Nettitreffit + Tinder

Liittynyt
24.10.2016
Viestejä
4 192
^ Allekirjoitan 1000% tuon oman auton hyödyllisyyden. Mä en edes pystyisi elää ilman autoa. Pääsee lähtee vaikka Turkuun tästä extemporee jos siltä tuntuu. Muuten ei tarvi miettiä sekuntiakaan että meneekö bussi ja milloin, että pääsisi tehokkaasti salille. No totta puhuen sähköpotkulaudalla nyt kesällä on hemmetin kätevää säästää autoa ja tuo on halpaa matkustamista noin muutenkin + ulkoilmaetu, näin lyhyillä matkoilla.

MUTTA jos joutuu edes vähän kauemmaksi lähtee ja/tai julkiset eivät mene minuutin välein, oma auto on siunaus. En koskaan enää luovu omasta autosta ja menemisen vapaudesta.

Stadin ydinkeskustassa on nyt aivan tuskaa ajella. Mutta täällä Hyvinkäällä ollaan jo "landella" verrattuna PK-seudun meininkiin.
 
Liittynyt
22.12.2016
Viestejä
18 218
Nätisti vanhentunut kova panomies ja pitää silti käydä maksullisissa? Vai onko siinä kyse vaan valta-aseman käytöstä?
Maksullisissa on käyty pääasiassa joskus kauan sitten.

Nykyaikana se ei ole erityisen mukava harraste esimerkiksi juuri siitä syystä, että huorat valehtelee ja muutenkin talentin taso on heikkoa.

PS. Huora sitä valtaa käyttää. Ei asiakas. Ne on sitä paitsi varsin varakasta bettre folkkia Suomen olosuhteissa. Ylempää yhteiskuntaluokkaa. Hemmetti, pelkkien kuvienkin myynnillä voi rikastua Suomessa (Onlyfans).

Oletettavasti sulle kelpaa myös sitten vastaava käytös naisten taholta. Jos Riitta 60 vee kokee olevansa samannäköinen kuin 30 vuotta aiemmin, niin ei se väärin ole käyttää vanhaa kuvaa ja ilmoittaa ikä vähän alakanttiin :smoke:
Kuten todettua, niin maksulliset naiset ovat huijanneet minua jopa taloudellisen hyödyn vuoksi.

Riitta 60v saa kokea mitä haluaa, mutta kuvaustekniikka on kumminkin kehittynyt sen verran, että kovin vanhat kuvat ei tule menemään läpi...

Toisaalta ei naisen ikä ole minulle mikään kynnyskysymys, ja jos vanhempi nainen näyttää hyvin nuorekkaalta, niin whatever, kyllä mä voin laittaa ja panna.
 
Viimeksi muokattu:
Liittynyt
17.10.2016
Viestejä
2 598
Tää. Niin tää.

Se n.s "autoton porukka" ei edes itse ymmärrä kuinka suppeaa heidän oma ... voiko sanoa "arkipäivän eläminen" (ml. naisen kanssa deittailu, orastava parisuhde) tosiasiassa onkaan vrt. jos on oma auto käytössä. Pk-seudun esimerkein jollekin autottomalle cityvihreälle esimerkiksi mimmin kanssa deiteillä Fiskarsin ruukilla tai Hangossa ... edes Porvoossa käynti on käytännössä utopiaa, mennään sinne minne HSL ja VR kuljettaa, silloin kuin ne kuljettaa ja niin vaivalloisesti kuin ne kuljettaa. Autolliselle mainitut äärimmäisen kivat sekä tunnelmalliset paikat ovat itsestään selvyys, vaikka keskellä lämmintä kesäyötä. Aivan se ja sama millainen se auto on, se vain avaa niin yksilölle kuin deittailuille / parisuhteen ensimetreille exponentiaalisesti enemmän kaikkea mukavaa yhdessä tekemistä kuin HSL, VR tai vaikkapa pyöräily. Toki varmasti on sellaisia ihmsityyppejäkin joille "stadi" on kaikki mitä elämältään voi toivoa, mutta meille muille...
"Autoton porukka", "cityvihreä", "stadi on kaikki mitä elämältään voi toivoa". Aika mielenkiintoista lokerointia kieltämättä! :D Jännä etten itse ole arkipäivän elämisen suppeutta tullut huomanneeksi vaikka autoa ei ole ollut moneen vuoteen - luulisi sen jollain tapaa iskevän vasten kasvoja ihan käytännössäkin. Se että en paria kertaa vuodessa autoile sinne Ikeaan mikä aiemmin on mainittu, ei mielestäni ole vielä kovin pahasti ainakaan itseltäni pois. Tai ainakaan se ei ihmissuhteisiin ole tuntunut vaikuttavan millään muotoa. :)

Itse asun Kirkkonummella, juna-aseman lähellä. VR:n paikallisjuna kulkisi Helsingiin 30min välein melkein vuorokauden ympäri, ml. vkloput. Törmäsin v.2022 alussa synttäribileissä mimmiin, joka asuu Länsi-Herttoniemessä. Olen kymmeniä kertoja pohtinut mistä kaikesta olisin / olisimme jääneet paitsi jollen omistaisi autoa. Pelkkä toisen tapailu olisi aivan jumalattoman työlästä ja kaikenlaiset "ex tempore" -jutut, joista molemmat pidämme, olisivat käytännössä mahdottomia.
Toki, Kirkkonummi on hivenen eri asia kuin pk-seutu sillä siellä nyt ei varmaan kylän sisäiset julkiset toimi. Ihan käytännön järjestelyistä kysyisin että vietätkö sä lähinnä aikaa mimmin suunnalla vai onko hänelläkin auto että pääsee sun luokse kätevästi? Itse kun en ainakaan jaksaisi lähteä kumppania varta vasten kuskaamaan eessun taassun ihan defaultina. Ehkä olen vähän hedonsti. :D
 
