Nettitreffit + Tinder

Liittynyt
05.08.2017
Viestejä
4 723
Eihän tätä ole sanottu kuin vasta pari vuotta, mutta vika on aina muissa :facepalm:
Ööh, miten tämä nyt liittyy mihinkään, eihän tässä ole kukaan syytellyt muita?

Ja riippuu ihan ihmisistä ja tapauksesta että onko vika henkilön oma vai muiden.

Pointti ei ollut kuitenkaan paska omatunto vaan se, että ei tuosta kovin kauaa kestänyt kun huomasin
että olin aika monenkin naisen paras kaveri ja tyttöystäviä oli mistä valita, ja miksei vieläklin.. Maailman kauneimpiakin.

Miten se nyt liittyy sitten tähän? Täällä @Markqq esim taitaa pynttäytyä täysillä chadi-voimilla ensitreffeille, eli
laittaa parhaat hajuvedet ja iskulauseet ja sitten ihmettelee kun kaunista naapurintyttöä ei kiinnosta :cool:

Kuten käyttäjä @wanderer_ aiemmin totesi, sen näkee heti tuoksusta ja silmistä mitä on luvassa. Olkaa siis omia
itsejänne.
Ymmärtääkseni Tinder on aika pinnallinen paikka, joten noi oikean maailman neuvot ei välttämättä ole sinne suoraan soveltuvia. Mustakin on kyllä kuulostanut ihan karsealta määrältä työtä, mitä Markku on joutunut tekemään Tindersuosion eteen.

Ja joo, eipä naisia hirveästi taida haitata vaikka miehen naama olisi kirveestä veistetyn näköinen.
 
Viimeksi muokattu:
Liittynyt
24.10.2016
Viestejä
4 229
Ei voi liikaa korostaa vastavuoroisuutta. Eli viestittely tai yhteydenpito molemmin puolin. Jossain kohtaa voi olla ihan fiksua kysyä näkemisestä tai fiiliksistä, jos tilanne on epävarma. Vastaus on sitten mitä on, saapaha vahvistusta asialle.

Mut perään kirjoittelu ei koskaan kannata. Jos vaikka kysyt jotain, max 2 viestiä, mikäli vastausta ei tule, tai vastaus tylsä/viiveellä, niin elämä jatkuu. On nykyää aika helppo lukea rivien välistä onko mimmi kiinnostunut vai ei. Hyvä muistaa ne omat rajat sekä itsensä arvostaminen, ko sit jos osaa niistä pitää kiinni, tulee se reflektoitua muuhunkin elämään. Ja sit ko se fatka on se, että siellä on kymmenen muuta jätkää pommittamassa sille mimmille.

Tää mimmi jota nyt kahdesti näin, nyt kolmatta kertaa olisi tarkoitus nähdä, huomaan selvästi ettei enää kiinnosta niin innokkaasti laittaa viestiä :) Joten se on selkeä viesti siitä, että itsekin pakitan. Ärsyttävää kun rennoin mielin menee pitää hauskaa ja sit ihastuu. Huomaan ettei tunteita voi aina pitää taka-alalla, joskus ne vaan tulee yllättämään. Tässä on selvä yhtälö mimmeistä joiden kanssa yhdessäolo on tosi kevyttä ja helppoa.

Usein tulee vastaan sanonta "don't chase women, let them chase you". Pitänee nykypäivänä aika monelta osin paikkaansa.

--

En mä tiedä oonko mä chadi tai muutakaa sellaista. Omana itsenään mä meen tapaamaan mimmejä, ilman että pelaisin pelejä :D
 

Pitkä_ja_hikinen_hevari

BANNATTU
BANNED
Liittynyt
11.08.2023
Viestejä
460
Naisten iskeminen on paljon helpompaa jos hengaa jossain Helsingin yliopistossa puuhailemassa jonkun tyhjänpäiväisen naistutkimuksen tai vastaavan parissa. Kaupanala on yliedustettu myöskin. Tiede ja raskaat työt taas ei. Naisten aivot ovat 1.2kg kun miesten taas 1.35kg.
Täällähän ehdoteltiin repulla naisen "tönäisemistä" vahingossa matkalla metrolla juomaan lattea ennen naistutkimuksen parissa puuhastelua. Keskustelunavauksena. Tosin ahdistelusyytökset tuppaa tulemaan niskaan.

Tinderiä kokeilin niin naisoletetut ovat tyyliin: "Onnellisesti parisuhteessa, tulin vain tsekkaan tilanteen.". Mahtava juttu. Mitäs tässä voit edes tehdä? Eihän Tinderissä pysty edes viestittelemään. Täysin ajanhaaskausta.
 
Liittynyt
02.06.2018
Viestejä
4 609
Kävin treffeillä. Nainen kysyi lopuksi että nähäänkö uudelleen. Vastasin, että empä tiijä. Laittelin sitten perään viestiä että voishan sitä uudestaankin tavata. Ei kuulunut mitään poistin koko matsin ja estin hänet. Että semmosta. Pääs yllättämään tuo kysymys uudelleen näkemisestä.
 
