Mulla toimi etäsuhde exän kanssa sillä tavalla, että usein kuljetin häntä autolla toiseen suuntaan ja hän kulki julkisilla toiseen suuntaan. Tai ajoi omalla autolla mun luokse. Kaikenlaiset variaatiot oli mahdollisia fiilisten mukaan. Paitsi sellaiset variaatiot, joissa minä käyttäisin julkisia, koska ei todellakaan voisi vähempää kiinnostaa. =)Toki, Kirkkonummi on hivenen eri asia kuin pk-seutu sillä siellä nyt ei varmaan kylän sisäiset julkiset toimi. Ihan käytännön järjestelyistä kysyisin että vietätkö sä lähinnä aikaa mimmin suunnalla vai onko hänelläkin auto että pääsee sun luokse kätevästi? Itse kun en ainakaan jaksaisi lähteä kumppania varta vasten kuskaamaan eessun taassun ihan defaultina. Ehkä olen vähän hedonsti.
Tosiaan HSL:n statsitkin puhuu sen puolesta, että julkisten käyttö on erityisesti naisten juttu. 2/3 asiakkaista on naisia. Kyllä siis aika pienestä vähemmistöstä puhutaan kun puhutaan autottomista miehistä. Ei se oikein ole mikään juttu Suomessa, vaan enemmänkin kyseessä on yksittäistapaukset, ja pääasiassa kanta-Helsingin sisällä.
Täällä landella autoton mies on suorastaan outo. Jotenkin epäilyttävä.