Nettitreffit + Tinder

wanderer_

Team R&T
Liittynyt
30.10.2016
Viestejä
2 594
Koen että jokainen ulkomaalainen mies ja suomalainen nainen yhdistelmä, tarkoittaa sitä että suomalaiselle miehellä on entistä vaikeampaa löytää itselleen naista kun niitä naisia on jo ennen niitäkin ollut liian vähän. Edelleen niitä ruma mies ja nätti nainen comboja on aika vähän ja useimmiten siinä mies on joko rikollinen tai nisti tai molempia, joka nyt lähtökohtaisesti aiheuttaa naisissa vetoa. (tämä ilmiöhän on tunnettu vankiloissa, joissa kaikista pahimmat murhamiehet saavat naisilta rakkauskirjeitä)

Suunnilleen yhtä moni mies hakee puolison ulkomailta. Joten tuo tosiaan on vain sinun kokemuksesi, ei muuta.



Miksi nätin naisen pitäisi ottaa ruma mies? Oliskohan rumalla miehellä kriteerit hieman liian korkealla? :kahvi:
 

JSoi

Make ATK Great Again
Liittynyt
14.02.2017
Viestejä
897
Vaikka valtio tänne yhtäkkiä päättäisikin raahata "valionaaraita" idästä tuhansittain, niin ei täältä ketään silti tultaisi kotoa saatille hakemaan. Eli "paremmille jakoon" taitaisivat nekin naiset koppujen lopuksi päätyä, ja lopputulos olisi lisää kitinää foorumilla.

Fakta nyt on se, että jos ei mitään kokemusta ole vastakkaisesta sukupuolesta saanut kerättyä 30+ vuotiaaksi mennessä ja vaatimuksena on löytää lisääntymisikäinen ja -kykyinen, lapseton, silmää miellyttävä nainen, niin aika heikot ovat kantimet, etenkin jos ei ole ulkonäöllä siunattu. Siihen elämänkumppaniin ei ole mitään valtion takausta, ja jos noin myöhään herää todellisuuteen, niin paras vaihtoehto lienee lähteä katselemaan vaimoketta kaukoidästä.
 
Liittynyt
17.10.2016
Viestejä
2 645
@yks-vesa-vaan :
Vielä yksi kysymys. Miten teet itsesi mielenkiintoiseksi naisille? Tätä kysyn siksi koska aikoinaan kun itse tinderöin niin ei voinut vähempää kiinnostaa mimmien höpinät tyhjänpäiväisestä puutaheinästä ja latteuksista. Uskon että sama toimii myös naisten kohdalla. Kun sen sadannen kerran kuulee että joku tekee työtä x ja harrastaa asiaa x niin eipä niitä jaksa lueskella jos ei oikeasti osu omiin mielenkiinnonkohteisiin. Toki siinä vaiheessa kun kiinnostus on jo herännyt niin arkisemmat bulkkiasiatkin kiinnostavat enemmän.

Eli: Miten teet itsesi mielenkiintoiseksi naisille? Jos et halua tähän vastata niin tätä kannattaa ainakin miettiä itsekseen. :)
 

wanderer_

Team R&T
Liittynyt
30.10.2016
Viestejä
2 594
Siihen elämänkumppaniin ei ole mitään valtion takausta, ja jos noin myöhään herää todellisuuteen, niin paras vaihtoehto lienee lähteä katselemaan vaimoketta kaukoidästä.

Toki tuossakin on aina se pieni riski, että Suomeen tuotu vaimo lähtee oleskeluluvan saatuaan komeamman/rikkaamman/mukavamman miehen matkaan :geek:
 
Liittynyt
18.05.2017
Viestejä
21 331
Toki tuossakin on aina se pieni riski, että Suomeen tuotu vaimo lähtee oleskeluluvan saatuaan komeamman miehen matkaan :geek:
Ja luultavasti lähtee nopeasti kun mies lopulta on saanut rauhan ja validaation "rumalle naamalleen" ja nyt voi sitten olla ihan rennosti oma moniongelmainen itsensä kun nainen on rahalla hommattu eikä naaman takia enää lähde :smoke:
 

wanderer_

Team R&T
Liittynyt
30.10.2016
Viestejä
2 594
Ja luultavasti lähtee nopeasti kun mies lopulta on saanut rauhan ja validaation "rumalle naamalleen" ja nyt voi sitten olla ihan rennosti oma moniongelmainen itsensä kun nainen on rahalla hommattu eikä naaman takia enää lähde :smoke:

Toki sama riski koskee myös niitä naisia, jotka menevät yhteen turvapaikanhakijoiden kanssa. Mutta sitten taas, parisuhde taitaa olla aina jonkinlainen riski, ja riskei on otettava :kahvi:
 
Liittynyt
19.10.2016
Viestejä
304
@yks-vesa-vaan :
Vielä yksi kysymys. Miten teet itsesi mielenkiintoiseksi naisille? Tätä kysyn siksi koska aikoinaan kun itse tinderöin niin ei voinut vähempää kiinnostaa mimmien höpinät tyhjänpäiväisestä puutaheinästä ja latteuksista. Uskon että sama toimii myös naisten kohdalla. Kun sen sadannen kerran kuulee että joku tekee työtä x ja harrastaa asiaa x niin eipä niitä jaksa lueskella jos ei oikeasti osu omiin mielenkiinnonkohteisiin. Toki siinä vaiheessa kun kiinnostus on jo herännyt niin arkisemmat bulkkiasiatkin kiinnostavat enemmän.

Eli: Miten teet itsesi mielenkiintoiseksi naisille? Jos et halua tähän vastata niin tätä kannattaa ainakin miettiä itsekseen. :)
Eiköhän tuohon nyt vastaus pitäisi löytyä ihan biologian kirjasta? Hyvä kysymys ja olen tuota miettinyt joskus aika paljonkin, eikä todellakaan ole mikään helppo asia. :)

Mutta siis netissä mielenkiinnon saa heräämään kun avoimesti ja reippaasti kirjoittaa omasta itsestään, elämästään ja siitä mitä on hakemassa. Plussaa saa myös siitä kun saa luotua mielikuvan siitä että myös kiinnostaa toisenkin asiat eikä vaan oma napa eli löytyy keskustelu- ja kuuntelutaidot. Lisäksi vakavarainen ja stabiili elämäntilanne on plussaa ja myös monipuoliset harrastukset ja kiinnostus kokeilla kaikenlaista uutta.

