Nettitreffit + Tinder

namlepo

BANNATTU
BANNED
Liittynyt
02.06.2018
Viestejä
4 604
Mä oon noita peiliselfieitä miettiny, että mikä niissä on se juttu? Puhelimella kyllä saa itestään kuvan ilman peiliäkin.
 
Liittynyt
04.03.2023
Viestejä
457
Oma arvaukseni naisten svaippailusta oikealle on, että valtaosalla naisilla se asettuu haarukkaan 1-10%. Tukeeko teidän käsitykset tilastoista tätä? Ehkä se on vähän suurempi kuitenkin, että menisi tuohon 5%:iin jos kerran sukupuolijakauma on niinkin vino kuin sanotte. Itselläni % oli lähempänä tuota yhtä. Pari kertaa laskinkin antamani tykkäykset per 100 profiilia ja olisko tulokset ollut 1 ja 4. Olin ihan varmasti ronkeleimmasta päästä.
Just hain mun datat ja 6kk tinderöinnin saldona on:

nähtyjä ukkoja: 13 593
mätsejä: 226
mun oma tykkäysprosentti: vain 7.5% ukkeleista menee tykkään-osastoon.

Et kyllä mä ainakin näytän olevan aika nirso.

Mulla menee vasempaan kaikki golfaajat ja purjehtijat, etniset, elämämkoululaiset/täysin kouluttamattomat ... edit. myös liian kaukana olevat menee vasuriin, en lähe mihkää etähommiin ollenkaan. Samassa kaupungissa pitää olla, tai korkeintaan naapurikaupungissa.
 
Viimeksi muokattu:
Liittynyt
22.12.2016
Viestejä
17 950
^ Ei se aina helppoa ole miehilläkään löytää miellyttävää swaipattavaa. Usein käy niin, että kun olen 20 lihavaa naista putkeen swaipannut vasemmalle, niin 21. en enää jaksa katsoa vaan käyn tekemään elämälläni jotain muuta.

Kaikkia hoikkia barbejakaan en swaippaa oikealle kuitenkaan, jos se on selvästi joku some-tyrkky -täytehuulitapaus. Tuskin tulee mätsiä, eikä hirveästi kiinnostakaan.
 
Viimeksi muokattu:
Liittynyt
16.10.2016
Viestejä
1 150
Päivitystä taas tähän. Edelleen saman naisen kanssa olen, takana nyt n. 9 kuukautta. Asutaan yhä eri paikkakunnilla, mutta nainen suunnittelee muuttoa mun paikkakunnalle myöhemmin tänä vuonna. Ei kuitenkaan samaan asuntoon eli ei olla vielä yhteen muuttamassa.

Tämä naimisiinmeno-hössötys on jatkunut, mm. hän on näyttänyt minulla häämekkoja "tällainen mulle tulee häihin". Mitä ihmettä? Ei olla kihloissa edes niin hän katselee jo häämekkoja. Hiljattain oli isompi "riita" asiaan liittyen. Haastoin nimittäin vähän tuota koko ajatusta naimisiinmenosta, niin hän sitten vähän kilahti kuinka olen luvannut hänelle että mennään joskus naimisiin ja nyt yritän muuttaa sitä :hmm: Sanoin sitten, että miksi tästä edes pitää puhua näin paljon/tarkasti tässä vaiheessa, kun ei olla edes vuotta oltu. Miksi pitää suunnitella milloin ja missä häät olisivat, ketä sinne kutsutaan jne. Lupasi olla puhumatta nyt vähään aikaan mutta saa nähdä.

Muuten kyllä on ollut ihan kivaa. Tykkään erityisesti siitä, miten samanlaisia ollaan monessa asiassa. Hän antaa mun olla oma itseni ja jos mä haluan viettää omaa aikaa niin keksii itselleen jotain muuta tekemistä. Mun edellinen suhde oli semmonen että sillä naisella ei ollut oikein muita kontakteja kuin minä, niin oma aika oli siksi hyvin rajallista kun koko ajan piti olla naisen kanssa tai vaihtoehtoisesti kokea syyllisyyttä siitä, että nyt se on siellä yksin surullisena kotisohvalla. Tässä nykyisessä suhteessa ei ole onneksi sellaista tarvinnut kokea.

Mun pitää viimeistään kesän jälkeen tehdä päätös, että haluanko jatkaa. Mua hävettäisi jos annan hänen muuttaa tänne paikkakunnalle siinä luulossa että kaikki on hyvin ja sitten vasta kerronkin ajatukseni ja ehkä lopetan koko jutun. Hänellä on kuitenkin työ nykyisellä paikkakunnalla, ja täällä missä asun hänellä ei ole ketään muita tuttuja entuudestaan.
Päivitystä taas :D Toin nyt hänelle mahdollisimman selvästi tietoon omat ajatukset liittyen naimisiinmenoon (Eli rikoin omaa sääntöäni, ettei siitä saisi puhua. Tosin on siitä aina välillä ohimennen jotain puhuttu.) Ihme kyllä hän ei tällä kertaa kilahtanut, mutta antoi "uhkavaatimuksen", että "menee kirkossa naimisiin mun tai jonkun muun kanssa". Ja toki taas sanoi, että olen kuulemma aiemmin jo luvannut mennä naimisiin, ja nimenomaan kirkossa...

