• TechBBS:n politiikka- ja yhteiskunta-alue (LUE ENSIN!)

    Politiikka- ja yhteiskunta-alue on TechBBS-keskustelufoorumilla ala-osio, joka on tarkoitettu poliittisten ja yhteiskunnallisten aiheiden sekä niiden ilmiöiden ja haasteiden käsittelyyn.

    Ohjeistus, säännöt ja rangaistukset koskevat vain tätä aluetta, muilla alueilla on käytössä TechBBS-foorumin tavalliset säännöt.

    Ylläpito valvoo, ohjeistaa ja moderoi keskustelua, mutta ensisijaisesti alueen keskustelijoiden pitäisi pyrkiä aktiivisesti ylläpitämään asiallista keskustelua ja myös selvittämään mahdollisesti syntyviä erimielisyyksiä ilman ylläpidon puuttumista keskusteluun.

Pariutumisen haasteet nykypäivänä ja sen vaikutukset

Liittynyt
18.10.2016
Viestejä
522
Suomessa kotiäitiin ei ole monella miehellä varaa. Ne miehet joilla siihen on varaa, jättävät kyllä YH:t jumbosijoille, koska haluavat omaa jälkikasvua ja eivät halua huolehtia muiden jälkikasvusta. Toki näköjään löytyy näitä järjen jättiläisiä, kuten kauramaitomies, joka pokaa jotain instanaisia ja eroaa sitten 6kk avioliiton jälkeen, kun on pistänyt vajaan miljoonan palamaan lemmenlomiin :psmoke:
No tuossa toisessa artikkelissa miehen ammatti oli hitsaaja. Aika monta lastakin olivat pyörättäneet. Se onko varaa riippuu ihmisten tavoitteista.

Itsellä olisi ihan helpostikin rahaa YH:lle jos elämänsuunta olisi samansuuntainen ja nainen vaan vaikuttaa fiksulta ja normaalilta. Ylipäänsä ihmiseltä joka myös saa töitä niin halutessaan. Ongelma nykyelämässä on ajanpuute jolloin toisiin ihmisiin tutustumiseen ei vain ole aikaa.

Itselle on hyvin todennäköistä että tienaan enemmän kuin about ~97% naisista joten rahaa todennäköisesti valuisi parisuhteessa puolison suuntaan enkä koe moista kyllä ongelmaksi jos nainen vaan "tuo pöytään" sitä jotain mitä koen hyväksi ja hyväksyttäväksi.
 
Liittynyt
11.05.2017
Viestejä
351
No tuossa toisessa artikkelissa miehen ammatti oli hitsaaja. Aika monta lastakin olivat pyörättäneet. Se onko varaa riippuu ihmisten tavoitteista.

Itsellä olisi ihan helpostikin rahaa YH:lle jos elämänsuunta olisi samansuuntainen ja nainen vaan vaikuttaa fiksulta ja normaalilta. Ylipäänsä ihmiseltä joka myös saa töitä niin halutessaan. Ongelma nykyelämässä on ajanpuute jolloin toisiin ihmisiin tutustumiseen ei vain ole aikaa.

Itselle on hyvin todennäköistä että tienaan enemmän kuin about ~97% naisista joten rahaa todennäköisesti valuisi parisuhteessa puolison suuntaan enkä koe moista kyllä ongelmaksi jos nainen vaan "tuo pöytään" sitä jotain mitä koen hyväksi ja hyväksyttäväksi.
Joo eihän tuossa mitään ongelmaa ole. Ulosottovelkainen YH vaan on todellinen turn off. Luultavasti sulla ei ole asiaa komentaa niitä lapsia, vaikka olisivat kuinka perseelleen kasvatettuja, koska ne ovat "hänen" lapsiaan, vaikka maksatkin elatuksen. En ole koskaan ymmärtänyt miksi joku haluaa maksaa muiden lapsista ja vittuuntua huonosti kasvatettujen lapsien käytöksestä. Nykyään tuo vielä korostuu, kun lapset on totutettu tuijottamaan erikokoisia ruutuja, kun se on helppoa ja aikuiset saavat myös tuijottaa erikokoisia ruutuja, kun lapset ovat liimautuneita omiin näyttöihinsä.

Ajanpuutteen voi vaihtaa vähän pienempään korvaukseen siitä menetetystä vapaa-ajasta. Itse tykkään vapaa-ajasta ja siksi teen duunia keskimäärin 3h päivässä viisi päivää viikossa. Täällä Aasiassa pärjää loistavasti normisuomalaisen keskimääräisellä liksalla. Toki myyntihommissa tulot vaihtelevat, mutta jos fyrkat on vähissä, silloin ei kuluteta ylimääräiseen hömppään ja toki pitää olla tilillä muutaman kuukauden hätävara.

Hitsaaja tai putkari voi tehdä paljon kovempaa tiliä kuin maisterisnaiset. Ylitöitä on tarjolla ja duunit aina yksityisellä sektorilla. Kova hitsaaja voi hinnoitella oman aikansa, eli taulukkopalkat eivät tosiaan ole voimassa.
 
Liittynyt
18.10.2016
Viestejä
522
Joo eihän tuossa mitään ongelmaa ole. Ulosottovelkainen YH vaan on todellinen turn off. Luultavasti sulla ei ole asiaa komentaa niitä lapsia, vaikka olisivat kuinka perseelleen kasvatettuja, koska ne ovat "hänen" lapsiaan, vaikka maksatkin elatuksen. En ole koskaan ymmärtänyt miksi joku haluaa maksaa muiden lapsista ja vittuuntua huonosti kasvatettujen lapsien käytöksestä. Nykyään tuo vielä korostuu, kun lapset on totutettu tuijottamaan erikokoisia ruutuja, kun se on helppoa ja aikuiset saavat myös tuijottaa erikokoisia ruutuja, kun lapset ovat liimautuneita omiin näyttöihinsä.
Niin. No jos ihmisen perusasiat on pielessä, esim. ei osaa laskea tai hallita raha-asioita normaalisti, on masentunut tai ylipainoinen ja elämanhallinnassa haasteita niin eihän sellaista todennäköisesti kukaan tai ainakaan kovin moni halua puolisokseen. Varsinkin jos haluaa perheen tai lisäystä nykyisiin. On paljon ihmisiä, jotka ovat ihan järkeviä vaikka ovatkin eronneet. Parisuhteeseen tarvitaan kaksi ja toinen kariutuneessa parisuhteessa on voinut olla ihan järkevä. Ero on voinut perustua myös ihan rationaalisiin asioihin myös ja molemmat olleet ihan täysivaltaisia normaaleja ihmisiä (vaikka ovatkin tehneet lapsen).

Turha ajatella että ne YH äidit on kaikki niitä baarin pubiruusuja joille kelpaa kuka vaan ja joskus osui napakymppiin ja pamahtivat paksuksi...
 

