Nettitreffit + Tinder

Liittynyt
05.08.2017
Viestejä
4 637
Tää olis kyllä oikeasti hauskaa! Harrastan valokuvausta, joten kaikenlaiset potretitkin onnistuisi, amatööristudiossakin. Enkä ole paskempi kirjoittajakaan.
Ihan uteliaisuudesta, millaisia kuvia miehillä on siellä keskimäärin ollut? Oliko paljon perunakuvia tai epämääräisiä selfieitä oudoissa vaatteissa? Naisilla oli ainakin paljon erilaisia selfieitä, joista ikävän moni oli myös vedetty jonkun filtterin läpi. :(

Itsekin siis harrastan valokuvausta, niin olen melko varma että mun kuvat ei ollut ainakaan surkeimmasta päästä, mutta ei se valitettavasti kauheasti tuntunut auttavan. :)
 
Liittynyt
06.02.2023
Viestejä
1 217
Ihan uteliaisuudesta, millaisia kuvia miehillä on siellä keskimäärin ollut? Oliko paljon perunakuvia tai epämääräisiä selfieitä oudoissa vaatteissa? Naisilla oli ainakin paljon erilaisia selfieitä, joista ikävän moni oli myös vedetty jonkun filtterin läpi. :(

Itsekin siis harrastan valokuvausta, niin olen melko varma että mun kuvat ei ollut ainakaan surkeimmasta päästä, mutta ei se valitettavasti kauheasti tuntunut auttavan. :)
Joo, perunakuvia on tosi paljon. Ja kaikenlaisia tökeröitä rajauksia, joissa mm. näkee että on rajattu (ex?)-muikkeli pois tms. Mutta ei se tekninen laatu niinkään, vaan tilanteetkin mistä kuvia on laitettu on semmoisia ettei ehkä oikein vetoa naisiin. Kala-, auto-, kaljatölkki- ja punttisalikuvathan on ihan yleinen vitsi, ja se ettei esim. ole yhtään kuvaa ilman aurinkolaseja, että näkisi kasvot kunnolla. Samat ongelmat toistuu tosi monissa profiileissa.

Muoks. Näin siis miesten ikähaarukan ollessa ~37-50.
 
Liittynyt
22.12.2016
Viestejä
18 218
Erittäin heikkolaatuisia on monien naistenkin kuvat ja päivänselviä, tarkoitushakuisia "rajauksia" on tehty.

Mutta naisillapa se ei haittaa. Homma toimii kaikesta huolimatta.

Omasta näkökulmastani on miltei parempi, että hyvännäköisellä naisella on huonot kuvat, koska oletetusti silloin kilpailua hänestä on aavistuksen vähemmän. Siinä on kyllä tuntunut olevan jotain perää.
 
Liittynyt
05.08.2017
Viestejä
4 637
Joo, perunakuvia on tosi paljon. Ja kaikenlaisia tökeröitä rajauksia, joissa mm. näkee että on rajattu (ex?)-muikkeli pois tms. Mutta ei se tekninen laatu niinkään, vaan tilanteetkin mistä kuvia on laitettu on semmoisia ettei ehkä oikein vetoa naisiin. Kala-, auto-, kaljatölkki- ja punttisalikuvathan on ihan yleinen vitsi, ja se ettei esim. ole yhtään kuvaa ilman aurinkolaseja, että näkisi kasvot kunnolla. Samat ongelmat toistuu tosi monissa profiileissa.

Muoks. Näin siis miesten ikähaarukan ollessa ~37-50.
Joo noi kuulostaa jo aika kehnoilta. Mulla siis oli pääasiassa matkakuvia, vaikkakin monissa oli aurinkolasit muttei kaikissa.

Voi kyllä olla että tuossa ikähaarukassa kehnot kuvat on yleisempiä.
 
Liittynyt
06.02.2023
Viestejä
1 217
Ei siihen ole mitään yleissääntöä, että mikä toimii kenellekin. Se on ihan persoonasta riippuvainen kysymys.
Oikein ja väärin. On kuitenkin paljon asioita, joissa voidaan yleistää, vaikka aina on poikkeuksia. Esimerkiksi "raatokuvat" (=poseerataan metsällä saaliin kanssa) on naisista suurimman osan mielestä enemmän tai vähemmän vastenmielisiä, tai korkeintaan neutraaleja. Jonkun pienen pienen vähemmistön mielestä ne on cool --> Kannattaako sellaista laittaa profiilikuvakseen Tinderissä? No ei. Metsästysharrastus kannattaa kertoa biossa, mutta ei se raatokuva herätä oikein kiinnostusta sinua kohtaan ihmisenä eikä assosioi kivoja tunteita sinuun, mikä nyt kuitenkin olisi niiden kuvien tarkoitus. Tinder on mitä suurimmissa määrin psykologiaa. Sinulla on noin 2 sekuntia aikaa tehdä siellä vaikutus.

Samaten iso osa naisista antaa paljon painoarvoa profiilitekstin olemassaololle. Kannattaako silloin olla Tinderissä ilman biotekstiä tai pelkällä emojirivistöllä? No ei.
 
Viimeksi muokattu:
Liittynyt
06.02.2023
Viestejä
1 217
Joo noi kuulostaa jo aika kehnoilta. Mulla siis oli pääasiassa matkakuvia, vaikkakin monissa oli aurinkolasit muttei kaikissa.

Voi kyllä olla että tuossa ikähaarukassa kehnot kuvat on yleisempiä.
Matkakuvat on varmaan pääasiassa ihan jees, jos vaan näyt niissä hyvin ja näytät niissä itseltäsi ja omasta mielestäsi kivalta :tup:

Jos kerran kuvausta harrastat niin pistäisin kyllä bonarikuvaksi jonkun (koti)studiohelmen. Joillain näitä mageita studiokuvia näki ja kyllä ne huomion kiinnittää. Imartelevasta kuvakulmasta ja hyvillä valoilla otettu, niin vot. (Ja koska tähänkin nyt joku negistelijä tarttuu, niin ei ole edellytys kellekään otattaa kalliita studiokuvia, mutta ei niistä haittaakaan ole, jos sellainen on parin taviskuvan seassa.)
 
Liittynyt
22.12.2016
Viestejä
18 218
Oikein ja väärin. On kuitenkin paljon asioita, joissa voidaan yleistää, vaikka aina on poikkeuksia. Esimerkiksi "raatokuvat" (=poseerataan metsällä saaliin kanssa) on naisista suurimman osan mielestä enemmän tai vähemmän vastenmielisiä, tai korkeintaan neutraaleja. Jonkun pienen pienen vähemmistön mielestä ne on cool --> Kannattaako sellaista laittaa profiilikuvakseen Tinderissä? No ei. Metsästysharrastus kannattaa kertoa biossa, mutta ei se raatokuva herätä oikein kiinnostusta sinua kohtaan ihmisenä eikä assosioi kivoja tunteita sinuun, mikä nyt kuitenkin olisi niiden kuvien tarkoitus. Tinder on mitä suurimmissa määrin psykologiaa. Sinulla on noin 2 sekuntia aikaa tehdä siellä vaikutus.

