuu ulkonäön perusteella, tai vähintään olemuksen (Naama, kroppa, perushabitus). Tavallaan on aivan helvetin turha yrittää perustaa parisuhdetta jos toinen on niin vastenmielinen katsella, ettei halua edes olla lähellä. Toisaalta, yli kymmenen vuoden kokemuksella voin sanoa, että ihan sama kuinka kaunis se toinen osapuoli sitten on niin itsekkään, lyhytnäköisen, laiskan ihmisen kanssa on aivan helvetin nakertavaa seurustella. Ei sillä, hauskaakin oli mutta pitäis vissiin kasvaa aikuiseksi ja jos sen olisi tehnyt aikaisemmin ja valinnut vähän paremmin puolison, vaikka empatiaan kykenevän ja kommonikointitaidot omaavan itselleen rehellisen ihmisen, niin ei olisi tarttenut varmaan alkaa keksimään pyörää uudestaan.. Kuten sanoin, teininä on helvetin vaikea valita parisuhdetta oikein kun se on lähinnä arvan valkkaamista jota sitten raaputtelee kunnes toteaa, että ei helvetti, ei taaskaan voittoa. Siksi lähinnä kiinnostaakin toisten kokemukset deittipalveluista, jossa käytännössä voi valita valintaperusteeksi jonkun muun kuin sen ulkonäön. Esim nyt vaikka eliittikumppanit yms.
 
Liittynyt
18.10.2016
Viestejä
8 412
Taitaa niiden muiden palveluiden käyttäjämäärät olla marginaalisia tinderiin verrattuna.

Aikaisemmin joku mainitsi että pitää olla komea tai rikas pariutuakseen, mikä ei pidä paikkaansa.
 
Liittynyt
19.10.2016
Viestejä
7 010
Huoh, Totta. Jos valehtelee Brad Pitt tyyppisesti ulkonäön päästäkseen treffeille, niin käy varmaan myös huonosti. Tämän threadin idea käsittääkseni on kuitenkin puida netissä tapahtuvaa partnerin hakemista (+tinder), johon "rumien ei kannata yrittää" ei tuo mitään lisää. Voisin lyödä vaikka vasemman kiveksen vetoa, että joku ruma mies on joskus löytänyt parisuhteen (ruman tai kauniin - ihan sama) netistä tai tinderistä.
Joo en tarkoita, että olisi mahdotonta Tinderissa, mutta varmasti ei ole se helpoin paikka. Oletin että siellä nyt kaikki on sentään omilla kuvilla, kun se oma naama pitää kuitenkin jossain vaiheessa näyttää.
 

Sceppe

Team Tokmanni - on kahisevaa
Tukijäsen
Liittynyt
13.12.2016
Viestejä
2 151
Joo en tarkoita, että olisi mahdotonta Tinderissa, mutta varmasti ei ole se helpoin paikka. Oletin että siellä nyt kaikki on sentään omilla kuvilla, kun se oma naama pitää kuitenkin jossain vaiheessa näyttää.
Itse kun olin melkein kymmenen vuotta sitten nettideittailupiireissä vähän mukana niin yksi opetus oli, että älä usko kuviin. Mukava mennä tapaamiseen kun et tunnista sitä ihmistä kuvasta saadun käsityksen perusteella vaikka kuva olikin kyseisestä ihmisestä.
 
Liittynyt
23.10.2016
Viestejä
109
Mun kokemuksesta... riittävän pitkä (yli 20v.) avioliitto takana, kunnialla lapset kasvatettu aikuisiksi ja kummatkin kunnollisia veronmaksajia työelämässä. Erittäin hyvissä väleissä exän kanssa eikä erossakaan ollut mitään dramatikkaa. Isänä voin olla ylpeä ja tyytyväinen tästä, mutta se ei kuulu tähän threadiin. Eron jälkeen useita vuosia parisuhdemarkkinoilla.

Parisuhdemarkkinoilla tarkoittaa mun tapauksessa sitä että eron jälkeen jokunen kuukausi ihan omissa oloissa ja sitten alkoi. Tämän jälkeen... hmmm.. taitaa olla max kuukausi mitä olen ollut suhteiden välissä tauolla. Suhteita löytyy viikonlopusta vähän alle kolmeen vuoteen ja kaikki sillä välillä. Kaikki treffipalstat tuona aikana lähestulkoon kokeiltu ja ilman mitään ylpeilyjä voin jo sanoa omaavani kohtalaisen kokemuksen. Myös kaukosuhteita löytyy.

Kaikennäköistä on tullut nähtyä. Kyllähän nuo tekstit mitä naisilla profiileissa on on välillä sellaista valetta ettei hyvä tosikaan. Ei ne tajua itsekään mitä ne etsii ja minkälaisia ne itse lopulta ovat . Se itsetuntemus, mistä kirjoitin jo aiemmin.
Typerimmältä myös tuntuu tyhjät profiilit tai "moi, loppu selviää kyselemällä"-sloganit. Näiltä kun sitten alat kyselemään jotain niin tuloksena ei ole yleensä mitään keskustelua vaan lyhyitä yksoikoisia vastauksia eikä juuri koskaan mitään täysjärkistä keskustelua takaisinpäin. Tai sitten lukee vaatimuksissa, että odotetaan keskustelevaa miestä ja homma menee kuitenkin samalla lailla kun moi sloganeissa. Juupa juu.
Minä osaan kyllä kirjoittaa eri tyyppisiä profiilitekstejä ja kaikenmuotoisia onkin tullut kokeiltua. Toiset toimii oikein hyvin ja toiset vähemmän hyvin.

Tinderi kieltämättä pahentaa minun mielestä näitä kuvioita. Ja on selvästi mennyt kokonaisuudessa harhaisempaan suuntaan esim viimeisen viiden vuoden aikana. Tinderissä on hyvääkin, en sitä sano, vaikka se ei mulla olekaan parhaiten toiminut.

Kuten kirjoitin aiemmin, en ole katkera vaan tälläkin hetkellä keskustelen parin naisen kanssa ja katsotaan miten käy. On siellä aina joukossa ihan ok tapauksiakin ja niitä vaan kannattaa hieman opetella haravoimaan.
Jos joku nyt kuvittelee , että minä yleistän kaikki naiset samalle viivalle niin siinähän kuvittelee omissa harhoissaan. Jos niin tekisin niin tuskin olisi tuota kokemusta enkä varsinkaan enää yrittelisi mitään yhteyksiä. Jos muistatte edelleen niitä aikaisempia tekstejäni niin se pillu ei edelleenkään ole minulle lähelläkään se ykkösasia.
Tavarahan on lopulta kaikilla samaa, jakotapa se vaan hieman muuttuu :cool:
 
Liittynyt
20.10.2016
Viestejä
111
Kaikennäköistä on tullut nähtyä. Kyllähän nuo tekstit mitä naisilla profiileissa on on välillä sellaista valetta ettei hyvä tosikaan. Ei ne tajua itsekään mitä ne etsii ja minkälaisia ne itse lopulta ovat . Se itsetuntemus, mistä kirjoitin jo aiemmin.
Typerimmältä myös tuntuu tyhjät profiilit tai "moi, loppu selviää kyselemällä"-sloganit. Näiltä kun sitten alat kyselemään jotain niin tuloksena ei ole yleensä mitään keskustelua vaan lyhyitä yksoikoisia vastauksia eikä juuri koskaan mitään täysjärkistä keskustelua takaisinpäin. Tai sitten lukee vaatimuksissa, että odotetaan keskustelevaa miestä ja homma menee kuitenkin samalla lailla kun moi sloganeissa. Juupa juu.
Minä osaan kyllä kirjoittaa eri tyyppisiä profiilitekstejä ja kaikenmuotoisia onkin tullut kokeiltua. Toiset toimii oikein hyvin ja toiset vähemmän hyvin.
Naiset tietävät mitä haluavat, mutta eivät sitä osaa tai halua sitä sanoiksi laittaa. Kirjallinen ja suullinen ulosanti heiltä omista haluistaan on ollut suurimmalta osin silkkaa paskaa, tai he toteuttavat mukailua "hyvän naisen" ajatusmallista, vaikkakin alitajuisesti ovat vailla jotain ihan muuta. Korostuu eritoten näissä "hyvän tyypin" etsinnöissä, vaikka paha poika kiinnostaakin. Nainen ei pääse karkuun hypergamiaansa, ainakaan suurimmalta osin.