Oikeassa elämässä tuo onkin sitten paljon vaikeampaa. Ensisilmäyksellä näkee naisen naamasta että jaahas tommonen rumilus sieltä tuli ja kahvittelusta tulee lähinnä kohteliaisuus. Muutenkin vaikka ei nyt elämässä sinällään jännitä mitään niin luontainen reaktio on yleensä aina olla vähän varautunut tuntemattoman seurassa ja monet naisista jännittää aika paljonkin. Samanlaiset asiat siinäkin korostuvat kuin kirjoittamisessakin, toki myös tilannetajulla on iso merkitys. Useimmiten hyvin hankalaa kun pitäisi pystyä käymään kiinni naisen tunteisiin ja samalla ei saisi olla liian kaverillinen, eikä liian etäisen kohtelias eikä myöskään ihan liian tungetteleva. Lähestulkoon aina osoittautunut mahdottomaksi tapaukseksi, kun kerran nainen on ensisilmäyksellä lukinnut mut sinne ruma-tyyppi-ei-jatkoon kategoriaan.


Toki sama riski koskee myös niitä naisia, jotka menevät yhteen turvapaikanhakijoiden kanssa.
Näyttäisi olevan siellä suunnalla isompi riski, että päättävät päästää naisesta ns. ilmat pihalle kun alkaa yhteiselo vituttaa. Viime aikoina tapahtunut niin monta kertaa Suomessa, että voidaan puhua moninkertaisesta yksittäistapauksesta.
 
Liittynyt
24.07.2017
Viestejä
172
Kuitenkin, kun katsotaan avioliittotilastoja (ja miksipä ei katsottaisi, turvapaikanhakijallehan avioliitto suomalaisen kanssa ei liene vastenmielinen ajatus), niin suomalaiset (sisältää kansalaisuuden saaneet) naiset ovat vuonna 2017 solmineet runsaat 300 avioliittoa irakilaisen kanssa ja samoin runsaat 300 avioliittoa tuntemattoman kansalaisuuden kanssa. Afganistanilaisen on nainut parikymmentä naista.

Vuonna 2016 irakilaisten kanssa solmittuja avioliittoja oli noin puolet tuosta määrästä.

Ei näytä siltä, että vuoden 2015 turvapaikanhakijavyöry olisi aiheuttanut hirveän ison loven sinkkunaisten määrään?
Ei näytä siltä, että vuoden 2015 turvapaikanhakijavyöry olisi aiheuttanut hirveän ison loven sinkkunaisten määrään?
Ei välttämättä, mutta tuottanut ainakin epätoivoisia inceljäbiä entisten lisäksi rutkasti lisää.

Noi avioliittotilastot ei mitenkään mielestäni kuvaa pariutumismarkkinoita kokonaan, sillä monet ei edes halua mennä nykyään naimisiin ylipäänsä. Itsekkin olen vienyt sinkkunaisia pois vapailta markkinoilta vuosiksi aikoinani kaiken maailman fuckbuddy ja tapailujärjestelyillä menemättä kertaakaan naimisiin. Tälläkin hetkellä olen vuosia kestävässä parisuhteessa enkä ole avioitumassa, joten minun pariutumiseni ei ole missään tilastossa nähtävillä.

Tiedän kansainvälisiä täällä töissä olevia jäbiä ketkä duunaa tota ihan samaa ja ei varmasti ole missään avioliittotilastoissa ja puheiden mukaan ei ole aikomustakaan
 

wanderer_

Team R&T
Liittynyt
30.10.2016
Viestejä
2 594
Näyttäisi olevan siellä suunnalla isompi riski, että päättävät päästää naisesta ns. ilmat pihalle kun alkaa yhteiselo vituttaa. Viime aikoina tapahtunut niin monta kertaa Suomessa, että voidaan puhua moninkertaisesta yksittäistapauksesta.

Pistätkö ihan lähteetkin tälle? Ei ole nimittäin omiin silmiini sattunut viime aikoina uutisia tuollaisista murhista, voi olla mennyt ohi. "Niin monta kertaa" viittaa vissiin moniinkin tapauksiin?


P.S. Tuolta voi katsoa turvisten rikostapaukset vuodelta 2017:

https://www.poliisi.fi/instancedata...lastot_1.1.-31.12.2017_turvapaikanhakijat.pdf
 
Viimeksi muokattu:
Liittynyt
18.05.2017
Viestejä
21 331
Itsekkin olen vienyt sinkkunaisia pois vapailta markkinoilta vuosiksi aikoinani kaiken maailman fuckbuddy ja tapailujärjestelyillä menemättä kertaakaan naimisiin. Tälläkin hetkellä olen vuosia kestävässä parisuhteessa enkä ole avioitumassa, joten minun pariutumiseni ei ole missään tilastossa nähtävillä.

Tiedän kansainvälisiä täällä töissä olevia jäbiä ketkä duunaa tota ihan samaa ja ei varmasti ole missään avioliittotilastoissa ja puheiden mukaan ei ole aikomustakaan
No mikäs siinä, niin kauan kun pariskunta on koossa niin samalla tavallahan sekin vertautuu avioliittoon, eli kumpikin saa parisuhteen. Jos taas kyse on jostain irtosuhteiden pyörittelystä niin niissä pyörivät ihmiset eivät yleensä ole varsinaisesti poissa pariutumismarkkinoilta.
 
Liittynyt
16.10.2016
Viestejä
4 364
Noi avioliittotilastot ei mitenkään mielestäni kuvaa pariutumismarkkinoita kokonaan, sillä monet ei edes halua mennä nykyään naimisiin ylipäänsä.
Näin varmastikin Suomen passin omaavien kesken, mutta jos parisuhteen toinen osapuoli on ulkomaalainen, niin avioliitto helpottaa Suomessa asumista kummasti (oleskelulupa).
 
