Nainen ei laita ekaa viestiä. Siis aivan yksittäisiä poikkeuksia on ollut ja nämäkin olivat kehuja mun profiilitekstiin (tämän tekstin voisi laittaa takas jos nykyisen kanssa ei etene). Eli panostakaa profiilitekstiin jos haluatte daamin tekevän aloituksen. Enivei mies tekee sen työn, ainakin alussa. Odotan vastavuoroisuutta. En jaksa yleensä montaa viestittelyä pidemmälle jos nainen ei kysy mitään tai ei lähde mukaan mun "leikkimielisempään" keskusteluun.
Avaukset on mulla tyylii aika randomia, jolloin saadaan kolme erilaista vastausta:
1. Mätsi poistaa jo heti
2. Vetää tyyliin herneet nenään / ei tajua leikkiä / vastaa jotain tylsästi / ei saa mitään tarttumapintaa jatkaa
3. Vastaa mun aloitukseen lähtien mukaan, jolloin yleensä se keskustelu lähtee virtaamaan luonnollisesti ja useimmiten näiden kohdalla on myös jatkoa
Niin ja swaipatkaa ainoastaan oikealle mimmit jotka vaikuttaa kiinnostavilta. Ei koskaan "kaikki vasemmalle".
Avaukset on mulla tyylii aika randomia, jolloin saadaan kolme erilaista vastausta:
1. Mätsi poistaa jo heti

2. Vetää tyyliin herneet nenään / ei tajua leikkiä / vastaa jotain tylsästi / ei saa mitään tarttumapintaa jatkaa
3. Vastaa mun aloitukseen lähtien mukaan, jolloin yleensä se keskustelu lähtee virtaamaan luonnollisesti ja useimmiten näiden kohdalla on myös jatkoa
Niin ja swaipatkaa ainoastaan oikealle mimmit jotka vaikuttaa kiinnostavilta. Ei koskaan "kaikki vasemmalle".