Samaten iso osa naisista antaa paljon painoarvoa profiilitekstin olemassaololle. Kannattaako silloin olla Tinderissä ilman biotekstiä tai pelkällä emojirivistöllä? No ei.
Tietyt perusasiat on oikeastaan itsestäänselvyyksiä, ja jos joku näissä jotain opastusta tarvitsee, niin vinkit voi tiivistää muutamaan lauseeseen tai ranskalaiseen viivaan...

Mutta se, että ymmärtää perusasiat, on vasta alku. Ylämäen alku. Ja sitten tullaan siihen omaan persoonaan ja persoonallisuuteen, jonka pitää jollain tavalla sytyttää vastapuolta.
 
Liittynyt
05.08.2017
Viestejä
4 637
Matkakuvat on varmaan pääasiassa ihan jees, jos vaan näyt niissä hyvin ja näytät niissä itseltäsi ja omasta mielestäsi kivalta :tup:

Jos kerran kuvausta harrastat niin pistäisin kyllä bonarikuvaksi jonkun (koti)studiohelmen. Joillain näitä mageita studiokuvia näki ja kyllä ne huomion kiinnittää. Imartelevasta kuvakulmasta ja hyvillä valoilla otettu, niin vot. (Ja koska tähänkin nyt joku negistelijä tarttuu, niin ei ole edellytys kellekään otattaa kalliita studiokuvia, mutta ei niistä haittaakaan ole, jos sellainen on parin taviskuvan seassa.)
Musta ei tosin ole itsestäni studiokuvia, kun olen pääosin ollut kameran takana. :) Lisäksi en ole kovin paljoa muutenkaan ottanut varsinaisia studiokuvia, enemmän on tullut kuvattua vallitsevassa valossa tai sitten tilannekuvia esim. tapahtumissa.
 
Liittynyt
06.02.2023
Viestejä
1 217
Musta ei tosin ole itsestäni studiokuvia, kun olen pääosin ollut kameran takana. :) Lisäksi en ole kovin paljoa muutenkaan ottanut varsinaisia studiokuvia, enemmän on tullut kuvattua vallitsevassa valossa tai sitten tilannekuvia esim. tapahtumissa.
Jos kuitenkin joskus innostut kokeilemaan jalustan kanssa, niin pistä ihmeessä paras tuotos Tinderiinkin. Itekin harjoittelin studiokuvausta aluksi itselläni ja oli minulla biossa aina joku harjoituskuvakin :D Eikä siihen kotistudioon tarvita aluksi sen kummempaa kuin tarpeeksi iso ikkuna about pohjoiseen, ja selvittää itselleen pohjoisikkunavalaistuksen perusteet. Kas siinä ilmainen semi-pro-tip, olkaatten hyvät ;)
 
Viimeksi muokattu:
Liittynyt
05.08.2017
Viestejä
4 637
Jos kuitenkin joskus innostut kokeilemaan jalustan kanssa, niin pistä ihmeessä paras tuotos Tinderiinkin. Itekin harjoittelin studiokuvausta aluksi itselläni ja oli minulla biossa aika joku harjoituskuvakin :D Eikä siihen kotistudioon tarvita aluksi sen kummempaa kuin tarpeeksi iso ikkuna about pohjoiseen, ja selvittää itselleen pohjoisikkunavalaistuksen perusteet. Kas siinä ilmainen semi-pro-tip, olkaatten hyvät ;)
On mulla jalusta sekä kameralle että yhdelle salamalle, mutta toistaiseksi ei ole vaan oikein ole iskenyt tuo studiokuvaaminen. Muutenkin tulee mieluummin oltua siellä kameran takana kuin edessä, tosin kaipa totakin periaatteessa voisi joskus koittaa. :)
 
Liittynyt
06.02.2023
Viestejä
1 217
Tietyt perusasiat on oikeastaan itsestäänselvyyksiä, ja jos joku näissä jotain opastusta tarvitsee, niin vinkit voi tiivistää muutamaan lauseeseen tai ranskalaiseen viivaan...

Mutta se, että ymmärtää perusasiat, on vasta alku. Ylämäen alku. Ja sitten tullaan siihen omaan persoonaan ja persoonallisuuteen, jonka pitää jollain tavalla sytyttää vastapuolta.
Erkkiseni, kun se on juurikin niin, että aikasta monella ne perusasiat EI ole hallussa. Taidat olla itse poikkeuksellisen kokenut tinderöijä, joten varmaan jo tiedät mikä siellä biossa toimii ja mikä ei. Mutta näin ei ole kaikilla setämies-ikäisillä (eikä varmaan meillä tätinaisillakaan). Siksi kuvittelisin, että kysyntää palvelulle kyllä olisi. Tai ainakin profiilien perusteella uskallan niin väittää :lol:
 
Liittynyt
21.10.2020
Viestejä
4 683
Jos tulee profiili minulle niin sisältää seuraavat:

Studiokuvaus perunoiden kanssa check
Joogamatto ja joogaus check
Maisema pohjoiseen check
Ja sitten kirjoitan niin pitkän profiilitekstin kuin sopii siihen.
 

InarinIhme

BANNATTU
BANNED
Liittynyt
01.01.2019
Viestejä
340
Erkkiseni, kun se on juurikin niin, että aikasta monella ne perusasiat EI ole hallussa. Taidat olla itse poikkeuksellisen kokenut tinderöijä, joten varmaan jo tiedät mikä siellä biossa toimii ja mikä ei. Mutta näin ei ole kaikilla setämies-ikäisillä (eikä varmaan meillä tätinaisillakaan). Siksi kuvittelisin, että kysyntää palvelulle kyllä olisi. Tai ainakin profiilien perusteella uskallan niin väittää :lol:
Naisilla, Tai tätinaisilla on kyllä yleensä tapana valehdella kuvissa ihan vain meikkaamalla ja filttereillä. Joten Turha siitä on syyllistää miehiä jos vähän hienontaa omaa profiiliaan iän vaihtamisella.
 
