Keksi jotain hauskaa. Naiset tykkää erilaisuudesta. On oltava vähän "luova". Semmonen tylsä kuulustelukeskustelu ei vie mihinkää, valitettavasti. Ei tähä ole nyrkkisääntöä vaan ihan omana itsenään jutustele.
Laittakaa joku tosielämän esimerkki, jos tulee mieleen.Kaukana chadista mutta voin jotain kommentoida.Kuten @Markqq tuossa jo mainitsikin että ei hitossa mitään kuulustelu-/ työhaastattelu-tyylistä keskustelua, se ei todennäköisesti kiinnosta kumpaakaan osapuolta. Jos jutustelu meinaa mennä sellaiseksi niin se pitää kääntää uusille urille. Pääasia että jäät mieleen, positiivisesti tietty.
Ole yllättävä, luova, kerro ja kysele asioita joita muut eivät tule kysyneeksi. Niin - ja ole oma itsesi.
Tuo tapa että nainen laittaa ensimmäisenä viestiä toimii, toki tulee varautua siihen että 90% mätseistä tuskin avaa peliä mutta se säästää sun aikaa jos siihen haluat lähteä. Omalla kohdalla 3/3 viimeisintä jotka avanneet pelin niin niistä kahden kanssa seurustelin. Ja tuo kolmas olis tälle hetkellä ihan poimittavissa - tosin vielä pyristelen "sinkkuna kesän" mentaliteetilla. Mutta kai hänet ainakin voi treffata ihan ilman paineita silti.
Kyllä mä oon yleensä aina jollain nasevalla puoli vitsillä aloittanu. Toimii ihan hyvin sen alotuksen verran ja ehkä pari viestiä siihen päälle. Sitten onkin yleensä aika paljon kuivempaa ja alan kyselemään yleensä arkisia asioita. Siitä se ongelma sitten alkaa, kun siihen vastaukseksi tulee joku epämäräinen vastaus ja en viitti alkaa kyselemään tarkentavia kysymyksiä. Muutenkin koen, että tuo viestittely ja hirveä erottautuminen ei ole se oma juttu, kun en toisen huumorintajusta tai mistään muustakaan oikein tiedä mitään. Eikä näe toisen reaktiota kasvoista. Kasvotusten tapaamisilla menisi todennäköisesti paremmin, mutta mulla tuskin riittää kärsivällisyys chättäillä niin pitkään, että kukaan lähtee. Sitten on nämä profiliit missä ei ole edes pientä köyden pätkää laitettu, että mistä aloittaa.
Kyllähän tuo Tinderi ainakin minulle on semmonen käyttökelvoton kalaverkko, joka vaan heitetään vesille, kun muuta ei ole. 99.9% kaloista ei jää siihen, mutta jos sieltä se yksi vonkale jäisi siihen. Pidetään verkko vesillä, mutta en jaksa kyllä hirveän tosissani tätä ottaa.