Itse osaan kohtuu hyvin vetää rooleja. Noille niukkasanaisille, tympeille daameille toimii ylimielinen röyhkeys erinomaisesti. Tulee kyllä likainen olo noista kokeiluista, eikä tuota jaksa kovinkaan pitkään vetää. Tällaisena tutkijaluonteiselle sosiaaliselle kameleontille se on mielenkiintoinen kurkistus siihen tilaan, mikä meta noissa pariutumisjutuissa on meneillään.

Vaikka hyviä daameja löytyy joiden kanssa ei tarvi teeskennellä mitään, niin pääsääntöisesti miehen rooli on toimia uhrautuvana viihdyttäjä-narrina, joka ylisuoriutuu jokaisessa osa-alueessa mikä eteen tulee, vain jotta nainen pysyy tyytyväisenä.
Kysy itseltäsi, onko tuo hitusvinkulan etsintä sen arvoista, että alennat itsesi koiran rooliin joka tottelee emännän käskyjä omien tarpeidensa edellä. Puhumattakaan siitä, että nainen suurella prosentilla vaihtaa toiseen ukkoon tai ainakin haluaa sitä henkisesti, jos vahingossakaan erehdyt rentoutumaan parisuhteen aikana etkä annakkaan 100% naisen tarpeille tai löytyy vaan parempi.

Kun näette naisen profiilin jossa vaaditaan kaikenlaista meiltä jäppisiltä, niin mätsätessänne kysykääpä vastapallona, että mitä sä itse saat jos täytät kriteerit? Vastaukset voi yllättää. Yleensä aika vitun onttoa paskaa, eikä kunnioitus tule käytännössä ikinä esille.

Tämä on toki omaan kokemukseeni pohjautuvaa, mutta tinderissä olevat naiset ovat suurelta osin aika vittumaisia ämmiä jotka vaativat kaiken mutta eivät anna kuin muruja takaisin. Itse olen aika jääräpää mulkku joten noista hommista ei ole tullut kestäviä parisuhteita, mutta vaikka kuolisinkin yksin niin ainakin mulla on itsekunnioitusta ja teräksinen selkäranka. Onneksi myöskään lapsettomuus ei harmita yhtään.
 

Eramaankettu

Lost and Forgotten
Liittynyt
03.01.2017
Viestejä
2 061
Naiset tietävät mitä haluavat, mutta eivät sitä osaa tai halua sitä sanoiksi laittaa.
Ei nyt jumalauta taas mitä yleistyksiä. Joo todellakin tietää mitä haluaa, "haluan hyväkuntoisen lihaksikkaan miehen joka ei kuitenkaan luuhaa salilla joka päivä". Voi "#¤%& päivää... Minäkin haluan vaimoksi liike-elämässä menestyvän kotiäidin joka treenaa huippu-urheilijatasolla, mutta ei kuitenkaan luuhaa missään salilla :smoke:
Ei - Naiset, sen enempää miehet ja mitkä lie sukupuolet tuskin koskaan tietää mitä kaikkea haluaa. Eron ajoilla jouduin itsekkin mittimään mikä oikeasti ratkaisee ja mitä minä itse edes haluan, ja kyllähän tuossa oli mietittävää kerrakseen.

Lopusta nyt voi joillain määrin olla samaa mieltä. Samaa tuli tivattua myös parisuhteen aikana itsekkin itseltäni sekä häneltä. Mitä v"#¤% minä tästä hyödyn...
 
Liittynyt
20.10.2016
Viestejä
111
Yleistys tai ei, mutta tämä on kokemukseni. Yritin ainakin pukea asian ytimen tuon kärjistävän alun jälkeen niin, ettei koske (ihan) kaikkia. :vihellys:
Voisin kyllä kertoa täsmälleen mitä mä naisessa haluan ja mikä viehättäis, mutta menis jo filosofian puolelle. Henkinen älykkyys kiehtoo, näin yksinkertaistaen. Ehkä sitä on vaan kieroon kasvanu, mutta ei mua haittaa nykytilanne enkä ole tästä katkera. :tup:

En oppinut tätä pariutumispeliä ennen 30v iän lähestymistä. Sitä ennen otin mitä sain ja olin suorastaan masentunut ja ahdistunut kuinka parisuhdemarkkinoilla homma meni päin helvettiä. Seksiä sai kuitenkin silloin tällöin, mutta kyllähän sitä itseänsä aatteli viallisena kun ei parisuhteita päässyt edes aloittamaan. Tuon korjaannuttua touhusi parisuhdepuolta oman aikansa, kunnes huomasi ettei mitään ongelmaa ollutkaan, ja itsekseen on oikeasti kiva olla.
 
Liittynyt
23.10.2016
Viestejä
109
.....Vaikka hyviä daameja löytyy joiden kanssa ei tarvi teeskennellä mitään, niin pääsääntöisesti miehen rooli on toimia uhrautuvana viihdyttäjä-narrina, joka ylisuoriutuu jokaisessa osa-alueessa mikä eteen tulee, vain jotta nainen pysyy tyytyväisenä......
Minä ymmärrän oikein hyvin mitä tässä koko kirjoituksessa kirjoitat ja hyvin pitkälle samanlaiset fiilikset ovat itsellekin tulleet. Onhan tuossa yleistystä, joo. Mutta tuo alempi lisävastaus oikeastaan kertoo sen olennaisemman.

(tämä seuraava ei ole kenellekään henkilölle kohdistettu vaan yleistä filosofointia ja vielä ot:kin)
Se joka lukee näitä tekstejä ja luulee tietävänsä eri tyyppisellä kokemuksella niin varmasti helposti ajattelee näin.... "eihän tuo sovi mun ajatusmaailmaani ollenkaan, koska mun kokemukseni eivät ole mitään tuollaista. Tuon on pakko olla yleistys".....Todellisuudessa meillä kaikilla on vaan ja ainoastaan OMAT kokemukset joiden avulla me yritetään ymmärtää muiden ihmisten kokemuksia/näkökantoja. Nämä kaksi kun on ristiriidoissa niin luonnollisesti OMA mieli pitää ainoana oikeana vastauksena OMAA kokemusta. You get the point?

Se missä nämä nettikirjoittelut ja jopa tinder on hyviä, on se, että oikeasti pääsee laajemman katraan äärelle kuin se pieni nurkkakunta ja ne tutut ja puolitutut.
Ja sitten ne huonot puolet mitä aiemmissa teksteissä sivusinkin.
Tuo fixxerin leikattu lainaus on se minusta suurin huono puoli. Primitiiviset tarpeet ohjaa naisia ja miehiä toimimaan tiettyyn suuntaan.

Nykypäivänä on vaan maailma muuttunut ja muuttuu yhä epävarmemmaksi koko ajan. Naisen tunnemaiilmalle tuo juuri sitä kaivattua täyttymystä tuo mitä fixxeri kirjoitti.
Nainen pysyy tyytyväisenä kunhan mies "on se tekevä osapuoli". Yhä useammalla nuo "vaatimukset" siellä mielessä on sekaisin todellisuuden kanssa.
Ei ymmärretä sitä mitä mieli haluaa - ei ymmärretä sitä mitä käytännössä tapahtuu arkielämässä- eikä varsinkaan osata yhdistää näitä kahta.

