Nettitreffit + Tinder

Liittynyt
24.10.2016
Viestejä
4 308
Kesä meni ja naiset katos. Toukokuu - Heinäkuu tuli tykkäyksiä kauniilta daameilt enemmän ku ehti swaippaa. Nyt ostin n 1kk ”tauon” jälkeen Platinan niin ei tuolla ole juuri yhtää uutta tykkästä tullut tai jos on niin instant left swipe.

Taitaa nyt harmaa ja pimeä aikakausi mennä selibaatissa pitkälti ellei täs jotai ihmeitä tapahdu. Toki vois aktivoituu nyt IRL ja lähestyä mimmei salil ku ei Tinderissä enää natsaile.

Ruuhka-aikaan ja perusajankohtina salilla ei kinostele mut poikkeavat ajat ja viikonloppuiltaisin ko on hiljaisempaa salilla on paljo otollisempi ajankohta lähestyä. Tänää oli kivanoloinen mimmi siel. Harmittaa ku en tehny mittää, oli jalkatreeni sen verta tuskaista :D

Kyllä se kesä vaan on naisten kiima-aikaa.
 

Erkki_erikeepperi

BANNATTU
BANNED
Liittynyt
22.12.2016
Viestejä
18 469
Kesä meni ja naiset katos. Toukokuu - Heinäkuu tuli tykkäyksiä kauniilta daameilt enemmän ku ehti swaippaa. Nyt ostin n 1kk ”tauon” jälkeen Platinan niin ei tuolla ole juuri yhtää uutta tykkästä tullut tai jos on niin instant left swipe.

Taitaa nyt harmaa ja pimeä aikakausi mennä selibaatissa pitkälti ellei täs jotai ihmeitä tapahdu. Toki vois aktivoituu nyt IRL ja lähestyä mimmei salil ku ei Tinderissä enää natsaile.

Ruuhka-aikaan ja perusajankohtina salilla ei kinostele mut poikkeavat ajat ja viikonloppuiltaisin ko on hiljaisempaa salilla on paljo otollisempi ajankohta lähestyä. Tänää oli kivanoloinen mimmi siel. Harmittaa ku en tehny mittää, oli jalkatreeni sen verta tuskaista :D

Kyllä se kesä vaan on naisten kiima-aikaa.
Niin. Mä kyllä oon mätsejä saanut ja keskustelua viriteltyä, mutta on siitä tuskaisen pitkä matka vällyjen väliin. Kaikki on niin pirun hankalaa, eivätkä naiset omalla käytöksellään ja toiminnallaan todellakaan tule yhtään vastaan vaan miehen pitää vetää perässään koko showta kivireessä läpi talvisodan sotatantereiden, jos tällainen vertauskuva sallitaan.

Aika vitun rankkaa ja turhauttavaa.

Ja sitten on sattunut vielä pari sellaista kohdalle, jotka ovat hyvin vahvasti "antaneet ymmärtää" ja lähettäneet provosoivia kuvia yms., mutta sitten syistä ja toisista treffit on kuitenkin estyneet heistä johtuvista syistä. Naiset välillä suorastaan "leikittelee" miesten seksuaalisilla haluilla, ikäänkuin tämä olisi jokin hassunhauska leikki. Ymmärrän kyllä täysin, että sellaisiakin miehiä on maailmassa, joilla sitten "kilahtaa". Mulla on vahva ja teräksinen luonne, mutta ei kaikilla välttämättä ole.

Helppohan se on naisten leikkiä. Lämpöä, läheisyyttä ja kyrpäparrua saa niin paljon kuin ikinä haluaa. Ei mitään rajoitteita siinä. Ellei ole ihan susiruma, mutta sekin on usein itseaiheutettua.
 
Viimeksi muokattu:
Liittynyt
04.03.2023
Viestejä
511
Näinhän se menee, naiset valikoi siitä jäätävästä massasta parhaat päältä. Mies voi sitä asemaansa koittaa nostaa juurikin raahaamalla sitä kivirekeä läpi talvisodan sotatantereiden (mainio vertauskuva!) jotta joku nainen ees vähän kiinnostuisi. Mutta ei me sille mitään voida, tää on meillä liskoaivoihin koodattu ihan samalla lailla ku miehilläkin.

Biologisesti miesten tehtävän on suvunjatkaminen, naisten jalostus :D
 

Erkki_erikeepperi

BANNATTU
BANNED
Liittynyt
22.12.2016
Viestejä
18 469
Näinhän se menee, naiset valikoi siitä jäätävästä massasta parhaat päältä. Mies voi sitä asemaansa koittaa nostaa juurikin raahaamalla sitä kivirekeä läpi talvisodan sotatantereiden (mainio vertauskuva!) jotta joku nainen ees vähän kiinnostuisi. Mutta ei me sille mitään voida, tää on meillä liskoaivoihin koodattu ihan samalla lailla ku miehilläkin.

Biologisesti miesten tehtävän on suvunjatkaminen, naisten jalostus :D
Se, että mies vie tilannetta eteenpäin on normaalia eikä ongelma sinällään.

Ongelma on nykyään siis se, että sen eteenpäin viemisen vaikeuskerroin on aika tolkuton kun koko ajan takaraivossa jyskyttää, että kymmenen muutakin miestä yrittää vetää omaa kivirekeä saman naisen kanssa... Eikä naiselle välttämättä kelpaa loppupelissä kukaan näistä, vaan peli jatkuu.
 

kuoris

Tukijäsen
Liittynyt
28.06.2017
Viestejä
3 503
Lukenut tätä miesten Tinder tuskailua niin ennen oli paljon paremmat ”treffi”palvelut. 90-luvulla Kiss FM:n chatista paikalliselta kanavalta sai kyllä seuraa melkein kellon ympäri. Muistan joskuskin kun lähdin pan…öö treffeille klo 1 yöllä ehkä viiden minuutin chattailyn jälkeen. Kymmeniä naisia tuli pa… tavattua. Ja olen mielestäni ihan tavis (silloin) hoikahko kaveri. Joitakin tavasin sitten useammankin kerran mutta mielestäni pelin henki ei ollut elämänkumppanin hakeminen.

