Nettitreffit + Tinder

Sellainenkin on muuten mahdollista, että nää naiset todellakin tiedostaa sen oman tasonsa, ja swaippaa sampanjaa harrastavat laatikkoleukaiset kirurgit ja lentäjät siksi vasempaan. Turha havitella sellaista mitä ei saa (tai usko saavansa).

Naulankantaan, mut eikös naiset tykkää haaveilla ja tehdä ajatusmatkoja? Kelaa nyt mennä reffeille jonku F-15 lentäjän kanssa, edes pieni kutkutus? :D

Seksiseuraa on tarjolla paljon. Ei seurusteluseuraa.

Miehet ei aloita keskustelua, tai jos itse aloittaa, ne eivät vastaa, tai peräti poistavat koko mätsin samantien, kuten kävi nyt juuri itselleni tässä aamulla. :cautious: taisin olla sellainen ajansäästönainen.

Tarkoitatko näillä "miehillä" pelkästään tarkalla seulalla valittuja, sinua paljon paremman näköisiä miehiä, joilla on luultavasti runsaasti kysyntää myös muilta naisilta?

Onko sinulla realistinen käsitys ulkonäöllisestä tasostasi? Matchaatkö ikinä tasoisiasi miehiä? Käyttäyvätkö nämä ulkonäöllisesti tasoisesi miehet myös tuolla tavalla Tinderissä?

Mul tulee säännöllisesti somessa vastan podcastei missä keskustellaan dating asioista ja eräässä podissa oli vieraana (mä kaivan sen jos löydän) nainen, joka on siis jonkinsortin dating coach miehille. Hän kertoi, että hän saa päivässä jopa nelinumeroisesti viestejä somessa oikeasti hyvännäköisiltä miehiltä, että mitä heidän on tehtävä deittaamisen eteen, koska se on aivan mahdotonta. Varmaan vähä kärjistystä mukana, mut kertoo nykytilanteesta.
Toi on varmasti hänelle totta. Hän myös varmaankin mainostaa bisnestään somessa = postailee paljon, hakee näkyvyyttä, kuvat on tyyliteltyjä ja naama puunattu. Tämmönen ei ole millään tavalla verrannollinen tavisnaisten elämään.

Mulla on ollu naama somessa alkuajoista asti, en oo mitenkään piilossa muutenkaan ja ei tule deeämmää, yksäriä, viestiä tuntemattomilta ei-huijareilta ollenkaan. Persekuvia ei toki löydy.

Se haluaa kuitenkin vain seksiä. ;)

Tässä on just se, että tälle F-15 pilotille todennäkösesti riittää naisia seksiä varten, mut luulisi jäävän pidemmän päälle aika tyhjä olo.
Entäs nämä naiset jotka pohjimmiltaan haluaa miehen, joilla on vahva missio sekä kutsumus, mut eivät sen takia ole niin usein kotona?
Ajatellaan, että tää F-15 lentäjä haluaisi perustaa perheen :)

Tarkoitatko näillä "miehillä" pelkästään tarkalla seulalla valittuja, sinua paljon paremman näköisiä miehiä, joilla on luultavasti runsaasti kysyntää myös muilta naisilta?

Nää miehet on sellaisia, jotka vaikuttaa minusta jollain lailla kiinnostavilta. Ja siis joo, kyllä siellä monet aloittaa keskustelun mutta aika harvat lopulta mätsien määrään nähden. Olisi pitänyt ilmaista tää eksaktimmin.
Onko sinulla realistinen käsitys ulkonäöllisestä tasostasi? Matchaatkö ikinä tasoisiasi miehiä? Käyttäyvätkö nämä ulkonäöllisesti tasoisesi miehet myös tuolla tavalla Tinderissä?
En minä tiedä. Mistä mä voisin tietää tällaisia? Mikä on mun "taso", missä sen voi mittauttaa? :rolleyes:

Hämmentävää. Paremminkin omat kokemukset oli niin päin, ettei naiset aloita keskusteluja noin niinkuin ikinä. Vanhemmissa ikäluokissa voi toki olla eri tilanne...

Ja sehän oli juuri pointti, että seksiseuran saamisen helppous, ja kun on jatkuvasti miehiä lirkuttelemassa, voi saada naiset luulemaan itsestään liikoja.

Näin se menee. Naisen täytyy olla todella kiinnostunut laittaakseen ensimmäisen viestin.

2024-01-07_112754.png

Ja miksi tarvitsisi? Siinä vaiheessa, kun sinulla on lähes rajattomasti matcheja, ei turhalle työlle ole tarvetta, ja se auttaa karsimaan ne, jotka ovat oikeasti kiinnostuneita ja valmiita näkemään vaivaa.