Otetaan yksi esimerkki. Suurin osa naisista ilmoittaa olevansa empaattisia ja ne jotka ei sitä profiilissaan kirjoita niin kysykääpä heiltä mitä he antaa miehelleen.... tuo empattinen rakkaus nousee lähes samantien esiin. Suurin osa naisista ei kuitenkaan osaa vastata yhtään mitään kun seuraavaksi kysyn, että kerrotko mitä tuo tarkoittaa käytännössä. Ne alkavat sopertamaan niistä työkavereista ja ystävistä ja todistelemaan sitä kuinka he todella ovat empaattisia (vaikka eivät osaa sitä sanoiksi pukea).
Tässä mielessä olen eri mieltä fixxerin kanssa, että jos oikeasti ymmärtää ja osaa jotain niin sen pystyy silloin pukemaan sanoiksi myös erilailla ajatteleville ihmisille. Taas kerran kuitenkin luuleminen on eri asia kuin ymmärtäminen, oikea osaaminen ja oikeat kokemukset
Mut nyt menee liian pitkäpiimäiseksi tässä aamukahvin oheessa.
 
Liittynyt
18.05.2017
Viestejä
21 331
Tässähän tämä elämä menee töissä käydessä, techeillessä ja maailman menoa ihmetellessä. Jos tässä nyt pitäisi avautua hieman niin töissä on tullut oltua ~13vuotta putkeen (saako tästä nyt mitään kivaa irti) ja tänä aikana on vanhat kaverit vähinneet tyystin, naisten ja vauva maailman matkaan (ei oo enää aikaa nähdä tms). Lapsuuden tuttuja ei taida olla ainuttakaan jäljellä ja uusien teko aikuisena ei ole ollenkaan niin helppoa kun ihmisillä on omat kuviot jo valmiiksi rakennettuna (kellä on perheitä lapsia jne = ajan käytön painotus ja mielenkiinnot ei kohtaa).

Tasan ei mee nallekarkit edelleenkään ja mä tiedän mistä mä puhun että jatkossa vittuilut voi jättää oman mielen sisään.
Usko pois, että tarkoitus ei ole vittuilla. Joskus täällä vastaa vittuiluun vittuilulla mutta en sun viesteistä ole sellaista lukenut. Muistelin, että kerroit kuinka sosiaaliset piirit olivat pienet tai lähes olemattomat ja elämä melko tylsää kiertoa nukkumisen, duunin ja datauksen välillä. Kyllä sä varmaan tiedostat, että tuo oma elämä pitäisi olla mielekkäällä mallilla ja saada korjattua ennen kuin siihen edes mitään naista kannattaa ajatella. Jos ei ole mitään kontakteja oikein samaan sukupuoleen, miten niitä muodostaisi vastakkaiseenkaan ja ennen kaikkea, miten kukaan olisi kiinnostunut tulemaan tai jäämään osaksi elämää, joka eläjänsäkin mukaan on aika ankeaa? Ei parisuhde korjaa elämää.

Ei mulla tuohon mitään helppoa ratkaisua ole ja olet ihan varmaan kuullut ja toteuttanut neuvot (ammattilaiselle puhuminen, harrastusten miettiminen jne.). Se mikä ei kannata on sortua johonkin naiset vittuperkele ruma naama -katkeruuteen koska se tuskin sullakaan on perimmäisenä haasteiden taustalla. Kerroit, että teillä ala-asteella tytöt retkahti kiusaajiin kun meillä jääkiekkoilijoihin ja futareihin mutta tuskin teilläkään kavereita naaman perusteella lapsena valittiin.
 

jipsu

BANNATTU
BANNED
Liittynyt
17.10.2016
Viestejä
1 452
Mikä minua kiinnostaisi tietää, on missä ympyröissä nämä nk. sinkkunaiset(20-50v) pyörivät? Mainittu on jo lavatanssit, mitkähän muut harrasteet ovat nykyaikana sekä naisvoittoisia, että sosiaalisia tilanteita luovia?

Sen tiedän, ettei oman alani töissä tai harrastepiireissä ole naisia kuin korkeintaan 15% kokonaismäärästä, mutta se kertoo enemmänkin omista mielenkiintoni aiheista, kuin naisista. En usko, että naiset kollektiivisesti vain nyhjöttävät kotonaan, odottamassa jotakuta.
Taide&kulttuuri, kansanopistolla kursseja, ryhmäliikunta (kontaktilajeissakin naisten määrä kasvanut aivan älyttömästi), kaikki koiraharrastaminen. Näistä oli moni jo maininnutkin.

Paljon puhetta naaman rumuudesta. Tämä on tietysti totta että jos oikeasti ei ole edes "perus pertin" naama eli mitäänsanomaton, ok, vaan oikeasti ruma niin kyllä siinä keinot on aika vähissä.

Toisaalta kannattaa muistaa että hyvinkin rumilla mutta erittäin lihaksikkailla ja suht pitkillä (~180) kaljupäillä on kumppani myös. Peli ei siis ole menetetty jos on valmis hieman uhraamaan terveyttään ja pumppaamaan muutaman vuoden paremmilla kaurapuuroilla :tup: toki tällöinkin ne monesti ketjussa mainitut sosiaaliset taidot ovat edelleen tarpeen. Naisetkaan eivät välttämättä ole maistereita mutta se tuskin on ongelma.
 
Liittynyt
23.10.2016
Viestejä
109
Tuossa kun ajelin pakettia hakemaan ja pläräsin samalla tinderin uudet naamat niin tulipahan seuraavaa mieleen

Nyt kun on tässä puhuttu siitä kuinka jokaiselle asialle voi tehdä jotain niin oletteko oikeasti taktikoineet omia kuvioitanne? Ja seuraava kysymys (joka on tärkeämpi) Oletteko taktikoineet pelkkien omien halujen ja kuvitelmien mukaan vai taktikoineet oikeasti esim löytyvän tiedon mukaan? Osa on varmaan taktikoinut ja hyvä niin, mutta tässä tulee taas niitä vinkkejä viikoksi.

Lukekaa esimerkiksi tämä ja tämä

-ELO scoreen vaikuttaminen, 30-70% toimii parhaiten
-aktiivisuus, ei tarkoita, että pitää nöyristellä (eikä saakaan) vaan kehittää uusia aloituksia. Kehittää uusia jatkoheittoja jne.
- kärsivällisyyden ymmärtäminen, naiset vaan tarvitsee aikaa koska niillä on normaalielämässä joka tapauksessa kiirus ja ne (yleistys) haluaa varoa entistä enemmän "vääriä" valintoja. Ettei tule huononnusta siihen kiireiseen elämään, eikä horo fiilistä tjsp.
-Kuvat jotka viimeksi tuossa ajellessa swaippailin veks. Kyllähän siellä mun ikäluokassa aika isolla osasta naisia on ihan paskat kuvat jotka saa vetämään rastin samantien. Ihan sama minkälainen sisäinen kauneus siellä olisikaan ollut odottamassa. Ihan ihme kuvakulmia, voi vittu noita snäppikuvia 50 vuotiailla ja niissä vielä yrmeä ilme ja pupunkorvat. Kertoo varmaan jotain siitä "sisäisestä kauneudesta"?
Minun mielestä tämä "sisäinen kauneus" käsitteenä on ihan typerä. Onneksi sitä ei enää viljellä niin paljon kuin aiemmin. Kai ihmiset on alkanut ajattelemaankin jo jotain.
Vittu noita profiileja missä on neljä kuvaa koirista, metsästä ja sienestä ja viimeisenä epäselvänä omasn naaman 1/3 tai joka saatanan kuvassa puolipäätä peittävät aurinkolasit päässä.