Liittynyt
22.12.2016
Viestejä
18 218
Erkkiseni, kun se on juurikin niin, että aikasta monella ne perusasiat EI ole hallussa. Taidat olla itse poikkeuksellisen kokenut tinderöijä, joten varmaan jo tiedät mikä siellä biossa toimii ja mikä ei. Mutta näin ei ole kaikilla setämies-ikäisillä (eikä varmaan meillä tätinaisillakaan). Siksi kuvittelisin, että kysyntää palvelulle kyllä olisi. Tai ainakin profiilien perusteella uskallan niin väittää :lol:
Uskon, ettei monella ole perusasiat kunnossa, mutta kyse lienee muutenkin vähän uusavuttomista tapauksista, koska ei tämä tosiaan ole mitään rakettitiedettä tänä päivänä.

Ja näin miehen näkökulmasta voi sanoa, että HYVÄ VAAN, ettei kaikilla ole perusasiat kunnossa. ;) Pitäisikin ryhtyä "valmentajaksi" ja jakaa tahallaan mahdollisimman huonoja vinkkejä, ihan ilmaiseksi... ;)

Sodassa ja rakkaudessa kaikki on sallittua, etenkin maton vetäminen vastustajien alta.

Tietyssä mielessä tämä on nollasummapeliä. Kun joku mies pärjää paremmin, niin automaattisesti muut pärjää huonommin. Paitsi jos pelataan ihan eri pelikentällä eli eri maassa.
 
Viimeksi muokattu:
Liittynyt
07.08.2017
Viestejä
161
Olen tässä seurannut ketjua jonkin aikaa ja Tinder ollut käytössä noin kolme viikkoa.
Omat kokemukset tästä ovat seuraavat, ensin tein profiilin ja vain 2 kuvaa, tykkäyksiä tuli heti 16. Tosin koska olen jo tai vielä sen verran nirso ja naisen pitää ainakin näyttää omaan silmään miellyttävältä niin lähes kaikki mäkeen. Ja osa joko valehtelee ikänsä selvästi alakanttiin tai on kyllä ollut kova elämä. Miten sitten vaikuttaa miten jatkossa näkyy jos menee 90% rejectiin?

Tein sitten esittelytekstin, nyt väheni tykkäykset jo dramaattisesti, varmaankin tekstini oli paska. Edelleen tykkääjät joko reilusti yli 50v väittäen iäkseen 40 tai thaimaasta.
Itsehän olen 46.

Tätä hieroin paremmaksi ja poistin jotain ehkä turhia tietoja ja selkeitä typeryyksiä, vähän tästä ja toisesta ketjusta oppia ottaen, niin jo toimi ja jopa niin että minulle laitettiin viestiä ensin. Treffeille asti en ole kuitenkaan vielä ehtinyt.

Mutta onhan tämä selvää että naiset tuolla selvästi odottavat sitä ensimmäistä yhteydenottoa/viestiä ja sitten vastaavat jos viitsivät.
Itse en enää jaksa vongata jos kiinnostaa niin laittakoon itse ensin, eipä tarvitse arvuutella. Eikä sitä enää 13 vuoden eroon päättyneen liiton jälkeen ole täälläkin loistaneen erikeepperin veroinen teräksinen panomies niin jaksaa sitä hyvää jo vähän odotellakin.
 
Liittynyt
24.10.2016
Viestejä
4 192
Nainen ei laita ekaa viestiä. Siis aivan yksittäisiä poikkeuksia on ollut ja nämäkin olivat kehuja mun profiilitekstiin (tämän tekstin voisi laittaa takas jos nykyisen kanssa ei etene). Eli panostakaa profiilitekstiin jos haluatte daamin tekevän aloituksen. Enivei mies tekee sen työn, ainakin alussa. Odotan vastavuoroisuutta. En jaksa yleensä montaa viestittelyä pidemmälle jos nainen ei kysy mitään tai ei lähde mukaan mun "leikkimielisempään" keskusteluun.

Avaukset on mulla tyylii aika randomia, jolloin saadaan kolme erilaista vastausta:

1. Mätsi poistaa jo heti :D
2. Vetää tyyliin herneet nenään / ei tajua leikkiä / vastaa jotain tylsästi / ei saa mitään tarttumapintaa jatkaa
3. Vastaa mun aloitukseen lähtien mukaan, jolloin yleensä se keskustelu lähtee virtaamaan luonnollisesti ja useimmiten näiden kohdalla on myös jatkoa

Niin ja swaipatkaa ainoastaan oikealle mimmit jotka vaikuttaa kiinnostavilta. Ei koskaan "kaikki vasemmalle".
 
Liittynyt
06.02.2023
Viestejä
1 217
Nainen ei laita ekaa viestiä. Siis aivan yksittäisiä poikkeuksia on ollut ja nämäkin olivat kehuja mun profiilitekstiin
Taas komppaan @Markqq a. Jos ette minua usko niin uskokaa häntä, kaverilla on fiksut jutut ja näemmä myös menestystä deittirintamalla! :tup:

Tämä nimenomainen asia on sellainen, joka tavallaan vähän hävettää sukukuntani puolesta. Toimin itse aluksi toisin, ja laittelin kaikille matcheille kivoja aloitusviestejä elleivät ehtineet ensin. Homma tuntui rokkaavan. Mutta siinähän kävi sitten kuitenkin pidemmän päälle niin, että monetkaan matchit eivät vastailleet ja saattoivat jopa poistaakin matchin tässä kohtaa. (Ja joo, tiedän että naiset tekee ihan samaa, mutta nyt en puhu siitä.) Kun minulle sitten valkeni, miten eri tavalla miesten enemmistö Tinderiä pelaa* naisiin verrattuna, meni kaikki moti aloitteita tehdä ja jätin sen miesten kontolle minäkin. Vaikkakin se söi naista toimia omia periaatteita ja arvoja vastaan.

*) Se yleinen tapa sutia melkein kaikki oikealle frekvenssillä 1profiili/1sek, ja vasta kun tulee match/viesti viitsitään vilkaista se bio ja päätetään, tykätäänkö sittenkään oikeasti vaiko ei. Tämä on aivan saakelin syvältä.

Asian voisi tiivistää näin:
Naisen tykkäys = "Näytät kivalta ja sinulla on kiinnostava bio, olispa kiva saada viesti!"
Miehen tykkäys = "Et näyttänyt äkkivilkaisulla silmiinpistävän rumalta suohirviöltä. Tai sitten en vaan ehtinyt huomata ja peukalokin jo kramppasi."

Edit: pakolliset disclaimerit vänkääjille: ei tietenkään kaikki, kaikki ollaan yksilöitä, tämä on vain kärjistys ja minun tulkinta ja pohjautuu rajalliseen empiiriseen dataan jne. blaablaa.
 
Viimeksi muokattu:
Liittynyt
22.12.2016
Viestejä
18 218
*) Se yleinen tapa sutia melkein kaikki oikealle frekvenssillä 1profiili/1sek, ja vasta kun tulee match/viesti viitsitään vilkaista se bio ja päätetään, tykätäänkö sittenkään oikeasti vaiko ei. Tämä on aivan saakelin syvältä.
Puolet taitaa olla totuus. Puolet swaipataan oikealle.