2024-01-07_113528.png

Ja miksi tarvitsisi? Siinä vaiheessa, kun sinulla on lähes rajattomasti matcheja, ei turhalle työlle ole tarvetta, ja se auttaa karsimaan ne, jotka ovat oikeasti kiinnostuneita ja valmiita näkemään vaivaa.

Ja tässä päästään sinne häilyvään rajaan pahimmillaan. Se, että on hyvä keskustelemaan, saa keskusteluja, ja pitäa keskusteluja yllä ei välttämättä riitä (onneksi tämä riittää valtaosa tapauksista), vaan on oltava "hookkeja" ja päästävä naisen aivojen sisälle luomaan emotionaalista "myllerrystä". Tässä kohtaa itse pistän jarruja sisään, ei ole millään tavalla vaivan arvoista.

Lisäyksenä huumorintaju ja huumori joka on hyvä taito osaa noin muuten keskustelujen yhteydessä.

Toki oma lajinsa on flirtti jota itsekin mielellään oppisin vielä rohkeampaan suuntaan. Ehkä se oma "arvo" ei ole vielä tullut niin hyvin esiin, että "uskaltaisi" naisten kanssa laitttaa esim. keskusteluja flirtimmäksi, vaikka olisivat täysin "open" sille.

Näin se menee. Naisen täytyy olla todella kiinnostunut laittaakseen ensimmäisen viestin.

2024-01-07_112754.png

2024-01-07_113528.png
Jos mä laittaisin pelkän kukkasen kuvan ilman tekstiä ja saisin 100 mätsiä, mun viimeisetkin heterorippeet häviäisivät sen siliän tien.

Laitoin viestin ensin mun miehelle. Se oli hänen ainoa saamansa, joskaan mätsejäkään ei ollut paljoa, pitkälti hänen omien standardiensa takia. Laitoin sen kahden syyn takia, kumpikaan ei ollut ulkonäkö, kehon koko tai ammatti. Toinen oli materiaa, mutta ei yli ~100 euron arvoinen (en muista hintatasoa 10 vuoden takaa).

Hain persoonallisuutta. En sitä, että kelpaisin kenelle tahansa.

Mutta mikä ihme vaivaa miehiä, jotka tykkäävät profiileista, joiden ainoa tieto on että kyseessä on nainen ja kuvana on joku tuoli tai auringonlasku.

Nää miehet on sellaisia, jotka vaikuttaa minusta jollain lailla kiinnostavilta. Ja siis joo, kyllä siellä monet aloittaa keskustelun mutta aika harvat lopulta mätsien määrään nähden. Olisi pitänyt ilmaista tää eksaktimmin.

En minä tiedä. Mistä mä voisin tietää tällaisia? Mikä on mun "taso", missä sen voi mittauttaa? :rolleyes:
Vaikkapa ulkonäöllisesti sen tasoiset miehet jotka olet saanut sitoutettua parisuhteeseen.

Matchaatkö Tinderissä ulkonäöllisesti saman tasoisia miehiä joita olet aiemmin saanut sitoutettua parisuhteeseen vai keskitytkö pelkästään niihin itseäsi paremman näköisiin komistuksiin mitä muutkin naiset haluavat?

Mikäli matchaat pelkästään itseäsi paremman näköisiä miehiä, niin ei ole ihme jos he eivät aloita keskusteluja, tai jos itse aloittaa, ne eivät vastaa, tai peräti poistavat koko mätsin samantien, kuten kävi nyt juuri sinulle tänä aamuna.

Heh, tuohon keskustelujen aloitteluun pakko mainita. Olen ollut Tinderissä nyt noin pari vuotta, tänä aikana mätsännyt yhteensä ehkä 50 - 100 naisen kanssa, että ei nyt kauhean monen kanssa ottaen huomioon aikajana, mutta jonkun verran kuitenkin. Ainoastaan yksi nainen on aloittanut keskustelun näistä ja muistan hyvin vielä edelleenkin koska niin harvinaista se on. En kyllä yleensä jää odottelemaan mitään naisten viestien aloitteluja koska miten harvinaista se on enkä siis edes odota sitä, koska minulle ei tuota mitään vaikeuksia pistää naiselle ekaksi viestiä. Muutaman päivän saatan odotella matchin jälkeen, ja sitten pistän viimeistään itse viestiä.

