Nettitreffit + Tinder

Liittynyt
03.10.2023
Viestejä
800
No siitä vaan, kunhan ihmettelin sun järkytystä aiheesta. Kuitenkin varmaan yksi maailman vanhimpia asioita...
Sori nyt kun jankkaan OT, mutta mikä tässä saa sut kuvittelemaan että olen järkyttynyt?

Lisäksi tuon esiintuominen, että miehille käy mikä tahansa, on omiaan vaikeuttamaan asiaa naisten puolesta. Mitä enemmän olen ollut somessa lukemassa miesten juttuja, sitä todennäköisemmin en tule antamaan randomille miehelle vaikka miten puutteessa itse olisin ja tyytyväinen satunnaiseen, tunteettomaan seksiin.
Ja

Ei se tule yllätyksenä. Korostuu vaan se, että itseäni ei todellakaan kiinnosta olla joku "ruma muija mut sainpahan pillua". Ennen en olisi ajatellut ehkä näin.
Eta. Sehän on vaan hyvä homma, että tiedän millaisia miehet "oikeasti" ovat, muutenhan antautuisin pienestäkin lirkuttelusta. Nyt voin nostaa nokkani pystyyn ja olla olematta toisten patjana.
 
Viimeksi muokattu:
Liittynyt
05.08.2017
Viestejä
4 886
Sori nyt kun jankkaan OT, mutta mikä tässä saa sut kuvittelemaan että olen järkyttynyt?


Ja



Eta. Sehän on vaan hyvä homma, että tiedän millaisia miehet "oikeasti" ovat, muutenhan antautuisin pienestäkin lirkuttelusta. Nyt voin nostaa nokkani pystyyn ja olla olematta toisten patjana.
Olit vaan kirjoittanut tavalla joka kuulosti että olisit järkyttynyt tai vähintäänkin syvästi paheksuisit asiaa.

Mutta luulisin että mitä enemmän mies jaksaa lirkutella, sitä himokkaampi tämä on. Eli vähemmän seksin perässä olevat miehet ei jaksa pistää yhtä paljon efforttia vonkaukseen ja luovuttavat nopeammin kun nokkaa nostetaan. :smoke:
 
Liittynyt
24.10.2016
Viestejä
4 319
Joku voisi sanoa että sinulta jäänyt paljon kokematta, vaikka ei ne tuntemukset aina positiivia olisi olleet, elämä kasvattaa meitä kaikkia.
Juuri näin. Kahdesta edellisestä suhteesta on aina jäänyt paljon positiivista, mutta myös negatiivistakin (kasvun paikkoja). En olisi näin "hyvässä jamassa" nykyään ilman näiden kahden parisuhteen antamaa kokemusta ja kasvua. Toki en voi väittää, ettenkö olisi mahdollisesti saanut kasvua tai kriisiä elämässä ilman näitä suhteita, mutta en voi näin sanoa, koska se ei ole ollut todellista.
 
Liittynyt
10.01.2017
Viestejä
136
Nimenomaan, mitä tällaisella "edulla" tekee, jos se ei itseä kiinnosta milläänlailla? Sama kuin olis kaupassa supertarjous pähkinöistä, kun itse on niille allerginen. Tai täysi autoetu, kun itsellä ei ole ajokorttia. Kiva mut täysin hyödytöntä itselle.

Miehet ei tietenkään osaa ajatella asiaa tältä kantilta, koska asian aatteleminen täysin erilaisesta viitekehyksestä lähtien on todella haastavaa itse kullekin.
Höpön löpön ettei muka osaa ajatella :) Kiteytit tuon hyvin että hyödytön etu. En tiedä millaiset miehet tätä jaksavat jankuttaa että miehet ei saa, ja naiset saa kun sormia napsauttaa (tässä langassa on ainakin yksi, iso E). Kuulostaa jo lähtökohtaisesti pöljältä. Kai mies kun mies saa jos käy maksullisissa vaan panemassa vailla herkkiä tunteita, tai vaan laskee tarpeeksi sitä rimaa.
 
Liittynyt
22.12.2016
Viestejä
18 519
Höpön löpön ettei muka osaa ajatella :) Kiteytit tuon hyvin että hyödytön etu. En tiedä millaiset miehet tätä jaksavat jankuttaa että miehet ei saa, ja naiset saa kun sormia napsauttaa (tässä langassa on ainakin yksi, iso E). Kuulostaa jo lähtökohtaisesti pöljältä. Kai mies kun mies saa jos käy maksullisissa vaan panemassa vailla herkkiä tunteita, tai vaan laskee tarpeeksi sitä rimaa.
Kyllä miesten puutteessaelo on ihan paremmissakin piireissä tunnustettu juttu, ja vasta äskettäin joku Hesari tms. iltamedia teki aiheesta jutun.

Ja ongelma on ilmeisesti yhä paheneva.

Maksulliset ei ongelmaa ratkaise, sillä vaikka olisikin halukas näkemään käytännön vaivan sopivan maksullisen naisen pakeille pääsemiseen ja valmis kaivamaan kuvetta tarvittavien satalappusten edestä, niin ei sitä nyt ainakaan KOVIN USEIN voi keskivertomies käytännössä tehdä. Lisäksi palvelun laatu eli palveluntarjoajan asenne voi olla perseestä, ja on lähtökohtaisesti jo epätodennäköistä että saa kovin hyvää palveluakaan.
 
