Nettitreffit + Tinder

tuoppi´

Kapitalisti
NOSTO
Liittynyt
24.10.2016
Viestejä
3 716
Eikö tällä logiikalla myös pitäisi itse saada niitä aloitteita 50% ajasta? Jos siis kaverijutuista on kyse. Itse en noista kuvioista jaksaisi alkaa tähän avautumaan, terapeutille puhuminen saa riittää.
Aloitteiden määrähän riippuu siitä kuinka paljon on syitä että joku haluaisi olla sun kaveri ja kuinka hyvin tuot ne esille. Jos syitä on vähän tai ne ei ole selkeitä niin sillonhan sun pitää tehdä niitä aloitteita.

Mielestäni erittäin huono vertaus tai sitten näkemykseni kavereista on hyvin erilainen. Jokatapauksessa nyt tuli niin eeppinen vertaus että tämä on jo ylilauta-kamaa. :geek:

Ensinnäkin kavereiden kanssa harvemmin paneskellaan intiimisti (tai ainakaan minä en sellaista harrastele) ja parisuhteessa (niin ainakin olen olettanut) eletään saman katon alla perhe-elämää. Enpä nyt tiedä olenko itse ainakaan kokenut että kavereiden pitäisi tuoda kaverisuhteeseen jotain vaan riittää ihan yhteiset kokemukset ja se sattuma että ollaan satuttu samoihin kuvioihin joskus. Yhden pitkäaikaisimman kaverini kanssa ollaan kuitenkin koettu elämässä yläaste, lukio, armeija ja myös yliopistokin ollut sama tosin eri koulutusohjelma. Lisäksi en nyt koe että kavereita "isketään" samalla tavalla kuin naisia. Jos jonkun äijän kanssa ei tule heti juttuun, niin ihan sama ja unohtuu samantien mielestä. Sensijaan mukavaa tyttöä tekee jo mieli lähestyä useammakin kerran vaikka ekakerta menisikin pipariksi ja voi jo koittaa nähdä vähän vaivaakin asian eteen.

Miksi ihmeessä pitäisi miettiä syvällisesti jotain kaverisuhdetta ja syitä siihen? Jos kavereitten kanssa on ok, niin kaikki hyvin ja lähtökohtaisesti ei nyt kuitenkaan kenenkään kanssa riidellä ja jos riidellään niin pyydetään anteeksi. Jos joku (miespuoleinen) tyyppi ei halua olla kaveria niin ihan sama, toki sen verran voin miettiä että olenko nyt sanonut jotain pahasti kun tämmönen reaktio mutta on tilanne nyt mulla ainakin aivan erilainen kuin että saisi joltain tytöltä pakit jota on nähnyt jo useamman kerran.

Muistan että joskus kouluaikoina ulkonäkö nyt oli aikalailla se tärkein tekijä tyypin suosiossa ja seuraavina asioina tulivat ns. pahan pojan elkeet eli alkoholi ja tupakka. Pätevät hyvin näin aikuisenakin ja vielä jos pönkittää tuota pintaliitomeiningillä ja kunnon rahan tuhlaamisella, niin suosio ja kaverit sekä naiset on taattu. Toki sitä kestää tasan tarkkaan niin kauan kun on sitä rahaakin.

Sinällään mukava kuulla että jollain oikeasti näin erilainen näkökulma aiheesta. :)
Hieman ohi aiheestahan tämä on, mutta tuossa nyt oli puhetta noista kavereista tai niiden puuttesta ja kaverisuhteiden ongelmista niin laitoin omia ajatuksia asiasta. Sillä tavalla kavereista voi vetää yhtälaisuuksia parisuhteisiin että niissä on minusta taustalla sama dynamiikka. Joo, kavereita ei haluta panna ja syyt miksi haluat olla jonkun kaveri on erilaiset kuin parisuhteen haluamisessa naisen kanssa, mutta se ei ollut se pointti. Idea on se, että niin parisuhteessakin kuin kaverisuhteissa sen homman pitää toimia kumpaankin suuntaan, sun pitää antaa jotain ja sun pitää saada jotain. Jos homma kallistuu liikaa toiselle puolelle niin se ei toimi.

Kaverisuhde tai parisuhdekkin tietysti usein alkaa jostain satunnaisesta, satutaan samaan paikkaan samaan aikaan ja siitä se sit lähtee. Mutta pitemmän päälle se vaatii molemmilta osapuolilta jotain että suhteet jatkuu.
Parisuhteen ja kaverisuhteen suurin ero on siinä alussa, naisen iskemisessä sun pitäisi jo heti alusta tuoda esille sun hyviä puolia, kun taas kaverisuhteet voi alkaa hitaammin.
 
Liittynyt
23.10.2016
Viestejä
109
Olis kyllä mielenkiintoista saada tästä joku näyte. Ellet sitten tarkoita sitä, että otat eri mieltä olemisen toisen tyhmänä pitämisenä, mikä on vähän heikko lähtökohta ihan mistään keskustelemiselle.

Ja sama pätee Vesalle, jonka ei pitänyt kai enää tähän osallistua?
Edelleen, osoita sen nainen, joka kirjoittaa ettei onnista. Käsitellään sitten se tapaus. Täällä varmaan puhutaan miesten asioista, joihin miehet voi vaikuttaa tasan niin kauan kuin täällä valittaa pelkkiä miehiä. Meneekö jakeluun?

Ai niin: :D:D:D:
Kyllä tämän sun putkinäön on jo muutkin huomannut. Sinä itse vaan et sitä halua nähdä.

Minä vielä varmistin modelta tuosta kommentistasi ja vastaus oli aika selkeä.
Tuo on selvää provoamista.
Uskoahan sun ei tätäkään tarvi, riittää kun käännät yhden sivun taaksepäin ja luet
 
Viimeksi muokattu:
Liittynyt
18.05.2017
Viestejä
21 331
Kyllä tämän sun putkinäön on jo muutkin huomannut. Sinä itse vaan et sitä halua nähdä.

Minä vielä varmistin modelta tuosta kommentistasi ja vastaus oli aika selkeä.
Tuo on selvää provoamista.
Uskoahan sun ei tätäkään tarvi, riittää kun käännät yhden sivun taaksepäin ja luet
Mä kyllä kirjoitin Wizardille ihan selkeästi, että saatan vastailla vittuillen vittuiluun mutta tarkensin, että hän ei ole minulle vittuillut ja siksi yritän vastata hänelle asiallisesti.
 
Liittynyt
18.05.2017
Viestejä
21 331
Hieman ohi aiheestahan tämä on, mutta tuossa nyt oli puhetta noista kavereista tai niiden puuttesta ja kaverisuhteiden ongelmista niin laitoin omia ajatuksia asiasta. Sillä tavalla kavereista voi vetää yhtälaisuuksia parisuhteisiin että niissä on minusta taustalla sama dynamiikka. Joo, kavereita ei haluta panna ja syyt miksi haluat olla jonkun kaveri on erilaiset kuin parisuhteen haluamisessa naisen kanssa, mutta se ei ollut se pointti. Idea on se, että niin parisuhteessakin kuin kaverisuhteissa sen homman pitää toimia kumpaankin suuntaan, sun pitää antaa jotain ja sun pitää saada jotain. Jos homma kallistuu liikaa toiselle puolelle niin se ei toimi.

Kaverisuhde tai parisuhdekkin tietysti usein alkaa jostain satunnaisesta, satutaan samaan paikkaan samaan aikaan ja siitä se sit lähtee. Mutta pitemmän päälle se vaatii molemmilta osapuolilta jotain että suhteet jatkuu.
Parisuhteen ja kaverisuhteen suurin ero on siinä alussa, naisen iskemisessä sun pitäisi jo heti alusta tuoda esille sun hyviä puolia, kun taas kaverisuhteet voi alkaa hitaammin.
Ja kaverisuhteilla sekä muulla sosiaalisella aktiivisuudella on ihan selkeä vaikutus pariutumiseenkin, etenkin jos ei ole niin naamalla siunattu että kiinnostus muodostuisi ulkonäön perusteella. Jostainhan siihen vastakkaisen sukupuolen edustajaan on tutustuttava ensin ja luontevimmin se tapahtuu yhteisten tuttujen tai harrastusten kautta. Ei siinä mitään ihmeteltävää ole, että jos sinkkunaisia ei elämässä koskaan tapaa, ei pariudukaan.

Putkinäöstä puheenollen, myönnän, että tässä mulla sellainen on. Tää on ihan uusi kuvio, mitä useampikin yksin jäänyt mies tässä parin sivun sisällä on tuonut esiin, että miehet aktiivisesti pitää naiset loitolla kavereistaan. Kuulostaa ihan käsittämättömältä noin aikuisella iällä.
 
Liittynyt
23.10.2016
Viestejä
109
Ja kaverisuhteilla sekä muulla sosiaalisella aktiivisuudella on ihan selkeä vaikutus pariutumiseenkin, etenkin jos ei ole niin naamalla siunattu että kiinnostus muodostuisi ulkonäön perusteella. Jostainhan siihen vastakkaisen sukupuolen edustajaan on tutustuttava ensin ja luontevimmin se tapahtuu yhteisten tuttujen tai harrastusten kautta. Ei siinä mitään ihmeteltävää ole, että jos sinkkunaisia ei elämässä koskaan tapaa, ei pariudukaan.