No, sovittiin että mykkäkoulu aiheesta jatkuu. Eiköhän tää juttu viimeistään alkusyksystä pääty, kun hänen pitäisi sitten syksyllä se muutto tehdä tänne. En usko että tilanne muuttuu ja kuten aiemmin sanoin, häpeäisin jos annan hänen muuttaa tänne ennen kuin lopetan jutun, jos on yhtään sellainen olo että se pitäisi lopettaa.

Itse en siis kuulu kirkkoon, ja se että pitäisi liittyä kirkkoon vain naimisiinmenon takia, v*tuttaa itseäni edes ajatuksena. En ymmärrä, miksei maistraatti ja sen jälkeen kirkossa siunaus kelpaa hänelle, jos kerran naimisiin on pakko päästä. Olisihan siinä se kirkkokin mukana silloin.

Edit: Tuo viimeinen kappale kuulostaa siltä, että asia olisi ajankohtainen. Ei se ole, mutta tuo joka tapauksessa edustaa yleistä mielipidettäni asiasta.
 
Viimeksi muokattu:
Liittynyt
05.06.2018
Viestejä
406
Jos kirkossa naimisiin meneminen on toiselle osapuolelle syystä tai toisesta äärimmäisen tärkeää niin ehkä itse kannattaisi joustaa asiassa. Muuten siitä jää sellainen peikko, mikä kalvaa suhdetta vuosikaudet ja katkeroittaa sen toisen. Muutaman kuukauden joutuu tietysti kirkollisveroa maksamaan mutta se on vaan hetkellinen riesa.

Mielestäni parisuhteessa kannattaa joustaa mahdollisimman paljon sellaisissa asioissa joissa suinkin vain voi eikä jääräpäisesti pitää kiinni siitä omasta näkökannasta. Tosin jos toinen osapuoli käyttää kilahtamista tai mykkäkoulua kiristyskeinona näkemyseroissa niin ehkä kannattaa harkita tarkoin, että haluaako miten tiukasti sitoutua kyseiseen ihmiseen.
 

kuoris

Tukijäsen
Liittynyt
28.06.2017
Viestejä
3 190
Mulla menee vasempaan kaikki golfaajat ja purjehtijat, etniset,
Mikä toi golfaus ja purjehtija juttu on? En itse harrasta mutta tunnen molempia enkä näe noissa mitään muuta negatiivista naisen kannalta kuin että naama voi olla vähän ”normaalia” ryppyisempi auringon takia ja harrastukset vievät aikaa.

Rasismi toimii aina! Laita vielä leijonakoru, ahh.
 
Liittynyt
22.01.2019
Viestejä
185
Uhkavaatimusten esittelijät voi työntää jonkkaan samantien, annat sen naisen sitten mennä kirkossa jonkun toisen kanssa naimisiin. Jos sä et halua naimisiin etkä varsinkaan kirkossa naimisiin niin kerrot akalle että pitää tunkkinsa ja etsii sellaisen joka alistuu tämän mykkäkoulun/uhkausten edessä.
 
Liittynyt
12.01.2021
Viestejä
474
Mikä toi golfaus ja purjehtija juttu on? En itse harrasta mutta tunnen molempia enkä näe noissa mitään muuta negatiivista naisen kannalta kuin että naama voi olla vähän ”normaalia” ryppyisempi auringon takia ja harrastukset vievät aikaa.
En toki ole nainen, mutta joskus aiheesta keskustellun perusteella ongelma on lähinnä tuo ajankäyttö. Harrastukset, joissa menee minimissään liki puoli päivää tai pahimmillaan viikkoja kerrallaan (pitkä purjehdus tai pari viikkoa golfia Thaimaassa tms), ja jotka kiinnostavat vain toista osapuolta, voivat olla toiselle osapuolelle ikäviä. Toki joku voi myös nauttia siitä, että saa sitten kunnolla tehdä omia juttujaan tai olla yksin kotona kun toinen harrastaa, mutta ymmärrän senkin jos näin ei ole. Etenkään lapsiperheen ruuhkavuosiin intohimoisen golffarin tai purjehtijan voi olla vaikeaa osallistua tasapuolisesti.

Toinen juttu toki on se, että noilla molemmilla on tavisten korvissa aika eliittileima ja ajatus, että näissä rahaa palaa säkkikaupalla. Toki molempia voi tehdä kohtuubudjetillakin, mutta silti.
 
Liittynyt
28.07.2022
Viestejä
524
En toki ole nainen, mutta joskus aiheesta keskustellun perusteella ongelma on lähinnä tuo ajankäyttö. Harrastukset, joissa menee minimissään liki puoli päivää tai pahimmillaan viikkoja kerrallaan (pitkä purjehdus tai pari viikkoa golfia Thaimaassa tms), ja jotka kiinnostavat vain toista osapuolta, voivat olla toiselle osapuolelle ikäviä. Toki joku voi myös nauttia siitä, että saa sitten kunnolla tehdä omia juttujaan tai olla yksin kotona kun toinen harrastaa, mutta ymmärrän senkin jos näin ei ole. Etenkään lapsiperheen ruuhkavuosiin intohimoisen golffarin tai purjehtijan voi olla vaikeaa osallistua tasapuolisesti.