4play

(■_■¬ )
S Y N T H W A V E
NOSTO
Liittynyt
27.08.2018
Viestejä
342
Kyllä molemmat sukupuolet arvostavat ikää, älykkyyttä sun muuta hyvää ja kaunista, naiset vaan jonkin verran enemmän kuin miehet. Ja sama pätee ulkonäköön, molemmat arvostavat, miehet vaan jonkin verran naisia enemmän.
Näköjään nettikyselynä toteutettu tutkimus, joissa itselleen valehtelu on äärimmäisen helppoa, mutta suuntaahan nuo antaa markkina-arvon ja evoluutiobiologian puoleen:

Ikä: Naiset arvioivat ikää tärkeämmäksi kuin miehet.
Koulutus: Naiset arvioivat koulutusta tärkeämmäksi kuin miehet.
Älykkyys: Naiset arvioivat älykkyyttä tärkeämmäksi kuin miehet.
Tulot: Naiset arvioivat tuloja tärkeämmäksi kuin miehet.
Luottamus: Naiset arvioivat luottamusta tärkeämmäksi kuin miehet.
Tunneyhteys: Naiset arvioivat tunneyhteyttä tärkeämmäksi kuin miehet.

Naiset näyttävät pitävän resursseja tärkeämpänä tekijänä verrattuna miehiin, erityisesti kauneuteen ja persoonallisuuteen verrattuna. Tämä ero kasvaa iän myötä noin 30 ikävuoteen asti, jonka jälkeen lähtee laskuun. Miehet puolestaan asettavat suuremman painoarvon viehättävyydelle ja fyysiselle rakenteelle verrattuna naisiin suhteessa muihin piirteisiin.

Kun teoria sovelletaan käytäntöön, niin luottamusta ja tunneyhteyttä ei oikein pysty kovin äkkiä markkinoimaan, joten keskimääräiselle miehelle sitten jääkin koulutus, tulot ja älykkyys, joista viimeiseen voidaan supliikki ympätä mukaan.

Pseudotiedettä :asif:
 
Liittynyt
12.06.2022
Viestejä
1 800
Niin siis tossahan oli paljon isommat erot eri ominaisuuksien arvotuksen välillä, kuin sen välillä miten miehet ja naiset niitä arvottivat. Tulotaso koettiin kaikista vähiten merkityksellisesti, ja nimenomaan MIEHET pitivät sitä merkittävämpänä ominaisuutena. Tosin ero oli hiuksenhieno. Toiseksi vähiten painoarvoa sai nimellinen koulutus. Naiset painottivat miehiä enemmän selkeiten Tunneälyä, luottamusta ja älykkyyttä, miehet puolestaan fyysistä kauneutta vetovoimaa.
 

Taneli-

☤ Virallinen ⚔ testaaja ☣
Liittynyt
17.10.2016
Viestejä
7 973
En nyt sano että pitäisi 100% paikkansa kaikissa sähköisissä pariutumisen etsintä paikoissa mutta ehkä (toivottavasti) silmiä avaava joillekin henkilöille tälläkin foorumilla:


Eli monesti nuo sovellukset pyrkivät tietysti hankkimaan rahoja niille itselleen. Se että luvataan ja kuvissa on monia kauniita naisia jotka etsivät miestä itselleen ja ovat valmiita muuttamaan ties mihin vain päästäkseen sinun vaimoksesi kunhan ensin maksat "platina" jäsenyyden, maksat siitä että kirjoitat heille, maksat siitä että lähetät heille lahjoja, maksat siitä että laitat virtuaalisia kukkasia, sydämiä ja muuta sekä tietysti maksat heidän matkansa luoksesi.. ..voi olla myös huijausta ja siellä voi olla myös joku 40v mies työkseen vastailemassa sinulle sen kauniin naisen sijasta. Mies joka ottaa ylös tärkeät tiedot sinusta ja tekee tarkkaa raporttia joten se "sama" nainen voi vastata sinulle muutaman minuutin vastaeajalla välittämättä kellonajasta tai päivästä aina kun laitat (maksullista) viestiä hänelle.

Toki myönnän että hieman skeptistä mieltä itsellänikin mutta kuten videossa sanotaan jos siellä on joku nuori kaunis nainen joka "ei löydä" halukasta miestä omasta maastaan voisiko olla että hän kuitenkin löytää sen mutta haluaa rahasi? Tai sitten hän vain syystä X rakastuu palavasti johonkin 50-60+ vuotiaaseen joka kertoo lapsenlapsistaan ja vuodattaan sydänsurujaan kun vaimo jätti...
Ainakin jos puhutaan palvelusta missä maksat ehkä kymmeniä tai jopa satoja tuhansia ja odotat sitten jossain rautatie tai lentoasemalla saapuvaa morsiantasi se kukkapuska kädessä ja iso nimikyltti sylissä..
 
Liittynyt
08.08.2017
Viestejä
1 862
Jenkkifirma on kehittänyt AI-Tinderin.
Blush mainostaa olevansa palvelu, jossa voi ”oppia ja harjoitella parisuhdetaitoja turvallisessa ja hauskassa ympäristössä”.
Mutta taas kerran antaa valheellisen kuvan miten oikeasti käyttäydytään
seurustelun perustaitoja, kuten toisen kunnioittamista, sovellus ei opeta lainkaan.
Tekoälydeitit eivät esimerkiksi pahastuneet, kun käyttäjä oli töykeä tai jopa haukkui heitä.
 
Liittynyt
03.10.2023
Viestejä
800
Jenkkifirma on kehittänyt AI-Tinderin.
Mutta taas kerran antaa valheellisen kuvan miten oikeasti käyttäydytään
Nonnih. Taitaa tulevaisuudessa ihan oikeat, kahden ihmisen häät olla todella harvinaisia. :D Ja avecit vierailla.

Ei saatana oikeesti. Onneksi olen vanha ja onneksi en ole itse lisääntynyt. Voihan se olla, että tulevan nuorison mielestä kaikki some- ja tekoälypaska on typerää, vanhanaikaista ja noloa, mutta ei sellaisestakaan globaalia tule yhtään aikaa... Sääliksi käy kasvavia nuoria, ihmissuhteiden rakentamista aloittelevia poikia ja tyttöjä ja muita. Tulee tää kaikki tuhoamaan aikuistenkin suhteita.
 

Lare

Error 404
Liittynyt
13.11.2016
Viestejä
4 128
En nyt keksinyt parempaakaan ketjua, mutta jonnekin tekee mieli avautua :D

Olen vihdoin tavannut naisen, jonka kanssa tuntuu olevan kemiaa enemmän kuin kenenkään muun kanssa aiemmin. Naisen seurassa on todella helppo olla oma itsensä ja ollaan puhuttu jo vähän vakavammastakin.

Ainut mutta on se, että nainen haaveilee muutosta toiseen kaupunkiin ja on melko varmasti muuttamassakin ainakin hetkeksi. Itse en tunne kaupungista ketään ja joutuisin jättämään perheen, harrastukset, kaverit ja työt taakseni. Uudesta kaupungista en tuntisi yhtään ketään. Myös oman alan töiden saatavuus ei vaikuta kovin hyvältä. Pahimmillaan nykyinen mieluinen työ vaihtuu työttömyyteen.