Mutta ajattele miesten näkökulmasta. Match on äärimmäisen epätodennäköistä, joten miksi jäädä arpomaan minkään yksittäisen profiilin kohdalle pitkäksi aikaa?

Itse nyt kumminkin harjoitan karsintaa minulle tärkeiden perusperiaatteiden pohjalta, mutta montaa sekuntia per profiili en käytä arpomiseen. Selvästi vähemmän kuitenkin swaippaan oikealle kuin keskivertomies.
 
Liittynyt
06.02.2023
Viestejä
1 217
Puolet taitaa olla totuus. Puolet swaipataan oikealle.
Varmaan korreloi epätoivon asteen ja ties minkä välinpitämättömän/laskelmoivan luonteen jne. kanssa. On tapauksia, jotka itsekin myöntävät svaippaavansa käytännössä kaikki oikealle (Tinderin algoritmi kai lukitsee tilin jos vetelee 100% oikealle, ja tämän vuoksi muutama prosentti suditaan muodon vuoksi vasuriin). En tiedä onko jossain ihan dataa miesten vs. naisten sutimisista, olisi kyllä kiinnostava tieto. Tuskin on, ei kai Tinder sellaista julkaisisi.
 
Liittynyt
24.09.2020
Viestejä
1 244
Varmaan korreloi epätoivon asteen ja ties minkä välinpitämättömän/laskelmoivan luonteen jne. kanssa. On tapauksia, jotka itsekin myöntävät svaippaavansa käytännössä kaikki oikealle (Tinderin algoritmi kai lukitsee tilin jos vetelee 100% oikealle, ja tämän vuoksi muutama prosentti suditaan muodon vuoksi vasuriin). En tiedä onko jossain ihan dataa miesten vs. naisten sutimisista, olisi kyllä kiinnostava tieto. Tuskin on, ei kai Tinder sellaista julkaisisi.
Pari pointtia joka kertoo onko hyvää ajankäyttöä vai ei:

78,1% of users are men, and 21,9% of users are women
These stats were published on Statista in 2019.

There are currently no other ‘fresher’ data that tells us what’s the current gender percentage on Tinder.

46% of the time men swipe right, meanwhile, women swipe right 14% of the time.

Vaikka kuinka vastustaa MAT ajatusta niin Tinderissä miehenä on vaikea itselleen copettaa etteikö jotain perää saattaisi asiassa olla. Todella vinoutunut "markkinapaikka".
 
Liittynyt
22.12.2016
Viestejä
18 218
Vaikka kuinka vastustaa MAT ajatusta niin Tinderissä miehenä on vaikea itselleen copettaa etteikö jotain perää saattaisi asiassa olla. Todella vinoutunut "markkinapaikka".
"Lieventävänä asianhaarana" mainittakoon, että mulla oli takavuosina parikin Tinder-profiilia yhtä aikaa, tosin se kyllä sattui sitten omaan nilkkaan kun samat naiset törmäili molempiin... :D

Ja toisaalta pahentavana asianhaarana mainittakoon, että Tinder Passport-ominaisuutta käyttää pääasiassa miehet, ja tämä voi paikallisella tasolla heikentää jakaumaa entisestään kun kaiken maailman vierasmiehet tulee haaskalle.
 

InarinIhme

BANNATTU
BANNED
Liittynyt
01.01.2019
Viestejä
340
Taas komppaan @Markqq a. Jos ette minua usko niin uskokaa häntä, kaverilla on fiksut jutut ja näemmä myös menestystä deittirintamalla! :tup:

Tämä nimenomainen asia on sellainen, joka tavallaan vähän hävettää sukukuntani puolesta. Toimin itse aluksi toisin, ja laittelin kaikille matcheille kivoja aloitusviestejä elleivät ehtineet ensin. Homma tuntui rokkaavan. Mutta siinähän kävi sitten kuitenkin pidemmän päälle niin, että monetkaan matchit eivät vastailleet ja saattoivat jopa poistaakin matchin tässä kohtaa. (Ja joo, tiedän että naiset tekee ihan samaa, mutta nyt en puhu siitä.) Kun minulle sitten valkeni, miten eri tavalla miesten enemmistö Tinderiä pelaa* naisiin verrattuna, meni kaikki moti aloitteita tehdä ja jätin sen miesten kontolle minäkin. Vaikkakin se söi naista toimia omia periaatteita ja arvoja vastaan.

*) Se yleinen tapa sutia melkein kaikki oikealle frekvenssillä 1profiili/1sek, ja vasta kun tulee match/viesti viitsitään vilkaista se bio ja päätetään, tykätäänkö sittenkään oikeasti vaiko ei. Tämä on aivan saakelin syvältä.

Asian voisi tiivistää näin:
Naisen tykkäys = "Näytät kivalta ja sinulla on kiinnostava bio, olispa kiva saada viesti!"
Miehen tykkäys = "Et näyttänyt äkkivilkaisulla silmiinpistävän rumalta suohirviöltä. Tai sitten en vaan ehtinyt huomata ja peukalokin jo kramppasi."

Edit: pakolliset disclaimerit vänkääjille: ei tietenkään kaikki, kaikki ollaan yksilöitä, tämä on vain kärjistys ja minun tulkinta ja pohjautuu rajalliseen empiiriseen dataan jne. blaablaa.
Aika seksististä olettaa että miehen pitää alottaa. Kai ymmärrät että naisen tulee olla itse alotteellinen? Tollasia itkeviä naisia jotka ei ole itse alotteellisia on tusinassa (mikä tulee siis sekunnissa) on 24.

Miehet haluaa alotteita joihin tarttua naisilta ihan samoin kuin naiset jotka etsii googlesta puhelinnumeroa tai facebookprofiilia mutta sillä erolla että miehet ei jaksa sitä pelleilyä. Naisia löytyy kyllä kun vaan heittää oikeelle tarpeeksi.

Niitä viinipullo emoja kuitenkin löytyy ihan riittävästi jokasesta profiilista.

Itse olen AnnaKoon kanssa samassa ryhmässä eli 37-50v ja kyllä ne 40v kriisissä olevat naiset aika helppoja ovat. Jos haluaa seksiä.Suhteeseen johtavissa sitten ihan täysin eri asia. Molempia itse teen kuitenkin niin nähny sitä molemmin puolin.
 

