Nettitreffit + Tinder

uce

Liittynyt
20.10.2016
Viestejä
229
Onhan stadissa ainakin baareja (klubeja) noin 50-50 sukupuolijakaumalla (la-illlat) vaikka millä mitalla. Ihme ulinaa taas, kun ei kaikki naikkoset tahdo tulla viettämään lähiöiltamaa juoppojen ja nistien sekaan.
 

wanderer_

Team R&T
Liittynyt
30.10.2016
Viestejä
2 583
Onhan stadissa ainakin baareja (klubeja) noin 50-50 sukupuolijakaumalla (la-illlat) vaikka millä mitalla. Ihme ulinaa taas, kun ei kaikki naikkoset tahdo tulla viettämään lähiöiltamaa juoppojen ja nistien sekaan.

Eikö noihin lähiöbaareihin jää lähinnä ne, joilla ei ole varaa lähteä pidemmälle (koska istuvat baarissa niin usein)? Siltä ainakin täällä pk-seudun lähiöissä näyttää. Ei tulisi mieleenkään jäädä sinne iltaa viettämään, jos viihteelle lähden.
 

Taika-Jim

Lepäilyä ja rakkautta
Tukijäsen
Liittynyt
01.12.2016
Viestejä
1 231
Syvä OT/

Kävin ysärillä vapailla Helsingin lähiöbaareissa (heinähattu, opmu, mitä niitä oli kalliossa ja sörkassa). Työajalla sitten joissain ihme valkonenäpaikoissa ytimessä taksilla firman piikkiin. Epäilen, että meininki ei ole muuttunut pariinkymmeneen vuoteen. Hyvännäköisiä edustusvaimoja löytyy sieltä mannerheiminkadulta, mutta hyviä tyyppejä ja outoja vampirelloja löytyy sieltä sillan toiselta puolen ja linjoilta.

Olispa parikymppinen nyt
 
Liittynyt
19.10.2016
Viestejä
304
Onhan stadissa ainakin baareja (klubeja) noin 50-50 sukupuolijakaumalla (la-illlat) vaikka millä mitalla. Ihme ulinaa taas, kun ei kaikki naikkoset tahdo tulla viettämään lähiöiltamaa juoppojen ja nistien sekaan.
Nimiä kehiin, niin saadaan vähän faktoja selvitettäväksi! Käyn murtamassa myytit kun tästä työkiireet helpottavat! :p

Ei muuten ole oikeasti montaa sellaista kapakkaa Suomessa jossa naisia on edes lähelle 50% sukupuolijakaumasta, sen verran kovat luvut laitoit tiskiin. Jo 40% naismäärä on jo hyvin poikkeuksellinen nykypäivänä ja normaali on se 15-30%.
 
Liittynyt
23.10.2016
Viestejä
966
Olisi mielenkiintoista kuulla näitä sinun kriteerejäsi, kummankin ryhmän suhteen, jos haluat alkaa tarkemmin avaamaan?
Sankyseuraan riittää pelkästään että on omaa siömää miellyttävä. Suhteeseen taas jos meinaa niin ilkonäkö ei ole se ykkös juttu vaan vähän muut asiat merkkaavat enemmän.

Jos vähän kärjistäen sanoo niin ennemmin vähän ruma ja järkevä kuin vitun tyhmä ja kaunis
 

uce

Liittynyt
20.10.2016
Viestejä
229
Nimiä kehiin, niin saadaan vähän faktoja selvitettäväksi! Käyn murtamassa myytit kun tästä työkiireet helpottavat! :p

Ei muuten ole oikeasti montaa sellaista kapakkaa Suomessa jossa naisia on edes lähelle 50% sukupuolijakaumasta, sen verran kovat luvut laitoit tiskiin. Jo 40% naismäärä on jo hyvin poikkeuksellinen nykypäivänä ja normaali on se 15-30%.
Tietäjät tietää jne... Jos nyt vaikka perus apollosta tai kaikusta (&siltanen&kuudes linja) aloittaisit, niin varmasti on noin klo. 12-02 sukupuolijakauma hyvin lähellä 50-50. Illan pidetessä kaikista paikoista naisoletetut lähtevät hiljalleen pois, koska joko tyttöjen ilta loppuu, hyvä mies löytynyt tai sen löytymättömyys on selvää jne. Kuppiloiden hintataso sekä kävijöiden keskimääräinen koulutustaso myös korreloivat kohtuu hyvin asiakaskunnan laadun kanssa. (ei oikeastaan koske em. mainittuja paikkoja, koska ovat tyyliin suurimmat hkissä)
 
Liittynyt
19.10.2016
Viestejä
304
Tietäjät tietää jne... Jos nyt vaikka perus apollosta tai kaikusta (&siltanen&kuudes linja) aloittaisit, niin varmasti on noin klo. 12-02 sukupuolijakauma hyvin lähellä 50-50. Illan pidetessä kaikista paikoista naisoletetut lähtevät hiljalleen pois, koska joko tyttöjen ilta loppuu, hyvä mies löytynyt tai sen löytymättömyys on selvää jne. Kuppiloiden hintataso sekä kävijöiden keskimääräinen koulutustaso myös korreloivat kohtuu hyvin asiakaskunnan laadun kanssa. (ei oikeastaan koske em. mainittuja paikkoja, koska ovat tyyliin suurimmat hkissä)
Kovin vähiin nyt tieto loppui jos tuossa oli kolme-neljä baaria. Näitähän piti olla vaikka kuinka paljon? :p

Sehän nyt on itsestäänselvä että naisten määrä vähenee loppuillasta.
 

Sceppe

Team Tokmanni - on kahisevaa
Tukijäsen
Liittynyt
13.12.2016
Viestejä
2 169
Ihmisiä kiinnostaa ulkonäkö. Se on ihan turha täällä itkeä sitä, että nykyajan naiset on pinallisia, kun miehet tekee ihan samaa. Ulkonäön lisäksi persoonakin saattaa kiinnostaa, mutta jos siellä on kyynistynyt, naisia syyttävä, huumoritajuton, ylianalyyttinen faktaseppo niin se kuva saattaa olla viimeinen pisara sille että on no go.

"Kaikki meni niin hyvin kunnes kuvani laitoin". Menikö oikeasti. Olisiko kuitenkin niin että kaikesta kuivasta ja tylsästä miestä kiinnostavista keskustelujen asioista huolimatta nainen on antanut vielä mahdollisuuden. Epämielyttävä kuva ja the end.
 
