Nettitreffit + Tinder

Liittynyt
05.08.2017
Viestejä
5 002
Erikoista että nainen tiedostaa olevansa plus kokoinen ja tiedostaa että se on haitta parisuhdemarkkinoilla, mutta että ei sitten laihduta. Kehon koko on elämäntapakysymys ja oma valinta, mutta sitten valittaa että kun ei miehille kelpaa :facepalm:
Ilmeisesti laihduttaminen on helpommin sanottu kuin tehty nykyisessä herkkuja pursuavassa ympäristössä. Tästä on ollut paljon keskustelua lihavuusepidemia-ketjussa.
 
Liittynyt
18.10.2016
Viestejä
546
Ilmeisesti laihduttaminen on helpommin sanottu kuin tehty nykyisessä herkkuja pursuavassa ympäristössä. Tästä on ollut paljon keskustelua lihavuusepidemia-ketjussa.
Ei se vaikeaa ole jos osaa asettaa itselle tavoitteen, seuraa tilannetta ja pyrkii tavoitteeseen ja ylläpitää saavutettua tavoitetta. Kun asiat priorisoi ja asettaa tavoitteet niin kyllä eteenpäinkin pääsee, mutta ilman visiota & asetettua päämäärää ei voi saavuttaa mitään.
 
Liittynyt
05.08.2017
Viestejä
5 002
Ei se vaikeaa ole jos osaa asettaa itselle tavoitteen, seuraa tilannetta ja pyrkii tavoitteeseen ja ylläpitää saavutettua tavoitetta. Kun asiat priorisoi ja asettaa tavoitteet niin kyllä eteenpäinkin pääsee, mutta ilman visiota & asetettua päämäärää ei voi saavuttaa mitään.
Miksi sitten läskejä on niin paljon kuin on? Tuskin kovin moni haluaa olla lihava, vaan kyse on siitä että monille normaalipainon saavuttaminen ja siinä pysyminen vaatii teräksistä tahdonlujuutta.
 
Liittynyt
28.07.2022
Viestejä
590
Erikoista että nainen tiedostaa olevansa plus kokoinen ja tiedostaa että se on haitta parisuhdemarkkinoilla, mutta että ei sitten laihduta. Kehon koko on elämäntapakysymys ja oma valinta, mutta sitten valittaa että kun ei miehille kelpaa :facepalm:
Tätä yritin itsekin hakea edellisellä sivulla. Varsinkaan kun kuvien perusteella naikkosen ei tarvitsisi laiduttaa kymmeniä ja kymmeniä kiloja, vaan se 10-15 kg riittäisi aivan hyvin normaalipainon saavuttamiseksi. Kasvothan tuolla on kauniit, joten pelkkä laihdutus ratkaisisi "ongelman".
 
Liittynyt
31.10.2016
Viestejä
341
Tätä yritin itsekin hakea edellisellä sivulla. Varsinkaan kun kuvien perusteella naikkosen ei tarvitsisi laiduttaa kymmeniä ja kymmeniä kiloja, vaan se 10-15 kg riittäisi aivan hyvin normaalipainon saavuttamiseksi. Kasvothan tuolla on kauniit, joten pelkkä laihdutus ratkaisisi "ongelman".
Ite kyllä arvioin, että 10-15kg on vasta hyvä alku tässä tapauksessa. Ehkä runsas meikki ja löysä vaatetus hämää noissa kuvissa, mutta kun vaatteet lentää pois, pettymys on melko varmaan paljon suurempi kuin 15kg.
 
Liittynyt
18.10.2016
Viestejä
546
Tätä yritin itsekin hakea edellisellä sivulla. Varsinkaan kun kuvien perusteella naikkosen ei tarvitsisi laiduttaa kymmeniä ja kymmeniä kiloja, vaan se 10-15 kg riittäisi aivan hyvin normaalipainon saavuttamiseksi. Kasvothan tuolla on kauniit, joten pelkkä laihdutus ratkaisisi "ongelman".
Niimpä. Nätti nainen (kasvoiltaan) ja sikäli suuri sääli että pilaa/haittaa merkittävästi mahdollisuuksiansa olemalla plus kokoa. Elämän_tapa_kysymys.

Karkeasti yksinkertaistaen, naisen liikakilot vetovoimatekijänä on normaalipainosta arvioiden noin 1 kilo on 1 vuosi lisää. Eli jos nainen on 20 vuotias, mutta 30 kiloa ylipainoinen niin vastaa vetävyydeltään karkeasti 50 vuotiasta normaalipainoista naista, eli ei enää parisuhdemarkkinoilla perhettä perustavalle miehelle kovin kiinnostava, tai jos on 30 vuotias ja 10 kiloa ylipainoa, niin vastaa noin 40 vuotiasta normaalipainoista naista. Joskin, alle 5 kilon ylipaino ei vielä ole välttämättä kovin merkittävä, mutta kaikki yli 5 kiloa vois vaikuttaa karkeasti noin. Vielä kun naiset ymmärtäisivät sen että ei miehet näille satoja tuhansia vuosia kehittyneille vieteilleen voi tehdä paljon mitään.... ja että olisivat normaalipainoisia sen sijaan että odottaisivat kuuta taivaalta ja odottaisivat sellaista että epäterveellisestikin elävä ja siltä näyttävä olisi viehättävä :/
 
