Nettitreffit + Tinder

Liittynyt
01.02.2017
Viestejä
1 430
Minulla tulee kyllä mätsejä hyvästi, mutta sitten tuntuu useimmiten tyssäävän, kun lähdetään keskustelemaan ja ohitetaan vain ulkonäkö. Suurin osa minun mätseistä tuppaa jostain syystä olemaan jonkinlaisia uraohjuksia/yliopistonaisia. Itse taas nautin siitä, että menen aamulla viideksi tekemään simppelit ja stressivapaat erilaiset siivoushommat. Pääsen pois ennen puolta päivää ja minulla on hirveästi aikaa tehdä sitten omia juttujani.

Tykkään sivistää itseäni, joten pystyn kyllä keskustelemaan maailmanpolitiikasta aina psykologian kiemuroihin, mutta kovinkaan moni ei näköjään lämpene, jos papereita eri kouluista ei löydy.

Noh, ehkä kaltaiseni vielä löytyy. :D
Mulla on melko samaa. Ite tosin teollisuudessa pitkää 12h vuoroa, jolloin vapaapäiviä jää hyvin kaikkeen itseä oikeasti kiinostavaan puuhailuun. Hirmu monet korkeakoulutetut ja muutkin naiset haluavat "kunnianhimoa" (joka tarkoittaa korkeakoulutusta ja suurisuuntaisia ura ja "kunnia" haaveita). Mun mielestä kunnianhimo on vähintään arveluttavaa; tehdä nyt jotain saadakseen näkyvyyttä ja hyväksyntää, sen sijaan että tekisi sitä siksi että katsoo sen oikeaksi ja nauttii siitä.
 
Liittynyt
31.10.2016
Viestejä
2 832
Varmaan saisit livenä yössä seuraa kun et paljastaisi taustojasi, jatkosta en osaa vannoa ;)
Hauskin tapaus tähän liittyen on, kun baarissa joku nainen kävi ihan kuumana. Kyseli sitten samalla siinä, että mitä teen työkseni. Sanoin, että olen kiinteistönhoitajana (olin silloin). Ilme muuttui samantien. Änkytti oikein sanoen: ''siis, öö, teet käsilläsi jotain huoltojuttuja?'' Kuumuus loppui siihen. Hehe.

Minähän olisin oikeasti aika hyvä kumppani. Uraohjusnainen tulee myöhemmin töistä siistiin kotiin, jossa ruokakin on valmiina.
 
Liittynyt
01.02.2017
Viestejä
1 430
Tähän aiheeseen liittyen joskus puolileikilläni olen pyöritellyt ajatusta jonkin korkeakoulutuksen aloittamisesta työn ohella, mutta ihan teoriatasolle jäänee, kun vihaan turhanpäiväisten selvitysten kirjoittelua ja autoritääristä koulumailmaa "tee tällainen selvitys, tai tuollainen tehtävä... Oman oppimiseni kanssa sillä ei ole juurikaan tekoa. Tuskinpa tuottaisi koulutustittelikään haluttua tulosta kun uupuisi tuo "kunnianhimo" lähteä 8-16 joka helkkarin arkipäivä+ palkattomat ylityöt touhuihin, jotka on yleisiä toimihenkilöillä.
 

TuusulanTarzan

BANNATTU
BANNED
Liittynyt
04.07.2018
Viestejä
28
Suomalaiset naiset siis kuulustelee tyyliin: Missä olet töissä? Paljonko ansaitset? Missä asut? Omistusasunto? Pikkuisen se vituttaa käydä sama paska joke kerta läpi. Ensimmäinen kysymys on aina sama "missä olet töissä". Tunne on kuin työhaastattelussa. Sama kuin printtaisi CV:n näihin poikaystävähaastatteluihin. Ovat äärimmäisen kiinnostuneita materiaalista.

Venäläiset ja ukrainalaiset naiset kyselevät tyyliin harrastuksista, perheestä jne.
 
Liittynyt
18.05.2017
Viestejä
21 331
Venäläiset ja ukrainalaiset naiset kyselevät tyyliin harrastuksista, perheestä jne.
Mutta venäläinen nainen ei lopulta kuitenkaan hypää kelkkaasi ennen kuin on varmistanut, että olet kykenevä elättämään perheen ja kantamaan sen peruskonservatiivisen miehen roolin kaikkine lahjoineen, ravintolaillallisineen ja kukkakimppuineen. Ukrainassa varmaan ihan sama.
 
Liittynyt
01.02.2017
Viestejä
1 430
Suomalaiset naiset siis kuulustelee tyyliin: Missä olet töissä? Paljonko ansaitset? Missä asut? Omistusasunto? Pikkuisen se vituttaa käydä sama paska joke kerta läpi. Ensimmäinen kysymys on aina sama "missä olet töissä". Tunne on kuin työhaastattelussa. Sama kuin printtaisi CV:n näihin poikaystävähaastatteluihin. Ovat äärimmäisen kiinnostuneita materiaalista.

Venäläiset ja ukrainalaiset naiset kyselevät tyyliin harrastuksista, perheestä jne.
Oman lyhyen kokemuksen mukaan idän naiset ovat taas kovin kiintyneitä rooleihin ja materiaankin. Eli voi olla hankala saada mielenkiintoisia keskusteluja aikaan, kun törmäyksiä tulee hyvin luutuneisiin mielipiteisiin, joita eivät tarvitse heidän mielestään mitään perusteluja, ja vahvoja olettamuksia miehen käyttäytymisen tulkinnassa. Vähän kuin keskustelisi ääriuskovaisen kanssa uskonnosta. Lisäksi tosiaan tuo, että melko varmasti pitäisi olla se varakas elättäjä.
 
Liittynyt
17.10.2016
Viestejä
113
Lieneekö nyt niin, että ne onnistuneet ja onnelliset eivät kirjoittele tänne?
Omat sentit...
en ole ollut tinderissä ja treffipalstallakin vain yhdessä (suomi24) ja sielläkin ilman kuvia. Treffeille olen päässyt ja suhteitakin on muodostunut ihan mukavien ja (mielestäni) kauniiden naisten kanssa. Ei valittamista. Itse olen n40 vee, daddy-body, korkeakoulutettu ja treffaillessani työtön ja lähes persaukinen.
En tiedä miksi olen onnistunut melkoisen hyvin näissä hommissa, mutta kysyttäessä mulle on vastattu seuraavaa; olen läsnä, positiivinen, iloinen, kiinnostunut ja huomaavainen. Joku on sanonut komeaksikin (nostaa muuten melkoisesti itasetuntoa).
Availen ovet, tarjoan kaffeet, kyselen ja kiinnostun. Tämä on mulle kyllä helppoa, koska treffeillehän on lähdetty tutustumaan. Enkä lähde kahville kuin niiden kanssa jotka kiinnostaa. En lähde seksin takia. Jos ekat treffit ei suju, eikä vaikuta hyvältä kiitän seurasta ja siirryn seuraavaan. Ei kahta samaan aikaan, ja jos tuntuu jotenkin pakonomaiselta tavata koetan lykätä ajatuksia, koska epätoivon naiset haistaa jo kaukaa.
Treffailun aikana elelen normaalia elämää enkä koeta ottaa paineita pariutumisesta, koska on parempi olla yksin kuin suhteessa joka vie enenmän kuin antaa.
...sentit päätty.
 

wanderer_

Team R&T
Liittynyt
30.10.2016
Viestejä
2 560
Aina se ihmetyttää kuinka helposti mustat miehet saa naista baareista ja kadulta. Ja näitä mustia riikinkukkoja on paljon! Ei niillä ole suurtakaan ongelmaa raahata fitnesspimuja kämpille vaakamamboa varten. Ne ei siis mitään tuksun kaksoisolentoja pokaile vaan timmejä fitnesspimuja/neitoja. Ilmeisesti uuden viehätys ja 10 tuumainen kiehtoo suomalaisia naisia näissä mustissa. Ainakin Helsingistä on vaikea löytää nuorta naista, joka ei olisi saanut mustaa makkaraa! Seurustele siinä sitten.

Miten olisi, jos lopettaisit tuollaisten typeryyksien kirjoittelun? Yksikään naispuolinen ystäväni ei ole tietääkseni tapaillut mustaihoista miestä eikä tuo ole kovin yleistä muutenkaan ainakaan niissä piireissä, joissa itse pyörin (normaaleja, yliopistossa opiskelleita ja nykyään työelämässä olevia naisia, ikää toki "nuorta naista" enemmän eli 30-40 v.). Myöskään opiskelijaelämän aikana en havainnut, että naisia olisi pariutunut kovinkaan eksoottisten miesten kanssa, vaan kyllä ne valikoituneet ihan vitivalkoisia suomipoikia valtaosin olivat.