Liittynyt
28.07.2022
Viestejä
551
Naisten iskeminen on paljon helpompaa jos hengaa jossain Helsingin yliopistossa puuhailemassa jonkun tyhjänpäiväisen naistutkimuksen tai vastaavan parissa. Kaupanala on yliedustettu myöskin. Tiede ja raskaat työt taas ei. Naisten aivot ovat 1.2kg kun miesten taas 1.35kg.
Täällähän ehdoteltiin repulla naisen "tönäisemistä" vahingossa matkalla metrolla juomaan lattea ennen naistutkimuksen parissa puuhastelua. Keskustelunavauksena. Tosin ahdistelusyytökset tuppaa tulemaan niskaan.

Tinderiä kokeilin niin naisoletetut ovat tyyliin: "Onnellisesti parisuhteessa, tulin vain tsekkaan tilanteen.". Mahtava juttu. Mitäs tässä voit edes tehdä? Eihän Tinderissä pysty edes viestittelemään. Täysin ajanhaaskausta.
Ilmeisesti kontribuutiosi ketjuun on heitellä näitä kärjistettyjä anekdoottejasi päivästä toiseen? Jännä juttu, että tämä triidi kerää näitä "uusia käyttäjiä" tasaisin väliajoin sekoittamaan keskustelua.

Sellainen mies, joka haluaa naista?

Ei mulla ainakaan ole varaa valkata naisia näiden poliittisten suuntautumisten perusteella.
Minun olisi vaikea kuvitella edes lyhyttä suhdetta äärivasemmistolaisen fundementalistifeministin kanssa. Jos elämänkatsomukselliset näkemykset ovat kovin ristiriidassa, niin tuskin odotettavissa on kuin paha mieli molemmille. En usko olevani yksin mielipiteeni kanssa.
 
Liittynyt
12.05.2020
Viestejä
319
Usein tulee vastaan sanonta "don't chase women, let them chase you". Pitänee nykypäivänä aika monelta osin paikkaansa.
Tää pitää kyllä omalla kohdalla tavallaan paikkansa. Enhän mä ole loppujen lopuksi kovin paljoa elämässäni naisia lähestynyt. Mutta eipä nekään ole mua varsinaisesti jahdanneet. Hieman hienosäätöä vaatisi tämä oma pariutumismalli vielä. :dead:
 
Liittynyt
22.12.2016
Viestejä
18 360
Minun olisi vaikea kuvitella edes lyhyttä suhdetta äärivasemmistolaisen fundementalistifeministin kanssa. Jos elämänkatsomukselliset näkemykset ovat kovin ristiriidassa, niin tuskin odotettavissa on kuin paha mieli molemmille. En usko olevani yksin mielipiteeni kanssa.
Se voi olla vähän vaikeaa jo käytännön kannalta, eli miten saadaan aivoaallot virittymään sillä tavalla samalle taajuudelle, että ylipäätään jotain teerenpeliä pääsee syntymään.

Olen mäkin tuollaisen naisen treffannut tänä kesänä, ja tuntui kyllä hyvin hankalalta ja kömpelöltä saada tilannetta sillä tavalla eteenpäin vietyä, että jotain säätöä olisi päässyt syntymään, vaikka mulla ei säätämistä vastaan sinänsä mitään olisi ollutkaan.
 
Liittynyt
24.10.2016
Viestejä
4 229
Tää pitää kyllä omalla kohdalla tavallaan paikkansa. Enhän mä ole loppujen lopuksi kovin paljoa elämässäni naisia lähestynyt. Mutta eipä nekään ole mua varsinaisesti jahdanneet. Hieman hienosäätöä vaatisi tämä oma pariutumismalli vielä. :dead:
Must tuntuu et jos mies alkaa olemaan "liikaa" kiinnostunut niin se ajaa toisen pois. Ideologia tässä on se, että antaa naisten olla enemmän kiinnostuneita susta ku sinä naisesta. Pelin tekee just näin sen takia kun etenkin nettideitin takia tää koko homma pyörii naisten markkinoilla (poislukien top chadimiehet, jotka vetää ihan omaa leikkiänsä). Paras on se 50/50, joka on noh, se terveellinen tapa tutustua ja sinänsä tämmöset typerät "pelit" ihmissuhdeasioissa on mielestäni väärin. Mutta jotta toisen kiinnostuksen saa pitämään yllä, täytyy olla tarpeeksi sitä välimatkaa, erillisyyttä, hiljaisuutta ja mysteeriä. Tarpeeksi sellaista "kutkutusta" tai "kipinää" tai "teerenpeliä" ilman että sitä toista tunteellisesti vietäisiin kuin pässiä narussa.

Difficult shit.