Viimeksi muokattu:

rock

Tukijäsen
Liittynyt
17.10.2016
Viestejä
704
Hoikan naisen löytäminen on enemmänkin saavutus tänä päivänä, jos deittailee siinä +30v seudulla..
Tämän voin täysin allekirjoittaa. Kun katselee 20-30v nuoria naisia niin siellä on ihan ääripäässä nämä timmit fitness perhoset ja sitten loppuosa tuntuu hitaasti valuvan sieltä normaalipainosta kohti lihavuutta ja yhä suurempi osa on sen jo saavuttanut. Itse olen jo vanhempi herra ja huomannut että omassa ikäluokassa (40-50) tuo painokäyrä on paljon "terveempi" eli niitä normaalipainoisia on kuitenkin enemmistö, joskin hekin ovat siellä ylärekisterissä. Todella hoikan ja vapaana olevan naisen (jos se on se juttu) löytäminen tästä ikäluokasta on sitten jo lottovoiton tasolla, usein taustalla on sitten muita ongelmia.

Oma kumppani on muuten sopusuhtainen, mutta iän myötä massaa on kertynyt enimmäkseen peräsimeen mitä nyt en ainakaan itse pidä mitenkään huonona asiana vaikka hän itse sitä itsessään kritisoikin. Samoin ikävuosien myötä on tullut suvaitsevaisemmaksi erilaisuutta kohtaan ja enemmän se persoona merkkaa jos toista aikoo katsella pidempään kuin yhdynnän verran.
 
Liittynyt
22.12.2016
Viestejä
18 612
Ilmeisesti laihduttaminen on helpommin sanottu kuin tehty nykyisessä herkkuja pursuavassa ympäristössä. Tästä on ollut paljon keskustelua lihavuusepidemia-ketjussa.
Miksi sitten läskejä on niin paljon kuin on? Tuskin kovin moni haluaa olla lihava, vaan kyse on siitä että monille normaalipainon saavuttaminen ja siinä pysyminen vaatii teräksistä tahdonlujuutta.
Laihduttaminen on helpommin sanottu kuin tehty, mutta tehtävissä, ja toisaalta isompi ongelma on vielä se, jossei nykyisen mediaympäristön aivopesemänä edes tajua, että lihavuus on oikeasti ongelma (sekä terveydellisesti että ulkonäön ja vetovoiman suhteen).

Tuossa iltalööppilehden jutussakin se "asiantuntija" lopussa oikein vielä selitti, että yhteiskunta ei "vielä" ole täysin tajunnut että läski on kaunista (mutta implikoi, että eiköhän sekin vielä tajuta, koska kauneutta on monenlaista ja kaikki naiset on kauniita, etenkin läskit).

Ja kun eihän tuo lehtijutun tyttö edes ole mikään varsinainen läski. Vähän on kehossa pyöreyttä ja kaiken kaikkiaan varsin nätti tyttö, joka kelpaisi 90%:lle miehistä. Mutta kun nämä 90% miehistä eivät ole tälle(kään) tytölle kelvollisia vaan hän haluaa valita siitä 5-10% miesten parhaimmistosta. Mutta näillä miehillä puolestaan on varaa valita 90% naisista, joten pienikin ylipaino (ja luultavasti henkiset ominaisuudet ja luonne) tekee lehtijutun tytöstä sellaisen, että parhaat miehet valitsevat muita naisia.
Sun kannattaisi varmaan käydä silmälääkärissä tai jotain, sillä nainen todellakin ON läski ja toi juttuhan nimenomaan pyörii juuri sen aiheen ympärillä.

Läskien "kelpaaminen" miehille on hyvä filosofinen kysymys sinänsä. Monelle kelpaa kun ei muutakaan saa, mutta en nyt todellakaan sanoisi, että 90% miehistä olisi tällaista naista ilomielin ottamassa tai yhtään millään mielin.

Mä voisin ottaa autiolla saarella, koska siellä ne liikakilot kyllä saataisiin nopeasti katoamaan. ;) Eikä menisi pitkään.
 
Viimeksi muokattu:

DädiFinn

Слава Україно!
Liittynyt
16.10.2016
Viestejä
1 216
Niimpä. Nätti nainen (kasvoiltaan) ja sikäli suuri sääli että pilaa/haittaa merkittävästi mahdollisuuksiansa olemalla plus kokoa. Elämän_tapa_kysymys.