Liittynyt
17.10.2016
Viestejä
2 645
Eiköhän tuohon nyt vastaus pitäisi löytyä ihan biologian kirjasta? Hyvä kysymys ja olen tuota miettinyt joskus aika paljonkin, eikä todellakaan ole mikään helppo asia. :)
No tässä on ehkä sitten yksi kehitettävä kohde ennen seuraavalle tuomiolle menoa. Eli se miten teet itsesi mielenkiintoiseksi naisille.

Mutta jottei kiivettäisi perse edellä puuhun niin tämä vaatisi sinulta pikku itseanalyysia seuraavan kysymyksen parissa: mikä tai mitkä on ne asiat mitkä ovat omasta mielestäsi itsessäsi ne mielenkiintoisimmat? Mitkä ovat ne asiat mistä itse kiinnostut toden teolla ja mistä haluaisit kertoa myös muille? Ei mitään väliä sattuuko ne kiinnostamaan jotain naisihmistä vai ei vaan mitkä on ne oikeasti omasta mielestäsi sinussa olevat mielenkiintoiset asiat. Eikä mitään yleistä löpinää vaan konkretiaa! :)
 

E_Mustakari

BANNATTU
BANNED
Liittynyt
19.10.2016
Viestejä
692
Laita nyt yks-vesa-vaan naamasi tänne jo. Perusta rokkibändi niin naamalla ei ole mitään merkitystä. Jos et osaa soittaa ja laulaa, perusta punk-bändi.
 

Dr. Who

BANNATTU
BANNED
Liittynyt
17.10.2016
Viestejä
7 894
Toki sama riski koskee myös niitä naisia, jotka menevät yhteen turvapaikanhakijoiden kanssa. Mutta sitten taas, parisuhde taitaa olla aina jonkinlainen riski, ja riskei on otettava :kahvi:
Ja kuka oikeasti luulee että parisuhde kestää +10v tai koko elämän? En mä usko siihen että automaatisesti ollaan sen yhden kanssa loppuelämän, 10-20v ehtii ihminen ja tilanteet muuttua niin paljon että jos siinä ei kaksi löydä jatkuvasti yhteistä tietä niin eroon se lopulta päättyy...
 
Liittynyt
21.11.2016
Viestejä
561
Ja kuka oikeasti luulee että parisuhde kestää +10v tai koko elämän? En mä usko siihen että automaatisesti ollaan sen yhden kanssa loppuelämän, 10-20v ehtii ihminen ja tilanteet muuttua niin paljon että jos siinä ei kaksi löydä jatkuvasti yhteistä tietä niin eroon se lopulta päättyy...
Tuolla logiikalla ei parisuhde ole järkevää excelin mukaan kuin selkeästi parempipalkkaisen siipan kanssa joka maksaa viulut kun lusikat menee jakoon.
 

JSoi

Make ATK Great Again
Liittynyt
14.02.2017
Viestejä
897
En tiedä tarvitseeko noiden mielenkiinnonkohteidenkaan olla mitenkään eksoottisia, jotta tekee itsestään kiinnostavan naisten silmissä. Eräillä treffeillä kerroin muun muassa mekaanisista rannekelloista, ja kun neiti oli kainalossa niin otin longineksen pois ranteesta ja näytin koneistoa läpinäkyvästä takakannesta. Eli aika nörttimäisilläkin mielenkiinnonkohteilla selviää ihan hyvin.

Itsellä oli tosiaan se reilu 30 mätsiä parin viikon tinderöinnin saldona. Kolmen kanssa juttelin, joista kaksi aloitti keskustelun minun kanssani. Yhden kanssa treffeille ja myöhemmin parisuhteeseen. Kaikki naiset kuvan perusteella minua paremman näköisiä, ja ikähaitariltaan 24-29. Eli kyllä tuolla tinderissä pärjää ihan normaalillakin naamalla, jos kykenee tavalliseen kanssakäymiseen toisten ihmisten kanssa.
 
Liittynyt
19.10.2016
Viestejä
304
Pistätkö ihan lähteetkin tälle? Ei ole nimittäin omiin silmiini sattunut viime aikoina uutisia tuollaisista murhista, voi olla mennyt ohi. "Niin monta kertaa" viittaa vissiin moniinkin tapauksiin?


P.S. Tuolta voi katsoa turvisten rikostapaukset vuodelta 2017:

https://www.poliisi.fi/instancedata...lastot_1.1.-31.12.2017_turvapaikanhakijat.pdf
Aika puusilmä on saanut olla jos nämäkin kaikki ovat menneet ohitse. Tässä näitä nyt olisi ja tarkoitin nyt ylipäätänsä kaikki ulkomaan eläviä mitä tänne on tullut etnisesti muista ympäristöistä:

- Ramin Azimi, murhasi 17-vuotiaan "tyttöystävänsä" Porissa ja poltti ruumiin
- Frank Zoko Ble, murhasi Espoossa puolisonsa ja paikalla oli pariskunnan pieni lapsi
- Ibrahim Shkupolli päästi henget pihalle ex-naisesta ja muutamasta muusta sekä itsestään
- Cherif Abdoul Sy tappoi suomalaisen vaimonsa joka halusi erota
- Mohamed Al-Zubeidi pahoinpiteli ja tappoi tyttöystävänsä
- Zahir Ademi surmasi ex-vaimonsa yli 30 puukoniskulla (edit: tässä taisi olla ex-puoliso myös ulkomaalainen? pitää nyt tehdä välillä töitäkin eikä vaan selata murha.infoa)

Löytyy noita vielä lisääkin.

Vähän samansuuntainen tapaus oli 3 vuotiaan lapsensa murhannut Cherchel Nicolas Mathieu, teki ilmeisesti katkeroituneena erostaan suominaiseen.
 