Mä en tiedä miten sä tokaisit sen "empä tiedä". Mut tämänkin voi sanoa sillein "mysteerisesti" ja tyylillä joka sytyttää naisen mielenkiinnon, tai sitten olla täysi turn off. Edelleen, se mitä me olemme ja annamme toisille ulospäin.
 

wanderer_

Team R&T
Liittynyt
30.10.2016
Viestejä
2 559
Must tuntuu et jos mies alkaa olemaan "liikaa" kiinnostunut niin se ajaa toisen pois. Ideologia tässä on se, että antaa naisten olla enemmän kiinnostuneita susta ku sinä naisesta. Pelin tekee just näin sen takia kun etenkin nettideitin takia tää koko homma pyörii naisten markkinoilla (poislukien top chadimiehet, jotka vetää ihan omaa leikkiänsä). Paras on se 50/50, joka on noh, se terveellinen tapa tutustua ja sinänsä tämmöset typerät "pelit" ihmissuhdeasioissa on mielestäni väärin. Mutta jotta toisen kiinnostuksen saa pitämään yllä, täytyy olla tarpeeksi sitä välimatkaa, erillisyyttä, hiljaisuutta ja mysteeriä. Tarpeeksi sellaista "kutkutusta" tai "kipinää" tai "teerenpeliä" ilman että sitä toista tunteellisesti vietäisiin kuin pässiä narussa.

Difficult shit.

Mä en tiedä miten sä tokaisit sen "empä tiedä". Mut tämänkin voi sanoa sillein "mysteerisesti" ja tyylillä joka sytyttää naisen mielenkiinnon, tai sitten olla täysi turn off. Edelleen, se mitä me olemme ja annamme toisille ulospäin.

Kuinka monta vakavampaa suhdetta (ei lyhyitä tapailuja) olet näillä keinoilla Tinderistä saanut?
 
Liittynyt
24.10.2016
Viestejä
4 229
Kuinka monta vakavampaa suhdetta (ei lyhyitä tapailuja) olet näillä keinoilla Tinderistä saanut?
Kaksi pitkää suhdetta takana, muuten saldo nolla ;) Oon varmaa sit tavannut vääriä ihmisiä mut jos puhun kuin apteekin hyllyltä oman elämäni, toisen kiinnostus on pudonnut nopeammin kuin paska pönttöön.

Pienen "mysteerin" omistaneena tai "leikkimielisenä" aina on naisen mielenkiinto pysynyt paljon paremmin yllä. Ja en siis valehtele mitään. Jos vaikka puhun työstäni, en sano suoraan välttis sitä, vaan pieni flirtti siinä. Toki tää vaatii semmose tietynlaisen energian.

E: Ja siis en tarkoita että pitäs vetää hiljaisuusmodet/ignore modet päälle tai muutakaa typerää tai vastaa kahdella sanalla toisen viestiin joka on romaanin pituinen. Kyllä mä mielellää vaikka heti vastaisin tosien viestiin ja chattailisin, mut on vaan aivan liikaa kokemuksia siitä, että se ei toimi. Heti on "needy" kortti esillä.

Mut se 50/50 peli ja "teerentanssi" is the key ja sillä pyrin menemään aina toisen kanssa.
 
Viimeksi muokattu:

tjkoo

Tukijäsen
Liittynyt
20.10.2016
Viestejä
2 649
Kuinka monta vakavampaa suhdetta (ei lyhyitä tapailuja) olet näillä keinoilla Tinderistä saanut?
Jotenkin jäänyt sellainen mielikuva ettei Markku ees mitään vakavampaa suhdetta hae vaan mahdollisimman paljon kaatoja itsetuntoa pönkittääkseen. Mutta, olen ollut ennenkin väärässä.
 

senefisti

Super Genius
Team R&T
Liittynyt
16.10.2016
Viestejä
216
Jotenkin jäänyt sellainen mielikuva ettei Markku ees mitään vakavampaa suhdetta hae vaan mahdollisimman paljon kaatoja itsetuntoa pönkittääkseen. Mutta, olen ollut ennenkin väärässä.
Jotenkin jäänyt semmoinen mielikuva, että Markku on rölli, tai sitten kokonaista 20-vuotta täällä elellyt ja jutut pohjaa menneisiin pariin vuoteen :hmm:

No mutta se Markusta. Suosittelen kaikkia treffejä haluavia omaamaan vain terveen itsetunnon ja olemaan rehellisiä juttukavereille, niin kyllä sitä tinder-treffeille pääsee. Mitään pelien peluita, tai ylianalysointeja en suosittele. Romantiikka on tunnejuttuja ja niihin ei päde normaalit järjen, eikä logiikan lait.
 
