Nettitreffit + Tinder

Liittynyt
18.05.2017
Viestejä
21 331
Tämä ensimmäinen kohta nyt varmaan teoreettisella tasolla voi olla totta. Suurin ongelma tuleekin sitten siinä, että se teoria ja käytäntö eivät kohtaa. Naisten määrä ei todellakaan korvaa laatua. Päin vastoin pakenee vaan entistä kauemmaksi. Muista sun kommenteista ihan samaa mieltä.
Tämä tietysti on suhteellinen käsite, mitä kukin "laadulla" näkee.
Kyllä mullakin kriteereissä on jouston varaa, ei siinä mitään. Silti on ihan sama loppujen lopuksi onko omissa kriteereissä joustoa vai ei koska enemmän tuntuu siltä, että naisilla ei nimenomaan niissä kriteereissä ole sitä jouston varaa. Mihinkään suuntaan.

Jos muistatte...hmmm.. jotain 5-7v taaksepäin aikaa, niin silloin narsisti-sana oli pinnalla. Naisten kanssa kun silloin jutteli niin lähes joka ainoa ex-mies oli kuulemma narsisti. Seuraavaksi sitten jos jutut ei mennytkään naisen mielen mukaan niin alettiin haukkua narsistiksi.
Nyt on selkeästi pinnalla ehdottomuus-käsite, sen eri muodoissa.
Voi vittu, kun edes hiukan miettisivät asioita ennenkuin alkavat näitä paskamedioiden lietsomia "ajatuksia" viljelemään.
Mua vituttaa kaikista eniten näissä naisten keskusteluissa se sokeus ja tekopyhyys mikä niissä loistaa. Ei nähdä sekunnin murto-osaa kuinka ehdottomia itse ovat.
Nyt olis ehkä peiliin katsomisen paikka :D
 
Liittynyt
23.10.2016
Viestejä
109
Taisit hieman huolimattomasti lukea. Justhan mä kirjoitin, että mulla on jouston varaa "vaatimuksissa".
Sun viestejä kun lukee niin tulee mieleen hieman, että onko aina peiliin katsomisen paikka vaan miehellä?
Joo, kyllä niitä kusipäitä riittää kyllä kummallakin puolella, sitä en väitä.

Onko mahdoton vaatimus naisilta pyytää seuraavia perusasioita parisuhteessa esimerkiksi
- huolehtia omista lapsistaan, jotka on synnyttänyt
- huolehtia omista laskuistaan ja menoista edes alkeellisella tasolla suunnitellen
- huolehtia asuntonsa siisteydestä, eikä tarvita mitään sairaalahygieniaa, vaan normaaleja keittiö ja vessahygieniaa, lakanoiden vaihtoa ja edes jonkinlaista järjestystä kotona.
- kivoja kotieläimiä kun otetaan niin niistä huolehtiminen edes alkeellisella tasolla ja kouluttaminen
- empaattisuutta vingutaan kyllä heti kun yksikin noista ylläolevista ei suju, mutta jos mies sanoo jotain omista "ongelmistaan" niin heti on kyllä valittajan leima otsassa

Nämä on vaan ns. normaaleja naisia, onneksi niitä ankeita tapauksia on hyvin pystynyt välttelemään.

Muoks: Sinusta en tiedä, mutta yleensä naisten puolella tuota "peiliin katsomisen" paikkaa hokee juuri sellaiset ihmiset jotka itse kaikista vähiten katselevat sinne peiliin
 
Viimeksi muokattu:

JSoi

Make ATK Great Again
Liittynyt
14.02.2017
Viestejä
897
Taisit hieman huolimattomasti lukea. Justhan mä kirjoitin, että mulla on jouston varaa "vaatimuksissa".
Sun viestejä kun lukee niin tulee mieleen hieman, että onko aina peiliin katsomisen paikka vaan miehellä?
Joo, kyllä niitä kusipäitä riittää kyllä kummallakin puolella, sitä en väitä.

Onko mahdoton vaatimus naisilta pyytää seuraavia perusasioita parisuhteessa esimerkiksi
- huolehtia omista lapsistaan, jotka on synnyttänyt
- huolehtia omista laskuistaan ja menoista edes alkeellisella tasolla suunnitellen
- huolehtia asuntonsa siisteydestä, eikä tarvita mitään sairaalahygieniaa, vaan normaaleja keittiö ja vessahygieniaa, lakanoiden vaihtoa ja edes jonkinlaista järjestystä kotona.
- kivoja kotieläimiä kun otetaan niin niistä huolehtiminen edes alkeellisella tasolla ja kouluttaminen
- empaattisuutta vingutaan kyllä heti kun yksikin noista ylläolevista ei suju, mutta jos mies sanoo jotain omista "ongelmistaan" niin heti on kyllä valittajan leima otsassa

Nämä on vaan ns. normaaleja naisia, onneksi niitä ankeita tapauksia on hyvin pystynyt välttelemään.
En tiedä onko naisissa jotain alueellisia eroja, mutta itsellä ei ole tuollaisia tapauksia koskaan sattunut kohdalle. :confused2:
 
Liittynyt
18.05.2017
Viestejä
21 331
Taisit hieman huolimattomasti lukea. Justhan mä kirjoitin, että mulla on jouston varaa "vaatimuksissa".
Sun viestejä kun lukee niin tulee mieleen hieman, että onko aina peiliin katsomisen paikka vaan miehellä?
Sori, jäi vaikutelma että mielestäsi naiset ei ole tarpeeksi laadukkaita mutta vaatii liikaa laatua ja että 5-7 vuotta sitten lähes joka ainoa mies oli ilmeisesti naisten mielestä narsisti, mikä kuulostaa melkoiselta yleistämiseltä sekin (itselleni ei tullut vastaan yhtään exäänsä narsistiksi haukkuvaa). Peiliin katsomisen paikka on varmasti yksilöstä riippuen molemmilla sukupuolilla mutta ei täällä ole kuin miesten avautumista ongelmista joten sitä ei ehkä tule aina mainittua.
 
Liittynyt
23.10.2016
Viestejä
109
Joo, cool vaan kaikki, ei mulla mitään kimpoilua täällä ole ja tuskin tuleekaan.
Siinä varmaan olette täysin oikeassa (vaikkei sitä kukaan ole minuun kohdistanutkaan suoraan), että minä olen kova poika yleistämään. Kaikkialta pitää ottaa ilo irti elämässä :D

Tuosta naisten alueellisista eroista. (ja taas yleistetään :dead:) Kai niitä on jonkin verran mutta itse uskoisin että ne erot syntyy enemmän muista tekijöistä, kasvatuksesta, elinkaaresta, kokemuksista jne. Samoin kuin meillä miehillä. Mulla on kokemusta kyllä muualtakin kun idästä.

Kyllä tässä elämä on hyvää oppia tuonut minullekin ja hyvä niin. Olen ihan kiitollinen kaikista huonoistakin kokemuksista (vaikka ne eivät silloin siltä tunnukaan). Kyllä vaan tosiasiassa vaikeuksien kautta oppii kaikkein parhaiten näkemään erilaisia asioita mitä itse kuvittelee ( tai pitää "totena")

Ei joka asia mitä minä kirjoitan ole tarkoitettukaan, että kaikilla pitäisi olla sama kokemus. En minä täällä mitään olkapää itkeminen-samankaltaisuus-vertaistukea ole hakemassa. Kunhan kerron omia kokemuksia ja miten niiden kautta on oppinut näkemään hieman erilailla asiat kuin nuorempana.
Vaikka voi kirjoituksista luulla niin, en kuitenkaan ole katkeroitunut naisiin tjsp. Päin vastoin jaksan edelleen yrittää ja hakea. Ja kun taas yksi ehdokas tulee eteen, jonka kanssa lähden yrittämään, niin kyllä minä hänelle pyrin kaikin keinoin pitämään tyytyväisenä.
Oleellinen ero on vaan siinä, että minä ole mikään palvelija renki. Tätä on naisten välillä hankala ymmärtää. Siksipä viimeiset x-määrä suhteita, olen lopettavana osapuolena ollut minä, vaikka pillua olisikin ollut tarjolla.
 