Voisikos olla niin, että sinä olet pakkomielteisen kiinnostunut mustista miehistä ja näin ollen havainnoissasi on jonkinlaista vahvistusharhaa? :vihellys: Tai sitten tuo "fitnesspimu" on jonkinlainen uusi ihmislaji, jota eivät koske samat lainalaisuudet kuin meitä tavallisia naisihmisiä.
 
Liittynyt
01.02.2017
Viestejä
1 430
Lieneekö nyt niin, että ne onnistuneet ja onnelliset eivät kirjoittele tänne?
Omat sentit...
en ole ollut tinderissä ja treffipalstallakin vain yhdessä (suomi24) ja sielläkin ilman kuvia. Treffeille olen päässyt ja suhteitakin on muodostunut ihan mukavien ja (mielestäni) kauniiden naisten kanssa. Ei valittamista. Itse olen n40 vee, daddy-body, korkeakoulutettu ja treffaillessani työtön ja lähes persaukinen.
En tiedä miksi olen onnistunut melkoisen hyvin näissä hommissa, mutta kysyttäessä mulle on vastattu seuraavaa; olen läsnä, positiivinen, iloinen, kiinnostunut ja huomaavainen. Joku on sanonut komeaksikin (nostaa muuten melkoisesti itasetuntoa).
Availen ovet, tarjoan kaffeet, kyselen ja kiinnostun. Tämä on mulle kyllä helppoa, koska treffeillehän on lähdetty tutustumaan. Enkä lähde kahville kuin niiden kanssa jotka kiinnostaa. En lähde seksin takia. Jos ekat treffit ei suju, eikä vaikuta hyvältä kiitän seurasta ja siirryn seuraavaan. Ei kahta samaan aikaan, ja jos tuntuu jotenkin pakonomaiselta tavata koetan lykätä ajatuksia, koska epätoivon naiset haistaa jo kaukaa.
Treffailun aikana elelen normaalia elämää enkä koeta ottaa paineita pariutumisesta, koska on parempi olla yksin kuin suhteessa joka vie enenmän kuin antaa.
...sentit päätty.
Sulla kaiketi on sit jonkinasteista "lavakarismaa". En mäkään kuin äärimmäisen harvoin edes tinderissä juttele useammalle kuin yhdelle kerrallaan, kun ei vain pysty pitämään kahta keskustelua enempää vaikka yrittäisi ja tuntuu raskaalta sekin. Tuota, tuota... Jännitän kiinostavien naisten seurassa ja oletettavasti puhun asioista (tuntuu että mun vain pitäis arvata mistä naista kiinostais jutella) jotka eivät taida olla keskimäärin naisten mielestä viihdyttäviä. En myöskään ole avoimen korostetun seksuaalinen, jota jotkut saattaisivat pitää kiinostavana siksi. Work arround:ia näihin omiin rajoitteisiin oon koittanut kyl keksiä:btooth:
 
Viimeksi muokattu:

Ihime

Team SER
Liittynyt
20.05.2018
Viestejä
3 320
Aina se ihmetyttää kuinka helposti mustat miehet saa naista baareista ja kadulta. Ja näitä mustia riikinkukkoja on paljon! Ei niillä ole suurtakaan ongelmaa raahata fitnesspimuja kämpille vaakamamboa varten. Ne ei siis mitään tuksun kaksoisolentoja pokaile vaan timmejä fitnesspimuja/neitoja. Ilmeisesti uuden viehätys ja 10 tuumainen kiehtoo suomalaisia naisia näissä mustissa. Ainakin Helsingistä on vaikea löytää nuorta naista, joka ei olisi saanut mustaa makkaraa! Seurustele siinä sitten.
Ei se kyllä niistä ulkomaalta tulevista kavereista ole kiini että saako sitä naista vai ei. Eipä nuo tummemmatkaa kavert juurikaan sen helpommin varmasti naista saa, jotku ny sattuu vaan tykkäämään etnisimmistä miehistä...
 
Liittynyt
05.02.2017
Viestejä
5 268
Tuota, tuota... Jännitän kiinostavien naisten seurassa ja oletettavasti puhun asioista (tuntuu että mun vain pitäis arvata mistä naista kiinostais jutella) jotka eivät taida olla keskimäärin naisten mielestä viihdyttäviä. En myöskään ole avoimen korostetun seksuaalinen, jota jotkut saattaisivat pitää kiinostavana siksi. Work arround:ia näihin omiin rajoitteisiin oon koittanut kyl keksiä:btooth:
Jännitykseen auttaa toistot. Huonoista jutuista huolimatta sopivaa seuraa voi löytyä, jos on riittävän sinnikäs. Mulla on yksi tuttu, jonka tilannetaju on sillä tasolla, että se postailee facebookkiin muistoja siitä, kun on voittanut lautapelin 2 vuotta sitten pistein 321-123, tai siitä kun kävi kävelyllä vuosi sitten jossain tietyssä paikassa, mutta on sillä silti nykyään parisuhde.
 
Liittynyt
17.10.2016
Viestejä
113
Sulla kaiketi on sit jonkinasteista "lavakarismaa". En mäkään kuin äärimmäisen harvoin edes tinderissä juttele useammalle kuin yhdelle kerrallaan, kun ei vain pysty pitämään kahta keskustelua enempää vaikka yrittäisi ja tuntuu raskaalta sekin. Tuota, tuota... Jännitän kiinostavien naisten seurassa ja oletettavasti puhun asioista (tuntuu että mun vain pitäis arvata mistä naista kiinostais jutella) jotka eivät taida olla keskimäärin naisten mielestä viihdyttäviä. En myöskään ole avoimen korostetun seksuaalinen, jota jotkut saattaisivat pitää kiinostavana siksi. Work arround:ia näihin omiin rajoitteisiin oon koittanut kyl keksiä:btooth:
Tiiä tosta lavakarismasta...ehkäpä niin, että ne naiset joista kiinnostun kiinnostuu mustakin.
Kannattanee vissiin vähän selvitellä mistä ne treffattavat naiset tykkää ja sovitella ajatuksiaan jo etukäteen niihin. Toki helpottaa, jos ne ajatukset sopii yhteen. Yhteiset mielenkiinnon kohteet helpottaa ihan vallan mahdottomasti. Itse en edes treffaa, jos yhteistä ei ole profiilista tai sähköpostittelusta löytynyt.
Kannattaa olla myös avoin kaikelle uudelle, mutta ne tapahtunee sitten myöhemmin. Itse olen lähtenyt tanssikurssille, kokeilemaan joogaa ja katsomaan kulttuuria, jota en olisi yksin mennyt. Kaikki kokemukset ovat olleet hauskoja, vaikka tanssia en osaa vieläkään, joogaa jäi kertaan, mutta kulttuuririennoista oppi vaikka mitä!
 
Liittynyt
01.02.2017
Viestejä
1 430
Tiiä tosta lavakarismasta...ehkäpä niin, että ne naiset joista kiinnostun kiinnostuu mustakin.
Kannattanee vissiin vähän selvitellä mistä ne treffattavat naiset tykkää ja sovitella ajatuksiaan jo etukäteen niihin. Toki helpottaa, jos ne ajatukset sopii yhteen. Yhteiset mielenkiinnon kohteet helpottaa ihan vallan mahdottomasti. Itse en edes treffaa, jos yhteistä ei ole profiilista tai sähköpostittelusta löytynyt.
Kannattaa olla myös avoin kaikelle uudelle, mutta ne tapahtunee sitten myöhemmin. Itse olen lähtenyt tanssikurssille, kokeilemaan joogaa ja katsomaan kulttuuria, jota en olisi yksin mennyt. Kaikki kokemukset ovat olleet hauskoja, vaikka tanssia en osaa vieläkään, joogaa jäi kertaan, mutta kulttuuririennoista oppi vaikka mitä!
Toi puhuminen viittas melkolailla kaikkeen kommunikointiin, eikä vain tapaamisiin. Nettideiteissä ja varsinkin tinderissä naiset usein kertovat itsestään ja mielenkiinnonkohteistaan profiilissa erittäin vähän. Siitä sitten keskustelua avaamaan... Tinderissäkin, jossa teoriassa mätsin syntyessä molemmat ovat jonkinasteista mielenkiintoa kommunikoida osoittaneet, mutta silti vain murto-osa vastaa mitään.
Helppohan sitten on jutella kun tietää toisesta hieman enemmän, mutta ei multa ainakaan luonnistu "naisten naurattaminen" ex tempore ja sit jää tosiaan siihen yleensä, kun ensivaikutelmassa ei häikäise juuri naisen mielenkiinnonkohteilla.

edit.
tänään tuli taas mätsi... arvatkaapa kysyikö "mitä teet työksesi?" heti ensimmäisen kerran vastatessaan:grumpy:
Ny ootellessa vastaako enää.
 