Tällaista mahdollisuutta ei taida enää olla vaikka naiset ovat naama kiinni luurissa jatkuvasti..koskakohan tämä on muuttunut ja mikä on syy.

Eikä ollut mitään lihavia (kaikella kunnioituksella keho posia kohtaan) tai rumia. Mitään narkkia tai elämänkoululaista ei tullut vastaan kun eivät varmaan edes tienneet mikä tietokone on ja silloin ei vielä puhelimissa ollut kuin jotain WAP selaimia korkeintaan.
 

Erkki_erikeepperi

BANNATTU
BANNED
Liittynyt
22.12.2016
Viestejä
18 469
Lukenut tätä miesten Tinder tuskailua niin ennen oli paljon paremmat ”treffi”palvelut. 90-luvulla Kiss FM:n chatista paikalliselta kanavalta sai kyllä seuraa melkein kellon ympäri. Muistan joskuskin kun lähdin pan…öö treffeille klo 1 yöllä ehkä viiden minuutin chattailyn jälkeen. Kymmeniä naisia tuli pa… tavattua. Ja olen mielestäni ihan tavis (silloin) hoikahko kaveri. Joitakin tavasin sitten useammankin kerran mutta mielestäni pelin henki ei ollut elämänkumppanin hakeminen.

Tällaista mahdollisuutta ei taida enää olla vaikka naiset ovat naama kiinni luurissa jatkuvasti..koskakohan tämä on muuttunut ja mikä on syy.

Eikä ollut mitään lihavia (kaikella kunnioituksella keho posia kohtaan) tai rumia. Mitään narkkia tai elämänkoululaista ei tullut vastaan kun eivät varmaan edes tienneet mikä tietokone on ja silloin ei vielä puhelimissa ollut kuin jotain WAP selaimia korkeintaan.
Kiss FM:n chat ja vastaavat oli sen ajan "some". Koko some. Naisten näkökulmasta siellä puuhastelu oli uutta ja jännää.

Miehen näkökulmasta kilpailun määrä oli rajallinen eikä kanavilla kovin paljon ollut parrumiehiä kerrallaan. Naisella ei siis ollut kovin paljon mistä valita.
 
Liittynyt
19.10.2016
Viestejä
370
Niin. Mä kyllä oon mätsejä saanut ja keskustelua viriteltyä, mutta on siitä tuskaisen pitkä matka vällyjen väliin. Kaikki on niin pirun hankalaa, eivätkä naiset omalla käytöksellään ja toiminnallaan todellakaan tule yhtään vastaan vaan miehen pitää vetää perässään koko showta kivireessä läpi talvisodan sotatantereiden, jos tällainen vertauskuva sallitaan.

Aika vitun rankkaa ja turhauttavaa.

Ja sitten on sattunut vielä pari sellaista kohdalle, jotka ovat hyvin vahvasti "antaneet ymmärtää" ja lähettäneet provosoivia kuvia yms., mutta sitten syistä ja toisista treffit on kuitenkin estyneet heistä johtuvista syistä. Naiset välillä suorastaan "leikittelee" miesten seksuaalisilla haluilla, ikäänkuin tämä olisi jokin hassunhauska leikki. Ymmärrän kyllä täysin, että sellaisiakin miehiä on maailmassa, joilla sitten "kilahtaa". Mulla on vahva ja teräksinen luonne, mutta ei kaikilla välttämättä ole.

Helppohan se on naisten leikkiä. Lämpöä, läheisyyttä ja kyrpäparrua saa niin paljon kuin ikinä haluaa. Ei mitään rajoitteita siinä. Ellei ole ihan susiruma, mutta sekin on usein itseaiheutettua.
Se nimenomaan on monelle naiselle eräänlaista leikkiä ja ajantappoa. Erittäin koukuttavaa sellaista. Sieltä saa huomiota ja validaatiota, ja se aktivoi välittäjäaine dopamiinin erityksen, mikä saa haluamaan sitä lisää. Juttelin erään naiskollegan kanssa asiasta, ja kertoi saaneensa hyvin lyhyessä ajassa tuhansia tykkäyksiä. Kuulemma tylsyyksissään tuota "pelailee" ilman varsinaista päämäärää.

Voin hyvin ymmärtää tuon sovelluksen koukuttavuuden ja voimaannuttavan vaikutuksen. Näinhän se on suunniteltu.
 
Liittynyt
18.10.2016
Viestejä
8 526
Se nimenomaan on monelle naiselle eräänlaista leikkiä ja ajantappoa. Erittäin koukuttavaa sellaista. Sieltä saa huomiota ja validaatiota, ja se aktivoi välittäjäaine dopamiinin erityksen, mikä saa haluamaan sitä lisää. Juttelin erään naiskollegan kanssa asiasta, ja kertoi saaneensa hyvin lyhyessä ajassa tuhansia tykkäyksiä. Kuulemma tylsyyksissään tuota "pelailee" ilman varsinaista päämäärää.

Voin hyvin ymmärtää tuon sovelluksen koukuttavuuden ja voimaannuttavan vaikutuksen. Näinhän se on suunniteltu.
Vähän on eroa kun tavis mies saa luokkaa 100 kuukaudessa.
 
Liittynyt
04.03.2023
Viestejä
511
Sillai ne siittiötkin kilpailee raivokkaasti yrittäessään päästä munasoluun, ja vain parhaat siinä onnistuu muiden jäädessä nuolemaan näppejään. Munasolukin ilmeisesti jotenkin "valikoi" tarjolla olevista siittiöistä soveliaimman. Se on se sama show pienoiskoossa :D
 
Viimeksi muokattu:
Liittynyt
29.04.2021
Viestejä
71
Yhtenä asiana miehen kannattaa rohkeasti ilmoittaa profiilissaan, minkä tyyppistä pariutumista etsii. Mikäli tavoitteena on avioliitto ja oma perhe, niin se kannattaa aivan ehdottomasti mainita profiilissa harrastus- ja luonneturinoiden sijaan. Mikäli nainen on lähempänä 30 kuin 20 niin uskoisin enemmistön haluavan ihan näitä pitkiä sitoutumisia ja perheitä, ja miehen maininta asiasta on varmasti bonusta, koska uskon aika harvan miehen viittaavan asiaan, vaikka tavoitteet siihen suuntaan olisivatkin.

