Onko vaihtoehdot olla kateellinen tai tyytyväinen? Totta kai saa valittaa maailman asioista, mutta ei niistä kannata tehdä koko persoonaa.No vaihtaisitko osia? Siis jos olisit sinkku. Veikkaan että pikkuisen helpompaa helpompaa löytää joku isostakin määrästä "roskaa" kun taas tyhjästä on paha nyhjästä? Mistä siis miehen pitäisi olla tyytyväinen tässä kuviossa, sitä vaan ihmettelen vaikka vihaisuus ei toki mitään ratkaisekaan.
Vaihtaisinko siis siihen, että olisi vaikea saada tykkäyksiä Tinderissä? Kyllä mä kokisin tinderöinnin 30-40-vuotiaana naisena vaikeaksi vaikka tykkäyksiä tulisikin. Ainakin hirveä työmaa. Eikös se niin mennyt, että miehet tykkäävät kaikista ja sitten odottavat. Mun sen sijaan pitäisi käydä kaikki läpi, ensin 60 % ikähaarukan väärillä puolilla, siitä 50 % varattuja tai lisääntyneitä, lopuista enemmistöllä asuinpaikka liian kaukana, epäsopivat elämäntavat, tai jotain muuta, mistä jo tietää, ettei tästä mitään vakavaa saisi aikaan. Lopuilla ei lue profiilissa mitään ja näiden kanssa tulisi jutella. Puolet haluaa pelkkää seksiä, kolmasosa ei kykene pitämään keskustelua yllä ja se turhauttaa, viidesosa kirjoittaa niin järkyttävästi väärin, että en kestä, ja loppuja sit voisi treffailla, paitsi neljäsosa heistä jättää vastaamatta mun viestiin, kun en sit ite kelvannutkaan, kun he olivat vain tykänneet kaikista naisista. 200+ miestä ja äkkiseltään laskettuna pari jäi vaihtoehdoksi. Jihuu.
Voin vaihtaa osia, eipähän tarvi käydä noita kaikkia vaiheita läpi.
No, totta kai tiedän, että livenä löytyisi paljon paremmin. Tod näk omasta firmasta, siel on miesenemmistö. Suosittelen kaikille oikeiden ihmisten tapaamista muutenkin.