Nettitreffit + Tinder

Liittynyt
29.09.2023
Viestejä
15
Ihana juttu! Varo vaan, kohta on asuntolaina ;):cool:
Onneksi pää vähän jarruttelee. Mutta on kyllä ihmeellistä, että keski-ikäisenä voi vielä kokea tämmösiä teinitunteita :lol:
Uskon että kävi vähän tuuriakin, että eka osuma sattui sellaisen kanssa joka myöskin luki profiilini, eikä vaan kuvan perusteella tykännyt.

- - - -

Allekirjoitan ajatuksen siitä, että hyvä ensivaikutelma parantaa mahiksia osumille. Ja sitä kautta, ehkä pääsee juttelemaan.

Kiinnostava pitää olla toisen mielestä, mutta ei ehdoin tahdoin tarvitse tehdä profiilista vähemmän kiinnostavaa.
Ekana pitää saada pysähtymään se vasemmalle lähes jo tottumuksesta pyyhkivät sormi. Se tehdään tietenkin kuvalla koska se on eka mikä profiilista näkyy.

Ekassa kuvassa pitää olla katsekontakti. Esim. hymyilevä rintakuva, jossa katse on suoraan kameraan on varmasti hyvä. Ihminen luonnostaan pysähtyy ainakin hetkeksi katsomaan takaisin ja ehtii ehkä tulla se intuitio, että tässä voisi olla jotain. + mahdollinen bonusefekti jos hän päätyy lukemaan profiilitekstin.

Sitten toinen on se profiiliteksti. Siihen 500 merkkiin mahtuu yllättävän vähän, vaikka se vaatii vähän ponnistelua. Tässä pääsee kertomaan mitä toiveita ja mitä on tarjolla. Ja valikoituu että minkälainen ihminen painaa tykkäyksen. Pitempää suhdetta etsivän varmaan aika rehellinen tässä kannattaa olla. Se mitä ei tuohon saa mahtumaan, niin voi käyttää jutun juurena jos tulee osuma, eikä luonnostaan keksi sponttaanisti höpöteltävää.

Jos profiilin teksti miellyttä, niin lukijasta tuntuu, että sinä puhut vilpittömästi ja juuri hänelle koska kuva siinä vieressä katsoo suoraan silmiin. Se jos mikä tuntuu jo kemialta.
 
Viimeksi muokattu:
Liittynyt
24.10.2016
Viestejä
4 315
Tuntuu, että pituus on nykypäivänä isompi juttu kuin ulkonäkö muuten. No ei välttis ole, mutta näin suht lyhyenä ja semi-komeana tyyppinä saa "kärsiä" omasta pituudesta. Toki ei kaikille (hyvä niin), mutta tuossa tuli juuri yksi vastaan joka kysyi mun pituutta. Ilmeni, että mä olin siis häntä 6-7cm pidempi. Olen liian lyhyt :D

Oon sitten taas treffaillut muakin pidempiä jotka sanoneet, että heille ei ole väliä pituudella. No jos treffeille asti päätynyt, niin tuskinpa sillä silloin oikeasti ollut.

Mut näitä en ymmärrä ketkä on taskuraketteja, mut silti mies liian lyhyt :tup:

PS: Ei vaikuta itsetuntoon vaan olen hyväksynyt sen. Mut voin vain kuvitella miespoloisia ketkä luoja ei ole suonut pituutta tai jotain muuta eduksi. Toiset elää hardmodella, toiset easymodella, toiset siltä väliltä.
 
Viimeksi muokattu:
Liittynyt
24.10.2016
Viestejä
4 315
Toistsolla tehoa, mutta näinhän se menee elämässä yleensäkin. Ei auta itku markkinoilla.
Jokainen saanut erilaisen kasvatuksen eri ympäristössä. Toiset syntyy kultalusikka takapuolessa Suomeen, toiset köyhänä ja nälkäsenä Afrikkaan. Plus kaikki mitä ulkoiseen habitukseen saa. Elämä on epäreilua :D Mutta! Jokainen voi vaikuttaa itseensä ja siihen mitä haluaa saavuttaa elämässä. Vain oma mieli on esteenä. Sen näkee näillä kädettömillä kitaristeilla jotka on opetellut sitä varpailla ja eräällä salilla aikanaan kävi mies tosi aktiivisesti treenaa pyörätuolin kanssa. Kyseisellä henkilöllä oli amputoitu jalat (tai syntynyt ilman), en koskaan mennyt kysymään, mutta kyllä heeboa arvosti ihan eri tavalla.

No menee kyllä ihan offtopiciks tää taas, mutta sinällään voi verrata Tinderiin, että jokaisella on mahdollisuus parantaa ja ehostaa itseään, ulkonäköään, sosiaalisia taitojaan, yms, jotta näkyy enemmän edukseen vastakkaiselle sukupuolelle.

Se on oikeasti mielenkiintoista kuinka paljon voimme itse vaikuttaa. Aivot ovat neuroplastiset, eli voimme luoda itsemme uudelleen lähestulkoon kokonaan kovalla duunilla pitkäjänteisesti. Terveellisen ruokavalion kun yhdistää salitreeneihin, lihakset on aina eduksi. Kasvoja voi ihan oikeasti treenata -> löytyy kasvojooga liikkeitä, erilaisia palloja/purukumeja, joilla voi treenata purentalihaksia niin että kasvolihakset tehostuu + muitakin treeniliikkeitä (netist löytää vaikka mitä). Tukka ja parta hyvän parturin kautta sekä Dressmanilta ostamaan istuvat vaatteet. Kirjallisuus käteen oppimaan uusia asioita, ehkä opiskelemaan uutta ammattia, who knows.
 
Viimeksi muokattu:
Liittynyt
24.10.2016
Viestejä
4 315
Onneksi pää vähän jarruttelee. Mutta on kyllä ihmeellistä, että keski-ikäisenä voi vielä kokea tämmösiä teinitunteita :lol:
Uskon että kävi vähän tuuriakin, että eka osuma sattui sellaisen kanssa joka myöskin luki profiilini, eikä vaan kuvan perusteella tykännyt.

- - - -

Allekirjoitan ajatuksen siitä, että hyvä ensivaikutelma parantaa mahiksia osumille. Ja sitä kautta, ehkä pääsee juttelemaan.

Kiinnostava pitää olla toisen mielestä, mutta ei ehdoin tahdoin tarvitse tehdä profiilista vähemmän kiinnostavaa.
Ekana pitää saada pysähtymään se vasemmalle lähes jo tottumuksesta pyyhkivät sormi. Se tehdään tietenkin kuvalla koska se on eka mikä profiilista näkyy.