Liittynyt
21.11.2016
Viestejä
561
No tuota, käys katsomassa vaikkapa Roskapankin terassilla :D Mutta siis nuoremmissa varmasti on ihan kohtuullisesti avaramielisempää porukkaa.
En pitäisi aikamme taistolaisia avarakatseisina :rolleyes: joten Kallio larppaajien keskeltä kannattaa varmaan siirtyä paremmille kalapaikoille
Opiskelet ihan missä vaan ja lähdet aktiivisesti mukaan opiskelijatoimintaan niin aika kumma jos ei ennen pitkää pariudu. Ei kyllä ehkä auta 15 vuotta netistä ja baareista naista etsinyttä enää...
Pätee varmaan muilla kuin inssi linjoilla :rolleyes:

Netissä roikkuminen on huono tapa löytää ketään nykyään ihan jo kilpailun paljouden takia ja kun "katson vielä yhden" ei maksa mitään silloinkin kun olisit kelvannut unohdut todella nopeasti sinne 2k mätsin alle.

Paremmin saa seuraa ihan tuttujen kautta kun näkee enemmän ihmisiä ja osaavat sanoa luonteestakin jotain
 
Liittynyt
23.10.2016
Viestejä
109
Otan vielä pienen selvennyksen tuohon aikaisempaan viestiini, jotta ette kuvittele väärin
Mitä tarkoittaa ja mitä ei tarkoita seuraavat asiat

- huolehtia omista lapsistaan, jotka on synnyttänyt

Tämä ei tarkoita pohjasakka, alkoholisti, nistiä jolle oma lapsi on ylimääräinen häiriö ja riesa joka estää omien visioiden toteutumista.
Tämä tarkoittaa lasten kasvattamista, siten että lapset ottavat vastuun omista tekemisistään, ovat yrittelijäitä ja pystyvät ratkaisemaan hieman ongelmiakin.
Ja sitten kohdattu todellisuus: lapset saavat sotkea ihan miten huvittaa- äiti siivoaa, jos komentaa tulee krokotiilinitku ja äiti heltyy siivoamaan taas. Kouluun pitää viedä autolla vaikka matka n. 2 km kun "väsyttää", äiti ostaa lähes kaiken mitä prinsessatytär pyytää kunnes huomaakin että rahat alkaa loppumaan ja lapsen ei luonnollisestikaan tarvi tehdä yhtään mitään esim. kotitöitä sen eteen

- huolehtia omista laskuistaan ja menoista edes alkeellisella tasolla suunnitellen
Tämä ei tarkoita pohjasakka, joka luottokortti tapissa kulutusluotto, pääasia että on kivaa idioottia
Tämä tarkoittaa tuota ylläolevaa laskujen ja menojen jonkinlaista järjestystä. Jota ei määrittele lapsi vaan aikuinen!
Ja sitten kohdattu todellisuus: Se pikku prinsessa voi olla ilman 60,- ripsihuoltoa jos järjestyksessä on hieman tärkeämmät asiat ennen. Jos teini haluaa iföönin itselleen vaan siksi että kavereillakin on vaikka äiti tuskailee, ettei olisi varaa. Noh, ottaa vaikka mummilta velkaa, pääasia, että prinsessalle ei vaan missään tapauksessa tule paha mieli, edes vivahde siihen eikä hänen tarvitse vaan kokea maailman pahuutta.

- huolehtia asuntonsa siisteydestä, eikä tarvita mitään sairaalahygieniaa, vaan normaaleja keittiö ja vessahygieniaa, lakanoiden vaihtoa ja edes jonkinlaista järjestystä kotona.
Tämä ei tarkoita jatkuvaa paskassa kahlaamista viitaten alkoholisti nisteihin.
Tämä tarkoittaa normaalia hygieniaa ja muiden ihmisten huomioimista
Ja sitten kohdattu todellisuus: Ai, onko muitakin ihmisiä olemassa. No on ja niiden tehtävä on siivota muiden sotkut. Keittiössä ruuanjätteet, tyhjät purkit likaiset astiat pöydällä eikä mitään aikomustakaan siivota jälkiään (koska äiti palvelee kuitenkin). Vessassa kaikki levällään, tamppooneja ei vielä sentään ole ollut mutta kaikki muu meikkaukseen ja perushygieniaan liittyvät tavarat pitkin poikin, korvatopsyt pöydällä, meikkipaskaa joka paikassa, hammastahnat räitty pitkin lavuaaria, korkit auki levällään. Missään ei ole muille ihmisille laskutilaa eikä oikeastaan mitään voi tehdä jos et siirrä tai siivoa ensi


Ja lopuksi voi tulla yllätyksenä, minä jaksaisin tiettyyn pisteeseen jopa nuo kaikki. Mulla on omia lapsia (aikuisia jo) ja tottakai tiedän ettei lastenkasvatus mene aina ihan kuvitelmien mukaan.
Mutta
Kaikista eniten mua vituttaa se, että lopulta hyvin harva nainen kykenee ryhdikkäästi edistämään noita asioita parempaan suuntaan. AINA ne kyllä mielummin alkaa kitisemään siitä empaattisuuden puutteesta, ehdottomuudesta, narsismista, ties mistä ja selittämään sitä kuinka MIES EI VAAN YMMÄRRÄ näitä asioita.
Minä olen ihan yrittänyt auttaakin näissä kasvatusasioissa, mutta enemmän siitä on ongelmia tullut kun saa äidillekin alkaa selittämään perusasioita. Äidinvaistot ovat vaan ilmeisesti niin kovat, että sokeus koittaa ennemmin tai myöhemmin.

Ja edelleen toistan, en ole katkera, jaksan yrittää ja ennenkaikkea olen mielummin yksin kuin taistelen tuollaiseen vivahtavassa "elämässä". Ja kyllä, minä todella osaan katsoa peiliin ja olen katsonut aika monta kertaa.
 
Liittynyt
16.12.2017
Viestejä
19
Täällä on hyviä ohjeita ja vinkkejä näille miehille joilla ei homma toimi naisten kanssa, harmi että he eivät ymmärrä hyödyntää niitä, helppo on keksiä tekosyitä, ettei tarvitse poistua sieltä mukavuusalueelta ja kehittyä, syyttää ja katkeroitua. Varmaankin suurin ongelma on, että looginen mies yrittää loogisella ajattelullaan tajuta emotionaalista naista, noi tunnejutut menee yleensä just päinvastoin kuin logiikka. Mutta juttu menee niin, että sillä on merkitystä millainen olet, ei se mitä teet/miltä näytät tms. ulkoiset jutut. Jos olet sosiaalisesti rajoitteinen, puutteellisella itseluottamuksella varustettu poika, on ihan sama miltä näytät ja miten paljon rahaa sulla on. Jos olet sosiaalisesti taitava ja sulla on itseluottamusta, siisti ja tilannetajuinen, on aika sama miltä näytät. Kyse on sisäisistä ominaisuuksista ja niitä pystyy kehittämään. Mutta se tietysti vaatisi oikeasti vastuun ottamista omasta elämästä ja mukavuusalueelta poistumista, kasvamista pojasta mieheksi. Ne naiset haluaa aikuisen itsevarman miehen, ei vässykkä poikaa.

Tietysti tekosyiden keksiminen on paljon helpompaa, tyyliin, en edes yritä, koska jos menen asiallisesti, positiivisesti omana itsenäni juttelemaan tuntemattomalle naiselle, minut viedään poliisin toimesta putkaan tai mustasukkainen poikaystävä hakkaa mut.. Syyt joiden todennäköisyys oikeasti on samaa luokkaa auton alle jäämisen kanssa.

Mutta ehkä se on vaan tarkoitettu näin, jotta saadaan oikeanlaiset geenit jakoon.

Parasta onnea kaikille!
 
Liittynyt
02.01.2017
Viestejä
84
Kysymys kaikille,jotka itkee kun ei naista saa/löydä.Miksi haluatte naisen?
Tekeekö se sitten elämästänne täydellisen?

Täytyy oppia pitämään itsestään ja omasta elämästään,ennenkuin kannattaa lähteä etsimään parisuhdetta.

Ja kuten aiemmin joku mainitsikin,netti on kyllä tänä päivänä aika huono paikka perusmiehen etsiä perusnaista,
juurikin tuon "kilpailun" takia.

Omat kokemukset Tinderöinnistä;

Lähentelen neljääkymmentä,ylitän "maagisen" 180cm rajan,ei kaljamahaa,liikun paljon,pukeudun aina siististi,niin Tinder kuvissa
kuin muutenkin,useat naiset kehuneet komeaksi.Saan useasti huomiota naisilta kaupungilla liikkuessa tai siellä Prismassa,monesti hyvin kauniiltakin.
Mutta Tinderissä minusta jaksaa kiinnostua muutama huomattavan ylipainoinen,kirveellä veistetty nainen.
Koska end of the day,kuulun kastiin peruskuppe.Meitä on Tinderissä niin paljon,että nämä "perusnätit" naiset jotka itseäkin kiinnostaisi,upgreidaavat kiinnostuksena/hakunsa niinhin uberkomeisiin miehiin,jolla on ne tatuoinnit tai lihakset.
Tämä oma käsitys asiasta.