Toki jos intressit ovat toiset niin asia erikseen, mutta uskoisin rehellisyyden olevan hyvästä silloinkin.:cool2:
 
Liittynyt
13.02.2017
Viestejä
1 716
Muistan kans Kissin tsätin. Sieltä tuli kyllä ex tempore tapailtua misukoita, jopa sokkona. Asiasta sittemmin viisastuneena päätin sen sokkona näkemisen lopettaa..
Mutta mahtuu niitä tinderiinkin, muutamassa vuodessa voi nainen muuttua yllättävän paljon, muistan jopa avanneeni salaa tinderiä ja tarkasteneeni "onko tämä varmasti sama ihminen?"
Pitsanpyörittäjä ex mies oli vetänyt etuhampaat naiselta sisään, vaikka itse jättänyt, yhteiset lapset ja uusi. Mustasukkaisuus... jutut ei jääneet tuohon tuonkaan osalta, mutta oma pääni oli hiukan
kipeä tuolloin yllättäen ja piti lähteä kotiin.
 
Liittynyt
28.07.2022
Viestejä
566
Vietin tuossa taannon Tampereella pitkän viikonlopun (to-su) Popedan jäähyväiskeikan vuoksi ja heitin Tinderin tulille pitkästä aikaa. Mätsejä tuli ihan mukavasti ja perjantaista sunnuntaiaamuun sai painaa paspartuu punaisena vällyjen välissä kahdenkin eri naaraan kanssa. Perjantaina kyydit tarjosi noin kolmikymppinen paikallinen jatko-opiskelija ja lauantaina Popedan keikallakin lopulta ollut nelikymppinen naikkonen Lounais-Suomesta. Sunnuntaina majoneesi lensi vielä aamupalan jälkeenkin ennen huoneenluovutusta. Eli ihan hyvin homma toimi vaikka saattoi linjoilla olla muutama muukin koiras kurnuttamassa. Miss Perjantai piipahti tänä viikonloppuna kylässä taasen minun luonani saunan ja paljuilun merkeissä.
 
Liittynyt
24.10.2016
Viestejä
4 308
Näinhän se menee, naiset valikoi siitä jäätävästä massasta parhaat päältä. Mies voi sitä asemaansa koittaa nostaa juurikin raahaamalla sitä kivirekeä läpi talvisodan sotatantereiden (mainio vertauskuva!) jotta joku nainen ees vähän kiinnostuisi. Mutta ei me sille mitään voida, tää on meillä liskoaivoihin koodattu ihan samalla lailla ku miehilläkin.

Biologisesti miesten tehtävän on suvunjatkaminen, naisten jalostus :D
Tästä päästään juurikin siihen ytimeen, että miksi MGTOW. Parit kerrat kun on sydän särkynyt ja itketty pimeässä huoneessa punnerruksia. Siitä päästään itsensä kehittämisen kulttuuriin. Ja sit kun sitä statusta, lihasta, mammonaa, komeutta. Mikäli älyttömällä elämängrindillä pääsee sinne top tasolle edes jossain määrin, ei enää kelpuuteta ketään kun naisia tulee ovista ja ikkunoista. Purpose pitää miehen tiellä, kauheesti nykypäivänä painostetaan tätä

Mutta niinkuin Erikeepperin Erkki tuossa mainitsi, se on ihan ok että mies vie, suunnittelee ja toteuttaa. Mullekin tämä on fine. Mut semmonen pelailu ei kiinnosta vaan ollaa selkeitä asioissa.

Btw, mun Tinder sekoillut tässä platinan oston jälkee. Tykkäykset pyörineet 100-150 välillä. Aivan varmasti hävinny mimmejä mitä aikasemmin oli listoilla. Ei varmasti ole jokainen poistanut Tinderiänsä. Ja nyt vähä välii heittää että oon saanu tykkäyksen mut niitä ei vaan ole tullut yhtää sen enempää. Ei oo aikasemmin tällei spedeilly.
 
Viimeksi muokattu:
Liittynyt
24.10.2016
Viestejä
4 308
Vietin tuossa taannon Tampereella pitkän viikonlopun (to-su) Popedan jäähyväiskeikan vuoksi ja heitin Tinderin tulille pitkästä aikaa. Mätsejä tuli ihan mukavasti ja perjantaista sunnuntaiaamuun sai painaa paspartuu punaisena vällyjen välissä kahdenkin eri naaraan kanssa. Perjantaina kyydit tarjosi noin kolmikymppinen paikallinen jatko-opiskelija ja lauantaina Popedan keikallakin lopulta ollut nelikymppinen naikkonen Lounais-Suomesta. Sunnuntaina majoneesi lensi vielä aamupalan jälkeenkin ennen huoneenluovutusta. Eli ihan hyvin homma toimi vaikka saattoi linjoilla olla muutama muukin koiras kurnuttamassa. Miss Perjantai piipahti tänä viikonloppuna kylässä taasen minun luonani saunan ja paljuilun merkeissä.
Hienosti tarinoitu, oli kaikki tosi tai ei, varmasti oli miellyttävä kokemus. Tampereelta tulee ihan hitokseen tykkäyksiä kauniilta mimmeiltä mut ku ei jaksais sinne enää raahautua täältä asti. Pitäs varmaa muuttaa Tampereelle. Selkeästi parhaita yksilöitä deittaillut siellä.
 
Liittynyt
10.04.2018
Viestejä
124
Tinder statistiikkaa käyttöaikajakso 5/23 - 9/23.
Tinder Gold ja neljä kuukautta:

- 505 farmiosastolla ja n. 349 hyväksyttyä mätsiä.
- 55 keskustelua, joista 30 aloittanut nainen
- 15 treffiä, ja osaa ei ole jaksanut/ehtinyt näkeä, koska usein joutuisi jonnekkin menemään. Mutta on myös vastapainoksi 200km päästä lähtenyt naisia ajamaan tännepäin.
- Muutamat pakit saanut myös / ghost, koska joku muu.