Putkinäöstä puheenollen, myönnän, että tässä mulla sellainen on. Tää on ihan uusi kuvio, mitä useampikin yksin jäänyt mies tässä parin sivun sisällä on tuonut esiin, että miehet aktiivisesti pitää naiset loitolla kavereistaan. Kuulostaa ihan käsittämättömältä noin aikuisella iällä.
Näin voi olla joissain tapauksissa, että sieltä kaveripiirien kautta löytyy nainen yksinäiselle miehelle.
Olen myös kuullut aika monta kertaa ihan elävässä elämässä täysin vastakkaiselta tuntuvia kommentteja, jotka myös kuulostavat hieman uskomattomalta.
Kun sinkkumiestä "hieman" varotaan sosiaalisesti koska on mahdollisuus että se sinkkumies "vie" jonkun naisen.
Tämä ei tietenkään tarkoita että sinkkumiehet yrittäisivät häslätä kavereidensa naisten kanssa niiden selän takana (varmaan näitäkin tapauksia löytyy).
Jos se sinkkumies sitten kuitenkin sattuu pääsemään jaolle jonkun kaverin naisen kanssa niin silloin ongelmat ovat ihan muualla kuin siinä sinkkumiehessä (olettaen ettei tuo ylempi sulkulause toteudu).

Suomi on lopulta aika täynnä niin naisia kuin miehiäkin jotka pettävät tai pyörittävät kaksoiselämää parisuhteessa ollessaan. Nykypäivän nuorten aikuisten keskuudessa avoimet suhteet ovat varmasti lisääntyneet selkeästi. En siis laske avointa suhdetta pettämiseksi jos molemmat ymmärtävät mitä tapahtuu.
Itse en ole avoimesta parisuhteesta kiinnostunut.

Johan tuossa tinderiäkin selaillessa on muutamaan otteeseen tullut kukkasenkuva tai jotain ja teksteissä lukee että etsitään vaihtelua parisuhteeseen. Näissä muutamissa lukee myös että olen täällä luvan kanssa. Ja huom! nämä ovat vaan ne muutamat näkyvät, todellisuudessa piilossa selkien takana tapahtuu aika paljon enemmän.
Itse olen kuullut tapauksia, missä on sovittu avoimuudesta. Sen jälkeen kun sopimus on tehty ei kuitenkaan tiedetä mitä kaikkea siellä todellisuudessa ja missä mittakaavassa tapahtuu. Puolin tai toisin.
Todellinen rehellisyys on vaan vaikeampaa kun se itsepetos silloin kun tullaan niiden vaikeiden asioiden kertomisen eteen.
 
Viimeksi muokattu:

Dr. Who

BANNATTU
BANNED
Liittynyt
17.10.2016
Viestejä
7 894
Toisten sosiaaliset piirit on läpi elämän "pienet", ei kaikilla ole 100 kaveria ja sen päälle ystävät joiden kanssa palloilla eri juttuja.

Esim itsellä ei lapsena ollut paljoakaan kavereita, oli niitä oman pihan lapsia joiden kanssa ala-asteella pelailtiin pihalla mutta silti kuului siihen ryhmään joka jätetiin ulos jos jollain oli vaikka bileet. Yläasteella tilanne jakaantui vielä enemmän suosittujen tyyppien ja ei suosittujen tyyppien kesken. Ne jotka dokaili kimpassa ja oli suosittuja tyttöjen keskuudessa viiletti menemään viikot ja viikonloput ties missä ja me jotka ei oltu suosittuja tai dokailtu niin jäätiin vääjäämättä aikapaljon ulkopuolelle varsinkaan jos et ollut hyvännäköinen jolla voi kompesoida tätä.

Kuten tuossa aiemmin tuli todettua niin eipä niitä tyttöjä ollut edes silloin yläasteella vaan silloinkin jo kuului siihen porukkaa jolle naureskeltiin tms. Kuten myös aiemmin mainitsin niin alaaste yläaste ja 2 asteen oppilaitoksen kaverit on jääneet matkalla pois kun perheytyneet niin on mielenkiinnon kohteet muuttuneet enää ei ole vanhoille jutuille ja kavereille aikaa. Eipä se psykologi/psykiatri osaa yhtään sen enempää ratkaista tuota ongelmaa jos ei saa kavereita helposti. Ei ketään voi kuitenkaan pakottaa viettämään aikaa sun seurassa. Moneen vuoteen ei ole tullut harrastettua pelaamista kummempaa kun ei ole itseä kiinnostanut enkä muutenkaan ikinä ole ollut "ryhmäharrastus" ihmisiä mitä nyt skidinä tuli karatessa käytyä. Työpaikka on aina ollut täynnä 40v+ ihmisiä joiden kanssa ei oikein yhteistä ole ollut koska niillä maailmaa pyörittää lapset ja lapsien lapset. Ne satunnaiset 20-30:t mitä siellä on ollut niin niillä on ollut omat kuviot ja ne on jääny työtutuiksi. Eikä aikuispuolen koulustakaan mitään jäänyt käteen, sieläkin seka ikäistä porukkaa ja kaikilla omat kuviot perheet jne. Myöskään lukuisista muromiiteistä ei mitään jäänyt käteen vaikka olivatkin hauskoja tapahtumia.

Joo alaasteella tytöt retkahti niihin kiusaajiin ja yläasteella se muuttu siihen futis/urheilija/lätkän pelaaja kategoriaan mut silti ne oli niitä samoja jätkiä jotka kiusas toisia päivät läpeensä. Yläaste aikaan ne kaverit tuli aika paljon sen mukaan mihin jakoon kuuluit koulussa olitko suosittu, normaali vai outcast kategoriassa ja siellä sitten oltiin se 3vuotta kunnes resetoitu ja sama jako uudestaan uudessa koulussa.

Sä et selvästikkään edelleenkään halua ymmärtää minkä vaikutuksen eri tilanteisiin tuo se ettei ole naamasta viehättävä varsinkin naisten suhteen. Jos olet naamasta sen näkönen ettet kiinnosta seksuaalisessa/muussa mielessä, niin se on automaatinen game over man -tilanne ja sitä ei muuta vaatteet, tukka/parta, fitness ratkasut juurikaan, naiset menee mieluummin pois kun jää juttelemaan sun kanssa. Jotkut supliikki miehet voi paikata tätä jollain tasolla riippuen tutustumisympäristöstä mutta pääsääntöisesti naiset siirtyy toiseen kohteeseen koska olet vastenmielinen heidän näkökulmasta (se on aina niin kiusallista molemmin puolin).

Eikä tässä thredissä kukaan varmastikkaan ole etsimässä naista "korjaamaan elämää" vaan ihan samoista syistä kun kaikki muutkin etsii naista: kumppanuutta, seksiä, "yleistä hyväksyntää" että ei ole niin luuseri ettei kelpaa kelleen jne. Ainoa ero mikä meillä on niiden suhteen jotka saa seuraa helposti on se että täällä low end tier haarassa alkaa jossain kohtaa usko loppumaan asiaan. Koska toisin kuin muilla joilla on naiskavereita, parisuhteista, seksisuhteista jne enemmän tai vähemmän joka nollaa sen että kelpaako muilla vai ei, niin täällä päässä on aina se Ei.
Mä en ole koskaan ollut se joka dokailee viikonloppusin tai liikkuu "kovispiireissä", enkä harratanut, fudista, lätkää tms. enkä todellakaan kuulunut mihinkään suosittuun porukkaan mihin nämä lätkäpelaajat kuului. Aikuisiällä mulla on kavereita todella vähän ja liikun vähän kaupungilla ja toki kaikki on omia valintoja ja silti naisia on riittänyt ja teininä niitä vasta olikin.

Vaikka olin 1,5v sinkkuna niin silti oli naisia riittämiin ja yksikään niistä ei ollut kenenkään tutun tuttuja vaan kaikki oli Tinderissä vastaan tulleita tuntemattomia ihmisiä, jotain näki sen kerran ja pisimmän kanssa oltiin monta kuukautta, en pidä itseäni mitenkään erikoisena, ei ole isoja lihaksia, en urheile, on kaksi koiraa sitomassa, olen normi töissä ja kaikki sanoo että prätkällä saa naisia niin yhtään akkaa ei ole trumpan kyydissä vielä ollut, itseasiassa 3v aikana ei ole kukaan muu sillä ajanut kuin minä.
 

Eramaankettu

Lost and Forgotten
Liittynyt
03.01.2017
Viestejä
2 061
No siis tämän aivan tuhannen Phlebaksen voimalla. Jätkät valittaa kun ei lohkea, sitten kun kerrotaan kymmenen kertaa että miksi ei lohkea, niin lopputuloksena tulee kilometrin mittainen mutku-sitä mutku-tätä ja stoorit vaihtelee ala-asteesta maahanmuuttajiin. Koomista. Tehkää nyt alkuun vaikka puoli vuotta kovaa duunia kaikilla noilla osa-alueilla mistä puhuin ja tulkaa sitten huutelemaan uudestaan. Jos ette noin tee, niin argumentaationne on tyhjää.
Tottakai ymmärrän, että joku saa varmasti samat tulokset tekemättä mitään(koska maailma ei ole tasa-arvoinen paikka), mutta tämähän tarjoaa vain ihan hemmetin hyvän mahdollisuuden kaikille saavuttaa samoja juttuja kuin komeana syntyneet(joita en itsekään todellakaan edusta), kunhan vaan pistää vähän niinsanotusti "kroppaa likoon".