Liittynyt
05.08.2017
Viestejä
4 723
Jotenkin jäänyt semmoinen mielikuva, että Markku on rölli, tai sitten kokonaista 20-vuotta täällä elellyt ja jutut pohjaa menneisiin pariin vuoteen :hmm:

No mutta se Markusta. Suosittelen kaikkia treffejä haluavia omaamaan vain terveen itsetunnon ja olemaan rehellisiä juttukavereille, niin kyllä sitä tinder-treffeille pääsee. Mitään pelien peluita, tai ylianalysointeja en suosittele. Romantiikka on tunnejuttuja ja niihin ei päde normaalit järjen, eikä logiikan lait.
No siis, Tinderissä edes mätsien saanti keltään potentiaalisesti kiinnostavalta naiselta ei ole miehelle mikään itsestäänselvyys. Joten ei, ei siihen välttämättä riitä pelkkä omana itsenä oleminen.
 

senefisti

Super Genius
Team R&T
Liittynyt
16.10.2016
Viestejä
216
No siis, Tinderissä edes mätsien saanti keltään potentiaalisesti kiinnostavalta naiselta ei ole miehelle mikään itsestäänselvyys. Joten ei, ei siihen välttämättä riitä pelkkä omana itsenä oleminen.
No siis, omiin kokemuksiini pohjaten, kyllä riittää. Täysin tavallisena eronneena ja töissä käyvänä, kahden pienen lapsen isukkina lähdin taannoin sinne ja pääsin treffeille ihan ok. Tosin en pitänyt tinderistä. Fb-dating oli, ainakin ikäiselleni, mieluisampi vaihtoehto ja sieltä tuntu löytyvän "normaalimpaa" seuraa. .

Niin juu olen 42-vuotias.
 
Liittynyt
05.08.2017
Viestejä
4 723
No siis, omiin kokemuksiini pohjaten, kyllä riittää. Täysin tavallisena eronneena ja töissä käyvänä, kahden pienen lapsen isukkina lähdin taannoin sinne ja pääsin treffeille ihan ok. Tosin en pitänyt tinderistä. Fb-dating oli, ainakin ikäiselleni, mieluisampi vaihtoehto ja sieltä tuntu löytyvän "normaalimpaa" seuraa. .

Niin juu olen 42-vuotias.
Omat kokemukset oli täysin päinvastaisia, vaikka paperilla ei pitäisi olla isompaa vikaa (ei läskiä, ei mt-ongelmia, suht. pitkä ja koulutettu). Vanhemmissa ikäluokissa tilanne voi tosin olla miehille parempi, ja kuulema Tinder myös toimii pk-seudulla paremmin kuin muissa kaupungeissa.

Ihan uteliaisuudesta, millä tavalla Tindernaiset oli sun mielestä vähemmän normaaleja?
 
Liittynyt
25.04.2017
Viestejä
2 467
Se voi olla vähän vaikeaa jo käytännön kannalta, eli miten saadaan aivoaallot virittymään sillä tavalla samalle taajuudelle, että ylipäätään jotain teerenpeliä pääsee syntymään.

Olen mäkin tuollaisen naisen treffannut tänä kesänä, ja tuntui kyllä hyvin hankalalta ja kömpelöltä saada tilannetta sillä tavalla eteenpäin vietyä, että jotain säätöä olisi päässyt syntymään, vaikka mulla ei säätämistä vastaan sinänsä mitään olisi ollutkaan.
Epätoivo naisasioissa tai yhtään missään oikeastaan ei ole hyväksi. Itse olen tullut jo siihen tulokseen, että olen mieluummin omin nokkineni, jos sellaista oikeasti tasapuolista suhdetta ei ole tarjolla. Oikeasti se toinen ei muutenkaan voi sitä elämää niin paljon parantaa kuin moni aluksi luulee, ellei siihen elämäänsä jo muutenkin ole tyytyväinen.

Jos epätyydyttävään elämään vielä suostuu ottamaan mukaan henkilön, joka tekee asioista vain vaikeampia, ei yhtälöstä synny mitään positiivista.
 

senefisti

Super Genius
Team R&T
Liittynyt
16.10.2016
Viestejä
216
Omat kokemukset oli täysin päinvastaisia, vaikka paperilla ei pitäisi olla isompaa vikaa (ei läskiä, ei mt-ongelmia, suht. pitkä ja koulutettu). Vanhemmissa ikäluokissa tilanne voi tosin olla miehille parempi, ja kuulema Tinder myös toimii pk-seudulla paremmin kuin muissa kaupungeissa.

Ihan uteliaisuudesta, millä tavalla Tindernaiset oli sun mielestä vähemmän normaaleja?
No ne kaikki kaksi naista siellä, joiden kanssa muodostui orastavia parisuhteita, niin ensimmäinen oli vain tavattoman huonolla itsetunnolla varustettu "psyko", joka perusteli temperamenttiaan Karjalaisilla sukujuurillaan. Toinen oli hoitamattomilla mielenterveysongelmilla varustettu sekakäyttäjä, joka ei nyt näitä ominaisuuksiaan sitten viittinyt kertoa sillee ens alkuun.

Kävinköhän tinderin kautta sitten vielä treffeillä parin muun kanssa ja viestittelin about. viiden kanssa, ketkä eivät päättyneet treffeihin.

Toi fb-dating taasen toimi mulle paremmin. Siellä tuli viestiteltyä varmaan parinkymmenen kanssa ja treffeillä numero kaksi löysin nykyisen puolisoni, kenen kanssa tässä tulee kohta pari vuotta täyteen.

Meillä on molemmilla kaksi alakouluikäistä lasta ja hyvät välit exiin.