Asun melko pienellä paikkakunnalla, Lahden ja HKI:n välissä, just 100km range. Paikallisia käyttäjiä on tullut 15 vastaan.
 
Liittynyt
08.08.2017
Viestejä
1 842
Tinder statistiikkaa käyttöaikajakso 5/23 - 9/23.
Tinder Gold ja neljä kuukautta:

- 505 farmiosastolla ja n. 349 hyväksyttyä mätsiä.
- 55 keskustelua, joista 30 aloittanut nainen
- 15 treffiä, ja osaa ei ole jaksanut/ehtinyt näkeä, koska usein joutuisi jonnekkin menemään. Mutta on myös 200km lähtenyt naisia ajamaan.
- Muutamat pakit saanut myös / ghost, koska joku muu.

Asun melko pienellä paikkakunnalla, Lahden ja HKI:n välissä, just 100km range. Paikallisia käyttäjiä on tullut 15 vastaan.
Ja mikäs sun oma ikä on ja millaisella ikärajauksella olet liikenteessä?
 
Liittynyt
24.10.2016
Viestejä
4 308
- 55 keskustelua, joista 30 aloittanut nainen
Tämä yllättää. Pitäs vissii profiilitekstiä muuttaa. Naiset ei yksinkertaisesti koskaan tee aloitetta.
ei.ikinä.

Paitsi, viime vuonna ku mul oli vähä eri teksti, saattoi satunnaiset naiset tehdä aloitteen. Pitäskö palauttaa tämä, tiedä sitten niin.

349 mätsiä <-> 55 keskustelua. Aloititko keskustelua näiden kaikkien kanssa?
 

Dr. Who

BANNATTU
BANNED
Liittynyt
17.10.2016
Viestejä
7 894
Mä en ymmärrä tätä täällä vinkumista asiasta että normaalilla miehellä ei muka voi olla vientiä tinderissä?

Itse nyt olin sinkku vuosia sitten joten ei suoraan voi verrata (joskin vieläkin tulee random naisia kysymään olenko sinkku) mutta treffeillä sai käydä vaikka joka päivä jos halusi.

Olen kumminkin ihan normaali työssä käyvä suomalainen mies, olen sosiaalinen mutta mielummin kotona koirien kanssa kun baarissa, festareilla, matkoilla kavereiden kanssa, en elä mitään jännää elämää, mutta perus maastopyöräily ja laskettelu ja sitten löytyy prätkä minkä kyytiin en ota yhtään akkaa istumaan. Ehkä erikoisin harrastus tuo ratsastus, mutta sekin on nyt tauolla kun rupesi nyppimään...
 
Liittynyt
10.04.2018
Viestejä
124
Tämä yllättää. Pitäs vissii profiilitekstiä muuttaa. Naiset ei yksinkertaisesti koskaan tee aloitetta.
ei.ikinä.

Paitsi, viime vuonna ku mul oli vähä eri teksti, saattoi satunnaiset naiset tehdä aloitteen. Pitäskö palauttaa tämä, tiedä sitten niin.

349 mätsiä <-> 55 keskustelua. Aloititko keskustelua näiden kaikkien kanssa?
55 keskustelua yhteensä, joista 30 naisen aloittama. Tätä siis tarkoitin. Mulla on profiili kirjoitettuna, mikä ei ole mitään jeesustelua,
vaan jossa kerron ihan ranskalaisilla viivoilla:
- Asiat mallillaan ja toivottavasti sullakin
- Mitä Harrastan
- Olen helposti lähestyttävä, jolla pilkettä silmäkulmassa
- Tykkään viettää koti-iltoja.

Mä katoin yhden emännän tinderiä ja siellä oli vaikka mitä "mukamas hauskaa sanaleikkiä ja karrikointia bio:ssa", sitten kun joka vesselillä on vastaavaa, niin jonkun järkevästi kirjoitettu bio erottuu edukseen. Riippuu tietysti mitä seuraa etsii.
 
Viimeksi muokattu:

Erkki_erikeepperi

BANNATTU
BANNED
Liittynyt
22.12.2016
Viestejä
18 469
Mä en ymmärrä tätä täällä vinkumista asiasta että normaalilla miehellä ei muka voi olla vientiä tinderissä?

Itse nyt olin sinkku vuosia sitten joten ei suoraan voi verrata (joskin vieläkin tulee random naisia kysymään olenko sinkku) mutta treffeillä sai käydä vaikka joka päivä jos halusi.

Olen kumminkin ihan normaali työssä käyvä suomalainen mies, olen sosiaalinen mutta mielummin kotona koirien kanssa kun baarissa, festareilla, matkoilla kavereiden kanssa, en elä mitään jännää elämää, mutta perus maastopyöräily ja laskettelu ja sitten löytyy prätkä minkä kyytiin en ota yhtään akkaa istumaan. Ehkä erikoisin harrastus tuo ratsastus, mutta sekin on nyt tauolla kun rupesi nyppimään...
No ei sellaista ole olemassakaan kuin "normaali mies". Ulkonäössä voi olla nyansseja, jotka vetoaa naisiin tai sitten ei, ulosanti vaihtelee, ikä on yksi, ja sijainti on tietenkin aa ja oo.
 
Liittynyt
24.10.2016
Viestejä
4 308
Mä en ymmärrä tätä täällä vinkumista asiasta että normaalilla miehellä ei muka voi olla vientiä tinderissä?

Itse nyt olin sinkku vuosia sitten joten ei suoraan voi verrata (joskin vieläkin tulee random naisia kysymään olenko sinkku) mutta treffeillä sai käydä vaikka joka päivä jos halusi.

Olen kumminkin ihan normaali työssä käyvä suomalainen mies, olen sosiaalinen mutta mielummin kotona koirien kanssa kun baarissa, festareilla, matkoilla kavereiden kanssa, en elä mitään jännää elämää, mutta perus maastopyöräily ja laskettelu ja sitten löytyy prätkä minkä kyytiin en ota yhtään akkaa istumaan. Ehkä erikoisin harrastus tuo ratsastus, mutta sekin on nyt tauolla kun rupesi nyppimään...
Jokaisella on varmaan omat analyysit ja mietteet siitä mikä on oikeasti normaali (suomalainen) mies.