Karkeasti yksinkertaistaen, naisen liikakilot vetovoimatekijänä on normaalipainosta arvioiden noin 1 kilo on 1 vuosi lisää. Eli jos nainen on 20 vuotias, mutta 30 kiloa ylipainoinen niin vastaa vetävyydeltään karkeasti 50 vuotiasta normaalipainoista naista, eli ei enää parisuhdemarkkinoilla perhettä perustavalle miehelle kovin kiinnostava, tai jos on 30 vuotias ja 10 kiloa ylipainoa, niin vastaa noin 40 vuotiasta normaalipainoista naista. Joskin, alle 5 kilon ylipaino ei vielä ole välttämättä kovin merkittävä, mutta kaikki yli 5 kiloa vois vaikuttaa karkeasti noin. Vielä kun naiset ymmärtäisivät sen että ei miehet näille satoja tuhansia vuosia kehittyneille vieteilleen voi tehdä paljon mitään.... ja että olisivat normaalipainoisia sen sijaan että odottaisivat kuuta taivaalta ja odottaisivat sellaista että epäterveellisestikin elävä ja siltä näyttävä olisi viehättävä :/
Vastaako 30v ja 10kg alipainoinen nainen 20v naista? Omituinen ajatusmaailma
 
Liittynyt
22.12.2016
Viestejä
18 612
Yhtälailla anoreksia on miinus.
A) anoreksia ja alipaino on eri asia

B) sama logiikka ei päde sellaisenaan kuin ylipainon kohdalla, ihan jo vaikka siitä syystä, että noin runsas alipaino on erittäin harvinaista, lähes non-existent, ja aina sillekin nichelle sen verran kysyntää löytyy tai siis käytännössä enemmän kuin riittävästi

Merkittävä alipaino ei "vanhenna" naista vaan vie hänet tavallaan hieman rinnakkaiseen ulottuvuuteen, jossa hän on ihan itsensä ikäinen, jopa nuorekas suhteessa ympäröivään todellisuuteen, mutta ei välttämättä erityisen seksikäs ja haluttava valtaosan silmissä.
 
Liittynyt
10.04.2018
Viestejä
139


Nainen miehen roolissa tinderissä. Toteamus oli että viiden päivän jälkeen hän oli ihan loppu, vaikka ei ollut edes omat kuvat pelissä.
Totesi, että miten joku ei voi masentua tästä. :lol:

Hyvä oli nyt viikonloppuna kun ex-muija meni helsinkiin ja latasi siellä bumblen ja laittoi minulle screenshotin oleskeltuaan 12h siellä, niin match counter näytti 600+.
Minä olin tasokkaampi puolisko parisuhteessa ja mulla vastaavalla alueella oli 15 potentiaalista matchia. :tup:
 
Liittynyt
18.10.2016
Viestejä
8 592
A) anoreksia ja alipaino on eri asia

B) sama logiikka ei päde sellaisenaan kuin ylipainon kohdalla, ihan jo vaikka siitä syystä, että noin runsas alipaino on erittäin harvinaista, lähes non-existent, ja aina sillekin nichelle sen verran kysyntää löytyy tai siis käytännössä enemmän kuin riittävästi

Merkittävä alipaino ei "vanhenna" naista vaan vie hänet tavallaan hieman rinnakkaiseen ulottuvuuteen, jossa hän on ihan itsensä ikäinen, jopa nuorekas suhteessa ympäröivään todellisuuteen, mutta ei välttämättä erityisen seksikäs ja haluttava valtaosan silmissä.
Yhtä paljon pisteet laskee alipainosta kuin ylipainosta. Ellei ole fetissiä jompaan kumpaan.
 
Liittynyt
22.12.2016
Viestejä
18 612
Yhtä paljon pisteet laskee alipainosta kuin ylipainosta. Ellei ole fetissiä jompaan kumpaan.
No ei, koska tässä on juuri se ero, että ylipainoisia on niin mielettömästi, tai siis suurin osa naisista on ylipainoisia. Tai vaikka puhuttaisiin merkittävästi lihavista, niin niitäkin on mieletön määrä.

Jos läskifetissimiehiä on esimerkiksi muutama prosentti miehistä, niin eihän ne riitä alkuunkaan suhteessa tuohon lihavien naisten määrään. Ja tavallisten miesten silmissä siis naisten taso huononee kun painoa kertyy.

No nyt kun puhutaan merkittävästi alipainoisista, niin niitä on niin vähän, että pelkästään fetissimiehet yksinään riittää siihen nicheen. Luulisin myös, että tavismiehistäkin aika moni olisi mieluummin merkittävästi alipainoisen kuin merkittävästi ylipainoisen kanssa, jos niistä pitäisi valita.

Jos sen sijaan puhutaan lievästä (ei huomattavasta) alipainosta, niin ei se ole edes mikään miinus oikeastaan, voi olla jopa plussa, tai ihan siinä rajoilla pyörii. Ei mitenkään oleellinen asia tässä kontekstissa. Monet missit ovat pyörineet niillä rajoilla kautta historian, joten kaikesta päätellen haluttavuuden optimi pyörii samoilla rajoilla myös.

Jos siis pohditaan, että onko esimerkiksi BMI 17,9 vähemmän haluttava kuin BMI 18,9, niin vastaus voisi olla yhtä hyvin vaikka "torstai". Tai "kyllä kiitos molemmat".
 
Viimeksi muokattu:
Liittynyt
22.12.2016
Viestejä
18 612
Luulisi pätevän toiseenkin suuntaan.
Ei päde, koska normaalipainon ylärajakin on jo kaukana siitä mikä on kauneuden optimi, koska kauneuden optimi on siellä toisessa päässä.