Mitähän tästä pitäisi ajatella? JOS tästä jutusta nyt tulee jotain, niin pitäisi jättää koko muu oma elämä taakseen. Toinen vaihtoehto olisi lähteä eri suuntiin, mikä saattaisi kaduttaa rajusti.
 

MI7

Liittynyt
05.12.2020
Viestejä
268
En nyt keksinyt parempaakaan ketjua, mutta jonnekin tekee mieli avautua :D

Olen vihdoin tavannut naisen, jonka kanssa tuntuu olevan kemiaa enemmän kuin kenenkään muun kanssa aiemmin. Naisen seurassa on todella helppo olla oma itsensä ja ollaan puhuttu jo vähän vakavammastakin.

Ainut mutta on se, että nainen haaveilee muutosta toiseen kaupunkiin ja on melko varmasti muuttamassakin ainakin hetkeksi. Itse en tunne kaupungista ketään ja joutuisin jättämään perheen, harrastukset, kaverit ja työt taakseni. Uudesta kaupungista en tuntisi yhtään ketään. Myös oman alan töiden saatavuus ei vaikuta kovin hyvältä. Pahimmillaan nykyinen mieluinen työ vaihtuu työttömyyteen.

Mitähän tästä pitäisi ajatella? JOS tästä jutusta nyt tulee jotain, niin pitäisi jättää koko muu oma elämä taakseen. Toinen vaihtoehto olisi lähteä eri suuntiin, mikä saattaisi kaduttaa rajusti.
Näihin samanlaisiin kysymyksiin jokainen joutuu elämässään etsimään vastausta. Sen lopullisen vastauksen ja tekemisen joutuu itse päättämään ja tekemään. Itse olen jälkikäteen aina ajatellut, että asioilla on tarkoitus järjestyä - niin kuin ovatkin. Jos muutat, näet itse mitä se elämä toi tulleessaan, arvailuksi jää sen toisen suunnan näkeminen, aivan varmasti olisi ollut kuitenkin erilainen.
 
Liittynyt
31.07.2017
Viestejä
1 613
Nonnih. Taitaa tulevaisuudessa ihan oikeat, kahden ihmisen häät olla todella harvinaisia. :D Ja avecit vierailla.

Ei saatana oikeesti. Onneksi olen vanha ja onneksi en ole itse lisääntynyt. Voihan se olla, että tulevan nuorison mielestä kaikki some- ja tekoälypaska on typerää, vanhanaikaista ja noloa, mutta ei sellaisestakaan globaalia tule yhtään aikaa... Sääliksi käy kasvavia nuoria, ihmissuhteiden rakentamista aloittelevia poikia ja tyttöjä ja muita. Tulee tää kaikki tuhoamaan aikuistenkin suhteita.
Näimpä, ei tähän pöhinään voi todeta enää muuta kuin vittu lol. Surulliselta näyttää nykyjonnejen tulevaisuus, jos mitään ei osata ja malli seurusteluun tulee kaikkeen suostuvalta ja alistuvalta tekoälybotilta, no eiköhän tästäkin saada kunnon rahastuspalvelu tulille, jos tuo yleistyy.
 
Liittynyt
11.05.2017
Viestejä
351
En nyt keksinyt parempaakaan ketjua, mutta jonnekin tekee mieli avautua :D

Olen vihdoin tavannut naisen, jonka kanssa tuntuu olevan kemiaa enemmän kuin kenenkään muun kanssa aiemmin. Naisen seurassa on todella helppo olla oma itsensä ja ollaan puhuttu jo vähän vakavammastakin.

Ainut mutta on se, että nainen haaveilee muutosta toiseen kaupunkiin ja on melko varmasti muuttamassakin ainakin hetkeksi. Itse en tunne kaupungista ketään ja joutuisin jättämään perheen, harrastukset, kaverit ja työt taakseni. Uudesta kaupungista en tuntisi yhtään ketään. Myös oman alan töiden saatavuus ei vaikuta kovin hyvältä. Pahimmillaan nykyinen mieluinen työ vaihtuu työttömyyteen.

Mitähän tästä pitäisi ajatella? JOS tästä jutusta nyt tulee jotain, niin pitäisi jättää koko muu oma elämä taakseen. Toinen vaihtoehto olisi lähteä eri suuntiin, mikä saattaisi kaduttaa rajusti.
Miksi tämä nainen haluaa muuttaa toiseen kaupunkiin? Duunin perässä vai ihan vaan huvikseen? Jos huvikseen, niin elämässä asiat pitää laittaa tärkeysjärjestykseen. Jos on puhuttu vakavammasta seurustelusta, haaveilut pitää silloin jättää kakkossijalle. Toki nykyisessä "minä, minä"-kulttuurissa asiat eivät valitettavasti mene noin. Itse en jättäisi kaikkea taakseni jonkun naisen takia. Eri asia jos oltaisiin tunnettu vuosia ja olisin varma, että homma toimii. Mulla toki sellaiset duunit, jota voi tehdä kotoa käsin, joten on aika sama missä asun. Perheen ja kaverit olen jo muutenkin joutunut jättämään Suomeen, kun asun ulkomailla.
 
Liittynyt
31.10.2016
Viestejä
339
En nyt keksinyt parempaakaan ketjua, mutta jonnekin tekee mieli avautua :D

Olen vihdoin tavannut naisen, jonka kanssa tuntuu olevan kemiaa enemmän kuin kenenkään muun kanssa aiemmin. Naisen seurassa on todella helppo olla oma itsensä ja ollaan puhuttu jo vähän vakavammastakin.

Ainut mutta on se, että nainen haaveilee muutosta toiseen kaupunkiin ja on melko varmasti muuttamassakin ainakin hetkeksi. Itse en tunne kaupungista ketään ja joutuisin jättämään perheen, harrastukset, kaverit ja työt taakseni. Uudesta kaupungista en tuntisi yhtään ketään. Myös oman alan töiden saatavuus ei vaikuta kovin hyvältä. Pahimmillaan nykyinen mieluinen työ vaihtuu työttömyyteen.

Mitähän tästä pitäisi ajatella? JOS tästä jutusta nyt tulee jotain, niin pitäisi jättää koko muu oma elämä taakseen. Toinen vaihtoehto olisi lähteä eri suuntiin, mikä saattaisi kaduttaa rajusti.
Minusta tämä on helppo. Kun nainen on muuttanut toiseen kaupunkiin, rakkautesi liekki kyllä ajan kuluessa kertoo, haluatko vielä häntä tulellasi lämmittää. Etäily antaa miettimisaikaa epävarmassa tilanteessa, käytä hyödyksi. Kunhan et suinpäin muuta pelkän suhteen takia tuntemattomaan.
 
