Nettitreffit + Tinder

Liittynyt
24.10.2016
Viestejä
4 192
Ei rahamiehiellä ole mittää väliä onko Platina vai Goldi, pieniä pennejä.
Parempi laittaa oikeesti likoon ja tehdä asian eteen duunia kun tehdä vähä sinnepäin asiat, pätee deittailuun kuin muuhunkin.

Niin ja todentotta, ammatti ku ammatti. Pankkitilistä kuva Tinderiin niin alkaa mätsei tulee. Tosin, lääkäritkin pieksee menestyvät some influensserit, jotka parhaimmillaa tienaa jopa kymmeniätuhansia kuukaudessa :)
 
Liittynyt
28.07.2022
Viestejä
539
Ja samaan syssyyn voin tunnustaa, että jos on joku ruma mies joka ei kiinnosta, se muuttuu heti kiinnostavammaksi kun se kertoo olevansa lääkäri tai toimitusjohtaja tms. muu hyvätuloinen vakaassa ammatissa oleva. (vs vaikka joku varastomies) Hävettää, mutta näin se vaan on.
Astetta jännempi narratiivi, että purjehtivat golffaajat siirretään mappi ööhön ei-kiinnostavina elitisteinä, mutta toimitusjohtajat ja lääkärit saavat sukat pyörimään jaloissa. Vai kariseeko porvariston hillitty charmi, jos bleiserin taskusta löytyy green gard tai rannikkolaivuritutkinto :think:
 
Liittynyt
04.03.2023
Viestejä
470
Astetta jännempi narratiivi, että purjehtivat golffaajat siirretään mappi ööhön ei-kiinnostavina elitisteinä, mutta toimitusjohtajat ja lääkärit saavat sukat pyörimään jaloissa. Vai kariseeko porvariston hillitty charmi, jos bleiserin taskusta löytyy green gard tai rannikkolaivuritutkinto :think:
No, jos tutustumisen jälkeen kävis ilmi, että lääkäri käy golffaamassa, vaikka on muuten tosi kiva, niin se tuskin haittaa, jos ei ole ihan obsessio joka vie kaiken vapaa-ajan. :D Nythän puhuttiin vain yleistyksistä, kuvista ja ensivaikutelmista, ja Tinderissä ne on väistämättä latteita ja yksiulotteisia, kun ei sen toisen persoonasta ja olemuksesta aidosti tiedä vielä yhtään mitään.

Olen muuten nähnyt Tinderissä nyt varmaan 14 000 miesten profiilia, ja vastaan on tullut yksi lääkäri. Eikö niitä ole siellä (saako ne seuraa muutenkin) vai eikö ne vaan halua kertoa ammattiaan?
 

4play

(■_■¬ )
S Y N T H W A V E
NOSTO
Liittynyt
27.08.2018
Viestejä
319
Olen muuten nähnyt Tinderissä nyt varmaan 14 000 miesten profiilia, ja vastaan on tullut yksi lääkäri. Eikö niitä ole siellä (saako ne seuraa muutenkin) vai eikö ne vaan halua kertoa ammattiaan?
Saavat seuraa muutenkin ja lääkärikunta naisistuu koko ajan. Toinen epävarmempi selitys, että oman profiilisi ELO-luku ei täsmää näihin lääkärismiesten profiileihin, niin Tinder ei edes yritä yhdistää sinun profiiliasi niihin.
 

ted

Liittynyt
17.10.2016
Viestejä
183
Olen muuten nähnyt Tinderissä nyt varmaan 14 000 miesten profiilia, ja vastaan on tullut yksi lääkäri. Eikö niitä ole siellä (saako ne seuraa muutenkin) vai eikö ne vaan halua kertoa ammattiaan?
Lääkärit yleensä pariutuu oman ammattikunnan ihmisten kanssa ja yleensä heiltä löytyy sen verran nöyryyttä, että ei huutele siitä. Toki on poikkeuksia, mutta lääkäreihin liittyy paljon ennakkoluuloja jos niitä tuntee vähänkään enempää.. yleinen "vitsi" on, että lääkärit yleensä hakeutuu lääkäriksi, että voivat hoitaa itseään ja voi kuinka totta se onkaan :smoke:
 
Liittynyt
24.10.2016
Viestejä
4 192
Mä oon tavannut ehkä tasan yhden lääkärin joka oli suorasanainen, itsevarma, urheilullinen.

Saavat seuraa muutenkin ja lääkärikunta naisistuu koko ajan. Toinen epävarmempi selitys, että oman profiilisi ELO-luku ei täsmää näihin lääkärismiesten profiileihin, niin Tinder ei edes yritä yhdistää sinun profiiliasi niihin.
Ja jos yhtään uskon mun exää, joka on sairaanhoitaja, niin sen verran "nälkäsiä" hoitajia siellä on ollut töissä, että mieslääkäreillä on vara valita.
En ihmettelis jos mun exä olis käynyt itekin hässii jotai lekuria siel :D
 
Viimeksi muokattu:
Liittynyt
30.09.2017
Viestejä
128
Ja samaan syssyyn voin tunnustaa, että jos on joku ruma mies joka ei kiinnosta, se muuttuu heti kiinnostavammaksi kun se kertoo olevansa lääkäri tai toimitusjohtaja tms. muu hyvätuloinen vakaassa ammatissa oleva. (vs vaikka joku varastomies) Hävettää, mutta näin se vaan on.
Toki voi noin yleistää, mut kun itse olin sinkku ja nainen kysyi mitä teet työksesi, sanoin että olen töissä teollisuudessa enkä ole mikään kauhean korkeasti koulutettu. Mut silti tienaan samoja summia mitä lääkärit, jo noin 20 vuotta, mut eihän tuollaisia kerrota heti ensimmäisenä vaan se selviää sitten kun on tapailtu hieman kauemmin. Joskus saattaa yllättää se "duunari";)
 
Liittynyt
30.09.2017
Viestejä
128
Sellainen vielä lopuksi että kannattaa miettiä sellaista aloitusviestiä minkä laittaa naiselle, sen pitää erottua muista heti kerralla. Itselle tuli sellainen vastaan eräässä kirjassa jonka luin, kun eräs kuuluisa näyttelijä oli koulussa kirjoittanut yhden lauseen kirjoituskilpailussa josta sai täydet pisteet! Laitoin sen eka viestiin muutamalle naiselle joista olin kiinnostunut ja jokainen heistä vastasi samantien että kyllä! Ja tuosta se keskustelu sitten jatkui helposti.
 