Liittynyt
22.12.2016
Viestejä
18 218
Toki, Kirkkonummi on hivenen eri asia kuin pk-seutu sillä siellä nyt ei varmaan kylän sisäiset julkiset toimi. Ihan käytännön järjestelyistä kysyisin että vietätkö sä lähinnä aikaa mimmin suunnalla vai onko hänelläkin auto että pääsee sun luokse kätevästi? Itse kun en ainakaan jaksaisi lähteä kumppania varta vasten kuskaamaan eessun taassun ihan defaultina. Ehkä olen vähän hedonsti. :D
Mulla toimi etäsuhde exän kanssa sillä tavalla, että usein kuljetin häntä autolla toiseen suuntaan ja hän kulki julkisilla toiseen suuntaan. Tai ajoi omalla autolla mun luokse. Kaikenlaiset variaatiot oli mahdollisia fiilisten mukaan. Paitsi sellaiset variaatiot, joissa minä käyttäisin julkisia, koska ei todellakaan voisi vähempää kiinnostaa. =)

Tosiaan HSL:n statsitkin puhuu sen puolesta, että julkisten käyttö on erityisesti naisten juttu. 2/3 asiakkaista on naisia. Kyllä siis aika pienestä vähemmistöstä puhutaan kun puhutaan autottomista miehistä. Ei se oikein ole mikään juttu Suomessa, vaan enemmänkin kyseessä on yksittäistapaukset, ja pääasiassa kanta-Helsingin sisällä.

Täällä landella autoton mies on suorastaan outo. Jotenkin epäilyttävä.
 
Liittynyt
17.10.2016
Viestejä
2 598
Tosiaan HSL:n statsitkin puhuu sen puolesta, että julkisten käyttö on erityisesti naisten juttu. 2/3 asiakkaista on naisia. Kyllä siis aika pienestä vähemmistöstä puhutaan kun puhutaan autottomista miehistä. Ei se oikein ole mikään juttu Suomessa, vaan enemmänkin kyseessä on yksittäistapaukset, ja pääasiassa kanta-Helsingin sisällä.

Täällä landella autoton mies on suorastaan outo. Jotenkin epäilyttävä.
Tulipas tunkkainen tuulahdus kasarilta jälleen. Onko siis sun mielestä "akkamaista" käyttää julkisia kulkuneuvoja kehonsa siirtämiseen paikasta A paikkaan B? Kerro vielä että teilläpäin autoton mies on vähän kuin homo tai nee*eri - oudon ja epäilyttävän tosiaan jo mainitsitkin. :D Aika pienestä ne ennakkoluulot tuntuu kumpuavan.

Olisi kiva kuulla sun analyysi siitä miten esim. minä muuttuisin henkisiltä ominaisuuksiltani jos ostaisin taas auton? :hmm:
 
Liittynyt
06.02.2023
Viestejä
1 217
Tulipas tunkkainen tuulahdus kasarilta jälleen. Onko siis sun mielestä "akkamaista" käyttää julkisia kulkuneuvoja kehonsa siirtämiseen paikasta A paikkaan B? Kerro vielä että teilläpäin autoton mies on vähän kuin homo tai nee*eri - oudon ja epäilyttävän tosiaan jo mainitsitkin. :D Aika pienestä ne ennakkoluulot tuntuu kumpuavan.

Olisi kiva kuulla sun analyysi siitä miten esim. minä muuttuisin henkisiltä ominaisuuksiltani jos ostaisin taas auton? :hmm:
Olen junttilasta lähtöisin, ja siellä pidettiin ainakin vielä 2000-luvun alussa olkalaukkua käyttäviä miehiä homoina, tai vähintäänkin akkamaisina ja outoina. Että siinä mielessä näissä jutuissa on tuttuja kaikuja, joskin hyvin ahdistavia sellaisia. Jaksaa silti aina yllättää, ettei 20 vuodessakaan ole juuri mikään periferioiden asenneilmastossa muuttunut ja omankin ikäiset tuntuu välillä seniileiltä ajattelultaan.
 
Viimeksi muokattu:
Liittynyt
22.12.2016
Viestejä
18 218
Tulipas tunkkainen tuulahdus kasarilta jälleen. Onko siis sun mielestä "akkamaista" käyttää julkisia kulkuneuvoja kehonsa siirtämiseen paikasta A paikkaan B? Kerro vielä että teilläpäin autoton mies on vähän kuin homo tai nee*eri - oudon ja epäilyttävän tosiaan jo mainitsitkin. :D Aika pienestä ne ennakkoluulot tuntuu kumpuavan.

Olisi kiva kuulla sun analyysi siitä miten esim. minä muuttuisin henkisiltä ominaisuuksiltani jos ostaisin taas auton? :hmm:
Kyse oli siitä, mikä on tosiasiallinen käytännön tilanne, eikä siitä, että saako joku ihan vapaasti kärvistellä ilman autoa jos haluaa. Tottakai saa, jos pystyy, mutta menettää siinä sitten osan vapaudestaan. Säästää toki rahaa.

Tosiaan käytännössä tavallinen mies on harvoin autoton hjelsingjööriläisen vihervasemmistokuplan ulkopuolella. Tuntuu tämä fakta kovasti triggeröivän sua.
 
Liittynyt
05.08.2017
Viestejä
4 637
Olen junttilasta lähtöisin, ja siellä pidettiin ainakin vielä 2000-luvun alussa olkalaukkua käyttäviä miehiä homoina, tai vähintäänkin akkamaisina ja outoina. Että siinä mielessä näissä jutuissa on tuttuja kaikuja, joskin hyvin ahdistavia sellaisia. Jaksaa silti aina yllättää, ettei 20 vuodessakaan ole juuri mikään periferioiden asenneilmastossa muuttunut ja omankin ikäiset tuntuu välillä seniileiltä ajattelultaan.
Miten olkalaukut edes liittyy homouteen tai akkamaisuuteen? Tää ei enää kuulosta edes ummehtuneelta vaan ihan rehellisen hämmentävältä. :hmm:
 
Liittynyt
22.12.2016
Viestejä
18 218
Mä yhdistän olkalaukut etenkin venäläisiin ja muihin ulkomaalaisiin. Suomalaisilla aika harvinaisia, ehkä siitäkin johtuen, että täällä uskaltaa laittaa lompakon ja kännykän taskuun, eikä laukulle hirveästi ole käytännön tarvetta.