Liittynyt
05.08.2017
Viestejä
4 886
Höpön löpön ettei muka osaa ajatella :) Kiteytit tuon hyvin että hyödytön etu. En tiedä millaiset miehet tätä jaksavat jankuttaa että miehet ei saa, ja naiset saa kun sormia napsauttaa (tässä langassa on ainakin yksi, iso E). Kuulostaa jo lähtökohtaisesti pöljältä. Kai mies kun mies saa jos käy maksullisissa vaan panemassa vailla herkkiä tunteita, tai vaan laskee tarpeeksi sitä rimaa.
No on se nyt paskapuhetta väittää ettei noin muka olisi ainakin seksin tapauksessa. Himokkaita miehiä on niin paljon, että naisilla on aivan eri tavalla valinnanvaraa kuin miehillä.

Mutta jossain vaiheessa tulee sekin piste että oma käsi kiinnostaa enemmän kuin tarjolla olevat vaihtoehdot, joillain miehillä ennemmin ja joillain myöhemmin.


Tuli mieleen psykologi Barry Schwartzin valinnanvapauden paradoksi, että kun on hyvin runsas valintojen mahdollisuus, se johtaa lopulta päättämättömyyteen ja tyytymättömyyteen. Standardit hivuttautuvat vaivihvaa hyvin korkealle.
Sanoisin kanssa että kyse on juurikin tästä...
 
Liittynyt
24.10.2016
Viestejä
4 319
Ihan ekana sanon, että elekee tuomitko.

Noista standardeista valitettavasti uskon, että naisilla ne on paljon korkeammat nykyään. Tinder ja nettideitti on pitkälle pilannut perus parisuhdemarkkinat. Ihanteellistahan on löytää nainen reaalimaailmasta joka ei ole koskaan koskenut nettideittiin, liekö paljoa jäljellä? Ihan vaan sillä, että jos peruskaunis tyty tekee Tinderiin profiilin, se huomio ja miesten määrä on niin suurehko, että siinä selkeästi voi menettää realistiset käsitykset siitä, että minkälainen on "oman tasoinen kumppani", vaikka nyt tiedetään että naiset "deittailee ylöspäin".

Kerran luin (oliko nyt iltalehti vai iltasanomat) jutun eräästä YH-äidistä, joka suoraan sanoi, että ei halua edes tutustua parisuhdemielessä kehenkään kun saa seksiä aina kun tarvii todella komeilta ja viriileiltä miehiltä.
 
Liittynyt
04.03.2023
Viestejä
513
En hetkeekään usko, että joku täysin tavis ihminen, joka on elänyt sitä tavallista elämäänsä kuitenkin suht kauan, alkaisi "kuvitella itsestään liikoja" pelkästään sen perusteella, että joku osa ukoista pitää kaikki naiset oikeaan miettimättä yhtään, tai vaikka miettiskin. Koska ne keskustelut ei koskaan ala, vaikka tulis mätsi. Kyllä se karu totuus aika pian paljastuu. Halutaan seksiä tai sitten ulkoistetaan karsinta naiselle, kuten aiemmin oli puhe.

Ootte kyllä torspoja jos kuvittelette, että naiset luulee itsestään liikaa ja siksi ei flaksi käy.
 
Liittynyt
03.10.2023
Viestejä
800
Ihan ekana sanon, että elekee tuomitko.

Noista standardeista valitettavasti uskon, että naisilla ne on paljon korkeammat nykyään. Tinder ja nettideitti on pitkälle pilannut perus parisuhdemarkkinat. Ihanteellistahan on löytää nainen reaalimaailmasta joka ei ole koskaan koskenut nettideittiin, liekö paljoa jäljellä? Ihan vaan sillä, että jos peruskaunis tyty tekee Tinderiin profiilin, se huomio ja miesten määrä on niin suurehko, että siinä selkeästi voi menettää realistiset käsitykset siitä, että minkälainen on "oman tasoinen kumppani", vaikka nyt tiedetään että naiset "deittailee ylöspäin".

Kerran luin (oliko nyt iltalehti vai iltasanomat) jutun eräästä YH-äidistä, joka suoraan sanoi, että ei halua edes tutustua parisuhdemielessä kehenkään kun saa seksiä aina kun tarvii todella komeilta ja viriileiltä miehiltä.
No mut ei hätää, jos itse tästä sinkkunnun, niin panemiskelpoisuudesta huolimatta mulla ei ole minkäänlaista itsetuntoa lähteä millekään alustalle etsimään miesseuraa, koska en mahdu heidän kriteereihinsä. :rofl:

Harmi, kun seksuaalisuuttaan ei voi täysin valita, mutta onneksi olen aika avoin ajatukselle naisista.

(Eipä ne homotkaan löydä kumppania sormiaan napauttamalla. Eräs ystäväni kiroaa niitä vitun miehiä ihan samoin kuin naiset.)
 
Liittynyt
05.08.2017
Viestejä
4 886
En hetkeekään usko, että joku täysin tavis ihminen, joka on elänyt sitä tavallista elämäänsä kuitenkin suht kauan, alkaisi "kuvitella itsestään liikoja" pelkästään sen perusteella, että joku osa ukoista pitää kaikki naiset oikeaan miettimättä yhtään, tai vaikka miettiskin. Koska ne keskustelut ei koskaan ala, vaikka tulis mätsi. Kyllä se karu totuus aika pian paljastuu. Halutaan seksiä tai sitten ulkoistetaan karsinta naiselle, kuten aiemmin oli puhe.