Liittynyt
24.10.2016
Viestejä
4 192
Sellainen vielä lopuksi että kannattaa miettiä sellaista aloitusviestiä minkä laittaa naiselle, sen pitää erottua muista heti kerralla. Itselle tuli sellainen vastaan eräässä kirjassa jonka luin, kun eräs kuuluisa näyttelijä oli koulussa kirjoittanut yhden lauseen kirjoituskilpailussa josta sai täydet pisteet! Laitoin sen eka viestiin muutamalle naiselle joista olin kiinnostunut ja jokainen heistä vastasi samantien että kyllä! Ja tuosta se keskustelu sitten jatkui helposti.
Mind to share? Tai edes tämän kirjan? :D
 
Liittynyt
30.09.2017
Viestejä
128
Mind to share? Tai edes tämän kirjan? :D
Sori, mut ei saa paljastaa kaikkia salaisuuksia, eräs elämänkerta jota kehuttiin amerikoissa kovasti pari vuotta sitten. Sen kun lukee niin tajuaa heti että tuohon ei kukaan nainen vastaa ei:)
Edit: Mutta toki sitä asiaa pitää myös itse haluta ja tarkoittaa, muuten sillä ei ole mitään väliä eikä se auttaisi yhtään mitään.
 
Liittynyt
24.10.2016
Viestejä
4 192
Sori, mut ei saa paljastaa kaikkia salaisuuksia, eräs elämänkerta jota kehuttiin amerikoissa kovasti pari vuotta sitten. Sen kun lukee niin tajuaa heti että tuohon ei kukaan nainen vastaa ei:)
No hitto tämän kirjan mielellää lukisin jos löytäisin ;)
 
Liittynyt
30.09.2017
Viestejä
128
No hitto tämän kirjan mielellää lukisin jos löytäisin ;)
Sä kyllä löydät sen kirjan jo noilla tiedoilla jos oikeasti haluaa hieman nähdä vaivaa:thumbsup:
Muutenkin kannatta lukea oikeita kirjoja, naiset lukee tosi paljon, mut miehet vaan vahtaa jotain sm kiekkoa joka ei itseä voisi vähempää kiinnostaa:D
 
Viimeksi muokattu:
Liittynyt
24.10.2016
Viestejä
4 192
Kyl tuossa Platinassa on joku etu. Tulee tykkäyksiä ja jopa mätsejä kyl enemmän kuin Goldissa. Tai sitten vain luulen. Mut tähä mennessä tuntuu siltä että näyn paremmin eduksi muille.

Tosin ihan peruslogiikalla jos maksat enemmän - saat enemmän, ei pitäisi foliohattua edes tarvita.

Eilen pitkästä aikaa toimi toi mun "puhelinnumero" aloitusviesti. Oon ehkä max kolmelta tai neljältä tähä mennessä saanut heti puhelinnumeron :D
 
Viimeksi muokattu:
Liittynyt
24.10.2016
Viestejä
4 192
Täs ku on treffaillut niin en tiedä johtuuko se omasta olemuksesta et naiset ei kiinnostu kuin kaverimielessä. Ihan tarpeeks petipuuhiin asti päässy mut se ei nyt ole lähtökohta.

Lähinnä että kun oon aika "varautunut" eli mä en oo semmonen superulospäinsuuntautunut ja en vie naista sillee miten ehkä jotkut kaipais, vaikka ns. liidaisinki niitä treffejä. Vaan oon semmonen "herrasmies" tyyppinen introvertti. Lämpenen aika hitaasti useimmiten. Ja sit ku omat standardit on aika korkealla niin mul ei välttis tuu sitä semmosta "wow" fiilistä ihmisen suhteen vaan ihan jees, joka ehkä sit reflektoituu että mieshormonit ei välttis ala hyrrää samalla tavalla ku jonku muun kanssa.

Tapasin tos sunnuntaina yhtä naista ja "vaikutat ihmisenä tosi mukavalta ja oli hyvä olla sun seurassa, monintavoin kiinnostava ihminen, mut kaverivibat enemmän". Tosin nähdään me toisenkin kerran viel mut ehkä enemmänkin rennoin mielin kesäfiiliksen tiimoilta eikä niinkää tutustumisen suhteen :D

En tiä sit mut emmä nyt rupee ainakaa esittää jotai muuta ku mitä olen.

Toisaalta en mäkää tunnu ihastuvan vastapuolesta mitä ehkä kaipailis yleensä täs touhussa mut kyl mä olisin valmis tutustuu ilman sitä "kemiaa" mitä lähtökohtaisesti 100% naisista hakee :D
 
Viimeksi muokattu:
Liittynyt
17.10.2016
Viestejä
37
Hah, nyt tuli uusi henkilökohtainen ennätys. Kesä on alkanut ja ihmisiä on selvästi enemmän liikkeella, myös treffisovelluksissa. Sain sovittua neljät treffit viime viikolle, joista kaikki päätyivät lopulta perumaan. Viimeisin vielä niin, että poisti vain mätsin. En muista näin käyneen koskaan aikaisemmin. :D Tavallaan ymmärrettävää, että lomat eivät ole vielä alkaneet ja harvoihin vapaisiin aikalohkoihin ottaisi mielellään sen kaikkein jännimmän tyypin, mutta en kyllä itse kehtaisi toimia näin tökerösti.