Miksi nää tyypit on sitten tykänneet minusta? Selittäkää? Tämähän toimii molempiin suuntiin :D

Eikun jaa tämäkö olikin sitä ajansäästöää. eikun näähän saa ihan valita kenen kanssa lopulta lähtevät. Ei tarvi sarjatulella tykätä kaikista. Eiku. Siis mikä on tämä strategia?

Ja mun miehet on aina olleet hyvännäköisiä :love: Ei ehkä muun maailman mielestä, mutta mun mielestä.

edit. yksikään ei ole ollut laatikkoleukainen eikä kirurgi. Eikä hävittäjälentäjä.

Viimeksi muokattu:
Ja mun miehet on aina olleet hyvännäköisiä :love: Ei ehkä muun maailman mielestä, mutta mun mielestä.

edit. yksikään ei ole ollut laatikkoleukainen eikä kirurgi. Eikä hävittäjälentäjä.

"Kauneus on katsojan silmissä". Yleensä sellaset "mallikauniit" menee muutenki vasemmalle, eipä niistä saa edes mätsei saati edes mitää keskusteluja. Aivan pintaliidossa menevät. On toki tullut tosi kauniita mimmejä vastaan jotka ovat lähteneet reffeillekin asti ja ovat olleet "maan pinnalla". Aivan huikeita yksilöitä löytyy myös seasta.

Mutta siis yleensä aina mua kiinnittää huomioo naisen ulkonäössä jokin piirre tai muoto joka vetoo tai viehättää, vaikka muuten olisi ihan normaalinnäköinen. Nää on niitä "joukosta erottuvia" jollain tavalla. Allekirjoitan kyllä.

Toisen pään sisään ei pääse, joten tulkinnat on tietysti omasta viitekehyksestä käsin. En kyllä rehellisesti sanottuna ymmärrä tätä vaatimuslistan konseptia kyllä muutenkaan. Loppupeleissä siinä vaatimuslistassa on tasan kaks asiaa: että olen rakastunut siihen ihmiseen (ja se minuun), ja että se kohtelee mua hyvin. Kaikki muu on lopulta toisarvoista. Näistä kahdesta en (enää) tingi.

Tämä kyllä. Aika paljon miehet puhuu tuosta, että naisilla olisi joku mahdoton vaatimuslista jonka kanssa operoisivat, mutta vaikka saattavat sanoa niin ääneen tai julkisesti, niin pitäisi ehkä jo ymmärtää, että ei kaikkia naisten sanomisia pidä ottaa liian kirjaimellisesti. Ei kukaan ihastu toiseen minkään sellaisen perusteella jos se täyttää kaikki mahdolliset vaatimukset mitä on etukäteen ajatellut. Nainen voi vaikka käydä oikeasti sen 190 cm pitkän komean kirurgin kanssa treffeillä, mutta ei silti tunne tätä miestä kohtaan mitään. Itsekin kävin treffeillä naisen kanssa joka vaikutti kuvien perusteella ihan kiinnostavalta, mutta ei nyt ollut mikään salamihastuminen pelkkään ulkonäköön. Toisten treffien aikana sitten kokonaisuus vaan klikkasi, että ihastuin siinä sitten vähän. Näin se vaan yleensä menee.

mut mä pidän asiat näin miehenä aika yksinkertaisina. Jos oon kiinnostunut toisesta, ei se vaadi isosti ja kun elämä/arvot suurinpiirtein täsmää. Ja sinällään "ei dealbreaker" kriteerit joustaa esim. vaikka olen kissaihminen niin ei haittaa elää koiraihmisen kanssa, joille tämä taas saattaa olla iso juttu.

Miehet sanoo minusta aika usein tuota samaa, mutta mitä jos vaan naiset ovat parempia, tai heidän on helpompi luontaisesti tuoda niitä asioita esille jotka saa miehet kiinnostumaan / ihastumaan? Siis sen nyt tietää kaikki, että jos nainen on hyvännäköinen ja mukava, niin sillä pääsee jo miesten silmissä pitkälle. Mutta naisilla se ei vaan mene niin, että mies on komea ja mukava / kunnollinen, niin nyt kyllä nainen haluaa olla tuon miehen kanssa. Naiset tarvitsee enemmän informaatiota miehestä. Sen takia historiallisesti pitkät parisuhteet ovat yleensä alkaneet kaveriporukoiden / harrastusporukoiden kautta, nainen on tuolloin nähnyt miestä pitemmän aikaa ja miten se toimii eri ihmisten kanssa jne. Nettitreffailu on lähtökohtaisesti hankala tapa miesten hurmata naisia, sille ei vaan voi mitään.