Ootte kyllä torspoja jos kuvittelette, että naiset luulee itsestään liikaa ja siksi ei flaksi käy.
Juurihan edellisellä sivuilla sanoit, että naisille on tarjolla yltäkylläisesti ainakin seksiseuraa, joten mistä tämä nyt tuli? Ei ole kovin vaikea kuvitella että joku nainen arvioisi markkina-arvonsa reippaasti yläkanttiin seksiseuran saamisen helppouden perusteella.

Ja mitä tarkoitat ettei keskustelut ala? Pääsääntöisesti miehet joutuu aina tekemään aloitteet deittiapeissa.
 
Liittynyt
04.03.2023
Viestejä
513
Juurihan edellisellä sivuilla sanoit, että naisille on tarjolla yltäkylläisesti ainakin seksiseuraa, joten mistä tämä nyt tuli? Ei ole kovin vaikea kuvitella että joku nainen arvioisi markkina-arvonsa reippaasti yläkanttiin seksiseuran saamisen helppouden perusteella.

Ja mitä tarkoitat ettei keskustelut ala? Pääsääntöisesti miehet joutuu aina tekemään aloitteet deittiapeissa.
Seksiseuraa on tarjolla paljon. Ei seurusteluseuraa.

Miehet ei aloita keskustelua, tai jos itse aloittaa, ne eivät vastaa, tai peräti poistavat koko mätsin samantien, kuten kävi nyt juuri itselleni tässä aamulla. :cautious: taisin olla sellainen ajansäästönainen.
 
Liittynyt
05.08.2017
Viestejä
4 886
Seksiseuraa on tarjolla paljon. Ei seurusteluseuraa.

Miehet ei aloita keskustelua, tai jos itse aloittaa, ne eivät vastaa, tai peräti poistavat koko mätsin samantien, kuten kävi nyt juuri itselleni tässä aamulla. :cautious: taisin olla sellainen ajansäästönainen.
Hämmentävää. Paremminkin omat kokemukset oli niin päin, ettei naiset aloita keskusteluja noin niinkuin ikinä. Vanhemmissa ikäluokissa voi toki olla eri tilanne...

Ja sehän oli juuri pointti, että seksiseuran saamisen helppous, ja kun on jatkuvasti miehiä lirkuttelemassa, voi saada naiset luulemaan itsestään liikoja.
 
Liittynyt
03.10.2023
Viestejä
800
Ja sehän oli juuri pointti, että seksiseuran saamisen helppous, ja kun on jatkuvasti miehiä lirkuttelemassa, voi saada naiset luulemaan itsestään liikoja.
Voi saada jotkut joo, mutta yleistäen, en ymmärrä miksi ihmeessä saisi. Edelleen naiset tietävät miesten lirkuttelun tarkoitusperät eivätkä ota sitä henkilökohtaisena kehuna. Voi olla miehenä vaikea ymmärtää, mutta koettakaan nyt vaan ymmärtää. (...myös sen, että ette voi millään tavalla yleistää näitäkään asioita koskemaan kaikkia naisia.)
 
Liittynyt
04.03.2023
Viestejä
513
Se nyt on sinänsä ihan sama luuleeko joku nainen (tai mies) itsestään "liikoja". Sitä joko kiinnostuu toisesta tai sitten ei kiinnostu, eikä sitä pysty useinkaan järjellä selittämään miksi kiinnostui (itse tarjoan edelleen selitykseksi feromoneja, mutta näitähän ei ruudun välityksellä voi haistaa, joten sitten pitää kiinnostuksen herätä jostain muusta, kuvasta tai tekstistä).

Mutta summa summarum, jos ei kiinnosta, ei kiinnosta.
 
Liittynyt
24.10.2016
Viestejä
4 319
Seksiseuraa on tarjolla paljon. Ei seurusteluseuraa.

Miehet ei aloita keskustelua, tai jos itse aloittaa, ne eivät vastaa, tai peräti poistavat koko mätsin samantien, kuten kävi nyt juuri itselleni tässä aamulla. :cautious: taisin olla sellainen ajansäästönainen.
Siis mä en enää tiedä missä maailmoissa miehet ja naiset elää. Toki seksiseura ei ole itsestäänselvä asia ja siinäki on käytävä vähä tuurikin (olen mies, ei yllätä).
Mut mitä tässä on ollut näitä ihmisiä joiden kanssa on tutustunut parisuhdemielessä, olen saanut todella hyviä keskusteluja sekä pitkiä treffejä, hyvä flow ja energia ollut, mut asiat ei etene. Nyt siis näihin tarvii aina monta eri asiaa mitkä natsaa (ihastuminen, feromonit, tuoksut, tähtien linjaston, kuun asennon, kipinän, selittämättömiä perhosia, sori mä löin tarkotuksella överiks :D), mut mä pidän asiat näin miehenä aika yksinkertaisina. Jos oon kiinnostunut toisesta, ei se vaadi isosti ja kun elämä/arvot suurinpiirtein täsmää. Ja sinällään "ei dealbreaker" kriteerit joustaa esim. vaikka olen kissaihminen niin ei haittaa elää koiraihmisen kanssa, joille tämä taas saattaa olla iso juttu.

Aloitan aina keskustelun ja yritän yleensä keksiä uusia aloituksia säännöllisesti ja/tai vähä improvisoida profiilista. Vastaus/ghostausprosentti silti hipoo lukemia, että onko homman väärti :D

PS: En ymmärrä tuota mätsin poistoa? Siis mä poistan mätsin vaan jos keskustelu ollut kuolleena jo pidempää tai nainen ghostannut. Välillä nostan pöydälle uusiks keskustelun ja jos ei jatku niin turhaa mä roikotan mätsejä siellä.
 