Ja kyllä. Olemme molemmat haukkuneet nämä treffipalvelut ja toisaalta kiittäneet näitä, että löysimme toisemme :)
 
Liittynyt
05.08.2017
Viestejä
4 723
No ne kaikki kaksi naista siellä, joiden kanssa muodostui orastavia parisuhteita, niin ensimmäinen oli vain tavattoman huonolla itsetunnolla varustettu "psyko", joka perusteli temperamenttiaan Karjalaisilla sukujuurillaan. Toinen oli hoitamattomilla mielenterveysongelmilla varustettu sekakäyttäjä, joka ei nyt näitä ominaisuuksiaan sitten viittinyt kertoa sillee ens alkuun.
Ok, nää ei todellakaan kuulosta hyviltä vaihtoehdoilta... :D
 

senefisti

Super Genius
Team R&T
Liittynyt
16.10.2016
Viestejä
216
Ok, nää ei todellakaan kuulosta hyviltä vaihtoehdoilta... :D
Tinderistä jäi mulle semmoinen vaikutelma, että on vain "hauskanpitoon" :hmm:

Tämä vain siis mulle. FB-dating taasen, niin oli ainakin mun ikäiselle mieluisampi paikka se :)
 
Liittynyt
22.12.2016
Viestejä
18 360
Epätoivo naisasioissa tai yhtään missään oikeastaan ei ole hyväksi. Itse olen tullut jo siihen tulokseen, että olen mieluummin omin nokkineni, jos sellaista oikeasti tasapuolista suhdetta ei ole tarjolla. Oikeasti se toinen ei muutenkaan voi sitä elämää niin paljon parantaa kuin moni aluksi luulee, ellei siihen elämäänsä jo muutenkin ole tyytyväinen.

Jos epätyydyttävään elämään vielä suostuu ottamaan mukaan henkilön, joka tekee asioista vain vaikeampia, ei yhtälöstä synny mitään positiivista.
No, kyse oli nyt lähinnä seksistä eikä mistään parisuhteesta as such.

Joskin mulla riittää kyllä joustavuutta ja ymmärrystä kaikenlaisille poliittisille näkökulmille, mutta elämä on tietysti vähän ikävää, jos naisen joka toinen lause sivuaa jollain tavalla politiikkaa ja esimerkiksi jokaisen teon hiilivaikutusta ynnätään päässä... Se on vähän liikaa.
 
Liittynyt
08.08.2017
Viestejä
1 797
Tinder-algoritmilla oli viime viikolla selvästi joku bitti vinossa, kun tuli jopa kaksi matchia.

Kummastakaan ei tullut kyllä mitään.

Ensimmäinen ei vastannut edes ekaan viestiin.

Toinen kyllä vastaili, mutta osoitti täydellistä kiinnostuksen puutetta. Ei reagoinut mitenkään mihinkään mitä kerroin itsestäni. Ei edes yhteiseen kiinnostuksen aiheeseen (lautapelit). Vastaili tosi lyhyesti kysymyksiin itsestään. Jos mun viestissä oli kaksi kysymystä, niin vastasi vain jälkimmäiseen. Lopulta luovutin tuollaisen yksinpuhelun kanssa.
 
Liittynyt
26.11.2016
Viestejä
41
Tinder-algoritmilla oli viime viikolla selvästi joku bitti vinossa, kun tuli jopa kaksi matchia.

Kummastakaan ei tullut kyllä mitään.

Ensimmäinen ei vastannut edes ekaan viestiin.

Toinen kyllä vastaili, mutta osoitti täydellistä kiinnostuksen puutetta. Ei reagoinut mitenkään mihinkään mitä kerroin itsestäni. Ei edes yhteiseen kiinnostuksen aiheeseen (lautapelit). Vastaili tosi lyhyesti kysymyksiin itsestään. Jos mun viestissä oli kaksi kysymystä, niin vastasi vain jälkimmäiseen. Lopulta luovutin tuollaisen yksinpuhelun kanssa.
Näitä kyllä on harvinaisen usein. Toisaalta joskus tälläisellä ehdotin sitten vaan näkemistä ja yllättävästi oli valmis näkemään. Joskin tais perua sitten näkemispäivänä, yllätys. :rolleyes:
 
Liittynyt
08.08.2017
Viestejä
1 797
Plus-kokoinen nainen pohtii tarvitseeko kokoa mainita profiilissa.

Henkilökohtaisesti olen sitä mieltä, että ei tarvitse. Jos henkilö on sujut sen suhteen, niin ehkä huumorin kautta sen voi mainita.
Kunhan (molempien) kuvat on ajan tasalla, niin kaikki OK. Mutta jos kuvat on kymmeniä kiloja sitten, niin se voi hieman aiheuttaa tuntemuksia livenä tavatessa.
 
Liittynyt
08.08.2017
Viestejä
1 797
Väestöliiton tutkimusjohtajakin sen sanoo, ei Tinder (ja muut sovellukset) halua sun löytävän mitään oikeaa suhdetta. Ja ne syntyneetkin suhteet ovat lyhentyneet ja huonontuneet.
 
Liittynyt
22.12.2016
Viestejä
18 360
Plus-kokoinen nainen pohtii tarvitseeko kokoa mainita profiilissa.