Miehet sanoo minusta aika usein tuota samaa, mutta mitä jos vaan naiset ovat parempia, tai heidän on helpompi luontaisesti tuoda niitä asioita esille jotka saa miehet kiinnostumaan / ihastumaan? Siis sen nyt tietää kaikki, että jos nainen on hyvännäköinen ja mukava, niin sillä pääsee jo miesten silmissä pitkälle. Mutta naisilla se ei vaan mene niin, että mies on komea ja mukava / kunnollinen, niin nyt kyllä nainen haluaa olla tuon miehen kanssa. Naiset tarvitsee enemmän informaatiota miehestä. Sen takia historiallisesti pitkät parisuhteet ovat yleensä alkaneet kaveriporukoiden / harrastusporukoiden kautta, nainen on tuolloin nähnyt miestä pitemmän aikaa ja miten se toimii eri ihmisten kanssa jne. Nettitreffailu on lähtökohtaisesti hankala tapa miesten hurmata naisia, sille ei vaan voi mitään.

Tästä kirjoitin jompaankumpaan ketjuun itsekin aikoinaan. Jotenkin näin se menee.

Muuten, tuo "jos nainen on hyvännäköinen ja mukava, niin sillä pääsee jo miesten silmissä pitkälle" joskus mietityttää näiden naisten elämän kannalta. Toisaalta onhan tuo aika kadehdittava taikavoima niin pariutumisessa kuin vaikka työelämässäkin. Mutta toisaalta saattaa olla heille iso sisäinen haaste pitemmän päälle. Koska jos aina saa kaiken tosi helposti, niin sitten jää se oma kehittymistarve puolitiehen ja se sitten väistämättä heijastelee eri juttuihin.

Edit: Ei pitäisi rinnastaa elokuvia tosielämään, mutta tulipa tuo ylläoleva erityisesti nyt mieleen, kun katselin Areenassa olevan elokuvan Le Mépris. Oli aika tuskallista katsoa sitä parisuhdedynamiikkaa... vaikka Brigitte Bardot´n alaston peppu ei niin tuskallista katsottavaa ollutkaan. Hieno elokuva kyllä.

Viimeksi muokattu:
Edit: Ei pitäisi rinnastaa elokuvia tosielämään, mutta tulipa tuo ylläoleva erityisesti nyt mieleen, kun katselin Areenassa olevan elokuvan Le Mépris. Oli aika tuskallista katsoa sitä parisuhdedynamiikkaa... vaikka Brigitte Bardot´n alaston peppu ei niin tuskallista katsottavaa ollutkaan. Hieno elokuva kyllä.

Mikä siinä oli tuskallista ? ( en ole nähnyt ko.leffaa ).

Sehän se tragedia yleensä on, että mies on ihana, kiltti, hyvännäköinen, checkaa kaikki boxit näin nuorisoslangilla ilmaistuna, mutta kun ei vaan sytytä niin ei sytytä. Eihän sellaisesta suhteesta voi tulla mitään.

Sehän se tragedia yleensä on, että mies on ihana, kiltti, hyvännäköinen, checkaa kaikki boxit näin nuorisoslangilla ilmaistuna, mutta kun ei vaan sytytä niin ei sytytä. Eihän sellaisesta suhteesta voi tulla mitään.
Entäs jos on hyvä sängyssä, joko sitten alkaa riittää vai pitäisikö vielä olla jotain extra-kemiaa?

(Oletan tässä, että hyppäät sänkyyn aika matalalla kynnyksellä, kuten olet antanut ymmärtää.)

Entäs jos on hyvä sängyssä, joko sitten alkaa riittää vai pitäisikö vielä olla jotain extra-kemiaa?

(Oletan tässä, että hyppäät sänkyyn aika matalalla kynnyksellä, kuten olet antanut ymmärtää.)

Kyllä sen kemian (yhteyden? energian? kipinän? miksi sitä sitten kutsuukaan) pitää olla olemassa, jos parisuhdetta meinaa virittää. Ja siihen kuuluu se, että ylipäätään haluaa olla sen toisen lähellä intiimisti. Sänkyyn ei tulla koskaan tällaisen "paperilla täydellinen mutta se jokin puuttuu"-prospektin kanssa pääsemään, näin se menee.

Ja tämä on tietysti vain oma mielipide ja kokemus. Muut voivat kokea toisin.

