Nettitreffit + Tinder

Liittynyt
13.11.2021
Viestejä
1 560
Kyllä tämä henkisen yhteyden vaatimus tuntuu aika varmalta reseptiltä yksinäisyyteen.. kuvassa ratkaisu sinkkuus/syntyvyysongelmiin. terveisin prismalenkkarimies

odotukset.jpg
 
Liittynyt
02.06.2018
Viestejä
4 693
Ite kun yli 40v ikää niin alkaa tuntua että tässä iässä aika monella on arpia. Varmaan ehjät on onnellisesti avioliitoissa/suhteissaan.
 
Liittynyt
22.10.2016
Viestejä
394
Tänne kannattaisi listata asioita, miten miehen tulee treffeillä toimia, millaisia juttuja kertoa, mikä on se salainen resepti miten ehdottaa jatkoja tai miten naisen kiinnostus luodaan. jne. Nyt tämä keskustelu kiertää kehää. Ihan kivaksi haukkuminen on pahinta mihin nainen voi treffit kiteyttää ja on suora potku munille. Miehille pääosin kelpaa esim. tinder seksi ja kevyempi tapailu ok tyypin kanssa, mutta parisuhteeseen vaaditaan muutakin. Naisissa on harvassa ne, jotka "antautuu" mukavalle ja hyväkäytöksiselle kohtuullisen hyvännäköisellekään miehelle. Siihen pitää miehen opetella ne poppakonstit, nauramaan saamiset ja muut höyhenten pörhistelyt ja soidinmenot? Ugh?

Edit...olen omien kokemuksieni mukaan eri mieltä että ne salikuvamiehet ja muut hyväkroppaiset, pitkät ja tummat adonikset vie naiset. Ne vie ne humalaiset baarista ja salikuvanaiset. Parhaiten pärjää miehet joilla on hauskat jutut, tarinoita kerrottavana ja nainen haluaa kuulla lisää.
 
Viimeksi muokattu:
Liittynyt
22.12.2016
Viestejä
18 509
Tänne kannattaisi listata asioita, miten miehen tulee treffeillä toimia, millaisia juttuja kertoa, mikä on se salainen resepti miten ehdottaa jatkoja tai miten naisen kiinnostus luodaan. jne. Nyt tämä keskustelu kiertää kehää. Ihan kivaksi haukkuminen on pahinta mihin nainen voi treffit kiteyttää ja on suora potku munille. Miehille pääosin kelpaa esim. tinder seksi ja kevyempi tapailu ok tyypin kanssa, mutta parisuhteeseen vaaditaan muutakin. Naisissa on harvassa ne, jotka "antautuu" mukavalle ja hyväkäytöksiselle kohtuullisen hyvännäköisellekään miehelle. Siihen pitää miehen opetella ne poppakonstit, nauramaan saamiset ja muut höyhenten pörhistelyt ja soidinmenot? Ugh?

Edit...olen omien kokemuksieni mukaan eri mieltä että ne salikuvamiehet ja muut hyväkroppaiset, pitkät ja tummat adonikset vie naiset. Ne vie ne humalaiset baarista ja salikuvanaiset. Parhaiten pärjää miehet joilla on hauskat jutut, tarinoita kerrottavana ja nainen haluaa kuulla lisää.
Ei ole olemassa mitään yhtä oikeaa, salaista reseptiä, vaan jokaisen pitää itse löytää se oma resepti.

Mä olen ollut aika hyvä puhumaan naiselta jalat alta jo etukäteen, silloin kun sellainen nainen kohdalle sattuu, jonka kanssa tällainen peli vetelee. Jos toisella ei ole minkäänlaista flirttiä silmäkulmassa, niin ei siitä sitten mitään tule, enkä mä jaksa sellaiseen savottaan yleensä edes ryhtyä.
 
Liittynyt
22.10.2016
Viestejä
394
Mä olen ollut aika hyvä puhumaan naiselta jalat alta jo etukäteen, silloin kun sellainen nainen kohdalle sattuu, jonka kanssa tällainen peli vetelee. Jos toisella ei ole minkäänlaista flirttiä silmäkulmassa, niin ei siitä sitten mitään tule, enkä mä jaksa sellaiseen savottaan yleensä edes ryhtyä.
Esimerkkejä? Se jos on omasta mielestään puhumalla pärjännyt, ei kerro vielä mitään. Yleisellä tasolla näissä asioissa kenenkään jutut että saan naista helposti ei tuo mitään lisäarvoa ilman esimerkkiä.
 
Liittynyt
13.11.2021
Viestejä
1 560
Tänne kannattaisi listata asioita, miten miehen tulee treffeillä toimia, millaisia juttuja kertoa, mikä on se salainen resepti miten ehdottaa jatkoja tai miten naisen kiinnostus luodaan. jne. Nyt tämä keskustelu kiertää kehää. Ihan kivaksi haukkuminen on pahinta mihin nainen voi treffit kiteyttää ja on suora potku munille. Miehille pääosin kelpaa esim. tinder seksi ja kevyempi tapailu ok tyypin kanssa, mutta parisuhteeseen vaaditaan muutakin. Naisissa on harvassa ne, jotka "antautuu" mukavalle ja hyväkäytöksiselle kohtuullisen hyvännäköisellekään miehelle. Siihen pitää miehen opetella ne poppakonstit, nauramaan saamiset ja muut höyhenten pörhistelyt ja soidinmenot? Ugh?