Henkilökohtaisesti olen sitä mieltä, että ei tarvitse. Jos henkilö on sujut sen suhteen, niin ehkä huumorin kautta sen voi mainita.
Kunhan (molempien) kuvat on ajan tasalla, niin kaikki OK. Mutta jos kuvat on kymmeniä kiloja sitten, niin se voi hieman aiheuttaa tuntemuksia livenä tavatessa.
Yksi kuva kertoo enemmän kuin tuhat sanaa, ja mikäli ei kerro, niin ehkä kuvassa on vikaa ja olisi syytä ottaa uusi kuva...
 
Liittynyt
02.06.2018
Viestejä
4 609
Ujo tyttönen käynyt 20 treffeillä 2 vuoden aikaan... öö missä oli ongelma, että lehteen asti piti mennä?
 

Dr. Who

BANNATTU
BANNED
Liittynyt
17.10.2016
Viestejä
7 894
Itsehän ghostasin kerran treffit sen takia kun näin tämän naisen, ennen kun hän näki minut.

Viestejä vaihdettu ja kuvat nähtynä, mutta todellisuus oli +20kg...

Laitoin vain viestiä että "sori, mutta nyt ei kuvat vastaa todellisuutta" oli pahoillansa ja toivoi silti tapaamista, ei tavattu...

Toki eri asia kun sanotaan suoraan että on isompi, mutta valitettavasti näitä isoja tyttöjä on nykyään paljon...
 
Liittynyt
03.03.2019
Viestejä
387
Plus-kokoinen nainen pohtii tarvitseeko kokoa mainita profiilissa.

Henkilökohtaisesti olen sitä mieltä, että ei tarvitse. Jos henkilö on sujut sen suhteen, niin ehkä huumorin kautta sen voi mainita.
Kunhan (molempien) kuvat on ajan tasalla, niin kaikki OK. Mutta jos kuvat on kymmeniä kiloja sitten, niin se voi hieman aiheuttaa tuntemuksia livenä tavatessa.
Taas yks juttu missä nainen ruikuttaa kun miehet ei pidä lihavista naisista. Mitäs veikkaatte kelpaako Jonnalle lihava mies? Niinpä.
 
Liittynyt
28.07.2022
Viestejä
551
Plus-kokoinen nainen pohtii tarvitseeko kokoa mainita profiilissa.

Henkilökohtaisesti olen sitä mieltä, että ei tarvitse. Jos henkilö on sujut sen suhteen, niin ehkä huumorin kautta sen voi mainita.
Kunhan (molempien) kuvat on ajan tasalla, niin kaikki OK. Mutta jos kuvat on kymmeniä kiloja sitten, niin se voi hieman aiheuttaa tuntemuksia livenä tavatessa.
Jonna mainitsee jutussa, että tärkeintä hänelle ei ole ehdokkaan ulkonäkö. Kuitenkin "toimintaympäristö" tindereineen ja yökerhoineen tuntuu olevan kovin ulkonäkökeskeinen. Hän näyttäisi itsekin panostavan ulkonäköönsä (meikki, vaatteet), joten jossain määrin asia nyt näyttäisi häntäkin kiinnostavan. Innostuisiko Jonna itse pyylevästä nörttimiehestä vai miten paljon ulkonäkö lopulta merkkaa hänelle - sitä voi jokainen pohtia.

Yksinkertaisin ratkaisu tässä kohdassa olisi vain laihduttaa sen 10-15 kiloa.
 
Liittynyt
22.12.2016
Viestejä
18 360
Yksinkertaisin ratkaisu tässä kohdassa olisi vain laihduttaa sen 10-15 kiloa.
Ja vielä yksinkertaisempi ratkaisu on yksinkertaisesti tiedostaa reaaliteetit ja hyväksyä ne, tai sitten mukautua tilanteen vaatimalla tavalla. Eikä ruikuttaa jossain v*tun iltalööppilehdessä.

Hän on joka tapauksessa etuoikeutettu ihan jo siksi, että pääsee lukemattomille treffeille, jotka sitten johtavat johonkin tai ei. Ja kaikesta päätellen on varaa valitakin kenen kanssa deittailee. Tuskin se niitä bottom 50% miehiä pahemmin katselee. En usko.

Yleisemmin ottaen on jotenkin huvittavaa/säälittävää/surullistakin, miten paljon jotkut naiset panostavat kasvojen ulkonäköön, muotiin yms., ja kuitenkin sitten kroppa jätetään ihan hunningolle. Kuvitellaan, että täyteaineita huuliin ottamalla ja kaiken maailman muilla kikoilla voi ulkonäköä nostaa uusiin potensseihin. Mutta ei se vaan toimi niin.

Vähän sama jos para-urheilija ottaisi dopingia. Ei se doping sitä perusongelmaa korjaa...
 
Viimeksi muokattu:
Liittynyt
18.10.2016
Viestejä
8 480
Ja vielä yksinkertaisempi ratkaisu on yksinkertaisesti tiedostaa reaaliteetit ja hyväksyä ne, tai sitten mukautua tilanteen vaatimalla tavalla. Eikä ruikuttaa jossain v*tun iltalööppilehdessä.