Mulle ei olisi mikään ongelma käyttää sellaista, jos olisi joku tarve, mutta eipä ole.
 
Liittynyt
05.08.2017
Viestejä
4 637
Mä yhdistän olkalaukut etenkin venäläisiin ja muihin ulkomaalaisiin. Suomalailla aika harvinaisia, ehkä siitäkin johtuen, että täällä uskaltaa laittaa lompakon ja kännykän taskuun, eikä laukulle hirveästi ole käytännön tarvetta.
Eikö olkalaukku ole yleensä selvästi isompi kuin joku naisten käsilaukku, eli sinne mahtuu muutakin tavaraa kuin luuri ja lompakko?

Eli käytännössä se on lähinnä repun korvike, joka ei hiosta selkää helteellä.
 
Liittynyt
17.10.2016
Viestejä
2 598
Kyse oli siitä, mikä on tosiasiallinen käytännön tilanne, eikä siitä, että saako joku ihan vapaasti kärvistellä ilman autoa jos haluaa. Tottakai saa, jos pystyy, mutta menettää siinä sitten osan vapaudestaan. Säästää toki rahaa.

Tosiaan käytännössä tavallinen mies on harvoin autoton hjelsingjööriläisen vihervasemmistokuplan ulkopuolella. Tuntuu tämä fakta kovasti triggeröivän sua.
Pahoittelen jos tuotan pettymyksen mutta en keksi miten tuosta voisi triggeröityä, halusin lähinnä kuulla lisää sun ajatuksia asiasta. :) Jos nyt oikein yritän miettiä miten tuosta vois triggeröityä niin tarvisi varmaan olla vihevasemmisto-kuplalainen, epävarma itsestään, vastentahtoisesti autoton ja potea ongelmia naisten saannissa. :D
 
Liittynyt
06.02.2023
Viestejä
1 217
Eikö olkalaukku ole yleensä selvästi isompi kuin joku naisten käsilaukku, eli sinne mahtuu muutakin tavaraa kuin luuri ja lompakko?

Eli käytännössä se on lähinnä repun korvike, joka ei hiosta selkää helteellä.
Niitähän on paitsi isoja läppärilaukkuja, myös sellaisia pienempiä "miesten käsilaukkuja". Erityisesti nämä jälkimmäiset olivat naisellisia. Varmaan puhutaan niistä, jotka Erkki mieltää venäläisten ja muiden ulkkisten kantamuksiksi. Eli kovin paljoa ei ole siinäkään sitten asenteet muuttuneet.
 
Liittynyt
22.12.2016
Viestejä
18 218
Eikö olkalaukku ole yleensä selvästi isompi kuin joku naisten käsilaukku, eli sinne mahtuu muutakin tavaraa kuin luuri ja lompakko?

Eli käytännössä se on lähinnä repun korvike, joka ei hiosta selkää helteellä.
Naisilla on eri kokoisia laukkuja...

Repun korvike varmaan joo, mutta jos nyt rehellisiä ollaan, niin aika usein fashion statement.

Mutta tosiaan ulkomailla toi voi olla ihan käytännöllinen arvo-omaisuuden kanniskeluun, koska lompakon säilytys takataskussa ja kännykän etutaskussa voi olla vähän riskialtista...
 
Liittynyt
05.08.2017
Viestejä
4 637
Niitähän on paitsi isoja läppärilaukkuja, myös sellaisia pienempiä "miesten käsilaukkuja". Erityisesti nämä jälkimmäiset olivat naisellisia. Varmaan puhutaan niistä, jotka Erkki mieltää venäläisten ja muiden ulkkisten kantamuksiksi. Eli kovin paljoa ei ole siinäkään sitten asenteet muuttuneet.
Ok, tommoiset pienet laukut kuulostaa kyllä vähän turhakkeelta. Miesten housuissa kun yleensä on riittävän isot taskut että lompsa ja kännykkä mahtuu niihin.

Repun korvike varmaan joo, mutta jos nyt rehellisiä ollaan, niin aika usein fashion statement.

Mutta tosiaan ulkomailla toi voi olla ihan käytännöllinen arvo-omaisuuden kanniskeluun, koska lompakon säilytys takataskussa ja kännykän etutaskussa voi olla vähän riskialtista...
Toisaalta luulis että tommoisen olkalaukun pöllii yhtä helposti kuin lompsan taskusta.

Itse olen kyllä lähinnä käyttänyt olkalaukkuja just repun korvikkeena, kun ei halua hiostaa selkää mutta tarvii kumminkin kuskata tavaraa mukana. Tai esim. kun matkustaa käsimatkatavaroiden kanssa, ja olkalaukku (esim. intin nasselaukku) mahtuu laukkuun helpommin kuin päiväreppu. :D
 
Liittynyt
22.12.2016
Viestejä
18 218
Toisaalta luulis että tommoisen olkalaukun pöllii yhtä helposti kuin lompsan taskusta.
Tuskin, eikä ainakaan huomaamatta.

Taskujen sisältö voi kadota jossain väentungoksessa ihan tuosta vaan, mutta ei laukku nyt ihan niin vain katoa.

Uskon, että tämä on pääsyy miespursien suosioon ulkomailla eikä niinkään käytännöllisyys repun korvikkeena. Itse kyllä suosin mieluummin reppua, koska se on monipuolisempi kantotavoiltaan.
 

kuoris

Tukijäsen
Liittynyt
28.06.2017
Viestejä
3 307
Itse käytän yleensä Master-Piece olkalaukkua (japanilainen laadukas tuote) ulkomailla siten että se on koko ajan sivulla tai etupuolella. Riippuu toki maasta tarviiko tuollaista. Pohjoismaissa voi mennä huolettomasti ainakin päiväsaikaan ja kunhan ei ole missään Malmön ghetossa.