Edit...olen omien kokemuksieni mukaan eri mieltä että ne salikuvamiehet ja muut hyväkroppaiset, pitkät ja tummat adonikset vie naiset. Ne vie ne humalaiset baarista ja salikuvanaiset. Parhaiten pärjää miehet joilla on hauskat jutut, tarinoita kerrottavana ja nainen haluaa kuulla lisää.
Kai tuossa pitää osata jotenkin erottautua (hyvällä tavalla humoristisesti vaikka), heittäytyä juttuun/laittaa itsensä likoon meni syteen tai saveen. Olla kiinnostunut mutta ei liian jne. On kai näitä käyty läpi.. Saada juttu luistamaan jo netissä/tinderissä jne ja jatkaa siitä/samalla linjalla sitten livenä. Toki livenä voi tyssätä hyvinkin netissä sujunut juttu joten suht nopeasti siihen tapaamiseen.
 
Liittynyt
22.12.2016
Viestejä
18 509
Esimerkkejä? Se jos on omasta mielestään puhumalla pärjännyt, ei kerro vielä mitään. Yleisellä tasolla näissä asioissa kenenkään jutut että saan naista helposti ei tuo mitään lisäarvoa ilman esimerkkiä.
Vien keskustelua kevyen seksuaaliseen suuntaan tai myöhemmin reippaastikin seksuaaliseen, jos toinen on leikissä mukana. Mutta se tosiaan vaatii tietynlaisen naisen.
 
Liittynyt
24.10.2016
Viestejä
4 318
Parasta on olla "oma itsensä" ja tarkoitan tällä sitä, että on täysin sujut itsensä kanssa ilman traumoja tai "estoja". Reilusti suurin osa ihmisistä kantaa mukanaan jotain.
Kun pääsee vapaaksi kaikesta eikä pelkää kuolemaa tai mitää, nauttii vaan juuri tästä hetkestä ilman ahdistusta, huolia tai muutakaan.
Voi päästä ineen juuri siihen minkälainen itse olet.
Ja se riittää naisen kanssa.

Jos aikoo kumppania hakee niin se sellainen toisen viihdyttäminen ei tule olemaan kestävällä pohjalla tai että pitäisi jotenkin luoda aina seksuaalista ilmapiiriä erikseen.

Vaan oltava molemmat omana itsenään juuri sellaisena hölmönä ja "lapsenkaltaisena" kuin ollaan ja se on sellasta tanssia yhdessä. Se on mahtavaa jos tai kun yhtä terve tai hullu ihminen osuu kohdalle, vaan tosi harvinaista..

Joten sen sijaan, että opettelisitte PUA menetelmiä tai kuinka parantaa omaa huumorintajua ja gamee opetellen peilin edessä iskureploja (vaikka näistä varmasti onkin hyötyä, ainakin jos haalii naisten kanssa ainoastaan petipuuhiin), ryhtykää syvään itsetutkiskeluun. Voi kestää pitkäänkin kun alkaa aukeamaan. Toki en sanoisi, että joillekin voisi olla paikallaan jotain supliikkiharjotuksia jos on esim. kankea introvertti. No, tässäkin voi olla kuuntelutaidot rautaa, who knows, naiset tykkää siitä. Ja enkä myöskään tarkoita sitä, ettettekö olisi tehnyt itsetutkiskelua, mutta tuskinpa haittaakaan ole.
 
Viimeksi muokattu:
Liittynyt
06.03.2019
Viestejä
3 448
Vien keskustelua kevyen seksuaaliseen suuntaan tai myöhemmin reippaastikin seksuaaliseen, jos toinen on leikissä mukana. Mutta se tosiaan vaatii tietynlaisen naisen.
Jos haluaa vaan kerran seksiä niin varmaan noin, mutta jos haluaa parisuhdetta niin varmaan kannattaa välttää ekalla tapaamisella turhan seksuaalista keskustelua...
 
Liittynyt
22.12.2016
Viestejä
18 509
Jos haluaa vaan kerran seksiä niin varmaan noin, mutta jos haluaa parisuhdetta niin varmaan kannattaa välttää ekalla tapaamisella turhan seksuaalista keskustelua...
Mulla kaikki suhteet on alkaneet seksin kautta, more or less, joten mihinkäs koira karvoistaan pääsee ja sillä mennään mihin on totuttu.
 

wanderer_

Team R&T
Liittynyt
30.10.2016
Viestejä
2 588
Mulla kaikki suhteet on alkaneet seksin kautta, more or less, joten mihinkäs koira karvoistaan pääsee ja sillä mennään mihin on totuttu.

Mutta sehän ei ole toiminut parisuhdemielessä?

Ei fiksut naiset lähde tuollaiseen. Elleivät todella halua vain seksiä. Eivätkä välttämättä sittenkään. Esim. itse kokisin seksuaaliset viestit tuntemattomalta vastenmielisinä.
 
Liittynyt
05.08.2017
Viestejä
4 880
Miehethän tosiaan ei syty pinnallisista urpoista, se parru sykkii ainoastaan syvällisille ajattelijoille (ei vihervas. huom!)
Eiköhän tämä ole kuitenkin aika eri asia? Miesten "ongelma" on lähinnä että himot on aivan liian kovat, ja heille kelpaa suunnilleen mikä vaan mikä liikkuu.

Sanoisin että aika harvinaista että mies vaatisi just tietynlaista ulkonäköä, jos siis puhutaan muusta kuin normaalipainoisuudesta (ei siis laihuudesta), vaikka toki näitäkin tapauksia on. :smoke:
 
Liittynyt
04.03.2023
Viestejä
512
Mutta sehän ei ole toiminut parisuhdemielessä?

Ei fiksut naiset lähde tuollaiseen. Elleivät todella halua vain seksiä. Eivätkä välttämättä sittenkään. Esim. itse kokisin seksuaaliset viestit tuntemattomalta vastenmielisinä.
Mä olin jutellut ihan asiallisin viestein pari päivää ja olin menossa ihan kahville (parisuhdemielessä) tyypin kanssa, joka sitten yhtäkkii päättikin alkaa täysin tyhjästä kysellä onko mulla isot tissit ja olenko posliini.