Ja se joka on puutarhatonttu, ehkä lihava, tai ei lihaksia, korvaa nämä jos on mammonaa.

Mutta mikä on "normaalin miehen" määritelmä nykypäivänä? Sinun näkökulmastasi. Latele tähän kaikki semmoset asiat, kiinnostaa ihan perspektiiviltä. Ei "normaali" mies saa treffejä joka päivä Tinderistä tai randomit tule kyselemään, että oletko sinkku.
 
Liittynyt
24.10.2016
Viestejä
4 308
55 keskustelua yhteensä, joista 30 naisen aloittama. Tätä siis tarkoitin. Mulla on profiili kirjoitettuna, mikä ei ole mitään jeesustelua,
vaan jossa kerron ihan ranskalaisilla viivoilla:
- Asiat mallillaan ja toivottavasti sullakin
- Mitä Harrastan
- Olen helposti lähestyttävä, jolla pilkettä silmäkulmassa
- Tykkään viettää koti-iltoja.

Mä katoin yhden emännän tinderiä ja siellä oli vaikka mitä "mukamas hauskaa sanaleikkiä ja karrikointia bio:ssa", sitten kun joka vesselillä on vastaavaa, niin jonkun järkevästi kirjoitettu bio erottuu edukseen. Riippuu tietysti mitä seuraa etsii.
Joo ku siis laittoi silmään tuo 349 mätsiä että miksi olet aloittanut 55 kanssa keskustelun jos mätsejä on ollut liki 5x enemmän? Jos luin oikein niin 4-5kk aikana olet saanut 2-3 mätsiä päivässä joka on aika huikea luku.
 
Liittynyt
24.10.2016
Viestejä
4 308
sijainti on tietenkin aa ja oo.
Ähh ku asuis Tampereella. Sieltä ku mätsii tulee ja saa keskusteluja aikaseks niin homma ei vaan etene koska ei jaksa enää ravaa 100km päässä treffeillä. Jonku aikaa sitä jaksoi. Paitsi jos löytyy joku jonka kanssa kolahtaa ja kiinnostus chattaa on korkeaa, vaan kun Tinder on täynnä vaihtoehtoja, näitä harvoin syntyy.

Pitää varmaa lähtee katselemaan asuntoja.
 

Erkki_erikeepperi

BANNATTU
BANNED
Liittynyt
22.12.2016
Viestejä
18 469
Ähh ku asuis Tampereella. Sieltä ku mätsii tulee ja saa keskusteluja aikaseks niin homma ei vaan etene koska ei jaksa enää ravaa 100km päässä treffeillä. Jonku aikaa sitä jaksoi. Paitsi jos löytyy joku jonka kanssa kolahtaa ja kiinnostus chattaa on korkeaa, vaan kun Tinder on täynnä vaihtoehtoja, näitä harvoin syntyy.

Pitää varmaa lähtee katselemaan asuntoja.
Teoriassa Tampereen ei PITÄISI olla niin hyvä paikka miehelle kuin Helsingin tai Turun, perustuen sukupuolijakaumaan. Käytäntö voi toki olla eri asia syystä tai toisesta.
 
Liittynyt
24.10.2016
Viestejä
4 308
Teoriassa Tampereen ei PITÄISI olla niin hyvä paikka miehelle kuin Helsingin tai Turun, perustuen sukupuolijakaumaan. Käytäntö voi toki olla eri asia syystä tai toisesta.
Mun Helsinki - Turku - Tampere mätsien määrästä ja tasosta päätellen Tampere pieksee aivan totaalisesti, tiedä sitten miksi. Ehkä näillä mimmeillä on suuremmat preferenssit Markun Tinder profiiliin, mene ja tiedä.

Ja Helsinki on näistä lähimpänä - reilusti.

Nykyään yksi hyvä riittäis, mut koska standardit on korkealla - ei se ole niin simbbeliä. Tai siis no juttuhan on näin, että jos mennään taas tähän 0 - 10 tasoarvioon miesten ja naisten väliltä, 1-5 tason naiset havittelee 6-10 tason miehiä. Ja 6-10 tason naiset havittelee 9-10 tason miehiä. Niin tästä päätellen ei ihme, että ei ole "löytynyt" vielä sopivaa. Arvoissa tai jossain muussa kusahtaa. Tai sitten ei ole vaan kehittynyt kaverillisesta fiiliksestä suurempia tunteita.

Mielummin sinkku kuin vaan jossain suhteessa.
 
Liittynyt
24.10.2016
Viestejä
4 308
Mä en kyllä saa Stadissa mätsejä juuri mitään, mut toki voisin joskus "nollata" tuon profiilin eli poistaa, odottaa 3kk, koska GDPR ja muutenkin pitää vaikka selibaatin jälleen ja sitten luoda uuden tilin jolloin oon freesinä mukana -> tykkäyksiä varmasti tulee eri tavalla kuin vanhaan profiiliin.

Ja noissa tykkäyksien määrässä lienee sit se, että kuinka monen kanssa jaksaa edes jutella saati treffata. Vie aikaa ja rahaa. Toisekseen näistä sadasta mätsistä 3/4:

- ei vastaa ekaan viestiin
- ghostaa
- vetää herneet yhdestä sanasta :D
- peruu treffit viime hetkellä
- catfish / suuri pettymys livenä
- ekojen treffien jälkeen ei jatkoa

Murto-osan kanssa on jatkoa tavalla tai toisella.
 
Viimeksi muokattu:

Erkki_erikeepperi

BANNATTU
BANNED
Liittynyt
22.12.2016
Viestejä
18 469
Mä en kyllä saa Stadissa mätsejä juuri mitään, mut toki voisin joskus "nollata" tuon profiilin eli poistaa, odottaa 3kk, koska GDPR ja muutenkin pitää vaikka selibaatin jälleen ja sitten luoda uuden tilin jolloin oon freesinä mukana -> tykkäyksiä varmasti tulee eri tavalla kuin vanhaan profiiliin.