Kyllä vastaavia laukkuja näkee Suomessakin isoissa kaupungeissa eikä tunnu yhtään epämiehekkäältä, varsinkin kun tuossa on hieman taktinen look. Eri juttu olisi joku vaalenpunainen glitter laukku mutta jokainenhan saa mun puolesta kantaa ihan mitä haluaa. Se on vuosi 2023.
 
Liittynyt
24.10.2016
Viestejä
4 192
Usein meen hihattomalla ja treenishortsit jalassa. Tiedä sit mikä vaimonhakkaaja -leimaus tulee joiltakin :D
 

kuoris

Tukijäsen
Liittynyt
28.06.2017
Viestejä
3 307
Usein meen hihattomalla ja treenishortsit jalassa. Tiedä sit mikä vaimonhakkaaja -leimaus tulee joiltakin :D
Pahin on naisten mustat trikoot / leggingsit jossain muualla kuin salilla. En ymmärrä tuota muotia tai buumia. Halutaanko siinä olla joku JLo tai S. Marin vai ovatko ne kenties vaan mukavat. Vaikka olisi kuinka hyvät reidet tai pakarat trikoot näyttää silti dorkalta. Pahin on vielä sellaiset tiukat missä häpykumpukin erottuu :wtf: Mitä olen jutellut niin en ole yksin tämän mielipiteen kanssa.

Toki jokainen saa pukeutua miten haluaa mutta kun miehiä aina arvostellaan pukeutumisesta pitää tasa-arvon nimissä antaa vähän takaisin.
 
Liittynyt
22.12.2016
Viestejä
18 218
Pahin on naisten mustat trikoot / leggingsit jossain muualla kuin salilla. En ymmärrä tuota muotia tai buumia. Halutaanko siinä olla joku JLo tai S. Marin vai ovatko ne kenties vaan mukavat. Vaikka olisi kuinka hyvät reidet tai pakarat trikoot näyttää silti dorkalta. Pahin on vielä sellaiset tiukat missä häpykumpukin erottuu :wtf: Mitä olen jutellut niin en ole yksin tämän mielipiteen kanssa.

Toki jokainen saa pukeutua miten haluaa mutta kun miehiä aina arvostellaan pukeutumisesta pitää tasa-arvon nimissä antaa vähän takaisin.
Toi ei välttämättä ole tyylikästä pukeutumista naiselle, mutta kyllä mulla alkaa heti jöpöttämään jos hoikalla naisella on tuollaiset jalassa. Mmmmm mmmmm mmmmm.

Oikeastaan helpommalla selvittäisiin, kun naiset pukeutuisi suosiolla burkaan. Olisi helpompi kesä puutteessa elävälle miehelle. Ehkä muslimit on olleet oikeassa koko ajan.
 
Viimeksi muokattu:
Liittynyt
25.05.2019
Viestejä
41
3 viikkoa vietin Thaimaassa ja voin sanoo että valkoisenmiehen markkinat pätee siellä Pirusti paukku matsii ja tykkäyksii. Taisin Tinderin kautta kolmen kaan jopa pykälään. Freelancereita, normaaleita työihmisii ja niitäkin, jotka etsii toivoa ulkomaalaisesta ukosta. Oma profiili oli kutakuinkin lomaromanssia ja hupia.
 
Liittynyt
24.09.2020
Viestejä
1 244
Tää. Niin tää.

Se n.s "autoton porukka" ei edes itse ymmärrä kuinka suppeaa heidän oma ... voiko sanoa "arkipäivän eläminen" (ml. naisen kanssa deittailu, orastava parisuhde) tosiasiassa onkaan vrt. jos on oma auto käytössä. Pk-seudun esimerkein jollekin autottomalle cityvihreälle esimerkiksi mimmin kanssa deiteillä Fiskarsin ruukilla tai Hangossa ... edes Porvoossa käynti on käytännössä utopiaa, mennään sinne minne HSL ja VR kuljettaa, silloin kuin ne kuljettaa ja niin vaivalloisesti kuin ne kuljettaa. Autolliselle mainitut äärimmäisen kivat sekä tunnelmalliset paikat ovat itsestään selvyys, vaikka keskellä lämmintä kesäyötä. Aivan se ja sama millainen se auto on, se vain avaa niin yksilölle kuin deittailuille / parisuhteen ensimetreille exponentiaalisesti enemmän kaikkea mukavaa yhdessä tekemistä kuin HSL, VR tai vaikkapa pyöräily. Toki varmasti on sellaisia ihmsityyppejäkin joille "stadi" on kaikki mitä elämältään voi toivoa, mutta meille muille...

Itse asun Kirkkonummella, juna-aseman lähellä. VR:n paikallisjuna kulkisi Helsingiin 30min välein melkein vuorokauden ympäri, ml. vkloput. Törmäsin v.2022 alussa synttäribileissä mimmiin, joka asuu Länsi-Herttoniemessä. Olen kymmeniä kertoja pohtinut mistä kaikesta olisin / olisimme jääneet paitsi jollen omistaisi autoa. Pelkkä toisen tapailu olisi aivan jumalattoman työlästä ja kaikenlaiset "ex tempore" -jutut, joista molemmat pidämme, olisivat käytännössä mahdottomia.

Vertailun vuoksi olen siis aikanaan elänyt ~8 vuotta ilman ajokorttia täällä pk-seudulla ja eipä silloin tullut tehtyä yhtään mitään mihin HSL-VR ei taipunut, pelkät mökilläkäynnit vaativat jäätävää säätämistä / kavereilta lokittelua. Näin jälkikäteen järkeillen aivan helvetin suppeaa elämistä.