Liittynyt
18.05.2017
Viestejä
21 331
edit.
tänään tuli taas mätsi... arvatkaapa kysyikö "mitä teet työksesi?" heti ensimmäisen kerran vastatessaan:grumpy:
Ny ootellessa vastaako enää.
Sikäli paha juttu, että tuo on just sellainen kysymys, jolla pääsee hyvin nopeasti jonkinlaiseen käsitykseen toisen arjesta ja elämänrytmistä sun muusta maailmasta, missä toinen elää. Samaa itsekin viljelin aika paljon ihan viestittelyn alussa.
 
Liittynyt
01.02.2017
Viestejä
1 430
Sikäli paha juttu, että tuo on just sellainen kysymys, jolla pääsee hyvin nopeasti jonkinlaiseen käsitykseen toisen arjesta ja elämänrytmistä sun muusta maailmasta, missä toinen elää. Samaa itsekin viljelin aika paljon ihan viestittelyn alussa.
Niinhän se on. Eikä kysymyksessä sinällään mitään pahaa oo, mutta kokemuksesta melkolailla puolet lopettaa melko pian viestittelyn sen jälkeen kun selviää, ettei ole "hohteessa" paistatteleva duuni ja onhan siinä vaara ihan vääristäkin kuvista, mikäli pitkälle meneviä johtopäätöksiä tekee.
 

wanderer_

Team R&T
Liittynyt
30.10.2016
Viestejä
2 560
Niinhän se on. Eikä kysymyksessä sinällään mitään pahaa oo, mutta kokemuksesta melkolailla puolet lopettaa melko pian viestittelyn sen jälkeen kun selviää, ettei ole "hohteessa" paistatteleva duuni ja onhan siinä vaara ihan vääristäkin kuvista, mikäli pitkälle meneviä johtopäätöksiä tekee.

Toisaalta pääset noin eroon vääränlaisista tyypeistä. Et varmaan kuitenkaan etsi sellaista henkilöä, jolle on todella tärkeää, että miehellä (tai naisella) on hohdokas tai isopalkkainen duuni. Toki noilta voisi kysyä vastaan, että mitä he itse tekevät työkseen (naurettavimpia ovat tyypit, jotka odottavat deitin olevan "paremmassa" duunissa kuin he itse ovat) :geek:
 
Liittynyt
01.02.2017
Viestejä
1 430
Toisaalta pääset noin eroon vääränlaisista tyypeistä. Et varmaan kuitenkaan etsi sellaista henkilöä, jolle on todella tärkeää, että miehellä (tai naisella) on hohdokas tai isopalkkainen duuni. Toki noilta voisi kysyä vastaan, että mitä he itse tekevät työkseen (naurettavimpia ovat tyypit, jotka odottavat deitin olevan "paremmassa" duunissa kuin he itse ovat) :geek:
Juu. Parempihan se. Tuo "paremmuuden" määrittäminen tosin on vähän preferenssikysymys; jotkut arvostaa puku päällä työnteon korkeammalle, vaikka haalarit päällä tienaisi saman tai enemmän. (esim juuri vuorotyö tehtaissa, tai rakennuspuolella urakkamiehet; erit. putki ja sähkömiehet). Mut onhan niitä tosiaan ihan lähäreitä, jotka vaatis vähintään maisteria... no on oma lukunsa.
 

TuusulanTarzan

BANNATTU
BANNED
Liittynyt
04.07.2018
Viestejä
28
Miten olisi, jos lopettaisit tuollaisten typeryyksien kirjoittelun? Yksikään naispuolinen ystäväni ei ole tietääkseni tapaillut mustaihoista miestä eikä tuo ole kovin yleistä muutenkaan ainakaan niissä piireissä, joissa itse pyörin (normaaleja, yliopistossa opiskelleita ja nykyään työelämässä olevia naisia, ikää toki "nuorta naista" enemmän eli 30-40 v.). Myöskään opiskelijaelämän aikana en havainnut, että naisia olisi pariutunut kovinkaan eksoottisten miesten kanssa, vaan kyllä ne valikoituneet ihan vitivalkoisia suomipoikia valtaosin olivat.


Voisikos olla niin, että sinä olet pakkomielteisen kiinnostunut mustista miehistä ja näin ollen havainnoissasi on jonkinlaista vahvistusharhaa? :vihellys: Tai sitten tuo "fitnesspimu" on jonkinlainen uusi ihmislaji, jota eivät koske samat lainalaisuudet kuin meitä tavallisia naisihmisiä.
Pitääkö ottaa videokuvaa "kentältä"? Armchair-quarterbackit jos kävisi tutustumassa yöelämään. Ei se nyt niin harvinaista ole kuin kuvittelet...

Jos Suomessa olisi nuoria hyvärunkoisia afrikkalaisia naisia tiukoissa topeissa, meikattuna ja korkokengissä. Niin että rinnat pursuisivat ulos topista ja vesiraja vilkkuisi. Uskon että kovimmiltakin white-pride - miehiltä unohtuisi valkoinen-ylivalta - ideologia hyvinkin pian kun palleissa pakottaisi. Mutta kun sellaisia tummia naisia ei ole Suomessa, niin ei ole houkutustakaan.
 

wanderer_

Team R&T
Liittynyt
30.10.2016
Viestejä
2 560
Pitääkö ottaa videokuvaa "kentältä"? Armchair-quarterbackit jos kävisi tutustumassa yöelämään. Ei se nyt niin harvinaista ole kuin kuvittelet...

Jos Suomessa olisi nuoria hyvärunkoisia afrikkalaisia naisia tiukoissa topeissa, meikattuna ja korkokengissä. Niin että rinnat pursuisivat ulos topista ja vesiraja vilkkuisi. Uskon että kovimmiltakin white-pride - miehiltä unohtuisi valkoinen-ylivalta - ideologia hyvinkin pian kun palleissa pakottaisi. Mutta kun sellaisia tummia naisia ei ole Suomessa, niin ei ole houkutustakaan.

Olen pyörinyt yöelämässä ihan riittävästi.


Eiköhän ne ulkkareista kiinnostuneet miehet käy Thaimaassa ja vastaavissa paikoissa hakemassa seuraa (=seksiä).
 
Liittynyt
21.11.2016
Viestejä
560
Oman lyhyen kokemuksen mukaan idän naiset ovat taas kovin kiintyneitä rooleihin ja materiaankin. Eli voi olla hankala saada mielenkiintoisia keskusteluja aikaan, kun törmäyksiä tulee hyvin luutuneisiin mielipiteisiin, joita eivät tarvitse heidän mielestään mitään perusteluja, ja vahvoja olettamuksia miehen käyttäytymisen tulkinnassa. Vähän kuin keskustelisi ääriuskovaisen kanssa uskonnosta. Lisäksi tosiaan tuo, että melko varmasti pitäisi olla se varakas elättäjä.
Kannattaa muistaa miten iso vaikutus itäblokin romahduksella on ollut kulttuuriin siellä. Roolit tuo turvallisuutta kuten varallisuus ja hyvä tulotasokin. Kun isovanhemmat on saanut lapsuuden pelätä saksalaisia ja salaista poliisia myöhemmin tulee kulttuurista helposti turvallisuutta korostava eikä nämä ihan yhdessä sukupolvessa katoa.
 
Liittynyt
19.10.2016
Viestejä
1 360
Kerran näin yhden somalitytön Tikkurilan kirjaston ovella. Hopeaa kimalteleva puku päälläään. Pidin sille ovea auki, niin tuli tytölle kiva hymy ja kiitos sana suusta. Oli aikamoisen hyväkroppainen, varmaan 18-vuotias.
 
Liittynyt
22.12.2016
Viestejä
18 405
Kyllä on hyvännäköiset tummat naiset harvinaisia Suomessa ja etenkin jossain yöelämässä. Eiköhän tummat naiset ole lähinnä kotona hellan ja nyrkin välissä, kokokaapu päällä ja klitoris roskiksessa. Jos hieman kärjistetään.
 

wanderer_

Team R&T
Liittynyt
30.10.2016
Viestejä
2 560
Kyllä on hyvännäköiset tummat naiset harvinaisia Suomessa ja etenkin jossain yöelämässä. Eiköhän tummat naiset ole lähinnä kotona hellan ja nyrkin välissä, kokokaapu päällä ja klitoris roskiksessa. Jos hieman kärjistetään.