Liittynyt
08.07.2017
Viestejä
135
Näinpä. Helppoa olla täysin harhateillä missä mennään, varsinkin alussa, joillain vielä lopussakin. Myöntäkää nyt pois, olette varmaan (lähes) jokainen ollut ihan samassa tilanteessa, että vastapuoli alkaa vaikuttamaan ei ehkä enää niin ideaalilta, mutta kunhan nyt vielä katsotte seuraavat kortit mitä sieltä tulee. Aina ei toimi, niin kun ei näemmä nytkään.
Paskat markkinathan nuo kyllä on, ellei ole käynyt tuuri geeniruletissa tai osaa muuten vain nyhjästä tyhjästä. Tai ole lompakkoa elättää kullankaivajia.
Ja jos vain meinaa haaveilla oikeastaan mistään mahdollisuutta selvitä voittajana maaliin, ei ole sijaa valittamiselle, suuttumisille, yliaggressiiviselle viestittelylle jne. Ei vaikka kuinka korpeaa. Kyllä se vastapuoli tietää pelkistä viesteistä harvinaisen paljon mitä siellä päässä liikkuu, uskokaa pois. Ja jos perstuntuma sanoo, että ruudun takana on yllämainittu kyyninen ja huumorintajuton naisia syyllistävä faktaseppo, mitkä on mahdollisuudet että lokeroituu yhtä haluttavaan kategoriaan kun nyt vaikka teille ylipainoinen tupakoiva työtön mt-ongelmainen yh? Aivan...
Profiilikuvissa, kuten valokuvissa yleensäkin, kuvan kertoma/sen takana oleva tarina merkitsee. Jos tarina on "no, otin tossa vartti sitten olohuoneen seinää vasten," niin kaikki pelimerkit on sitten naaman viehättävyydellä, mahdollisesti pienellä penaltylla. Vastakohta tähän ei toki ole se kaikkien olmien inhoama IG-sankarin 100 hashtagin action-kuva jostain todella kaukaa, väliin kyllä mahtuu muutakin. Outo/hauska/erilainen (kaikki toki täysin subjektiivisia) voi saada naiseltakin jotain viestiä.
 
Liittynyt
18.05.2017
Viestejä
21 331
Kovin vähiin nyt tieto loppui jos tuossa oli kolme-neljä baaria. Näitähän piti olla vaikka kuinka paljon? :p

Sehän nyt on itsestäänselvä että naisten määrä vähenee loppuillasta.
Sulle listattiin neljä baaria mutta nyt et menekään niihin vaan vaadit lisää. Mikäs se sun tavoite tässä ketjussa oikein onkaan?

Ps. Veikkaan kovaa vientiä maakuntien konservatiivimiehille jossain Siltasessa :D
 

wanderer_

Team R&T
Liittynyt
30.10.2016
Viestejä
2 583
Haha :D Saa toki laittaa privana viestiä jos tietää hyviä mestoja joissa naisia on keskimäärin edes se 40% ja matumiehiä ei muutamaa kappaletta enempää... On muuten aika vähissä sellaiset paikat. Niin ja tietenkin odotuksena nyt että siellä olisi edes keskimäärin edes kohtuullisesti porukkaa.

Eli

- pitäisi olla paljon naisia
- ei maahanmuuttajia tai ulkomaalaisia (mites erotat nuo) juurikaan
- ei saa olla vähän ihmisiä.


Mene lavatansseihin :tup:
 
Liittynyt
20.10.2016
Viestejä
1 376
On se vain todettava että ruma naama tällä lapsosella on. Tullu kokeiltua tinderiä sen vuoden ajan, samoin badoota/hot or not/millä lie muilla nimillä liikkuu sekä vajaa kuukauden okcupidilla.
Eniten tämän huomaa siinä että yllättävän paljon saman henkisiä ihmisiä tuli vastaan mutta silti ei matchejä.
Yhen kanssa tuli useampi kuukaus rupateltua mutta hänki sitten blokkas whatsapissa meikäläisen ilman mitään varoituksia :bored:
 

Dr. Who

BANNATTU
BANNED
Liittynyt
17.10.2016
Viestejä
7 894
On se vain todettava että ruma naama tällä lapsosella on. Tullu kokeiltua tinderiä sen vuoden ajan, samoin badoota/hot or not/millä lie muilla nimillä liikkuu sekä vajaa kuukauden okcupidilla.
Eniten tämän huomaa siinä että yllättävän paljon saman henkisiä ihmisiä tuli vastaan mutta silti ei matchejä.
Yhen kanssa tuli useampi kuukaus rupateltua mutta hänki sitten blokkas whatsapissa meikäläisen ilman mitään varoituksia :bored:
Näittekö koskaan?
 
Liittynyt
19.10.2016
Viestejä
304
Sulle listattiin neljä baaria mutta nyt et menekään niihin vaan vaadit lisää. Mikäs se sun tavoite tässä ketjussa oikein onkaan?

Ps. Veikkaan kovaa vientiä maakuntien konservatiivimiehille jossain Siltasessa :D
Lähinnä nyt takerruin siihen että näitähän piti olla vaikka kuinka paljon ja sitten loppuvatkin neljään kapakkaan. Vähän sama juttu kun hetki sitten yhden tyypin 150 matchia olikin lopulta vaan 120 kpl. Faktat faktoina. :p

Ps. Olen asunut Kalliossa ja tiedän oikein hyvin minkälainen meno siellä on. Hauskinta on myös se että aina silloin harvoin kun onnistun jonkun iskemään niin käytännössä aina kyseessä on joku sellainen tapaus mikä edustaa sitä toista ääripäätä, eli nimenomaan mokutusfanaattinen vihervasemmistolainen. Tästä on muodostunut enemmän sääntö kuin poikkeus. Saa nähdä pääseekö yksi tapaus nyt Virheiden imussa kansanedustajaksi ensi vaaleissa, noh onpahan sitten sekin nähty että tultu pantua kansanedustajaa vaikkapa tosin vähän etukäteen... :rofl: (kyseessä huono tinder-pano, ei mitään hyvää sanottavaa tai kehuttavaa)

Tuli taas nettideiteissä se perinteinen vastaus kun laitoin kuvani:

"Hei, Luulen, että tässä kohtaa on parempi toivottaa hyvää kesän jatkoa kuin jatkaa juttelua. Eli hyvää kesää!"