Mutta pidetään verkot vesillä.
Fakta taitaa olla,jos "oman" tasoisen naisen haluan,se pitää hakea jostain muualta kuin Tinderistä/netistä.

Tinder on ihan hauska formaatti,kunhan sitä ei ota vakavasti.
 

wanderer_

Team R&T
Liittynyt
30.10.2016
Viestejä
2 593
Taisit hieman huolimattomasti lukea. Justhan mä kirjoitin, että mulla on jouston varaa "vaatimuksissa".
Sun viestejä kun lukee niin tulee mieleen hieman, että onko aina peiliin katsomisen paikka vaan miehellä?
Joo, kyllä niitä kusipäitä riittää kyllä kummallakin puolella, sitä en väitä.

Onko mahdoton vaatimus naisilta pyytää seuraavia perusasioita parisuhteessa esimerkiksi
- huolehtia omista lapsistaan, jotka on synnyttänyt
- huolehtia omista laskuistaan ja menoista edes alkeellisella tasolla suunnitellen
- huolehtia asuntonsa siisteydestä, eikä tarvita mitään sairaalahygieniaa, vaan normaaleja keittiö ja vessahygieniaa, lakanoiden vaihtoa ja edes jonkinlaista järjestystä kotona.
- kivoja kotieläimiä kun otetaan niin niistä huolehtiminen edes alkeellisella tasolla ja kouluttaminen
- empaattisuutta vingutaan kyllä heti kun yksikin noista ylläolevista ei suju, mutta jos mies sanoo jotain omista "ongelmistaan" niin heti on kyllä valittajan leima otsassa

Nämä on vaan ns. normaaleja naisia, onneksi niitä ankeita tapauksia on hyvin pystynyt välttelemään.


Nuo mainitsemasi kuulostavat ihmisiltä, joilla on elämänhallinnassa vaikeuksia, ehkäpä johtuen jostain psyykkisistä ongelmista? Ei se nyt ole normaalia, jos ei pystytä hoitamaan tavallisia arkihommia. (Lapset toki varmasti hankaloittaa yhtälöä jonkin verran, varsinkin jos sattuu erityislapsia, tai jää yksinhuoltajaksi tms.)

Kyllä mäkin oletan että aikuinen mies pystyy pitämään kotinsa kunnossa, maksaa omat laskunsa (ajallaan), sekä muutenkin hoitaa omat asiansa ilman että muiden tarvitsee potkia eteenpäin.


Edit: ja lisäksi on aika ehdotonta että mies elättää itsensä käymällä töissä, tai ainakin opiskelee/hakee töitä edistääkseen sitä päämäärää.
 
Viimeksi muokattu:

TuusulanTarzan

BANNATTU
BANNED
Liittynyt
04.07.2018
Viestejä
28
Ei nyt aika riitä noita wall-of-text vuodatuksia lukea. Mutta kyllä venäläistä laatupillua saa rahalla Helsingistä helposti. Eikä kukaan ole soittelemassa perään, mikä on se homman ydin. Tietysti jos kelpaa pillu kuin pillu niin tietysti jokin läski pubiruusukin saattaa kelvata.
 

Eramaankettu

Lost and Forgotten
Liittynyt
03.01.2017
Viestejä
2 084
Nuo mainitsemasi kuulostavat ihmisiltä, joilla on elämänhallinnassa vaikeuksia, ehkäpä johtuen jostain psyykkisistä ongelmista? Ei se nyt ole normaalia, jos ei pystytä hoitamaan tavallisia arkihommia. (Lapset toki varmasti hankaloittaa yhtälöä jonkin verran, varsinkin jos sattuu erityislapsia, tai jää yksinhuoltajaksi tms.)

Kyllä mäkin oletan että aikuinen mies pystyy pitämään kotinsa kunnossa, maksaa omat laskunsa (ajallaan), sekä muutenkin hoitaa omat asiansa ilman että muiden tarvitsee potkia eteenpäin.


Edit: ja lisäksi on aika ehdotonta että mies elättää itsensä käymällä töissä, tai ainakin opiskelee/hakee töitä edistääkseen sitä päämäärää.
Voi voi kuinka väärässä oletkaan. Tuo ei ensinnäkään ole sukupuoliriippuvainen asia eikä ainakaan itsestäänselvyys kummallekkaan sukupuolelle.

Ei nyt aika riitä noita wall-of-text vuodatuksia lukea. Mutta kyllä venäläistä laatupillua saa rahalla Helsingistä helposti. Eikä kukaan ole soittelemassa perään, mikä on se homman ydin. Tietysti jos kelpaa pillu kuin pillu niin tietysti jokin läski pubiruusukin saattaa kelvata.
Jos huorat ei soittele sulle takaisin, niin sitten olet tehnyt jotain väärin. Hyvä asiakas on hyvä asiakas, josta halutaan pitää kiinni alalla kuin alalla.
 

wanderer_

Team R&T
Liittynyt
30.10.2016
Viestejä
2 593
Ei nyt aika riitä noita wall-of-text vuodatuksia lukea. Mutta kyllä venäläistä laatupillua saa rahalla Helsingistä helposti. Eikä kukaan ole soittelemassa perään, mikä on se homman ydin. Tietysti jos kelpaa pillu kuin pillu niin tietysti jokin läski pubiruusukin saattaa kelvata.

Muuttuikos tämä nyt maksullisen seksin ketjuksi?
 
Liittynyt
19.10.2016
Viestejä
304
Ei nyt aika riitä noita wall-of-text vuodatuksia lukea. Mutta kyllä venäläistä laatupillua saa rahalla Helsingistä helposti. Eikä kukaan ole soittelemassa perään, mikä on se homman ydin. Tietysti jos kelpaa pillu kuin pillu niin tietysti jokin läski pubiruusukin saattaa kelvata.
Saa sitä ihan suomalaisiltakin maksullista seksiä ja löytyy jopa edullisempia tarjoajia kuin venäläisistä horoista, eikä tartte ihan niin paljoa jännittää HIV-tartuntaa. Tuntuu olevan nykyään noissa fitness-piireissä melko yleinenkin harrastus tuo seksiseuran tarjoaminen suomityttöjen kohdalla ja pari kertaa sellaisten tapausten äärelle eksynyt että kehtaan väittää kaikenmaailman missi- ja mallikisojen tyttöjen jäävän kakkoseksi. Ette varmasti usko, mutta ihan sama näin asiat ovat. :cool:

Sen verran voin vihjaista, että mistään Sihteeriopistosta ei todellakaan löydy parhaita tapauksia. ;)

Muuttuikos tämä nyt maksullisen seksin ketjuksi?
Totta puhut ja vaikka sopivassa tilanteessa maksullinen seksikin on ihan kivaa, niin eipä se todellakaan ole mikään ihmissuhteiden korvaaja. Muutenkin kallis harrastus ja pelkkä mekaaninen seksi ilman tunteita on tunteelliselle miehelle aikalailla yhtä tyhjän kanssa. Jotkut voi ehkä hakea sitä kautta itsetunnon kohotusta, mutta itse koen silti olevani ihan tavallinen tyyppi vaikka olenkin nussinut aivan törkeän nättejä tyttöjä ja silti en väheksy vähemmän kauniita naisia.

Maksullisessa seksissä on vaan sellainen ilmiö, että Suomessa voi saada jopa halvemmalla sitä kotimaista ja fiksua parikymppistä fitnesstyttöä isoilla silikonitisseillä kuin jotain rumaa venäläistä läpinussittua katuhuoraa joka on uransa ehtoopuolella. En tiedä johtuuko se ihmisten osaamattomuudesta vai ihan seksuaalisista suuntauksista, mutta ihan yleistä näyttäisi olevan kun lueskelee aiheeseen liittyvää foorumia. Veikkaisin että tällä voisi olla jotain tekemistä sen kanssa että yllättäen ne rumat naiset kiehtovat miehiä, jota ei sitten osa meinaa tässä keskustelussa ymmärtää mitenkään. Itse vaan olen sellainen tapaus, että ainahan sitä rahalla kannattaa ostaa parasta mitä sillä saa. :D

Meni kyllä offtopiciksi aika pahasti...
 