Viimeksi muokattu:

wanderer_

Team R&T
Liittynyt
30.10.2016
Viestejä
2 594
Aika puusilmä on saanut olla jos nämäkin kaikki ovat menneet ohitse. Tässä näitä nyt olisi ja tarkoitan nyt ylipäätänsä kaikki ulkomaan eläviä mitä tänne on tullut etnisesti muista ympäristöistä:

- Ramin Azimi, murhasi 17-vuotiaan "tyttöystävänsä" Porissa ja poltti ruumiin
- Frank Zoko Ble, murhasi Espoossa puolisonsa ja paikalla oli pariskunnan pieni lapsi
- Ibrahim Shkupolli päästi henget pihalle ex-naisesta ja muutamasta muusta sekä itsestään
- Cherif Abdoul Sy tappoi suomalaisen vaimonsa joka halusi erota
- Mohamed Al-Zubeidi pahoinpiteli ja tappoi tyttöystävänsä
- Zahir Ademi surmasi ex-vaimonsa yli 30 puukoniskulla

Löytyy noita vielä lisääkin.

Vähän samansuuntainen tapaus oli 3 vuotiaan lapsensa murhannut Cherchel Nicolas Mathieu, teki ilmeisesti katkeroituneena erostaan suominaiseen. Voisi myös mainita Ramin Mansourin (ent. Bobby Dashti) joka tapatutti suomalaisen miespuoleisen kilpakosijansa.

Ahaa, näköjään käyttämäsi ilmaisu "viime aikoina" hämäsi minua. Tuossahan näyttääkin olevan tapauksia aina yhdeksän vuoden takaa, eivätkä kaikki myöskään ole kohdistuneet kantasuomalaisiin :kahvi:
 
Liittynyt
18.05.2017
Viestejä
21 331
Onko tää kaikki pelkkä juoni ujuttaa kulttuurin rikastumista muihinkin ketjuihin? Liian ruma samaan naista 15 vuoden aikana ei enää mene läpi.
 

Dr. Who

BANNATTU
BANNED
Liittynyt
17.10.2016
Viestejä
7 894
Tuolla logiikalla ei parisuhde ole järkevää excelin mukaan kuin selkeästi parempipalkkaisen siipan kanssa joka maksaa viulut kun lusikat menee jakoon.
Kyllä mä ainakin elän niin että mulla on varaa jäädä asumaan siihen kämppään mihin haluan, kuten kävi exän kanssa, maksoin hänet ulos ja jäin itse koirien kanssa 70neliön kolmioon asumaan eikä tee edes taloudellisesti tiukkaa.
 
Liittynyt
21.11.2016
Viestejä
561
Kyllä mä ainakin elän niin että mulla on varaa jäädä asumaan siihen kämppään mihin haluan, kuten kävi exän kanssa, maksoin hänet ulos ja jäin itse koirien kanssa 70neliön kolmioon asumaan eikä tee edes taloudellisesti tiukkaa.
Kysymys ei ollut selviääkö vai onko järkeä. Siis näkyykö se excelin viimeinen rivi mustana vai punaisena
 

Dr. Who

BANNATTU
BANNED
Liittynyt
17.10.2016
Viestejä
7 894
Kysymys ei ollut selviääkö vai onko järkeä. Siis näkyykö se excelin viimeinen rivi mustana vai punaisena
Missään ei ole järkeä jos excelillä laskee, raha on tarkoittu kiertoon ja kerran täällä vain ollaan.
 

Erkki_erikeepperi

BANNATTU
BANNED
Liittynyt
22.12.2016
Viestejä
18 593
Maahanmuutto vaikuttaa suomalaisten sukupuolielämään tälläkin tavalla:

Oireeton tippuri leviää nuorten keskuudessa Etelä-Suomessa – tapausten määrässä kasvua peräti 40 prosenttia

– Tippuritapausten määrä kasvoi Husin alueella vuodessa peräti 40 prosentilla, kertoo johtava lääkäri Petja Orre Keravan terveyskeskuksesta.

Keravalla on aiemmin todettu tippuria vain yksittäistapauksina.

– Viime vuonna niitä oli jo kuusi ja tänä vuonna tapauksia tulee olemaan 10–12, Orre ennakoi.
Tippuri on ollut Suomessa aiemmin harvinainen sukupuolitauti, mutta nyt yht' äkkiä on tullut huimaa kasvua parissa vuodessa.

Itsepetoksessa elävät suvakit varmaan selittävät tätä jollain kondomien käytön yht' äkkisenä vähenemisenä tms, mutta kyllä taitaa totuus olla aika ilmeinen.
 
Liittynyt
08.12.2016
Viestejä
108
Tässä ketjussa on yllättävän usein vallitsevana asiana se ettei miehen naamalla olisi väliä pariutumisen/panojen suhteen. Ei ole oikeen vielä tullut selkeyttä mistä tämä mielipide on peräisin. Naamalla kun nyt loppujen lopuksi on kuitenkin väliä aika paljon. Jos toinen ei kiinnosta seksuaalisessa mielessä, niin se on ihan sama kuinka mukava tyyppi se loppujen lopuksi on tai kuinka intellektuelleja keskusteluja sen kanssa voi käydä niin loppujen lopulta silti jää ilman koska ei vaan sytytä panemis/parisuhde mielessä. Toki jos henkilöön tutustuu alunperin ilman seksuaalista näkökulmaa niin voihan henkilöstä alkaa pitämään mutta ei tuo siltikään ole kortti välyihin tai parisuhteeseen.

Näitä kommentteja näyttää jatkuvasti viljelevän samat henkilöt jotka itse on jossain kohtaa todenneet, että menestyy naisien keskuudessa enemmän tai vähemmän menestyksekkäästi, oli sitten livenä tai jonkun muun reitin kautta. Näiden henkilöiden on täysin mahdotonta ymmärtää mikä on se low tier kulma mistä rumalla naamalla saa lähteä avaamaan pelikenttää. Yleisesti ottaen vastapuolen naamasta näkee aika helposti mitä mieltä kyseinen henkilö on omasta naama värkistä ihan vaan sen perusteella että tuleeko ikinä vastaan henkilöitä jotka hymyilee ja katsoo pitkään tai hymyileekö takaisin jos kohtaa jossain. Jos on hyvännäköinen naamasta niin yllättäen vastapuoli oma aloitteisesti katselee pitkään ja hymyilee kohdatessa oli sitten kaupungilla tai jossain baari helvetissä.