Toinen juttu toki on se, että noilla molemmilla on tavisten korvissa aika eliittileima ja ajatus, että näissä rahaa palaa säkkikaupalla. Toki molempia voi tehdä kohtuubudjetillakin, mutta silti.
Mihin tahansa harrastukseen saa upotettua aikaa ja rahaa varmasti niin paljon kuin perse kestää. Koskee siis yhtälailla purjehdusta, autonrassausta, matkustelua tai vaikka kalastusta. Jos ei parisuhde kestä sitä, että toisella on jotain muutakin mielenkiinnon kohteita kuin pierrä kotona sohvaa puhki tai olla 24/7 kiinni puolisossa, niin parempi varmaan jättää välistä heti kättelyssä.

Toinen juttu toki on se, että noilla molemmilla on tavisten korvissa aika eliittileima ja ajatus, että näissä rahaa palaa säkkikaupalla. Toki molempia voi tehdä kohtuubudjetillakin, mutta silti.
Purjehdus vaatii toki jo hieman isompia panostuksia, mutta suurin osa golfaajista on ihan taviksia. Vähän haiskahtaa elämänkoulu, jos golfia pitää vielä näin vuonna 2023 jonain eliitin piirileikkinä.
 

Dr. Who

BANNATTU
BANNED
Liittynyt
17.10.2016
Viestejä
7 897
Päivitystä taas :D Toin nyt hänelle mahdollisimman selvästi tietoon omat ajatukset liittyen naimisiinmenoon (Eli rikoin omaa sääntöäni, ettei siitä saisi puhua. Tosin on siitä aina välillä ohimennen jotain puhuttu.) Ihme kyllä hän ei tällä kertaa kilahtanut, mutta antoi "uhkavaatimuksen", että "menee kirkossa naimisiin mun tai jonkun muun kanssa". Ja toki taas sanoi, että olen kuulemma aiemmin jo luvannut mennä naimisiin, ja nimenomaan kirkossa...

No, sovittiin että mykkäkoulu aiheesta jatkuu. Eiköhän tää juttu viimeistään alkusyksystä pääty, kun hänen pitäisi sitten syksyllä se muutto tehdä tänne. En usko että tilanne muuttuu ja kuten aiemmin sanoin, häpeäisin jos annan hänen muuttaa tänne ennen kuin lopetan jutun, jos on yhtään sellainen olo että se pitäisi lopettaa.

Itse en siis kuulu kirkkoon, ja se että pitäisi liittyä kirkkoon vain naimisiinmenon takia, v*tuttaa itseäni edes ajatuksena. En ymmärrä, miksei maistraatti ja sen jälkeen kirkossa siunaus kelpaa hänelle, jos kerran naimisiin on pakko päästä. Olisihan siinä se kirkkokin mukana silloin.

Edit: Tuo viimeinen kappale kuulostaa siltä, että asia olisi ajankohtainen. Ei se ole, mutta tuo joka tapauksessa edustaa yleistä mielipidettäni asiasta.
Sun edellisen ja tämän uusimman viestin perusteella

:sgottarun:
 

kuoris

Tukijäsen
Liittynyt
28.06.2017
Viestejä
3 190
Purjehdus vaatii toki jo hieman isompia panostuksia, mutta suurin osa golfaajista on ihan taviksia. Vähän haiskahtaa elämänkoulu, jos golfia pitää vielä näin vuonna 2023 jonain eliitin piirileikkinä.
Molempia pystyy harrastamaan pienellä budjetilla. Miettisin ihan samaa vanhentunutta eliittinäkökulmaa mutta en viitsinyt mainita. Vähän kyllä haiskahtaa trollilta koko viesti.
 
Liittynyt
07.08.2017
Viestejä
161
Päivitystä taas :D Toin nyt hänelle mahdollisimman selvästi tietoon omat ajatukset liittyen naimisiinmenoon (Eli rikoin omaa sääntöäni, ettei siitä saisi puhua. Tosin on siitä aina välillä ohimennen jotain puhuttu.) Ihme kyllä hän ei tällä kertaa kilahtanut, mutta antoi "uhkavaatimuksen", että "menee kirkossa naimisiin mun tai jonkun muun kanssa". Ja toki taas sanoi, että olen kuulemma aiemmin jo luvannut mennä naimisiin, ja nimenomaan kirkossa...

No, sovittiin että mykkäkoulu aiheesta jatkuu. Eiköhän tää juttu viimeistään alkusyksystä pääty, kun hänen pitäisi sitten syksyllä se muutto tehdä tänne. En usko että tilanne muuttuu ja kuten aiemmin sanoin, häpeäisin jos annan hänen muuttaa tänne ennen kuin lopetan jutun, jos on yhtään sellainen olo että se pitäisi lopettaa.

Itse en siis kuulu kirkkoon, ja se että pitäisi liittyä kirkkoon vain naimisiinmenon takia, v*tuttaa itseäni edes ajatuksena. En ymmärrä, miksei maistraatti ja sen jälkeen kirkossa siunaus kelpaa hänelle, jos kerran naimisiin on pakko päästä. Olisihan siinä se kirkkokin mukana silloin.