Viimeksi muokattu:
Liittynyt
24.10.2016
Viestejä
4 319
Ei ole kovin vaikea kuvitella että joku nainen arvioisi markkina-arvonsa reippaasti yläkanttiin seksiseuran saamisen helppouden perusteella.
Mul tulee säännöllisesti somessa vastan podcastei missä keskustellaan dating asioista ja eräässä podissa oli vieraana (mä kaivan sen jos löydän) nainen, joka on siis jonkinsortin dating coach miehille. Hän kertoi, että hän saa päivässä jopa nelinumeroisesti viestejä somessa oikeasti hyvännäköisiltä miehiltä, että mitä heidän on tehtävä deittaamisen eteen, koska se on aivan mahdotonta. Varmaan vähä kärjistystä mukana, mut kertoo nykytilanteesta.

Mä oon siitä erikoinen että mulla ei mee mikää ihonalle eli siis jos ei natsaa tai on kuivaa markkinoilla niin yritän tehdä asian eteen duunia. It is what it is, mut voin kuvitella miehiä jotka struglee :)
 
Liittynyt
04.03.2023
Viestejä
513
Sellainenkin on muuten mahdollista, että nää naiset todellakin tiedostaa sen oman tasonsa, ja swaippaa sampanjaa harrastavat laatikkoleukaiset kirurgit ja lentäjät siksi vasempaan. Turha havitella sellaista mitä ei saa (tai usko saavansa).
 
Liittynyt
24.10.2016
Viestejä
4 319
Sellainenkin on muuten mahdollista, että nää naiset todellakin tiedostaa sen oman tasonsa, ja swaippaa sampanjaa harrastavat laatikkoleukaiset kirurgit ja lentäjät siksi vasempaan. Turha havitella sellaista mitä ei saa (tai usko saavansa).
Naulankantaan, mut eikös naiset tykkää haaveilla ja tehdä ajatusmatkoja? Kelaa nyt mennä reffeille jonku F-15 lentäjän kanssa, edes pieni kutkutus? :D
 
Liittynyt
24.07.2017
Viestejä
172
Seksiseuraa on tarjolla paljon. Ei seurusteluseuraa.

Miehet ei aloita keskustelua, tai jos itse aloittaa, ne eivät vastaa, tai peräti poistavat koko mätsin samantien, kuten kävi nyt juuri itselleni tässä aamulla. :cautious: taisin olla sellainen ajansäästönainen.
Tarkoitatko näillä "miehillä" pelkästään tarkalla seulalla valittuja, sinua paljon paremman näköisiä miehiä, joilla on luultavasti runsaasti kysyntää myös muilta naisilta?

Onko sinulla realistinen käsitys ulkonäöllisestä tasostasi? Matchaatkö ikinä tasoisiasi miehiä? Käyttäyvätkö nämä ulkonäöllisesti tasoisesi miehet myös tuolla tavalla Tinderissä?
 
Liittynyt
03.10.2023
Viestejä
800
Mul tulee säännöllisesti somessa vastan podcastei missä keskustellaan dating asioista ja eräässä podissa oli vieraana (mä kaivan sen jos löydän) nainen, joka on siis jonkinsortin dating coach miehille. Hän kertoi, että hän saa päivässä jopa nelinumeroisesti viestejä somessa oikeasti hyvännäköisiltä miehiltä, että mitä heidän on tehtävä deittaamisen eteen, koska se on aivan mahdotonta. Varmaan vähä kärjistystä mukana, mut kertoo nykytilanteesta.
Toi on varmasti hänelle totta. Hän myös varmaankin mainostaa bisnestään somessa = postailee paljon, hakee näkyvyyttä, kuvat on tyyliteltyjä ja naama puunattu. Tämmönen ei ole millään tavalla verrannollinen tavisnaisten elämään.

Mulla on ollu naama somessa alkuajoista asti, en oo mitenkään piilossa muutenkaan ja ei tule deeämmää, yksäriä, viestiä tuntemattomilta ei-huijareilta ollenkaan. Persekuvia ei toki löydy.
 
Liittynyt
24.10.2016
Viestejä
4 319
Se haluaa kuitenkin vain seksiä. ;)
Tässä on just se, että tälle F-15 pilotille todennäkösesti riittää naisia seksiä varten, mut luulisi jäävän pidemmän päälle aika tyhjä olo.
Entäs nämä naiset jotka pohjimmiltaan haluaa miehen, joilla on vahva missio sekä kutsumus, mut eivät sen takia ole niin usein kotona?
Ajatellaan, että tää F-15 lentäjä haluaisi perustaa perheen :)
 
Liittynyt
04.03.2023
Viestejä
513
Tarkoitatko näillä "miehillä" pelkästään tarkalla seulalla valittuja, sinua paljon paremman näköisiä miehiä, joilla on luultavasti runsaasti kysyntää myös muilta naisilta?
Nää miehet on sellaisia, jotka vaikuttaa minusta jollain lailla kiinnostavilta. Ja siis joo, kyllä siellä monet aloittaa keskustelun mutta aika harvat lopulta mätsien määrään nähden. Olisi pitänyt ilmaista tää eksaktimmin.
Onko sinulla realistinen käsitys ulkonäöllisestä tasostasi? Matchaatkö ikinä tasoisiasi miehiä? Käyttäyvätkö nämä ulkonäöllisesti tasoisesi miehet myös tuolla tavalla Tinderissä?
En minä tiedä. Mistä mä voisin tietää tällaisia? Mikä on mun "taso", missä sen voi mittauttaa? :rolleyes:
 
Liittynyt
19.10.2016
Viestejä
371
Hämmentävää. Paremminkin omat kokemukset oli niin päin, ettei naiset aloita keskusteluja noin niinkuin ikinä. Vanhemmissa ikäluokissa voi toki olla eri tilanne...

