Nettitreffit + Tinder

Liittynyt
17.10.2016
Viestejä
2 598
Minkälaisia nää sun huomioonotot erityisesti on? Mut näen paljo samoja piirteitä itsessäni mitä kirjoitat. Me ei varmaan hirveän erilaisia ihmisiä olla :D Mut sen kyl näkee ettei meillä naisten suhteen ole ollut pulaa. Mä en vaa jaksa aina tutustua ihmisiin.

Nytki on se fiilis, että tarvis pikku tauon tuosta Tinderöinnistä. Huomaan että näiden kohdalla joita tiedän menevän vaan tapaamaan seksin merkeissä, ei tule edes luotua mitään syvempää. Saa jotenkin tunteet heitettyä olan yli, mut sitku tapaan ihmisen ihan muissa fiiliksissä, se on kunnon tutustumista ennenkuin hyppään sänkyyn ja se ei ole ihan samanlaista kuin jonkun kanssa jota menee vaa "jyystää". Parisuhdetutustumisen muodossa jos mulla ei ole ollut sellaista kiintymystä alkuun, tulee usein seksin jälkeen viimeisetään, jonka takia se on aika "pyhä" asia mulle pariutumisen kanssa.

Ainut mitä teet erilailla on se, että naiset palaa sun luo jostain kumman syystä (?). Kyl mul on tuossa pari ollut jotka ovat ns palanneet, tosin seksin merkeissä, mut ei enää, oli viime vuoden juttua. Elämä vie eteenpäin.
Perkele kun joutuu aivosolujaan vaivaamaan jälleen kerran - liittyen tähän huomioonottamisen lisäpohdintaan siis. :D Lyhyt vastaus on"en tiedä". Mutta kun aloin tätä nyt vähän pyörittelemään päässäni niin ehkä se ei ole niinkään se huomioonottaminen sinänsä vaan miten sen tekee. Veikkaisin. Todellakin siis vain veikkaisin. :D

Jotenkin naiset arvostavat miehessä sitä että hän on päättäväinen ja tekee ns. "mitä haluaa / on päättänyt tekevän" - eli ei lannistu vaan hoitaa maaliin sen mitä täytyy. Siihen lisäksi kun on luonteeltaan vakaa (ainakin ulospäin) ja avoin kommunikaatiossaan niin uskon että naiset tuolloin pitävän saamaansa huomiota, sitä pientä "ei-välttämätöntä" bonusta, kovinkin merkityksellisenä. Eli ehkä jonkinlainen konteksti tuossa määrittää paljon? Se itse huomioiminen voi olla ihan mitä vaan vilpittömästä "hei miten sulla menee?" -tyylisestä kysymyksestä (ja oikeasti kuuntelet mitä toisella on sydämellä), vaikka siihen että lupaat järkätä mimmille stressivapaan illan arjen hulinan vastapainoksi. Ja toteutat sen myös, tietty. :D

Koko homma ehkä pohjaa siihen että mimmi pystyy ja uskaltaa luottaa siihen että hänen saamansa huomio on juurikin hänelle kohdennettu. Ja että juuri häntä on ajateltu - ja vielä vilpittömästi. Ehkä se saa olon tuntumaan spessulta. :)

Helvetin vaikea kysymys kyllä tuo! :D Meinasi mennä aivot solmuun kirjoittaessa, toivottavasti tuosta saa edes vähän auki sitä ajatusta.
 
Liittynyt
08.08.2017
Viestejä
1 775
Liittynyt
22.12.2016
Viestejä
18 293
Jotkut tykkää isän ikäisistä ja toiset ukin.

Iso D ei oo vissiin Tinderissä...
Jos ajatellaan nuoren naisen näkökulmasta, niin onhan se ihan ymmärrettävää, että vanhempi, kokeneempi ja rauhallisempi (ja varakkaampi) mies voi kiinnostaa enemmän kuin nuoret poitsut.

Etenkin jos on huonoja kokemuksia näistä nuoremmista poitsuista.

Ei tällaisissa ikäeroissa siis sinänsä ole mitään kovin outoa, mutta onhan noin isot ikäerot silti harvinaisia.
 
Liittynyt
22.12.2016
Viestejä
18 293
Siis kyllähän toi äijä nyt tajuaa ettei toi suhde tule pitkään kestämään. Mutta jos viiskymppisenä sinkkumiehenä pääsee vielä kerran kosketuksiin parikymppisen mimmin kanssa niin totta helvetissä se tilanne käytetään.
Niin no, mikä suhde nyt sitten kestää pitkään tänä päivänä? Aika harva.

Mutta Danny ja Helmi ovat olleet "työsuhteessa" jo aika monta vuotta kuitenkin... Tätä tahtia jos jatkuu, niin voi hyvinkin vasta kuolema erottaa.
 
Liittynyt
24.10.2016
Viestejä
4 200
"Ikä on vain numeroita"
Vaikka olen itse alle nelikymppinen, niin ei ole tullut mieleenkään jotain juuri ja juuri täysikäisiä kytätä Tinderissä.
Mua ei se ikä haittaa vaan se, että minkälainen se ihminen on muuten. Useimmiten tuollainen 18v täyttänyt tai aavistuksen vanhempi on nyt vain usein aika "lapsen" tasolla mieleltään eikä tämän kanssa saa mitään kunnon keskusteluja ja/tai että kyseinen mimmi olisi jotenkin samalla aaltopituudella.

Toki poikkeuksia on, mutta todennäköisemmin saan paljo parempaa (seksi)seuraa 30v kuin 18v mimmiltä, itse siis täyttäen kohta 32. Nuorin taitaa olla 23 kenen kanssa piuhtaroinut (nyt kun mietin niin tämä on nuorin kenen kanssa olen koskaan sänkyjuttuja harrastellut), mutta oli kyllä aika kypsä muuten.

Näin Markun ajatuksia.