Edit: Tuo viimeinen kappale kuulostaa siltä, että asia olisi ajankohtainen. Ei se ole, mutta tuo joka tapauksessa edustaa yleistä mielipidettäni asiasta.
Kuten Antipro tuossa sanoo:

Uhkavaatimusten esittelijät voi työntää jonkkaan samantien, annat sen naisen sitten mennä kirkossa jonkun toisen kanssa naimisiin. Jos sä et halua naimisiin etkä varsinkaan kirkossa naimisiin niin kerrot akalle että pitää tunkkinsa ja etsii sellaisen joka alistuu tämän mykkäkoulun/uhkausten edessä.
Ei helvetissä kannata edes muuttaa yhteen tuollaisen kanssa, mitään hyvää tuosta ei tule seuraamaan.
Todennäköisesti et saa tehdä mitään ilman "lupaa" esim. käydä viihteellä tjs. Mutta vastapuoli sen sijaan menee miten tahtoo.
Pari kk tai vuosi niin olet sitten jo etsimässä uutta asuntoa ja pahimmillaan puolet omaisuudesta mennyt kun on myös samalla tyylillä uhkailtu olemaan tekemättä avioehtoa.
 

4play

(■_■¬ )
S Y N T H W A V E
Liittynyt
27.08.2018
Viestejä
306
Mikä toi golfaus ja purjehtija juttu on?
Vähän kyllä haiskahtaa trollilta koko viesti.
Ketjun perusteella näin ei missään somessa olevana ja purjehdusta harrastavana on omat kuvittelemani markkina-arvon rippeetkin täysin tuulesta temmattuja voimafantasioita. /sarcasm

Ei siinä pari kertaa on ihan hyvät tärskyt saanut aikaiseksi, kun olen pyytänyt Tinderissä daameja lähtemään nopealle kierrokselle vesille. Erottuupahan joukosta.
 
Liittynyt
12.01.2021
Viestejä
474
Mihin tahansa harrastukseen saa upotettua aikaa ja rahaa varmasti niin paljon kuin perse kestää. Koskee siis yhtälailla purjehdusta, autonrassausta, matkustelua tai vaikka kalastusta. Jos ei parisuhde kestä sitä, että toisella on jotain muutakin mielenkiinnon kohteita kuin pierrä kotona sohvaa puhki tai olla 24/7 kiinni puolisossa, niin parempi varmaan jättää välistä heti kättelyssä.

Purjehdus vaatii toki jo hieman isompia panostuksia, mutta suurin osa golfaajista on ihan taviksia. Vähän haiskahtaa elämänkoulu, jos golfia pitää vielä näin vuonna 2023 jonain eliitin piirileikkinä.
Totta, mihin tahansa harrastukseen saa menemään kaiken ajan tai rahan. Ja ehdottoman samaa mieltä tuosta, että omia menoja saa ja pitää olla. Itselläni oman ajan tarve on iso, ja olisin aivan onnessani, jos puoliso harrastaisi jotain sellaista, että saisin säännöllisesti olla vaikka muutaman päivän kerrallaan yksin kotona.

Ehkä olen osin jumissa vanhoissa mielikuvissa, mutta itsellänikin on sellainen ajatus, että golfin ja purjehduksen harrastajissa on moneen muuhun harrastukseen verrattuna enemmän niitä, jotka harrastavat koska tietyllä tavalla status ja piirit edellyttävät. Toki suurin osa golffareista ja purjehtijoista harrastaa, koska haluavat ja homma on kivaa, ja omassa tuttavapiirissäki on molempia harrastavia taviksia. Kyse on valtaosin muusta kuin eliitin piirileikistä, mutta statushakuisuutta on noissa kuitenkin enemmän kuin vaikka maastojuoksussa tai offroad-autoilussa.
 
Liittynyt
04.03.2023
Viestejä
457
Mä en oikein osaa selittää mikä niissä golffajissa ja purjehtijoissa on niin turn off, mutta minkäs teet. Jonkinlainen elitistileima, ja se, ettei sitten oikeen osata muusta puhuakaan jne (tämä tuntemieni golfarien perusteella). Mutta summa summarum, saan kai valita sellaiset tyypit sieltä, jotka itseä miellyttää? Valitsen myös sellaisia, joiden kanssa puhumme samaa kieltä (suomi, englanti) ja jotka on korkeakoulutettuja jne.
 

InarinIhme

BANNATTU
BANNED
Liittynyt
01.01.2019
Viestejä
340
Mä en oikein osaa selittää mikä niissä golffajissa ja purjehtijoissa on niin turn off, mutta minkäs teet. Jonkinlainen elitistileima, ja se, ettei sitten oikeen osata muusta puhuakaan jne (tämä tuntemieni golfarien perusteella). Mutta summa summarum, saan kai valita sellaiset tyypit sieltä, jotka itseä miellyttää? Valitsen myös sellaisia, joiden kanssa puhumme samaa kieltä (suomi, englanti) ja jotka on korkeakoulutettuja jne.
Kuulostaa täysin Misandrialta/Misogynialta. Täysin peruusteetonta vihaa. Seuraavaksi selität kuinka mikroaggressiot aiheuttaa venevihaa ja golfpallossakin on reikiä. /s
 