Ekassa kuvassa pitää olla katsekontakti. Esim. hymyilevä rintakuva, jossa katse on suoraan kameraan on varmasti hyvä. Ihminen luonnostaan pysähtyy ainakin hetkeksi katsomaan takaisin ja ehtii ehkä tulla se intuitio, että tässä voisi olla jotain. + mahdollinen bonusefekti jos hän päätyy lukemaan profiilitekstin.

Sitten toinen on se profiiliteksti. Siihen 500 merkkiin mahtuu yllättävän vähän, vaikka se vaatii vähän ponnistelua. Tässä pääsee kertomaan mitä toiveita ja mitä on tarjolla. Ja valikoituu että minkälainen ihminen painaa tykkäyksen. Pitempää suhdetta etsivän varmaan aika rehellinen tässä kannattaa olla. Se mitä ei tuohon saa mahtumaan, niin voi käyttää jutun juurena jos tulee osuma, eikä luonnostaan keksi sponttaanisti höpöteltävää.

Jos profiilin teksti miellyttä, niin lukijasta tuntuu, että sinä puhut vilpittömästi ja juuri hänelle koska kuva siinä vieressä katsoo suoraan silmiin. Se jos mikä tuntuu jo kemialta.
Profiilitekstiin liittyen mulla tulee välillä jotain ideoita mitä yleensä laitan ylös ihan varalle jos tulee inspis sitä muuttaa. Eilen tuli jostain aivan puskasta tällänen setti pitkäaikaista kumppania etsivälle:

"Etsinnässä vakituinen rikoskumppani! Pestissä sovelletaan lyhyttä koeaikaa, jonka jälkeen siirryttäisiin toistaiseksi voimassaolevaan sopimukseen erilaisilla eduilla sekä huumorintäyteisillä ja kunnioittavilla ehdoilla *hymiö*"

Mut se profiiliteksti on hyvä olla sellainen, mikä voisi tulla sulta itseltään vitsinä tai sopii persoonallisuuteen jollain tavalla. Copy pastee netistä muiden stringei ei ole kovin järkevää, tai vähintään edes muokkaa omanlaisensa.
 
Liittynyt
18.08.2021
Viestejä
2 399
Silloin aikoinaan kun Tinderiä vielä pelasin, korvasin jossain vaiheessa asiapohjaisen "työ-harrastukset-luonnekuvaus" - tekstin jollakin ihan puutaheinää - tekstillä malliin "Teen tärkeää tutkimusta asioista joita ei ole olemassa. Harrastuksiin kuuluu avomerikäsipohjauinti ja ampumapaini. Etsinnässä rikas perijätär ja/tai jonglööri, jonka kanssa perustaa kultti" (tai jotain tuon suuntaista), niin mätsien määrä ei juuri muuttunut suuntaan tai toiseen, mutta naisten tekemät keskustelunavaukset lisääntyi varmaan 1000% ja keskustelut lähti yleensä myös heti rullaamaan paljon paremmin kuin aiemmin.

Tärkeintä on yrittää erottua joukosta, eikä keskusteluun/läpän heittoon kannustavat hyvät koukut kuvaustekstissä myöskään haitaksi ole. Ne featurelistat ehtii kyllä sitten vaihtaa myöhemminkin.
 
Viimeksi muokattu:
Liittynyt
24.10.2016
Viestejä
4 315
"Teen tärkeää tutkimusta asioista joita ei ole olemassa. Harrastuksiin kuuluu avomerikäsipohjauinti ja ampumapaini. Etsinnässä rikas perijätär ja/tai jonglööri, jonka kanssa perustaa kultti"
Naurahdin, ja tää on varmaan just se reaktio mikä naisilla tulee. Keksikää siis jotain älytöntä, eipä siinä mitää häviä!

Heitin mun psykedeliat yhteen ja sain parissa minuutissa kasattua lauseen:

"Visio hamsterien suojeluyhdistyksestä sekä haaveilu kissojen maukumisen rytmikkäästä yhteismusisoinnista. Harrastan tankojen ja levypainojen kanssa väkivaltaa, ja arki kuluu muuten pihan mäntyä halatessa. Etsinnässä vessaharja."

No siis tarpeeksi kun antaa luovalle aivolle tilaa luoda älyttömiä lausekokonaisuuksia jotka vielä toimisi, täytyypi kokeilla :D Toi ylläolevassa ei nyt ole puoliakaan mitää järkee.
 
Viimeksi muokattu:
Liittynyt
24.07.2017
Viestejä
172
tuossa tuli juuri yksi vastaan joka kysyi mun pituutta. Ilmeni, että mä olin siis häntä 6-7cm pidempi. Olen liian lyhyt :D

Mut näitä en ymmärrä ketkä on taskuraketteja, mut silti mies liian lyhyt :tup:
Liikaa valinnanvaraa miehistä joten karsintaa voi tehdä tälläkin tavalla. Nirsoilevat koska voivat.
 
Liittynyt
24.10.2016
Viestejä
4 315
Oon huomannut, että mä en tunnu enää kiinnostuvan mimmeist tai treffailuista samalla tavalla kuin ennen. Lukemattomien treffien, panemisten, pakkien ja sinkkuajan pitenemisessä yhä vaikeammaksi tai isommaksi nousee kynnys kiinnostua mimmeistä.

En tiiä muuttasko oikeasti pitkä tauko tätä tilannetta vai mikä, mutta jos yhtää deittioppaita lukee "treffaa 500 mimmiä niin tiedät mitä haluat" muuttuu ainaki mulla siihen "treffaa 500 mimmiä etkä enää kiinnostu kenestäkään" :D

Toisaalta tää voi olla vaan hyvä asia. Eipä enää tuu pimpsan perässä maanisuus päällä juostuna vaan oon selvästi aito oma itseni "not giving a fuck" -asenteella, joka taas saattaa viehättää ne oikeat tyypit sitten aikanaan.
 

4play

(■_■¬ )
S Y N T H W A V E
NOSTO
Liittynyt
27.08.2018
Viestejä
342
Toi lähestymistapa kusahtaa kintuille vaan siinä vaiheessa kun daami pitäisi tavata ja juttujen pitäisi lähteä rennosti itsestään liikkeelle.
Voi olla mahdollista. Aika kovaa oma pääkoppa käy kierroksilla kun reagointiaikaa livenä milloin mihinkin on niin minimaalisesti. En silti ihan paskanjäykkänä ole kuitenkaan. Lähinnä jälkikäteen harmittaa kun rauhassa pohtiessa olen älynnyt, että ainiin tuotahan se daami tarkoitti jollain eleellä tai jollain sanomisella, enkä tilanteessa älynnyt ja sitten ollaankin jo friendzonella.
 