Hän on joka tapauksessa etuoikeutettu ihan jo siksi, että pääsee lukemattomille treffeille, jotka sitten johtavat johonkin tai ei. Ja kaikesta päätellen on varaa valitakin kenen kanssa deittailee. Tuskin se niitä bottom 50% miehiä pahemmin katselee. En usko.

Yleisemmin ottaen on jotenkin huvittavaa/säälittävää/surullistakin, miten paljon jotkut naiset panostavat kasvojen ulkonäköön, muotiin yms., ja kuitenkin sitten kroppa jätetään ihan hunningolle. Kuvitellaan, että täyteaineita huuliin ottamalla ja kaiken maailman muilla kikoilla voi ulkonäköä nostaa uusiin potensseihin. Mutta ei se vaan toimi niin.

Vähän sama jos para-urheilija ottaisi dopingia. Ei se doping sitä perusongelmaa korjaa...
Luulisi muutenkin 20 treffeiltä löytyvän kumppani jos sellaisen haluaa.
 
Liittynyt
02.06.2018
Viestejä
4 609
Mitä helvettiä. Jokainen saa olla niin läski kuin haluaa ja saa silti valittaa ettei kumppania löydy. Kyllä on todella törkeää kehoittaa ketään laihduttamaan. Sama kuin sanos neekerille että vaihda väriäsi.
 
Liittynyt
22.12.2016
Viestejä
18 360
Mitä helvettiä. Jokainen saa olla niin läski kuin haluaa ja saa silti valittaa ettei kumppania löydy. Kyllä on todella törkeää kehoittaa ketään laihduttamaan. Sama kuin sanos neekerille että vaihda väriäsi.
Läskiys ei ole mikään geneettinen ominaisuus, vaan siihen voi itse vaikuttaa.

Tottakai saa olla läski. Siitä vaan. Ja saa valittaakin, mutta onhan se vähän naurettavaa ruikuttaa, jos kuitenkin joka tapauksessa tilanne on paljon parempi kuin keskivertomiehellä ainakin treffien määrässä mitattuna.

Lisäksi tuossa artikkelissa "asiantuntija" taas lähtee löytämään ongelmaa siitä, että yhteiskunnalla on jotenkin "vääränlainen käsitys" siitä, miltä kauniin naisen pitäisi näyttää ja että ilmeisesti ihmiset pitäisi aivopestä ymmärtämään hyvän eli läskin päälle. Ei muuten tule onnistumaan, mutta ei voi yrityksen puutteesta syyttää mediakenttää. On tätä fatfeimausta harjoitettu jo aika monta vuotta.

Tampereen yliopiston terveyssosiologian professori Piia Jallinoja kertoo, että yhteiskunnassa on vallalla kaventunut ideaali siitä, miltä ihmisen kuuluu näyttää. Muutaman vuoden nosteessa ollut kehoaktivismi ei ole vielä murtanut yleistä käsitystä haluttavasta ulkonäöstä, Jallinoja arvioi.

– Jos katsoo mitä vaan naistenlehtiä tai televisiota, niin tietynlainen keho toistuu siellä kiinnostavana ja kauniina, Jallinoja sanoo.
"Vielä"... :facepalm:
 
Liittynyt
14.01.2017
Viestejä
366
Ei se minun mielestä ihan sama ole, koska ihonväriä ei ole mahdollista vaihtaa, mutta painoa voi hallita suuntaan tai toiseen.
 
Liittynyt
18.10.2016
Viestejä
8 480
Mitä helvettiä. Jokainen saa olla niin läski kuin haluaa ja saa silti valittaa ettei kumppania löydy. Kyllä on todella törkeää kehoittaa ketään laihduttamaan. Sama kuin sanos neekerille että vaihda väriäsi.
Saa olla lihava, mutta turhaa valittaa jos miehet eivät sellaista halua.
 
Liittynyt
22.12.2016
Viestejä
18 360
Tavallaan nautinnollista huomata kuinka "kaikki on itsestä kiinni" -puhe kääntyy, kun kyseessä on naiset. :smoke:
Kaikki asiat maailmassa on valkoisen heteromiehen syytä, etenkin se, etteivät syty lihavista naisista. Ettäs kehtaavat, senkin siat!

Nämä totuudet kun muistaa, niin pääsee nykyajan kulttuuriympäristössä jo aika pitkälle.
 
Liittynyt
05.06.2018
Viestejä
406
Tottakai saa olla läski. Siitä vaan. Ja saa valittaakin, mutta onhan se vähän naurettavaa ruikuttaa, jos kuitenkin joka tapauksessa tilanne on paljon parempi kuin keskivertomiehellä ainakin treffien määrässä mitattuna.
Ja kun eihän tuo lehtijutun tyttö edes ole mikään varsinainen läski. Vähän on kehossa pyöreyttä ja kaiken kaikkiaan varsin nätti tyttö, joka kelpaisi 90%:lle miehistä. Mutta kun nämä 90% miehistä eivät ole tälle(kään) tytölle kelvollisia vaan hän haluaa valita siitä 5-10% miesten parhaimmistosta. Mutta näillä miehillä puolestaan on varaa valita 90% naisista, joten pienikin ylipaino (ja luultavasti henkiset ominaisuudet ja luonne) tekee lehtijutun tytöstä sellaisen, että parhaat miehet valitsevat muita naisia.
 