Liittynyt
18.10.2016
Viestejä
522
Mitähän tästä pitäisi ajatella? JOS tästä jutusta nyt tulee jotain, niin pitäisi jättää koko muu oma elämä taakseen. Toinen vaihtoehto olisi lähteä eri suuntiin, mikä saattaisi kaduttaa rajusti.
Naiset testaavat miesten psyykettä tietoisesti tai tiedostamattaan. Itse pyrkisin selvittämään itselleni että onko kyse tästä ja että pyrkiikö nainen testaamaan sinua näillä muuttoaikeilla. On varsin luotaantyöntävää jos mies näkee naisen ainoana mahdollisuutena ja samalla jos miehen psyyke rakoilee näiden puheiden jälkeen. Vaihtoehtoisesti nainen saattaa singaloida ettei tunne suhdetta yhtä tärkeäksi.

Sori negatiivinen viestin sävy, mutta älä nyt ainakaan työpaikkaa jätä koska se nyt varsinkin on suhteelle lopun alku jos sinulla ei ole töitä ja olette molemmat työttömiä. Jos nainen haluaa muuttaa pois paikkakunnalta eikä koe suhdetta yhtä tärkeäksi niin se on valitettavaa.

Kaikkea hyvää kuitenkin alkavalle suhteelle. Jos jotain pelkän tekstin perusteella kuitenkin epäilisin niin kyse on tuosta testaamisesta ja jos olet asian kanssa cool ja sanot että valitettavasti et koe että suhde voi jatkua jos ei asuta samalla paikkakunnalla niin varmaan naisen mieli muuttuu koska näkee että olet jämäkkä ja JOS hän kokee suhteen tärkeäksi. Koko puhe muutosta muualle saattaa loppua sitten siihen.
 
Liittynyt
06.03.2019
Viestejä
3 447
En nyt keksinyt parempaakaan ketjua, mutta jonnekin tekee mieli avautua :D

Olen vihdoin tavannut naisen, jonka kanssa tuntuu olevan kemiaa enemmän kuin kenenkään muun kanssa aiemmin. Naisen seurassa on todella helppo olla oma itsensä ja ollaan puhuttu jo vähän vakavammastakin.

Ainut mutta on se, että nainen haaveilee muutosta toiseen kaupunkiin ja on melko varmasti muuttamassakin ainakin hetkeksi. Itse en tunne kaupungista ketään ja joutuisin jättämään perheen, harrastukset, kaverit ja työt taakseni. Uudesta kaupungista en tuntisi yhtään ketään. Myös oman alan töiden saatavuus ei vaikuta kovin hyvältä. Pahimmillaan nykyinen mieluinen työ vaihtuu työttömyyteen.

Mitähän tästä pitäisi ajatella? JOS tästä jutusta nyt tulee jotain, niin pitäisi jättää koko muu oma elämä taakseen. Toinen vaihtoehto olisi lähteä eri suuntiin, mikä saattaisi kaduttaa rajusti.
Hankala ilman tarkempia tietoja oikein sanoa mitään...

Ihan eri tilanne esim:

- Asutte nyt isossa kaupungissa ja nainen haaveilee muutosta susirajan taakse jonnekkin perähikiälle missä ei sinulle todennäköisesti olisi mitään töitä tarjolla.
vs.
- Asutte nyt jollain pienellä paikkakunnalla missä ei naiselle ole tarjolla oikein mitään uran tai muun elämän suhteen ja hän haaveilee muutosta isompaan kaupunkiin mistä sinäkin voisit löytää töitä.
 
Liittynyt
06.02.2023
Viestejä
1 218
Minusta tämä on helppo. Kun nainen on muuttanut toiseen kaupunkiin, rakkautesi liekki kyllä ajan kuluessa kertoo, haluatko vielä häntä tulellasi lämmittää. Etäily antaa miettimisaikaa epävarmassa tilanteessa, käytä hyödyksi. Kunhan et suinpäin muuta pelkän suhteen takia tuntemattomaan.
Samaa mieltä. Turha tuosta on tehdä mustavalkoista joko-tai, kaikki tai ei mitään -valintaa. Ei sitä päätöstä oikeasti tarvitse juuri nyt tehdä. Jatkatte tutustumista etänä, katsot eteneekö teidän juttu ja kotiutuuko nainen edes vai palaako maitojunalla takaisin. Mä en itse tuoreen suhteenalun vuoksi muuttaisi elämässäni juurikaan yhtään mitään, mutta olenkin vanha ja monissa liemissä keitetty. Eri asia, jos nykyinen elämä olisi jotenkin erityisen hanurista ja siihen kaipaisi isompaa muutosta, mutta tässä taisi olla elämässä juuri nyt kaikki aika mallillaan ja menetettävää olisi paljon.
 
Liittynyt
08.08.2017
Viestejä
1 862
Taas lisää Sinkkuja paljaana.
"Mies ei saa pahastua vaikka myyn alastonkuvia ja alusvaatteita, ja pidän (kusetan) muutamaa sugar daddya siinä sivussa."
Mistä näitä sinkkuja oikein vedetään ja ketkä näitä ohjelmia katsoo. Varmaan samat, jotka katsoo BB:täkin.
 
Liittynyt
08.08.2017
Viestejä
1 862

4play

(■_■¬ )
S Y N T H W A V E
NOSTO
Liittynyt
27.08.2018
Viestejä
342
Ihan mielenkiintoista analyysia 33v naiselta, joka ei ole koskaan ollut parisuhteessa, mutta osa menee mun mielestä ylianalysoinnin puolelle.
Näissä aina pistää silmään tuo sankariviitan pukeminen päälle, että "Minähän pärjään ilmankin" ja "parisuhde ei ole avain onneen" - hokemiset. Yhteiskuntakin on vääränlainen kun kahden ihmisen taloudessa asuminen on henkilöille halvempaa. Ehkä keltaisen median aiheuttamaa, kun eihän semmoinen neutraali toteamus halusta talsia elon polkua yksin kerää lukukertoja.

En hetkeekään usko, että joku täysin tavis ihminen, joka on elänyt sitä tavallista elämäänsä kuitenkin suht kauan, alkaisi "kuvitella itsestään liikoja" pelkästään sen perusteella, että joku osa ukoista pitää kaikki naiset oikeaan miettimättä yhtään, tai vaikka miettiskin. Koska ne keskustelut ei koskaan ala, vaikka tulis mätsi. Kyllä se karu totuus aika pian paljastuu. Halutaan seksiä tai sitten ulkoistetaan karsinta naiselle, kuten aiemmin oli puhe.
Ootte kyllä torspoja jos kuvittelette, että naiset luulee itsestään liikaa ja siksi ei flaksi käy.
Torspoilua tai ei, niin vaatii aika lujaa tilanteen tiedostamista, että kun yhtäkkiä Tinderistä ja somesta saat huomiota omaa markkina-arvoasi reippaasti paremmilta kavereilta, niin miten sen jälkeen se omantasoinen voisi herättää mitään fiiliksiä? Vähintäänkin nämä kohtaamiset jäävät päiväuniin (197cm ;)) seikkailemaan.

