Taas komppaan
@Markqq a. Jos ette minua usko niin uskokaa häntä, kaverilla on fiksut jutut ja näemmä myös menestystä deittirintamalla!
Tämä nimenomainen asia on sellainen, joka tavallaan vähän hävettää sukukuntani puolesta. Toimin itse aluksi toisin, ja laittelin kaikille matcheille kivoja aloitusviestejä elleivät ehtineet ensin. Homma tuntui rokkaavan. Mutta siinähän kävi sitten kuitenkin pidemmän päälle niin, että monetkaan matchit eivät vastailleet ja saattoivat jopa poistaakin matchin tässä kohtaa. (Ja joo, tiedän että naiset tekee ihan samaa, mutta nyt en puhu siitä.) Kun minulle sitten valkeni, miten eri tavalla miesten enemmistö Tinderiä
pelaa* naisiin verrattuna, meni kaikki moti aloitteita tehdä ja jätin sen miesten kontolle minäkin. Vaikkakin se söi naista toimia omia periaatteita ja arvoja vastaan.
*) Se yleinen tapa sutia melkein kaikki oikealle frekvenssillä 1profiili/1sek, ja vasta kun tulee match/viesti viitsitään vilkaista se bio ja päätetään, tykätäänkö sittenkään oikeasti vaiko ei. Tämä on aivan saakelin syvältä.
Asian voisi tiivistää näin:
Naisen tykkäys = "Näytät kivalta ja sinulla on kiinnostava bio, olispa kiva saada viesti!"
Miehen tykkäys = "Et näyttänyt äkkivilkaisulla silmiinpistävän rumalta suohirviöltä. Tai sitten en vaan ehtinyt huomata ja peukalokin jo kramppasi."
Edit: pakolliset disclaimerit vänkääjille: ei tietenkään kaikki, kaikki ollaan yksilöitä, tämä on vain kärjistys ja minun tulkinta ja pohjautuu rajalliseen empiiriseen dataan jne. blaablaa.