Mulla oli kerran yksi profiili, missä oli ihan kiva kuva naisesta ja alettin sitten juttelemaan niitä näitä.
Nainen alkaa pommittamaan kysymyksillä mitä teet, onko alkoa, onko sitä onko tätä. En silloin muistaakseni jaksanut kauhean kauan keskustella kun henkilö oli lähialueelta vaan ehdotin tapaamista. Nainen suostui ja eikä siis ollut tähän mennessä kertonut itsestään oikeastaan yhtään mitään olennaista. No, minä en siitä välittänyt vaan ajattelin, että samapa tuo, voihan tuossa lähteä ajelemaan huvikseen. Sitten tilanne kuitenkin muuttui (onneksi).
Nainen: tuo kuva mikä mulla on profiilissa ei ole mun oma kuva.
Minä: aha? ja miksi ei?
Nainen: No kun minä asun pienellä paikkakunnalla (Lappeenranta) ja jos laitan oman kuvan sinne niin joku voi tunnistaa minut
Minä: Okei.
Minä: Kerrotko seuraavaksi, miksi sinulla lukee profiiliteksteissä, että sinä etsit REHELLISTÄ ja avointa miestä joka osaa keskustella?
Nainen: No kun ne ovat tärkeitä ominaisuuksia parisuhteen kannalta ja minä arvostan niitä.
Minä: Kiitos ja näkemiin, ei tarvitse tavata ja tuhlata mun aikaani

Ne todellisuusharhat!
 
Viimeksi muokattu:
Liittynyt
17.10.2016
Viestejä
113
Ei nyt tänne kait varsinaisesti kuulu, mutta joitain vuosia takaperin kävi seuraavasti;
Suomi24:n palstalta löysin kivan profiilin. Ei ollut kuvaa, mutta ei se minua häiritse. Yleensä niistä profiileista jotka kiinnostaa saa hieman ajatusta ulkonäöstäkin...tai no kropan kunnosta ainakin.
Viestiteltiin ja vaikutti hyvältä. Samoja kiinnostuksen kohtaita jne. Lapsia oli, mikä mulle hirvee miinus, varsinkin kun aikas nuoria ja monta. Ajattelin kuitenkin, että katsotaan jos hommat lähtee skulaan niin voishan sitä perheeliseksikin ruveta.
Tavattiin ja kivaa oli. Tämän jälkeen naputeltiin vielä jokin tovi, kunnes tuli ilmoitus "päätinkin jatkaa lasten isän kanssa". Pikkaisen oli hölmistynyt ja höpläytetty olo.
En nyt lähde motiiveja arpomaan, enkä tällä mitään yleistyksiä halua tehdä. Toteanpa vaan, että on kyllä monenmoista vipeltäjää liikenteessä ja moraali, ainakin mielestäni, pikkasen heikoissa kantimissa.
 

wanderer_

Team R&T
Liittynyt
30.10.2016
Viestejä
2 559
Toteanpa vaan, että on kyllä monenmoista vipeltäjää liikenteessä ja moraali, ainakin mielestäni, pikkasen heikoissa kantimissa.

No, onhan niitä varattujakin, jotka etsivät seuraa puolisonsa selän takana.
(Ymmärsin siis tuosta jutustasi, että kyseisellä naisella oli suhteessa tauko menossa tms.?)
 
Liittynyt
17.10.2016
Viestejä
113
No, onhan niitä varattujakin, jotka etsivät seuraa puolisonsa selän takana.
(Ymmärsin siis tuosta jutustasi, että kyseisellä naisella oli suhteessa tauko menossa tms.?)
Ilmeisesti tauko tms en tiedä eipä kertoillut. Tosin enpä olisi lähtenyt treffeille, jos olisi. Kait hän selvitteli markkina-arvoaan...?
No tuo varattujen homma on mielestäni melkoisen kyseenalaista puuhaa, vaikken olekaan mikään moralisti. En vain tajua. Miksei hoideta ensiksi se vanha poies alta?
 

Sceppe

Team Tokmanni - on kahisevaa
Tukijäsen
Liittynyt
13.12.2016
Viestejä
2 151
No, onhan niitä varattujakin, jotka etsivät seuraa puolisonsa selän takana.
(Ymmärsin siis tuosta jutustasi, että kyseisellä naisella oli suhteessa tauko menossa tms.?)
Piti hetken kyseenalaistaa oma mielenterveys, mutta sulla on näemmä menny lainaukset sekaisin.
 
Liittynyt
16.10.2016
Viestejä
3 173
En vain tajua. Miksei hoideta ensiksi se vanha poies alta?
Huomattavasti helpompaa lähteä nostelemaan parisuhteesta jos on jo seuraava kiikarissa. Se on ihan tavallista, että roikutaan vanhassa jos suhde on vain "tylsä" muttei mitään sen suurempia ongelmia sinäänsä, ja kun löytyy sitä jännitystä sitten jostain muualta niin vaihdetaan.
 

Sceppe

Team Tokmanni - on kahisevaa
Tukijäsen
Liittynyt
13.12.2016
Viestejä
2 151
Huomattavasti helpompaa lähteä nostelemaan parisuhteesta jos on jo seuraava kiikarissa. Se on ihan tavallista, että roikutaan vanhassa jos suhde on vain "tylsä" muttei mitään sen suurempia ongelmia sinäänsä, ja kun löytyy sitä jännitystä sitten jostain muualta niin vaihdetaan.
Tiedän yhden tapauksen (nainen), joka on aina vaihtanut lennosta uuteen. Pitkiä seurustelusuhteita kaikki eikä ole tainnut olla aikuisiällä päivääkään seurustelematta.
 
Liittynyt
23.10.2016
Viestejä
109
Unohtamatta sitä, mistä naiset "syyttää" meitä miehiä.

"kaikki pelimiehet voivat siirtyä seuraavaan profiiliin"
"en ole kiinnostunut säädöistä"
"bla bla bla bla, kaikki miehet on samalaisia, me naiset vaan ollaan pelkästään enkeleitä, uikuti uikuti"

Näitä lukee joka toisessa profiileissa tai tulee keskusteluissa esiin. Tai ne kertoo kuinka niiden varatut naisystävät panee varattuja tai vapaita miehiä niiden lainattua asuntojaa pikakäyttöön.
 
Liittynyt
05.02.2017
Viestejä
5 169
Ilmeisesti tauko tms en tiedä eipä kertoillut. Tosin enpä olisi lähtenyt treffeille, jos olisi. Kait hän selvitteli markkina-arvoaan...?
No tuo varattujen homma on mielestäni melkoisen kyseenalaista puuhaa, vaikken olekaan mikään moralisti. En vain tajua. Miksei hoideta ensiksi se vanha poies alta?
Noh, voihan se ihminen itse olla ollut siinä käsityksessä, että suhde on loppunut/loppumassa, mutta sitten mieli muuttui. Useinhan eroihin muutenkin liittyy ns. laastarisuhde, joka ei välttämättä ole pitkäkestoinen.
 
Liittynyt
08.12.2016
Viestejä
108
Usko pois, että tarkoitus ei ole vittuilla. Joskus täällä vastaa vittuiluun vittuilulla mutta en sun viesteistä ole sellaista lukenut. Muistelin, että kerroit kuinka sosiaaliset piirit olivat pienet tai lähes olemattomat ja elämä melko tylsää kiertoa nukkumisen, duunin ja datauksen välillä. Kyllä sä varmaan tiedostat, että tuo oma elämä pitäisi olla mielekkäällä mallilla ja saada korjattua ennen kuin siihen edes mitään naista kannattaa ajatella. Jos ei ole mitään kontakteja oikein samaan sukupuoleen, miten niitä muodostaisi vastakkaiseenkaan ja ennen kaikkea, miten kukaan olisi kiinnostunut tulemaan tai jäämään osaksi elämää, joka eläjänsäkin mukaan on aika ankeaa? Ei parisuhde korjaa elämää.

Ei mulla tuohon mitään helppoa ratkaisua ole ja olet ihan varmaan kuullut ja toteuttanut neuvot (ammattilaiselle puhuminen, harrastusten miettiminen jne.). Se mikä ei kannata on sortua johonkin naiset vittuperkele ruma naama -katkeruuteen koska se tuskin sullakaan on perimmäisenä haasteiden taustalla. Kerroit, että teillä ala-asteella tytöt retkahti kiusaajiin kun meillä jääkiekkoilijoihin ja futareihin mutta tuskin teilläkään kavereita naaman perusteella lapsena valittiin.
Toisten sosiaaliset piirit on läpi elämän "pienet", ei kaikilla ole 100 kaveria ja sen päälle ystävät joiden kanssa palloilla eri juttuja.