Ei ne nyt niin harvinaisia ainakaan Helsingissä ole. Mitä tuohon rasistiseen kommenttiisi tulee, kaikki tummat eivät ole muslimeja, yllätys yllätys.
 
Liittynyt
18.05.2017
Viestejä
21 331
Just pyörähdin keskustassa ja kyllä siellä värillisiä naisia näkyy ilman kaapua. Mutta tuskin niistä on pikkukaupunkien konservatiivimiesten vaimoiksi.
 
Liittynyt
19.10.2016
Viestejä
1 360
Egyptistä on ainakin tullut kristittyjä paljon muihin maihin. Arabeja kai ne on, ei kovin tummia.
 
Liittynyt
19.10.2016
Viestejä
304
Kaikilla ei käy ällin osalta flaksi niin se on ok.
Kaikilla ei käy perinnön osalta flaksi niin se on ok.
Kaikilla ei käy oppimiskyvyn osalta flaksi niin se on ok.
Kaikilla ei käy syntymäpaikan osalta flaksi niin se on ok.

Kun olet epähaluttava naissukupuolen osalta, niin pitää käydä helvetilliset analyysit, syyllistämiset, ihmettelyt, perustelut jne.

Se on ok, että olet epähaluttava. Mitä teet asialle? Valitat, kitiset ja sitten taas valitat?
Niin no, enpä tiedä voiko tälle asialla mitään? Kaikki neuvot on joko kokeiltu tai ovat olleet jo niin huonoja ettei ei ole edes kannattanut kuluttaa aikaansa niihin. Siinä mielessä koen kaikesta huolimatta olevani edes jollain tasolla asian alkulähteillä, että olen 13 vuoden pään seinään hakkaamisen jälkeen tiedostanut asian ja edes yrittänyt ratkaista sitä ja edelleen yritän jos vaan joku keino auttaisi. Toki perintörahoista on hyötyä naisten iskemisessä, mutta syntymäpaikka ja oppimiskyky on aikalailla irrelevantteja verrattuna ihmisen ulkonäköön.

Jos jätetään ulkomaalaiset(jotka useimmiten miehiä suomessa), homot ja lesbot pois niin kyllähän juuri tasan yhtä moni suomalainen mies ja nainen pariutuu ns. pitkäaikaiseen suhteeseen. Tietysti jos puhutaan vaan yhdenillan jutuista niin niissä varmaan käy enemmänkin niin, että suuri osa naisista harrastaa näitä pienen mies vähemmistön kanssa, eli suuri osa miehistä jää kokonaan ilman. Ehkä sinänsä tuntuu ikävältä ja epäreilulta, mutta sitähän se elämä yleensä onkin. Toisille jaetaan huomattavasti paremmat kortit kuin toisille, mutta jos nyt ei mitään pahoja sairauksia ole niin jokaisella on mahdollisuus hankkia kuitenkin ainakin ihan hyvä kuntoinen (ja hyväkuntoisen näköinen) vartalo. Ulosantia ym. voi myös kehittää jne. Iso osa ihmisistä on oletettavasti todella tylsää ja mitäänsanomatonta porukkaa joten olemalla oma itsensä ei yleensä ole hyvä keino, joten kannattanee esittää ehkä hieman pirteämpää, hauskempaa ja innostuneempaa kuin onkaan.

Eli sen sijaan, että itkee nettipalstoilla kuinka ei koskaan saa ketään niin kannattaa käyttää aikansa treenaamiseen, opiskeluun ja hyväpalkkaisen työn hankkimiseen ja vaikka rahan kerryttämiseen, koska rahallakin saa naisia. Jos on ylipainoinen, työtön, köyhä ja ilman harrastuksia ja istuu vaan kotona koneella niin ei nyt ole mikään varsinainen ihme että naiset ei kiinnostu. Näissä nettitreffi asioissakin luulisi auttavan jos on urheilullinen vartalo kun homma perustuu kuitenkin vaan kuviin.
Vähän hassu lauserakenne sulla eli toihan pitää siinä mielessä paikkansa että ainahan miehiä ja naisia pariutuu heterosuhteessa saman verran jos jätetään ulkomaalaiset pois, mutta jos nyt tarkoitit sitä että kaikille miehille riittää nainen niin sehän ei pidä paikkaansa. Tilastokeskuksen mukaan naiset pariutuvat enemmän ulkomaalaisten kanssa ja miehiä syntyy enemmän Suomeen (+ niitä on tuota tänne viime vuosina kymmeniä tuhansia ylimääräisiä ulkomailta ja annettu lahjaksi Suomen kansalaisuus) joten käytännössähän tilanne on niin, että ei ole ihan pieni joukko suomalaisia miehiä joille ei riitä naisia jos kaikki naiset jaettaisiin tasan ja eletään nykyisessä yksiavioisessa yhteiskunnassa.

Toki urheilulla voi parantaa mahdollisuuksiaan, mutta nyrkkeilyä lukuunottamatta naaman muuttumiselle ei siinäkään puuhassa voi mitään kovin isoja odotuksia laittaa, joten aika paska neuvo toikin. Kokemuksesta tiedän että mies voi istua kaikki päivät kotonsa tietokoneen äärellä, jos on tarpeeksi komea ja hakea sitten vaan niin monta naista kun haluaa. (tämä siis yhden kaverin tapauksessa)

Kyllä on hyvännäköiset tummat naiset harvinaisia Suomessa ja etenkin jossain yöelämässä. Eiköhän tummat naiset ole lähinnä kotona hellan ja nyrkin välissä, kokokaapu päällä ja klitoris roskiksessa. Jos hieman kärjistetään.
Noinhan se menee, mutta sitten vielä sekin totuus että niitä naisia on vaan aivan älyttömästi vähemmän täällä Suomessa. Nykyinen maahanmuutto-turhisjärjestelmähän on rakennettu sellaiseksi että vahva mies pääsee tänne helposti ulkomailta, mutta jos haluaa tuoda maahan paikallisen vaimonsa niin ihan rehellisessä maahanmuutossa vaaditaan aikamoinen avioliittotodistusrumba ja miehen talouden pitää olla kunnossa lisäksi noi suurlähetystöt osaavat simputtaa byrokratiallaan pieniä ihmisiä halutessaan aika paljon. Tiedän tämän ihan siitä kun yksi tuttu Sri Lankasta koitti saada vaimonsa Suomeen ja vaadittiin aikamoista säätöä Suomen Intian suurlähetystössä ja avioliittotodistuksen kuljettamista vähän sinne sun tänne. Turhisten osaltahan nykyinen tilanne on se että eipä niistä moni edes halua tuoda sieltä Afrikasta vaimoaan tänne, kun täältä löytyy tarpeeksi suomi-naisia avaamaan haaransa joko suostumuksella tai ilman sellaista...
 
Liittynyt
17.10.2016
Viestejä
2 607
Itse en ole holtittoman maahanmuuttopolitiikan puolestapuhuja mutta en nyt lähtisi syyttelemään maahanmuuttoa mahdollisesta huonosta saannista. Oletetaan vaikka että Suomessa olisi 3 milj. miestä ja maailmalta tulisi 30000 miestä maahanmuuttajina. Tuo lisää yhdellä prosentilla miesten kokonaismäärää, ei voi olla saanti/saamattomuus noin pienestä kiinni. :D Jos tosiaan heiluu mielestään siellä aivan pohjamudissa ja tuo prosenttikin on määrittävä tekijä niin silloin kannttaisi suunnata huomionsa esim omaan asenteeseensa. Sitä muokkaamalla edes piirun optimistisempaan ja itsevarmempaan suuntaan tuo prosentti ja useampikin on kurottu kiinni. Ja tämä vain pelkällä asennoitumisella. Would be worth trying, eh? :)

Ja juttele niille naisille - ja miehille, mummoille, muksuille ja vaikka koirille! Ei se häkki heilahda ellet käy käsiksi. :D Jos ei sosiaalista kanssakäymistä treenaa niin eihän siitä suoraan sanottuna tule helvettiäkään. Ja helpompi aloittaakin se kanssakäyminen vaikka lähikaupan tai naapurin mummon kanssa jos joku kaunokainen meinaa saada sinut aivan lukkoon. Itse oon huomannut ajan saatossa että kun kohtelet vaikka kuinka kauniita naisia tasavertaisina ihmisinä niin silloin saat pisteitä - ei heitä tarvitse yrittää miellyttää, puhua sänkyyn, nöyristellä tai muutakaan. Muiden tasavertaisena kohtelemisessa on sekin hyvä puoli että vaikutat heti paljon itsevarmemmalta (kuin ehkä oletkaan).