Liittynyt
05.08.2017
Viestejä
4 861
Toi lähestymistapa kusahtaa kintuille vaan siinä vaiheessa kun daami pitäisi tavata ja juttujen pitäisi lähteä rennosti itsestään liikkeelle. Ei siinä aleta kaivamaan mitään PUA-pelikirjaa, että mitäs mä nyt tuohon kommentoisin seuraavaksi, vaan oikean ihmisen kanssa vuorovaikutus tapahtuu ikäänkuin itsestään kun molemmat on aidosti kiinnostuneet toisista ihmisinä. Toki tämä vaatii niitä toistoja, ennenpitkää huomaa juttujen tulevan itsestään. Paljon varmemmin jäät daamin mieleen jos kykenet heittämään jotain originellia vaikka se ei olisikaan ihan napakymppi-suoritus samantien, kuin ennalta-arvattava PUA-fraasi joka on kuultu jo n. kertaa aiemmin.
En ole erityisemmin tuossa skenessä mukana, mutta luulisin että noilla tempuilla on paremminkin tarkoitus herätellä tunteita alkuun ja saada siten jalkaa oven väliin. Eli vaikka vedetäänkin roolia, se on kaiketi tarkoitus tiputtaa pikkuhiljaa tapailun edetessä.
 
Liittynyt
24.10.2016
Viestejä
4 315
Oon huomannut, että mä en tunnu enää kiinnostuvan mimmeist tai treffailuista samalla tavalla kuin ennen. Lukemattomien treffien, panemisten, pakkien ja sinkkuajan pitenemisessä yhä vaikeammaksi tai isommaksi nousee kynnys kiinnostua mimmeistä.

En tiiä muuttasko oikeasti pitkä tauko tätä tilannetta vai mikä, mutta jos yhtää deittioppaita lukee "treffaa 500 mimmiä niin tiedät mitä haluat" muuttuu ainaki mulla siihen "treffaa 500 mimmiä etkä enää kiinnostu kenestäkään" :D

Toisaalta tää voi olla vaan hyvä asia. Eipä enää tuu pimpsan perässä maanisuus päällä juostuna vaan oon selvästi aito oma itseni "not giving a fuck" -asenteella, joka taas saattaa viehättää ne oikeat tyypit sitten aikanaan.
Tähän lisäten kanssa seksuaalisesti kiihottavia naisia tuntuu olevan jatkuvasti vähemmän mikä taas vaikuttaa myös pariitumiseen.
 

wanderer_

Team R&T
Liittynyt
30.10.2016
Viestejä
2 586
En ole erityisemmin tuossa skenessä mukana, mutta luulisin että noilla tempuilla on paremminkin tarkoitus herätellä tunteita alkuun ja saada siten jalkaa oven väliin. Eli vaikka vedetäänkin roolia, se on kaiketi tarkoitus tiputtaa pikkuhiljaa tapailun edetessä.

Juu, niillä voi herätellä myös negatiivisia tunteita.
 
Liittynyt
19.10.2016
Viestejä
2 377
Voi olla mahdollista. Aika kovaa oma pääkoppa käy kierroksilla kun reagointiaikaa livenä milloin mihinkin on niin minimaalisesti. En silti ihan paskanjäykkänä ole kuitenkaan. Lähinnä jälkikäteen harmittaa kun rauhassa pohtiessa olen älynnyt, että ainiin tuotahan se daami tarkoitti jollain eleellä tai jollain sanomisella, enkä tilanteessa älynnyt ja sitten ollaankin jo friendzonella.
Otat homman ihan liian vakavasti keskittyen ainoastaan lopputulokseen, jos se noin paljon stressiä aiheuttaa. Jokaisesta kohtaamisesta oppii jotain uutta niin toisesta kuin itsestään.

En ole erityisemmin tuossa skenessä mukana, mutta luulisin että noilla tempuilla on paremminkin tarkoitus herätellä tunteita alkuun ja saada siten jalkaa oven väliin. Eli vaikka vedetäänkin roolia, se on kaiketi tarkoitus tiputtaa pikkuhiljaa tapailun edetessä.
Ei siinä tarvita mitään keinotekoista pelikirjaa jalan saamiseksi oven väliin, jos nainen aidosti viihtyy seurassasi. En voisi kuvitella vetäväni roolia toisen kiinnostuksen herättämiseksi, jos ei kelpaa sellaisenaan niin ei ole sen väärti.
 
Liittynyt
13.11.2021
Viestejä
1 559
Ei ole. Neutraaliin voi jatkaa tutustumista, negatiiviseen ei.
Neutraali juuri jää lehdellä soittelemaan kun (negatiivinen) jännis pääsee treffeille, näin se vaan on. Toki se negatiivisuus ei saa olla liiallista vaan ehkäpä enemmän jännittävyyteen kallistuvaa. Miksi lähtisi mitään tunteita herättämätöntä tapaamaan, en itsekään lähtisi (kai).
 

wanderer_

Team R&T
Liittynyt
30.10.2016
Viestejä
2 586
Neutraali juuri jää lehdellä soittelemaan kun (negatiivinen) jännis pääsee treffeille, näin se vaan on. Toki se negatiivisuus ei saa olla liiallista vaan ehkäpä enemmän jännittävyyteen kallistuvaa. Miksi lähtisi mitään tunteita herättämätöntä tapaamaan, en itsekään lähtisi (kai).

Nyt et selvästi tiedä mistä puhut.

Kannattaa ymmärtää sellainen asia, että ihmiset on erilaisia. Ja mitä enemmän jokin herättää tunteita vaikkei edes ole vielä tavattu, niin sitä isompi on potentiaalinen pettymys.
 
Liittynyt
13.11.2021
Viestejä
1 559
Otat homman ihan liian vakavasti keskittyen ainoastaan lopputulokseen, jos se noin paljon stressiä aiheuttaa. Jokaisesta kohtaamisesta oppii jotain uutta niin toisesta kuin itsestään.



Ei siinä tarvita mitään keinotekoista pelikirjaa jalan saamiseksi oven väliin, jos nainen aidosti viihtyy seurassasi. En voisi kuvitella vetäväni roolia toisen kiinnostuksen herättämiseksi, jos ei kelpaa sellaisenaan niin ei ole sen väärti.
Ei ne kaikki niksit kai paskaa ole, eivät vaan toimi kaikille ja joka tilanteessa. Voi niistä kuitenkin jotain apua olla ainakin homman aluille saamisessa jos tuntuu ettei pääse edes treffeille asti vaikka silloin se testaus toki vasta alkaa. Mutta oikeassa olet, stressaaminen ei kannata vaan pitäisihän sen tapaamisen voittopuolisesti olla mukavaa sen kummempia miettimättä.
 