Ja sehän oli juuri pointti, että seksiseuran saamisen helppous, ja kun on jatkuvasti miehiä lirkuttelemassa, voi saada naiset luulemaan itsestään liikoja.
Näin se menee. Naisen täytyy olla todella kiinnostunut laittaakseen ensimmäisen viestin.


2024-01-07_112754.png



Ja miksi tarvitsisi? Siinä vaiheessa, kun sinulla on lähes rajattomasti matcheja, ei turhalle työlle ole tarvetta, ja se auttaa karsimaan ne, jotka ovat oikeasti kiinnostuneita ja valmiita näkemään vaivaa.


2024-01-07_113528.png
 
Liittynyt
24.10.2016
Viestejä
4 319
Ja miksi tarvitsisi? Siinä vaiheessa, kun sinulla on lähes rajattomasti matcheja, ei turhalle työlle ole tarvetta, ja se auttaa karsimaan ne, jotka ovat oikeasti kiinnostuneita ja valmiita näkemään vaivaa.
Ja tässä päästään sinne häilyvään rajaan pahimmillaan. Se, että on hyvä keskustelemaan, saa keskusteluja, ja pitäa keskusteluja yllä ei välttämättä riitä (onneksi tämä riittää valtaosa tapauksista), vaan on oltava "hookkeja" ja päästävä naisen aivojen sisälle luomaan emotionaalista "myllerrystä". Tässä kohtaa itse pistän jarruja sisään, ei ole millään tavalla vaivan arvoista.

Lisäyksenä huumorintaju ja huumori joka on hyvä taito osaa noin muuten keskustelujen yhteydessä.

Toki oma lajinsa on flirtti jota itsekin mielellään oppisin vielä rohkeampaan suuntaan. Ehkä se oma "arvo" ei ole vielä tullut niin hyvin esiin, että "uskaltaisi" naisten kanssa laitttaa esim. keskusteluja flirtimmäksi, vaikka olisivat täysin "open" sille.
 
Liittynyt
03.10.2023
Viestejä
800
Näin se menee. Naisen täytyy olla todella kiinnostunut laittaakseen ensimmäisen viestin.





Ja miksi tarvitsisi? Siinä vaiheessa, kun sinulla on lähes rajattomasti matcheja, ei turhalle työlle ole tarvetta, ja se auttaa karsimaan ne, jotka ovat oikeasti kiinnostuneita ja valmiita näkemään vaivaa.


Jos mä laittaisin pelkän kukkasen kuvan ilman tekstiä ja saisin 100 mätsiä, mun viimeisetkin heterorippeet häviäisivät sen siliän tien.

Laitoin viestin ensin mun miehelle. Se oli hänen ainoa saamansa, joskaan mätsejäkään ei ollut paljoa, pitkälti hänen omien standardiensa takia. Laitoin sen kahden syyn takia, kumpikaan ei ollut ulkonäkö, kehon koko tai ammatti. Toinen oli materiaa, mutta ei yli ~100 euron arvoinen (en muista hintatasoa 10 vuoden takaa).

Hain persoonallisuutta. En sitä, että kelpaisin kenelle tahansa.
 
Liittynyt
04.03.2023
Viestejä
513
Mutta mikä ihme vaivaa miehiä, jotka tykkäävät profiileista, joiden ainoa tieto on että kyseessä on nainen ja kuvana on joku tuoli tai auringonlasku.
 
Liittynyt
24.07.2017
Viestejä
172
Nää miehet on sellaisia, jotka vaikuttaa minusta jollain lailla kiinnostavilta. Ja siis joo, kyllä siellä monet aloittaa keskustelun mutta aika harvat lopulta mätsien määrään nähden. Olisi pitänyt ilmaista tää eksaktimmin.

En minä tiedä. Mistä mä voisin tietää tällaisia? Mikä on mun "taso", missä sen voi mittauttaa? :rolleyes:
Vaikkapa ulkonäöllisesti sen tasoiset miehet jotka olet saanut sitoutettua parisuhteeseen.
Nää miehet on sellaisia, jotka vaikuttaa minusta jollain lailla kiinnostavilta. Ja siis joo, kyllä siellä monet aloittaa keskustelun mutta aika harvat lopulta mätsien määrään nähden. Olisi pitänyt ilmaista tää eksaktimmin.

En minä tiedä. Mistä mä voisin tietää tällaisia? Mikä on mun "taso", missä sen voi mittauttaa? :rolleyes:
Matchaatkö Tinderissä ulkonäöllisesti saman tasoisia miehiä joita olet aiemmin saanut sitoutettua parisuhteeseen vai keskitytkö pelkästään niihin itseäsi paremman näköisiin komistuksiin mitä muutkin naiset haluavat?