Sorry avautuminen mutta ihan semisti turhauttavaa katsoa tuota rinkirunkkausta, missä naisten suhteen "lopullisesti epäonnistunut"(ainakin omasta mielestään) osasto taputtelee toisiaan selkään ja jatkaa samaa negailua hamaan tappiin saakka. Lepuutan salkkuani.
Kukaan ei vissiin kaivannut mitään neuvoja. Tämä ei ole edelleenkään mikään Parisuhteen kiemurat vaan nettitreffit ja tinder ketju. Hyvähän se on tietenkin välillä tulle tännekkin hegemonioimaan omasta paremmuudesta ja pohtia sitten tuolla toisessa ketjussa miksi elämä on niin perseestä parisuhteessa. Runkatkaa siellä sitten miten tykkäätte. Tietenkin tuollainen kielenkäyttö on kiellettyä vain minulta, niin nähdään nyt taas sitten +3pv jälkeen...
 
Liittynyt
22.12.2016
Viestejä
480
Mä en ole koskaan ollut se joka dokailee viikonloppusin tai liikkuu "kovispiireissä", enkä harratanut, fudista, lätkää tms. enkä todellakaan kuulunut mihinkään suosittuun porukkaan mihin nämä lätkäpelaajat kuului. Aikuisiällä mulla on kavereita todella vähän ja liikun vähän kaupungilla ja toki kaikki on omia valintoja ja silti naisia on riittänyt ja teininä niitä vasta olikin.

Vaikka olin 1,5v sinkkuna niin silti oli naisia riittämiin ja yksikään niistä ei ollut kenenkään tutun tuttuja vaan kaikki oli Tinderissä vastaan tulleita tuntemattomia ihmisiä, jotain näki sen kerran ja pisimmän kanssa oltiin monta kuukautta, en pidä itseäni mitenkään erikoisena, ei ole isoja lihaksia, en urheile, on kaksi koiraa sitomassa, olen normi töissä ja kaikki sanoo että prätkällä saa naisia niin yhtään akkaa ei ole trumpan kyydissä vielä ollut, itseasiassa 3v aikana ei ole kukaan muu sillä ajanut kuin minä.
Jos mietitään puhtaan hypoteettisesti. Leikitään että meillä on kristallipallo joka kertoisi meille totuuden. Jos tämä totuus olisi että tämä sinun em. naismenestys johtuu nimenomaan esim. hyvistä kasvonpiirteistä ja geenilotosta ylipäätään. Niin kysymys kuuluukin että: Olisiko se sulle kova paikka? Siis että syy siihen että sinulle lohkeaa helposti ei ole mitenkään sinun omaa ansiotasi? Ainoa sinun oma panostus olisi se negatiivisten asioiden tekemättä jättäminen, eli passiivisuus riittäisi. Eli et ole mitenkään "loistava tyyppi" tms. ja rumalla naamalla olisit itse täällä valittelemassa kun ei lohkea.

Mielestäni tämä on ihan yhtä järkevä selitys kuin se että jollekin ei lohkea koska "naiset haistaa ton sun toksisuuden kilometrin päähän" tai muuta vastaavaa.
 
Liittynyt
18.05.2017
Viestejä
21 331
Kukaan ei vissiin kaivannut mitään neuvoja. Tämä ei ole edelleenkään mikään Parisuhteen kiemurat vaan nettitreffit ja tinder ketju. Hyvähän se on tietenkin välillä tulle tännekkin hegemonioimaan omasta paremmuudesta ja pohtia sitten tuolla toisessa ketjussa miksi elämä on niin perseestä parisuhteessa. Runkatkaa siellä sitten miten tykkäätte. Tietenkin tuollainen kielenkäyttö on kiellettyä vain minulta, niin nähdään nyt taas sitten +3pv jälkeen...
No mistäs tässä sitten oli tarkoitus keskustella? On tuossa tuo vitutusketju vieressä, mihin purkaa tunteitaan ilman, että kukaan turhaan yrittää auttaa. Jos jaksaa julkisella foorumilla valittaa naisettomuuttaan niin luulisi olevan positiivista, että joku vaivautuu neuvomaan eikä vain vittuilemaan. Siitä täällä ei kukaan saa mitään jos vaikka joku onneton onnistuu ohjeilla pariutumaan.
 

Eramaankettu

Lost and Forgotten
Liittynyt
03.01.2017
Viestejä
2 061
No olisiko vaikka keskustelua ja kokemuksia nettitreffeistä ja tinderistä? Taisin jo kerran kysyä, minkälaisia kokemuksia sinulla on nettitreffeistä ja tinderistä? Ai niin, "hommatkaa elämä ja ei netistä mitään naisia saa rumalla naamalla ainakaan :D".

Eli tänne kokemuksia nettitreffailusta, sekä tinderin käytöstä. Suomi24 on ainakin melko hiljainen ja samat naamat tuntuu pyörivän. Hyvällä prosentilla naiset jättää vastaamatta viesteihin (3 viestiä/vrk rajana, jos ei halua maksaa palvelusta). Alkanut keskustelukin saatetaan vaan lopettaa tuosta noin vain.

Onko käynyt flaksi?

Tämä muuttunee jossain vaiheessa keskusteluksi painoindekseistä, mutta siihen asti kokemuksia otsikon aiheesta! :)

Kummasti teillä "rinkirunkkauksesta" syyttävillä paremmilla ihmisillä ei tunnu olevan mitään annettavaa tähän keskusteluun, mutta silti on pakko olla pätemässä vaikka ei mitään mistään tunnu tajuavan tai kokemusta omaavan.

Se on myös joku sinun henkilökohtainen solmusi korvienvälissä, jossa väännät tämän ketjun valitteluksi "naisettomuudesta". Valittamista tässä ketjussa on, mutta ei tuollaista joksi sinä sen koet.
 

Dr. Who

BANNATTU
BANNED
Liittynyt
17.10.2016
Viestejä
7 894
Jos mietitään puhtaan hypoteettisesti. Leikitään että meillä on kristallipallo joka kertoisi meille totuuden. Jos tämä totuus olisi että tämä sinun em. naismenestys johtuu nimenomaan esim. hyvistä kasvonpiirteistä ja geenilotosta ylipäätään. Niin kysymys kuuluukin että: Olisiko se sulle kova paikka? Siis että syy siihen että sinulle lohkeaa helposti ei ole mitenkään sinun omaa ansiotasi? Ainoa sinun oma panostus olisi se negatiivisten asioiden tekemättä jättäminen, eli passiivisuus riittäisi. Eli et ole mitenkään "loistava tyyppi" tms. ja rumalla naamalla olisit itse täällä valittelemassa kun ei lohkea.

Mielestäni tämä on ihan yhtä järkevä selitys kuin se että jollekin ei lohkea koska "naiset haistaa ton sun toksisuuden kilometrin päähän" tai muuta vastaavaa.
Siinä on paljon muutakin kuin pelkkä naama tai lihakset, se on kokonaisuus. Juuri puhuin tuossa muijan kanssa jutan ja vertin supersinkkudieetti ohjelmasta missä jo pelkkä 10kg painonpudotus, uudet siistit vaatteet, hiukset, hampaat/hymy ja se raikkaus ym. tekee ihmisestä aivan erilaisen ja loput tulee siitä asenteesta, ryhdistä miten itseään kantaa ja se sosiaalinen puoli puhuminen ym. sai ihmisen näyttämään aivan erilaiselta ja ehdoton ei muuttui miksi ei menis treffeille.

Toisille ulkonäkö on kaikki kaikessa koska kulissit pitää olla kunnossa, mutta ei kaikki niitä ole. Fakta on vain se että jos 15v on ilman seuraa niin vika löytyy peilin edestä, ei naisista.
 
Liittynyt
18.05.2017
Viestejä
21 331
No olisiko vaikka keskustelua ja kokemuksia nettitreffeistä ja tinderistä? Taisin jo kerran kysyä, minkälaisia kokemuksia sinulla on nettitreffeistä ja tinderistä? Ai niin, "hommatkaa elämä ja ei netistä mitään naisia saa rumalla naamalla ainakaan :D".



Kummasti teillä "rinkirunkkauksesta" syyttävillä paremmilla ihmisillä ei tunnu olevan mitään annettavaa tähän keskusteluun, mutta silti on pakko olla pätemässä vaikka ei mitään mistään tunnu tajuavan tai kokemusta omaavan.
Mä olen nettideittailukokemukseni moneen kertaan kertonut mutta siitähän saa lähinnä "vitun paska, kiitä naamalotto-onneasi" kommentteja. Tartteeko niitä vielä hieroa?

Meinaatko, että neuvot oman flaksin parantamiseksi tai syiden miettiminen heikolle menestykselle ei ole "annettavaa" ketjulle? Sitäkö sä haluat, että tää menee pelkäksi voivotteluksi ja väärien johtopäätösten vetämiseksi?
 