Viimeksi muokattu:
Liittynyt
13.11.2021
Viestejä
1 559
Nyt et selvästi tiedä mistä puhut.

Kannattaa ymmärtää sellainen asia, että ihmiset on erilaisia. Ja mitä enemmän jokin herättää tunteita vaikkei edes ole vielä tavattu, niin sitä isompi on potentiaalinen pettymys.
Käsitämme ehkä neutraaliuden eri tavalla sitten. Mielestäni jotain mielenkiintoa (on jännä, mukavan oloinen mitä lie) pitää olla siihen treffattavaan tyyppiin, muutenhan voisi vaan sokkona valita jonkun ja odottaa että fiilikset sitten treffeillä kehittyy. Varmempi resepti pettymykseen mielestäni vaikka on varmasti niinkin, että liiallisista tunteita/odotuksista etukäteen voi seurata sama.
 
Liittynyt
05.08.2017
Viestejä
4 861
Juu, niillä voi herätellä myös negatiivisia tunteita.
Miten ne siis edes eroaa täällä mainituista mieleen jäävistä Tinder-aloituksista/profiileista? :hmm:

Ei siinä tarvita mitään keinotekoista pelikirjaa jalan saamiseksi oven väliin, jos nainen aidosti viihtyy seurassasi. En voisi kuvitella vetäväni roolia toisen kiinnostuksen herättämiseksi, jos ei kelpaa sellaisenaan niin ei ole sen väärti.
Se, että Tinderprofiilissa herätellään tunteita (esim. sanomalla järjettömiä asioita) menee kyllä aikalailla samaan kategoriaan. :D
 

4play

(■_■¬ )
S Y N T H W A V E
NOSTO
Liittynyt
27.08.2018
Viestejä
342
Otat homman ihan liian vakavasti keskittyen ainoastaan lopputulokseen, jos se noin paljon stressiä aiheuttaa. Jokaisesta kohtaamisesta oppii jotain uutta niin toisesta kuin itsestään.
Sitten voi olla tyytyväinen, kun kohtaamisen jälkeen ei löydä omasta toiminnasta mitään ilmiselvää virhettä. Stressi tulee siitä, kun kokemus osoittanut näin markkina-arvon pohjilla, että yksi virhe ja homma lässähtää käytännössä siihen. Itseasiassa tällä hetkellä ghostauksen uhrina toistamiseen saman henkilön toimesta miettiessäni en kauhean selkeää virhettä löydä sen tiedon perusteella, mitä minulla on. Harmittaa silti :sori:
 
Liittynyt
04.03.2023
Viestejä
512
Harvoin kai voi varsinaisesti puhua virheistä, joita tulee tehtyy treffeillä. Toki jos vaikka alkaa kinastella siitä kuka maksaa kahvit tai kohtelee tarjoilijaa jotenkin töykeästi tai muuten urpoilee, on epäkohtelias, puhuu päälle tms, niin sitten. Mutta useimmiten kyse on siitä, että sitä kuuluisaa kemiaa ei vain ole. Ja sitä ei oikein voi korjata muuten kuin pyrkimällä kohtaamaan ihmisen, kenen kanssa sitä on.
 
Liittynyt
19.10.2016
Viestejä
2 377
Se, että Tinderprofiilissa herätellään tunteita (esim. sanomalla järjettömiä asioita) menee kyllä aikalailla samaan kategoriaan. :D
Minusta mm. järjettömien asioiden esille tuominen profiilissa tuo esille kyvyn ottaa asiat rennommin miettimättä turhaan siitä mitä muut ajattelevat. Eipä liene yllätys että tämä sitten vetoaa naisiin, kun tekee asioita rohkeasti oman fiiliksen mukaan?
 
Liittynyt
19.10.2016
Viestejä
2 377
Sitten voi olla tyytyväinen, kun kohtaamisen jälkeen ei löydä omasta toiminnasta mitään ilmiselvää virhettä. Stressi tulee siitä, kun kokemus osoittanut näin markkina-arvon pohjilla, että yksi virhe ja homma lässähtää käytännössä siihen. Itseasiassa tällä hetkellä ghostauksen uhrina toistamiseen saman henkilön toimesta miettiessäni en kauhean selkeää virhettä löydä sen tiedon perusteella, mitä minulla on. Harmittaa silti :sori:
Toteutat itsensä toteuttavaa ennustusta tuolla ajattelutavalla. Otat jäätävän stressin siitä meneekö homma vituiksi jostain pelikirjan näennäisestä virheestä huomioimatta niitä muita tekijöitä, mitkä vaikuttavat myös siihen tuleeko touhuun jatkoa vai ei. Näihin et välttämättä pysty edes vaikuttamaan itse, mutta silti väität itsellesi että pakit johtuivat jostain tekemäsi "virheestä".

Boldasin ko. tapauksesta virheesi, miksi ylipäätään tulit ghostatuksi saman henkilön toimesta? Eikö kerta riittänyt kertomaan sinulle että ko. henkilöä ei selvästikään kiinnosta tarpeeksi?
 
Liittynyt
24.10.2016
Viestejä
4 315
Sitten voi olla tyytyväinen, kun kohtaamisen jälkeen ei löydä omasta toiminnasta mitään ilmiselvää virhettä. Stressi tulee siitä, kun kokemus osoittanut näin markkina-arvon pohjilla, että yksi virhe ja homma lässähtää käytännössä siihen. Itseasiassa tällä hetkellä ghostauksen uhrina toistamiseen saman henkilön toimesta miettiessäni en kauhean selkeää virhettä löydä sen tiedon perusteella, mitä minulla on. Harmittaa silti :sori:
Virheet voivat olla vain sitä, että on jollain tavalla epäkohtelias tai töykeä, tms, kuten @gramma mainitsi. Virhe voi myös olla jokin "negatiivinen" juttu omassa persoonassa tai olemuksessa mitä et itse edes huomaa, tai ehkä enemmänkin huono tapa, mikä taas saattaa olla toiselle turnoff, toiselle hälläväliää.

Mut muuten on aivan turha miettiä nuita.
 
Viimeksi muokattu:
Liittynyt
24.10.2016
Viestejä
4 315
Mutta useimmiten kyse on siitä, että sitä kuuluisaa kemiaa ei vain ole.
Täähän on se yleisin syy miksi asiat ei etene (tai sitten on liian lyhyt aika erosta/tekosyy miksi ei kelpaakaan mistä ei välttämättä itse edes tiedä).

Just luin jutun missä nykyään annetaan ulkoiselle tekijöille aivan liikaa painoarvoa, kuin että mitä fiilistä tämä henkilö herättää sinussa ja miten hän kohtelee sua/muita.