Liittynyt
22.01.2019
Viestejä
185
Mä en oikein osaa selittää mikä niissä golffajissa ja purjehtijoissa on niin turn off, mutta minkäs teet. Jonkinlainen elitistileima, ja se, ettei sitten oikeen osata muusta puhuakaan jne (tämä tuntemieni golfarien perusteella). Mutta summa summarum, saan kai valita sellaiset tyypit sieltä, jotka itseä miellyttää? Valitsen myös sellaisia, joiden kanssa puhumme samaa kieltä (suomi, englanti) ja jotka on korkeakoulutettuja jne.
Sama näihin kaikkiin paitsi tuohon korkeakoulutuksen (en ole itse eikä koulutustaso ole itselleni ikinä ollut mikään mittari vaan ihminen itse). Joku noissa kahdessa, golfissa ja purjehduksesta on niin vastenmielistä (se mielikuva elitismistä) että aikanaan kaikki naiset saivat ruksia joilla oli harrastus kuvat hommasta kummasta. Kaikki kohtaamani golffarit sukupuolesta riippumatta ovat enemmän tai vähemmän parempia ihmisiä omasta mielestään, jolleivät ole niin ainakin tehokkaasti antavat sellaisen mielikuvan itsestään.
Eikä kiinnosta jossain Tinderissä alkaa etsimään sitä "yhtä poikkeusta" joka ei olisi sitten just sellainen, kyllä siellä ehdokkaita riittää ja riittääpähän golffaaville miehille sitten enemmän heille sopivia naisia.
 
Liittynyt
22.01.2019
Viestejä
185
Kuulostaa täysin Misandrialta/Misogynialta. Täysin peruusteetonta vihaa. Seuraavaksi selität kuinka mikroaggressiot aiheuttaa venevihaa ja golfpallossakin on reikiä. /s
Kuulostaa siltä että sä olet hieman sekaisin? Juurihan tuossa selitettiin että noista henkilöistä tulee elitistinen mielikuva joten a) se ei ole vihaa vaikka jostain syystä sellaista päähäsi saitkin b) se ei ole perusteetonta koska kuten juuri sanoin, se perusteltiin.
 

InarinIhme

BANNATTU
BANNED
Liittynyt
01.01.2019
Viestejä
340
Kuulostaa siltä että sä olet hieman sekaisin? Juurihan tuossa selitettiin että noista henkilöistä tulee elitistinen mielikuva joten a) se ei ole vihaa vaikka jostain syystä sellaista päähäsi saitkin b) se ei ole perusteetonta koska kuten juuri sanoin, se perusteltiin.
Jäi varmaan /s perässä huomaamatta
 
Liittynyt
10.01.2017
Viestejä
131
Jos kirkossa naimisiin meneminen on toiselle osapuolelle syystä tai toisesta äärimmäisen tärkeää niin ehkä itse kannattaisi joustaa asiassa. Muuten siitä jää sellainen peikko, mikä kalvaa suhdetta vuosikaudet ja katkeroittaa sen toisen. Muutaman kuukauden joutuu tietysti kirkollisveroa maksamaan mutta se on vaan hetkellinen riesa.

Mielestäni parisuhteessa kannattaa joustaa mahdollisimman paljon sellaisissa asioissa joissa suinkin vain voi eikä jääräpäisesti pitää kiinni siitä omasta näkökannasta. Tosin jos toinen osapuoli käyttää kilahtamista tai mykkäkoulua kiristyskeinona näkemyseroissa niin ehkä kannattaa harkita tarkoin, että haluaako miten tiukasti sitoutua kyseiseen ihmiseen.
Mulla ex-vaimo halusi kirkossa naimisiin, mutta minä kun en kuulu kirkkoon niin hoidettiin homma niin, että mentiin maistraatissa naimisiin ja sitten lisäksi pidettiin ne kirkko-kinkerit jälkikäteen. Homman voi hoitaa niinkin jos välttis sinne kirkkoon tahtoo.
 

Lare

Error 404
Liittynyt
13.11.2016
Viestejä
3 969
Päätin uusia profiilin osittain uusilla kuvilla ja hieman muokatulla biolla. Goldin otin alkuun perinteiseen tapaan. Yleensä jo ensimmäisen päivän aikana saanut 99+ tykkäystä, mutta nyt viikossa vasta 87. Tykkääjät ovat aika hyvännäköisiä, mutta ihan eri kaupungeista. Ongelmana on se, että omasta kaupungista en meinaa saada matcheja millään. Muutama henkilö, joista osa on tuttuja, antavat aina tykkäyksen, mutta nyt eivät ole. En tiedä, onko oma profiili jotenkin piilossa, vai pakottaako Tinder hankkimaan vielä platinan.

Yritin boostata profiilia nappaamalla parit matchit tykkäyksistä ja swaippailemalla toisessa isossa kaupungissa, jossa kävin. Ei mitään vaikutusta. Kaveri varoitti shadow banneista, jos tekee usein uuden profiilin, mutta aiemmin ei ole käynyt näin.
 
Liittynyt
24.10.2016
Viestejä
4 115
Päätin uusia profiilin osittain uusilla kuvilla ja hieman muokatulla biolla. Goldin otin alkuun perinteiseen tapaan. Yleensä jo ensimmäisen päivän aikana saanut 99+ tykkäystä, mutta nyt viikossa vasta 87. Tykkääjät ovat aika hyvännäköisiä, mutta ihan eri kaupungeista. Ongelmana on se, että omasta kaupungista en meinaa saada matcheja millään. Muutama henkilö, joista osa on tuttuja, antavat aina tykkäyksen, mutta nyt eivät ole. En tiedä, onko oma profiili jotenkin piilossa, vai pakottaako Tinder hankkimaan vielä platinan.