Eramaankettu

Lost and Forgotten
Liittynyt
03.01.2017
Viestejä
2 061
Toisille ulkonäkö on kaikki kaikessa koska kulissit pitää olla kunnossa, mutta ei kaikki niitä ole. Fakta on vain se että jos 15v on ilman seuraa niin vika löytyy peilin edestä, ei naisista.
Minun mielipiteeni on, että vika ei ole välttämättä sen enempää peilinedessä kuin naisissa(miehissä). Yhtä vitun hukassa on se 15v (väärän)ihmisen kanssa seurustellut kun sinkkuna ollut... Minua ainakin henkilökohtaisesti kiinnostaa miten voisi löytää jotain mitä minä etsin enkä vain löytää. Edelleen ette tunnu sisäistävän, että ongelma ei ole saannissa ja saaminen ei tarkoita vielä mitään.

Mä olen nettideittailukokemukseni moneen kertaan kertonut mutta siitähän saa lähinnä "vitun paska, kiitä naamalotto-onneasi" kommentteja. Tartteeko niitä vielä hieroa?

Meinaatko, että neuvot oman flaksin parantamiseksi tai syiden miettiminen heikolle menestykselle ei ole "annettavaa" ketjulle? Sitäkö sä haluat, että tää menee pelkäksi voivotteluksi ja väärien johtopäätösten vetämiseksi?
Yleisesti threadeihin ei ole pakko vasta jos ei ole mitään annettavaa... Ainakaan ohi aiheen vastaaminen ei teoriassa voi parantaa threadin laatua..
 
Liittynyt
22.12.2016
Viestejä
480
Yhtä vitun hukassa on se 15v (väärän)ihmisen kanssa seurustellut kun sinkkuna ollut...
No siinä on kuitenkin ollut saantipuoli (toivottavasti) kunnossa sen 15v

@Jurppii @Luukkonen Mitä jos se tosiaan on niin että teillä on käynyt tuuri sen naaman suhteen? Eli ette ole sen kivempia / parempia persoonallisuuksia kuin vaikka @yks-vesa-vaan Jos se voitaisiin aukottomasti todistaa niin miten reagoisitte?
 
Liittynyt
18.05.2017
Viestejä
21 331
@Jurppii @Luukkonen Mitä jos se tosiaan on niin että teillä on käynyt tuuri sen naaman suhteen? Eli ette ole sen kivempia / parempia persoonallisuuksia kuin vaikka @yks-vesa-vaan Jos se voitaisiin aukottomasti todistaa niin miten reagoisitte?
Mitä jos on tai ei ole? Ei kai tässä siitä ole kyse vaan siitä, miten parhaiten käyttää se, mitä on saanut.

Jos ihmisellä on kovin kauniit kasvot, pääsee hän helposti tutustumaan vastakkaiseen sukupuoleen ja varmaan aika pian löytyy sekin, jolle pelkkä ulkonäkö on riittävästi vaikka muuten ei niin häävi tapaus olisikaan. Jos taas ei ole niin sille ei oikein mitään voi. Silloin kannattaa miettiä, että miten niihin naisiin pääsisi tutustumaan ensin, jotta mahdollinen suhde olisi edes teoriassa mahdollinen. Sen ympärillä tämä keskustelu on lähinnä pyörinyt.

Jos elämässäsi ei tule koskaan vapaita naisia jutteluetäisyydelle saakka (koska et harrasta, opiskele, sosialisoi, työskentelet miesvaltaisella alalla jne) niin voit toki syyttää naamaasi jos koet sen epämiellyttäväksi. Totuus kuitenkin on, että läheskään kaikki suhteet ei ala kauniisiin kasvoihin viehättymällä. Miksi piiloutua ulkonäköselityksen taakse kun käytännössä elämässä pariutuminen on muuten syystä tai toisesta mahdotonta eikä yritä tehdä jotain sille isommalle ongelmalle? (joo, tiedän ja olen myöntänyt, että kaikkien kohdalla ei ole helppoa keinoa ja osalla se saattaa vaatia jopa muuttamista ihan toiseen paikkaan).

edit: Niin ja onhan täällä vaihtoehtojakin käsitelty, mm. niitä tuontivaimoja. Monella vaan ei tuntunut olevan mitään kovin konkreettista kokemusta aiheesta ja keskustelu meni lähinnä SWOT-analyysin puolelle. Lähestymistapana vaan kovin paljon sellainen "miten vältän muuttamasta itseäni"-tyyppinen.
 
Viimeksi muokattu:
Liittynyt
18.05.2017
Viestejä
21 331
Yleisesti threadeihin ei ole pakko vasta jos ei ole mitään annettavaa... Ainakaan ohi aiheen vastaaminen ei teoriassa voi parantaa threadin laatua..
Eli olet sitä mieltä, että tämä ketju on niin tiukasti aloitusviestin tekstiin sidottu, että tässä saa kertoa vain kokemuksia, ei esimerkiksi keskustella muiden kokemuksista?
 

tuoppi´

Kapitalisti
NOSTO
Liittynyt
24.10.2016
Viestejä
3 716
@Jurppii @Luukkonen Mitä jos se tosiaan on niin että teillä on käynyt tuuri sen naaman suhteen? Eli ette ole sen kivempia / parempia persoonallisuuksia kuin vaikka @yks-vesa-vaan Jos se voitaisiin aukottomasti todistaa niin miten reagoisitte?
Kyllähän näistä kirjoitteluista on tullut jo selväksi että kyseisillä herroilla on ainakin asenne paljon paremmalla mallilla. Ehkäpä ovat vielä komeampiakin. Mutta mitä sitten? Ei asiasta uhriutuminen auta mitään. Sen sijaan kannattaisi keskittyä vaan kehittämään itseäsi, erityisesti kun olet niin helvetin ruma sun täytyy olla persoonana komeita vielä valloittavampi. Miten voit itseäsi kehittää on jo monesti tässä kerrottu, eikä se muutenkaan mitään rakettitiedettä ole. Ainoa vaan, että se vaatii sulta panostusta ja oman itsensä laittamista likoon, niin sen takiahan ihmiset ei tee sitä. Aina helpompi vaan ulkoistaa syyt jonnekin muualle, pelata turvallisesti ja toistaa sama virheet uudestaan ja uudestaan.
 
Liittynyt
22.12.2016
Viestejä
480
Lähestymistapana vaan kovin paljon sellainen "miten vältän muuttamasta itseäni"-tyyppinen.
Mun lähestymistapa on toisesta suunnasta, juuri nimenomaan että kertokaas mitä minun tarvitsee muuttaa. Mutta sitten tuleekin nää vastaukset (ei täältä) et "ei tarvi muuttua oot hyvä tollasenaan" ja "ei kannata olla mitään muuta kun on" jne. muita latteuksia.

@Eramaankettu On tää toinenki threadi minkä joskus tein: Pariutumisen haasteet nykypäivänä ja sen vaikutukset
 
Liittynyt
22.12.2016
Viestejä
480
Kyllähän näistä kirjoitteluista on tullut jo selväksi että kyseisillä herroilla on ainakin asenne paljon paremmalla mallilla. Ehkäpä ovat vielä komeampiakin. Mutta mitä sitten? Ei asiasta uhriutuminen auta mitään. Sen sijaan kannattaisi keskittyä vaan kehittämään itseäsi, erityisesti kun olet niin helvetin ruma sun täytyy olla persoonana komeita vielä valloittavampi. Miten voit itseäsi kehittää on jo monesti tässä kerrottu, eikä se muutenkaan mitään rakettitiedettä ole. Ainoa vaan, että se vaatii sulta panostusta ja oman itsensä laittamista likoon, niin sen takiahan ihmiset ei tee sitä. Aina helpompi vaan ulkoistaa syyt jonnekin muualle, pelata turvallisesti ja toistaa sama virheet uudestaan ja uudestaan.
Noh ymmärrettävästi ainakin herroja vituttaa paljon vähemmän kun on haluttu olo / validointi kunnossa. Empatiakyky on nollissa ellei ymmärretä että jos ei olisi itse ehkä komeampi niin saattais se "asenne" myös olla huonommalla mallilla.

Itse olen valmis tekemään vaikka mitä, jos paskan syöminen auttaisi niin kysyisin vaan että kuinka paljon?
 

tuoppi´

Kapitalisti
NOSTO
Liittynyt
24.10.2016
Viestejä
3 716
Itse olen valmis tekemään vaikka mitä, jos paskan syöminen auttaisi niin kysyisin vaan että kuinka paljon?
Paskan syömisen sijaan kannattaa lähteä siitä että mietit miksi joku nainen voisi haluta deittailla sun kanssa? Äläkä käännä tätä negatiiviseksi eli älä mieti niitä asioita miksi naiset EI halua deittailla sua.
Sit kun sulla on se lista niin mietit miten tuot nuo asiat esille? Tuotko noita mitenkään esille kun yrität iskeä naisia?
Jos lista on lyhyt niin sitten mietit miten voisit lisätä siihen asioita ja sitten lisäät niitä. Jos lista on pitkä niin sittenhän homma on hyvällä mallilla, sun vaan pitää keksiä tapa millä tuot ne asiat esille.
 
Liittynyt
18.05.2017
Viestejä
21 331
Noh ymmärrettävästi ainakin herroja vituttaa paljon vähemmän kun on haluttu olo / validointi kunnossa. Empatiakyky on nollissa ellei ymmärretä että jos ei olisi itse ehkä komeampi niin saattais se "asenne" myös olla huonommalla mallilla.