Yleisellä tasolla tuosta päästään sitten aika äkkiä siihen, että jäädään vain etsimään "vielä parempaa" ja toisaalta luovutetaan joku orastava juttu perustellen, että ei nyt mitään kädenlämpöistä parisuhdetta ruveta ottamaan, kun nykyaika on kuiskutellut korvaan mahdollisuudesta saada kenet tahansa. Tämä osittain molemmille sukupuolille, tosin todellisuus iskee miehille paljon nopeammin ja kovempaa.
 
Liittynyt
03.10.2023
Viestejä
800
Torspoilua tai ei, niin vaatii aika lujaa tilanteen tiedostamista, että kun yhtäkkiä Tinderistä ja somesta saat huomiota omaa markkina-arvoasi reippaasti paremmilta kavereilta, niin miten sen jälkeen se omantasoinen voisi herättää mitään fiiliksiä? Vähintäänkin nämä kohtaamiset jäävät päiväuniin (197cm ;)) seikkailemaan.
Näissä vaihteeksi unohtuu se, että sillä miehen ulkonäöllä saati pituudella ja lompakolla ei ole sellaista merkitystä, että niiden takia nainen kelpuuttaisi jonkun tampion. Jos se omantasoinen tai *gasp* alempi saa polvet notkumaan asioilla X, G ja P niin se on sitten menoa. Ulisemaan jäävät vain yksittäistapauksia huutelevat tampiot.
 
Liittynyt
03.10.2023
Viestejä
800
Ihan mielenkiintoista analyysia 33v naiselta, joka ei ole koskaan ollut parisuhteessa, mutta osa menee mun mielestä ylianalysoinnin puolelle.
Romanttisen rakkauden ideaaliin on aivopesty lapsesta lähtien, ainakin oman sukupolveni kohdalla. Prinssi pelastaa prinsessan, ja tosirakkauden suudelma ratkaisee kaiken.
--
– Parisuhde on kuin taikalaastari, joka ratkaisee kaikki ongelmat. Se on kaunis ajatus ja hyvä parisuhde toki ihana asia, mutta eihän se oikeasti ole aina niin helppoa.
--
– Sen vuoksi ollaan valmiita luopumaan omista unelmista ja jopa omasta minuudesta. En tuomitse ketään, mutta minusta huonoa kohtelua ei vain pidä hyväksyä keneltäkään ja vielä vähemmän omalta kumppanilta.
Tämä niin isosti. Etenkin tyttöjen ja naistenalkujen kuluttama media on aina ollut täynnä tätä romantiikkaa, satuja, yksisarvisia ja se varmasti on tehnyt tepposiaan salakavalasti. Nykyään meininki on jo vapaampaa, koska tällaisten ihmisten esiintulo.

Ja ihmisiä on liikaa paskoissa suhteissa. Monesti kumpikin odottaa liikoja toiselta, olettaa asioita ja samalla keskustelutaidot ovat nollassa. Naisia pidetään parempina keskustelijoina, mutta väitän kännykkäkulttuurin lapsosten tulevan suhteellisen paskoiksi livekeskustelijoiksi.

Ne paljon puhutut korkeat standardit ovat edelleen sitä, että saisi ihmisarvoista kohtelua toiselta. En tiedä onko sillä miehille sitten niin suurta väliä, kun moni alistuu sen vaimon vaatimuksiin vaikkapa siitä vaimoudesta ja lapsista jne.

Niskanen toivoo, että pelkän romanttisen rakkauden sijaan esiin pääsisivät muutkin elämäntavat ja ihmissuhteet. Hän toivoo esimerkiksi ystävyyssuhteille enemmän arvostusta.
Niin, kaikki eivät pariudu. Koskaan ei ole oltu tilanteessa, jossa kaikki pariutuisivat. Ja sellaista ei ole kenellekään luvattu. Etenkin miesten osalta tarvittaisiin muutosta tähän muiden ihmissuhteiden arvostamiseen.
 
Liittynyt
04.03.2023
Viestejä
512
Näissä vaihteeksi unohtuu se, että sillä miehen ulkonäöllä saati pituudella ja lompakolla ei ole sellaista merkitystä, että niiden takia nainen kelpuuttaisi jonkun tampion.
Ehkä tämä on se asia, mikä kaksilahkeisilla ei nyt mee jakeluun. Ja siksi tuntuu siltä, että puhumme jatkuvasti ikäänkuin ihan eri asioista toistemme ohi.
 

Taneli-

☤ Virallinen ⚔ testaaja ☣
Liittynyt
17.10.2016
Viestejä
7 973
Ihan mielenkiintoista analyysia 33v naiselta, joka ei ole koskaan ollut parisuhteessa, mutta osa menee mun mielestä ylianalysoinnin puolelle.
Itse näkisin ehkä tämän tärkeimmäksi poiminnaksi, asia mitä todella moni ei vaan ole tajunnut jos se parisuhde puuttuu:
"
– Parisuhde on kuin taikalaastari, joka ratkaisee kaikki ongelmat. Se on kaunis ajatus ja hyvä parisuhde toki ihana asia, mutta eihän se oikeasti ole aina niin helppoa.
"

Kun moni oikeasti ajattelee että kun vaan saa sen parisuhteen niin kuin taikaiskusta se oma elämä on sitten "täydellistä". Tai jos suhteessa alkaa mennä huonosti niin pahimmillaan vastaus siihen on:"tehdään lapsi" mikä yleensä vaan hankaloittaa sitä suhdetta ja antaa vähemmän yhteistä "pari" aikaa kun siitä (tai niistä) lapsista täytyy huolehtia.

Eli ensin ihmisen täytyisi olla itse onnellinen ja tyytyväinen elämäänsä, sitten jos / kun hän löytää sen toisen niin toivottavasti tällä on asiat samoin ja he voivat olla yhdessä onnellisia elämässään. Eikä niin että "se toinen" automaattisesti osaa lukea ajatukset ja tehdä siitä yksinäisestä ihmisestä onnellisen pelkästään parisuhteen alkamisen vaikutuksesta.

Toisaalta sitten taas heti perään:
"
Hän hämmästelee sitä, miten paljon ihmiset ovat valmiita sietämään vai pysyäkseen parisuhteessa.

– Sen vuoksi ollaan valmiita luopumaan omista unelmista ja jopa omasta minuudesta.

"

Nykyisin ihmiset tuntuvat heti kun se ihastus loppuu tai viimeistään kun se ensimmäinen väittely/riita tulee vaihtavan suhdetta. En sano että ns. paskaan suhteeseen pitäisi jäädä, mutta mielestäni suhteessa molempien osapuolien pitäisi oppia tuntemaan sitä toista ja tehdä myös myönnytyksiä. Varsinkin asioista jotka eivät itselle ole niin tärkeitä.