Ja vaikka sä tykkäisitkin muhkummasta, niin kyllä kaikki todisteet viittaa siihen, että yleinen optimi menee siellä BMI20 tuntumassa suurin piirtein, give or take. Siitä on aika monta pykälää ja kiloa matkaa sinne normaalipainon ylärajoille. Ja sillä matkalla ja siitä eteenpäin tosiaan jokainen uusi kilo on hallaksi ja heikentää markkina-arvoa. Lieväkin ylipaino on jo hyvin kaukana mistään ulkonäöllisestä optimista.
 
Viimeksi muokattu:
Liittynyt
18.10.2016
Viestejä
8 592
Ei päde, koska normaalipainon ylärajakin on jo kaukana siitä mikä on kauneuden optimi, koska kauneuden optimi on siellä toisessa päässä.

Ja vaikka sä tykkäisitkin muhkummasta, niin kyllä kaikki todisteet viittaa siihen, että yleinen optimi menee siellä BMI20 tuntumassa suurin piirtein, give or take. Siitä on aika monta pykälää ja kiloa matkaa sinne normaalipainon ylärajoille. Ja sillä matkalla ja siitä eteenpäin tosiaan jokainen uusi kilo on hallaksi ja heikentää markkina-arvoa. Lieväkin ylipaino on jo hyvin kaukana mistään ulkonäöllisestä optimista.
Pelkkä bmi on typerä mittari, koska kaikilla ei ole samanlainen ruumiinrakenne, ja joillakin on paljon enemmän lihasta kuin toisilla.
 
Liittynyt
22.12.2016
Viestejä
18 612
Pelkkä bmi on typerä mittari, koska kaikilla ei ole samanlainen ruumiinrakenne. Jos tuota kuitenkin haluaa käyttää ei bmi 20 ole normaalipainon keskellä.
Mä olen tässä koko ajan käyttänyt lisätarkentimia kuten "give or take", "suurinpiirtein" ja "torstai".

Ja pointti nimenomaan oli, että ulkonäön optimi ei ole missään "normaalipainon keskellä". Kuka on väittänyt, että se olisi keskellä tai kuuluisi olla keskellä? Naurettava ajatuskin etenkin tuossa sun omassakin viitekehyksessä, jossa väität koko BMI:tä typeräksi mittariksi.

Vähän sama kuin sanoisi, että paras keihäänheittäjä on se, joka heittää mahdollisimman keskelle kenttää... :facepalm: No ei ihan mutta kumminkin.

No oli miten oli, niin ulkonäön optimi nyt kumminkin asettuu sinne hoikkaan päähän mittaristoa. Jos nainen on vaikkapa 170 senttiä pitkä, niin ei se ole kauneimmillaan jonain 65-kiloisena, saati sitten 70-kiloisena. Voi toki olla sporttinen, lihaksikas ja kaikkea (yleensä ei), mutta se ei ole silti naisen kauneuden optimimaalisuutta. Optimaalisuus löytyy sellaisista missikisoista, jotka ei ole poliittisesti värittyneet (jollaisia osa on nykypäivänä). Ja näitä kun tarkastellaan, niin voidaan mennä ajassa vaikka 70 vuotta taaksepäin eikä se muuta yhtälöä miksikään. Sellaista BMI 18-19 luokkaa ne on aina olleet. Ehkä jopa 20, härre guudande. Kuten sanottu, give or take. Mutta siellä huudeilla se pyörii.
 
Viimeksi muokattu:
Liittynyt
18.10.2016
Viestejä
8 592
Mä olen tässä koko ajan käyttänyt lisätarkentimia kuten "give or take", "suurinpiirtein" ja "torstai".

Ja pointti nimenomaan oli, että ulkonäön optimi ei ole missään "normaalipainon keskellä". Kuka on väittänyt, että se olisi keskellä tai kuuluisi olla keskellä? Naurettava ajatuskin etenkin tuossa sun omassakin viitekehyksessä, jossa väität koko BMI:tä typeräksi mittariksi.

Vähän sama kuin sanoisi, että paras keihäänheittäjä on se, joka heittää mahdollisimman keskelle kenttää... :facepalm: No ei ihan mutta kumminkin.

No oli miten oli, niin ulkonäön optimi nyt kumminkin asettuu sinne hoikkaan päähän mittaristoa. Jos nainen on vaikkapa 170 senttiä pitkä, niin ei se ole kauneimmillaan jonain 65-kiloisena, saati sitten 70-kiloisena. Voi toki olla sporttinen, lihaksikas ja kaikkea (yleensä ei), mutta se ei ole silti naisen kauneuden optimimaalisuutta. Optimaalisuus löytyy sellaisista missikisoista, jotka ei ole poliittisesti värittyneet (jollaisia osa on nykypäivänä). Ja näitä kun tarkastellaan, niin voidaan mennä ajassa vaikka 70 vuotta taaksepäin eikä se muuta yhtälöä miksikään. Sellaista BMI 18-19 luokkaa ne on aina olleet. Ehkä jopa 20, härre guudande. Kuten sanottu, give or take. Mutta siellä huudeilla se pyörii.
Riippuu edelleen ruumiinrakenteesta mihin kohtaan se optimi osuu. Eihän se vaadi kuin muutaman kilon enemmän lihasta niin optimi ei ole 20 vaan 22.
 