Mies on lähtökohtaisesti valmis sitoutumaan helpommin ja ilman täydellistä kemiaa ihan siksi, että tarjontaa on vähemmän, eikä kaikki jaksa lähestyä kymmeniä ellei satoja naisia kadulla (näin Tinderin ulkopuolella). Naisilla on enemmän vara valita missä kemialla (ja toki muilla ei-niin-tärkeillä-ulkoisilla-asioilla) tulee suurempi merkitys.
 
Liittynyt
02.06.2018
Viestejä
4 686
Mää sanosin että kannattaa profiili tehä kaikkiin palveluihin. Sitten varata kalenterista vaikka viikonloppu milloin on mahdollista tavata. Sitten vaan profiilit tulille ja alkaa odotella tykkäyksiä. Tosin laittaa niitä itekin. Myös maksullinen jakso kannattaa ottaa, että näkee kuka tykkää. Ja sitten kun jakso on ohitse profiilit piiloon. Ja sitten taas myöhemmin laittaa aktiiviseksi. Kuvia kannattaa olla erilaisia ja välillä päivitellä niitä uusiksi. Ja profiiliakin voi testata vaikka jokaisessa erilaista. Jos lähtee joku hyvin vetämään nii sitä voi käyttää sitten useammassa paikassa. Tosin minusta porukka on erilaista noissa palveluissa. Jos naisella vanhat kuvat tai kuvaton kannattaa skipata. Jos on ollut pitkään sinkkuna kannattaa skipata. Jos lukee ei tiedä mitä hakee kannattaa skipata. Voihan niitä koittaa mutta jos tänne asti luit et ole oikea henkilö päätäsi hakkaamaan seinään.
 
Liittynyt
04.03.2023
Viestejä
512
Naisilla on enemmän vara valita missä kemialla (ja toki muilla ei-niin-tärkeillä-ulkoisilla-asioilla) tulee suurempi merkitys.
Ei, se ei johdu siitä että olis jotenkin "varaa valita" vaan siitä, että biologisista syistä olemme hemmetin paljon tarkempia sen suhteen kuka meitä viehättää. Mies voi käydä sitä siementä levittämässä sinne sun tänne eikä tunnu missään (näin ennen kuin tuli dna-testit ja elatusavut) mutta nainen ei voi, siispä sitä pitää harkita hemmetin tarkkaan kenen kanssa ryhtyy mihinkään.
 

4play

(■_■¬ )
S Y N T H W A V E
NOSTO
Liittynyt
27.08.2018
Viestejä
342
Boldasin ko. tapauksesta virheesi, miksi ylipäätään tulit ghostatuksi saman henkilön toimesta? Eikö kerta riittänyt kertomaan sinulle että ko. henkilöä ei selvästikään kiinnosta tarpeeksi?
Antoi ihan loogisen selityksen miksi juttu tyrehtyi aiemmalla kerralla ja oli nyt itse aloitteellinen, niin mun mielestä aika ylimielistä sitten vaan todeta, että juuh kiitos ei. Vielä kun oikeastaan mikään ei ollut tässä välillä muuttunut varsinaisesti.

Looginen syy oli siis se, että en hänen vinkkelistään osannut tuoda ilmi kiinnostustani tarpeeksi = virhe.
 
Liittynyt
19.10.2016
Viestejä
2 377
Antoi ihan loogisen selityksen miksi juttu tyrehtyi aiemmalla kerralla ja oli nyt itse aloitteellinen, niin mun mielestä aika ylimielistä sitten vaan todeta, että juuh kiitos ei. Vielä kun oikeastaan mikään ei ollut tässä välillä muuttunut varsinaisesti.

Looginen syy oli siis se, että en hänen vinkkelistään osannut tuoda ilmi kiinnostustani tarpeeksi = virhe.
Ei se ole mitään ylimielisyyttä vaan ihan perus omanarvontuntoa. Eli hänestä oli oikeutettua ghostata sut kun et palvonut maata tarpeeksi hänen jalkojensa alla heti alusta alkaen? Hard pass.
 
Liittynyt
13.11.2021
Viestejä
1 559
Uskon myös näihin pieniin virheisiin, että ne voivat pilata jutun joka muuten tuntuu etenevän mukavasti (kemiat kehkeytymässä/vireillä). En tiedä miksi tähän nyt piti vetää mukaan jotkut ilmiselvät turn-off:it kuten huono/töykeä käyttäytyminen, kai noita nyt normaali ihminen osaa välttää ainakin treffien ajan. Jos ei ole jotain ihastusta ensi silmäyksellä mutta jonkinlaista kipinää vaikuttaisi kuitenkin olevan, se treffitilanne on herkkäviritteisessä tilassa ja liiat virheet voivat pilata (orastavan) kemian. Pitäisi välttää virheet (duh) ja ruokkia sitä kemiaa juuri oikeanlaisilla eleillä sun muilla..

Ei niitä pieniä/tiedostamattomia "virheitä" välttämättä kannata liikaa jäädä miettimään koska epäilemättä jollekin naiselle ne ovat virheitä ja joku toinen taas ei ole moksiskaan. Periaatteessa kai voi jotain rentoutumista harjoitella (ei ehkä taikajuomalla kuitenkaan), ettei ainakaan ole kovin jännittynyt ja yrittää kiinnittää huomiotaan eleisiinsä, muistaa hymyillä jne jne. Ja tietysti nämä pitää tulla luonnollisesti..

Tai ehkä tämä ei ole näin vaikeaa mutta vituttaahan se jos tuntuu että tässä on jotain ja tunnelma lässähtää ja jää päätä raapimaan että mitäs nyt.

Treffeistä tuli mieleen kun olin joskus itsekseni baarissa ja vieressä olivat jotkut ilmeisesti (Tinder)treffeillä, Kuulin sitten ukon saavan pakit (jollain höpösyyllä, en enää muista) ja myötätunto/harmi oli heti hänen puolellaan. En nyt aktiivisesti sentään kuunnellut, taidettiin olla ulkona terassilla tms. Toisella kertaa oli taas treffaajat vieressä ja en tiedä oliko heidän homma jo mennyt mönkään tai sitten aiheutuin mönkään menemisen kun tarjosin naiselle tupakan hänen tätä pyytäessään. Mies muistaakseni kommentoi naiselle tätä "ai sä poltat".. tuli mieleen virheistä/eleistä jne. Eli baari ei ehkä paras treffipaikka, en välttämättä itse valitsisi. Miksi hakea todistajia mahdolliselle pettymykselle/nöyryytykselle tms. Mieluummin jonnekin kävelylle tms. missä ei nyt olla ihan vierivieressä ulkopuolisten kanssa vaan enemmän "kahdestaan".
 
