Omat kriteerit ainakin sänkyseuraan ja vakavamman välillä on kylläkin aikas isot.
Olisi mielenkiintoista kuulla näitä sinun kriteerejäsi, kummankin ryhmän suhteen, jos haluat alkaa tarkemmin avaamaan?
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Huomio: This feature may not be available in some browsers.
Omat kriteerit ainakin sänkyseuraan ja vakavamman välillä on kylläkin aikas isot.
Onhan stadissa ainakin baareja (klubeja) noin 50-50 sukupuolijakaumalla (la-illlat) vaikka millä mitalla. Ihme ulinaa taas, kun ei kaikki naikkoset tahdo tulla viettämään lähiöiltamaa juoppojen ja nistien sekaan.
Onhan stadissa ainakin baareja (klubeja) noin 50-50 sukupuolijakaumalla (la-illlat) vaikka millä mitalla. Ihme ulinaa taas, kun ei kaikki naikkoset tahdo tulla viettämään lähiöiltamaa juoppojen ja nistien sekaan.
Olisi mielenkiintoista kuulla näitä sinun kriteerejäsi, kummankin ryhmän suhteen, jos haluat alkaa tarkemmin avaamaan?
Nimiä kehiin, niin saadaan vähän faktoja selvitettäväksi! Käyn murtamassa myytit kun tästä työkiireet helpottavat!
Ei muuten ole oikeasti montaa sellaista kapakkaa Suomessa jossa naisia on edes lähelle 50% sukupuolijakaumasta, sen verran kovat luvut laitoit tiskiin. Jo 40% naismäärä on jo hyvin poikkeuksellinen nykypäivänä ja normaali on se 15-30%.
Tietäjät tietää jne... Jos nyt vaikka perus apollosta tai kaikusta (&siltanen&kuudes linja) aloittaisit, niin varmasti on noin klo. 12-02 sukupuolijakauma hyvin lähellä 50-50. Illan pidetessä kaikista paikoista naisoletetut lähtevät hiljalleen pois, koska joko tyttöjen ilta loppuu, hyvä mies löytynyt tai sen löytymättömyys on selvää jne. Kuppiloiden hintataso sekä kävijöiden keskimääräinen koulutustaso myös korreloivat kohtuu hyvin asiakaskunnan laadun kanssa. (ei oikeastaan koske em. mainittuja paikkoja, koska ovat tyyliin suurimmat hkissä)
Sulle listattiin neljä baaria mutta nyt et menekään niihin vaan vaadit lisää. Mikäs se sun tavoite tässä ketjussa oikein onkaan?Kovin vähiin nyt tieto loppui jos tuossa oli kolme-neljä baaria. Näitähän piti olla vaikka kuinka paljon?
Sehän nyt on itsestäänselvä että naisten määrä vähenee loppuillasta.
Haha Saa toki laittaa privana viestiä jos tietää hyviä mestoja joissa naisia on keskimäärin edes se 40% ja matumiehiä ei muutamaa kappaletta enempää... On muuten aika vähissä sellaiset paikat. Niin ja tietenkin odotuksena nyt että siellä olisi edes keskimäärin edes kohtuullisesti porukkaa.
On se vain todettava että ruma naama tällä lapsosella on. Tullu kokeiltua tinderiä sen vuoden ajan, samoin badoota/hot or not/millä lie muilla nimillä liikkuu sekä vajaa kuukauden okcupidilla.
Eniten tämän huomaa siinä että yllättävän paljon saman henkisiä ihmisiä tuli vastaan mutta silti ei matchejä.
Yhen kanssa tuli useampi kuukaus rupateltua mutta hänki sitten blokkas whatsapissa meikäläisen ilman mitään varoituksia
Ei, eikä tämä ollu omasta toimesta johtuvaa.
Sulle listattiin neljä baaria mutta nyt et menekään niihin vaan vaadit lisää. Mikäs se sun tavoite tässä ketjussa oikein onkaan?