Kyllä sen kemian (yhteyden? energian? kipinän? miksi sitä sitten kutsuukaan) pitää olla olemassa, jos parisuhdetta meinaa virittää. Ja siihen kuuluu se, että ylipäätään haluaa olla sen toisen lähellä intiimisti. Sänkyyn ei tulla koskaan tällaisen "paperilla täydellinen mutta se jokin puuttuu"-prospektin kanssa pääsemään, näin se menee.
Okei, mä jotenkin käsitin, että hyppäät herkästi sänkyyn, mutta ehkä niitä paperilla ja muutenkin täydellisiä miehiä sitten vaan on siis runsaasti tarjolla..

Okei, mä jotenkin käsitin, että hyppäät herkästi sänkyyn, mutta ehkä niitä paperilla ja muutenkin täydellisiä miehiä sitten vaan on siis runsaasti tarjolla..
Ei, eihän ihmisen tarvi olla täydellinen millään lailla paperilla tai muutenkaan että sen kanssa voi sekstailla. Varmaan ihan tuttu konsepti? Ja sekstailla voi vaikkei olis yhtään mitään yhteistä tai puhuttavaa. Sitten kun sekstaamisen lisäksi on yhteisiä puheenaiheita, arvoja, intressejä ja muuta, aletaan olla suhdepotentiaalissa.

Mutta näitähän ei voi tietää ennenkuin on tavattu, että haluuko siitä toisesta seksiä vai ei, tai kenties sitten jotain muutakin lisäksi.

Juuri luin jodelista ketjua, missä naiset kertoivat alunperin vetäneensä nykyisen kumppaninsa tinderissä vasempaan mutta olivat sitten tavanneet jotain toista kautta ja romanssi sitten syttyi sitä myötä. Ja tunnen itsekin tällaisen avioparin.

Mun kaveri löys nykyisensä jostai klubin aulasta missä oli kaveriporukkailta, tiedä tarkemmin ku itse en ollut paikalla. Hän esitteli itsensä jollekin mimmille jota luuli siis kuuluvan tähän kaveriporukkaan (mukana siis oli poppoo jotka ei ollut nii tuttuja ennestää) lempinimellänsä. Täähä meni niinkin hauskasti, että tällä mimmillä oli TÄYSIN sama lempinimi kuin mun kaverilla :D Voin kuvitella sitä hämmennyksen määrää siinä, mut nää on näitä siistejä juttuja kuulla. Aitoja kohtaamisia :cool:

Ei liity Tinderiin, mutta tälläsiä ei voi nettideitissä tapahtuu..

Mun kaveri löys nykyisensä jostai klubin aulasta missä oli kaveriporukkailta, tiedä tarkemmin ku itse en ollut paikalla. Hän esitteli itsensä jollekin mimmille jota luuli siis kuuluvan tähän kaveriporukkaan (mukana siis oli poppoo jotka ei ollut nii tuttuja ennestää) lempinimellänsä. Täähä meni niinkin hauskasti, että tällä mimmillä oli TÄYSIN sama lempinimi kuin mun kaverilla :D Voin kuvitella sitä hämmennyksen määrää siinä, mut nää on näitä siistejä juttuja kuulla. Aitoja kohtaamisia :cool:

Ei liity Tinderiin, mutta tälläsiä ei voi nettideitissä tapahtuu..
Tuollaiset kohtaamiset vaan on lottovoittoon rinnastettavia juttuja, ja yhä harvempi tänä päivänä pariutuu missään yöelämässä. Ja se on sääli.

Joskus takavuosina homma oli "balanssissa" kun pääasiassa kohdattiin oikeassa elämässä, mutta sen lisäksi oli jokerikorttina nettideitti. Nykyään taas tuntuu, että yöelämä on ihan kuollutta tässä suhteessa.

Joskus kun Tinderiä käytin tuli paljon vahingossa pyyhkästyä oikealle. Niitä ei voi undota. Jotenkin algoritmi tarjosi aivan mitä sattuu niin poistin tunnukset. Huomasin kyllä jossain kohtaa että kuvat ja livet eivät kohtaa. Liikaa filtteriä sekä cherry-pickingiä kuvien suhteen. Profiilit jotka on täynnä "Carpe diem"-latteuksia ei oikein innostanut selailemaan lisää.

Olisin muuten veikannut vahinkotykkäystä, mutta sama mätsin poistanut kaiffari oli tykännyt musta myös Badoossa. Tai sitten se on todellinen rähmäkäpälä. :D

Olisin muuten veikannut vahinkotykkäystä, mutta sama mätsin poistanut kaiffari oli tykännyt musta myös Badoossa. Tai sitten se on todellinen rähmäkäpälä. :D
Ei miehet aina varsinaisesti "valkkaile", vaan sormi huitoo oikealle autopilotilla. Vasta mätsin synnyttyä mietitään, että kiinnostaako vai ei.

