Mulle asia ei ole nyt ajankohtainen, kun en ole sinkku, mutta muistellessa joitain kokemuksia aiemmasta elämästä... mulla menee fiilikset hyvänkin oloisesta tyypistä, jos se lähtee harrastamaan jotain seksipuhetta tai "flirttiä" jossa vihjaillaan jotain seksin suuntaan. Tuntuu vaan niin mauttomalta ja kiusalliselta. (Vissiin kaikki naiset ei kuitenkaan ole tällaisia, joskus luulin että ovat?) Sitten on eri asia, jos tunnetaan jo paremmin eli tyyliin ollaan parisuhteessa.
Yleensäkään ns. flirttailu ei ole yhtään oma juttu. Kivempi jutella vaan ihan normaalisti, kyllä siitä huomaa jos on yhtään samalla aaltopituudella.
En oo kanssa oikein tajunnut flirttailua, jotenkin semmoinen vaan ei tunnu luontevalta.
Parasta on olla "oma itsensä" ja tarkoitan tällä sitä, että on täysin sujut itsensä kanssa ilman traumoja tai "estoja". Reilusti suurin osa ihmisistä kantaa mukanaan jotain.
Kun pääsee vapaaksi kaikesta eikä pelkää kuolemaa tai mitää, nauttii vaan juuri tästä hetkestä ilman ahdistusta, huolia tai muutakaan.
Voi päästä ineen juuri siihen minkälainen itse olet.
Ja se riittää naisen kanssa.
Mitä muuten tarkoitat estoilla, jotain sen tapaistako että ujostelee liikaa?