Liittynyt
18.10.2016
Viestejä
801
Itselle optimi on se kokolailla 25 karkealla bmi asteikolla. Alle 20 on jo aivan liian laiha ilman mitään muotoja. Yli 25 taas voi olla lihaksikaskin pikemmin kuin lihava.

Tuohon laihduttamiseen muuten sellainen pointti että itse olin käytännössä 30 ensimmäistä vuotta elämästäni todella lihava ja voin sanoa että se laihduttaminen on aivan vitusti vaikempaa mitä vaikka tupakin polton lopettaminen. Kaikki konstit kokeilin mitta sitten kun se oikea ruokavalio löytyy ja kaikki napsahtaa kohdilleen se lähtee kuin itsestään.
Nyt on ihan hyvin habaa ja bmi siinä 25 nurkilla.
Life is good enkä todellakaan enää aio lihoa tästä.

Eli tässäkin vaikka nainen on nyt lihava ei tarkoita että se sitä olisi 5 vuoden päästä.
 
Liittynyt
25.11.2018
Viestejä
312
Oma BMI on hiukan yli 29. Ikinä en ole ollut lihava, että teininäkin olin narukäsi.

EDIT: Mittasin juuri painoni ja BMI juuri yli 30.
 
Liittynyt
22.12.2016
Viestejä
18 612
Riippuu edelleen ruumiinrakenteesta mihin kohtaan se optimi osuu. Eihän se vaadi kuin muutaman kilon enemmän lihasta niin optimi ei ole 20 vaan 22.
Kyse oli nyt väestötasosta. Väestötasolla BMI 18-20 naiset saa eniten kuumotusta aikaan. Näin se vaan menee.

Se ei tarkoita, että tämän yli mentäessä alkaisi välittömästi joku vastenmielinen ällöttävyys. No ei todellakaan. Mutta jokainen kilo mikä sen jälkeen tulee on periaatteessa väärään suuntaan, väestötasolla.

Lihaksikkuus ei myöskään ole naiselle mikään universaalisti kauneutta lisäävä piirre. Pikemminkin päinvastoin.
 
Liittynyt
24.10.2016
Viestejä
4 343
Erästä mimmiä nyt useammin tavannut ja näyttäs olevan daaminki osapuolelta kiinnostusta. Hauskanpitoa, mut kyl täs pieniä fiiliksiäkin on syntynyt, varmasti molemminpuolin. Osuu omissa arvoissakin kutakuinkin moni asia kohdalle, tai ainakin lähelle (liikunnallisuus, jne). Ja se tärkein kaikesta = huumori pelaa ja on rentoa. Viestittelykin on rennon flirttimäistä.

Ainoat miinukset so far:
- YH. Mut tää ei sinällään mua haittaa lyhyen analyysin jälkeen. Jos suhteeseen asti menisi, tekisin selväksi etten ryhdy isäpuoleksi. Asia erikseen jos yhteenmuutto ja pyöräyttäisi toisen palleron. Analyysi tosin jo aivan liian pitkällä tässä kohtaa.
- Tupakka. Polttaa, mutta sivustaseuraajana aika maltillisesti. En ekalla tapaamisella edes huomannut tai haistanut, että polttaisi. Tupakkahan on red flag itselleni, mutta kun ei korstana vedä ja jos asiat etenisi, ottaisin oman arvomaailman näkemyksen tähän. Sen näkisi sitten.

Summarum. Pidetään nyt hauskaa kun kemiat synkkaa :D
 
Liittynyt
31.10.2016
Viestejä
2 905
Minulla oli ennen etten halunnut yh:n kanssa. Nyt ei haittaisi ollenkaan ja lapsi/lapset ovat niin keskeisiä ettei suhde voi mitenkään toimia, jos niitä ei ota keskeiseksi osaksi arkea. Lähellä olevien aikuisten tehtävä on minusta kuitenkin huolehtia, että lapsilla kaikki hyvin. Tämä tapahtuu tietysti eri tavoin. Itse voin rahallisestikin tarpeen ja sopimusten mukaan.

Lapset ei siis haittaa, mutta koiralauma ei ole minun mieleen. Tykkään koirista muuten kuten varmaan suurin osa ihmisistä, mutta en jaksa tyyliin neljää koiraa kuten joillakin on.
 
Liittynyt
24.10.2016
Viestejä
4 343
Minulla oli ennen etten halunnut yh:n kanssa. Nyt ei haittaisi ollenkaan ja lapsi/lapset ovat niin keskeisiä ettei suhde voi mitenkään toimia, jos niitä ei ota keskeiseksi osaksi arkea. Lähellä olevien aikuisten tehtävä on minusta kuitenkin huolehtia, että lapsilla kaikki hyvin. Tämä tapahtuu tietysti eri tavoin. Itse voin rahallisestikin tarpeen ja sopimusten mukaan.