Esim itsellä ei lapsena ollut paljoakaan kavereita, oli niitä oman pihan lapsia joiden kanssa ala-asteella pelailtiin pihalla mutta silti kuului siihen ryhmään joka jätetiin ulos jos jollain oli vaikka bileet. Yläasteella tilanne jakaantui vielä enemmän suosittujen tyyppien ja ei suosittujen tyyppien kesken. Ne jotka dokaili kimpassa ja oli suosittuja tyttöjen keskuudessa viiletti menemään viikot ja viikonloput ties missä ja me jotka ei oltu suosittuja tai dokailtu niin jäätiin vääjäämättä aikapaljon ulkopuolelle varsinkaan jos et ollut hyvännäköinen jolla voi kompesoida tätä.

Kuten tuossa aiemmin tuli todettua niin eipä niitä tyttöjä ollut edes silloin yläasteella vaan silloinkin jo kuului siihen porukkaa jolle naureskeltiin tms. Kuten myös aiemmin mainitsin niin alaaste yläaste ja 2 asteen oppilaitoksen kaverit on jääneet matkalla pois kun perheytyneet niin on mielenkiinnon kohteet muuttuneet enää ei ole vanhoille jutuille ja kavereille aikaa. Eipä se psykologi/psykiatri osaa yhtään sen enempää ratkaista tuota ongelmaa jos ei saa kavereita helposti. Ei ketään voi kuitenkaan pakottaa viettämään aikaa sun seurassa. Moneen vuoteen ei ole tullut harrastettua pelaamista kummempaa kun ei ole itseä kiinnostanut enkä muutenkaan ikinä ole ollut "ryhmäharrastus" ihmisiä mitä nyt skidinä tuli karatessa käytyä. Työpaikka on aina ollut täynnä 40v+ ihmisiä joiden kanssa ei oikein yhteistä ole ollut koska niillä maailmaa pyörittää lapset ja lapsien lapset. Ne satunnaiset 20-30:t mitä siellä on ollut niin niillä on ollut omat kuviot ja ne on jääny työtutuiksi. Eikä aikuispuolen koulustakaan mitään jäänyt käteen, sieläkin seka ikäistä porukkaa ja kaikilla omat kuviot perheet jne. Myöskään lukuisista muromiiteistä ei mitään jäänyt käteen vaikka olivatkin hauskoja tapahtumia.

Joo alaasteella tytöt retkahti niihin kiusaajiin ja yläasteella se muuttu siihen futis/urheilija/lätkän pelaaja kategoriaan mut silti ne oli niitä samoja jätkiä jotka kiusas toisia päivät läpeensä. Yläaste aikaan ne kaverit tuli aika paljon sen mukaan mihin jakoon kuuluit koulussa olitko suosittu, normaali vai outcast kategoriassa ja siellä sitten oltiin se 3vuotta kunnes resetoitu ja sama jako uudestaan uudessa koulussa.

Sä et selvästikkään edelleenkään halua ymmärtää minkä vaikutuksen eri tilanteisiin tuo se ettei ole naamasta viehättävä varsinkin naisten suhteen. Jos olet naamasta sen näkönen ettet kiinnosta seksuaalisessa/muussa mielessä, niin se on automaatinen game over man -tilanne ja sitä ei muuta vaatteet, tukka/parta, fitness ratkasut juurikaan, naiset menee mieluummin pois kun jää juttelemaan sun kanssa. Jotkut supliikki miehet voi paikata tätä jollain tasolla riippuen tutustumisympäristöstä mutta pääsääntöisesti naiset siirtyy toiseen kohteeseen koska olet vastenmielinen heidän näkökulmasta (se on aina niin kiusallista molemmin puolin).

Eikä tässä thredissä kukaan varmastikkaan ole etsimässä naista "korjaamaan elämää" vaan ihan samoista syistä kun kaikki muutkin etsii naista: kumppanuutta, seksiä, "yleistä hyväksyntää" että ei ole niin luuseri ettei kelpaa kelleen jne. Ainoa ero mikä meillä on niiden suhteen jotka saa seuraa helposti on se että täällä low end tier haarassa alkaa jossain kohtaa usko loppumaan asiaan. Koska toisin kuin muilla joilla on naiskavereita, parisuhteista, seksisuhteista jne enemmän tai vähemmän joka nollaa sen että kelpaako muilla vai ei, niin täällä päässä on aina se Ei.
 
Liittynyt
18.05.2017
Viestejä
21 331
Sä et selvästikkään edelleenkään halua ymmärtää minkä vaikutuksen eri tilanteisiin tuo se ettei ole naamasta viehättävä varsinkin naisten suhteen. Jos olet naamasta sen näkönen ettet kiinnosta seksuaalisessa/muussa mielessä, niin se on automaatinen game over man -tilanne ja sitä ei muuta vaatteet, tukka/parta, fitness ratkasut juurikaan, naiset menee mieluummin pois kun jää juttelemaan sun kanssa. Jotkut supliikki miehet voi paikata tätä jollain tasolla riippuen tutustumisympäristöstä mutta pääsääntöisesti naiset siirtyy toiseen kohteeseen koska olet vastenmielinen heidän näkökulmasta (se on aina niin kiusallista molemmin puolin).
En mä sano, ettei sillä olisi vaikutusta ja uskon, että rumien on jopa erittäin vaikea löytää mitään satunnaista seksiseuraa. Sen sijaan en "halua" ymmärtää, ettei ruma ihminen voi pariutua kun itsekin tiedän useamman tapauksen. Voisin heittää puolestani, että sinä et selvästi halua ymmärtää, ettet voi tietää että naamasi on parisuhdetta ajatellen se sinun ratkaiseva game over man kun siellä on paljon isompi game over man taustalla kummittelemassa. Siinä missä muutamat "rumat" tutut ovat onnistuneet parisuhteen löytämään, kun katselee jostain facesta niitä vuosien saatossa kelkasta pudonneita tuttuja niin niillä se vasta hiljaista tuntuisi olevan.

Annan kuitenkin nyt olla vääntämättä tästä sen enempää koska tiedostan, ettei mulla ole mitään helppoa ja toimivaa tosiaan muuttamaan elämä sosiaaliseksi ja aktiiviseksi, etenkään jos et ole kiinnostunut itsekään.
 
Liittynyt
08.12.2016
Viestejä
108
En mä sano, ettei sillä olisi vaikutusta ja uskon, että rumien on jopa erittäin vaikea löytää mitään satunnaista seksiseuraa. Sen sijaan en "halua" ymmärtää, ettei ruma ihminen voi pariutua kun itsekin tiedän useamman tapauksen. Voisin heittää puolestani, että sinä et selvästi halua ymmärtää, ettet voi tietää että naamasi on parisuhdetta ajatellen se sinun ratkaiseva game over man kun siellä on paljon isompi game over man taustalla kummittelemassa. Siinä missä muutamat "rumat" tutut ovat onnistuneet parisuhteen löytämään, kun katselee jostain facesta niitä vuosien saatossa kelkasta pudonneita tuttuja niin niillä se vasta hiljaista tuntuisi olevan.

Annan kuitenkin nyt olla vääntämättä tästä sen enempää koska tiedostan, ettei mulla ole mitään helppoa ja toimivaa tosiaan muuttamaan elämä sosiaaliseksi ja aktiiviseksi, etenkään jos et ole kiinnostunut itsekään.
Ulkonäöstä se liikkeelle lähtee oli kyse satunnaisesta sänky seurasta tai pysyvämmästä sänky seurasta. Jos et ole vastapuolen mielestä seksuualisesti viehättävä niin peli on menetetty, koska se parisuhdekin tulee kaatumaan siinä kohtaa pitkällä aika jaksolla jos toista ei halua panna.