Ja noissa tykkäyksien määrässä lienee sit se, että kuinka monen kanssa jaksaa edes jutella saati treffata. Vie aikaa ja rahaa. Toisekseen näistä sadasta mätsistä 3/4:

- ei vastaa ekaan viestiin
- ghostaa
- vetää herneet yhdestä sanasta :D
- peruu treffit viime hetkellä
- catfish / suuri pettymys livenä
- ekojen treffien jälkeen ei jatkoa

Murto-osan kanssa on jatkoa tavalla tai toisella.
Kyllähän se työstä käy. Ja panostus-hyöty -suhde voi olla naurettavan huono.

Mullakin on tänä vuonna käynyt useamman kuin yhden naisen kanssa niin, että yhdet panot on vaatineet kuukauden tiiviit lämmittelyt etukäteen. Ja toista kertaa ei ole tullut.

Puhumattakaan sitten, että siinä sivussa on lämmitelty muita naisia, joiden kanssa ei ole hommasta tullut mitään.

Naurettavaa hommaa.
 
Liittynyt
24.10.2016
Viestejä
4 308
Kyllähän se työstä käy. Ja panostus-hyöty -suhde voi olla naurettavan huono.

Mullakin on tänä vuonna käynyt useamman kuin yhden naisen kanssa niin, että yhdet panot on vaatineet kuukauden tiiviit lämmittelyt etukäteen. Ja toista kertaa ei ole tullut.
Yleensä se menee noin että "lämmitellään" pitkään ja avot or not. Ja kyllä, aivan tolkuton työmaa välillä. Taitaa nyt olla nämä 9-10 miehet jotka saa ilman suurempaa efforttia, eli puhutaan 5% väestöstä tai alle. Ihan satunnaisia ollut missä on lähestulkoon samantien mimmi ollut mukana ja sitte hoidettu hommat joku päivä, mut ei paluuta 99% case. Nää on miellyttäviä etenkin jos nainen miellyttää omaakin silmää.

Vaik mul on pitkäaikainen kumppani hakusessa niin must tuntuu et käytäntö ei muutu mihinkään. Mä mielellää tutustun, sit treffataa, sit pannaan jos pannaan ja katsoo natsaako vai ei.

Mul on muutamia/satunnaisia mimmejä laittanut vastatykkäystä, siis oikeasti kauniita ja semmosia mimmejä joille riittää miehiä joka tuutista. Ehkä 1/6 näistä on vastannut jotain, nämäkin yhdellä kahdella sanalla, ja viimeistään kolmannen viestin jälkeen täysi hiljaisuus. Ihan sama mitä sinne on heittänyt normaalista aloituksesta vitseihin, mustasta huumorista hyvään huumoriin. Yhtä tyhjän kanssa :D

"Ainoat" tsäännssit fitness mimmien iskemiseen on vaan mennä pyytää numeroa kuntosalilla tai perusarjessa, näin se vaan on.
 
Liittynyt
28.07.2022
Viestejä
566
Kyllähän se työstä käy. Ja panostus-hyöty -suhde voi olla naurettavan huono.

Mullakin on tänä vuonna käynyt useamman kuin yhden naisen kanssa niin, että yhdet panot on vaatineet kuukauden tiiviit lämmittelyt etukäteen. Ja toista kertaa ei ole tullut.

Puhumattakaan sitten, että siinä sivussa on lämmitelty muita naisia, joiden kanssa ei ole hommasta tullut mitään.

Naurettavaa hommaa.
Oletko yrittänyt analysoida tilannetta? Siis sitä, miksi sukupuoliyhdyntään vaaditaan viikkokausien soidintanssit ja sitten kun pääset kastamaan Mulderin syvään päähän niin homma jää yhteen kertaan?

Yleensä olen päässyt reidestämään lyhyen keskustelun jälkeen parin päivän tai vähintään viikon jälkeen. Ekan erän jälkeen leijonaosa näistä on itse aktiivisesti ottaneet yhteyttä ja nesteitä on vaihdettu näiden kanssa useita kertoja. Panoja kertynyt lyhyessäkin ajassa usein kaksinumeroisia lukemia per nainen.
 

Erkki_erikeepperi

BANNATTU
BANNED
Liittynyt
22.12.2016
Viestejä
18 469
Oletko yrittänyt analysoida tilannetta? Siis sitä, miksi sukupuoliyhdyntään vaaditaan viikkokausien soidintanssit ja sitten kun pääset kastamaan Mulderin syvään päähän niin homma jää yhteen kertaan?
Onhan näitä analysoitu. Kaikkia yksityiskohtia en ehkä ole julkisesti jakamassa, mutta joskus kyse on logistisista/aikataulusyistä ja osittain siitäkin, että tyttö on sen verran ujo/hankala, että vaatii pitkää lämmittelyä.

Lisäksi mulla on taktiikkana se, että vien homman mahdollisimman eroottiseksi ennen näkemistä, jotta sitten näkemisen hetkellä erotiikka toteutuu mahdollisimman todennäköisesti.

Tästä syystä tulen huonosti juttuun helsinkiläisten naisten kanssa. Koska niiden kohdalla kuvioon kuuluu AINA se, että pitäisi osallistua pääkaupungin toimintoihin ja treffailla fänsisti jossain trendikahvilassa tai museossa, eikä niin, että mä yksinkertaisesti saavun naisen kotiin ja ryhdytään panemaan tai muuten vaan kahviteltaisiin kotona tai treffaillaan sentään kodin lähimaastossa.

Kehä 3:n ulkopuolella treffit on yleensä paljon rennommat.

Toki jos olisi oma kämppä Stadissa, voisi asiat olla helpommat. Se voisi olla aika optimitilanne, koska Stadissa kumminkin liikkuu runsaasti turistejakin, joita voisi myös vokotella.
 
Liittynyt
28.07.2022
Viestejä
566
Onhan näitä analysoitu. Kaikkia yksityiskohtia en ehkä ole julkisesti jakamassa, mutta joskus kyse on logistisista/aikataulusyistä ja osittain siitäkin, että tyttö on sen verran ujo/hankala, että vaatii pitkää lämmittelyä.
Onko analyysin tuloksena ollut koskaan, että omassa käytöksessä tai ajatusmallissa olisi jotain korjattavaa. Ei sillä, että kehottaisin sinua mitään muuttamaan. Linjavetosi olet juttujen perusteella tehnyt ja siinä pysytään.