Joopa joo... :grumpy:
 

wanderer_

Team R&T
Liittynyt
30.10.2016
Viestejä
2 583
Ps. Olen asunut Kalliossa ja tiedän oikein hyvin minkälainen meno siellä on. Hauskinta on myös se että aina silloin harvoin kun onnistun jonkun iskemään niin käytännössä aina kyseessä on joku sellainen tapaus mikä edustaa sitä toista ääripäätä, eli nimenomaan mokutusfanaattinen vihervasemmistolainen. Tästä on muodostunut enemmän sääntö kuin poikkeus. Saa nähdä pääseekö yksi tapaus nyt Virheiden imussa kansanedustajaksi ensi vaaleissa, noh onpahan sitten sekin nähty että tultu pantua kansanedustajaa vaikkapa tosin vähän etukäteen... :rofl: (kyseessä huono tinder-pano, ei mitään hyvää sanottavaa tai kehuttavaa)
Näistä kommenteista alkaa aika hyvin näkyä, miksi sinun on vaikea löytää seuraa. Ehkä kannattaisi selvittää, missä persu-tyyppiset naiset yleensä viettävät vapaa-aikaa. Kallioon tai keskustan kalliimpiin paikkoihin tuskin kannattaa suunnata, sillä jos lipsautat tuon "mokutusfanaattinen" -termin kaltaisia kukkasia suustasi, mahdolliset seuralaiset luultavasti tekevät johtopäätökset ja "lähtevät käymään vessassa".
 

Erkki_erikeepperi

BANNATTU
BANNED
Liittynyt
22.12.2016
Viestejä
18 469
Ps. Olen asunut Kalliossa ja tiedän oikein hyvin minkälainen meno siellä on. Hauskinta on myös se että aina silloin harvoin kun onnistun jonkun iskemään niin käytännössä aina kyseessä on joku sellainen tapaus mikä edustaa sitä toista ääripäätä, eli nimenomaan mokutusfanaattinen vihervasemmistolainen. Tästä on muodostunut enemmän sääntö kuin poikkeus. Saa nähdä pääseekö yksi tapaus nyt Virheiden imussa
Tuskinpa Kalliossa paljon muita onkaan kuin vihervasemmistolaisia suvakkeja?
 

Dr. Who

BANNATTU
BANNED
Liittynyt
17.10.2016
Viestejä
7 894
Lähinnä nyt takerruin siihen että näitähän piti olla vaikka kuinka paljon ja sitten loppuvatkin neljään kapakkaan. Vähän sama juttu kun hetki sitten yhden tyypin 150 matchia olikin lopulta vaan 120 kpl. Faktat faktoina. :p

Ps. Olen asunut Kalliossa ja tiedän oikein hyvin minkälainen meno siellä on. Hauskinta on myös se että aina silloin harvoin kun onnistun jonkun iskemään niin käytännössä aina kyseessä on joku sellainen tapaus mikä edustaa sitä toista ääripäätä, eli nimenomaan mokutusfanaattinen vihervasemmistolainen. Tästä on muodostunut enemmän sääntö kuin poikkeus. Saa nähdä pääseekö yksi tapaus nyt Virheiden imussa kansanedustajaksi ensi vaaleissa, noh onpahan sitten sekin nähty että tultu pantua kansanedustajaa vaikkapa tosin vähän etukäteen... :rofl: (kyseessä huono tinder-pano, ei mitään hyvää sanottavaa tai kehuttavaa)

Tuli taas nettideiteissä se perinteinen vastaus kun laitoin kuvani:

"Hei, Luulen, että tässä kohtaa on parempi toivottaa hyvää kesän jatkoa kuin jatkaa juttelua. Eli hyvää kesää!"

Joopa joo... :grumpy:
Niin, mullekin moni nainen totesi että ehkä meistä ei ole kuin kavereiksi johon vain vastasin että kavereita on tarpeeksi joten näkemiin, sanoin myös itse monelle että eiköhän tämä ollut tässä ja vielä usemman vain tylysti poistin matceistä kun olin saannut katottua facebook tai ig tilin ja todennut että ei kiitos ja kun se joku mättää niin se joku vain mättää siinä toisessa ja ei niistä kannata suuttua tai masentua!

No noin 4kk sitten tapasin yhden ihastuttavan ihmisen ja vielä kertaakaan ei ole ruvennut ärsyttämään mikään, päinvastoin. Asutaan erillään ja asutaan varmaan vielä pidemmän aikaan, kummallakin on omat työt ja menot, mutta silti ollaan yhdessä 24/7 jos molemilla on samaan aikaan vapaata ja tämän kanssa huomannut että kun se toinen kolahtaa niin se vain kolahtaa.


120matchia on määrä mihin pääsee alle 1% täältä foorumilta joten siitä on turha huudella faktoina jos juuri sillä hetkellä ei ollut sitä 150matchia. Itselläkin olisi ollut jos olisin pitänyt niitä roikkumassa, mutta jo muutaman minuutin viestittelyn jälkeen poistin 90% ihmisistä juurikin sen takia että mulla oli tarkkaa mitä haluan siltä toiselta ja jos sieltä alkoi tulemaan asioita mitkä ei kohtaa omaa ajatusmaailmaa niin poistoon heti, mitä sitä turhaan jatkamaan ja roikottamaan.

1,5v aikana olin varmaan 50 ihmisen kanssa treffeillä, yksi niistä on nykyinen kumppani ja yksi on kaveri jonka kanssa oli hyvä alku, mutta mun mielenkiinto loppui muutaman kuukauden jälkeen. Sitten niitä matchejä joita ei tavannut ja jonka kanssa tuli vaihdettua muutamasta sanasta muutaman päivän keskusteluun oli varmasti yli sata.