Hyi hemmetti. :poop: edit.- tää oli sellanen limainen 55v setämies, jolle olin päättänyt antaa mahdollisuuden koska oli omasta mielestään niin nuorekas ja rento. :sick:

Sen sijaan jos juttelun aloittaa jo sillä seksikulmalla, niin asia on eri. Silloin ollaan samalla aaltopituudella jo alusta asti.
 

wanderer_

Team R&T
Liittynyt
30.10.2016
Viestejä
2 588
Mä olin jutellut ihan asiallisin viestein pari päivää ja olin menossa ihan kahville (parisuhdemielessä) tyypin kanssa, joka sitten yhtäkkii päättikin alkaa täysin tyhjästä kysellä onko mulla isot tissit ja olenko posliini.

Hyi hemmetti. :poop: edit.- tää oli sellanen limainen 55v setämies, jolle olin päättänyt antaa mahdollisuuden koska oli omasta mielestään niin nuorekas ja rento. :sick:

Sen sijaan jos juttelun aloittaa jo sillä seksikulmalla, niin asia on eri. Silloin ollaan samalla aaltopituudella jo alusta asti.

Mulle asia ei ole nyt ajankohtainen, kun en ole sinkku, mutta muistellessa joitain kokemuksia aiemmasta elämästä... mulla menee fiilikset hyvänkin oloisesta tyypistä, jos se lähtee harrastamaan jotain seksipuhetta tai "flirttiä" jossa vihjaillaan jotain seksin suuntaan. Tuntuu vaan niin mauttomalta ja kiusalliselta. (Vissiin kaikki naiset ei kuitenkaan ole tällaisia, joskus luulin että ovat?) Sitten on eri asia, jos tunnetaan jo paremmin eli tyyliin ollaan parisuhteessa.

Yleensäkään ns. flirttailu ei ole yhtään oma juttu. Kivempi jutella vaan ihan normaalisti, kyllä siitä huomaa jos on yhtään samalla aaltopituudella.
 
Liittynyt
04.03.2023
Viestejä
512
Mulle asia ei ole nyt ajankohtainen, kun en ole sinkku, mutta muistellessa joitain kokemuksia aiemmasta elämästä... mulla menee fiilikset hyvänkin oloisesta tyypistä, jos se lähtee harrastamaan jotain seksipuhetta tai "flirttiä" jossa vihjaillaan jotain seksin suuntaan. Tuntuu vaan niin mauttomalta ja kiusalliselta. (Vissiin kaikki naiset ei kuitenkaan ole tällaisia, joskus luulin että ovat?)
No jos se on 32v ja sen tinderissä lukee "short term fun" :p niin silloin peli on minusta ihan selvä heti kärkeen, että ei olla mitään parisuhdetta tässä hakemassa vaan jotain ihan muuta. Ja se on ok, ja käy mulle ihan hyvin myös.
 
Liittynyt
24.10.2016
Viestejä
4 318
Joskus treffikumppani yllättää ja näköjään Markkukin voi ihastua jälleen.

Toivottavasti tää jatkuu. Jäitä hattuun!

En sen enempää kerro tässä kohtaa :D
Se päätty lyhyeen. Mimmi kävi eilen toisen kanssa reffeillä ja tokas, että haluaa tämän kanssa jatkaa.
Se siitä sitten :tup: Ei muuta kuin fiilikset kasaan ja nokka kohti uusia mimmejä.
Kerran vuodessa tulee vastaan sellainen jonka kanssa tuntuu aidolta, juttu lentää, fiilikset kipinöi ja kun halaa, sydämeen polttaa.

Toivottavasti teki oikean päätöksen, koska perään on turhaa enää haikailla.
PS. Viimesiä tuossa viestiteltiin niin tokas itsekin että tuntui aidolta. Vissi sit tuntu aidommalta jonkun toisen kanssa.

En ole katkera. Jatkan elämääni. Mut kyllähän se harmittaa tuhannesti jos kerran tai kaks max vuodessa tulee mimmi vastaan kenen kanssa tuntuu tältä ihan kunnolla ja juttu ei jatku..
 
Viimeksi muokattu:
Liittynyt
05.08.2017
Viestejä
4 880
Mulle asia ei ole nyt ajankohtainen, kun en ole sinkku, mutta muistellessa joitain kokemuksia aiemmasta elämästä... mulla menee fiilikset hyvänkin oloisesta tyypistä, jos se lähtee harrastamaan jotain seksipuhetta tai "flirttiä" jossa vihjaillaan jotain seksin suuntaan. Tuntuu vaan niin mauttomalta ja kiusalliselta. (Vissiin kaikki naiset ei kuitenkaan ole tällaisia, joskus luulin että ovat?) Sitten on eri asia, jos tunnetaan jo paremmin eli tyyliin ollaan parisuhteessa.

Yleensäkään ns. flirttailu ei ole yhtään oma juttu. Kivempi jutella vaan ihan normaalisti, kyllä siitä huomaa jos on yhtään samalla aaltopituudella.
En oo kanssa oikein tajunnut flirttailua, jotenkin semmoinen vaan ei tunnu luontevalta.

Parasta on olla "oma itsensä" ja tarkoitan tällä sitä, että on täysin sujut itsensä kanssa ilman traumoja tai "estoja". Reilusti suurin osa ihmisistä kantaa mukanaan jotain.
Kun pääsee vapaaksi kaikesta eikä pelkää kuolemaa tai mitää, nauttii vaan juuri tästä hetkestä ilman ahdistusta, huolia tai muutakaan.
Voi päästä ineen juuri siihen minkälainen itse olet.
Ja se riittää naisen kanssa.
Mitä muuten tarkoitat estoilla, jotain sen tapaistako että ujostelee liikaa? :hmm:
 
Liittynyt
04.03.2023
Viestejä
512
Se on vaan sellainen juttu että mitään magiaa tai maagista yhteyttä ei ole olemassa. Jos joku on mukava niin ei siinä mitään magiaa ole.
Tää on taivahan tosi. Mukavuus ei oo maagista. Eikä se riitä, että on mukavaa, kuten laulussa sanotaan. Pitää olla jotain erityistä, ja ihan sama sinänsä miksi sitä kutsuu, kemiaksi, yhteydeksi tai joksikin muuksi, se on välttämätöntä että minun ja toisen ihmisen välille voi muodostua parisuhde.

