Tosiaan monella oli just nää perus möllötyskuvat etukameralla ja tausta sekä valaistus mitä sattuu. Harvemmin edes hymyä kuvassa. Jollakin oli kaikki kuvat täynnä pelkästään ala/yläselfietä. Tosi harvalla oli "action" kuvaa.
Profiiliteksteissä oli monella "sydämen päällä" -tekstiä, joka kiinnitti tosi paljon huomiota. Eli oli sydämen päällä parisuhde, metsässä talsiminen, leffojen katselu tai kaipuu vakkariheilasta.
Monella oli myös perinteinen tylsä CV:
"Olen sympaattinen, luotettava, rehellinen ja hyvä tekemään päätöksiä. En kuitenkaan osaa päättää Netflixistä leffaa, joten sinä saat tehdä sen puolestani. Käyn välillä salilla. Tykkään myös käydä ulkona syömässä. Olen töissä rakennusalalla." <- Heitin vaan nyt lonkalta lauseita. Kuitenkin se, että ei erotu mitenkään joukosta.
Jne.. Heitettiin jo vitsillä kaverin kanssa, että tässähä olis markkinarako alkaa myymään palvelua missä luodaan miehille kunnon Tinder profiilit. Ei siinä että itsellänikään olisi parasta laatua. Monelta osin voisin parantaa vielä kuvia ja tekstiä, mutta olen tällä hetkellä sen verran kyyninen tähän touhuun, etten ole jaksanut nähdä mitään uutta vaivaa
Jos se kipinä taas nettideittiin syttyy, menen suoriltaan kaverin ja järkkärin kanssa tekemään temppuja. Ehkä tässä kesällä vielä.
Ihan murto-osa profiileista oli hyvin tehty ja ne aivan varmasti saa myös tykkäyksiä.
Nämä analyysit siis juuri tältä roadtripiltä kun käytiin läpi näitä.
Heittäkää "looginen" ajattelu kaivoon ja miettikää miten naisen saisi tuntee jotain sun profiilista.