Itse en ole holtittoman maahanmuuttopolitiikan puolestapuhuja mutta en nyt lähtisi syyttelemään maahanmuuttoa mahdollisesta huonosta saannista. Oletetaan vaikka että Suomessa olisi 3 milj. miestä ja maailmalta tulisi 30000 miestä maahanmuuttajina. Tuo lisää yhdellä prosentilla miesten kokonaismäärää, ei voi olla saanti/saamattomuus noin pienestä kiinni.
Jos tosiaan heiluu mielestään siellä aivan pohjamudissa ja tuo prosenttikin on määrittävä tekijä niin silloin kannttaisi suunnata huomionsa esim omaan asenteeseensa. Sitä muokkaamalla edes piirun optimistisempaan ja itsevarmempaan suuntaan tuo prosentti ja useampikin on kurottu kiinni. Ja tämä vain pelkällä asennoitumisella. Would be worth trying, eh?
Ja juttele niille naisille - ja miehille, mummoille, muksuille ja vaikka koirille! Ei se häkki heilahda ellet käy käsiksi.
Jos ei sosiaalista kanssakäymistä treenaa niin eihän siitä suoraan sanottuna tule helvettiäkään. Ja helpompi aloittaakin se kanssakäyminen vaikka lähikaupan tai naapurin mummon kanssa jos joku kaunokainen meinaa saada sinut aivan lukkoon. Itse oon huomannut ajan saatossa että kun kohtelet vaikka kuinka kauniita naisia tasavertaisina ihmisinä niin silloin saat pisteitä - ei heitä tarvitse yrittää miellyttää, puhua sänkyyn, nöyristellä tai muutakaan. Muiden tasavertaisena kohtelemisessa on sekin hyvä puoli että vaikutat heti paljon itsevarmemmalta (kuin ehkä oletkaan).
Omakin ulkonäkö jakaa varmasti mielipiteitä ja esim bussissa vieressäni on usein varsin pitkään vapaa paikka.
Itse oletan että tuo johtuu siitä että mietteissäni saatan näyttää varsin epäystävälliseltä. Mutta, taasen jos juttelen jollekin (ihan sama onko se kuumin pirkko vai duunariukko) niin kovin usein ihmiset ovat varsin ilahtuneita ja ennen kaikkea ystävällisiä.
Eli näin niinkuin loppukaneettina: yks-vesa-vaan, aivan turha sekoittaa maahanmuuttoa tai muiden flaksia omaan huonoon saantiin. Itse jokainen on siitä vastuussa ja velvollinen tekemään omat ratkaisunsa tilanteen parantamiseksi.