Edelleen, tinder on hyvin pinnallinen paikka, mutta sen kanssa pitää osata elää ja siihen ei saa suuttua tai menettää hermojaan, itselle se oli pirun kätevä paikka tavata uusia ihmisiä kun baareissa tms. en juokse ja siellä voi heti poistaa ihmiset jotka on liian erilaisia ja jos tuntuu niin pilluakin sieltä sitten saa niin ei tarvitse puutteessa olla.:)
 
Viimeksi muokattu:
Liittynyt
22.12.2016
Viestejä
480
Edelleen, tinder on hyvin pinnallinen paikka, mutta sen kanssa pitää osata elää ja siihen ei saa suuttua tai menettää hermojaan, itselle pirun kätevä paikka tavata uusia ihmisiä kun baareissa tms. en juokse ja siellä voi heti poistaa ihmiset jotka on liian erilaisia ja jos tuntuu niin pilluakin sieltä sitten saa niin ei tarvitse puutteessa olla.:)
Olisi varmaan itsellekin, jos se ulkonäkö vaan riittäisi. Voiko siitä syyttää jos joskus turhauttaa ihan vitusti että se kuukauden match poistaa sut alotuksen jälkeen?
 

Dr. Who

BANNATTU
BANNED
Liittynyt
17.10.2016
Viestejä
7 894
Olisi varmaan itsellekin, jos se ulkonäkö vaan riittäisi. Voiko siitä syyttää jos joskus turhauttaa ihan vitusti että se kuukauden match poistaa sut alotuksen jälkeen?
Varmasti turhauttaa, mutta edelleen, se ei auta mitään, päinvastoin.

Toinen on myös se että onko se lopulta juuri sinulle oikea paikka?
 
Liittynyt
19.10.2016
Viestejä
304
Varmasti turhauttaa, mutta edelleen, se ei auta mitään, päinvastoin.

Toinen on myös se että onko se lopulta juuri sinulle oikea paikka?
Menee taas jankkaamiseksi, mutta mikä sitten on oikea paikka sille rumalle miehelle? Ihan samalla tavalla ne naiset käyttäytyvät tässä maassa oli sitten kyseessä tinder, nettideitit tai tosielämä eli haistattavat paskat jos tyyppi näyttää rumalta.

Eikä tosiaan tarvitse olla edes mikään epämuodostunut tai vammainen että näin käy vaan ihan tavallinen tyyppi, niin kohtelu on aivan järkyttävää. Vuodesta toiseen hakkaa päätänsä seinään ja vaikka kuinka koittaa olla asiallinen ja herrasmies, niin aina kuulee entistä ilkeämpiä sekä tylympiä kommentteja naisten iskemisessä omasta ulkonäöstään.
 

uce

Liittynyt
20.10.2016
Viestejä
229
Onhan noita kuppiloita tosiaan vaikka mitä muitakin, mutta en nyt tässä ala huutelemaan, jotta eivät täyty vonkaavista äijistä. Aikansa kun kiertelee keskustan paikkoja niin jokaiselle varmasti selviää, että mitkä ovat mieleisiä mestoja. Hyvä perusohje miehelle on: laihduta/puntti, pukeudu hyvin, leikkaa hiukset ja ole itsevarma. Selvää vonkaamista vihaavat kaikki.

Ei pimeässä baarissa kukaan naaman takia ole yksin illasta toiseen, vaan kyllä homma on omasta tekemisestä kiinni. Nettitreffeillä voi toki olla vaikeampaa, jos pärstä ei ole kyllin komea. Käsittääkseni naama ei kuitenkaan ole likimainkaan tärkein seikka, kun naiset arvoivat miehen kiinnostavuutta.
 

Dr. Who

BANNATTU
BANNED
Liittynyt
17.10.2016
Viestejä
7 894
Menee taas jankkaamiseksi, mutta mikä sitten on oikea paikka sille rumalle miehelle? Ihan samalla tavalla ne naiset käyttäytyvät tässä maassa oli sitten kyseessä tinder, nettideitit tai tosielämä eli haistattavat paskat jos tyyppi näyttää rumalta.

Eikä tosiaan tarvitse olla edes mikään epämuodostunut tai vammainen että näin käy vaan ihan tavallinen tyyppi, niin kohtelu on aivan järkyttävää. Vuodesta toiseen hakkaa päätänsä seinään ja vaikka kuinka koittaa olla asiallinen ja herrasmies, niin aina kuulee entistä ilkeämpiä sekä tylympiä kommentteja naisten iskemisessä omasta ulkonäöstään.
Minä en voi sanoa mikä paikka on oikea juuri sinulle, sun täytyy itse mennä ja koittaa.

Kyllä mullekkin sanottiin että olen liian lyhyt kun olen 2cm alle 180cm, en mä siitä mitään itkupotkuja vetänyt, olin tyytyväinen että tuli heti selväksi. Enkä varmasti ollut kaikkien mieleen ulkonäöllisesti ja voin sanoa että ei kaikki naisetkaan ollut mun mieleen, varsinki ne kuvista +20kg lihonneet.

Vonkaamisen, epätoivon, itsesäälin kun jättää pois, on oma itsensä mielipiteidensä kanssa, siisti ja osaa puhua niin pääsee aika hiton pitkälle ja jos naama ei ole se paras, niin vaatteilla pääsee pitkälle.
 
Viimeksi muokattu:

tuoppi´

Kapitalisti
NOSTO
Liittynyt
24.10.2016
Viestejä
3 726
Tuli taas nettideiteissä se perinteinen vastaus kun laitoin kuvani:

"Hei, Luulen, että tässä kohtaa on parempi toivottaa hyvää kesän jatkoa kuin jatkaa juttelua. Eli hyvää kesää!"
Kannattais varmaan laittaa se kuva suoraan esille. Ehkä osa jutuista jää sen takia alkamatta, mutta melkein pahempihan se on kun se tulee sitten myöhemmin yllärinä. Yleisesti kun hakee jotain vakavampaa suhdetta niin se rehellisyys on vaan tärkeätä eli ei sitä rumaa naamaa pidä yrittää piilotella.
 
Liittynyt
19.10.2016
Viestejä
304
Kannattais varmaan laittaa se kuva suoraan esille. Ehkä osa jutuista jää sen takia alkamatta, mutta melkein pahempihan se on kun se tulee sitten myöhemmin yllärinä. Yleisesti kun hakee jotain vakavampaa suhdetta niin se rehellisyys on vaan tärkeätä eli ei sitä rumaa naamaa pidä yrittää piilotella.
Mahdollisuudet nettideitessä laskee silloin noin 0%, kun jää ne keskustelut syntymättä alunperinkin. Tätäkin on kokeiltu ja tinderissä oikein isossakin mittakaavassa.

Minä en voi sanoa mikä paikka on oikea juuri sinulle, sun täytyy itse mennä ja koittaa.