Antipro

Tukijäsen
Liittynyt
22.01.2019
Viestejä
185
Varmaan korreloi epätoivon asteen ja ties minkä välinpitämättömän/laskelmoivan luonteen jne. kanssa. On tapauksia, jotka itsekin myöntävät svaippaavansa käytännössä kaikki oikealle (Tinderin algoritmi kai lukitsee tilin jos vetelee 100% oikealle, ja tämän vuoksi muutama prosentti suditaan muodon vuoksi vasuriin). En tiedä onko jossain ihan dataa miesten vs. naisten sutimisista, olisi kyllä kiinnostava tieto. Tuskin on, ei kai Tinder sellaista julkaisisi.
Omista vuosien takaisista "sutimisista" oli hyväksyttyjä ehkä kolmasosa-puolet, siitä on aikaa niin en tarkkaan muista. Koska pelkän profiilin perusteella ihmisestä ei pysty sanomaan yhtään mitään niin jos perusasiat on kunnossa ja nainen näyttää normaalikokoiselta ja antaa itsestään normaalin/fiksun kuvan niin näillä pääsee jo jatkoon. Paitsi jos purjehtii, golffaa tai on heppatyttö, silloin saa ruksia multa. Vasta tapaamalla selviää se asioiden oikea laita niin ns. perussuorituksella profiilissa saa multa tykkäyksen ja mielelläni lähden treffeille selvittämään millainen ihminen on kyseessä (toki viesteillä on tehty lisäkartoituksia sitä ennen ettei pelkän matsin perusteella vielä olla menossa). Edellisen kerran kun käytin tuota niin olisinko enkä puoli tuntia-tunnin käyttänyt aikaa sutimisiin ja profiilien tutkailuun käyttöönoton jälkeen joista valikoitui monivuotinen seurustelukumppani.
Tinderin sivuilla on statseja muutamista asioista ja yksi niistä oli swaippausmäärät, lukumääräisesti miehet antavat 95% kaikista tykkäyksistä ja naiset ainoastaan 5%. Tämäkin vahvistaa sitä että miehet pyyhkivät reilusti enemmän oikealle kuin naiset (vaikka otetaan huomioon miesten suurempi lukumäärä sovelluksessa).
 
Liittynyt
06.02.2023
Viestejä
1 217
Oma arvaukseni naisten svaippailusta oikealle on, että valtaosalla naisilla se asettuu haarukkaan 1-10%. Tukeeko teidän käsitykset tilastoista tätä? Ehkä se on vähän suurempi kuitenkin, että menisi tuohon 5%:iin jos kerran sukupuolijakauma on niinkin vino kuin sanotte. Itselläni % oli lähempänä tuota yhtä. Pari kertaa laskinkin antamani tykkäykset per 100 profiilia ja olisko tulokset ollut 1 ja 4. Olin ihan varmasti ronkeleimmasta päästä.
 
Liittynyt
06.02.2023
Viestejä
1 217
Aika seksististä olettaa että miehen pitää alottaa. Kai ymmärrät että naisen tulee olla itse alotteellinen? Tollasia itkeviä naisia jotka ei ole itse alotteellisia on tusinassa (mikä tulee siis sekunnissa) on 24.
Miksi te otatte niin hirveän henkilökohtaisesti kaiken mitä kirjoitan, ja menette sitten minuun henkilönä? Eipä sillä, että nettihuutelu nyt minua niin heilauttaisi, mutta onhan tuo nyt vähän typerää viestintuojaa ampua. Ja taaskaan et lukenut viestiäni edes siihen asti, tai et ymmärtänyt lukemaasi, että asia sotii minunkin arvojani, periaatteitani ja tottumuksiani vastaan.

Onneksi livenä elämä on kaikin puolin helpompaa eikä noissa sovelluksissa ole kenenkään pakko olla jos ne ottaa enemmän kuin antaa.
 
Liittynyt
24.10.2016
Viestejä
4 192
Kyllä se reaalimaailmassakin menee lähestulkoon aina niin että mies on se joka lähestyy, antoi nainen signaalia tai ei. Ei mua koskaan ole kukaan nainen lähestynyt tosielämässä. Parista olen kuullut jälkeenpäin, että ovat sanoneet "onpa tuo mies kuuma" tms, jota en itse koskaan ole kuullut tältä henkilöltä vaan kolmannen osapuolen kautta. No kyl sit on ainakin pari näitä joita on tavannut jonkun muun polun kautta kuin Tinder, jolloin perus "kaverimielessä" kahvilla nainen onkin sitten tehnyt omaan sukupuoleensa kuuluvaa viettelytaktiikkaa. Eipä auta jos ei itse ole ollut kiinnostusta toiseen suuntaan sen enempää :D

Joten se reflektoituu suoraan myös nettideittiin. Eikä naisten tartte tehdä aloitetta kun miehet läähättää siellä muutenkin heidän perään.

Jos haluatte naisilta aloiteellisuutta, niin profiili on oltava uniikki.

Vaikka sitä "tarjontaa" on selvästi mulla enemmän kuin perusjampalla, ei tää helppoa silti ole. Joutuu oikeesti tekee töitä näide asioiden eteen. Ghostauksia tulee yhtä paljo kuin muillakin.
 
Liittynyt
06.02.2023
Viestejä
1 217
Kyllä se reaalimaailmassakin menee lähestulkoon aina niin että mies on se joka lähestyy, antoi nainen signaalia tai ei. Ei mua koskaan ole kukaan nainen lähestynyt tosielämässä. Parista olen kuullut jälkeenpäin, että ovat sanoneet "onpa tuo mies kuuma" tms, jota en itse koskaan ole kuullut tältä henkilöltä vaan kolmannen osapuolen kautta.

Joten se reflektoituu suoraan myös nettideittiin. Eikä naisten tartte tehdä aloitetta kun miehet läähättää siellä muutenkin heidän perään.

Jos haluatte naisilta aloiteellisuutta, niin profiili on oltava uniikki.
Jos mennään tähän asiaan syvemmälle, niin taustalla vaikuttanee ikiaikaiset kirjoittamattomat säännöt ja seksistiset sukupuoliroolit. Naisen kuuluu olla pidättyvä, passiivinen, siveä, herkkä, haavoittuva, etäinen ja miehelle saalis, palkinto ja objekti. Mies taas on aktiivinen saalistaja, joka tietää mitä tekee ja jonka kuuluu saada toteuttaa saalistusviettiään, hänen tulee olla psyykkisesti ja fyysisesti vahva, määrätietoinen ja itseensä lujasti luottava.

Aloitteita tekeviä naisia saatetaan joskus pitää jopa tyrkkyinä. Livenä asiat ei onneksi ole lainkaan niin mustavalkoisia, vaan pariutuminenhan on vastavuoroinen leikki, se teerenpeli, jossa annetaan puolin ja toisin ensin hienovaraisia signaaleja, joita pitää osata lukea. Taidon oppii harjoittelemallakin jos se ei tule luonnostaan. Harvoin miehen IRL tarvii aloitettaan ihan umpimetsästä tehdä vailla mitään tietoa siitä, onko nainen vastaanottavainen vai ei. Eikä se etenkään nykypäivänä ole kovin suositeltavaakaan.