Lähinnä että kun oon aika "varautunut" eli mä en oo semmonen superulospäinsuuntautunut ja en vie naista sillee miten ehkä jotkut kaipais, vaikka ns. liidaisinki niitä treffejä. Vaan oon semmonen "herrasmies" tyyppinen introvertti. Lämpenen aika hitaasti useimmiten. Ja sit ku omat standardit on aika korkealla niin mul ei välttis tuu sitä semmosta "wow" fiilistä ihmisen suhteen vaan ihan jees, joka ehkä sit reflektoituu että mieshormonit ei välttis ala hyrrää samalla tavalla ku jonku muun kanssa.
Tunnistan samoja piirteitä. Mielellään olisin sulavampi, mutta hyvin harvojen kanssa kemiat ovat heti alkuun sillä tasolla. Lipevimpiin treffeihin tottuneilla käytös voi aiheuttaa hämmennystä ja joillekin on tullut tunne, että minä olisin kiinnostunut heistä vain kaverimielessä.
 

kuoris

Tukijäsen
Liittynyt
28.06.2017
Viestejä
3 313
Ja jos yhtään uskon mun exää, joka on sairaanhoitaja, niin sen verran "nälkäsiä" hoitajia siellä on ollut töissä, että mieslääkäreillä on vara valita.
En ihmettelis jos mun exä olis käynyt itekin hässii jotai lekuria siel :D
Tuttu mieslääkäri sanos joskus nuorempana et siel olis joka yövuorossa ollu eri hoitaja varastohuoneessa tai muussa hiljaisessa paikassa saatavilla jos olis vaan halunnut. Oli myös miehiä!

Palomies ei ole enää mitään :D
 
Liittynyt
24.10.2016
Viestejä
4 192
Hah, nyt tuli uusi henkilökohtainen ennätys. Kesä on alkanut ja ihmisiä on selvästi enemmän liikkeella, myös treffisovelluksissa. Sain sovittua neljät treffit viime viikolle, joista kaikki päätyivät lopulta perumaan. Viimeisin vielä niin, että poisti vain mätsin. En muista näin käyneen koskaan aikaisemmin. :D Tavallaan ymmärrettävää, että lomat eivät ole vielä alkaneet ja harvoihin vapaisiin aikalohkoihin ottaisi mielellään sen kaikkein jännimmän tyypin, mutta en kyllä itse kehtaisi toimia näin tökerösti.



Tunnistan samoja piirteitä. Mielellään olisin sulavampi, mutta hyvin harvojen kanssa kemiat ovat heti alkuun sillä tasolla. Lipevimpiin treffeihin tottuneilla käytös voi aiheuttaa hämmennystä ja joillekin on tullut tunne, että minä olisin kiinnostunut heistä vain kaverimielessä.
Mul harvempi peruu, mut selvästi joku mielenkiintosempi osunut kohdalle tai sitten joku muu syy. Eipä noista kande sen enempää ihmetellä.

Mut joo, mä en väkisin ala olemaan pois "omasta itsestäni" jos en tästä henkilöstä ole kiinnostunut kuin kaveritasolla. Harhaanjohtaminen sänkyyn tai suhteeseen ei toimi. Mä meen vähä sillä periaatteella, että jos nainen haluaa mun kanssa harrastaa seksiä, ok, mut mä en tee sen eteen sellasta "extra effortia", jos ymmärrät mitä tässä haen takaa :D

Sit jos osuu kohdalle mimmi kenen kanssa kemiat kohtaa ja muuten synkkaa, niin musta tulee luonnostaan semmonen supliikimpi. Eli kyl tää menee varmasti nyt siihen, että reilusti suurin osa mimmeistä eivät ole mulle pariutumismatskua, jolloin se luonnollinen olemus ei pyri tekemään tätä "teerintanssia" näiden kanssa.

Mut toisaalta olis ihan kiva kokeilla tutustumista ilman että kipinät sinkoilee, enemmän "kaveripohjafiiliksestä". Aika usein ketä on pidemmän aikaa nähnyt ilman tunteita, onkin sitten alkanut lämpenee pidemmällä aikavälillä. Mit' näit ed. suhteen jälkeen on iha pari-kolme kenen kanssa on jutustellut (eli paneskellut) pidempään ja on sit omalla kohdalla tullut tunnetta, toisella ei.

Aika hyvin taisin kiteyttää tämän :)
 
Liittynyt
24.10.2016
Viestejä
4 192
Niin ja naisten selitykset välillä näihin treffien peruuntumiseen on mitä hauskempia. Ne paistaa niin läpi :D

Erään kanssa olin viestitellyt hyvän tovin ja synkkas molemminpuolin. Sitten yhtäkkiä toinen vaan tokas, että kokee ettei meillä varmasti tuu synkkaa livenä ku ollaan niin erilaisia tms :D Siin oli hetken aikaa "???", mut ei kait siin.

Perushelppo on sitten olla kipeenä eikä mimmistä kuulu enää mitään.

Joidenkin kanssa sitte olen sopinut useamman kerran ja aina löytynyt päänsärystä ripuliin tai töihin. Näis kyl itte sit kyllästyn.

Sanotaanko, että 1/10 on perunut treffit, joten aika hyvä saldo so far.
 