Omakin ulkonäkö jakaa varmasti mielipiteitä ja esim bussissa vieressäni on usein varsin pitkään vapaa paikka. :D Itse oletan että tuo johtuu siitä että mietteissäni saatan näyttää varsin epäystävälliseltä. Mutta, taasen jos juttelen jollekin (ihan sama onko se kuumin pirkko vai duunariukko) niin kovin usein ihmiset ovat varsin ilahtuneita ja ennen kaikkea ystävällisiä.

Eli näin niinkuin loppukaneettina: yks-vesa-vaan, aivan turha sekoittaa maahanmuuttoa tai muiden flaksia omaan huonoon saantiin. Itse jokainen on siitä vastuussa ja velvollinen tekemään omat ratkaisunsa tilanteen parantamiseksi. :)
 
Liittynyt
22.10.2016
Viestejä
11 220
Itse en ole holtittoman maahanmuuttopolitiikan puolestapuhuja mutta en nyt lähtisi syyttelemään maahanmuuttoa mahdollisesta huonosta saannista. Oletetaan vaikka että Suomessa olisi 3 milj. miestä ja maailmalta tulisi 30000 miestä maahanmuuttajina. Tuo lisää yhdellä prosentilla miesten kokonaismäärää, ei voi olla saanti/saamattomuus noin pienestä kiinni. :D
Unohdat tässä nyt sen, että noissa Rikkaammissa Kulttuureissa(tm) moniavioisuus on ihan sallittu ja normaali juttu ;)

Jolloin vaikutus vapaiden naisten määrään voikin olla paljon suurempi ;)
 
Liittynyt
17.10.2016
Viestejä
2 607
Unohdat tässä nyt sen, että noissa Rikkaammissa Kulttuureissa(tm) moniavioisuus on ihan sallittu ja normaali juttu ;)

Jolloin vaikutus vapaiden naisten määrään voikin olla paljon suurempi ;)
Totta, tämä onkin varmasti yksi suurimmista syistä saamattomuuteen :D

Ja jos nyt vielä yksi vinkki yks-vesa-vaan:ille. Laitat kaikki nettitreffikokeilut jäähylle ja otat oikean aikalisän. Hoidat tuon tauon aikana ns. oman pään kuntoon ja opettelet arvostamaan itseäsi enemmän. Sit treeniä kontaktin ottamiseen ihan oikeassa elämässä ja vasta tämän jälkeen kandee palata netin ihmeelliseen maailmaan. Tässä kun on sekin pointti että vaikka saisit treffit sovittua mutta jutustelu ei oikein onnistu kun jännittää ja muuta niin penkin allehan se homma voi lipsua. Eli tee itsestäsi ensin valmiimpi tuohon koitokseen. :)
 
Liittynyt
19.10.2016
Viestejä
304
Itse en ole holtittoman maahanmuuttopolitiikan puolestapuhuja mutta en nyt lähtisi syyttelemään maahanmuuttoa mahdollisesta huonosta saannista. Oletetaan vaikka että Suomessa olisi 3 milj. miestä ja maailmalta tulisi 30000 miestä maahanmuuttajina. Tuo lisää yhdellä prosentilla miesten kokonaismäärää, ei voi olla saanti/saamattomuus noin pienestä kiinni. :D Jos tosiaan heiluu mielestään siellä aivan pohjamudissa ja tuo prosenttikin on määrittävä tekijä niin silloin kannttaisi suunnata huomionsa esim omaan asenteeseensa. Sitä muokkaamalla edes piirun optimistisempaan ja itsevarmempaan suuntaan tuo prosentti ja useampikin on kurottu kiinni. Ja tämä vain pelkällä asennoitumisella. Would be worth trying, eh? :)

Ja juttele niille naisille - ja miehille, mummoille, muksuille ja vaikka koirille! Ei se häkki heilahda ellet käy käsiksi. :D Jos ei sosiaalista kanssakäymistä treenaa niin eihän siitä suoraan sanottuna tule helvettiäkään. Ja helpompi aloittaakin se kanssakäyminen vaikka lähikaupan tai naapurin mummon kanssa jos joku kaunokainen meinaa saada sinut aivan lukkoon. Itse oon huomannut ajan saatossa että kun kohtelet vaikka kuinka kauniita naisia tasavertaisina ihmisinä niin silloin saat pisteitä - ei heitä tarvitse yrittää miellyttää, puhua sänkyyn, nöyristellä tai muutakaan. Muiden tasavertaisena kohtelemisessa on sekin hyvä puoli että vaikutat heti paljon itsevarmemmalta (kuin ehkä oletkaan).

Omakin ulkonäkö jakaa varmasti mielipiteitä ja esim bussissa vieressäni on usein varsin pitkään vapaa paikka. :D Itse oletan että tuo johtuu siitä että mietteissäni saatan näyttää varsin epäystävälliseltä. Mutta, taasen jos juttelen jollekin (ihan sama onko se kuumin pirkko vai duunariukko) niin kovin usein ihmiset ovat varsin ilahtuneita ja ennen kaikkea ystävällisiä.

Eli näin niinkuin loppukaneettina: yks-vesa-vaan, aivan turha sekoittaa maahanmuuttoa tai muiden flaksia omaan huonoon saantiin. Itse jokainen on siitä vastuussa ja velvollinen tekemään omat ratkaisunsa tilanteen parantamiseksi. :)
Toi sun esimerkki ontuu pahasti, eli jos nyt tilanne on seuraava miehiä on ikäluokissa 15-44 vuotta 1 035 760 kpl ja naisia 977 953 kpl, eli jos kaikki jaetaan tasan niin 57 807 miestä jää ilman naista. Jos Suomeen tuodaan maahanmuuttajia 30 000 kpl pelkkinä miehinä niin Suomessa jää yhteensä 87 807 miestä ilman naista. Toki voit ihmisiä ajatella prosentteina jolloin ei kuulosta pahalta, mutta mielestäni ei puhuta ihan pienistä väestömääristä. Ylimääräisistä miehistä voitaisiin muodostaa kohtalaisen kokoinen kaupunki Suomessa ja sittenkin kaikki muut voisivat olla naimisissa. Mun mielestä on paskapuhetta väittää että tolla ei ole mitään merkitystä. En ymmärrä miten olen velvollinen tuomaan tänne naisia tai vähentämään miesten määrää maassa niinkuin tuossa lopussa nyt sanot?
 
Liittynyt
19.10.2016
Viestejä
304
Totta, tämä onkin varmasti yksi suurimmista syistä saamattomuuteen :D

Ja jos nyt vielä yksi vinkki yks-vesa-vaan:ille. Laitat kaikki nettitreffikokeilut jäähylle ja otat oikean aikalisän. Hoidat tuon tauon aikana ns. oman pään kuntoon ja opettelet arvostamaan itseäsi enemmän. Sit treeniä kontaktin ottamiseen ihan oikeassa elämässä ja vasta tämän jälkeen kandee palata netin ihmeelliseen maailmaan. Tässä kun on sekin pointti että vaikka saisit treffit sovittua mutta jutustelu ei oikein onnistu kun jännittää ja muuta niin penkin allehan se homma voi lipsua. Eli tee itsestäsi ensin valmiimpi tuohon koitokseen. :)
Vaikka sulla on hyvät ajatukset tuossa provossa, niin ollaan nyt kuitenkin aikuisten foorumilla. :facepalm:

Öö... et ole oikein lukenut mun taustoista ja kokemuksista? Kelaa pari sivua taaksepäin ja tule sitten antamaan neuvoja...
 