Itse olen valmis tekemään vaikka mitä, jos paskan syöminen auttaisi niin kysyisin vaan että kuinka paljon?
Miten se empatia nyt sitten täällä näkyy tai ei näy?

Neuvoja on annettu vaikka kuinka mutta ne otetaan vittuiluna ja täsmennetään miten ei osata samaistua siihen omaan jumitukseen.
 

jipsu

BANNATTU
BANNED
Liittynyt
17.10.2016
Viestejä
1 452
Empatialla ei tilanne paremmaksi kyllä muutu, en ymmärrä miten se tähän liittyy. Toki sitä selkään voisi taputella vuodatuksille että juu naiset ne vaan on tollasia neekerinkyrvän perässä juoksevia huoria joille ei tavallinen suomalainen mies kelpaa, mutta mitä se auttaa? Ehkä enemmän tekee vahinkoa kun monen viesteistä paistaa ikävä pettymys ja katkeruus (joka toki on ymmärrettävää ja kun päätään hakkaa seinään tarpeeksi niin kyllähän siinä turhautuu).

Fakta kuitenkin on että jos oikeasti on ihan aidosti ruma (naama jotenkin epämuodostunut tai vastaavaa) eikä perus tylsä pottunokka jollaisia suurin osa miehistä on, niin nettitreffit ja etenkin tinder on itseään reiteen puukottamista. Kumppani löytyy silloin muualta, jos löytyy.

Ihmisillä on kuitenkin erilaisia mieltymyksiä kasvonpiirteitä katsoen vaikka luonnollisesti se traditionaalinen kauneis ja komeus on tilastollisesti halutuinta. Netissä muutenkin on naisten markkinat että melkein helpommin supliikilla kasvokkain se kumppani löytyy kuin s24 kirjoittelulla satojen miesten kanssa kilpaa.
 
Liittynyt
08.07.2017
Viestejä
133
No siinä on kuitenkin ollut saantipuoli (toivottavasti) kunnossa sen 15v

@Jurppii @Luukkonen Mitä jos se tosiaan on niin että teillä on käynyt tuuri sen naaman suhteen? Eli ette ole sen kivempia / parempia persoonallisuuksia kuin vaikka @yks-vesa-vaan Jos se voitaisiin aukottomasti todistaa niin miten reagoisitte?
Vaikkei viesti minulle ollut osoitettu, niin vastaan silti. Oli se sitten geenilotto-onnen tai oman itseni ylitsepursuavan mahdin ansiota millä tahansa sekoituksella, että olen onnistunut netistäkin naisia löytämään, on merkityksetöntä.
Ei se parin etsintää helpota, vaikka he olisivatkin tehnyt kaiken Internet-sankarien neuvojen mukaan, mutta silti jää luu kouraan, koska geenit,mamut ja muut. Naiset ei ole muuttumassa mihinkään tässä meidän kannalta relevantin ajan kuluessa, joten joko on jatkettava porskuttamista pettymyksestä toiseen, samalla omissa käsissä olevat asiat optimoiden, tai luovuttaa.
Markkinat ei ole reilut, mutta jos takana kytee saman tason katkeruutta kuin täällä joillain on, ei homma toimi. Vastapuoli kyllä näkee ja tuntee. Helvetti, miehenäkin usein "täysin tuulesta temmattu" perstuntuma pitää kutinsa.
 

Eramaankettu

Lost and Forgotten
Liittynyt
03.01.2017
Viestejä
2 061
Omasta mielestäni homma tiivistyy siihen, että jos joku on saanut homman toimimaan, niin mielestäni silloin tällaiselta kaverilta kannattaa ottaa neuvoja vastaan.
Ensin pitäisi tajuta, että millon "homma toimii". Jos pelkästään pillunsaanti on se juttu, niin sillon meidän todella pitäisi ottaa pakkoavioliitoista ja naisenhakkaamisesta mallia, eli oppikouluun saudeihin ja kaapu päälle jos se sitten tuolla mitataan. Ei sovi mulle, ei moraalille, käytännöille eikä todellisuudelle.


Ei se tarkoita että tämä jäby olisi mitenkään parempi ihminen, vaan lopultahan kaikki käytösmallit on jostain opittuja, joko vanhemmilta, kavereilta jne. Niin miksi ei voisi sitten ottaa tietynlaista shortcuttia niihin "oikeisiin valintoihin" kun kerran sitä tarjotaan. Helppoahan se ei ole, mutta jos joku on kerran tehnyt homman kantapään kautta, niin miksi ei hypätä suoraan paremmalle tasolle kulkematta sitä kaikista kivisintä polkua?
Ei tässä ole kyse siitä että tarvitsee leikkiä vaikka jotain 30k-viikonloppumiljonääriä ja feikata asioita, mutta joitakin universaaleja juttuja on pakko hyväksyä, esim että hyvä kunto nostaa todennäköisyyksiä nettitreffailussa onnistumiselle jne. Aika monia muita asioita luettelinkin jo aiemmin.
Juu, varmasti nostaa mahdollisuutta saada - _koska suurin osa_ ihannoi ns normaali vartaloisia (painoisia) ihmisiä. Yleistäminen sen sijaan on tässäkin asiassa turhaa. Vähän kun väittäisi että _kaikki miehet tykkää isoista tisseistä_. Uskaltaisin väittää, että näin on _useimmiten_, se ei kuitenkaan tarkoita, että _Kaikki_. Näin ollen jälleen kerran, jos sinulla on tipsit millä saada isotissisiä naisia, niin se ei paljon lohduta jos nyt sattuu tykkäämään majavien sijaan terhakoista rusinapullista.. Edelleen kaikki täällä ei vollota, ettei saa _ketään_.

Eli tiivistettynä, jos on nyt vaikka useamman vuoden hakannut päätä seinään samalla metodilla, niin voisiko olla että tällöin tässä metodissa on jotain vikaa ja voisiko olla kannattavaa vaihtaa sitä metodia ja muokata sitä pikkuhiljaa toiseen suuntaan? Sitten jos on tosiaan vaikka vuoden tehnyt näitä tiettyjä asioita, ja mitään parannusta ei ole tullut niin katsotaan hommaa uusiksi. Mutta olen täysin varma, että sellaista tapausta ei io-tekistä löydy, etteikö tietynlaiset etenemistavat ja pitkäjänteisyys aiheuttaisi väkisin positiivisia vaikutuksia.
Ja voin sen todeta, että mikään ei ole motivoivampaa kuin saada pieniäkin onnistumisia tuossa, koska se herättää uteliaisuuden että jos tähän kohtaa pääseminen ei ollut tän vaikeampaa, niin mitä sitten jos nostan omaa tasoa vielä lisää?!
Juuh, sitävarten tätä threadia on hauska lukea. Olisi kiva tietää mitä tippejä foorumilaisilla on esim näiden kissakalojen ignoraamiseen tai minkälaisia kokemuksia on juuri kuvalla/ilman hakemisessa tai ylipäätään onko joku paikka missä olis jotain muita järkeviä tapoja hakea kuin ulkonäkö? Sinällään minulla ei ole mitään ulkonäköä tai itsestään huolehtimista vastaan, mutta se ei ole minun top 5 listallani tärkeysjärjestyksessä enkä etsi sellaista henkilöä toisin kuin tällä foorumilla niin kaikki antaa ymmärtää (että kaikki hakee - mitä se sitten kukin kerrallaan väittääkään). Pitäis vissiin muidenkin sen peilin tuijottamisen sijaan vilkasta ikkunasta ulos ja tajuta, että homolle on turha tarjota heteroa... Ihan kaikki ei katsos mahdu ihan siihen samaan muottiin.

Kumppanin valinta, joka monesti on tinderin ja nettitreffailun tavoitteena, on kuitenkin yksi kriittisimpiä tekijöitä onnellisuudelle, joten miksi sen eteen ei voisi tehdä kunnolla hommia? Samaan tapaan kuin vaikkapa työelämässä oikeiden valintojen ja kovan duunin tekeminen tuottaa tilastollisesti tulosta. Näissä osa-alueissa kuitenkin tulee monesti sivutuotteena sitten paljon muutakin kuin vaan menestystä pariutumismarkkinoilla.
Mitä nyt länkytät? Että kim dot comin olis kannattanut käydä vähän enemmän salilla, että olis parempi koodari ja paremmin menestynyt? Juuh. Kaipa tuohon on jotenkin helppo samaistua - jos olet todellinen vihannes etkä anna mitään niin tuskin kukaan sinullekkaan haluaa mitään antaa. Se urheilu tai haukkarin paksuus nyt ei vain kaikille mimmeille ole se juttu. Sen nörtin ikinätreenaamattoman nörtin pitää vaan löytää mimmi kuka nyt syttyy jostain muusta kun hd kyydissä istumisesta ja extasista kun sitä nyt tuskin tulee saamaan sen nörtin kanssa?