Ps. Veikkaan kovaa vientiä maakuntien konservatiivimiehille jossain Siltasessa
Ps. Olen asunut Kalliossa ja tiedän oikein hyvin minkälainen meno siellä on. Hauskinta on myös se että aina silloin harvoin kun onnistun jonkun iskemään niin käytännössä aina kyseessä on joku sellainen tapaus mikä edustaa sitä toista ääripäätä, eli nimenomaan mokutusfanaattinen vihervasemmistolainen. Tästä on muodostunut enemmän sääntö kuin poikkeus. Saa nähdä pääseekö yksi tapaus nyt Virheiden imussa kansanedustajaksi ensi vaaleissa, noh onpahan sitten sekin nähty että tultu pantua kansanedustajaa vaikkapa tosin vähän etukäteen... (kyseessä huono tinder-pano, ei mitään hyvää sanottavaa tai kehuttavaa)
Tuskinpa Kalliossa paljon muita onkaan kuin vihervasemmistolaisia suvakkeja?Ps. Olen asunut Kalliossa ja tiedän oikein hyvin minkälainen meno siellä on. Hauskinta on myös se että aina silloin harvoin kun onnistun jonkun iskemään niin käytännössä aina kyseessä on joku sellainen tapaus mikä edustaa sitä toista ääripäätä, eli nimenomaan mokutusfanaattinen vihervasemmistolainen. Tästä on muodostunut enemmän sääntö kuin poikkeus. Saa nähdä pääseekö yksi tapaus nyt Virheiden imussa
Lähinnä nyt takerruin siihen että näitähän piti olla vaikka kuinka paljon ja sitten loppuvatkin neljään kapakkaan. Vähän sama juttu kun hetki sitten yhden tyypin 150 matchia olikin lopulta vaan 120 kpl. Faktat faktoina.
Ps. Olen asunut Kalliossa ja tiedän oikein hyvin minkälainen meno siellä on. Hauskinta on myös se että aina silloin harvoin kun onnistun jonkun iskemään niin käytännössä aina kyseessä on joku sellainen tapaus mikä edustaa sitä toista ääripäätä, eli nimenomaan mokutusfanaattinen vihervasemmistolainen. Tästä on muodostunut enemmän sääntö kuin poikkeus. Saa nähdä pääseekö yksi tapaus nyt Virheiden imussa kansanedustajaksi ensi vaaleissa, noh onpahan sitten sekin nähty että tultu pantua kansanedustajaa vaikkapa tosin vähän etukäteen... (kyseessä huono tinder-pano, ei mitään hyvää sanottavaa tai kehuttavaa)
Tuli taas nettideiteissä se perinteinen vastaus kun laitoin kuvani:
"Hei, Luulen, että tässä kohtaa on parempi toivottaa hyvää kesän jatkoa kuin jatkaa juttelua. Eli hyvää kesää!"
Joopa joo...
Edelleen, tinder on hyvin pinnallinen paikka, mutta sen kanssa pitää osata elää ja siihen ei saa suuttua tai menettää hermojaan, itselle pirun kätevä paikka tavata uusia ihmisiä kun baareissa tms. en juokse ja siellä voi heti poistaa ihmiset jotka on liian erilaisia ja jos tuntuu niin pilluakin sieltä sitten saa niin ei tarvitse puutteessa olla.
Tuskinpa Kalliossa paljon muita onkaan kuin vihervasemmistolaisia suvakkeja?
Olisi varmaan itsellekin, jos se ulkonäkö vaan riittäisi. Voiko siitä syyttää jos joskus turhauttaa ihan vitusti että se kuukauden match poistaa sut alotuksen jälkeen?
Varmasti turhauttaa, mutta edelleen, se ei auta mitään, päinvastoin.
Toinen on myös se että onko se lopulta juuri sinulle oikea paikka?
Menee taas jankkaamiseksi, mutta mikä sitten on oikea paikka sille rumalle miehelle? Ihan samalla tavalla ne naiset käyttäytyvät tässä maassa oli sitten kyseessä tinder, nettideitit tai tosielämä eli haistattavat paskat jos tyyppi näyttää rumalta.
Eikä tosiaan tarvitse olla edes mikään epämuodostunut tai vammainen että näin käy vaan ihan tavallinen tyyppi, niin kohtelu on aivan järkyttävää. Vuodesta toiseen hakkaa päätänsä seinään ja vaikka kuinka koittaa olla asiallinen ja herrasmies, niin aina kuulee entistä ilkeämpiä sekä tylympiä kommentteja naisten iskemisessä omasta ulkonäöstään.
Kannattais varmaan laittaa se kuva suoraan esille. Ehkä osa jutuista jää sen takia alkamatta, mutta melkein pahempihan se on kun se tulee sitten myöhemmin yllärinä. Yleisesti kun hakee jotain vakavampaa suhdetta niin se rehellisyys on vaan tärkeätä eli ei sitä rumaa naamaa pidä yrittää piilotella.Tuli taas nettideiteissä se perinteinen vastaus kun laitoin kuvani:
"Hei, Luulen, että tässä kohtaa on parempi toivottaa hyvää kesän jatkoa kuin jatkaa juttelua. Eli hyvää kesää!"