Lisäksi mulla on taktiikkana se, että vien homman mahdollisimman eroottiseksi ennen näkemistä, jotta sitten näkemisen hetkellä erotiikka toteutuu mahdollisimman todennäköisesti.
Tämä kuulostaa näin yksittäisenä anekdoottina sen verran rasvaiselta, että osa dumppaa mätsin siinä vaiheessa kun puheet kääntyvät "erotiikkaan" ennen ensinäkemistä.

Tästä syystä tulen huonosti juttuun helsinkiläisten naisten kanssa. Koska niiden kohdalla kuvioon kuuluu AINA se, että pitäisi osallistua pääkaupungin toimintoihin ja treffailla fänsisti jossain trendikahvilassa tai museossa, eikä niin, että mä yksinkertaisesti saavun naisen kotiin ja ryhdytään panemaan tai muuten vaan kahviteltaisiin kotona tai treffaillaan sentään kodin lähimaastossa.

Kehän 3:n ulkopuolella treffit on yleensä paljon rennommat.
En yhtään ihmettele, että osa jättää leikin kesken. Moniko haluaa kutsua eroottisia juttuja viljelevää tuikituntematonta kotiinsa panemaan tai hörppimään kasuaalisti juhlamokkaa? Näitäkin eittämättä löytyy, mutta en yhtään ihmettele ettäkö käteen jää usein miten mustapekka.

Useimmat ihmiset nyt ovat sosiaalisia. En minä ainakaan näe ongelmaa käydä piipahtamassa jossain kuppilassa treffeillä. Jännästi ne naisetkin kiinnostuvat myös sänkypuuhista, kun vastassa ei ole kuvainnollisesti (tai kirjaimellisesti) muna kädessä odotteleva ykäsonni.

Eikö olisi helpompi käydä maksullisissa?
 

Erkki_erikeepperi

BANNATTU
BANNED
Liittynyt
22.12.2016
Viestejä
18 469
Onko analyysin tuloksena ollut koskaan, että omassa käytöksessä tai ajatusmallissa olisi jotain korjattavaa. Ei sillä, että kehottaisin sinua mitään muuttamaan. Linjavetosi olet juttujen perusteella tehnyt ja siinä pysytään.

Tämä kuulostaa näin yksittäisenä anekdoottina sen verran rasvaiselta, että osa dumppaa mätsin siinä vaiheessa kun puheet kääntyvät "erotiikkaan" ennen ensinäkemistä.

En yhtään ihmettele, että osa jättää leikin kesken. Moniko haluaa kutsua eroottisia juttuja viljelevää tuikituntematonta kotiinsa panemaan tai hörppimään kasuaalisti juhlamokkaa? Näitäkin eittämättä löytyy, mutta en yhtään ihmettele ettäkö käteen jää usein miten mustapekka.

Useimmat ihmiset nyt ovat sosiaalisia. En minä ainakaan näe ongelmaa käydä piipahtamassa jossain kuppilassa treffeillä. Jännästi ne naisetkin kiinnostuvat myös sänkypuuhista, kun vastassa ei ole kuvainnollisesti (tai kirjaimellisesti) muna kädessä odotteleva ykäsonni.

Eikö olisi helpompi käydä maksullisissa?
No, tulokset puhukoot puolestaan, sillä on se erotiikka aika monen kanssa toteutunut, mutta mikään ei ole automaattista eikä itsestäänselvää.

"Tavallisillakin" treffeillä toki käyn, mutta kahvilassa jonkun "kahvikupposen ääressä" joutuu naisen hurmaamisen aloittamaan tavallaan nollasta eikä tilanne etene siitä mitenkään luontevasti kohti sänkyä tai edes sohvaa tai toisia treffejäkään.

Tilanne voisi olla eri, jos mulla olisi oma kämppä siinä treffipaikan välittömässä läheisyydessä ja siirtyminen sinne olisi luontevaa. Näin onkin tapahtunut kun joskus harvoin on treffailtu mun huudeilla.

Eli jos asuu Helsingissä pelipaikoilla, ei varmaankaan ole mitään ongelmaa vaan päinvastoin tilanne voi olla aika optimaalinen sitten. Mutta jos mä Kehä 3:n ulkopuolelta tulen treffailemaan sisäpuolelle, niin kyllä tuntuu olevan hankalaa.
 
Liittynyt
18.10.2016
Viestejä
8 526
Onhan näitä analysoitu. Kaikkia yksityiskohtia en ehkä ole julkisesti jakamassa, mutta joskus kyse on logistisista/aikataulusyistä ja osittain siitäkin, että tyttö on sen verran ujo/hankala, että vaatii pitkää lämmittelyä.

Lisäksi mulla on taktiikkana se, että vien homman mahdollisimman eroottiseksi ennen näkemistä, jotta sitten näkemisen hetkellä erotiikka toteutuu mahdollisimman todennäköisesti.

Tästä syystä tulen huonosti juttuun helsinkiläisten naisten kanssa. Koska niiden kohdalla kuvioon kuuluu AINA se, että pitäisi osallistua pääkaupungin toimintoihin ja treffailla fänsisti jossain trendikahvilassa tai museossa, eikä niin, että mä yksinkertaisesti saavun naisen kotiin ja ryhdytään panemaan tai muuten vaan kahviteltaisiin kotona tai treffaillaan sentään kodin lähimaastossa.

Kehä 3:n ulkopuolella treffit on yleensä paljon rennommat.