Noin muuten pariutumisesta en osaa sanoa, Tinderistä en itse ole löytänyt mitään järkevää (ikää kohta 42v) vaan ylivoimaisesti parhaimmat naiset / parisuhteet ovat löytyneet yhteisten tuttujen kautta. Uskon vahvasti että lika barn leka bäst eli lähtökohtaisesti samanhenkiset "porukat", "piirit" ovat oivallisin tapa löytää kestävä parisuhde.
On pikkasen eri asua jossain kirkkonummella kuin oikeasti radan varrella pääkaupunkiseudulla. Mulla on auto (merkkiä et varmaan arvaa) mutta se pääasiassa pölyttyy hallissa kun arkikäyttöön sillä ei ole mitään tarvetta. Työpaikka ja mimmi asuu molemmat saman radan varrella ja nopeampaa mennä julkisilla kuin autolla. Jos asuisi jossain hevonkuusessa, kuten Kirkkonummella, niin kyllähän sitä autolle varmasti olisi enemmän käyttöä. Toisaalta jos vertailupisteenä olisi vaikka jokin keskisuuri kaupunki kuten Oulu, niin kyllähän se riippuu omasta osoitteesta miten paljon omaa autoa oikeasti tarvitsee.

Asuin muuten porvoossa monta vuotta ja ei ollut ongelmaa ilman autoa kulkea hki treffeillä kun bussimatka ei ole yhtään pidempi (porvoo-kamppi) kuin henkilöautollakaan. Toki asia oli heti toinen kun toinen asui jossain lähiössä ja olisi varmaan auton hankinta tullut silloin kyseeseen jos olisi pidemmästä hommasta ollut kyse.
 

kuoris

Tukijäsen
Liittynyt
28.06.2017
Viestejä
3 307
3 viikkoa vietin Thaimaassa ja voin sanoo että valkoisenmiehen markkinat pätee siellä Pirusti paukku matsii ja tykkäyksii. Taisin Tinderin kautta kolmen kaan jopa pykälään. Freelancereita, normaaleita työihmisii ja niitäkin, jotka etsii toivoa ulkomaalaisesta ukosta. Oma profiili oli kutakuinkin lomaromanssia ja hupia.
Niin kannattaa muistaa että olet heille kuin miljonääri ja he kiinnostuvat lähinnä statuksesta. Tiedät varmaan.
 
Liittynyt
22.12.2016
Viestejä
18 218
On pikkasen eri asua jossain kirkkonummella kuin oikeasti radan varrella pääkaupunkiseudulla. Mulla on auto (merkkiä et varmaan arvaa) mutta se pääasiassa pölyttyy hallissa kun arkikäyttöön sillä ei ole mitään tarvetta. Työpaikka ja mimmi asuu molemmat saman radan varrella ja nopeampaa mennä julkisilla kuin autolla. Jos asuisi jossain hevonkuusessa, kuten Kirkkonummella, niin kyllähän sitä autolle varmasti olisi enemmän käyttöä. Toisaalta jos vertailupisteenä olisi vaikka jokin keskisuuri kaupunki kuten Oulu, niin kyllähän se riippuu omasta osoitteesta miten paljon omaa autoa oikeasti tarvitsee.

Asuin muuten porvoossa monta vuotta ja ei ollut ongelmaa ilman autoa kulkea hki treffeillä kun bussimatka ei ole yhtään pidempi (porvoo-kamppi) kuin henkilöautollakaan. Toki asia oli heti toinen kun toinen asui jossain lähiössä ja olisi varmaan auton hankinta tullut silloin kyseeseen jos olisi pidemmästä hommasta ollut kyse.
Auton "tarvitseminen" ja autosta saatava ilo ja ajoittainen hyöty (vaikkapa naisvonkauksen saralla) voi olla kaksi eri asiaa.

Auto antaa vapautta mennä ja tulla juuri kuten haluaa, ja kuskata daamiakin ja muita. On aika päivänselvää, että elämä on nihkeämpää ilman autoa, mutta toki "elettävissä", jos nyt ihan välttämättä haluaa jostain syystä ilmankin olla.
 
Liittynyt
24.09.2020
Viestejä
1 244
Auton "tarvitseminen" ja autosta saatava ilo ja ajoittainen hyöty (vaikkapa naisvonkauksen saralla) voi olla kaksi eri asiaa.

Auto antaa vapautta mennä ja tulla juuri kuten haluaa, ja kuskata daamiakin ja muita. On aika päivänselvää, että elämä on nihkeämpää ilman autoa, mutta toki "elettävissä", jos nyt ihan välttämättä haluaa jostain syystä ilmankin olla.
Niin, no. Kuukausittain jää aika pirusti enemmän käteen kun ei tarvitse maksaa parkkipaikasta (pks, ei siis kirkkonummella, helposti 50e->), bensasta, autoverosta ja vakuusmaksuista. Kyllähän se teoriassa antaa aina vapauden lähteä jonnekkin helposti kuten vaikka sinne ikeaan kerran vuodessa mutta todellisuudessa sellaista käyttöä on hyvin vähän.

Mitään daameja tai muitakaan en kyllä kuskaa yhtään mihinkään, voivat mennä vaikka taksilla.

Naisvonkaukseen autolla ei kyllä ole ollut minkäänlaista merkitystä (AB lippu alueella).
 
Liittynyt
05.08.2017
Viestejä
4 637
Niin, no. Kuukausittain jää aika pirusti enemmän käteen kun ei tarvitse maksaa parkkipaikasta (pks, ei siis kirkkonummella, helposti 50e->), bensasta, autoverosta ja vakuusmaksuista. Kyllähän se teoriassa antaa aina vapauden lähteä jonnekkin helposti kuten vaikka sinne ikeaan kerran vuodessa mutta todellisuudessa sellaista käyttöä on hyvin vähän.

Mitään daameja tai muitakaan en kyllä kuskaa yhtään mihinkään, voivat mennä vaikka taksilla.

Naisvonkaukseen autolla ei kyllä ole ollut minkäänlaista merkitystä (AB lippu alueella).
Joo. Ei varsinkaan PK-seudulla kannata omistaa autoa, jos työpaikka on sellaisessa paikassa että sinne pääsee järkevästi julkisilla. Sama oikeastaan muissa isoissa kaupungeissa.
 