Kyllä mullekkin sanottiin että olen liian lyhyt kun olen 2cm alle 180cm, en mä siitä mitään itkupotkuja vetänyt, olin tyytyväinen että tuli heti selväksi. Enkä varmasti ollut kaikkien mieleen ulkonäöllisesti ja voin sanoa että ei kaikki naisetkaan ollut mun mieleen, varsinki ne kuvista +20kg lihonneet.

Vonkaamisen, epätoivon, itsesäälin kun jättää pois, on oma itsensä mielipiteidensä kanssa, siisti ja osaa puhua niin pääsee aika hiton pitkälle ja jos naama ei ole se paras, niin vaatteilla pääsee pitkälle.
Taas näitä kuluneita juttuja. Valokuvat, vaatteet, itsetunto, asenne ja keskustelutaidot, kaikkiin noihin on panostettu ja monenlaisia komboja on tullut kokeiltua. En nyt ole vetämässä itkupotkuraivareita vaan enemmänkin sellainen kestovitutus tilanteelle ja en nyt ihan ekana ole tänne tullut valittamaan aiheesta vaan tässä on sellainen vajaat 15 vuotta oltu ihan samassa tilanteessa ja tuntuu että yhteiskunta muuttuu kokoajan vinoutuneemmaksi asian suhteen...

Suurinpiirtein ainoat keinot mitä ei ole vielä tullut kokeiltua on laittaa joku random sormus sormeen ja mennä sitten iskemään naisia mukamas varattuna tai lainata joltain kaverilta joku kiimainen rakki ja käyttää koiraa työkaluna naisten iskemisessä. (jälkimmäistä ei tee mieli toteuttaa kun olen allerginen koirille)
 

Sceppe

Team Tokmanni - on kahisevaa
Tukijäsen
Liittynyt
13.12.2016
Viestejä
2 169
Kyllä nää on joskus pienestä kiinni.

Itse kerran sain ja laitoin kuvan niin käytiin keskustelu:

Nainen: "En tykkää että sulla on punaiset hiukset kun mulla on. Voisit vaihtaa väriä."

Minä: "Heh"

Nainen: "Olen tosissani. Profiilissasi lukee ruskeat. Kannattais korjata".

Yhteydenpito loppui molempien toimesta tuohon ja syinä, että hiusten väri väärä ja käsitys aika pinnallisesta naisesta.
 

greenlight

BANNATTU
BANNED
Liittynyt
17.10.2016
Viestejä
1 635
Mahdollisuudet nettideitessä laskee silloin noin 0%, kun jää ne keskustelut syntymättä alunperinkin. Tätäkin on kokeiltu ja tinderissä oikein isossakin mittakaavassa.
Kirjoittelustasi vaan paistaa läpi se, että olet katkeroitunut saamistasi pakeista ja se vaikuttaa varmasti negatiivisella tavalla myös siihen, miten yleensäkin suhtaudut naisiin. Joten aiheutat vain itsellesi ylimääräistä mielipahaa, jos yrität pihtailla kuvien kanssa toivoen taivaasta putoavaa ihmettä.

Sekin kannattaa ymmärtää, että vaikka olisi ruma ja haluaisi olla rehellinen, niin aina ei tarvitse mennä asperger-tasolle. Yritä ottaa hyviä kuvia. Huonoilla kuvilla on aivan turha lähteä, sen olen saanut huomata itsekin, vaikka luulisin olevani "peräti" keskinkertaisen näköinen.

Valokuvassa on paljon muutakin kuin oma, ruma naama. Valotus, ympäristö, vaatteet, ilme kasvoilla... Monet naiset pystyvät hyväksymään rumankin miehen, jos hän vain näyttää sympaattiselta. Hoivavietti.
 
Liittynyt
19.10.2016
Viestejä
304
Kirjoittelustasi vaan paistaa läpi se, että olet katkeroitunut saamistasi pakeista ja se vaikuttaa varmasti negatiivisella tavalla myös siihen, miten yleensäkin suhtaudut naisiin. Joten aiheutat vain itsellesi ylimääräistä mielipahaa, jos yrität pihtailla kuvien kanssa toivoen taivaasta putoavaa ihmettä.

Sekin kannattaa ymmärtää, että vaikka olisi ruma ja haluaisi olla rehellinen, niin aina ei tarvitse mennä asperger-tasolle. Yritä ottaa hyviä kuvia. Huonoilla kuvilla on aivan turha lähteä, sen olen saanut huomata itsekin, vaikka luulisin olevani "peräti" keskinkertaisen näköinen.

Valokuvassa on paljon muutakin kuin oma, ruma naama. Valotus, ympäristö, vaatteet, ilme kasvoilla... Monet naiset pystyvät hyväksymään rumankin miehen, jos hän vain näyttää sympaattiselta. Hoivavietti.
Tottakai olen katkeroitunut tässä vajaan 15 vuoden aikana sehän on ihan selvä juttu, mutta sellaiset noin 13 vuotta jaksoin olla hyvinkin optimistinen kunnes vaan jossain vaiheessa elämän reaaliteetit ovat iskeneet silmille kun tarpeeksi monta kertaa on hakannut päätänsä seinään ja saanut osakseen lähinnä vittuilua.

Samat neuvot valokuvista jotka on kuultu moneen ties kuinka moneen kertaan ja myös tämäkin asia on tiedostettu oikein hyvin. Niin ja kuten on moneen kertaan myös todettu, ei niillä valokuvilla kuitenkaan ihmeitä tehdä ja viimeistään sitten livenä se karu totuus paljastuu...

En nyt ole kenellekään oikeasti kateellinen, mutta välillä vaan sitä kokee aika masentava kun näkee sen miten biologia toimii. Kyllä komeilla miehillä on elämässä aivan tolkuttoman helppoa ja muutamankin tapauksen tiedän jotka eivät ole sekunttiakaan tehneet elämässään ulkonäkönsä tai naisten iskemiseksi yhtään mitään ja niillä on lähestulkoon jonoksi asti naisseuraa ollut niin kauan kunnes valkkasivat parhaimman ja menivät naimisiin. Näillä esimerkkityypeillä on vielä kohtalaisen keskinkertaiset sosiaaliset taidot ja muutenkin eivät ole ikinä harrastaneet liikuntaa eivätkä oikein yhtään mitään muuta erikoista kuin tietokoneella epäsosiaalista nörtteilyä. Tyypeiltä ei löydy merkittävästi rahaa, eikä mitään muutakaan mainittavaa naisia kiinnostavia juttuja kuin se helvetin hymypoikapatsaan ulkonäkö. Pahimmaan nähnyt toisen tyypin tapauksessa että tytöt ovat tinderissä tyypin löydettyään lähteneet parin sadan kilsan päästä ajamaan tyypin luokse välittömästi ja samalla kun oltu baareissa niin hassua kun nätit naiset ovat tulleet iskemään tätä kaveriani eivätkä ole olleet mitään yksittäistapauksia. Ei sitä voi oikein ymmärtää kuinka helpolla jotkut pääsevät naisten suhteen.
 