Jos ei naaman osalta miellytä niin siinä on suhteellisen paha paikata puutteita millään itsensä tutkiskelulla, pakko puhumalla tuntemattomille tai hieromalla jotain korkeakoulu papruja kullivaahdossa. Lähtökohtaisesti jos et naamasta miellytä niin et sä puhumaan asti pääse vaan sut käsketään painua vittuun tai jos puhumaan pääsetkin niin sut ignoorataan heti kun miellyttävämpi tapaus tulee lähelle. Ihan järjetöntä ajatella että ulkonäköllisiä puutteita voi kompensoida koulutuksella tms. En sano etteikö koulutuksella olisi väliä koska elämänkoulu nyt rajoittaa väkisin jotain mutta oletko duunarina vai dippa papruilla jossain töissä niin mitä vitun väliä ellei hae jotain palkinto kumppania jolla voi leijua muille että mun mies DI ja tekee xx tason työtä tms.

Sen toki ymmärrän että vaatteita sekä hiuksilla/parralla on väliä sen verran ainakin ettei näytä kadulta heränneeltä, mutta ei noillakaan voi kauheesti kompensoida ellei satu omaamaan kunnon leijonan harjaa tai terroristi partaa mistä groomailla jotain seksikästä (tässäkin kohtaa naamataululla on väliä toimiiiko vaiko ei).

Jurppii jossain kohtaa mainitsi että oppi alaasteella että tytöt tykkää urheilijoista mutta itse kyllä sanoisin että alaasteesta lähtien tytöt on tykkänneet niistä kovista jätkistä jotka kiusas kaikki muita ja oli olevinaan maailman omistajia.
 

Erkki_erikeepperi

BANNATTU
BANNED
Liittynyt
22.12.2016
Viestejä
18 593
Jos ei naaman osalta miellytä niin siinä on suhteellisen paha paikata puutteita millään itsensä tutkiskelulla, pakko puhumalla tuntemattomille tai hieromalla jotain korkeakoulu papruja kullivaahdossa. Lähtökohtaisesti jos et naamasta miellytä niin et sä puhumaan asti pääse vaan sut käsketään painua vittuun tai jos puhumaan pääsetkin niin sut ignoorataan heti kun miellyttävämpi tapaus tulee lähelle. Ihan järjetöntä ajatella että
Noh, ehkäpä esimerkiksi Hjallis Harkimo on esimerkki siitä, ettei asia ole ihan noin extreme kuin annoit ymmärtää, vaikken sinänsä vastaan väitäkään.

Jos naamavärkki olisi kaiken aa ja oo, eikä millään muulla voi sitä kompensoida, niin tuskinpa olisi Hjallis hypellyt kukasta kukkaan kaikki nämä vuodet. Tosin sillä miehellä sitten ne kaikki muut ominaisuudet on puolellaan, kuten raha, maine, älli, vaikutusvalta ja varmaan kullin kokokin, luulisin...
 
Liittynyt
08.12.2016
Viestejä
108
Maahanmuutto vaikuttaa suomalaisten sukupuolielämään tälläkin tavalla:

Oireeton tippuri leviää nuorten keskuudessa Etelä-Suomessa – tapausten määrässä kasvua peräti 40 prosenttia


Tippuri on ollut Suomessa aiemmin harvinainen sukupuolitauti, mutta nyt yht' äkkiä on tullut huimaa kasvua parissa vuodessa.

Itsepetoksessa elävät suvakit varmaan selittävät tätä jollain kondomien käytön yht' äkkisenä vähenemisenä tms, mutta kyllä taitaa totuus olla aika ilmeinen.
Eikös ehkäisyn käyttö ole täysin kielletty tietyissä uskontokunnissa mikä osaltaa selittää asiaa. Itsekkin tiedän tutun kautta muutaman tapauksen jossa ulkkis on sanonut käyttävänsä ehkäisyä ja painanut useamman muijan samaan aikaan paksuks. Mut silti ne on niin ihania miehiä.

Mun mielestä on täysin typerää väittää etteikö lisääntyneellä miesten määrällä olisi jotain vaikutusta pariutumiseen/panemiseen tietyissä ikäluokissa matujen laskeutumisen jälkeen. Toki osa edelleen löytää parisuhteita ulkomailta ja tuo niitä suomeen jossain kohtaa mutta onhan nämä suomen pelimarkkinat ainakin pk seudun osalta aika karvaasti muuttuneet viime vuosina irakilaiseen/tumma hipiäiseen suuntaan. 10 vuotta sitten kun kävi baarissa nii ei siellä ollut irakilais keskittymiä jotka ahdistelee naisia joka suunnasta ja jos poke käy sanomassa jotain vedetään raget pöytään ja huudetaan ku apina. Aikoinaan saattoi olla muutama hyvin käyttäytyä ulkkis mut ei mitään sen pahempaa.
 

wanderer_

Team R&T
Liittynyt
30.10.2016
Viestejä
2 594
Maahanmuutto vaikuttaa suomalaisten sukupuolielämään tälläkin tavalla:

Oireeton tippuri leviää nuorten keskuudessa Etelä-Suomessa – tapausten määrässä kasvua peräti 40 prosenttia


Tippuri on ollut Suomessa aiemmin harvinainen sukupuolitauti, mutta nyt yht' äkkiä on tullut huimaa kasvua parissa vuodessa.

Itsepetoksessa elävät suvakit varmaan selittävät tätä jollain kondomien käytön yht' äkkisenä vähenemisenä tms, mutta kyllä taitaa totuus olla aika ilmeinen.

Tuolla on kyllä ihan kerrottu, mistä sukupuolitautien lisääntyminen johtuu.

Kondomin käyttö vähenee, mikä näkyy sukupuolitautien lisääntymisenä.
– Erityisesti vanhemmissa, yli 50-vuotiaiden ikäluokissa kondomin käyttö on vähäistä. Syyksi kondomin käytön vähenemiselle on ajateltu olevan muun muassa hiviä ja aidsia koskevan pelon vähentyminen lääkehoitojen parantuessa, Orre päättelee.


Kannattaa myös muistaa, että Thaimaasta ja Virosta tuodut tuliaiset eivät ole aina kovin kivoja.
 
Liittynyt
08.12.2016
Viestejä
108
Noh, ehkäpä esimerkiksi Hjallis Harkimo on esimerkki siitä, ettei asia ole ihan noin extreme kuin annoit ymmärtää, vaikken sinänsä vastaan väitäkään.