Tämä foorumi (pun intended) on tavallaan tietysti huono paikka siihen, että saataisiin mitään konkreettista casea tästä aikaan, koska täällä on toki hankala jakaa mitään kovin yksityiskohtaisia tietoja. Mutta minä ainakin voin laittaa omia hyväksi havaitsemiani juttuja jakoon, jos saadaan jotain konkretiaa valituksen sijaan tähän hommaan. Esim vaikka jonkun esimerkkikäyttäjän lähtötilanne kuvattuna, ja lähdetään siitä rakentamaan polkua eteenpäin. Toistan aiemmin sanomani, olisipa aika jees, jos pystyttäisiin oikeasti jeesaamaan jotain tekkiläistä tässä hommassa konkreettisesti! Peace.
Taidan ottaa haasteen vastaan toivottomana tapauksena, mitä haluat tietää :smoke:
 
Liittynyt
18.05.2017
Viestejä
21 331
Mikäs nyt oikein risoo kun pitää jatkuvasti taas käydä muiden kimppuun? Kerro mitä etsit ja mikä on ongelma niin käydään sitä sitten läpi.
 
Liittynyt
23.10.2016
Viestejä
109
Tiedättekös, minä luulen, että näissä kirjoitteluissa yleistykset, korostukset sun kaikki muut aivan varmasti pahentaa ulosantia ja mahdollisia väärinymmärryksiä. Jankkaukset lietsoo lisää jankkauksia.

Villissä kuvitelmissa haluan ajatella, että jos me kaikki kokoonnuttaisiin aidosti äijä-, nörtti-, komeat-, rumat- ja kummajaiset-porukalla, niin kyllä me siellä joka ainoalle jotain apuja ja uusia ajatuksia leivottaisiin, tarvitsi niitä sitten kipeästi tai vähemmän kipeästi.

Tietysti hommaan pitäisi lähteä jokaisen avoimella mielellä, kaveriasenteella ja aidosti hakemaan itselle erilaisia ajatuksia, eikä aiheena mitään muuta kun targettina parisuhde. Olkoon sitten parisuhde mikä hyvänsä. Tällaisesta porukasta varmasti löytyy riittävästi variaatioita, jotta luutuneimmatkin ajatukset herää zombiunestaan.
 
Viimeksi muokattu:
Liittynyt
21.12.2016
Viestejä
13
Pitkään ketjua sivusta seuranneena päätin itsekin oksentaa ajatuksiani Tinderöinnin ja kaikenlaisen treffailun saloista. Absoluuttisia totuuksia tästä metafyysisestä tekstiseinämästä on turha odottaa, mutta mielipiteeni perustuvat kohta 10 vuotta jatkuneelle kiinnostukselle ja tutkimukselle vuorovaikutustaidoista, viehätyksestä sekä sosiaalisesta dynamiikasta ylipäätään.

Vuosien varrella karttuneen viisauden voisi kiteyttää sanomalla, että mikä tahansa asia, ominaisuus tai puute itsessä voi tehdä pariutumisesta vaikeaa, jos sille antaa vallan. SILLÄ on väliä, mitä ajattelet itsestäsi ja muista. SILLÄ on väliä, minkälaisen linssin läpi maailmaa katselet ja miten suhtaudut elämään, ongelmiin, itseesi ja muihin. SILLÄ on väliä, pystytkö katsomaan toista ihmistä silmiin ollen aidosti kiinnostunut, tarvitsematta kuitenkaan mitään. SILLÄ on väliä, mille itsesi altistat, minkälaisten filosofioiden ja ajatusten annat itseesi vaikuttaa. SILLÄ on väliä, mihin uskot. SILLÄ on väliä, mitä tunnet sisälläsi ja mitä muut tuntevat seurassasi.

Voimaannuttamisripulin jälkeen voidaan tunnustaa myös vähän konkreettisempia tosiasioita. SILLÄ on väliä, miten itseäsi kannat. SILLÄ on väliä, miten pidät itsestäsi, terveydestäsi ja hyvinvoinnistasi huolta. SILLÄ on väliä, mitä suuhusi laitat, kuinka hyvin nukut ja liikutko tarpeeksi optimoidaksesi oman hormonitoimintasi ja energiatasosi.

Ikinä meistä kukaan ei voi jokaista vastaantulijaa miellyttää, viehättää tai tyydyttää. Eikä pidäkään voida. Väitän silti, että se osa vastakkaisesta sukupuolesta tai meitä seksuaalisessa mielessä kiinnostavista kulkijoista, jota voidaan on PALJON suurempi, mitä yleensä luullaan. Yrittämistä ja erehtymistä tämä sielunkumppanin etsintä on ja toisille se on varmasti lähtökohtaisesti helpompaa, mutta kannattaako tuota miettiä? Onko siitä itselle apua?

Kunhan pääkoppa on suht kasassa ja pyrkii rakastamaan ja hyväksymään itsensä kaikkine puutteineen, sekä tietää mitä haluaa, eikä pelkää tavoitella sitä. Silloin kestää sosiaalisia tilanteita ja seksuaalista jännitettä. Silloin huokuu positiivista vibaa, silloin tuntee ansaitsevansa lämpöä, rakkautta ja hyviä reaktioita. Silloin voi rumempikin tapaus viehättää ja vietellä. Niin se metsä vastaa, kun sinne huutaa.

Varsinaisiin neuvvoihin tai toimintasuunnitelmiin ei taida monella palstalaisella (allekirjoittanut mukaanluettuna) kompetenssi riittää. Loppukaneetiksi toteankin vain uudestaan, että sillä mihin uskot on se suurin vaikutus. Kirjoja, luentoja, teesejä ja dataa on netti pullollaan, mutta se tutkimus ja työ on jokaisen tehtävä itse. Itsestään vastuun ottaminen on helvetin kovaa työtä, kenties kovinta mahdollista. Mutta se on myös palkitsevaa. Liekkö jopa elämän tarkoitus?

Tinderöintiä en rehellisesti sanottuna suosittele kenellekkään pariutumismahdollisuuksista kärsivälle, jonka naamavärkki ei kuulu siihen ylimpään persentiiliin, tai jonka sosiaalinen media ei lähentele B-luokan julkkista. Siinä joutuu laskemaan rimaa ja omia kriteereitä tuhottoman paljon ja se ei ikinä tuo tyydyttävää parisuhdetta.
 

Eramaankettu

Lost and Forgotten
Liittynyt
03.01.2017
Viestejä
2 061
Siinä joutuu laskemaan rimaa ja omia kriteereitä tuhottoman paljon ja se ei ikinä tuo tyydyttävää parisuhdetta.
Entäs jos siinä omassa kaveriporukassa on just naimisiin mennyt, joka löysi tinderistä - vieläpä melko nopeasti - daamin joka ajatteli vain hakea hyväksyntää sen yhden illan vieraalla paikkakunnalla :facepalm: Eihän se toki varmasti koko totuutta kerro..
 
Liittynyt
21.12.2016
Viestejä
13
Entäs jos siinä omassa kaveriporukassa on just naimisiin mennyt, joka löysi tinderistä - vieläpä melko nopeasti - daamin joka ajatteli vain hakea hyväksyntää sen yhden illan vieraalla paikkakunnalla :facepalm: Eihän se toki varmasti koko totuutta kerro..
Turhan kevyt sanavalinta itseltä tuo tyydyttävä. Sitä meinasin, että jos niitä omia kriteereitä laskee liikaa minkä tahansa osa-alueen saralla (ulkonäkö, luonne, yhteensopivuus jne.) niin se alkaa varmasti kipuileen ennenpitkää, aiheuttaen ongelmia sekä pahimmillaan sielua riipivän paskoja parisuhteita.
 
Liittynyt
05.03.2017
Viestejä
490
Tinderöintiä en rehellisesti sanottuna suosittele kenellekkään pariutumismahdollisuuksista kärsivälle, jonka naamavärkki ei kuulu siihen ylimpään persentiiliin, tai jonka sosiaalinen media ei lähentele B-luokan julkkista.
Tämän olen itsekin huomannut. Tinderi sai jäädä. Mutta se naama on ruma myös siellä baarissa. Enkä ole ryyppy miehiä, joten en edes etsi sellaista naista kuka harrastaa liikaa viinaksia. Eikä niitä naisia baareissa edes paljoa ole, ainakaan sinkkuja.
Kavereiden kautta suhteilla niitä fiksuja sinkkunaisia ehkä löytäsi, mutta kaveripiirit ovat niin pienet. Saman ikäiset elää perhe-elämää. Nuoremmat menee omissa porukoissa. Kokoajan huomaan että epäsosiaalisena jään suuressa määrin piirien ulkopuolelle.
 
Liittynyt
22.12.2016
Viestejä
18 236
Kyllä huomaa että on kesä ja kärpäset ihmisten mahanpohjissa, kun naiset ja deittailu tuntuu olevan nörttipalstan suosituimpia aiheita tällä hetkellä.. ;)

Tuskin on sama meininki tammikuussa.
 

Eramaankettu

Lost and Forgotten
Liittynyt
03.01.2017
Viestejä
2 061
Miksei olisi, sillon ollaan jo toivottavasti Shanghaissa. Toisi tähän xxxxxxxxx miehen arkeen jotain uutta.. Ehkä jonkun muunkin. Manila tuntuu olevan toinen, johon suomalaisen enemmän tai vähemmän nörtin kannattaa suunnata :smoke:
 
Liittynyt
24.10.2016
Viestejä
6 111
Suurin ongelma täällä on epärealistiset odotukset. Edes Hollywood-elokuvissa ei ruma ylipainoinen Asperger-mies saa missin näköistä ydinfyysikkoa kumppanikseen. Ruma ja ylipainoinen voisi etsia kumppania omasta piiristään.
 