Liittynyt
23.10.2016
Viestejä
109
Nuo mainitsemasi kuulostavat ihmisiltä, joilla on elämänhallinnassa vaikeuksia, ehkäpä johtuen jostain psyykkisistä ongelmista? Ei se nyt ole normaalia, jos ei pystytä hoitamaan tavallisia arkihommia.
Juuri niinkuin erämaakettu sanoikin, ei todellakaan ole sukupuoliriippuvainen asia tuo oman elämän hallinta. Elämänhallinta on se taikasana ja siihen kun lisätään vielä sana oma niin johan alkaa porukoiden lajittelu jakautumaan ihan sama kummalla puolella on.
Eikä niitä mielenterveysongelmia tarvitse olla vaan riittää ettei pysty käsittelemään oikealla tavalla esimerkiksi noita mun yllä lueteltuja asioita ja kas siitä alkaa syöksykierre.
 
Liittynyt
18.05.2017
Viestejä
21 331
Otan vielä pienen selvennyksen tuohon aikaisempaan viestiini, jotta ette kuvittele väärin
Mitä tarkoittaa ja mitä ei tarkoita seuraavat asiat

- huolehtia omista lapsistaan, jotka on synnyttänyt

Tämä ei tarkoita pohjasakka, alkoholisti, nistiä jolle oma lapsi on ylimääräinen häiriö ja riesa joka estää omien visioiden toteutumista.
Tämä tarkoittaa lasten kasvattamista, siten että lapset ottavat vastuun omista tekemisistään, ovat yrittelijäitä ja pystyvät ratkaisemaan hieman ongelmiakin.
Ja sitten kohdattu todellisuus: lapset saavat sotkea ihan miten huvittaa- äiti siivoaa, jos komentaa tulee krokotiilinitku ja äiti heltyy siivoamaan taas. Kouluun pitää viedä autolla vaikka matka n. 2 km kun "väsyttää", äiti ostaa lähes kaiken mitä prinsessatytär pyytää kunnes huomaakin että rahat alkaa loppumaan ja lapsen ei luonnollisestikaan tarvi tehdä yhtään mitään esim. kotitöitä sen eteen

- huolehtia omista laskuistaan ja menoista edes alkeellisella tasolla suunnitellen
Tämä ei tarkoita pohjasakka, joka luottokortti tapissa kulutusluotto, pääasia että on kivaa idioottia
Tämä tarkoittaa tuota ylläolevaa laskujen ja menojen jonkinlaista järjestystä. Jota ei määrittele lapsi vaan aikuinen!
Ja sitten kohdattu todellisuus: Se pikku prinsessa voi olla ilman 60,- ripsihuoltoa jos järjestyksessä on hieman tärkeämmät asiat ennen. Jos teini haluaa iföönin itselleen vaan siksi että kavereillakin on vaikka äiti tuskailee, ettei olisi varaa. Noh, ottaa vaikka mummilta velkaa, pääasia, että prinsessalle ei vaan missään tapauksessa tule paha mieli, edes vivahde siihen eikä hänen tarvitse vaan kokea maailman pahuutta.

- huolehtia asuntonsa siisteydestä, eikä tarvita mitään sairaalahygieniaa, vaan normaaleja keittiö ja vessahygieniaa, lakanoiden vaihtoa ja edes jonkinlaista järjestystä kotona.
Tämä ei tarkoita jatkuvaa paskassa kahlaamista viitaten alkoholisti nisteihin.
Tämä tarkoittaa normaalia hygieniaa ja muiden ihmisten huomioimista
Ja sitten kohdattu todellisuus: Ai, onko muitakin ihmisiä olemassa. No on ja niiden tehtävä on siivota muiden sotkut. Keittiössä ruuanjätteet, tyhjät purkit likaiset astiat pöydällä eikä mitään aikomustakaan siivota jälkiään (koska äiti palvelee kuitenkin). Vessassa kaikki levällään, tamppooneja ei vielä sentään ole ollut mutta kaikki muu meikkaukseen ja perushygieniaan liittyvät tavarat pitkin poikin, korvatopsyt pöydällä, meikkipaskaa joka paikassa, hammastahnat räitty pitkin lavuaaria, korkit auki levällään. Missään ei ole muille ihmisille laskutilaa eikä oikeastaan mitään voi tehdä jos et siirrä tai siivoa ensi


Ja lopuksi voi tulla yllätyksenä, minä jaksaisin tiettyyn pisteeseen jopa nuo kaikki. Mulla on omia lapsia (aikuisia jo) ja tottakai tiedän ettei lastenkasvatus mene aina ihan kuvitelmien mukaan.
Mutta
Kaikista eniten mua vituttaa se, että lopulta hyvin harva nainen kykenee ryhdikkäästi edistämään noita asioita parempaan suuntaan. AINA ne kyllä mielummin alkaa kitisemään siitä empaattisuuden puutteesta, ehdottomuudesta, narsismista, ties mistä ja selittämään sitä kuinka MIES EI VAAN YMMÄRRÄ näitä asioita.
Minä olen ihan yrittänyt auttaakin näissä kasvatusasioissa, mutta enemmän siitä on ongelmia tullut kun saa äidillekin alkaa selittämään perusasioita. Äidinvaistot ovat vaan ilmeisesti niin kovat, että sokeus koittaa ennemmin tai myöhemmin.

Ja edelleen toistan, en ole katkera, jaksan yrittää ja ennenkaikkea olen mielummin yksin kuin taistelen tuollaiseen vivahtavassa "elämässä". Ja kyllä, minä todella osaan katsoa peiliin ja olen katsonut aika monta kertaa.
No on kyllä melkoisia osunutkin kohdalle. Itse en edes lapsellisiin ole koskaan kajonnut mutta toisaalta jos itselläkin on niin...
 

wanderer_

Team R&T
Liittynyt
30.10.2016
Viestejä
2 593
Voi voi kuinka väärässä oletkaan. Tuo ei ensinnäkään ole sukupuoliriippuvainen asia eikä ainakaan itsestäänselvyys kummallekkaan

Niin missä kohtaa väärässä? Ne on asioita, joita odotan mieheltä. Totta kai tiedän tapauksia, jotka eivät siihenkään vähään kykene. Minusta on myös ihan normaalia että naiselta odotetaan samoja asioita.
 
Liittynyt
23.10.2016
Viestejä
109
Tämä on muuten jännä juttu. Siis tämä lapsellisuus.
Mulla on kokemuksia ei lapsellisista ja lapsellisista. Ei voi sanoa että ehdottomasti jompi kumpi.
Riippuu täysin tapauksesta ja siitä miten todellisuudessa se nainen hallitsee ne lapsensa (vai hallitseeko ne lapset käytännössä kaikkea).

Nykyajan nettitreffeistä
Kyllähän suurin mahdollisuus löytää edes jonkinlainen suhde on nykypäivänä netin kautta (vaikka olen samaa mieltä kun moni, että niihin ei pitäisi suhtautua liian vakavasti).
Ajatellaas asiaa mahdollisuuksien kannalta:

- baari, disko ym ryyppypaikat ( tämä oli mun nuoruudessa lähes ainoa mahdollisuus), nykypäivänä tämä on ehkä nuorilla vielä yksi muiden joukossa, mutta meillä varttuneimmilla siellä pyörii ainoastaan ne elämäänsä kyllästyneet viinaongelmaiset.

- harrastukset, tämä voi olla yksi mahdollisuus, mutta vaatii todella pitkää pinnaa koska sinne ei kyllä kannata mennä pokaamismielessä, oli sitten salitouhu tai ihan mikä vaan. Saa vaan ainoastaan puutteessa olevan hörhön leiman otsaa hyvin äkkiä. Enkä todellakaan tiedä haluaisinko minäkään että kukaan tulee häiriköimään mun treenejä ja tyrkyttään itseään.