Jos naamavärkki olisi kaiken aa ja oo, eikä millään muulla voi sitä kompensoida, niin tuskinpa olisi Hjallis hypellyt kukasta kukkaan kaikki nämä vuodet. Tosin sillä miehellä sitten ne kaikki muut ominaisuudet on puolellaan, kuten raha, maine, älli, vaikutusvalta ja varmaan kullin kokokin, luulisin...
Mä niin arvasin et joku ottaa hjallis kortin pöytään. Hjallis on vähän huono esimerkki koska ei edusta geneeristä väestöä vaan julkkista ja julkkiksilla on aina eri peli kun muilla. Näkeehän sen kaiken maailman tositv julkiksista että pelaa eri peliä kun normaali kuolevaiset.

Mitä tulee itse Hjallikseen niin Hjallishan on nuorena kaiffarina ollu ihan normaalin näkönen jeppe.

Nykyään kun omaisuus on "Hänen arvioitu varallisuutensa on noin 244 miljoonaa euroa" niin sillä saattaa ehkä kompensoida jotain jos nauttii golddiggereistä. Siltikään en näe että Hjallis edustaisi hyvin normaalia rumaa miestä, nykyiselläänkin Hjallis kun ei ole ruma vaan näyttää keskimäärin samalta kuin muut ikäisensä 50-60v patut.

Vähän pulskahko vanha mies
 

wanderer_

Team R&T
Liittynyt
30.10.2016
Viestejä
2 594
Tässä ketjussa on yllättävän usein vallitsevana asiana se ettei miehen naamalla olisi väliä pariutumisen/panojen suhteen. Ei ole oikeen vielä tullut selkeyttä mistä tämä mielipide on peräisin. Naamalla kun nyt loppujen lopuksi on kuitenkin väliä aika paljon. Jos toinen ei kiinnosta seksuaalisessa mielessä, niin se on ihan sama kuinka mukava tyyppi se loppujen lopuksi on tai kuinka intellektuelleja keskusteluja sen kanssa voi käydä niin loppujen lopulta silti jää ilman koska ei vaan sytytä panemis/parisuhde mielessä. Toki jos henkilöön tutustuu alunperin ilman seksuaalista näkökulmaa niin voihan henkilöstä alkaa pitämään mutta ei tuo siltikään ole kortti välyihin tai parisuhteeseen.

Aika vähän on varmaan ihmisiä, joille ulkonäöllä ei olisi merkitystä.
 
Liittynyt
19.10.2016
Viestejä
304
Ahaa, näköjään käyttämäsi ilmaisu "viime aikoina" hämäsi minua. Tuossahan näyttääkin olevan tapauksia aina yhdeksän vuoden takaa, eivätkä kaikki myöskään ole kohdistuneet kantasuomalaisiin :kahvi:
Mielestäni alle 10 vuotta ei nyt ole vielä mitään muinaishistoriaa. Tapauksia löytyy lisää, mutta tuossa noita helposti esille kaivettavia julkisuudesta tuttuja, kaikkia tapauksia kun ei niin kovasti käsitellä mediassa ja poliisikin pyrkii aina salaamaan ulkomaalaisten miesten taustat parhaansa mukaan kuten ehkä olet saattanut kuulla? Jos nyt listassa oli yksi typo, jonka itse huomasin niin virhe oli suuri? Sentään itse huomasin sen ja otin esille, toisinkuin 150 naisen tinder-mies. :eek: Tarkoitus oli siis kaivaa kantasuomalaisiin kohdistuneita rikoksia, löytyy vaikka kuinka paljon lisää helposti niitä joissa uhri on myös ollut ulkomaalaistaustainen...

Tässä ketjussa on yllättävän usein vallitsevana asiana se ettei miehen naamalla olisi väliä pariutumisen/panojen suhteen. Ei ole oikeen vielä tullut selkeyttä mistä tämä mielipide on peräisin. Naamalla kun nyt loppujen lopuksi on kuitenkin väliä aika paljon. Jos toinen ei kiinnosta seksuaalisessa mielessä, niin se on ihan sama kuinka mukava tyyppi se loppujen lopuksi on tai kuinka intellektuelleja keskusteluja sen kanssa voi käydä niin loppujen lopulta silti jää ilman koska ei vaan sytytä panemis/parisuhde mielessä. Toki jos henkilöön tutustuu alunperin ilman seksuaalista näkökulmaa niin voihan henkilöstä alkaa pitämään mutta ei tuo siltikään ole kortti välyihin tai parisuhteeseen.

Näitä kommentteja näyttää jatkuvasti viljelevän samat henkilöt jotka itse on jossain kohtaa todenneet, että menestyy naisien keskuudessa enemmän tai vähemmän menestyksekkäästi, oli sitten livenä tai jonkun muun reitin kautta. Näiden henkilöiden on täysin mahdotonta ymmärtää mikä on se low tier kulma mistä rumalla naamalla saa lähteä avaamaan pelikenttää. Yleisesti ottaen vastapuolen naamasta näkee aika helposti mitä mieltä kyseinen henkilö on omasta naama värkistä ihan vaan sen perusteella että tuleeko ikinä vastaan henkilöitä jotka hymyilee ja katsoo pitkään tai hymyileekö takaisin jos kohtaa jossain. Jos on hyvännäköinen naamasta niin yllättäen vastapuoli oma aloitteisesti katselee pitkään ja hymyilee kohdatessa oli sitten kaupungilla tai jossain baari helvetissä.

Jos ei naaman osalta miellytä niin siinä on suhteellisen paha paikata puutteita millään itsensä tutkiskelulla, pakko puhumalla tuntemattomille tai hieromalla jotain korkeakoulu papruja kullivaahdossa. Lähtökohtaisesti jos et naamasta miellytä niin et sä puhumaan asti pääse vaan sut käsketään painua vittuun tai jos puhumaan pääsetkin niin sut ignoorataan heti kun miellyttävämpi tapaus tulee lähelle. Ihan järjetöntä ajatella että ulkonäköllisiä puutteita voi kompensoida koulutuksella tms. En sano etteikö koulutuksella olisi väliä koska elämänkoulu nyt rajoittaa väkisin jotain mutta oletko duunarina vai dippa papruilla jossain töissä niin mitä vitun väliä ellei hae jotain palkinto kumppania jolla voi leijua muille että mun mies DI ja tekee xx tason työtä tms.