Liittynyt
17.10.2016
Viestejä
37
Treffailun meriselitykset on kyllä ihan käsittömiä ja tarpeettomia. Vähän sama kuin jotkut eivät kehtaa sanoa feissareille suoraan, että ei kiinnosta, vaan vetoavat kiireeseen tmv. Jos tulee katumapäälle tai saa sovittua "paremmat" treffit, niin voisi sanoa sen vain suoraan. Eri asia, jos haluaa pyöritellä useampaa kandidaattia samanaikaisesti.

Näistäkin peruutuksista uskon sopivani uudet treffit vain yhden kanssa. Hän tosin varoitti paljon etukäteen, että saattaa joutua perumaan ja sanoi myös suoraan, ettei usko, että meistä mitään pidempää suhdetta tulee, mutta haluaisi silti tavata minut.

Ennen tätä peruutussaldo taisi itsellänikin olla noin 10 % luokkaa, siksi tämä neljän kombo tuntuikin niin käsittämättömältä. :D
 
Liittynyt
24.10.2016
Viestejä
4 192
Ja kaikille teille joita ghostataa, treffit perutaan. Aina tulee uusia mimmejä tonne Tinderiin, se kierto on loputon. Kyl sielt sit yks jonka kanssa kolahtaa molemminpuolin.

Ei se tilannetta helpota että on paljo tykkäyksiä, ihan yhtlailla ne naiset ghostaa, jopa pahemmin voisin sanoa. Toki jos tykkäyksiä tai mätsejä on paljon, sieltä aina löytyy joku joka on just suhun jollain tavalla kiintynyt (ulkonäkö, profiili, harrastukset, tai jokin muu).

Edustavien naaraiden kohdalla miehiä riittää ovista ja ikkunoista. Heh, jos ajatellaan 20 mätsiä, niin 1-2 joiden kanssa pääsee treffeille asti :)
 
Liittynyt
04.03.2023
Viestejä
470
Joo, kyllä se näin melko tavallisenakin naaraana on todettava, että miehiä tosiaan riittää, kaikkiin mahdollisiin tarpeisiin :geek:

Kesä on vissiin tullut Tinderiin kun moni vanhempikin mätsi, jonka kanssa ei ole vaihdettu mitään viestejä ikinä, on herännyt viestittelemään. Mikäs siinä.
 
Liittynyt
24.10.2016
Viestejä
4 192
Joo, kyllä se näin melko tavallisenakin naaraana on todettava, että miehiä tosiaan riittää, kaikkiin mahdollisiin tarpeisiin :geek:

Kesä on vissiin tullut Tinderiin kun moni vanhempikin mätsi, jonka kanssa ei ole vaihdettu mitään viestejä ikinä, on herännyt viestittelemään. Mikäs siinä.
Tästä päästään siihen miksi yksi niistä syistä itseni kehittämiseen on juurikin se pariutumisen eduksi lyöminen. Toki muutenkin tykkään tästä elämäntyylistä ja se tuo mulle elämäniloa sekä "toivoa" kun rakennan koko ajan jotain omaa.

Mietin, että voisin muuttaa profiilitekstiä vähä kesää piristäväks ja pistää jonku komian kuvapäivityksen, kaveri mukaa ottaa kuva meikäläisest. Kauluspaita päälle, kello käteen ja semmosesta hidastetusta tilanteesta sarjamuotokuvaa :D

Mul on yks kaveri joka ei oo koskaan käyttänyt nettideittiä, eikä tule kuulemma käyttämään. No aika hyvin on pysynyt tähän mennessä poissa. Jos ei lasketa hänen ensimmäistä suhdetta joka löyty kaveripiiristä, tokaa suhdetta joka löyty jostai irc-galleriasta tms, niin nainen on löytynyt työpaikalta tai vastaavasta. Pointtina tässä se, että nämä naiset joiden kansssa hän on seurustellut, ja nyt on tapaillut yhtä pidempään, eivät ole kuulemani mukaan Tinderissä olleet. Aika hyvällä saldolla kaveri mennyt. Kerran vuodessa tyyliin uskaltanut pyytää jotain naista ulos, ja siitä syntynyt tyyliin parisuhde :D
 

4play

(■_■¬ )
S Y N T H W A V E
NOSTO
Liittynyt
27.08.2018
Viestejä
319
Joo, kyllä se näin melko tavallisenakin naaraana on todettava, että miehiä tosiaan riittää, kaikkiin mahdollisiin tarpeisiin :geek:
Piristävää lukea todellisuuden kanssa harmoniassa olevia havaintoja :tup:
Aika hyvällä saldolla kaveri mennyt. Kerran vuodessa tyyliin uskaltanut pyytää jotain naista ulos, ja siitä syntynyt tyyliin parisuhde :D
Tuurilla on oma osuutensa. Markkina-arvo kertaa tsägä kertaa volyymi :interested:

Itse tasapainotin Tinderin ihmispoolia poistumalla sovelluksesta. Palataan asiaan sitten kun on markkina-arvo paremmalla tolalla. Toki jokin muukin on muuttunut, kun Helsingin lauantai-illan boosti ei tuonut kuin yhden (1) mätsin. Pari vuotta sitten lukema oli 20-30 vieläpä huonommalla profiililla :lonely:
 
Liittynyt
24.10.2016
Viestejä
4 192
Mul oli tuossa muutama viikko ilman platinaa tai goldia. Tinder ei ilmota läheskään kaikista tykkäyksistä. Silloin tällöin tuli ilmotus kun käynnisti sovelluksen, että kaksi tykkäystä tms.. No sitku ostin Platinan niin sinne oli ilmestynyt varmaan 20-30 likee ilman että se ilmoitti vaan muutamista.