Yritin boostata profiilia nappaamalla parit matchit tykkäyksistä ja swaippailemalla toisessa isossa kaupungissa, jossa kävin. Ei mitään vaikutusta. Kaveri varoitti shadow banneista, jos tekee usein uuden profiilin, mutta aiemmin ei ole käynyt näin.
Millä järjellä sie saat 99 tykkäystä jo päivässä? Saati viikossa? Mietit onko sun profiili piilossa tai shadowbannissa jos saat 87 tykkäystä viikossa? Nyt pää pois sieltä perseestä :D Missä asut?

Suurin osa miehistä ei saa edes vuodessa noin monta tykkäystä. Jos et saa yhtää tykkäystä kahteen viikkoon - voi olla shadow banni - näin on mulle käynyt.

Ja itse saan 1-2 tykkäystä päivässä, hädintuskin. Onhan tuolla nyt joku 150 jonossa ja mätsejä useampi, mut suurin osa on tässä kuukausien aikana tullut.

Ostin Platinan eilen ensimmäistä kertaa, en oo huomannut mitään eroa Goldiin toistaiseksi.

Niin ja tän yhde muikelon kanssa on nyt nähty neljä kertaa. Eipä tuossa nyt panemista kummempaa meininkiä ollut, mutta ihan kivaa ollut. Ei asiat ns. edenny mihinkään. Joten ei oo kovin suuria odotuksia. Kai jossai vaiheessa pittää kysellä, että millä fiilareil ylipäätään, ku ei tätä tälläsenä jaksa kovin pitkää :D Tarkotus ei oo kuitenkaa ylläpitää mitää fwb suhdetta, mut ei oo semmosia tunteitakaan viel kehittynyt.
 
Viimeksi muokattu:

Lare

Error 404
Liittynyt
13.11.2016
Viestejä
3 969
Millä järjellä sie saat 99 tykkäystä jo päivässä? Saati viikossa? Mietit onko sun profiili piilossa tai shadowbannissa jos saat 87 tykkäystä viikossa? Nyt pää pois sieltä perseestä :D Missä asut?
Lähinnä sitä meinaan, että AINA on tullut tuo määrä tykkäyksiä heti alkuun. Nyt on hyvin hiljaista aiempaan nähden ja kaikki tykkäykset tulee kaukaa. Jyväskylässä asun ja todella mielenkiintoisia paikallisia naisia tulee vastaan. Noista ei vain saa matcheja.

Ehkä tilanne tuosta vielä parantuu. Selvä ero kuitenkin aiempaan, mitä ihmettelen. Kirjaimellisesti tuntuu, etten näy omassa kotikaupungissani :D
 
Liittynyt
24.10.2016
Viestejä
4 115
Lähinnä sitä meinaan, että AINA on tullut tuo määrä tykkäyksiä heti alkuun. Nyt on hyvin hiljaista aiempaan nähden ja kaikki tykkäykset tulee kaukaa. Jyväskylässä asun ja todella mielenkiintoisia paikallisia naisia tulee vastaan. Noista ei vain saa matcheja.

Ehkä tilanne tuosta vielä parantuu. Selvä ero kuitenkin aiempaan, mitä ihmettelen. Kirjaimellisesti tuntuu, etten näy omassa kotikaupungissani :D
Jännäksi voin todeta Etelä-Suomessa asuvana, että Kuopiosta ja sieltä seudulta mätsit ovat olleet tosi laadukkaita ja avoimia. Ei sieltä montaa ole ihan siistä syystä, koska en yksinkertaisesti jaksa lähtee 200-300km päähän, mut esim viime kesänä mökilla noita tuli jonku verran ja heidän kanssaan sai keskusteluja ihan eri tasolla kuin täällä PK-seudulla. Nyt kesällä voiski mennä höylää jotain kesäheilaa Kuopioon, why not. Mut ei kyl lähtökohtaisesti inspaa ihan hirveästi :D

Tinder algoritmiä ei kannata liikaa analysoida. Välillä tulee mätsei, välil on viikon hiljasta. En oo päässy tässä vuoden aikana edelleenkää kärryille tuosta. Ei kande liikaa miettiä vaan viestii naisille ja antaa mennä vaan!
 
Liittynyt
06.07.2018
Viestejä
62
Itsellä tykkäyksiä, jos niitä nyt yleensäkään saa, tulee jostain Kiinasta asti tai sitten muuten se tykkääjä on sellaista osastoa, että ei vain voi tykätä takaisin. Kun niillä tykkäyksillä ei yksistään tee yhtään mitään jos ei voi antaa tykkäystä takaisin, niin ongelma on saada tykkäyksiä edes suht laadukkailta naisilta.
 
Liittynyt
07.08.2017
Viestejä
161
..snip….niin jo toimi ja jopa niin että minulle laitettiin viestiä ensin. Treffeille asti en ole kuitenkaan vielä ehtinyt.
Viikko sitten sovittiin kyseisen naisen kanssa treffit ja sillä tiellä edelleen, saakin laittaa näillä näkymin Tinderin pois ainakin toistaiseksi.
Aivan helvetinmoinen tuuri että sattui heti kaikki palat kohdalleen. Juttu luistaa ja mielenkiinnonkohteet ja harrastuksetkin mätsää. Paremmin ei voisi olla.
Tätäkään en varmasti olisi illanvietoissa tavannut koskaan, eli jotain iloa Tinderistä on.
 