Sen toki ymmärrän että vaatteita sekä hiuksilla/parralla on väliä sen verran ainakin ettei näytä kadulta heränneeltä, mutta ei noillakaan voi kauheesti kompensoida ellei satu omaamaan kunnon leijonan harjaa tai terroristi partaa mistä groomailla jotain seksikästä (tässäkin kohtaa naamataululla on väliä toimiiiko vaiko ei).
Juuri tuota olen koittanut tässä joitain kymmeniä postauksia sanoa ja edelleen jotkut ovat sitkeästi sitä mieltä paskapuhetta ja tuossa se on nyt hyvin sanottu!

Lisäisin tuohon vielä että nykypäivänä monella naisella on hyvin epärealistisia odotuksia miehistä noin ylipäätänsä ja monesti ne eivät kohtaa suhteessa omaan ulkonäköön ja sosiaaliseen statukseen. Muutaman kerran törmännyt hyvinkin ulkoisesti vaatimattomaan naiseen(hyvin tavallinen ulkonäkö ja kirpputorituulipukuvaatetus), joiden koulutus- ja varallisuustasokin oli tietoni mukaan vähän niin ja näin eivätkä oikein mitään harrastaneet ja olivat työttöminä. Silti odotusarvona näilläkin naisilla oli että pitäisi saada vähintään sporttinen liikemies joka on samalla miesmalli tms. ja mikään sen vähempi ei voi tulla edes kysymykseen. Naiset oikeasti elivät tuossa haavemaailmassa ja veikkaisin että vieläkin ovat sinkkuja, kun Tampereella on kuitenkin kyseiseen kategoriaan kuuluvia miehiä varsin rajallisesti. Muutenkin sitä mieltä että tämä naisten syntyvyyden laskeminen johtuu enemmän siitä että naisille ei kelpaa miehet, kuin siitä että miehille eivät kelpaa naiset.

Aika vähän on varmaan ihmisiä, joille ulkonäöllä ei olisi merkitystä.
Eikös mulle ole jo montakymmentä viestiä toitotettu, että naiset eivät paskaakaan välitä miesten ulkonäöstä ja ongelma on vaan korvieni välissä? :D
 

wanderer_

Team R&T
Liittynyt
30.10.2016
Viestejä
2 594
Eikös mulle ole jo montakymmentä viestiä toitotettu, että naiset eivät paskaakaan välitä miesten ulkonäöstä ja ongelma on vaan korvieni välissä? :D

En minä ole toitottanut. Kyllä naiset katsoo ulkonäköä. Itsekin niin teen, enkä pidä sitä mitenkään pahana asiana. Onneksi ihmisten maut kuitenkin eroavat jonkin verran toisistaan.


Käsitykseni Tinderistä on, että se on pitkälti ulkonäköön painottuva dettiappi, ja usein nettideittipalstat ovat muutenkin ulkonäkökeskeisiä.
 
Liittynyt
19.10.2016
Viestejä
7 024
Tässä ketjussa on yllättävän usein vallitsevana asiana se ettei miehen naamalla olisi väliä pariutumisen/panojen suhteen. Ei ole oikeen vielä tullut selkeyttä mistä tämä mielipide on peräisin.
Ei taida kukaan ihan noin väittää? Naamalla on tottakai väliä, mutta naisilla se korostuu enemmän.
 
Liittynyt
19.10.2016
Viestejä
7 024
Eikös mulle ole jo montakymmentä viestiä toitotettu, että naiset eivät paskaakaan välitä miesten ulkonäöstä ja ongelma on vaan korvieni välissä? :D
Kyllä naiset ulkonäöstä välittää, mutta näin ketjua seuranneena kyllä sulla on vähän outo asennekin. En tarkoita vittuiluna.
 

E_Mustakari

BANNATTU
BANNED
Liittynyt
19.10.2016
Viestejä
692
Onko Yks Vesa harkinnut homobaarissa käymistä? On kuulemma helppoa pokata seuraa sellaisesta jos vain kantti kestää.
 
Liittynyt
19.10.2016
Viestejä
304
Onko Yks Vesa harkinnut homobaarissa käymistä? On kuulemma helppoa pokata seuraa sellaisesta jos vain kantti kestää.
Tätäkin on kokeiltu... :vihellys:

Huonolla menestyksellä useamman kerran, yksi keski-ikäinen tyyppi olisi kyllä ottanut mut ja homokaverini johonkin anonyymeihin orgioihin ulkomailla, mutta jätettiin väliin kun kaveri kiskoi minut ulos paikasta kun tuijotin suu auki South parkin Mr. Slavelta ja opettaja Garrisonilta näyttäviä tyyppejä narikassa. :geek:

Kyllä naiset ulkonäöstä välittää, mutta näin ketjua seuranneena kyllä sulla on vähän outo asennekin. En tarkoita vittuiluna.
Millä tavoin, kerro toki enemmän? Mulla on sellainen kirjoitustyyli nettifoorumeilla, että monet siitä provosoituvat helposti vaikka ei ole todellakaan ole tarkoitus.
 
Liittynyt
19.10.2016
Viestejä
7 024
Millä tavoin, kerro toki enemmän? Mulla on sellainen kirjoitustyyli nettifoorumeilla, että monet siitä provosoituvat helposti vaikka ei ole todellakaan ole tarkoitus.
Joo lähinnä tuota kirjoitustyyliä ja juttuja tarkoitin. Jos jollakin homma toimii paremmin, niin oot aika usein epäilemässä. Ehkä vähemmän provosoivalla tyylillä ei tulisi näitä väittelyitä niin herkästi :)
 
Liittynyt
18.05.2017
Viestejä
21 331
Millä tavoin, kerro toki enemmän? Mulla on sellainen kirjoitustyyli nettifoorumeilla, että monet siitä provosoituvat helposti vaikka ei ole todellakaan ole tarkoitus.
Eiköhän aika moni täällä ole jo naamasi näkemättäkin päätynyt siihen päätelmään, että jotain vikaa sinussa kieltämättä on. Vaikea uskoa, että pystyisit kaiken tän ennakkoasenteen, katkeruuden, meemitotuudet ja muun paskan pitämään pokkana sisälläsi kun ottaa huomioon, että mainitsit haistatelleesi naiselle, joka ei sinulle vastannut. Tässä ei ole kuin pari viestiä siitä kun totesit, että suurin osa kaunis nainen - ruma mies parien miehistä on narkkareita ja rikollisia :smoke:
 
Liittynyt
16.10.2016
Viestejä
4 364
Tuolla logiikalla ei parisuhde ole järkevää excelin mukaan kuin selkeästi parempipalkkaisen siipan kanssa joka maksaa viulut kun lusikat menee jakoon.
Voisitko avata tätä argumenttiasi? Miksi excel ei hyväksy samapalkkaisten parisuhdetta?
 