Liittynyt
24.10.2016
Viestejä
4 192
Suomessa työn tekeminen, verojen maksaminen (en maksais penniäkään yleverosta tai julkisesta terveydenhuollosta) ja omistaminen on lähinnä rahan polttamista. Jos yhtään varallisuutta tulee enemmän, kannattaa samantien muuttaa ulkomaille. Sinänsä nyt harmittaa olla noita sijoituasuntoja, koska korot nousee, vastikkeet nousee. Vuokria en kehtaa juurikaan nostaa, koska vuokralaiset vaihtaa toiseen. Vaihdoin parempaan työpaikkaan ja vaikka nettona saan reilusti enemmän, veroon menee niin paljon kulujen nousemisen yhteydessä, että en saa paljoa enempää käteen, ei tässä touhussa ole mitään järkeä. Heti kun mulla avautuu mahdollisuudet lähteä ulkomaille ja/tai sijainnin vapaus töiden saralla, mä en kahta kertaa tule miettimään.

Ulkomailta saa muutenkin paremmin naisseuraa, vaikka ei täällä Suomessa Tinderin suhteen ole ollut valittamista.
 
Liittynyt
10.04.2018
Viestejä
124
Tinder update: 2 viikkoa tinderöintiä ja neljät treffit takana, josta jokainen haluaisi nähdä vielä uudestaan. Noin 100 näkyy kultatilin farmiosastolla ja matcheina hyviä tapauksia.

En ymmärrä tätä chad keskustelua täällä enää.
Mulla lukee biossa, että olen mukava, helposti lähestettyvä kaveri, (asiat mallillaan, onhan sullakin) ja sitten oma koulutustausta, mikä on DI. Mulla on matcheissa 4 lääkäriä, juristeja ja muita ei-elämänkoululaisia.

Mutta tinderin ulkopuolella nyt viikonloppuna tuli matchi ihan oikean elämän puolelta. Voin suositella, että jokaikisellä jolla on kaveripuolella jotain tuttuja, niin kartoittaa sitä omaa lähipiiriään, koska sitä kautta on ihan eriasetelmissa muihin miehiin. Itse sain omaa tasoani paremman mimmin kiinnostumaan itsestäni baarissa. Siellä hän totesi esitellessäni itseni että: "sun on pakko olla tosi hyvä tyyppi kun sä oot sen huippu tyypin kaveri". :tup: Kaveri oli siipimiehenä pohjustanut juttua jo etukäteen hänelle.

Ylös ja ulos kaverit!
 
Viimeksi muokattu:

Ho Lee Fuk

Team R&T
Liittynyt
24.07.2017
Viestejä
849
Joo. Ei varsinkaan PK-seudulla kannata omistaa autoa, jos työpaikka on sellaisessa paikassa että sinne pääsee järkevästi julkisilla. Sama oikeastaan muissa isoissa kaupungeissa.
"Kannata"?

Voi monille tulla yllätyksenä mitä kaikkea muutakin täällä on olemassa, kuin "isossa" kaupungissa asuminen ja -notkuminen about 24/7. Auton omistaminen täällä vihervasuriskeidan keskelläkin antaa uskomattoman paljon suhteessa siihenkin, miten kallista / hankalaa sillä liikkuminen on. Ei tulisi mieleenkään miettiä arjen menoja joidenkin julkisten aikataulujen mukaan tai seisoskella vesisateessa HSL-busseja odotellen tai istua deekujen kanssa metroissa haistellen paskaa ja kuunnellen rikkaan kulttuurin kaltaista ... älämölöä, mutta kukin tavallaan.

Itse olen kokenut, että omasta autosta "daameja deittaillessa" on ollut pelkästään hyötyä, ihan missä tahansa asuessani (Espoo, Helsinki). Mutta onhan täällä tosiaan niitäkin, joille riittää että asunto, työpaikka ja mamman asunto on kaikki radan varressa niin voi elää siinä kuplassa auton pölyttyessä parkkihallissa.
 
Liittynyt
25.04.2017
Viestejä
2 467
Tää autokeskustelu on kyllä tosi hedelmällinen keskustelu, josta seuraa paljon järkeviä näkökulmia. Henkilöt, jotka kokevat sen olevan lähes korvaamaton vs. henkilöt, jotka eivät koe siitä saavansa järkevää hyötyä. What could go wrong? Toinen osapuoli varmasti muuttaa mielipiteensä omien tarpeidensa suhteen.
 

4play

(■_■¬ )
S Y N T H W A V E
NOSTO
Liittynyt
27.08.2018
Viestejä
319
En ymmärrä tätä chad keskustelua täällä enää.
Mulla lukee biossa, että olen mukava, helposti lähestettyvä kaveri, (asiat mallillaan, onhan sullakin) ja sitten oma koulutustausta, mikä on DI.
Tähän päälle vielä keskimääräistä parempi ulkonäkö ja hyvin rakennettu profiili, niin alkaa olla markkina-arvo kohdillaan. Onnittelut ihan näin vilpittömästi :smile:

Itse sain omaa tasoani paremman mimmin kiinnostumaan itsestäni baarissa. Siellä hän totesi esitellessäni itseni että: "sun on pakko olla tosi hyvä tyyppi kun sä oot sen huippu tyypin kaveri". :tup: Kaveri oli siipimiehenä pohjustanut juttua jo etukäteen hänelle.
Menee taas päällekkäin haaste-ketjun kanssa, mutta hyvä havainto käytännön elämästä. Itsensä markkinointi on haastavin rasti ihan markkina-arvon ja nettideittailunkin näkökulmasta. Tuttavapiiristä saa jo isoa etua verrattuna siihen, että olisit täysin tuntematon ihminen. Tähän päälle vielä vähän wingmanin pohjustusta, niin iso kompastuskivi on likimain ylitetty :tup:
 
Liittynyt
25.04.2017
Viestejä
2 467
Tähän päälle vielä keskimääräistä parempi ulkonäkö ja hyvin rakennettu profiili, niin alkaa olla markkina-arvo kohdillaan. Onnittelut ihan näin vilpittömästi :smile:


Menee taas päällekkäin haaste-ketjun kanssa, mutta hyvä havainto käytännön elämästä. Itsensä markkinointi on haastavin rasti ihan markkina-arvon ja nettideittailunkin näkökulmasta. Tuttavapiiristä saa jo isoa etua verrattuna siihen, että olisit täysin tuntematon ihminen. Tähän päälle vielä vähän wingmanin pohjustusta, niin iso kompastuskivi on likimain ylitetty :tup:
Juu. Tästä syystä itselläkin on ehdottomasti paras menekki ollut esimerkiksi työpaikalla siksi, että persoona on ollut paljon helpompi heittää peliin. Ei tarvinnut läheskään sellaista vaivannäköä kuin se nyt vaatisi jossain sovelluksessa.
 