Viimeksi muokattu:
Liittynyt
24.10.2016
Viestejä
4 315
Ei, se ei johdu siitä että olis jotenkin "varaa valita" vaan siitä, että biologisista syistä olemme hemmetin paljon tarkempia sen suhteen kuka meitä viehättää. Mies voi käydä sitä siementä levittämässä sinne sun tänne eikä tunnu missään (näin ennen kuin tuli dna-testit ja elatusavut) mutta nainen ei voi, siispä sitä pitää harkita hemmetin tarkkaan kenen kanssa ryhtyy mihinkään.
Hyvä näkökulma. Näin miehenä unohtuu tälläset pienemmät seikat. Mut miksi sitten on niin paljon huonoja suhteita ja ihmiset pysyy surkeissa jopa henkisesti väkivaltaisissa suhteissa yms? Jos nainen olisi tarkka ketä valitsee, ei pitäisi suhteen muodostuminen mennä tällei.

Vai onko kyseessä sitten traumat ja kasvuolosuhteet mitkä aiheuttaa käytöksen?
 

MI7

Liittynyt
05.12.2020
Viestejä
260
Hyvä näkökulma. Näin miehenä unohtuu tälläset pienemmät seikat. Mut miksi sitten on niin paljon huonoja suhteita ja ihmiset pysyy surkeissa jopa henkisesti väkivaltaisissa suhteissa yms? Jos nainen olisi tarkka ketä valitsee, ei pitäisi suhteen muodostuminen mennä tällei.

Vai onko kyseessä sitten traumat ja kasvuolosuhteet mitkä aiheuttaa käytöksen?
Suhde voi alussa olla hyvä, ei sen pohjalta voi vetää suoria päätelmiä miten suhteelle lopulta tulee käymään. Onhan niitä paljon suhteita mistä lopulta erotaan vaikka periaatteessa suhteessa ei ollut muuta vikaa kuin intohimo loppui. Väkivaltaisessa suhteessa kun on henkisesti loppu, ei ole mikään helppo nakki lähteä. Yleensä ne lähtemiset tulee viiveellä, joillakin vie vähemmän aikaa kuin toisella, riippuu paljon mitä on aikaisemmassa elämässään ja varsinkin lapsuudessa joutunut kokemaan. Moni haluaa lisäksi uskoa että toinen vielä muuttuu parempaan. Toivo paremmasta voi kantaa hyvinkin pitkälle, sen takia sietää kaltoinkohtelua vaikka tiedostaa että se on väärin.
 
Liittynyt
24.10.2016
Viestejä
4 315
Hmm. No mut mä nyt laitan erikseen nyt itse kemian ja sen mikä on sopiva kumppani. Toki nää varmaa keskustelee keskenään. Eräs treffikumppani kenen kanssa asiat ei edenny, oli tosi kovat standardit (kuten itsellänikin). Näistä Tinder vaiheessa keskusteltiin avoimesti, että mitä arvostetaan jne.. No mul oli kyl tosi pienet odotukset ihan keskustelujen pohjalta, mut käytiin sit reffeil kuitenkin.

Mimmi siis oli ollut useamman vuoden sinkkuna, ja kirjotti myös, että on ihme jos löytää koskaan ketää. Hänellä oli keskellä tätä tinderöintiä yksi pidempi tapailusuhde ja kas kummaa, hän mainitsi, että homma loppui siihen ko alkoi tulemaan ongelmallisia narsistisia piirteitä esiin mieheltä :D Vai oliko nainen itse sittenkin narsisti?

Tosi paljo siis näkee näitä, jotka viehättyy sairaalloisen narsisteihin, ja sit toiset osaa vetää pelin poikki alussa, toiset hajoavat loppuiäkseen (toivottavasti eivät).

Niin siis kemia, ok, kutakuinkin tiedän sen mitä se tarkoittaa, mutta mä laittaisin naiselle erilaisen vaiston siihen, että voiko tämä kumppani olla hyvä, turvallinen, isähahmo, avoin, haavoittuvainen, jne..

Prove me wrong.
 
Liittynyt
19.10.2016
Viestejä
78

Tilastotieto esimerkiksi Briteistä kertoo, että 18–34-vuotiaista miehistä 47 prosenttia on käyttänyt deittisovelluksia, naisista vain 25 prosenttia, kertoo Financial Times.

TINDERIN maksavien asiakkaiden määrä on laskenut puolentoista vuoden ajan. Samaan aikaan Tinderin ilmaisversion käyttäjämäärät ovat laskeneet pandemian huippulukemista.
Tämä nyt vaan kertonee siitä että naisten ei tarvitse mennä tinderiin sillä he saavat seuraa/yhteydenottoja, instadirectejä yms. Niin kauan kuin yleinen asenne on se että miehet tekee aloitteen/tulee jutuille ekana niin tilanne on tuo.
 
Liittynyt
05.08.2017
Viestejä
4 861
Minusta mm. järjettömien asioiden esille tuominen profiilissa tuo esille kyvyn ottaa asiat rennommin miettimättä turhaan siitä mitä muut ajattelevat. Eipä liene yllätys että tämä sitten vetoaa naisiin, kun tekee asioita rohkeasti oman fiiliksen mukaan?
Aika samaa voisi sanoa pelimiesmanöövereistä. :) Sitähän ei tiedä että tekeekö joku asioita oman fiiliksen mukaan, jos ei tiedä mitkä kyseisen ihmisen fiilikset on.

Hyvä näkökulma. Näin miehenä unohtuu tälläset pienemmät seikat. Mut miksi sitten on niin paljon huonoja suhteita ja ihmiset pysyy surkeissa jopa henkisesti väkivaltaisissa suhteissa yms? Jos nainen olisi tarkka ketä valitsee, ei pitäisi suhteen muodostuminen mennä tällei.

Vai onko kyseessä sitten traumat ja kasvuolosuhteet mitkä aiheuttaa käytöksen?
Ehkä silleen tylyn rationaalisesti voisi jopa sanoa, että monet naiset on tunteidensa orjia ihan eri mittakaavassa kuin miehet? Eli he eivät tietoisesti asiaa ajattele, mutta "liskonaivot" hoitavat sen laskelmoinnin mistä markkina-arvoteoreetikot teoretisoi? :smoke:
 
Liittynyt
04.03.2023
Viestejä
512
Valitettavasti sitä kemiaa voi tosiaan olla myös kaikenmaailman hunsvottien ja don juanien kanssa, eikä se tosiaan liity siihen onko mies luotettava, hyvä kumppani tai mitenkään muuten luonteeltaan tai tavoiltaan sopiva yms. Tokihan totuus usein paljastuu vasta kun ollaan jo tukevasti ihastuttu...