Liittynyt
28.07.2022
Viestejä
551
Mitä helvettiä. Jokainen saa olla niin läski kuin haluaa ja saa silti valittaa ettei kumppania löydy. Kyllä on todella törkeää kehoittaa ketään laihduttamaan. Sama kuin sanos neekerille että vaihda väriäsi.
Valittakoot minun puolestani vaikka loppuelämänsä, mutta mikäli haluaa pyöriä nuossa ulkonäkökeskeisissä piireissä, niin valittaminen ei johda yhtään mihinkään. Tuskin ne yökerhojen drinkkimiehet ja treeniväinöt kiinnostuu sen enempää.
 
Liittynyt
10.04.2018
Viestejä
124
Hoikan naisen löytäminen on enemmänkin saavutus tänä päivänä, jos deittailee siinä +30v seudulla. Sinäänsä ymmärrän artikkelissä kuvailtuja miehiä, koska järkihän siinä menee kun paikalle ilmestyy +20kg tytsy ja myydyt mielikuvat on jotain muuta.

Naisten on ihan turha mussuttaa mitään. Jos itse tekisi samalla tavalla niin en ensinäkään ylittäisi uutiskynnystä, puhumatta saisi sympatiaa kanssa eläjiltä.
Sinäänsä tämä kehopositiivisuus liike tulee enemmin tai myöhemmin ampumaan naisiaan itseään jalkaan. Jossain kohtaa heidän on pakko katsoa peiliin ja todeta että ne chadit nyt ei vaan lähde läskien kanssa ja thats it. Alkaa normaalit miehet kelpaamaan tai sitten kissojen maahantuonti alkaa lisääntymään (joka naisten delusiioiden valossa on todennäköisempi vaihtoehto.)

Lisään sen verran vielä, että itse pistän heti eteenpäin jos tulee takila vastaan, kysyn siis painon jo tinder-viesteissä. Jos on normaalinainen niin he eivät siitä pahoita mieltä. Jos pahoittavat niin on mekon alla salailtavaa. Normaalipainoiset yleensä kysyvät olenko pinnallinen ja sitten siihen heittää vastaukseksi muutaman kauhutarinan takiloista niin ymmärtävät kyllä.
 
Liittynyt
18.10.2016
Viestejä
8 480
Ja kun eihän tuo lehtijutun tyttö edes ole mikään varsinainen läski. Vähän on kehossa pyöreyttä ja kaiken kaikkiaan varsin nätti tyttö, joka kelpaisi 90%:lle miehistä. Mutta kun nämä 90% miehistä eivät ole tälle(kään) tytölle kelvollisia vaan hän haluaa valita siitä 5-10% miesten parhaimmistosta. Mutta näillä miehillä puolestaan on varaa valita 90% naisista, joten pienikin ylipaino (ja luultavasti henkiset ominaisuudet ja luonne) tekee lehtijutun tytöstä sellaisen, että parhaat miehet valitsevat muita naisia.
Onhan tuo nyt selvästi lihava. Tuskin 90% noin isoa naista haluaa.
 
Liittynyt
18.10.2016
Viestejä
459
Onhan tuo nyt selvästi lihava. Tuskin 90% noin isoa naista haluaa.
Erikoista että nainen tiedostaa olevansa plus kokoinen ja tiedostaa että se on haitta parisuhdemarkkinoilla, mutta että ei sitten laihduta. Kehon koko on elämäntapakysymys ja oma valinta, mutta sitten valittaa että kun ei miehille kelpaa :facepalm:
 

kibe

Tukijäsen
Liittynyt
16.10.2016
Viestejä
1 930
Erikoista että nainen tiedostaa olevansa plus kokoinen ja tiedostaa että se on haitta parisuhdemarkkinoilla, mutta että ei sitten laihduta. Kehon koko on elämäntapakysymys ja oma valinta, mutta sitten valittaa että kun ei miehille kelpaa :facepalm:
Osaltaahan yhteiskunta osoittaa tuohon suuntaan. Lääkeyhtiöt käyttää paljon rahaa mainostamiseen, esim novo nordiksella muistaakseni oli viimeksi iso mainoskampanja jossa painotettiin, että lihavuus ei ole itsestä kiinni vaan enemmänkin vaiva johon olisi hyvä ottaa lääkettä. Samoin lehdet ja kolumnit painottavat että oikeastaan ei edes tarvitsisi laihduttaa.
 
Toggle Sidebar

Statistiikka

Viestiketjut
242 725
Viestejä
4 239 335
Jäsenet
71 242
Uusin jäsen
Miohe

Hinta.fi

Ylös Bottom