En tarkoita suoraan että nainen on nuori ja kaunis nyt sillä että deittailee itseään "alapuolella" olevaa. Vaan paljon muitakin arvoja. Muutenhan tässä mentäs aina vähintään ulkonäkö edellä - joka toki vaikuttaa, mutta itse annan loppupeleissä arvoa kaikelle muulle kuin ulkonäölle. Voi löytyä kauneutta, tissiä ja persettä, mutta se ei korvaa mitään jos ihminen ei ole muuten itsenäinen, itsevarma, persoonallisuudeltaan kultaa, toimeentulo yhdessä taattu, "vaimomatskua", mitä tekee elämässä, jne..
Mun BMI on vissiin 27. Mut lihastakin löytyy joten
Enivei, pakitetaan sen verran, että en yleistä, mutta ehkä tähä deittailuun on pohjimmiltaan hyvä ottaa sellainen asenne, että kehittää itseään paremmaksi ja enemmän eduksi vastakkaiselle sukupuolelle.
@AnnaKoo
Koulutukselle en anna juurikaan painoarvoa. Ihan sama onko yläasteen tai korkeimman yliopistotukinnon käynyt, se ei välttämättä kerro loppupeleissä ihmisestä mitään, jos lähtee koulujen sijaan jonkun intohimon perässä. Itse olen amistutkinnolla AMK tason hommissa ja muut elämän intohimot vie sillä lailla eteenpäin, että tavoitteena päästä kokonaan pois arkityöstä + olen itsenäisesti opiskellut enemmän kuin koulut voisi koskaan antaa. Ei se määrä, vaan se laatu
Se mitä tarkoitetaan tällä "alaspäin" tai "ylöspäin" deittailulla voi kukin tulkita eri tavalla