Liittynyt
27.02.2017
Viestejä
250
Itsellä tykkäyksiä, jos niitä nyt yleensäkään saa, tulee jostain Kiinasta asti tai sitten muuten se tykkääjä on sellaista osastoa, että ei vain voi tykätä takaisin. Kun niillä tykkäyksillä ei yksistään tee yhtään mitään jos ei voi antaa tykkäystä takaisin, niin ongelma on saada tykkäyksiä edes suht laadukkailta naisilta.
Mä oon huomannu sen että jos matchää edes jonku perusnätin muijan kans ja laitat viestiä ni parin päivän päästä katoaa ku pieru saharaan koko matchi.
 
Liittynyt
24.10.2016
Viestejä
4 115
Mä oon huomannut sen, että noita tykkäyksiä ei kannata "kerätä". Tai no joskus ei vaa voi mitää jos tykkäyksiä tulee enemmän kuin mitä ehtii noita tuolta poimia. Mut se, että kuukausien takaa tykännyt pistää likee takas, niin vastausprosentti hipoo lähemmäks nollaa. Tuolla on nyt toistakymmentä jolle oon heittänyt aloituksen, ja aivan totaali hiljaisuus :D Tuoreimmissa tykkäyksissä toki on edelleen vastausprosentti pieni, mut selkeästi korkeammalla.

Syynä voi olla seuraavat:
- Mimmi jo kiinnostunut jostain toisesta
- Tinder jäänyt puhelimeen vaikka sitä ei enää juurikaan käytä, saati edes saa notifikaatioita sieltä
- Katsoo että mikäs jannu se tälläne yhtäkkiä pompsahtanut, ei kinostele
 
Viimeksi muokattu:
Liittynyt
24.10.2016
Viestejä
4 115
Viikko sitten sovittiin kyseisen naisen kanssa treffit ja sillä tiellä edelleen, saakin laittaa näillä näkymin Tinderin pois ainakin toistaiseksi.
Aivan helvetinmoinen tuuri että sattui heti kaikki palat kohdalleen. Juttu luistaa ja mielenkiinnonkohteet ja harrastuksetkin mätsää. Paremmin ei voisi olla.
Tätäkään en varmasti olisi illanvietoissa tavannut koskaan, eli jotain iloa Tinderistä on.
Mä en tiiä mitkä kuut ja auringot saa olla kohdallaan että jonku kaa kolahtais. Satunnaista seksiä saa, mutta ei parisuhdetta. Toki varmasti mulla on myös peiliinkatsomisen paikka. Jos en vaan kiinnostu, niin en mä sitä osoitakaan :D Mut sit taas jos kiinnostun, vastapuoli ei kiinnostu. Mul on joku musta sadepilvi pään päällä vissii.
 
Liittynyt
04.03.2023
Viestejä
457
Kai se on sitä, että Tinderissä karsii ihmisiä aika erilaisten kriteerien perusteella kuin vaikka jossain lavatansseissa. Karismaattiset ja kivat ihmiset muuttuu ainakin mun silmissä ihan itsekseen hyvännäköisiksi, vaikka eivät heti oliskaan mun mieleen ulkoisesti.
 
Liittynyt
04.03.2023
Viestejä
457
Eiku näitä karismaattisia ja kivoja piirteitä miehessä :D Monella saattaa olla vähä eri näkökulma ja käsitys näihin.
En mä tiedä voiko niitä mitenkään listata. Kai se on se klassinen "se jokin sinussa on" mitä ei voi mitenkään määritellä. Kokonaisuus.
 
Liittynyt
06.07.2018
Viestejä
62
Mä oon huomannu sen että jos matchää edes jonku perusnätin muijan kans ja laitat viestiä ni parin päivän päästä katoaa ku pieru saharaan koko matchi.
Näitäkin on käynyt, yleisintä itsellä kuitenkin se, että viesteihin ei vastata ollenkaan tai sitten keskustelu tyrehtyy pariin, kolmeen viestiin. Näissä toki on myös peiliin katsomisen paikka jos oma avaus on tyyliin: "Moi, mitä kuuluu". Mut näitä avauksia on nyt omalla kohdalla turha edes miettiä, kun suurin ongelma on matchien saaminen.
 
Liittynyt
07.08.2017
Viestejä
161
Mä en tiiä mitkä kuut ja auringot saa olla kohdallaan että jonku kaa kolahtais. Satunnaista seksiä saa, mutta ei parisuhdetta. Toki varmasti mulla on myös peiliinkatsomisen paikka. Jos en vaan kiinnostu, niin en mä sitä osoitakaan :D Mut sit taas jos kiinnostun, vastapuoli ei kiinnostu. Mul on joku musta sadepilvi pään päällä vissii.
No joo, aika monta tuli livenä näkemättä karsittua jo pelkkien viestien perusteella.
Tästä naisesta sain jo ennen tapaamista viestittelyn kautta käsityksen että voisi olla jotain. Mutta kait sitä tuuriakin on oltava mukana, varauduin tunnin tärskyihin ja siitä kauppaan mutta venähtikin aamuyölle. Ja vain 1 oluen voimin :D
Toki oikeaan parisuhteeseen on vielä matkaa, aika näyttää.
 