Mitä itse oppinut niin ei kannata jatkuvasti pitää maksullista jäsenyyttä yllä. Eli kun se 1kk on mennyt, pitää muutaman viikon taukoa ja sitten ostaa uusiks. Toi algoritmi jotenki boostaa sua sut sit paremmin tai on freesimpi. Välil ollut Gold 2kk putkeen ja tuntu että mitää ei tapahtunut. Sen sijaan kun on pitänyt "taukoa" välissä niin osoittaudut eduksi eri tavalla.

Omat havainnot.
 
Liittynyt
24.10.2016
Viestejä
4 192
Piristävää lukea todellisuuden kanssa harmoniassa olevia havaintoja :tup:

Tuurilla on oma osuutensa. Markkina-arvo kertaa tsägä kertaa volyymi :interested:

Itse tasapainotin Tinderin ihmispoolia poistumalla sovelluksesta. Palataan asiaan sitten kun on markkina-arvo paremmalla tolalla. Toki jokin muukin on muuttunut, kun Helsingin lauantai-illan boosti ei tuonut kuin yhden (1) mätsin. Pari vuotta sitten lukema oli 20-30 vieläpä huonommalla profiililla :lonely:
Voihan se olla et sul Tinder on nyt vaan "jumissa". En ole yli vuoden aikana päässyt jyvälle tuon sovelluksen sielunelämästä.

Rupesin taas miettii monellakoha treffeil olen käynyt. En laske siis niitä joiden kanssa enemmän kuin kerran vaan aina uusi ihminen. En osaa sanoa voiko 1x per viikko laskea keskimääräiseksi mut tuskin hirveästi heittää. Tästä voi amismatikalla laskea 15kk x 4 = 60. Voihan tuo pitää paikkaansa, tai ainakin lähelle mennä.
 
Liittynyt
18.10.2016
Viestejä
766
Luulen, että evoluutiobiologisista syistä se on just näin. Mies joka osoittautuu turvalliseksi, luotettavaksi ja kivaksi = kiinnostava [lisääntymis- ja perheenperustamismielessä].

Vaikka ei mekään tietenkään olla täysin immuuneja mieskauneudelle.
Tämän voin myöntää todeksi nykyisen kumppanin puheiden mukaan, kyseessä siis työpaikka romanssi jossa nainen oli toista vuotta ihastunut minuun kunnes sai suunsa avattua.
Suhteen alussa ajattelin et oli ehkä jotain jo ollut mielessä aikaisemmin, sitten muutaman kuukauden jälkeen avautui kun työskenneltiin yhdessä (hoitoalalla) niin tykästynyt miten olin toiminut potilaiden kanssa.
Muutenkin mitä juteltu meijän suhteesta niin kokee olonsa kokoajan turvalliseksi mun kanssa.
 
Liittynyt
04.03.2023
Viestejä
470
Jos parinmuodostuksen psykologia kiinnostaa enemmänkin, twitteristä löytyy DatePsych, joka jakaa aihealueen tutkimuksia ja tietoa.
 
Liittynyt
24.10.2016
Viestejä
4 192
Mä en tiedä mitä on tapahtunut et onks tää lämpö laittanut naiset ihan hulluiks mut tykkäyksiä tulee koko ajan. Kohta on jo 200 vaikka karsinut tuolta ja mätsei ties kui monta. Ei täs enää ehdi treffaa läheskää kaikkia. Keskustelut pyörii aika monen ympärillä. Sit tuol on jo semmosilta tykkäyksiä jotka ovat 11/10 tasoa jopa omassa silmässä.

Välillä näinkin :D Mut tota sijaintia kyllä heittelen sitten Helsinki - Jyväskylä - Tampere akselilla. Jossain siellä välissä mä majailen.

Vähemmästäki rupee nirsoilee.

Ja kaksi mimmiä käytännössä työnsi puhelinnumeronsa mulle.
 
Liittynyt
27.02.2017
Viestejä
255
Mä en tiedä mitä on tapahtunut et onks tää lämpö laittanut naiset ihan hulluiks mut tykkäyksiä tulee koko ajan. Kohta on jo 200 vaikka karsinut tuolta ja mätsei ties kui monta. Ei täs enää ehdi treffaa läheskää kaikkia. Keskustelut pyörii aika monen ympärillä. Sit tuol on jo semmosilta tykkäyksiä jotka ovat 11/10 tasoa jopa omassa silmässä.

Välillä näinkin :D Mut tota sijaintia kyllä heittelen sitten Helsinki - Jyväskylä - Tampere akselilla. Jossain siellä välissä mä majailen.

Vähemmästäki rupee nirsoilee.

Ja kaksi mimmiä käytännössä työnsi puhelinnumeronsa mulle.
Joo no mulle tullu kaks tykkäystä tälläviikolla. :D
Tämmönen perusjätkä melkein 40v ja ei kulta tai platina memberi ei mene oikei kaupaksi. :D
Nooh, en mä tosissaan olekkaa tän sovelluksen kans.
Pitäs varmaan palkata valokuvaa ottaa profiili kuvat ja alkaa maksamaan sovelluksesta jos meinaa tykkäyksiä saada tai mitää aikaseksi.
 
Liittynyt
24.10.2016
Viestejä
4 192
Joo no mulle tullu kaks tykkäystä tälläviikolla. :D
Tämmönen perusjätkä melkein 40v ja ei kulta tai platina memberi ei mene oikei kaupaksi. :D
Nooh, en mä tosissaan olekkaa tän sovelluksen kans.
Pitäs varmaan palkata valokuvaa ottaa profiili kuvat ja alkaa maksamaan sovelluksesta jos meinaa tykkäyksiä saada tai mitää aikaseksi.
1. Hyvät kuvat
2. Gold/Platina
3. Profiiliteksti mielenkiintoinen
4. Swaippaa vasemmalle enemmän kuin oikealle
= lottoarvonta on eduksi

Mut tosiaan mitä "kauniimpi" nainen, sitä enemmän sillä on kilpailua. Jos taas katsoo mun mätsi - viestitely ratea, niin 10-20%? Tässä kohtaa pitäs olla vielä supliikki viestien kanssa :D Eikä sekään aina riitä.