Toki tiedän myös suhteita missä esim. mies ei ole tottunut syömään mitään "pupun ruokaa" ja esim. pizzasta jättää herkkusienet, oliivit, suippopaprikan jne jne. syömättä. Tai jos vaimo tekee ja siinä on jokin "vihannes" niin saattaa sitten heittää koko ruuan lautaseltaan roskiin ja mennä ulos ravintolaan syömään. Mikä on mielestäni typerää "omaa minuutta" (ja oli varmaan viimeinen kerta kun jaksan tehdä sekä tarjota hänelle pizzaa kun pitää yrittää jopa tomaattipohja yrittää kaapia pois ja jättää lautaselle mikä jätetään tietysti tiskipöydälle eikä osata kaapia edes...). Kyllä uusia asioita pitäisi olla valmis kokeilemaan varsinkin jos ne ovat noin vaarattomia eikä vaan pohjata johonkin pikkuisena tehtyyn päätökseen "kukkakaali on pahaa" tyylillä.
 

Awelonian

Residentti maahanmuuttaja
Liittynyt
22.10.2016
Viestejä
3 610
Tuossakin taas tulee oletuksia ja muita ja perään syväanaalyysia ilman kokemusta. Tuollaiset ihmiset on aika rasittavia persoonia, vähän kuin sähköautoja haukkuvat bensalenkkaritkin. Ei nähdä mitään muuta, kuin se oma elämä ja omat mielipiteet. Kuitenkin se tärkein unohtuu aina, että parisuhde on aina parisuhde. Siinä tehdään välillä kompromisseja puolin ja toisin ja arvostetaan toista ihmisenä sekä luotetaan tähän. Ehkä tuokin nainen on katsellut liikaa tiktokia ja poiminut sieltä ne oletuksensa.
 

kuoris

Tukijäsen
Liittynyt
28.06.2017
Viestejä
3 557
tehdä sekä tarjota hänelle pizzaa kun pitää yrittää jopa tomaattipohja yrittää kaapia pois ja jättää lautaselle mikä jätetään tietystii
Haha, repesin tälle. Kuulostaa kyllä pahasti jo joltain pakkomielteeltä. Jokainen toki saa syödä miten haluaa mutta se kannattaa kohteliaasti kommunikoida toiselle jos on ehdottomia rajoituksia. Allergiat toki erikseen.

Itse syön kaikkea mutta lapsena en jostain syystä voinut syödä mustikkaa. Tarhassa eivät uskoneet ja pakottivat (kirjaimellisesti) syömään, oksensin ne sitten ulos. Tästä tuli 10 vuoden trauma ennen kuin oppisin syömään sitä. Varsiselleri oli myös haaste mutta voitin senkin.
 
Liittynyt
18.01.2019
Viestejä
501
THL:ltä julkaistu uusi tutkimus, jossa oli aika mielenkiintoinen tulos. Olin nimittäin ollut siinä käsityksessä, että perinteisesti nuoret naiset toivovat useammin saavansa lapsia kuin nuoret miehet. Nyt kuitenkin:
Alle 50-vuotiaista naisista 39 prosenttia ja miehistä 44 prosenttia toivoo saavansa joko ensimmäisen lapsen tai lisää lapsia. Lapsitoiveet ovat yleisimpiä alle 30-vuotiailla ja vähenevät iän myötä. 20–29-vuotiaista naisista 62 prosenttia ja miehistä 69 prosenttia toivoi saavansa joko ensimmäisen lapsen tai lisää lapsia.
Ero on siis kääntynyt noin päin. Ja mielestäni jo tosi merkittävää, jos alle kolmekymppisistä naisista vain 62 % toivoo lapsia ja miehistä 69 %. Kun ottaa huomioon lisäksi, että
- näissä ikäluokissa on miehiä kymmeniätuhansia enemmän kuin naisia, ja
- niillä miehillä, jotka ylipäänsä lapsia saavat, keskimääräinen lapsiluku on selvästi suurempi kuin naisilla (suomennettuna: tietty alfajoukko miehistä siittää useita naisia; tästä tyyppiesimerkkinä oman suurehkon firmani johtaja, jolla on lapsia peräti neljän eri naisen kanssa).

Tällaisessa tilanteessa ratkaisuksi ei voi esittää sitä perinteistä, että miehet vain "kehittävät itseään, opettelevat parisuhdetaitoja ja ottavat enemmän vastuuta kotitöistä ja lapsista". Jos yksinkertaisesti 1) naisia on miehiä vähemmän, ja 2) heistä lapsia haluavia naisia vielä suhteellisesti vähemmän, ja 3) nämä lapsia haluavat naiset valitsevat siittäjikseen samoja miehiä, niin 1+2+3 = lapsia haluavia naisia riittää aika pienelle osalle vastaavasta miesväestöstä. Aika moni mies tulee yrittämään tehdä itsestään "täydellisen isäehdokkaan" ja silti jää ilman. Meillä on 10-20 vuoden kuluttua todella iso määrä lapsettomuuteensa pettyneitä ja surullisia 40+ -vuotiaita miehiä. Aika surullista, ja pikkaisen huolestuttavaa.

 
Liittynyt
17.10.2016
Viestejä
6 327
Sinänsä esim. 25v mies vastaa tuollaiseen kysymykseen vähän rennommasta asetelmasta... tuollaiseen on tavallaan helppo vastata että "joo joku lapsi joskus" kun se voi tarkoittaa vaikkapa 15 vuoden päästä ja asiaa ei tarvitse sen enempää mehustella. Naisena tuollaiseen kysymykseen vastaa vähän konkreettisemmasta näkökulmasta joka sisältää pitkän raskauden ja synnyttämisen ja ehkä hedelmällisyysasiatkin näkyy enempi naisten luvuissa.
Tietty jos tuossa on jokin trendimuutos niin se on väestötilastollisesti merkittävä.
 

Rullis

BANNATTU
BANNED
Liittynyt
25.02.2021
Viestejä
1 610
1) naisia on miehiä vähemmän
Käsittääkseni näin on ollut aina ihmisapinan kohdalla. Ainakin poikia syntyy enemmän. Neuvostoliitossa taisi olla naisia huomattavasti enemmän ww2 jälkeen, mutta ei tässä varmaan kukaan kolmatta maailmansotaa halua sen takia, että olisi sen jälkeen paremmat mahkut parisuhteeseen?

2) heistä lapsia haluavia naisia vielä suhteellisesti vähemmän
Tämä ei automaattisesti kuitenkaan tarkoita, etteikö nainen haluaisi parisuhdetta ja seksiä. Naiset myös opiskelee pitemmälle ja taloudelliset edellytykset perheen perustamiselle on muuttunut ja muuttuu tämänkin hallituksen aikana huonommaksi.

3) nämä lapsia haluavat naiset valitsevat siittäjikseen samoja miehiä
Onko sulla kavereina montakin sellaista tyyppiä, joilla on lapsia vaikka kolmen eri naisen kanssa? Vai oliko pointti, ettei naiset halua laittaa pullia uuniin, muutakuin komean ammattiurheilijan kanssa?
 