Paitsi että semmonen "kokematon ja koskematon" juuri täysi-ikäinen olisi aika golden :tup:
 
Liittynyt
22.12.2016
Viestejä
18 293
Mua ei se ikä haittaa vaan se, että minkälainen se ihminen on muuten. Useimmiten tuollainen 18v täyttänyt tai aavistuksen vanhempi on nyt vain usein aika "lapsen" tasolla mieleltään eikä tämän kanssa saa mitään kunnon keskusteluja ja/tai että kyseinen mimmi olisi jotenkin samalla aaltopituudella.

Toki poikkeuksia on, mutta todennäköisemmin saan paljo parempaa (seksi)seuraa 30v kuin 18v mimmiltä, itse siis täyttäen kohta 32. Nuorin taitaa olla 23 kenen kanssa piuhtaroinut (nyt kun mietin niin tämä on nuorin kenen kanssa olen koskaan sänkyjuttuja harrastellut), mutta oli kyllä aika kypsä muuten.

Näin Markun ajatuksia.

Paitsi että semmonen "kokematon ja koskematon" juuri täysi-ikäinen olisi aika golden :tup:
Mun havaintojeni mukaan ikä ei kerro paljoakaan siitä, onko nainen "hyvä sängyssä" vai ei.

Naiselle ylipäätään tärkeimmät ominaisuudet sängyssä on A) kiva ulkonäkö ja B) avoin mieli, on siis valmis ja halukas kokeilemaan kaikenlaista eikä kiukuttele.

Ei naisen tarvitse sängyssä mitään "sirkustemppuja" osata. Jos osaa jotain erityistä niin kiva, mutta ei se ole mitenkään välttämätöntä.
 

4play

(■_■¬ )
S Y N T H W A V E
NOSTO
Liittynyt
27.08.2018
Viestejä
323
Mediaanimies 1 tykkäys / 0 mätsiä per 100 swaippia
Mediaaninainen 89 tykkäystä / 6,6 mätsiä per 100 swaippia

Simulaatiot on vielä laskeskeltu ilmaisversiolla ja Tinderin vääristävä algoritmi poisluettuna, koska siitä ei matemaattisesti pätevää dataa ole saatavilla, mutta käytössä kyllä tuon huomaa.

Lukujen valossa paras EV on suurimmalle osalle miehistä siis olla osallistumatta (netti)pariutumismarkkinoille ollenkaan. Huhhuh.
 

kuoris

Tukijäsen
Liittynyt
28.06.2017
Viestejä
3 364
Kehopositiivius toimii?


Joskus juttelin yhden XL-kokoisen (naisen!) kanssa baarissa ja sanoi että seksiä saisi ovista ja ikkunoista mutta parisuhde vaikeampi. Kai tuossa miehet ajattelevat että helppo saalis kun ylipainoinen ja ei siinä sitten tarvitse jännittää seisooko ja tekeekö vaikutuksen kuten kauniin hoikan potentiaalisen kumppanin kanssa. Sen kuin painaa vaan ja nainenkin saa hyvää seksiä. Käytetään objektina.
 
Liittynyt
18.08.2021
Viestejä
2 333
Kehopositiivius toimii?


Joskus juttelin yhden XL-kokoisen (naisen!) kanssa baarissa ja sanoi että seksiä saisi ovista ja ikkunoista mutta parisuhde vaikeampi. Kai tuossa miehet ajattelevat että helppo saalis kun ylipainoinen ja ei siinä sitten tarvitse jännittää seisooko ja tekeekö vaikutuksen kuten kauniin hoikan potentiaalisen kumppanin kanssa. Sen kuin painaa vaan ja nainenkin saa hyvää seksiä. Käytetään objektina.
Läskifobia on kyllä hieno sana. Ei se ole pelkoa, vaan vastenmielisyyttä.

Eipä siinä, kyllähän noita varmaan moni tuuppaa, mutta noin vakavaa parisuhdetta miettien, kuinka moni normaalipainoinen mies haluaa lapsilleen äidin, joka todennäköisesti opettaa omat paskat ruokailutottumuksensa lapsilleenkin ja kuolee viiskymppisenä valtimotukokseen?
 
Viimeksi muokattu:
Liittynyt
03.03.2019
Viestejä
387
Kyllä monikin mies kävisi vähän lihavampaa naista panemassa, voisin itsekin. Mutta en kyllä julkisesti sellaisen seurassa näyttäytyisi.
 
Liittynyt
29.07.2018
Viestejä
477
Jaa sitä ois taas treffit tiedossa pienen deittailutauon jälkeen.

Missä jengi käyny ensitreffeillä? Tiiä vaikka tulis hyvä idea vastaan mitä soveltaa
 
Liittynyt
12.05.2020
Viestejä
314
Kehopositiivius toimii?


Joskus juttelin yhden XL-kokoisen (naisen!) kanssa baarissa ja sanoi että seksiä saisi ovista ja ikkunoista mutta parisuhde vaikeampi. Kai tuossa miehet ajattelevat että helppo saalis kun ylipainoinen ja ei siinä sitten tarvitse jännittää seisooko ja tekeekö vaikutuksen kuten kauniin hoikan potentiaalisen kumppanin kanssa. Sen kuin painaa vaan ja nainenkin saa hyvää seksiä. Käytetään objektina.
Ronkelit runkkaa (niin minäkin). :cigarbeye: Jotkut on vähemmän kranttuja ilmeisesti. Se on kyllä sanottava että moni noistakin näyttäisi nätimmältä ihan samassa koossa mutta ilman tatuointeja ja muita kehon töherryksiä.
 
Liittynyt
17.10.2016
Viestejä
2 598
Kehopositiivius toimii?