Laita kaveri ottaa muotokuvia kun on parempaa päällä.
 
Viimeksi muokattu:

tjkoo

Tukijäsen
Liittynyt
20.10.2016
Viestejä
2 611
Kerran yksi nainen sanoi että on kiinnostunut nörteistäkin ja juteltiin siinä jonkun aikaa ja laitoin tän



Niin sit loppu jotenkin viestittely kokonaan.. Ei ees kysyny että onko adminit johonkin oikeeseen MVS:ään.. Eipä noista oikeen tiiä mitä haluavat.
 
Liittynyt
30.10.2016
Viestejä
284
Kerran yksi nainen sanoi että on kiinnostunut nörteistäkin ja juteltiin siinä jonkun aikaa ja laitoin tän



Niin sit loppu jotenkin viestittely kokonaan.. Ei ees kysyny että onko adminit johonkin oikeeseen MVS:ään.. Eipä noista oikeen tiiä mitä haluavat.
Ehkä hän vain oli enemmän *nixiin päin suuntautuva :geek:
 
Liittynyt
24.10.2016
Viestejä
4 192
Kerran yksi nainen sanoi että on kiinnostunut nörteistäkin ja juteltiin siinä jonkun aikaa ja laitoin tän



Niin sit loppu jotenkin viestittely kokonaan.. Ei ees kysyny että onko adminit johonkin oikeeseen MVS:ään.. Eipä noista oikeen tiiä mitä haluavat.
Tää on iha lottoarpomista naisten kanssa miten mielenkiinto pysyy yllä ja millo latistuu. Ku siel on tosiaan se 50 muuta jäbää vetämässä viestispämmiä.
Raakaa tää meno mut henkistä lujuutta vain peliin!

Mä kyl arvostan iha helvetisti miehiä jotka osaa koodata plus todnäkösesti vetä liksaakin hyvin. Mul ei vaan ole aivokapasiteettia siihen. Mut sit taas semmoseen luovaan käsillä tekemiseen muuten.

Entäs jos olis semmonen helvetin lihaksikas, hyvännäköinen ja timmi nörttikoodari? Voi eri kello värähdellä naisilla vaikka linkkaiskin tommosen youtube pätkän.
 

wanderer_

Team R&T
Liittynyt
30.10.2016
Viestejä
2 557
Ei niitä keskusteluja välttämättä ole niin montaa, jos nainen on valikoiva sen suhteen kenen kanssa mätsää. Koittakaa muistaa, että monet naiset on nirsoja eikä tykkää kuin harvoista ja valituista.
 
Liittynyt
31.10.2016
Viestejä
2 815
Laitoin joku aika sitten tinderin ja sata tykkäystä meni rikki. Joitakin mätsejä ja jotain keskustelua, mutta ei mitään ihmeitä. Puistoikäisen kummipojan ja hänen veljen kanssa puistossa niin johan tulee naisten kanssa oikeaa aitoa keskustelua. Ei mitään treffejä ainakaan vielä, mutta ollut kiva huomata, että juttua tulee. Päähuomio ollut silti apinoida poikien kanssa kuitenkin eikä naisten kanssa kälättää. :D
 
Liittynyt
05.08.2017
Viestejä
4 637
Ei niitä keskusteluja välttämättä ole niin montaa, jos nainen on valikoiva sen suhteen kenen kanssa mätsää. Koittakaa muistaa, että monet naiset on nirsoja eikä tykkää kuin harvoista ja valituista.
Eikös tämä ketju ole täynnä keskustelua tai valitusta siitä, kuinka naiset on nirsoja ja äärimmäisen valikoivia? Eli eiköhän se ole oikein hyvin kaikkien tiedossa, lähinnä sitä alleviivataan usein. :hmm:
 
Liittynyt
22.04.2023
Viestejä
19
Kyllä itekki oisin nirso jos torille mennessä 1000 nakkikauppiasta olisi kyrsä ojossa kauppaamassa tuotettaan. Mielellään sitä jotain spessumpaa valitsee.
 

Red Wings

BANNATTU
BANNED
Liittynyt
09.09.2020
Viestejä
354
Kyllä itekki oisin nirso jos torille mennessä 1000 nakkikauppiasta olisi kyrsä ojossa kauppaamassa tuotettaan. Mielellään sitä jotain spessumpaa valitsee.
Tässä tullaankin siihen miten miehen on pakko tarjota sitoutumisresurssia, oli tosissaan tai ei.
 
Liittynyt
22.04.2023
Viestejä
19
Sitoutumisresurssi on toki yksi. Voi myös olla hauskaa seuraa, kiinnostavia juttuja, kivaa tekemistä.. Pääasia ettei ole tylsää.

Naiset kertoo tarinaa itselleen. Millainen mies siihen tarinaan sopii? Ei ainakaan se tylsä, joka ei millään lailla saa sykettä nousemaan tai mielenkiintoa heräämään.
 
Liittynyt
18.01.2019
Viestejä
480
Sitoutumisresurssi on toki yksi. Voi myös olla hauskaa seuraa, kiinnostavia juttuja, kivaa tekemistä.. Pääasia ettei ole tylsää.