Lapset ei siis haittaa, mutta koiralauma ei ole minun mieleen. Tykkään koirista muuten kuten varmaan suurin osa ihmisistä, mutta en jaksa tyyliin neljää koiraa kuten joillakin on.
Yksi lapsi on ihan ok, jos muuten naisen kanssa synkkaa sekä muut asiat pelittää. En kyllä lähtisi jos naisella olisi enemmän kuin yksi muksu. Tinderissä tulee vastaan hyvännäköisiä ja oloisia naisia kellä on 3-4 lasta, tämä on jo oikeesti red flag.

Mitä koiriin tulee niin joo okei, kyl ne menee, mut monelle koirat on jotenkin tosi pyhä asia ja elämä pyörii täysin niiden ympärillä. Mä itse pidän enemmän kissoista ja kuten nyt tämän mimmin kanssa oleskellut, hän rakastaa kissoja. Ehkä ensimmäinen ekstrovertimpi joka tykkää kissoista :D

Joka tapauksessa tapauskohtaisesti lähden deittailemaan, oli lapsi, koiraa tai kissee.
 
Liittynyt
06.01.2022
Viestejä
1 106
Lapset ei siis haittaa, mutta koiralauma ei ole minun mieleen. Tykkään koirista muuten kuten varmaan suurin osa ihmisistä, mutta en jaksa tyyliin neljää koiraa kuten joillakin on.
Tätä koiralaumaa joskus mietin, kun näkee välillä miehen seisovan koiran/lauman kanssa ulkona ja selvästi huomaa yhtälöstä, että jonkun Pirkon piskejä ovat. Että kyllä mies syö pieniä kiviä, jos on mahdollista pesää...
 
Liittynyt
28.07.2022
Viestejä
590
Tätä koiralaumaa joskus mietin, kun näkee välillä miehen seisovan koiran/lauman kanssa ulkona ja selvästi huomaa yhtälöstä, että jonkun Pirkon piskejä ovat. Että kyllä mies syö pieniä kiviä, jos on mahdollista pesää...
Miesoletettuhan ei voi edes ulkoiluttaa jumalauta koiria, etteikö triidin pariutumisdarvinistit olisi laskemassa yhtälöitään ja johtopäättelemässä miten tässäkin nykymies joutuu pallien pakottamana alentumaan ties minkälaisiin arjen askareisiin :wtf:
 
Liittynyt
18.10.2016
Viestejä
8 592
Miesoletettuhan ei voi edes ulkoiluttaa jumalauta koiria, etteikö triidin pariutumisdarvinistit olisi laskemassa yhtälöitään ja johtopäättelemässä miten tässäkin nykymies joutuu pallien pakottamana alentumaan ties minkälaisiin arjen askareisiin :wtf:
Ihan mielellään sitä joskus lenkitti koiraa kun tiesi mitä kyytiä on sen jälkeen tarjolla :kahvi:
 
Liittynyt
15.11.2016
Viestejä
913
Ainoat miinukset so far:
- YH. Mut tää ei sinällään mua haittaa lyhyen analyysin jälkeen. Jos suhteeseen asti menisi, tekisin selväksi etten ryhdy isäpuoleksi. Asia erikseen jos yhteenmuutto ja pyöräyttäisi toisen palleron. Analyysi tosin jo aivan liian pitkällä tässä kohtaa.
- Tupakka. Polttaa, mutta sivustaseuraajana aika maltillisesti. En ekalla tapaamisella edes huomannut tai haistanut, että polttaisi. Tupakkahan on red flag itselleni, mutta kun ei korstana vedä ja jos asiat etenisi, ottaisin oman arvomaailman näkemyksen tähän. Sen näkisi sitten
Täytyy sanoa, et toi rööki on sellainen, et se tulee sua vituttamaan, jos se on sulle red flag.
En itse polta ja aikoinaan kun exän kanssa alettiin olemaan, niin siinä alkuhuumassa sitä katselee vähän läpi sormien. Sit siinä alkuhuumassa myös röökiä vetävä osapuoli on valmis joustamaan -> on polttamatta yhdessä ollessa.
Ex jopa lopetti röökin, joka oli tosi hieno homma. Sit ku ostettiin kämppä ja muutettiin yhteen, ni se aloittikin uudestaan... joo lopetan vuoden vaihteessa, joo lopetan kesällä. Ei lopettanut. Tosin pitkään ei polttanut kotona ollessa ollenkaan, ainoastaan työmatkoilla, tai kun kävi kävelemässä. Mun seurassakin polttamista vältti. Sit alko vetämään kotona ollessaankin ja koko ajan enemmän ja enemmän. Samoin saattoi alkaa vetämään sitä kessua mun nenän edessä. Ennen eroa se olikin tunnin välein spaddu suussa pihalla ja koko kämppä haisi röökille. Ties jo heti duunista tullessa, jos akka oli kotona, ku käry lehahti nenään, kun eteisen oven avasi.
Fakta on se, että röökiä polttavalle se rööki on 95% se numero yksi omassa elämässään, se menee ihan huomaamatta ja salakavalasti kaiken edelle. Ei sitä turhaan riippuvuudeksi kutsuta.