Liittynyt
18.05.2017
Viestejä
21 331
Vaikka sulla on hyvät ajatukset tuossa provossa, niin ollaan nyt kuitenkin aikuisten foorumilla. :facepalm:

Öö... et ole oikein lukenut mun taustoista ja kokemuksista? Kelaa pari sivua taaksepäin ja tule sitten antamaan neuvoja...
No mitä sä sitten oikein haet? Kaikki on kokeiltu, mikään ei toimi ja muuta väittävät valehtelee? :)
 
Liittynyt
18.10.2016
Viestejä
8 509
Toi sun esimerkki ontuu pahasti, eli jos nyt tilanne on seuraava miehiä on ikäluokissa 15-44 vuotta 1 035 760 kpl ja naisia 977 953 kpl, eli jos kaikki jaetaan tasan niin 57 807 miestä jää ilman naista. Jos Suomeen tuodaan maahanmuuttajia 30 000 kpl pelkkinä miehinä niin Suomessa jää yhteensä 87 807 miestä ilman naista. Toki voit ihmisiä ajatella prosentteina jolloin ei kuulosta pahalta, mutta mielestäni ei puhuta ihan pienistä väestömääristä. Ylimääräisistä miehistä voitaisiin muodostaa kohtalaisen kokoinen kaupunki Suomessa ja sittenkin kaikki muut voisivat olla naimisissa. Mun mielestä on paskapuhetta väittää että tolla ei ole mitään merkitystä. En ymmärrä miten olen velvollinen tuomaan tänne naisia tai vähentämään miesten määrää maassa niinkuin tuossa lopussa nyt sanot?
On sillä merkitystä jos on samalla tasolla raketti yms insinöörien kanssa, muuten ei.
 
Liittynyt
21.11.2016
Viestejä
560
Vaikka sulla on hyvät ajatukset tuossa provossa, niin ollaan nyt kuitenkin aikuisten foorumilla. :facepalm:

Öö... et ole oikein lukenut mun taustoista ja kokemuksista? Kelaa pari sivua taaksepäin ja tule sitten antamaan neuvoja...
Jos kaikki on jo kokeiltu ja paskat tulokset niin mikä on yhteinen nimittäjä näissä kaikissa yrityksissä? Miksi enää yrität? Voitko asialle mitään? Auttaako tänne kirjoittelu, jos niin miten, koettuun ongelmaan?
 
Liittynyt
18.10.2016
Viestejä
8 509
Vaikka sulla on hyvät ajatukset tuossa provossa, niin ollaan nyt kuitenkin aikuisten foorumilla. :facepalm:

Öö... et ole oikein lukenut mun taustoista ja kokemuksista? Kelaa pari sivua taaksepäin ja tule sitten antamaan neuvoja...
Onko rima liian korkealla jos 13 vuodessa ei pariutuminen onnistu? Ulkonäöstä ei voi olla kiinni.
 
Liittynyt
19.10.2016
Viestejä
304
On sillä merkitystä jos on samalla tasolla raketti ja vuohi-insinöörien kanssa, muuten ei.
Viime aikaisten havointojen perusteella ainakin afrikkalaisten koodarien leveli on ollut melko korkealla, joten sanoisin sillä olevan oikeasti merkitystä.

Jos kaikki on jo kokeiltu ja paskat tulokset niin mikä on yhteinen nimittäjä näissä kaikissa yrityksissä? Miksi enää yrität? Voitko asialle mitään? Auttaako tänne kirjoittelu, jos niin miten, koettuun ongelmaan?
Selkeä yhteinen tekijä ulkonäön ja etenkin naamataulun kelpaamattomuus naisille. Seuraavana tekijänä miesten ylenpalttinen määrä eli vaikea löytää naista, jolla ei olisi sulhasehdokkaita oventakana suurinpiirtein jonoksi asti.

Enpä juuri ole enää jaksanut kunnolla yrittää, aina silloin tällöin testaan tilanteen ja lopputulos on käytännössä aina ennustettavissa. Nytkin kun kerran aihe on nettitreffit niin yksi tyttö odottaa kuvan lähettämistä ja lopputulos on etukäteen hyvin tiedossa...

Tuskinpa tälle mitään voi, alkaa olla kaikki järkevät neuvot ja kikat käytetty, eikä nyt tee mieli mennä naamaa leikkelemään uusiksi.

Eipä tänne kirjoittelu mitään auta, mutta pitäisikö tämän auttaa? Kunhan nyt tuon faktoja ja kokemuksia esille, kun tuntuu toisilla olevan aika epärealistiset näkemykset aiheesta ja silti totuus taitaapi olla se että enemmistö täällä on kaikesta huolimatta sinkkuja... :cigar2:

Onko rima liian korkealla jos 13 vuodessa ei pariutuminen onnistu? Ulkonäöstä ei voi olla kiinni.
Ainahan tuo on mahdollista, mutta omien kokemusten perusteella ulkonäkö on käytännössä aina ollut se tekijä mistä on kiikastanut. Suurinosa naisista sanonut myös sen treffeillä ihan suoraan, että kiva tyyppi mutta haluan komeamman miehen. :grumpy: Olen tuossa aikaisemmin kirjoittanut mitä rimaa olen käyttänyt ja suurinpiirtein edellytyksenä on ollut normaalijärkinen nainen ilman lapsia.
 

Dr. Who

BANNATTU
BANNED
Liittynyt
17.10.2016
Viestejä
7 894
Viime aikaisten havointojen perusteella ainakin afrikkalaisten koodarien leveli on ollut melko korkealla, joten sanoisin sillä olevan oikeasti merkitystä.



Selkeä yhteinen tekijä ulkonäön ja etenkin naamataulun kelpaamattomuus naisille. Seuraavana tekijänä miesten ylenpalttinen määrä eli vaikea löytää naista, jolla ei olisi sulhasehdokkaita oventakana suurinpiirtein jonoksi asti.

Enpä juuri ole enää jaksanut kunnolla yrittää, aina silloin tällöin testaan tilanteen ja lopputulos on käytännössä aina ennustettavissa. Nytkin kun kerran aihe on nettitreffit niin yksi tyttö odottaa kuvan lähettämistä ja lopputulos on etukäteen hyvin tiedossa...

Tuskinpa tälle mitään voi, alkaa olla kaikki järkevät neuvot ja kikat käytetty, eikä nyt tee mieli mennä naamaa leikkelemään uusiksi.

Eipä tänne kirjoittelu mitään auta, mutta pitäisikö tämän auttaa? Kunhan nyt tuon faktoja ja kokemuksia esille, kun tuntuu toisilla olevan aika epärealistiset näkemykset aiheesta ja silti totuus taitaapi olla se että enemmistö täällä on kaikesta huolimatta sinkkuja... :cigar2:



Ainahan tuo on mahdollista, mutta omien kokemusten perusteella ulkonäkö on käytännössä aina ollut se tekijä mistä on kiikastanut. Suurinosa naisista sanonut myös sen treffeillä ihan suoraan, että kiva tyyppi mutta haluan komeamman miehen. :grumpy: Olen tuossa aikaisemmin kirjoittanut mitä rimaa olen käyttänyt ja suurinpiirtein edellytyksenä on ollut normaalijärkinen nainen ilman lapsia.

Eiköhän sun ole aika lopettaa naisten etsiminen kun ei siitä mitään tunnut tulevan, vittuilet vain takaisin kun ihmiset yrittää antaa neuvoja ja kaikissa muissa on vika paitsi itsessä ja varsinkaan siinä omassa asenteessa ei ole mitään vikaa.

Se että sä et löydä naista ei tee asioista faktoja, lähinnä vain yhden katkeran miehen tarina mistä ei kannata ottaa mitään mallia niin pääsee jo paljon pidemmälle mitä itse olet naisten kanssa päässyt.
 
Liittynyt
17.10.2016
Viestejä
4 950
Vähän hassu lauserakenne sulla eli toihan pitää siinä mielessä paikkansa että ainahan miehiä ja naisia pariutuu heterosuhteessa saman verran jos jätetään ulkomaalaiset pois, mutta jos nyt tarkoitit sitä että kaikille miehille riittää nainen niin sehän ei pidä paikkaansa. Tilastokeskuksen mukaan naiset pariutuvat enemmän ulkomaalaisten kanssa ja miehiä syntyy enemmän Suomeen (+ niitä on tuota tänne viime vuosina kymmeniä tuhansia ylimääräisiä ulkomailta ja annettu lahjaksi Suomen kansalaisuus) joten käytännössähän tilanne on niin, että ei ole ihan pieni joukko suomalaisia miehiä joille ei riitä naisia jos kaikki naiset jaettaisiin tasan ja eletään nykyisessä yksiavioisessa yhteiskunnassa.
Tarkoitus oli nimenomaan kirjoittaa itsestäänselvyys. Tosin en ole ihan perillä siitä kuinka paljon enemmän miehiä on kuin naisia joten silloin tämä ei tietysti päde, mutta noin muuten periaatteessa naisten ja miesten on yhtä "helppo" pariutua koska jokaista pariutuvaa naista kohden on myös pariutuva mies.