Pakko todeta ettei kehopositiivisuus ainakaan tässä kontekstissa toimi, ei niin yhtään. En melko varmuudella kykenisi suorittamaan minkäänmoista taidonnäytettä noista kenenkään kanssa. :D

Mutta onhan se varma että kyllä noillekin löytyy ne kengittäjät. Pomminvarmasti. :)
 
Liittynyt
24.10.2016
Viestejä
4 200
Jaa sitä ois taas treffit tiedossa pienen deittailutauon jälkeen.

Missä jengi käyny ensitreffeillä? Tiiä vaikka tulis hyvä idea vastaan mitä soveltaa
Itse en analysoisi liikaa. Lähtisin semmosee paikkaa jossa on helppo tutustua ja puhua, olla läsnä. Tunnelmallinen kahvila / joku hienompi kuppila, miksei syömään. Ennen tai jälkeen vaikka kävelylle. Näin kesällä hyödyntäisin hyvää säätä. Toki hyvä tunnustella myös mistä daami pitää. Joku keilaus voi toimia joidenki kanssa.

Itse pidän ydinsääntönä, että pääsee toisen kanssa kunnolla ineen siihe juttun ja näkee sitten onko kipinää / kemiaa, silmästä silmään jne :)
 
Liittynyt
24.10.2016
Viestejä
4 200
Mediaanimies 1 tykkäys / 0 mätsiä per 100 swaippia
Mediaaninainen 89 tykkäystä / 6,6 mätsiä per 100 swaippia

Simulaatiot on vielä laskeskeltu ilmaisversiolla ja Tinderin vääristävä algoritmi poisluettuna, koska siitä ei matemaattisesti pätevää dataa ole saatavilla, mutta käytössä kyllä tuon huomaa.

Lukujen valossa paras EV on suurimmalle osalle miehistä siis olla osallistumatta (netti)pariutumismarkkinoille ollenkaan. Huhhuh.
Sen huomasin, että Platinalla tulee parhaiten tykkäyksiä ja mätsei. Goldilla tulee, mutta platinaa vähemmän. Ilmaisella ei tule kunnolla mätsei, mutta ei minusta vaikuta ihan hirveästi tykkäyksien määrään. Omia kokemuksia.
 
Liittynyt
24.10.2016
Viestejä
4 200
Mediaanimies 1 tykkäys / 0 mätsiä per 100 swaippia
Mediaaninainen 89 tykkäystä / 6,6 mätsiä per 100 swaippia

Simulaatiot on vielä laskeskeltu ilmaisversiolla ja Tinderin vääristävä algoritmi poisluettuna, koska siitä ei matemaattisesti pätevää dataa ole saatavilla, mutta käytössä kyllä tuon huomaa.

Lukujen valossa paras EV on suurimmalle osalle miehistä siis olla osallistumatta (netti)pariutumismarkkinoille ollenkaan. Huhhuh.
Joskus muistan lukeneeni kommentin, että Tinder on "chadimiesten" pelikenttää. Ja tuo sen osoittaa. Jos et ole alle 20% miehistä, niin aika huonot on tsäännsit nettideittimarkkinoilla. 4/5 miehistä jää nuolee näppejään. Jäätäviä lukuja.

Ei muuta ko salille ja kehittää itseään. Karu totuus.. Ja toki kuvat kuntoon. Vaikka oliski lihasta ja komia niin paskoilla kuvilla on paskat tsäännssit.
 
Viimeksi muokattu:
Liittynyt
04.03.2023
Viestejä
472
Ja toki kuvat kuntoon. Vaikka oliski lihasta ja komia niin paskoilla kuvilla on paskat tsäännssit.
Tätä ei voi kyllin korostaa. Varsinkin tällaisena keski-ikäisenä jonka miesikähaarukka on siinä 40-55, tuolla vanhemmassa väessä on aivan luokattoman huonoja kuvia. Tärähtäneitä, alaviistosta otettuja, hymyttömiä, jopa vihaisia ilmeitä, suttusia, pikselimössöisiä.. profiilitekstit on myös surkeita, tyyliin "ei täältä kuitenkaan mitään löydy" ja "kysymällä lisää" eikä mitään muuta. Kannattais ehkä jotain perusasioita kuitenkin laittaa, jotta voi sitten vaikka kysyy lisää, tuollasella tekstillä ei oo mitään mihin tarttuisi tai mistä "kysyisi lisää".

Mutta tällasta tää on!

edit. lisätään vielä, että lihakset on useimmilla naisilla siellä vaatimuslistan häntäpäässä, jos ovat siellä lainkaan. Näin uskallan väittää.
 
Liittynyt
24.10.2016
Viestejä
4 200
Tätä ei voi kyllin korostaa. Varsinkin tällaisena keski-ikäisenä jonka miesikähaarukka on siinä 40-55, tuolla vanhemmassa väessä on aivan luokattoman huonoja kuvia. Tärähtäneitä, alaviistosta otettuja, hymyttömiä, jopa vihaisia ilmeitä, suttusia, pikselimössöisiä.. profiilitekstit on myös surkeita, tyyliin "ei täältä kuitenkaan mitään löydy" ja "kysymällä lisää" eikä mitään muuta. Kannattais ehkä jotain perusasioita kuitenkin laittaa, jotta voi sitten vaikka kysyy lisää, tuollasella tekstillä ei oo mitään mihin tarttuisi tai mistä "kysyisi lisää".

Mutta tällasta tää on!

edit. lisätään vielä, että lihakset on useimmilla naisilla siellä vaatimuslistan häntäpäässä, jos ovat siellä lainkaan. Näin uskallan väittää.
Mä meinasin viime vuonna palkkaa yksityisen valokuvaamaan. Olisko ollut pariks tunniks räpsimään kuvia ties mitä kaikkea oisin vaa ikinä halunnut, eikä se ollut edes vararikkoon vievää. Jos yhtää muistan niin alle 200e kokonaisuudessaan matkoineen päivineen. Ja aivan takuuvarmasti saa hyviä otoksia.