Muut saa tietysti muodostaa parisuhteita omien vaatimustensa mukaisesti tai ihan ilman vaatimuksia, jos se riittää.
 
Liittynyt
22.12.2016
Viestejä
18 509
Sen sijaan jos juttelun aloittaa jo sillä seksikulmalla, niin asia on eri. Silloin ollaan samalla aaltopituudella jo alusta asti.
Kyllä keskustelun voi viedä siihen "seksikulmaan" myös pikku hiljaa tunnustellen, mutta aika pitkällä pitää jo aihepiirissä olla että kannattaa alkaa mistään "posliineista" puhumaan... Eikä välttämättä kannata sittenkään.
 
Liittynyt
24.10.2016
Viestejä
4 318
Tää on taivahan tosi. Mukavuus ei oo maagista. Eikä se riitä, että on mukavaa, kuten laulussa sanotaan. Pitää olla jotain erityistä, ja ihan sama sinänsä miksi sitä kutsuu, kemiaksi, yhteydeksi tai joksikin muuksi, se on välttämätöntä että minun ja toisen ihmisen välille voi muodostua parisuhde.

Muut saa tietysti muodostaa parisuhteita omien vaatimustensa mukaisesti tai ihan ilman vaatimuksia, jos se riittää.
Mä ymmärrän tämän. Paljon tapaan naisia jotka ei sykähdytä tai tuota tuntemuksia mitä kaipaisi parisuhteen osalta alussa.

Sitku se tulee vastaan, sitä ei voi suoraa selittää. Yhdessäolo on kuin tanssi, juttu luistaa ja kosketus toiseen tuntuu aivan erilaiselta. Se polte rinnassa ja fiilis toisen seurassa. Sitä Ihastusta ja huumaa. Äh, liian harvoin tapahtuu. Kyllä mä oon valmis ottaa pakkeja vasta jos näitä tulisi useammin vastaan.. Tietäisi, ettei tarvis taas seuraavaa vuotta treffailla ennenku jonkun kanssa kolahtelee.

Mun mielestä se seksuaalinen kipinä jotenkin sekoittuu tai häviää siihen henkiseen huumaan mitä toisen kanssa kokee. Mut jos tai kun se menee siihen, niin silloin seksi tuntuu aivan taivaalliselta. Exäajoilta vibat.

Että mielummin sinkkuna jos ei tunne jotain suurta toista kohtaan. Toki ajallaan se ihastuminen laantuu ja muuttuu kumppanuudeksi ja rakastamiseksi. Mutta kelatkaa kun on rakennettu syvä rakkaudellinen, terve, aikuismainen, lapsenmielinen ja erittäin voimakas suhde jossa luottamus on priimaa. Voi vain haaveilla tässä kohtaa :(
 
Liittynyt
05.08.2017
Viestejä
4 880
Tää on taivahan tosi. Mukavuus ei oo maagista. Eikä se riitä, että on mukavaa, kuten laulussa sanotaan. Pitää olla jotain erityistä, ja ihan sama sinänsä miksi sitä kutsuu, kemiaksi, yhteydeksi tai joksikin muuksi, se on välttämätöntä että minun ja toisen ihmisen välille voi muodostua parisuhde.

Muut saa tietysti muodostaa parisuhteita omien vaatimustensa mukaisesti tai ihan ilman vaatimuksia, jos se riittää.
Luulisin että suuri osa miehistä ei ollenkaan koe vastaavaa, ja jos kokisivat ja vaatisivat sitä niin voipi olla ettei parisuhteita juuri muodostuisi. Veikkaan että tuo yhteys/kemia on yksisuuntainen relaatio, eli se että kokee sitä johonkin ei välttämättä tarkoita että toinen kokisi saman. :smoke:
 
Liittynyt
04.03.2023
Viestejä
512
Luulisin että suuri osa miehistä ei ollenkaan koe vastaavaa, ja jos kokisivat ja vaatisivat sitä niin voipi olla ettei parisuhteita juuri muodostuisi. Veikkaan että tuo yhteys/kemia on yksisuuntainen relaatio, eli se että kokee sitä johonkin ei välttämättä tarkoita että toinen kokisi saman. :smoke:
Tutkimusten mukaan miehet ihastuvat naisia helpommin nopeammin. Nämä 6 asiaa painavat parinvalinnassa – miesten kauneusihanne ei vastaa naisten käsityksiä

Musta on todella surullista, jos ei ole koskaan kokenut ihastumista/kemiaa/yhteyttä.
 
Liittynyt
24.10.2016
Viestejä
4 318
Tutkimusten mukaan miehet ihastuvat naisia helpommin.
Tästä syystä miehen on hyvä usein pistää jäitä hattuun ja laittaa naiselle pallo tutustumisen etenemisessä.
Toki paras tilanne on se, että kolahtaa heti molemminpuolin.

Mut tää väite ainakin omasta näkökulmasta pitää pitkälti paikkaansa kun pakkeja tulee :D
 

wanderer_

Team R&T
Liittynyt
30.10.2016
Viestejä
2 588
Veikkaan että tuo yhteys/kemia on yksisuuntainen relaatio, eli se että kokee sitä johonkin ei välttämättä tarkoita että toinen kokisi saman. :smoke:

Ei ole, ainakaan minun määritelmässäni. Jos se on yksisuuntaista, niin kyseessä on pelkkä kuvitelma.


