Nettitreffit + Tinder

Lämmöllä muistelen sitä vahinkoa, kun "hieman" laitamyötäisessä pyysin istumassa ollutta tyttöä tanssimaan ja päätä pystyi lepuuttamaan mukavasti rintojen välissä :thumbsup:

Mitä ihmettä tarkoitat vakavalla tapailulla? Tapailu = ei-vakava tuttavuus = panoseura. Kuulostaa että tarkoitat "en voi tapailla rakkaussuhteessa mua pidempää". Mutta eihän rakkaussuhteella ja tapailulla ole mitään tekemistä keskenään!

Ja mitä on sellainen logiikka että "itseäni pidempää voin panna, mutta en rakastaa"?! Ei kai rakkaus lupaa kysy? Eli sitä vaan rakastuu keneen rakastuu. Harva siinä kohtaa katsoo bingokorttiaan, että onko rakkauden kohteessa tarpeeksi monta bingolapulta löytyvää ominaisuutta.

Kuulostaa mun silmään siltä, että et koe että tiedostat/uskot, että voisit rakastaa ketään / rakastua keneenkään. Samalta kuulostaa se, että kutsut naisia "mimmeiksi".

Meneekö nyt itellä termit sekaisin. Käytännössä kun tapaan jonkun henkilön, katsotaan, että natsaako vaiko ei. Tässä kohtaa nyt vaikka ihminen potentiaalisesti voisi olla täydellinen (en sitä tiedä vielä), karsiutuu mahdollisesti juurikin tuon pituuden takia, koska toiveena, että nainen on lyhyempi. Jos taas ei ole parisuhdekiikarit silmillä, kriteereistä on valmis luopumaan tai joustamaan satunnaisen seuran vuoksi.

Salamarakastumisen pidemmän kanssa? No eipä ole vielä tapahtunut ja persoonana olen niin varautunut, että tuskinpa tälläistä tapahtuisi :D

Sanoisin ei-vakavan tapailun kaverisuhteeksi? Noita kehkeytyi jonkun verran sinkkuaikana.

Pienillä miehillä on yleensä huono itsetunto, eivätkä kestä pidempää naista.
No ei miehet välttämättä yleensäkään "kestä" pidempää naista, mutta yleensä ongelma on lähinnä teoreettinen.

Ja naiset joka tapauksessa "kestää" itseään lyhyempiä miehiä vielä vähemmän, joten valinta ei joka tapauksessa ole miehen eikä kiinni miehen itsetunnosta tai -tunnottomuudesta.

Käytännössä moni mies ottaa sellaisen naisen kuin sattuvat saamaan. Harvemmin se nyt sitten sattuu olemaan pidempi nainen.

Erittäin pitkissä naisissa on toki se hyvä puoli, että niiden markkinat on rajalliset etenkin kun ne itse sitä markkinaa rajoittavat pituusvaatimuksillaan. Joten jos siihen markkinarakoon onnistuu mies itsensä junailemaan, voi olla paremmat tsäänssit kuin jonkun tavallisen pituisen tai lyhyen naisen suhteen.

Esim. itse olen noin kuusi jalkaa pitkä. Voin kuvitella, että mulla voisi olla paremmat mahdollisuudet iskeä random samanpituinen nainen kuin itse olen, kuin joku paljon lyhyempi nainen. Se itseni pituinen nainen varmasti haluaisi pidemmän miehen, mutta kun ne markkinat on rajalliset joten miehellä voi olla hyvät mahdollisuudet vaikkei nyt olisikaan juuri naista pidempi tässä tapauksessa.

Viimeksi muokattu:
Omalla kohdalla pituusero on ollut aina ihan merkityksetön. Nytkin taitaa olla 35cm pituuseroa, eikä se ole tuonut muuta kuin hassutteluhenkistä piikittelyä. Ainahan nää on henkilökohtaisia preferenssejä, mutta ~187cm pitkänä miehenä on aina ollut aina yhdentekevää onko nainen 150cm vai 190cm pitkä. Jos kemiat kohtaa niin se on tärkeintä. Toki tähän mennessä ei ihan hurjasti ole itseäni pidempiä naisia tullut vastaan parisuhdemielessä.

No ei miehet välttämättä yleensäkään "kestä" pidempää naista, mutta yleensä ongelma on lähinnä teoreettinen.

Ja naiset joka tapauksessa "kestää" itseään lyhyempiä miehiä vielä vähemmän, joten valinta ei joka tapauksessa ole miehen eikä kiinni miehen itsetunnosta tai -tunnottomuudesta.

Käytännössä moni mies ottaa sellaisen naisen kuin sattuvat saamaan. Harvemmin se nyt sitten sattuu olemaan pidempi nainen.

Erittäin pitkissä naisissa on toki se hyvä puoli, että niiden markkinat on rajalliset etenkin kun ne itse sitä markkinaa rajoittavat pituusvaatimuksillaan. Joten jos siihen markkinarakoon onnistuu mies itsensä junailemaan, voi olla paremmat tsäänssit kuin jonkun tavallisen pituisen tai lyhyen naisen suhteen.

Esim. itse olen noin kuusi jalkaa pitkä. Voin kuvitella, että mulla voisi olla paremmat mahdollisuudet iskeä random samanpituinen nainen kuin itse olen, kuin joku paljon lyhyempi nainen. Se itseni pituinen nainen varmasti haluaisi pidemmän miehen, mutta kun ne markkinat on rajalliset joten miehellä voi olla hyvät mahdollisuudet vaikkei nyt olisikaan juuri naista pidempi tässä tapauksessa.
Itse en vaan ymmärrä, mikä niissä pitkissä naisissa inhottaa. Eihän se pituus juurikaan liity esim. kauneuteen. Jos on kaunis mukava pitkä nainen ja silti ei miestä kiinnosta niin voi kysyä, että mikä mies se sellainen on?