Jos on peeaa niin kaverin kanssa muotokuvia.

Itse jossain vaiheessa päivitän todnäkösesti taas Tinderiin noita nii saa vähä freesii päivitystä.

Ja mitä noihin keski-ikäisiin miehiin tulee, paistaa läpi semmonen "olen tyytynyt tähän elämääni, ei kannata mittää enää tehdä" -asenteeseen :D

Lihakset toki on etu, mutta ei vaatimus. Sanoisin enemmänkin semmonen hartia-lantio suhde kun on "kuosissa" niin se näkyy edustavasti naiselle. Vähän sama ilmiö ko naisella se "päärynäkeho".
 
Liittynyt
19.10.2016
Viestejä
383
Perinteisesti kerran vuoteen tuli ladattua Tinder, jotain masokistista "oman menekin" mittausta ihan puhtaasti. Ei siinä, vajaassa vuorokaudessa tullut yli 20 tykkäystä (joo, otin viikoksi goldin koska en tätä kuitenkaan pidempään käytä). Ainoa vika on, että nää on lähes kaikki useamman vuoden itseäni vanhempia. Muuten ei haittais, mutta oma preferenssi on "haluan vielä lapsia" ja näillä kaikilla taas on "lapsikiintiö täys", eikä mulla ole pienintäkään mielenkiintoa mihinkään yhden illan säätöihin.
 
Liittynyt
17.10.2016
Viestejä
2 598
Jaa no jos sit ihan nopsa update vaan tähän väliin. Sinkkuna ollessa täytyy tosiaan pitää pää kylmänä että kykenee ylipäätään joko a) välttämään houkutuksia tai b) pystyy nauttimaan houkutuksista "eettisesti oikealla tavalla" ja lisäksi edelleen pystyy sinkkuna.

Taisinkin aimmin mainita tällaisista vasta eronneista mimmeistä jotka ovat olleet yhteydessä, no, sanotaan että varsin suorilta on nyt useampi heistä ilmoittanut että saantia olisi. Ei tunnu auttavan vaikka yrittää muistuttaa että en sit todellakaan aio lähteä mihinkään seurustelujuttuun eli siihen mua ei saa huijattua. :D

No, niinkuin @Markqqa tsemppasinkin pitämään tauon Tinderistä niin itse avasin sen jotta lukisin mitä mulla siellä on ylipäätään lukenut. Sit avasin "selauspeli-osion" ja huispasin alle 10 kertaa ja palasin omaan profiiliin. Kaksi mätsiä. Toinen olis sellainen "pahan päivän varalle" -tyylinen jolle ei viestiä tule lähtemään. Ja se toinen: aivan helvetin pirtsakan ja nätin oloinen mimmi. Ja laittoi ekana viestiä joten kohtelias mies vastaa. Reilu pari tuntia jutustelua kaikesta mahdollisesta. Hän haluis nähdä - ja tällekin kerroin että oon vasta juuri eronnut eli mitään suhdetta en ala rakentamaan. Ei tuntunut haittaavan. No, ehkä joku päivä käyn moikkaamassa ja katson miten livenä juttu kulkee. Pakko sanoa että mielenlujuutta tää kyl vaatii. Ja se mikä itselle on tässä hommassa tärkeää - on olla rehellinen siitä että jos suhde ei ole mielessä niin kertoo sen avoimesti. Aika vähän se tuntuu haittailevan, ainakaan tässä oudossa pikku otannassa. :)
 
Liittynyt
24.10.2016
Viestejä
4 200
Jaa no jos sit ihan nopsa update vaan tähän väliin. Sinkkuna ollessa täytyy tosiaan pitää pää kylmänä että kykenee ylipäätään joko a) välttämään houkutuksia tai b) pystyy nauttimaan houkutuksista "eettisesti oikealla tavalla" ja lisäksi edelleen pystyy sinkkuna.

Taisinkin aimmin mainita tällaisista vasta eronneista mimmeistä jotka ovat olleet yhteydessä, no, sanotaan että varsin suorilta on nyt useampi heistä ilmoittanut että saantia olisi. Ei tunnu auttavan vaikka yrittää muistuttaa että en sit todellakaan aio lähteä mihinkään seurustelujuttuun eli siihen mua ei saa huijattua. :D

No, niinkuin @Markqqa tsemppasinkin pitämään tauon Tinderistä niin itse avasin sen jotta lukisin mitä mulla siellä on ylipäätään lukenut. Sit avasin "selauspeli-osion" ja huispasin alle 10 kertaa ja palasin omaan profiiliin. Kaksi mätsiä. Toinen olis sellainen "pahan päivän varalle" -tyylinen jolle ei viestiä tule lähtemään. Ja se toinen: aivan helvetin pirtsakan ja nätin oloinen mimmi. Ja laittoi ekana viestiä joten kohtelias mies vastaa. Reilu pari tuntia jutustelua kaikesta mahdollisesta. Hän haluis nähdä - ja tällekin kerroin että oon vasta juuri eronnut eli mitään suhdetta en ala rakentamaan. Ei tuntunut haittaavan. No, ehkä joku päivä käyn moikkaamassa ja katson miten livenä juttu kulkee. Pakko sanoa että mielenlujuutta tää kyl vaatii. Ja se mikä itselle on tässä hommassa tärkeää - on olla rehellinen siitä että jos suhde ei ole mielessä niin kertoo sen avoimesti. Aika vähän se tuntuu haittailevan, ainakaan tässä oudossa pikku otannassa. :)
Tänne tarvittas oikeesti "JaySonin treffiopas" -kirjan. Sulla riittää saantia ja vientiä enemmän kuin voisi edes kuvitellakaan. Ei siinä etteikö itselläni sitä olisi, mutta sulla on next levelillä jopa omiin kokemuksiin verrattuna.