Harmi ettet ole kokenut moista. Haluaisitko muuten esimerkiksi asua sellaisen ihmisen kanssa, jonka kanssa et tuntisi suurempaa yhteyttä?
 
Liittynyt
04.03.2023
Viestejä
512


The same research shows that men may be more willing to fall in love during the courtship phase than women because of that evolutionary drive to prove devotion and, consequently, reproduce. Men in the study reported a greater number of loves at first sight, as well as a higher percentage of loves that were not reciprocated.
 
Liittynyt
24.10.2016
Viestejä
4 318
Ei ole, ainakaan minun määritelmässäni. Jos se on yksisuuntaista, niin kyseessä on pelkkä kuvitelma.


Harmi ettet ole kokenut moista. Haluaisitko muuten esimerkiksi asua sellaisen ihmisen kanssa, jonka kanssa et tuntisi suurempaa yhteyttä?
Vaikea käsite. Mä oon kokenut tosi vahvoja energioita ja yhteyttä muutaman naisen kanssa ja uskon, että mimmit on myös feelannut sitä. Kuten nyt tässä tapauksessa joka päätti lähteä toisen kelkkaan ja sitten jokunen aika sitten yhden toisen kanssa.

2v aikajanalla olen tavannut kaksi mimmiä kenen kanssa ollut aivan mieletön se fiilis. No, pari muuta voi lisätä lievempänä.

Eipä saldolle jää kovin montaa. No, elämä jatkuu ja jatkan työskentelyä haaveiden eteen :)

Vitsi kun olisi siistiä tänne palstalle kertoa, että olen löytänyt sielunkumppanin ja sitten sitä tarinaa siitä ympäriltä. Ehkä joskus sitten..
 
Liittynyt
24.10.2016
Viestejä
4 318
Tuli muute mieleen, että mä fiilan tosi vahvasti asioita. Nyt kun pakit tuli tältä ja kolahti oikeen kunnolla. Tää päivä on henkistä purkua ollut ja oon iha fyysisestikin loppu. Työpäivä on jollain ihmeen taikavoimil tehty. Mut mä en tarvii ku sen pari päivää ja oon taas tolpillaan.

Toisaalta koen myös ilot tosi vahvasti.
 
Liittynyt
04.03.2023
Viestejä
512
Mäkin koen vahvasti ja vaikka se on siellä aallonpohjassa sitten ihan täyttä paskaa, niin onhan ne positiiviset tunteetkin sitten aivan huikeita. Pitää iloita, että saa sentään sellaisia kokea joskus.
 
Liittynyt
04.03.2023
Viestejä
512
Vähän tästä keskustelusta tulee sellainen "new fear unlocked", mä en missään olosuhteissa halua olla kenellekään pelkkää mukavaa seuraa vaan kyllä mä edellytän, että se tunteen palo on molemminpuolista.
 
Liittynyt
27.02.2018
Viestejä
309
Uusi Tinderissä. Aika huoletta on saanut swaippailla oikealle menemään, mutta nyt jos käyttää esimerkiksi noita Tinderin "suosituksia" tuntuu että tykkäykset loppuu kuin seinään päivän aikana vaikkei niitä nyt oikeasti niin runsaasti tule laitettuakaan? Onko näissä joku tarkka raja paljonko saa päivässä tykitellä menemään?

On se haastava laji kyllä. Mätsejä ja tykkäyksiä tulee kyllä todella vähän, mutta nekin mitä on pariin kuukauteen tullut, on ollut treffeille asti ja tämä ensimmäinen melkein jo parisuhteeksikin päätynyt, mutta ihan ei riittänyt kuulemma minussa henkinen yhteys.

Paikallistasolla on kyllä todella köyhää näin Pohjois-Pohjanmaalla löytää seuraa. Hauskana esimerkkinä sanottakoon, että tietokoneeni oli työpaikan verkossa asettanut sijainniksi Helsingin. Kerkesin käydä ruokatauolla 30min ja tuona aikana oli saapunut jo 5 tykkäystä. Hyvä jos saa kahteen viikkoon tuollaisen määrän :D
 

MI7

Liittynyt
05.12.2020
Viestejä
268
PS. Viimesiä tuossa viestiteltiin niin tokas itsekin että tuntui aidolta. Vissi sit tuntu aidommalta jonkun toisen kanssa.
Ei se toinen välttämättä sen aidommalta tuntunut. Jos olet tuntunut aidolta ihmiseltä, niin sehän tarkoittaa että annoit aidon kuvan itsestäsi etkä esittänyt mitään. Todennäköisesti sai sinusta myös rehellisen kuvan. Kyllä se valinta nyt johtui ihan muusta kuin sen toisen tyypin isommasta aitoudesta.
 
Liittynyt
13.11.2021
Viestejä
1 560
Tutkimusten mukaan miehet ihastuvat naisia helpommin nopeammin. Nämä 6 asiaa painavat parinvalinnassa – miesten kauneusihanne ei vastaa naisten käsityksiä

Musta on todella surullista, jos ei ole koskaan kokenut ihastumista/kemiaa/yhteyttä.
Mitäs jos se koettu ihastus tms. on ollut yksipuolista tai vaikka olisi molemminpuolistakin niin mönkään meni ja ihastus kokikin vahvempaa kemiaa toisen kanssa. Sitten sitä vaan etsii sitä samankaltaista yhteyttä.. Eikö sekin ole aika surullista.
 
Liittynyt
13.11.2021
Viestejä
1 560
Tästä syystä miehen on hyvä usein pistää jäitä hattuun ja laittaa naiselle pallo tutustumisen etenemisessä.
Toki paras tilanne on se, että kolahtaa heti molemminpuolin.