Erkki_erikeepperi

BANNATTU
BANNED
Liittynyt
22.12.2016
Viestejä
18 469
Ei sitä voi oikein ymmärtää kuinka helpolla jotkut pääsevät naisten suhteen.
Sun lohdutuksesi voi kuitenkin sanoa, että suurimmalle osalle miehistä naisten kanssa vehtaaminen ei ole helppoa. Kyllä ne on aivan poikkeustapauksia ne miehet, joille se on noin helppoa kuin kuvasit.

Ja vaikeudet parisuhteen sisällä on sitten vielä oma asiansa...

Mullakin on ollut ihan riittävästi vaikeuksia naisten kanssa yleensä, parisuhteessa myös ja elämässä ylipäätään, mutta ei auta itku markkinoilla vaan jotenkin pitää niiden korttien kanssa pärjäillä, jotka on käteen jaettu.

Nykyajassa on tosin se hyvä puoli, että koko maailma on sun pelikenttäsi. Aina voi lähteä merta edemmäs kalaan, jos kotilätäkkö alkaa ahdistaa.
 
Liittynyt
02.05.2017
Viestejä
2 669
Aikansa kun kiertelee keskustan paikkoja niin jokaiselle varmasti selviää, että mitkä ovat mieleisiä mestoja. Hyvä perusohje miehelle on: laihduta/puntti, pukeudu hyvin, leikkaa hiukset ja ole itsevarma. Selvää vonkaamista vihaavat kaikki.

Ei pimeässä baarissa kukaan naaman takia ole yksin illasta toiseen, vaan kyllä homma on omasta tekemisestä kiinni. Nettitreffeillä voi toki olla vaikeampaa, jos pärstä ei ole kyllin komea. Käsittääkseni naama ei kuitenkaan ole likimainkaan tärkein seikka, kun naiset arvoivat miehen kiinnostavuutta.
En kyl tiiä Tinderistä mitään, mutta elämästä netin ulkopuolella: mitä jos yks-vesa-vaan yms. nousis sieltä synkkyydestä ylös ja kävis ihmisten ilmoilla, vaikka joku harrastus tms. Mee vaikka joogaamaan, salille, autonkiillotuskerhoon, pappa-Tunturi-kerhoon tms. kunhan se on tai siitä tulee sulle mieluista. Turha kai sitä välipakolla tuolla menetelmällä yrittää jos ei natsaa. Ja yritätköhän liikaa...

Tärkeintä olla oma itsensä ja itsetunto kunnossa, eikä yrittää esittää mitään tai mahtua johonkin kaavaan. Voi ja pitää pukeutua just niin ku haluaa ja pitää vaikka just sellanen fleda mistä ite diggaa (jos joku sitä kommentoi niin sitten sanot sille, että se on just sellanen ku itse tykkäät ja haluut). Se on ainoo mahis löytää sopiva matchi.

Mitä tässä nyt 34 vuoden ikään asti seuraillut, niin ei sillä ulkonäöllä/kuorella kyllä pitkälle pötkitä, paitsi tosiaan ilmeisesti tuossa toisessa maailmassa. Aika vaatimattoman olosillakin Hiace-työmiesukkeleillakin on ihan huippu(kauniita)mimmejä (liekö sitten luonnevikaisia tms. tai sit vaan raavas paskasiin vaatteisiin pukeutuva työmies on in JONKUN TIETYN mielestä, mikä pitäis olla ihan ok). IRL en ole ikinä kuullu kenenkään sanovatn ketään ei riittävän hyvännäköseksi, joten vika voi olla käyttämässäsi järjestelmässä. Ite toki ollut monta vuotta naimisissa ja muutenkin nyksän kans 12 vuotta, niin vähä huono neuvoa, mutta näin "sivuseuraajana" kun tähän topikkiin eksyin niin pakko pistää replyä, että kyllä esim. kuntosalilta porukka löytää samanhenkistä seuraa, oli plösö tai fitti. Pääasia, että tykkää hommastaan.

Sali on nyt vähän kärjistetty esimerkki (jos ei kiinnosta, niin älä mee sinne iskemään... mutta voit kuvitella tilalle vaikka ompelukerhon, eka pitää olla ite jostain innoissaan niin saa usein itsevarmuuttakin kaupan päälle) ja moni siellä kammoksuu juttelijoita, mutta ite kun 6 vuotta samalla salilla voimaillut ja höpöttänyt, niin kyllä sieltä aikalailla kaikki sosiaaliset tapaukset tuntee fitnessbabesta mummeliin ja ukkeleihin ja moni on toisensa sieltäkin löytänyt vuosien varrella. On siitä vaan helppo lähtee liikkeelle ku molemmat on jo samassa tilassa ja kenties samanhenkisiä. Toki kylhän sielläki suurin osa on tuppisuita perseen Instaan -kuvaajia, mut ne nyt osaa jättää rauhaan, koska eivät uskalla puhua ihmisille ku Instan kautta. (Nykyaika...)

Sit toki, onhan tuollakin niitä pintaliitäjiä/prameilijoita, jotka sitten iskee isoilla lihaksillaan/alfaleikeillään jonkun 18-vuotiaan puolta itteensä nuoremman, mut eipä niistä mitään pitkää tule 99 % todennäköisyydellä.

Samalla tässä kyllä tuli varmaan pointti selväksi, että Tinder lienes turha kapistus normaaleille järkeville ihmisille.
 
Liittynyt
18.10.2016
Viestejä
8 526
Mahdollisuudet nettideitessä laskee silloin noin 0%, kun jää ne keskustelut syntymättä alunperinkin. Tätäkin on kokeiltu ja tinderissä oikein isossakin mittakaavassa.