Toi ei välttämättä ole optimaalisin tapa pelata tätä peliä, mutta siitä huolimatta aika moni taitaa näin toimia.

Kuten Erkki vastas ”automaattioikea” joka on iha järjetöntä mutta tätä tapahtuu.

Mulla säännöllisesti mimmi poistaa mätsistä ilman järkevää syytä, siihe on jo tottunut.

Joo, onhan totuuden nimissä itsellekin käynyt niin, että ei ole mitään käsitystä miksi ihmeessä ja milloin joku on mennyt oikeaan, liekö alkoholilla osuutta moiseen :x3: SIlloin poistan mätsin kyllä samantien, enkä jää odottelemaan kontaktia. edit- paitsi jos en huomaa koko mätsiä ennenkuin sieltä tulee viesti. Silloin kyllä jatkan keskustelua koska miks ei.

Viimeksi muokattu:
Itse jäin kerran ihmettelemään, kun tuli mätsi, laitoin aloitusviestin johon nainen vastasi, että tykkäys oli vahinko. Sitten jäin ihmettelemään, että on se kumma jos viestin viittii laittaa, mutta ei sitten poistaa matsia samantien jos kerran oli vahinko. :D Ehkä ihan hyvä, ettei siitä matsista tullut mitään. Sinällään toki ihan kiva, että edes vastasi jotain, mutta täysin turhaa se oli. :D

Tässä vähän perspektiiviä näihin hommiin. 50v nainen ja noin 2000 tykkäystä yli 30-vuotiailta. Jutussa ei suoraan kerrota haettua ikähaarukkaa, vaan mainitaan yli 30 vuotiaat. Voinee kuitenkin sanoa, että laajemmalla ikähaarukalla olisi tykkäyksiä ainakin tuplat.

99% miehistä ei saa kyseistä määrää tykkäyksiä, vaikka pitäisi ja selaisi Tinderiä kuolemaansa asti.

Joo, onhan totuuden nimissä itsellekin käynyt niin, että ei ole mitään käsitystä miksi ihmeessä ja milloin joku on mennyt oikeaan, liekö alkoholilla osuutta moiseen :x3: SIlloin poistan mätsin kyllä samantien, enkä jää odottelemaan kontaktia. edit- paitsi jos en huomaa koko mätsiä ennenkuin sieltä tulee viesti. Silloin kyllä jatkan keskustelua koska miks ei.
Täähän meinaa myös sitä (jos alkoholilla on ollut osuutta), että esim. siellä baarissa(kin) tämä tapaus olisi mennyt oikealle. Baarissa taas asia olisi saattanut myös johtaa pidemmälle keskusteluineen ja sen jälkeen vielä pidemmälle.
Sen sijaan krapulamorkkiksissa poistetaan match.

Olisinkohan Tinderissä ollessani vajaa vuoden aikana neljä kertaa päätynyt sänkyyn henkilön kanssa, joka oli tullut Tinderissä vastaan, mutta tykkäystä/matchia ei ollut tullut.
Ainaostaan yhden noiden kanssa tuli edes puheeksi tuo Tinder-asia. Mulla on kohtalainen kasvomuisti, mutta ihan ymmärrettävää, ettei naiset 2000 miesnaaman joukosta muista kaikkia eteen tulleita.
Elämä on ihmeellistä.

Viimeksi muokattu:
Olisinkohan Tinderissä ollessani vajaa vuoden aikana neljä kertaa päätynyt sänkyyn henkilön kanssa, joka oli tullut Tinderissä vastaan, mutta tykkäystä/matchia ei ollut tullut.
Ainaostaan yhden noiden kanssa tuli edes puheeksi tuo Tinder-asia. Mulla on kohtalainen kasvomuisti, mutta ihan ymmärrettävää, ettei naiset 2000 miesnaaman joukosta muista kaikkia eteen tulleita.
Elämä on ihmeellistä.

Minä kanssa muistan aika helposti kasvot. Naisista en tiedä, mutta mulla on yhden kanssa tullut tässä aikanaan kolme kertaa mätsi :D Siis kyllä, nainen on kolme kertaa laittanut mut oikealle ja joka kerta keskustelu lähtenyt kuin ei olisi edes mua muistanut. Kolmannella kerralla melkein pääsi reffeille asti (kaksi edellistä tais olla melkeen heti ghost). No tämä nainen tuli neljättä kertaa vastaan jossai vaiheessa ja swaippasin suoraan vasuriin :D

Jotkut naiset luo profiilinsa jatkuvasti uudelleen, näitäkin tulee vastaan.