Mikäli matchaat pelkästään itseäsi paremman näköisiä miehiä, niin ei ole ihme jos he eivät aloita keskusteluja, tai jos itse aloittaa, ne eivät vastaa, tai peräti poistavat koko mätsin samantien, kuten kävi nyt juuri sinulle tänä aamuna.
 
Liittynyt
16.04.2017
Viestejä
17
Heh, tuohon keskustelujen aloitteluun pakko mainita. Olen ollut Tinderissä nyt noin pari vuotta, tänä aikana mätsännyt yhteensä ehkä 50 - 100 naisen kanssa, että ei nyt kauhean monen kanssa ottaen huomioon aikajana, mutta jonkun verran kuitenkin. Ainoastaan yksi nainen on aloittanut keskustelun näistä ja muistan hyvin vielä edelleenkin koska niin harvinaista se on. En kyllä yleensä jää odottelemaan mitään naisten viestien aloitteluja koska miten harvinaista se on enkä siis edes odota sitä, koska minulle ei tuota mitään vaikeuksia pistää naiselle ekaksi viestiä. Muutaman päivän saatan odotella matchin jälkeen, ja sitten pistän viimeistään itse viestiä.
 
Liittynyt
04.03.2023
Viestejä
513
Miksi nää tyypit on sitten tykänneet minusta? Selittäkää? Tämähän toimii molempiin suuntiin :D

Eikun jaa tämäkö olikin sitä ajansäästöää. eikun näähän saa ihan valita kenen kanssa lopulta lähtevät. Ei tarvi sarjatulella tykätä kaikista. Eiku. Siis mikä on tämä strategia?
 
Liittynyt
04.03.2023
Viestejä
513
Ja mun miehet on aina olleet hyvännäköisiä :love: Ei ehkä muun maailman mielestä, mutta mun mielestä.

edit. yksikään ei ole ollut laatikkoleukainen eikä kirurgi. Eikä hävittäjälentäjä.
 
Viimeksi muokattu:
Liittynyt
24.10.2016
Viestejä
4 319
Ja mun miehet on aina olleet hyvännäköisiä :love: Ei ehkä muun maailman mielestä, mutta mun mielestä.

edit. yksikään ei ole ollut laatikkoleukainen eikä kirurgi. Eikä hävittäjälentäjä.
"Kauneus on katsojan silmissä". Yleensä sellaset "mallikauniit" menee muutenki vasemmalle, eipä niistä saa edes mätsei saati edes mitää keskusteluja. Aivan pintaliidossa menevät. On toki tullut tosi kauniita mimmejä vastaan jotka ovat lähteneet reffeillekin asti ja ovat olleet "maan pinnalla". Aivan huikeita yksilöitä löytyy myös seasta.

Mutta siis yleensä aina mua kiinnittää huomioo naisen ulkonäössä jokin piirre tai muoto joka vetoo tai viehättää, vaikka muuten olisi ihan normaalinnäköinen. Nää on niitä "joukosta erottuvia" jollain tavalla. Allekirjoitan kyllä.
 
Liittynyt
16.04.2017
Viestejä
17
Toisen pään sisään ei pääse, joten tulkinnat on tietysti omasta viitekehyksestä käsin. En kyllä rehellisesti sanottuna ymmärrä tätä vaatimuslistan konseptia kyllä muutenkaan. Loppupeleissä siinä vaatimuslistassa on tasan kaks asiaa: että olen rakastunut siihen ihmiseen (ja se minuun), ja että se kohtelee mua hyvin. Kaikki muu on lopulta toisarvoista. Näistä kahdesta en (enää) tingi.
Tämä kyllä. Aika paljon miehet puhuu tuosta, että naisilla olisi joku mahdoton vaatimuslista jonka kanssa operoisivat, mutta vaikka saattavat sanoa niin ääneen tai julkisesti, niin pitäisi ehkä jo ymmärtää, että ei kaikkia naisten sanomisia pidä ottaa liian kirjaimellisesti. Ei kukaan ihastu toiseen minkään sellaisen perusteella jos se täyttää kaikki mahdolliset vaatimukset mitä on etukäteen ajatellut. Nainen voi vaikka käydä oikeasti sen 190 cm pitkän komean kirurgin kanssa treffeillä, mutta ei silti tunne tätä miestä kohtaan mitään. Itsekin kävin treffeillä naisen kanssa joka vaikutti kuvien perusteella ihan kiinnostavalta, mutta ei nyt ollut mikään salamihastuminen pelkkään ulkonäköön. Toisten treffien aikana sitten kokonaisuus vaan klikkasi, että ihastuin siinä sitten vähän. Näin se vaan yleensä menee.
 
Liittynyt
16.04.2017
Viestejä
17
mut mä pidän asiat näin miehenä aika yksinkertaisina. Jos oon kiinnostunut toisesta, ei se vaadi isosti ja kun elämä/arvot suurinpiirtein täsmää. Ja sinällään "ei dealbreaker" kriteerit joustaa esim. vaikka olen kissaihminen niin ei haittaa elää koiraihmisen kanssa, joille tämä taas saattaa olla iso juttu.
Miehet sanoo minusta aika usein tuota samaa, mutta mitä jos vaan naiset ovat parempia, tai heidän on helpompi luontaisesti tuoda niitä asioita esille jotka saa miehet kiinnostumaan / ihastumaan? Siis sen nyt tietää kaikki, että jos nainen on hyvännäköinen ja mukava, niin sillä pääsee jo miesten silmissä pitkälle. Mutta naisilla se ei vaan mene niin, että mies on komea ja mukava / kunnollinen, niin nyt kyllä nainen haluaa olla tuon miehen kanssa. Naiset tarvitsee enemmän informaatiota miehestä. Sen takia historiallisesti pitkät parisuhteet ovat yleensä alkaneet kaveriporukoiden / harrastusporukoiden kautta, nainen on tuolloin nähnyt miestä pitemmän aikaa ja miten se toimii eri ihmisten kanssa jne. Nettitreffailu on lähtökohtaisesti hankala tapa miesten hurmata naisia, sille ei vaan voi mitään.
 