Eräs nainen tykkäsi miusta eilen. Illalla huomasin, että onpas tutut kasvot. Kyseessä siis äärimmäisen kaunis, lyhyt, blondi ja sinisilmäinen yksilö joka etsii pitkäaikaista kumppania. Profiilia muuten selaten tulee hyvät vibat, no ei siinä kahteen kertaan tartte miettiä, swipe right ja sillee. Ja sitten asiaan, chattailin kyseisen mimmin kanssa heinäkuun alussa ja olimme jo treffei sopimassa kunnes täysi ghostaus. Ajattelin että no, näitä tulee ja menee. Life goes on. Mimmin profiilitekstiin oli (ei sanasta sanaan) ilmestynyt, että Tinder heitti pihalle. Nyt on reffit ja ajankohta sovittu.

Huomaan omasta itsestäni aivan järjettömän korkean riman. En ehkä ole "pariutumisnäkökulmasta" vielä sitä miestä, mitä asteikolla 9/10 nainen ansaitsisi vierelle, vaikka typeräähän on arvostella meitä tällä tavalla. Mut se mitä oon juuri nyt tekemässä oman elämäni eteen, mieli ei vain taivu "johonkin" tyytymään.

Btw, sitä mimmiä ketä olin nyt 5 kertaa nähnyt, edelleen viestitellään, mut tosi "maltillisesti". Tarkoitus olisi nähdäkin vielä. Hiton varovaista.. :D
 
Liittynyt
10.04.2018
Viestejä
124
Lihavien naisten lukumäärä tinderissä on kyllä jotain ällistyttävää. Varsinkin +30wee luokassa.
Ei oo kovin kaukaa haettu että 25% enää suomalaisista miehistä ja naisista omaaa enää normaalin BMI:n.

Silti tuntuu, että nämä lihavat yksilöt jotenkin pitää itseänsä jalustalla. Lihava mies ei kyllä kelpaa. :lol:
 
Liittynyt
27.02.2017
Viestejä
256
Lihavien naisten lukumäärä tinderissä on kyllä jotain ällistyttävää. Varsinkin +30wee luokassa.
Ei oo kovin kaukaa haettu että 25% enää suomalaisista miehistä ja naisista omaaa enää normaalin BMI:n.

Silti tuntuu, että nämä lihavat yksilöt jotenkin pitää itseänsä jalustalla. Lihava mies ei kyllä kelpaa. :lol:
Joo se on sitä nykyaikaa, sitä ku ollaan voimaantunu ja kehopositiivinen.
Mutta se kehopositiivisuushan koskee toki vain sitä omaa kehoa, ei esimerkiksi vieraitten miesten. :D
Parasta on seku niitten tinderkuvien jälkeen on tullu massaa se 30 kiloa lisää ja sitten lähetään treffeille...
 
Liittynyt
10.04.2018
Viestejä
124
Joo se on sitä nykyaikaa, sitä ku ollaan voimaantunu ja kehopositiivinen.
Mutta se kehopositiivisuushan koskee toki vain sitä omaa kehoa, ei esimerkiksi vieraitten miesten. :D
Parasta on seku niitten tinderkuvien jälkeen on tullu massaa se 30 kiloa lisää ja sitten lähetään treffeille...
Kolme sellaista ollut satunnaisesti nyt tässä ja pettymys on jo lievä ilmaisu. Kovin innokkaita ovat olleet lähtemään uusille treffeille.
Yhteinen nimittäjä näiden kohdalla on ollut se, että nää prospektit ovat itse aloittaneet viestittelyn ja olleet hyvin innokaita clousaamaan juttuja.

Tästä oppineena niin videopuhelu aina ensiksi.
 
Liittynyt
19.10.2016
Viestejä
383
Lihavien naisten lukumäärä tinderissä on kyllä jotain ällistyttävää. Varsinkin +30wee luokassa.
Ei oo kovin kaukaa haettu että 25% enää suomalaisista miehistä ja naisista omaaa enää normaalin BMI:n.

Silti tuntuu, että nämä lihavat yksilöt jotenkin pitää itseänsä jalustalla. Lihava mies ei kyllä kelpaa. :lol:
Mä taas just ihmetellyt, että missä on kaikki "tavallisen" näköset ihmiset. Tuntuu koko kattaus olevan jotain jäätävän feikin näköistä wannabe-mallia, joilla on tietty biot tyhjiä tai pari hymiötä. Ei kiinnosta edes muodon vuoks pyyhkästä oikealle, vaikka tuskin niistä osumia tuliskaan. Sit on ihan jäätävä määrä aktiivisesti urheilevia. Sinällään outoa, kun eikö Tinderin pitäis tarjota "omaa tasoa" vastaavia siihen kärkeen, ja ite olen kuitenkin ihan perus läski, ulkoisesti varmaan lähellä sellasta harmaantunutta setämiestä. Lihavia eli ulkoisesti sitä "omaa tasoa" olevia en ole nähnyt vielä kuin kourallisen.

Mut joo, tää viikon tutkimusmatka tinderin syövereihin loppuu muutenkin omalta osalta tänään kun tarkoitus ei ollut mitään osumia edes keräillä eli suurin osa meni vasemmalle. Uteliaisuudesta koitin tota "passia" myös, pistin neulan Irlantiin ja jostain syystä sieltä muutama ihan mukava osuma tulikin joiden kanssa varmaan tulee jatkossakin juteltua (Ainakaan vielä ei ole ghostattu :D ). Olihan tää sen muutaman euron arvoista "viihdettä" viikoks, ja nyt on uteliaisuus tyydytetty tämänkin sovelluksen osalta taas hetkeks.
 
Liittynyt
22.12.2016
Viestejä
18 293
Kolme sellaista ollut satunnaisesti nyt tässä ja pettymys on jo lievä ilmaisu. Kovin innokkaita ovat olleet lähtemään uusille treffeille.
Yhteinen nimittäjä näiden kohdalla on ollut se, että nää prospektit ovat itse aloittaneet viestittelyn ja olleet hyvin innokaita clousaamaan juttuja.