Itse en vaan ymmärrä, mikä niissä pitkissä naisissa inhottaa. Eihän se pituus juurikaan liity esim. kauneuteen. Jos on kaunis mukava pitkä nainen ja silti ei miestä kiinnosta niin voi kysyä, että mikä mies se sellainen on?
Inhottaako? En mä ole tietoinen siitä, että pitkät naiset mitenkään erityisesti "inhottaisi" miehiä. Enemmän kyse on siitä, että vakuumissa, jossa mies pääsisi aivan vapaasti valitsemaan, ottanee se mieluummin lyhyen kuin pitkän naisen.

Pitkässä naisessa on tosin KÄYTÄNNÖSSÄ se ongelma, että se voi nykyaikana olla erittäin kookas. Kun ei nyt kumminkaan yleensä puhuta mistään malleista.

Jos lyhyt nainen on vähän pullakka, niin pitkässä naisessa se vastaava kookkuus sitten vaan korostuu.

Itsehän olen tuon epäilyksiä herättävät tasan 180 cm pitkä - tosin, en ole muutenkaan peleissä mukana, joten eipähän tarvitse selitellä tai todistella mitään.

Melko yleinen lause naisten Tinder-profiileissa on "olethan vähintään 180 pitkä, jotta voin käyttää korkokenkiä". Enpä usko että yhdelläkään miehellä lukee "painathan alle 55 kiloa, jotta en joudu pukeutumaan kesällä toppatakkiin".

Nainen halua näyttää miestä pienemmältä. Mies haluaa näyttää naista isommalta. Aika harva mies tekee siitä kuitenkaan mitään numeroa. On sosiaalisesti hyväksyttävää naisilta toivoa miehiltä tiettyä pituutta. Mutta mies saa bannit nopeammin kuin ehtii kissaa sanoa, jos laittaa vastaavanlaisia "vain alle 55 kiloa painavat naiset" deittiprofiiliinsa.
Vaatimuslistat ei oikein näytä hyvältä profiilissa. Negatiivisuutta kannattaisi niissä muutenkin välttää.
Olisinhan minäkin voinut laittaa, että "ethän ole yli 180 cm, koska en tykkää isokokoisista miehistä". Mutta en koskaan tuollaista kirjoittaisi, ja voihan olla, että mieli muuttuu ja kiinnostun kriteereistäni huolimatta.

Miehillä noita vaatimuslistoja jonkin verran näkyi, mutta heitin ne nopeasti vasemmalle. Aivan sama vaikka täyttäisin toiveet, vastenmielisiä ne silti on. Antaa jotenkin törpön vaikutelman henkilöstä. Voin kuvitella, että tuollaiset miehet töksäyttelee kaikkea ikävää ja arvostelee muita arkielämässäkin.

En nyt ihan muista oliko noihin profiileihin listattu painoon liittyviä toiveita. Mutta luulen, että "painofiltteri" ei kovin hyvin toimisi. En usko, että miehet edes tunnistaa painaako joku 55 vai 60 kg. Paino jakautuu kaikilla niin eritavoin.
Oma paino on tällä hetkellä 48-49 kg, ja olen varmasti jonkun makuun liian siro. Jokunen vuosi sitten painoin 56-57 kg ja mieleen jäi pari lääkäriä, jotka huomautti, että minun pitää syödä kunnolla, koska olin heidän mielestään "hyvin hentorakenteinen." Olin painavempi kuin koskaan ennen ja mielestäni söin jo paljon, niin en tiennyt miten olisin voinut tuosta vielä parantaa.

Enemmän kyse on siitä, että vakuumissa, jossa mies pääsisi aivan vapaasti valitsemaan, ottanee se mieluummin lyhyen kuin pitkän naisen.

En kyllä itse tekisi näin, minkä takia nämä pituuspuheet vähän ihmetyttää. :hmm:

Kreikkalaista patsaista... ei nyt varsinaisesti Tinderiin liity, mutta ehkä niihin mielikuviin mitä voi sielläkin maalailla.

Kerran Meripäivillä persaukisena opiskelijana tupakkia vailla heittäyidyin portugalilaiseksi vaihto-opiskelijaksi. Ajattelin että helpommin irtoaisi savut. No niinpä irtosi ja tupakit poltettuamme neiti veti minua jo puskaan ja käski kaverinsa odottaa... pääsi yllättämään, enkä sit arvannut kuin pitää roolia yllä... sen jälkeen vielä olutta tyttöjen piikkiin ja yöpaikankin sain. Hieman likainen olo oli, kun aamulla hiivin kämpiltä, mutta ihmeellinen kokemus nuoren miehen elämässä.

Suurlähettiläät piisissä Mitä miehen tulee olla, sanoittaneet tämän aika lailla kohdilleen. Jos haluaa Tinderissä vain jotain lyhyttä tai hupia, niin piisi kuunteluun ja profiili sen mukaiseksi.

Joo-o, olen saanut hyvin samankaltaisen vaikutelman. Ei voi tajuta että miten osa ihmisistä voi olla niin tyhmiä ettei huomaa tätä, kuten esim. tänkin palstan oman onnensa sepät jotka on olleet kertomassa että kuinka kaikki on kiinni itsestä ja elämänhallinnasta. Ehkä siinä on se, kun ei peiliin katselun lomasta kerkiä katsomaan että mitä ympärillä tapahtuu? :D :D

Statistiikka

Viestiketjuista
280 065
Jäsenet
78 030
Uusin jäsen
Gladis7

Hinta.fi

Back
Ylös Bottom