Monta kertaa oon miettinyt miten ne samat tulee aina vastaan, vaikka on jo monta kertaa swaipattu vasemmalle. Mutta riittääks siihen, että muokkaa profiilia vai pitääkö se luoda kokonaan uusiks?

Monta kertaa oon miettinyt miten ne samat tulee aina vastaan, vaikka on jo monta kertaa swaipattu vasemmalle. Mutta riittääks siihen, että muokkaa profiilia vai pitääkö se luoda kokonaan uusiks?

Kokonaa luoda uusiksi tai näin olen käsittänyt.

Tinder kai voi myös näyttää niitä uusiksi jos on käynyt paljon profiileja läpi.
Kyllä näin on.

Naisten profiileja on palvelussa hyvin rajallinen määrä, joten miehet pidetään koukussa tyrkyttämällä samoja profiileja uudestaan ja uudestaan. Ikäänkuin se mitään auttaisi, että swaippaa saman profiilin viiteen kertaan oikealle.

Naiset tuskin tähän ongelmaan törmäävät! Päinvastoin, miesten profiileja lienee tarjolla enemmän kuin kukaan nainen jaksaa edes ikinä swaipata (etenkin kun harva maksaa jäsenyydestä).

Kyllä multa on miehet loppuneet useamman kerran :D
Toki jostain niitä sitten löytyy aina lisää kun seuraavana päivänä avaa appin.

Tinderin algoritmi on yks mysteeri mut sen oon ainakin oppinut, että ku tekee hyvän profiilin ja se vasen/oikea suhde on oikeassa balanssissa, näyt eduksi naisille.

Eli "kaikki oikealle" taktiikka ei toimi ikinä, paitsi jos on niin hyvä profiili, että kaikki swaippaa sutki oikealle.

Eipä nuo naisetkaan tunnu loppuvan, mut toisaalta ihan sama paljonko tykkäyksiä tai mätsejä on, aivan murto-osan kanssa etenee tapaamiseen asti. Tilannetta takuuvarmasti helpottaisi jos asuisi isossa kaupungissa. Monelle jo +30km on liian kaukana.

Mies ei juurikaa saa mätsei pienemmillä paikoilla, ellei ole top5-10%(?) sorttia.

Minä kanssa muistan aika helposti kasvot. Naisista en tiedä, mutta mulla on yhden kanssa tullut tässä aikanaan kolme kertaa mätsi :D Siis kyllä, nainen on kolme kertaa laittanut mut oikealle ja joka kerta keskustelu lähtenyt kuin ei olisi edes mua muistanut. Kolmannella kerralla melkein pääsi reffeille asti (kaksi edellistä tais olla melkeen heti ghost). No tämä nainen tuli neljättä kertaa vastaan jossai vaiheessa ja swaippasin suoraan vasuriin :D

Jotkut naiset luo profiilinsa jatkuvasti uudelleen, näitäkin tulee vastaan.

Haha, itsellä sama ja vielä niin, että tokan mätsin jälkeen vaihdettiin vielä ihan puhelinnumerot ja whatsappissakin viestiteltiin jonkun verran. Ei tuo koskaan treffeille asti halunnut. Nyt sitten taas muutama viikko sitten sama nainen tykkäsi uudestaan Tinderissä...

Haha, itsellä sama ja vielä niin, että tokan mätsin jälkeen vaihdettiin vielä ihan puhelinnumerot ja whatsappissakin viestiteltiin jonkun verran. Ei tuo koskaan treffeille asti halunnut. Nyt sitten taas muutama viikko sitten sama nainen tykkäsi uudestaan Tinderissä...

Tämä on jo next level tekemistä. Itse en kyllä käsitä miten näin voi edes tapahtua? Mä muistan ihmiset tosi spesifisti, kai ollaan vaan niin erilaisia :D Tai sit tää mimmi on aivan tuuliajolla.

Mitä noihin ghostauksiin tulee heti ensalkuun niin mä veikkaan että aika iso osa näistä on vaan yksinkertaisesti sitä, että nainen ei käy niin usein Tinderissä ku miehet ja jos nostan jonkun viikkojen tai jopa parhaimmillaa kuukausien takaisen tykkäyksen mätsiksi, vastausprosentti ei voi mitenkään olla korkea. Mut näin nyt vaa tapahtuu kun ei tuolla itsekään jaksa jatkuvasti päivystää. Sitten tulee selailtua tykkäyksiä jolloin tulee sieltä sun täältä vedettyä oikealle ja laiteltuu viestii.