Varmaan tosin mennyt vuosien saatossa hankalammaksi ja hankalammaksi ja tulee myös menemään. Ennenkuin oli käytännössä lähes pakko mennä naimisiin tai oli toisen luokan kansalainen niin naiset pakon sanelemana sitten varmaan kelpuutti miehen kuin miehen kun oli "pakko". Nyt kun on ihan ok olla sinkku niin naisten ei olekkaan pakko ottaa jotain vastenmielistä äijää nurkkiin pyörimään vaan voi ihan hyvin olla yksin, joten aika moni tämän option käyttääkin. Sitäkään tosin en tiedä että kuinka iso osa naisista haluaa olla yksin versus kuinka iso osa miehistä haluaa olla yksin, joten tämäkin saattaa viedä niitä potentiaalisia naisia pois markkinoilta ja jäljelle jää yhä isompi määrä miehiä kenelle ei riitä naisia.
 
Liittynyt
17.10.2016
Viestejä
2 607
Jaa, otit kommenttini provona.. Kertoohan jotain jo tosiaan sekin. Ja kyllä olen aiemmin lukenut toistuvat vuodatuksesi tässä ketjussa ja mikään neuvo ei tunnu kelpaavan. Pahoittelen jos yritin kantaa korteni kekoon mutta mielestäni tarvitset apua. :)

Naisia tuskin p*skaakaan kiinnostaa onko joku afrikkalainen koodari, se jos itse koet sen vähentävän saantiasi vaikuttaa asiaan. Vaatimuksesi naiselle eivät tosiaankaan ole kummoisen korkeat joten en mitenkään jaksa uskoa että olisit niin Frankenstein että se aina jäisi juuri lärvistä kiinni. Kyllä tuolla kaduilla tepastelee sellaisia tyyppejä naiset kainalossa että tästä ei vaan voi olla kyse. :D

Ulkopuolelta syiden hakeminen on mielestäni tässä tapauksessa aivan turhaa vaan se pohjimmainen syy löytynee omasta päästä.

Mutta jos lähdetään viemään tätä vähän konkretiatasolle. Mitä ja mistä juttelet naisten kanssa netissä? Ennen kuvien lähettämistä. Mitä kerrot itsestäsi ja intohimoistasi? Millaisia asioita naiset kertovat ja miten?
 
Liittynyt
21.11.2016
Viestejä
560
Selkeä yhteinen tekijä ulkonäön ja etenkin naamataulun kelpaamattomuus naisille. Seuraavana tekijänä miesten ylenpalttinen määrä eli vaikea löytää naista, jolla ei olisi sulhasehdokkaita oventakana suurinpiirtein jonoksi asti.
Pistän spoilerin alle oikean vastauksen ekaan apukysymykseen
sinä olet yhteinen nimittäjä ja siten aivan kaikken tod. näk. syy tilanteeseesi, etenkin tekstien perusteella, siihen ettei mikään onnistu parisuhderintamalla.
Enpä juuri ole enää jaksanut kunnolla yrittää, aina silloin tällöin testaan tilanteen ja lopputulos on käytännössä aina ennustettavissa. Nytkin kun kerran aihe on nettitreffit niin yksi tyttö odottaa kuvan lähettämistä ja lopputulos on etukäteen hyvin tiedossa...
Hip hei voittaja-asenne tosiaan, jos tällä ei onnistu niin kai se on pakko olla yhteiskunnan vika
Tuskinpa tälle mitään voi, alkaa olla kaikki järkevät neuvot ja kikat käytetty, eikä nyt tee mieli mennä naamaa leikkelemään uusiksi.
Eli et luota tekemääsi syy olettamaan niin paljon että tekisit asialle mitään, mutta kuitenkin sillä perustelet huoja tuloksia :sclap:
Eipä tänne kirjoittelu mitään auta, mutta pitäisikö tämän auttaa? Kunhan nyt tuon faktoja ja kokemuksia esille, kun tuntuu toisilla olevan aika epärealistiset näkemykset aiheesta ja silti totuus taitaapi olla se että enemmistö täällä on kaikesta huolimatta sinkkuja... :cigar2:
Mitä lisäarvoa tuo tappiomielialan kylväminen tuo paitsi vahingonilon siitä kun pari kuikelokellottajaa luovuttaa ilman yrittämistä kun kaikki on jo menetetty eikä oma toiminta vaikuta mihinkään :facepalm:
 

wanderer_

Team R&T
Liittynyt
30.10.2016
Viestejä
2 560
Tilastokeskuksen mukaan naiset pariutuvat enemmän ulkomaalaisten kanssa ja miehiä syntyy enemmän Suomeen (+ niitä on tuota tänne viime vuosina kymmeniä tuhansia ylimääräisiä ulkomailta ja annettu lahjaksi Suomen kansalaisuus) joten käytännössähän tilanne on niin, että ei ole ihan pieni joukko suomalaisia miehiä joille ei riitä naisia jos kaikki naiset jaettaisiin tasan ja eletään nykyisessä yksiavioisessa yhteiskunnassa.

Laitoin juuri tuossa vähän aikaa sitten määriä avioliitoista ulkomaalaisten kanssa. Naisten ja miesten solmimien avioliittojen määrä oli melko lähellä toisiaan.

Miehiä syntyy enemmän, ja myös kuolee enemmän nuorempina kuin naisia, joten ikäjakauma tasoittuu kun ikää tulee lisää.


Tässäpä vielä uusintana, koska ensimmäinen postaus ei ilmeisesti uponnut kaikille.

Katsokaas tilastoja ulkomaalaisten kanssa solmittujen avioliittojen määristä, niin ehkä käsitys siitä, miten paljon "mamut vie meidän naiset" todella pitää paikkansa.

Avioliittojen määrä on hyvä mittari, jos nyt puhutaan pysyvämmistä suhteista. Ulkkareillahan on varmasti syytä haluta naimisiin suht ajoissa. Seurustelevat naiset palautuvat pooliin jossain vaiheessa (älkää vastatko tähän millään rasistisella kommentilla, kiitos), joten heikäläiset ovat sitten taas käytettävissä. Mitä seksin saamiseen tulee, niin naisillakin on siinä mielessä vähemmän vaihtoehtoja, että huomattavasti suurempi osa miehistä asuu maaseudun perämetsissä, joten heitä ei tapaa missään.


Solmitut avioliitot

Vuonna 2017 Suomessa solmittiin lähes 2 200 sellaista kansainvälistä avioliittoa, joissa Suomessa vakituisesti asuva nainen tai samaa sukupuolta olevan parin nuorempi osapuoli, joka on Suomen kansalainen, meni ulkomaan kansalaisen kanssa naimisiin.


Miehet, jotka ovat Suomen kansalaisia, solmivat naisia vähemmän avioliittoja ulkomaan kansalaisten kanssa. Vuonna 2017 suomalaisen miehen tai samaa sukupuolta olevan parin vanhemman osapuolen ja ulkomaan kansalaisen välisiä avioliittoja solmittiin lähes 2 100, mikä oli hieman enemmän kuin vuotta aikaisemmin.



Huomatkaa, että luvuissa ovat mukana kansallisuuden saaneet maahanmuuttajat, eli naimisiin menneitä kantasuomalaisia on noita lukuja vähemmän.
 
Liittynyt
17.10.2016
Viestejä
4 950
Jos ei suomessa tärppää niin Thaimaasta varmaan saa kohtuu helpolla naisen? Luulisi, että joku kovin köyhistä oloista oleva olisi ainakin rahan perään ja heidän standardeillaan toimeentulotukikin on jo aika paljon rahaa. (Joten käytännössä jokaisella suomalaisella miehellä on mahdollisuus tähän) Toki pitää saada lentolipun verran säästöön, mutta onnistunee kyllä jos tosissaan tahtoo. Kerää vaikka pulloja 10 vuotta säästäen kaikki rahat niin luulisi olevan yhden halvan lentolipun verran kasassa.
 

wanderer_

Team R&T
Liittynyt
30.10.2016
Viestejä
2 560
Ennenkuin oli käytännössä lähes pakko mennä naimisiin tai oli toisen luokan kansalainen niin naiset pakon sanelemana sitten varmaan kelpuutti miehen kuin miehen kun oli "pakko". Nyt kun on ihan ok olla sinkku niin naisten ei olekkaan pakko ottaa jotain vastenmielistä äijää nurkkiin pyörimään vaan voi ihan hyvin olla yksin, joten aika moni tämän option käyttääkin. Sitäkään tosin en tiedä että kuinka iso osa naisista haluaa olla yksin versus kuinka iso osa miehistä haluaa olla yksin, joten tämäkin saattaa viedä niitä potentiaalisia naisia pois markkinoilta ja jäljelle jää yhä isompi määrä miehiä kenelle ei riitä naisia.