Liittynyt
05.03.2017
Viestejä
490
Suurin ongelma täällä on epärealistiset odotukset. Edes Hollywood-elokuvissa ei ruma ylipainoinen Asperger-mies saa missin näköistä ydinfyysikkoa kumppanikseen. Ruma ja ylipainoinen voisi etsia kumppania omasta piiristään.
Taas näitä :facepalm:

Mistä vedät johtopäätöksen että olen yliopiston käynyttä fitness missiä hakemassa? Ihan kaikki läskit yksinhuoltajat kelpaisi deittiseuraksi. Ja varmasti olisivatkin paljon parempaa seuraa kuin jokin itsekeskeinen narsistinen himotreenaaja jolla ei ole muuta elämää kuin naaman koristelu, kalorien laskeminen ja sali.
Niin, en ole edes kovin ylipainoinen. Naama on ruma, Aspergeri saatta olla.
 
Liittynyt
24.10.2016
Viestejä
6 111
Taas näitä :facepalm:

Mistä vedät johtopäätöksen että olen yliopiston käynyttä fitness missiä hakemassa? Ihan kaikki läskit yksinhuoltajat kelpaisi deittiseuraksi. Ja varmasti olisivatkin paljon parempaa seuraa kuin jokin itsekeskeinen narsistinen himotreenaaja jolla ei ole muuta elämää kuin naaman koristelu, kalorien laskeminen ja sali.
Niin, en ole edes kovin ylipainoinen. Naama on ruma, Aspergeri saatta olla.
Valitettavasti kuulut todennäköisesti siihen joukkoon joka jää ilman mieleistään seuraa.
 
Liittynyt
20.10.2016
Viestejä
111
En oikeastaan tiedä miksi tähän ketjuun kommentoin näin pelin ulkopuolelta, mutta mä sanon jäppisille kautta linjan sen, että jos peli ei maita niin älkää osallistuko siihen. Hommatkaa tarkoitusta elämäänne muilla keinoin, älkää murehtiko ympäröivän maailman hyväksynnästä. Jos maailmankatsomuksesi menee yksiin parisuhdepelin kanssa, hyvä - jos ei, niin mitä sitten? Miehen rooli on perustunut aika tehokkaasti naikkosten viehättämisen ympärille, mutta kyllä te fiksuina tietoisuuksina ymmärrätte paremmin, ainakin halutessanne, kuin mitä tuo apina joka teidän sisällänne haluaa - joka on pohjimmiltaan vain lisääntymistä. On aika luopua romantikon eleistä, koska suurempaa valhetta ei juuri ole. Ainakin näin asian itse katson.

t: kaljoissan jälleen mukavan illan jälkeeen
 
Liittynyt
20.10.2016
Viestejä
111
En lähde erottelemaan postauksen osia, koska eritoten: huomaatko että vastuu on sinulla miehenä? Milloin vastuuta olisi myös vastapelurilla, mitä soisi edes odottaa heiltä?
Äijät senkun tekee temppuja naisten eteen ja mukautuu, naisten tarvitsee olla... Noh, naisia. Kärjistän toki tarkotuksella, joten: Aina miesten pitää pistää paremmaksi, vaikka naiset ovat suorastaan ajoittain laiskoja paskoja ja muutenkin surkeita. Yrittäkää kunnioittaa itteänne älkääkä lähtekö noihin typeriin temppuiluihin mukaan.
 
Liittynyt
18.05.2017
Viestejä
21 331
En lähde erottelemaan postauksen osia, koska eritoten: huomaatko että vastuu on sinulla miehenä? Milloin vastuuta olisi myös vastapelurilla, mitä soisi edes odottaa heiltä?
Minkäs teet? Jokainen vastaa lopulta omasta pelistään ja kukaan ei ole kenellekään edes mahdollisuutta velkaa. Neuvot kohdistetaan sellaisiin asioihin, joihin apua kysyvä voi edes teoriassa vaikuttaa.

Miehet eivät voi vaikuttaa tässä pelissä naisten käyttäytymiseen kuin epäsuorasti. Varmaan sillä olisi vaikutusta jos kaikki lopettaisi jalustalle nostamisen ja kaveripoikailun eikä kukaan komea mies polkisi baarista tai Tinderistä löydettyjä itsensä alapuolelta olevia naisia. Mutta sitten tultaisiinkin taas siihen tasojen määrittelyyn, jota ei vielä ole tehty. Pokaako se mies tasonsa alapuolelta vai yläpuolelta, joka tässä ketjussa kertoi, että naisia kyllä pääsee hyvinkin lähelle mutta kun kuulevat siivoajan hommasta niin suurin osa häipyy?
 
Liittynyt
17.06.2018
Viestejä
9 058
En lähde erottelemaan postauksen osia, koska eritoten: huomaatko että vastuu on sinulla miehenä? Milloin vastuuta olisi myös vastapelurilla, mitä soisi edes odottaa heiltä?
Äijät senkun tekee temppuja naisten eteen ja mukautuu, naisten tarvitsee olla... Noh, naisia. Kärjistän toki tarkotuksella, joten: Aina miesten pitää pistää paremmaksi, vaikka naiset ovat suorastaan ajoittain laiskoja paskoja ja muutenkin surkeita. Yrittäkää kunnioittaa itteänne älkääkä lähtekö noihin typeriin temppuiluihin mukaan.
Kyllä naiset joutuvat tekemään töitä samalla tavalla. Heissä on joitakin joille tulee miehiä ilman että oikeastaan yrittävät, sama koskee miehiäkin. Jotkut naiset huutavat yksinäisyyttään ja sitä että joutuvat elämään yksin. Toki kulttuuri on sellainen että nainen on saalis ja mies metsästää, mutta tämä tarkoittaa naisille sitä että heidän täytyy herättää miehen halu metsästämään häntä. Kuinka moni nainen turhaan yrittää herätttää miehen huomiota ilman että tämä huomaa yhtään mitään ja lopulta nainen poistuu tilanteesta pettyneenä. Sitten suuri osa onneksi ei välitä moisista kulttuurimalleista. Varsinkin nykyisin moni nainen tekee aloitteen ja yrittää, välillä epäonnistuen ja välillä onnistuu. Lisäksi monella naisella on ongelmana että tyytyy huonoon suhteeseen koska pelkää muuten joutuvansa olevan yksin.

Jos sanot että naisen täytyy olla vain naisia, niin se on samanlainen vaikeus kuin että miesten täytyy olla miehiä. Mutta sukupuoliroolit voi heittää nurkkaan ja olla oma itsensä. Peleihin ei tarvitse osallistua. Tinderistä ei ole kokemuksia mutta käsittääkseni siellä ulkonäkö merkaa molemmilla osapuolilla eikä pelejä tarvitse pelata. Oman kokemukseni mukaan pakkeja saa kaikki sukupuolet. Sukupuolieroja tosin on, yleistettynä miehet ovat aggressiivisempia yrittäessään saada toisen mukaansa.

Sitten kun saa parisuhteen niin siinä on omat ongelmansa ja sen eteen joutuu tekemään töitä enemmän kuin parisuhteen alkamisessa jos haluaa että molemmat ovat tyytyväisiä.
 
Liittynyt
18.05.2017
Viestejä
21 331
Kyllä naiset joutuvat tekemään töitä samalla tavalla. Heissä on joitakin joille tulee miehiä ilman että oikeastaan yrittävät, sama koskee miehiäkin. Jotkut naiset huutavat yksinäisyyttään ja sitä että joutuvat elämään yksin. Toki kulttuuri on sellainen että nainen on saalis ja mies metsästää, mutta tämä tarkoittaa naisille sitä että heidän täytyy herättää miehen halu metsästämään häntä. Kuinka moni nainen turhaan yrittää herätttää miehen huomiota ilman että tämä huomaa yhtään mitään ja lopulta nainen poistuu tilanteesta pettyneenä. Sitten suuri osa onneksi ei välitä moisista kulttuurimalleista. Varsinkin nykyisin moni nainen tekee aloitteen ja yrittää, välillä epäonnistuen ja välillä onnistuu. Lisäksi monella naisella on ongelmana että tyytyy huonoon suhteeseen koska pelkää muuten joutuvansa olevan yksin.

Jos sanot että naisen täytyy olla vain naisia, niin se on samanlainen vaikeus kuin että miesten täytyy olla miehiä. Mutta sukupuoliroolit voi heittää nurkkaan ja olla oma itsensä. Peleihin ei tarvitse osallistua. Tinderistä ei ole kokemuksia mutta käsittääkseni siellä ulkonäkö merkaa molemmilla osapuolilla eikä pelejä tarvitse pelata. Oman kokemukseni mukaan pakkeja saa kaikki sukupuolet. Sukupuolieroja tosin on, yleistettynä miehet ovat aggressiivisempia yrittäessään saada toisen mukaansa.

Sitten kun saa parisuhteen niin siinä on omat ongelmansa ja sen eteen joutuu tekemään töitä enemmän kuin parisuhteen alkamisessa jos haluaa että molemmat ovat tyytyväisiä.
Unohtamatta tietenkään sitä, että parisuhde ja pano on ihan eri asioita kun niitä miettii siltä kantilta, että kuka saa ja mitä haluaa.
 