Tästä oppineena niin videopuhelu aina ensiksi.
Mä olen kyllä onnistunut myöhemmissä elämänvaiheissani välttämään tällaiset tragediat aika hyvällä prosentilla, ihan ilman mitään videopuheluita.

Kyllä sen vaan oppii haistamaan. Toki asiaa auttaa, että mun rima on jo lähtökohtaisesti aika korkealla mitä tulee BMI:hin, eli kaiken maailman "rajatapaukset" jätän jo alunalkaenkin rauhaan pääasiassa.
 
Liittynyt
24.10.2016
Viestejä
4 200
Joo se on sitä nykyaikaa, sitä ku ollaan voimaantunu ja kehopositiivinen.
Mutta se kehopositiivisuushan koskee toki vain sitä omaa kehoa, ei esimerkiksi vieraitten miesten. :D
Parasta on seku niitten tinderkuvien jälkeen on tullu massaa se 30 kiloa lisää ja sitten lähetään treffeille...
Oon yleensä luottanut kokovartalokuvaan. Jos naisella on vain yläkulmasta selfie eikä kunnolla näy roppaa (tai muuten pyritään peittää muotoja joillain asennoilla), voi vastauksen jo päätellä.
Muutama on tullut vastaan jossa kuvien ja todellisuuden välillä on ollut mojova rako, jolloin viestittelystä livetapaamiseen on vedetty 10000kcal per päivä, liekö edes riitä.
 
Liittynyt
24.10.2016
Viestejä
4 200
Tuli käytyä reffeillä. Mimmi arvomaailmassa tuntu samalta ja oliha siinä pientä jännitettä. Pöllin numeron lopuksi. Jälleen pitkästä aikaa semmonen jonka kanssa ehkä mahdollisesti.

Nyt @JaySon jäitä hattuun ohjeita. Millon viestiä mimmille uudelleen, odotellaanko häneltä. Eivaa, kai tässäkin rennosti päivä kerrallaan kuten aina :D

Mutta kyllä huomaan itsessäni nuo "superläsnäolo" taidot. Kyl siinä kaks tuntia aika tunnelvisionissa meni. Nainen puhu n. 80% ajasta. Johon kommentoin tai heitin kyssäreitä. Pari tuntia meni vauhdilla. Hiukset ja kaulakoru sai kyytiä.

Mulla oli ajatuksena lopettaat reffit ensin ku hänellä oli ajankohta jolloin piti siirtyä muualle, mut kun ajantajun hukkaa nii sen hukkaa :D
 
Viimeksi muokattu:
Liittynyt
17.10.2016
Viestejä
2 598
Tuli käytyä reffeillä. Mimmi arvomaailmassa tuntu samalta ja oliha siinä pientä jännitettä. Pöllin numeron lopuksi. Jälleen pitkästä aikaa semmonen jonka kanssa ehkä mahdollisesti.

Nyt @JaySon jäitä hattuun ohjeita. Millon viestiä mimmille uudelleen, odotellaanko häneltä. Eivaa, kai tässäkin rennosti päivä kerrallaan kuten aina :D

Mutta kyllä huomaan itsessäni nuo "superläsnäolo" taidot. Kyl siinä kaks tuntia aika tunnelvisionissa meni. Nainen puhu n. 80% ajasta. Johon kommentoin tai heitin kyssäreitä. Pari tuntia meni vauhdilla. Hiukset ja kaulakoru sai kyytiä.

Mulla oli ajatuksena lopettaat reffit ensin ku hänellä oli ajankohta jolloin piti siirtyä muualle, mut kun ajantajun hukkaa nii sen hukkaa :D
Toihan kuulosti hyvältä! Itse lähinnä nyt pyrkinyt pysymään lujana etten ala tässä "liian alkuvaiheessa" sinkkuilua pyörittämään mitään sellaista kuviota mihin oikeasti ei ole aikka. Tänäänkin totesin yhdelle daamille että jos hän etsii jotain elämää suurempaa rakkaustarinaa niin en ole siihen oikea henkilö. Ei haitannut, eli hänen(kin) kanssaan voi vielä jatkaa jutustelua. :D Tosin pyrin nyt tekemään niin että olisi se max. 2 tyyppiä kenen kanssa tutustuu vähän paremmin. Ei ainakaan enempää.

Ja tuosta viestittelystä sen verran. Ainakin itse jos saan numeron niin kiitän kyllä illasta vielä samana iltana jos on ollut hauskaa. Koska miksi ei? Tosin en lähde heti tuputtamaan mitään uutta tapaamista / aikataulua, se ärsyttää itseäkin. :)
 
Liittynyt
24.10.2016
Viestejä
4 200
Toihan kuulosti hyvältä! Itse lähinnä nyt pyrkinyt pysymään lujana etten ala tässä "liian alkuvaiheessa" sinkkuilua pyörittämään mitään sellaista kuviota mihin oikeasti ei ole aikka. Tänäänkin totesin yhdelle daamille että jos hän etsii jotain elämää suurempaa rakkaustarinaa niin en ole siihen oikea henkilö. Ei haitannut, eli hänen(kin) kanssaan voi vielä jatkaa jutustelua. :D Tosin pyrin nyt tekemään niin että olisi se max. 2 tyyppiä kenen kanssa tutustuu vähän paremmin. Ei ainakaan enempää.