Tämä pitää paikkansa ja uskon, että se on yksi syy, miksi sinkkuja on nykyään enemmän. Toinen konkreettinen syy lienee ihan maantieteellinen kohtaamattomuus. Naiset muuttavat maalta kaupunkeihin opintojen ja työn perässä, kun taas miehet jäävät naisia todennäköisemmin kotikonnuilleen maaseudulle.
 
Viimeksi muokattu:
Liittynyt
24.07.2017
Viestejä
169
aivan turha sekoittaa maahanmuuttoa tai muiden flaksia omaan huonoon saantiin. Itse jokainen on siitä vastuussa ja velvollinen tekemään omat ratkaisunsa tilanteen parantamiseksi. :)
Vaikka itsellä on markkina-arvoa ja ei ongelmia saada naista. Löytyy silti helposti ymmärrystä maamme "inceljäbien" ajatuksia kohtaan. Meillä on 2016 tilastojen mukaan n.40 000 ylijäämä miestä "perheen perustamis ikäisissä" 20-39 vuotiaissa. Tähän päälle sukupuolijakaumaltaan totaalisen vinoutunut maahanmuutto tulee tuottamaan näitä inceleitä rutkasti lisää. Samaa mieltä ruotsalaisen professorin kanssa, että asiaan olisi todellakin syytä kiinnittää huomiota.

Professori: Alaikäiset turvapaikanhakijat vääristävät Ruotsin sukupuolijakaumaa – tilanne pian kuin Kiinassa

Professori: Alaikäiset turvapaikanhakijat vääristävät Ruotsin sukupuolijakaumaa – tilanne pian kuin Kiinassa
 

wanderer_

Team R&T
Liittynyt
30.10.2016
Viestejä
2 560
Vaikka itsellä on markkina-arvoa ja ei ongelmia saada naista. Löytyy silti helposti ymmärrystä maamme "inceljäbien" ajatuksia kohtaan. Meillä on 2016 tilastojen mukaan n.40 000 ylijäämä miestä "perheen perustamis ikäisissä" 20-39 vuotiaissa. Tähän päälle sukupuolijakaumaltaan totaalisen vinoutunut maahanmuutto tulee tuottamaan näitä inceleitä rutkasti lisää. Samaa mieltä ruotsalaisen professorin kanssa, että asiaan olisi todellakin syytä kiinnittää huomiota.

Kuitenkin, kun katsotaan avioliittotilastoja (ja miksipä ei katsottaisi, turvapaikanhakijallehan avioliitto suomalaisen kanssa ei liene vastenmielinen ajatus), niin suomalaiset (sisältää kansalaisuuden saaneet) naiset ovat vuonna 2017 solmineet runsaat 300 avioliittoa irakilaisen kanssa ja samoin runsaat 300 avioliittoa tuntemattoman kansalaisuuden kanssa. Afganistanilaisen on nainut parikymmentä naista.

Vuonna 2016 irakilaisten kanssa solmittuja avioliittoja oli noin puolet tuosta määrästä.

Ei näytä siltä, että vuoden 2015 turvapaikanhakijavyöry olisi aiheuttanut hirveän ison loven sinkkunaisten määrään?
 
Liittynyt
19.10.2016
Viestejä
304
Jaa, otit kommenttini provona.. Kertoohan jotain jo tosiaan sekin. Ja kyllä olen aiemmin lukenut toistuvat vuodatuksesi tässä ketjussa ja mikään neuvo ei tunnu kelpaavan. Pahoittelen jos yritin kantaa korteni kekoon mutta mielestäni tarvitset apua. :)

Naisia tuskin p*skaakaan kiinnostaa onko joku afrikkalainen koodari, se jos itse koet sen vähentävän saantiasi vaikuttaa asiaan. Vaatimuksesi naiselle eivät tosiaankaan ole kummoisen korkeat joten en mitenkään jaksa uskoa että olisit niin Frankenstein että se aina jäisi juuri lärvistä kiinni. Kyllä tuolla kaduilla tepastelee sellaisia tyyppejä naiset kainalossa että tästä ei vaan voi olla kyse. :D

Ulkopuolelta syiden hakeminen on mielestäni tässä tapauksessa aivan turhaa vaan se pohjimmainen syy löytynee omasta päästä.

Mutta jos lähdetään viemään tätä vähän konkretiatasolle. Mitä ja mistä juttelet naisten kanssa netissä? Ennen kuvien lähettämistä. Mitä kerrot itsestäsi ja intohimoistasi? Millaisia asioita naiset kertovat ja miten?
Koen että jokainen ulkomaalainen mies ja suomalainen nainen yhdistelmä, tarkoittaa sitä että suomalaiselle miehellä on entistä vaikeampaa löytää itselleen naista kun niitä naisia on jo ennen niitäkin ollut liian vähän. Edelleen niitä ruma mies ja nätti nainen comboja on aika vähän ja useimmiten siinä mies on joko rikollinen tai nisti tai molempia, joka nyt lähtökohtaisesti aiheuttaa naisissa vetoa. (tämä ilmiöhän on tunnettu vankiloissa, joissa kaikista pahimmat murhamiehet saavat naisilta rakkauskirjeitä)

Juttelen netissä naisten kanssa useimmiten harrastuksista, vähän työstä ja sitten siitä minkälaista miestä ovat hakemassa ja muuten siitä minkälaisia ajatuksia nyt ylipäätänsä liikkuu ja muutenkin koitan saada sen vähän tunnetta peliin mitä netissä nyt ylipäätänsä voi saada. Yleensä kirjoitan melko pitkiä viestejä, mutta koitan kuitenkin pitää viestien määrän kohtuullisena ettei menisi jaaritteluksi tai muuten vaan kirjeenvaihdoksi. Vastaukseksi saa käytännössä sitä mitä tilaa, eli ihan fiksuja viestejä ja ainakin jäänyt sellainen mielikuva että naiset tykkäävät kun koittaa ottaa vähän syvyyttä keskusteluun, kunhan ei mene liian syvälliseksi jolloin etenkin ymmärtämättömyysriskit kirjoitusten osalta kasvavat.

Riippuu tapauksesta ja sijainnista mutta vaihtelee aikalailla kumpi ehdottaa kuvien vaihtamista ja näkemistä sen perusteella. Joskus jos on kauempana olen saattanut chättäillä, etenkin jos se on tuntunut myös naisesta kivemmalta kuin viestien kirjoittelu, mutta useimmiten tapaamiseen pyrkiminen nopeasti on aina paras vaihtoehto. Lisäksi vaikka niiden määrä on laskenut paljon, niin edelleen löytyy netistä niitäkin naisia jotka eivät koskaan poistu tietokoneen ääreltä eli nettideittailu on vaan harmitonta ajankulua ja sellaisiin tapauksiin voi saada tuhlattua aikaansa ihan liikaa ja kaikki se on hukkaanheitettyä. Pääasiahan nettideittailussa on se että saisi vastapuolelle luotua sellaisen mielikuvan millä pääsee treffeille, yleensä melko tervejärkinen mielikuva ja se että elämä on hallinnassa ovat aika tärkeitä asioita.

Yleisesti ottaen olen huomannut että kannattaa välttää kovin yksioikoisia ajatuksia esimerkiksi perheen perustamisesta ja lasten hankkimisesta, ehkä jossain tapauksessa sellaisillakin sanomisilla voi löytää kumppanin mutta jäänyt sellainen mielikuva että karkoittaa helposti naiset ja joskus asiasta yhden naisen kanssa keskustellutkin syvällisemmin ja ollut samaa mieltä. Toinen juttu mistä jotkut naiset ovat kovin kiinnostuneita netissä ja myös treffeillä on kaikenlaiset aikaisemmat säädöt naisten kanssa. Se on helposti sellainen ansa mihin voi langeta ja ei välttämättä ole kovin hyvä ajatus alkaa epäonnistumisista keskustelemaan potentiaalisen uuden naisen kanssa ja helposti aiheuttaa negatiivisia ajatuksia toisessa. Itse olen aina ollut rehellisesti liikkeellä, mutta pari kertaa törmännyt siihen että nainen on valehdellut netissä ja asia selvinnyt treffeillä oikeassa elämässä. Eivät nyt ole olleet isoja asioita, mutta pilaavat tunnelman ja eivät herätä luottamusta.
 
Toggle Sidebar

Statistiikka

Viestiketjut
243 552
Viestejä
4 250 592
Jäsenet
71 343
Uusin jäsen
Rikhard

Hinta.fi

Ylös Bottom