- uskonnollisuus, lestat ym muut kokoukset, noh näissä varmaan on tarjontaa jos tuolle akselille haluaa suuntautua ja löytyy itseltä vakaumusta, muuten varmaan aika läpinäkyvää touhua

- kaupassa, kirppiksellä tai ties missä se ainoan oikea löytäminen ( kunhan vaan on sosiaalinen ja alkaa juttelemaan "mukavia". Mä väitän, että tässä nousee kanssa seinä aika äkkiä pystyy varsinkin suominaisella joka nyt epäilee kaikkea ja kaikkia. Keskustele näiden kanssa nyt sitten jotain

- panotreffit jne.. kai täältäkin voi joku löytää muutakin kun pillua, mutta joka tapauksessa mistä tietää montako munaa on naisella yhtäaikaa kierrossa? Selvä terveysriski

- lavatanssit, varmaan meille vanhemmille tämä vois olla mahdollisuus, mutta itseäni ei voisi vähempää kiinnostaa koko touhu ja tuskin tulee koskaan kiinnostamaankaan

-työn kautta, tämä on oikeastaan ihan hyvä mahdollisuus koska saattaa pystyä tutustumaan ennekuin aletaan syventämään asioita. Kokeiltu on ja sillä kertaa ei natsannut mutta ei nyt varsinaista pahaa sanottavaa. Riippuu tietysti alasta aika paljon mistä löytyy mahdollisuuksia. Rekkamiehilla on varmaan vähän erilainen valikoima kun yliopisto-opettajilla (en ota kantaa kummalla parempi :bored:)

-nettitreffit okcupid, suomi24, happypancake, hot or not, tinder, e-kontakti, match, eliittikumppanit
samat naamat roikkuu useita vuosia, kuvat eivät vaihdu eikä profiilitekstit muutu. Kertoo jotain?
Valikoima on kuitenkin nykypäivän mukainen ja sellaiseksi niin naiset kun me miehetkin nuo palvelut ihan itse teemme. Valikoima varmaan paras ja pitää jaksaa tykittää useaan paikkaan mutta oltava tarkkana ja valikoida edes jollain tavalla.

mitä muuta?
 
Liittynyt
23.10.2016
Viestejä
109
Niin missä kohtaa väärässä? Ne on asioita, joita odotan mieheltä. Totta kai tiedän tapauksia, jotka eivät siihenkään vähään kykene. Minusta on myös ihan normaalia että naiselta odotetaan samoja asioita.
Ihan varmasti odotetaan, mutta se ongelma tuleekin siinä, että aika monet naiset luulevat näiden asioiden olevan itsellään kunnossa. Miestä yritetään sitten "puristaa ja sovittaa" niihin omiin harhoihinsa. Todellisuus onkin sitten se oma tarinansa
 
Liittynyt
16.12.2017
Viestejä
19
Tämä on muuten jännä juttu. Siis tämä lapsellisuus.
Mulla on kokemuksia ei lapsellisista ja lapsellisista. Ei voi sanoa että ehdottomasti jompi kumpi.
Riippuu täysin tapauksesta ja siitä miten todellisuudessa se nainen hallitsee ne lapsensa (vai hallitseeko ne lapset käytännössä kaikkea).

Nykyajan nettitreffeistä
Kyllähän suurin mahdollisuus löytää edes jonkinlainen suhde on nykypäivänä netin kautta (vaikka olen samaa mieltä kun moni, että niihin ei pitäisi suhtautua liian vakavasti).
Ajatellaas asiaa mahdollisuuksien kannalta:

- baari, disko ym ryyppypaikat ( tämä oli mun nuoruudessa lähes ainoa mahdollisuus), nykypäivänä tämä on ehkä nuorilla vielä yksi muiden joukossa, mutta meillä varttuneimmilla siellä pyörii ainoastaan ne elämäänsä kyllästyneet viinaongelmaiset.

- harrastukset, tämä voi olla yksi mahdollisuus, mutta vaatii todella pitkää pinnaa koska sinne ei kyllä kannata mennä pokaamismielessä, oli sitten salitouhu tai ihan mikä vaan. Saa vaan ainoastaan puutteessa olevan hörhön leiman otsaa hyvin äkkiä. Enkä todellakaan tiedä haluaisinko minäkään että kukaan tulee häiriköimään mun treenejä ja tyrkyttään itseään.

- uskonnollisuus, lestat ym muut kokoukset, noh näissä varmaan on tarjontaa jos tuolle akselille haluaa suuntautua ja löytyy itseltä vakaumusta, muuten varmaan aika läpinäkyvää touhua

- kaupassa, kirppiksellä tai ties missä se ainoan oikea löytäminen ( kunhan vaan on sosiaalinen ja alkaa juttelemaan "mukavia". Mä väitän, että tässä nousee kanssa seinä aika äkkiä pystyy varsinkin suominaisella joka nyt epäilee kaikkea ja kaikkia. Keskustele näiden kanssa nyt sitten jotain

- panotreffit jne.. kai täältäkin voi joku löytää muutakin kun pillua, mutta joka tapauksessa mistä tietää montako munaa on naisella yhtäaikaa kierrossa? Selvä terveysriski

- lavatanssit, varmaan meille vanhemmille tämä vois olla mahdollisuus, mutta itseäni ei voisi vähempää kiinnostaa koko touhu ja tuskin tulee koskaan kiinnostamaankaan

-työn kautta, tämä on oikeastaan ihan hyvä mahdollisuus koska saattaa pystyä tutustumaan ennekuin aletaan syventämään asioita. Kokeiltu on ja sillä kertaa ei natsannut mutta ei nyt varsinaista pahaa sanottavaa. Riippuu tietysti alasta aika paljon mistä löytyy mahdollisuuksia. Rekkamiehilla on varmaan vähän erilainen valikoima kun yliopisto-opettajilla (en ota kantaa kummalla parempi :bored:)

-nettitreffit okcupid, suomi24, happypancake, hot or not, tinder, e-kontakti, match, eliittikumppanit
samat naamat roikkuu useita vuosia, kuvat eivät vaihdu eikä profiilitekstit muutu. Kertoo jotain?
Valikoima on kuitenkin nykypäivän mukainen ja sellaiseksi niin naiset kun me miehetkin nuo palvelut ihan itse teemme. Valikoima varmaan paras ja pitää jaksaa tykittää useaan paikkaan mutta oltava tarkkana ja valikoida edes jollain tavalla.

mitä muuta?
Ihan hyviä juttuja, mutta tässäkin keskityt itsesi ulkopuolisiin juttuihin. Järkevää olisi myös miettiä mitä itse voi tehdä toisin/parantaa/kehittää. Se, että esimerkiksi tekee elämässä asioita joista oikeasti tykkää (harrastukset ja työ) niin se jo näkyy todella positiivisesti kehonkielestä, siihen sitten iteluottamusta, sosiaalisia taitoja, sosiaalista älykkyyttä mukaan, niin ne naiset alkaa löytämään sun luokse.. Jos sulla on onnellinen elämä, olet tyytyväinen sinkkuelämääsi ja sinut itsesi kanssa, silloin on helppoa mennä sanomaan sille nätille tytölle vaikka kirpputorilla, rehellisesti, positiivisesti ja avoimesti, tyyliin: näin sut tässä hyllyjen välissä, näytit niin nätiltä, että lähdetkö juomaan kahvia mun seuraksi joku päivä? (vähän pidempi versio siis tosta tilannetajua käyttäen) Ei siinä mitään ylimääräisiä lässytyksiä tarvita. Lähtee tai ei, kyllä niistä joku lähtee jossainvaiheessa jos tota tekee säännöllisesti.
 

Eramaankettu

Lost and Forgotten
Liittynyt
03.01.2017
Viestejä
2 084
Asiaton käytös
Ihan hyviä juttuja, mutta tässäkin keskityt itsesi ulkopuolisiin juttuihin. Järkevää olisi myös miettiä mitä itse voi tehdä toisin/parantaa/kehittää. Se, että esimerkiksi tekee elämässä asioita joista oikeasti tykkää (harrastukset ja työ) niin se jo näkyy todella positiivisesti kehonkielestä, siihen sitten iteluottamusta, sosiaalisia taitoja, sosiaalista älykkyyttä mukaan, niin ne naiset alkaa löytämään sun luokse.. Jos sulla on onnellinen elämä, olet tyytyväinen sinkkuelämääsi ja sinut itsesi kanssa, silloin on helppoa mennä sanomaan sille nätille tytölle vaikka kirpputorilla, rehellisesti, positiivisesti ja avoimesti, tyyliin: näin sut tässä hyllyjen välissä, näytit niin nätiltä, että lähdetkö juomaan kahvia mun seuraksi joku päivä? (vähän pidempi versio siis tosta tilannetajua käyttäen) Ei siinä mitään ylimääräisiä lässytyksiä tarvita. Lähtee tai ei, kyllä niistä joku lähtee jossainvaiheessa jos tota tekee säännöllisesti.
Itse pidän sinua lähinnä trollina huikeilla neljän postauksen historialla, mutta kuullaan mielummin sinun onnellisesta parisuhteesta jonka olet löytänyt tinderistä tai nettitreffeistä :smoke: Veikkaan, että olet just joku säälittävä luuseri jolla ei ole edes omaa naista ja on täällä pätemässä miten naisia saa. Ongelma täällä ei ole saada naista, vaan saada sellainen nainen, jolla on jotain korvienvälissä - sellainen nainen ei kuuntele cheekkiä tai robinia kolmekybäsenä ja se nyt vain karsii aika paljon vaihtoehtoja. Sitä ei voi oikein kirppareilla surffatessa törmätä varsinkaan kun ei tartte itse kirppareilla käydä.
 