Liittynyt
23.10.2016
Viestejä
109
....Tinderistä ei ole kokemuksia mutta käsittääkseni siellä ulkonäkö merkaa molemmilla osapuolilla eikä pelejä tarvitse pelata. Oman kokemukseni mukaan pakkeja saa kaikki sukupuolet.
Tinderissä jos jossain sitä peliä nimenomaan kaikkein eniten tarvitaan. Pelien suhteellisuus sitten riippuu henkilöstä eikä väliä onko mies vai nainen.
Pelissä (pokeri) tietysti jaetaan erilaisia kortteja ja jos sulla on kädessä 2,3,4,7 ja 9 niin siinä on oikeastaan vaan yksi mahdollisuus voittaa. Sun pitää saada aikaa täydellinen hämäys ja silloin jos missään kyse on pelkästään itseluottamuksesta ja siitä miten on sen itseluottamuksen näyttänyt ENNEN näiden korttien saamista sille vastustajalle.
Pakeista olen kyllä ihan samaa mieltä sun kanssa. Ja noista naisten yksinäisyys jutuista. Ei niillä naisilla ole loppujen lopuksi yhtään sen helpompaa kuin meilläkään ja ne kokee asiat hyvin erilailla.
 
Liittynyt
22.10.2016
Viestejä
11 127
.. nämä, erityisesti vastaukseni, pätee enemmän "arkielämässä" kuin nettitreffeillä, mutta jätän tähän säikeeseen silti...



Kyllä naiset joutuvat tekemään töitä samalla tavalla. Heissä on joitakin joille tulee miehiä ilman että oikeastaan yrittävät, sama koskee miehiäkin.
... ja nainen usein itseasiassa näkee aika paljon vaivaa esim. meikkaamiseen näyttääkseen viehättävältä. Toki naiset aina väittää, että "tehdään tätä vain itsemme takia, ei miesten takia", mutta..

Jotkut naiset huutavat yksinäisyyttään ja sitä että joutuvat elämään yksin. Toki kulttuuri on sellainen että nainen on saalis ja mies metsästää, mutta tämä tarkoittaa naisille sitä että heidän täytyy herättää miehen halu metsästämään häntä. Kuinka moni nainen turhaan yrittää herätttää miehen huomiota ilman että tämä huomaa yhtään mitään ja lopulta nainen poistuu tilanteesta pettyneenä. Sitten suuri osa onneksi ei välitä moisista kulttuurimalleista. Varsinkin nykyisin moni nainen tekee aloitteen ja yrittää, välillä epäonnistuen ja välillä onnistuu.
Tässä on jotenkin hiukan ärsyttävä tämä roolijako ja "huomion" käsite.

Nainen olettaa, että riittää, että hän saa herätettyä miehen "huomion", ja sitten oletetaan, että mies tulee ja tekee aloitteen.

Ei se pelkkä huomio riitä. Huomio voi olla myös negatiivista.

Pitää olla yhteensopiva/"samalla aaltopituudella", ja pitää saada herätettyä toisessa ihastus, ei pelkkä huomio.

Ja tilanteen pitää olla tasapainossa. Tämä on oikeastaan se, mihin itsellä yleensä kaikki on failannut. Ihastun sellaisiin naisiin, jotka eivät ole ihastuneet minuun, ja minuun ihastuu sellaiset naiset, joihin en itse ole ihastunut. Kyllä minä välillä huomaan että joku nainen on ihastunut minuun, mutta jos en ole kiinnostunut siitä, mitä minun pitäisi asialle tehdä?

Ainakaan en halua alkaa leikkimään sen tunteilla ja alkaa feikkaamaan mitään ja hyväksikäyttämään sitä millään tasolla.

Sekin, että alkaa sanomaan "etukäteen" että "taidat olla minuun ihastunut, mutta minä en ole kiinnostunut" tuntuu toisaalta vähän tylyltä jos se ei ole tehnyt mitään selvää aloitetta, entä jos olen kuitenkin väärässä ja se ei ollutkaan ihastunut minuun.

Käytännössä tilanteeseen voi myös jäädä "odottelemaan" ja miettimään, että olisiko tuosta sittenkin minulle kumppaniksi, ja "herääkö omat tunteeni?" mutta tällöin jos liikaa on sen toisen kanssa tekemisissä, voi mennä tuon "toisen tunteilla leikkimisen" suuntaan.



Itse taas failaan aina siihen, että en tee sitä selvää aloitetta, vaan yritän liikaa tutustua ensin "kaveripohjalta" ja päädyn aina friend zonelle.
Nainen olettaa, että hänen ei tarvi tehdä aloitetta(sllloinkaan kun hän on miehestä kiinnostuneempi) mutta toisaalta olettaa, että miehen pitää tehdä se hyvin selvä aloite melko aikaisessa vaiheessa, ja jos hän ei sitä tee, on saamaton nahjus.


Lisäksi monella naisella on ongelmana että tyytyy huonoon suhteeseen koska pelkää muuten joutuvansa olevan yksin.
Naiselle on tärkeämpää että on se "joku" kumppani.

Mutta ei tämä ole täysin vain naisten ongelma.
 
Viimeksi muokattu:
Liittynyt
20.10.2016
Viestejä
648
Itse taas failaan aina siihen, että en tee sitä selvää aloitetta, vaan yritän liikaa tutustua ensin "kaveripohjalta" ja päädyn aina friend zonelle.
Itse teen aloitteen humoristisessa hengessä niin, että kieltävän vastauksen saamiselle voi nauraa. „Luolamiehen oli pakko kysyä!“ tai jotain, mikä tilanteeseen sopii. Ideana tarjota kepeällä heitolla helppo tie pois nolosta tilanteesta ja myös nainen voi läpällä heittää että joo, luolasi karhuntalja näyttääkin pehmoiselta. Jankkaamaan ei jäädä, vaan jatketaan jutustelua eteenpäin - asia tuli naiselle selväksi. Ehkä hän palaa asiaan myöhemmin, ehkä ei.
 
Liittynyt
17.06.2018
Viestejä
9 058
Taas näitä :facepalm:

Mistä vedät johtopäätöksen että olen yliopiston käynyttä fitness missiä hakemassa? Ihan kaikki läskit yksinhuoltajat kelpaisi deittiseuraksi. Ja varmasti olisivatkin paljon parempaa seuraa kuin jokin itsekeskeinen narsistinen himotreenaaja jolla ei ole muuta elämää kuin naaman koristelu, kalorien laskeminen ja sali.
Niin, en ole edes kovin ylipainoinen. Naama on ruma, Aspergeri saatta olla.
Asperger ei ole este, toki se rajoittaa kumppanin löytymistä. On hankalampaa löytää yhteensopiva kumppani mutta se on vain yksi ominaisuuskimppu.
 
Liittynyt
20.10.2016
Viestejä
111
Minkäs teet? Jokainen vastaa lopulta omasta pelistään ja kukaan ei ole kenellekään edes mahdollisuutta velkaa. Neuvot kohdistetaan sellaisiin asioihin, joihin apua kysyvä voi edes teoriassa vaikuttaa.

Miehet eivät voi vaikuttaa tässä pelissä naisten käyttäytymiseen kuin epäsuorasti. Varmaan sillä olisi vaikutusta jos kaikki lopettaisi jalustalle nostamisen ja kaveripoikailun eikä kukaan komea mies polkisi baarista tai Tinderistä löydettyjä itsensä alapuolelta olevia naisia. Mutta sitten tultaisiinkin taas siihen tasojen määrittelyyn, jota ei vielä ole tehty. Pokaako se mies tasonsa alapuolelta vai yläpuolelta, joka tässä ketjussa kertoi, että naisia kyllä pääsee hyvinkin lähelle mutta kun kuulevat siivoajan hommasta niin suurin osa häipyy?
Olen samaa mieltä pelin luonteesta. Itse lähinnä tarjoan toisen tavan ajatella asiaa, vaikka sitä ei välttämättä kukaan pyytänyt. :)
Naisten vastuu ja rooli tässä pariutumispelissä tulisi olla korkeampaa, jotta tarjoaisivat miehille muutakin kuin vaatimuksia ja biologisien viettien toteutuksen mahdollisuuksia. Haluaisin ajatella että naiset kykenevät moiseen, mutta syystä tai toisesta näin ei tapahdu. Ehkä taustalla on vain naisten luonne ja miesten alistuminen tähän hölmöilyyn.

Mitä tuohon siivoja-keissiin tulee; mainitsinkin jo aiemmissa viesteissäni, että naiset ovat hypergamisia ja siivoja ei valitettavasti ole rankingissa kovin korkealla. Liian moni nainen ei ajattele tuon perusviettinsä ulkopuoleltaan, vaikka muuten vastapelurin asiat ja puitteet oisivat kondiksessa. Koska me kanssaihmiset ei vaadita toisiltamme, että ylittäisimme ihmisapinan viettimme (tai toisin ilmaistuna, kesytettäisiin se elukka sisimmässämme), niin tuo peli tulee olemaan jatkossakin yhtä typerää. Pelin ja pelaajien luonteen ymmärrys voi auttaa joko muokkaamaan strategiaansa tai puitteita pelissä pärjätäkseen siinä paremmin, tai sitten koko peli alkaa maistumaan happamalta ja se lakkaa kiinnostamasta.
 
Toggle Sidebar

Statistiikka

Viestiketjut
240 970
Viestejä
4 215 832
Jäsenet
70 985
Uusin jäsen
retuilyllairmoraa

Hinta.fi

Ylös Bottom