Ois kyllä helppoo jos tuntis kemiaa vaan kunnon miesten kanssa.
 
Liittynyt
24.10.2016
Viestejä
4 315
Ois kyllä helppoo jos tuntis kemiaa vaan kunnon miesten kanssa.
Entäs perinteiset itsevarmat herrasmiehet?

Mäpä veikkaan, että se on tää nyky-yhteiskunta (toki on osuutensa myös ihmisten erilaisuudessa, kasvatuksessa, traumoissa, menneisyyden kokemuksissa ja muissakin asioissa). Eli meidät on kyllästetty viihteellä ja nonstopping huomiolla. Ihmiset ovat saatavilla 24/7 ja mikään ei tunnu enää uniikilta.

Mä edelleen puollan sitä, että parhaan kumppanin saa jostain keskeltä ei mitään, joka ei ole kyllästetty vielä viihteellä, sosiaalisella medialla ja ikuisella huomiolla. En väittäisi ettenkö itseänikin olisi lievästi rikkonut näin nykynuorison "bodycount" termein tässä parin vuoden aikana. On semmonen fiilis, että ihan oikeasti pakko resetoida tätä tilannetta ja aivoja, että jaksaa enää kiinnostuu ihmisistä syvemmin.

Joten kyllä olen tavallaan itsekin aiheuttanut tilanteen mikä on, vielä sillä "self improvement" elämän asenteella, että koen olevani parempaa markkina-arvoa vuosien päästä, vaikka todellisuudessa saatan olla jo haudassa silloin.

@Jusa101 Hyvät pointit
 
Liittynyt
18.10.2016
Viestejä
514
Tämä nyt vaan kertonee siitä että naisten ei tarvitse mennä tinderiin sillä he saavat seuraa/yhteydenottoja, instadirectejä yms. Niin kauan kuin yleinen asenne on se että miehet tekee aloitteen/tulee jutuille ekana niin tilanne on tuo.
Mikä poinnti tänne on maksumuurin takaista sisältöä linkata? Tilaajamäärä on varmaan jossain vaivaisessa 300 tuhannessa lukijassa vai olisiko io-techissä jokin isokin hs lukijakunta? Eniveis, hs sisältöä ei monikaan lue.
 
Liittynyt
21.04.2020
Viestejä
1 372
Entäs perinteiset itsevarmat herrasmiehet?

Mäpä veikkaan, että se on tää nyky-yhteiskunta (toki on osuutensa myös ihmisten erilaisuudessa, kasvatuksessa, traumoissa, menneisyyden kokemuksissa ja muissakin asioissa). Eli meidät on kyllästetty viihteellä ja nonstopping huomiolla. Ihmiset ovat saatavilla 24/7 ja mikään ei tunnu enää uniikilta.

Mä edelleen puollan sitä, että parhaan kumppanin saa jostain keskeltä ei mitään, joka ei ole kyllästetty vielä viihteellä, sosiaalisella medialla ja ikuisella huomiolla. En väittäisi ettenkö itseänikin olisi lievästi rikkonut näin nykynuorison "bodycount" termein tässä parin vuoden aikana. On semmonen fiilis, että ihan oikeasti pakko resetoida tätä tilannetta ja aivoja, että jaksaa enää kiinnostuu ihmisistä syvemmin.

Joten kyllä olen tavallaan itsekin aiheuttanut tilanteen mikä on, vielä sillä "self improvement" elämän asenteella, että koen olevani parempaa markkina-arvoa vuosien päästä, vaikka todellisuudessa saatan olla jo haudassa silloin.

@Jusa101 Hyvät pointit
Sieltä "keskeltä ei mitään" ei juurikaan niitä naisia liiku missään ja loputkin vähän lähtee 18 vuotiaana pois yleensä ikuisiksi ajoiksi. En varmaan liiottele hirveemmin jos sanon että 80-90% naisista lähtee pois ja miehistä ehkä 25-50%.
 

wanderer_

Team R&T
Liittynyt
30.10.2016
Viestejä
2 586
Aika samaa voisi sanoa pelimiesmanöövereistä. :) Sitähän ei tiedä että tekeekö joku asioita oman fiiliksen mukaan, jos ei tiedä mitkä kyseisen ihmisen fiilikset on.



Ehkä silleen tylyn rationaalisesti voisi jopa sanoa, että monet naiset on tunteidensa orjia ihan eri mittakaavassa kuin miehet? Eli he eivät tietoisesti asiaa ajattele, mutta "liskonaivot" hoitavat sen laskelmoinnin mistä markkina-arvoteoreetikot teoretisoi? :smoke:

Tunnetko paljon naisia syvällisemmin, silleen niin kuin kaveri- tai seurustelumielessä? Ihan mielenkiinnosta, kun viesteistäsi pidemmältä ajalta paistaa, että ne eivät varsinaisesti perustuisi käytännön kokemukseen meistä naisista.

Teoriat on ihan hieno juttu, jos haluaa uskotella itselleen, että naiset ovat kokonaan eri ihmislajia kuin miehet.

Täällä on puhuttu moneen kertaan siitä, että osa miehistä ei vain tunnu tunnistavan omia tunteitaan, vaikka mielellään osoittelee niitä naisissa. Myös se, että kuvittelee olevansa rationaalinen, on tunne.
 
Liittynyt
06.03.2019
Viestejä
3 434
Hyvä näkökulma. Näin miehenä unohtuu tälläset pienemmät seikat. Mut miksi sitten on niin paljon huonoja suhteita ja ihmiset pysyy surkeissa jopa henkisesti väkivaltaisissa suhteissa yms? Jos nainen olisi tarkka ketä valitsee, ei pitäisi suhteen muodostuminen mennä tällei.

Vai onko kyseessä sitten traumat ja kasvuolosuhteet mitkä aiheuttaa käytöksen?
Voisin veikata että huonoja suhteita on niin paljon kun suhteen aloitamiseen vaaditaan mystistä kemiaa mikä ilmestyy ensitapaamisella tuntematonta ihmistä kohtaan.

Hyviä suhteita muodostuu kun kemia syntyy siitä kun oppii tuntemaan toisen ihmisen. Tosin tälle vaihtoehdolle ei tunnu enemmistö enää antavan mahdollisuutta...
 
Liittynyt
24.10.2016
Viestejä
4 315
Just tuli video vastaan psykologilta joka on erikoistunut ihmissuhteisiin. Kommentoi juuri näiden deittiappien isoa ongelmallisuutta. Puhui erityiseti "Gen Z" populaatiota, mutta väittäisin tämän koskevan myös 10v vanhempiakin ihmisiä. Ei varmaan mitään uutta, jaan silti.