Itse kun on tämmöinen sukupuolirooleista vapaaksi kasvanut ja kasvatettu niin on tosi vaikeaa asettua tuollaiseen passiiviseen naisen rooliin. En siis todellakaan itse mitään tuon suuntaistakaan "saalistusasetelmaa" pariutumisessa kannata, koska olen niin sukupuolineutraali kuin olla ja voi ja toivoisin kovasti että muukin maailma menisi siihen suuntaan. Onneksi ollaan monessa muussa asiassa jo hyvässä alussa!
 
Liittynyt
05.08.2017
Viestejä
4 637
Jos mennään tähän asiaan syvemmälle, niin taustalla vaikuttanee ikiaikaiset kirjoittamattomat säännöt ja seksistiset sukupuoliroolit. Naisen kuuluu olla pidättyvä, passiivinen, siveä, herkkä, haavoittuva, etäinen ja miehelle saalis, palkinto ja objekti. Mies taas on aktiivinen saalistaja, joka tietää mitä tekee ja jonka kuuluu saada toteuttaa saalistusviettiään, hänen tulee olla psyykkisesti ja fyysisesti vahva, määrätietoinen ja itseensä lujasti luottava.

Aloitteita tekeviä naisia saatetaan joskus pitää jopa tyrkkyinä. Livenä asiat ei onneksi ole lainkaan niin mustavalkoisia, vaan pariutuminenhan on vastavuoroinen leikki, se teerenpeli, jossa annetaan puolin ja toisin ensin hienovaraisia signaaleja, joita pitää osata lukea. Taidon oppii harjoittelemallakin jos se ei tule luonnostaan. Harvoin miehen IRL tarvii aloitettaan ihan umpimetsästä tehdä vailla mitään tietoa siitä, onko nainen vastaanottavainen vai ei. Eikä se etenkään nykypäivänä ole kovin suositeltavaakaan.

Itse kun on tämmöinen sukupuolirooleista vapaaksi kasvanut ja kasvatettu niin on tosi vaikeaa asettua tuollaiseen passiiviseen naisen rooliin. En siis todellakaan itse mitään tuon suuntaistakaan "saalistusasetelmaa" pariutumisessa kannata, koska olen niin sukupuolineutraali kuin olla ja voi ja toivoisin kovasti että muukin maailma menisi siihen suuntaan. Onneksi ollaan monessa muussa asiassa jo hyvässä alussa!
Oliskohan tuo enemmän vanhempien ikäluokkien juttu, ja nuoremmissa naiset eivät ole aktiivisia ihan vaan siksi koska ei tarvi? :hmm:

Mutta joo, en ole kanssa oikein koskaan tykännyt siitä että monet naiset on niin passiivisia...
 
Liittynyt
06.02.2023
Viestejä
1 217
Ja toisaalta pahentavana asianhaarana mainittakoon, että Tinder Passport-ominaisuutta käyttää pääasiassa miehet, ja tämä voi paikallisella tasolla heikentää jakaumaa entisestään kun kaiken maailman vierasmiehet tulee haaskalle.
Palaan tähän ulkomaalaisasiaan komppaamalla Wandereria. Oli kyse sitten maahanmuuttajista tai näistä sijaintinsa vain Tindereissä muuttaneista, niin aika häviävän pieni osa naisista pitää heitä potentiaalisina kumppaneina. Etenkään jälkimmäisiä, koska se tarkoittaisi etäsuhdetta jopa tuhansien kilometrien välimatkalla. Riippuu toki siitäkin, mistä taustasta mies on, mutta usein kielimuuri on jo melko korkea este. Hyvänkään kielitaidon omaavat eivät aina halua parisuhteeseen vieraskielisen kanssa, koska itseilmaisu etenkin abstraktilla ja tunnetasolla, tai vaikka huumorissa rajoittuu niin paljon. Ja sitten tulee tietysti mahdolliset isotkin kulttuuriset ja maailmankatsomukselliset erot, joista etenkin korkeammin koulutetut ovat usein hyvinkin tietoisia. En siis sanoisi, että maahanmuuttajat ovat merkittävä uhka ja suuresti vaikuttanut tilanteeseen. He jotka ovat kiinnostuneita eri kulttuureista ja kielistä ja avoimia globaaleille ihmissuhteille ovat jo pääsääntöisesti karistaneet Suomen pölyt jaloistaan ja pariutuvat jossain ihan muualla.
 

4play

(■_■¬ )
S Y N T H W A V E
NOSTO
Liittynyt
27.08.2018
Viestejä
319
Aika seksististä olettaa että miehen pitää alottaa.
Ei siinä ole mitään seksististä, vaan lajin nimeltä ihminen soidinmenot käytännössä menevät siten, että mies tekee aloitteen ja hyvin pitkälti myös vie asiaa eteenpäin aloitteenteon jälkeen. Toki voidaan saivarrella, että aloitteen tekee nainen, kun tykkäämällä profiilistasi hän ikään kuin antaa luvan lähestyä, mutta ei käsiteakrobatia asiaa muuta. Miehen pitää osata viedä tilannetta oikein eteenpäin tai päädyt friendzonelle salamannopeasti.

Paremman termin puuttuessa naisteniskennän koko kirjo tulee ilmi vain yrityksen ja erehdyksen kautta.
 
Liittynyt
18.08.2021
Viestejä
2 318
Oikeasti Tinderissä toimii ihan samat "kikat" kuin sen ulkopuolellakin, kuvat ja esittelytekstit on *lähes* yhdentekeviä.

1. Ole komea
2. Jos edellinen ei onnaa, niin ole ainakin varakas

Mitä taas tulee naisten aloitteisiin, niin nuo ihan samat pätee niihinkin. Jos yksi tai molemmat löytyy, niin kyllä ne naisetkin aloitteita tekee.
 
Liittynyt
24.10.2016
Viestejä
4 192
Oikeasti Tinderissä toimii ihan samat "kikat" kuin sen ulkopuolellakin, kuvat ja esittelytekstit on *lähes* yhdentekeviä.

1. Ole komea
2. Jos edellinen ei onnaa, niin ole ainakin varakas

Mitä taas tulee naisten aloitteisiin, niin nuo ihan samat pätee niihinkin. Jos yksi tai molemmat löytyy, niin kyllä ne naisetkin aloitteita tekee.
Pankkitilistä vaan kuva profiiliin siinä kohtaa kun fyffee, ei muuta tartte.