Naiset kertoo tarinaa itselleen. Millainen mies siihen tarinaan sopii? Ei ainakaan se tylsä, joka ei millään lailla saa sykettä nousemaan tai mielenkiintoa heräämään.
Tuo sitten onkin itselleni yksi suurimpia turn-offeja naisessa. Suuresta osasta naisten Tinder-profiileja tulee juuri se vaikutelma, että ollaan rekrytoimassa viihdytyskeskusta. Kyseessä on yhdistelmä henkistä keskenkasvuisuutta ja kapitalismin syöttämää hedonistista elämäntapaa: sisimmässä lymyävää tyhjyyttä paetaan täyttämällä päivät koko ajan uusilla elämyksillä ja huveilla. Ja kun ei jaksa tai osaa itse tuottaa niitä (tai puuttuu resursseja siihen), niin tarve saada mies elämään tulee pitkälti siitä. Tämä paistaa kilometrien päähän ja on todella yleistä nuoressa naisväestössä, varsinkin niissä jotka Tinderissä notkuvat.

Itse en tällaiseen rooliin ala, kun tiedän että jos ihminen ei ole tyytyväinen itsessään vaan henkisesti tyhjää täynnä, ei sitä kukaan ulkopuolinen pysty koskaan täyttämään. Kaikki hauskuutus, matkustelu yms. ja seksikin on silloin vain pakoa, jolla ei ole päätepistettä eikä tulevaisuutta. Höttöistä kuorta, joka jättää olon tyhjäksi. Tällainen nainen on täysin keskenkasvuinen ja itsekeskeinen. Alun hauskanpidon jälkeen tämä nousee suhteessa väistämättä eteen kuin muuri, ja pian olet takaisin lähtöpisteessä.

Usein kuulee pohdittavan että mitä nykypäivän terve maskuliinisuus ja miehuus pitää sisällään. Ylläolevan lukisin siihen. Eli ei veljet pompita tuollaisten naisten viihdyttäjinä, vaikka kuinka silmäkarkkia olisivat.
 

kuoris

Tukijäsen
Liittynyt
28.06.2017
Viestejä
3 313
@Derzu Hyvä avaus mutta sama pätee tavallaan myös toisinpäin. Miehet hankkivat näyttävän muijan ja sitä sitten esitellään kavereille kuin jotain hiton uutta urheiluautoa. Esineellistämistä. No vähän eri kulma mutta idea on sama. Itseensä tyytyväinen mies ei tee noin.
 

Red Wings

BANNATTU
BANNED
Liittynyt
09.09.2020
Viestejä
354
@Derzu Hyvä avaus mutta sama pätee tavallaan myös toisinpäin. Miehet hankkivat näyttävän muijan ja sitä sitten esitellään kavereille kuin jotain hiton uutta urheiluautoa. Esineellistämistä. No vähän eri kulma mutta idea on sama. Itseensä tyytyväinen mies ei tee noin.
Mikään ei tuo statusta niin kuin päätä pidempi malliblondivaimo.
 
Liittynyt
11.02.2019
Viestejä
21
Mitä avoimessa suhteessa siellä olen pyörinyt nelikymppisenä niin.
Voin sanoa että on eritäin epäedullinen paikka meille miehille.
En ole erityisen hyvä ottaa kuvia , tähän mennessä mennyt aina niin että olen kuulemma paljon paremman näköinen livenä.
Matseja melkoisen vähän mutta käytännössä treffit menee sitten livenä aina jatkoille.
Oman tasoista urheilusta kiinnostunutta seuraa vaikea löytää.
Jos mainitsen profiilissa avoimen suhteen saan paljon vähemmän osumia.
Enää en aio olla epäkiinnostavien kanssa tai mennä epäkiinnostavien kanssa treffeille, mieluummin kokonaan ilman.
Jos vertaan tilanetta vaimon kanssa niin tulee itku seuran määrässä ja erityisesti seuran laadussa.
Varmaan ylläri että otti itsetunolle ja ettei ole enää avoin suhde

esimerkkinä vielä että yhdellä näisella siellä oli 5 tuhatta osumaa kun vertailtiin matseja mulla ehkä 200.
 

wanderer_

Team R&T
Liittynyt
30.10.2016
Viestejä
2 557
Tuo sitten onkin itselleni yksi suurimpia turn-offeja naisessa. Suuresta osasta naisten Tinder-profiileja tulee juuri se vaikutelma, että ollaan rekrytoimassa viihdytyskeskusta. Kyseessä on yhdistelmä henkistä keskenkasvuisuutta ja kapitalismin syöttämää hedonistista elämäntapaa: sisimmässä lymyävää tyhjyyttä paetaan täyttämällä päivät koko ajan uusilla elämyksillä ja huveilla. Ja kun ei jaksa tai osaa itse tuottaa niitä (tai puuttuu resursseja siihen), niin tarve saada mies elämään tulee pitkälti siitä. Tämä paistaa kilometrien päähän ja on todella yleistä nuoressa naisväestössä, varsinkin niissä jotka Tinderissä notkuvat.

Itse en tällaiseen rooliin ala, kun tiedän että jos ihminen ei ole tyytyväinen itsessään vaan henkisesti tyhjää täynnä, ei sitä kukaan ulkopuolinen pysty koskaan täyttämään. Kaikki hauskuutus, matkustelu yms. ja seksikin on silloin vain pakoa, jolla ei ole päätepistettä eikä tulevaisuutta. Höttöistä kuorta, joka jättää olon tyhjäksi. Tällainen nainen on täysin keskenkasvuinen ja itsekeskeinen. Alun hauskanpidon jälkeen tämä nousee suhteessa väistämättä eteen kuin muuri, ja pian olet takaisin lähtöpisteessä.

