Jaa no jos sit ihan nopsa update vaan tähän väliin. Sinkkuna ollessa täytyy tosiaan pitää pää kylmänä että kykenee ylipäätään joko a) välttämään houkutuksia tai b) pystyy nauttimaan houkutuksista "eettisesti oikealla tavalla" ja lisäksi edelleen pystyy sinkkuna.
Taisinkin aimmin mainita tällaisista vasta eronneista mimmeistä jotka ovat olleet yhteydessä, no, sanotaan että varsin suorilta on nyt useampi heistä ilmoittanut että saantia olisi. Ei tunnu auttavan vaikka yrittää muistuttaa että en sit todellakaan aio lähteä mihinkään seurustelujuttuun eli siihen mua ei saa huijattua.
No, niinkuin @Markqqa tsemppasinkin pitämään tauon Tinderistä niin itse avasin sen jotta lukisin mitä mulla siellä on ylipäätään lukenut. Sit avasin "selauspeli-osion" ja huispasin alle 10 kertaa ja palasin omaan profiiliin. Kaksi mätsiä. Toinen olis sellainen "pahan päivän varalle" -tyylinen jolle ei viestiä tule lähtemään. Ja se toinen: aivan helvetin pirtsakan ja nätin oloinen mimmi. Ja laittoi ekana viestiä joten kohtelias mies vastaa. Reilu pari tuntia jutustelua kaikesta mahdollisesta. Hän haluis nähdä - ja tällekin kerroin että oon vasta juuri eronnut eli mitään suhdetta en ala rakentamaan. Ei tuntunut haittaavan. No, ehkä joku päivä käyn moikkaamassa ja katson miten livenä juttu kulkee. Pakko sanoa että mielenlujuutta tää kyl vaatii. Ja se mikä itselle on tässä hommassa tärkeää - on olla rehellinen siitä että jos suhde ei ole mielessä niin kertoo sen avoimesti. Aika vähän se tuntuu haittailevan, ainakaan tässä oudossa pikku otannassa.