Liittynyt
19.10.2016
Viestejä
304
Eiköhän aika moni täällä ole jo naamasi näkemättäkin päätynyt siihen päätelmään, että jotain vikaa sinussa kieltämättä on. Vaikea uskoa, että pystyisit kaiken tän ennakkoasenteen, katkeruuden, meemitotuudet ja muun paskan pitämään pokkana sisälläsi kun ottaa huomioon, että mainitsit haistatelleesi naiselle, joka ei sinulle vastannut. Tässä ei ole kuin pari viestiä siitä kun totesit, että suurin osa kaunis nainen - ruma mies parien miehistä on narkkareita ja rikollisia :smoke:
Kylläpäs nyt herra(rouva?) Jurppiita jurppii ihan kirjainmellisesti. Etkö ole ennen törmännyt mieheen joka on rehellisesti sovinistisika ja nyt se tuntuu feministille liian hapokkaalta? :D

Tuosta viimeisestä pidän kiinni. Se on niin paikkansa pitävä stereotypia, että kun menen täällä Tampereella kadulle niin tuo jos mikään on totta. Täällä tosin onkin aivan hirveä huumeongelma ja jopa Hämeenkadulta löytyy nykyään huumeneuloja ja se on sentään tämän pikkukylän pääkatu. Mulla on semmonen agenttikamera hankittuna, mutta meinaa olla työkiireitä. Jos jossain välissä ehdin, niin menen tohon rautatieasemalle ottamaan parit kuvat kuinka tämä mainitsemani päivänsäde ja menninkäinen -tarina pitää paikkansa. :p

Joo lähinnä tuota kirjoitustyyliä ja juttuja tarkoitin. Jos jollakin homma toimii paremmin, niin oot aika usein epäilemässä. Ehkä vähemmän provosoivalla tyylillä ei tulisi näitä väittelyitä niin herkästi :)
Sen verran madonlukuja tullut luettua, että tiedän niitä casanovia on olemassa, mutta välillä tulee jo niin hulluja kirjoituksia vastaan että niissä on selvästi havaittavissa ns. lapinlisää. Niinkuin tuo mainitsemani 150 tinder tykkäystä, joka olikin vaan 120kpl. Jännä juttu siinäkin että miksi piti liioitella? :p

Yritän ottaa opikseni vaikka olenkin siinä hyvin huono. Jokatapauksessa anteeksi että olen olemassa ja ehkä tosiaan on käynyt niin, että keskustelu on omalta osaltani mennyt jankkaamiseksi ja enpä tiedä onko mulla tähän enää mitään annettavaa. Parempi poistua taka-alalle kunnes tulee jotain uutta sanottavaa mieleen ja ehkäpä nyt sitten Jurppiitakin jurppii vähän vähemmän. :)
 

TuusulanTarzan

BANNATTU
BANNED
Liittynyt
04.07.2018
Viestejä
28
Miten se ei voi vaikuttaa negatiivisesti pillunsaantiin jos rajoilta lappaa sisään matu-ukkoja kuin baarin ovista? Ei se ainakaan positiivisesti voi vaikuttaa?

Naiset jotka tulevat niin niiden pillut on ympärileikattu. Joten ei niistäkään paljon iloa ole, meille pillusta nauttiville vailkoisille lihaa syöville heteromiehille!

Kyllä se on huomattu että Helsingissä on vuosi vuodelta vaikeampaa saada pillua. Tämä koska kilpailu kiristyy!
 

Erkki_erikeepperi

BANNATTU
BANNED
Liittynyt
22.12.2016
Viestejä
18 593
Miten se ei voi vaikuttaa negatiivisesti pillunsaantiin jos rajoilta lappaa sisään matu-ukkoja kuin baarin ovista? Ei se ainakaan positiivisesti voi vaikuttaa?

Naiset jotka tulevat niin niiden pillut on ympärileikattu. Joten ei niistäkään paljon iloa ole, meille pillusta nauttiville vailkoisille lihaa syöville heteromiehille!

Kyllä se on huomattu että Helsingissä on vuosi vuodelta vaikeampaa saada pillua. Tämä koska kilpailu kiristyy!
Totta joka sana, mutta ei maahanmuutto ole ainoa syntipukki vaan on tässä muutakin taustalla. Esimerkiksi feminismi, parisuhdemarkkinoiden polarisoituminen Tinderin yms. ansiosta eli kysyntä keskittyy parhaisiin/komeimpiin miehiin, monipuolistuneet vapaa-ajan viettomahdollisuudet ja niin edelleen, syitä on monia ja kehitys taitaa olla samanlaista vähän jokaisessa länsimaassa.

Ja tietysti matkustaminen eli nykyään on tyypillistä käydä parikin kertaa vuodessa jossain kaukomailla vähän hakemassa "lomaromansseja".

Itse olen ollut näissä "kuvioissa" mukana jo 1990-luvulla ja olihan se vähän toista silloin. Toisaalta itse olin sen verran tyhmä silloin, ettei menestys ollut erityisen loistavaa silloinkaan, lähinnä tuurilla sai mitä sai... =)
 
Viimeksi muokattu:
Toggle Sidebar

Statistiikka

Viestiketjut
247 758
Viestejä
4 321 564
Jäsenet
72 099
Uusin jäsen
Antart

Hinta.fi

Ylös Bottom