Mut tää väite ainakin omasta näkökulmasta pitää pitkälti paikkaansa kun pakkeja tulee :D
Jättää pallon naiselle niin hän ainakin pelaa sitä seuraavan kanssa. Kai se harmittaisi vähemmän jos osaa himmailla kun naisella voi aina olla sitä parempaa ja parempaa jonossa. Vaan kyllä se itseä ainakin sieppaa jos kemia on ollut molemminpuolista ja silti jää lehdellä soittelemaan.
 
Liittynyt
05.08.2017
Viestejä
4 880
Tutkimusten mukaan miehet ihastuvat naisia helpommin nopeammin. Nämä 6 asiaa painavat parinvalinnassa – miesten kauneusihanne ei vastaa naisten käsityksiä

Musta on todella surullista, jos ei ole koskaan kokenut ihastumista/kemiaa/yhteyttä.
Sanoisin että vaikka miehet toki myös ihastuvat, se on (useimmiten) selvästi erilaista kuin naisilla. Tosin taidan tuon artikkelin mukaan olla jossain määrin epätyypillinen mieheksi, kun en yleensä silleen ihastu ensisilmäyksellä vaan tarvin vähän tutustumista.

Ja toiseen asiaan liittyen, kuten olen arvellutkin, naisilla on erilaiset arviot kauneusihanteista kuin miehillä. Toisin kuin täälläkin keskustelleet naiset ovat luulleet, useimmat miehet eivät pidä eniten laihoista vaan ihan normaalipainoisista naisista.

Siinä missä naiset ihannoivat alhaista rasvaprosenttia itsellään ja toisilla naisilla, miehet pitävät normaalin painoindeksin omaavia naisia viehättävimpinä. Kun naisilta kysytään, mikä on puoleensavetävän naisen painoindeksi, vastaus on 17–18. Miesten mielestä viehättävän naisen painoindeksi on suurempi, 22–23.



Ei ole, ainakaan minun määritelmässäni. Jos se on yksisuuntaista, niin kyseessä on pelkkä kuvitelma.


Harmi ettet ole kokenut moista. Haluaisitko muuten esimerkiksi asua sellaisen ihmisen kanssa, jonka kanssa et tuntisi suurempaa yhteyttä?
Tai ehkä kuvitelma tai harha on se ajatus, että muut ihmiset ylipäätään toimii samalla tavalla kuin itse toimii? Veikkaisin että on melko yleistä että nainen kokee syvää henkistä yhteyttä kumppaniinsa, mutta miehen mielestä naisen kanssa on vain mukava olla - ja ei edes tajua että jostain muusta voisi olla kyse, kun ei vain sellaista kykene tuntemaan. Tuloksena naisen "kehityskeskustelut" kuulostavat lähinnä oudolta tai vaivaannuttavilta. Esim. Markku on maininnut kokeneensa sitä yksipuoleisesti, niin miksei sama pätisi moniin naisiin? :smoke:

Arvelisin että suuri osa miehistä ei ylipäätään kykene kokemaan tätä syvää henkistä yhteyttä, vaikka poikkeuksiakin toki on - monet miehethän ovat tässäkin ketjussa ihmetelleet että eikö mukava yhteiselämä riitä, ja olen heidän kanssaan samaa mieltä. Varmasti naisissakin on miesmäisiä tapauksia, jotka eivät tuota syvää henkistä yhteyttä koe tai vaadi, mutta epäilen että tämä on vielä harvinaisempaa kuin voimakkaiden tunteiden kokeminen on miehillä.
 
Liittynyt
24.10.2016
Viestejä
4 318
Varmasti löytyy molemminpuolin tätä yhteyden puuttumista.

Mut kuten gramma, AnnaKoo ja varmaa joku muukin mimmi totesti tämän henkisen yhteyden tärkeyttä. Mä oon siinä mielessä samalla linjalla, että en mä voi ottaa kumppaniksi ketään, jonka kanssa mä en koe yhteyttä. Muuten se on kaveri, panokaveri, tai mitä lie. Siihen yhteyteen kuuluu myös toisen arvostus, kunnioitus, turva, aitous, rehellisyys mainittakoon. Toki päälle vielä seksi. Mutta jo ihminen jonka kanssa löytyy se yhteys voittaa jo seksin pelkästään. Tunteetonta jyystöä ollut aivan tarpeeksi.

Ei siinä, pakit tietää aina hyvää jatkon suhteen ko on menty epämukavuusalueelle. Henkinen ja fyysinen kehitys jatkuu ja teen itsetutkiskelua enemmän, tavotteita kohti. Haluan olla parempi minä tulevaisuudessa. Haluan tuntea enemmän ja olla enemmän oma itseni. Matka ei tunnu loppuvan :)

"Vanha" sielu kaipaa jotain aitoa.
 
Liittynyt
22.12.2016
Viestejä
18 509
Sanoisin että vaikka miehet toki myös ihastuvat, se on (useimmiten) selvästi erilaista kuin naisilla. Tosin taidan tuon artikkelin mukaan olla jossain määrin epätyypillinen mieheksi, kun en yleensä silleen ihastu ensisilmäyksellä vaan tarvin vähän tutustumista.
Miehet ihastuu voimakkaasti kun tilaisuus tulee, sillä niitä tilaisuuksia tulee vähemmän kuin naisille. Ihan loogista.

Ja toiseen asiaan liittyen, kuten olen arvellutkin, naisilla on erilaiset arviot kauneusihanteista kuin miehillä. Toisin kuin täälläkin keskustelleet naiset ovat luulleet, useimmat miehet eivät pidä eniten laihoista vaan ihan normaalipainoisista naisista.
Siinä missä naiset ihannoivat alhaista rasvaprosenttia itsellään ja toisilla naisilla, miehet pitävät normaalin painoindeksin omaavia naisia viehättävimpinä. Kun naisilta kysytään, mikä on puoleensavetävän naisen painoindeksi, vastaus on 17–18. Miesten mielestä viehättävän naisen painoindeksi on suurempi, 22–23.
Näin "bodipositiivisuuden" aikana kuulostaa kyllä oudolta, että naisten mielestä 17-18 BMI olisi viehättävin.