Liittynyt
29.04.2021
Viestejä
68
Miksi miehen pitäisi välttämättä olla se auton omistaja, jotta asioita pääsee tekemään? Onhan monella naisellakin pk-seudulla auto. Minun mielestäni on oikein mukavaa olla naisen kyyditettävänä, ja nauttia maisemista samalla kun hoikat naiskätöset pyörittelevät rattia.

Ei ainakaan omassa itsetunnossa sieppaa pätkääkään. :tup: Itse voi osallistua vaikka huolehtimalla retken ruokailuista tms.
 
Liittynyt
22.12.2016
Viestejä
18 218
Miksi miehen pitäisi välttämättä olla se auton omistaja, jotta asioita pääsee tekemään? Onhan monella naisellakin pk-seudulla auto. Minun mielestäni on oikein mukavaa olla naisen kyyditettävänä, ja nauttia maisemista samalla kun hoikat naiskätöset pyörittelevät rattia.
Ei kenenkään tarvitse välttämättä olla ja tehdä yhtään mitään, paitsi maksaa verot, ottaa pakkoruotsia kuivana kagoseen ja kuolla pois.

Auto on vapaus. Jos naisellakin on auto, niin aina parempi, sitten on yhä enemmän erilaisia variaatioita liikkumiseen ja kohtaamiseen.
 
Liittynyt
24.10.2016
Viestejä
4 192
Tosiaan viikko sitten näin daamin kanssa toisen kerran ja siihen päätty yli puolen vuoden selibaatti. Nyt vkl nähtiin kolmannen kerran ja koko ilta ja aamu oli yhtä, no, panemista ja orkkua voisiko sanoa :D Auttamatta siinä fiiliksiä alkoi syntyy. Ja nyt edelleen päivä kerrallaan. Mut jos tästä ei tuu syntyy mitään niin täytyy pidättäytyä seksistä pidempään.

Luulisi naisella olevan näitä ongelmia et mies haluaa liian nopeasti mut mun kohdalla menee täysin toisinpäin (Oisko jatkossa neljänsillä treffeillä?)

Toisaalta toisilla on jo aika nopee mut ennen tapaamista ja ekan näkemisen jälkeen pelin meininki oli selvä, että molemmat hakee suhdetta. Siinä turvallisempi ympäristö heittää vaatteet seinään.
 
Liittynyt
25.05.2019
Viestejä
41
Niin kannattaa muistaa että olet heille kuin miljonääri ja he kiinnostuvat lähinnä statuksesta. Tiedät varmaan.
Kyllähän sen tiesin, mutta nyt ekaa kertaa käytin Tinderii siellä, mutta kyllä yllätti se niiden innokkuus. Muijat aloittaa keskustelun ja aika nopee menee että lähtääkö käymään drinkillä ym tossa numero. Onhan siellä porukkaakin, Bangkokissa pidin 5km säteellä ja muualla pikkasen pidemmän matkan.
 
Liittynyt
22.12.2016
Viestejä
18 218
Niin kannattaa muistaa että olet heille kuin miljonääri ja he kiinnostuvat lähinnä statuksesta. Tiedät varmaan.
Ei thaimaalaiset nykyään ole enää mitään hirveän köyhiä, etenkään jossain Bangkokissa. On se maa vaurastunut takavuosiin verrattuna.

Ulkomaalaiset kiinnostaa monista syistä, eikä vähiten tietysti eksoottisen ("halutun") ulkonäön vuoksi ja myös tietty sivistyneisyys ja kouluttuneisuus varmasti vaikuttaa asiaan. En usko, että raha on mikään ensisijainen syy, mutta tottakai farangeihin liittyy odotus siitä, että ne varmaan pärjäilee paremmin kuin keskiverto thaikku.

Ja mites iso muna, anyway?! Kaipa sekin voi vähän kiehtoa... ;)
 

kuoris

Tukijäsen
Liittynyt
28.06.2017
Viestejä
3 307
Ei thaimaalaiset nykyään ole enää mitään hirveän köyhiä, etenkään jossain Bangkokissa. On se maa vaurastunut takavuosiin verrattuna.

Ulkomaalaiset kiinnostaa monista syistä, eikä vähiten tietysti eksoottisen ("halutun") ulkonäön vuoksi ja myös tietty sivistyneisyys ja kouluttuneisuus varmasti vaikuttaa asiaan. En usko, että raha on mikään ensisijainen syy, mutta tottakai farangeihin liittyy odotus siitä, että ne varmaan pärjäilee paremmin kuin keskiverto thaikku.
Joo olet oikeassa, toki maaseudulla siellä on edelleen erittäin köyhää väestöä. Joku täällä foorumilla kirjoitteli että Japanissakin on nyt joku muoti että on länkkäri poikaystävä. Toki kai siinä pitää silti näyttää vähän Brad Pittilta.
 
Liittynyt
22.12.2016
Viestejä
18 218
Joo olet oikeassa, toki maaseudulla siellä on edelleen erittäin köyhää väestöä. Joku täällä foorumilla kirjoitteli että Japanissakin on nyt joku muoti että on länkkäri poikaystävä. Toki kai siinä pitää silti näyttää vähän Brad Pittilta.
Globaalissa mittakaavassa valkoiset länsimaalaiset on katoavaa kansanperinnettä, ja siinä mielessä toki haluttuja. Vaikkakin kolikon kääntöpuolena taloudelliset syyt länkkäreihin sekaantumiseen on aiempaa vähäisemmät, koska koko maailma on vaurastunut ja yhä harvemmalla on pakottavaa tarvetta rahan takia alkaa naimaan.