Ja tuosta viestittelystä sen verran. Ainakin itse jos saan numeron niin kiitän kyllä illasta vielä samana iltana jos on ollut hauskaa. Koska miksi ei? Tosin en lähde heti tuputtamaan mitään uutta tapaamista / aikataulua, se ärsyttää itseäkin. :)
Hyvä vinkki toi että kiittää illasta (tai kahvittelusta, treffeist ylipäätä) ja ei heti ole pyytämässä uusia treffejä. Mä en oo kertaakaa kiittänyt illasta (tai muutenkaan laittanut viestiä) ellei daami ole ekana ollut yhteydessä jolloin sitten luonnollisesti kyllä vastannut, mutta odottelen tuonne nukkumaanmenon piekkeille jos sattuis skruidasee. Jos ei niin, voihan tuota taktiikkaa kokeilla ko en ole aiksemmin :)

Koitas muute katsoa saisitko kimppakivaa :D Tai sit voi käydä niin että daamit lähtee vaan karkuun, ja jäät molon kanssa yksin. Tosin, varmasti on uusille tarjontaa.
 
Liittynyt
17.10.2016
Viestejä
2 598
Koitas muute katsoa saisitko kimppakivaa :D Tai sit voi käydä niin että daamit lähtee vaan karkuun, ja jäät molon kanssa yksin. Tosin, varmasti on uusille tarjontaa.
Meinasitko että mitä kautta? Tinderistä? :) On sitä tullut joskus kokeiltua mutta silloin mimmit oli valmiiksi kavereita keskenään (eikä tinder-löytöjä) - muussa tapauksessa vois olla että jää itse munaansa heiluttelemaan :D Tai sit pitää vaan bongata joku bi-mimmi ja pitää juttu avoimena, mut toi voi olla aika pieni sauma kyllä. Idea kyllä ihan mukava! Haha!!
 
Liittynyt
24.10.2016
Viestejä
4 200
Meinasitko että mitä kautta? Tinderistä? :) On sitä tullut joskus kokeiltua mutta silloin mimmit oli valmiiksi kavereita keskenään (eikä tinder-löytöjä) - muussa tapauksessa vois olla että jää itse munaansa heiluttelemaan :D Tai sit pitää vaan bongata joku bi-mimmi ja pitää juttu avoimena, mut toi voi olla aika pieni sauma kyllä. Idea kyllä ihan mukava! Haha!!
Tinderiin vaan "gimbbagivvoo hagusessa, swipe right". No siis en tiiä. Aika vaikeaa tuo varmasti on ellei sit löydy juuri a. kavereista pari kiimasta naarasta jotka jostain syystä haluaa just JaySonin kanssa touhuilla b. hoida kaksi maksullista samaan makkariin.

Itellä on kokematta kimppakivat mutta eipä tälle ole edes tarvetta :D
 
Liittynyt
17.10.2016
Viestejä
2 598
Tinderiin vaan "gimbbagivvoo hagusessa, swipe right". No siis en tiiä. Aika vaikeaa tuo varmasti on ellei sit löydy juuri a. kavereista pari kiimasta naarasta jotka jostain syystä haluaa just JaySonin kanssa touhuilla b. hoida kaksi maksullista samaan makkariin.

Itellä on kokematta kimppakivat mutta eipä tälle ole edes tarvetta :D
Ok, Tinderiin en tuota uskalla laittaa, siinä menee sit muut potentiaaliset ihan ohi. :D Aattelen sen niin että jos jollain mimmillä olisi siellä tiedoissa että haluu kolmen kimpan esim ukkonsa tai jonkun randomin kanssa niin vasuriin menis itellä yhtään arpomatta. :D

Ja maksullisiin en koske! :D Eli oikeeastaan ainoiksi vaihtareiksi jää sit toi frendi-optio ja se että löytyy joku avomielinen bi-mimmi. :thumbsup: Mut ehkä nyt yritän ihan alkuun hoitaa tän suhteen päättymisen "suruajan" jotenkin mallikkaasti ja sit katsoa mitä sitä keksii.
 
Liittynyt
24.10.2016
Viestejä
4 200
Suruaika on tärkeä.

Laitoin nyt kiitokset treffeistä. Takaraivossa on ollut ehkä jokin uskomus että annan itsestäni jotenki needy/hölmön olon jos kiitän treffeistä viestillä, mut toisaalta, se on enemmänkin kohteliaisuutta ja sitä että arvostaa. Ja kun tuossa ei ole mitään mikä osoittaisi vastapalvelusta tai muutakaan. Win-win anyway. Tarkotus kuitenkin vielä parantaa omia herrasmies -ja kohteliaisuustaitoja joten parempi näin, ihan jatkossakin. Ne kunnolliset mimmit varmasti arvostaa näitä viestejä, vähemmän kunnolliset ei.

Jostain tuli muuten mieleen eräs keväinen tapaus. En muista laitoinko tänne asiasta. Mimmillä oli siis Tinderissä hänen IG profiilinsa mainittuna. Lukikohan siellä vielä jotai että "Lähdetään kahville/viinille", tms. No mä ihan ekaa kertaa elämässäni lähestyin naista suoraan IG DM. Tää oli suorastaan surkuhupaisa tapaus. Muutaman viestittelyn jälkeen kysyin sitten kahville :D Niin tää mimmi vetäs ihan älyttömät kilarit. Heitti niin paljoa potaskaa mun niskaan, että ei kuunaan nähty ja leimas mut yksinkertaisesti "beta epätoivonen pilluvonkaaja surkea mies" -kategoriaan instant. Mä siinä hetken jaksoin laittaa viestii sille kunnes tajusin et ei tässä ole mitään järkeä, sit vaa blokkasin koko muijan :D Tällei jälkikätee ajateltuna olis voinu vaa heittää kunnon trollia.

Tämä sai suoraan tapauksen - älä lähesty naisia jotka mainostaa IG profiiliaan Tinderissä, ainakaan sinne IG.
 
Liittynyt
22.12.2016
Viestejä
18 293
Tällei jälkikätee ajateltuna olis voinu vaa heittää kunnon trollia.
Ainakaan treffiapseissa itsessään tuskin kannattaa trollailla, koska ne voi raportoida susta ja profiilillesi voi käydä huonosti...