Liittynyt
18.01.2019
Viestejä
501
Onko sulla kavereina montakin sellaista tyyppiä, joilla on lapsia vaikka kolmen eri naisen kanssa? Vai oliko pointti, ettei naiset halua laittaa pullia uuniin, muutakuin komean ammattiurheilijan kanssa?
Just mainitsin yhden esimerkin jolla on lapsia neljän naisen kanssa. Mutta oleellista ei ole mun kaveripiiri, kun kyseessä on ihan tilastollinen fakta (en nyt jaksa kaivaa, eikö tämä ole perustietoa?). Siis että naisten lapsiluku on tasaisempi läpi väestön, miehiä taas jää sinne nollaluokkaan selvästi isompi määrä ja vastaavasti niillä miehillä jotka eivät jää nollaluokkaan on lapsia keskimäärin useampia kuin naisilla. Tuo viimeinen kysymyksesi on tahallista väärinymmärtämistä ja olkiukkoilua. Suurin osa väestöstä toki pariutuu ihan tavisten kanssa, mutta halutumman miesjoukon iso lapsimäärä kuitenkin vaikuttaa väestötasolla yhtenä osatekijänä.
 

Pitkä_ja_hikinen_hevari

BANNATTU
BANNED
Liittynyt
11.08.2023
Viestejä
460
Yhteiskunnan kannalta paras on että jokaisella miehellä on vaimo ja mahdollisesti lapsia. Se on valtio pienoiskoossa.
Ei nykyinen satanisten systeemi jossa muutamat alfat juoksevat pitkin poikin tyhjentelemässä kassejaan harvoihin naisiin. Simppien tehtävänä on olla cuckina näiden yh-mamin lapsikatraalle mikäli edes haluaa parisuhteen.
 

Taneli-

☤ Virallinen ⚔ testaaja ☣
Liittynyt
17.10.2016
Viestejä
7 973
Faktat ja tilastot puhuu puolestaan ihan riippumatta siitä, mihin kukakin haluaa uskoa.
On tässä se hyvä puoli että jos ei nyt omaa erityisen huonoa itsetuntoa voi ainakin lohduttautua sillä että oma isä on ollut alpha uros ja oma äiti on ollut se tavoiteltu naaras (ainakin jos ovat naimisiin päätyneet ja vieläpä se oma isä on se joka on naimisiin mennyt sen oman äidin kanssa eikä vaan siittänyt ja sitten eri mies mennyt avioon)

Joten vähintäänkin 100% faktana suurin osa meistä voi todeta että geeneiltämme olemme parasta A-luokkaa Alpha luokan miehen perimää sekä erityisen tavoitellun Alpha luokan naaraan (mikäli avioliiton tulosta) jälkeäisiä ja siten omaamme jo aika ison edun parinmuodostuksessa! (Koska 100% faktaahan on että vain alpha urokset pariutuvat joten isämme olisi voinut valita kenet tahansa, mutta jos hän päätyi naimisiin äitimme kanssa myös äitimme täytyy olla todellakin erikoinen. Minkä perusteelle ME olemme geeniemme summa eli parempia kuin isämme tai äitimme ovat olleet)

Siitä pääsee myös helposti seuraavaan teemaan, eli kaikkien ihmisten joita tapaa isät ovat olleet alpha miehiä (vaikka eivät välttämättä ole menneet naimisiin, vaikka suurin osa olisikin) sekä varsinkin nuorempien ihmisten isiin tämä pitää paikkansa vaikka joku tulisikin toteamaan että sotian aikaiseen sukupolveen ei tämä "matematiikka" sekä silkka fakta pätisikään...

Ellei sitten ole laittaa tilastoa mistä kävisi ilmi minä vuonna vasta tuo "alfa-kultti" alkoi ja sitä ennen se EI olisi pitänyt paikkaansa.. :smoke:
 
Viimeksi muokattu:
Liittynyt
22.12.2016
Viestejä
18 505
No pistäpä ne tilastot sitten tänne muidenkin nähtäville. Faktoista en ole niin kiinnostunut.
Juuri tuossa yllähän niitä oli. Yhä useampi mies on tahtomattaan lapseton. Tunnetusti painottuen matalamman sosioekonomisen aseman miehiin, eli kyse ei ole mistään satunnaisista miehistä tietenkään.

Ikäänkuin olisi jokin suuri salaisuus, että menestyvä mies saa lapsia, jos haluaa, ja luuserinarkkari taas epätodennäköisemmin. Mutta nyt vaan se painopiste siirtyy yhä enemmän sitä menestyvää ääripäätä kohti eli yhä useampi keskivertomieskin jää ilman. Naista sekä lapsia.
 

Taneli-

☤ Virallinen ⚔ testaaja ☣
Liittynyt
17.10.2016
Viestejä
7 973
Yksi tärkeä asia muistaa on toki myös se että vaikka uskoisi tuohon teoriaan mihin yllä minä ja muutkin kirjoittelivat ei silti kannata kertoa siitä liian suurella äänellä. Moni nainen voi näet nähdä asian toisinpäin jos kerrot heille "Olen muuten Alpha mies, tulen Alpha geeneillä varustelluista vanhemmista, olen saanut seksiä aiemminkin mikä jo itsessään todistaa väitteeni, joten siksi ihan puhtaana faktana sinun olisi parasta lähteä täältä minun kanssani nyt heti harrastamaan seksiä koska tieteellisesti et saa sitä muiden kanssa tänä iltana" tjsp...
 

Rullis

BANNATTU
BANNED
Liittynyt
25.02.2021
Viestejä
1 610
No pistäpä ne tilastot sitten tänne muidenkin nähtäville. Faktoista en ole niin kiinnostunut.
Ihan vitsillä Googletin näitä alfa-uros tilastoja. Ilmeisesti paviaaneilla lauman johtajalla on korkeimmat stressitasot.

Vielä kun @Derzu ja @Erkki_erikeepperi jaksaa tai viitsii meille muille myös nämä ihmisapinan alfa-tilastot esitellä.

Ehkä näistä tilastoista löytyy myös ne "täydelliset isäehdokkaat" jotka jäävät ilman suhdetta. En yllättyisi myös jos näissä tieteellisissä tilastoissa kerrotaan myös tuosta muuttuvasta painopisteestä, mikä miehiä estää pariutumasta.

Jos nyt parilla sanalla vielä aiheeseen sörkin niin tuollainen ajattelu-malli saattaa olla kyllä pitemmän päälle hyvin myrkyllinen. Kukaan ei pariudu kyllä yhtä sen helpommin, että pitää kaikkia naisia nirppoina joille vaan paras kelpaa ja syyttää omasta saamattomuudesta täysin ympäröivää yhteiskuntaa.

En ole nainen, mutta sellainen nariseva naisvihaaja tuskin saa kovin monella sukkia pyörimään jaloissa, vaikka muuten voisikin olla vientiä.
 
Liittynyt
05.08.2017
Viestejä
4 875
Vielä kun @Derzu ja @Erkki_erikeepperi jaksaa tai viitsii meille muille myös nämä ihmisapinan alfa-tilastot esitellä.