Taas näitä kuluneita juttuja. Valokuvat, vaatteet, itsetunto, asenne ja keskustelutaidot, kaikkiin noihin on panostettu ja monenlaisia komboja on tullut kokeiltua. En nyt ole vetämässä itkupotkuraivareita vaan enemmänkin sellainen kestovitutus tilanteelle ja en nyt ihan ekana ole tänne tullut valittamaan aiheesta vaan tässä on sellainen vajaat 15 vuotta oltu ihan samassa tilanteessa ja tuntuu että yhteiskunta muuttuu kokoajan vinoutuneemmaksi asian suhteen...

Suurinpiirtein ainoat keinot mitä ei ole vielä tullut kokeiltua on laittaa joku random sormus sormeen ja mennä sitten iskemään naisia mukamas varattuna tai lainata joltain kaverilta joku kiimainen rakki ja käyttää koiraa työkaluna naisten iskemisessä. (jälkimmäistä ei tee mieli toteuttaa kun olen allerginen koirille)
Hymyiletkö kuvissa? Sekin voi riittää ettei tuo 15v paista läpi.
 
Liittynyt
18.10.2016
Viestejä
8 526
Niin, mullekin moni nainen totesi että ehkä meistä ei ole kuin kavereiksi johon vain vastasin että kavereita on tarpeeksi joten näkemiin, sanoin myös itse monelle että eiköhän tämä ollut tässä ja vielä usemman vain tylysti poistin matceistä kun olin saannut katottua facebook tai ig tilin ja todennut että ei kiitos ja kun se joku mättää niin se joku vain mättää siinä toisessa ja ei niistä kannata suuttua tai masentua!

No noin 4kk sitten tapasin yhden ihastuttavan ihmisen ja vielä kertaakaan ei ole ruvennut ärsyttämään mikään, päinvastoin. Asutaan erillään ja asutaan varmaan vielä pidemmän aikaan, kummallakin on omat työt ja menot, mutta silti ollaan yhdessä 24/7 jos molemilla on samaan aikaan vapaata ja tämän kanssa huomannut että kun se toinen kolahtaa niin se vain kolahtaa.


120matchia on määrä mihin pääsee alle 1% täältä foorumilta joten siitä on turha huudella faktoina jos juuri sillä hetkellä ei ollut sitä 150matchia. Itselläkin olisi ollut jos olisin pitänyt niitä roikkumassa, mutta jo muutaman minuutin viestittelyn jälkeen poistin 90% ihmisistä juurikin sen takia että mulla oli tarkkaa mitä haluan siltä toiselta ja jos sieltä alkoi tulemaan asioita mitkä ei kohtaa omaa ajatusmaailmaa niin poistoon heti, mitä sitä turhaan jatkamaan ja roikottamaan.

1,5v aikana olin varmaan 50 ihmisen kanssa treffeillä, yksi niistä on nykyinen kumppani ja yksi on kaveri jonka kanssa oli hyvä alku, mutta mun mielenkiinto loppui muutaman kuukauden jälkeen. Sitten niitä matchejä joita ei tavannut ja jonka kanssa tuli vaihdettua muutamasta sanasta muutaman päivän keskusteluun oli varmasti yli sata.

Edelleen, tinder on hyvin pinnallinen paikka, mutta sen kanssa pitää osata elää ja siihen ei saa suuttua tai menettää hermojaan, itselle se oli pirun kätevä paikka tavata uusia ihmisiä kun baareissa tms. en juokse ja siellä voi heti poistaa ihmiset jotka on liian erilaisia ja jos tuntuu niin pilluakin sieltä sitten saa niin ei tarvitse puutteessa olla.:)
Aika hurja määrä jos 30% mätseistä on johtanut tapaamiseen. Itse ehdotin tuota ehkä 10%:lle.:p
 
Liittynyt
18.05.2017
Viestejä
21 331
Tää varmaan tuli jo mutta Vesan kannattaa huomioida myös se, että uskottavasti on vaikea feikata olevansa jotain muuta kuin mitä on. Moni ajattelee, että en mä näitä katkeroitumisen tunteitani näytä ulospäin enkä mitenkään vaikuta jo valmiiksi pettyneeltä mutta kyllä se paistaa läpi jos toinen on parin väärän sanan päässä "vitun pinnallinen huora!" tai "multikultihysteerikko!" tilasta tai muuten "ei tästä mitään kuitenkaan tule" asenteella liikkeellä. Taukoa näistä asioista, muiden harrastusten parissa rentoutumista ja muuta vaatii jos alkaa olemaan katkeroituminen läpipuskevalla tasolla.

Tää nyt ei tietty tinderin ensitreffien sopimista helpota mutta ilmeisesti niitä naisia on elävänäkin tavattu.
 
Liittynyt
16.03.2017
Viestejä
304
Musta tuntuu että sulla yks-vesa-vaan on vain liian korkeat vaatimukset naiselle. Jos kerran ulkonäkö ei ole paras mahdollinen niin turha sitä silloin on toivoa tulevalta kumppaniltakaan. Harvoin rumat miehet saa ne kaikkein kauneimmat naiset.. Olen myös sitä mieltä että kuva kehiin vaan heti niin jääpä ne pettymyksetkin vähemmälle. Varmasti löydät jonkun kun lasket sitä rimaa ja olet oma itsesi etkä kokeile mitään "komboja".
 

Dr. Who

BANNATTU
BANNED
Liittynyt
17.10.2016
Viestejä
7 894
Aika hurja määrä jos 30% mätseistä on johtanut tapaamiseen. Itse ehdotin tuota ehkä 10%:lle.:p
Voin sanoa että pk-seudun kahvilat ym. tuli tutuksi, toki ei tuossa talvella oikein muutakaan tekemistä ollut arkena, niin äkkiäkös sitä käy pari tuntia jossain pyörähtämässä...
 
Liittynyt
23.10.2016
Viestejä
109
Näitä juttujakun lueskelee niin tulee mieleen, että mitä Vesa sinä oikein tästä palstatuesta haet?
Ei ihan lopulta selviä.
Sulle tykitetään kannustavaa tukea lähes jokaisen sun viestin jälkeen, jotka sinä osittain ammut alas 15v naiset vittuilee -kokemuksella. Neuvoja satelee suuntaan ja toiseen, luota itseesi, rinta ylös, ota iloisempia kuvia, hanki joogaharrastus, nikkaroi jakkara tjsp.
Nämä kaikki sinä olet jo tehnyt ja silti naiset vaan vittuilee ja kokemus eikun lisääntyy.
Jumalauta, vedä nyt, mies henkeä välillä.
Mehän ollaan täällä pelkästään sulle supporttina.
 