Usein kuulee pohdittavan että mitä nykypäivän terve maskuliinisuus ja miehuus pitää sisällään. Ylläolevan lukisin siihen. Eli ei veljet pompita tuollaisten naisten viihdyttäjinä, vaikka kuinka silmäkarkkia olisivat.

Osa ihmisistä on aktiivisempia kuin toiset. En nyt ihan tavoita että mitä pahaa siinä on, jos itse tykkää matkustelusta (kuten monet tykkäävät) ja muutenkin aktiivisesta elämästä, että etsii kumppania joka on samanlainen? Mun mielestä pelkästään hyvä, että tämän myös kertoo hakiessaan seuraa, jotta ne jotka tällainen elämä ei houkuta, osaavat ohittaa suosiolla.


Nuorena on paras aika mennä ja nähdä maailmaa. Kaikkia tuollainen ei kiinnosta, ja sekin on täysin ok.
 
Liittynyt
18.01.2019
Viestejä
480
Osa ihmisistä on aktiivisempia kuin toiset. En nyt ihan tavoita että mitä pahaa siinä on, jos itse tykkää matkustelusta (kuten monet tykkäävät) ja muutenkin aktiivisesta elämästä, että etsii kumppania joka on samanlainen? Mun mielestä pelkästään hyvä, että tämän myös kertoo hakiessaan seuraa, jotta ne jotka tällainen elämä ei houkuta, osaavat ohittaa suosiolla.


Nuorena on paras aika mennä ja nähdä maailmaa. Kaikkia tuollainen ei kiinnosta, ja sekin on täysin ok.
Et lainkaan tavoittanut sitä mistä puhuin. Kyse ei ollut aktiivisen elämäntavan tai matkustelun kritiikistä (joka sinällään ansaitsisi kritiikkiä paljonkin, mutta ei mennä siihen tässä). Kyse oli siitä että profiilista kokonaisuutena loistaa henkisen tyhjyyden pako, ja se ettei olla oikeasti kiinnostuneita parisuhteesta ja ihmisestä, vaan enemmän välinearvosta jolla toinen ihminen helpottaa tätä pakoa. En jaksa alkaa tätä sinulle sen enempää selittämään tässä. Mene ja selaa naisten profiileja tinderissä; jos olet keskivertoa paremmalla äo:lla varustettu niin sinulle kyllä nopeasti selviää mitä tarkoitin.
 

wanderer_

Team R&T
Liittynyt
30.10.2016
Viestejä
2 557
Et lainkaan tavoittanut sitä mistä puhuin. Kyse ei ollut aktiivisen elämäntavan tai matkustelun kritiikistä (joka sinällään ansaitsisi kritiikkiä paljonkin, mutta ei mennä siihen tässä). Kyse oli siitä että profiilista kokonaisuutena loistaa henkisen tyhjyyden pako, ja se ettei olla oikeasti kiinnostuneita parisuhteesta ja ihmisestä, vaan enemmän välinearvosta jolla toinen ihminen helpottaa tätä pakoa. En jaksa alkaa tätä sinulle sen enempää selittämään tässä. Mene ja selaa naisten profiileja tinderissä; jos olet keskivertoa paremmalla äo:lla varustettu niin sinulle kyllä nopeasti selviää mitä tarkoitin.

Oletko aivan varma? :hmm:

Olen selaillut lähinnä miesten profiileja, silloin kun siellä olin. Vähän veikkaisin, että ei ne nuorten miesten profiilit sen syvällisempiä ole (haetaan kaunista ja liikunnallista naista; mihin, no kauniina ja liikunnallisena olemiseen). Mun mielestä teet kuitenkin melko pitkälle meneviä johtopäätöksiä ihmisistä deitti-ilmoitusten perusteella. Tottahan osa porukasta on aina höttöisempiä kuin taas toiset, ja toisaalta ilmoitusteksti on järkevää pitää sopivan kevyenä.
 
Liittynyt
24.10.2016
Viestejä
4 192
Onpas ollut työmää chattaa useamman kanssa tässä iha ajatuksella. Mut kerrankin jaksan laittaa aikaani likoon näihin ihan kunnolla. Vissiin kesäpanetus päällä niin jaksaa naaraatki kiinnostaa :D
Ja sit tuolta nousee korttipinoon todella viehättäviä yksilöitä.
Tosin joku noista aina sit ghostaa.

Kyl on pari tässä kenen kanssa saanut suorastaan romaaneja aikaseksi. Hauskaa tämä tinderöinti juuri nyt.
 
Liittynyt
24.10.2016
Viestejä
4 192
Olipas tapaus keskiviikko. Sovin reffit daamin kanssa ja siis päivällä laiteltiin jo viestiä, että nähdään siellä, hän asuu siinä lähellä yms. Ja että ilmoitan lähempänä työpäivän päätöstä millon lähdössä ja ETA.

Tilannehan oli se, että olin menossa suoraan töistä toimistolta Helsingistä Lahteen. Siinä Lahden motaria ehkä puolivälissä tokasin, että tää nainenhan ei oo vastannut mulle mitään sen jälkeen kun ilmottelin. Aikaa olit mennyt ehkä tunti.

Käännyin puolessavälissä takas kotikunnalle päin, en siinä ajallisesti tai kilometrillisesti hirveästi hävinnyt, mutta nainen ei ole edelleenkään laittanut viestiä :D

On tämäkin tapa ghostata, mielummin kyllä ottaisin tässä kohtaa vastaan ettei halua nähdä tai jotain muuta.. Keksis vaikka maailman paskimman selityksen.
 
Toggle Sidebar

Statistiikka

Viestiketjut
240 631
Viestejä
4 206 998
Jäsenet
70 926
Uusin jäsen
enigtastic

Hinta.fi

Ylös Bottom