Erkki_erikeepperi

BANNATTU
BANNED
Liittynyt
22.12.2016
Viestejä
18 593
Mulla on jonkin verran kokemusta naisten vokottelusta, ja sanoisin, että jos ulkonäkö ei ole ihan parasta A-luokkaa, niin sitten esimerkiksi älykkyys ja sitkeys auttavat asiaa. Tuuriakin tarvitaan. Ja tietenkin on hyödyksi, jos asuu, oleskelee ja työskentelee ympäristössä, jossa sopivia naisia runsaasti liikkuu. Se auttaa myös Netissä. Kainuun perämetsissä on vääjäämättä nihkeää, vaikka olisi millainen pelimies.
 

Eramaankettu

Lost and Forgotten
Liittynyt
03.01.2017
Viestejä
2 084
Tuolla tuuri aspektilla on ollut aika luokattoman suuri osuus noissa suhteissa jotka ovat kestäneet hautaan saakka..
 

Juha Kokkonen

Ylläpidon jäsen
Liittynyt
17.10.2016
Viestejä
13 655
Itse pidän sinua lähinnä trollina huikeilla neljän postauksen historialla, mutta kuullaan mielummin sinun onnellisesta parisuhteesta jonka olet löytänyt tinderistä tai nettitreffeistä :smoke: Veikkaan, että olet just joku säälittävä luuseri jolla ei ole edes omaa naista ja on täällä pätemässä miten naisia saa. Ongelma täällä ei ole saada naista, vaan saada sellainen nainen, jolla on jotain korvienvälissä - sellainen nainen ei kuuntele cheekkiä tai robinia kolmekybäsenä ja se nyt vain karsii aika paljon vaihtoehtoja. Sitä ei voi oikein kirppareilla surffatessa törmätä varsinkaan kun ei tartte itse kirppareilla käydä.
Tällaiset trollisyyttelyt ja henkilökohtaisuuksiin menevät haukkumiset eivät kuulu tälle foorumille.
 
Liittynyt
05.02.2017
Viestejä
5 383
Maksullisessa seksissä on vaan sellainen ilmiö, että Suomessa voi saada jopa halvemmalla sitä kotimaista ja fiksua parikymppistä fitnesstyttöä isoilla silikonitisseillä kuin jotain rumaa venäläistä läpinussittua katuhuoraa joka on uransa ehtoopuolella. En tiedä johtuuko se ihmisten osaamattomuudesta vai ihan seksuaalisista suuntauksista, mutta ihan yleistä näyttäisi olevan kun lueskelee aiheeseen liittyvää foorumia. Veikkaisin että tällä voisi olla jotain tekemistä sen kanssa että yllättäen ne rumat naiset kiehtovat miehiä, jota ei sitten osa meinaa tässä keskustelussa ymmärtää mitenkään. Itse vaan olen sellainen tapaus, että ainahan sitä rahalla kannattaa ostaa parasta mitä sillä saa. :D
Mä en kyllä tiedä, että onko maksullisten naisten harrastaminen kovin mielekästä, jos elättelee toiveita oikeasta parisuhteesta. Varsinkin jos oma markkina-arvo on mitä on, niin luulisi, että tuossa on riskinä oman naismaun kalibroituminen saavuttamattomalle tasolle.
 
Liittynyt
23.10.2016
Viestejä
109
Ihan hyviä juttuja, mutta tässäkin keskityt itsesi ulkopuolisiin juttuihin. Järkevää olisi myös miettiä mitä itse voi tehdä toisin/parantaa/kehittää. Se, että esimerkiksi tekee elämässä asioita joista oikeasti tykkää (harrastukset ja työ) niin se jo näkyy todella positiivisesti kehonkielestä, siihen sitten iteluottamusta, sosiaalisia taitoja, sosiaalista älykkyyttä mukaan, niin ne naiset alkaa löytämään sun luokse.. Jos sulla on onnellinen elämä, olet tyytyväinen sinkkuelämääsi ja sinut itsesi kanssa, silloin on helppoa mennä sanomaan sille nätille tytölle vaikka kirpputorilla, rehellisesti, positiivisesti ja avoimesti, tyyliin: näin sut tässä hyllyjen välissä, näytit niin nätiltä, että lähdetkö juomaan kahvia mun seuraksi joku päivä? (vähän pidempi versio siis tosta tilannetajua käyttäen) Ei siinä mitään ylimääräisiä lässytyksiä tarvita. Lähtee tai ei, kyllä niistä joku lähtee jossainvaiheessa jos tota tekee säännöllisesti.
Et sitten näköjään ole lukenut ketjua yhtään taaksepäin? Ei pitäisi olla mun jutuista kovin paljon epäselvää keskitynkö minä ulkoisiin vai sisäisiin juttuihin.
Mutta joo, johan tuo Tuusulan Tartsanikin antoi hyvän neuvon, noin niinkuin yleisesti nettitreffeihin.
Venäläinen maksullinen laatupillu. Jippii! Ja kuulemma ei edes soittele perään joten siltäkin osin asia vilpitön.
Kuten erämaakettu tuossa ennen banaania totesikin, ongelma ei ole se pillu, on se sitten hankittu maksulla tai bonuspisteillä, vaan se korvienvälin ajatuskulku.
 
Liittynyt
18.05.2017
Viestejä
21 331
Et sitten näköjään ole lukenut ketjua yhtään taaksepäin? Ei pitäisi olla mun jutuista kovin paljon epäselvää keskitynkö minä ulkoisiin vai sisäisiin juttuihin.
Siinä luki "itsesi ulkopuolisiin" eli ei kyse ollut ulkoisista tai sisäisistä vana tulkitsin tuon niin, että vikaa löydetään vain muista eikä pysähdytä miettimään, voisiko itsessä olla jotain korjattavaa.

En nyt sen enempää ota kantaa tuohon arvaillen mutta pakko todeta, että ei mua vastaan ole tullut sekopäisiä ja elämänhallintaa osaamattomia naisia. Ja sitten taas välillä tuntuu, että joillakin kaikki vastaantulijat on jollain tapaa "mahdottomia" tapauksia. Eikö se soita kelloja niistä takavuosien naisista, joiden "kaikki exät oli narsisteja"?
 
Liittynyt
16.12.2017
Viestejä
19
Itse pidän sinua lähinnä trollina huikeilla neljän postauksen historialla, mutta kuullaan mielummin sinun onnellisesta parisuhteesta jonka olet löytänyt tinderistä tai nettitreffeistä :smoke: Veikkaan, että olet just joku säälittävä luuseri jolla ei ole edes omaa naista ja on täällä pätemässä miten naisia saa. Ongelma täällä ei ole saada naista, vaan saada sellainen nainen, jolla on jotain korvienvälissä - sellainen nainen ei kuuntele cheekkiä tai robinia kolmekybäsenä ja se nyt vain karsii aika paljon vaihtoehtoja. Sitä ei voi oikein kirppareilla surffatessa törmätä varsinkaan kun ei tartte itse kirppareilla käydä.
Sä voit pitää mua trollina tai minävaan, jos se sun oloa jotenkin helpottaa.

Juttu on se, että jos sosiaaliset taidot yms. on kunnossa, niin voi mennä sellaisiin paikkoihin joissa todennäköisesti esiintyy sellaisia ihmisiä joista sä tykkäät. Esim. jossain taidenäyttelyssä tai viinibaarissa ei todennäköisesti ole kolmekybäsenä robinia kuuntelevia naisia, vaan vähän sivistyneempää osastoa..

En koe olevani mitenkään parempi ihminen kuin kukaan muukaan täällä, tässä asiassa olen kuitenkin itse saanut tämän ongelman korjattua näillä asioilla joista olen kirjoittanut, joten jaoin ne täällä muillekkin, ehkä niistä on jollekkin jotain hyötyä. Harmi että sä pahoitit siitä mielesi, mutta kaikkia ei voi miellyttää.
 

TuusulanTarzan

BANNATTU
BANNED
Liittynyt
04.07.2018
Viestejä
28
Asiaton käytös
Tässä tehdään se virhepäätelmä että naiset loogisesti haluavat turvallisen, hyvin koulutetun, vakavaraisen, pienimunaisen ja keskivartalolihavan suomalaisen insinöörismiehen. Oikeasti ne juoksee lukutaidottoman, hyvän kropan omaavan ja isolla kyrvällä varustetun mustan perässä.