Et arvaakaan kuinka hyvälle tuntuu tällä hetkellä tapailla savutonta ihmistä. Ei haise vaatteet, ei haise hiukset. Hiukset varsinkin on sellaiset, et ne oikein imee sen röökin hajun, jos polttaa enemmän.
 

kuoris

Tukijäsen
Liittynyt
28.06.2017
Viestejä
3 666
Osaltaahan yhteiskunta osoittaa tuohon suuntaan. Lääkeyhtiöt käyttää paljon rahaa mainostamiseen, esim novo nordiksella muistaakseni oli viimeksi iso mainoskampanja jossa painotettiin, että lihavuus ei ole itsestä kiinni vaan enemmänkin vaiva johon olisi hyvä ottaa lääkettä. Samoin lehdet ja kolumnit painottavat että oikeastaan ei edes tarvitsisi laihduttaa.
Tykkään tästä. Ensin lääketeollisuus lihottaa nuoret naiset kaikenmaailmen SSRI ym. lääkkeillä kun on muodikasta masennusta ja ollaan "kirjolla". Sitten tehdään laihdutuslääke (by Novo Nordisk) joka myy enemmän kuin valmistetaan ja lisäksi sen myötä tulee kaikenlaisia sivuvaikutuksia joihin on sitten uusi lääke. Big pharma money profit!
 
Liittynyt
24.10.2016
Viestejä
4 343
Täytyy sanoa, et toi rööki on sellainen, et se tulee sua vituttamaan, jos se on sulle red flag.
Noted. Elämä sinkkuna on kuitenkin niin hyvää ja daameja on tarjolla, joten pidän tätä nyt hauskanpitona. Eri juttu jos nainen on tosissaan sen röökin lopettamisen kanssa, mut ei näistä voi koskaa tietää.

Mut hyvä muistuttaa tästä röökistä.
 
Liittynyt
06.01.2022
Viestejä
1 106
Miesoletettuhan ei voi edes ulkoiluttaa jumalauta koiria, etteikö triidin pariutumisdarvinistit olisi laskemassa yhtälöitään ja johtopäättelemässä miten tässäkin nykymies joutuu pallien pakottamana alentumaan ties minkälaisiin arjen askareisiin :wtf:
Älkää nyt takertuko. Tuossa yritin (mielestäni selvästi?) kertoa, että puhe on niistä kerroista, kun koirat eivät selvästi ole omat ja sen kyllä huomaa, jos homma ei oikein nappaa.
Jokainen harrastakoon mitä haluaa.
 
Liittynyt
06.01.2022
Viestejä
1 106
Olisiko tässä sellainen trendi, että naisten koirat ja läskit ovat selvästi lisääntyneet viime vuosina?
 
Liittynyt
17.06.2018
Viestejä
9 339
Tätä koiralaumaa joskus mietin, kun näkee välillä miehen seisovan koiran/lauman kanssa ulkona ja selvästi huomaa yhtälöstä, että jonkun Pirkon piskejä ovat. Että kyllä mies syö pieniä kiviä, jos on mahdollista pesää...
Oma puolisoni ulkoiluttaa koiria kanssa vaikkei nappaisi. En usko että syynä on, että saisi munaa. Jotkus sitten taas ottaa koiria, eivätkä jaksa huolehtia niistä.
 
Liittynyt
24.10.2016
Viestejä
4 343
Olisiko tässä sellainen trendi, että naisten koirat ja läskit ovat selvästi lisääntyneet viime vuosina?
Bosniassa jälleen ulkomailla havaintoja: Miehet on tosi näkymättömiä siellä. Liekö 90-luvun sota vaikuttaa edelleen miehiin. Huomaa helposti ainakin pikkusen vanhemmilla "pelokkaan" ilmapiirin. Vähä nuoremmat on rennompia, mut edelleen näkymättömiä.

Naiset sen sijaan ovat esillä, hoikkia, fittejä, viehättäviä, liki joka paikassa. Ei siellä lihavia tule vastaan melkein ollenkaan. En tiedä miten Tinderi laulais siel ko en loman aikana jaksanut sitä käyttää vaan keskityin kaikkeen muuhun. Huomasin kanssa että naiset ottaa paljo enemmän katsekontaktia siellä vrt Suomeen. Väittäisin että siellä jos lähestyisi kympin mimmiä, tsäännssit olis paljo korkeammat kuin täällä, näin jatkoa ajatellen.
 
Liittynyt
22.12.2016
Viestejä
18 612
Koira on kumppaniuuden korvike ja suklaa* seksin korvike.. (Ja somesta saa validaatiota.)

Eikä tämä ole edes vitsi.

(*) Ja jossei suklaa riitä, niin Satisfyer Pro tulee hätiin. Tai sitten aivan pahimmassa hädässä Tinderistä voi tilata chadin.
 
Viimeksi muokattu:

kuoris

Tukijäsen
Liittynyt
28.06.2017
Viestejä
3 666
Väittäisin että siellä jos lähestyisi kympin mimmiä, tsäännssit olis paljo korkeammat kuin täällä, näin jatkoa ajatellen.
Status. Se on köyhä maa jos olet normi tekkiläisen palkalla olet siellä rikas. Kannattaa myös huomioida että avoimuus ei ole sama kuin kiinnostunut. Täällä yleensä naiset tuijottavat puhelimia niin onhan se eri kun katsotaan silmiin. Ja jos näytät suomalaiselta erotut joka tapauksessa joukosta.