Vaikka niin onkin. ;) En mä vastaan väitä. ;)

ANYWAY, sekä naisten että miesten vastaukset on kyllä hyvin kaukana ympäröivästä todellisuudesta, että sikäli se on ihan samantekevää mihin kohtaan se viehättävyyden teoreettinen optimi pistetään. Jos naisten keskimääräinen BMI huitelee jossain 27:ssä, niin eihän siinä ole kuin vaivaiset 10 yksikön ero tuohon naisten optimivastaukseen.. :smoke: Teoria ja todellisuus ovat siis kahden eri planeetalla elävän kahden eri nisäkäslajin välinen ero. Tähän on tultu. Toisella planeetalla elää viehättäviä naisia ja toisella planeetalla jotain rantautuneita mursuja. Arvatkaa kumpi tämä on.
 
Viimeksi muokattu:
Liittynyt
03.02.2024
Viestejä
11
Tuli muute mieleen, että mä fiilan tosi vahvasti asioita. Nyt kun pakit tuli tältä ja kolahti oikeen kunnolla. Tää päivä on henkistä purkua ollut ja oon iha fyysisestikin loppu. Työpäivä on jollain ihmeen taikavoimil tehty. Mut mä en tarvii ku sen pari päivää ja oon taas tolpillaan.

Toisaalta koen myös ilot tosi vahvasti.
Mitä tarkotat tolla "tolpillaan olemisella"? Onks miten vaikuttanu toimintakykyyn ja onko kroppa reagoinu fyysisesti? Viimeks ku "kolahti" enemmän, ihastuin vähän turhan nopeesti ja se homma ei sit tietty edenny. Mulla meni yli kuukaus et alko olee sellasii päiviä seassa etten funtsinu enää sitä asiaa. Töistä tai harrastuksista en antaudu jäämään pois näiden juttujen takia. Epäilen et osaan peittää omat negatiiviset tunteet aika hyvin muilta, ainaki sitä on pitäny harjotella jonku verran. Tietäähän sen kuitenki ite millon oma suorituskyky ei oo sitä 100 %. Ja se vituttaa vaan lisää, koska mun työ- ja harrastuskaverit ansaitsee mun täyden panoksen. Sit jää pidemmäks aikaa sellane fiilis niinku mä olisin joku kone, joka hoitaa töissä ja harrastuksissa sitä omaa rooliaan mut miltä ei odoteta eikä haluta mitään muuta. Edellinen lause vaikuttaa just siltä et tuntisin itteni jotenki hyväksikäytetyks mut siitä oo kysymys.

Mäkin koen vahvasti ja vaikka se on siellä aallonpohjassa sitten ihan täyttä paskaa, niin onhan ne positiiviset tunteetkin sitten aivan huikeita. Pitää iloita, että saa sentään sellaisia kokea joskus.
Tuntuu se kyl tosi upeelta siin hetkessä mut sit jos (HEH, eli kun) toinen ilmottaa "kiitos näkemiin" ni vituttaa se monen viikon alakulo mikä siitä seuraa. Kohtasin mun edellisen ihastuksen about 2 viikkoa sen jälkeen ku oltiin todettu jatkavamme omia polkujamme. Moikattiin, ja tuntu ihan ku lämpöaalto olis menny koko kehon läpi. Se oli parissa sekunnissa ohi. Muistan jostain lukeneeni kuvauksen heroiinikokeilusta, kuinka siitä tuleva tunne vois olla jotain ton tyyppistä. Heroiini mitä ilmeisemmin saa ihmiset haluamaan sen aiheuttaman tunteen kokemista uudelleen mut toi mun puhdas aivokemian luoma lämpöaaltokokemus ei kuitenkaan ollu euforinen tai positiivinen. Se sai lähinnä miettii kriittisesti et montako kertaa haluun enää käsitellä noita fiiliksiä ja ajatuksia: olisko kokonaisvaltasesti helpompaa ja terveellisempää sulkee romanttinen kanssakäyminen pois omasta elämästä.

Onneks on pirusti muitaki asioita, jotka tuo iloa ja onnea.
 
Liittynyt
24.10.2016
Viestejä
4 318
Mitä tarkotat tolla "tolpillaan olemisella"? Onks miten vaikuttanu toimintakykyyn ja onko kroppa reagoinu fyysisesti? Viimeks ku "kolahti" enemmän, ihastuin vähän turhan nopeesti ja se homma ei sit tietty edenny. Mulla meni yli kuukaus et alko olee sellasii päiviä seassa etten funtsinu enää sitä asiaa. Töistä tai harrastuksista en antaudu jäämään pois näiden juttujen takia. Epäilen et osaan peittää omat negatiiviset tunteet aika hyvin muilta, ainaki sitä on pitäny harjotella jonku verran. Tietäähän sen kuitenki ite millon oma suorituskyky ei oo sitä 100 %. Ja se vituttaa vaan lisää, koska mun työ- ja harrastuskaverit ansaitsee mun täyden panoksen. Sit jää pidemmäks aikaa sellane fiilis niinku mä olisin joku kone, joka hoitaa töissä ja harrastuksissa sitä omaa rooliaan mut miltä ei odoteta eikä haluta mitään muuta. Edellinen lause vaikuttaa just siltä et tuntisin itteni jotenki hyväksikäytetyks mut siitä oo kysymys.
Siis semmonen tosi iso/vahva henkinen olotila mikä vaatii purkua. Ajattele vaikka jos eläin saa trauman ja se sheikkaa itseään. Mut siis toimintakyky pysyy normaalina ja kroppa ei ns. reagoi fyysisesti muutenkuin tunteilla pintaan, mutta vahvasti. Sit vaan päästin menemään ja pari nyrkkii samalla sohvankulmaan, ihanku olisin purkanut jotain hyvin vahvaa. Purin ehkä turhautumista samalla. Kyllä siinä muutama kirosanoa tuli kun jää tyhjiä arpoja käteen :D Mut se oli se momentti.