Kyllä mä sen ymmärrän että sun näkövinkkelistä mulla on iso ongelma koska mulla ei ole paljoa kavereita miehiä/naisia ja miljoonaa harrastusta mutta tämä on vaan sellainen asetelma joka on itselle ihan normaali kuvio ollut sitten yläasteen. Omassa kaveripiirissä kavereiden naisia/naispuoleisia tuttuja ei ikinä nähny vaan ne pidettiin erossa mies kavereista. Ainoastaan tietyt ihmiset juhli keskenään ja tapasi kavereiden naiset. Pääsääntöisesti tämä johtui siitä että kaverit ei osanneet pitää käpälöitä/kullia irti muista naisista niin eivät riskeeraaneet että joku lipsauttaisi jotain. Itsellä ei oman ikäisiä naiskavereita ole ollut sitten alaasteen muutamaa random poikkeuksta lukuunotamatta mutta siihen en osaa ottaa kantaa miksei naiset halua tutustua vaan toimii kuten aiemmin on mainittu poistuu suoraan tai käskee painua helvettiin (yleensä tämä tulee sen moi sanan jälkeen).

Tämä on mun mielestä ihan normaali elämäntilanne siinä kohtaan kun ottaa parisuhteen/naiset ja ison osan tavattavista kavereista pois niin jäljelle jää ura ja omat jutut millä täyttää oman vapaa ajan. "normaaleilla" ihmisillä on näiden lisäksi ne kaverit ja naiskuviot mikä lohkaisee osan ajasta noilta omilta harrastuksilta.

Mitä tulee noihin kavereiden tekemiseen niin tiedän paljon ihmisiä meillä töissä ja osan kouluajoilta jotka ei halunneet edes olla missään tekemissä vapaa ajalla vaan koulu/työkaverit kuuluu kouluun/töihin -mentaliteetti oli käytössä ja heillä on vapaa ajalla omat tutut ja sinne ei työkaverit sovi.

Juniori koulu aikoina ihmiset teki tuttavuuksia koulun, harrastuksien ja kaveiden kautta. Osalla aikuisista se toimii töiden, kavereiden ja puolioiden kautta mutta meille kaikille nämä ei ole vaihtoehtoja. Nykyiset kaverit joiden kanssa tulee pelailtua ja nähtyä silloin tällöin livenä niin ei näidenkään kavereiden kavereita ikinä näe koska haluavat pitää tietyt henkilöt erossa toisistaan. Omat kaverit pidetään erossa ns. "yhteisistä" tutuista. Tämä kuvio ei juurikaan ero siitä että kaverit pitää naisensa erossa tietystä kaveri porukasta.

Tarkennetaan tuota ulkonäkö hommaa vielä sen verran että näiden vuosien aikana mitä on tullut viihteelläkin käytyä niin ei edes siellä jurrisessa ympäristössä naisilta irtoa hymyjä, pitkiä katseita tai muutakaan vaan katsotaan kun olisi joku kuoleman taudin omaava hirvitys ja auta armias jos menet iloisesti sanomaan vaikka moi.

btw face on aika huono paikka stalkkailla vanhojen tuttujen elämäntilanteita koska kaikki ei halua mainostaa facessa kaikkea. Mielestäni aktiivinen elämä ei ole sitä että aletaan harrastamaan jotain koska joku sanoi netissä että sun pitää alkaa harrastaa. Harrastamisen pitäisi lähteä kiinostuksesta siihen asiaan muuten on typerää maksaa jostain koska kuvittelee että kaikki saa sieltä frendejä tai pillua (niinku täällä on ehdotettu). Edelleen jos ihmiset ei halua olla sun kavereita niin se on asia mille ei itse oikeen juurikaan voi mitään koska kaikki saa itse valita kaverinsa. Harrastuksissakin on se mahdollisuus ettei osa siellä halua olla missään tekemissä harrastuksien ulkopuolella koska on muuta elämää. Meidän kaikkien sosiaaliset kanssa käymistilanteet on erilaisia, osalla on luontaisesti helvetisti kavereita kouluajoista lähtien ja sitten on meitä jotka jää tässäkin asiassa enemmän tai vähemmän tyhjän päälle, tämä ei tee meistä mitenkään tyhmiä tai etteikö me oltaisiin jossain vaiheessa yritetty parantaa asiaa (se ei vaan ole niin yksinkertaista kun annat ymmärtää).

Sun viestien sävyssä eniten yleensä ärsyttää se että jos joku on toista mieltä niin seuraavassa viestissä se henkilö jossain kohtaa leimataan tyhmäksi.
 
Liittynyt
19.10.2016
Viestejä
304
En mä sano, ettei sillä olisi vaikutusta ja uskon, että rumien on jopa erittäin vaikea löytää mitään satunnaista seksiseuraa. Sen sijaan en "halua" ymmärtää, ettei ruma ihminen voi pariutua kun itsekin tiedän useamman tapauksen. Voisin heittää puolestani, että sinä et selvästi halua ymmärtää, ettet voi tietää että naamasi on parisuhdetta ajatellen se sinun ratkaiseva game over man kun siellä on paljon isompi game over man taustalla kummittelemassa. Siinä missä muutamat "rumat" tutut ovat onnistuneet parisuhteen löytämään, kun katselee jostain facesta niitä vuosien saatossa kelkasta pudonneita tuttuja niin niillä se vasta hiljaista tuntuisi olevan.

Annan kuitenkin nyt olla vääntämättä tästä sen enempää koska tiedostan, ettei mulla ole mitään helppoa ja toimivaa tosiaan muuttamaan elämä sosiaaliseksi ja aktiiviseksi, etenkään jos et ole kiinnostunut itsekään.
Nyt huiman parin päivän hiljaisuuden jälkeen kommentoisin sen verran, että sulla Jurppii on kovin putkinäköinen käsitys minkälaista ihmisten elämä on ja muutenkin tuntuu että koitat vaan ilkeillä kaikille ja nyt vaan löysit uuden kohteen mun jälkeen. Vaikka itse nyt mielestäni yritän olla kohtalaisen aktiivinen ja sosiaalinen, niin ei sillä silti ole mikään takuu sille että elämässä olisi kavereita tai naisia yllinkyllin. Vähän aiheen sivusta mutta oma äitini on perhetaustoista, maantieteellisestä sijainnista ja työstä johtuen aivan älyttömän sosiaalinen ja tunnettu ihminen, vaikka ei nyt ole mikään politrukki, julkkis, aatelinen tai rikas. Siitä huolimatta että hän tuntee tuhansia ihmisiä(puolituttuja on vielä paljon enemmän) ja on päivittäin tekemisissä keskimäärin parin sadan tyypin kanssa ja hyvinkin ulospäin suuntautunut, ei se silti tarkoita sitä että hänellä olisi oman perheen lisäksi juurikaan läheisiä ystäviä. Sama juttu pätee "aktiivisen" elämän kanssa, eli vaikka kuinka reissaisi ja harrastaisi ihmisten ilmoilla, niin ihan kokemuksesta aika vähän sillä on merkitystä pariutumisen kannalta. Omasta kokemuksesta sanoisin että sillä on ollut noin promillen verran merkitystä siihen kuinka moneen naiseen olen törmännyt ja tutustunut jollain tasolla ja jos asiaa tarkastelee kriittisesti niin hyvin huonot ovat olleet lähtö- ja lopputilanteet. Jotenkin tuntuu että Jurppii luulee että sosiaalinen ja aktiivinen elämä on sama asia kuin se että elämä olisi jotain naisten täyteisiä kotibileitä ja Eric Prydzin jumppatuokioita.

Voi olla että sulla on myös erilainen käsitys siitä minkälainen on ruma. Kävin muuten toissailtana Prismassa Tampereella ja kehottaisin muitakin kokemaan saman muutenkin kuin omissa kuvitelmissaan! Ei tullut yhtään vastaan nätti nainen ja ruma mies -yhdistelmiä ikäluokissa 20-40 vuotta, mutta toisinpäin olevia comboja tuli noin kymmenkunta. En kiistä etteikö asia ole toisinpäin teoriassa mahdollista, mutta käytännössä totuus on kovin synkkä näin omalta kohdalta tarkasteltuna.