Suomessa on mielestäni vakava pilluvaje. Nyt olisi hyvä paikka paikata tätä pilluvajetta maahanmuuton avulla. Ukrainasta, Puolasta ja Venäjältä voisi tuoda maahan nuoria ja sorjia slaavilaisia laatunaaraita. Tällä olisi kansantuotteeseen valtavan positiivinen merkitys. Itseasiassa tämä vakava laatupilluvaje on Suomen ongelmista vakavin tällä hetkellä. Tällä hetkellä kaduilla liikkuu on tatuoituja, lävistettyjä, ylipainoisia ja kaikki lääkärikirjan sukupuolitaudit omaavia kotimaisia sotanorsuja.
 
Liittynyt
21.10.2016
Viestejä
2 239
Tässä tehdään se virhepäätelmä että naiset loogisesti haluavat turvallisen, hyvin koulutetun, vakavaraisen, pienimunaisen ja keskivartalolihavan suomalaisen insinöörismiehen. Oikeasti ne juoksee lukutaidottoman, hyvän kropan omaavan ja isolla kyrvällä varustetun mustan perässä.

Suomessa on mielestäni vakava pilluvaje. Nyt olisi hyvä paikka paikata tätä pilluvajetta maahanmuuton avulla. Ukrainasta, Puolasta ja Venäjältä voisi tuoda maahan nuoria ja sorjia slaavilaisia laatunaaraita. Tällä olisi kansantuotteeseen valtavan positiivinen merkitys. Itseasiassa tämä vakava laatupilluvaje on Suomen ongelmista vakavin tällä hetkellä. Tällä hetkellä kaduilla liikkuu on tatuoituja, lävistettyjä, ylipainoisia ja kaikki lääkärikirjan sukupuolitaudit omaavia kotimaisia sotanorsuja.
Ei todellakaan ole. Luuserimiehille antavat laadukkaat naiset saattavat tietysti olla harvassa, ymmärrettävästi.
 
Liittynyt
19.10.2016
Viestejä
304
En nyt sen enempää ota kantaa tuohon arvaillen mutta pakko todeta, että ei mua vastaan ole tullut sekopäisiä ja elämänhallintaa osaamattomia naisia. Ja sitten taas välillä tuntuu, että joillakin kaikki vastaantulijat on jollain tapaa "mahdottomia" tapauksia. Eikö se soita kelloja niistä takavuosien naisista, joiden "kaikki exät oli narsisteja"?
Siis ihan oikeasti! Oot kyllä elänyt jossain pullossa, koskaan et ole nähnyt tai kokenut yhtään mitään. :D

Tässä tehdään se virhepäätelmä että naiset loogisesti haluavat turvallisen, hyvin koulutetun, vakavaraisen, pienimunaisen ja keskivartalolihavan suomalaisen insinöörismiehen. Oikeasti ne juoksee lukutaidottoman, hyvän kropan omaavan ja isolla kyrvällä varustetun mustan perässä.

Suomessa on mielestäni vakava pilluvaje. Nyt olisi hyvä paikka paikata tätä pilluvajetta maahanmuuton avulla. Ukrainasta, Puolasta ja Venäjältä voisi tuoda maahan nuoria ja sorjia slaavilaisia laatunaaraita. Tällä olisi kansantuotteeseen valtavan positiivinen merkitys. Itseasiassa tämä vakava laatupilluvaje on Suomen ongelmista vakavin tällä hetkellä. Tällä hetkellä kaduilla liikkuu on tatuoituja, lävistettyjä, ylipainoisia ja kaikki lääkärikirjan sukupuolitaudit omaavia kotimaisia sotanorsuja.
Allekirjoitan tämän. Suomesta pitäisi tehdä sellainen Handmaid's Tale -tyylinen teokraattinen fasistiyhteiskunta jossa naisten ainoa tehtävä on olla nyrkin ja hellan välissä olevia lastentekokoneita. Kaikki poikkeavat tai epäkelvot yksilöt hirtetään tai vaihtoehtoisesti laitetaan lapiomaan saastunutta maata jonnekin periferiaan.

Tai hetkinen tähän suuntaanhan Suomea ollaan kovasti viemässä. :eek: Ihmiset ovat ihan innolla ajamassa Sharia-lakia Suomeen ja vaihtamassa miespuolista väestöä muslimeihin, joille naiset ovat rinnastettavissa koiriin. (kuten eräs turvapaikanhakija totesi saatuaan pahaa puuroa) Kaikista eniten tätä naisten oikeusten polkemista ajavat Suomessa naiset ihan itse niinkuin tuossa edellämainitussa tv-sarjassakin.
 

Erkki_erikeepperi

BANNATTU
BANNED
Liittynyt
22.12.2016
Viestejä
18 593
Eipä Suomessa yhtään liikaa laadukkaita naisia ole, mutta se on enemmänkin länsimainen kuin suomalainen ilmiö.

Tosin Suomen syntyvyysluvut kertovat siitä, että jotain on pahasti pielessä nimenomaan Suomessa. Siitä on toki sitten jokaisella omat teoriat, mitä kaikkea siinä on taustalla.
 

wanderer_

Team R&T
Liittynyt
30.10.2016
Viestejä
2 593
Tosin Suomen syntyvyysluvut kertovat siitä, että jotain on pahasti pielessä nimenomaan Suomessa. Siitä on toki sitten jokaisella omat teoriat, mitä kaikkea siinä on taustalla.

Kyllä siihen on ihan selkeitä selityksiä. Huono ja epävarma taloudellinen ja työllisyystilanne.


Monissa Keski- ja Itä-Euroopan maissa hedelmällisyysluvut ovat olleet paljon Suomea matalammalla jo pitkään, eli kyse ei todellakaan ole juuri Suomelle tyypillisestä ongelmasta.


Alhaisista alhaisin syntyvyys uhkaa Suomea – Asiantuntija: Perhepolitiikka on huonompaa kuin Ruotsissa
 
Liittynyt
18.05.2017
Viestejä
21 331
Taas puhutaan laadusta ilman, että kukaan on vieläkään suostunut sitä määrittelemään. Saati sen mittareita tai suhdetta vastakkaisen sukupuolen laatuasteikkoon.
 

wanderer_

Team R&T
Liittynyt
30.10.2016
Viestejä
2 593
Taas puhutaan laadusta ilman, että kukaan on vieläkään suostunut sitä määrittelemään. Saati sen mittareita tai suhdetta vastakkaisen sukupuolen laatuasteikkoon.

Sehän onkin jokaiselle hieman eri asioita. Sen huomion olen tehnyt, että jos henkilö katsoo, ettei hänelle ole tarjolla riittävän "laadukasta" seuraa koko Suomessa, niin silloin kyseinen henkilö todennäköisesti on yliarvioinut oman "laadukkuutensa" ;)
 
Liittynyt
22.12.2016
Viestejä
480
Taas puhutaan laadusta ilman, että kukaan on vieläkään suostunut sitä määrittelemään. Saati sen mittareita tai suhdetta vastakkaisen sukupuolen laatuasteikkoon.
Noh jokainen puhukoot omalta osaltaan. Sanotaan vaikka että itse arvostaisin naisessa:

- liikunnan harrastamista
- savuttomuutta
- sitä että alkoholi ei hallitse elämää

Eli minulle tällainen nainen edustaisi laadukkaampaa seuraa kuin edellä mainitun vastakohta.
 
Liittynyt
23.10.2016
Viestejä
109
Sehän onkin jokaiselle hieman eri asioita. Sen huomion olen tehnyt, että jos henkilö katsoo, ettei hänelle ole tarjolla riittävän "laadukasta" seuraa koko Suomessa, niin silloin kyseinen henkilö todennäköisesti on yliarvioinut oman "laadukkuutensa" ;)
Sun huomioinneista en tiedä, mutta tuo arviointiharha kyllä menee juuri päinvastoin.
Psykologiassa Dunning-Kruger efekti / vahvistusvinouma

Mitä huonompi yksilö on kyseessä niin sitä enemmän hän arvioi pieleen. Kaikkein realistisempia ovat juuri parhaat, koska he näkevät myös ne kehittämiskohteet ja yleisesti ottaen osaavat vielä arvioida niitäkin realistisesti. Tämä on monta kertaa tullut todettua käytännössä (siis erityisesti muissa yhteyksissä kuin pariutumisessa, mutta on helposti nähtävissä myös siinä), jos vaan haluaa sen nähdä.
Tästä on artikkeleita vaikka millä mitalla.
 