Kannattais varmaan laittaa se kuva suoraan esille. Ehkä osa jutuista jää sen takia alkamatta, mutta melkein pahempihan se on kun se tulee sitten myöhemmin yllärinä. Yleisesti kun hakee jotain vakavampaa suhdetta niin se rehellisyys on vaan tärkeätä eli ei sitä rumaa naamaa pidä yrittää piilotella.
Minä en voi sanoa mikä paikka on oikea juuri sinulle, sun täytyy itse mennä ja koittaa.
Kyllä mullekkin sanottiin että olen liian lyhyt kun olen 2cm alle 180cm, en mä siitä mitään itkupotkuja vetänyt, olin tyytyväinen että tuli heti selväksi. Enkä varmasti ollut kaikkien mieleen ulkonäöllisesti ja voin sanoa että ei kaikki naisetkaan ollut mun mieleen, varsinki ne kuvista +20kg lihonneet.
Vonkaamisen, epätoivon, itsesäälin kun jättää pois, on oma itsensä mielipiteidensä kanssa, siisti ja osaa puhua niin pääsee aika hiton pitkälle ja jos naama ei ole se paras, niin vaatteilla pääsee pitkälle.
Kirjoittelustasi vaan paistaa läpi se, että olet katkeroitunut saamistasi pakeista ja se vaikuttaa varmasti negatiivisella tavalla myös siihen, miten yleensäkin suhtaudut naisiin. Joten aiheutat vain itsellesi ylimääräistä mielipahaa, jos yrität pihtailla kuvien kanssa toivoen taivaasta putoavaa ihmettä.Mahdollisuudet nettideitessä laskee silloin noin 0%, kun jää ne keskustelut syntymättä alunperinkin. Tätäkin on kokeiltu ja tinderissä oikein isossakin mittakaavassa.
Kirjoittelustasi vaan paistaa läpi se, että olet katkeroitunut saamistasi pakeista ja se vaikuttaa varmasti negatiivisella tavalla myös siihen, miten yleensäkin suhtaudut naisiin. Joten aiheutat vain itsellesi ylimääräistä mielipahaa, jos yrität pihtailla kuvien kanssa toivoen taivaasta putoavaa ihmettä.
Sekin kannattaa ymmärtää, että vaikka olisi ruma ja haluaisi olla rehellinen, niin aina ei tarvitse mennä asperger-tasolle. Yritä ottaa hyviä kuvia. Huonoilla kuvilla on aivan turha lähteä, sen olen saanut huomata itsekin, vaikka luulisin olevani "peräti" keskinkertaisen näköinen.
Valokuvassa on paljon muutakin kuin oma, ruma naama. Valotus, ympäristö, vaatteet, ilme kasvoilla... Monet naiset pystyvät hyväksymään rumankin miehen, jos hän vain näyttää sympaattiselta. Hoivavietti.
Sun lohdutuksesi voi kuitenkin sanoa, että suurimmalle osalle miehistä naisten kanssa vehtaaminen ei ole helppoa. Kyllä ne on aivan poikkeustapauksia ne miehet, joille se on noin helppoa kuin kuvasit.Ei sitä voi oikein ymmärtää kuinka helpolla jotkut pääsevät naisten suhteen.
Aikansa kun kiertelee keskustan paikkoja niin jokaiselle varmasti selviää, että mitkä ovat mieleisiä mestoja. Hyvä perusohje miehelle on: laihduta/puntti, pukeudu hyvin, leikkaa hiukset ja ole itsevarma. Selvää vonkaamista vihaavat kaikki.
Ei pimeässä baarissa kukaan naaman takia ole yksin illasta toiseen, vaan kyllä homma on omasta tekemisestä kiinni. Nettitreffeillä voi toki olla vaikeampaa, jos pärstä ei ole kyllin komea. Käsittääkseni naama ei kuitenkaan ole likimainkaan tärkein seikka, kun naiset arvoivat miehen kiinnostavuutta.
Hymyiletkö kuvissa? Sekin voi riittää ettei tuo 15v paista läpi.Mahdollisuudet nettideitessä laskee silloin noin 0%, kun jää ne keskustelut syntymättä alunperinkin. Tätäkin on kokeiltu ja tinderissä oikein isossakin mittakaavassa.