Yleensä kannattaa siis poimia tuoreita marjoja.

Harmittaa ku mul tuli taannoin supertykkäys ihan viehättävältä mimmiltä mut oli kausi ku ei kinostanut yhtää olla Tinderissä, tämä jo kadonnut näköpiiristä.

E: Niin ja mul tuli tuossa yks mimmi vastaan joka anto puhelinnumeronsa aika nopeaa, koska kiire ja ei hirveemmin chattailty, että laittaisin sitte viestii suoraa hänelle. Oltii jo reffei sovittu ku hän keksi perus selityslitanian (tänään ilmeni akuuttijuttu mikä on pakko hoitaa, jnejne), ja tämän jälkeen ei enää laittanutkaa viestiä, paitsi uutenavuotena tuli puskista "Hyvää uutta vuotta!".. :D Saatoin mä naurahtaa ja laitoin takas hyvät uudetvuodet, mutta en sen enempää.

Viimeksi muokattu:

Kuten aiemmin jo sanottu, taso on se minkä tasoisen miehen saat suostuvaiseksi parisuhteeseen. Kuten olet jo huomannut, sinulla on avaimet seksiin ja miehellä on avaimet parisuhteeseen.

Ei, eihän ihmisen tarvi olla täydellinen millään lailla paperilla tai muutenkaan että sen kanssa voi sekstailla. Varmaan ihan tuttu konsepti? Ja sekstailla voi vaikkei olis yhtään mitään yhteistä tai puhuttavaa. Sitten kun sekstaamisen lisäksi on yhteisiä puheenaiheita, arvoja, intressejä ja muuta, aletaan olla suhdepotentiaalissa.

Mutta näitähän ei voi tietää ennenkuin on tavattu, että haluuko siitä toisesta seksiä vai ei, tai kenties sitten jotain muutakin lisäksi.

Tämäkin lienee jo sanottu aiemmin, että mitä helpommin mies saa seksiä, sitä vaikeampi miestä on saada parisuhteeseen, koska what's the point? Nykyään osaavat miehet saavat seksiä aivan liian helposti, joten miksi he haluaisivat sitoutua yhteen naiseen, kun seksiä tulee ovista ja ikkunoista? Miksi kukaan alkaisi suhteeseen lähes 50v naisen kanssa, kun parempaakin on saatavilla? Nuoret miehet käyvät panemassa, mutta et sä niitä mihinkään suhteeseen saa.

Täällä Thaimaan suunnalla sinkkumiehen ei ole mitään järkeä jahdata random muijia seksin takia, kun ammattilaisen saa himaan Tinderistä tai muusta treffipalvelusta 30€+5€ taksirahaa päälle ja palvelu on yleensä "girlfriend experience" tasoa ja nainen lähtee toimituksen jälkeen himaan, eikä vaadi muuta kuin tuon reilun tonnin paikallista valuuttaa lapaan.

Nykyään naiset saavat seksiä aivan liian helposti, joten miksi he haluaisivat sitoutua yhteen mieheen, kun seksiä tulee ovista ja ikkunoista? Miksi kukaan alkaisi suhteeseen lähes 50v miehen kanssa, kun parempaakin on saatavilla?

Siis aivan tasan juuri näin. :geek:

Tämäkin lienee jo sanottu aiemmin, että mitä helpommin mies saa seksiä, sitä vaikeampi miestä on saada parisuhteeseen, koska what's the point? Nykyään osaavat miehet saavat seksiä aivan liian helposti, joten miksi he haluaisivat sitoutua yhteen naiseen, kun seksiä tulee ovista ja ikkunoista? Miksi kukaan alkaisi suhteeseen lähes 50v naisen kanssa, kun parempaakin on saatavilla? Nuoret miehet käyvät panemassa, mutta et sä niitä mihinkään suhteeseen saa.
Kukaan? Kyllä esimerkiksi 6-kymppisiä (laatu)miehiä luulisi olevan saatavilla, mutta toki markkinat kapenee kun nainen vanhenee. Se on ihan luonnon laki ja olosuhteiden vääjäämättömyys, koska miehet kuolee niin paljon nuorempina.

Ja jos se 5-kymppinen nainen on oikein nätti ja hyvä, niin miksei se vakavaan suhteeseen voisi saada nuoremmankin miehen. Yleensä vaan naiset ei HALUA vakavaa suhdetta (kovin paljon) nuorempien miesten kanssa, että on siinä sekin.

Statistiikka

Viestiketjuista
283 701
Jäsenet
78 688
Uusin jäsen
electrokiwi

Hinta.fi

Back
Ylös Bottom