Toki jos olisi oma kämppä Stadissa, voisi asiat olla helpommat. Se voisi olla aika optimitilanne, koska Stadissa kumminkin liikkuu runsaasti turistejakin, joita voisi myös vokotella.
Harva varmaan haluaa kutsua tuntematonta kotiinsa, kun ei tiedä millainen hullu friikki on vastapuolella.
 

kuoris

Tukijäsen
Liittynyt
28.06.2017
Viestejä
3 503
Lisäksi mulla on taktiikkana se, että vien homman mahdollisimman eroottiseksi ennen näkemistä, jotta sitten näkemisen hetkellä erotiikka toteutuu mahdollisimman todennäköisesti.
Ei kannata sitten tuollaisten naisten kanssa ainakaan paljaana touhuta mitään, ei edes bj. Meinaan lähtevät sitten monen muunkin miehen kanssa noin helposti. Toki en tiedä millainen adonis Erkki on, ehkä ne vaan tekee poikkeuksen!
 
Liittynyt
24.10.2016
Viestejä
4 308
Oletko yrittänyt analysoida tilannetta? Siis sitä, miksi sukupuoliyhdyntään vaaditaan viikkokausien soidintanssit ja sitten kun pääset kastamaan Mulderin syvään päähän niin homma jää yhteen kertaan?

Yleensä olen päässyt reidestämään lyhyen keskustelun jälkeen parin päivän tai vähintään viikon jälkeen. Ekan erän jälkeen leijonaosa näistä on itse aktiivisesti ottaneet yhteyttä ja nesteitä on vaihdettu näiden kanssa useita kertoja. Panoja kertynyt lyhyessäkin ajassa usein kaksinumeroisia lukemia per nainen.
Yleensä tutustuminen ennakkoon ja mielellään näen naista muualla kuin hänen kotonaan, mut jos kutsuu suoraa kotiin niin en pistä vastaankaan. Ihan hyvällä saldolla kyllä seksiä saanut ei siinä mitää, mut etenkin vähä "tasokkaampien" mimmin kohdalla jäänyt yhteen kertaan. Toki poikkeuksia on ollut, mut nyt ei kyl puhuta mistään kaksnumeroisista luvuista vaan enemmän kuin yksi.

Mielenkiinnosta ihan, miten olet päässyt näiden mimmien kanssa revanssia toteuttamaan näinkin paljon? Ja minkätasosia naisia noin muuten?

Ja siis itse asun PK-seutulaisen näkökulmasta landella, joka tuo sitten omat haasteensa nähdä. Siis ei kovin pitkä aika ko nainen tuli junalla, nappasin kyytii, mentiin kämpille, hoidettiin tuplana hommat, vein juna-asemalle, avot :D Eka kerta kun nainen tuli tänne enkä minä lähtenyt naisen perään. Mutta tällä yksilöllä oli kyllä massaa enemmän kuin omat standardit sallii, mut joskus panettaa liikaa.
 
Liittynyt
18.10.2016
Viestejä
8 526
"Tavallisillakin" treffeillä toki käyn, mutta kahvilassa jonkun "kahvikupposen ääressä" joutuu naisen hurmaamisen aloittamaan tavallaan nollasta eikä tilanne etene siitä mitenkään luontevasti kohti sänkyä tai edes sohvaa tai toisia treffejäkään.
Kyllähän pelkkä kahvittelukin johtaa toisiin treffeihin jos olet potentiaalinen kumppani. Jos ei johda et ole potentiaalinen ehdokas.
 

baggio

BANNATTU
BANNED
Liittynyt
10.01.2019
Viestejä
2 884
Nettitreffikokeiluissa on nyt edetty.

Reaalimaailmassa panemaan ensitreffeillä ja parisuhde 3/4 treffikutsusta, ratio 75 %.

Nettitreffeillä molemminpuoleinen halukkuus toisille treffeille 0/5, ratio 0 %.

Ehkä tämä on niin kuin työhakemusten kanssa, jos laittaa 70 niin todennäköisesti yksi tärppää? Kauanko tätä paskaa voi jatkaa, ennen kuin se alkaa vaikuttaa laskevasti aiemmin hyvään itseluottamukseen? Ei ole tainnut olla missään määrin wörttiä käyttää jo nyt tuntikausia lopulta turhaan viestittelyyn. Onko sadan mätsin kanssa turhaan juttelu elämäntyyli jota haluan elää?

Ero on vähän niin kuin kaupanteko kylmille kontakteille ja lämpimille kontakteille. Se että näet (vääristävän) kuvan ja tekstichattailet, ei nyt vaan valitettavasti taida olla lämmin kontakti. Ei jatkoon. (Tietysti olen idiootti ja aion jatkaa).
 
Liittynyt
10.04.2018
Viestejä
124
Yleensä tutustuminen ennakkoon ja mielellään näen naista muualla kuin hänen kotonaan, mut jos kutsuu suoraa kotiin niin en pistä vastaankaan. Ihan hyvällä saldolla kyllä seksiä saanut ei siinä mitää, mut etenkin vähä "tasokkaampien" mimmin kohdalla jäänyt yhteen kertaan. Toki poikkeuksia on ollut, mut nyt ei kyl puhuta mistään kaksnumeroisista luvuista vaan enemmän kuin yksi.

Mielenkiinnosta ihan, miten olet päässyt näiden mimmien kanssa revanssia toteuttamaan näinkin paljon? Ja minkätasosia naisia noin muuten?
Miten tasokas mimmi määritellään?
 

Erkki_erikeepperi

BANNATTU
BANNED
Liittynyt
22.12.2016
Viestejä
18 469
Tuli taas tänä iltana vähän tyhmät fiilikset kun yhden naisen kanssa jutut eteni hyvin pitkälle ja seksuaaliselle tasolle viestien tasolla, ja hommaa oli lämmitelty jo jonkin aikaa.

Sitten se vaan töksäytti, että hän tapailee kolmea miestä satunnaisesti tällä hetkellä.

Pikkaisen meni fiilikset. Vaikka eihän siinä, en mä tuomitse, mutta silti. Ja maailman epäreiluus. Mulla ei ole ollut mitään mahdollisuuksia saada kolmea mielekästä vakipanoa sitten vuoden 2005 tai jotain. Se oli muuten tiukka vuosi. Ai että.
 
Toggle Sidebar

Statistiikka

Viestiketjut
244 672
Viestejä
4 275 595
Jäsenet
71 518
Uusin jäsen
Jefe

Hinta.fi

Ylös Bottom