Uskon että naiset antaa myös tälle painoarvoa:

3. Emotionaalisesti itsenäinen ja "non-needy"
 
Liittynyt
24.10.2016
Viestejä
4 192
Tuli muuten yks päivä vastaan mielenkiintoinen lyhytvideo, jossa mainittiin, että nainen saa somessa "haaroja levittämällä" enemmän fyffee muutamassa vuodessa kuin raskaasti raatava työmies koko eliniän aikana. Mut itsehän miehet ovat tämän sallineet. Jos nämä pyllyä, pimperoa ja tissejä kuolaavat miehet alkaisivat tekemään jotain elämällään eivätkä antais mitää huomioo tälläselle, se jalkafetissibisnes loppuisi kuin seinään.

Vähän offtopic. Mut moni asia deittailussakin on mennyt vinksinvonksin ja tuntuu että elämä on nykyään yhtä isoa status gamee.
 
Liittynyt
18.08.2021
Viestejä
2 318
Pankkitilistä vaan kuva profiiliin siinä kohtaa kun fyffee, ei muuta tartte.
Lienee noita vähän hienovaraisempiakin tapoja ilmaista, että paalua löytyy. ;)

Toki ykköskohta on muutenkin paljon yleiskäyttöisempi ja kakkosominaisuus houkuttelee vain tietyn tyyppisiä naisihmisiä...

Uskon että naiset antaa myös tälle painoarvoa:

3. Emotionaalisesti itsenäinen ja "non-needy"
Parisuhteessa toki kaikki arvostavat varmasti tuota, mutta tuo on aika irrallinen juttu siitä, että saa naisten huomion ylipäätään. Sanoisin, että siinä "soidintanssi"-vaiheessa tuon signalointi on vielä aika paljon vaikeampaa kuin varallisuuden hienovarainen ilmaiseminen.
 
Liittynyt
24.10.2016
Viestejä
4 192
Tästä tulikin mieleeni yksi iso turn-off miesten Tinder-profiileista: jos kuvissa esitellään autoa/venettä/jotain muuta omaisuutta.
Omaisuuden esittely ei oo huono jos se on harrastukseen/intohimoon liittyvää, imo. Mut se on hyvä ottaa esille profiilissa. Joku kitara nyt on aika selkeä juttu, mut jos on auto kyljessä, voi olla vaikka rallikuski tms :D
 
Liittynyt
22.12.2016
Viestejä
18 218
Palaan tähän ulkomaalaisasiaan komppaamalla Wandereria. Oli kyse sitten maahanmuuttajista tai näistä sijaintinsa vain Tindereissä muuttaneista, niin aika häviävän pieni osa naisista pitää heitä potentiaalisina kumppaneina. Etenkään jälkimmäisiä, koska se tarkoittaisi etäsuhdetta jopa tuhansien kilometrien välimatkalla. Riippuu toki siitäkin, mistä taustasta mies on, mutta usein kielimuuri on jo melko korkea este. Hyvänkään kielitaidon omaavat eivät aina halua parisuhteeseen vieraskielisen kanssa, koska itseilmaisu etenkin abstraktilla ja tunnetasolla, tai vaikka huumorissa rajoittuu niin paljon. Ja sitten tulee tietysti mahdolliset isotkin kulttuuriset ja maailmankatsomukselliset erot, joista etenkin korkeammin koulutetut ovat usein hyvinkin tietoisia. En siis sanoisi, että maahanmuuttajat ovat merkittävä uhka ja suuresti vaikuttanut tilanteeseen. He jotka ovat kiinnostuneita eri kulttuureista ja kielistä ja avoimia globaaleille ihmissuhteille ovat jo pääsääntöisesti karistaneet Suomen pölyt jaloistaan ja pariutuvat jossain ihan muualla.
Vaikka nainen ei välittäisikään etä- ja mamumiehistä, niin joutuu kuitenkin reagoimaan näihinkin profiileihin.

Lisäksi voin omalta osaltani sanoa, että kyllä "etäily" toimii, siis tuottaa mätsejä...
 
Liittynyt
06.02.2023
Viestejä
1 217
Omaisuuden esittely ei oo huono jos se on harrastukseen/intohimoon liittyvää, imo. Mut se on hyvä ottaa esille profiilissa. Joku kitara nyt on aika selkeä juttu, mut jos on auto kyljessä, voi olla vaikka rallikuski tms :D
On ihan ok ja hyväkin idea esiintyä kuvissa harrastustensa tai muiden itselle tärkeiden asioiden parissa, mutta se itsetarkoituksellinen huvipurren kanssa poseeraaminen tai pahimmasa tapauksessa kuva pelkästä paatista on tosiaan vähän turn off. Jos kitaransoitto on tärkeä osa elämääsi niin ilmanmuuta kannattaa laittaa vaikka keikkakuva profiiliin. Kuva pelkästä kitarasta on vain "öö, okei." Aika monella kun tuntuu niitä soittimia nurkissa lojuvan vaikkei osaisi soittaa kuin smoke on the waterin riffin, eli kyse ei ole välttämättä mistään intohimosta tai edes harrastuksesta, vaan yhdestä kivasta lelusta. Silloin se kitarakuva voi olla jopa vähän harhaanjohtava, jos musikaalinen mimmi haaveilee samanlaisesta kumppanista.

Näissä "esinekuvissa" on varmaan samanlainen katsantokantaero kuin on siinä, että naiset ilmeisesti laittaa paljon sisustuskuvia ja koirakuvia. Ei ne kiinnosta kuulemma miehiä sen enempää kuin naisia saalis- ja ajoneuvokuvat.
 
Liittynyt
24.10.2016
Viestejä
4 192
On ihan ok ja hyväkin idea esiintyä kuvissa harrastustensa tai muiden itselle tärkeiden asioiden parissa, mutta se itsetarkoituksellinen huvipurren kanssa poseeraaminen tai pahimmasa tapauksessa kuva pelkästä paatista on tosiaan vähän turn off. Jos kitaransoitto on tärkeä osa elämääsi niin ilmanmuuta kannattaa laittaa vaikka keikkakuva profiiliin. Kuva pelkästä kitarasta on vain "öö, okei." Aika monella kun tuntuu niitä soittimia nurkissa lojuvan vaikkei osaisi soittaa kuin smoke on the waterin riffin, eli kyse ei ole välttämättä mistään intohimosta tai edes harrastuksesta, vaan yhdestä kivasta lelusta. Silloin se kitarakuva voi olla jopa vähän harhaanjohtava, jos musikaalinen mimmi haaveilee samanlaisesta kumppanista.