Kun iso osa naisista yrittää saada itselleen näitä top miehiä, joilla riittää tarjontaa, ja eivät aio sitoutua (tähän lisäksi he voivat käytännössä kohdella naisia ihan miten haluaa, joka edelleen huonontaa tilannetta), aiheuttaa ilmiön "miehet vaan pelailee eivätkä halua sitoutua, kaikki on sikoja".

Sitten kun "normaali" mies yrittää lähestyä naista, joka on jo luonut mielikuvan chadin kesyttämisestä ja "miehet vaan pelailee" asenteen -> mies saa tylyt pakit ajatusta vahvistaen "kaikki naiset on perseestä".

Asiahan ei ole näin mustavalkoinen, kokonaiskuvaa ajateltuna vain tässä. Normaaleja hyviä ihmisiä löytyy sekä netistä että muualtakin, mutta sanoisin tilanteen menevän jatkuvasti huonompaan suuntaan. Ollaan aikamoisessa limbossa ihmissuhdeasioissa.
 
Liittynyt
24.10.2016
Viestejä
4 315
Voisin veikata että huonoja suhteita on niin paljon kun suhteen aloitamiseen vaaditaan mystistä kemiaa mikä ilmestyy ensitapaamisella tuntematonta ihmistä kohtaan.

Hyviä suhteita muodostuu kun kemia syntyy siitä kun oppii tuntemaan toisen ihmisen. Tosin tälle vaihtoehdolle ei tunnu enemmistö enää antavan mahdollisuutta...
Samaa mieltä. Mulle on yksi tärkeimmistä asioista se minkälainen energia sillä naisella on ja mitä fiiliksiä mussa herää tämän naisen seurassa. Voiko olla rentona, heittää vitsiä, tuleeko sellainen "flow" päälle keskenään. Tämän ku yhdistää vielä samankaltaisiin arvoihin, niin mä olen 100% parisuhdemielellä inessä.

Ja siis mun kohdalta ei tartte olla mitään mystistä kemiaa vaan riittää se, että toisen seurassa on oikeesti hyvä olla. Siks mä niitä pakkeja olen useammat saanut, kun toisen puolelta ei ole riittävästi ollut sitä kemiaa, tai sitten joku muu syy, oli mitä oli.

Pitäisi ehdottomasti antaa enemmän aikaa toiseen tutustumiseen juuri sen jälkeen kun tapaa ihmisen jonka kanssa synkkaa tarpeeksi hyvin ja muuten arvot kohtaa - tälläsiä ei tule liian usein vastaan.
 
Liittynyt
19.10.2016
Viestejä
78
Just tuli video vastaan psykologilta joka on erikoistunut ihmissuhteisiin. Kommentoi juuri näiden deittiappien isoa ongelmallisuutta. Puhui erityiseti "Gen Z" populaatiota, mutta väittäisin tämän koskevan myös 10v vanhempiakin ihmisiä. Ei varmaan mitään uutta, jaan silti.

Kun iso osa naisista yrittää saada itselleen näitä top miehiä, joilla riittää tarjontaa, ja eivät aio sitoutua (tähän lisäksi he voivat käytännössä kohdella naisia ihan miten haluaa, joka edelleen huonontaa tilannetta), aiheuttaa ilmiön "miehet vaan pelailee eivätkä halua sitoutua, kaikki on sikoja".

Sitten kun "normaali" mies yrittää lähestyä naista, joka on jo luonut mielikuvan chadin kesyttämisestä ja "miehet vaan pelailee" asenteen -> mies saa tylyt pakit ajatusta vahvistaen "kaikki naiset on perseestä".

Asiahan ei ole näin mustavalkoinen, kokonaiskuvaa ajateltuna vain tässä. Normaaleja hyviä ihmisiä löytyy sekä netistä että muualtakin, mutta sanoisin tilanteen menevän jatkuvasti huonompaan suuntaan. Ollaan aikamoisessa limbossa ihmissuhdeasioissa.
Tämä on ihan yleinen ilmiö deittiapeissa nykyään ja sen voi selittää sillä että mitä enemmän sulle on tarjontaa peruspenteistä, sen nirsompi voit olla ja alkaa kattelee omaa tasoos ylempää. Se mitä naiset ei vaan tajua on se että seksillä et sitä miestä saa ja ysin kundi höylää mielellään seiskaa muttei ikinä aloita sen kanssa parisuhdetta. Sit naiset valittaa kun miehet ei halua sitoutua kun se ei oo ollu mahdollisuus tuossa yhtälössä missään vaiheessa. :kahvi:
 
Viimeksi muokattu:
Liittynyt
24.10.2016
Viestejä
4 315
Sieltä "keskeltä ei mitään" ei juurikaan niitä naisia liiku missään ja loputkin vähän lähtee 18 vuotiaana pois yleensä ikuisiksi ajoiksi. En varmaan liiottele hirveemmin jos sanon että 80-90% naisista lähtee pois ja miehistä ehkä 25-50%.
Totta. Pointtina kuitenkin se, että mimmi jolla ei ole kolminumeroista bodycounttia ja maailmanympärimatkaa käyneenä (kaiken nähneenä) 30v ikävuoteen mennessä, innostuu todennäköisemmin enemmän keväällä kasvavasta voikukasta :whistling: If you know what I mean.
 

Rullis

BANNATTU
BANNED
Liittynyt
25.02.2021
Viestejä
1 610
Tämä on ihan yleinen ilmiö deittiapeissa nykyään ja sen voi selittää sillä että mitä enemmän sulle on tarjontaa peruspenteistä, sen nirsompi voit olla ja alkaa kattelee omaa tasoos ylempää. Se mitä naiset ei vaan tajua on se että seksillä et sitä miestä saa ja ysin kundi höylää mielellänä seiskaa muttei ikinä aloita sen kanssa parisuhdetta. Sit naiset valittaa kun miehet ei halua sitoutua kun se ei oo ollu mahdollisuus tuossa yhtälössä missäään vaiheessa. :kahvi:
Mites sitten kun kutosen mies saakin ysin naisen? Pituuseroa nyt ei toivottavasti heidän kesken ole liikaa, muuten voi tulla toisella niska kipeäksi.

Mikä käytännön ero on seiskan ja ysin naisen välillä?

En ainakaan treffeillä ääneen kertoisi miten luokittelen minulle vieraat ihmiset kouluarvosanoilla ja kuinka tavallinen mies ei kelpaa kenellekään.
 
Liittynyt
24.10.2016
Viestejä
4 315
Toggle Sidebar

Statistiikka

Viestiketjut
245 435
Viestejä
4 282 666
Jäsenet
71 675
Uusin jäsen
simo!

Hinta.fi

Ylös Bottom