Hei tavallaan olen vähän nyt pulassa - ehkä positiivisessa pulassa mutta silti. Taustoitan sen verran että viime vuoden alussa mulla oli tavoitteena olla kesä sinkkuna vailla huolen häivää ja keskittyä omiin juttuihin ja vastaavaan. No, suunnitelma ja ajatus oli hyvä mutta homma tosiaan sitten kusi kun bongasin mimmin jota ei vaan voinut ohittaa. Eli kesällä sit tuli seurusteltua, prkl.
No, nyt olisi siis sama suunnitelma tälle kesälle, ihan hiton sama vaikka tulisi miten tylsää ja ajatuksia että "Olispa kiva jos olis se joku toinen tässä jakamassa hetken x". No, nyt sit typeränä oon välillä käynyt huispaamassa Tinderissä, mätsejä on tullut ja olen pitänyt tiukan linjan etten edes laita heille viestiä. Se on toistaiseksi onnistunut (suht) hyvin mutta on kyllä tulella leikkimistä.
Olen myös huomannut että jos aloitan itse viestittelyn "Tinnerissä" niin ehkä kaksi kolmasosaa viesteihin vastaavista olisi mieluusti näkemässä. Ja se jäljelle jäävä kolmasosa on ollut niin puuduttavaa juttuseuraa että homma on vaan jäänyt siihen. Mutta siis se haaste nyt tässä on seuraava: miten hitossa pitää selkäranka kasassa ettei tule taas kesäksi haksahdettua? Onko teillä muilla vastaavia "itsekseen olemisen fetissejä"??

Ja miten toimitte? En nyt ihan suoranaisesti vastusta sitä että tapaisin jonkun mukavn mimmin, mutta halu olla edes yksi prkl kesä ilman _mitään_ velvollisuuksia toista kohtaan kiinnostelee. Juuri ynnäilin niin viimeksi olen ollut koko kesän sinkkuna itsekseni varmaan ehkä 7-8 vuotta(?) sitten.
Eli nyt sit Dear Eki, miten vi*ussa toimia oikein ja järkevästi? Saa auttaa ruotimaan asiaa jos mitään ajatuksia tulee mieleen.
Ninjaedit. Niin ja ei mulla oikein olisi realistisesti edes aikaa millekään ihmissuhdehässäkälle tällä hetkellä.