Mitä Japaniin tulee, niin siitähän on ollut puhetta pitkään, että se maa on huomattavan aseksualisoitunut eli yhä harvempaa jaksaa kiinnostaa teerenpelien pelaaminen. Ehkä siis innokkaat ja seksikkäät (heidän näkökulmasta) länkkärit voi olla virkistävää vaihtelua paikallisille likoille?
 
Liittynyt
24.10.2016
Viestejä
4 192
Mitä toho parisuhdehakuun tulee niin mitä pidempää oon sinkkuna, sitä enemmän totun tähä, mut samalla huomaan sen, että sydän on koko ajan avoimempi oikeasti tutustua ja sitoutua. Tulee vähemmän semmosia "en muute varmana sitoudu, karkuun" eikä myöskään "vaimomatskua, tämän otan itselleni!" fiiliksiä, vaan se on paljo tasasempaa. Samalla myös tajunnut, että semmosta "salamarakastumista" molemminpuolin ei välttis tuu ikinä tapahtuu vaan on parempi tutustua hiljalleen viettäen toisen kanssa aikaa jolloin ne fiilikset alkaa syntymään. Tää on vaa nykypäivänä tässä "kertakäyttökulttuurissa" helvetin harvinaista.

Jos tää nykyinen tutustuminen ei tuota mitään pidempää, voisin tuota Tinder Platinaa kokeilla ihan vaihtelun vuoksi tähän kesälle. Goldikin loppu sopivasti, ostanut liki aina sen -50% hinnalla.

No mut päivitän tänne mikäli tän yhden kanssa asiat etenee suuntaan tai toiseen :)
 
Liittynyt
06.07.2018
Viestejä
65
Mulla ei ole vitunkaan käryä, että miltä tuon tinder profiilin pitäis näyttää, että tulis matcheja edes kohtuullisen näköisiltä naisilta. Tiedän kyllä että en ole mikään Brad Pitt, mutta joku roti voisi olla tässäkin touhussa. No, onneksi tämä ei ole ainoa keino hankkia naisseuraa, mutta olisi ihan kiva apu tällaiselle introvertille jos tuolta saisi edes joskus jotain järkevää aikaiseksi.
 
Liittynyt
06.02.2023
Viestejä
1 217
Mulla ei ole vitunkaan käryä, että miltä tuon tinder profiilin pitäis näyttää, että tulis matcheja edes kohtuullisen näköisiltä naisilta. Tiedän kyllä että en ole mikään Brad Pitt, mutta joku roti voisi olla tässäkin touhussa. No, onneksi tämä ei ole ainoa keino hankkia naisseuraa, mutta olisi ihan kiva apu tällaiselle introvertille jos tuolta saisi edes joskus jotain järkevää aikaiseksi.
Mietin joskus puolivakavissani, että perustaisin Tinder-konsultaatiopalvelun miehille. Haastattelisin tyypin, ottaisin profiilikuvat ja yhdessä laadittaisiin bioteksti. Rahat sais takas jos ei tule tykkäyksiä.
 
Liittynyt
24.10.2016
Viestejä
4 192
Mietin joskus puolivakavissani, että perustaisin Tinder-konsultaatiopalvelun miehille. Haastattelisin tyypin, ottaisin profiilikuvat ja yhdessä laadittaisiin bioteksti. Rahat sais takas jos ei tule tykkäyksiä.
Mitää puolivakavissaan, bisnes pystyyn vaan, jumaleisson sää saisit asiakkaita :)
 
Liittynyt
06.02.2023
Viestejä
1 217
Mitää puolivakavissaan, bisnes pystyyn vaan, jumaleisson sää saisit asiakkaita :)
Tää olis kyllä oikeasti hauskaa! Harrastan valokuvausta, joten kaikenlaiset potretitkin onnistuisi, amatööristudiossakin. Enkä ole paskempi kirjoittajakaan.

Mitäs te ukkelit maksaisitte tämmöisestä, jos olis se tyytyväisyystakuu? Ja paljonko pitäis tykkäyksiä tulla enemmän? Voishan tästä kesäks harrastuksen tehdä, minulla on pitkä loma :psmoke:
 

InarinIhme

BANNATTU
BANNED
Liittynyt
01.01.2019
Viestejä
340
Mitää puolivakavissaan, bisnes pystyyn vaan, jumaleisson sää saisit asiakkaita :)
Mitä hyötyä AnnaKoosta olisi jos se ittekkin heittää tinderprofiilit vasemmalle jos ei netistä löydy kuvia miehestä jahdin kannella ja puhelinnumeroa jossa on koko profiili kerrottuna vielä uusiksi??

Tinderprofiilissahan vaan valehdellaan ja sen on tehnyt kuitenkin joku toinen.
 
Liittynyt
06.02.2023
Viestejä
1 217
Mitä hyötyä AnnaKoosta olisi jos se ittekkin heittää tinderprofiilit vasemmalle jos ei netistä löydy kuvia miehestä jahdin kannella ja puhelinnumeroa jossa on koko profiili kerrottuna vielä uusiksi??

Tinderprofiilissahan vaan valehdellaan ja sen on tehnyt kuitenkin joku toinen.
Oot ymmärtänyt väärin. Eihän sillä profiililla meikäläisen suosiota ole tarkoitus tavoitella. Sitäpaitsi jahdin kannella kuvat menis vasuriin, jos siellä Tinderissä vielä olisin. En tykkää vesilläolosta.
Toki myös valikoisin asiakkaani, kaikkia en voisi minäkään auttaa.
 
Toggle Sidebar

Uusimmat viestit

Statistiikka

Viestiketjut
240 587
Viestejä
4 205 309
Jäsenet
70 921
Uusin jäsen
m4ke72

Hinta.fi

Ylös Bottom