Löytyy kyllä ymmärrystä Mr. Wizardille. Menee vähän asian sivusta edelleen mutta omasta kokemuksesta noi kaverikuviot on välillä vähän sellaisia sun tämmösiä. Itse yhdessä vaiheessa huomasin, että yhteen puolijulkiseen tapahtumaan kutsuttiin kaikki kaverini ja välittivät viestiä eteenpäin aktiivisesti, mutta pitivät visusti huolen että itsen en saanut kutsua vaikka tiesivät että varmasti olisin ollut innolla mukana. Muutenkin oli vähän paska tilanne töiden sekä koulun osalta, jolloin olisi kaivannut kavereiden tukea mutta melkein kaikki sitten katosivat jonnekin. Asioista selvisin voittajana, mutta vähän jäi huono maku kavereiden touhuun ja muutenkin huomannut että samanlainen ilmiötä on toistunut, niin oon sitten antanut heidän olla omassa rauhassa. Lapsuuden aikaiset kaverit ovat jossain vaiheessa tippuneet pois yhtä lukuunottamatta ja meidän pikkukyllä oli kyllä sellainen hassu tilanne että aikalailla miesvaltaisia ovat olleet luokat. Ala-asteella oli omalla luokalla pelkästään poikia ensimmäiset neljä vuotta ja sittenkin tyttöjä oli kovin vähän yläastetta myöden. Lukiossa nyt oli suhteellisen tasapuolinen jakauma, mutta jollain tavalla luokattomuuden takia ei tullut juurikaan uusia kavereita vanhojen lisäksi ja edelleen maalaispitäjässä naisten määrä oli hyvin rajallinen tuolloin. Edelleenkin aina kun tuonne maalle menen puuhailemaan, niin eipä siellä niitä naisia pahemmin ole tarjolla ja niille jotka siellä asuvat pysyvästi tilanne on aika mahdoton. Ei puhuta mistään ihan pienestä naisvajeesta ja normaalille työssäkäyvälle miehelle naisen etsiminen kovin kaukaa on kaikkea muuta kuin helppoa eikä aina edes mahdollista johtuen työstä ja taloudellisesta tilanteesta.
 
Liittynyt
19.10.2016
Viestejä
1 468
Itseänikin kyllä näissä keskusteluissa eniten ärsyttää se, että kun joku mies tulee kertomaan omista vähemmän hyvistä kokemuksistaan nettitreffien parissa, niin eipä aikaakaan kun jostain jo kaivautuu muutamia nettiritareita kertomaan kuinka naisissa ei ole koskaan mitään vikaa ja kuinka kirjoittajan pitäisi vain kehittää itseään kelvatakseen näille täydellisille olennoille. Voin nimittäin kertoa itsekin nuorempana omanneeni varsin pahan naisten jalustalle nostamiskompleksin ja olleeni ihan jo fiiliksissä pitkään jos uskalsin joskus edes ihastukselleni puhua ja ettei tuosta mitään hyvää kyllä seurannut. Ketään ei nimittäin kiinnostanut p***an vertaa kiltti, hiljainen ja koulussa hyvin menestynyt nörtti, joka ihaili tyttöjä pääosin jostain etäältä. Jos siis joskus elämässäni saan poikalapsen, niin pyrin kyllä parhaani mukaan opettamaan hänet pois kaikenlaisesta naisten jalustalle nostamisesta. Itsensä kehittäminen siis hyvä, mutta naisten jalustalle nostaminen ei.
 
Viimeksi muokattu:

tuoppi´

Kapitalisti
NOSTO
Liittynyt
24.10.2016
Viestejä
3 716
Kavereihin ja naisiin pätee oikeastaan ihan samat jutut. Että joku haluaisi viettää aikaa sun kanssa siinä pitää olla joku syy miksi ja sun pitää myös itse tuoda ilmi että sä haluat viettää aikaa sen vastapuolen kanssa. Ei silloin kukaan halua olla sun kaveri, jos sun takia pitää käyttää hirveästi vaivaa ja vastapalveluksena oot "ihan kiva" tai vielä pahempaa sinusta on jollain tavalla harmia. Kaverien kohdalla voi aluksi jonkun aikaa selvitä tuolla "ihan kiva" jutullakin, mutta ennen pitkään sun pitää tuoda kaverisuhteeseen jotain. Naisten iskemisen kohdalla tulee lisävaikeus siitä, että sun pitää tuoda ne hyödyt esille aika nopeasti. Komeilla se on helppoa kun niillä sen syyn näkee jo kaukaa ja supliikkimiehet voi heittää heti alkuun jotain läppää, josta selviää että kyse on hauskasta miehestä. Joidenkin muiden hyvien puolien esille tuominen nopeasti voi olla hankalampaa.
Toinen on se, että et voi vaan jäädä odottelemaan että sut kutsuttais mukaan tai että joku muu tekee sen aloitteen ollakseen sun kaveri. Sun pitää olla helposti tavoiteltavissa ja tehdä ittes näkyväksi, sillon sä et "unohdu" porukasta.

Kun miettii noita suosittuja tyyppejä kouluajoilta ja mitä nyt on varttuneemmallakin iällä seurannut niin, ne suositut tyypit nimenomaan täyttää molemmat ehdot. Ne tyypit tuo paljon asioita peliin ja ovat itse aktiivisia tuomassa itseään esille. Eikä ihme, että tälläiset tyypit löytää naisiakin helposti kun koko maailma tietää että kyseinen kaveri omaa monenlaisia käytännön taitoja, ja on vielä mukavakin. Toki kääntöpuoli on se, että tämä vaatii paljon vaivaa, eräs tälläinen tuttu jopa valittelee tästä välillä kun on niin monenlaista juttua aina. Toisaalta ehkä ihmissuhteet on sellaisia että niihin kannattaa jonkun verran vaivaa käyttää ja eikä kaikkien tarvitse olla niitä ihan suosituimpia tyyppejä, muutama kaveri riittää.

Nämä on sellaisia asioita mitkä itsekkin olen oppinut turhan myöhään. Enkä väitä näitä täydellisesti hallitsevani.

Joka tapauksessa pointti on se, että kannattaa miettiä mitä itse tuo kaveri/naissuhteisiin. Mitkä on ne syyt miksi joku haluaisi viettää aikaa sun kanssa? Sitten miettiä miten paljon teet kaveri/naissuhteen eteen. Osaatko tuoda sun hyvät puolet muiden tietoon? Oletko aktiivinen osapuoli kontaktinottamisessa.

Niin ja tämähän ei tarkoita että sun pitäisi olla joku kynnysmatto. Ihan samaa saa ja pitää odottaa myös sieltä toiselta puolelta.
 
Liittynyt
22.12.2016
Viestejä
480
Tässä jo aiemmin tuli todettua lukujen kanssa, että noiden mamujen vaikutus ei ole ollut järjetön.
Sähän lasket että kaikki ihmiset jotka eivät ole avioliitossa on sinkkuja?

sun pitää myös itse tuoda ilmi että sä haluat viettää aikaa sen vastapuolen kanssa.
tai että joku muu tekee sen aloitteen ollakseen sun kaveri.
Eikö tällä logiikalla myös pitäisi itse saada niitä aloitteita 50% ajasta? Jos siis kaverijutuista on kyse. Itse en noista kuvioista jaksaisi alkaa tähän avautumaan, terapeutille puhuminen saa riittää.
 