Liittynyt
18.01.2019
Viestejä
501
Miehet sanoo minusta aika usein tuota samaa, mutta mitä jos vaan naiset ovat parempia, tai heidän on helpompi luontaisesti tuoda niitä asioita esille jotka saa miehet kiinnostumaan / ihastumaan? Siis sen nyt tietää kaikki, että jos nainen on hyvännäköinen ja mukava, niin sillä pääsee jo miesten silmissä pitkälle. Mutta naisilla se ei vaan mene niin, että mies on komea ja mukava / kunnollinen, niin nyt kyllä nainen haluaa olla tuon miehen kanssa. Naiset tarvitsee enemmän informaatiota miehestä. Sen takia historiallisesti pitkät parisuhteet ovat yleensä alkaneet kaveriporukoiden / harrastusporukoiden kautta, nainen on tuolloin nähnyt miestä pitemmän aikaa ja miten se toimii eri ihmisten kanssa jne. Nettitreffailu on lähtökohtaisesti hankala tapa miesten hurmata naisia, sille ei vaan voi mitään.
Tästä kirjoitin jompaankumpaan ketjuun itsekin aikoinaan. Jotenkin näin se menee.

Muuten, tuo "jos nainen on hyvännäköinen ja mukava, niin sillä pääsee jo miesten silmissä pitkälle" joskus mietityttää näiden naisten elämän kannalta. Toisaalta onhan tuo aika kadehdittava taikavoima niin pariutumisessa kuin vaikka työelämässäkin. Mutta toisaalta saattaa olla heille iso sisäinen haaste pitemmän päälle. Koska jos aina saa kaiken tosi helposti, niin sitten jää se oma kehittymistarve puolitiehen ja se sitten väistämättä heijastelee eri juttuihin.

Edit: Ei pitäisi rinnastaa elokuvia tosielämään, mutta tulipa tuo ylläoleva erityisesti nyt mieleen, kun katselin Areenassa olevan elokuvan Le Mépris. Oli aika tuskallista katsoa sitä parisuhdedynamiikkaa... vaikka Brigitte Bardot´n alaston peppu ei niin tuskallista katsottavaa ollutkaan. Hieno elokuva kyllä.
 
Viimeksi muokattu:
Liittynyt
26.01.2023
Viestejä
41
Edit: Ei pitäisi rinnastaa elokuvia tosielämään, mutta tulipa tuo ylläoleva erityisesti nyt mieleen, kun katselin Areenassa olevan elokuvan Le Mépris. Oli aika tuskallista katsoa sitä parisuhdedynamiikkaa... vaikka Brigitte Bardot´n alaston peppu ei niin tuskallista katsottavaa ollutkaan. Hieno elokuva kyllä.
Mikä siinä oli tuskallista ? ( en ole nähnyt ko.leffaa ).
 
Liittynyt
04.03.2023
Viestejä
513
Sehän se tragedia yleensä on, että mies on ihana, kiltti, hyvännäköinen, checkaa kaikki boxit näin nuorisoslangilla ilmaistuna, mutta kun ei vaan sytytä niin ei sytytä. Eihän sellaisesta suhteesta voi tulla mitään.
 
Liittynyt
22.12.2016
Viestejä
18 519
Sehän se tragedia yleensä on, että mies on ihana, kiltti, hyvännäköinen, checkaa kaikki boxit näin nuorisoslangilla ilmaistuna, mutta kun ei vaan sytytä niin ei sytytä. Eihän sellaisesta suhteesta voi tulla mitään.
Entäs jos on hyvä sängyssä, joko sitten alkaa riittää vai pitäisikö vielä olla jotain extra-kemiaa?

(Oletan tässä, että hyppäät sänkyyn aika matalalla kynnyksellä, kuten olet antanut ymmärtää.)
 
Liittynyt
04.03.2023
Viestejä
513
Entäs jos on hyvä sängyssä, joko sitten alkaa riittää vai pitäisikö vielä olla jotain extra-kemiaa?

(Oletan tässä, että hyppäät sänkyyn aika matalalla kynnyksellä, kuten olet antanut ymmärtää.)
Kyllä sen kemian (yhteyden? energian? kipinän? miksi sitä sitten kutsuukaan) pitää olla olemassa, jos parisuhdetta meinaa virittää. Ja siihen kuuluu se, että ylipäätään haluaa olla sen toisen lähellä intiimisti. Sänkyyn ei tulla koskaan tällaisen "paperilla täydellinen mutta se jokin puuttuu"-prospektin kanssa pääsemään, näin se menee.


Ja tämä on tietysti vain oma mielipide ja kokemus. Muut voivat kokea toisin.
 