Taas näitä kuluneita juttuja. Valokuvat, vaatteet, itsetunto, asenne ja keskustelutaidot, kaikkiin noihin on panostettu ja monenlaisia komboja on tullut kokeiltua. En nyt ole vetämässä itkupotkuraivareita vaan enemmänkin sellainen kestovitutus tilanteelle ja en nyt ihan ekana ole tänne tullut valittamaan aiheesta vaan tässä on sellainen vajaat 15 vuotta oltu ihan samassa tilanteessa ja tuntuu että yhteiskunta muuttuu kokoajan vinoutuneemmaksi asian suhteen...
Suurinpiirtein ainoat keinot mitä ei ole vielä tullut kokeiltua on laittaa joku random sormus sormeen ja mennä sitten iskemään naisia mukamas varattuna tai lainata joltain kaverilta joku kiimainen rakki ja käyttää koiraa työkaluna naisten iskemisessä. (jälkimmäistä ei tee mieli toteuttaa kun olen allerginen koirille)
Aika hurja määrä jos 30% mätseistä on johtanut tapaamiseen. Itse ehdotin tuota ehkä 10%:lle.Niin, mullekin moni nainen totesi että ehkä meistä ei ole kuin kavereiksi johon vain vastasin että kavereita on tarpeeksi joten näkemiin, sanoin myös itse monelle että eiköhän tämä ollut tässä ja vielä usemman vain tylysti poistin matceistä kun olin saannut katottua facebook tai ig tilin ja todennut että ei kiitos ja kun se joku mättää niin se joku vain mättää siinä toisessa ja ei niistä kannata suuttua tai masentua!
No noin 4kk sitten tapasin yhden ihastuttavan ihmisen ja vielä kertaakaan ei ole ruvennut ärsyttämään mikään, päinvastoin. Asutaan erillään ja asutaan varmaan vielä pidemmän aikaan, kummallakin on omat työt ja menot, mutta silti ollaan yhdessä 24/7 jos molemilla on samaan aikaan vapaata ja tämän kanssa huomannut että kun se toinen kolahtaa niin se vain kolahtaa.
120matchia on määrä mihin pääsee alle 1% täältä foorumilta joten siitä on turha huudella faktoina jos juuri sillä hetkellä ei ollut sitä 150matchia. Itselläkin olisi ollut jos olisin pitänyt niitä roikkumassa, mutta jo muutaman minuutin viestittelyn jälkeen poistin 90% ihmisistä juurikin sen takia että mulla oli tarkkaa mitä haluan siltä toiselta ja jos sieltä alkoi tulemaan asioita mitkä ei kohtaa omaa ajatusmaailmaa niin poistoon heti, mitä sitä turhaan jatkamaan ja roikottamaan.
1,5v aikana olin varmaan 50 ihmisen kanssa treffeillä, yksi niistä on nykyinen kumppani ja yksi on kaveri jonka kanssa oli hyvä alku, mutta mun mielenkiinto loppui muutaman kuukauden jälkeen. Sitten niitä matchejä joita ei tavannut ja jonka kanssa tuli vaihdettua muutamasta sanasta muutaman päivän keskusteluun oli varmasti yli sata.
Edelleen, tinder on hyvin pinnallinen paikka, mutta sen kanssa pitää osata elää ja siihen ei saa suuttua tai menettää hermojaan, itselle se oli pirun kätevä paikka tavata uusia ihmisiä kun baareissa tms. en juokse ja siellä voi heti poistaa ihmiset jotka on liian erilaisia ja jos tuntuu niin pilluakin sieltä sitten saa niin ei tarvitse puutteessa olla.
Aika hurja määrä jos 30% mätseistä on johtanut tapaamiseen. Itse ehdotin tuota ehkä 10%:lle.
Hei vielä yks idea, meet lääkikseen niin varmaan alkee lohkeemaan. Meidän salilla käy yks gynekologiksi opiskeleva 30-35 vee mies (melkosen ruma ja lihavakin sekä myös aika typerät jutut), mutta on sillä melkosen hottis tyttöystävä.
Äläs nyt, nythän sitä alkaa vasta olla parhaassa iässä. Mutta tietysti katkeruus ja luovutusmieli paistaa kilometrin päähän.
* älä opiskele teknillisessä korkeakoulussa/yliopistossa.Opiskelet ihan missä vaan ja lähdet aktiivisesti mukaan opiskelijatoimintaan niin aika kumma jos ei ennen pitkää pariudu.
* älä opiskele teknillisessä korkeakoulussa/yliopistossa.
* älä opiskele teknillisessä korkeakoulussa/yliopistossa.