Liittynyt
18.05.2017
Viestejä
21 331
Ja vaikka miten hyvällä tahtookin ottaa ainakin aluksi niin mitenkään ei jaksa enää tuota "oon vaan mitäänsanomattoman näköinen" ja siksi ei ikinä onnistu mikään juttua uskoa. Kaikki täällä on itse tai tietävät ihan oikeasti rumia miehiä, jotka ovat naisen/naisia saaneet ja voi siten sanoa, että siitä se homma ei kiinni jää kun laskee rimaa tarpeeksi tai paikkaa muilla avuilla JA on oikeassa paikassa etsimässä. Jos siellä Tampereen metsissä oikeasti asustelee naista koskaan saamattomien (tai siis niistä lihavista, neliraajahalvaantuneista ja mt-ongelmaisista mamupatjoista yms. pohjamudista joutuvat taistelemaan) insinöörimiesten heimo, jonka ainoa myönnetty heikkous on mitäänsanomaton ulkonäkö (ja rapakunto taisi olla) niin en keksi muuta selitystä kuin että siellä päin ei ole naisia tai sitten persoonat ovat uskomattoman luotaantyöntäviä, mitä sitäkään en ihan helposti usko.
 
Liittynyt
23.10.2016
Viestejä
109
Mun omaan tilanteeseen pientä päivitystä.
Tinderöinti jatkuu ja tuolloin aiemmin kun oli juttua noista venäläisistä naisista niin päätin pikkuisen muuttaa suuntaa ja katsella sillai rauhaisasti mitä tapahtuu.
Nollasin tinderin ja kallistin sydänvaakaa vähän reilummin tuonne idän suuntaan.
16 matchiä joista pari etenee ihan sen mukaan mitä jaksaa tykittää ja yksi hyvä match joka on kallistumassa pettymyksen puolelle vaikka pääsi puhelinkeskusteluihin.
Harmittaa (vielä elättelen toivoa), mutta ei auta itku vaan mikäs tässä on treenaillessa ja kesäistä musaa luureista kuunnellessa
 

Dr. Who

BANNATTU
BANNED
Liittynyt
17.10.2016
Viestejä
7 894
Tinderissä kun saa sen matchin ja ne pakolliset kysymykset ja esittäytymiset käytyä läpi niin heti vain tapaamista ehdottamaan (itse toki stalkkasin vielä facebookin ym sosiaalisen median läpi ennen kuin ehdotin tapaamista), naamatusten sen parhaiten näkee, nopeimmillaan tapasin ihmisen alle 30min matchistä ja jos joku rupesi keksimään syitä miksi tänään, huomenna, ylihuomenna ei käy tapaaminen niin poistin suosiolla heti.

Nyt joku sanoo että naiset pelästyy jos heti ehdottaa tapaamista niin paska puhetta! Tapasin jopa kaksi naista heti joilla oli exän takia nimet muutettu ja kaikki henkilötiedot salaista, totesin vain että ei mua sun osoite nyt kiinnosta, vaan sun näkeminen ja molemilla kerroilla onnistui kun kerroin itsestäni kaiken mitä halusivat, toki mulla oli ig-tili liitetty tinderiin, facebookista löysi heti (vaikka sieltä ei ilman kaveria näe mitään).
 
Liittynyt
02.05.2017
Viestejä
2 669
Hei vielä yks idea, meet lääkikseen niin varmaan alkee lohkeemaan. Meidän salilla käy yks gynekologiksi opiskeleva 30-35 vee mies (melkosen ruma ja lihavakin sekä myös aika typerät jutut), mutta on sillä melkosen hottis tyttöystävä.
 
Liittynyt
18.05.2017
Viestejä
21 331
Hei vielä yks idea, meet lääkikseen niin varmaan alkee lohkeemaan. Meidän salilla käy yks gynekologiksi opiskeleva 30-35 vee mies (melkosen ruma ja lihavakin sekä myös aika typerät jutut), mutta on sillä melkosen hottis tyttöystävä.
Opiskelet ihan missä vaan ja lähdet aktiivisesti mukaan opiskelijatoimintaan niin aika kumma jos ei ennen pitkää pariudu. Ei kyllä ehkä auta 15 vuotta netistä ja baareista naista etsinyttä enää...
 
Liittynyt
02.05.2017
Viestejä
2 669
Äläs nyt, nythän sitä alkaa vasta olla parhaassa iässä. Mutta tietysti katkeruus ja luovutusmieli paistaa kilometrin päähän.
 
Liittynyt
18.05.2017
Viestejä
21 331
Äläs nyt, nythän sitä alkaa vasta olla parhaassa iässä. Mutta tietysti katkeruus ja luovutusmieli paistaa kilometrin päähän.
Olet ihan oikeassa, että joku 35 alkaa olemaan miehen ikä, jossa alkaa olemaan aika vahvoissa asemissa jos itsensä on kunnossa pitänyt ja aikansa suhteellisen järkevästi käyttänyt mutta ehkä vähän säälittävä ikä lähteä haalarit päällä ryyppäämään :D
 
Liittynyt
18.05.2017
Viestejä
21 331
* älä opiskele teknillisessä korkeakoulussa/yliopistossa.
Ei vaikuta tuohon juurikaan. Naisvaltaisia koulutusohjelmia on jo muutamia ja muissakin (pl. kone- ja tietotekniikka, joista ensimmäinen muutenkin tekee kuolemaa) tilanne oli hyvää vauhtia tasoittumaan päin jo 10 vuotta sitten. Kun lisää tuohon sen, että tytöt lähti paljon suuremmalla todennäköisyydellä noihin hommiin niin miespuolisillakaan aktiiveilla ei ollut potentiaalisista kumppaneista pulaa.

Kaikilla muilla akateemisilla aloilla miehet onkin sitten jo melkeinpä yksiselitteinen vähemmistö.
 
Toggle Sidebar

Statistiikka

Viestiketjut
244 513
Viestejä
4 272 233
Jäsenet
71 511
Uusin jäsen
jarnouhu

Hinta.fi

Ylös Bottom