Liittynyt
22.12.2016
Viestejä
18 519
Kyllä sen kemian (yhteyden? energian? kipinän? miksi sitä sitten kutsuukaan) pitää olla olemassa, jos parisuhdetta meinaa virittää. Ja siihen kuuluu se, että ylipäätään haluaa olla sen toisen lähellä intiimisti. Sänkyyn ei tulla koskaan tällaisen "paperilla täydellinen mutta se jokin puuttuu"-prospektin kanssa pääsemään, näin se menee.
Okei, mä jotenkin käsitin, että hyppäät herkästi sänkyyn, mutta ehkä niitä paperilla ja muutenkin täydellisiä miehiä sitten vaan on siis runsaasti tarjolla..
 
Liittynyt
04.03.2023
Viestejä
513
Okei, mä jotenkin käsitin, että hyppäät herkästi sänkyyn, mutta ehkä niitä paperilla ja muutenkin täydellisiä miehiä sitten vaan on siis runsaasti tarjolla..
Ei, eihän ihmisen tarvi olla täydellinen millään lailla paperilla tai muutenkaan että sen kanssa voi sekstailla. Varmaan ihan tuttu konsepti? Ja sekstailla voi vaikkei olis yhtään mitään yhteistä tai puhuttavaa. Sitten kun sekstaamisen lisäksi on yhteisiä puheenaiheita, arvoja, intressejä ja muuta, aletaan olla suhdepotentiaalissa.

Mutta näitähän ei voi tietää ennenkuin on tavattu, että haluuko siitä toisesta seksiä vai ei, tai kenties sitten jotain muutakin lisäksi.

Juuri luin jodelista ketjua, missä naiset kertoivat alunperin vetäneensä nykyisen kumppaninsa tinderissä vasempaan mutta olivat sitten tavanneet jotain toista kautta ja romanssi sitten syttyi sitä myötä. Ja tunnen itsekin tällaisen avioparin.
 
Liittynyt
24.10.2016
Viestejä
4 319
Mun kaveri löys nykyisensä jostai klubin aulasta missä oli kaveriporukkailta, tiedä tarkemmin ku itse en ollut paikalla. Hän esitteli itsensä jollekin mimmille jota luuli siis kuuluvan tähän kaveriporukkaan (mukana siis oli poppoo jotka ei ollut nii tuttuja ennestää) lempinimellänsä. Täähä meni niinkin hauskasti, että tällä mimmillä oli TÄYSIN sama lempinimi kuin mun kaverilla :D Voin kuvitella sitä hämmennyksen määrää siinä, mut nää on näitä siistejä juttuja kuulla. Aitoja kohtaamisia :cool:

Ei liity Tinderiin, mutta tälläsiä ei voi nettideitissä tapahtuu..
 
Liittynyt
22.12.2016
Viestejä
18 519
Mun kaveri löys nykyisensä jostai klubin aulasta missä oli kaveriporukkailta, tiedä tarkemmin ku itse en ollut paikalla. Hän esitteli itsensä jollekin mimmille jota luuli siis kuuluvan tähän kaveriporukkaan (mukana siis oli poppoo jotka ei ollut nii tuttuja ennestää) lempinimellänsä. Täähä meni niinkin hauskasti, että tällä mimmillä oli TÄYSIN sama lempinimi kuin mun kaverilla :D Voin kuvitella sitä hämmennyksen määrää siinä, mut nää on näitä siistejä juttuja kuulla. Aitoja kohtaamisia :cool:

Ei liity Tinderiin, mutta tälläsiä ei voi nettideitissä tapahtuu..
Tuollaiset kohtaamiset vaan on lottovoittoon rinnastettavia juttuja, ja yhä harvempi tänä päivänä pariutuu missään yöelämässä. Ja se on sääli.

Joskus takavuosina homma oli "balanssissa" kun pääasiassa kohdattiin oikeassa elämässä, mutta sen lisäksi oli jokerikorttina nettideitti. Nykyään taas tuntuu, että yöelämä on ihan kuollutta tässä suhteessa.
 

Pitkä_ja_hikinen_hevari

BANNATTU
BANNED
Liittynyt
11.08.2023
Viestejä
460
Joskus kun Tinderiä käytin tuli paljon vahingossa pyyhkästyä oikealle. Niitä ei voi undota. Jotenkin algoritmi tarjosi aivan mitä sattuu niin poistin tunnukset. Huomasin kyllä jossain kohtaa että kuvat ja livet eivät kohtaa. Liikaa filtteriä sekä cherry-pickingiä kuvien suhteen. Profiilit jotka on täynnä "Carpe diem"-latteuksia ei oikein innostanut selailemaan lisää.
 
Liittynyt
04.03.2023
Viestejä
513
Olisin muuten veikannut vahinkotykkäystä, mutta sama mätsin poistanut kaiffari oli tykännyt musta myös Badoossa. Tai sitten se on todellinen rähmäkäpälä. :D
 
Liittynyt
22.12.2016
Viestejä
18 519
Olisin muuten veikannut vahinkotykkäystä, mutta sama mätsin poistanut kaiffari oli tykännyt musta myös Badoossa. Tai sitten se on todellinen rähmäkäpälä. :D
Ei miehet aina varsinaisesti "valkkaile", vaan sormi huitoo oikealle autopilotilla. Vasta mätsin synnyttyä mietitään, että kiinnostaako vai ei.

Toi ei välttämättä ole optimaalisin tapa pelata tätä peliä, mutta siitä huolimatta aika moni taitaa näin toimia.
 
Toggle Sidebar

Statistiikka

Viestiketjut
245 776
Viestejä
4 292 678
Jäsenet
71 721
Uusin jäsen
Starshield

Hinta.fi

Ylös Bottom