Ihastuin kanssa vahvasti ja nopeasti, mutta pidin pääni kylmänä jo mitä viestei tos lähetteli ennenku tuli pakit.

Ja nyt illalla oon jo niin, että en paljoa enää ajattele, vaikka harmittaa.

Pari päivää niin oon varmaa jo unohtanut suurimmalta osin.

Toisaalta pelottaa myös ajatus jos jonkun kanssa joskus rakastuu syvästi että mitä tunteiden supervyöryä se voikaan olla. Toksisuusteen enää koskaan mukaan. On oltava vain positiivista.
 

kuoris

Tukijäsen
Liittynyt
28.06.2017
Viestejä
3 558
Pk-seudulla ilmeisesti syyhyä nyt ihan hitosti et kannattaa olla tarkkana uusien kumppaneiden kanssa. Näyttää inhottavalta ihottumalta ja kestää pitkään.
 
Liittynyt
03.10.2023
Viestejä
800
Vaikea käsite. Mä oon kokenut tosi vahvoja energioita ja yhteyttä muutaman naisen kanssa ja uskon, että mimmit on myös feelannut sitä. Kuten nyt tässä tapauksessa joka päätti lähteä toisen kelkkaan ja sitten jokunen aika sitten yhden toisen kanssa.

2v aikajanalla olen tavannut kaksi mimmiä kenen kanssa ollut aivan mieletön se fiilis. No, pari muuta voi lisätä lievempänä.

Eipä saldolle jää kovin montaa. No, elämä jatkuu ja jatkan työskentelyä haaveiden eteen :)

Vitsi kun olisi siistiä tänne palstalle kertoa, että olen löytänyt sielunkumppanin ja sitten sitä tarinaa siitä ympäriltä. Ehkä joskus sitten..
Tsemppiä Markqq! Se on kuitenkin ihan hyväkin, ettei niitä fiilismimmejä ole jatkuvasti. Miten sitten saisitkaan pysyttyä yhdessä, kun miettisit, jos seuraava ois parempi? ;)

Itse en nyt ole etsinytkään, mutta ihmisiä tavatessa olen tässä 10 v sisällä tutustunut yhteen mieheen, jonka kanssa olisin jo yhdessä, jos olisin ollut sinkku. Näitä tunteita vaan on niin vaikea sanallistaa, siksi tämäkin keskustelu on vähän huonoa, kun jokainen kokee omin tavoin. Mutta tullaan vaan niin mahdottoman hyvin toimeen, on helppo katsoa toisen silmiin ja olla oma itsensä. Nää on niitä, miksi yhdet liitot hajoaa ja toiset alkaa, joko salassa tai yhden vuorokauden vaihtuessa. Itsellä ei tarvetta vaihtaa, olen yrittänyt etsiä tuolle tyypille kyllä itseni kaltaista lottovoittoa. :lol: Mutta ihan tietoisesti olen ollut syventämättä ystävyyttä - riittää kun porukalla tapaa.

(Hän kyllä käy unissani, samoin kuin eksä yli vuosikymmenen takaa. Kipeää tekee tämä jälkimmäinen vieläkin. Ja kumppanin kanssa näistä voi puhua, koska meillä on luottamus ja ymmärrys. Jätän toki yleensä unista kertomatta, turhaan otan muita puheeksi.)

Sanoisin että vaikka miehet toki myös ihastuvat, se on (useimmiten) selvästi erilaista kuin naisilla. Tosin taidan tuon artikkelin mukaan olla jossain määrin epätyypillinen mieheksi, kun en yleensä silleen ihastu ensisilmäyksellä vaan tarvin vähän tutustumista.

Ja toiseen asiaan liittyen, kuten olen arvellutkin, naisilla on erilaiset arviot kauneusihanteista kuin miehillä. Toisin kuin täälläkin keskustelleet naiset ovat luulleet, useimmat miehet eivät pidä eniten laihoista vaan ihan normaalipainoisista naisista.
No mä kyllä miellän painoindeksin 22-23 laihaksi, ainakin jo ei nyt ihan oo lihakseton. Riippuu paljon miten itsensä kantaa. En nyt katsonut oliko tossa linkkiä ja oliko niille näytetty siis kuvia vai oliko nää avoimia vastauksia?

Arvelisin että suuri osa miehistä ei ylipäätään kykene kokemaan tätä syvää henkistä yhteyttä, vaikka poikkeuksiakin toki on - monet miehethän ovat tässäkin ketjussa ihmetelleet että eikö mukava yhteiselämä riitä, ja olen heidän kanssaan samaa mieltä. Varmasti naisissakin on miesmäisiä tapauksia, jotka eivät tuota syvää henkistä yhteyttä koe tai vaadi, mutta epäilen että tämä on vielä harvinaisempaa kuin voimakkaiden tunteiden kokeminen on miehillä.
Surullista. Ehkä sen takia pariutuminen ei onnistu?
Kyllä mun jokainen kumppani on käsittääkseni kokenut yhteyttä, mikä on ollut muutakin kuin halu olla "jonkun kanssa".. Sit se ero tulee kun ei enää ole voimakkaita tunteita.
 
Toggle Sidebar

Statistiikka

Viestiketjut
245 799
Viestejä
4 298 891
Jäsenet
71 702
Uusin jäsen
suppas

Hinta.fi

Ylös Bottom