Profiilien huonosti käymisistä puheenollen, mulle on käynyt useammin kuin yhden kerran niin, että juuri sillä hetkellä kun on pitkän viestittelyn jälkeen numeroiden vaihtamisen aika, niin naisen profiili katoaa. Enkä usko, että se blokkasi mua, vaan uskon, että koko profiili katosi kokonaan. Mulla on tietyt menetelmät ja vaistot, joiden pohjalta uskallan näin väittää. Ja teoria kuuluu, että tällainen aasialaisnainen saattaa vaikuttaa feikiltä kuvien perusteella, vaikkei sitä tässä tapauksessa varmasti ollutkaan, ja numeron jakaminen triggeröi jonkun torjuntatoimen Tinderin päässä...

Tai ehkä muut käyttäjät vaan raportoivat tarpeeksi monta kertaa tästä "feikistä", ja sitten mulla käy niin huono tuuri, että blokki astuu voimaan juuri kun mun pitäisi saada eukon numero... Mutta luulisin kyllä, että numeron jakaminen itsessään näyttelee tässä jotain osaa myös.
 

DädiFinn

Слава Україно!
Liittynyt
16.10.2016
Viestejä
1 208
Itse oon kanssa miettinyt että miltä näytän naisten tai ylipäätään toisten silmään. Kotona peilissä en mielestäni näytä edes kovin pahalta ja tinderiinkin onnistuin ottamaan lähes säälliset kuvat jotenkin. Sitten jos katson muiden ottamia kuvia esim. jostain juhlista niin niissä näytän yleensä jotenkin vammaiselta. Usein suorastaan sietämättömältä.
Toisaalta kun yleensä nuo kuvat on otettu juuri tuollaisista sosiaalisista tilaisuuksista jotka eivät ole mulle luontevia, niin näkyykö se joku ahdistus sitten niissä kuvissa? Naama vääntyy mutrulle ja ryhtikin on huono niin rumentaahan se?
Oma peilikuva on se mihin meistä jokainen on tottunut ja sehän ei näytä samalta kuin olet "oikeasti" muiden silmissä ja kuvissa. Kokeilepa huvikseen ottaa selfieitä "käänteisenä" (vastaa peiliä) ja normaalina(se miten muut sinut näkevät). Kameran asetuksista voi säätää. Ero on iso.
 

kuoris

Tukijäsen
Liittynyt
28.06.2017
Viestejä
3 364
Päivän Hesarissa ”fitti” (kunnon six-pack höhö) keski-ikäinen nainen kertoo Alaston Suomi viestitulvasta ja panoista autossa. Ratio varmaan sielläkin vielä huonompi miesten kannalta kuin muissa palveluissa..
 
Liittynyt
05.08.2017
Viestejä
4 689
Oma peilikuva on se mihin meistä jokainen on tottunut ja sehän ei näytä samalta kuin olet "oikeasti" muiden silmissä ja kuvissa. Kokeilepa huvikseen ottaa selfieitä "käänteisenä" (vastaa peiliä) ja normaalina(se miten muut sinut näkevät). Kameran asetuksista voi säätää. Ero on iso.
Mitä? Kuulostaa kyllä hämmentävältä että pelkkä peilikuva muka tekisi kuvasta niin erilaisen.
 

wanderer_

Team R&T
Liittynyt
30.10.2016
Viestejä
2 559
Päivän Hesarissa ”fitti” (kunnon six-pack höhö) keski-ikäinen nainen kertoo Alaston Suomi viestitulvasta ja panoista autossa. Ratio varmaan sielläkin vielä huonompi miesten kannalta kuin muissa palveluissa..

Varmaan ihan siksi, että naiset ovat vähemmän kiinnostuneita randompanoista noin yleensäkin kuin miehet.

Jos taas naiset hakisivat seksiseuraa yhtä innokkaasti, eli tilanne tasoittuisi miesten kannalta, niin naiset leimattaisiin horoiksi. Eli oikein mikään ei kelpaa.
 
Liittynyt
30.09.2017
Viestejä
128
Suruaika on tärkeä.

Laitoin nyt kiitokset treffeistä. Takaraivossa on ollut ehkä jokin uskomus että annan itsestäni jotenki needy/hölmön olon jos kiitän treffeistä viestillä, mut toisaalta, se on enemmänkin kohteliaisuutta ja sitä että arvostaa. Ja kun tuossa ei ole mitään mikä osoittaisi vastapalvelusta tai muutakaan. Win-win anyway. Tarkotus kuitenkin vielä parantaa omia herrasmies -ja kohteliaisuustaitoja joten parempi näin, ihan jatkossakin. Ne kunnolliset mimmit varmasti arvostaa näitä viestejä, vähemmän kunnolliset ei.
Ihan mielenkiinnosta että miksi viestillä kiitokset hyvistä treffeistä? Mä kyllä sanoisin heti treffien lopuksi että olipa mukavat treffit ja olet tosi mukava, olis hienoa ottaa uudestaan joku toinen kerta. (ei saa jäädä odottamaan vastausta) Se mitään hölmöä ole sanoa jos asia oikeasti näin on, valehdella ei saa. Kasvotusten asiat on aina parempi puhua kuin kännykän kautta, itse ainakin ajattelen noin.
 
Liittynyt
08.08.2017
Viestejä
1 775
Ilmeisesti naisetkin ovat valmiita maksamaan 100€ per deitti, jos etsivät oikeasti sopivaa kumppania. Tosin esimerkkitapauksessakaan sitä ei löytynyt samasta kaupungista. Eikä ollut sopivakaan.
 
Toggle Sidebar

Uusimmat viestit

Statistiikka

Viestiketjut
241 806
Viestejä
4 226 498
Jäsenet
71 108
Uusin jäsen
spinal

Hinta.fi

Ylös Bottom