Liittynyt
18.05.2017
Viestejä
21 331
Sun huomioinneista en tiedä, mutta tuo arviointiharha kyllä menee juuri päinvastoin.
Psykologiassa Dunning-Kruger efekti / vahvistusvinouma

Mitä huonompi yksilö on kyseessä niin sitä enemmän hän arvioi pieleen. Kaikkein realistisempia ovat juuri parhaat, koska he näkevät myös ne kehittämiskohteet ja yleisesti ottaen osaavat vielä arvioida niitäkin realistisesti. Tämä on monta kertaa tullut todettua käytännössä (siis erityisesti muissa yhteyksissä kuin pariutumisessa, mutta on helposti nähtävissä myös siinä), jos vaan haluaa sen nähdä.
Tästä on artikkeleita vaikka millä mitalla.
Eipä siinä tarvitse arvioida itseään väärin, että voi päätyä tilanteeseen, jossa virheellisesti kokee ettei saa itsensä tasoista seuraa.
 
Liittynyt
21.10.2016
Viestejä
2 239
Ihan varmasti just näin siinä käy. Onko selvempää tapaa viestiä olevansa mies, jolle ei yleensä vastata ja että on ottanut itseensä?
Mies jonka ympäriltä tuolit viedään.

Naiset ei todellakaan edes itse tiedä mitä etsivät ( oman empiirisen kokemukseni perusteella) koska eivät tunne itseään (vaikka 99% niin väittää) eivätkä osaa yhdistää motivaatiotaan todellisuuteen + vaatimuksiinsa (vaikka eivät itse pysty toteuttamaan suurinta osaa vaatimuksistaan itse)
Aikuiset naiset, n. 30+, ehkä saattaisivatkin, mutta tiedättehän...

Näitä yksisarvisia ei ole kuin muutama koko Suomen deittisivustoilla. Pistäpä Suomi24 filttereihin nuo niin jäljelle jää vain muutama nainen ja niistäkin yli puolet ulkomaalaisia (Venäjä, Kiina, Thaimaa jne).
Sitten jos yllä olevat täyttyy löytyy taustalta usein mt-ongelmia, syvää uskonnollisuutta, haaveita polyamoriasta tai muusta sekoilusta, koiria ja kissoja tai muita vittumaisia elämän hankaloittajia. Jos ei muuta niin ainankin se pakollinen tatuointi löytyy jonkun ruumiinaukon ympäriltä.
Koirat ja kissat ovat ne perinteiset lemmikit, ja tatuoinnitkin ovat valtavirtaa joten helpottaisi elämää huomattavasti jos niiden kanssa voisi elää. Kai se koirakin on helpommin hyväksyttävissä kuin
toisen miehen lapsi?

Kylläpä ne tatuoinnit jaksaa kiukuttaa miehiä, joilla muutenkin vaikuttaa jutuista päätellen olevan vaikeaa naismarkkinoilla. Laasanenko tän hörhöilyn aloitti?
Tatuointi kaiketi muistuttaa alitajuisesti miestä siitä että nainen on ns. "pre-owned", huonomaineinen, ei sopivaa äitimateriaalia tai muuten vaan "kapinallinen" eli hankalasti hallittavissa :think:

On muuten jännä homma, että nää naisten paskuudesta ulisijat on aina jotain "konservatiiveja" :think:
Hankalahan konservatiivisen miehen on löytää yhtä konservatiivista naista kun naiset yleensä barometrien mukaan kannattavat vasemmistolaisia arvoja miehiä enemmän. Naisille yhteinen arvomaailmakin on melko tärkeää.

Ainakin mulle on ihan yksi ja sama onko naisella tatuointeja vai ei, mutta harvaa naista tatuoinnit varsinaisesti mitenkään "kaunistaa". Ja sitten jos menee ihan överiksi, niin tuohan se naiselle sellaista "pahan tytön" imagoa, mikä ei ehkä ole kovin toivottava imago, jos tavallinen mies etsii pitempiaikaista naisseuraa.
Onko tämä juuri se "sopivuus lasteni äidiksi"- pohdinta? :think:

Näistä kommenteista alkaa aika hyvin näkyä, miksi sinun on vaikea löytää seuraa. Ehkä kannattaisi selvittää, missä persu-tyyppiset naiset yleensä viettävät vapaa-aikaa.
Tietotekniikka-aiheisilla sivustoilla.
 
Liittynyt
23.10.2016
Viestejä
109
Eipä siinä tarvitse arvioida itseään väärin, että voi päätyä tilanteeseen, jossa virheellisesti kokee ettei saa itsensä tasoista seuraa.
No ei tietenkään, tämähän nyt on itsestään selvää.
Sehän on pelkästään omaa tyhmyyttään/huolimattomuuta eikä mitään muuta. Eikä sillä ole taitotason kanssa mitään tekemistä.
 
Liittynyt
18.05.2017
Viestejä
21 331
No ei tietenkään, tämähän nyt on itsestään selvää.
Sehän on pelkästään omaa tyhmyyttään/huolimattomuuta eikä mitään muuta. Eikä sillä ole taitotason kanssa mitään tekemistä.
No eipä siihen juuri tyhmyyttäkään tarvita kun ongelma on nimenomaan siinä, ettei kukaan pysty arvioimaan mitenkään objektiivisesti ihmisten tasoja ja määrittelemään, mitkä ihmiset sitten kummankin sukupuolen asteikolta ovat toistensa tasoiset. Etenkin kun markkinat sanelee usein paljon sitä kuviteltua tasoa enemmän. Kylän ainoa mies/nainen on varmasti kysytty vaikkei olisikaan mikään valioyksilö.
 
Liittynyt
18.10.2016
Viestejä
8 576
No eipä siihen juuri tyhmyyttäkään tarvita kun ongelma on nimenomaan siinä, ettei kukaan pysty arvioimaan mitenkään objektiivisesti ihmisten tasoja ja määrittelemään, mitkä ihmiset sitten kummankin sukupuolen asteikolta ovat toistensa tasoiset. Etenkin kun markkinat sanelee usein paljon sitä kuviteltua tasoa enemmän. Kylän ainoa mies/nainen on varmasti kysytty vaikkei olisikaan mikään valioyksilö.
Saahan sen oman tason selville siitä millaiset naiset ovat kiinnostuneita?
 
Liittynyt
18.05.2017
Viestejä
21 331
Saahan sen oman tason selville siitä millaiset naiset ovat kiinnostuneita?
No tää on ollut mun lähtöolettama, jota kukaan ei vielä ole vaivautunut vääräksi osoittamaan ;)

Jos nyt laasastellaan oikein termeillä niin sillä saa selville oman markkinoiden värittämän tason eli markkina-arvon. Millään muulla ei mitään väliä olekaan koska ei ole rajattomia markkinoita, joilla vain taso määräisi saannin. Jos molemmat sukupuolet valittaa, ettei saa tasokasta seuraa samoilla markkinoilla niin silloin kyseessä on vain peiliin katsomisen paikka.
 
Liittynyt
22.10.2016
Viestejä
11 395
Tatuointi kaiketi muistuttaa alitajuisesti miestä siitä että nainen on ns. "pre-owned", huonomaineinen, ei sopivaa äitimateriaalia tai muuten vaan "kapinallinen" eli hankalasti hallittavissa :think:
.
Tatuointi kertoo lähinnä typeryydestä ja itsetunto-ongelmista.

Toinen on käyttänyt rahaa ja riskeerannut terveytensä vain näyttääkseen rumemmalta.
 
Liittynyt
18.10.2016
Viestejä
8 576
No tää on ollut mun lähtöolettama, jota kukaan ei vielä ole vaivautunut vääräksi osoittamaan ;)

Jos nyt laasastellaan oikein termeillä niin sillä saa selville oman markkinoiden värittämän tason eli markkina-arvon. Millään muulla ei mitään väliä olekaan koska ei ole rajattomia markkinoita, joilla vain taso määräisi saannin. Jos molemmat sukupuolet valittaa, ettei saa tasokasta seuraa samoilla markkinoilla niin silloin kyseessä on vain peiliin katsomisen paikka.
Niin saa. Tinder kyllä kertoo ulkonäön markkina-arvon tehokkaasti.
 
Toggle Sidebar

Statistiikka

Viestiketjut
247 724
Viestejä
4 320 180
Jäsenet
72 096
Uusin jäsen
Rima123

Hinta.fi

Ylös Bottom