Liittynyt
24.10.2016
Viestejä
4 115
No joo, aika monta tuli livenä näkemättä karsittua jo pelkkien viestien perusteella.
Tästä naisesta sain jo ennen tapaamista viestittelyn kautta käsityksen että voisi olla jotain. Mutta kait sitä tuuriakin on oltava mukana, varauduin tunnin tärskyihin ja siitä kauppaan mutta venähtikin aamuyölle. Ja vain 1 oluen voimin :D
Toki oikeaan parisuhteeseen on vielä matkaa, aika näyttää.
Aika näyttää. Monen kohdalla mulla on tullut se fiilis ennen tapaamista että voisi olla jotain, edellee sinkkuna. Parempi olla ilman mitää ennakkofiiliksiä minkää suhteen mitä tän Tinderöinnin kanssa oppinut :D

Nytki notkuu varmaa 20-25 mimmiä tuol inboxis, joista ehkä 5 on "ghostannut" viestittelyn jälkeen aikasemmin ja sitten täs viime päivinä laitellut mätseille viestii, oisko joku 2-3 vastannut ja nääki taitaa kuolla :D

163 tykkäystä odottaa. Plääh, ei vaa jaksais tätä liukuhihnameininkiä. Olis se yks jonka kanssa juttu lähtis luistaa nii vois keskittyä. Mut sit esim tää mimmi ketä tavannut neljä kertaa - se effortin määrä - ja voisi jatkaa tutustumista, mut eihä siitä toisesta tiedä. Viestittely hiipunut aika paljo mut en tiiä :D
 
Liittynyt
07.08.2017
Viestejä
161
Aika näyttää. Monen kohdalla mulla on tullut se fiilis ennen tapaamista että voisi olla jotain, edellee sinkkuna. Parempi olla ilman mitää ennakkofiiliksiä minkää suhteen mitä tän Tinderöinnin kanssa oppinut :D
Kyllä se siitä vielä, malttia ja tosiaan rennolla otteella ilman mitään sen kummempia odotuksia. Menee treffitkin luonnollisemmin.
 
Liittynyt
05.08.2017
Viestejä
4 475
Karismaattiset ja kivat ihmiset muuttuu ainakin mun silmissä ihan itsekseen hyvännäköisiksi, vaikka eivät heti oliskaan mun mieleen ulkoisesti.
Onkohan tää keskimäärin enemmän naisten juttu? Mulla ei tuollaista ainakaan ole tapahtunut, vaan sitten kyseinen nainen vaan tuntuisi kaverilta.

Tosin todennäköisesti mun määritelmä "hyvän näköiselle" ei ole yhtä tiukka kuin Tindernaisilla keskimäärin, vaikka taidankin olla keskimääräistä miestä nirsompi. :hmm:
 
Liittynyt
24.10.2016
Viestejä
4 115
Onkohan tää keskimäärin enemmän naisten juttu? Mulla ei tuollaista ainakaan ole tapahtunut, vaan sitten kyseinen nainen vaan tuntuisi kaverilta.

Tosin todennäköisesti mun määritelmä "hyvän näköiselle" ei ole yhtä tiukka kuin Tindernaisilla keskimäärin, vaikka taidankin olla keskimääräistä miestä nirsompi. :hmm:
Raha korvaa lähestulkoon kaiken
Jos ei ole ulkonäköä
Tai karismaa
 
Liittynyt
04.03.2023
Viestejä
457
Onkohan tää keskimäärin enemmän naisten juttu? Mulla ei tuollaista ainakaan ole tapahtunut, vaan sitten kyseinen nainen vaan tuntuisi kaverilta.

Tosin todennäköisesti mun määritelmä "hyvän näköiselle" ei ole yhtä tiukka kuin Tindernaisilla keskimäärin, vaikka taidankin olla keskimääräistä miestä nirsompi. :hmm:
Luulen, että evoluutiobiologisista syistä se on just näin. Mies joka osoittautuu turvalliseksi, luotettavaksi ja kivaksi = kiinnostava [lisääntymis- ja perheenperustamismielessä].

Vaikka ei mekään tietenkään olla täysin immuuneja mieskauneudelle.
 
Liittynyt
04.03.2023
Viestejä
457
Ja samaan syssyyn voin tunnustaa, että jos on joku ruma mies joka ei kiinnosta, se muuttuu heti kiinnostavammaksi kun se kertoo olevansa lääkäri tai toimitusjohtaja tms. muu hyvätuloinen vakaassa ammatissa oleva. (vs vaikka joku varastomies) Hävettää, mutta näin se vaan on.
 
Viimeksi muokattu:
Liittynyt
21.05.2020
Viestejä
2 373
Toimitusjohtajan tulot ja ammatin vakaus kyllä riippuu ihan siitä, minkä nakkikioskin tai pörssiyhtiön TJ on kyseessä :lol:
 

Lare

Error 404
Liittynyt
13.11.2016
Viestejä
3 969
Tinder kuoli viikonloppuna täysin ja epätoivoissani päivitin vielä Gold -> Platina 11 eurolla. Rahastuksen makua, kun nyt alkoi muuten puhelin piippailemaan jatkuvasti tykkäyksistä. Kolmessa minuutissa seitsemän tykkäystä ja on vielä aika kovatasoisilta naisilta. Ei ole shadowbannit päällä. Ei viitsi kyllä platinaa ottaa tavaksi kuitenkaan, kun maksaa niin paljon. Gold on aina tullut otettua mielenkiinnosta alkuun, niin näkee, ketkä tutut tykkäävät, mutta sekin kallistunut :D
 
Toggle Sidebar

Statistiikka

Viestiketjut
237 424
Viestejä
4 161 110
Jäsenet
70 408
Uusin jäsen
allun90

Hinta.fi

Ylös Bottom