Ehkä näistä tilastoista löytyy myös ne "täydelliset isäehdokkaat" jotka jäävät ilman suhdetta. En yllättyisi myös jos näissä tieteellisissä tilastoissa kerrotaan myös tuosta muuttuvasta painopisteestä, mikä miehiä estää pariutumasta.
No siihen suuntaanhan tilanne näyttää kehittyvän pikku hiljaa, kun perinteistä yksiavioisuuden ihannetta ja normeja on purettu viime vuosikymmeninä. Ei toki siinä määrin että naiset sitä ekslusiivisesti harrastaisi, mutta on sitä havaittavissa.

Jos nyt parilla sanalla vielä aiheeseen sörkin niin tuollainen ajattelu-malli saattaa olla kyllä pitemmän päälle hyvin myrkyllinen. Kukaan ei pariudu kyllä yhtä sen helpommin, että pitää kaikkia naisia nirppoina joille vaan paras kelpaa ja syyttää omasta saamattomuudesta täysin ympäröivää yhteiskuntaa.

En ole nainen, mutta sellainen nariseva naisvihaaja tuskin saa kovin monella sukkia pyörimään jaloissa, vaikka muuten voisikin olla vientiä.
Eli meinaatko sitä, että oli tuo totta tai ei, sen tiedostaminen saa miehen vaikuttamaan vähemmän "alfalta" tai itsevarmalta eikä a-luokkaiselta laatu-urokselta, ja siten se heikentää pariutumisen mahdollisuuksia?

Mutta entäs sitten vaikka näin olisikin? Ymmärtääkseni tämä ei ole mikään self-help -ketju, jossa opetellaan tekemään vaikutusta naaraisiin pariutumistarkoituksessa vaan täällä keskustellaan ilmiöistä ja niiden vaikutuksesta laajemmalla tasolla.
 
Liittynyt
18.01.2019
Viestejä
501
On kyllä taas mahtavaa tää tahallisen väärinymmärtämisen ja provoamisen määrä.

Mutta kun tilastoja kyseltiin, niin nopsaan googlaamalla:

Miesten suurempi prosentti lapsettomissa: 45-vuotiaana suomalaisista miehistä on lapsettomia 30 %, naisista 20 %. Vaikka ero hitusen tasoittuu vielä tuon ikävuoden jälkeen, niin veikkaisin että max. prosenttiyksikön luokkaa, koska todella harva mieskään tulee ensi kertaa isäksi vasta yli 45-vuotiaana.

Miesten suurempi jakauma lapsiluvussa (eli "kaikkein kelpoisimmilla miehillä iso lapsiluku"): Asiasta voi saada käsityksen vertaamalla miesten ja naisten kokonaishedelmällisyyslukuja koulutusasteittain. Käppyröistä näkyy että jo niinkin karkea mittari kuin koulutusaste eriyttää miehiä aika vahvasti lapsiluvun suhteen. Sellaista dataa en äkkiä löytänyt, jossa mentäisiin vielä tarkempaan fraktiointiin (esim. koulutus- ja tulotason mukaan), muistelen tällaisenkin statsin nähneeni, mutta olisiko ollut sitten joku ulkomaita koskeva. Ja pitää ottaa huomioon että em. tilasto koskee koko väestöä, eli siinä ovat mukana myös lapsettomat miehet ja naiset, ja itse puhuin vain niistä jotka lapsia saavat.

Mitään alfa-myyttiä en ole todellakaan itse rakentamassa, puhumattakaan kaikkea tuota muuta huttua jonka @Rullis äkkiä vetäisi jostain kehiin. Totesin vain sen aika yleisesti tiedossa olevan faktan, että miehissä nähdään lapsiluvussa väestötasolla isompi polarisaatio (miehissä on naisia isommat osuudet sekä lapsettomia että monilapsisia). Tietysti se iso massa on keskellä, siinä missä naisissakin.
 
Viimeksi muokattu:

wanderer_

Team R&T
Liittynyt
30.10.2016
Viestejä
2 588
No mutta, sehän on sitten helppoa ryhtyä alfaksi. Kouluttautuminen näyttää riittävän pitkälle. Kun vielä pitää itsensä normaalipainossa ja urheilee, niin kuuluu parhaaseen pieneen fraktioon miehistä. Tai näin olen ainakin näiden pariutumisketjujen perusteella ymmärtänyt.
 
Liittynyt
22.12.2016
Viestejä
18 505
No mutta, sehän on sitten helppoa ryhtyä alfaksi. Kouluttautuminen näyttää riittävän pitkälle. Kun vielä pitää itsensä normaalipainossa ja urheilee, niin kuuluu parhaaseen pieneen fraktioon miehistä. Tai näin olen ainakin näiden pariutumisketjujen perusteella ymmärtänyt.
"Helppoa"...

No ei se kaikille ole niin helppoa. Sama kuin sanoisit naisille, että kannattaa ryhtyä naiselliseksi kodin hengettäreksi, harrastaa bikini-fitnessiä ja mittojen olisi syytä olla 90-60-90. Helppoa kuin heinän teko.

Sitä paitsi tämä on käytännössä nollasummapeliä, eli jos naiset ei halua lisääntyä entiseen malliin, niin ei se auta vaikka miehet olisi millaisia alfa-adoniksia. Vaatimustaso vaan nousee ja osa jää vääjäämättä ilman. Kuten tapahtuukin.
 
Liittynyt
06.03.2019
Viestejä
3 447
Ei sekään kouluttautuminen kovinkaan helppoa neli tai viisikymppiselle miehelle ole enää...
 

wanderer_

Team R&T
Liittynyt
30.10.2016
Viestejä
2 588
"Helppoa"...

No ei se kaikille ole niin helppoa. Sama kuin sanoisit naisille, että kannattaa ryhtyä naiselliseksi kodin hengettäreksi, harrastaa bikini-fitnessiä ja mittojen olisi syytä olla 90-60-90. Helppoa kuin heinän teko.

Niin, naisen tulisi olla nuori ja kaunis. Hitusen hankalampia tavoitteita, erityisesti sitten kun ei enää ole nuori :)


Kyllä, kommenttini sisältävät jonkin verran sarkasmia.
 
Liittynyt
22.12.2016
Viestejä
18 505
Niin, naisen tulisi olla nuori ja kaunis. Hitusen hankalampia tavoitteita, erityisesti sitten kun ei enää ole nuori :)
Kyllä, kommenttini sisältävät jonkin verran sarkasmia.
Miehen tulisi olla pitkä.

Se on kyllä vieläkin vaikeampi saavuttaa.

Eikä naisen tule olla yhtään mitään. Miehiä vyöryy sisään ovista ja ikkunoista joka tapauksessa. Pointti oli, että jos esittäisit naisille vastaavan vaatimuksen kuin miehille, niin sitten se voisi olla tuota "kodin hengetär, bikini-fitness, 90-60-90" -luokkaa.
 
Viimeksi muokattu:
Toggle Sidebar

Uusimmat viestit

Statistiikka

Viestiketjut
245 762
Viestejä
4 296 803
Jäsenet
71 698
Uusin jäsen
Emilios

Hinta.fi

Ylös Bottom