Liittynyt
19.10.2016
Viestejä
304
Kavereihin ja naisiin pätee oikeastaan ihan samat jutut. Että joku haluaisi viettää aikaa sun kanssa siinä pitää olla joku syy miksi ja sun pitää myös itse tuoda ilmi että sä haluat viettää aikaa sen vastapuolen kanssa. Ei silloin kukaan halua olla sun kaveri, jos sun takia pitää käyttää hirveästi vaivaa ja vastapalveluksena oot "ihan kiva" tai vielä pahempaa sinusta on jollain tavalla harmia. Kaverien kohdalla voi aluksi jonkun aikaa selvitä tuolla "ihan kiva" jutullakin, mutta ennen pitkään sun pitää tuoda kaverisuhteeseen jotain. Naisten iskemisen kohdalla tulee lisävaikeus siitä, että sun pitää tuoda ne hyödyt esille aika nopeasti. Komeilla se on helppoa kun niillä sen syyn näkee jo kaukaa ja supliikkimiehet voi heittää heti alkuun jotain läppää, josta selviää että kyse on hauskasta miehestä. Joidenkin muiden hyvien puolien esille tuominen nopeasti voi olla hankalampaa.
Toinen on se, että et voi vaan jäädä odottelemaan että sut kutsuttais mukaan tai että joku muu tekee sen aloitteen ollakseen sun kaveri. Sun pitää olla helposti tavoiteltavissa ja tehdä ittes näkyväksi, sillon sä et "unohdu" porukasta.

Kun miettii noita suosittuja tyyppejä kouluajoilta ja mitä nyt on varttuneemmallakin iällä seurannut niin, ne suositut tyypit nimenomaan täyttää molemmat ehdot. Ne tyypit tuo paljon asioita peliin ja ovat itse aktiivisia tuomassa itseään esille. Eikä ihme, että tälläiset tyypit löytää naisiakin helposti kun koko maailma tietää että kyseinen kaveri omaa monenlaisia käytännön taitoja, ja on vielä mukavakin. Toki kääntöpuoli on se, että tämä vaatii paljon vaivaa, eräs tälläinen tuttu jopa valittelee tästä välillä kun on niin monenlaista juttua aina. Toisaalta ehkä ihmissuhteet on sellaisia että niihin kannattaa jonkun verran vaivaa käyttää ja eikä kaikkien tarvitse olla niitä ihan suosituimpia tyyppejä, muutama kaveri riittää.

Nämä on sellaisia asioita mitkä itsekkin olen oppinut turhan myöhään. Enkä väitä näitä täydellisesti hallitsevani.

Joka tapauksessa pointti on se, että kannattaa miettiä mitä itse tuo kaveri/naissuhteisiin. Mitkä on ne syyt miksi joku haluaisi viettää aikaa sun kanssa? Sitten miettiä miten paljon teet kaveri/naissuhteen eteen. Osaatko tuoda sun hyvät puolet muiden tietoon? Oletko aktiivinen osapuoli kontaktinottamisessa.

Niin ja tämähän ei tarkoita että sun pitäisi olla joku kynnysmatto. Ihan samaa saa ja pitää odottaa myös sieltä toiselta puolelta.
Mielestäni erittäin huono vertaus tai sitten näkemykseni kavereista on hyvin erilainen. Jokatapauksessa nyt tuli niin eeppinen vertaus että tämä on jo ylilauta-kamaa. :geek:

Ensinnäkin kavereiden kanssa harvemmin paneskellaan intiimisti (tai ainakaan minä en sellaista harrastele) ja parisuhteessa (niin ainakin olen olettanut) eletään saman katon alla perhe-elämää. Enpä nyt tiedä olenko itse ainakaan kokenut että kavereiden pitäisi tuoda kaverisuhteeseen jotain vaan riittää ihan yhteiset kokemukset ja se sattuma että ollaan satuttu samoihin kuvioihin joskus. Yhden pitkäaikaisimman kaverini kanssa ollaan kuitenkin koettu elämässä yläaste, lukio, armeija ja myös yliopistokin ollut sama tosin eri koulutusohjelma. Lisäksi en nyt koe että kavereita "isketään" samalla tavalla kuin naisia. Jos jonkun äijän kanssa ei tule heti juttuun, niin ihan sama ja unohtuu samantien mielestä. Sensijaan mukavaa tyttöä tekee jo mieli lähestyä useammakin kerran vaikka ekakerta menisikin pipariksi ja voi jo koittaa nähdä vähän vaivaakin asian eteen.

Miksi ihmeessä pitäisi miettiä syvällisesti jotain kaverisuhdetta ja syitä siihen? Jos kavereitten kanssa on ok, niin kaikki hyvin ja lähtökohtaisesti ei nyt kuitenkaan kenenkään kanssa riidellä ja jos riidellään niin pyydetään anteeksi. Jos joku (miespuoleinen) tyyppi ei halua olla kaveria niin ihan sama, toki sen verran voin miettiä että olenko nyt sanonut jotain pahasti kun tämmönen reaktio mutta on tilanne nyt mulla ainakin aivan erilainen kuin että saisi joltain tytöltä pakit jota on nähnyt jo useamman kerran.

Muistan että joskus kouluaikoina ulkonäkö nyt oli aikalailla se tärkein tekijä tyypin suosiossa ja seuraavina asioina tulivat ns. pahan pojan elkeet eli alkoholi ja tupakka. Pätevät hyvin näin aikuisenakin ja vielä jos pönkittää tuota pintaliitomeiningillä ja kunnon rahan tuhlaamisella, niin suosio ja kaverit sekä naiset on taattu. Toki sitä kestää tasan tarkkaan niin kauan kun on sitä rahaakin.

Sinällään mukava kuulla että jollain oikeasti näin erilainen näkökulma aiheesta. :)
 
Liittynyt
18.05.2017
Viestejä
21 331
Sun viestien sävyssä eniten yleensä ärsyttää se että jos joku on toista mieltä niin seuraavassa viestissä se henkilö jossain kohtaa leimataan tyhmäksi.
Olis kyllä mielenkiintoista saada tästä joku näyte. Ellet sitten tarkoita sitä, että otat eri mieltä olemisen toisen tyhmänä pitämisenä, mikä on vähän heikko lähtökohta ihan mistään keskustelemiselle.

Ja sama pätee Vesalle, jonka ei pitänyt kai enää tähän osallistua?
 
Liittynyt
18.05.2017
Viestejä
21 331
Itseänikin kyllä näissä keskusteluissa eniten ärsyttää se, että kun joku mies tulee kertomaan omista vähemmän hyvistä kokemuksistaan nettitreffien parissa, niin eipä aikaakaan kun jostain jo kaivautuu muutamia nettiritareita kertomaan kuinka naisissa ei ole koskaan mitään vikaa ja kuinka kirjoittajan pitäisi vain kehittää itseään kelvatakseen näille täydellisille olennoille. Voin nimittäin kertoa itsekin nuorempana omanneeni varsin pahan naisten jalustalle nostamiskompleksin ja olleeni ihan jo fiiliksissä pitkään jos uskalsin joskus edes ihastukselleni puhua ja ettei tuosta mitään hyvää kyllä seurannut. Ketään ei nimittäin kiinnostanut p***an vertaa kiltti, hiljainen ja koulussa hyvin menestynyt nörtti, joka ihaili tyttöjä pääosin jostain etäältä. Jos siis joskus elämässäni saan poikalapsen, niin pyrin kyllä parhaani mukaan opettamaan hänet pois kaikenlaisesta naisten jalustalle nostamisesta. Itsensä kehittäminen siis hyvä, mutta naisten jalustalle nostaminen ei.
No kukapa ei olisi nuorena ollut siellä nostelemassa naisia jalustalle, fiksautumassa siihen yhteen, jota ei saa, lähestymässä ihastustaan kaverina jne? Mutta korostettu on ihan oman pääsi tuotosta tässä ketjussa. Toistan vielä kerran, että harva meistä voi vaikuttaa niiden naisten ajatteluun, joita tässä ketjussa miehet eivät onnistu saavuttamaan. Ainoastaan niitä, jotka tässä on kuulolla voimme edes yrittää neuvoa.
 
Toggle Sidebar

Statistiikka

Viestiketjut
240 971
Viestejä
4 215 868
Jäsenet
70 985
Uusin jäsen
retuilyllairmoraa

Hinta.fi

Ylös Bottom