Tämä on muuten jännä juttu. Siis tämä lapsellisuus.
Mulla on kokemuksia ei lapsellisista ja lapsellisista. Ei voi sanoa että ehdottomasti jompi kumpi.
Riippuu täysin tapauksesta ja siitä miten todellisuudessa se nainen hallitsee ne lapsensa (vai hallitseeko ne lapset käytännössä kaikkea).
Nykyajan nettitreffeistä
Kyllähän suurin mahdollisuus löytää edes jonkinlainen suhde on nykypäivänä netin kautta (vaikka olen samaa mieltä kun moni, että niihin ei pitäisi suhtautua liian vakavasti).
Ajatellaas asiaa mahdollisuuksien kannalta:
- baari, disko ym ryyppypaikat ( tämä oli mun nuoruudessa lähes ainoa mahdollisuus), nykypäivänä tämä on ehkä nuorilla vielä yksi muiden joukossa, mutta meillä varttuneimmilla siellä pyörii ainoastaan ne elämäänsä kyllästyneet viinaongelmaiset.
- harrastukset, tämä voi olla yksi mahdollisuus, mutta vaatii todella pitkää pinnaa koska sinne ei kyllä kannata mennä pokaamismielessä, oli sitten salitouhu tai ihan mikä vaan. Saa vaan ainoastaan puutteessa olevan hörhön leiman otsaa hyvin äkkiä. Enkä todellakaan tiedä haluaisinko minäkään että kukaan tulee häiriköimään mun treenejä ja tyrkyttään itseään.
- uskonnollisuus, lestat ym muut kokoukset, noh näissä varmaan on tarjontaa jos tuolle akselille haluaa suuntautua ja löytyy itseltä vakaumusta, muuten varmaan aika läpinäkyvää touhua
- kaupassa, kirppiksellä tai ties missä se ainoan oikea löytäminen ( kunhan vaan on sosiaalinen ja alkaa juttelemaan "mukavia". Mä väitän, että tässä nousee kanssa seinä aika äkkiä pystyy varsinkin suominaisella joka nyt epäilee kaikkea ja kaikkia. Keskustele näiden kanssa nyt sitten jotain
- panotreffit jne.. kai täältäkin voi joku löytää muutakin kun pillua, mutta joka tapauksessa mistä tietää montako munaa on naisella yhtäaikaa kierrossa? Selvä terveysriski
- lavatanssit, varmaan meille vanhemmille tämä vois olla mahdollisuus, mutta itseäni ei voisi vähempää kiinnostaa koko touhu ja tuskin tulee koskaan kiinnostamaankaan
-työn kautta, tämä on oikeastaan ihan hyvä mahdollisuus koska saattaa pystyä tutustumaan ennekuin aletaan syventämään asioita. Kokeiltu on ja sillä kertaa ei natsannut mutta ei nyt varsinaista pahaa sanottavaa. Riippuu tietysti alasta aika paljon mistä löytyy mahdollisuuksia. Rekkamiehilla on varmaan vähän erilainen valikoima kun yliopisto-opettajilla (en ota kantaa kummalla parempi
)
-nettitreffit okcupid, suomi24, happypancake, hot or not, tinder, e-kontakti, match, eliittikumppanit
samat naamat roikkuu useita vuosia, kuvat eivät vaihdu eikä profiilitekstit muutu. Kertoo jotain?
Valikoima on kuitenkin nykypäivän mukainen ja sellaiseksi niin naiset kun me miehetkin nuo palvelut ihan itse teemme. Valikoima varmaan paras ja pitää jaksaa tykittää useaan paikkaan mutta oltava tarkkana ja valikoida edes jollain tavalla.
mitä muuta?