Balkanilaiset ovat erittäin perhekeskeisiä siksi liitot suomalaisten kanssa eivät yleensä toimi. Omaan silmään naiset ovat myös jotenkin miesmäisiä eivätkä vanhene kauniisti. Makuasia toki.
 
Liittynyt
12.06.2022
Viestejä
1 822
Koira on kumppaniuuden korvike ja suklaa* seksin korvike.. (Ja somesta saa validaatiota.)

Eikä tämä ole edes vitsi.

(*) Ja jossei suklaa riitä, niin Satisfyer Pro tulee hätiin. Tai sitten aivan pahimmassa hädässä Tinderistä voi tilata chadin.
Auto on peniksen jatke ja pullo korvaa seksin? Ja oikein kovassa hädässä lautta vie edelleen Tallinnaan.
 
Liittynyt
22.12.2016
Viestejä
18 612
Auto on peniksen jatke ja pullo korvaa seksin? Ja oikein kovassa hädässä lautta vie edelleen Tallinnaan.
Miehillä selibaatti ei yleensä ole samalla tavalla oma valinta kuin naisilla. Ja miehillä seksin korvike on porno.

Tallinna-jutut kuuluu jonnekin 20-30 vuoden taa. Ei sieltä varmaan enää saa rahalla sen paremmin kuin Helsingistäkään. Jopa huonommin? En tiedä. Ehkä joku tietää.

Seksimatkaajat joutuu suuntaamaan lähinnä jonnekin Kaakkois-Aasiaan, koska Euroopassa homma on paljon randomimpaa ja kalliimpaa.
 
Liittynyt
18.10.2016
Viestejä
49
useamman vuoden jälkeen tein paluun tinder-käyttäjäksi ja ajattelin, että pärjää tuolla ilmaisversiolla, mutta osaako joku viisaampi kertoa, että mitä sillä edes tekee? Ainoa mitä olen saanut aikaiseksi on "eikö olisi kiva tietää, että kuka sinusta on tykännyt, osta sitä ja osta tätä".
Tuntuu vähän siltä, että appi suoltaa haamutykkäyksiä ja yrittää myydä pakettejaan?
Eli onko tuolla ilmaisversiolla edes mahdollista saada keskustelua kenenkään kanssa aikaiseksi?
 
Liittynyt
17.01.2017
Viestejä
1 769
Tuntuu vähän siltä, että appi suoltaa haamutykkäyksiä ja yrittää myydä pakettejaan?
Sitä se tekee ja palvelussa on (ainakin aiemmin kun sitä olen käyttänyt) kaikenlaisia bottitilejä, joilla vain yritetään nostattaa sitä halua ostaa tuo Gold (tai mikä lie nykyään), vaikkei siitä oikeaa iloa ole.
 
Liittynyt
24.10.2016
Viestejä
4 343
useamman vuoden jälkeen tein paluun tinder-käyttäjäksi ja ajattelin, että pärjää tuolla ilmaisversiolla, mutta osaako joku viisaampi kertoa, että mitä sillä edes tekee? Ainoa mitä olen saanut aikaiseksi on "eikö olisi kiva tietää, että kuka sinusta on tykännyt, osta sitä ja osta tätä".
Tuntuu vähän siltä, että appi suoltaa haamutykkäyksiä ja yrittää myydä pakettejaan?
Eli onko tuolla ilmaisversiolla edes mahdollista saada keskustelua kenenkään kanssa aikaiseksi?
Ilmaisversio on jalkaan ampumista. Tai mul on nyt ollu jonku aikaa ilmanen ja tosiaan ku noita vanhoja 99 plus tykkäyksiä on, säännöllisesti noita kuitenkin tulee, Tinder nyt nostattaa noita profiileja tonne mun goldin listalta, ja sit satunnaisia mätsejä muuten tulee, jotka tuuntuu aina kuolevan liki samantien. Eli puhutaan nyt naisista jotka saa aivan helvetisti mätsei ja aina löytyy joku komeampi tai rikkaampi :D

Mut edelleenkin ostakaa se Platinum jos aijotte tosissaan tehdä tätä, enne sitä kuitenkin kuvat ja profiili kuntoon. Boostaukset lauantai iltaisin.
 
Liittynyt
12.05.2020
Viestejä
364
Oma BMI on hiukan yli 29. Ikinä en ole ollut lihava, että teininäkin olin narukäsi.

EDIT: Mittasin juuri painoni ja BMI juuri yli 30.
Sulla taitaa olla painoindexiin hieman eri syyt kuin 99% porukasta joilla se on koholla. Todella harva korkean BMIn henkilö on mikään lihaskimppu, ja ne jotka on tietää sen kyllä. Väestön tasolla BMI taitaapi edelleen olla ihan pätevä mittari.

Offtopcia joo, sori :cigarbeye:
 
Toggle Sidebar

Statistiikka

Viestiketjut
248 439
Viestejä
4 333 383
Jäsenet
72 209
Uusin jäsen
AsusEnjoyer

Hinta.fi

Ylös Bottom