Näissä "esinekuvissa" on varmaan samanlainen katsantokantaero kuin on siinä, että naiset ilmeisesti laittaa paljon sisustuskuvia ja koirakuvia. Ei ne kiinnosta kuulemma miehiä sen enempää kuin naisia saalis- ja ajoneuvokuvat.
Joo hyvä pointti. Ei kannata sitä instrumenttia laittaa jos se on seinäkoristeena. Sama pätee moneen muuhun joka ei ole oikeesti harrastus tai intohimo. Naiset laittaa kuvia:

- viinilasista
- ulkomailta rannalla
- koirista (tai kissasta)
- salipersepose (ja tai tissit)

summarum siinä

Tuliskoha mätsei jos laittas jalat ristissä ravintolasta viinilasikuvan, kaverin koirat vasempaan ja oikeaan poskeen, rannalta semmonen persepose jossai kireis uikkareis, ja sit joku ylikorostettu salipose :D
 

InarinIhme

BANNATTU
BANNED
Liittynyt
01.01.2019
Viestejä
340
Tuliskoha mätsei jos laittas jalat ristissä ravintolasta viinilasikuvan, kaverin koirat vasempaan ja oikeaan poskeen, rannalta semmonen persepose jossai kireis uikkareis, ja sit joku ylikorostettu salipose :D
Kaikki samaan kuvaan! Challenge accepted!
 

ted

Liittynyt
17.10.2016
Viestejä
183
Itselläni oli aikoinaan tasan yksi kuva Tinderissä. Ei ollut selfie, mutta minulla oli aurinkolasit, eikä edes kovin läheltä. Tekstissä mainintaa mm. haussa vain vakava parisuhde, itselläni yhteishuoltajuus liittyen jälkeläisiin, työelämässä (mutta en kertonut ammattiani) ja olisko ollut pituus, ehkä painokin. Mätsejä tuli jonkin verran ja yleensä naiset pyysi lisää kuvia, varsinkin läheltä ja kasvoista. Kävi sitten niin, että yhden kenen kanssa tuli mätsi, joka sitten on nykyinen puoliso, niin tunnisti missä kuva oli otettu (ulkomailla, ei rantakuva, kukkulalta ja taustalla kaupunki) joka sitten oli hyvä keskustelunavaus. Hämärä muistikuva oli, että aika monet naiset laittoi minulle ensiksi viestiä ennen kuin itse ehdin edes aloittaa keskustelua.

Siitä tekstistä, kyllä sinne kannattaa jotain laittaa, ainakin nyt, että mitä on hakemassa. Missään muodossa en kirjoittaisi "ei" sanaa, jos on yksikin nega, niin antaa rajoittuneen kuvan, vaikka siihen kirjoittaisi, että ei kiinnosta nistit eikä natsit. Toki kyllä silloin aikoinaan tuli naispuolisen kaverin profiilin kautta katsottua läpi paikallinen miestarjonta, että kuka minulla on vastassa, että miten teksti ja kuvat oli muilla esillä. Toki silloin jo tiedossa, että aurinkolasit ja yksi kuva on aika no-go..
 
Liittynyt
24.10.2016
Viestejä
4 192
Siitä tekstistä, kyllä sinne kannattaa jotain laittaa, ainakin nyt, että mitä on hakemassa.
Nykyäänhän tuolta voi valita statuksen lyhyestä jutusta pitkään parisuhteeseen ilman että siitä profiilissa mainitsee. Mut se on aika uusi toiminto.
 
Liittynyt
24.10.2016
Viestejä
4 192
Miust vähä tuntuu että tää nykyinen daami laittaa vaa sillo aktiivisemmin viestiä kun on enemmän läheisyyden kaipuussa :D No epäsuorasti kutsu jo kyläilemään tuossa toispäivänä ens viikon alkuun, ja eilen pistin päivää että millo oisin tulossa. Sit mietin et oon taas juossut sielläpäin kuin että hän voisi vastavuoroisuudessaan tulla tännekin päin, mitä ei voi toki vaatia vaan se lähtee siitä toisesta osapuolesta.

Vois ottaa vähä etäisyyttä ja katsoa tilannetta. Mun on onneks nykyään aika helppo vaa kävellä pois. Sen verran tätä deittailua takana, että saan fiilikset tuhottua tosi nopeasti jos vastavuoroisuus alkaa puuttumaan.

Omanarvontunne kasvaa päivä päivältä.

"Rejections and moving on from "wrong" people are keys for growth"
 

wanderer_

Team R&T
Liittynyt
30.10.2016
Viestejä
2 557
Miust vähä tuntuu että tää nykyinen daami laittaa vaa sillo aktiivisemmin viestiä kun on enemmän läheisyyden kaipuussa :D No epäsuorasti kutsu jo kyläilemään tuossa toispäivänä ens viikon alkuun, ja eilen pistin päivää että millo oisin tulossa. Sit mietin et oon taas juossut sielläpäin kuin että hän voisi vastavuoroisuudessaan tulla tännekin päin, mitä ei voi toki vaatia vaan se lähtee siitä toisesta osapuolesta.

Vois ottaa vähä etäisyyttä ja katsoa tilannetta. Mun on onneks nykyään aika helppo vaa kävellä pois. Sen verran tätä deittailua takana, että saan fiilikset tuhottua tosi nopeasti jos vastavuoroisuus alkaa puuttumaan.

Omanarvontunne kasvaa päivä päivältä.

"Rejections and moving on from "wrong" people are keys for growth"

Niin siis montako kertaa te olette tavanneet..?


Hän siis ehdotti tapaamista, jolloin on luonnollista ehdottaa tapaamista hänen luokseen. Voithan sinä ehdottaa että nähdäänkö sun hoodeilla.
 
Liittynyt
24.10.2016
Viestejä
4 192
Niin siis montako kertaa te olette tavanneet..?


Hän siis ehdotti tapaamista, jolloin on luonnollista ehdottaa tapaamista hänen luokseen. Voithan sinä ehdottaa että nähdäänkö sun hoodeilla.
Kolome. Ja joo oon mä kerra ehdottanut, jolloin mainitsi ettei jaksa lähtee ajamaan. Oli palannut pidemmältä reissulta just, joka ihan loogista, ja nyt hänel on sovittua juttua mikä ei taas jousta että pääsis tännepäin, sen enempää tarkemmin paneutumatta asiaan. Taisi hän jossain viikko pari takaperin viestissä mainita että voiko käydä joskus kylässä täällä.

Mutta siis viestittely on aika paljo hiljasempaa kuin yleensä, joka ei nyt tarkoita mitään edelleenkään, mut mitä on omista kokemuksista oppinut niin tietyt käyttäytymis -ja askelkuviot toistaa helposti itseään :D

Lisättäköön, että ei hirveästi odotuksia, joka sinällään hyvä asia.
 
Toggle Sidebar

Statistiikka

Viestiketjut
240 631
Viestejä
4 206 998
Jäsenet
70 926
Uusin jäsen
enigtastic

Hinta.fi

Ylös Bottom